@ Wildhagen: ook hier geen last met Augsburg
thnxBenotti schreef op zaterdag 29 oktober 2005 @ 12:43:
[...]
Op een positie klikken in de positie column van de stand
iRacing | Sim Gear: SimXperience AccuForce, Heusinkveld Pro, Custom 80/20 rig, Sparco R100 Sky
Even pesten:
De Graafschap - FC Emmen 0-1
Muhahahahahahaha 
Was mooie en spannende pot voetbal heren Japser en MrRudi
De Graafschap - FC Emmen 0-1
Beste vrind wette dat
Soms is 't beater iets moeis te verleeze
Beater verleeze dan dat ge 't noeit het gehad
Zo. De 1e helft van mijn 2e seizoen bij SV Darmstadt zit er op. Na een wat moeizame start van het seizoen begon het na een wedstrijd of 7 echt te lopen. Ik ben inmiddels 12 wedstrijden ongeslagen en daarvan heb ik 10 gewonnen.
Ik sta nu ook ruim bovenaan de ranglijst in de Zuidelijke Regionale competitie. Met 38 punten uit 17 wedstrijden.
Ook mijn spitsen zijn eindelijk op dreef met 27 doelpunten samen. Erg netjes.
De stand:
[img=200,150,1]]http://www.blacklotus.co.uk/screenshots/stand.jpg[/img]
Volgens mij is het tevens zo dat die 2e elftallen niet mee doen voor promotie. Dus eigenlijk sta ik gewoon 8 punten los van de eerste echte bedreiging
Ik sta nu ook ruim bovenaan de ranglijst in de Zuidelijke Regionale competitie. Met 38 punten uit 17 wedstrijden.
Ook mijn spitsen zijn eindelijk op dreef met 27 doelpunten samen. Erg netjes.
De stand:
[img=200,150,1]]http://www.blacklotus.co.uk/screenshots/stand.jpg[/img]
Volgens mij is het tevens zo dat die 2e elftallen niet mee doen voor promotie. Dus eigenlijk sta ik gewoon 8 punten los van de eerste echte bedreiging
[ Voor 14% gewijzigd door Phydomir op 29-10-2005 14:07 ]
iRacing | Sim Gear: SimXperience AccuForce, Heusinkveld Pro, Custom 80/20 rig, Sparco R100 Sky
Ik weet het niet meer met Feyenoord hoor.
Het lijkt wel of die ploeg gewoon niet mag winnen in FM2006. Heb nu 4 keer dezelfde wedstrjd tegen ADO gespeeld (gewoon om es wat verschillende tactics te proberen) maar t haalt allemaal niks uit.
Als ik full-out attack ga, is t bij rust 2-0 of 3-0 maar wordt het vrolijk 2-2 of 3-3 door idiote fouten, rode kaarten of blessures.
Als ik verdedigend speel kom ik 0-1 achter ofzo en moet ik hopen dat ik nog gelijk kan maken. Maar winst lijkt gewoon niet haalbaar
Het lijkt wel of die ploeg gewoon niet mag winnen in FM2006. Heb nu 4 keer dezelfde wedstrjd tegen ADO gespeeld (gewoon om es wat verschillende tactics te proberen) maar t haalt allemaal niks uit.
Als ik full-out attack ga, is t bij rust 2-0 of 3-0 maar wordt het vrolijk 2-2 of 3-3 door idiote fouten, rode kaarten of blessures.
Als ik verdedigend speel kom ik 0-1 achter ofzo en moet ik hopen dat ik nog gelijk kan maken. Maar winst lijkt gewoon niet haalbaar
Verwijderd
Ik heb er niks van meegekregen, zat tot half twee 's nachts op kantoor...deadline dayKing Nothing schreef op zaterdag 29 oktober 2005 @ 13:31:
Even pesten:
De Graafschap - FC Emmen 0-1Muhahahahahahaha
Zo, het seizoen 2008/2009 zit er weer op, het eerste in de hoogste afdeling van België, en dus een strijd tegen degradatie.
Board was pessimistisch, supporters ook. Board verwachtte 'stay clear of relegation', de supporters hielden het op 'fight bravely against relegation'.
Financieel gaat het vrij beroerd, heb nu een schuld van 6 miljoen, ondanks dat ik ruim onder wagebudget zit. Maar de board is nog steeds satisfied met de financien, dus het kan wel...
Om te beginnen de Cup: daar had ik de pech in de eerste te spelen ronde (de 6e), al meteen de toenmalige nummer één te treffen: Charleroi. Toch deed ik het niet zo slecht, maar verloor toch met 2-1.
In de competitie begon het mooi met een 4-0 overwinning, maar daarna zakte ik erg snel... om daar bijna het hele seizoen te blijven steken. Getuige dit plaatje:

