[PC]Football Manager 2006

Pagina: 1 2 ... 11 Laatste
Acties:
  • 4.136 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wildhagen
  • Registratie: Juni 1999
  • Niet online

wildhagen

Blablabla

Verwijderd schreef op woensdag 19 oktober 2005 @ 11:29:
is direct meenemen ja. gewoon de retail versie
Not Amused :(

Mensen: Dynabyte heeft hem dus nog NIET. Volgens de verkoper krijgen ze hem pas vandaag of morgen binnen, en dan moet-ie nog de winkel in, dus dan zal het nog wel een dag duren voor hij in de schappen ligt...

:(

[ Voor 11% gewijzigd door wildhagen op 19-10-2005 12:50 ]

Virussen? Scan ze hier!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

wildhagen schreef op woensdag 19 oktober 2005 @ 12:49:
[...]

Not Amused :(

Mensen: Dynabyte heeft hem dus nog NIET. Volgens de verkoper krijgen ze hem pas vandaag of morgen binnen, en dan moet-ie nog de winkel in, dus dan zal het nog wel een dag duren voor hij in de schappen ligt...

haha, jij bent echt in de middagpauze naar Dynabite gerend :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wildhagen
  • Niet online

wildhagen

Blablabla

Verwijderd schreef op woensdag 19 oktober 2005 @ 12:51:
[...]

haha, jij bent echt in de middagpauze naar Dynabite gerend :+
Nah, auto ;)

Zit maar een kilometertje of 2 verderop.

Baal wel nu :P

Virussen? Scan ze hier!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sherlock
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 14:50

Sherlock

No Shit

wildhagen schreef op woensdag 19 oktober 2005 @ 12:49:Not Amused :(

Pfew, had bijna mijn vrouw de stad in gestuurd, toch maar goed dat ik dat niet gedaan heb!

And if you don't expect too much from me, you might not be let down.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

dynabyte heeft hem dus wel. in leiden zijn ze gewoon binnen. effe vragen en ze pakken hem voor je. alle dynabyte filialen krijgen hem vandaag binnen dus ze moeten hem sowieso hebben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wildhagen
  • Niet online

wildhagen

Blablabla

Verwijderd schreef op woensdag 19 oktober 2005 @ 14:17:
dynabyte heeft hem dus wel. in leiden zijn ze gewoon binnen. effe vragen en ze pakken hem voor je. alle dynabyte filialen krijgen hem vandaag binnen dus ze moeten hem sowieso hebben.
Volgens jou heeft de verkoper die me dat vertelt dus gelogen?

Hmm, misschien toch maar een mailtje richting hoofdkantoor om meneer te laten ontslaan of op zijn minst te degraderen tot schoonmaker ofzo >:)

Als ik vanmiddag thuiskom zal ik het nog eens proberen bij de Dynabyte bij mij in mijn woonplaats, kijken of die hem wel hebben dan.

Hij lag ook niet in de schappen (nog naar gekeken), wel was FM05 voor een spotprijsje te krijgen (15 euro geloof ik, weet niet zeker meer).

[ Voor 11% gewijzigd door wildhagen op 19-10-2005 14:30 ]

Virussen? Scan ze hier!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

De dynabyte in amersfoort heeft hem wel :) vanavond lekker spelen >:) >:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wildhagen
  • Niet online

wildhagen

Blablabla

Tis toch niet te geloven? Kom je bij Dynabyte Roosendaal... daar hebben ze ze an sich wel, maar ze hadden 3 exemplaren die allemaal al weg waren... jongens, biecht maar op, wie heeft mijn exemplaar in gepikt? ;)

En de kopie voor mijn broer (besteld bij GamePlay) komt ook maar niet.... :(

Iemand al aan het spelen?

Virussen? Scan ze hier!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Installing :P :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lochtejans
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 12:01
Screens :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Heb die van mij met 10% korting gehaald bij Dynabyte Amsterdam CB :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op woensdag 19 oktober 2005 @ 18:33:
Heb die van mij met 10% korting gehaald bij Dynabyte Amsterdam CB :)
Dan heb je zeker zo'n 'clubcard' ofzo? Die hebben ze mij vorig jaar toen ik FM05 kocht aangesmeerd (nota bene met de verkeerde naam erop), heb er nooit meer wat mee gedaan, maar vrijdag krijg ik dan toch ook mooi 10% korting :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wildhagen
  • Niet online

wildhagen

Blablabla

Voor degenen die het al spelen: is er een uitspraak te doen over de performance van FM06 tov FM05, met dezelfde aantallen leagues/nations? Beter, gelijkwaardig?

