Het Nintendo DS Topic Deel 9 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 4 ... 11 Laatste
Acties:
  • 4.610 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Tenzij je echt van die hele strakke ''hippe'' spijkerbroeken (bah) draagt een DS wel in je broekzak passen :)

• MetroidPrime
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 11-09 09:54

MetroidPrime

Turn it up loud, captain!

Faust schreef op donderdag 11 augustus 2005 @ 22:55:
Ik wil weten of hij in mijn broek past, en of dit prettig zit.
De enige mensen die ik ken en een DS hebben, zijn mijn 2 buurjongetjes, en het komt nogal "fetish" over als ik daar ga vragen of ik een DS van hun in mijn broek mag stoppen.
Het vragen of iemand een foto kan maken met een DS in zijn broekzak komt ook niet helemaal "normaal" over.

Er is een vuistregel: als je een PSP of een normale GBA in je broekzak kwijt kunt, dan past de DS er ook in(zonder PSP of GBA erbij natuurlijk).

"Some girl on the street outside the bar just asked me if I was saved yet." "Yeah? What did you say?" "I told her 'I saved at the checkpoint a couple of minutes back and I can reload from there if I die.'

Verwijderd

De enige mensen die ik ken en een DS hebben, zijn mijn 2 buurjongetjes, en het komt nogal "fetish" over als ik daar ga vragen of ik een DS van hun in mijn broek mag stoppen.
Nou vraag het maar gewoon aan je buren want er lijkt mij niks "raars" aan. Lijkt me ook de beste manier voor jou om te bepalen of je dan de DS wilt kopen. Het feit dat jij er rare dingen bij denkt zegt alleen wel wat over jou... :z

Verwijderd

Weet iemand hoe het zit met dat verhaal dat als je bij jumpsupers stars een speciaal plaatje op je DS legt dat ie dan iets unlocked? Ik lees namelijk allemaal wilde verhalen dat de DS het echt in zou scannen blablabla maar ik heb zelf zo het idee dat die mensen een gare vertaling lezen en dat het eerder iets is als leg een plaatje op het touchscreen en raak bepaalde punten aan om iets te unlocken.

• Collaborator
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 19-08 12:03

Collaborator

You! Cake or Death?

Verwijderd schreef op donderdag 11 augustus 2005 @ 23:33:
Weet iemand hoe het zit met dat verhaal dat als je bij jumpsupers stars een speciaal plaatje op je DS legt dat ie dan iets unlocked? Ik lees namelijk allemaal wilde verhalen dat de DS het echt in zou scannen blablabla maar ik heb zelf zo het idee dat die mensen een gare vertaling lezen en dat het eerder iets is als leg een plaatje op het touchscreen en raak bepaalde punten aan om iets te unlocken.
Ik denk dat het er op neer komt dat je de vorm moet overtrekken. dat kan ook uit je hoofd lijkt me.

This space is occupied

• Faust
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 21-02-2022
Een PSP zou ik nooit in mijn broek stoppen, zij is hier veel te delicaat voor.

De DS is stukken robuuster, en hij kan 'dicht', dus geen beschadigingen aan je schermpjes.

Ik zei buren, maar ze zijn verhuisd, het zijn dus ex-buren (ik heb het niet gezegd om extra verwarring te voorkomen), ik kom daar alleen om te babysitten en in bijzondere gevallen, als ze een feestje hebben oid. Om er dan langs te gaan en te zeggen, ik wil een DS kopen zoals de kids, maar alleen als ik hem in mijn broek kan vervoeren, dus ik wil hem even testen. < de gedachte om het te kopen voor het vervoersgemak is, ik geef het toe, raar.

Ik heb andere handhelds, maar ik stoor me eraan dat ze alleen met zorg te vervoeren zijn; in een tas(je) of in een ruime jaszak. Een vriend zei me dat de SP in je broek past, dus ik dacht "Yes!!", maar toen kwam ik erachter dat de SP 16 bits spellen doet (jaja, 32bits, fout, 32bit is playstation1 kwaliteit), en dat deed ik een jaar of 15 geleden. De DS is echter stukken krachtiger, en je kan er mp3's en video's me afspelen en je kan ermee chatten, dus ik dacht KOPEN! Maar hij ziet er groter uit dan de Nintendo SP, dus ik ben een beetje ontmoedigd, want als ik hem in een tas moet stoppen, dan kan ik net zogoed meteen mijn supernintendo meenemen (jaja, niet portable, anyway).

Dus...

Naja, lijkt erop dat ik toch maar eens langs moet gaan.

Ik heb vandaag in de mediamarkt geprobeert hun ds in mijn broek te stoppen, maar er zat een hele 'stand' aan vastgeplakt, dus dat ging niet.

• Collaborator

Collaborator

You! Cake or Death?

Faust schreef op donderdag 11 augustus 2005 @ 23:35:De DS is echter stukken krachtiger, en je kan er mp3's en video's me afspelen en je kan ermee chatten, dus ik dacht KOPEN! Maar hij ziet er groter uit dan de Nintendo SP, dus ik ben een beetje ontmoedigd, want als ik hem in een tas moet stoppen, dan kan ik net zogoed meteen mijn supernintendo meenemen (jaja, niet portable, anyway).
Je verwacht er denk ik echt veel te veel van, kijk nou maar eerst of je de spellen leuk vind.

This space is occupied

• Faust
Feel the magic is een van de mooist vormgegeven spellen die ik ooit gespeeld heb. En een van de allerleukste (als je katamari damachi niet meetelt),

de spellen die mijn buurjongetjes hebben zijn bout, maar het zijn allemaal made in the usa games,

meteos en polarium zijn volgens velen de beste spellen die ooit gemaakt zijn.

Reden genoeg om 140 euro te betalen dacht ik ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik kan hem tenminste gewoon in mijn broekzak stoppen. En ik ben geen skater en draag geen überbrede broeken. Gewoon hele normale spijkerbroeken, met normale zakken. En nee, ik ga geen foto maken :P

Edit: En wat TheEvilCuber zei is waar. Hij kan geen mp3 of films afspelen, zonder dat je daar de Play-Yan voor koopt, en dat chatten is ook neti iets waar van je iets gigantisch boeiends voor moet verwachten. Als ik jou was zou ik nou eerst is even goed op internet rondzoeken en informatie in winnen..

[ Voor 44% gewijzigd door Verwijderd op 12-08-2005 00:03 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

@ELiA : Zou ge niet eerder eens iets doen aan da pc'ke van u? ;)

[ Voor 10% gewijzigd door Verwijderd op 12-08-2005 00:02 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Faust
Verwijderd schreef op vrijdag 12 augustus 2005 @ 00:00:
Ik kan hem tenminste gewoon in mijn broekzak stoppen. En ik ben geen skater en draag geen überbrede broeken. Gewoon hele normale spijkerbroeken, met normale zakken. En nee, ik ga geen foto maken :P
... jullie zeggen zo vaak dat vrouwen de DS diggen... begrijp me niet verkeerd hoor, er zullen best wel veel mooie jongens op tweakers.net komen, maar mijn voorkeur toch gaat uit naar dames. En als het moet naar meisjes.* Ik hoop niet dat ik hiermee iemand gekwetst heb door dit te zeggen.