Ondanks dat ik hier en daar wat puntjes gesprokkeld heb, ben ik toch gedegradeerd...
Op het gebied van transfers is er weer wel wat te melden. Om te beginnen gaat mijn beste speler (Pecovsky) weg. Had hem wel kunnen houden, maar Middlesborough bood 4.5 miljoen, en dat kon ik wel gebruiken.
Ter vervanging is er een nieuwe AMRC gekomen (Biondini, een regen). Ook komt er een nieuwe DRLC (een Griek, nog niet gearriveerd), omdat mijn huidige DR al oud begint te worden (34 jaar). Ook komt er nog een spits, omdat één spits (Pelic) al vrij oud is (33 jaar), en de overigen nogal eens gebleseerd of moe zijn.
Mark Otten heb ik gehaald als DM, en Chimedza komt over voor de diepte. Hoewel die laatste eigenlijk een beetje een miskoop is, hij is niet echt goed...
Verder nog een overbodige DRL, overbodige GK (leverde toch 1 miljoen op) en wat jeugspelers verkocht.
Heb in de loop van het seizoen aanbiedingen gehad om te managen bij Empoli, Club Brugge en Lokeren, maar allemaal afgewezen. Een offer van Bolton Wanderers (Engelse League One) heb ik wel aangenomen, ik begin daar zodra het seizoen is afgelopen (7 juni).
Competitie:

Selectie:

Beste speler:
Board was pessimistisch, supporters ook. Board verwachtte 'stay clear of relegation', de supporters hielden het op 'fight bravely against relegation'.
Financieel gaat het vrij beroerd, heb nu een schuld van 6 miljoen, ondanks dat ik ruim onder wagebudget zit. Maar de board is nog steeds satisfied met de financien, dus het kan wel...
Om te beginnen de Cup: daar had ik de pech in de eerste te spelen ronde (de 6e), al meteen de toenmalige nummer één te treffen: Charleroi. Toch deed ik het niet zo slecht, maar verloor toch met 2-1.
In de competitie begon het mooi met een 4-0 overwinning, maar daarna zakte ik erg snel... om daar bijna het hele seizoen te blijven steken. Getuige dit plaatje:
Ondanks dat ik hier en daar wat puntjes gesprokkeld heb, ben ik toch gedegradeerd...
Op het gebied van transfers is er weer wel wat te melden. Om te beginnen gaat mijn beste speler (Pecovsky) weg. Had hem wel kunnen houden, maar Middlesborough bood 4.5 miljoen, en dat kon ik wel gebruiken.
Ter vervanging is er een nieuwe AMRC gekomen (Biondini, een regen). Ook komt er een nieuwe DRLC (een Griek, nog niet gearriveerd), omdat mijn huidige DR al oud begint te worden (34 jaar). Ook komt er nog een spits, omdat één spits (Pelic) al vrij oud is (33 jaar), en de overigen nogal eens gebleseerd of moe zijn.
Mark Otten heb ik gehaald als DM, en Chimedza komt over voor de diepte. Hoewel die laatste eigenlijk een beetje een miskoop is, hij is niet echt goed...
Verder nog een overbodige DRL, overbodige GK (leverde toch 1 miljoen op) en wat jeugspelers verkocht.
Heb in de loop van het seizoen aanbiedingen gehad om te managen bij Empoli, Club Brugge en Lokeren, maar allemaal afgewezen. Een offer van Bolton Wanderers (Engelse League One) heb ik wel aangenomen, ik begin daar zodra het seizoen is afgelopen (7 juni).
Competitie:
Selectie:
Beste speler:
Virussen? Scan ze hier!
Als je nou begint met full attack en je staat 2-0 of 3-0 voor, verander je dan wel van tactiek? Want alles of niets spelen als je al ruim voorstaat is natuurlijk onzin. Met zo'n voorsprong doe je het gewoon wat kalmer aan.Sleepie schreef op zaterdag 29 oktober 2005 @ 16:29:
Ik weet het niet meer met Feyenoord hoor.
Beste vrind wette dat
Ja, dan gaan we wat rustiger spelen. Na wat puzzelen heb ik denk ik nu de juiste tactics voor Feyenoord gevonden. Eens kijken of dat in the long run werkt.King Nothing schreef op zaterdag 29 oktober 2005 @ 18:23:
Als je nou begint met full attack en je staat 2-0 of 3-0 voor, verander je dan wel van tactiek? Want alles of niets spelen als je al ruim voorstaat is natuurlijk onzin. Met zo'n voorsprong doe je het gewoon wat kalmer aan.
Update on RBC : Het blijft super gaan. Na een dipje van een paar wedstrijdjes, zijn de jongens weer helemaal wakker. Ajax uit werd een 1 - 3 zege voor ons Roosendalers
RBC staat nu 6de in de Eredivisie en we zijn bijna halfweg. Europees voetbal zit er nog steeds in
spoiler:
Freddy Adu was toch een talent?
zijn contract loopt af...heerlijk om zo spelers te ronselen