Virussen? Scan ze hier!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik moet zeggen de tijd dat ik ff gespeeld heb.. dat het echt een hele verbetering is qua snelheid...
heb nu 11 landen en 17 leagues. en heb eigelijk niet het gevoel dat ik lang moet wachten..

voor de rest is het wel leuk dat als je achter staat de keeper meegaat in de laaste min bij bv een corner.. en de tactic aanpassen terwijl de wedstrijd doorspeelt is ook super handig..

ook merk je het direct bij een tactische aanpassing bv lange bal spelen ipv direct.
je verdedigers spelen dan gelijk de diepe bal..

dit spel gaat mij weer heel wat uurtjes bezig houden :) :) :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

dan niet 8)7

hier een plaatje van je " home" scherm.. mooi overzichtje tegen wie je moet.. je salarissen, player stats oa top goalscorer en most assist enz

vond ik een handig schermpje in ieder geval :-)

[ Voor 23% gewijzigd door Verwijderd op 20-10-2005 08:44 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tr!gger
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 06:12
Voorlopig nog even wachten totdat m'n play.com bestelling binnenkomt helaas. Voorlopig dus nog eventjes FM2005 :)

"The only thing necessary for the triumph of evil is that good men do nothing" -- Edmund Burke

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op woensdag 19 oktober 2005 @ 20:17:
http://members.lycos.nl/gijsviester/home.JPG

hier een plaatje van je " home" scherm.. mooi overzichtje tegen wie je moet.. je salarissen, player stats oa top goalscorer en most assist enz

vond ik een handig schermpje in ieder geval :-)
Waarom je naam verbergen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Waarom denk je? Ik zou wel weten wat ik zou doen als ik zijn naam zie :)
Is het niet Gijs Viester? (gezien zijn site).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Benotti
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 12-07 18:27
Verwijderd schreef op woensdag 19 oktober 2005 @ 21:50:
[...]

Ik zou wel weten wat ik zou doen als ik zijn naam zie :) .
Negeren :? Wat wil je anders doen? Zijn adres opzoeken en hem dan stalken en doodspammen ofzo? :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Benotti schreef op woensdag 19 oktober 2005 @ 21:53:
[...]

Negeren :? Wat wil je anders doen? Zijn adres opzoeken en hem dan stalken en doodspammen ofzo? :P
Volgens mij nam je mij te serieus :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Heb het spel bijna 'binnen' ga dan denk ik eens wat uurtjes aan de slag :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

kom me maar opzoeken hoor.. zet een biertje voor je koud :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op donderdag 20 oktober 2005 @ 08:32:
kom me maar opzoeken hoor.. zet een biertje voor je koud :P
Heb je ook Bitter Lemon?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ga morgen eens kijken of ik hem ergens op de kop kan tikken en dan word het denk ik weinig slapen van het weekend. :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wildhagen
  • Niet online

wildhagen

Blablabla

Neeeeee!!!

Nu heb ik mijn kopie (weer ff naar Dynabyte geweest), maar nu crashed-ie: http://www.xs4all.nl/~jurgenjw/zooi/crash.JPG

Heeft FM06 iets tegen mij ofzo? :'(

edit: jeuh, hij werkt. Bottleneck bleek Kaspersky Antivirus te zijn. Dit uitschakelen, dan werkt het. Ik ga spelen ;)

[ Voor 28% gewijzigd door wildhagen op 20-10-2005 14:02 ]

Virussen? Scan ze hier!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Benotti
Ben hem nu aan het spelen.

Allereerste impressie: is een stúk sneller dan fm05. Het maken van een nieuwe game was echt in no time gebeurd met dezelfde instellingen als fm05. Ook het processing in game lijkt sneller te gaan :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ben.Hahlen
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 15-09 10:44
:'( Ik wil ook FM2006 spelen, maar door m'n stage geen tijd/mogelijkheid om naar een Dynabyte te rennen...
Ik hoop em binnenkort ergens te kunnen oppikken...

Blog

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wildhagen
  • Niet online

wildhagen

Blablabla

Performance is echt veel beter dan die in FM05 was... ik draai nu 23 leagues, en dat draait stukken sneller dan de 20 die ik in FM05 draaide...

Heeft iemand al de optie gevonden waar je je spelers een dag vrij kunt geven na een wedstrijd? Ik zie de optie niet, hij zit iig niet op de oude plek waar ij in 05 wel zat... mijn spelers hangen nu met hun tong op hun tenen...

Virussen? Scan ze hier!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• YouKnow
  • Niet online
Bij de training kan je dat aangeven.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Benotti
Gepost door iemand van si op hun forum:
patch release date is not final yet [dotting some i's and crossing some t's at the mo.]..

All I will say maybe hold off on your career game for 24 hours maybe?
En als je dan ff doordenkt en weet hoe de mensen van si constant reageren, dan zou deze patch ook een data update moeten hebben. Zelf zeggen ze namelijk constant dat hun patches savegame compatible zijn en dat je echt niet opnieuw hoeft te beginnen, maar nu hint hij ernaar om beter ff te wachten.

[ Voor 46% gewijzigd door Benotti op 20-10-2005 16:25 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ben.Hahlen
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 15-09 10:44
Wow, dat is snel...
Nog voor de (NL) release aankondigen dat er een patch aan zit te komen...
Dan nog maar even wachten :P

Blog

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Japser
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 17-09 15:41

Japser

Jeej!

