Supercard firmware released!
.
Ik heb 'm al, kan iemand 'm misschien mirroren? Die Chinese site ging met zo'n +/- 5kb/s.
Ik heb 'm al, kan iemand 'm misschien mirroren? Die Chinese site ging met zo'n +/- 5kb/s.
Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.
Verwijderd
Ahaha damn hoe kom je eropDeddiekoel schreef op zaterdag 06 augustus 2005 @ 15:59:
[...]
Woohoo! Hier had ik al op gehoopt. Ziet er nog niet echt erg 'af' uit maar ik hoop dat dit ook een commercieel product wordt!
Mag Nintendo ook zelf maken: "Mario GPS' met de stem van Mario "Take-a left-a"
Verwijderd
Nou sorry dan moet ik je toch echt teleur stellen. Ik heb een of andere DBZ gba rom op die pc gespeeld en het liep soepel met geluid en alles.Faust schreef op zaterdag 06 augustus 2005 @ 17:56:
[...]
als ze al draaide dan draaiden ze op minder dan halve snelheid, of zonder geluid.
het is geen kwestie van geloven, ik "weet" hoe een GBA op een pentium2 400mhz uitziet. (bedankt hiervoor Jeroen Oostdam)
Okee, jij hebt gelijk.Verwijderd schreef op zaterdag 06 augustus 2005 @ 22:51:
[...]
Nou sorry dan moet ik je toch echt teleur stellen. Ik heb een of andere DBZ gba rom op die pc gespeeld en het liep soepel met geluid en alles.
[ Voor 33% gewijzigd door lukaso op 07-08-2005 19:03 ]
[ Voor 60% gewijzigd door Max|Burn op 07-08-2005 20:27 ]
[ Voor 37% gewijzigd door Ken. op 07-08-2005 22:02 ]
Hoe lui kun je zijn.
"Some girl on the street outside the bar just asked me if I was saved yet." "Yeah? What did you say?" "I told her 'I saved at the checkpoint a couple of minutes back and I can reload from there if I die.'
I fail to see the problem thereapNia schreef op maandag 08 augustus 2005 @ 12:14:
Hey kan je die demo ROMs alleen spelen via wireless boot, niet via een PassMe dus?
Verwijderd
Niet om demo's te laden; enkel een compatible wifi kaartje is genoeg.Verwijderd schreef op maandag 08 augustus 2005 @ 16:01:
Alleen dan moet je ook nog een draadloze router hebben (die veel mensen niet zullen hebben).
Verwijderd
aha oke dat wist ik niet. Misschien dan binnenkort ook maar eens een kaartje aanschaffen voor de pc in de woonkamer (ben zo slim geweest om bij de casemod van mijn pc de hele backplate dicht te maken)TdV schreef op maandag 08 augustus 2005 @ 16:09:
[...]
Niet om demo's te laden; enkel een compatible wifi kaartje is genoeg.
Verwijderd
Verwijderd
Volgends mij heb je ook hier garantie (zolang het maar uit europa komt) gewoon opsturen naar N (aangetekend) en je krijgt meteen 2 dagen later een nieuwe aan de deur.Verwijderd schreef op maandag 08 augustus 2005 @ 20:21:
Right.. Na lang twijfelen heb ik naast mijn PSP toch ook maar een DS aangeschaft.. En damn, wat heb ik er spijt van. Als je de twee naast elkaar legt is imo de keuze snel gemaakt. Tevens heeft mijn DS last van een grote dode pixel.. WTF? Weet iemand of dat onder Nintendo garantie valt? Ik had hem namelijk in Italië gekocht en die shop wilde niet bepaald meewerken (woorden als "it's broken" of "it doesn't work ok" verstonden ze niet, zelfs toen ik de dode pixel aanwees keken ze me aan van "wtf lul je nou?").
