[PC]Football Manager 2006

Pagina: 1 ... 3 ... 11 Laatste
Acties:
  • 4.135 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mad Marty
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 12:04

Mad Marty

Je bent slimmer als je denkt!

Verwijderd schreef op vrijdag 21 oktober 2005 @ 19:03:
[...]

Nee, heb gewoon algemeen nog staan (niets verandert). Dat vroeg ik net dus ook al:

Er is nu niet meer zoiets als voorbereiding wat je standaard kan instellen enzo (goed voor de conditie), en hebben sommige al wat aangekloot met de training?
In de beide demo's wel. Vond het een stuk duidelijker werken dan in de vorige versie(s)! En ik zag zelfs vooruitgang bij mn spelers; ook wel eens fijn. Deed eigenlijk nooit wat aan de trainingen, gewoon de standaard gebruikte ik altijd, omdat ik het niet overzichtelijk vind. Nu vind ik het zelfs leuk om te doen :)

Rail Away!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Benotti
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 12-07 18:27
Wisten jullie dat de Europese playoff wedstrijden in Nederland er niet inzitten?

Afbeeldingslocatie: http://img401.imageshack.us/img401/9976/untitled3sf.th.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wildhagen
  • Registratie: Juni 1999
  • Niet online

wildhagen

Blablabla

Ja... stond hierboven ook al ergens.

Algehele mening was dat dat een goede zaak is (het niet aanwezig zijn van die play-offs bedoel ik) ;)

Maar jij bent al wel ver in je game? Of op holiday geweest ofzo?

Virussen? Scan ze hier!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Benotti
wildhagen schreef op vrijdag 21 oktober 2005 @ 19:16:
Ja... stond hierboven ook al ergens.

Algehele mening was dat dat een goede zaak is (het niet aanwezig zijn van die play-offs bedoel ik) ;)

Maar jij bent al wel ver in je game? Of op holiday geweest ofzo?
Holiday.

Ik heb een tijd geleden al opgegeven om in de Nederlandse competitie te spelen, dus wat dat betreft boeit het me niet en daarnaast vind ik het hele idee één grote aanfluiting, maar toch zouden ze zoiets er imo toch wel gewoon in hebben moeten zetten. Zwak dat het niet gebeurd is.

Laten we hopen dat ze een vooruitziende blik hebben en dat de playoffs volgend seizoen weer verleden tijd zijn :Y)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Moet je je nu met de training gaan bemoeien?? De optie dat je het door je assistent kan laten doen is nl verdwenen, of is het zo dat als je niets aan je trainingschema doet, de training automatisch op auto staat??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Benotti
Verwijderd schreef op vrijdag 21 oktober 2005 @ 19:30:
of is het zo dat als je niets aan je trainingschema doet, de training automatisch op auto staat??
Ja.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• s0k
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 23-03-2024

s0k

Een aantal '-10 talents', gevonden via het forum van TD

Kijken op eigen risico dus

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

:z

[ Voor 4% gewijzigd door Verwijderd op 21-10-2005 20:09 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wildhagen
  • Niet online

wildhagen

Blablabla

Mjah, een aantal van die namen zijn IRL ook wel erg bekend en niet echt een verassing dus...

Virussen? Scan ze hier!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• s0k

s0k

wildhagen schreef op vrijdag 21 oktober 2005 @ 20:09:
Mjah, een aantal van die namen zijn IRL ook wel erg bekend en niet echt een verassing dus...
Ken er eigenlijk maar 2 niet, en dat zijn de 4de en de 9de van die lijst.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

s0k schreef op vrijdag 21 oktober 2005 @ 20:07:
Een aantal '-10 talents', gevonden via het forum van TD

Kijken op eigen risico dus
Beetje suf lijstje, ik vind reyes nou niet echt een onbekend talent bijvoorbeeld. (is ook geen spoiler lijkt me)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FDMK
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 18-09 20:47
Zo als een AI club niet wil dat een speler vertrekt gebeurd het ook gewoo niet 8)7 een speler van 2.7M 7M voor geboden en nog niet aangetrokken.

Any job you can do in your pajamas is not the hardest job in the world.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• s0k

s0k

Verwijderd schreef op vrijdag 21 oktober 2005 @ 20:15:
[...]

Beetje suf lijstje, ik vind reyes nou niet echt een onbekend talent bijvoorbeeld. (is ook geen spoiler lijkt me)
Mja, het is ook nooit goed hier :P
Doe ik het niet als een spoiler, dan zegt pietje er wel wat van, doe ik het wel, zegt jantje er wel weer wat van ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Benotti
:|

(wat is je punt? Ik geef je toch gewoon een antwoord?)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PirE
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 07-12-2023
Ik ga het morgen maar eens halen in de winkel en dan ga ik wel uitvogelen in een test game.

Nederlandse competitie ziet er verrot uit en ik wacht wel tot er een goede data update komt voordat ik daar een keer een game begin. Maar ik ben toch meer een United Kingdom hoer en begin of laag in Schotland of ergens in het conference.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

PirE schreef op vrijdag 21 oktober 2005 @ 22:06:
Ik ga het morgen maar eens halen in de winkel en dan ga ik wel uitvogelen in een test game.

Nederlandse competitie ziet er verrot uit en ik wacht wel tot er een goede data update komt voordat ik daar een keer een game begin. Maar ik ben toch meer een United Kingdom hoer en begin of laag in Schotland of ergens in het conference.
That's the spirit _/-\o_ (ipv die ajax hoeren)

Petero en ik zijn inmiddels begonnen met MP-game met Fiorentina (hij) en Palermo (ik).
Morgen maar is ff naar de training kijken, missen de standaard voorbereiding training in het begin wel iig. Maargoed, elk jaar weer 'spannend' of het mogelijk is om spelers écht beter te maken, dat zullen we wel merken. Eerst maar is een leuke training ontwikkelen :P

Dan nog een vraag: Het spelers aanbieden, kan je nog clubs selecteren?
Verder, ontzettend veel vernieuwende (en ook best nuttige) dingen. Wat mij betreft een echte vooruitgang :)

edit:

Ah van dat spelers aanbieden weet ik al. Ook weer geniaal van Sigames. Je kan dus idd niet meer clubs selecteren, nee dat doet de computer gewoon voor je. Hij geeft enkel bericht als er een club geinteresseerd is in je speler en mijdt de berichten dat iemand je speler niet hoeft. Irritant in FM05.

[ Voor 14% gewijzigd door Verwijderd op 21-10-2005 23:41 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• s0k

s0k

Heel gek, maar sommige spelers kun je kennelijk niet op een andere positie laten trainen? Dan kan ik dat menu'tje gewoon niet 'uitklappen'. Nog meer mensen last van? Of hoort dit zo?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

s0k schreef op vrijdag 21 oktober 2005 @ 20:12:
[...]

Ken er eigenlijk maar 2 niet, en dat zijn de 4de en de 9de van die lijst.
Ik alleen 4 niet....nummer 9 had ik in Fm2005 al een keer gekocht, was toen al aardig waardevol.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PirE
Heb hem net even gehaald aangezien dit een perfecte FM dag. Het regent lekker door hier dus ik kan gelijk even een goede start maken.

Wat zijn trouwens de beschikbare teams als je unemployed begint?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• King Nothing
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

King Nothing

Careful what you wish

Topicstarter
Hmm, kan maandag pas FM06 halen :/ Welke club? D'oh, Emmen natuurlijk. En uiteraard een 2e club erbij in Engeland, helaas dit seizoen geen Redbridge FC omdat ze gedegradeerd zijn ;( Ik denk dat ik de team generator maar eens aanslinger.

Kun je wel nog een favoriete club aangeven?