Ze hebben altijd gezegd dat t beter is om een nieuwe game te beginnen na een update. Dus ik zou gewoon nog ff 24 uurtjes wachten als ik jou was :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wildhagen
  • Niet online

wildhagen

Blablabla

Benotti: in welk topic staat dat? Zou wel goed nieuws zijn... dan ga ik nu nog wel ff met mijn huidige game aanklooien en begin ik na de patch met mijn carriere :)

Virussen? Scan ze hier!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wildhagen
  • Niet online

wildhagen

Blablabla

Tnx....

Iemand al opgevallen dat die ^@*&^%-keepersbug uit FM2005 ook weer terug is??? Keeper trapt de bal weg, recht tegen een tegenstander en de bal kakt zo het doel in... nu al 2x in 4 wedstrijden gebeurd...

Virussen? Scan ze hier!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Benotti
wildhagen schreef op donderdag 20 oktober 2005 @ 18:35:
Tnx....

Iemand al opgevallen dat die ^@*&^%-keepersbug uit FM2005 ook weer terug is??? Keeper trapt de bal weg, recht tegen een tegenstander en de bal kakt zo het doel in... nu al 2x in 4 wedstrijden gebeurd...
Heb je het gepost op het forum van si? Heb zelf nog geen wedstrijd gespeeld, ga nu ook wachten op de patch :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

wildhagen schreef op donderdag 20 oktober 2005 @ 18:35:
Tnx....

hopen dat het direct verholpen is met de patch, het is trouwens wel erg snel niet (geen goed teken).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wildhagen
  • Niet online

wildhagen

Blablabla

Benotti schreef op donderdag 20 oktober 2005 @ 18:39:
[...]

Heb je het gepost op het forum van si? Heb zelf nog geen wedstrijd gespeeld, ga nu ook wachten op de patch :P
Nee, ik had al eerder gezien dat iemand anders het al gepost had.
Verwijderd schreef op donderdag 20 oktober 2005 @ 18:39:
[...]

hopen dat het direct verholpen is met de patch, het is trouwens wel erg snel niet (geen goed teken).
Of wel. Kijk, de code is al enkele weken geleden naar de cd-pers-fabriek gegaan... in die tussentijd is men natuurlijk verder gegaan met bug-hunten en -fixen. Maar aangezien die uiteraard niet meer in de Gold-versie meekon, is het wel handig om die als patch alsnog meteen aan te bieden.

Ik vind deze aanpak (releaseday-patch) beter dan die van FM05, daar moesten we bijna een maand wachten op de eerste patch, terwijl er toch serieuze bugs in zaten.

Virussen? Scan ze hier!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

wildhagen schreef op donderdag 20 oktober 2005 @ 18:42:
Of wel. Kijk, de code is al enkele weken geleden naar de cd-pers-fabriek gegaan... in die tussentijd is men natuurlijk verder gegaan met bug-hunten en -fixen. Maar aangezien die uiteraard niet meer in de Gold-versie meekon, is het wel handig om die als patch alsnog meteen aan te bieden.

Ik vind deze aanpak (releaseday-patch) beter dan die van FM05, daar moesten we bijna een maand wachten op de eerste patch, terwijl er toch serieuze bugs in zaten.
Zo had ik het nog niet bekeken, dan hopen we daar maar op idd.
Je mag, als je het zo bekijkt, er toch vanuit gaan dat de grote hinderlijke bugs direct opgelost zijn :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phydomir
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 11:28

Phydomir

Dennis

Woei. Net m'n eerste game opgestart. Heb er weer zin in. _/-\o_

iRacing | Sim Gear: SimXperience AccuForce, Heusinkveld Pro, Custom 80/20 rig, Sparco R100 Sky

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wildhagen
  • Niet online

wildhagen

Blablabla

Patch 6.01 is uit!

Te downloaden op http://community.sigames..../f/521102691/m/8532016761 (daar staan ook de changelist).

Virussen? Scan ze hier!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Misschien weet jij het al (scheelt mij en andere weer koekeloeren) - is de keeper bug gefixed? :X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wildhagen
  • Niet online

wildhagen

Blablabla

Verwijderd schreef op donderdag 20 oktober 2005 @ 22:04:
[...]

Misschien weet jij het al (scheelt mij en andere weer koekeloeren) - is de keeper bug gefixed? :X
Ik zie hem er niet bij staan... maar misschien wel! Krijg hem nog niet gedownload, probeer het denk ik morgen nog wel een keer...... server is nu toch zwaar overbelast (voorspelbaar), en zo te zien nog geen mirrors...

Edit: ah deze werkt: http://www.worthdownloadi...load.php?gid=1553&id=5750

Hij lepelt nu binnen (91 MB)...