Ik had gehoopt dat een leuke meid zou reageren op mijn 'oproep', en ik wilde het graag weten. Dus..

* alles onder de 21 noemen we hier in de buurt meisjes.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MetroidPrime

MetroidPrime

Faust schreef op donderdag 11 augustus 2005 @ 23:35:
Een vriend zei me dat de SP in je broek past, dus ik dacht "Yes!!", maar toen kwam ik erachter dat de SP 16 bits spellen doet (jaja, 32bits, fout, 32bit is playstation1 kwaliteit), en dat deed ik een jaar of 15 geleden.
Je hebt geen idee waar je het over hebt. Een PC met een 386 CPU, een PC met een Athlon XP CPU, de PSOne, de Xbox, de GBA en de DS zijn allemaal 32-bit. Het aantal bits zegt niets over de graphics van een spel, maar over de architectuur van de CPU van het apparaat.

"Some girl on the street outside the bar just asked me if I was saved yet." "Yeah? What did you say?" "I told her 'I saved at the checkpoint a couple of minutes back and I can reload from there if I die.'

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Faust
MetroidPrime schreef op vrijdag 12 augustus 2005 @ 00:39:
[...]

Je hebt geen idee waar je het over hebt. Een PC met een 386 CPU, een PC met een Athlon XP CPU, de PSOne, de Xbox, de GBA en de DS zijn allemaal 32-bit. Het aantal bits zegt niets over de graphics van een spel, maar over de architectuur van de CPU van het apparaat.
Jij hebt geen idee waar ik het over heb.
Ik zei dat de spellen 16 bits zijn, en dat ik die 16 bits spellen 15 jaar geleden deed. Ik verwijs hiermee naar de kwaliteit ervan, die te meten is met de SNES en GENESIS.
Als ik gewoon 16 bit had laten staan, dan had jij gereageerd met:
[b]Je hebt geen idee waar je het over hebt. De gba heeft een 32 bit processor"
er stond vroeger op de GBA doos zelfs "TRUE 32BIT GAMING POWER!!!! NINTENDO!!!!"

Ik zeg in mijn post dat 32 bit voor de GBA geen 32bit is zoals de playstation1. Een beetje wat jij zegt met je AMD en Xbox en ETC -32bits verhaal.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MetroidPrime

MetroidPrime

Faust schreef op vrijdag 12 augustus 2005 @ 00:48:
[...]

Jij hebt geen idee waar ik het over heb.
Ik zei dat de spellen 16 bits zijn, en dat ik die 16 bits spellen 15 jaar geleden deed.
GBA-spellen zijn 32-bit als gevolg van het feit dat de processor 32-bit is. Dat is een technisch gegeven. Dat jij ze op de 16-bits spellen vind lijken is een ander verhaal.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Faust
Wat wil je nou eigenlijk zeggen?

edit:

Kan iemand de DS zijn grootte in cassette bandjes uitdrukken?
Ik kan er dan een paar aan elkaar lijmen om zo een DS te 'simuleren'

(dan kan ik hem dadelijk nog testen)

Trouwens, je statement
GBA-spellen zijn 32-bit als gevolg van het feit dat de processor 32-bit is
klopt voor geen meter:

The interface from the GBA unit to the ROM cartridge includes only a 24-bit address bus multiplexed with a 16-bit data bus. (Mattel's Intellivision console had previously used a multiplexed bus.) This setup limits the directly addressable memory to 16 binary megawords (that is, 256 binary megabits or 32 binary megabytes), but bankswitching hardware on the cartridge can extend this by controlling the ROM's upper address lines from software, effectively switching other parts of the ROM into the GBA's address space.

[ Voor 148% gewijzigd door Faust op 12-08-2005 01:05 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MetroidPrime

MetroidPrime

Faust schreef op vrijdag 12 augustus 2005 @ 00:55:
Trouwens, dat gba spellen 32 bit zijn klopt voor geen meter:

The interface from the GBA unit to the ROM cartridge includes only a 24-bit address bus multiplexed with a 16-bit data bus. (Mattel's Intellivision console had previously used a multiplexed bus.) This setup limits the directly addressable memory to 16 binary megawords (that is, 256 binary megabits or 32 binary megabytes), but bankswitching hardware on the cartridge can extend this by controlling the ROM's upper address lines from software, effectively switching other parts of the ROM into the GBA's address space.
Dat heeft met de cartridges te maken en niet met de spellen zelf. 8)7

Wat ik probeer te zeggen: graphics hebben niet te maken met hoeveel bits een spel heeft. Als je er meer over wilt weten, koop een boek over computer architectuur, want hier is het redelijk offtopic.

[ Voor 13% gewijzigd door MetroidPrime op 12-08-2005 01:10 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Max|Burn
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 10-09 15:02

Max|Burn

-- .. ... .--- .- .-.-.-

GBA and GBA SP Technical Specifications

* CPU : 32-Bit ARM with embedded memory

http://www.nintendo.com/techspecgba
Er is inderdaad niet een direct verband tussen het aantal bits waar de CPU op werkt en grafische kwaliteit dus het hele verhaal gaat nergens over.

Einde discussie.

[ Voor 55% gewijzigd door Max|Burn op 12-08-2005 08:13 ]

ma ma ma ma ma macron one

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op donderdag 11 augustus 2005 @ 23:33:
Het is een combinatie van animatie frames die je zelf kunt samenstellen, elk plaatje roep een special move,special character of items op..je kunt ze in combo volgordes aantikken om special moves eruit te halen, je kunt het helemaal zelf samenstellen om je eigen "deck" van moves en items te maken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aidix
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 06:43

Aidix

Geluidspietlut

Ik zit nu met een DS in mijn broekzak. Theoretisch kan het bij mij, maar je zak zit dan wel echt helemaal vol. Volgens mij hangt het voor 80% van je broek en pasvorm af of het gaat werken, want de DS is eigenlijk een beetje te breed/lang om zomaar in iedere broek te passen.
Als je bljift staan is er niets aan de hand, ga je zitten dan is het wel erg krap.

Als je je PSP pakt, dan is de ds 1cm hoger, aan elke kant 1cm smaller en bijna 1cm dikker.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op vrijdag 12 augustus 2005 @ 08:10:
[...]

Het is een combinatie van animatie frames die je zelf kunt samenstellen, elk plaatje roep een special move,special character of items op..je kunt ze in combo volgordes aantikken om special moves eruit te halen, je kunt het helemaal zelf samenstellen om je eigen "deck" van moves en items te maken.
Ik bedoel eigelijk wat anders :) het verhaal gaat dat je plaatjes uit een bepaald tijdschrift kan knippen, die op je ds kan leggen, en dat je zo characters unlocked.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Faust schreef op vrijdag 12 augustus 2005 @ 00:05:
[...]

... jullie zeggen zo vaak dat vrouwen de DS diggen... begrijp me niet verkeerd hoor, er zullen best wel veel mooie jongens op tweakers.net komen, maar mijn voorkeur toch gaat uit naar dames. En als het moet naar meisjes.* Ik hoop niet dat ik hiermee iemand gekwetst heb door dit te zeggen.

Ik had gehoopt dat een leuke meid zou reageren op mijn 'oproep', en ik wilde het graag weten. Dus..

