[PC]Football Manager 2006

Pagina: 1 ... 8 ... 11 Laatste
Acties:
  • 4.039 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 94195

Alle leaquenames zijn idd nu zoals irl, maar het Duitse Nationale Elftal zie ik niet ...

Bestanden in Football Manager 2006\data\db\lnc\all

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wildhagen
  • Registratie: Juni 1999
  • Niet online

wildhagen

Blablabla

Vaag, ik ook niet (had het nog niet gechecked)...

Als je nu het volgende erin zet:

code:
1
2
#Germany
"FAKE_NATIONAL_TEAM"    771 0

Helpt het dan wel? (Kan het nu ff niet testen)

Virussen? Scan ze hier!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

wildhagen schreef op zaterdag 05 november 2005 @ 20:05:
Vaag, ik ook niet (had het nog niet gechecked)...

Als je nu het volgende erin zet:

code:
1
2
#Germany
"FAKE_NATIONAL_TEAM"    771 0

Helpt het dan wel? (Kan het nu ff niet testen)
Ben niet zo'n computerbrein ... Waarin zet? :X

Ah kee, wat jij zegt hierbij?
code:
1
2
3
4
5
6
7
8
#Germany
"COMP_NAME_CHANGE" 22 "Bundesliga" ""
"COMP_NAME_CHANGE" 23 "2.Bundesliga" ""
"COMP_NAME_CHANGE" 1301410 "DFB-Pokal" ""
"COMP_NAME_CHANGE" 109135 "Liga-Pokal" ""
"COMP_NAME_CHANGE" 8714506 "Regionalliga Nord" ""
"COMP_NAME_CHANGE" 27 "Regionalliga Süd" ""
"COMP_NAME_CHANGE" 146957 "Regionalliga" ""

[ Voor 35% gewijzigd door Anoniem: 94195 op 05-11-2005 20:09 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wildhagen
  • Niet online

wildhagen

Blablabla

Oeps, sorry, in die grote LNC-file.

Je kan regel 1 weglaten, als je regel twee onder de bestaande kop "Germany" zet (ff zoeken)

edit: ja, daarbij dus :)

[ Voor 15% gewijzigd door wildhagen op 05-11-2005 20:10 ]

Virussen? Scan ze hier!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Nee, dat werkt ook niet :(

Nouja, mss wordt er nog wat aan gedaan. Ik ga maar weer is verder spelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wildhagen
  • Niet online

wildhagen

Blablabla

Klote dan idd. Nou ja, er zal nog wel een keer een fix voor komen (hoop ik)...

Virussen? Scan ze hier!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wildhagen
  • Niet online

wildhagen

Blablabla

Zo, seizoen 2010/2011 bij Bolton Wanderers is weer voorbij. Het eerste jaar in de Championship.

En wát een seizoen...

De League Cup was al snel afgelopen, weinig bijzonders ook.

In de FA Cup begon het lekker zwaar: moest als eerste tegen Tottenham... thuis werd het 4-4. Dus een replay was nodig, daarin vermorzelde ik ze met 5-0 (!). Als tweede mocht ik tegen Leeds en dat werd meteen het eindstation: 3-2 verlies.

In de competitie begon het in eerste instantie zwak, maar ik kwam vrij snel op stoom. Uiteindelijk werd ik 3e. Zelf had ik vooraf gerekend op een 10-12e plek (was ook de verwachting van board en supporters: safe midtable). Minpuntje is dat ik imho veel te veel goals tegen krijg.

Doordat ik derde werd mocht ik meedoen om de playoffs voor de laatste promotieplek. In de halve finale (eerste ronde) moest ik tegen Wigan. Uit werd het een 2-1 verlies, thuis werd met maar liefst 4-1 gewonnen. Door dus naar de finale, waar ik Ipswich tref. Stand na 90 min + verlenging: 1-1 + een hartstilstand. Penalties dus.... en ja hoor, verloren met 3-4 :( :( :( Volgend jaar weer Championship dus :(

Op transfergebied is ook weer een en ander te melden... moest nogal wat defenders aanschaffen, dit was een harde eis van mijn board, hieronder is een overzicht van transfers te zien, op Kluijskens (AMRC) na zijn het allemaal defenders. Ze voldoen allemaal prima, behalve Arzo, die laat ik oprotten. Voor volgend seizoen komen er twee nieuwe aanvallende middenvelders bij, omdat er één (Bresciano) weggaat en ik wil wat meer diepte in mijn middenveld.

Transfers in:

Afbeeldingslocatie: http://www.xs4all.nl/~jurgenjw/zooi/bolton7.JPG

Transfers uit:

Afbeeldingslocatie: http://www.xs4all.nl/~jurgenjw/zooi/bolton8.JPG

Competitie:

Afbeeldingslocatie: http://www.xs4all.nl/~jurgenjw/zooi/bolton9.JPG

Selectie:

Afbeeldingslocatie: http://www.xs4all.nl/~jurgenjw/zooi/bolton10.JPG

Beste speler, dit is tevens mijn topscorer:

Afbeeldingslocatie: http://www.xs4all.nl/~jurgenjw/zooi/bolton11.JPG

Virussen? Scan ze hier!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Deadsy
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 17:04
net even op doorgaan geclicked en in de news stond: Maxwell is nederlander.

ik dacht leuk voor hem, wie is maxwell? (ik ben ajax)

kijk ik en is maxwel dus genaturaliseerd als nederlander omdat hij hier 5 jaar woont, maar heeft maxwel in het echt dan nooit voor brazilie gespeeld dat dit mogelijk is in FM2006?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Benotti
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 16-05 23:37
wildhagen schreef op zaterdag 05 november 2005 @ 22:14:
Doordat ik derde werd mocht ik meedoen om de playoffs voor de laatste promotieplek. In de halve finale (eerste ronde) moest ik tegen Wigan. Uit werd het een 2-1 verlies, thuis werd met maar liefst 4-1 gewonnen. Door dus naar de finale, waar ik Ipswich tref. Stand na 90 min + verlenging: 1-1 + een hartstilstand. Penalties dus.... en ja hoor, verloren met 3-4 :( :( :( Volgend jaar weer Championship dus :(
:X :'(

Op penalties promotie mislopen, das wel zuur ja :|

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Benotti
Bigbot schreef op zaterdag 05 november 2005 @ 22:36:
net even op doorgaan geclicked en in de news stond: Maxwell is nederlander.

ik dacht leuk voor hem, wie is maxwell? (ik ben ajax)

kijk ik en is maxwel dus genaturaliseerd als nederlander omdat hij hier 5 jaar woont, maar heeft maxwel in het echt dan nooit voor brazilie gespeeld dat dit mogelijk is in FM2006?
Hij heeft gewoon een Nederlands paspoort gekregen, heeft verder niks te maken met zijn voetbalkunsten :P

Als hij echter nog geen interland heeft gespeeld, kan hij opgeroepen worden voor Nederland :*)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 146127

