[PC]Football Manager 2006

Pagina: 1 2 ... 11 Laatste
Acties:
  • 4.033 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• King Nothing
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

King Nothing

Careful what you wish

Topicstarter

Afbeeldingslocatie: http://www.xboxworld.nl/images/objectimages/logo/game_1235.gif

Intro

Football Manager 2006, de opvolger van het succesvolle FM 2005 is uit. SI Games heeft het voor elkaar gekregen om een aantal zaken in het spel grondig te veranderen danwel te verbeteren. Hoe het resultaat is weten we pas als we een tijd gespeeld hebben, de eerste indrukken zijn echter goed.
Systeemeisen

Minimaal:
Windows 98, ME, 2000 of XP
800mhz processor
128mb systeem ram
100% DirectX8.1-compatible geluidskaart
4x cd-romspeler
1024x768 32bits kleurenscherm
650mb vrije schijfruimte
MS compatible muis en toetsenbord

Aanbevolen:
Win XP SP2
2,0ghz processor
256mb systeem ram
8x cd-romspeler

Mac, minimaal:
OSX 10
600mhz Power PC G4
256mb ram
1024*768 monitor
650mb hd ruimte

Mac, aanbevolen
1.8ghz G5

Features

Er zitten gelukkig een aantal nieuwe features in het spel.
  • Peptalks Je kan een peptalk gaan geven in de rust van een wedstrijd om zo te proberen de wedstrijd te doen kantelen als het tegen zit.
  • Verbeterde training. De hele training afdeling is op de schop gegaan _O_ Je coaches worden nu ook belangrijker bij de training.
  • Onderhandel met je bestuur. Je kan nu beter met je bestuur onderhandelen over budgetten en uitbreidingen. Ook biedt het bestuur je nu echt een contract aan en als die bijna eindigt een nieuwe (of niet :P ). Als je je eisen te hoog stelt kun je ontslagen worden....
  • De scheidsrechtersranking is weer terug _O_ Je kan voorafgaand aan de wedstrijd kijken hoe de komende scheidsrechter heeft gefloten so far.
En er is nog veel, veel meer vernieuwd in FM 2006, voor een compleet overzicht klik hier
Speelbare Competities

Argentina Australia Austria Belarus Belgium Brazil Bulgaria Chile China Columbia
Croatia Czech Denmark England Finland France Germany Greece Holland Hong Kong
Hungary Iceland India Indonesia Ireland Israel Italy Malayasia Mexico N.Ireland Norway
Peru Poland Portugal Romania Russia Scotland Serb&Mont Singapore Slovakia Slovenia
South Afrika South Korea Spain Sweden Switzerland Turkey Ukraine Uruguay USA Wales

Kortom, je hebt keuze uit 51 landen, 158 competities en 2351 clubs.
Demo en patches

Demo:
Erg veel links naar de demo
2 demo's: de Strawberry bevat de Engelse en Schotse competitie en alleen de Engelse taal, de Vanilla versie bevat 16 landen en 8 talen en is zo'n 350mb zwaar.

Patches:

De eerste patch (6.0.1) is ook al uit en is hier te downloaden.

Een "tussenpatch" is uitgebracht door SI Games. Deze patch fixt een probleem in de Portugeese, Spaanse en Mexicaanse league bij het her-registreren van spelers gedurende het seizoen; patch fixt een probleem in de Portugeese league waarin alle buitenlanders als Non-EU werden gerekend; fixt een crashprobleem in de Belgische 1e Klasse; patch fixt een potentiele crash bij blessure-nieuwsberichten en de patch fixt een probleempje in de manager reputatie, waarbij de reputatie soms heel snel veranderde.

Deze patch (6.0.1 build 70473)is hier te downloaden.
Releasedatum
Football Manager 2006 is sinds 21 oktober te koop
Tips van users
*Harchester United uitzetten. In het spel zit een team genaamd Harchester United, gebaseerd op een Engelse tv serie genaamd "Dream Team". Alle spelers van dit team zijn (behoorlijke) talenten en ze zijn gratis te halen. Om deze spelers NIET in je spel te hebben moet je bij Instellingen helemaal onderaan de vinkjes bij Harchester laten staan. Als de vinkjes weg worden gehaald heb je de spelers er juist wel in je spel zitten.

*Marc Vaughan's Hints & Tips guide. Marc Vaughan, hij is vanaf het begin de Lead Tech guy achter CM/FM. Hij heeft onder andere het database systeem bedacht en de transfer logica wat CM zo'n succes heeft gemaakt. Voor elke CM/FM die uitkomt schrijft hij een guide, Hier is de FM2006 versie te downloaden.

*Real Names fix. Met dit bestand wordt aan veel competities, bekers en nationale teams de correcte naam gegeven. Downloaden kan hier Instructies zijn bij de download ingesloten.

Handige links:
SI Games De makers van het spel, rechtstreekse link naar FM2006 nieuws.

Random LLM team generator, om een club uit de laagste divisies uit te zoeken is hier te vinden

Skins: Turnstyle skin , Elegance skin en de Aurora skin
Screenshots

Afbeeldingslocatie: http://www.tweakers.net/ext/f/62828/thumb.jpg

Reactie's op bekerlotingen

Afbeeldingslocatie: http://www.tweakers.net/ext/f/62829/thumb.jpg

De "homepage" Alle relevante informatie in 1 oogopslag.

Afbeeldingslocatie: http://www.tweakers.net/ext/f/62830/thumb.jpg
Afbeeldingslocatie: http://www.tweakers.net/ext/f/62831/thumb.jpg

Contractonderhandelingen

Afbeeldingslocatie: http://www.tweakers.net/ext/f/62832/thumb.jpg

Spelersprofiel en mogelijkheid beloftes aan hem te maken.

Afbeeldingslocatie: http://www.tweakers.net/ext/f/62833/thumb.jpg

Teamtalk

Afbeeldingslocatie: http://www.tweakers.net/ext/f/62834/thumb.jpg

Training
Mist er iets? post het dan.

[ Voor 52% gewijzigd door King Nothing op 13-11-2005 13:28 ]

Beste vrind wette dat
Soms is 't beater iets moeis te verleeze
Beater verleeze dan dat ge 't noeit het gehad

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PirE
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 07-12-2023
Van de SI-Site

LONDON, UK - August 5th, 2005 - Sports Interactive and SEGA are pleased to announce the penultimate set of new features for Football Manager™ 2006 PC/Mac. The Sports Interactive team have been working hard to create the next edition to the ultimate Football Management experience and this is shown in the amount of new content being added to this highly anticipated title.