This space is occupied
Verwijderd
Zullen de gfx en vormgeving wel wezen. Het spelaanbod van de PSP is ook niet bepaald geweldig. Op de DS krijg je tenminste in de (nabije) toekomst nog orginele games, dat kan je op de PSP wel vergeten. IMO is dat ook de reden om een DS te kopen.TheEvilCuber schreef op maandag 08 augustus 2005 @ 20:26:
[...]
Wat valt je tegen aan de DS? het spel aanbod, de graphics, de vormgeving?
Verwijderd
Verwijderd
Verwijderd
Want? Soortgelijke games zullen vast wel het licht zien op de PSP, zo niet, zullen er vast wel genoeg andere wacky multiplayer games verschijnen.. Mario Kart is cool, maar er zijn games die voor meer fun zorgen imo.Verwijderd schreef op maandag 08 augustus 2005 @ 21:16:
Ik vind het ding juist wel lekker vasthouden. Mario64 en kirby canvas curse zijn zeker geen mini games. En als je ziet wat er voor het eind van het jaar allemaal geplanned staat dan heb je echt wel een paar meer dan volwardige games.
2 schermen tegelijk in de gaten houden is idd niet echt lekker, maar ik heb nog geen 1 game gezien waarbij je je focus op beide schermen tegelijk moet houden.
Maar ik kan begrijpen dat je de DS wat teleurstellend vind als je als een PSP heb, de games waar de DS het van moet hebben zijn er gewoon nog niet. Mjah, als je straks mariokart op de DS heb dan maakt het mij geen ruk meer uit hoe het ding of de gfx eruit zien. De PSP mag dat Grand Turismo krijgen zoveel lol als mariokart zal je nooit hebben met een game op de PSP imho
Ipsa Scientia Potestas Est
NNID: ShinNoNoir
Verwijderd
Heb nog nooit een racegame gespeeld waarmee ik net zoveel lol heb gehad als mariokart. Mariokart is gewoon Hét spel. Ik kan nogsteeds mariokart op de snes spelen met 6 man op de bank en de hele avond lol hebben.Verwijderd schreef op dinsdag 09 augustus 2005 @ 01:26:
[...]
Want? Soortgelijke games zullen vast wel het licht zien op de PSP, zo niet, zullen er vast wel genoeg andere wacky multiplayer games verschijnen.. Mario Kart is cool, maar er zijn games die voor meer fun zorgen imo.
Ik heb trouwens Mario 64DS erbij gekocht, misschien wel een miskoop geweest aangezien ik hem op de N64 toch al compleet had uitgespeeld en ik deze aangepaste versie niet echt de moeite waard vind.. Mijn vriendin vond de unlockte minigames wel cool, misschien dat ik de DS maar aan haar moet geven.![]()
Is die Metroid demo eigenlijk standaard? Die heb ik er namelijk niet bijgekregen..
Ik las op een andere website dat dit "vervolg" op een GBA-cartridge zou uitkomen. Ik krijg de indruk dat het een uitbreiding is, die ook los op de GBA te spelen is.lukaso schreef op dinsdag 09 augustus 2005 @ 12:12:
"Nintendo heeft een vervolg op de redelijk populaire NDS puzzelgame Polarium aangekondigd. De nieuwe game zal een verbeterde edit-mode bevatten en er worden kleurtjes toegevoegd aan het standaard zwart-wit van het origineel. De game zal in oktober in Japan voor een vriendenprijsje uitkomen. Of de game een Europese release zal krijgen, is voorlopig even afwachten."
bron: Ownage.nl
hmm, maak die game liever in een keer goed, ben niet zo heel erg blij met een vervolg binnen een jaar. In de pc wereld heet dat een 'patch' of eventueel 'uitbreiding'.
"Some girl on the street outside the bar just asked me if I was saved yet." "Yeah? What did you say?" "I told her 'I saved at the checkpoint a couple of minutes back and I can reload from there if I die.'
IGN komt morgen met een import-review van het spel. Hopelijk is het spel een beetje import-friendly.BarôZZa schreef op dinsdag 09 augustus 2005 @ 12:29:
Misschien al gepost. Maar deze game lijkt me wel grappig(heb geen DS oiverigens)
[afbeelding]
[afbeelding]
Soort Super Smash Bros met 150 karakters. Alleen jammer van de (wederom) 2d SNES achtige graphics.