[ Voor 13% gewijzigd door wildhagen op 20-10-2005 22:08 ]

Virussen? Scan ze hier!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Benotti
Probeer de tweede link van wortplaying, die leidt weer naar filefront, ik download daar met 100kb/s (mijn max)

Maaruh, 90mb, dan is er dus een volledige data update _O_

[ Voor 3% gewijzigd door Benotti op 20-10-2005 22:13 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wildhagen
  • Niet online

wildhagen

Blablabla

Benotti schreef op donderdag 20 oktober 2005 @ 22:08:

Maaruh, 90mb, dan is er dus een volledige data update _O_
Klopt:
The first patch for Football Manager 2006 is now available containing game fixes and enhancements, updated data and a full language pack update

Virussen? Scan ze hier!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Zijn dit ook nog de laatste transfers enzo? Eigenlijk moeten ze gewoon doen zoals men de comp is begonnen in alle landen, maargoed irl lopen die starts niet parallel, dus wat dat betreft...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wildhagen
  • Niet online

wildhagen

Blablabla

Hier zitten dus nieuwe transfers bij ja, maar tot welke datum weet ik niet. Ik zou gokken tot begin deze week, maar ok.

Als ik hem gedownload en geinstalled heb begin ik serieus met mijn carriere, en wel met Nottingham Forrest (Engelse League One). Kijken of ik ze weer Europa in kan krijgen :)

Virussen? Scan ze hier!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Lekker man, nou hopen dat er niet al te veel opvallende hinderlijke bugs inzitten (ff afwachten dus).

Ik ga hem morgen kopen, begin dan dit weekend met MP game met Petero. Ik palermo, hij fiorentina.

Zelf ga in een SP game opstarten à la King Nothing (leeft hij nog eigenlijk?): ellenlange game.
Begin met Vitesse (jobhobben) en RC Mechelen (derde divisie in Belgie - aan de int. top brengen). Mechelen dus niet te verwarren met grote broer KV, momenteel spelend in de tweede divisie.

Bij Racing Mechelen spelen Henk Vos en Kris Mampaey (voor de kenners) :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lochtejans
Ben nu de update aan het binnen halen. Ik was net begonnen met Ajax en ik ben nu wel benieuwd naar de data update. Maxwell was niet eens geblesseerd misschien na deze patch wel. Ook is het nieuwe playoffsysteem van de eredivisie volgens mij niet ingevoerd.
We zullen zien hoe dit na de patch is :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wildhagen
  • Niet online

wildhagen

Blablabla

lochtejans schreef op donderdag 20 oktober 2005 @ 22:29:
Ben nu de update aan het binnen halen. Ik was net begonnen met Ajax en ik ben nu wel benieuwd naar de data update. Maxwell was niet eens geblesseerd misschien na deze patch wel. Ook is het nieuwe playoffsysteem van de eredivisie volgens mij niet ingevoerd.
We zullen zien hoe dit na de patch is :P
Na de patch is Maxwell nog steeds niet gebleseerd, en het nieuwe play-off-gebeuren zit er ook niet in. Dat laatste lijkt me ook te ingrijpend voor een patch, vrees dat dat er pas in FM07 in zit.

Virussen? Scan ze hier!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

wildhagen schreef op donderdag 20 oktober 2005 @ 22:40:
[...]

Na de patch is Maxwell nog steeds niet gebleseerd, en het nieuwe play-off-gebeuren zit er ook niet in. Dat laatste lijkt me ook te ingrijpend voor een patch, vrees dat dat er pas in FM07 in zit.
Dat is alleen maar goed nieuws van de play-off gebeuren, en ik denk dat het er in FM07 ook niet meer inkomt aangezien het waarschijnlijk maar bij een jaar zal blijven nu de intetoto comp door de FIFA afgeschaft is. Voor een deel was het play-off systeem daarop gebaseerd, maargoed er was sowieso niemand blij mee behalve de mensen die door een financieël gekleurd brilletje keken en de KNVB in het begin van het stadium. Dus hulde aan Sigames, kut play-off systeem :/

Maxwell was trouwens toch al weer begonnen met lichte training? Das natuurlijk wat anders dan een CL wedstrijd spelen, maar hij 'beweegt' iig weer :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Maxwell is al een aardig lange tijd met de bal aan het trainen....( maand of zelfs langer )

Morgen heb ik hm ook en ga gewoon beginnen met ajax....ef cl winnen en dan een kleinere ploeg europa inhelpen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Benotti
Nederlandse data is zo op het eerste gezicht nog altijd zo lek als een zeef.

Maxwell heeft geen blessure, Rosenberg heeft 19 voor finishing en die Armenier is een spits die niet op AMR kan spelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Benotti schreef op donderdag 20 oktober 2005 @ 22:51:

Maxwell heeft geen blessure, Rosenberg heeft 19 voor finishing en die Armenier is een spits die niet op AMR kan spelen.
Ach kom :O

In het buitenland is alles precies goed? Nee, dat weet je niet omdat je dat niet precies kent. Misschien is die ene geweldige Italiaan op de linkerflank in het echt wel een drol van een Ierse keeper :)

Dat soort dingen zitten er altijd in, en dat krijg je er ook niet uit. Knappe jongen lukt je dat wel.

En mocht je er toch heel erg gefrustreerd door zijn, dan gebruik je toch de editor.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Benotti
Verwijderd schreef op donderdag 20 oktober 2005 @ 22:55:
[...]