NEW PC FEATURES:

* Match Commentary revamp - Heaps of new commentary lines used in match for added atmosphere and detail to identify what's happening on the pitch.

* "Player Form" & "Player Stats" screens - More pertinent information regarding a players form and match stats, presented in a user-friendly manner.

* "Quick" tactic mode - Now you can shout from the touchlines to make small or full tactical changes without having to stop the match.

* Improved match engine realism - Working with Ray Houghton, the ex-Liverpool and Republic of Ireland player, SI have analysed every area of the match engine looking for areas to improve the engine to make it the most realistic experience ever.

* Injury module revamp - No more "physio reports" needed after injuries as the physio's now come to you. Full feedback on injuries, including various treatment options.

* General UI improvements - Improvements to the user interface make it easier to find your way around the game and reduce the amount of mouse button clicks.

* Ticker Bar - Not only can you gain score updates during matches but a configurable news ticker bar updates you on news from around the globe, or just locally if you prefer.

* Media overhaul - Loads more information is now given through news items using an all new "player bio" system, this is inclusive of, but not limited to, club landmark year news, better feedback on your start as a manager, more celebration of success and much more info about players in media items.

* Full Time Team Talks - With the addition of Half Time team talks to Football Manager 2006 , Sports Interactive felt it only fair to add full time team talks to allow you to comment on team or individual performances at the end of the match to the players. How will they react?

Release date November 4th 2005

De toevoegingen van meer media en betere info over blessures vind ik een goede toevoeging. Media is toch erg belangrijk in de voetbalwereld en op medisch gebied gebeurd er ook genoeg.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Benotti
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 16-05 23:37
Klinkt goed, kan niet wachten tot de game is uitgepatched (:P)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• King Nothing
  • Niet online

King Nothing

Careful what you wish

Topicstarter
Ik ben heel erg benieuwd naar die manager homepage, lijkt mij een uitermate handige optie in het spel. En ik hoop echt dat het scoutingsysteem beter wordt in FM06, dat kan ik goed gebruiken als LLM manager . Ook de training gaat op de schop.

Allemaal goed nieuws tot nu toe d:)b

Beste vrind wette dat

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sherlock
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 27-05 19:35

Sherlock

No Shit

Hmm, nog steeds geen nieuws over feeder clubs :(

Ik zit er echt op te wachten dat de Excelsior - Feyenoord band nu eens wordt nagebootst in het spel. Dat je dus als manager van Feyenoord kunt zeggen dat bepaalde spelers bij Excelsior gaan spelen, zonder dat je ze aan moet bieden voor verhuur.

En dat je dus als manager van Excelsior je beste speler ziet verhuizen naar Feyenoord en je daar 3 jeugdspelers en een appel voor terugkrijgt ofzo.

And if you don't expect too much from me, you might not be let down.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gunner
  • Registratie: Oktober 1999
  • Niet online

Gunner

Invincibles

Dit spel gaat toch uitkomen voor de PSP?

Still warm the blood that courses through my veins. | PvOutput | ARSENAL FC

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sherlock
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 27-05 19:35

Sherlock

No Shit

Gunner schreef op maandag 08 augustus 2005 @ 10:30:
Dit spel gaat toch uitkomen voor de PSP?
Jep

And if you don't expect too much from me, you might not be let down.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 26445

Alles ziet er een stuk beter uit en kan niet wachten tot hij er is. Misschien wel een PSP kopen dan kan je de hele dag door spelen. (Nee hoor ik ben niet verslaafd :P )

[ Voor 43% gewijzigd door Anoniem: 26445 op 08-08-2005 16:11 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 22297

Anoniem: 26445 schreef op maandag 08 augustus 2005 @ 16:10:
Alles ziet er een stuk beter uit en kan niet wachten tot hij er is. Misschien wel een PSP kopen dan kan je de hele dag door spelen. (Nee hoor ik ben niet verslaafd :P )
Mijn PsP is er al.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 94195

He vraagje aan King Nothing, hoe deed jij dat eigenlijk met nieuwe patches e.d?

Ik bedoel, jij speelde ellelange games, maar als er een nieuwe patch uitkwam, installeerde je die dan ook tijdens de lopende game ?(want het best is toch een game opnieuw beginnen?).

Ik kan echt niet wachten op FM2006 :9~

Ga buiten de MP-games met Petero ook maar is een SP doen a la King Nothing dus. FC Omniworld in Nederland ofzo, en dan tegelijkertijd een oostblok landje ofzo :P De MP-games gaan altijd naar de subtop in Italië/Spanje en de allerlaagste regionen van Engeland 8)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 122004

Ik hoop dat deze keer de club een soort relatie opbouwt met de speler. Nu is het zo van, verkopen en wegwezen en die zie je nooit meer terug. In het echt krijgen ze nog een afscheid en komen ze na een aantal seizoenen misschien weer terug. Dan kunnen ze bijvoorbeeld coach worden. Maar dit is meer voor gamers die heel lang door blijven spelen natuurlijk ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 122004 schreef op dinsdag 06 september 2005 @ 07:47:
Ik hoop dat deze keer de club een soort relatie opbouwt met de speler. Nu is het zo van, verkopen en wegwezen en die zie je nooit meer terug. In het echt krijgen ze nog een afscheid en komen ze na een aantal seizoenen misschien weer terug. Dan kunnen ze bijvoorbeeld coach worden. Maar dit is meer voor gamers die heel lang door blijven spelen natuurlijk ;)
Je had toch favoriete club bij een speler? Ik weet niet in hoeverre dat doorspeelde bij eventuele latere transfers (dat hij dus jouw club verkiest boven een andere). Net zoals hij favoriet personeel had, als de speler onder jouw bewind succes heeft gehad, kon het vaak zo zijn dat jij zijn favoriete personeel werd, en dat werkte wel degelijk door bij transfers. Dan vond hij het een hele eer om met mij te werken etc. Dus favoriet personeel samen met je managerstatus (of favo club dus event.) was volgens mij wel bruikbaar hoor...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 58660

Helaas zit de functie 'join club at end of season' er nog niet bij, als ik het zo lees. Ik vind het nog steeds raar dat spelers direct of aan het eind van het seizoen verkocht kunnen worden, maar de trainer moet sowieso direct overstappen. Soms komt er een leuke club maar wil ik eerst m'n seizoen afmaken, zeker als ik nog 1 of 2 maanden te gaan heb en meedoe voor prijzen. Dan neemt de assistent-trainer het maar even over hoor. Lijkt me niet al te lastig om dat in te bouwen?!

