Het Nintendo DS Topic Deel 9 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 3 ... 11 Laatste
Acties:
  • 4.606 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Supercard firmware released! _/-\o_ .

Ik heb 'm al, kan iemand 'm misschien mirroren? Die Chinese site ging met zo'n +/- 5kb/s.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• apNia
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 12-09 08:54

apNia

Schreeuwen en Nibbits eten!

de WAT?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ken.
  • Registratie: December 1999
  • Laatst online: 06-09 01:24

Ken.

\m/.([oO]).\m/

Deddiekoel schreef op zaterdag 06 augustus 2005 @ 15:59:
[...]

Woohoo! Hier had ik al op gehoopt. Ziet er nog niet echt erg 'af' uit maar ik hoop dat dit ook een commercieel product wordt!

Mag Nintendo ook zelf maken: "Mario GPS' met de stem van Mario "Take-a left-a"
Ahaha damn hoe kom je erop :D
I’d buy it :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Faust schreef op zaterdag 06 augustus 2005 @ 17:56:
[...]

als ze al draaide dan draaiden ze op minder dan halve snelheid, of zonder geluid.

het is geen kwestie van geloven, ik "weet" hoe een GBA op een pentium2 400mhz uitziet. (bedankt hiervoor Jeroen Oostdam ;) )
Nou sorry dan moet ik je toch echt teleur stellen. Ik heb een of andere DBZ gba rom op die pc gespeeld en het liep soepel met geluid en alles.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nohead
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 11-09 20:21

Nohead

PSN ID: Nohead

waar blijft de nintendogs demo?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Faust
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 21-02-2022
Verwijderd schreef op zaterdag 06 augustus 2005 @ 22:51:
[...]

Nou sorry dan moet ik je toch echt teleur stellen. Ik heb een of andere DBZ gba rom op die pc gespeeld en het liep soepel met geluid en alles.
Okee, jij hebt gelijk.

Het is fout van me om de ontwikkelaars van de visualboy advance te geloven, in plaats van een anoniem iemand op een of ander forum.

Ik geloof je dus echt helemaal wat de pentium2 betreft, ook al is dit in strijd met de personen die het programma geschreven hebben.

Sorry voor het misverstand.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lukaso
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 24-08 01:53
gozers ontopic pls, praat liever over de nieuwe JSS demo.

Wat vinden we ervan?

En zijn hier nog meer bezitters van de supertopper Goldeneye Rogue Agent?

[ Voor 33% gewijzigd door lukaso op 07-08-2005 19:03 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Max|Burn
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 10-09 15:02

Max|Burn

-- .. ... .--- .- .-.-.-

Niet iedereen vind dat een supertopper hoor .. :) Dat gezeur over emulators begint me inderdaad ook een beetje te irriteren. Ik stel voor dat iedereen dat maar lekker per e-mail gaat doen ofzo ;)

[ Voor 60% gewijzigd door Max|Burn op 07-08-2005 20:27 ]

ma ma ma ma ma macron one

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ken.

Ken.

\m/.([oO]).\m/

Als iemand Goldeneye wilt hebben.. roep even mijn richting op.
Dat spel is helaas niet voor mij weggelegd.

En idd.. maak anders maar een apart topic aan over wat de onze geliefde DS wel of niet kan emuleren :P

EDIT: JSS demo is erg ok.
Had ik niet verwacht eigenlijk.
Als deze in het Engels wordt gereleased ga ik ’m denk ik wel halen.
Controls zijn lekker soepel, graphics zijn netjes etc :)
Multiplayer lijkt ’ie me al helemaal vetjes !

[ Voor 37% gewijzigd door Ken. op 07-08-2005 22:02 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• apNia

apNia

JSS demo? wat? waar ? HOE?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lukaso
haha, ook mijn reactie :P

http://www.akkit.org/DS/E3/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TdV
  • Laatst online: 13-09 21:51

TdV

JSS ziet er goed uit en speelt wel soepel; toch lijkt me dit spel vooral voor multiplayer geschikt; net als SSB:M. De Advance Wars Dual Strike demo is trouwens erg leuk; realtime met je units rondlopen is ook leuker dan ik dacht.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BobB
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 13-09 20:37
Hoeveel intern geheugen heeft een DS eigenlijk? :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MetroidPrime
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 11-09 09:54

MetroidPrime

Turn it up loud, captain!

Bobbus schreef op maandag 08 augustus 2005 @ 12:02:
Hoeveel intern geheugen heeft een DS eigenlijk? :)
Hoe lui kun je zijn. 8)7

Dat staat dus gewoon in de startpost.

"Some girl on the street outside the bar just asked me if I was saved yet." "Yeah? What did you say?" "I told her 'I saved at the checkpoint a couple of minutes back and I can reload from there if I die.'

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BobB
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 13-09 20:37
Oeps.. weer erg snugger dat ik daar weer niet aan denk |:(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• apNia

apNia

Hey kan je die demo ROMs alleen spelen via wireless boot, niet via een PassMe dus? :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TdV

TdV

Ik speel ze via wireless boot (ik had toevallig een ongebruikt geschikt kaartje liggen, what are the odds?), misschien kan passme ook maar daar weet ik niks van.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ken.

Ken.

\m/.([oO]).\m/

apNia schreef op maandag 08 augustus 2005 @ 12:14:
Hey kan je die demo ROMs alleen spelen via wireless boot, niet via een PassMe dus? :(
I fail to see the problem there ;)
(PCI WLAN kaartje kost €15)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Alleen dan moet je ook nog een draadloze router hebben (die veel mensen niet zullen hebben).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TdV

TdV

Verwijderd schreef op maandag 08 augustus 2005 @ 16:01:
Alleen dan moet je ook nog een draadloze router hebben (die veel mensen niet zullen hebben).
Niet om demo's te laden; enkel een compatible wifi kaartje is genoeg.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

TdV schreef op maandag 08 augustus 2005 @ 16:09:
[...]

Niet om demo's te laden; enkel een compatible wifi kaartje is genoeg.
aha oke dat wist ik niet. Misschien dan binnenkort ook maar eens een kaartje aanschaffen voor de pc in de woonkamer (ben zo slim geweest om bij de casemod van mijn pc de hele backplate dicht te maken)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nohead
  • Laatst online: 11-09 20:21

Nohead

PSN ID: Nohead

nog steeds geen nintendogs demo :( :( :(
iemand idee wanneer die komt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• apNia

apNia

Nou ik heb namelijk NET een PassMe besteld.. de site zegt dat je een wireless dinges moet hebben.. maar ik heb dus net voor de PassMe gekozen.. maar moet werken volgens de ontwikkelaar :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lukaso
passme werkt imo alleen samen met flashcard of GBA movieplayer.
Die tweede heb je voor 25e al binnen en dan kun je alle DS homebrew laden en films kijken en NES spelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Heb net even naar die GBA movieplayer zitten kijken, maar vind wel dat je daar eigelijk meer heel weinig op kan zetten. Volgens lik-sang op 512mb ong 60 minuten. Een anime serie van 5 uur is 2gb, als je die naar de DS zou omzetten dan zou je toch denken dat dat wel zou moeten passen op 512mb?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Right.. Na lang twijfelen heb ik naast mijn PSP toch ook maar een DS aangeschaft.. En damn, wat heb ik er spijt van. Als je de twee naast elkaar legt is imo de keuze snel gemaakt. Tevens heeft mijn DS last van een grote dode pixel.. WTF? Weet iemand of dat onder Nintendo garantie valt? Ik had hem namelijk in Italië gekocht en die shop wilde niet bepaald meewerken (woorden als "it's broken" of "it doesn't work ok" verstonden ze niet, zelfs toen ik de dode pixel aanwees keken ze me aan van "wtf lul je nou?").