Ach kom :O

In het buitenland is alles precies goed? Nee, dat weet je niet omdat je dat niet precies kent. Misschien is die ene geweldige Italiaan op de linkerflank in het echt wel een drol van een Ierse keeper :)

Dat soort dingen zitten er altijd in, en dat krijg je er ook niet uit. Knappe jongen lukt je dat wel.

En mocht je er toch heel erg gefrustreerd door zijn, dan gebruik je toch de editor.
Toeval wil dat ik bovenstaande punten een tijd geleden had gemeld bij op het officiele forum bij de Nederlandse researcher B)

Als het dan niet verbeterd is, vind ik dat slecht ja.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Benotti schreef op donderdag 20 oktober 2005 @ 23:28:
[...]

Toeval wil dat ik bovenstaande punten een tijd geleden had gemeld bij op het officiele forum bij de Nederlandse researcher B)

Als het dan niet verbeterd is, vind ik dat slecht ja.
Hehe :P Achja, jij zal vast niet de enige NERD (dat bedoel je met B) neem ik aan) zijn die iets wil veranderen.

edit:

zo had ik een aantal jaren geleden altijd gezeik met de selectie van Vitesse, heb mede daarom (ben te lui voor een editor) een aantal cm/fm versies niet met Vitesse gespeeld omdat ik het dan niet leuk vond :+

[ Voor 21% gewijzigd door Verwijderd op 20-10-2005 23:42 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sherlock

Sherlock

No Shit

Benotti schreef op donderdag 20 oktober 2005 @ 22:51:

Over Maxwell is hierboven al gezegd dat hij weer met de lichte training begonnen is, dus ze hadden wellicht een iets lichtere blessure toe kunnen voegen, maar dat is ook niet helemaal realistisch natuurlijk.

Rosenberg en Manucharyan zijn overgenomen van de buitenlandse researchers, dus dat ze die niet meteen veranderen kan ik me ook nog wel voorstellen. Mitea was in Roemenië ook een spits en geen linksbuiten, zelfde geldt waarschijnlijk voor Manucharyan.
En over Rosenberg; finishing is de techniek van het afmaken, en die heeft hij ruim voldoende. Een echte killer (wat hij natuurlijk niet is) heeft ook hoge stats voor composure..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik krijg telkens als ik een paar minuten speel de volgende fout (memory low) en dan sluit hij FM2006 automatisch af. Wil dit zeggen dat ik te weinig geheugen heb? Ik heb een Amd Athlon 2400+ en 512 (ddr sdram pc2100 133 mhz) aan geheugen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vinnyb
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 12-09-2024
Verwijderd schreef op vrijdag 21 oktober 2005 @ 11:35:
Ik krijg telkens als ik een paar minuten speel de volgende fout (memory low) en dan sluit hij FM2006 automatisch af. Wil dit zeggen dat ik te weinig geheugen heb? Ik heb een Amd Athlon 2400+ en 512 (ddr sdram pc2100 133 mhz) aan geheugen.
Ik zou als ik jou was dat op het forum van SIGames posten (community.sigames.com), die mensen kunnen je beter helpen! Hier werktie iig prima (AMD, Athlon 800 MHz 512 MB PC133).

Check misschien je harde schijf ruimte even?! Hij heeft veel ruimte nodig waar de safegames staan (tegenwoordig in je "mijn documenten" map, standaard op de C schijf)

If you let them fuck you, there will be no foreplay. Rest assured, they'll screw you complete, 'till your ass is blue and grey!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sherlock

Sherlock

No Shit

vinnyb schreef op vrijdag 21 oktober 2005 @ 11:39:
(tegenwoordig in je "mijn documenten" map, standaard op de C schijf)
Machtig irritant is dat, daar is mijn C schijf helemaal niet voor!
* Sherlock hoopt hem vanmiddag bij de mediamarkt te kunnen halen, en er dan eens een lekker weekendje van te maken :) De patch is al binnen, nu het spel nog!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Raar, ik doe aanbevolen instelling (bij selecteren van leaques) en geef hij 12comp in 6 landen ofzo aan :?

Ik heb 1024 MB geheugen en een kloksnelheid van 2.66 Ghz. Dat zou toch wel wat meer moeten zijn :X

Wildhagen, jij hebt toch dik 20 leaques meestal, wat heb jij dan voor computer (geheugen/snelheid) ?
(en zou jij is aanbevolen instelling willen kijken, kijken wat jij krijgt)

edit: of iemand anders uiteraard met een vergelijkbare computer

[ Voor 10% gewijzigd door Verwijderd op 21-10-2005 12:13 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wildhagen
  • Niet online

wildhagen

Blablabla

Verwijderd schreef op vrijdag 21 oktober 2005 @ 12:12:

Wildhagen, jij hebt toch dik 20 leaques meestal, wat heb jij dan voor computer (geheugen/snelheid) ?
(en zou jij is aanbevolen instelling willen kijken, kijken wat jij krijgt)
Draai momenteel 24 leagues (9 landen), en loopt als een zonnetje zo snel (sneler dan 20 leagues in FM05).