Nu met die contracten moet dat toch kunnen. Dat je een bericht krijgt (of zelf geeft) in januari/februari: het contract wordt niet verlengd. De club gaat dan op zoek naar opvolger en presenteert die dan ook al in mei ofzo, terwijl je blijft tot einde contract-datum. (Of je moet Co A. heten :P)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lort Gob
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 25-05-2024
Weet iemand of je in FM2006 ook verdergaan met je FM2005 savegame?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JanW
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 27-05 17:51
Lort Gob schreef op dinsdag 06 september 2005 @ 13:49:
Weet iemand of je in FM2006 ook verdergaan met je FM2005 savegame?
Zal wel niet, is nog nooit mogelijk geweest dus...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Nee er zullen waarschijnlijk dan wel conflicten optreden met onderdelen die er voorheen nog niet inzaten of die gewijzigd zijn. Of zo iets.

Trouwens King Nothing SI geeft zelf een aanbevolgen snelheid van 2Ghz aan. Die 1,8 is voor de Mac.

[ Voor 37% gewijzigd door Anoniem: 26445 op 06-09-2005 14:26 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Benotti
Anoniem: 58660 schreef op dinsdag 06 september 2005 @ 13:39:
Helaas zit de functie 'join club at end of season' er nog niet bij, als ik het zo lees.
Waar heb je dat gelezen?

Ik weet niet beter dan dat deze feature tijden geleden al bevestigd was.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 103190

* Improved match engine realism - Working with Ray Houghton, the ex-Liverpool and Republic of Ireland player, SI have analysed every area of the match engine looking for areas to improve the engine to make it the most realistic experience ever.

altijd dat samenwerken met "grote engelse namen"...waarom wordt er niet gewoon eens johan cruyff om hulp gevraagd..weten wij zeker dat de SI top is .. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wildhagen
  • Registratie: Juni 1999
  • Niet online

wildhagen

Blablabla

SI is nu eenmaal een Engelse firma, en dat zie je gewoon: de Engelse competities zijn het beste vertegenwoordigd (6 divisies maar liefst, dat zie je nergens anders volgens mij).

Niks mis mee imho :)

Ik kijk vooral uit naar de manager homepage. Handig, alles in één scherm, hoef je niet zoals nu diverse schermen langs.

Virussen? Scan ze hier!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Benotti schreef op dinsdag 06 september 2005 @ 14:41:
[...]

Waar heb je dat gelezen?

Ik weet niet beter dan dat deze feature tijden geleden al bevestigd was.
Ik zie het iig nergens staan op FM2006.net of hier bij 'New Features'. Maar het zou tijd worden dat ze het erbij doen. :) Heb de game sowieso al besteld, en ben erg benieuwd!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

wildhagen schreef op dinsdag 06 september 2005 @ 15:31:
SI is nu eenmaal een Engelse firma, en dat zie je gewoon: de Engelse competities zijn het beste vertegenwoordigd (6 divisies maar liefst, dat zie je nergens anders volgens mij).

Niks mis mee imho :)

Ik kijk vooral uit naar de manager homepage. Handig, alles in één scherm, hoef je niet zoals nu diverse schermen langs.
Maar wat verwacht je de premiership is de beste competitie

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wildhagen
  • Niet online

wildhagen

Blablabla

Anoniem: 22297 schreef op dinsdag 06 september 2005 @ 20:50:
[...]

Mwah... Spaanse Primera Division is ook niet echt licht hoor, denk dat ze aan elkaar gewaagd zijn.

Of de Italiaanse competitie, hoewel die misschien net een tikje minder is.

Virussen? Scan ze hier!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PirE
Anoniem: 22297 schreef op dinsdag 06 september 2005 @ 20:50:
[...]

En er zijn een boel UK-researchers. Blijkbaar zijn er minder voor andere landen en Italie is toch ook redelijk uitgebreid?

Ik speel eigenlijk alleen in de Engelse of Schotse competitie. Ik heb andere competitie's weleens geprobeerd maar het trekt toch minder dan de UK leagues. Zuid-Amerika vind ik trouwens ook wel leuk als game erbij.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Benotti
Anoniem: 58660 schreef op dinsdag 06 september 2005 @ 15:56:
[...]

Ik zie het iig nergens staan op FM2006.net of hier bij 'New Features'. Maar het zou tijd worden dat ze het erbij doen. :) Heb de game sowieso al besteld, en ben erg benieuwd!
Het zit er wel gewoon in, ze hebben het meermaals bevestigd op het forum.

En werd idd tijd ook :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HCMarX
  • Laatst online: 21:26
In Engeland wordt er ook gewoon tot op een vrij laag niveau nog (semi)professioneel gespeeld.

Gamecube (games) kopen of ruilen??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Benotti schreef op dinsdag 06 september 2005 @ 21:05:
[...]

Het zit er wel gewoon in, ze hebben het meermaals bevestigd op het forum.

En werd idd tijd ook :)
Dat is echt tof :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Blaatschaap11 schreef op dinsdag 06 september 2005 @ 21:06:
In Engeland wordt er ook gewoon tot op een vrij laag niveau nog (semi)professioneel gespeeld.
Ze hebben gewoon zo ziek veel (semi)pro-clubs dat er zoveel leagues zijn. En alles staat achter elkaar zeg maar. In Spanjeis dat net zo, alleen hebben ze het anders aangepakt door in de Seg Div2B (onder de SegDiv2) 4 competities naast elkaar te doen. Doen ze in Italië trouwens ook. In de UK staat dat tot aan de Conference allemaal gewoon ónder elkaar.