* alles onder de 21 noemen we hier in de buurt meisjes.
Nou, ik ben een dame, en ik heb een DS, maar ik doe hem niet in mijn broekzak. Daar hebben wij handtasjes voor :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• henkyyyyyyy
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 12-09 08:29
Even een vraagje!

Ik wil mijn Ds gaan bestellen bij www.vgp.ca, heeft iemand ervaring met deze webshop?
Zijn ze betrouwbaar?
En is de kans op invoerrechten groot?

De DS(blauwe versie) kost daar 137 euro met Mario Ds, is dat een goede deal of zijn ze hier in Nederland ergens goedkoper , met spel?

Bedankt alvast!

Ps is dat wel 220v of moet ik een omvormer kopen en hoe duur zijn deze ?

Link : http://www.videogamesplus...=381_386&products_id=9345

I am nobody ! Why ??? Cause nobody is perfect !! :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TdV
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 13-09 21:51

TdV

Ze zijn betrouwbaar, ik heb daar mijn ds vandaan en daar hadden ze een lage waarde opgezet waardoor ik geen invoerrechten hoefde te betalen. Er zit een 110v lader bij dus je hebt een omvormer nodig maar nog slimmer en goedkoper is het om gewoon een gba sp oplader te kopen voor minder dan 10€ bij dixons/bartsmit/whatever want die passen en werken ook.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• henkyyyyyyy
TdV schreef op vrijdag 12 augustus 2005 @ 11:41:
Ze zijn betrouwbaar, ik heb daar mijn ds vandaan en daar hadden ze een lage waarde opgezet waardoor ik geen invoerrechten hoefde te betalen. Er zit een 110v lader bij dus je hebt een omvormer nodig maar nog slimmer en goedkoper is het om gewoon een gba sp oplader te kopen voor minder dan 10€ bij dixons/bartsmit/whatever want die passen en werken ook.
Thnx , hoe lang duurde het ongeveer voordat je hem binnen had?

Btw ik heb een Gba sp , dus die lader kan ik gewoon gebruiken, gaat dat niet ten koste van de batterij?

[ Voor 10% gewijzigd door henkyyyyyyy op 12-08-2005 11:49 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CRpt3r55
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 13-09 17:09
Dingen verkopen via GoT is niet de bedoeling. Handel kan je drijven via 'Vraag & Aanbod' op de frontpage

[ Voor 81% gewijzigd door Verwijderd op 12-08-2005 22:09 ]

Etuuuuuh!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• schnumi
  • Niet online

schnumi

Discothéque! Boom cha!

Laat je broer dan maar een DS kopen. Snap niet echt waarom je een PSP moet hebben omdat je broer er nu 1 haalt. :)

"The more you take the less you feel, The less you know the more you believe, The more you have the more it takes today"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• apNia
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 12-09 08:54

apNia

Schreeuwen en Nibbits eten!

laat je broer een DS scoren ;)

*peutert DS vs PSP discussie weer los* ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CRpt3r55
  • Laatst online: 13-09 17:09
ik wil die discussie niet weer los laten barsten, maar ik heb toch mijn voorkeur naar de PSP laten gaan, omdat hij simpel gezegd veel functioneler is... wel duurder maar wel functioneler. en mooier groter beeld, UMD films, Gehuegenkaart etc.etc.

Etuuuuuh!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TdV

TdV

henkyyyyyyy schreef op vrijdag 12 augustus 2005 @ 11:48:
[...]
Thnx , hoe lang duurde het ongeveer voordat je hem binnen had?

Btw ik heb een Gba sp , dus die lader kan ik gewoon gebruiken, gaat dat niet ten koste van de batterij?
Ik had hem in 3/5 dagen incl. een weekend met de DHL koerier. De batterij is exact hetzelfde als in de gba sp dus dat is geen probleem.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Crypter schreef op vrijdag 12 augustus 2005 @ 12:37:
[offtopic] <-

Iemand een DS kopen met 5 games? maandje oud.... ik mot namelijk een PSP hebben omdat me broer er ook een heeft.... DS en PSP gaan niet samen met MP gamen.

misschien ruilen?
Ik heb misschien wel interrese. Mijn broertje wil namelijk een DS hebben omdat ik er 1 heb :) PM of geef je mail maar oid.

Denk trouwens niet dat jij ooit van je leven een umd film zal aanschaffen, voor die prijs kan je beter een dvd halen. Maargoed.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• henkyyyyyyy
TdV schreef op vrijdag 12 augustus 2005 @ 13:02:
[...]

Ik had hem in 3/5 dagen incl. een weekend met de DHL koerier. De batterij is exact hetzelfde als in de gba sp dus dat is geen probleem.
Oke thnx ga ik hem nu bestellen !!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nohead
  • Laatst online: 11-09 20:21

Nohead

PSN ID: Nohead

* Nohead word hopeloos waar blijft de nintendogs demo ???

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• schnumi
  • Niet online

schnumi

Discothéque! Boom cha!

Crypter schreef op vrijdag 12 augustus 2005 @ 12:57:
ik wil die discussie niet weer los laten barsten, maar ik heb toch mijn voorkeur naar de PSP laten gaan, omdat hij simpel gezegd veel functioneler is... wel duurder maar wel functioneler. en mooier groter beeld, UMD films, Gehuegenkaart etc.etc.
Het is net wat je ermee wilt idd. :) Maar als jij zelf de PSP beter vind is het natuurlijk logisch dat je die handheld haalt. :)

Kwam alleen vaag over zo van: ja mijn broer haalt nu de PSP dus tsja dan moet ik hem ook halen anders kunnen we niet multiplayer gamen. :)

"The more you take the less you feel, The less you know the more you believe, The more you have the more it takes today"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• henkyyyyyyy
TdV schreef op vrijdag 12 augustus 2005 @ 13:02:
[...]

Hmm nog een klein vraagje, nu dat ik hem wil bestellen zie ik dat ik ook shipping cost moet betalen.

Shipping Carrier

International Shipping (Worldwide NL : 0.6 lb(s)) 28.47EUR

Komt dit nu nog boven op de prijs ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TdV

TdV

henkyyyyyyy schreef op vrijdag 12 augustus 2005 @ 13:46:
[...]

Hmm nog een klein vraagje, nu dat ik hem wil bestellen zie ik dat ik ook shipping cost moet betalen.