Afbeeldingslocatie: http://img177.imageshack.us/img177/8495/grrrmpf5iq.th.jpg

Shit, ik was zo dichtbij :( . Het ging de héééle tijd goed, tot dat er gescoord werd aan hun kant. Toen stortte het kaartenhuis inelkaar. Ik ging vanaf het begin volledig in de aanval om mijn *** te verbergen, net als de keeper met exentricity (sp?) van 16. Het was zeker niet onterecht geweest als ik had gewonnen. Ik zou daarna tegen een amateurclub moeten, de loting was al bekend. Jammer :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Benotti
Anoniem: 146127 schreef op zondag 06 november 2005 @ 00:24:
[afbeelding]

Shit, ik was zo dichtbij :( . Het ging de héééle tijd goed, tot dat er gescoord werd aan hun kant. Toen stortte het kaartenhuis inelkaar. Ik ging vanaf het begin volledig in de aanval om mijn *** te verbergen, net als de keeper met exentricity (sp?) van 16. Het was zeker niet onterecht geweest als ik had gewonnen. Ik zou daarna tegen een amateurclub moeten, de loting was al bekend. Jammer :(
Is Jack Tuyp bij jou ook een lean mean scoring machine? Bij mij heeft hij 49x gescoord in 38 competitiewedstrijden en 5x in 4 bekerwedstrijden _O_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Benotti schreef op zaterdag 05 november 2005 @ 22:39:
[...]

:X :'(

Op penalties promotie mislopen, das wel zuur ja :|
Dat hebben Petero en ik al zovaak gehad met MP game in Engeland. Beginnen we in de conference north/south, en wie het eerst in de PL zit. En dan blijf je bv. idd 3jaar hangen in de Championship omdat je telkens de finale verliest (zij het door penalty's, verlenging, ontrecht verlies etc). Zo bouw je echt angst op voor de play offs :+ En als je er dan eenmaal doorheen bent, damn dan ben je blij :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

werkt dit alles ook tijdens een game, of moet je dan echt een nieuwe game starten?
(anders is het wel zo leuk, kan ik nog een carrièremove maken naar Duitsland ofzo)
Jackazz schreef op zaterdag 05 november 2005 @ 13:30:
[...]

Ik heb het net geprobeert.. en het werkt ook tijdens een game
Zie jij het Nationale Elftal van Duitsland wel dan ?? (of anderen)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Benotti
Gewoon alle .lnc bestanden verwijderen is voldoende :)

Als je vervolgens de echte competitienamen wilt zonder de editor te gebruiken, moet je een nieuw .lnc bestanden maken met de namen erin. Zelf heb ik euro.lnc met
"NAME_CHANGE" 1301394 "UEFA Champions League" ""
"NAME_CHANGE" 1301396 "UEFA Cup" ""
"NAME_CHANGE" 1301397 "UEFA Super Cup" ""
"NAME_CHANGE" 1301398 "UEFA Intertoto Cup" ""
erin. Is voor mij wel voldoende. Naam van het .lnc bestand kan alles zijn, als het maar eindigd op .lnc ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Benotti schreef op zondag 06 november 2005 @ 00:54:
[...]

Is Jack Tuyp bij jou ook een lean mean scoring machine? Bij mij heeft hij 49x gescoord in 38 competitiewedstrijden en 5x in 4 bekerwedstrijden _O_
Ja :D , ik had hem bijna gekocht, maar hij wou niet naar volendam. Nu gaat hij einde van het seizoen naar Stuttgart :( Ik ben al op zoek naar een vervanger, maar met zo'n budget is dat niet te doen. Dus kijk ik maar of ik volgend jaar weer een topper kan lenen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DenniZ
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 13-02-2023

DenniZ

Warrior - Warlock

Welke skins gebruiken jullie als ik vragen mag?

Intel i5 2500k @ 4.5 Ghz | 32Gb DDR3-1600 | N1060GTX 6GD5 OC | ASUS P8Z68 | X-fi X-treme Music 5.1 | CM Storm Sirus 5.1 Headset| IIYama ProLite 2783 | XFX Pro 750w Core Edition | Corsair Graphite 600T Black

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wildhagen
  • Niet online

wildhagen

Blablabla

DenniZ schreef op zondag 06 november 2005 @ 11:51:
Welke skins gebruiken jullie als ik vragen mag?
Ik Turnstyle06 (en dan de rechter-variant), link staat in de topicstart :)

Bevalt me prima...

Virussen? Scan ze hier!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DenniZ

DenniZ

Warrior - Warlock

Thanks, kheb hem ook geinstalleerd. Ziet er heel vet uit 8)

Hoe zit het met die grotere playerpictures? Gebruik je die ook?

Intel i5 2500k @ 4.5 Ghz | 32Gb DDR3-1600 | N1060GTX 6GD5 OC | ASUS P8Z68 | X-fi X-treme Music 5.1 | CM Storm Sirus 5.1 Headset| IIYama ProLite 2783 | XFX Pro 750w Core Edition | Corsair Graphite 600T Black

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Benotti schreef op zondag 06 november 2005 @ 11:18:
Gewoon alle .lnc bestanden verwijderen is voldoende :)

Als je vervolgens de echte competitienamen wilt zonder de editor te gebruiken, moet je een nieuw .lnc bestanden maken met de namen erin. Zelf heb ik euro.lnc met

[...]

erin. Is voor mij wel voldoende. Naam van het .lnc bestand kan alles zijn, als het maar eindigd op .lnc ;)
Ja, die naamsveranderingen dat zitten in het te downloaden bestand waar Wildhagen een link van gaf (paar pagina's terug). Dan heb ik zoals ik al zei ALLE normale namen (is wel leuk voor het spelplezier), maar daarmee heb je nog niet het Duitse Nationale elftal. Wildhagen deed al een poging om de code daarvoor te geven, maar die werkte niet, dus ik vraag mij nu echt af hoe jij dat voor elkaar hebt gekregen :? Alle .Inc bestanden verwijderen en dan één nieuwe maken met de aanpassingen die je wil is dus al gebeurt met die link die Wildhagen gaf, maar geen Duits elftal :(

edit:

hier moet dus iets bij...

code:
1
2
3
4
5
6
7
8
#Germany

[ Voor 16% gewijzigd door Anoniem: 94195 op 06-11-2005 12:46 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Mijn game loopt steeds vaker vast :( , dan geeft hij een foutmelding aan :? . Ik heb de 6.0.1. patch geinstalleerd, de echte versie en bij Fm 2005 heb ik nooit een probleem gehad.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 146127 schreef op zondag 06 november 2005 @ 12:45:
Mijn game loopt steeds vaker vast :( , dan geeft hij een foutmelding aan :? . Ik heb de 6.0.1. patch geinstalleerd, de echte versie en bij Fm 2005 heb ik nooit een probleem gehad.
Is je computer dan niet te heet? Had een maat van mij wel eens, alhoewel de computer dan resette volgens mij.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

dat had ik vroeger idd, maar hij loopt nu niet op die manier vast. Maar het klopt dat ik veel dingen aan had staan, ik heb muziek en wat andere dingen uitgezet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• King Nothing
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

King Nothing

Careful what you wish

Topicstarter
Kut bondscoaches :/ Roept die mafkees van Oekraine Valeev op als ik in de nacompetitie zit met FC Emmen :( Valeev was net lekker in vorm en scoorde aan de lopende band.