Trailer:
http://image.lik-sang.com/trailers/jumpsuperstars_01.wmv
Verwijderd
De mijne is net verstuurd, er staat al een kleine faq op gamefaqs.com Zo te zien is het best goed te doen, je moet enekel het special move systeem leren maar met een goede help is dat best te doen.BarôZZa schreef op dinsdag 09 augustus 2005 @ 12:29:
Misschien al gepost. Maar deze game lijkt me wel grappig(heb geen DS oiverigens)
[afbeelding]
[afbeelding]
Soort Super Smash Bros met 150 karakters. Alleen jammer van de (wederom) 2d SNES achtige graphics.
Trailer:
http://image.lik-sang.com/trailers/jumpsuperstars_01.wmv
Ok echt spijt heb ik niet. Ik heb mijn DS aangeschaft voor GBA games. De originele GBA had geen backlight (en afterburner was kut). De SP was gewoon te klein voor mn handen om fatsoenlijk te bedienen dus daarom de DS.Verwijderd schreef op maandag 08 augustus 2005 @ 20:21:
Right.. Na lang twijfelen heb ik naast mijn PSP toch ook maar een DS aangeschaft.. En damn, wat heb ik er spijt van.
Straks aan de euverkant van de nach door wach de veurjaorszon
Voor de resolutie van de NDS vind ik de beelden wel ok. De PSP versie gebruikt celshaded 3D gfx en de NDS sprites. Zelf denk ik ook dat je met een lagere resolutie beter 2D gfx kunt gebruiken dan 3D gfx.Verwijderd schreef op dinsdag 09 augustus 2005 @ 03:31:
Erg gaar als je het vergelijkt met de PSP versie.
[ Voor 14% gewijzigd door RayNbow op 09-08-2005 13:29 ]
Ipsa Scientia Potestas Est
NNID: ShinNoNoir
Weer zo'n wannabe site, ownage.nl ..?lukaso schreef op dinsdag 09 augustus 2005 @ 12:12:
"Nintendo heeft een vervolg op de redelijk populaire NDS puzzelgame Polarium aangekondigd. De nieuwe game zal een verbeterde edit-mode bevatten en er worden kleurtjes toegevoegd aan het standaard zwart-wit van het origineel. De game zal in oktober in Japan voor een vriendenprijsje uitkomen. Of de game een Europese release zal krijgen, is voorlopig even afwachten."
Verkoop je DS maar weer ofzo, want als je nu bij alle screens gaat zeggen dat het er beter uit ziet op de PSP, dan hebben wij daar ook niks aan heVerwijderd schreef op dinsdag 09 augustus 2005 @ 03:31:
Erg gaar als je het vergelijkt met de PSP versie.
En dat is al maanden het geval. En verschil met de PS2 en PSP wordt steeds groter. Je deelt geen mening met de meerderheid, en zeker niet met mensen in een topic die over de DS willen praten en niet veel geven om je propaganda. Dus zet je DS op martkplaats.nl en ga in het PSP topic zitten..DS - 44,518
PS2 - 33,705
PSP - 20,031
Straks aan de euverkant van de nach door wach de veurjaorszon
Verkoopcijfers zeggen maar weinig over de kwaliteit. Dreamcast is nog altijd een van de beste consoles IMO(superieur qua hardware destijds en ook een enorm sterk aanbod van games met aardig wat klassiekers).apNia schreef op dinsdag 09 augustus 2005 @ 16:05:
Ja inderdaad, alsjeblieft zeg. Vergelijk eens met de verkoopcijfers van Japan:
[...]
En dat is al maanden het geval. En verschil met de PS2 en PSP wordt steeds groter. Je deelt geen mening met de meerderheid, en zeker niet met mensen in een topic die over de DS willen praten en niet veel geven om je propaganda. Dus zet je DS op martkplaats.nl en ga in het PSP topic zitten..