Shipping Carrier

International Shipping (Worldwide NL : 0.6 lb(s)) 28.47EUR

Komt dit nu nog boven op de prijs ?
Ja.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
nee dit wordt betaald door de kerstman

besef je wel dat je bij lik-sang een naheffing van 19% erop krijgt? euro of 30 dus

[ Voor 6% gewijzigd door Verwijderd op 12-08-2005 14:03 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• henkyyyyyyy
Aha , dan wordt hij dus niet zo goedkoop als ik had verwacht ;)

Mario 64 kost hier 33 euro en de DS 135 dat is dus samen 168 euro

Bij vgp.ca kost de DS samen met Mario 136 euro met verzendkosten 29 erbij 165 Euro
Daarbij komt het gebruik van CC

Dus het verschil is niks als je hem hier zou kopen. (garantie)

Hmm ff kijken wat ik dan ga doen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TdV

TdV

Hier kopen is momenteel inderdaad goedkoper; toen ik hem kocht was hij er hier nog niet eens. Nu is die blauwe DS hier ook nog niet verkrijgbaar dus als je perse nu een blauwe wil moet je wel importeren. Verder is die naheffing waar manicci het over heeft geen heffing maar BTW en zoals ik al zei heb ik die niet hoeven betalen op mijn DS omdat het pakket door de douane geglipt is (door de lage waarde aanduiding waarschijnlijk).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
ik dacht dat henk bij lik-sang ging bestellen, daar wordt je sowiezo gepakt. bij vgp.ca idd door de lage waarde op het pakketje niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• henkyyyyyyy
TdV schreef op vrijdag 12 augustus 2005 @ 14:03:
Hier kopen is momenteel inderdaad goedkoper; toen ik hem kocht was hij er hier nog niet eens. Nu is die blauwe DS hier ook nog niet verkrijgbaar dus als je perse nu een blauwe wil moet je wel importeren. Verder is die naheffing waar manicci het over heeft geen heffing maar BTW en zoals ik al zei heb ik die niet hoeven betalen op mijn DS omdat het pakket door de douane geglipt is (door de lage waarde aanduiding waarschijnlijk).
Thnx voor all info in ieder geval! ;)
Ik denk dat ik hem maar ff hier in de buurt ga halen dan straks!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• henkyyyyyyy
Sorry voor de vele vragen.

Ik heb even verder gezocht en zag dat de DS met mario bij http://www.dvdboxoffice.com 135 euro kost!
Hier komen als het goed is geen shipping cost bij.
Is er bij deze winkel iets bekent over het wel of niet betalen van de invoer rechten?

Alvast bedankt!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

weet iemand waar ik me ds kan laten repareren? in het bovenste scherm zitten 2 barsten vanuit de binnenkant :/

geen garantie want ik had hem ge importeerd en geen bonnetje etc.

ik wil er best voor betalen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Als je hem terug stuurt naar nintendo zullen ze hem wel kunnen repareren denk ik.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TdV

TdV

henkyyyyyyy schreef op vrijdag 12 augustus 2005 @ 14:53:
Sorry voor de vele vragen.

Ik heb even verder gezocht en zag dat de DS met mario bij http://www.dvdboxoffice.com 135 euro kost!
Hier komen als het goed is geen shipping cost bij.
Is er bij deze winkel iets bekent over het wel of niet betalen van de invoer rechten?

Alvast bedankt!
Spellen versturen ze vanuit duitsland (dus eerst bulk naar duitsland en vanuit daar naar NL); daar heb ik nog nooit een heffing voor gehad. Ik weet niet of het met consoles hetzelfde gaat. Qua betrouwbaarheid is ook dvdboxoffice goed.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Wow ik was gister op www.gamespot.com en toen zag ik dat de release datum van Animal Crossing DS bekend is :) 25 november :) jippie ik heb er nu al zin in :) meer mensen die dit spel zeker gaan kopen ? :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik zat net eens te denken, waarom maakt nintendo niet een engelse versie voor de japanse markt van veel verkochte games als jump super star die ook veel westerlingen willen hebben? die engelse versie sturen ze dan alleen naar bedrijven als lik-sang. Ik kan met niet voorstellen dat er echt noemenwaardige kosten aan zijn verbonden en op die manier maak je toch veel fans blij.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ari3
  • Registratie: Augustus 2002
  • Niet online
Verwijderd schreef op vrijdag 12 augustus 2005 @ 20:07:
Ik zat net eens te denken, waarom maakt nintendo niet een engelse versie voor de japanse markt van veel verkochte games als jump super star die ook veel westerlingen willen hebben? die engelse versie sturen ze dan alleen naar bedrijven als lik-sang. Ik kan met niet voorstellen dat er echt noemenwaardige kosten aan zijn verbonden en op die manier maak je toch veel fans blij.
Engelse versie voor de Japanse markt is net zoiets als Goede Tijden Slechte Tijden in het Japans uitbrengen voor de Nederlandse markt 8)7 Jump Super Stars is typisch Japans. Een vertaling is gewoon lastig omdat er teveel culturele eigennaardigheden in zitten. Ook zijn de meeste karakters in het Westen niet bekend. Jij kent Naruto mischien maar de gemiddelde Sjaak kent alleen wat Fox Kids uitzendt. Bovendien wordt Jump (magazine) hier ook niet vertaald uitgebracht. Er zijn wellicht een handvol fans in het Westen die het zouden kopen maar het zal niet aanslaan bij de "massa".

Er worden overigens wel Aziatische versies gemaakt voor buiten Japan, maar die worden zelden vertaald omdat de Aziatische markt buiten Japan voornamelijk uit publiek bestaat dat prima Chinees kan lezen en dus veel minder moeite met Japanse tekst heeft.

[ Voor 12% gewijzigd door ari3 op 12-08-2005 20:27 ]

"Kill one man, and you are a murderer. Kill millions of men, and you are a conqueror. Kill them all, and you are a god." -- Jean Rostand

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Collaborator

Collaborator

You! Cake or Death?

ari3 schreef op vrijdag 12 augustus 2005 @ 20:22:
[...]
Engelse versie voor de Japanse markt is net zoiets als Goede Tijden Slechte Tijden in het Japans uitbrengen voor de Nederlandse markt 8)7 Jump Super Stars is typisch Japans. Een vertaling is gewoon lastig omdat er teveel culturele eigennaardigheden in zitten. Ook zijn de meeste karakters in het Westen niet bekend. Jij kent Naruto mischien maar de gemiddelde Sjaak kent alleen wat Fox Kids uitzendt. Bovendien wordt Jump (magazine) hier ook niet vertaald uitgebracht. Er zijn wellicht een handvol fans in het Westen die het zouden kopen maar het zal niet aanslaan bij de "massa".

Er worden overigens wel Aziatische versies gemaakt voor buiten Japan, maar die worden zelden vertaald omdat de Aziatische markt buiten Japan voornamelijk uit publiek bestaat dat prima Chinees kan lezen en dus veel minder moeite met Japanse tekst heeft.
Een game als Jump Superstars zou hier echt wel aanslaan, zolang er maar op je juiste manier reclame voor gemaakt word.
Roep Dragonball en Yu-gi-oh en elk kind tussen de 6 en 16 koopt het. Als je dan ook nog roept dat het speelt als Super Smash Bros melee, dan zit je gebakken (massa + N fans = big).

Dat er dan ook characters uit Naruto, One Piece, en Prince of Tennis in zitten laat je natuurlijk achterwege :*)

[ Voor 3% gewijzigd door Collaborator op 12-08-2005 20:43 ]

This space is occupied

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op vrijdag 12 augustus 2005 @ 20:05:
Wow ik was gister op www.gamespot.com en toen zag ik dat de release datum van Animal Crossing DS bekend is :) 25 november :) jippie ik heb er nu al zin in :) meer mensen die dit spel zeker gaan kopen ? :)
Ik wacht de reviews nog even af.