Specs: CPU = 3.06 Ghz (P4, Hyperthreading), RAM: 512 MB

Als ik Recommended Setup kies krijg ik 8 leagues uit 5 landen. Slaat nergens op, da's wel erg weinig.

Om even terug te komen op de vraag van gisteravond vna iemand anders: de keepersbug lijkt opgelost met de patch. Staat weliswaar niet in de changelist, maar in de laatste 12 games heb ik het niet één keer meer gehad...

Virussen? Scan ze hier!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

wildhagen schreef op vrijdag 21 oktober 2005 @ 12:17:
[...]

Draai momenteel 24 leagues (9 landen), en loopt als een zonnetje zo snel (sneler dan 20 leagues in FM05).

Specs: CPU = 3.06 Ghz (P4, Hyperthreading), RAM: 512 MB

Als ik Recommended Setup kies krijg ik 8 leagues uit 5 landen. Slaat nergens op, da's wel erg weinig.

Om even terug te komen op de vraag van gisteravond vna iemand anders: de keepersbug lijkt opgelost met de patch. Staat weliswaar niet in de changelist, maar in de laatste 12 games heb ik het niet één keer meer gehad...
Dat is dan 2x goed nieuws :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lochtejans
Hoezo scoren de Ajax spitsen niet :9~
Meteen maar effe PSV opgerold in de JC-schaal. Ook Guarin maar meteen gekocht :P
Afbeeldingslocatie: http://home.wanadoo.nl/lochtejans/fm2006.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Sherlock schreef op vrijdag 21 oktober 2005 @ 11:52:
[...]
Machtig irritant is dat, daar is mijn C schijf helemaal niet voor!
* Sherlock hoopt hem vanmiddag bij de mediamarkt te kunnen halen, en er dan eens een lekker weekendje van te maken :) De patch is al binnen, nu het spel nog!
Dat kun je hopelijk toch wel aanpassen...waar je je game opslaat? Dat kon in Fm2005 ook gewoon. Mijn C partitie is voor het OS en verder niks.
lochtejans schreef op vrijdag 21 oktober 2005 @ 13:02:
Hoezo scoren de Ajax spitsen niet :9~
Meteen maar effe PSV opgerold in de JC-schaal. Ook Guarin maar meteen gekocht :P
[afbeelding]
Ah het spel is dus erg onrealistisch, als Ajax al van PSV kan winnen :Y)

Ik ga hem morgen even ophalen...vanavond helaas geen tijd voor :/

[ Voor 36% gewijzigd door Verwijderd op 21-10-2005 13:06 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op vrijdag 21 oktober 2005 @ 13:05:
[...]

Dat kun je hopelijk toch wel aanpassen...waar je je game opslaat? Dat kon in Fm2005 ook gewoon. Mijn C partitie is voor het OS en verder niks.

[...]

Ah het spel is dus erg onrealistisch, als Ajax al van PSV kan winnen :Y)

Ik ga hem morgen even ophalen...vanavond helaas geen tijd voor :/
Ten eerste, volgens mij niet. Omdat de patches dan niet meer weten hoe en wat ze moeten updaten. Tenminste, dat probleem had ik bij FM05. Ten tweede, irl won AJAX van PSV de Super cup.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Spike-man
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 16-09 07:05
Verwijderd schreef op vrijdag 21 oktober 2005 @ 13:18:
[...]

Ten eerste, volgens mij niet. Omdat de patches dan niet meer weten hoe en wat ze moeten updaten. Tenminste, dat probleem had ik bij FM05. Ten tweede, irl won AJAX van PSV de Super cup.
Ik heb net ook de patch geïnstalleerd, je kunt browsen naar je game locatie dus installeren op een andere schijf zou geen probleem moeten opleveren :)

Scorito: FC Bal op ons dak

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Spike-man schreef op vrijdag 21 oktober 2005 @ 13:26:
[...]

Ik heb net ook de patch geïnstalleerd, je kunt browsen naar je game locatie dus installeren op een andere schijf zou geen probleem moeten opleveren :)
Jawel, maar als je straks de patch installeerd ken die hem niet meer vinden. Of kan je nu ook browsen? Dat probleem had ik dus bij FM05.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• el-jorge
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 18-09 11:20

el-jorge

turn around and feel the vibe

Met een beetje geluk ligt die thuis op de mat (ik denk het niet, eergister verstuurd vanaf engeland :()
Kan ik ook gaan spelen, ben uit armoede nog maar steeds aan het doorgaan met FM05 8)

Spielerei...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Spike-man
Verwijderd schreef op vrijdag 21 oktober 2005 @ 13:36:
[...]

Jawel, maar als je straks de patch installeerd ken die hem niet meer vinden. Of kan je nu ook browsen? Dat probleem had ik dus bij FM05.
Ziggy, geen zorgen, er zit een browse functie bij de patch... :) Ik heb mijn game geïnstalleerd op d:\Football Mananger 2006\ en dat gaat allemaal prima :*)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Spike-man schreef op vrijdag 21 oktober 2005 @ 13:48:
[...]