Beste vrind wette dat
Soms is 't beater iets moeis te verleeze
Beater verleeze dan dat ge 't noeit het gehad

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tr!gger
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 06:12
Zo mn play pakketje is vandaag binnen, nu maar eerst is installeren en aan de slag >:)

"The only thing necessary for the triumph of evil is that good men do nothing" -- Edmund Burke

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wildhagen
  • Niet online

wildhagen

Blablabla

Jeuh, mijn eerste FM06-seizoen zit erop :)

Ben dus gegaan voor Nottingham Forrest, in de English League One, om ze weer Europa in te krijgen.

Om te beginnen de financien: ik had een kleine schuld, en het wagebudget (90.000 euro per week) was ruim overschreden (was ruim 104.000 per week). Hier moest dus wat aan worden gesleuteld, volgens de board.

De selectie was aardig op peil, in eerste instantie heb ik geen enkele aankoop hoeven te doen. Wel zijn enkele spelers uit de reserve en één uit de U18's naar de hoofdselectie gepromoveerd.

Ook zijn er een paar niet al te beste spelers, of spelers met een hoog salaris, verkocht. En er gaat één speler (Friio) met pensioen.

Helaas gaat een van mijn beste spelers (Bopp) ook weg, hij is overgelopen naar het grote geld. Hiervoor heb ik gelukkig ook al weer een vervanger. Ook komt er een AMRL om de flanken iets beter te bezetten (meer voor de breedte dus dan voor vervanging). Verder geen nieuwe spelers aangekocht voor komend seizoen.

In de competitie begon ik erg beroerd, het wilde maar niet op gang komen, veel slechte wedstrijden etc. Na wat tweaken begon het dan eindelijk te lopen, en dat bleeft het doen tot ongeveer tweederde van het seizoen. Toen kreeg ik opeens een enorme blessuregolf. Gelukkig waren de meeste blessures vrij kortdurerend (2-4 weken), maar ook enkele van 2-3 maanden... uiteindelijk toch nog de league gewonnen :) Dit was ook wat zowel de board als de supporters van me verwachtten.

In de League Cup vloog ik er al in de eerste ronde uit, tegen een mindere tegenstander nog wel...

In de LDV Vans Trophy kwam ik niet verder dan de tweede ronde, dit keer tegen een zwaardere tegenstander.

In de FA Cup ging het iets beter. Wist tot twee keer toe een hogere club (beiden uit The Champhionship) te verlaan. Helaas moest in in de 4e ronde tegen Bolton (uit de Premier League), en dat was toch een maatje te groot (toch is slechts 0-1 verlies niet zo gek). Wel leuk voor de inkomsten overigens ;)

Volgend jaar moet ik me dus proberen te handhaven in The Championship, gaat denk ik nog best lastig worden...

Competitie:

Afbeeldingslocatie: http://www.xs4all.nl/~jurgenjw/zooi/NF1.JPG

Selectie:

Afbeeldingslocatie: http://www.xs4all.nl/~jurgenjw/zooi/NF2.JPG

Beste speler:

Afbeeldingslocatie: http://www.xs4all.nl/~jurgenjw/zooi/NF3.JPG

Moet zeggen dat FM2006 een hele verbetering t.o.v. FM2005, qua snelheid, opties en spelplezier iig.

Virussen? Scan ze hier!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PirE
King Nothing schreef op zaterdag 22 oktober 2005 @ 13:24:
Hmm, kan maandag pas FM06 halen :/ Welke club? D'oh, Emmen natuurlijk. En uiteraard een 2e club erbij in Engeland, helaas dit seizoen geen Redbridge FC omdat ze gedegradeerd zijn ;( Ik denk dat ik de team generator maar eens aanslinger.

Kun je wel nog een favoriete club aangeven?
Ja, je kan nog steeds een favoriete club kiezen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Weet iemand hoe je in windowed mode komt?
Alt enter werkt niet, en bij Instellingen staat die optie er niet bij :o

Edit : gevonden :P

[ Voor 10% gewijzigd door Verwijderd op 22-10-2005 14:44 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wildhagen
  • Niet online

wildhagen

Blablabla

Verwijderd schreef op zaterdag 22 oktober 2005 @ 14:43:
Weet iemand hoe je in windowed mode komt?
Alt enter werkt niet, en bij Instellingen staat die optie er niet bij :o
In je shortcut "-windowed -small_window" (zonder aanhalingstekens) achter de executable zetten.

Virussen? Scan ze hier!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Vanochtend is even naar de training gekeken. Dat is echt stukken overzichtelijker _/-\o_

Een mengeling van de training uit CM en FM. De zelfde eenvoudige bediening als uit de CM tijd (doel dan met name op cm 01/02), maar niet enkele aanval, verdediging etc. als trainingsvormen. Gelukkig ook niet de 'luxe' die je had in latere CM/FM versies. Dat was echt overdreven, je wist echt niet waar je het zoeken moest. Natuurlijk ging je elke versies weer met goede moed beginnen aan een trainingsvorm en elke keer had je de hoop dat je hem nu eindelijk te pakken had, maar je kwam telkens bedrogen uit :( Een van dé minpunten van de afgelopen CM/FM versies. Dit jaar is dat volledig overboord gegooid, en heb je een stuk of 10 dingen die je kan opgeven om te trainen. De mate van training varieert van licht tot intensief (geloof 4/5 stappen ertussen ofzo). Echt prima zo :)

Let op: ik zeg dus niet dat de training ook écht werkt (toch pas zichtbaar na 2 seizoenen), maar het is een hele verbetering en volgens mij hebben ze dit niet voor niets omgegooid (ik ruik verbetering ;) ).

Verder zoals gister al aangegeven: echt ontzettend veel nieuwe (enkele erg handige) vernieuwingen :9

Zoals het spelers aanbieden, vroegah (nog geen 3dagen terug) toen je in de zomerstops je selectie is even wou cleanen bood je verscheidene spelers aan heel veel clubs aan en een paar dagen later kreeg je het bericht: u heeft 589 ongelezen berichten :X Hoogstens 3 daarvan boden ook daadwerkelijk op de speler. In FM06 is dat opgelost. De computer zoekt gewoon clubs die geinteresseerd zijn, zijn er clubs te vinden dan laat de computer alleen die clubs zien waar je dus direct mee kan onderhandelen. Ook een hele vooruitgang :)

Het allerbelangrijkste is de bediening van FM. Die vind ik echt ontzettend vooruitgegaan :9~ Je kan door enkel met je rechtermuisknop op een speler te klikken al zowat alles met hem doen/regelen. Alles is gewoon overzichtelijk gemaakt (bekendste voorbeeld: de overzicht pagina).

Ben nog erg benieuwd naar je eigen contract met de club :P Benieuwd of je ook echt moet presteren als beginner, en of je krediet hebt naarmate je langer bij de club zit. Het gezeik over hoe hoog mijn loon wordt boeit me niet :+ , ik wil dus dat je prestaties met de club belangrijk worden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wildhagen
  • Niet online

wildhagen

Blablabla

Het allerbelangrijkste is de bediening van FM. Die vind ik echt ontzettend vooruitgegaan :9~ Je kan door enkel met je rechtermuisknop op een speler te klikken al zowat alles met hem doen/regelen. Alles is gewoon overzichtelijk gemaakt (bekendste voorbeeld: de overzicht pagina).
Idd, maar hier is nog wel iets te verbeteren: Ik erger me aan dat "Misc"-veldje... op de een of andere manier verliest mijn muis de focus als ik die gebruik, waardoor ik dus moet gaan priegelen. Ik zou zeggen: breng die opties onder het hoofdmenu onder (haal dus het "Misc"-niveau weg). Het zijn er meestal toch maar 2 of 3, dus zo erg lijkt het me niet.
Ben nog erg benieuwd naar je eigen contract met de club :P Benieuwd of je ook echt moet presteren als beginner, en of je krediet hebt naarmate je langer bij de club zit. Het gezeik over hoe hoog mijn loon wordt boeit me niet :+ , ik wil dus dat je prestaties met de club belangrijk worden.
Nadeel is hier dat je slechts een paar mogelijkheden hebt, en ik heb geen optie gezien om iets als een Ultimatum oid te stellen... alleen View (dan kan je een paar mogelijkheden kiezen), Delay of Reject...