Ik ben ergens bang dat Nintendo het weer zo goedkoop mogelijk wil doen, en grotendeels dezelfde gesprekjes en voorwerpen uit de gamecube (en daarvoor de N64) versie wéér in de DS versie gaat stoppen. Waarom nieuwe teksten schrijven als we de oude toch nog hebben liggen? ;)

Online Animal Crossing lijkt me hartstikke leuk, maar de grootste charme van het spel zit hem toch in die lollige computergestuurde beestjes. Dan wil ik wel dat die gloednieuwe gesprekstof hebben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Faust
Handelen op GoT is niet de bedoeling.

[ Voor 93% gewijzigd door Verwijderd op 12-08-2005 22:09 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Faust
Faust schreef op vrijdag 12 augustus 2005 @ 21:59:
Handelen op GoT is niet de bedoeling.
ahh, bedankt man, ik had me net nog bedacht 8)

Ik zag vandaag nintendogs op de televisie. Zag er zo scherp en realistisch uit, leek net een pc game man! hebben hebben hebben!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ari3 schreef op vrijdag 12 augustus 2005 @ 20:22:
[...]
Als je nou even de moeite had genomen om mijn post goed te lezen had je gesnapt dat ik bedoel dat die engelse versie alleen naar import winkels zou moeten gaan zodat fans in het westen die games toch in het engels kunnen krijgen zonder dat nintendo al die licenties voor westerse landen moet regelen.

En wat boeit het dat de gemiddelde sjaak de characters niet kent? omdat je een naampje niet kent kan je dus geen lol beleven aan die game? tis trouwens echt niet zo dat ik deze game alleen zou kopen omdat er anime characters inzitten. En die plaatjes uit jump magazine zijn vast ook wel van inet te downloaden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Icelus
  • Registratie: Januari 2004
  • Niet online
Castlevania magazine scans

Rode DS verkrijgbaar
Afbeeldingslocatie: http://image.lik-sang.com/content/nds-red/ds-family-header.jpg

[ Voor 43% gewijzigd door Icelus op 12-08-2005 22:41 ]

Developer Accused Of Unreadable Code Refuses To Comment

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op vrijdag 12 augustus 2005 @ 22:26:
Als je nou even de moeite had genomen om mijn post goed te lezen had je gesnapt dat ik bedoel dat die engelse versie alleen naar import winkels zou moeten gaan zodat fans in het westen die games toch in het engels kunnen krijgen zonder dat nintendo al die licenties voor westerse landen moet regelen.
Ik denk dat je er dan te weinig van verkoopt om het winstgevend te maken. In ieder geval in Nintendo's visie... als ze denken dat een spel potentie heeft brengen ze het toch gewoon uit in het westen? Zo niet, dan niet. Vertalen is ook niet gratis, en de handleiding moet dan ook weer in een andere taal erbij gedrukt worden etc etc etc.
Daar komt bij dat Nintendo volgens mij helemaal niet zo blij is met importwinkels en mensen die importeren. Ik kan me niet voorstellen dat ze het ooit op zo'n manier gaan stimuleren.

Surrounded kent al die poppetjes uit de jump superstars game verder niet eens trouwens. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dcell
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 13:32
mijn twee kleine nichtjes hebben uit Hong Kong twee Ds-en meegebracht de ene heeft een roze en de andere heeft een turquoise/lichtblauwe ... very sleek ! veel mooier dan mijn standaard zilveren :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chiii
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 12-09 12:29
voor jump superstars is een sleutel voor goed verkoop toch de naamsbekendheid van de figuren die erin spelen, natuurlijk ook voor de gameplay maar de geddachte dat je met allerlein anime helden kan spele is gewoon geweldig! voor iemand die dus anime kijkt en volgt. ''europa'' kijkt geen anime dus hoeven ze daar ook niet moeite voor te doen. als je realistisch bent maakt natuurlijk geeen drol uit wie er in zo'n spel zit als de gameplay maar in orde bent, maar het brengt meer plezier en gevoel als jij met je eigen anime held de vetste truukjes kan uithalen die hij ook in de anime doet jeweetwel kameahea of rasengan! of Hammer Flash Ryu-shou-sen of chidori! of en nog veel meer. oftewel als ''europa'' nou eens meer anime kijkt dan gaan japanse uitgevers misschien ook moeite doen om japanse spellen hier uit te brengen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ken.
  • Registratie: December 1999
  • Laatst online: 06-09 01:24

Ken.

\m/.([oO]).\m/

Die was al een maandje of wat te bestellen hoor ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Zojuist Jump super stars in de bus gekregen.

Eerste indruk:

Damn een goede game, echter een faq van gamefaqs is geen overbodige luxe om door de zwaar text georienteerde tutorial en deck building heen te komen.

Verder..het is grafisch erg mooi,erg uitgebreid qua moves en characters.., vooral het samenstellen van een goed deck op je onderste scherm zorgt voor geweldige combo's en specials..ik denk dat dit vooral multiplayer een klasse spel is alhoewel de zeer uitgebreide missie mode zeker de moeite waard is.

ok update:

Ik ben nu een tijdje met de jumpstar universe mission mode bezig en ik moet erbij zeggen zonder de faq van gamefaqs weet je dus echt niet wat je moet doen, met is het prima te spelen er zijn totaal 50+ missies die op 3 manieren gewonnen kunnen worden om extra's te unlocken.
Dit spel is duidelijk de moeite waard als je anime fan bent.

[ Voor 29% gewijzigd door Verwijderd op 13-08-2005 14:57 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Martinspire
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 13-09 15:30

Martinspire

Awesomeness

die rode ds is uiteraard nog mooier als je dr een ferrari logo op plakt, spuit, andere manier... >:)

[ Voor 3% gewijzigd door Martinspire op 13-08-2005 14:19 ]

Martinspire - PC, PS5, XSX

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DrMacabr3
  • Laatst online: 13-09 15:43
Ik zoek een WIFI kaart met een ralink rt2500 chip op.. ik heb op deze ( http:\\ralink.rapla.net ) site gekeken welke fabrikanten deze kaartjes hebben en dan bij alle winkels in de buurt hier vergeleken welke ik hier kan bestellen.

Uiteindelijk kon ik o.a een D-LINK DWL-G122 vinden maar volgens de site moet het een (b1) versie zijn.
Dan ben ik de drivers gaan vergelijken en de US drivers zijn voor de RALINK chip maar de europese drivers zijn helemaal anders dus vermoed ik dat de europese versie gewoon geen RALINK chipje heeft.

Verder vond ik nog een linksys WMP54G, maar wederom hier moest het gaan om een (v4) .. en dus weet ik weeral niet of deze kaart ook ECHT geschikt is..(op de site van de europese staat er v2 bij ipv v4 :( ) Dan ben ik de driver gaan checken en daaruit kon ik opmaken dat het om een broadcom chip ging en geen RALINK.

Verder kon ik nog aan belkin en LevelOne raken maar wederom een miniem verschil in serienummer of naam of versie etc..