Verwijderd
Verwijderd
Dreamcast is natuurlijk een speciaal geval, die marketing daarvan was nog slechter dan die van de gc en n64 bij elkaar. Hier in Nederland heb ik het ding zelfs nooit in de winkel gezien (alleen 1x in een speciale electronika winkel).BarôZZa schreef op dinsdag 09 augustus 2005 @ 18:32:
[...]
Verkoopcijfers zeggen maar weinig over de kwaliteit. Dreamcast is nog altijd een van de beste consoles IMO(superieur qua hardware destijds en ook een enorm sterk aanbod van games met aardig wat klassiekers).
Daarnaast zijn beide consoles nog niet zo gek lang uit(in Europa is de PSP nog niet eens gereleasd) en is het gamesaanbod nog beperkt. Als de volgende generaties games uitkomen zal pas duidelijk worden wie er de grote winnaar wordt. PSP heeft natuurlijk sterke troeven in handen met Metal Gear Solid, Gran Turismo, Grand Theft Auto etc. Op de DS kunnen ze daarentegen altijd wel weer een Zelda of Pokémon uitpoepen.
Op de PSP verwacht ik ook de betere Tekkens, Final Fantasy's, Devil May Cry's, Pro Evolution Soccer's etc.Verwijderd schreef op dinsdag 09 augustus 2005 @ 20:21:
[...]
Dreamcast is natuurlijk een speciaal geval, die marketing daarvan was nog slechter dan die van de gc en n64 bij elkaar. Hier in Nederland heb ik het ding zelfs nooit in de winkel gezien (alleen 1x in een speciale electronika winkel).
Zoals je zelf al zegt hebben beide handhelds unit sellers. Het voordeel wat nintendo heeft is dat ze meer franchise hebben waarvoor mensen een DS kopen. Bij de PSP zal dat ophouden bij gta, GT, en metal gear terwijl nintendo zelda, pokemon, mario, mario kart, donkey kong (waarom komen ze eigelijk niet meer met DK games als op de snes? die waren echt geweldig), metroid prime, nintendogs etc.
nou dat is dan JOUW mening!BarôZZa schreef op dinsdag 09 augustus 2005 @ 20:49:
[...]
Op de PSP verwacht IK ook de betere Tekkens, Final Fantasy's, Devil May Cry's, Pro Evolution Soccer's etc.
Het gaat MIJ erom dat het nogal belachelijk is om een opmerking te maken van: de DS is beter, kijk maar naar de verkoopcijfers. De DS en z'n games zijn tenslotte ook een stuk goedkoper. En als je die beredenering zou blijven gebruiken dan behoren Britney Spears en 50 Cent tot de beste artiesten op aarde.
IK ben zelf een aardige Nintendo en Sega(eigenlijk alleen de Dreamcast) fan en heb nog geen van beide apparaatjes. Maar IK heb ze allebei gezien en de PSP vind IK echt een veel mooier ding.
[ Voor 3% gewijzigd door Peentje op 09-08-2005 21:17 . Reden: smile ]
En dus heeft de DS blijkbaar een betere prijs/kwaliteit verhouding.... Ik moet zeggen dat de PSP 0 (of iig weinig) games heeft die me interesseren, voor dat soort games heb ik dus een console. Naar mijn mening mist de PSP een belangrijk aantal punten die ik belangrijk vind voor een handheld. Mensen die een mobiele telefoon kopen voor de MP3 functie en de fotocamera vinden de PSP vast fantastisch, ik koop een digicam voor foto's, een telefoon om te bellen en een mp3 speler om muziek te luisteren..waarom? omdat me fototoestel en mp3 speler veel beter zijn dan welke mobiele telefoon dan ook met dezelfde functies. Wat wil ik hier mee zeggen? Wat ik al eerder aangaf, de PSP doet voor mij niet wat ik van een handheld verwacht. Ik zie de PSP gewoon niet als een handheld maar als iets wat het net niet is.Het gaat MIJ erom dat het nogal belachelijk is om een opmerking te maken van: de DS is beter, kijk maar naar de verkoopcijfers. De DS en z'n games zijn tenslotte ook een stuk goedkoper.