Edit: wow, heb net ff mijn savegames compressed (in preferences), en dan gaat de savegame van 180 MB terug naar 40 MB, lekker! :)

[ Voor 7% gewijzigd door wildhagen op 22-10-2005 14:52 ]

Virussen? Scan ze hier!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PirE
Ik ben maar een testgame begonnen en heb toch maar weer voor Morton (Scottish Division 2) gekozen. Ik wilde eigenlijk voor Hull kiezen, maar ik vind Championship een te hoog niveau om te beginnen.

Het bestuur eist gelukkig niet al te veel. Een cautious approach en geen extravagante uitspattingen op de transfermarkt. Een "respectable league position" is het doel voor dit seizoen. Een boel Morton-spelers zijn wel bekend bij mij, dus dat maakt het iets makkelijker. Er zijn ook een boel nieuwe gezichten en ben nu bezig met het vastleggen van een AMC (die heb ik niet :().

Het transferbudget is wederom onwaarschijnlijk hoog met 65k GBP, ik speel nog steeds in Ponden :D. Ik zit nog zo'n 3000 GBP onder mijn wage budget van 11,250 GBP.

Mijn doel: dit of volgend seizoen promoveren naar de Scottish Division One en daarna binnen 3 seizoenen (of minder) naar de SPL. Bij een job offer van een ploeg uit een hogere competitie stap ik over.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• el-jorge
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 18-09 11:20

el-jorge

turn around and feel the vibe

Tr!gger schreef op zaterdag 22 oktober 2005 @ 14:08:
Zo mn play pakketje is vandaag binnen, nu maar eerst is installeren en aan de slag >:)
gvd jij wel, die van play van mij is nog niet binnen :(, ik baal.

Spielerei...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FDMK
ben al 2 dagen een beetje aan het aanklote :) en de ajax-hoer die ik ben. Maar ik weet geen eens een fatsoenlijke wedstrijd te spelen laat staan winnen.
Iemand raad ? oh is het handiger om onderaan te beginnen? Zoals ergens een derde divisie..

[ Voor 8% gewijzigd door FDMK op 22-10-2005 16:36 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

spyros schreef op zaterdag 22 oktober 2005 @ 16:35:
ben al 2 dagen een beetje aan het aanklote :) en de ajax-hoer die ik ben. Maar ik weet geen eens een fatsoenlijke wedstrijd te spelen laat staan winnen.
Iemand raad ? oh is het handiger om onderaan te beginnen? Zoals ergens een derde divisie..
Als je met AJAX al niet weet te presteren zou ik je het niet aanraden om onderin te beginnen :)

Vertel eens wat meer, heb je veel spelers gekocht/verkocht? Wissels je veel? Wat is je tacktiek?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• s0k

s0k

Ik ervaar het ook. Het lijkt echt net op een officiele ajax-dip waar ik nu in zit, maar ik ben me eruit aan het knokken. Ik zie voornamelijk dat het moraal van mn spelers en de resultaten parallel lopen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FDMK
Verkocht :

SQD
Grygera
Trabelsi

Omdat ze allen ongelukkig waren omdat ik ze niet wilde verhuren.

Gekocht
Ik heb wel spelers gekocht maar die worden pas toegevoegd als de tranfertermijn weer begint.

Christiano (roda JC )
Majstorovic ( Twente )

Het systeem wat ik de laatste wedstrijden speel is :

Afbeeldingslocatie: http://img437.imageshack.us/img437/243/systeem8dc.jpg

[ Voor 10% gewijzigd door FDMK op 22-10-2005 16:53 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• s0k

s0k

probeer zowiezo is je backs naar achteren te zetten met een pijl naar voren. Dat lijkt me al een hele verbeterings, want volgens mij krijg je op deze manier echt teveel goals tegen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FDMK
ook al geprobeerd maar het scoort gewoon niet bij mij. Verdediging gaat opzich nog wel. Maar ik weet zefl ook niet meer wat voor systeem.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• odan
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 07:44

odan

The dark side is within all!

spyros schreef op zaterdag 22 oktober 2005 @ 16:57:
ook al geprobeerd maar het scoort gewoon niet bij mij. Verdediging gaat opzich nog wel. Maar ik weet zefl ook niet meer wat voor systeem.
en wat is het probleem :P het echte ajax kan ook niet scoren ;)

Pulse mee voor GoT!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

s0k schreef op zaterdag 22 oktober 2005 @ 16:55:
probeer zowiezo is je backs naar achteren te zetten met een pijl naar voren. Dat lijkt me al een hele verbeterings, want volgens mij krijg je op deze manier echt teveel goals tegen.
Als je perse met 2 spitsen wil spelen (wat niet des Ajax is) dan zou ik het zo doen:
Afbeeldingslocatie: http://www.stateshift.com/newajax.jpg

Verder begrijp ik dat het probleem met name is dat je niet scoort. Ik ken Aborah niet maar ik neem aan dat ie goed is in: Passing, schoten van afstand en creativiteit. Dat zijn de eisen die ik zou stellen aan een speler op die positie. Hij moet de spitsen vrij zetten, of zelf van afstand een poging wagen.

Ik zou dus Sneijder en Rosales wat meer naar binnen zetten. In balbezit komen de backs op, en waaieren Sneijder en Rosales uit naar buiten. Rosales is wel een echte buitenspeler, maar Sneijder natuurlijk niet...dus die echt op de vleugel zetten heeft weinig nut. Dan je spitsen, Anastasiou is lang en kopsterk, stel hem dan in als Target Man en laat Babel erom heen draaien: geef hem een vrije rol.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FDMK
Verwijderd schreef op zaterdag 22 oktober 2005 @ 17:44:
[...]

Als je perse met 2 spitsen wil spelen (wat niet des Ajax is) dan zou ik het zo doen:
[afbeelding]

Verder begrijp ik dat het probleem met name is dat je niet scoort. Ik ken Aborah niet maar ik neem aan dat ie goed is in: Passing, schoten van afstand en creativiteit. Dat zijn de eisen die ik zou stellen aan een speler op die positie. Hij moet de spitsen vrij zetten, of zelf van afstand een poging wagen.

Ik zou dus Sneijder en Rosales wat meer naar binnen zetten. In balbezit komen de backs op, en waaieren Sneijder en Rosales uit naar buiten. Rosales is wel een echte buitenspeler, maar Sneijder natuurlijk niet...dus die echt op de vleugel zetten heeft weinig nut. Dan je spitsen, Anastasiou is lang en kopsterk, stel hem dan in als Target Man en laat Babel erom heen draaien: geef hem een vrije rol.
ik ga het is proberen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Succes :)

Ik ben zelf echt net begonnen (10 minuten geleden)...ik moet zeggen dat ik nu al zeer onder de indruk ben van de snelheid van alles, en de nieuwe training module...echt een hele verbetering. In ben in de Engelse League Two begonnen met Bristol Rovers. Game gestart als unemployed en Bristol Rovers en Emmen hadden me beide een aanbod gedaan, maar Engeland trok me meer. Nu es kijken of ik kan promoveren :) ik heb GEEN transferbudget, en zit al over m'n wage bduget heen...dus spelers aantrekken gaat niet lukken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Japser
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 17-09 15:41

Japser

Jeej!

Nou snel issie iig nog niet bij mij, zit weer gewoon minuten lang uit mn neus te vreten als ik op continue heb geklikt. Verder is me net 1.2 miljoen euro door de neus geboord door spelers die een transfer weigeren. Goddomme, Cihan Calcin kon naar Trabzonspor en wat doet ie...hij blijft :(

Iemand nog een verdediger die goed is voor de GGD? Ik heb al veel gescout maar niemand wil.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PirE
spyros schreef op zaterdag 22 oktober 2005 @ 16:35:
Je hebt meestal wel meer tijd om een team op te bouwen en te experimenteren met tactieken. Maar het is wel lastiger aangezien je je eigenlijk geen miskoop kan permiteren en je zal op zoek moeten naar talenten en onbekendere spelers om je ploeg beter te maken.