Ik zit dus een beetje vast op het moment, oftewel is het erg zielig om in beglie compatibele kaartjes met de RALINK chip te krijgen oftewel zit ik totaal verkeerd te zoeken (grote kans maarjah :r )

PS: de drivers van de RALINK chips hadden allemaal de naam 'RT25x0' ofzo maar enkel de US drivers waren dus de goeie, alle europese zijn volledig anders.. langs een kant is het wel vreemd aangezien de guide waar opstaat hoe je Wifime moet gebruiken op de site van een belgische belgacom klant staat :(

PPS: ik heb dus men huiswerk zelf gedaan, ik weet wat ik moet hebben, hoe ik moet checken welke de juiste is, het zijn gewoonde winkels hier in de buurt die dus tekort schieten, en ik heb zoveel demo's liggen hier voor men DS :'(

[ Voor 12% gewijzigd door DrMacabr3 op 13-08-2005 16:05 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Deddiekoel
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 22-04 14:48

Deddiekoel

Gadget nerd

Ik baal ook dat die Ralink truc niet werkt voor USB adapters. Ik had een USB adapter die niet helemaal lekker werkte en heb toen de ASUS WL-167g gekocht omdat ik die op een lijst had gezien en dus dacht dat ik dan meteen ook NDS dingen kon doen. Maar helaas...even wachten op NDS netwerk, dan zullen er wel meer hacks komen.

Verlanglijstje: Switch 2, PS5 Pro Most wanted: Switch 2

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Richard
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 01-09 14:12

Richard

Kuru Kuru Kururin

Ik kon eigenlijk heel makkelijk kaartjes uit dat lijstje bemachtigen. Probeer anders aan zo'n standaard Sweex kaartje te komen. Ik heb zelf LC700040 en werkt als een kanon. Ik geloof dat Handyman sowieso het gehele Sweex assortiment heeft, dus dat moet lukken!

De sweex nummertjes staan zeer duidelijk naast de streepjescode op de verpakking! Succes.

20*350ZO45°

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DrMacabr3
dichtsbijzijnde handyman is toch weer 30-40+km van hier.. en blijkbaar zijn de omliggende shops hier allergisch voor sweex.. moeilijk vast te krijgen ofzow.. :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Martinspire
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 13-09 15:30

Martinspire

Awesomeness

belkin bij de dynabyte?
die heb ik iig en die werkt perfect

[ Voor 45% gewijzigd door Martinspire op 13-08-2005 16:40 ]

Martinspire - PC, PS5, XSX

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DrMacabr3
djmantri schreef op zaterdag 13 augustus 2005 @ 16:39:
belkin bij de dynabyte?
bedoel je de f5d7000 v3 PCI of de f5d7050 USB?

wederom ziet het ernaar uit dat de europese en US versies verschillen bij belkin, vreemd, de product foto's en namen verschillen lichtjes als je kijkt op belkin.com en op .nl 8)7

[ Voor 30% gewijzigd door DrMacabr3 op 13-08-2005 16:50 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Collaborator

Collaborator

You! Cake or Death?

djmantri schreef op zaterdag 13 augustus 2005 @ 16:39:
belkin bij de dynabyte?
http://www.dynabyte.nl/hardware.php?i=17179 ?
is dat niet een beetje duur, zoniet dan haal ik er een :)

This space is occupied

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DrMacabr3
Men beste kans is in de mediamarkt in brussel maar hier in belgie hebben we geen dynabite ofzoiets :p
en de meeste winkels hier in de buurt hebben enkel linksys, d-link en andere grote namen, geen slechte producten op zich uiteraard maar niet wat ik in dit geval nodig heb.

Als hier iemand uit belgie meer info weet zou het erg leuk zijn :p

Als ik dan een compatibel kaartje vind laat ik het ook meteen weten uiteraard. (8>

[ Voor 12% gewijzigd door DrMacabr3 op 13-08-2005 16:58 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Chiii schreef op zaterdag 13 augustus 2005 @ 02:19:
voor jump superstars is een sleutel voor goed verkoop toch de naamsbekendheid van de figuren die erin spelen, natuurlijk ook voor de gameplay maar de geddachte dat je met allerlein anime helden kan spele is gewoon geweldig! voor iemand die dus anime kijkt en volgt. ''europa'' kijkt geen anime dus hoeven ze daar ook niet moeite voor te doen. als je realistisch bent maakt natuurlijk geeen drol uit wie er in zo'n spel zit als de gameplay maar in orde bent, maar het brengt meer plezier en gevoel als jij met je eigen anime held de vetste truukjes kan uithalen die hij ook in de anime doet jeweetwel kameahea of rasengan! of Hammer Flash Ryu-shou-sen of chidori! of en nog veel meer. oftewel als ''europa'' nou eens meer anime kijkt dan gaan japanse uitgevers misschien ook moeite doen om japanse spellen hier uit te brengen.
In Frankrijk is anime anders behoorlijk populair en in Spanje is er dacht ik ook aardig wat te zien. Hier in NL word idd geen anime op tv uitgezonden maar dan alsnog zijn er meer dan genoeg mensen die anime kijken en we weten dat anime hier wel degelijk populair kan worden (gundam wing en dbz waren meteen rages toen ze op tv ware) alleen we hebben hier geen zender die dat inziet. En in de VS word toch ook aardig wat anime gekeken.

Er zijn zat ds games die mensen hier wel willen hebben maar nintendo gewoon hier niet uitbrengt omdat ze denken dat het niet gaat verkopen. Nintendo moet niet bitchen, een handleiding printen, game vertalen, in een doos proppen en in het vliegtuig zetten kost nou ook weer niet bepaald een fortuin. Ze moeten ons ook gewoon die vette games geven en niet bitchen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nohead

Nohead

ik vind het wel duur. Sweex pci kaartje kost maar rond de 24€ ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Collaborator

Collaborator

You! Cake or Death?

Verwijderd schreef op zaterdag 13 augustus 2005 @ 18:28:
[...]

In Frankrijk is anime anders behoorlijk populair en in Spanje is er dacht ik ook aardig wat te zien. Hier in NL word idd geen anime op tv uitgezonden maar dan alsnog zijn er meer dan genoeg mensen die anime kijken en we weten dat anime hier wel degelijk populair kan worden (gundam wing en dbz waren meteen rages toen ze op tv ware) alleen we hebben hier geen zender die dat inziet. En in de VS word toch ook aardig wat anime gekeken.
In Amerika hebben ze Naruto (vanaf volgende maand), Full Metal Alchemist, Shaman King, One piece (bijna of hij is er al)) Yu-Gi-Oh en natuurlijk dragonball Stuk voor stuk zijn het best grote succesen en rages, dus een eventuele US release zou mogelijk zijn.

This space is occupied

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MandaloR
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 07-05-2024

MandaloR

MandaloR

Nohead schreef op vrijdag 12 augustus 2005 @ 13:30:
* Nohead word hopeloos waar blijft de nintendogs demo ???
Kwam dit tegen op www.akkit.org
There is no nintendogs demo. Evidently there is a 'gift' for people who already have the game, but no demo.
Blijkbaar geen demo van Nintendogs :(. Jammer was anders wel leuk geweest!!! O+

jB

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MetroidPrime

MetroidPrime

TheEvilCuber schreef op zaterdag 13 augustus 2005 @ 18:46:
[...]