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Collaborator
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 19-08 12:03

Collaborator

You! Cake or Death?

Verwijderd schreef op maandag 08 augustus 2005 @ 20:21:
Right.. Na lang twijfelen heb ik naast mijn PSP toch ook maar een DS aangeschaft.. En damn, wat heb ik er spijt van. Als je de twee naast elkaar legt is imo de keuze snel gemaakt. Tevens heeft mijn DS last van een grote dode pixel.. WTF? Weet iemand of dat onder Nintendo garantie valt? Ik had hem namelijk in Italië gekocht en die shop wilde niet bepaald meewerken (woorden als "it's broken" of "it doesn't work ok" verstonden ze niet, zelfs toen ik de dode pixel aanwees keken ze me aan van "wtf lul je nou?").
Volgends mij heb je ook hier garantie (zolang het maar uit europa komt) gewoon opsturen naar N (aangetekend) en je krijgt meteen 2 dagen later een nieuwe aan de deur.

Wat valt je tegen aan de DS? het spel aanbod, de graphics, de vormgeving?

This space is occupied

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lukaso
voor die GBA movieplayer compressie moet je hier even kijken:
http://movieadvance.com/ztt.htm

Files zijn bij mij ongeveer tussen de 50% en de 100% van de originele grootte.

De resolutie en de framerate gaat natuurlijk omlaag, maar je kunt natuurlijk niet verwachten dat de GBA evengoede compressie aankan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

TheEvilCuber schreef op maandag 08 augustus 2005 @ 20:26:
[...]

Wat valt je tegen aan de DS? het spel aanbod, de graphics, de vormgeving?
Zullen de gfx en vormgeving wel wezen. Het spelaanbod van de PSP is ook niet bepaald geweldig. Op de DS krijg je tenminste in de (nabije) toekomst nog orginele games, dat kan je op de PSP wel vergeten. IMO is dat ook de reden om een DS te kopen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Origineel is niet altijd goed hé. ;)

Ik vind het ding onhandig vasthouden, ik vind het irritant om m'n focus op twee schermpjes te houden, etc. De games die er nu zijn zie ik niet echt als wannahaves.. Imo is bijna elke DS game één grote minigame.

PSP is gewoon meer mijn ding..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik vind het ding juist wel lekker vasthouden. Mario64 en kirby canvas curse zijn zeker geen mini games. En als je ziet wat er voor het eind van het jaar allemaal geplanned staat dan heb je echt wel een paar meer dan volwardige games.

2 schermen tegelijk in de gaten houden is idd niet echt lekker, maar ik heb nog geen 1 game gezien waarbij je je focus op beide schermen tegelijk moet houden.

Maar ik kan begrijpen dat je de DS wat teleurstellend vind als je als een PSP heb, de games waar de DS het van moet hebben zijn er gewoon nog niet. Mjah, als je straks mariokart op de DS heb dan maakt het mij geen ruk meer uit hoe het ding of de gfx eruit zien. De PSP mag dat Grand Turismo krijgen zoveel lol als mariokart zal je nooit hebben met een game op de PSP imho :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op maandag 08 augustus 2005 @ 21:16:
Ik vind het ding juist wel lekker vasthouden. Mario64 en kirby canvas curse zijn zeker geen mini games. En als je ziet wat er voor het eind van het jaar allemaal geplanned staat dan heb je echt wel een paar meer dan volwardige games.

2 schermen tegelijk in de gaten houden is idd niet echt lekker, maar ik heb nog geen 1 game gezien waarbij je je focus op beide schermen tegelijk moet houden.

Maar ik kan begrijpen dat je de DS wat teleurstellend vind als je als een PSP heb, de games waar de DS het van moet hebben zijn er gewoon nog niet. Mjah, als je straks mariokart op de DS heb dan maakt het mij geen ruk meer uit hoe het ding of de gfx eruit zien. De PSP mag dat Grand Turismo krijgen zoveel lol als mariokart zal je nooit hebben met een game op de PSP imho :)
Want? Soortgelijke games zullen vast wel het licht zien op de PSP, zo niet, zullen er vast wel genoeg andere wacky multiplayer games verschijnen.. Mario Kart is cool, maar er zijn games die voor meer fun zorgen imo.

Ik heb trouwens Mario 64DS erbij gekocht, misschien wel een miskoop geweest aangezien ik hem op de N64 toch al compleet had uitgespeeld en ik deze aangepaste versie niet echt de moeite waard vind.. Mijn vriendin vond de unlockte minigames wel cool, misschien dat ik de DS maar aan haar moet geven. B)

Is die Metroid demo eigenlijk standaard? Die heb ik er namelijk niet bijgekregen.. :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RayNbow
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 08:52

RayNbow

Kirika <3

Ipsa Scientia Potestas Est
NNID: ShinNoNoir

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Erg gaar als je het vergelijkt met de PSP versie. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op dinsdag 09 augustus 2005 @ 01:26:
[...]

Want? Soortgelijke games zullen vast wel het licht zien op de PSP, zo niet, zullen er vast wel genoeg andere wacky multiplayer games verschijnen.. Mario Kart is cool, maar er zijn games die voor meer fun zorgen imo.

Ik heb trouwens Mario 64DS erbij gekocht, misschien wel een miskoop geweest aangezien ik hem op de N64 toch al compleet had uitgespeeld en ik deze aangepaste versie niet echt de moeite waard vind.. Mijn vriendin vond de unlockte minigames wel cool, misschien dat ik de DS maar aan haar moet geven. B)

Is die Metroid demo eigenlijk standaard? Die heb ik er namelijk niet bijgekregen.. :/
Heb nog nooit een racegame gespeeld waarmee ik net zoveel lol heb gehad als mariokart. Mariokart is gewoon Hét spel. Ik kan nogsteeds mariokart op de snes spelen met 6 man op de bank en de hele avond lol hebben.