Ik zie net dat nadat ik ben opgestapt bij Dorchester Utd er nog geen nieuwe manager is aangesteld. Deze bug zat toch ook in FM2005?

[ Voor 30% gewijzigd door King Nothing op 06-11-2005 13:40 ]

Beste vrind wette dat
Soms is 't beater iets moeis te verleeze
Beater verleeze dan dat ge 't noeit het gehad

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Japser
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 16:04

Japser

Jeej!

Snap niet wat er nog leuk is aan dit spel...tsjongesjonge...echt NIE-MAND wil komen, zelfs de meest grote prutsers willen onnoemelijke salarissen vangen als ze al willen komen.

Triest.

Maaargoeeeeeeeeeeeeeeeeee ....we gaan vrolijk verder :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phydomir
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 13:45

Phydomir

Dennis

Het lijkt erop dat ik met Bochum (2. Bundesliga, waar ik in de zomer begonnen ben, na 2,5 jaar Sv Darmstadt) de juiste tactiek te pakken heb. Ik krijg relatief weinig doelpunten tegen en al mijn spelers krijgen gemiddels hoge scores. Heb dan nu ook de laatste 5 wedstrijden gewonnen waaronder een 1-0 overwinning tegen 1860 Muchen, deze staan 6e in de Bundesliga. Vrij netjes.
Tevens sta ik op een gelijk aantal verlies punten als de nr.1 in de competitie.

Daarnaast ben ik bij Oostenrijk als bondscoach begonnen. Alleen wil het daar nog niet echt, lukken, slechts 2 punten uit 3 wedstrijden.

iRacing | Sim Gear: SimXperience AccuForce, Heusinkveld Pro, Custom 80/20 rig, Sparco R100 Sky

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wildhagen
  • Niet online

wildhagen

Blablabla

Phydomir schreef op zondag 06 november 2005 @ 13:51:

Daarnaast ben ik bij Oostenrijk als bondscoach begonnen. Alleen wil het daar nog niet echt, lukken, slechts 2 punten uit 3 wedstrijden.
Hehe, ben ook een tijdje bezig geweest met Oostenrijk. In de WK-kwalificatie werd ik derde, in de EK-kwalificatie (in een poule met o.a. Zwitserland en Duitsland) stond ik tweede (voor Duitsland), met nog één wedstrijd te spelen.

Toen kwam Rusland met een job offer, die hadden zich al geplaatst. Heb het offer geaccepteerd, de kwaliteit van het Russisch elftal was echt veel beter dan die van Oostenrijk (met name de spitsen... *KWIJL*, vier spiten met bijna alles 18+ in de relevante zaken).

Virussen? Scan ze hier!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• King Nothing
  • Niet online

King Nothing

Careful what you wish

Topicstarter
Japser schreef op zondag 06 november 2005 @ 13:46:
Snap niet wat er nog leuk is aan dit spel...tsjongesjonge...echt NIE-MAND wil komen, zelfs de meest grote prutsers willen onnoemelijke salarissen vangen als ze al willen komen.

Triest.

Maaargoeeeeeeeeeeeeeeeeee ....we gaan vrolijk verder :(
Graafschap? Die geven hier behoorlijk wat geld uit aan nieuwe spelers :X
King Nothing schreef op zondag 06 november 2005 @ 13:03:
Ik zie net dat nadat ik ben opgestapt bij Dorchester Utd er nog geen nieuwe manager is aangesteld. Deze bug zat toch ook in FM2005?
Kunnen jullie dit ook eens nakijken in jullie savegames? Bij mij komt er in Engeland nooit een nieuwe manager als een manager ontslagen wordt. Leigh, Newcastle, Lewes, Harrogate, Thurrock, Droylsden, Northwich, Nuneaton, en York hebben hun managers ontslagen gedurende het seizoen en hebben nu (16-6-2006) nog steeds geen nieuwe managers aangeteld. Leigh zit al een half jaar zonder manager bv. Dorchester zit sinds ik daar weg ben al zonder manager.

Beste vrind wette dat

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phydomir

Phydomir

Dennis

Nope. Hier geen Engelse clubs zonder trainer.

iRacing | Sim Gear: SimXperience AccuForce, Heusinkveld Pro, Custom 80/20 rig, Sparco R100 Sky

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wildhagen
  • Niet online

wildhagen

Blablabla

Hier slechts één (Luton), en de trainer is reeds anderhalve maand geleden zelf opgestapt (niet ontslagen)...

Virussen? Scan ze hier!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DenniZ

DenniZ

Warrior - Warlock

Geweldig! :D

Ik ben altijd een grote fan geweest van de modscene voor games en ben me nu op FM mods aan het storten. Roterende clublogo's, soundpacks, grotere playerpictures _/-\o_

Dat maakt dit geweldige spel nog beter !

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Japser

Japser

Jeej!

Jeps de Graafschap...was opnieuw begonnen want ik had wat beginnersfoutjes gemaakt :) En dus i er lustig op los scouten en searchen. Topspelertjes gevonden voor 30.000 - 500.000 en niemand die dus ook maar enigzins geinteresseerd is. Allemaal onbekende spelertjes dat ook nog es!

Zelfs Thomas Vermaelen wil niet verhuurd worden aan mij! Ik bedoel..de arrogantie!Magoed ondertussen wel wat helderder vooruitzichten, met het aantreken van een Poolse spits en een Braziliaanse linkshalf.

Verder probeer ik Mauro Almeida van FC Zwolle los te weken, zelfs dat is schier onmogelijk. Hij staat voor 50.000 genoteerd met een salaris van 2.300 euro. Dat moet toch wel te halen zijn voor 250.000 denk je maar nee hoor.

Heb trouwens ook een Chileense linkshalf ontdekt, die heeft me toch een stats. Maar ja, wil ook niet komen (waarde : 220.000 euro ffs!!!!) en die gaat nu dus zojuist naar River Plate toe...

[ Voor 13% gewijzigd door Japser op 06-11-2005 14:13 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Japser

Japser

Jeej!

DenniZ schreef op zondag 06 november 2005 @ 14:09:
Geweldig! :D

Ik ben altijd een grote fan geweest van de modscene voor games en ben me nu op FM mods aan het storten. Roterende clublogo's, soundpacks, grotere playerpictures _/-\o_

Dat maakt dit geweldige spel nog beter !
Waar vind je al dit moois???

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Japser

Japser

Jeej!