Any job you can do in your pajamas is not the hardest job in the world.
Jij gaat echt als een speer door de game heen hewildhagen schreef op zaterdag 29 oktober 2005 @ 18:23:
Zo, het seizoen 2008/2009 zit er weer op, het eerste in de hoogste afdeling van België, en dus een strijd tegen degradatie.
Ik ben met Volendam nog lekker door aan het klungelenn in mijn tweede seizoen. Nog maar 6 punten verwijderd van degradatie
Wel een leven gelukkig, geen andere games (iig op dit moment) en veel vrije tijd 
Ik haat workpermits trouwens. Heb ik het talent van mijn leven ontdekt (een Kroaat), word zijn permit geweigerd. Kut (Kunt U Tekenen).
Ik haat workpermits trouwens. Heb ik het talent van mijn leven ontdekt (een Kroaat), word zijn permit geweigerd. Kut (Kunt U Tekenen).
Virussen? Scan ze hier!
Yay, promotie behaald met SV Darmstadt. Uiteindelijk 2e geworden in de competitie achter het 2e team van Bayern. Maar wel behoorlijk voor de nummer 3. Best netjes vind ik zelf. Gelijk flink wat tv geld gekregen waardoor mijn financiele toekomst er gelijk een stuk beter uit ziet.
Nu zo beginnen aan het eerste seizoen in de 2e bundesliga. In de zomer wel een aantal behoorlijke spelers gekocht die vooral in de breedte voor versterking moeten zorgen.Ik merkte namelijk dat het echt behoorlijk slecht liep als een belangrijke speler niet mee kon doen.
Meest vooraanstande transfer deze zomer moet toch wel de vrije transfer van Dave van de Bergh zijn, inmiddels al wel 31 maar direct qua stats verreweg de beste speler die ik heb.
Mijn doelstelling zal worden om niet direct te dregraderen, ondank dat het bestuur verwacht wat ik veilig in de middenmoot zal eindigen.
Edit: hehe. over ongelukkige start. 1e twee wedstrijden gelijk tegen de twee getipte titel kandidaten en daarna voor de beker tegen 1. FC Kohl (1e bundesliga).
Nu zo beginnen aan het eerste seizoen in de 2e bundesliga. In de zomer wel een aantal behoorlijke spelers gekocht die vooral in de breedte voor versterking moeten zorgen.Ik merkte namelijk dat het echt behoorlijk slecht liep als een belangrijke speler niet mee kon doen.
Meest vooraanstande transfer deze zomer moet toch wel de vrije transfer van Dave van de Bergh zijn, inmiddels al wel 31 maar direct qua stats verreweg de beste speler die ik heb.
Mijn doelstelling zal worden om niet direct te dregraderen, ondank dat het bestuur verwacht wat ik veilig in de middenmoot zal eindigen.
Edit: hehe. over ongelukkige start. 1e twee wedstrijden gelijk tegen de twee getipte titel kandidaten en daarna voor de beker tegen 1. FC Kohl (1e bundesliga).
[ Voor 9% gewijzigd door Phydomir op 30-10-2005 10:51 ]
King Nothing schreef op zaterdag 29 oktober 2005 @ 13:31:
Even pesten:
De Graafschap - FC Emmen 0-1Muhahahahahahaha
Savegame wil niet meer laden gvd
Beste vrind wette dat
Oeh bah die gore Mourad. Wat een prutser is dat irl 
Anyway, ik heb dringend een scorende spits nodig voor mn de Graafschap elftal maar ik weet niemand? Het moet wel een Nederlander zijn, want ik heb alweer een zooi buitenlanders gehaald en anders is de identiteit van de club foetsie
Edit: oja hij moet voor max. 600.000 euro te halen zijn want meer heb ik niet. En eh...svp heel snel reageren, want ik krijg net t bericht dat de transfermarkt vanavond sluit en dus kan ik nu niet verder.
Anyway, ik heb dringend een scorende spits nodig voor mn de Graafschap elftal maar ik weet niemand? Het moet wel een Nederlander zijn, want ik heb alweer een zooi buitenlanders gehaald en anders is de identiteit van de club foetsie
Edit: oja hij moet voor max. 600.000 euro te halen zijn want meer heb ik niet. En eh...svp heel snel reageren, want ik krijg net t bericht dat de transfermarkt vanavond sluit en dus kan ik nu niet verder.
[ Voor 30% gewijzigd door Japser op 30-10-2005 14:32 ]
Is Valeev niet betaalbaar?
En idd is Mourad een prutsert, hij had 2x moeten afgeven ipv zelf schieten
Beste vrind wette dat
Ik heb nu 2 seizoenen gewonnen maarja succes eist zijn tol. Met maxwell is nu mijn laatste linkerverdediger vertrokken. ( voor 14.5M maar goed
) . Nu kan ik nergens meer een fatsoenlijke
Linker verdediger meer vinden...
iemand een id?
iemand een id?
2 Clubs managen gaat mij te traag, dus alleen Emmen is overgebleven. Eens kijken of het op mijn eigen pc (speel nu op laptop) wel wat beter gaat trouwens, pc heeft wat meer ram geheugen.
Beste vrind wette dat
ik heb Filipe gekocht van Real Madrid voor 2.6M mss koop ik Evra nog wel als back-up ( of omgekeerd )Dreadramon schreef op zondag 30 oktober 2005 @ 17:18:
evra van monaco, als ie wil komen...
Verwijderd
offtopic: Mourad heb ik zo'n schijthekel aan irlKing Nothing schreef op zondag 30 oktober 2005 @ 15:06:
Is Valeev niet betaalbaar?