Die metroid demo is alleen bij de eerste lading DS'en. Maar je mist er imho niet veel aan hoor. Trouwens, jij zou het toch niks vinden van grafisch stelt het niks voor bij de PSP :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lukaso
"Nintendo heeft een vervolg op de redelijk populaire NDS puzzelgame Polarium aangekondigd. De nieuwe game zal een verbeterde edit-mode bevatten en er worden kleurtjes toegevoegd aan het standaard zwart-wit van het origineel. De game zal in oktober in Japan voor een vriendenprijsje uitkomen. Of de game een Europese release zal krijgen, is voorlopig even afwachten."

bron: Ownage.nl

hmm, maak die game liever in een keer goed, ben niet zo heel erg blij met een vervolg binnen een jaar. In de pc wereld heet dat een 'patch' of eventueel 'uitbreiding'.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MetroidPrime

MetroidPrime

lukaso schreef op dinsdag 09 augustus 2005 @ 12:12:
"Nintendo heeft een vervolg op de redelijk populaire NDS puzzelgame Polarium aangekondigd. De nieuwe game zal een verbeterde edit-mode bevatten en er worden kleurtjes toegevoegd aan het standaard zwart-wit van het origineel. De game zal in oktober in Japan voor een vriendenprijsje uitkomen. Of de game een Europese release zal krijgen, is voorlopig even afwachten."

bron: Ownage.nl

hmm, maak die game liever in een keer goed, ben niet zo heel erg blij met een vervolg binnen een jaar. In de pc wereld heet dat een 'patch' of eventueel 'uitbreiding'.
Ik las op een andere website dat dit "vervolg" op een GBA-cartridge zou uitkomen. Ik krijg de indruk dat het een uitbreiding is, die ook los op de GBA te spelen is.

"Some girl on the street outside the bar just asked me if I was saved yet." "Yeah? What did you say?" "I told her 'I saved at the checkpoint a couple of minutes back and I can reload from there if I die.'

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Polarium zou ook op de GBA komen dus dat zou best eens kunnen dan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BarôZZa
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 23:59
Misschien al gepost. Maar deze game lijkt me wel grappig(heb geen DS oiverigens)

Afbeeldingslocatie: http://image.lik-sang.com/images//large/nds-jump-superstars-jap.jpg
Afbeeldingslocatie: http://image.lik-sang.com/images//large/nds-jump-superstars-jap8.jpg
Soort Super Smash Bros met 150 karakters. Alleen jammer van de (wederom) 2d SNES achtige graphics.

Trailer:

http://image.lik-sang.com/trailers/jumpsuperstars_01.wmv

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MetroidPrime

MetroidPrime

BarôZZa schreef op dinsdag 09 augustus 2005 @ 12:29:
Misschien al gepost. Maar deze game lijkt me wel grappig(heb geen DS oiverigens)

[afbeelding]
[afbeelding]
Soort Super Smash Bros met 150 karakters. Alleen jammer van de (wederom) 2d SNES achtige graphics.

Trailer:

IGN komt morgen met een import-review van het spel. Hopelijk is het spel een beetje import-friendly.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

BarôZZa schreef op dinsdag 09 augustus 2005 @ 12:29:

[afbeelding]
[afbeelding]

Trailer:

De mijne is net verstuurd, er staat al een kleine faq op gamefaqs.com Zo te zien is het best goed te doen, je moet enekel het special move systeem leren maar met een goede help is dat best te doen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ricost
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 18-07 15:39

ricost

Veur altiéd eine Venlonaer

Verwijderd schreef op maandag 08 augustus 2005 @ 20:21:
Right.. Na lang twijfelen heb ik naast mijn PSP toch ook maar een DS aangeschaft.. En damn, wat heb ik er spijt van.
Ok echt spijt heb ik niet. Ik heb mijn DS aangeschaft voor GBA games. De originele GBA had geen backlight (en afterburner was kut). De SP was gewoon te klein voor mn handen om fatsoenlijk te bedienen dus daarom de DS.

Heb daarbij Polarium gekocht en zal eerlijk zijn dat ik er weinig aan vind. Kan de "magie" van het spel niet echt vinden zoals ik dit bij Lumines op de PSP wel kan vinden. Tevens heb ik nog niet echt een game gezien waar ik nu van dacht WOW! die wil ik hebben. Misschien dadelijk die advance wars wel (vond ze op de GBA wel goed)

De PSP heb ik gewoon al aangeschaft vanwege Ridge Racers. Geweldige game _/-\o_. En de rest van de games die ik heb vindt ik zelf ook super : Wipeout, Twisted Metal, Mercury, Lumines, Fifa, NBA street, Hot Shots Golf, Tiger Woods, Bleach. Allemaal games die me het geld waard zijn. Die heb ik op de DS helaas nog niet kunnen ontdekken. Heb er wel verschillende gespeeld maar ja ..

Straks aan de euverkant van de nach door wach de veurjaorszon

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RayNbow
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 08:52

RayNbow

Kirika <3

Verwijderd schreef op dinsdag 09 augustus 2005 @ 03:31:
Voor de resolutie van de NDS vind ik de beelden wel ok. De PSP versie gebruikt celshaded 3D gfx en de NDS sprites. Zelf denk ik ook dat je met een lagere resolutie beter 2D gfx kunt gebruiken dan 3D gfx.

[ Voor 14% gewijzigd door RayNbow op 09-08-2005 13:29 ]

Ipsa Scientia Potestas Est
NNID: ShinNoNoir

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Max|Burn

Max|Burn

-- .. ... .--- .- .-.-.-

lukaso schreef op dinsdag 09 augustus 2005 @ 12:12:
Weer zo'n wannabe site, ownage.nl ..? :) Het wordt ook gewoon als update gebracht niet als vervolg. Het is meer voor de mensen die nu geen polarium hebben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xrenity
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 28-05-2021
Verwijderd schreef op dinsdag 09 augustus 2005 @ 03:31:
Verkoop je DS maar weer ofzo, want als je nu bij alle screens gaat zeggen dat het er beter uit ziet op de PSP, dan hebben wij daar ook niks aan he :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• apNia

apNia

Ja inderdaad, alsjeblieft zeg. Vergelijk eens met de verkoopcijfers van Japan:
DS - 44,518
PS2 - 33,705
PSP - 20,031
En dat is al maanden het geval. En verschil met de PS2 en PSP wordt steeds groter. Je deelt geen mening met de meerderheid, en zeker niet met mensen in een topic die over de DS willen praten en niet veel geven om je propaganda. Dus zet je DS op martkplaats.nl en ga in het PSP topic zitten..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ricost
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 18-07 15:39

ricost

Veur altiéd eine Venlonaer

Ik ben erg benieuwd hoe het dadelijk hier gaat lopen. Ik vindt dat de DS meer games heeft voor de Japanse markt. Van die "vage" mini games e.d.