Ghe leuk voorbeeld:

Net nog geen seconde geleden verlengt Almeida zn contract bij Zwolle voor 7.750 per maand. Ik kan hem kopen voor een fuckin 375.000 euro en dan wil ie ineens 21.000 hebben???

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phydomir

Phydomir

Dennis

Waarom is het toch altijd zo dat waarneer je in een goede run zit, je saved, later verder gaat en het dan ineens kut gaat. Dit is echt altijd zo. :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

@ Japser, volgens mij heeft niemand verder hier (echt) last van? Mss ligt het aan De Graafschap O-)

Waar ik wel last van heb is dat ik eigenlijk vrijwel nooit de 0 kan houden, altijd wel een goaltje tegen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• King Nothing
  • Niet online

King Nothing

Careful what you wish

Topicstarter
Phydomir schreef op zondag 06 november 2005 @ 14:21:
Waarom is het toch altijd zo dat waarneer je in een goede run zit, je saved, later verder gaat en het dan ineens kut gaat. Dit is echt altijd zo. :(
Dat zat ik me ook af te vragen. Vorige week toen ik dat screenshot postte dat ik 3e stond won ik 7 op rij ofzo, spel opgeslagen en in de laatste 6 wedstrijden 1 overwinning en 2 gelijke spelen. In de nacompetitie so far 3x gelijk en 2x verloren. In 2006 heb ik 2x de 0 gehouden achterin :X

Beste vrind wette dat

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phydomir

Phydomir

Dennis

Heb nu sinds het verhaaltje hierboven 4x op rij verloren :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• King Nothing
  • Niet online

King Nothing

Careful what you wish

Topicstarter
Woei, Valeev nog even verkocht voor 450k, 2 weken voordat zijn contract afloopt :D

/edit
Arrggghhh... :( Excelsior biedt 750k voor Leferink en 250k na 20 goals. Ik ga akkoord, Leferink komt tot een accoord met Excelsior en erachteraan komt een mededeling dat Excelsior de transfersom niet kan betalen :/ Waarom bieden ze dan gvd zoveel? 8)7

[ Voor 62% gewijzigd door King Nothing op 06-11-2005 15:05 ]

Beste vrind wette dat

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Japser

Japser

Jeej!

Oh die heb ik ook gehad die geintjes!!! Die sucken echt hard! Denk je ff een goeie slag te slaan...sta je weer naast de pot te piesen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Japser

Japser

Jeej!

Anoniem: 94195 schreef op zondag 06 november 2005 @ 14:25:
@ Japser, volgens mij heeft niemand verder hier (echt) last van? Mss ligt het aan De Graafschap O-)

Waar ik wel last van heb is dat ik eigenlijk vrijwel nooit de 0 kan houden, altijd wel een goaltje tegen.
Nou t zal wel aan mn reputatie liggen, en de reputatie van de competitie.

Weet iemand nog een redelijke DMC voor max 250.000 - 300.000 ??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DenniZ

DenniZ

Warrior - Warlock

Kan iemand die files ff posten voor de echte namen voor de europacups en competities :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• King Nothing
  • Niet online

King Nothing

Careful what you wish

Topicstarter
Nah, 1e seizoen uitgespeeld.
Het begin was waardeloos, maar nadat ik bij Dorchester gestopt was en me volledig kon concentreren op Emmen ging het wat beter. Kan ook zijn dat de spelers aan het nieuwe speelsysteem moesten wennen natuurlijk. In de winterstop een paar andere spelers gehaald en daarmee ging het een stuk beter, we wonnen zowaar de 5e periode en opeens deden we mee om het kampioenschap. Dat werd dus helemaal niets meer na de periodetitel, we zakten van 3 naar 7 en de nacompetitie werd een nutteloos toetje, 3 gelijke spelen (1-1, 1-1 en 1-1) en 3 nederlagen (0-1, 0-1 en 1-3) verder werden we 4e in de poule. Zonde van de tijd dus. Gelukkig kwamen er bij de thuiswedstrijden 8000+ toeschouwers, dat hielp wel aardig in de finacieen.

Effin, de eindstand:

Afbeeldingslocatie: http://tweakers.net/ext/f/55cbecf13fb1d81bdff1ac171f19e9ad/full.jpg

En de selectie:

Afbeeldingslocatie: http://tweakers.net/ext/f/e168442566e0548db4ffe45b0c35259f/full.jpg

En de beste spelert:

Afbeeldingslocatie: http://tweakers.net/ext/f/839d4d627aa7121407f3899e6d81ec7b/full.jpg

Niet slecht in een half seizoen.
Doelstelling voor komend seizoen? Geen idee. D'r gaan een zooi dure mannetjes weg en ik krijg er slechtere spelerts voor terug denk ik, dus ik ga maar voor net zoiets, nacompetitie.

Beste vrind wette dat

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Benotti
Anoniem: 94195 schreef op zondag 06 november 2005 @ 12:44:
[...]

Ja, die naamsveranderingen dat zitten in het te downloaden bestand waar Wildhagen een link van gaf (paar pagina's terug). Dan heb ik zoals ik al zei ALLE normale namen (is wel leuk voor het spelplezier), maar daarmee heb je nog niet het Duitse Nationale elftal. Wildhagen deed al een poging om de code daarvoor te geven, maar die werkte niet, dus ik vraag mij nu echt af hoe jij dat voor elkaar hebt gekregen :? Alle .Inc bestanden verwijderen en dan één nieuwe maken met de aanpassingen die je wil is dus al gebeurt met die link die Wildhagen gaf, maar geen Duits elftal :(

edit:

hier moet dus iets bij...

code:
1
2
3
4
5
6
7
8
#Germany
Misschien moet je een nieuwe game maken? Ik heb gewoon het Duitse elftal :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

DenniZ schreef op zondag 06 november 2005 @ 15:49:
Kan iemand die files ff posten voor de echte namen voor de europacups en competities :)
wildhagen schreef op zaterdag 05 november 2005 @ 09:36:
Voor mensen die graag met de echte namen van de competities, bekers en nationale teams (Duitsland o.a.) werken: hier kan je een RealNames-fix downloaden: http://thedugout.net/dl_file.php?id=402

Instructies zitten erbij (vrij simpel).
luilak :+

edit:

@ Benotti : Dat zou flink balen zijn, ga het is ff uittesten (maargoed, ga mijn huidge game niet opgeven)

[ Voor 11% gewijzigd door Anoniem: 94195 op 06-11-2005 17:08 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• King Nothing
  • Niet online

King Nothing

Careful what you wish

Topicstarter

Beste vrind wette dat

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Japser

Japser

Jeej!

Die Wawnogwattes...die jij je beste speler vind King_Nothing...die heeft wel het rendement van 0.0 .

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DenniZ

DenniZ

Warrior - Warlock

Thanks Ziggy _/-\o_

En dan heb ik in de aanbieding een ultravette soundpatch voor FM2006 met originele supporterchants en meer enhancements voor de algemene gebeurtenissen tijdens de wedstrijden, een superaanrader!