Ik ga zo beginnen aan de laatste paar wedstrijden van het seizoen met RC Mechelen / Vitesse.
Met Mechelen nog 3 wedstrijden te gaan, 3pt voor op de nr 2 (sta dus 1ste) en de laatste wedstrijd van het seizoen is thuis tegen de ... jawel, de nr 2. Spannend dus
Vitesse is het seizoen al over, moet nog 8 wedstrijden ofzo, maar europees zit er niet meer in. Zelfs intertoto niet denk
Nou, mijn zware seizoen start zit er op. En het begin is hoopvol doch ongelukkig.
Kaiserslautern thuis.
Nipt 1-0 verloren
Frankfurt uit.
4-4 gelijk. Nadat ik na 17 minuten met 10 man speelde
FC Koln thuis.
2-1 verloren nadat ik 1-0 voor stond tot de 81e minuut.
Erg jammer, had meer in gezeten in de cup. Maar de 1e ronde dus niet overleeft
Kaiserslautern thuis.
Nipt 1-0 verloren
Frankfurt uit.
4-4 gelijk. Nadat ik na 17 minuten met 10 man speelde
FC Koln thuis.
2-1 verloren nadat ik 1-0 voor stond tot de 81e minuut.
Erg jammer, had meer in gezeten in de cup. Maar de 1e ronde dus niet overleeft
Das erg zonde, maar wel netjes opzich!
[ Voor 140% gewijzigd door Vos op 30-10-2005 18:32 ]
Verwijderd
Heeft niemand van jullie last van die bug op 21 mei???
dan loopt hij vast met een error..
link
daar staat het en meer mensen hebben er last van..
dus in het eerste seizoen loopt hij vast op 21 mei.. elke keer weer..
mooi kut...
link
mooi kut...
Zo dat lijkt me echt minder ben je je seizoen naar een goed einde aan het brengen crasht die
Maar nee ik heb er gelukkig geen last van gehad

Maar nee ik heb er gelukkig geen last van gehad
Schijnt alleen te gebeuren wanneer je de Belgische competitie hebt draaien. Dan ben je dus lekker verneukd ja. Blij toe dat ik op het allerlaatste moment heb besloten om de Belgische competitie toch maar niet te draaienVerwijderd schreef op zondag 30 oktober 2005 @ 18:28:
Heeft niemand van jullie last van die bug op 21 mei???
link
mooi kut...
Gelukkig heb ik geen last van die bug...
(en hier draait de Belgische competitie ook, dus dat is het niet, of iig het is niet de enige factor).
(en hier draait de Belgische competitie ook, dus dat is het niet, of iig het is niet de enige factor).
Virussen? Scan ze hier!
Verwijderd
Daar houd ik me dan maar aan vast, zit op 2 april...wildhagen schreef op zondag 30 oktober 2005 @ 18:57:
Gelukkig heb ik geen last van die bug...