In Amerika hebben ze Naruto (vanaf volgende maand), Full Metal Alchemist, Shaman King, One piece (bijna of hij is er al)) Yu-Gi-Oh en natuurlijk dragonball Stuk voor stuk zijn het best grote succesen en rages, dus een eventuele US release zou mogelijk zijn.
Het probleem is niet de populariteit van die tekenfilms, maar de rechten op spellen. Konami heeft de rechten op Yu-Gi-Oh en Atari de exclusieve rechten op Dragonball. Daardoor zou het voor Nintendo bijna onmogelijk zijn om het spel in het westen uit te brengen zonder alle in het westen bekende characters er uit te moeten laten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nohead

Nohead

MandaloR321 schreef op zaterdag 13 augustus 2005 @ 18:48:
[...]

Kwam dit tegen op www.akkit.org

[...]

Blijkbaar geen demo van Nintendogs :(. Jammer was anders wel leuk geweest!!! O+
snap em niet helemaal want Jumpstars werd toch ook ter demo vrijgegeven waarom lukt dat niet met nintendogs?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

MetroidPrime schreef op zaterdag 13 augustus 2005 @ 18:59:
[...]

Het probleem is niet de populariteit van die tekenfilms, maar de rechten op spellen. Konami heeft de rechten op Yu-Gi-Oh en Atari de exclusieve rechten op Dragonball. Daardoor zou het voor Nintendo bijna onmogelijk zijn om het spel in het westen uit te brengen zonder alle in het westen bekende characters er uit te moeten laten.
En daarom roep ik dat ze in japan een engels versie op de markt moeten brengen voor de mensen die hem willen importeren :)

Er zijn ook zat winkels die import games hebben tegenwoordig dus op die manier zal een groot deel van de mensen in het westen die hem wil hebben hem toch in handen krijgen :)

Je mist natuurlijk een groot deel van de andere kopers, mjah als je toch niet van plan bent de game in het westen te verkopen maak je zo toch nog wat extra winst (vertalen + manual printen kosten zijn imo niet echt hoog).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Nohead schreef op zaterdag 13 augustus 2005 @ 19:48:
[...]

snap em niet helemaal want Jumpstars werd toch ook ter demo vrijgegeven waarom lukt dat niet met nintendogs?
Misschien willen ze het wel helemaal niet?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Deddiekoel
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 22-04 14:48

Deddiekoel

Gadget nerd

Heb net de reclame voor de PSP op Talpa gezien en ik vond het niet bepaald om over naar huis te schrijven. Ik had veel meer van Sony verwacht. Goed nieuws voor de NDS dus...

Verlanglijstje: Switch 2, PS5 Pro Most wanted: Switch 2

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Deddiekoel schreef op zaterdag 13 augustus 2005 @ 21:47:
Heb net de reclame voor de PSP op Talpa gezien en ik vond het niet bepaald om over naar huis te schrijven. Ik had veel meer van Sony verwacht. Goed nieuws voor de NDS dus...
mwah lijkt me niet, waarom zou de psp niet succesvol kunnen leven naast de DS?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Johnny
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 13-09 19:50

Johnny

ondergewaardeerde internetguru

Verwijderd schreef op zaterdag 13 augustus 2005 @ 21:51:
[...]

Omdat fanboys en middelmatige "tech"-journalisten ze tot in de oneindigheid met elkaar zullen vergelijken op features die er niet toe doen.

Aan de inhoud van de bovenstaande tekst kunnen geen rechten worden ontleend, tenzij dit expliciet in dit bericht is verwoord.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ken.

Ken.

\m/.([oO]).\m/

Verwijderd schreef op zaterdag 13 augustus 2005 @ 21:51:
[...]

Omdat er weinig mensen zullen zijn die én een PSP kopen én een DS.
Als ik ergens ben met mijn DS hebben mensen vaak wel dat ze er ook een willen kopen, maar 150 euro is dan al aan de hoge kant. Moet je voorstellen wat een drempel 250 euro zal zijn.

En ik vond die reclame juist erg slick.
Zal 'dat publiek' ook zeker aanspreken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• apNia

apNia

Net m'n nintendo PassMe binnen.. lekker zelf onzin devven! ScummVM op de DS was echt DER SCHITZ!
Overigens, er komt geen Nintendogs demo, dus wacht daar niet op :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Max|Burn

Max|Burn

-- .. ... .--- .- .-.-.-

Er is een downloadbare Nintendogs demo hoor, zover ik weet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xrenity
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 28-05-2021
Deddiekoel schreef op zaterdag 13 augustus 2005 @ 21:47:
Vond het serieus een erg coole reclame, maar ik denk dat nou nog steeds niemand weet wat nou een PSP is en wanneer hij nou komt.

ga ervanuit dat Sony near-launch nog meer reclame gaat maken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• henkyyyyyyy
apNia schreef op zondag 14 augustus 2005 @ 03:26:
Net m'n nintendo PassMe binnen.. lekker zelf onzin devven! ScummVM op de DS was echt DER SCHITZ!
Overigens, er komt geen Nintendogs demo, dus wacht daar niet op :)
Waar heb je zo'n PassMe gekocht en hoe duur?
Kun je er ook NDs roms op kwijt ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

henkyyyyyyy schreef op zondag 14 augustus 2005 @ 11:27:
[...]

Waar heb je zo'n PassMe gekocht en hoe duur?
Kun je er ook NDs roms op kwijt ?
Je kunt met de passme enkel homebrew stuff draaien, geen commerciale roms.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• henkyyyyyyy
Verwijderd schreef op zondag 14 augustus 2005 @ 11:56:
[...]

Je kunt met de passme enkel homebrew stuff draaien, geen commerciale roms.
Ik lees net hier van wel.

http://www.gameboy-advanc...e-commercial-nds-roms.htm

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• apNia

apNia

* apNia trappelt van genot :D
dankje henkyyyyy :D

Overigens heb ik m'n DS besteld via www.dspassme.com (site van Lynx). Gewoon via paypal. 7 daagjes later had ik 't in huis.

edit: oh crap.. het plezier is al weer over
Can I run commercial nds roms from any DS compatible GBA Flash Card?
- NO - Only NeoFlash and XGFlash2 2005 version GBA flash cards will play commercial roms and they have to be recorded in NDS mode using Neo Power Kit software + the roms have to be with NDS Save or GBA Save - not the regular releases.

Any NDS compatible flash card (for example GBA X-ROM 512M) can be used to run Homebrew applications like NDSLinux and homebrew games as well as DEMO ds roms that are originally meant for playing via Wireless Multiboot.

[ Voor 119% gewijzigd door apNia op 14-08-2005 13:28 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ken.

Ken.

\m/.([oO]).\m/

Xrenity schreef op zondag 14 augustus 2005 @ 10:25:
[...]

Vond het serieus een erg coole reclame, maar ik denk dat nou nog steeds niemand weet wat nou een PSP is en wanneer hij nou komt.

ga ervanuit dat Sony near-launch nog meer reclame gaat maken.
’t Is wel een teaser idd, maar hij is toch echt vrij duidelijk.
Je ziet alle icoontjes en de release date aan het einde.

Maar goed, dit blijft natuurlijk het DS topic.. Let’s keep it that way ;)

En Apnia.. een paar pagina’s terug staat dat die Dogs demo in Japan in de winkels te downloaden is.
Het wachten is dus op iemand die ’m ergens upload.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• apNia

apNia

volgens hier:
There is no nintendogs demo. Evidently there is a 'gift' for people who already have the game, but no demo.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ken.