[ Voor 48% gewijzigd door Max|Burn op 09-08-2005 21:30 ]
03/07/1987 dank uVerwijderd schreef op dinsdag 09 augustus 2005 @ 21:14:
Ik denk dat de persoon nog moet worden geboren die de DS mooier vindt dan de PSP qua design.
This space is occupied
[ Voor 34% gewijzigd door Aidix op 10-08-2005 09:43 ]
je vergelijking zou opgaan als de DS last zou hebben van het feit dat hij trendy is en daarom wordt gekozen.. maar JUIST de meeste mensen zouden voor de PSP gaan (Britney/50 == PSP, Aphex Twin == DSBarôZZa schreef op dinsdag 09 augustus 2005 @ 20:49:
[...]
Op de PSP verwacht ik ook de betere Tekkens, Final Fantasy's, Devil May Cry's, Pro Evolution Soccer's etc.
Het gaat mij erom dat het nogal belachelijk is om een opmerking te maken van: de DS is beter, kijk maar naar de verkoopcijfers. De DS en z'n games zijn tenslotte ook een stuk goedkoper. En als je die beredenering zou blijven gebruiken dan behoren Britney Spears en 50 Cent tot de beste artiesten op aarde.
Ik ben zelf een aardige Nintendo en Sega(eigenlijk alleen de Dreamcast) fan en heb nog geen van beide apparaatjes. Maar ik heb ze allebei gezien en de PSP vind ik echt een veel mooier ding.
Verwijderd
[ Voor 5% gewijzigd door S2S op 10-08-2005 12:58 ]
2 MT 5.12 KWh (v 151) , Shelly Pro EM CT-63, HW-P1, 1 fase. 12 x 340 WP Solar.
De PS2 is ook wel al een jaar of vijf oud he ^^lukaso schreef op woensdag 10 augustus 2005 @ 12:16:
Ehm, niet dat ik me in deze discussie wil mengen, of deze discussie uberhaupt wil promoten, maar verkoopt de DS niet beter dan de ps2?
Verwijderd
RKVV Messen (207117) V.254 [Gamecollectie]
Ongeveer, maar op de DS zelf ziet het er ongezond goed uit. Ik had niet verwacht dat de DS zulke GRFX uit zich kon persen. SHIN'ENlukaso schreef op woensdag 10 augustus 2005 @ 15:26:
representatief vor nanostray? http://www.gametrailers.com/player.php?id=7130&type=wmv
Inderdaad zowel Kirby als Nanostray zijn vet. Kirby heb ik al een tijdje en ben nu in werled 7. Nanostray lag al 2 weken bij mij thuis op de mat. De game kwam net wat te laat om mee te kunnen nemen op vakantie.Verwijderd schreef op woensdag 10 augustus 2005 @ 15:56:
yessss zowel kirby als nanostray binnen , damn wat een geweldife games.
De graphics van nanostray zijn echt ongelovelijk goed
Hehe had jij hetzelfde als ik. Ik ging zaterdagmorgen (zeer vroeg 4 uur) met vakantie en de game was zo hoorde ik later die middag dus binnengekomen.S2S schreef op woensdag 10 augustus 2005 @ 16:05:
[...]
Ongeveer, maar op de DS zelf ziet het er ongezond goed uit. Ik had niet verwacht dat de DS zulke GRFX uit zich kon persen. SHIN'EN
[...]
Inderdaad zowel Kirby als Nanostray zijn vet. Kirby heb ik al een tijdje en ben nu in werled 7. Nanostray lag al 2 weken bij mij thuis op de mat. De game kwam net wat te laat om mee te kunnen nemen op vakantie.