Gaat goed met Emmen
'k Sta 18e. Domineer elke wedstrijd maar Van Dijk, Leferink en Doorn weten niet hoe je een bal in het doel moet krijgen
en mijn keepers weten niet hoe je een bal moet stoppen. Net tegen Go Ahead, hun hebben 2 shots on target, ik 8, eindstand 1-3, tegen Telstar 3 shots on target van hun tegen 9 on target van mij, uitslag 2-4. De drie Emmengoals waren alle 3 uit penalties 
Oh ja, Valeev heeft zijn been gebroken in de 1e oefenwedstrijd (tegen Man Ure) en is 6 maand weg.

Oh ja, Valeev heeft zijn been gebroken in de 1e oefenwedstrijd (tegen Man Ure) en is 6 maand weg.
[ Voor 12% gewijzigd door King Nothing op 30-10-2005 19:38 ]
Beste vrind wette dat
Het gaat niet zo goed met mij met Ajax ( 3e seizoen ) :
Veel doelpunten tegen als win.
Heel vaak een gelijk spel
Er zijn een aantal spelers vertrokken vergeleken met vorig seizoen waar ik kampioen mee geworden was. Maar ik dacht dat ik het goed had vervangen :
Filipe ( Real Madrid ) voor Maxwell
Toni (Fiorentiena) voor Laquinta
Brighi ( Roma ) voor Galasek
Freddy Adu gekocht.
Huntelaar gekocht
Aborah laten vertrekken.
Ligt het nou alweer aan mijn opstelling of hoe, wat?

*edit* Galasek zit zonder contract nog bij mn team zie ik nu
Veel doelpunten tegen als win.
Heel vaak een gelijk spel
Er zijn een aantal spelers vertrokken vergeleken met vorig seizoen waar ik kampioen mee geworden was. Maar ik dacht dat ik het goed had vervangen :
Filipe ( Real Madrid ) voor Maxwell
Toni (Fiorentiena) voor Laquinta
Brighi ( Roma ) voor Galasek
Freddy Adu gekocht.
Huntelaar gekocht
Aborah laten vertrekken.
Ligt het nou alweer aan mijn opstelling of hoe, wat?

*edit* Galasek zit zonder contract nog bij mn team zie ik nu
[ Voor 7% gewijzigd door FDMK op 30-10-2005 20:44 ]
Fout gevonden:
PSV en andere Europese deelnemers komen in de 3e ronde in de beker, dat moet pas in de 4e ronde.
Die fout zat trouwens ook al in FM05...
PSV en andere Europese deelnemers komen in de 3e ronde in de beker, dat moet pas in de 4e ronde.
Die fout zat trouwens ook al in FM05...
Beste vrind wette dat
Ff een vraagje: als er bij de Prefered Moves van een speler staat "Dives in to tackles", is dat dan goed of slecht?
Mijn Engels is niet zo denderend...
Betekent dat hij er vol in gaat (in positieve zin), of betekent dat hij mee wil doen aan de Schwalbe Kampioenschappen (negatief dus)?
Betekent dat hij er vol in gaat (in positieve zin), of betekent dat hij mee wil doen aan de Schwalbe Kampioenschappen (negatief dus)?
Virussen? Scan ze hier!
Zoeen heb je er ook bij Woodgate ( Real Madrid ) daar staat : schiet de bal onder druk blind wegwildhagen schreef op zondag 30 oktober 2005 @ 21:06:
Ff een vraagje: als er bij de Prefered Moves van een speler staat "Dives in to tackles", is dat dan goed of slecht?

<- Kan handig zijn maar..
Verwijderd
lijkt me een echte bikkelaarwildhagen schreef op zondag 30 oktober 2005 @ 21:06:
edit:
Kampioen met RC Mechelen

De kampioenswedstrijd. Laatste wedstrijd: tegen de nr 2 (beiden 59pt). Bikkelharde pot, maar 3-0 gewonnen.