En natuurlijk zijn de graphics van de PSP versie beter, da's net zoiets als een appel met een ei vergelijken. Het is ook niet de doelstelling van de DS om vette graphics te poepen maar om een goede gameplay te geven. Vindt bijvoorbeeld het gebruik van het touchscreen bij Metroid erg vet, alleen kan dergelijk spel mij niet al te lang boeien. Op dit moment zijn er voor mij gewoon veel vette PSP spellen en ik kan maar geen DS game vindt waar ik zoiets van heb, die moet ik hebben ! Ik zou zoiets als Donkey Konga wel eens op de DS vertaalt willen zien (met het touchscreen).

Hoe speelt Ridge Racer zich trouwens ? Ik heb gehoord dat het niet echt een Ridge Racer feel moet zijn. Net zoals de N64 versie, die vondt ik zelf persoonlijk ook 'iets' missen wat RR en RRR op de PSX wel hadden.

Straks aan de euverkant van de nach door wach de veurjaorszon

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

offtopic:

Mikdogg mocht je echt je DS willen verkopen, PM mij dan even :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BarôZZa
apNia schreef op dinsdag 09 augustus 2005 @ 16:05:
Ja inderdaad, alsjeblieft zeg. Vergelijk eens met de verkoopcijfers van Japan:

[...]

En dat is al maanden het geval. En verschil met de PS2 en PSP wordt steeds groter. Je deelt geen mening met de meerderheid, en zeker niet met mensen in een topic die over de DS willen praten en niet veel geven om je propaganda. Dus zet je DS op martkplaats.nl en ga in het PSP topic zitten..
Verkoopcijfers zeggen maar weinig over de kwaliteit. Dreamcast is nog altijd een van de beste consoles IMO(superieur qua hardware destijds en ook een enorm sterk aanbod van games met aardig wat klassiekers).

Daarnaast zijn beide consoles nog niet zo gek lang uit(in Europa is de PSP nog niet eens gereleasd) en is het gamesaanbod nog beperkt. Als de volgende generaties games uitkomen zal pas duidelijk worden wie er de grote winnaar wordt. PSP heeft natuurlijk sterke troeven in handen met Metal Gear Solid, Gran Turismo, Grand Theft Auto etc. Op de DS kunnen ze daarentegen altijd wel weer een Zelda of Pokémon uitpoepen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Zo ik ben ook weer terug van vakantie en ik heb me erg goed vermaakt met Kirby echt een geweldig spel. Mn vriendin vond kirby echter niet zo leuk :P die was een tijdje bezig met another code. Ook wario is toch wel weer even leuk als je em een tijdje niet hebt gespeeld :) Ben nu door de vakantie alleen wel blut kan geen games meer kopen (Castlevania, Nintendogs) :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

BarôZZa schreef op dinsdag 09 augustus 2005 @ 18:32:
[...]

Verkoopcijfers zeggen maar weinig over de kwaliteit. Dreamcast is nog altijd een van de beste consoles IMO(superieur qua hardware destijds en ook een enorm sterk aanbod van games met aardig wat klassiekers).

Daarnaast zijn beide consoles nog niet zo gek lang uit(in Europa is de PSP nog niet eens gereleasd) en is het gamesaanbod nog beperkt. Als de volgende generaties games uitkomen zal pas duidelijk worden wie er de grote winnaar wordt. PSP heeft natuurlijk sterke troeven in handen met Metal Gear Solid, Gran Turismo, Grand Theft Auto etc. Op de DS kunnen ze daarentegen altijd wel weer een Zelda of Pokémon uitpoepen.
Dreamcast is natuurlijk een speciaal geval, die marketing daarvan was nog slechter dan die van de gc en n64 bij elkaar. Hier in Nederland heb ik het ding zelfs nooit in de winkel gezien (alleen 1x in een speciale electronika winkel).

Zoals je zelf al zegt hebben beide handhelds unit sellers. Het voordeel wat nintendo heeft is dat ze meer franchise hebben waarvoor mensen een DS kopen. Bij de PSP zal dat ophouden bij gta, GT, en metal gear terwijl nintendo zelda, pokemon, mario, mario kart, donkey kong (waarom komen ze eigelijk niet meer met DK games als op de snes? die waren echt geweldig), metroid prime, nintendogs etc.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BarôZZa
Verwijderd schreef op dinsdag 09 augustus 2005 @ 20:21:
[...]

Dreamcast is natuurlijk een speciaal geval, die marketing daarvan was nog slechter dan die van de gc en n64 bij elkaar. Hier in Nederland heb ik het ding zelfs nooit in de winkel gezien (alleen 1x in een speciale electronika winkel).

Zoals je zelf al zegt hebben beide handhelds unit sellers. Het voordeel wat nintendo heeft is dat ze meer franchise hebben waarvoor mensen een DS kopen. Bij de PSP zal dat ophouden bij gta, GT, en metal gear terwijl nintendo zelda, pokemon, mario, mario kart, donkey kong (waarom komen ze eigelijk niet meer met DK games als op de snes? die waren echt geweldig), metroid prime, nintendogs etc.
Op de PSP verwacht ik ook de betere Tekkens, Final Fantasy's, Devil May Cry's, Pro Evolution Soccer's etc.

Het gaat mij erom dat het nogal belachelijk is om een opmerking te maken van: de DS is beter, kijk maar naar de verkoopcijfers. De DS en z'n games zijn tenslotte ook een stuk goedkoper. En als je die beredenering zou blijven gebruiken dan behoren Britney Spears en 50 Cent tot de beste artiesten op aarde.

Ik ben zelf een aardige Nintendo en Sega(eigenlijk alleen de Dreamcast) fan en heb nog geen van beide apparaatjes. Maar ik heb ze allebei gezien en de PSP vind ik echt een veel mooier ding.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Ik denk dat de persoon nog moet worden geboren die de DS mooier vindt dan de PSP qua design.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Peentje
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 09:04

Peentje

MacOS/Windows/Linux don't care

BarôZZa schreef op dinsdag 09 augustus 2005 @ 20:49:
[...]

Op de PSP verwacht IK ook de betere Tekkens, Final Fantasy's, Devil May Cry's, Pro Evolution Soccer's etc.

Het gaat MIJ erom dat het nogal belachelijk is om een opmerking te maken van: de DS is beter, kijk maar naar de verkoopcijfers. De DS en z'n games zijn tenslotte ook een stuk goedkoper. En als je die beredenering zou blijven gebruiken dan behoren Britney Spears en 50 Cent tot de beste artiesten op aarde.