Ik heb er 2 uur voor in de rij gestaan bij filefront maar zal wel ff een ftp openzetten voor de gotters hier, hij is 60mb dus dat valt wel mee, ik post zo de logingegevens :>

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Japser

Japser

Jeej!

Oeh mooi! Ik wil em wel graag downloaden as t ff kan :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wildhagen
  • Niet online

wildhagen

Blablabla

Ik heb ook wel interesse. Ik neem aan dat dat ook bij bestaande savegames werkt?

Virussen? Scan ze hier!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 53218

Probeer ook de verschillende skins op sortitoutsi.net.

Op het moment gebruik ik de Turnstyle skin. Zeker de moeite waard

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vos
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 02-06 21:34

Vos

AFCA

Japser schreef op zondag 06 november 2005 @ 17:45:
Die Wawnogwattes...die jij je beste speler vind King_Nothing...die heeft wel het rendement van 0.0 .
Ja, wat doet hij goed? Of zie ik het over het hoofd...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Japser

Japser

Jeej!

Hmm...nu bezig met de competitie. T begon weer als een ware nachtmerrie. Verloren nog eerst met de Graafschap in de Nationale Beker, met 3-1 van Top Oss.

Dus toen het echte werk, ik denk nou we beginnen standaard met mn 4-4-2 diamond attack tactiek, maar dat liep dus net ff niet zo lekker. De eerste wedstrijd tegen Helmond Sport met 3-2 verloren. Ik helemaal over de zeik, al die gastjes afgebrand in mn teamtalk, en hopen dat t tegen de G.A.E. wel ging lopen. Nou mooi niet dus. Nederlaag, 2-1, stress!!!!

Heb toen een nieuwe tactiek geimplementeerd, de 3-1-2-1-2 attack tactiek. Dus 3 man achterin, met 1 DMC ervoor en indien noodzakelijk kan de mc een positie teruggeschoven worden.

Dus nu net de derde wedstrijd wel winnend afgelsoten, 4-1 tegen Top Oss. Dus nu maar hopen dat t beter gaat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

DenniZ schreef op zondag 06 november 2005 @ 17:58:
Thanks Ziggy _/-\o_

En dan heb ik in de aanbieding een ultravette soundpatch voor FM2006 met originele supporterchants en meer enhancements voor de algemene gebeurtenissen tijdens de wedstrijden, een superaanrader!

Ik heb er 2 uur voor in de rij gestaan bij filefront maar zal wel ff een ftp openzetten voor de gotters hier, hij is 60mb dus dat valt wel mee, ik post zo de logingegevens :>
In de trand van:
JODUH!!!
HAND IN HAND, .... (kameraden idd)
BOERUH!!!
OVER DE WAAL GAAN ZE ANAAL (geldt voor zowel vitesse als nec vermoed ik)
SUPERBOERUH!!! (de enige echte club die het legitiem mag roepen)
apengeluiden
sis geluiden na de vuurwerkramp
Friese volkslied bij Heerenveen
etc. etc.

wat moet ik me erbij voorstellen? :D

edit:

vergeet ik nog HAMAS HAMAS JODEN AAN HET GAS |:(

[ Voor 4% gewijzigd door Anoniem: 94195 op 06-11-2005 18:15 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DenniZ

DenniZ

Warrior - Warlock

nee meer zoiets :
  • This is a continuation of my two packs prior to this for FM2005 which had over 15,000 downloads combined and got great feedback,
  • This my first release for FM2006: It is built upon the past two packs, but it has been tweaked and changed slighlty to make sure this is the best pack avaialble, in-match sounds are the same but some more have beeen added and others have been edited more to make it more realistic, several more team chants have been added as the pack continues to expand.
  • There is a host of personal chants:
  • Premiership clubs (Arsenal, Chelsea,Birmingham,Charlton and Man City ALL UPDATED AND NEW CHANTS FOR THIS VERSION)
  • England, Brazil, Italy and France national
  • Metz, Paris and Marseille
  • And several top Brazilian clubs
  • Italian Clubs - Top 10 italian clubs
  • Hammarby and AIK from Sweeden
  • Rooney,Ruud Van Nistelrooy,Frank Lampard,Steven Gerrard,Alan Shearer,Robbie Keane,Roy Keane,Mark Viduka,Pable Angel,Jay Jay Ocoktcha,Jan Vennegoor of Hesselink and Paolo Maldini player chants
  • Ajax,Celtic,Byern Munich,Dortmund,Panathinaikos,Olympiakos,Real Madrid and Barcelona + Others (including lower league English devisions- Barsnley,Leeds,Relegated Old Premiership teams and others)
  • Aswell as more general match sounds added to add more realism and depth!
  • HOW TO USE:
  • Simply place the "sounds" & "match events" folder in the data folder, you will be asked if you want to replace the original files,click "yes to all", however it is recommended you backup the original before use. If you stuggle to install, please look at the step by step picture guide (HOW TO INSTALL file) which is included in this pack
  • *****FOR BEST RESULTS******
  • Please make sure that you have selected to play "all" sounds in the options area inside the game
  • This can be found in the "preference" This will make sure you hear all the sounds. Also if you want to hear all the sounds throughout the game,make sure the slide bars are set in the middle.
En hier is ook meteen de link : ftp://GoT-FM:soundp4ck@dekreek.demon.nl:65101

Userlimit staat op 3, maar hij is maar 60mb dus dat is best goed te doen :)

[ Voor 6% gewijzigd door DenniZ op 06-11-2005 18:29 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wildhagen
  • Niet online

wildhagen

Blablabla

Ben hem nu aan het binnenhalen... 72 kB/sec... niet slecht :)

Virussen? Scan ze hier!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JanW
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 16:15
Anoniem: 94195 schreef op zondag 06 november 2005 @ 18:12:
[...]

In de trand van:
JODUH!!!
HAND IN HAND, .... (kameraden idd)
BOERUH!!!
OVER DE WAAL GAAN ZE ANAAL (geldt voor zowel vitesse als nec vermoed ik)
SUPERBOERUH!!! (de enige echte club die het legitiem mag roepen)
apengeluiden
sis geluiden na de vuurwerkramp
Friese volkslied bij Heerenveen
etc. etc.

wat moet ik me erbij voorstellen? :D

edit:

vergeet ik nog HAMAS HAMAS JODEN AAN HET GAS |:(
Ow vet, kijk nu al uit naar de wedstrijden tegen ADO :P .

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Japser

Japser

Jeej!

Nou nog ff en dit spel gaat rechtstreeks de prullebak in...wat een ontiegelijke teringbende.

Ik was overnieuw begonnen, en t lijkt wel een copie van m'n eerste spel. Tot aan zelfs een rooie kaart van mn keeper die plotseling in mn scherm verschijnt...

Pure bagger.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DenniZ

DenniZ

Warrior - Warlock

het zit je niet mee he.