Eindstand, net zo close finish
[ Voor 32% gewijzigd door Verwijderd op 30-10-2005 21:27 ]
Het is negatief. Betekent dat de speler snel duikt als iemand hem tackelt, ook als hij normaal gesproken door zou kunnen spelen...wildhagen schreef op zondag 30 oktober 2005 @ 21:06:
We zijn allemaal vaandeldrager in een optocht van gekwetsten.
Was dat niet die gozer die in twee wedstrijden een keer een bal in het eigen doel trapte?spyros schreef op zondag 30 oktober 2005 @ 21:11:
[...]
Zoeen heb je er ook bij Woodgate ( Real Madrid ) daar staat : schiet de bal onder druk blind weg![]()
<- Kan handig zijn maar..
Thnx alle drie voor jullie antwoord, de koop gaat dus niet door... wel jammer, stats waren wel goed, maar ik heb geen behoefte aan een gele-kaartenverzamelaar wegens diven.
Virussen? Scan ze hier!
ja diewildhagen schreef op zondag 30 oktober 2005 @ 21:14:
[...]
Was dat niet die gozer die in twee wedstrijden een keer een bal in het eigen doel trapte?
Thnx alle drie voor jullie antwoord, de koop gaat dus niet door... wel jammer, stats waren wel goed, maar ik heb geen behoefte aan een gele-kaartenverzamelaar wegens diven.
Verwijderd
Huh? Dives in to tackles is toch niet negatief? 
(wel in de zin van: iets te fanatiek, dus een kaartenpakker)
(wel in de zin van: iets te fanatiek, dus een kaartenpakker)
[ Voor 41% gewijzigd door Verwijderd op 30-10-2005 21:29 ]
Ja, dat is inderdaad dat ie stevig erin gaat. Zal ook wel eens geel opleveren, maar niet zo zinloos.
Speciale omschrijving van zo'n schoonspringer is volgens mij 'likes to dive', of iets in die trend.
Speciale omschrijving van zo'n schoonspringer is volgens mij 'likes to dive', of iets in die trend.
Verwijderd
Ja precies. Nee Rexomnium zei het zo overtuigt, ik denk die heeft het ergens gelezen ofzoDreadramon schreef op zondag 30 oktober 2005 @ 21:37:
Ja, dat is inderdaad dat ie stevig erin gaat. Zal ook wel eens geel opleveren, maar niet zo zinloos.
Kortom Wildhagen: had hem gewoon gehaald. Niks diven, gewoon een Davids in je team
Damn, nu brengen jullie me toch weer aan het twijfelen hoor 
Ga er nog eens goed een nachtje over slapen (stop nu ff met spelen). De transfer is toch pas over enkele maanden (eind van het seizoen), en hij is nog steeds beschikbaar (had het offer nog niet ge-withdraw-ed).
Ga er nog eens goed een nachtje over slapen (stop nu ff met spelen). De transfer is toch pas over enkele maanden (eind van het seizoen), en hij is nog steeds beschikbaar (had het offer nog niet ge-withdraw-ed).
Virussen? Scan ze hier!
wilhagen, kan je het spel niet in het Nederlands gaan spelen?
Emmen wordt langzamerhand wat beter, sta ondertussen "al" 13e en heb, met veel moeite, de 3e ronde van de beker gehaald door Zwolle te verslaan op penalties (2-0... ), daarin is NAC de tegenstandert.
Emmen wordt langzamerhand wat beter, sta ondertussen "al" 13e en heb, met veel moeite, de 3e ronde van de beker gehaald door Zwolle te verslaan op penalties (2-0... ), daarin is NAC de tegenstandert.
Beste vrind wette dat
Verwijderd
Nou ff weer een mini-update: ik ben weg bij Emmen...na anderhalf seizoen had ik een beetje de situatie die King Nothing nu ook heeft. Zo erg dat ik in de laatste wedstrijd na 20 minuten en 10 verprutste kansen alle spitsen eruit heb gehaald voor verdedigers en iedereen voor de eigen goal had gezet...zo pissig was ik
Maar goed in de winterstop heb ik mijn ontslag ingediend. Ik kon gelukkig ook meteen weer aan de bak bij het in het vorige seizoen gedegradeerde Vitesse...daarmee sta ik nu 1ste in de eerste divisie. IK verloor wel mijn eerste wedstrijd...van Emmen
Kan wel, maar heb ik een hekel aan.King Nothing schreef op zondag 30 oktober 2005 @ 21:48:
wilhagen, kan je het spel niet in het Nederlands gaan spelen?
Normale Engelse taal is geen enkel probleem, maar sommige speciale niet zo vaak voorkomende uitdrukkingen (zoals in dit voorbeeld) heb ik nog wel eens moeite mee om te bepalen hoe iets bedoeld is (de betekenis van de woorden ken ik dus wel, maar de intentie erachter niet).
Klinkt vaag, maar ik weet ook niet hoe ik het anders onder woorden moet brengen.
Om ook maar ff een korte mini-update te geven: gaat fantastisch, sta 16 punten los van de nr2 met 26 games gespeeld, 4 gelijke spelen, één verlies, alle andere winst. Ik (Bolton) ben dus eigenlijk veel te sterk voor de League One... League Cup lig ik er al wel uit (tegen West Brom), FA Cup en LDV Vans doe ik nog volop mee (bij de laatste sta ik in de halve finale). Nog 20 games en dan zit ik in de Championship
[ Voor 3% gewijzigd door wildhagen op 30-10-2005 21:57 ]
Virussen? Scan ze hier!
Verwijderd
Ik zie toch wel op tegen 21 mei heur
(volgens sommige dus de bug dat de game stopt)
Ben nu lekker kampioen met Mechelen (in belgie), met Vitesse paar toffe transfers voor volgend seizoen
... maar ik zit nu op 1mei, ga morgenavond verder. Het zal me maar gebeuren
edit:
voor de goede nachtrust ff gechecked (doorgaan zonder op te slaan): momenteel spelend 27mei

