[PC]Football Manager 2006

Pagina: 1 ... 4 ... 11 Laatste
Acties:
  • 4.134 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Na dat ik zaterdag middag pas de tijd had om het spel te gaan halen. Ben ik met RKC begonnen en sta op moment 7e in de eerste divisie na een moeizame start en zelfs een laatste plaats begon het ineens te draaien. Door de slechte start werd Groningen me fataal in de tweede ronde van de beker.
Jammer dat die top niet bekroond kon worden met een overwinning op Feyenoord. Gaf in de tweede helft een 2-0 voorsprong weg.

Ik hoop tegen het einde van de week het seizoen af te ronde en natuurlijk te eindigen met europees voetbal.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Exocet
  • Registratie: Januari 2001
  • Niet online
Phydomir schreef op maandag 24 oktober 2005 @ 08:03:
Hmmz, mijn Ajax game gaat niet helemaal volgens plan.Sta nu rond 1 jan. op een 10e plek in de competitie. Verlies tegen de kleine clubs maar win dan wel weer 3-0 van Juve. Erg apart.
In de winterstop maar eens wat versterking in de verdediging halen en een spits zoeken die wel kan scoren...
Dit spel is echt realistisch B)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dreadramon
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 18-09 13:47
King Nothing schreef op zondag 23 oktober 2005 @ 23:57:
:D

Vanaf morgen 3 man die met Emmen spelen, wtf :P
Waarschijnlijk omdat die altijd een baan aanbieden als je als unemployed start. Ik kon kiezen tussen volendam, vvv en emmen. Emmen bood me het beste contract aan en het leken me de leukste spelers...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Spel sinds woensdag binnen. Moest wachten tot online buddy het spel ook had zodat we aan onze network game konden.

Ik Inter, hij AC Milan. Ik begon redelijk ok maar na ongeveer 12 wedstrijden lijkt het toch een ware nachtmerrie te worden. Ik sta nu op de 11e plek met spelers die zelfs thuis van Brann kunnen verliezen in de UEFA Cup. Erg wisselvallige prestaties moet ik zeggen.

Qua tactiek vind ik het nog best lastig. Wat ik ook doe, mijn spelers worden steeds overrompeld door de tegenstander die steeds druk zet met minimaal 2 man en altijd de bal weten af te pakken. Op het moment speel ik 4-4-2 aanvallend met de vleugelspelers helemaal tot aan de eindstreep. Figo is echt drie keer niets en Veron kan ook niets klaarspelen. Adriano leek een topseizoen te krijgen door heel vroeg in het seizoen al veel te scoren maar nu vind hij het blijkbaar leuker om ballen van tien meter de tribunes in te knallen.

Ik zal wel iets fouts doen maar heb nog niet het heldere denkvermogen gehad om daar even een oplossing voor te vinden. Denk dat de engine van FM2006 zodanig anders is, dat je een mini-revolutie in je denken teweeg moet brengen. Hoewel het spelen (en verliezen) op dit moment vooral frustrerend is, zal het later ws (of hopelijk) wel bevredigender zijn.
Trainingschema is duidelijk verbeterd. Heb een legioen aan coaches verzameld en alle trainingsonderdelen staan wel op minimaal 4 sterren. Heb nog geen eigen schema's gemaakt.

We zien wel weer :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• m4yall
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 17-09 21:51
Ik ben vandaag met mijn eerste FM 2006 game begonnen, met ajax, en meteen een ongelovelijke fout gevonden (weet niet of ie eenmalig was of vaker voor gaat komen)

Ajax - psv (super cup) 2-2. ook na extra tijd, dus penalties. na 5 nog steeds gelijk. Vayrinen van psv loopt aan en knalt em hoog over (nadat maxwell gemist had voor mij in de 6de beurt). Vervolgens scoort de jong voor mij en mist affelay. Dus dan dacht je ajax wint de super cup...... niet dus..... ik kom bij het nieuws: psv wins super cup after penalty thriller. Ik klik nog maar een keer op de 2-2 en zie dat vayrinen nu ineens wel heeft gescoord :? :X .

Verder loopt het europees nog totaal niet. 3-0 aggregate verloren tegen brondby. De confrontatie met PSV (uit) in de competitie verliep beter 3-1 winst, maar ik moet nog aardig aan mijn taktiek sleutelen om Europees nog wat potjes te breken....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wildhagen
  • Registratie: Juni 1999
  • Niet online

wildhagen

Blablabla

Ajax - psv (super cup) 2-2. ook na extra tijd, dus penalties. na 5 nog steeds gelijk. Vayrinen van psv loopt aan en knalt em hoog over (nadat maxwell gemist had voor mij in de 6de beurt). Vervolgens scoort de jong voor mij en mist affelay. Dus dan dacht je ajax wint de super cup...... niet dus..... ik kom bij het nieuws: psv wins super cup after penalty thriller. Ik klik nog maar een keer op de 2-2 en zie dat vayrinen nu ineens wel heeft gescoord :? :X .
Lijkt me idd een bug ja.... misschien ff posten op het SI-bugsforum?

Virussen? Scan ze hier!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

m4yall schreef op maandag 24 oktober 2005 @ 17:32:
Vink als scheidsrechter :?

:P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• m4yall
haha! dat is het gewoon.. de etter......

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MarkvE
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 30-01 17:16
Ik speel het spel nu zo'n 4 dagen en na één seizoen Ajax is het moeilijkste gebleken om bij een aanvallende speelstijl 4-3-3 (met de bedoeling om op de helft van de tegenstander te voetballen) de boel achterin een beetje dicht te houden. Afgelopen seizoen werd ik derde (AZ kampioen, PSV tweede) op 3 punten verschil en ik verloor vooral punten door onnodig veel doelpunten tegen (57 stuks). De wedstrijden won ik dan ook pas op zeker nadat ik 4 keer in een wedstrijd had gescoord. De bedoeling is dus komend seizoen de pot wat beter dicht te houden met de volgende verdedigingslinie (R naar L): Vanden Borre - De Jong - Hübschman (van Shakhtar Donetsk) - Maxwell.

Oja, tipje voor de Ajacieden: Zet Charisteas in de spits en je hebt een garantie voor doelpunten, hij loopt net niet één op één: 32 duels 29 doelpunten (zoals dit seizoen met 4 uit 5) en vervolgens Babel als authentieke linksbuiten want ondanks zijn lage voorzettenkwaliteiten geeft hij toch 20 assists per seizoen. Markus Rosenberg kun je beter verkopen want met zijn lage Composure is hij geen echte Ajax-spits en haalt hij een laag rendement.

Vormkracht10

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wildhagen
  • Niet online

wildhagen

Blablabla

Ok, AZ is aan het einde van het seizoen gekomen. Ik heb alleen de laatste 15 wedstrijden gespeeld overigens.

In de competitie stond men 8e, teleurstellend dus. Daarnaast had men een schuld van 7 miljoen euro, en het wagebudget (311.000 euro per week) was ruim overschreden (369.000 euro per week).