• King Nothing
  • Niet online

King Nothing

Careful what you wish

Topicstarter
Blaatschaap11 schreef op dinsdag 06 september 2005 @ 21:06:
Fisher Athletic en AFC Wimbledon (beide in Ryman Premier League, onder de Conference North/South) zijn beide semi-profclubs. Fisher betaalt aan 3 spelers net zoveel geld in een maand als Redbridge in een jaar aan de totale selectie :X Maar als je het niveau van spelen ziet... Da's 1e klasse hier.
Anoniem: 94195 schreef op maandag 05 september 2005 @ 17:54:
He vraagje aan King Nothing, hoe deed jij dat eigenlijk met nieuwe patches e.d?

Ik bedoel, jij speelde ellelange games, maar als er een nieuwe patch uitkwam, installeerde je die dan ook tijdens de lopende game ?(want het best is toch een game opnieuw beginnen?).
Ik ben begonnen met de CD versie (mijn Redbridge/Emmen save dus) en heb gewoon de patches geinstalleerd als er een nieuwe patch uit kwam.
Het beste is opnieuw beginnen idd, maar je denkt toch niet dat ik een savegame van 10 seizoenen wegflikker B)
Anoniem: 26445 schreef op dinsdag 06 september 2005 @ 14:14:
Trouwens King Nothing SI geeft zelf een aanbevolgen snelheid van 2Ghz aan. Die 1,8 is voor de Mac.
Ik heb in de SP de systeemeisen van FM2005 gezet omdat er toen ik het topic begon nog geen systeemeisen bekend waren. 'k Zal het nu iig aanpassen.

Beste vrind wette dat

King Nothing schreef op donderdag 08 september 2005 @ 18:49:
Ik ben begonnen met de CD versie (mijn Redbridge/Emmen save dus) en heb gewoon de patches geinstalleerd als er een nieuwe patch uit kwam.
Het beste is opnieuw beginnen idd, maar je denkt toch niet dat ik een savegame van 10 seizoenen wegflikker B)
Nee zeker niet. Maar mooi, dat leverde dus geen problemen op (iig je hebt er niets van gemerkt :+ )

Ik zie zoiets ook wel zitten voor een SP game :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JanW
Op www.thedugout.net staat het volgende:
FM 2006 Beta demo - [12-09-2005]
Tonight, Sports Interactive have released the first beta demo of the upcoming Football Manager 2006 game to the public. A half a season demo containing the English quickstart. Unfortunately for all the people messaging, mailing and contacting us through MSN, this release will not be available at The Dugout (or any other site for that matter), as we have not been granted permission to distribute the file nor will anyone else. Well, you know where you can get it, that is if you can get it with all the traffic pounding SI Games at the moment. Visit our FM 2006 site for more information on the upcoming FM 2006 game. [SI Games]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Zie hem net op de SI-site staan. Ga vanavond eens kijken of het allemaal werkt :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wildhagen
  • Niet online

wildhagen

Blablabla

Eerste indrukken, met een game met Chelsea...

WOW :)

- Gelikt uiterlijk!
- Andere afkortingen (geen SC meer, maar ST etc).
- Trainingmodule ziet er goed uit, heel anders, dat wel
- Tactis zijn ook een paar opties bijgekomen, maar niet zo veel als bij Training
- Finances een mooi history-grafiekje :)
- Coaches hebben ook veel meer stats
- de media comments zijn opgedeeld in soort (positief, neutraal, negatief), goed voor de overzichtelijkheid.
- scheidsrechter stats zijn aardig :)
- meer media-meldingen
- je hebt als trainer ook een contract
- manager homepage, erg handig!

Paar screenies:

Afbeeldingslocatie: http://www.xs4all.nl/~jurgenjw/zooi/fm06.JPG

Afbeeldingslocatie: http://www.xs4all.nl/~jurgenjw/zooi/fm062.JPG

Afbeeldingslocatie: http://www.xs4all.nl/~jurgenjw/zooi/fm063.JPG

Afbeeldingslocatie: http://www.xs4all.nl/~jurgenjw/zooi/fm064.JPG

Afbeeldingslocatie: http://www.xs4all.nl/~jurgenjw/zooi/fm065.JPG

Afbeeldingslocatie: http://www.xs4all.nl/~jurgenjw/zooi/fm066.JPG

[ Voor 4% gewijzigd door wildhagen op 13-09-2005 10:37 ]

Virussen? Scan ze hier!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• magnifor
  • Registratie: Februari 2004
  • Niet online
Zie net dat de download op Sigames down is. Heb hier een miror voor de PC versie:

http://rapidshare.de/file..._Beta_Demo_Setup.exe.html

:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JanW
magnifor schreef op dinsdag 13 september 2005 @ 10:39:
Zie net dat de download op Sigames down is. Heb hier een miror voor de PC versie:

http://rapidshare.de/file..._Beta_Demo_Setup.exe.html

:)
Dank je wel _/-\o_

Gaat waarschijnlijk iets sneller dan op de SI site.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Dat zijn trouwens wel echte Roman bedragen :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wildhagen
  • Niet online

wildhagen

Blablabla

Anoniem: 26445 schreef op dinsdag 13 september 2005 @ 10:54:
Dat zijn trouwens wel echte Roman bedragen :P
Had-ie wel nodig ook, hij heeft zojuist Eto'o, Adriano en Ronaldinho gekocht voor me, omdat-ie vond dat ik niet genoeg spelers kocht :P Beetje overkill met Crespo en Drogba al in het team, maargoed...

Moet zeggen dat de overall-snelheid me wel bevalt, hij voelt veel sneller aan dan de demo van FM2005 destijds. Zal uiteraard nog wel minder worden, want hier zit uiteraard slechts een kleine database in, maar toch.

Ze moeten die standaardskin echt eens verbouwen, want dat ziet er dus echt niet uit...

Ook hebben spelers nu iets meer info: lengte (centimeters) en gewicht. Maar in hoeverre je iets met die gegevens moet of kan doen? Geen idee...