Ben nu lekker kampioen met Mechelen (in belgie), met Vitesse paar toffe transfers voor volgend seizoen
... maar ik zit nu op 1mei, ga morgenavond verder. Het zal me maar gebeuren
edit:
voor de goede nachtrust ff gechecked (doorgaan zonder op te slaan): momenteel spelend 27mei
[ Voor 18% gewijzigd door Verwijderd op 30-10-2005 22:41 ]
Zet het spel even in het Nederlands, het kan iets zijn dat de speler zijn tackles het liefst op de grond maakt. Ik zag zoiets in de editor staan. Er is ook een optie dat een speler bij het tackelen zo veel mogelijk 'overeind' blijft.
Verwijderd
Pfff
Online spel. Ik inter, vriend Milan. Eerste seizoen begon desastreus, einde ging veel beter. Begin tweede seizoen uitstekend en opeens spelen ze weer ontzettend bagger. Wat een drama. Ik heb soms het gevoel dat er zoveel factoren zijn waar ik mee rekening moet houden dat het niet meer te genieten is.
Ik zie het wel aan. Ik beschouw het als een learning curve, deze game is dan maar een oefenpotje. Vriend die Milan coacht heeft het ook heel moeilijk.
Ik speelde 3-4-3, switchte naar een 3-1-4-2 omdat mijn verdedigers meer steun nodig hadden en dat ging dus eerst heel goed. Maar dus opeens in seizoen twee een neerwaartse spiraal. De oorzaak is niet te vinden. Iedereen was conditioneel en qua moraal in orde maar dan nog....
Ik ben maar teruggegaan naar default inter tactiek 3-4-3 met iedereen op default instellingen, behalve de verdedigers die ik geen enkele creatieve vrijheid gun en qua mentaliteit ultradefensief heb gezet. 1 van de MC's speelt defensief en tackelt hard. Ik zie wel hoe het verder gaat. Ik en mn maat zijn al twee keer ontslagen
Online spel. Ik inter, vriend Milan. Eerste seizoen begon desastreus, einde ging veel beter. Begin tweede seizoen uitstekend en opeens spelen ze weer ontzettend bagger. Wat een drama. Ik heb soms het gevoel dat er zoveel factoren zijn waar ik mee rekening moet houden dat het niet meer te genieten is.
Ik zie het wel aan. Ik beschouw het als een learning curve, deze game is dan maar een oefenpotje. Vriend die Milan coacht heeft het ook heel moeilijk.
Ik speelde 3-4-3, switchte naar een 3-1-4-2 omdat mijn verdedigers meer steun nodig hadden en dat ging dus eerst heel goed. Maar dus opeens in seizoen twee een neerwaartse spiraal. De oorzaak is niet te vinden. Iedereen was conditioneel en qua moraal in orde maar dan nog....
Ik ben maar teruggegaan naar default inter tactiek 3-4-3 met iedereen op default instellingen, behalve de verdedigers die ik geen enkele creatieve vrijheid gun en qua mentaliteit ultradefensief heb gezet. 1 van de MC's speelt defensief en tackelt hard. Ik zie wel hoe het verder gaat. Ik en mn maat zijn al twee keer ontslagen