Om te beginnen heb ik dus wat overbodige spelers verkocht (ze moeten nog vertrekken), te weten Ikedia (RBC Roosendaal) en Perez (Gimnastic), en ook Feher en Arveladze wil ik nog dumpen (te duur en overbodig). Ook gaat Joris Mathijssen weg, en wel naar Besiktas. Niet zozeer omdat hij niet goed is (integendeel), maar hij drukt enorm op de loonlijst... en ik heb toch nog twee hehoorlijk goede verdedigers in de reserves. Grootste verlies echter is Meerdink, die was niet te handhaven qua looneisen, en Scheringa heeft hem verkocht buiten mijn wil aan Heereenveen :(

Hiertegenover staat ik dat ik Abiodun, die op huurbasis bij mij zat (en 11x scoorde), heb overgenomen. Ook komt er nog een speler, Jaja (ja, zo heet hij echt, een AMLC/FC, jong 21-jarig Braziliaans talent) bij, nog een erfenis van mijn voorganger. Ook heb ik een D/WB RL (Nadievsky, een Wit-Rus) aangekocht, voor de breedte in de defensie op de vleugels (met name de rechtervleugel)

In de competitie ging het wisselend, ik kon tot nu toe geen echt goed werkende tactiek invoeren, maar het begint langzamerhand toch te komen. Dat resulteerde uiteindelijk in een 4e plaats, oftewel UEFA Cup. Jammer dat ik niet één puntje meer had, want plaats nummer drie is Champions League (voorronde weliswaar).

In de Gatorade Cup was de club al uitgeschakeld (notabene door FC Omniworld, 2-2 en verloren op penalties :X).

Competitie:

Afbeeldingslocatie: http://www.xs4all.nl/~jurgenjw/zooi/AZ1.JPG

Selectie:

Afbeeldingslocatie: http://www.xs4all.nl/~jurgenjw/zooi/AZ2.JPG

Beste speler:

Afbeeldingslocatie: http://www.xs4all.nl/~jurgenjw/zooi/AZ3.JPG

Leest iemand deze verslagen (en die van mede-FM-ers) eigenlijk wel? Of tikken we/ik alles voor de kat zijn viool?

Virussen? Scan ze hier!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• King Nothing
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

King Nothing

Careful what you wish

Topicstarter
Ik lees alles, ik reageer alleen weinig :P

Ik zal de SP weer eens bijwerken trouwens :X

[ Voor 37% gewijzigd door King Nothing op 24-10-2005 19:29 ]

Beste vrind wette dat
Soms is 't beater iets moeis te verleeze
Beater verleeze dan dat ge 't noeit het gehad

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

wildhagen schreef op maandag 24 oktober 2005 @ 19:22:
Jaja (ja, zo heet hij echt, een AMLC/FC, jong 21-jarig Braziliaans talent) bij, nog een erfenis van mijn voorganger.
Volgens mij heeft die ook stage gelopen bij Feyenoord (in het echt dus).
Leest iemand deze verslagen (en die van mede-FM-ers) eigenlijk wel? Of tikken we/ik alles voor de kat zijn viool?
Ik lees ze altijd!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wildhagen
  • Niet online

wildhagen

Blablabla

Ah, mooi, dan blijf ik die updates gewoon doen :)
Volgens mij heeft die ook stage gelopen bij Feyenoord (in het echt dus).
Was hij daar een beetje goed? Want zijn stats zijn impressive, voor iemand van 21 jaar (die dus nog flink zou moeten kunnen groeien), zowat allemaal 15+ op de relevante punten...

Edit: ik zie nu pas dat hij momenteel in de Feyenoord U21's zit... komt nauwelijks aan spelen toe, slechts 9 wedstrijden (waarvan 5 in de basis)

Edit2: voor de liefhebbers van Emmen: ze zijn zojuist gepromoveerd naar de eredivisie door in de nacompetitie te winnen in groep B (Emmen, AGOVV, Go Ahead en De Graafschap, de laatsten zijn dus gedegradeerd).

[ Voor 42% gewijzigd door wildhagen op 24-10-2005 19:36 ]

Virussen? Scan ze hier!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PirE
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 07-12-2023
wildhagen schreef op maandag 24 oktober 2005 @ 19:22:

Ik lees ze ook allemaal. Vind het wel leuk om te lezen hoe anderen het aanpakken in FM. Ik heb alleen veels te weinig tijd om FM te spelen, alleen in het weekend kan speel ik een aantal uur, dus mijn Morton game zal wel weer tergend langzaam gaan :D.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

iemand hier die dit ook echt vaak speelt en online wil gaan en ook kan hosten?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op maandag 24 oktober 2005 @ 19:54:
iemand hier die dit ook echt vaak speelt en online wil gaan en ook kan hosten?
Denk dat dat alleen werkt als je iemand echt goed kent en bereid bent al je vrije tijd op te offeren. Tenminste zo gaat dat bij Ziggy en mij :P.

@ Wildhagen: Hoe meer leesvoer hoe beter :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FDMK
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 18-09 20:47
Ik lees ook alles... :9

"Mijn" Ajax staat voorals nog 1e met 6 punten voorsprong op de nummer 2.
Ik ben een ronde verder in de CL.
Doe ook nog steeds mee in de Nederlandse beker.

Wat ik hier allemaal lees van Charisteas en Rosenberg :X ... Totale flop bij mij ik heb Yanis(17) en Tiberkani(5). En zit pas net in de winterstop.
Verder ga ik nog proberen om SQD te lozen en voor hem de ( veel al door mijzelf :+ geprezen Twente verdediger Mastorovice )
Verder zit ik in dubio met mijn middenveld. Een nogal brede selectie :

Galasek
Maduro
Lindenberg
Vertonghen
Sneijder
Pienaar
1 van de bovenstaanden wilde ik wegdoen ivm een nieuwe aankoop ( die ik nog wel moet scouten )

Tot zover mijn klein verslagje

Any job you can do in your pajamas is not the hardest job in the world.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• King Nothing
  • Niet online

King Nothing

Careful what you wish

Topicstarter
Zo, eerste game is opgestart. Zeer verrassend ben ik aan de slag gegaan als manager van Emmen en uiteraard een 2e manager in het spel aanwezig waarmee ik bij Dorchester United in de Conference South ben, dit dankzij de LLM team generator

Beste vrind wette dat

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

King Nothing schreef op maandag 24 oktober 2005 @ 21:23:
Zo, eerste game is opgestart. Zeer verrassend ben ik aan de slag gegaan als manager van Emmen en uiteraard een 2e manager in het spel aanwezig waarmee ik bij Dorchester United in de Conference South ben, dit dankzij de LLM team generator
Emmen? Wat een verrassing :P

Het is nu winterstop bij mij, ik sta 6de met Emmen na een zeer goede reeks in de laatste twee maanden. Financieel maak ik me wel zorgen want 'we' blijven verlies draaien. Hoewel ik nu gelukkig wel wat extra inkomsten had door de beker, want jawel, na FC Twente heb ik met Heracles alweer de tweede Eredivisie club uit de beker gestoten en gaan we door voor de kwartfinale!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phydomir
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 08:22

Phydomir

Dennis

OMFG.. Ik ben na een half jaar al onslagen bij Ajax. Had ik net twee nieuwe spitsen gekocht, Lange van Brugge en Kluivert. Wordik gewoon ontslagen 8)7

iRacing | Sim Gear: SimXperience AccuForce, Heusinkveld Pro, Custom 80/20 rig, Sparco R100 Sky

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Het wordt wat klef, maar ik lees ook alles :) (leuk om te zien hoe anderen het aanpakken idd)

Naast de MP-game met Petero in de Serie A ben ik vanavond begonnen met een SP-game.