"The more you take the less you feel, The less you know the more you believe, The more you have the more it takes today"
Canon 5D Mark II, Canon 35 f/1.4L
Je kan ook gruwelijk overdrijvenMaar wat een vette game is Nanostray zeg. De grfx zijn niet normaal zeker dreamcast en gc grfx voor een shooter.
Verwijderd
IDD, het is grafisch goed vergelijkbaar met een fatsoenlijke saturn shooter, maar ik moet eerlijk zeggen damn wat een super spel zeg 60 fps vloeiend met nauwelijks slowdown super graphics en super geluid.
Developer Accused Of Unreadable Code Refuses To Comment
Overbodig om te vermelden dat je als het goed is altijd je eigen mening verkondigt.
Dus een telefoon met een camera erin is dus geen goede telefoon meer? De PSP is een geweldige portable console in de eerste plaats en heeft nog wat leuke extra features in de tweede plaats. Features waar Nintendo zich stiekem ook naartoe beweegt met die videoplayer die ze het laatst hadden uitgebracht voor de GBA/DS.MaxBurn schreef op dinsdag 09 augustus 2005 @ 21:26:
[...]
En dus heeft de DS blijkbaar een betere prijs/kwaliteit verhouding.... Ik moet zeggen dat de PSP 0 (of iig weinig) games heeft die me interesseren, voor dat soort games heb ik dus een console. Naar mijn mening mist de PSP een belangrijk aantal punten die ik belangrijk vind voor een handheld. Mensen die een mobiele telefoon kopen voor de MP3 functie en de fotocamera vinden de PSP vast fantastisch, ik koop een digicam voor foto's, een telefoon om te bellen en een mp3 speler om muziek te luisteren..waarom? omdat me fototoestel en mp3 speler veel beter zijn dan welke mobiele telefoon dan ook met dezelfde functies. Wat wil ik hier mee zeggen? Wat ik al eerder aangaf, de PSP doet voor mij niet wat ik van een handheld verwacht. Ik zie de PSP gewoon niet als een handheld maar als iets wat het net niet is.
De ironie zit hem natuurlijk wel in het feit dat juist 50 Cent z'n eigen G-Unit DS heeft(met camouflage print). Dat de PSP het zou moeten hebben van dat hij trendy is vind ik dus apart om te horen aangezien de DS dus ook door onder andere eerdergenoemde trendy artiest als trendy wordt bestempeld(trendy is een verschrikkelijk woord trouwens). Met de verkoopcijfers moet je bovendien ook rekening houden met dat de PSP en de games een behoorlijk stuk duurder zijn.apNia schreef op woensdag 10 augustus 2005 @ 10:52:
[...]
je vergelijking zou opgaan als de DS last zou hebben van het feit dat hij trendy is en daarom wordt gekozen.. maar JUIST de meeste mensen zouden voor de PSP gaan (Britney/50 == PSP, Aphex Twin == DS). Het feit dat de DS zo goed verkoopt ONDANKS dat de PSP veel trendier is vind ik juist aankaarten dat het kwalitatief sterk is, de DS werd voor de release juist verschrikkelijk ondegepissed door PSP fanboys. Maar wat beter is is natuurlijk een breed begrip. Daarom heb ik de verkoopcijfers als opinie gebruikt. Maar het zal ook wel een persoonlijke irritatie zijn aan mensen die constant een PSP willen terwijl de potentie van de DS veel hoger ligt
Verwijderd
Wat is "het" probleem wat de N64 had wanneer je kijkt naar cartridges?BarôZZa schreef op woensdag 10 augustus 2005 @ 22:57:
[...]
Ook ben ik bang dat de DS het N64 probleem krijgt wanneer je kijkt naar cartridges vs optische media.