IK ben zelf een aardige Nintendo en Sega(eigenlijk alleen de Dreamcast) fan en heb nog geen van beide apparaatjes. Maar IK heb ze allebei gezien en de PSP vind IK echt een veel mooier ding.
nou dat is dan JOUW mening! :)

[ Voor 3% gewijzigd door Peentje op 09-08-2005 21:17 . Reden: smile ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Max|Burn

Max|Burn

-- .. ... .--- .- .-.-.-

Het gaat MIJ erom dat het nogal belachelijk is om een opmerking te maken van: de DS is beter, kijk maar naar de verkoopcijfers. De DS en z'n games zijn tenslotte ook een stuk goedkoper.
En dus heeft de DS blijkbaar een betere prijs/kwaliteit verhouding.... Ik moet zeggen dat de PSP 0 (of iig weinig) games heeft die me interesseren, voor dat soort games heb ik dus een console. Naar mijn mening mist de PSP een belangrijk aantal punten die ik belangrijk vind voor een handheld. Mensen die een mobiele telefoon kopen voor de MP3 functie en de fotocamera vinden de PSP vast fantastisch, ik koop een digicam voor foto's, een telefoon om te bellen en een mp3 speler om muziek te luisteren..waarom? omdat me fototoestel en mp3 speler veel beter zijn dan welke mobiele telefoon dan ook met dezelfde functies. Wat wil ik hier mee zeggen? Wat ik al eerder aangaf, de PSP doet voor mij niet wat ik van een handheld verwacht. Ik zie de PSP gewoon niet als een handheld maar als iets wat het net niet is.

[ Voor 48% gewijzigd door Max|Burn op 09-08-2005 21:30 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Collaborator
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 19-08 12:03

Collaborator

You! Cake or Death?

Verwijderd schreef op dinsdag 09 augustus 2005 @ 21:14:
Ik denk dat de persoon nog moet worden geboren die de DS mooier vindt dan de PSP qua design.
03/07/1987 dank u :)

Mooi is niet alleen van welk materiaal het is gemaakt (spiegelend plexispul/hard plastic), maar ook of het functioneel en bruikbaar is. Maar ook van welk materiaal gemaakt is materiaal is belangerijk.

Bij de psp heb ik daar veel kritiek op (te reflecterend, snel vies, snel krassen, beeld te groot (dit maakt het bijna onspeelbaar voor mij) in verhouding tot het apparaat, knoppenplaatsing is ook niet optimaal)

De DS vind ik op alle manieren "mooier" (Ja en ook op jou manier (vormgeving))

This space is occupied

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Ik moet zeggen dat ik een reactie als de jouwe natuurlijk wel had verwacht ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aidix
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 06:43

Aidix

Geluidspietlut

De DS is nou eenmaal het best/mooist/snelst/meestverkopend/meest_innovatief en alleen nintendo maakt goede spellen en de Revolution 0wnt de x360 en PS3.
Als je al weet dat je dit kan verwachten op een DS forum, waarom dan uberhaupt nog over de PSP beginnen?? :) (Sorry maak me er ook vaak zat schuldig aan }))

Zijn er trouwens ook mensen die zowel de PSP als de DS hebben en nog steeds vinden dat de DS het best is? Ik heb ze nu alletwee en vermaak me duidelijk beter met RidgeRacer en MetalGear Acid, psp dus. De echt goede titels voor de DS komen nog wel, Castlevania bijvoorbeeld :) Gewoon ff geduld hebben.

[ Voor 34% gewijzigd door Aidix op 10-08-2005 09:43 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• apNia

apNia

BarôZZa schreef op dinsdag 09 augustus 2005 @ 20:49:
[...]

Op de PSP verwacht ik ook de betere Tekkens, Final Fantasy's, Devil May Cry's, Pro Evolution Soccer's etc.

Het gaat mij erom dat het nogal belachelijk is om een opmerking te maken van: de DS is beter, kijk maar naar de verkoopcijfers. De DS en z'n games zijn tenslotte ook een stuk goedkoper. En als je die beredenering zou blijven gebruiken dan behoren Britney Spears en 50 Cent tot de beste artiesten op aarde.

Ik ben zelf een aardige Nintendo en Sega(eigenlijk alleen de Dreamcast) fan en heb nog geen van beide apparaatjes. Maar ik heb ze allebei gezien en de PSP vind ik echt een veel mooier ding.
je vergelijking zou opgaan als de DS last zou hebben van het feit dat hij trendy is en daarom wordt gekozen.. maar JUIST de meeste mensen zouden voor de PSP gaan (Britney/50 == PSP, Aphex Twin == DS ;)). Het feit dat de DS zo goed verkoopt ONDANKS dat de PSP veel trendier is vind ik juist aankaarten dat het kwalitatief sterk is, de DS werd voor de release juist verschrikkelijk ondegepissed door PSP fanboys. Maar wat beter is is natuurlijk een breed begrip. Daarom heb ik de verkoopcijfers als opinie gebruikt. Maar het zal ook wel een persoonlijke irritatie zijn aan mensen die constant een PSP willen terwijl de potentie van de DS veel hoger ligt :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aidix
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 06:43

Aidix

Geluidspietlut

Altijd die nutteloze "us vs them" discussies... koop ze alletwee en trek dan je conclusie. De enigen die echt objectief kunnen zijn zijn mensen die voor alletwee keurig hun zuurverdiende centjes hebben neergelegd.

Mijn visie: PSP heeft hogere "wow" factor maar binnen 3,5 seconde onder de vingerafdrukken, ze hebben alletwee een goedkoop prul als LCD (veel ghosting, weinig backlight) in vergelijk met moderne PC TFTs, en beiden een gebrek aan goede spellen.
En qua verkoopcijfers leggen ze het af tegen een 4 jaar oude console die op de nominatie staat vervangen te worden door een nieuwe generatie.

Kortom het zijn alletwee lozers _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

UHm... vind je? consoles verkopen altijd beter dan een handheld, er zijn nou eenmaal meer mensen die een console willen hebben. Ik weet niet het het met de PSP lcd zit, maar bij die van de DS heb je dus echt geen ghosting.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lukaso
Ehm, niet dat ik me in deze discussie wil mengen, of deze discussie uberhaupt wil promoten, maar verkoopt de DS niet beter dan de ps2?
Anyhow, voor mij is de DS gewoon een betere keuze dan ds PSP, en dat geldt voor de meeste mensen in dit topic. Het is gewoon een kwestie van smaak. Als ik naar gamekings kijk, kan ik niet begrijpen dat ze de spellen die ze daar spelen ook echt leuk vinden. Ik heb ook zat vrienden met een PS2 die beweren dat ze het echt leuk vinden, wat ik ook niet kan begrijpen.
De gamesindustrie is gewoon ontzettend gegroeid, en je kunt steeds meer verschillende type gamers onderscheiden. Er zijn zoveel spellen die ik gewoon geen fuck aan vind maar die andere mensen dagen kunnen spelen. Het is gewoon een kwestie van smaak. Het is mij ook nog nooit gelukt mensen er van te overtuigen dat Drum n Bass gewoon goede muziek is, ook al is het gewoon zo.

Ga al jullie PSP fans gewoon terug naar je PSP topique, blijven wij hier. Als ik een PSP in mijn handen gedrukt zou krijgen, zou ik wsslijk ook gaan klagen op het psp topique, maar daar schiet je helaas weinig mee op.