Een manager met Vitesse (fan van irl), waarmee ik voor een 'jobhobcarrière' ga, én een manager waarmee ik bij RC Mechelen (kleinere broer van KV) zit. Laatsgenoemde speelt in de derde divisie van Belgie, en daarmee wil ik dus alle prijzen winnen die er te winnen zijn, kortom aan de top brengen 8) Ik heb als eerste jaar student ook niet meer de tijd die ik had op de middelbare school (mooi was die tijd _/-\o_ ), maar er bestaat ook nog zoiets als tijd maken O-) Maargoed, de MP-game neemt ook aardig wat tijd in beslag (al loopt het deze keer bij mij wat moeilijk :X ).

Later meer over de SP-game.

Over de MP-game:

Ik strijd nog steeds tegen degradatie met Palermo terwijl Petero met Fiorentina om de Europese tickets strijdt. Echt zo frustrerend :'( Al die tijd verheug je je op FM en dan begint het zo :+ Ik heb ook wel een beetje pech, vaak 2/3 topploegen op een rij, dat is niet echt lekker voor het vertrouwen. En dan heb je eindelijk een reeks waar je de punten moet pakken, dan verlies je uitgerekend bij de nr laatst, een aloude cm/fm wet B) Zodoende blijf ik aanmodderen, in de beker ben ik tot nu toe wel door, misschien kan ik zo wel europees voetbal halen :P Als mijn contract verlengt wordt trouwens |:( Loopt bij iedereen het contract binnen het jaar af eigenlijk?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• King Nothing
  • Niet online

King Nothing

Careful what you wish

Topicstarter
Bij Dochester en Emmen loopt mijn contract tot 2006, ik neem aan dat dat bij iedereen zo is.

Ik verbaas me trouwens over het grote aantal huurspelers die van een GGD club naar de HCE vertrekken. Ik heb van 3 clubs (Sparta, Roda, Utrecht) een bod gehad om Karreman te huren :?

[ Voor 51% gewijzigd door King Nothing op 24-10-2005 22:37 ]

Beste vrind wette dat

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phydomir

Phydomir

Dennis

Volgens mij is dat altijd zo ja. Maar als je het goed doet is er volgens mij een zeer grote kans dat je contract verlengt wordt.

iRacing | Sim Gear: SimXperience AccuForce, Heusinkveld Pro, Custom 80/20 rig, Sparco R100 Sky

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Phydomir schreef op maandag 24 oktober 2005 @ 22:37:
Volgens mij is dat altijd zo ja. Maar als je het goed doet is er volgens mij een zeer grote kans dat je contract verlengt wordt.
Dankjewel, ik ben vd zomer werkloos dus. Ik had zelf nog een beetje hoop :'( ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

King Nothing schreef op maandag 24 oktober 2005 @ 22:36:
Bij Dochester en Emmen loopt mijn contract tot 2006, ik neem aan dat dat bij iedereen zo is.

Ik verbaas me trouwens over het grote aantal huurspelers die van een GGD club naar de HCE vertrekken. Ik heb van 3 clubs (Sparta, Roda, Utrecht) een bod gehad om Karreman te huren :?
Uh, mijn contract bij Emmen is tot 2008 hoor :) ik denk dat ze mijn FM/CM historie kennen bij Emmen ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Japser
  • Laatst online: 17-09 15:41

Japser

Jeej!

Verwijderd schreef op maandag 24 oktober 2005 @ 00:32:
[...]

Ik woon bij de Vijverberg zo ongeveer om de hoek...dus als je nog een biertje wilde ;)
* Japser komt wel ff langs...zie usericon :) :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• King Nothing
  • Niet online

King Nothing

Careful what you wish

Topicstarter
Voor mij wordt dat wat lastig aangezien ik met een bus kom en niet zo even weg kan sjokken.

Er is wel een kans dat ik bij het bestuur van de supportersvereniging een bakkie kom doen, maar goed, dat weet ik vrijdag pas :)

Emmen heeft het verkeerde logo in het spel :/

Beste vrind wette dat

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phydomir

Phydomir

Dennis

Het heeft even geduurd maar ik heb weer werk en wel bij SV Darmstadt in Duitsland :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PirE
Mijn Morton save:
1e ronde van de League Cup heb ik ook overleefd. In de 2e ronde moet ik naar Falkirk (Premier Division) to, dus dat zal wel het eindstation worden.

De competitie ben ik goed begonnen met een overwinning op Partick (mede promotie-kandidaat) en uit werd er makkelijk gewonnen van Peterhead. Ik sta samen met Gretna :r op 1 (6 uit 2) Met als gevolg dat ik weer een boel transfergedoe krijg met spelers waar andere clubs op bieden.

Mijn toppers, Weatherson (DRC, top physical attributes) en Chris Millar (mijn snelle winger op rechts) kunnen naar een boel ploegen vertrekken. Ik twijfel nu of ik het aanbod op Millar (50k + een goede poolse spits) moet accepteren. Beiden hebben lang lopende contracten en ik kan ze goed gebruiken als ik wil promoveren. Volgende horde: Stirling thuis, maar die is voor morgen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jackazz
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 18-08-2021
Hier een vraagje van een Fm n00b.

Hoe kan je zien welke speler(s) van je jeugdteam/tweede elftal het waard zijn om over te zetten naar je eerste elftal.

Het enigste wat mij opvalt is namelijk dat maar bij 1 of 2 van ieder team een cijfer wordt aangegeven voor de laatste wedstrijden. Zijn dit dan ook de enigsten die voor promotie in aanmerking komen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wildhagen
  • Niet online

wildhagen

Blablabla

Jackazz schreef op dinsdag 25 oktober 2005 @ 11:19:

Hoe kan je zien welke speler(s) van je jeugdteam/tweede elftal het waard zijn om over te zetten naar je eerste elftal.
Combinatie van wat jij van zijn stats vinds (of je die goed genoeg vind) om hem in het eerste te laten spelen, in combinatie met wat je ass-manager of je coaches van de speler vinden.
Het enigste wat mij opvalt is namelijk dat maar bij 1 of 2 van ieder team een cijfer wordt aangegeven voor de laatste wedstrijden. Zijn dit dan ook de enigsten die voor promotie in aanmerking komen?
Nee. Als er geen getal staat is hij gewoon niet aan spelen toegekomen (om welke reden dan ook).

Virussen? Scan ze hier!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Heeft iemand al een goede skin gezien voor het spel of moeit ik daar nog even geduld mee hebben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Kan je nadat je hem geinstalleerd hebt kiezen in de instellingen welke taal je wilt????

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op dinsdag 25 oktober 2005 @ 15:50:
Kan je nadat je hem geinstalleerd hebt kiezen in de instellingen welke taal je wilt????
Ja dat kan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JanW
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 10:01
Verwijderd schreef op dinsdag 25 oktober 2005 @ 13:16:
Heeft iemand al een goede skin gezien voor het spel of moeit ik daar nog even geduld mee hebben.
op SortitoutSI staan al enkele skins, waaronder de Turnstyle, Elegance en Aurora skin.
Dit zijn ook de enige 3 skins die op Sortitoutsi staan.

Edit: Zo te zien ben ik de enige die twijfelt om hem te kopen. Ik vind er te weinig veranderd ten opzichte van 2005 en ipv 50 euro uitgeven kan ik ook gewoon een data-update downloaden.