Maarja, zo goed is Ajax ook weer niet. Je kan beter AZ of PSV nemen, dan wordt je makkelijk kampioen :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• s0k

s0k

Ik vind het wel jammer dat dat 'contract unprotected' eruit is. Daaraan herkende ik spelers snel die ik ff 'gratis' kon wegplukken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wildhagen
  • Niet online

wildhagen

Blablabla

s0k schreef op zaterdag 22 oktober 2005 @ 20:46:
Ik vind het wel jammer dat dat 'contract unprotected' eruit is. Daaraan herkende ik spelers snel die ik ff 'gratis' kon wegplukken.
Agree... ik vind het nu rottig om te zien, je moet nu echt op het jaartal letten, ipv alleen maar de "No"-gevallen bekijken.

Misschien dat ze hiervoor toch nog eens een indicator kunnen opnemen... ze hoeven niet heel het Unprotected-verhaal terug te brengen, maar iig het onderscheid wat makkelijker maken.

Virussen? Scan ze hier!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Eindelijk vandaag het spel pas binnen, ik bestel dus nooit meer bij de FRS van tevoren een spel, ik ga gewoon net zo lang aan hun kop zeiken tot ze hem bibberend aan mij geven.
De patch downloaden was ook al geen succes, 20kb pfffff.
Gelukkig later een andere link in dit forum gevonden (de 2de) die beter werkt, downloaden met je totale bandbreedte is een stuk beter.
Helaas zit ik nu op mijn werk tot 06.00 en ga morgenmiddag pas van start.....
(of wordt het toch BG in WoW........)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wildhagen
  • Niet online

wildhagen

Blablabla

Mensen, goed nieuws! Iemand hertrainen voor een andere positie werkt in FM06!! Althans, dit is de eerste keer dat ik er succes mee heb.

Ik had een speler, een MC, die ik op de linker-positie wilde trainen. Dat is nu gelukt, getuige het plaatje:

Afbeeldingslocatie: http://www.xs4all.nl/~jurgenjw/zooi/gardner.JPG

Nu heeft hij MC als Natural (was hij altijd al) en ML als Accomplished (daar heb ik hem op hertraind).

Goed nieuws dus. Ik heb nog wel wat spelers die ik wil hertrainen :)

Virussen? Scan ze hier!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vos
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 18-09 15:49

Vos

AFCA

Dat is wel beter ja! Zal fm binnenkort ook eens aanschaffen....

[ Voor 52% gewijzigd door Vos op 22-10-2005 23:16 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Benotti
Wat had die speler eerst voor ML?

Essien heeft standaard voor DMC competent. Ik heb hem in no time getraind naar Accomplished.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wildhagen
  • Niet online

wildhagen

Blablabla

ML was eerst niet eens genoemd bij zijn positie (zelfs niet eens Awkward, dus echt heel erg slecht).

Virussen? Scan ze hier!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• s0k

s0k

Doortrainen naar Natural is zeker niet mogelijk?
Het is trouwens wel jammer dat je die nieuw geleerde posities moet onderhouden. Want ookal hebben ze accomplished, het gaat zo weer terug naar competent.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mas-
  • Laatst online: 09-07-2024

Mas-

Alsof het niets kost!

Zo, ik ben ook bezig met FM 06. Met PSV begonnen, en niet eens zo slecht bovendien. Onder andere met 2-0 van Ajax gewonnen. Spelers gekocht als Deschacht, die echt vies goed is en Mokoena, die er ook zeker mee door kan. Weliswaar een rotpoule getrokken in de Champions League (Arsenal, Udinese en Schalke), maar vooral in de competitie wil het maar niet lopen. Ik begin er toch aan te denken dat het aan mijn tactieken ligt! Ik ben geen FM held, maar in FM05 en eerdere versies deed ik het zo slecht toch nog niet. Maargoed, ik zou het waarderen als iemand mijn tactiek eens opbouwend afkraken wilt:

Tactieken!

Eagles may soar high, but weasels don't get sucked into jet engines. Specs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Benotti
s0k schreef op zaterdag 22 oktober 2005 @ 23:52:
Doortrainen naar Natural is zeker niet mogelijk?
Nee
Het is trouwens wel jammer dat je die nieuw geleerde posities moet onderhouden. Want ookal hebben ze accomplished, het gaat zo weer terug naar competent.
Als je gewoon de optie bij New Position laat zoals hij is, lijkt me er geen probleem te zijn. Of was je van plan om iemand te hertrainen voor elke positie? :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• s0k

s0k

Benotti schreef op zondag 23 oktober 2005 @ 00:07:

[...]

Als je gewoon de optie bij New Position laat zoals hij is, lijkt me er geen probleem te zijn. Of was je van plan om iemand te hertrainen voor elke positie? :P
Iets in die richting :P
Ik wilde Nigel de Jong nog meer multifunctioneel maken, zodat hij een absolute topper van een bankzitter kan worden. :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb even een restart gemaakt...heb me toch vergist in Bristol, mocht niemand kopen, kon niemand huren, ze hebben wel een leuke aanvaller en wat matige talenten maar verder is het een elftal van niks. En na 2 nederlagen gaan ze klagen ;)

Om maar wat meer te wennen aan FM2006 heb ik bij de restart voor Emmen gekozen, zoals ik vorige keer al zei was Emmen de enige club naast Bristol die me een aanbieding deed (ik begin unemployed)...es kijken of dat me beter bevalt :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tr!gger
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 06:12
Waar vind je de optie van dat positie retrainen? Ik heb nou heel die handleiding doorgelezen maar kan het nergens vinden in het spel ook niet. Ik word gek :P. Gaat trouwens flink beroerd met 1860 munchen , stuk moeilijker dan fm2005 maar dat zal wel aan mij liggen

"The only thing necessary for the triumph of evil is that good men do nothing" -- Edmund Burke

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Benotti
Bij de training pagina van een speler.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Zo erg als ik mij verheugt had op FM06 en de MP-game met Petero in de Serie A, zo hard keil ik naar onderen in de ranglijst. Echt alles zit tegen :X Al bij de eerste wedstrijd voelde ik het aankomen (klinkt stom na een avond spelen, maar het is echt zo). Het waren die kleine dingetjes, slechte aannames, slechte passes, geen duelkracht etc. En jahoor, ondanks een hattrick van mijn enige aankoop Luigi Pieroni (wat een held trouwens _/-\o_ ) verloor ik in de 88ste minuut met 3-4 :)

De toon was gezet zal ik maar zeggen. Toch ga je vol goede moed verder, alleen staat Milan uit voor de deur... :Z Dan moet ik het maar rechtzetten in de UEFA tegen Levski. Eitje, maar helaas verloor thuis met 0-1. De tweede helft mag een soort wederopstaning genoemd worden qua spel. Ik speelde voor het eerst van het seizoen goed voetbal, maar had net dat beetje geluk niet. Toch, het spel zette zich voort en ik was een aantal wedstrijden ongeslagen (wel veel gelijke spelen overigens). Zodoende bleef ik maar wat onderin hangen |:( De retung in de UEFA dan: binnen 3minuten 1-0 achter. Maargoed, gesterkt door het goede spel van de afgelopen weken moest dat wel goed komen. En inderdaad ik kreeg een penalty (uiteraard mis), maar maakte even later alsnog de gelijkmaker. Daarna kansen zat, maar... ;( Eerst doelstelling (1ste ronde UEFA overleven) niet gehaald :+

Gelukkig heb ik nog geen andere doelstellingen (uitgesproken) ;)