Virussen? Scan ze hier!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Zou trouwens wel humor zijn als je eens speler een opdracht kan geven om af te gaan vallen. Als het dat niet doet hem naast de basis te zetten (Ronaldo :P)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• magnifor
  • Niet online
Anoniem: 26445 schreef op dinsdag 13 september 2005 @ 11:25:
Zou trouwens wel humor zijn als je eens speler een opdracht kan geven om af te gaan vallen. Als het dat niet doet hem naast de basis te zetten (Ronaldo :P)
Die is niet te dik. :'(

[ Voor 19% gewijzigd door magnifor op 13-09-2005 12:30 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sarinsarin
  • Registratie: December 2004
  • Laatst online: 11-03 14:03
Maar hij was wel te dik...
Het ziet er allemaal wel weer goed uit.
Alleen de optie van halftime toespraak lijkt me niet echt wat, in elke rust 11 keer iets toewijzen aan een speler, denk dat dat gaat vervelen snel, maar we zullen zien.
Zou deze versie ook zoveel cpukracht nodig hebben? Heb wel 1024 Ram, maar heb maar 1800 en dat ging met 2005 al zo traag...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Benotti
wildhagen schreef op dinsdag 13 september 2005 @ 11:08:
[...]

Had-ie wel nodig ook, hij heeft zojuist Eto'o, Adriano en Ronaldinho gekocht voor me, omdat-ie vond dat ik niet genoeg spelers kocht :P
Toeval of niet, maar ik heb gister zelf Adriano en Ronaldinho gekocht _O_

Is me opgevallen dat de spelers een stuk minder waard zijn en ook minder kosten, terwijl je met Chelsea wel bakken meer geld uit kunt geven.

En over die teamtalks: Je hoeft ze niet te geven, je kunt ze ook gewoon op "team" houden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• magnifor
  • Niet online
Valt wel mee. Als hij af en toe scoort ben ik al tevreden. :)

[ Voor 24% gewijzigd door magnifor op 13-09-2005 12:33 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

magnifor schreef op dinsdag 13 september 2005 @ 12:31:
[...]

Valt wel mee. Als hij af en toe scoort ben ik al tevreden. :)
dat is ook het belangrijkste, maar kon niet zo gauw een andere naam bedenken die te zwaar is/was.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• magnifor
  • Niet online
Anoniem: 26445 schreef op dinsdag 13 september 2005 @ 12:45:
[...]

dat is ook het belangrijkste, maar kon niet zo gauw een andere naam bedenken die te zwaar is/was.
Ailton :P

Heb hem zien voetballen bij Schalke en vond hem niet echt dunnetjes uitzien. :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zamorano
  • Registratie: September 2001
  • Niet online
[...]

vd Vaart.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JanW
[...]

Alex

Acties:
  • 0 Henk 'm!

[...]

Theo Janssen :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zamorano
  • Registratie: September 2001
  • Niet online
[...]

Ok, nog één: Wayne Rooney.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

jaja, punt is duidelijk. Als je er langer over na gaat denken komen er vnazelf meer, maar ik post op het moment af en toe (veel :P) tussen mijn werk door.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wildhagen
  • Niet online

wildhagen

Blablabla

Als we nu toch over gewicht bezig zijn... zou de waarde over de jaren veranderen? Dus dat spelers lichter of zwaarder worden...

Idem voor lengte... een speler van 25 jaar zal niet meer groeien, maar spelers die een jaar of 18/19 zijn kunnen nog wel groeien. Bij regens helemaal natuurlijk, met hun 15/16/17 jaar..

Hoop dat ze dat ook een beetje goed tweaken, en dat we geen 15 jarige regens krijgen die 1.50 lang zijn en 120 kilo wegen...met een mooie pic van een 60-jarige erbij.

Virussen? Scan ze hier!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tr!gger
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 22:17
(jarig!)
@Wildhagen

Ik zie op 1 van de screens het training window. Hoef je daar nu niet meer van morgen tot middag per dag bepaalde training aan toe te wijzen? Staan alleen maar sliders nu die je hoger/lager kan zetten oftewel simpeler ;)

"The only thing necessary for the triumph of evil is that good men do nothing" -- Edmund Burke

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wildhagen
  • Niet online

wildhagen

Blablabla

Trigger: voor zover ik kan zien hoeft dat idd niet meer. Maar ik moet eerlijk zeggen dat ik nog niet heel erg veel tijd in het Training-deel heb gespendeerd, dus pin me d'r niet op vast...

Mooie screenshot trouwens: http://img384.imageshack.us/my.php?image=fm065ei.jpg (niet van mij, maar van het SI-forum geplukt, let op het rood-omcircelde deel :P)

Virussen? Scan ze hier!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

wildhagen schreef op dinsdag 13 september 2005 @ 16:30:
Mooie screenshot trouwens: http://img384.imageshack.us/my.php?image=fm065ei.jpg (niet van mij, maar van het SI-forum geplukt, let op het rood-omcircelde deel :P)
Zelfspot is altijd goed om te zien, maar ik ben bang dat het in echt soms wel gebeurd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• King Nothing
  • Niet online

King Nothing

Careful what you wish

Topicstarter
Link naar demo aan SP toegevoegd. 'k Zal vanavond de demo even aanslingeren :)

Beste vrind wette dat

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 122004

Tot hoe ver mag je bij de demo spelen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• odan
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 26-05 23:40

odan

The dark side is within all!

zoals bij elke demo ooit van cm/fm. een half jaar.

Pulse mee voor GoT!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• magnifor
  • Niet online
odan schreef op dinsdag 13 september 2005 @ 18:54:
zoals bij elke demo ooit van cm/fm. een half jaar.
En daarmee ben je zeker een aantal uurtjes mee zoet. Langer dan een gemiddelde demo vind ik. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 26445 schreef op dinsdag 13 september 2005 @ 16:50:
[...]

Zelfspot is altijd goed om te zien, maar ik ben bang dat het in echt soms wel gebeurd.
Het gebeurt regelmatig in de UK, vooral in de wat lagere klassen. Misschien moeten wij dat ook eens proberen in Nederland. :D

Ik ga de demo niet spelen trouwens, ik wacht wel tot de game uitkomt. Vind het niet leuk om maar een half seizoen te kunnen spelen. In een grijs (cm-)verleden heb ik wel eens de game mogen testen, dat is dan weer wel leuk. :) Daarnaast m'n game in FM05 veels te lekker nu.

[ Voor 30% gewijzigd door Anoniem: 58660 op 13-09-2005 19:42 ]

• JanW
Hmm, gister gedownload, maar k zoek niet echt met een nieuwe game te beginnen. Vanavond mschien, maar speel liever verder met Ajax-save in FM2005.