Ziggy, geen zorgen, er zit een browse functie bij de patch... :) Ik heb mijn game geïnstalleerd op d:\Football Mananger 2006\ en dat gaat allemaal prima :*)
kiek is aan, FM06 lijkt wel perfect :z

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sleepie
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 18-09 21:18
Game ergens anders installen kan wel volgens mij. Probleem is dat de savegames standard naar je homedir gesaved worden en daar baal ik van.
Bij mij staat die namelijk op mn server en ik sync daar ook mn laptop mee zodat ik de bestanden ook offline op de laptop beschikbaar heb.
Erg leuk als daar opeens 3 of 4 savegames van dik 100MB tussenstaan :(

Dit kan in FM2006 neem ik aan nog steeds niet aangepast worden ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FDMK
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 18-09 20:47
was halverwege het seizoen maar Ajax stond opeens 18e. Terwijl ik er alles aan heb gedaan om te winnen maar t lukt maar niet... :( Verschillende systemen gebruikt...snap er geen hol van..
lochtejans hoe krijg je dat voor elkaar 6-0 :X

[ Voor 14% gewijzigd door FDMK op 21-10-2005 14:08 ]

Any job you can do in your pajamas is not the hardest job in the world.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• s0k
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 23-03-2024

s0k

iemand al leuke talenten gevonden? :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

s0k schreef op vrijdag 21 oktober 2005 @ 14:26:
iemand al leuke talenten gevonden? :P
TALENTEN MET SPOILER TAGS GRAAG

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• s0k

s0k

Verwijderd schreef op vrijdag 21 oktober 2005 @ 14:33:
[...]

TALENTEN MET SPOILER TAGS GRAAG
rustig joh, staat nog geen enkele naam ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

spoiler:
guarin, kruiswijk, francismar, gavranic, joaquin enz

Hoop dat ik vandaag de volledige versie op de deurmat krijg :D

[ Voor 32% gewijzigd door Verwijderd op 21-10-2005 15:18 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ChefChocolateball
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 10-09 10:59
el-jorge schreef op vrijdag 21 oktober 2005 @ 13:36:
Met een beetje geluk ligt die thuis op de mat (ik denk het niet, eergister verstuurd vanaf engeland :()
Kan ik ook gaan spelen, ben uit armoede nog maar steeds aan het doorgaan met FM05 8)
Als je em besteld hebt bij play.com zou ik er zeker nog niet op rekenen (kan het alleen maar meevallen :))
Maar bij play.com reken ik sowieso altijd op 5 werkdagen...komt redelijk vaak ook zo uit.
Dus woensdag verstuurd (dat bericht heb ik ook gehad) --> Dinsdag of woensdag op de mat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Grote verandering in mijn cm/fm carrière. Ik heb hem voor het eerst ook daadwerkelijk gekocht :') (speel het 'al' sinds versie '98). Met pijn en moeite trok ik mijn portomonnee, maar nu heb ik ook wat, ik kan meteen MET patch spelen :9~. Fiorentina, here I come :9!

[ Voor 7% gewijzigd door Verwijderd op 21-10-2005 15:32 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op vrijdag 21 oktober 2005 @ 15:25:
Grote verandering in mijn cm/fm carrière. Ik heb hem voor het eerst ook daadwerkelijk gekocht :') (speel het 'al' sinds versie '98). Met pijn en moeite trok ik mijn portomonnee, maar nu heb ik ook wat, ik kan meteen MET patch spelen :9~. Fiorentina, here I come :9!
Dat werd eens tijd dan! Niet persoonlijk bedoeld maar als er 1 spel op deze modderbal bestaat dat zijn geld waard is, is het FM wel. Ik heb alle versies sinds 96/97 en er nooit spijt van gehad :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• s0k

s0k

hoe laat je een speler op een bepaalde positie trainen? Kan dat alleen maar door hem op die positie veel te laten spelen? Of zijn er nog andere manieren?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Japser

Japser

Jeej!

Ik heb em nu ook \o/ Ben maar begonnen met de Graafschap. Probeer meteen een Venezuelaanse spits vast te leggen + wat ander materiaal, waaronder een vervanger voor mn na 1 wedstrijd al voor 2-3 maanden geblesseerde van Fessem, maar echt succesvol ben ik daarin nog niet.

Ook meteen ff kijken wat de talenten uit FM2005 nu doen, en dat valt ook vies tegen. ik ben genoodzaakt om mijn promotieplannen op de lange baan te schuiven.

Edit: oja, ik speel met 27 leagues uit 23 landen, en de database op huge. Loopt aardig soepeltjes op mn 2100+ met 1,5 GB.

[ Voor 13% gewijzigd door Japser op 21-10-2005 17:20 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wildhagen
  • Niet online

wildhagen

Blablabla

Je bedoelt omtrainen naar een andere positie dan hij al heeft? Dat kan bij de Training-menu van die speler, bij New Position moet je dan de gewenste positie opgeven.

Virussen? Scan ze hier!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Japser

Japser

Jeej!