Dan maar weer de comp. Nog geen 3 dagen na de gure trip naar Bulgarije moest ik thuis tegen Fiorentina (Petero). Ontzettend spannende partij, 0-5 afgedroogd :O Overigens, Petero gaat het voor de wind met Fiorentina, hij strijdt vooralsnog mee om de bovenste plekken. De wedstrijden die daarop volgden werden mij wel duidelijk hoe het spelletje met mij verder wou. Ik ging zowaar goed voetbal spelen, kansen creeëren, af en toe ook een scoren, maar echt ALLES ging tegenzitten. En als de spelers er geen vertrouwen meer in hebben is het eigenlijk al te laat :X Toch, zo dapper als ik ben ga ik het morgenavond weer proberen. Het mag niet mogen dat ik met Palermo niets presteer :'( Hoop alleen dat ik niet vroegtijdig ontslagen wordt, en dat de spelers niet al te moeilijk doen qua vertrouwen. Over het algemeen is het toch wel zo dat wanneer de selectie het niet meer zit zitten het ook echt over is, maar ik doe net alsof ik dat niet weet :)

Ik ga slapen, althans een poging tot ;) FM06, wat een heerlijk spelletje toch :Y)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Deadsy
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 17-09 22:55
vandag fm2006 binnen :)

meteen begonnen met Liverpool.
Direct paar spelers die ik niet echt geschikt vond op de transfer lijst gezet en vervangers uitgezocht.

Moekoena
Lazio zit ook achter hem aan dus zal moeilijk worden.
Guarin
mijn scouts vinden hem verre van goed genoeg :)

heb 4 spitsen bij Liverpool waar ik 2 stuks niet echt goed vind om op hoog niveau te spelen.
Dus probeer nu beide te verkopen.
ik speel met 2 spitsen maar heb graag 3 goede spitsen zodat ik ze kan afwisselen, door gebrek aan geld zit ik weer eens achter Marcos Salas aan uit Chile.
in FM2005 kocht ik hem ook voor een appel en een ei en hij heeft erg lekkere stats maar is al 30.

Zit nu ook te window shoppen bij Shaktar Donetsk
redelijk goede spelers en ik probeer op moment Metuzalem van hun te kopen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

@Spyros

Waarom zet je Rosenberg er niet in??? Bij mij heeft ie in 14 wedstrijden al 17 goals gemaakt in een 4-3-3 systeem.
Misschien kan je beter aborah in jong ajax laten en gewoon sneijder op die plek met pienaar/maduro/galasek/lindenbergh/de jong op de plek van sneijder.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• King Nothing
  • Niet online

King Nothing

Careful what you wish

Topicstarter
Verwijderd schreef op zondag 23 oktober 2005 @ 00:25:
Ik heb even een restart gemaakt...heb me toch vergist in Bristol, mocht niemand kopen, kon niemand huren, ze hebben wel een leuke aanvaller en wat matige talenten maar verder is het een elftal van niks. En na 2 nederlagen gaan ze klagen ;)

Om maar wat meer te wennen aan FM2006 heb ik bij de restart voor Emmen gekozen, zoals ik vorige keer al zei was Emmen de enige club naast Bristol die me een aanbieding deed (ik begin unemployed)...es kijken of dat me beter bevalt :)
Emmen O+

Beste vrind wette dat

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FDMK
Verwijderd schreef op zondag 23 oktober 2005 @ 10:38:
@Spyros

Waarom zet je Rosenberg er niet in??? Bij mij heeft ie in 14 wedstrijden al 17 goals gemaakt in een 4-3-3 systeem.
Misschien kan je beter aborah in jong ajax laten en gewoon sneijder op die plek met pienaar/maduro/galasek/lindenbergh/de jong op de plek van sneijder.
Rosenberg heb ik de deur uit gedaan :) en Tiberkanie( :o ) op zijn plek : 3 goals in 1 wedstrijd.
Aborah is een uitstekende invaller :P Als mijn basisklanten vermoeid zijn,

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jjust
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 11:28

jjust

Het leven is een strijd

Verwijderd schreef op zaterdag 22 oktober 2005 @ 17:44:
[...]

[afbeelding]

Ik ben ook al een aantal jaren bezig met fm/cm maar ik heb het ook moeilijk met Ajax. Normaal speel ik 442 diamond. Ik heb nu bovenstaande geprobeerd en dat ik wel een verbetering.

Qua spelers niks gekocht. Vonk weer keeper gemaakt hij speelt erg goed. Sneijder als amc ook erg goed. guanfran speelt ook goed evenals mitea. Centrale verdedigers blijven toch een probleem.
Babel als linker spits Charisteas rechts maken ook een goed kopper.

Ben nu in december. Sta 2de in de competitie 1 punt achter psv.
Beker uitgeschakeld door Excelsior met 3-2 :(
Championsleague uitgeschakeld speel nu uefacup

Al met al gaat het aardig maar het is geen topteam.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Excelsior _/-\o_

Ben ook maar overgestapt van 05 naar 06 en een game gestart met Excelsior. Helaas flink veel geleende spelers die ik na een jaar kwijt ben, maar goed, we moeten het er maar mee doen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jjust

jjust

Het leven is een strijd

:( ze wonnen door een hattrick van Vosman of Voskamp ik weet niet precies hoe die man heet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• s0k

s0k

jjust schreef op zondag 23 oktober 2005 @ 12:54:
:( ze wonnen door een hattrick van Vosman of Voskamp ik weet niet precies hoe die man heet.
ik zou hem kopen en weg laten rotten bij de jeugdspelers >:)

Vraagje: Hoe intensief laten jullie je spelers trainen? Tot Heavy, of nog net daarvoor?

[ Voor 16% gewijzigd door s0k op 23-10-2005 13:13 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

s0k schreef op zondag 23 oktober 2005 @ 13:05:
[...]

ik zou hem kopen en weg laten rotten bij de jeugdspelers >:)

Vraagje: Hoe intensief laten jullie je spelers trainen? Tot Heavy, of nog net daarvoor?
Ik zou maar is beginnen met net daarvoor. Hangt natuurlijk ook een beetje van het niveau waar je speelt af, als je in Engeland speelt (lees: veel wedstrijden) moet je daar sowieso mee oppassen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Japser

Japser

Jeej!

Ehm...serieus niemand die een goeie verdediger weet voor de GGD? Ik krijg werkelijk waar geen enkele kneus naar mijn club toe gelokt, zelfs Almeida van de FC Zwolle wil niet. Hij mag tot 1.4 miljoen kosten.

Niemand nog gehad dat spelers jou naaiden door lucratieve transfers niet te willen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wildhagen
  • Niet online

wildhagen

Blablabla

Ok, de vraag hoever ik Nottingham Forest kan brengen is hierbij beantwoord: niet ver. Ben zojuist ontslagen, omdat ik 21e stond in Championship, en het voor geen meter liep (klopt)... maar de expectations van hen waren ook veel te hoog gegrepen (ze eisten een safe mid-table, maar wilden me 0,0 transferbudget geven...)

Ga nu maar eens aan de slag bij AZ (ja, die uit Alkmaar ;)). Gaat niet zo best daar: 0,0 transferbudget, gigantisch over wage-budget, en een teleurstellenede 8e plaats in de eredivisie. En aan zowat elke speler word door tig clubs getrokken (loan danwel transfer)...

Virussen? Scan ze hier!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PirE
Ik had 25 leagues draaien, maar dat trekt mijn pc niet echt. Het ging nogal erg langzaam, dus ik begin maar opnieuw. Nu met 13 Leagues uit 5 landen. (England, Scotland, Wales, Ireland & Northern Ireland). Ik twijfel nu zwaar of ik weer met Morton begin of zal ik toch voor Canvey Island kiezen (CON)?

edit: Toch maar voor Morton gekozen omdat ik daar net de hele selectie van heb bekeken

[ Voor 14% gewijzigd door PirE op 23-10-2005 14:10 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Een heerlijk avondje FM gisteren :P. Waar meneer Ziggy aan het spartelen is, loopt het redeljik lekker bij 'Viola'. Maar wat wil je ook met zo'n team, damn :9~.