Het kan ook anders, ik heb zojuist in me eerste seizoen bij Feyenoord de beker gewonnen, 2e in de competitie geworden en de uefa cup finale gehaald (helaas onterecht met 2-1 verloren)

Maar toch niet slecht dacht ik :>

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Japser

Japser

Jeej!

Ik sta fuckin laatste in de GGD. Ik weet niet wat ik fout doe maar ik schijn niet te mogen winnen. En elke x dat gezeik dat je favoriet bent...flikker op.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DenniZ

DenniZ

Warrior - Warlock

Somebody needs a prozac! })

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Japser

Japser

Jeej!

:(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• King Nothing
  • Niet online

King Nothing

Careful what you wish

Topicstarter
Japser schreef op zondag 06 november 2005 @ 17:45:
Vos schreef op zondag 06 november 2005 @ 18:03:
[...]

Ja, wat doet hij goed? Of zie ik het over het hoofd...
Hoogste rating als ik sorteer op rating :D Leferink zal wel de betere spelert zijn gezien zijn 20 goals in 41 optredens

Beste vrind wette dat

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DenniZ

DenniZ

Warrior - Warlock

Mijn successen zijn beloond, ik heb nu 14 miljoen € te besteden :9~

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Japser

Japser

Jeej!

Ik ben dr maar mee gestopt. Ik vind t te toevallig dat ik 2 x na 5 wedstrijden op 1-1-4 sta, een identieke rode kaart krijg en de bende totaal niet aan t voetballen krijg. Dusch helaasch...maar hier heb ik geen zin in :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DenniZ

DenniZ

Warrior - Warlock

Probeer het dan eens met een ander team ofzo :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jackazz
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 18-08-2021
Of met een andere tactiek. Helpt bij mij wel in ieder geval

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wildhagen
  • Niet online

wildhagen

Blablabla

Japser: heb je patch 6.01 + de nieuwe build wel geinstalleerd?

Vaag dat jij d'r zoveel problemen mee hebt...

Heb je ook al eens een 4-4-2 Diamond geprobeerd? Daarmee kan je eigenlijk niet de mist in gaan...

[ Voor 33% gewijzigd door wildhagen op 06-11-2005 21:47 ]

Virussen? Scan ze hier!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dreadramon
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 13-05 19:15
Lees voor de taktieken die stukjes van Cleon op het officiele forum eens door. Die legt heel duidelijk uit welke settings voor welk effect zorgen.

Bijvoorbeeld(iets wat ik niet had bedacht) hoe je instellingen kunnen zijn voor verschillende soorten keepers(lijnkeeper/keeper die zijn doel vaak uit komt):
Recommended Stats for a Sweeper Keeper are;

Acceleration, decisions, composure, anticipation, concentration, Positioning, command of area, agility, stamina, jumping, strength and aerial ability

Other

Throwing, pace, concentration, composure, bravery and anticipation.

Recommended settings

Mentality - At least 10 or above (the more attacking though the more risky)

Closing Down - This should also be around 10 any less and the keeper will not close down when balls are outside the 18 yard box.

Tackling - Easy so he doesn't get sent off

The second way is the more so called "normal approach" where the keeper is quite reserved about coming out of his box and is slightly more cautious than the sweeper keeper.

Recommended Stats for a Normal Keeper are;

Decisions, composure, anticipation, concentration, Positioning, command of area, agility, stamina, jumping, strength and aerial ability

Other

Throwing, pace, concentration, composure, bravery and anticipation.

Recommended settings

For a normal style keeper;

Mentality - 6

Closing Down - rarely about 4

Tackling - Easy so he doesn't get sent off
Hier staat een uitleg bij. Hij heeft ook een stuk geschreven voor passing, controleren van de wedstrijd en loopt in eentje de 4-4-2 varianten door. En waarschijnlijk volgen er nog heel wat, want hij schrijft ze in rap tempo.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• irritableskillz
  • Registratie: November 2001
  • Niet online
DenniZ schreef op zondag 06 november 2005 @ 17:58:
Thanks Ziggy _/-\o_

Ik heb hem gedownload en kreeg even een kippenvelmomentje toen het 'Daar hoorden ze engelen zingen...' door de speakers schalde :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DenniZ

DenniZ

Warrior - Warlock

irritableskillz schreef op maandag 07 november 2005 @ 08:19:
[...]

Ik heb hem gedownload en kreeg even een kippenvelmomentje toen het 'Daar hoorden ze engelen zingen...' door de speakers schalde :P
Ik niet want ik ben Feyenoord en hoor nu als ik tegen ajaks speel dat verschrikkelijke lied als ze scoren :(

[ Voor 3% gewijzigd door DenniZ op 07-11-2005 09:29 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sherlock
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 18:29

Sherlock

No Shit

DenniZ schreef op zondag 06 november 2005 @ 18:26:En hier is ook meteen de link : ftp://GoT-FM:soundp4ck@dekreek.demon.nl:65101
Userlimit staat op 3, maar hij is maar 60mb dus dat is best goed te doen :)
Staat hij nog online?

And if you don't expect too much from me, you might not be let down.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vos

Vos

AFCA

Lijkt er niet op. Ik sta al in de rij bij filefront...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sherlock

Sherlock

No Shit

Ik ook, op plaats 206 :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vos

Vos

AFCA

150 nu, maar gaat wel rap..

[edit]
ff andere link gevonden :p heb hem nu al binnen...is heel rap

http://www.corefm.net/downloads/FM_SP_2006_v3.0.rar

[ Voor 73% gewijzigd door Vos op 07-11-2005 10:26 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sherlock

Sherlock

No Shit

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wildhagen
  • Niet online

wildhagen

Blablabla

Ik haat dit spel. Het regent headbutts en rode kaarten, en mijn spelers lijken wel verstokte alcoholisten die de bal alleen in hun eigen doel kunnen trappen.

:r

O ja, en als ze toch eens het doal van de tegenstander vinden schrikken ze daar zo erg van dat ze meteen 5-6 maanden geblesseerd raken.

Uiteraard inspireert dat mijn andere spelers ook meteen weer om blessures op te pikken.

:r

En het resultaat van dit alles: mijn eerste vote of confidence, een board die unsatisfied is, en de supporters kunnen mijn bloed wel drinken, en me opwachten met een bijl in de hand.

[ Voor 61% gewijzigd door wildhagen op 07-11-2005 11:21 ]

Virussen? Scan ze hier!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sherlock

Sherlock

No Shit

Damn, als verstokte FM'ers als Japser en wildhagen al zo gaan reageren dan ben ik blij dat mijn kopie nog steeds niet binnen is! Is het echt zo moeilijk, of is dat alleen als je bij een kleine club zit?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wildhagen
  • Niet online

wildhagen

Blablabla

Spel an sich is prima, het was 'the heat of the moment' zeg maar... voorgaande seizoen (zit nu seizoen 2011/2012) liep het prima, maar het wil gewoon niet meer, wat ik ook probeer.