[ Voor 4% gewijzigd door JanW op 14-09-2005 09:01 ]

Heb gisteren even naar de demo gekeken met Chelsea, maar het was te laat om alle nieuwe functies goed te bekijken. Dat komt van het weekend wel, maar wat ik er nu van gezien heb is hij het kopen well waard.

Anoniem: 66532

nog iets nieuws, als een speler geblesseerd is heb je nu de keuze, inspuiting geven zodat hij de komende match kan meedoen maar daarna wellicht langer geblesseerd is, of direct naar de physio sturen wat een kortere revalidatie met zich meebrengt.

Anderzijds vind ik toch dat het veel te goed op FM 2005 lijkt, qua gameplay zelf, details zijn weliswaar wat verandert of toegevoegd maar niet bepaald "zo" veel.

Tevens zitten er nog de zelfde bugs in zoals; als je scoort maar het doelpunt wordt afgekeurd, krijg je een kleine hapering in de bewegingen van de spelers net na het doelpunt, zodat je al weet dat het zal worden afgeleurd...

• wildhagen
  • Niet online

wildhagen

Blablabla

Anoniem: 66532 schreef op woensdag 14 september 2005 @ 12:38:
nog iets nieuws, als een speler geblesseerd is heb je nu de keuze, inspuiting geven zodat hij de komende match kan meedoen maar daarna wellicht langer geblesseerd is, of direct naar de physio sturen wat een kortere revalidatie met zich meebrengt.
Yup. Maar ook als een speler verkouden is heb je de keuze tussen hem naar huis sturen (5 dagen niet inzetbaar), of hem in je squad te laten (2 dagen niet inzetbaar, plus het risico dat andere spelers aangestoken worden). Leuk gedaan! :)

Vind het ook handig dat je bij een geblesseerde speler meteen een physio-report krijgt, zonder er om te moeten vragen.
Anderzijds vind ik toch dat het veel te goed op FM 2005 lijkt, qua gameplay zelf, details zijn weliswaar wat verandert of toegevoegd maar niet bepaald "zo" veel.
Mwah... training is helemaal op de schop gegaan, er zijn nieuwe posities (wingbacks), meer taktische opties, betere media-interactie, half/full-time team-talks etc etc. Imho toch aardige wijzigingen.
Tevens zitten er nog de zelfde bugs in zoals; als je scoort maar het doelpunt wordt afgekeurd, krijg je een kleine hapering in de bewegingen van de spelers net na het doelpunt, zodat je al weet dat het zal worden afgeleurd...
Het is dan ook nog maar een beta :)

Virussen? Scan ze hier!

• Benotti
Het zit zelfs in fm2005. Laten we hopen dat ze het eruit knippen, zou wel zo leuk zijn. Nu weet je meteen dat je niet hoeft te juichen :P

Bij strafschoppen heb je dit ook. Als het een uur duurt voor de pingel genomen wordt, is het vrijwel zeker dat hij misschiet.

Ook leuk dat je tactische wissels door kan voeren terwijl de wedstrijd gewoon doorgaat. Dan zet hij de wedstrijd heel even stil om ze door te voeren en dan gaat de wedstrijd verder. Zie je aan de linker kant de wedstrijd en aan de rechter kant van je splitscreen kan je de formatie aanpassen. Ook een klein grafisch verandering is dat je de reserves echt in een soort dugout ziet zitten van bovenaf dan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Benotti
Afbeeldingslocatie: http://img334.imageshack.us/img334/301/untitled4yf.th.png

Dik aan kop, dankzij een magistrale Eto'o (en Crespo). Ik krijg alleen wel veel goals tegen, maar dit is dan ook een standaard en ongetweakte 4-4-2 waarbij ik nooit wissel of roteer :+ (behalve bij de vele blessures)

edit:

Het was leuk voor zolang het duurde, maar de demo is uitgespeeld :P

Afbeeldingslocatie: http://img285.imageshack.us/img285/8282/untitled4uf.th.png

[ Voor 25% gewijzigd door Benotti op 18-09-2005 15:08 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 146127

Ik hoop wel dat ze de speler stats nog gaan aanpassen, want dit lijkt helemaal nergens op. De demo gaat lekker snel en het ziet er allemaal wel goed uit. De nieuwe functies (zover ik ze tegengekomen ben) zien er handig uit. Maar ik wacht nog wel even met kopen als hij uit is, ik ben toch nog even bezig met Fm 2005 en dan wacht ik totdat alle hinderlijke bugs er uit zijn mbv patches.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Zal van de week ook eens wat verder spelen. Heb net Toti en Sneijder naar Chelsea gehaald. Nu maar eens kijken wat het gaat worden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Eerste bug tegen gekomen, bij mij liep ie vast na een vriendschappelijke wedstrijd (niet zelf gespeeld, dat doet de assistent)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 53218

Iedereen met Chelsea :)

Lekkere budget wel die 135 mil. eurootjes 8)7 heb zelf zlatan en eto'o en lucio aangeschaft. heb gemerkt dat ik met mn tactic, die standaard goed werkte bij fm2005, nu veel moeite heb om te winnen van zelfs kleine clubs.

zal wel weer een uitdaging worden. voor eventjes ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Benotti
Anoniem: 53218 schreef op maandag 19 september 2005 @ 21:40:
zal wel weer een uitdaging worden. voor eventjes ;)
Check mijn screenshot. Standaard 4-4-2, niet wisselen en niet roteren. Was niet echt een challenge :P

Neem dan Liverpool, lekker drie voorronden CL :7

• PromoX
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 12-04 17:08

PromoX

Flying solo

En de Gold demo is uit:
http://community.sigames..../f/521102691/m/8012046261

De release date staat nu op 21 oktober :).
http://community.sigames..../f/521102691/m/3492006261

edit: Vond het al raar dat niemand het nog geplaatst had hier..en dan ineens 2 dezelfde berichten in dezelfde minuut :).

[ Voor 22% gewijzigd door PromoX op 29-09-2005 20:11 ]

And I'm the only one and I walk alone.

• Ottooo
  • Laatst online: 27-05 15:48

Ottooo

Vuurvlieg

Voor de liefhebbers: De Gold Demo is uit en de release date is naar voren geschoven naar 21 oktober!