[ Voor 27% gewijzigd door JanW op 25-10-2005 16:30 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wildhagen
  • Niet online

wildhagen

Blablabla

Kunnen in FM06 spelers ook dronken zijn??? Het lijkt er wel op... ze waggelen maar een eind rond op het veld lijkt het wel ... een 0-1 verlies bij promovendus Emmen, een 1-1 bij Heracles (door een eigen doelpunt van hun), een 2-1 verlies bij RKC, een 4-0 bij FC Utrecht... gaat goed zo jongens. Ga zo door! :( :r

Virussen? Scan ze hier!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sleepie
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 18-09 21:18
Na een paar dagen een test-game te hebben gespeeld (even wat dingetjes uitproberen en verkennen) ben ik afgelopen weekend met m'n game begonnen.
Ik speel met 3 van mn favoriete irl-clubs (lekker druk), te weten Manchester United waar ik de Europese topclub van wil maken, Feyenoord, eens kijken wat we daarmee kunnen en RBC leuk om te proberen een klein clubje hogerop te krijgen (zeker als Roosendaler).

Dat het met Man Utd goed gaat, is niet echt een verrassing, ze hebben al een leuk clubje spelers en met wat aankopen erbij is het alleen maar beter geworden. Feyenoord heeft het lastig, speelt redelijk wisselvallig en ik kom er eigenlijk maar niet uit welke tactiek ik daar moet toepassen. Probeer het nu met een 4-3-3 en we zien wel.
Maar de verrassing van de start van het seizoen is toch echt RBC. De jongens daar zijn na het winnen van de oefenpotjes super-gemotiveerd, vechten voor elke bal en doen het super.
Wat een verschil met de echte competitie :

Afbeeldingslocatie: http://tweakers.net/ext/f/69286/full.jpg

_O_ _O_ _O_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wildhagen
  • Niet online

wildhagen

Blablabla

ROFLOL, RBC in de Champions League (als je dit althans vol houd) :P

Word het nog druk hier achter (woon zowat naast het stadion hier) ;)

[ Voor 13% gewijzigd door wildhagen op 25-10-2005 19:10 ]

Virussen? Scan ze hier!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sleepie
wildhagen schreef op dinsdag 25 oktober 2005 @ 19:09:
ROFLOL, RBC in de Champions League (als je dit althans vol houd) :P

Word het nog druk hier achter (woon zowat naast het stadion hier) ;)
We zullen zien, pas 5 wedstrijdjes onderweg. Kijken of de jongens het volhouden inderdaad, maar ik doe mn uiterste best :9
Ja, t zal druk worden op de Borchwerf/Havendijk ;)
En ik denk dat ik morgen Pollemans maar eens ff bel :+ O-)

[ Voor 13% gewijzigd door Sleepie op 25-10-2005 19:17 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Benotti
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 12-07 18:27
Ben vandaag voor het eerst in mijn leven een careergame begonnen, unemployed dus. Ik speel met alle leagues van Engeland, Italie, Spanje, Portugal, Frankrijk, Duitsland en Nederland met een large database. Ik ben meteen op vakantie gegaan waarbij ik automatisch solliciteer naar elk baantje en terugkom van vakantie wanneer ik een aanbieding krijg. Na een aantal keer een semi-pro club te hebben afgeslagen (uit Engeland en Portugal, ik wil alleen op professional level werken) kwam begin augustus Volendam naar me toe _O_ Nederlandse competitie, altijd leuk :7

Ik ben nu dus begonnen met Volendam en Tuyp is de man :P Ik heb 2 oefenpotten gespeeld, 1 pot voor de Amstel Cup en twee voor de competitie en Tuyp heeft er al 13 inliggen :7 Laten we hopen dat hij dat voor de rest van het seizoen volhoudt. Helaas is hij wel een huurling van Groningen, dus volgend jaar ben ik hem kwijt :(

En wat is mijn doelstelling :? Tja, of het realistisch is of niet, weet ik niet, maar je moet wel ergens op mikken, dus ik mik op een periodetitelwinst, en dan zien we wel wat we uit de nacompetitie halen >:)

Voorlopig ben ik pas twee competitiewedstrijden bezig: 4-1 gewonnen van Telstar en 1-1 uit tegen Emmen, al was ik daar wel de betere.

Tuyp de gekste 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FDMK
heel vaag ik ben op het moment het seizoen goed aan het afronden 1e in de competitie met Ajax. Had de afgelopen maanden een Budget voor mijn lonen van 850k daar zat ik ruim onder en nu zegt het bestuur opeens dat ik 450k krijg 8)7 en daar zit dan weer 50k overheen . Beetje onrechtvaardig vind ik...en dan bieden ze me ook nog een nieuw contract aan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Benotti
Net Eindhoven uit (derde wedstrijd): 3-4 _O_

Wij waren de betere, creeerden de meeste kansen, maar gingen rusten met 3-1 :( (eigen doelpunt 45e minuut). Binnen het kwartier na de rust 3 goals en zodoende gewonnen _O_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik vind FM nu bijna perfect (mag nog iets sneller naar mijn smaak), zelfs het trainen is te doen (een tip, doe dit zelf, kost weinig moeite en maakt je spelers 10 keer beter, standaard laat de ai bv spitsen op verdedigen trainen, beetje zonde) maar het zou zo cool zijn als je commentaar op je spelers kan geven tijdens een wedstrijd, en het liefst met krachttermen. Ik had net een wedstrijd dat een verdediger naar het midden voor het doel ging pasen, :X . Fjes gedrag, uitschelden die handel, het was gelukkig net geen tegendoelpunt. Ach ja, mischien in FM 2010 (samen met 3d wedstijden hopelijk)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sleepie
FM is zeker goed, alleen vind ik de fouten in de vertaling naar het Nederlands verschrikkelijk irritant. Bovendien lijkt het door een Belg vertaald, ik zie veel uitdrukkingen die meer bij onze Zuiderburen horen :)
(Meest irritante fout : "Man Utd komt nu onder druk te staan" terwijl het juist de tegenstander is die onder druk staat. Ook zie ik voorbij komen "Man Utd won onterecht" terwijl ik constant op de helft van de tegenstander speelde en tig kansen heb gehad)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Joh, ik speel in het engels, en krijg soms gemengde engels/nederlandse e-mails, echt heel vreemd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tr!gger
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 06:12
Gisteren trok er een verdediger aan z'n eigen truitje en die kreeg geel, ik kreeg daarvoor een strafschop toegekend :P . Ik vond de slechte vertaling wel lachen op dat moment ja.

Met 1860 munchen is toch nog alles goed gekomen na een onvoorstelbaar slechte start begon het team te draaien en eindige 6 punten vrij van de #2 and promotie naar de 1ste bundesliga was een feit. Overigens ook nog de finale van de beker gehaald en daar met een verdedigende opstelling nipt met 0-1 verloren van Bayern Munchen helaas.