20*350ZO45°
Verwijderd
I am nobody ! Why ??? Cause nobody is perfect !! :)
Ik zie anders niet veel verschil met Ikaruga
[ Voor 9% gewijzigd door S2S op 10-08-2005 23:45 ]
Er zijn sinds het N64 tijdperk enorme sprongen vooruit geweest op het gebied van solid-state opslagmedia. Nintendo heeft een tijdje terug een bedrijf gekocht dat een nieuwe 3D-geheugen techniek heeft ontworpen. Mocht deze techniek worden toegepast in de DS cartridges, dan kunnen er spellen van meer dan 1,8 gigabyte voor de DS worden uitgebracht. Zelfs zonder deze techniek zou het in principe mogelijk moeten zijn om spellen van enkele gigabytes in grootte te hebben. Er komen bijvoorbeeld ook SD-kaarten van enkele gigabytes uit. SD-kaarten zijn kleiner dan DS-gamecards, dus het zou mogelijk moeten zijn om een read-only versie van de techniek van SD-kaarten in de DS-gamecards te gebruiken.BarôZZa schreef op woensdag 10 augustus 2005 @ 22:57:
Ook ben ik bang dat de DS het N64 probleem krijgt wanneer je kijkt naar cartridges vs optische media.
[ Voor 8% gewijzigd door lukaso op 11-08-2005 01:06 ]
Volgens mij hebben meerdere mensen al gepost dat ze hem niet hebben omdat het spel in nagenoeg ALLE reviews hard afgemaakt wordt..zal niet voor niets zijn..ik zou het even laten rustenIs er echt niemand hier die ook Goldeneye Rogue Agent heeft?
Verwijderd
Ik heb hem gehad, middag gespeeld en weer terug gebracht naar de winkel, graphics zijn matig, geluid is afgrijselijk en de gameplay is niet echt je van het..een echte EA game dus.lukaso schreef op donderdag 11 augustus 2005 @ 01:03:
Een groter spel is niet per definitie een beter spel. De huidige DS games zijn zo rond de 16 MB, DS cartridges kunnen iig 128 MB dus daar maak ik me verder geen enkele zorgen over. Het probleem is dat betere hardware lang niet altijd tot een betere game leidt. En of iets een goede game is, is voor een groot deel een kwestie van smaak. Ik vind de psp ook reuze mooie hardware, maar ik kijk geen films en vind de spellen niet leuk.
Als je dat wel vindt ga dan hier heen.
Dan gaan wij weer lekker over DSgames/apps praten, want de hardware verandert toch niet meer.
Ontopique:
Is er echt niemand hier die ook Goldeneye Rogue Agent heeft?
Verwijderd
Etuuuuuh!
Ik vond vooralTdV schreef op donderdag 11 augustus 2005 @ 09:41:
Another Code is echt leuk! Sommige puzzels zijn supergoed gevonden, je moet echt alle eigenschappen van de DS gebruiken om ze op te lossen.
spoiler:zoals het half dichtklappen van je DS met een dubbel fotolijstje in beeld zodat je kan zien dat de sleutel verstopt zit in een boek dat in een bepaald deel van de kast staat; echt leuk gevonden
Naast Kirby is dit mijn meest gespeelde spel.
[ Voor 4% gewijzigd door Xrenity op 11-08-2005 16:40 ]
Die was inderdaad nog leuker. Er was eerder iemand in dit topic zo negatief over dit spel maar ik vind het echt een topspel.Xrenity schreef op donderdag 11 augustus 2005 @ 16:40:
[...]
Ik vond vooral
spoiler:Gaaf dat je met die wood stamps de DS dicht moest klappen en weer moest openen, en dat je op die manier zegmaar 'stampt'
Leuk spel idd
En ELiA, ik denk dat dat prima moet kunnen, een DS in je zak.
(als je zakken groot genoeg zijn iig)
Verwijderd
Dit topic is gesloten.
Apple iPhone 16e LG OLED evo G5 Google Pixel 10 Samsung Galaxy S25 Star Wars: Outlaws Nintendo Switch 2 Apple AirPods Pro (2e generatie) Sony PlayStation 5 Pro
Tweakers is onderdeel van
DPG Media B.V.
Alle rechten voorbehouden - Auteursrecht © 1998 - 2025
•
Hosting door TrueFullstaq