Ik heb nu Project rub binnen, wat een geweldige game is dat :)
Ik vind hem echt veel beter dan wario ware. Een van de weinige games die ik heb waarvan ik kan zeggen dat hij echt af is :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• S2S
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 07:45

S2S

Ik meng me deze keer niet in deze discussie, want dan kunnen we nog wel even door gaan....ben net terug van vakantie....zonder Nanostray, inderdaad lag al 2 weken thuis op de deurmat.

Maar wat een vette game is Nanostray zeg. De grfx zijn niet normaal zeker dreamcast en gc grfx voor een shooter. Als je van de Iridion games houdt is deze game wat voor jullie. Op advanced is ie niet te zuining moeilijk.

BTW ik zag dat er maar 9 Nederlanders in de scores op de Nanostray site staan.

[ Voor 5% gewijzigd door S2S op 10-08-2005 12:58 ]

2 MT 5.12 KWh (v 151) , Shelly Pro EM CT-63, HW-P1, 1 fase. 12 x 340 WP Solar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xrenity
lukaso schreef op woensdag 10 augustus 2005 @ 12:16:
Ehm, niet dat ik me in deze discussie wil mengen, of deze discussie uberhaupt wil promoten, maar verkoopt de DS niet beter dan de ps2?
De PS2 is ook wel al een jaar of vijf oud he ^^

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

yessss zowel kirby als nanostray binnen , damn wat een geweldife games.
De graphics van nanostray zijn echt ongelovelijk goed _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Spypiet
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 03-06 22:02

Spypiet

Lit

Sterrencatalogus update! >:)

Wanneer krijgen ze nou DS spullen :z

RKVV Messen (207117) V.254 [Gamecollectie]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• S2S

S2S

Ongeveer, maar op de DS zelf ziet het er ongezond goed uit. Ik had niet verwacht dat de DS zulke GRFX uit zich kon persen. SHIN'EN _/-\o_
Verwijderd schreef op woensdag 10 augustus 2005 @ 15:56:
yessss zowel kirby als nanostray binnen , damn wat een geweldife games.
De graphics van nanostray zijn echt ongelovelijk goed _/-\o_
Inderdaad zowel Kirby als Nanostray zijn vet. Kirby heb ik al een tijdje en ben nu in werled 7. Nanostray lag al 2 weken bij mij thuis op de mat. De game kwam net wat te laat om mee te kunnen nemen op vakantie.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• schnumi
  • Niet online

schnumi

Discothéque! Boom cha!

S2S schreef op woensdag 10 augustus 2005 @ 16:05:
[...]

Ongeveer, maar op de DS zelf ziet het er ongezond goed uit. Ik had niet verwacht dat de DS zulke GRFX uit zich kon persen. SHIN'EN _/-\o_

[...]

Inderdaad zowel Kirby als Nanostray zijn vet. Kirby heb ik al een tijdje en ben nu in werled 7. Nanostray lag al 2 weken bij mij thuis op de mat. De game kwam net wat te laat om mee te kunnen nemen op vakantie.
Hehe had jij hetzelfde als ik. Ik ging zaterdagmorgen (zeer vroeg 4 uur) met vakantie en de game was zo hoorde ik later die middag dus binnengekomen. :P

"The more you take the less you feel, The less you know the more you believe, The more you have the more it takes today"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ken
  • Registratie: Oktober 1999
  • Laatst online: 17-12-2024

ken

DS is mijn grootste miskoop dit jaar. Misschien dat Castlevania dit een beetje goed kan maken :)

Canon 5D Mark II, Canon 35 f/1.4L

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Goh wat een nuttige bijdrage, doe dan tenminste nog de moeite om een argument te geven.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Max|Burn

Max|Burn

-- .. ... .--- .- .-.-.-

Maar wat een vette game is Nanostray zeg. De grfx zijn niet normaal zeker dreamcast en gc grfx voor een shooter.
Je kan ook gruwelijk overdrijven :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

MaxBurn schreef op woensdag 10 augustus 2005 @ 20:54:
[...]
IDD, het is grafisch goed vergelijkbaar met een fatsoenlijke saturn shooter, maar ik moet eerlijk zeggen damn wat een super spel zeg 60 fps vloeiend met nauwelijks slowdown super graphics en super geluid.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Icelus
  • Registratie: Januari 2004
  • Niet online
Nintendo Announces Games Convention 2005 Line-Up
http://gba.n64europe.com/index.php?id=3981

Nintendo DS
Advance Wars: Dual Strike
Band Brothers
Brain Exercise (GC-Demo)
Brain Train (GC-Demo)
Electroplankton
Mario & Luigi 2 (GC-Demo)
Mario Kart DS (GC-Demo)
Meteos
Metroid Prime Hunters (GC-Demo)
Metroid Prime Pinball (GC-Demo)
New Super Mario Bros (GC-Demo)
Nintendogs
Pac'n Roll (GC-Demo)
Snowboard Kids (GC-Demo)
Touch Golf (GC-Demo)
Touch! Kirby
Trauma Center

Game Boy Advance
Digitylish Series
Donkey Kong Country 3
Dr. Mario & Tetris Attack (GC-Demo)
Dynasty Warriors
Fire Emblem - The Sacred Stones
Mario Tennis Advance (GC-Demo)
Pokemon Emerald Version
Polarium Micro (GC-Demo)
Game Boy Micro hardware

GameCube
Battallion Wars (GC-Demo)
Chibi Robo (GC-Demo)
Dancing Stage Mario Mix
Geist
Mario Baseball
Mario Party 7 (GC-Demo)
Mario Smash Football (GC-Demo)
Odama (GC-Demo)
Pokemon XD (GC-Demo)
The Legend of Zelda: Twilight Princess (GC-Demo)

Developer Accused Of Unreadable Code Refuses To Comment

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BarôZZa
Peentje schreef op dinsdag 09 augustus 2005 @ 21:16:
[...]

nou dat is dan JOUW mening! :)
Overbodig om te vermelden dat je als het goed is altijd je eigen mening verkondigt.
MaxBurn schreef op dinsdag 09 augustus 2005 @ 21:26:
[...]
En dus heeft de DS blijkbaar een betere prijs/kwaliteit verhouding.... Ik moet zeggen dat de PSP 0 (of iig weinig) games heeft die me interesseren, voor dat soort games heb ik dus een console. Naar mijn mening mist de PSP een belangrijk aantal punten die ik belangrijk vind voor een handheld. Mensen die een mobiele telefoon kopen voor de MP3 functie en de fotocamera vinden de PSP vast fantastisch, ik koop een digicam voor foto's, een telefoon om te bellen en een mp3 speler om muziek te luisteren..waarom? omdat me fototoestel en mp3 speler veel beter zijn dan welke mobiele telefoon dan ook met dezelfde functies. Wat wil ik hier mee zeggen? Wat ik al eerder aangaf, de PSP doet voor mij niet wat ik van een handheld verwacht. Ik zie de PSP gewoon niet als een handheld maar als iets wat het net niet is.
Dus een telefoon met een camera erin is dus geen goede telefoon meer? De PSP is een geweldige portable console in de eerste plaats en heeft nog wat leuke extra features in de tweede plaats. Features waar Nintendo zich stiekem ook naartoe beweegt met die videoplayer die ze het laatst hadden uitgebracht voor de GBA/DS.