Voor dit seizoen een paar vrije transfers te pakken gekregen omdat mijn halve team op diezelfde manier was weggepikt en ik geen contract kon verlengen. Iig een paar leuke mensen kunnen vinden waaronder Gasbaronni (sp) en van Hooijdonk die op zn 36ste nog steeds prima stats heeft en in de 1ste wedstrijd even 2x scoort tegen leverkusen. Eindstand 3-1 in de 1ste (uit)wedstrijd dan ook nog _/-\o_

"The only thing necessary for the triumph of evil is that good men do nothing" -- Edmund Burke

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sleepie
Kleine update over het nog nietiger RBC.
Het gaat nog steeds goed. Wedstrijd nummer 6, uitwedstrijd tegen Groningen (stond derde) werd een 3 - 3 gelijkspel. Bij rust 2 - 0 achter en na een donderpreek was het al snel 2 - 3. Helaas hielden we dat niet vast.
Wedstrijd 7: Utrecht thuis. Makkelijke 2 - 0 overwinning, ondanks de afwezigheid van Donny de Groot, mijn beste speler.
RBC staat na 7 wedstrijden nog steeds tweede _O_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Benotti
Het is spannend :X

Afbeeldingslocatie: http://img331.imageshack.us/img331/5251/untitled4qo.th.jpg

Nog één wedstrijd te gaan deze periode. Ik speel thuis tegen De Graafschap, TOP uit tegen VVV. Mijn twee gelijke spelen waren tegen Emmen en Omniworld. Beide keren was ik de betere, beide keren maakten zij in de laatste tien minuten gelijk (1-1) ;(

Wish me luck :'(

EDIT: TOP heeft zojuist verloren van VVV. Ik MOET nu winnen van De Graafschap om twee andere ploegen weer voorbij te gaan.

EDIT2: 2-0 gewonnen! Periodewinnaar _O_ Nacompetitie, here we come :7 Doelstelling binnen 6 wedstrijden gehaald, wat nu? Zouden we ook kampioen kunnen worden? :+

[ Voor 31% gewijzigd door Benotti op 25-10-2005 21:05 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wildhagen
  • Niet online

wildhagen

Blablabla

Ok.... nooit een ultimatum van je chairman weigeren, dat komt je op ontslag te staan. Die klojo van een Scheringa wilde dat ik nóg meer spelers verkocht (welke? ik had al nauwelijks fatsoenlijke spelers meer...) om de financien 'gezond' te krijgen. Dat weigerde ik. Wie moet ik anders opstellen? De secretaresse en de schoonmakers ofzo??

Ok, toen kon ik vertrekken...

Zak dan maar in de poep ook. Als het zo moet hoeft het van mij ook niet meer. En dan klagen dat ze 16e staan halverwege de competitie... ja duh... als je alle fatsoenlijke spelers verkoopt...

Na wat heftig solliciteren kon ik aan de slag bij RAEC Mons, uitkomende in de tweede Belgische divisie. Doen nog volop mee voor het kampioenschap, en hebben al een periodetitel op zak. Geen transferbudget, maar wel ruim onder wagebudget en een behoorlijk goede (zowel breed als kwalitatief) selectie.

[ Voor 5% gewijzigd door wildhagen op 25-10-2005 23:41 ]

Virussen? Scan ze hier!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Mini-update...

Winterstop gehad, maar niks kunnen doen. Spelers die ik kan kopen kan ik geen fatsoenlijk salaris aanbieden ALS ze al naar Emmen willen komen, contracten kan ik niet verlengen...we duiken steeds verder de rode cijfers in. Na twee wedstrijden in 2006 sta ik 10de, maar ik heb wel (jaja!) voor de DERDE keer op rij een eredivisie club uit de Amstel Cup gesodelazerd! Na FC Twente en Heracles kreeg nu ADO den Haag een pak voor de broek...nou ja, 1-0 door een eigen doelpunt van Rankovic ;) :P :X

[edit]
En ik heb een periodetitel binnen \o/ dus zeker playoffs! YAY!

Staat tegenover dat ik op zeker Schoenmakers, Valeev (topscorer) en Mourad kwijtraak :'( En vind ik een leuke vervanger voor valeev, transfervrij aan het eind van het seizoen...een paraguayaan, bied ik een contract aan...2 tellen later doen Kaiserlautern en Nurnberg FC hetzelfde :(

[ Voor 27% gewijzigd door Verwijderd op 26-10-2005 00:49 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Benotti
Verwijderd schreef op dinsdag 25 oktober 2005 @ 23:54:

[edit]
En ik heb een periodetitel binnen \o/ dus zeker playoffs! YAY!
Gefeliciteerd, ik weet hoe je je voelt \o/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Benotti
Handig, die homepage. Alles in één beeld opgevangen, scheelt weer screenshots :P

Afbeeldingslocatie: http://img384.imageshack.us/img384/2825/untitled2zm.th.jpg

En dit is dus mijn beste speler :) :

Afbeeldingslocatie: http://img384.imageshack.us/img384/1292/untitled7gh.th.jpg

Zoals je kunt zien echter, is de kans erg groot dat hij volgend jaar ergens anders speelt :'( :

Afbeeldingslocatie: http://img384.imageshack.us/img384/6840/untitled2si.th.jpg

Maarja, misschien ik ook wel :Y)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phydomir

Phydomir

Dennis

Mijn eerste seizoen zit er net op. Na een slechte periode bij Ajax, waar ik na 17 wedstrijden onslagen werd ben ik nu SV Darmstadt 98 richting de 2e bundesliga aan het helpen.
Toen ik aankwam stonden ze net boven de gevaren zone maar wel nog met aansluiting op de play-offs. Vanaf begin maart tot begin juni heb ik er voor gezorgt dat we uiteindelijk als 4e geeindigd zijn. We krijgen nauwlijks doelpunten tegen maar scoren er ook niet heel veel. Hopelijk gaat dit volgend seizoen beter.

De meeste spelers die nu in de basis 11 staan blijven ook nog volgend seizoen en alle te dure spelers vertrekken. Nu dus maar hopen dat ik de goede vorm volgens seizoen kan doorzetten en Darmstadt in de 2e divisie krijg.

Enige wat mij echt zorgen baart is de slechte financiele situatie. Sta dik in het rood en ookal zou ik de wages heel erg terug brengen, dan nog blijven we verlies maken...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Lachen gisteren kreeg ik een nieuwsbericht wat even duidelijk maakte wat mijn zwakste punt is. Ik geloof dat het ongeveer zo was kan nu even niet kijken, maar zal vanavond nog even controleren.

Versluijs = Doelpunten

Sinds het aanstellen van Versluijs kunnen de supporters genieten van veel doelpunten. Echter ze kunnen niet met een gerust hart naar de wedstrijd kijken vanwege de zwakke verdediging

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wildhagen
  • Niet online

wildhagen

Blablabla

Ja, zitten idd leuke commentaren erbij ja.

Ik had gisterenavond ook een (Engelstalige) commentaar dat het had over dat de verdediging wel een beetje deed denken aan een gatenkaas. (Niet letterlijk, maar daar kwam het wel op neer)

Virussen? Scan ze hier!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• m4yall
Ik ben vandaag maar weer doorgegaan met ajax. Gaat goed, de verdediging een stuk beter gemaakt en Charisteas als target man in de spits zorgt voor veel goals.
Nu was het 12 oktober en Nederland - Macedonië stond op het programma. Het werd 3 - 0 met een zuivere hattrick van..... Jimmy Floyd Hasselbaink :?...
Van Basten verraste me af en toe in het echt, maar in FM doet ie et helemaal!

Ik vroeg me trouwens af, hoe je nu de spelers kan hertrainen naar een positie. Ik heb allemaal aparte schema's gemaakt voor aanval, aanval mid, mid, def mid en verdediging, maar kon nergens het hertrainen vinden. Nigel de Jong en Heitinga wil ik nog flexibeler maken, vooral de Jong.

Ajax staat op dit moment eerste in de cometitie, 3 punten voor AZ. In de UEFA cup doorgekomen tot de poulefase (na verlies in voorronde van Brondby en in de eerste ronde winst tegen Brann 5 - 3). In die poulefase 2 makkelijke en 2 moeilijke tegenstanders, namelijk Monaco en Palermo. De poulefase doorkomen moet denk ik wel lukken.