Wildhagen, ben je weer met RBC begonnen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• s0k

s0k

wildhagen schreef op vrijdag 21 oktober 2005 @ 17:20:
Je bedoelt omtrainen naar een andere positie dan hij al heeft? Dat kan bij de Training-menu van die speler, bij New Position moet je dan de gewenste positie opgeven.
ah, ik zie het. Ik keek er overheen, maar het is nu ook zo lullig weggestopt. Altijd lastig dit soort veranderingen bij een nieuw spel.
Bedankt iig. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wildhagen
  • Niet online

wildhagen

Blablabla

Japser schreef op vrijdag 21 oktober 2005 @ 17:21:
Wildhagen, ben je weer met RBC begonnen?
Nee, Nottingham Forrest deze keer, wil ze weer Europa in brengen :)

Ben nu halverwege het seizoen, en sta (net) op de 1e plaats van League One.

Virussen? Scan ze hier!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Japser

Japser

Jeej!

Ghe dat kan met RBC toch ook...:) En s0k, dat omtrainen van spelers is in principe compleet nutteloos, ik heb ooit es een speler van dc naar dmc om willen toveren en dat is nooit gelukt in de 3 seizoenen dat ie bij mij onder contract stond.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Benotti
Japser schreef op vrijdag 21 oktober 2005 @ 17:26:
Ghe dat kan met RBC toch ook...:) En s0k, dat omtrainen van spelers is in principe compleet nutteloos, ik heb ooit es een speler van dc naar dmc om willen toveren en dat is nooit gelukt in de 3 seizoenen dat ie bij mij onder contract stond.
Nieuwe ronde nieuwe kansen :Y)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kazuka
  • Registratie: Juli 1999
  • Niet online

kazuka

Building Better Worlds

Es effe kijken of FMScout compatible is met FM06, altijd handig bij de jacht naar nieuw talent :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• s0k

s0k

Benotti schreef op vrijdag 21 oktober 2005 @ 17:43:
[...]

Nieuwe ronde nieuwe kansen :Y)
Mja, idd, daar hoop ik dus nu ook op, en helemaal omdat ze nu stukken meer informatie geven over hun posities.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hoe doet men het met training?

Er is nu niet meer zoiets als voorbereiding wat je standaard kan instellen enzo, en hebben sommige al wat aangekloot met de training?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Spike-man
kazuka schreef op vrijdag 21 oktober 2005 @ 17:53:
Es effe kijken of FMScout compatible is met FM06, altijd handig bij de jacht naar nieuw talent :)
Ik zou er maar niet op rekenen, dat soort tools zijn meestal erg versie gevoelig :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• s0k

s0k

Spike-man schreef op vrijdag 21 oktober 2005 @ 18:04:
[...]

Ik zou er maar niet op rekenen, dat soort tools zijn meestal erg versie gevoelig :)
heb ik al geprobeerd, en werkt idd niet. en MCFM05 werkt ook niet, mocht je dat gaan proberen.

(jaja, lame blabla, maar sommige spelers kloppen imho gewoon echt niet.)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Benotti
s0k schreef op vrijdag 21 oktober 2005 @ 18:06:
[...]

(jaja, lame blabla, maar sommige spelers kloppen imho gewoon echt niet.)
Kan je beter de pre game editor gebruiken :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wildhagen
  • Niet online

wildhagen

Blablabla

In FM06 is het echt veel moeilijker om je spelers vast te houden... net weer zo'n vieze overloper, ben in onderhandeling met mijn beste speler, hij laat me in de waan dat hij wil bijtekenen, en heel sneaky tekent-ie dan ergens anders :r

Virussen? Scan ze hier!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• s0k

s0k

Benotti schreef op vrijdag 21 oktober 2005 @ 18:24:
[...]

Kan je beter de pre game editor gebruiken :)
Maarja, dan moet i kweer opnieuw beginnen, en dat vind ik dus niet leuk. :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

wildhagen schreef op vrijdag 21 oktober 2005 @ 18:29:
In FM06 is het echt veel moeilijker om je spelers vast te houden... net weer zo'n vieze overloper, ben in onderhandeling met mijn beste speler, hij laat me in de waan dat hij wil bijtekenen, en heel sneaky tekent-ie dan ergens anders :r
Eerder gaan verlengen dan / dus :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ligt het aan mij of krijg je bijna dagelijks een medisch verslag (lees: veel blessures) ??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• s0k

s0k

ik niet. Denk dat je trainingsschema een beetje te erg is?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

s0k schreef op vrijdag 21 oktober 2005 @ 18:58:
ik niet. Denk dat je trainingsschema een beetje te erg is?
Nee, heb gewoon algemeen nog staan (niets verandert). Dat vroeg ik net dus ook al:

Er is nu niet meer zoiets als voorbereiding wat je standaard kan instellen enzo (goed voor de conditie), en hebben sommige al wat aangekloot met de training?

[ Voor 6% gewijzigd door Verwijderd op 21-10-2005 19:03 ]

Pagina: 1 2 ... 11 Laatste

Dit topic is gesloten.