Zie: www.sigames.com

[edit]
Juist, in precies dezelfde minuut hetzelfde posten... 8)7

[ Voor 23% gewijzigd door Ottooo op 29-09-2005 20:07 ]

• Benotti
WAAAAAAAAAAAAAAAAHHHHHHHHHHHHHH!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Damn, wat zit ik te springen om deze game. En dan dit nieuws!

ff kalmeerpil zoeken :P

• wildhagen
  • Niet online

wildhagen

Blablabla

Woei, goed nieuws :)

Toch weer twee weken eerder spelen met 06 :)

Virussen? Scan ze hier!

PromoX schreef op donderdag 29 september 2005 @ 20:06:
De release date staat nu op 21 oktober :).
Net op de laatste dag van mijn (herfst)vakantie :+ Misschien maar beter ook :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Hahah geweldig. In mijn periode dat ik net vrij heb.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Zijn de stats van de spelers in de Gold Demo eigenlijk definitief?

Ik moet zeggen dat het wel leuke selecties zijn (dûh, ze zijn van irl overgenomen). Ik bedoel eigenlijk meer te zeggen, ik vind dat ze de stats wel goed gedaan hebben. Geen extreme waardes, op Dave VD Bergh en Yuri Cornelisse na dan (voor zover ik vluchtig heb gekeken dan he), wel jammer van Nevland trouwens, die is niet zo heel geweldig. Ze hebben AZ (op van Galen na) ook niet top gemaakt, vind ik ook niet direct nodig eigenlijk. De top3 gewoon goed, niet echt uitschieters (alleen sneyder en maduro schieten mij te binnen, maar eerstgenoemde is ook vet goed). Voor de NAC-liefhebbers, Pi-air is trouwens wel echt ziek goed (is ie natuurlijk ook, geweest). Het wordt volgens mij tof om met Groningen (paar hele toffe talenten) te spelen. Ik vind sowieso het niveau van de stats in Nederland redelijk hoog voor cm/fm doen, kan best een toffe comp worden zo.

Ik ga een SP-game met Vitesse (jobhoppen) beginnen en tegelijkertijd in laagste divisie van Belgie, waarmee ik dan uiteindelijk alles wil winnen wat er te winnen valt :P
En een MP-game met Petero, hij Fiorentina (wat een voorhoede _/-\o_ ) en ik Palermo 8)

Andere al clubs voor ogen :+ ? (het moge duidelijk zijn, ik kan echt niet wachten; zwaar verslaafd B) )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wildhagen
  • Niet online

wildhagen

Blablabla

Zijn de stats van de spelers in de Gold Demo eigenlijk definitief?
Ja... volgens een SI-member (weet niet meer wie) op het SI-forum is de Gold Demo identiek aan de code zoals die naar de master-CD is gegaan. Uitgezonderd uiteraard de 6-maanden limiet.

Virussen? Scan ze hier!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mad Marty
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 07:15

Mad Marty

Je bent slimmer als je denkt!

Dat hoop ik toch niet, zag nog best veel fouten in de Player Histories (geen wedstrijden gespeeld vorig seizoen, hoogte van transfersommen niet bij seizoen waarin transfer is geweest, maar seizoen later)
Overigens lijkt het me wel dat de attributes van de spelers niet meer veranderen.

[ Voor 17% gewijzigd door Mad Marty op 01-10-2005 15:17 ]

Rail Away!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Benotti
Gold betekend dat de game naar de pers gaat en zo zul je hem dus ook op je cd aantreffen.

Het is natuurlijk nog wel altijd mogelijk dat er een patch komt op de releasedate, maar daar zou ik niet van uit gaan. Ik verwacht de eerste patch een aantal weken na de release.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wildhagen
  • Niet online

wildhagen

Blablabla

Ik ook eerlijk gezegd... hoewel ik wel hoop op een 'Releaseday Patch', maar met FM2005 hadden ze die ook niet...

Ben in de Gold-versie geen echt ernstige bug meer tegengekomen eigenlijk, wel een paar kleine cosmetische. In de beta zaten iig veel meer bugs.

Virussen? Scan ze hier!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Ik heb het spel gedownload, maar ik kon mijn aandacht er niet echt bij houden. Misschien omdat het ee n demo is, of omdat mijn huidige game gewoon leuk is _/-\o_ . Gaan jullie fm06 meteen kopen als hij uit is? Ik denk van niet, omdat ik de vorige keer veel over bugs las enzo dus dan wacht ik gewoon totdat er een goede patch is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 146127 schreef op zaterdag 01 oktober 2005 @ 21:28:
Ik heb het spel gedownload, maar ik kon mijn aandacht er niet echt bij houden. Misschien omdat het ee n demo is, of omdat mijn huidige game gewoon leuk is _/-\o_ . Gaan jullie fm06 meteen kopen als hij uit is? Ik denk van niet, omdat ik de vorige keer veel over bugs las enzo dus dan wacht ik gewoon totdat er een goede patch is.
Gewoon kopen (het enige spel dat ik wél koop ipv download). Die bugs waren vorige versie idd wel behoorlijk opvallend (waren 2/3 grote bugs die telkens terugkeerde, maar alsnog prima te doen). Ik ben gewoon uitgespeeld met FM2005, en ik wil ondertussen wel eens gaan spelen, dus dan neem ik de eerste weken/maanden die (mogelijke) bugs maar op de koop toe :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wildhagen
  • Niet online

wildhagen

Blablabla

Ik denk dat ik hem wel ga kopen, maar dan wel bij release, niet via pre-order ofzo... voor deze game heb ik absoluut wel geld over.

Tot die tijd ga ik gewoon door met mijn huidige game, hoewel niet zo intensief meer als voorheen (uurtje of 5-6 per week ofzo, ipv de 10-12 die ik er voorheen aan spendeerde).

Met FM2005 was zonder patch ook wel redelijjk te spelen (alleen die goalkeeper-bug was bloedje-irritant).

Virussen? Scan ze hier!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Ik heb 'm al besteld, maar spelen wacht ik mee tot de eerste of misschien tweede patch uit is. Ik kan toch moeilijk afscheid nemen van een savegame.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JanW
Het enigste waar ik erg tevreden mee zou zijn is als de 2 match ban weg zou zijn voor 3 gele kaarten in de eredivisie. Daar werd je egt moe van, beste speler krijgt geel, kun je hem tot 2x toe niet opstellen :X .