Ik ga weer vrolijk door onder het leren. Bestuursrecht is wel te doen, zo samen met FM :*)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phydomir

Phydomir

Dennis

Bij je trainings overzicht kun je erg een menutje selecteren waardoor je per speler zijn positite kan hertrainen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ben.Hahlen
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 15-09 10:44
Tsja, ik ben dus ook weer begonnen, en, hoe verrassend, met Feyenoord.
Ik ben pas 2 wedstrijden onderweg in de competitie en sta nu 9e.
Dit dankzij een 1-4 winst tegen ADO (uit) en een 4-1 verlies tegen AZ (uit).
Doelsaldo is nu dus precies 0 en m'n punten op 3.

Probleem bij Feyenoord is voornamelijk dat er maar één echte spits rondloopt. Naam hoeft niet genoemd te worden, neem ik aan.
Ik heb 3 spelers gehaald, 5 verkocht en zit nu nog te twijfelen tussen twee spitsen.
Dit zijn
spoiler:
Eddie Johnson (21) en Javier Acuña (17).

De eerste is wat ouder en "directer" inzetbaar, maar de tweede ziet er dan weer heel goed uit voor de toekomst...
Dilemma's, dilemma's...

Ook een paar extra coaches aangetrokken en m'n training zo ingesteld dat er nu overal 4 sterren bij staan en bij Attacking 5 sterren.
Moet toch redelijk te doen zjin, dacht ik zo :)

Wat ik ook nog ontdekt heb: Als je een transfer vlak voor het einde van de transfer-periode delayed, dan wordt die automatisch tot VOOR het einde van de transfer-periode uitgesteld. En niet dus voor een week zoals in FM2005 zodat je transfer afketste (met alle gevolgen van dien).

More updates to follow... :)

[ Voor 10% gewijzigd door Ben.Hahlen op 26-10-2005 09:54 ]

Blog

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• el-jorge
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 18-09 11:20

el-jorge

turn around and feel the vibe

Gister kwam er dan eindelijk een pakketje van play. Ik had daar 2 exemplaren besteld een voor mij en een voor een maat vam. Komt er maar een aan. Gister even getest 11 competities uit 7 landen, en spelers uit 2landen erbij ingeladen op een medium db. De snelheid is echt een stuk beter heb ik het idee. Misschien dat ik in de toekomst toch weer eens een potje met een large db kan gaan spelen.
Ben net door de voorbereiding heen, met wisselvallige resultaten. Kmoet nog een beetje thuis raken in de nieuwe tactics, er zitten een aantal leuke nieuwe opties bij. Training heb ik me nog nit mee bezeig gehouden.
Aangezien ik deze week niet echt veel tijd heb om te spelen, heb ik mijn exemplaar maar aan die maat van mij afgegeven. Ik hoop dat het 2e exemplaar snel binnenkomt zodat ik toch weer verder kan. Tot die tijd vermaak ik me wel nog met FM2005

Spielerei...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• m4yall
Phydomir schreef op woensdag 26 oktober 2005 @ 09:26:
Bij je trainings overzicht kun je erg een menutje selecteren waardoor je per speler zijn positite kan hertrainen.
Dank je! Was eigenlijk wel erg makkelijk te vinden, nu hopen dat iedereen het er maar mee eens is dat ze zo hertrained gaan worden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Er viel me trouwens nog wat op tijdens het starten van het spel met RKC. Hans van der Haar is een rechter middenvelder. Zover ik weet is hij een spits, maar ja ik kan me natuurlijk vergissen. (al gebeurt dat weinig ;) )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• m4yall
Bij mij is Babel van nature een AML en spits gewoon goed... volgens mij is het toch andersom... mja ik klaag niet.. hij doet het goed op linksbuiten..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phydomir

Phydomir

Dennis

Bij Ajax staat ie tegenwoordig ook vaker links buiten dan in de spits.

Trouwens. Ik raad iedereen aan om die FM06 guide van sigames.com eens te lezen. Staan toch wel zeer handige dingen in. Die zelfs een doorgwinterde FM-er wel kan gebruiken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Zal vanavond eens kijken naar die guide als ik me kan bedwingen om het spel op te starten

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• m4yall
Ok, ik hoorde al van Sigames dat het van de penalties aan de patch ligt en dat het daarna verholpen is, maar ik had nog geen zin om de patch erop te zetten dus ik speel door en PSV - Ajax in de beker 2-2 na extra tijd. Dus penalties. Ik win met 3-0!!!! alles van psv miste... ik doe continue en heb weer verloren :r.......... echt een behoorlijke kutfout die me nu al 2 bekers heeft gekost...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

m4yall schreef op woensdag 26 oktober 2005 @ 15:34:
Ok, ik hoorde al van Sigames dat het van de penalties aan de patch ligt en dat het daarna verholpen is, maar ik had nog geen zin om de patch erop te zetten dus ik speel door en PSV - Ajax in de beker 2-2 na extra tijd. Dus penalties. Ik win met 3-0!!!! alles van psv miste... ik doe continue en heb weer verloren :r.......... echt een behoorlijke kutfout die me nu al 2 bekers heeft gekost...
Blame yourself....SI heeft de fout tenslotte al verholpen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vos
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 18-09 15:49

Vos

AFCA

Hehe heb Kompany ff retrained naar DRC :) scheelt me weer aanschaf van een DR.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• King Nothing
  • Niet online

King Nothing

Careful what you wish

Topicstarter
Ep0ss schreef op dinsdag 25 oktober 2005 @ 16:25:

Edit: Zo te zien ben ik de enige die twijfelt om hem te kopen. Ik vind er te weinig veranderd ten opzichte van 2005 en ipv 50 euro uitgeven kan ik ook gewoon een data-update downloaden.
Ik heb Fm 2006 voor € 39,99 bij Dixons in Emmen gekocht. Waarom Fm daar 39,99 is snap ik ook niet, er zat een stickertje op van 39,99, de verkopert scande de streepjescode, kassa zegt 49,99, kerel ziet de sticker en haalt er 10 euro af d:)b Ik had nog 4 Irischeques van een tientje p/s, dus lekker goedkoop spelletje zo :P

Beste vrind wette dat

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Mij kostte die 50 euro, gelukkig -10%. Ik was van plan om hem pas rond kerst te kopen maar jullie mooie verhalen heeft me 45 euro gekost :( , nog bedankt ;) !

Ik wist bij god niet met welke club ik zou beginnen, met Fm05 was Ajax te makkelijk en ik ben niet goed genoeg voor *** clubs. Dus heb ik voor een land gekozen, Kameroen om precies te zijn. Kameroen staat 2 punten achter Ivoorkust en ze moeten nog 2 wedstrijden, waaronder Ivoorkust. Iedereen weet hoer het in het echt afgelopen is (Ivoorkust ging door), het is aan mij de taak om ze voor de zoveelste keer wél op het WK te lozen. Geen tijd voor oefenwedstrijden, de eerste wedstrijd is meteen de belangrijkste: Ivoorkust. Ik houd jullie op de hoogte.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ben begonnen met ajax en heb eerst maar even vonk,boukhari,sqd eruit gedondert.
Maxwell kon ik na 4 jaar verlengen en trabelsi wou niet verlengen dus heb ik voor 4.5miljoen weg gedaan. In de aanval heb ik wilhelmson aangetrokken maar de supporters hadden er vragtekens bij.
mij opstelling wordt dan zoiets

Rosales-rosenberg-wilhelmson
maxwell-galasek/maduro-pienaar
juanfran-grygera-de jong-heitinga

Moet alleen ef kijken hoe het draait zo. Frank de boer ook maar aangetrokken voor 300k :p maar dat vonden de supporters ook minder.
Weet iemand nog een goed talent dat ajax kan halen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• King Nothing
  • Niet online

King Nothing

Careful what you wish

Topicstarter
Verwijderd schreef op woensdag 26 oktober 2005 @ 18:03:
Mij kostte die 50 euro, gelukkig -10%. Ik was van plan om hem pas rond kerst te kopen maar jullie mooie verhalen heeft me 45 euro gekost :( , nog bedankt ;) !