Ken.

\m/.([oO]).\m/

Aha.. helaas dan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ben je met jump super stars eigelijk een beetje lang bezig en heeft de game een goede replay value?

Is bank deposite bij lik-sang gewoon geld overmaken met bv internetbankieren naar een andere bank? soort vooruitbetalen dus? en hoelang duurt het ong. voordat je je game in huis heb?

En is het al bekend of de prijsverlaging van de DS ook hier komt? als dat zo is hoeveel gaat ie dan ongeveer kosten?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ken.

Ken.

\m/.([oO]).\m/

Och gut.. kijk ik even in de PSP topic wat ze zelf nou eigenlijk van de commercial van hun teerbeminde PSP vinden lees ik:
Da Fox schreef op zondag 14 augustus 2005 @ 14:44:
Hahaha! Op het DS forum zaten ze de PSP commercial te bekritiseren.

Wij waren aan het gamen op de PSP (bij wijze van spreken).
Dat de DS fans tijd hebben hiervoor. Geeft meteen aan hoe interessant de games op hun spelcomputertje zijn...
Mannetjes hoor.. :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op maandag 15 augustus 2005 @ 00:24:
Is bank deposite bij lik-sang gewoon geld overmaken met bv internetbankieren naar een andere bank? soort vooruitbetalen dus? en hoelang duurt het ong. voordat je je game in huis heb?
Ja, dat is het precies. Je maakt geld over naar een rekening in duitsland, en zodra zij bevestiging krijgen dat het geld daar is bijgeschreven sturen ze je spullen op. Duurde bij mij iets langer dan een week. Wat in mijn ogen erg lang was. :p Je kan beter een paypal-account openen, dat gaat sneller.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Max|Burn

Max|Burn

-- .. ... .--- .- .-.-.-

x KeN x schreef op maandag 15 augustus 2005 @ 01:16:
Och gut.. kijk ik even in de PSP topic wat ze zelf nou eigenlijk van de commercial van hun teerbeminde PSP vinden lees ik:
[...]
Inderdaad, jaartje of 13 en blijkbaar geen tijd om eens wat anders te doen dan gamen ;)...verschil in publiek blijkbaar :) De DS is gewoon leuker, zal me weinig interesseren dat de PSP betere graphics heeft, dat wist je van tevoren wel.

Ik heb trouwens me DS 4+ (weet niet meer hoeveel..ik denk nog wel meer) dagen non-stop aan gehad (wel in power saving mode) midden in een yoshi touch n go spelletje..zag s'nachts ineens een lichtje knipperen via de muur..bleek me NDS gewoon al dagen (een week?) aan te staan.

[ Voor 34% gewijzigd door Max|Burn op 15-08-2005 08:38 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op maandag 15 augustus 2005 @ 01:24:
[...]

Ja, dat is het precies. Je maakt geld over naar een rekening in duitsland, en zodra zij bevestiging krijgen dat het geld daar is bijgeschreven sturen ze je spullen op. Duurde bij mij iets langer dan een week. Wat in mijn ogen erg lang was. :p Je kan beter een paypal-account openen, dat gaat sneller.
Voor paypal heb je zeker een creditcard nodig?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op maandag 15 augustus 2005 @ 10:10:
[...]

Voor paypal heb je zeker een creditcard nodig?
Nee, je kunt bij Paypal ook geld overmaken naar een bankrekening in Amsterdam, waarna dat geld op je paypal account wordt gezet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xrenity
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 28-05-2021
x KeN x schreef op maandag 15 augustus 2005 @ 01:16:

[...]

hehe :D Of dit:
Faust schreef op zondag 14 augustus 2005 @ 20:11:
Haha, btw, op het vliegveld voordta ik naar huis kwam, zat een tiener (denk 17-19 jaar) een beetje "cool" te doen met zijn DS, hij keek de hele tijd op, en je kon echt aan hem zien dat hij zich behoorlijk leip voelde met zijn "stoere" DS. Hij was ook wel stoer, want 2 kleine kindjes die naast mij op de bank zaten, waren erg onder de indruk.

Mijn PSP zat in mijn RugZak...en ze begon te kriebelen...
Maar ik ben geen kind meer.
Wat had ik ermee bereikt? Dat de DS jongen inzag dat hij ipv "cool" er kinderachtig en (misplaatst) opschepperig uitzag? Ik weet het niet.

Ik liet hem in zijn droom. Want, jullie weten het niet, maar de DS is echt het mooiste en technisch meest geavanceerde wat ooit is geproduceerd... Ik wou dat ik ook in die droom kon geloven...

Shit! Ik HEB "het mooiste en technisch meest geavanceerde wat ooit is geproduceerd" !!

PSP rulez!

;)
Maargoed ;) (hij lijkt het niet echt te menen)
Hij had even moeten gaan pimpen met z'n PSP, ben benieuwd wat er gebeurd was :D

Nieuws:
Sid Meier is geïnteresseerd in de DS

Door Stefan Popa - 2005-08-15 - Nieuws - Bron: DScentral

Komt er een Civilization DS of een Pirates DS naar de Dual Screen toe? Persoonlijk denken wij van wel, aangezien Sid Meier positief is over de DS!

Voor elk teleurstellend bericht willen we graag een positief bericht tegenover hebben staan. Dat lukt uiteraard niet altijd, maar vandaag is het DS-Gamer gelukt: Firaxis is namelijk aan het denken om Nintendo DS games te gaan maken. Firewat? De ontwikkelaar van Sid Meier's Civilization III en Sid Meier's Pirates.

De grote Sid Meier beantwoord om de zoveel tijd de vragen van zijn fans op de officiële website van. De laatste vragenronde ging onder andere over Nintendo's nieuwste handheld, de Dual Screen. Hier was meneer Meier ongelofelijk positief over, waardoor DS-Gamer gelooft dat men bij Firaxis aan één of meerdere titels bezig is voor de handheld.
bron

Laat Sid maar komen :D

[ Voor 3% gewijzigd door Xrenity op 15-08-2005 13:44 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• schnumi
  • Niet online

schnumi

Discothéque! Boom cha!

Wat overigens nog veel beter nieuws is is dat Blizzard de makers van Starcraft en Diablo ook erg geintereseerd zijn in de DS en al een beetje onderzoek aan het doen zijn of mensen geintereseerd zullen zijn in een Starcraft DS of Diablo DS. 8)

Damn zeg stel je voor Starcraft op de DS. _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• apNia

apNia

ja ik kan niet wachten! :D
SC op de DS... daar leent die PSP zich lekker voor ghihi

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
een muis nabootsen met een dpad gaat prima. ik heb mijn twijfels over de grootte van het scherm van de DS wanneer je er een RTS op wilt spelen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• apNia

apNia

what a load of CRAP.. de muis nabootsen met een dpad gaat prima... hahahaha
daarom is het FPS genre zeker zo'n doorslaand succes op consoles tot dusver he? :)
weet je hoeveel actions per minute een doorgewinterde SC speler maakt? koreanen zitten gerust al rond de 500... probeer dat maar eens lekker en snel met je dpadje...
Pagina: 1 ... 4 ... 11 Laatste

Dit topic is gesloten.