Ben nog niet ontslagen (met de nadruk op 'nog'), maar ik ben al wel aan het solliciteren bij andere clubs...

Virussen? Scan ze hier!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DenniZ

DenniZ

Warrior - Warlock

Hmmm zo te zien heeft mijn vrouw mijn pc dus uitgezet, sorry daarvoor mensen :(

Maar wel mooi dat er een andere mirror gevonden is :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wildhagen
  • Niet online

wildhagen

Blablabla

Ok, ik ben opgezouten (niet ontslagen, gelukkig). Nu naar Celta de Vigo, tweede in de Spaanse Segunda Division op dit moment... eens kijken wat we daarmee kunnen bereiken...

Virussen? Scan ze hier!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vinnyb
  • Laatst online: 12-09-2024
Sherlock schreef op maandag 07 november 2005 @ 11:33:
Damn, als verstokte FM'ers als Japser en wildhagen al zo gaan reageren dan ben ik blij dat mijn kopie nog steeds niet binnen is! Is het echt zo moeilijk, of is dat alleen als je bij een kleine club zit?
Hang er heel erg vanaf welke club je bent.. Begin met topclubs voor een makkelijkere benadering.
Echter, niet al je ervaring met vorige versies werkt in deze. Hij ziet er verdacht hetzelfde uit als fm2005, maar en engine is echt toaal anders. Als ik in de 60e minuut 2-0 voorsta ga ik deze voorsprong verdedigen en zet ik een MC op DMC en op erg verdedigend en hard tackling, en geen druk zetten. Die kapt dan bijna alle aanvallen af die de tegenstander probeert. Met counter attack counter ik ze eruit en win 3-0... (bijvoorbeeld, of het wordt 'maar' 2-1)
Aan het begin van het spel stond ik in rust 3-0 voor, en verloor 3-4 omdat ik 'gewoon' dezelfde tactiek bleef spelen als in de vorige versies.... Werkt dus niet meer (bij mij iig)..

Ik vind deze versie echter vele malen verslavender dan de laatste paar edities!!!!

[ Voor 7% gewijzigd door vinnyb op 07-11-2005 13:04 ]

If you let them fuck you, there will be no foreplay. Rest assured, they'll screw you complete, 'till your ass is blue and grey!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DenniZ

DenniZ

Warrior - Warlock

Nog verslavender? ;)

Ik moet zeggen dat ik me er uitstekend mee vermaak, ik speel het zelfs liever als dat ik PES opstart :)

Ik hoop alleen dat ik het succes van vorig seizoen kan evenaren of verbeteren met Feyenoord, dat gaat een lastige klus worden vooral omdat het vinden van goede en betaalbare spelers gewoonweg lastig is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 90313

Gaat hier ook nog niet echt lekker met FM2006. Begonnen met Feyenoord, ging goed met Kuyt maar al naar een paar wedstrijden kon niemand er meer een knikker inschieten. Nu ben ik met AZ bezig, ging redelijk de eerste twee wedstrijden maar nu is bijna de helft van me basisspelers geblesseerd voor lange tijd en krijgt er ook niemand meer een bal tussen de palen.

Wordt langzaam hopeloos :) Wordt tijd om eens wat tactics tegen te komen hier of daar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 26445

Sta aan het begin van het tweede seizoen met RKC en het vertrek van Hoogendorp lijkt goed te zijn opgevangen. Verdedigend op de het middenveld is Guarin er bijgekomen en verder is de selectie in de breedte versterkt met afgedankte jeugdspeler van topteams (Chelsea, PSV en Feyenoord).

Ook aan de tactiek is nog wat gesleuteld in de voorbereiding. Hopen dat ik met de verbeteringen wat minder doelpunten tegen ga krijgen dit seizoen.

De eerste ronde heb ik met 5-0 gewonnen bij een amateur team. Nu krijg ik in de competitie eerst Ajax en PSV thuis achter elkaar. Zwaar begin maar als ik er met 1 punt uit kom ben ik tevreden.

[ Voor 14% gewijzigd door Anoniem: 26445 op 07-11-2005 15:11 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Idd, wanneer je een nieuwe game start (wat ik dus niet ga doen) zit het Duitse Elftal er wel in... ;(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DenniZ

DenniZ

Warrior - Warlock

Anoniem: 90313 schreef op maandag 07 november 2005 @ 15:02:
Gaat hier ook nog niet echt lekker met FM2006. Begonnen met Feyenoord, ging goed met Kuyt maar al naar een paar wedstrijden kon niemand er meer een knikker inschieten. Nu ben ik met AZ bezig, ging redelijk de eerste twee wedstrijden maar nu is bijna de helft van me basisspelers geblesseerd voor lange tijd en krijgt er ook niemand meer een bal tussen de palen.

Wordt langzaam hopeloos :) Wordt tijd om eens wat tactics tegen te komen hier of daar.
Kuijt speelt bij mij de sterren van de hemel, heeft er in mijn eerste seizoen 40 in liggen :D
Ik speel met hem als diepe spits met 3 aanvallende middenvelders erachter, kalou perez/ono en castelen. Kuijt is mijn targetman en ik laat hem over de grond aanspelen. Gaat perfect :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vinnyb
  • Laatst online: 12-09-2024
DenniZ schreef op maandag 07 november 2005 @ 15:58:
[...]

Kuijt speelt bij mij de sterren van de hemel, heeft er in mijn eerste seizoen 40 in liggen :D
Ik speel met hem als diepe spits met 3 aanvallende middenvelders erachter, kalou perez/ono en castelen. Kuijt is mijn targetman en ik laat hem over de grond aanspelen. Gaat perfect :)
er zijn heel veel goede manieren om tactieken toe te passen (net als in het echt), alleen is wel een voorwaarde dat als je een nieuwe tactiek maakt veel van de potten gaat bekijken. Kijk eens 10 minuten in real-time, of doe meer acties dan alleen 'key moments'... Maat van me had een heel mooi 532 met wicg back systeem wat fantastisch werkte.. Ik werk met een 'gewoon 442' systeem, aangepast aan mijn wensen. kampioen in 1e seizoen... verhaaltje over mijn seizoen komt nog (steeds...)...

If you let them fuck you, there will be no foreplay. Rest assured, they'll screw you complete, 'till your ass is blue and grey!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wildhagen
  • Niet online

wildhagen

Blablabla

Zouden de FM-ers die met Windows 2000 of XP werken iets voor mij willen doen? Ik vermoed dat FM een memory-leak heeft, hij heeft namelijk een memory-usage van 1 GB (!!) hier momenteel... ik wil graag zien of dat alleen mijn PC is, of ook bij anderen.

Open de Task Manager (CTRL-SHIFT-ESC tegelijk indrukken), ga naar View -> Select Columns, en vink "Virtual Memory Size" aan (laat de rest zoals hij is) en klik ok OK. Als je dan in het lijstje kijkt, wat staat er dan respectivelijk bij "Mem Usage" en "VM Size"? Het gaat dus om het proces fm.exe

Graag ook even vermelden of je 2000 of XP gebruikt!