Ik heb gewoon 3 topspitsen plus een degelijk en ervaren Griek voorin bij Fiorentina. Zet op de vleugels Montolivo/Fiore/Jorgensen/Brochi en de bal ligt zo tegen het netje. Ik dacht eerst, laat ik leuk zijn, laten we 433 spelen, maar om nou maar 1 topspits erin te zetten en mijn 2 wonderkids de bank warm te laten houden is ook een beetje zonde :D. 442 dus met Toni en Bojinov in de basis en Pazzini als 3e spits. Na 7 wedstrijden stond ik mooi bovenaan in de Serie A :P. De eerste topper hadden we eigenlijk moeten winnen. Uit bij Milan komen we op 0-1, domineren de 1e helft, krijgen in de 2e helft een penalty mee; natuurlijk mis. En ja hoor, in de 95e minuut scoort Vieri 'even' de 1-1, aan realisme geen gebrek in Fm 06 :P. Uit bij Juve 2-1 verloren na een voorsprong te hebben verspeeld. We hadden overigens recht op een punt...

Inmiddels staan we gedeeld derde na iets van 10 potjes. Vind het prima zo :). Nu nog maar hopen dat die Ziggy niet uit de laan wordt gestuurd :+.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• s0k

s0k

Zo, het kost een bom duiten, maar dan heb je ook wat:

Afbeeldingslocatie: http://img482.imageshack.us/img482/568/fm3hu.th.png

Nou maar hopen dat het zn vruchten gaat afwerpen :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PirE
Zo, dat gaat wat sneller nu. Ik moest eerst een minuut wachten voordat hij een dag verder ging. Net 3 dagen in 15 seconden ofzo 8)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

s0k schreef op zondag 23 oktober 2005 @ 14:07:
Zo, het kost een bom duiten, maar dan heb je ook wat:

[afbeelding]

Nou maar hopen dat het zn vruchten gaat afwerpen :P
wtf, hoeveel coaches heb je wel niet :+ ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FDMK
Ajax heeft er veel...ook hoop zooi ertussen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• s0k

s0k

Verwijderd schreef op zondag 23 oktober 2005 @ 15:06:
[...]

wtf, hoeveel coaches heb je wel niet :+ ?
Ff tellen hoor... 22 coaches ongeveer, 5 assistenten, 5 physio's en 7 scouts.
Wilde voornamelijk kijken of je in deze FM nou is echt wat had aan die trainingen. Moet zeggen; stukken beter dan fm2005. Ik zie ze nu veel beter groeien.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

s0k schreef op zondag 23 oktober 2005 @ 15:19:
[...]

Ff tellen hoor... 22 coaches ongeveer, 5 assistenten, 5 physio's en 7 scouts.
Wilde voornamelijk kijken of je in deze FM nou is echt wat had aan die trainingen. Moet zeggen; stukken beter dan fm2005. Ik zie ze nu veel beter groeien.
Klopt, maar in jouw geval kan het niet anders he O-)

Trouwens, is het iemand al eens opgevallen dat bij een (langdurige) blessure de stats flink achteruit gaan :/

[ Voor 14% gewijzigd door Verwijderd op 23-10-2005 16:31 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PirE
Verwijderd schreef op zondag 23 oktober 2005 @ 16:30:
[...]

Klopt, maar in jouw geval kan het niet anders he O-)

Trouwens, is het iemand al eens opgevallen dat bij een (langdurige) blessure de stats flink achteruit gaan :/
Lijkt me logisch, vooral fysiek zal het allemaal wel wat minder worden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Deadsy
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 17-09 22:55
weet iemand hoe het met werkvergunningen zit?
ik trek 2 spelers aan bij beide moet ik in beroep gaan en de ene krijgt hem en de ander word weer geweigerd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• s0k

s0k

Heeft met hun internationale carriere te maken dacht ik. Ze moeten geloof ik 5 interlands achter elkaar spelen ofzo.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phydomir
  • Registratie: September 2000

Phydomir

Dennis

Ben nu bezig met Ajax. Alles gaat z'n gangetje alleen zijn mijn spelers doodop. Waar kan ik aangeven dat ze op en na wedstrijd dagen geen training hebben?

iRacing | Sim Gear: SimXperience AccuForce, Heusinkveld Pro, Custom 80/20 rig, Sparco R100 Sky

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FDMK
s0k schreef op zondag 23 oktober 2005 @ 16:52:
Heeft met hun internationale carriere te maken dacht ik. Ze moeten geloof ik 5 interlands achter elkaar spelen ofzo.
zo dat is wel erg realistisch :) ...

Supporters kunnen ook verwend raken :o Win je 6 keer achter elkaar daarna volgt een gelijk spel , vragen ze gelijk om meer aanvallers 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• s0k

s0k

Dit spel is echt raar :X
Eerst dol ik in de Euro Vase iedere ploeg die ik tegen kom. In de Heen wedstrijd in de eerste ronde speel ik tottenham van de mat, return match eindigd in penalties, die ik wel win. Ondertussen heb ik wel weer moeite gehad met heracles, en word ik nu vernietigd door PSV met 5-1 :X
Is nog eens mn eerste ongeslagen wedstrijd in 9 matches ook.
Slaat echt werkelijk nergens op.

[ Voor 9% gewijzigd door s0k op 23-10-2005 17:05 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

s0k schreef op zondag 23 oktober 2005 @ 17:03:
Dit spel is echt raar :X
Eerst dol ik in de Euro Vase iedere ploeg die ik tegen kom. In de Heen wedstrijd in de eerste ronde speel ik tottenham van de mat, return match eindigd in penalties, die ik wel win. Ondertussen heb ik wel weer moeite gehad met heracles, en word ik nu vernietigd door PSV met 5-1 :X
Is nog eens mn eerste ongeslagen wedstrijd in 9 matches ook.
Slaat echt werkelijk nergens op.
Same here. Ik was meer dan 10 wedstrijden onverslagen, en opeens verlies ik paar wedstrijden op rij met 3, 4 doelpunten tegen. Heel raar, maar het gaat al beter. Volgens mij komt het doordat je steeds met hetzelfde elftal speelt; elke keer dezelfde spelers, tacktiek enz.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• s0k

s0k

Verwijderd schreef op zondag 23 oktober 2005 @ 17:39:
[...]

Same here. Ik was meer dan 10 wedstrijden onverslagen, en opeens verlies ik paar wedstrijden op rij met 3, 4 doelpunten tegen. Heel raar, maar het gaat al beter. Volgens mij komt het doordat je steeds met hetzelfde elftal speelt; elke keer dezelfde spelers, tacktiek enz.
Dan zou je zeggen dat mn spelers alleen maar beter op elkaar ingespeeld raken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wildhagen
  • Niet online

wildhagen

Blablabla

s0k schreef op zondag 23 oktober 2005 @ 17:51:
[...]

Dan zou je zeggen dat mn spelers alleen maar beter op elkaar ingespeeld raken.
Maar ook vermoeider (meer spelen is over het algemeen sneller moe).

En de tegenpartij heeft ook scouts... als je 10 wedstrijden achter elkaar met dezelfde spelers op dezelfde posities en met dezelfde tactiek laat spelen, word het voor de tegenpartij natuurlijk een stuk makkelijker om hun spel op jouw tactiek/elftal af te stemmen...

Virussen? Scan ze hier!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Phydomir schreef op zondag 23 oktober 2005 @ 16:59:
Ben nu bezig met Ajax. Alles gaat z'n gangetje alleen zijn mijn spelers doodop. Waar kan ik aangeven dat ze op en na wedstrijd dagen geen training hebben?
Ik heb er geen algemeen knopje meer voor gevonden :'( dat vond ik toch wel makkelijk. Ik kijk nu na een wedstrijd wie er echt heel moe zijn en die geef ik dan 1 dag rust. Met de rechtermuisknop op een speler klikken -> training -> schedule -> rest -> 1 day

Dat moet je dus per speler aangeven, maar dat is op zich niet zo'n ramp...het zijn meestal maar drie spelers ofzo die er echt doorheen zitten.