Ik wist bij god niet met welke club ik zou beginnen, met Fm05 was Ajax te makkelijk en ik ben niet goed genoeg voor *** clubs.
Mooie uitdaging:

http://www.llamaland.co.u...or/llfmteamgenerator.html

Hopa, site zoekt een random team op, jij start nieuwe game, jij gaat die club managen, jij wordt ontslagen en solliciteerd bij een andere, wordt weer ontslagen, solliciteren, ontslag, sollicitatie enz enz enz _O_

Beste vrind wette dat

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb maar ook meteen gesolliciteerd bij Emmen, die vanaf het begin zonder trainer zaten. Leuke club, maar ik denk niet dat ze mij willen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Spike-man
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 16-09 07:05
check deze clubnaam: Korea Hydro & Nuclear Power. _/-\o_ Is een club in Korean K2-League :)

Scorito: FC Bal op ons dak

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

:o Frank de boer is naar anderlecht maar vanden borre aantrekken lukt pas als ik over 1 jaar geld heb:D

Iemand nog telentjes gevonden die bij _/-\o_ ajax _/-\o_ passen?

[ Voor 82% gewijzigd door Verwijderd op 26-10-2005 18:30 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JanW
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 10:01
King Nothing schreef op woensdag 26 oktober 2005 @ 18:05:
[...]

Mooie uitdaging:

http://www.llamaland.co.u...or/llfmteamgenerator.html

Hopa, site zoekt een random team op, jij start nieuwe game, jij gaat die club managen, jij wordt ontslagen en solliciteerd bij een andere, wordt weer ontslagen, solliciteren, ontslag, sollicitatie enz enz enz _O_
Ook leuk, team waar ik moet beginnen was Amurrio - Spanish Second Division B2. Maar k heb dus (nog) geen FM 2006. Maar t begint toch egt te jeuken. Paar keer wel dixons en Free record shop ingelopen, maar was overal 49,95. Bijna gekocht, maar op 't laatste moment niet gedaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tr!gger
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 06:12
Wat ik in deze game zeer interresant vind is dat de snelheid gewoon omhoog getrained kan worden. In vorige versies heb ik daar niks wat van gemerkt en kon dat volgens mij ook niet? Na blessures gaat dit uiteraard met andere stats vrij hard omlaag maar kan ook weer hersteld worden.

Een jonge spits uit italie die ik wel interresant vond is inmiddels al van 10 naar 12 pace gegaan in een zeer korte periode.

Of zit ik hier ongelooflijk uit mn nek te lullen :P?

"The only thing necessary for the triumph of evil is that good men do nothing" -- Edmund Burke

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Er was toch ook iets dat je het stadion kon uitbreiden? Waar doe je dat soort dingen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wildhagen
  • Niet online

wildhagen

Blablabla

Verwijderd schreef op woensdag 26 oktober 2005 @ 18:48:
Er was toch ook iets dat je het stadion kon uitbreiden? Waar doe je dat soort dingen?
Manager -> Confidence -> Make Board Request -> Expand the stadium (en dan bij News kijken naar de reply van de board) :)

Virussen? Scan ze hier!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

kan het niet vinden :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Japser

Japser

Jeej!

Zo, ook weer ff bezig met mn de Graafschap save. Net de 2de wedstrijd van het seizoen verloren van de FC Emmen ( :X ... slechte voortekenen) met 2-0. Sta nu 15de, 2 wedstrijden gespeeld met maar 1 punt en 3 goals voor en 5 tegen. De wedstrijden waren eigenlijk een waar drama om te zien. Tegen Emmen zelfs maar een (!) switch gehad naar het 2d veld. De rest was kennelijk zo bloedjeslecht :P

Kortom een dramastart. Heb twee jonge Braziliaanse spelers aangetrokken (zelf gescout...ik zeg t maar ff, want ik heb me voorgenomen geen topspelers te halen die iedereen maar briljant vindt) en ik ben nog zoekende naar een goeie spits en verdediger voor de GGD.

Verder bevalt t wel goed, nu loopt de matchengine wel weer vlotjes trouwens, vaag verhaal .

Waar ik trouwens nog steeds problemen mee heb is het vinden van een goed trainingsschema voor mn middenvelders. De verdediging en aanval zijn simpel in te stellen, maar het middenveld...ik weet niet de goede balans te vinden. Iemand een tipje van de sluier?

[ Voor 15% gewijzigd door Japser op 26-10-2005 19:26 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Northwave4500
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 06-03 09:57
En hoe heten die brazilianen????

Merge wuurd 't beter

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Japser

Japser

Jeej!

Ik zet ze maar ff in spoiler tag :)

spoiler:
Rafael (DC) en Mazinho (AM L)

Ik heb database op huge staan, dus misschien dat je ze niet kan vinden :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Druk op F2, ga naar Confidence in het menuutje aan de linkerkant, dan zie je linksonderin een knoppie met 'Board Request'.

En als je hem niet in het Engels speelt moet je me niet lastig vallen :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• s0k
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 23-03-2024

s0k

Doen jullie zelf de teamtalks? Of laten jullie dit over aan jullie asstistent?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Heb het gevonden, dank je:P Ik keek er gewoon over heen.
Jammer dat ik er niks aan heb want de arena is niet van ajax dus kan niet uitbreiden maar wel meer geld vragen >:)

Doe ik zelf
3x achterelkaar al punteverlies...
RBC 1-1
heerenveen 3-3
arsenal 0-2 CL

[ Voor 25% gewijzigd door Verwijderd op 26-10-2005 20:06 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PirE
wildhagen schreef op woensdag 26 oktober 2005 @ 18:56:
[...]

Manager -> Confidence -> Make Board Request -> Expand the stadium (en dan bij Job center kijken voor een nieuwe baan ;).

Board requests moet je alleen maar doen als het bestuur en het publiek delighted is, anders heeft het weinig zin (althans in vorige versie's)

[ Voor 5% gewijzigd door PirE op 26-10-2005 20:10 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Benotti
Het is spannend ja _O_

Afbeeldingslocatie: http://img474.imageshack.us/img474/6356/untitled0sp.th.jpg

En Jack Tuyp is de man, knalt ze links en rechts binnen _O_

Afbeeldingslocatie: http://img474.imageshack.us/img474/4140/untitled24kf.th.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op maandag 24 oktober 2005 @ 20:06:
[...]

Denk dat dat alleen werkt als je iemand echt goed kent en bereid bent al je vrije tijd op te offeren. Tenminste zo gaat dat bij Ziggy en mij :P.