Daarnaast is de prijs/kwaliteit verhouding altijd moeilijk te bepalen, al is het wel duidelijk dat je wel flink wat extra moet betalen voor pure kwaliteit, zoals ook bij de PSP het geval is.
apNia schreef op woensdag 10 augustus 2005 @ 10:52:
[...]

je vergelijking zou opgaan als de DS last zou hebben van het feit dat hij trendy is en daarom wordt gekozen.. maar JUIST de meeste mensen zouden voor de PSP gaan (Britney/50 == PSP, Aphex Twin == DS ;)). Het feit dat de DS zo goed verkoopt ONDANKS dat de PSP veel trendier is vind ik juist aankaarten dat het kwalitatief sterk is, de DS werd voor de release juist verschrikkelijk ondegepissed door PSP fanboys. Maar wat beter is is natuurlijk een breed begrip. Daarom heb ik de verkoopcijfers als opinie gebruikt. Maar het zal ook wel een persoonlijke irritatie zijn aan mensen die constant een PSP willen terwijl de potentie van de DS veel hoger ligt :)
De ironie zit hem natuurlijk wel in het feit dat juist 50 Cent z'n eigen G-Unit DS heeft(met camouflage print). Dat de PSP het zou moeten hebben van dat hij trendy is vind ik dus apart om te horen aangezien de DS dus ook door onder andere eerdergenoemde trendy artiest als trendy wordt bestempeld(trendy is een verschrikkelijk woord trouwens). Met de verkoopcijfers moet je bovendien ook rekening houden met dat de PSP en de games een behoorlijk stuk duurder zijn.
Aphex Twin is trouwens wel een koning.

Wat ik me trouwens afvraag is of de PSP-'bashers' wel eens zelf zo'n apparaatje in hun handen hebben gehouden en een game hebben gespeeld. Ikzelf ben namelijk een aardige Nintendo fan, kijk veel meer uit naar bijvoorbeeld de Revolution dan de PS3 en Xbox360, maar toen ik de PSP zag moest ik toch toegeven dat het het mooiste ding was sinds de old skool oude 4 grijstinten zwart-wit(groen-geel O+ ) Gameboy. De DS is best een mooi apparaat, maar ik vind het tot nu toe in de meeste gevallen meer een GBA met 2 schermen en een touchscreen. De N64 kwaliteit blijft uit. In het begin was ik ook skeptisch over de grootte etc van de PSP, maar in real-life is het toch een stuk mooier dan op de plaatjes. Ook ben ik bang dat de DS het N64 probleem krijgt wanneer je kijkt naar cartridges vs optische media.

BTW. Ik probeer de DS dus geenszins te bashen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik sluit me daar compleet bij aan. De PSP is gewoon een knap staaltje technologie, de DS meer een leuk speeltje. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Richard
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 01-09 14:12

Richard

Kuru Kuru Kururin

BarôZZa schreef op woensdag 10 augustus 2005 @ 22:57:
[...]
Ook ben ik bang dat de DS het N64 probleem krijgt wanneer je kijkt naar cartridges vs optische media.
Wat is "het" probleem wat de N64 had wanneer je kijkt naar cartridges?

Verder een vriendelijk verzoek om weer verder te kletsen over NDS, NDS Games, NDS Hacks, NDS gadgets, NDS Demo's, NDS (Whatever).

Ik raak het PSP vs. NDS geblaat een beetje beu, sta op het punt dit topic uit mijn bookmarks te verwijderen.

20*350ZO45°

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik volg het topic nu ook al met grote ogen. "PSP dit" en "DS dat". En dan weer een fanboy opmerking en dan weer een andere fanboy opmerking die daar nog eens over heen walst. Pleaze, ga dan asjeblieft msn-en ofzo en bespreek het daar, maar asjeblieft niet hier. Het is nog altijd een DS topic toch, en geen DS vs. PSP topic. Voor mijn part open je dan een nieuwe(al betwijfel ik of die lang blijft bestaan :P)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• henkyyyyyyy
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 12-09 08:29
Laten we weer on-topic gaan AUB!!

Kijk als je geld genoeg zou hebben , kun je mij niet vertellen dat je ze niet allebei zou kopen,want we blijven gamers!

Dus!

I am nobody ! Why ??? Cause nobody is perfect !! :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• S2S

S2S

MaxBurn schreef op woensdag 10 augustus 2005 @ 20:54:
[...]
Ik zie anders niet veel verschil met Ikaruga 8)7 maar ik zal dan wel overdrijven :X

[ Voor 9% gewijzigd door S2S op 10-08-2005 23:45 ]

• MetroidPrime

MetroidPrime

BarôZZa schreef op woensdag 10 augustus 2005 @ 22:57:
Ook ben ik bang dat de DS het N64 probleem krijgt wanneer je kijkt naar cartridges vs optische media.
Er zijn sinds het N64 tijdperk enorme sprongen vooruit geweest op het gebied van solid-state opslagmedia. Nintendo heeft een tijdje terug een bedrijf gekocht dat een nieuwe 3D-geheugen techniek heeft ontworpen. Mocht deze techniek worden toegepast in de DS cartridges, dan kunnen er spellen van meer dan 1,8 gigabyte voor de DS worden uitgebracht. Zelfs zonder deze techniek zou het in principe mogelijk moeten zijn om spellen van enkele gigabytes in grootte te hebben. Er komen bijvoorbeeld ook SD-kaarten van enkele gigabytes uit. SD-kaarten zijn kleiner dan DS-gamecards, dus het zou mogelijk moeten zijn om een read-only versie van de techniek van SD-kaarten in de DS-gamecards te gebruiken.

• lukaso
Een groter spel is niet per definitie een beter spel. De huidige DS games zijn zo rond de 16 MB, DS cartridges kunnen iig 128 MB dus daar maak ik me verder geen enkele zorgen over. Het probleem is dat betere hardware lang niet altijd tot een betere game leidt. En of iets een goede game is, is voor een groot deel een kwestie van smaak. Ik vind de psp ook reuze mooie hardware, maar ik kijk geen films en vind de spellen niet leuk.
Als je dat wel vindt ga dan hier heen.

Dan gaan wij weer lekker over DSgames/apps praten, want de hardware verandert toch niet meer.

Ontopique:

Is er echt niemand hier die ook Goldeneye Rogue Agent heeft?

[ Voor 8% gewijzigd door lukaso op 11-08-2005 01:06 ]

• Ken.

Ken.

\m/.([oO]).\m/

Ja ik.. en dat heb ik al meerdere malen gepost.
Duidelijk geen spel voor mij helaas.