Gisteren met Emmen eindelijk in de winning mood...de eerste paar potjes verloren, en in de beker ternauwernood met 2-1 van DOTO gewonnen. Nu eerst Helmond sport afgeslacht met 0-5 en daarna ook van Haarlem gewonnnen. Ik denk het lek boven te hebben :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• King Nothing
  • Niet online

King Nothing

Careful what you wish

Topicstarter
Verwijderd schreef op donderdag 20 oktober 2005 @ 22:20:

Zelf ga in een SP game opstarten à la King Nothing (leeft hij nog eigenlijk?): ellenlange game.
Ja hoor, heb alleen nog weinig om over te lullen aangezien ik FM nog niet heb :) Morgenmiddag ga ik hem kopen.
Verwijderd schreef op zondag 23 oktober 2005 @ 17:58:
[...]

Gisteren met Emmen eindelijk in de winning mood...de eerste paar potjes verloren, en in de beker ternauwernood met 2-1 van DOTO gewonnen. Nu eerst Helmond sport afgeslacht met 0-5 en daarna ook van Haarlem gewonnnen. Ik denk het lek boven te hebben :)
Niet realistisch :( Emmen verloor met 2-1 bij Helmond en we hebben niet eens tegen DOTO (is het niet DOVO?) gespeeld voor de beker :+
Is het trouwens wel FC Emmen? En hoe goed is Janga?

[ Voor 47% gewijzigd door King Nothing op 23-10-2005 18:01 ]

Beste vrind wette dat

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PirE
Ik ben maar met een veilige 4-4-2 formatie begonnen bij Morton. Experimenteren kan altijd nog als het op deze manier niet loopt.

Veel van de spelers ken ik gelukkig nog van FM2005, maar er zijn wel wat nieuwe gezichten bijgekomen.

Ik ben redelijk actief op zoek gegaan naar nieuwe coaches, zodat mijn jonge spelers zich goed gaan ontwikkelen. Ik heb 2 coaches en een extra physio aangetrokken en de training is nu zowaar van 1 ster naar 2 sterren gegaan :).

Ik kan mijn aankopen hier wel neergooien maar ik denk dat niemand ze echt kent.
- Dean Gordon (DL/WB L). een ervaren dertiger die op het hoogste niveau gespeeld heeft voor onder andere Crystal Palace en Middlesbrough.
- Graeme Holmes (DR / WB R / MRC). Jonge alleskunner die overal op rechts uit de voeten kan. Leuke stats voor een speler op dit niveau.
- Craig Campbell (AM RC / FC). Ook een hardwerkende jonge aanvallende speler. Helaas niet echt snel.

Ik ben nog bezig om een keeper op loan te krijgen, maar dat lukt nog niet echt. De keepers die ik nu heb zijn niet echt toppers. Mijn eerste keeper is trouwens wel player/coach terwijl hij net 24 is :D.

De eerste belangrijke wedstrijd (Challenge Cup tegen East Stirling) heb ik net met 2-0 gewonnen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

King Nothing schreef op zondag 23 oktober 2005 @ 17:59:
[...]

Ja hoor, heb alleen nog weinig om over te lullen aangezien ik FM nog niet heb :) Morgenmiddag ga ik hem kopen.
[...]

Niet realistisch :( Emmen verloor met 2-1 bij Helmond en we hebben niet eens tegen DOTO (is het niet DOVO?) gespeeld voor de beker :+
Is het trouwens wel FC Emmen? En hoe goed is Janga?
Nee er stond echt DOTO :) misschien een foutje...ik kende ze ook niet, Dovo wel. Naja...hoe goed Janga is kan ik niet echt beoordelen, hij staat meestal reserve voor Mark Veldmate. Ik weet nog dat die in FM2005 Oranje haalde dus die geef ik veel speeltijd :) De laatste paar keer dat Janga speelde haalde ie wel 2 keer een 8 als eindcijfer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wildhagen
  • Niet online

wildhagen

Blablabla

Verwijderd schreef op zondag 23 oktober 2005 @ 18:40:
[...]

Nee er stond echt DOTO :) misschien een foutje...ik kende ze ook niet.
Geen foutje denk ik, ze bestaan echt, en als het goed is dit hun website: http://www.pvv-doto.nl/ :Y)

Best goede club, ze hebben zelfs Ajax verslagen ;)

Virussen? Scan ze hier!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• s0k

s0k

Zo knok je je uit een dip met ajax, zo knok je je via de euro vase terug in de euro cup, zo win je 12 van de 14 wedstrijden, zo verlies je ongelukkig met 0-1 van feyenoord, en zo is ajax weer opzoek naar een nieuw manager :P
Da's kut zeg :X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• King Nothing
  • Niet online

King Nothing

Careful what you wish

Topicstarter
wildhagen schreef op zondag 23 oktober 2005 @ 18:43:
[...]

Geen foutje denk ik, ze bestaan echt, en als het goed is dit hun website: http://www.pvv-doto.nl/ :Y)

Best goede club, ze hebben zelfs Ajax verslagen ;)
D'oh, Ajax amateurs :P Ik ken de club niet eens :o
Verwijderd schreef op zondag 23 oktober 2005 @ 18:40:
[...]

Nee er stond echt DOTO :) misschien een foutje...ik kende ze ook niet, Dovo wel. Naja...hoe goed Janga is kan ik niet echt beoordelen, hij staat meestal reserve voor Mark Veldmate. Ik weet nog dat die in FM2005 Oranje haalde dus die geef ik veel speeltijd :) De laatste paar keer dat Janga speelde haalde ie wel 2 keer een 8 als eindcijfer.
Veldmate is irl ook een behoorlijke goede speler, alleen is Veldmate meer een AM C en Janga een DM C. Emmen speelt irl in een 3-2-3-2 opstelling (check het doelsaldo in mijn sig) , en de basisopstelling is:
code:
1
2
3
4
5
V Westerop
VD Brink - Schoenmakers - Karreman
Janga - Wolters
El Khalifi - Valeev - Mourad
Leferink - Van Dijk

Waarbij Veldmate dus op de plek van Valeev invalt en Tevreden de vaste vervangert van Wolters of Janga is. Een echte D R is er niet aangezien Blaauw een nierafwijking heeft en morgen na een jaar z'n rentree gaat maken in het 2e en Tieltjes het hele seizoen al ziek is, ik dacht dat'ie Pfeiffer heeft.

Beste vrind wette dat

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

King Nothing schreef op zondag 23 oktober 2005 @ 19:17:
[...]

D'oh, Ajax amateurs :P Ik ken de club niet eens :o
[...]

Veldmate is irl ook een behoorlijke goede speler, alleen is Veldmate meer een AM C en Janga een DM C. Emmen speelt irl in een 3-2-3-2 opstelling (check het doelsaldo in mijn sig) , en de basisopstelling is:
code:
1
2
3
4
5
V Westerop
VD Brink - Schoenmakers - Karreman
Janga - Wolters
El Khalifi - Valeev - Mourad
Leferink - Van Dijk

Waarbij Veldmate dus op de plek van Valeev invalt en Tevreden de vaste vervangert van Wolters of Janga is. Een echte D R is er niet aangezien Blaauw een nierafwijking heeft en morgen na een jaar z'n rentree gaat maken in het 2e en Tieltjes het hele seizoen al ziek is, ik dacht dat'ie Pfeiffer heeft.
Ah, ik speel zelfs 4-1-3-2:
Leferink - van Dijk
Blonk - Veldmate - Mourad
Schoenmakers
Prinsen - vdBrink - Wolters - Blaauw (vlnr)
V Westerop

Waarbij Leferink en Valeev omstebeurt in de spits spelen, omdat Leferink net terug is van 3 maanden blessureleed. Tevreden heeft een paar invalbeurten gehad maar heeft geen indruk gemaakt. Blonk heb ik gehuurd van Feyenoord...heel goede speler wordt dat, in elke FM versie trouwens. Khalifi en Janga zijn vaste invallers, Tietljes is tweede man achter blaauw, Karreman verkocht en Snip is nu 2de linksback...die komt uit de jeugd.