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• King Nothing
  • Niet online

King Nothing

Careful what you wish

Topicstarter
Ep0ss schreef op zondag 02 oktober 2005 @ 13:03:
Het enigste waar ik erg tevreden mee zou zijn is als de 2 match ban weg zou zijn voor 3 gele kaarten in de eredivisie. Daar werd je egt moe van, beste speler krijgt geel, kun je hem tot 2x toe niet opstellen :X .
Dat was in 5.0.4 of 5.0.5 patch opgelost :)

Is er ergens online nog een leuke aanbieding voor de pre-order? Anders koop ik de game gewoon bij de FRS op de releasedag denk ik :)

Ik zal de SP ook weer wat bijwerken trouwens

Beste vrind wette dat

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Weetje wat ik ook wel tof zou vinden als dat opgelost is, het feit dat wanneer je een club verlaat (jobhobben), je oude club geen coach meer aantrekt en zodoende langzaamaan in verval raakt. Je bent al die tijd bezig om de club hogerop te brengen, je steekt je ziel en zaligheid in het team, je begint zelfs te houden van de mensen van de club, en als je dan kiest om het ergens anders weer te proberen zie je je 'precious' zakken en zakken :/ Dat doet pijn...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Benotti
Nog twee weken jongens :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 94195 schreef op zaterdag 01 oktober 2005 @ 10:01:

Andere al clubs voor ogen :+ ? (het moge duidelijk zijn, ik kan echt niet wachten; zwaar verslaafd B) )
Eerst een keer spelen met Utrecht ofzo en als dat goed gaat dan ga ik eens game spelen met omniworld. Dan is de doelstelling natuurlijk europees voetbal :P
Toch eens kijken of er ergens een leuke pre-sale actie is.

[ Voor 23% gewijzigd door Anoniem: 26445 op 07-10-2005 10:02 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 94195 schreef op donderdag 06 oktober 2005 @ 21:20:
Weetje wat ik ook wel tof zou vinden als dat opgelost is, het feit dat wanneer je een club verlaat (jobhobben), je oude club geen coach meer aantrekt en zodoende langzaamaan in verval raakt. Je bent al die tijd bezig om de club hogerop te brengen, je steekt je ziel en zaligheid in het team, je begint zelfs te houden van de mensen van de club, en als je dan kiest om het ergens anders weer te proberen zie je je 'precious' zakken en zakken :/ Dat doet pijn...
Helemaal mee eens. Het is een heel erg slordige bug. Lijkt me dat je die met testen er al uit had kunnen halen. Verneukt ook heel wat spelplezier. Ik heb het trouwens niet met elke club gehad, de eerste (in spanje) wel, de tweede (roemenië) had vrij snel een nieuwe trainer en de derde (Nederland) wacht ook nog steeds op een nieuwe trainer. Clubje in Spanje had ik van de Seg2B naar de Primera Div geleid, en nu staan ze daar dik onderaan met veel talenten, de spelers krijgen geen nieuw contract, er worden ook geen nieuwe aangetrokken en er staat genoeg geld op de rekening. Zeer irritante bug.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wildhagen
  • Niet online

wildhagen

Blablabla

Die bug zal in FM06 wel opgelost zijn.

Wat ik me kan herinneren is dat een SI-member op hun forum gezegd heeft dat de bug en de oorzaak bij hun bekend was, maar dat de oplossing dermate tricky was en mogelijk zoveel impact had op de rest van de code dat ze hem niet hebben meegenomen in de patches.

Virussen? Scan ze hier!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 26445 schreef op vrijdag 07 oktober 2005 @ 10:01:
[...]

Eerst een keer spelen met Utrecht ofzo en als dat goed gaat dan ga ik eens game spelen met omniworld. Dan is de doelstelling natuurlijk europees voetbal :P
.
Omniworld ja, maargoed ik neem Vitesse al in Nederland en ik vind het nooit leuk om twee keer in een land te spelen. Heb ik een comp gehad, dan kom ik er in deze FM niet weer. Ik ga in Nederland voor Vitesse (jobhoppen) en in de onderste leaque van Belgie (alles winnen wat er te winnen valt).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• el-jorge
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 21-05 12:25

el-jorge

turn around and feel the vibe

vandaag pre-order gedaan voor mij en een maat van mij O-) , ik kan niet wachten.

[ Voor 5% gewijzigd door el-jorge op 08-10-2005 15:17 ]

Spielerei...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mad Marty
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 07:15

Mad Marty

Je bent slimmer als je denkt!

el-jorge schreef op zaterdag 08 oktober 2005 @ 15:17:
vandaag pre-order gedaan voor mij en een maat van mij O-) , ik kan niet wachten.
Mag ik vragen waar? O-) B)

Rail Away!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• el-jorge
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 21-05 12:25

el-jorge

turn around and feel the vibe

Jazeker mag dat, dat heb ik bij play.com gedaan. Hij staat ook bij cd-wow op de site, maar daar is die wat duurder!

Spielerei...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PirE
Met een beetje mazzel zijn er al wat patches uitgekomen, die een aantal problemen fixen, tegen de tijd dat ik ga beginnen met FM2006 (de kerstperiode) :D.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 52038

even ter info voor de liefhebbers. vanaf vandaag leverbaar bij de dynabyte vestigingen. wordt met de post geleverd dus kan in de loop van de middag zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wildhagen
  • Niet online

wildhagen

Blablabla

Anoniem: 52038 schreef op woensdag 19 oktober 2005 @ 11:04:
even ter info voor de liefhebbers. vanaf vandaag leverbaar bij de dynabyte vestigingen. wordt met de post geleverd dus kan in de loop van de middag zijn.
Geen pre-order, neem ik aan? Maar meteen meenemen?

Dan ga ik straks in de lunchpauze (zit nu op werk) meteen ff naar de plaatselijke Dynabyte. Kan ik vanavond meteen spelen. Is dat verslaafd of verslaafd? :P

Virussen? Scan ze hier!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 52038

is direct meenemen ja. gewoon de retail versie

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Huh nu al? Nee Ivo... :X

Ik koop hem gewoon vrijdag, moet dan toch in de stad wezen. Anders kan ik dag zeggen tegen mijn studie :+
Pagina: 1 2 ... 11 Laatste

Dit topic is gesloten.