Brakke graphics en muziek die bij letterlijk om te huilen is, zo slecht. :X

• Max|Burn

Max|Burn

-- .. ... .--- .- .-.-.-

Volgens mij hebben meerdere mensen al gepost dat ze hem niet hebben omdat het spel in nagenoeg ALLE reviews hard afgemaakt wordt..zal niet voor niets zijn..ik zou het even laten rusten :D

Verwijderd

lukaso schreef op donderdag 11 augustus 2005 @ 01:03:
Een groter spel is niet per definitie een beter spel. De huidige DS games zijn zo rond de 16 MB, DS cartridges kunnen iig 128 MB dus daar maak ik me verder geen enkele zorgen over. Het probleem is dat betere hardware lang niet altijd tot een betere game leidt. En of iets een goede game is, is voor een groot deel een kwestie van smaak. Ik vind de psp ook reuze mooie hardware, maar ik kijk geen films en vind de spellen niet leuk.
Als je dat wel vindt ga dan hier heen.

Dan gaan wij weer lekker over DSgames/apps praten, want de hardware verandert toch niet meer.

Ontopique:

Ik heb hem gehad, middag gespeeld en weer terug gebracht naar de winkel, graphics zijn matig, geluid is afgrijselijk en de gameplay is niet echt je van het..een echte EA game dus.

• TdV

TdV

Another Code is echt leuk! Sommige puzzels zijn supergoed gevonden, je moet echt alle eigenschappen van de DS gebruiken om ze op te lossen.
spoiler:
zoals het half dichtklappen van je DS met een dubbel fotolijstje in beeld zodat je kan zien dat de sleutel verstopt zit in een boek dat in een bepaald deel van de kast staat; echt leuk gevonden

Naast Kirby is dit mijn meest gespeelde spel.

Verwijderd

http://media.ds.ign.com/media/765/765313/imgs_1.html

Fifa screenshots. Houd persoonlijk niet van voetbal games maar dit ziet er iig grafisch zeker niet slecht uit vind ik.

• CRpt3r55
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 13-09 17:09
Ik heb gisteren Bomberman gekocht... GEWELDIG spel!!! lekkere gameplay en supervermaak met 2 of meer DS'sen!!!! en echt niet makkelijk, want om de "easy" enemy te verslaan moet je nog behoorlijk veel moeite doen.

mega goed die bomberman.

Etuuuuuh!

• apNia

apNia

ik heb 'm juist vrij weinig gespeeld... vind 't ook eerlijkgezegd een versus spel.. en daarin is de AI best wel goed trouwens..

• Ken.

Ken.

\m/.([oO]).\m/

Ik ben ’m ook echt al weken aan het spelen..
Om de zoveel dagen weer even een paar leveltjes.
Zit nu bij level 8-5. Almost there.

Fijne specials, apart systeem van 'levellen', fraaie graphics, lekkere Bomberman controls etc. etc.
Gotta love it.

• Faust
Yo!

De DS is uitstekend in het feit dat hij dichtkan, en zo dus beschermd is tegen krassen als hij los in je tas slingert.

Nu het volgende: is er iemand die zijn DS is zijn broekzak stopt?

Ik zit er namelijk over te denken om er een te kopen (en vervolgens in mijn broekzak te stoppen), ik vraag dit om een eventuele teleurstelling te voorkomen. Bvd.

• Xrenity
TdV schreef op donderdag 11 augustus 2005 @ 09:41:
Another Code is echt leuk! Sommige puzzels zijn supergoed gevonden, je moet echt alle eigenschappen van de DS gebruiken om ze op te lossen.
spoiler:
zoals het half dichtklappen van je DS met een dubbel fotolijstje in beeld zodat je kan zien dat de sleutel verstopt zit in een boek dat in een bepaald deel van de kast staat; echt leuk gevonden

Naast Kirby is dit mijn meest gespeelde spel.
Ik vond vooral
spoiler:
Gaaf dat je met die wood stamps de DS dicht moest klappen en weer moest openen, en dat je op die manier zegmaar 'stampt'

Leuk spel idd :)

En ELiA, ik denk dat dat prima moet kunnen, een DS in je zak.
(als je zakken groot genoeg zijn iig)

[ Voor 4% gewijzigd door Xrenity op 11-08-2005 16:40 ]

• TdV

TdV

Xrenity schreef op donderdag 11 augustus 2005 @ 16:40:
[...]

Ik vond vooral
spoiler:
Gaaf dat je met die wood stamps de DS dicht moest klappen en weer moest openen, en dat je op die manier zegmaar 'stampt'

Leuk spel idd :)

En ELiA, ik denk dat dat prima moet kunnen, een DS in je zak.
(als je zakken groot genoeg zijn iig)
Die was inderdaad nog leuker. Er was eerder iemand in dit topic zo negatief over dit spel maar ik vind het echt een topspel.

• Faust
Ik draag meestal spijkerbroeken, denk aan zo'n levi's 501 model.

Is er uberhaubt iemand die zijn ds in zijn broek vervoerd?

(skaters tellen even niet mee :P )

Verwijderd

Ik doe mijn ds ook in mijn zak. Maar ik heb dan wel iets wijdere broeken dan die ''strakke'' spijkerbroeken (maar ben niet van dat skater nep tuig ;))

• lukaso
In je broekzak is oke hoor, ik heb hem zelfs meestal nog in zn beschermhoesje in mn zak, maar dat is wel wat aan de strakke kant. Werkt trouwens heerlijk als je bijvoorbeeld op reis bent met de trein. Als je moet overstappen of er komt een conducteur, klap je hem gewoon ff dicht en schuif je hem in je broekzak, als je weer verder wilt klap je hem open en je kunt direct weer verder, echt relax.

• Faust
In je broekzak aan de voorkant?

Mijn telefoon is namelijk al erg "krap"

Kan niemand een foto maken met een ds in zijn broekzak?? O+ O+
Een soort van "proof of concept"?

Het is namelijk een beetje raar als ik naar mijn buren ga (waar ik regelmatig babysit) en daar vraag:

"ehm, zou ik aljeblieft even de DS van sander of michel in mijn broek mogen stoppen?"

ik bedoel, ik hou van mijn baantje enzo... :)

Verwijderd

Topicstarter
Ik snap je laatste paar zinnen niet helemaal, maar bij mij past de DS wel in mijn zak. Ik draag spijkerbroeken die lekker los zitten, niet uberwijd of te strak :). Ruimte om er naast de DS iets in de doen heb ik niet.

• Faust
Ik wil weten of hij in mijn broek past, en of dit prettig zit.
De enige mensen die ik ken en een DS hebben, zijn mijn 2 buurjongetjes, en het komt nogal "fetish" over als ik daar ga vragen of ik een DS van hun in mijn broek mag stoppen.
Pagina: 1 ... 3 ... 11 Laatste

Dit topic is gesloten.