[edit]
Echt goed gaat het nog niet trouwens...ik scoor best aardig, met name van Dijk scoort er lustig op los maar de verdediging is echt zo lek als een mandje af en toe. Ik denk ook dat mijn speelwijze te aanvallend is voor Emmen, mja..dat moeten ze dan maar leren ;)

Ik heb het geluk dat ik sinds de 3-1 bekeroverwinning tegen FC-Twente (7de in de Eredivisie) ik voorlopig niet meer stuk kan in Emmen :)

[ Voor 14% gewijzigd door Verwijderd op 23-10-2005 22:04 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• miekol
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 10:25

miekol

erm

Zucht, in FM2005 had ik hier al last van en in FM 2006 lijkt het alleen nog maar erger. Als je aanvallend voetbal speelt en veel kansen creeert dan scoor je des te minder doelpunten. Tenminste, dat is mijn ervaring.
Speel je op de counter dan heb je aan 5-6 shots genoeg om een wedstrijd te winnen.

Het ultieme voorbeeld hiervan:

Afbeeldingslocatie: http://miekol.www.cistron.nl/kutspel.jpg

Ik heb die keeper reddingen zien maken (niet bestaande keeper ook nog), onwaarschijnlijk, keer op keer. Elke keer in commentaar ook "fantastic save". En mijn spitsen (Babel, Delgado en Rosenberg op een rijtje) kansen zien missen...kut spel :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

jjust schreef op zondag 23 oktober 2005 @ 12:54:
Voskamp, maakte dit seizoen in de "echte" competitie ook al 3 doelpunten in 30 minuten tijd ofzo :) Jong ventje dat zijn kans nog wel krijgt dit seizoen..

En DOTO staat volgens mij zo'n beetje bovenaan in 1 van de hoofdklasses amateurs. Komt uit Pernis en zijn vorig jaar gepromoveerd.

Game gaat best redelijk. 15 wedstrijden onderweg en sta nu 5e. Supporters en bestuur zijn voorlopig nog tevreden. Tis wel even wennen met al die instellingen die weer nieuw zijn..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Japser

Japser

Jeej!

Godskolere wat loopt die matchengine brak bij mij zeg, stottert als de tering. En traaaaaag dat t spel is, bij het gaan naar Player Search is ie soms 2 minuten bezig. Niet leuk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Japser schreef op zondag 23 oktober 2005 @ 23:40:
Godskolere wat loopt die matchengine brak bij mij zeg, stottert als de tering. En traaaaaag dat t spel is, bij het gaan naar Player Search is ie soms 2 minuten bezig. Niet leuk.
Dat was beide bij mij in FM2005 ook al zo...soms is het Player Search opeens wel snel trouwens, dus ik vermoed dat het een bug is. Dat de 2D engine als een gek stottert is bij mij nooit anders geweest. Daarom zet ik hem ook altijd uit :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dreadramon
  • Laatst online: 18-09 13:47
In mijn opstelling doet khalifi het fantastisch(op de amc positie), je zou hem eens een kans moeten geven. Emmen gaat lekker bij mij, ben net 3 competities rondes verder, maar ziet er veelbelovend uit. Net Omniworld met 5-1 verslagen :)

Speel mijn eigen variant van de W-M formatie, met als spelers:
Wigger-van dijk-Mourad
-v--Khalifi---Oosting-v---
--------v-----------v----------
----Hoogstrate-Wolters--
---------v-------------v-----------
Karreman-vd Brink--Blaauw

Weet alleen wigger niet zeker zo uit mijn hoofd.

Wigger en Mourad komen een beetje op via de flanken en geven dan voor, vaak kan of van dijk of een van de 2 AMC hem dan intikken, omdat er een groot gat onstaat midden voor de goal doordat Van Dijk en 1 van de 2 AMC's de verdigers meetrekken.

En als het door het midden gaat gebeurd er feitelijk precies hetzelfde en dan komt er of een pass het gat in of een actie(die meestal van khalifi komt).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• King Nothing
  • Niet online

King Nothing

Careful what you wish

Topicstarter
:D

Vanaf morgen 3 man die met Emmen spelen, wtf :P
Verwijderd schreef op zondag 23 oktober 2005 @ 20:18:
[edit]
Echt goed gaat het nog niet trouwens...ik scoor best aardig, met name van Dijk scoort er lustig op los maar de verdediging is echt zo lek als een mandje af en toe. Ik denk ook dat mijn speelwijze te aanvallend is voor Emmen, mja..dat moeten ze dan maar leren ;)

Ik heb het geluk dat ik sinds de 3-1 bekeroverwinning tegen FC-Twente (7de in de Eredivisie) ik voorlopig niet meer stuk kan in Emmen :)
We krijgen irl ook (te) veel goals tegen hoor :>
Japser schreef op zondag 23 oktober 2005 @ 23:40:
Ik zie jou vrijdag wel denk ik... De Graafschap - FC Emmen :Y)

Oh ja, net mijn laatste 2 wedstrijden in FM2005 gespeeld denk ik ;( Mijn Hearts savegame zal als einddatum 01-12-2020 hebben. Misschien dat ik die savegame op een andere pc zet en dat ik daar nog probeer het seizoen uit te spelen....

[ Voor 12% gewijzigd door King Nothing op 23-10-2005 23:59 ]

Beste vrind wette dat

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Dreadramon schreef op zondag 23 oktober 2005 @ 23:52:
In mijn opstelling doet khalifi het fantastisch(op de amc positie), je zou hem eens een kans moeten geven. Emmen gaat lekker bij mij, ben net 3 competities rondes verder, maar ziet er veelbelovend uit. Net Omniworld met 5-1 verslagen :)
Khalifi heeft net een partij bij mij als AMC gespeeld met 2 assists en Man of the Match. Goeie speler, kreeg de kans omdat Veldmate voor Nederland speelde (u21), maar ik gebruik hem sowieso best wel vaak hoor. Ik heb de laatste tijd niks meer verloren trouwens, sta nu 9de (in november). Ik heb wel een nieuwe keeper, Eddie Gustaffson, een Zweud...ben benieuwd of dat wat gaat helpen :)
King Nothing schreef op zondag 23 oktober 2005 @ 23:57:
:D

Vanaf morgen 3 man die met Emmen spelen, wtf :P
Wel grappig ja :) ik heb eigenlijk niks met Emmen..ze boden me een baan aan. De laatste keer dat ik Emmen echt volgde toen speelde Michel van Oostrum er nog...kun je je indenken.
Ik zie jou vrijdag wel denk ik... De Graafschap - FC Emmen :Y)
Ik woon bij de Vijverberg zo ongeveer om de hoek...dus als je nog een biertje wilde ;)

[ Voor 27% gewijzigd door Verwijderd op 24-10-2005 00:34 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phydomir
  • Registratie: September 2000

Phydomir

Dennis

Hmmz, mijn Ajax game gaat niet helemaal volgens plan.Sta nu rond 1 jan. op een 10e plek in de competitie. Verlies tegen de kleine clubs maar win dan wel weer 3-0 van Juve. Erg apart.
In de winterstop maar eens wat versterking in de verdediging halen en een spits zoeken die wel kan scoren...

iRacing | Sim Gear: SimXperience AccuForce, Heusinkveld Pro, Custom 80/20 rig, Sparco R100 Sky

Pagina: 1 ... 3 ... 11 Laatste

Dit topic is gesloten.