[ Voor 12% gewijzigd door wildhagen op 07-11-2005 17:32 ]

Virussen? Scan ze hier!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wildhagen
  • Niet online

wildhagen

Blablabla

Trouwens, over leuke uitslagen gesproken:

Afbeeldingslocatie: http://www.xs4all.nl/~jurgenjw/zooi/celta1.JPG

Voor alle duidelijkheid: Castilla is dus het reserve-elftal van Real Madrid. Toch geen slecht resultaat :P

Al mijn spelers hadden een rating van 10, behalve de keeper die 'slechts' een 8 had :)

Virussen? Scan ze hier!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vos

Vos

AFCA

Veel toeschouwers :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• King Nothing
  • Niet online

King Nothing

Careful what you wish

Topicstarter
wildhagen schreef op maandag 07 november 2005 @ 17:27:
Open de Task Manager (CTRL-SHIFT-ESC tegelijk indrukken), ga naar View -> Select Columns, en vink "Virtual Memory Size" aan (laat de rest zoals hij is) en klik ok OK. Als je dan in het lijstje kijkt, wat staat er dan respectivelijk bij "Mem Usage" en "VM Size"? Het gaat dus om het proces fm.exe

WinXP @ P3 866 (384mb ram): Mem usage: 144.200K VM size: 143.648K

WinXP @ Celeron 2400mhz (512mb ram): mem usage: 4.860kB, VM size: 564.576kB

2e Seizoen bij Emmen begint behoorlijk goed. In de beker 2x tegen amateurs gespeeld (3-0 en, jawel, 8-1) en in de competitie na 7 wedstrijden nog ongeslagen. Ik durfde na de goede serie niet meer de computert uit te zetten :+

Beste vrind wette dat

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wildhagen
  • Niet online

wildhagen

Blablabla

King Nothing schreef op maandag 07 november 2005 @ 19:25:
[...]

WinXP @ P3 866 (384mb ram): Mem usage: 144.200K VM size: 143.648K

WinXP @ Celeron 2400mhz (512mb ram): mem usage: 4.860kB, VM size: 564.576kB
Tnx voor de moeite.

Vaag, de eerste (die P3) ziet er vrij normaal en OK uit, de tweede (die Celeron) lijkt het probleem wat ik heb dus ook te hebben, zij het nog niet zo extreem...

Denk dat ik het morgen toch even op het SI-bugforum gooi.

Virussen? Scan ze hier!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Benotti
fm.exe op wxp sp2: mem usage: 48.416K, VM size: 659.516K

Waarom denk je dat fm een memory leak heeft? Heb je enige reden om aan te nemen dat 1GB veel te veel is?

[ Voor 23% gewijzigd door Benotti op 07-11-2005 19:34 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wildhagen
  • Niet online

wildhagen

Blablabla

Benotti: nou, ten eerste omdat de verhouding mem usage tov VM size compleet krom is (behalve op die P3 van King Nothin, waar hij normaal is, ongeveer 1-op-1), en ten tweede omdat het explosief groeit. Als ik FM net start heb ik ongeveer 200/300 (mem/VM) in gebruik, na een paar wedstrijden is dat al ongeveer 300/600. Sluit ik FM af, en reload ik de save, idem dito. Het is dus reproduceerbaar.

Daarnaast gebruikte FM05 met vergelijkbare instellingen nog niet de helft van wat FM06 nu gebruikt. Tuurlijk kan FM06 best wat meer memory nodig hebben, maar meer dan twee keer zoveel lijkt me wel érg veel.

Virussen? Scan ze hier!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ben.Hahlen
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 16:23
WinXP:
AMD Athlon XP 2600+, 1GB RAM:
Mem: 436.312K
VM: 437.332K

Net met Feyenoord PSV met 4-0 aan de kant gezet :)
Begint een beetje te lopen, dit is één van de weinige wedstrijden waar ik een clean sheet gehouden heb.
Hoop wel dat het een beetje doorzet...

[ Voor 61% gewijzigd door Ben.Hahlen op 07-11-2005 20:18 ]

Blog

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SYQ
  • Registratie: Oktober 2001
  • Niet online

SYQ

wildhagen schreef op maandag 07 november 2005 @ 17:27:
Zouden de FM-ers die met Windows 2000 of XP werken iets voor mij willen doen? Ik vermoed dat FM een memory-leak heeft, hij heeft namelijk een memory-usage van 1 GB (!!) hier momenteel... ik wil graag zien of dat alleen mijn PC is, of ook bij anderen.

bij mij komt ie niet hoger als 230mb. installeer het spel eens op een ander lokatie, dat was de trick voor een kameraad van mij. hij had ook last van memory leaks, en boven de 400mb kreeg je het bekende foutmelding out of memory

[ Voor 3% gewijzigd door SYQ op 07-11-2005 20:41 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wildhagen
  • Niet online

wildhagen

Blablabla

SYQ: Tnx, zal het morgen eens proberen (ben nu te fanatiek aan het spelen ;))

De rest ook bedankt, meer metingen hoef ik niet te hebben voorlopig :)

Virussen? Scan ze hier!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• m4yall
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 16:49
Wat een spel... Ben met Ajax overnieuw begonnen, want met veel competities vond ik het iets te sloom en Frankrijk en Duitsland draaiden mee zonder dat ik er trainer kon worden. Nu krijg ik alleen (weer) het probleem van de taktiek. De eerste seizoenshelft uitstekend gedraaid. Ianquinta in de spits samen met Harry en de goals kwamen wel. Af en toe wat treffers tegen, maar tegen de winterstop en daarna ging het al snel slechter. Veel verliespunten in de competitie (gelukkig nog wel 6 voorsprong op PSV) en ook uitgeschakeld door HSV in de UEFA cup.

Een goede taktiek die ook lang meegaat, is er bij mij nog niet gekomen. Half seizoen en dan is het over. Als ik daarna ook overstap op andere taktieken lijkt het gewoon niet te helpen....

Maar we blijven doorgaan in de hoop dat we er weer bovenop komen. Ben bezig met mijn verdediging te versterken. Ik hoop van Buyten van HSV vast te leggen. Lijkt me een aardige versterking, maar ik moet ook rekening houden met het vertrek van Maxwell. Daarvoor heb ik Fabio Grosso op het oog, maar Palermo wil em niet graag laten gaan...

Ik hoop kampioen te worden dit seizoen, als dat niet lukt dan weet ik het ook niet meer... I'll keep you posted..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DenniZ

DenniZ

Warrior - Warlock

Toch maar mooi ff Thiago Motta weggeplukt bij Barca, die komt dus mooi in de Kuip spelen _/-\o_

En dat rot-psv wil Alex niet laten gaan, terwijl hij zelf wel graag wil komen :(

Pagina: 1 ... 8 ... 11 Laatste

Dit topic is gesloten.