@ Wildhagen: Hoe meer leesvoer hoe beter :)
zoek je nog niet een erg active speler dan :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wildhagen
  • Niet online

wildhagen

Blablabla

PirE schreef op woensdag 26 oktober 2005 @ 20:08:

Board requests moet je alleen maar doen als het bestuur en het publiek delighted is, anders heeft het weinig zin (althans in vorige versie's)
Soms werkt het bij "very pleased" ook, maar idd, bij Delighted heb je de meeste kans.

Je kan beter geen request doen als het 'satisfied' is. En bij unsatisfied al helemaal niet, tenzij je je ontslag wil natuurlijk ;)

Virussen? Scan ze hier!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

s0k schreef op woensdag 26 oktober 2005 @ 19:52:
Doen jullie zelf de teamtalks? Of laten jullie dit over aan jullie asstistent?
Ik wist niet eens dat je dat KON overlaten aan je assistent :X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wildhagen
  • Niet online

wildhagen

Blablabla

Verwijderd schreef op woensdag 26 oktober 2005 @ 20:19:
[...]

Ik wist niet eens dat je dat KON overlaten aan je assistent :X
Vinkje zetten bij Options voor "Assistant manager/coach takes control of team talks".

Ik gebruik wel teamtalks. Als je dat niet doet, schijnt dat een slechte invloed op het moraal te hebben. Althans, volgens Marc Vaughan's tips & trics (iemand van SI dus).

Virussen? Scan ze hier!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ze zeiden dat ik me niet moest bemoeien met het bestuur....maarja het draait niet zo lekker dus ben misschien toch binnekort weg, me middenveld is te zwak.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PirE
wildhagen schreef op woensdag 26 oktober 2005 @ 20:21:
[...]

Vinkje zetten bij Options voor "Assistant manager/coach takes control of team talks".

Ik gebruik wel teamtalks. Als je dat niet doet, schijnt dat een slechte invloed op het moraal te hebben. Althans, volgens Marc Vaughan's tips & trics (iemand van SI dus).
Dus als ik mijn assistant het laat doen, dan is dat gelijk aan niks doen? Ik heb het nu overgelaten aan mijn assistent omdat ik het lastige onderbreking vind.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wildhagen
  • Niet online

wildhagen

Blablabla

PirE schreef op woensdag 26 oktober 2005 @ 20:30:
[...]

Dus als ik mijn assistant het laat doen, dan is dat gelijk aan niks doen? Ik heb het nu overgelaten aan mijn assistent omdat ik het lastige onderbreking vind.
Volgens mij is dat voldoende... het is denk ik alleen niks doen als je én zelf geen teamtalks doet, én het vinkje niet zet. Maar zeker weten doe ik het niet...
Verwijderd schreef op woensdag 26 oktober 2005 @ 20:27:
Ze zeiden dat ik me niet moest bemoeien met het bestuur....
Die melding valt nog wel mee... je moet pas uitkijken als je iets krijgt in de trant van 'je probeert ons geduld uit'... dan word het oppassen geblazen.

Virussen? Scan ze hier!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ja ik vraag ze ook niks meer. Het enige wat ik moet doen is een goede middenvelder en verdediger aantrekken ( vaart , chivu :P )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Kameroen

Toen ik bij Kameroen aan kwam, stonden ze er zo voor:
Afbeeldingslocatie: http://img437.imageshack.us/img437/1310/tweederondegroep3a2kq.jpg

Ik moest tegen Ivoorkust, dus een mooie kans om ze in te halen. Helaas is mijn team een stuk zwakker (ik heb maar 1 echte topper, Eto'o) maar met een goede tactiek moet het me wel lukken om te winnen. Het werd een erg spannende wedstrijd, met kansen over en weer. Gelukkig deed Didier Drogba aan hun kant niet mee, maar Koné zorgde voor net zoveel kansen. Vlak voor rust kwam eindelijk de verlossing, natuurlijk door Samuel Eto'o. Toen begon het verdedigen, en ik kreeg nog een goede kans voor de 0-2, maar de doelpunt werd afgekeurd. Daarna ben ik maar gaan verdedigen (is die tijdrek knop nieuw? _/-\o_ ) en heb ik verdiend voor 3 punten gezorgd.

Afbeeldingslocatie: http://img429.imageshack.us/img429/5436/ivoorkustkameroen3gp.jpg

Afbeeldingslocatie: http://img324.imageshack.us/img324/8233/tweederondegroep3b1sd.jpg

Egypte bleek minder dan verwacht, blijkbaar hadden zij geen zin om nog hun best te doen aangezien ze al lang uitgeschakeld waren.

Afbeeldingslocatie: http://img409.imageshack.us/img409/6287/gekwalificeerd9rk.jpg

----------------------
Mijn eerste indruk van het spel: veel nieuwe opties vind ik erg handig. Vooral de manager homepage, en het tijdrekken vind ik ook erg grappig (en handig). Ik heb nu een leuke uitdaging en hopelijk mag ik naar Emmen toe :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FDMK
ze boden mij een nieuw contract aan het bestuur :9

Met een budget van 14M en 500k loonbudget. Daar hielden ze maar aan vast terwijl ik liever 12M en 550M loonbudget wilde na 4 keer heen en weer onderhandelen toch mijn zin gekregen plus een sterk verbeterd oefencomplex >:) . Volgend jaar maar eens voor het stadion bietsen O-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sleepie
Na de fantastische start (met RBC vooral) gaat het hier stukken minder :(
Ik heb wat trainingsschedules gemaakt, maar ik doe schijnbaar toch iets fout. Ik train mn spitsen en AMR/L/C meer op aanvallen en minder op verdedigen, maar ze worden er zeker niet beter van.
Integendeel, goede spitsen gaan zelfs achteruit .... wat doe ik fout ??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• King Nothing
  • Niet online

King Nothing

Careful what you wish

Topicstarter
Ik ga maar weer opnieuw beginnen :/

Er zit een cluppie in genaamd Harchester Utd en daar zitten een zut supertalenten die je voor 0 euro kan halen. Nu kan je dat team uitzetten als je een nieuw spel start, maar dat moet je ze aanvinken. Ik zag de vinkjes staan (die er dus standaard staan) en als je de vinkjes weghaald heb je Harchester er wel inzitten :?

Nu was ik gelukkig pas op 12 juli ofzo, maar een beetje kloten van de coaches en scouts die ik al had aangetrokken. Morgen maar even de namen opschrijven :P
Japser schreef op woensdag 26 oktober 2005 @ 19:23:
Zo, ook weer ff bezig met mn de Graafschap save. Net de 2de wedstrijd van het seizoen verloren van de FC Emmen ( :X ... slechte voortekenen)
Maak je maar niet ongerust hoor, Emmen speelt waardeloos en ongemotiveerd de laatste wedstrijden :/ Als we net zo "goed" spelen als gisteren in Eindhoven en De Graafschap doet z'n best dan kan de 9-1 van AGOVV vorige week herhaald worden :/

Beste vrind wette dat

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

King Nothing: weet jij zo of de middenvelder Daniel Manning 'in het echt' al eens in Emmen 1 heeft gespeeld? Ik heb die overgeheveld uit de jeugd omdat ik al zeker weet dat Mourad niet blijft, hij heeft nu 1 invalbeurt en 3 basisplaatsen gehad en een avg rating van 8.33! Scoorde tijdens z'n debuut! :D
Pagina: 1 ... 4 ... 11 Laatste

Dit topic is gesloten.