Hmmz, m'n biologische klok loopt nog een uurtje voor maar dat geeft me wel mooi de tijd om nog ff FM te spelen. en jups, ik ben zwaar verslaafd.
Het gaat met Darmstadt toch allemaal wat moeizamer dan ik verwacht had. Ik sta na 12 speel rondes rond de gevaren zone met slechts 11 puntjes, echter is er zojuist iets gebeurd wat me weer hoop geeft. Ik heb nummer 4, Herta BSC, verslagen met 7-2
Tevens uit de laatste 3 wedstrijden 6 punten, er is dus hoop.
Het gaat met Darmstadt toch allemaal wat moeizamer dan ik verwacht had. Ik sta na 12 speel rondes rond de gevaren zone met slechts 11 puntjes, echter is er zojuist iets gebeurd wat me weer hoop geeft. Ik heb nummer 4, Herta BSC, verslagen met 7-2
Tevens uit de laatste 3 wedstrijden 6 punten, er is dus hoop.
Van het weekend nieuw potje begonnen. Kheb 13 competities uit 7 landen en een Large DB ingeladen. In het begin ging het lekker soepeltjes, ik ben nu pas net in september aanbeland, maar het spel gaat nu al wat langzamer lopen. Ik vraag me af of ik toch niet beter een medium DB had kunnen inladen ivm de snelheid.
Kben zoals altijd mijn eerste potje met Ajax begonnen. Na een zeer wisselvallige voorbereiding, heb ik toch maar mooi de supercup van PSV gewonnen. Ik speelde vanaf de 60e minuut met 10 man, Maar Babel maakte mooi in de allerlaatste minuut (93e) de 1-0
Vervolgens voorronde CL, Shaktar geloot, ik weet nog dat dat elftal in de voorige FM veels te goed was! Ook nu hebben ze weer aardig wat goede spelers, waarvan sommige op mijn shortlist staan. Thuis mooi met 4-2 gewonnen. Schrok ik me daarna de pleuris toen ik uit met 2-0 achter kwam, gelukkig werd het in de laatste 20 min 2-2 en ben ik dus geplaats voor de CL.
Competitie goed begonnen, na een moeilijke uit overwinning op ADO (2-3) kwamen twee gemakkelijke wedstrijden, NEC thuis (4-1) en RBC uit (1-5)
De nieuwe FM is toch weer een hele verbetering, het spel is sneller (ondanks dat het nu toch wat langzamer aan het worden weer is). En weer uitgebreider. Ik vind de nieuwe trainigsmodule erg leuk, je moet goed opletten dat je je spelers niet overtrained. Daarnaast zijn de tactische opties weer wat beter, en uigebreider. En dat je je mening in de rust en na de wedstrijd kan geven vind ik ook erg leuk.
Ik ben nu alweer verslaafd
(en ik was nog niet eens van FM2005 afgekicked
)
Kben zoals altijd mijn eerste potje met Ajax begonnen. Na een zeer wisselvallige voorbereiding, heb ik toch maar mooi de supercup van PSV gewonnen. Ik speelde vanaf de 60e minuut met 10 man, Maar Babel maakte mooi in de allerlaatste minuut (93e) de 1-0
Vervolgens voorronde CL, Shaktar geloot, ik weet nog dat dat elftal in de voorige FM veels te goed was! Ook nu hebben ze weer aardig wat goede spelers, waarvan sommige op mijn shortlist staan. Thuis mooi met 4-2 gewonnen. Schrok ik me daarna de pleuris toen ik uit met 2-0 achter kwam, gelukkig werd het in de laatste 20 min 2-2 en ben ik dus geplaats voor de CL.
Competitie goed begonnen, na een moeilijke uit overwinning op ADO (2-3) kwamen twee gemakkelijke wedstrijden, NEC thuis (4-1) en RBC uit (1-5)
De nieuwe FM is toch weer een hele verbetering, het spel is sneller (ondanks dat het nu toch wat langzamer aan het worden weer is). En weer uitgebreider. Ik vind de nieuwe trainigsmodule erg leuk, je moet goed opletten dat je je spelers niet overtrained. Daarnaast zijn de tactische opties weer wat beter, en uigebreider. En dat je je mening in de rust en na de wedstrijd kan geven vind ik ook erg leuk.
Ik ben nu alweer verslaafd

Spielerei...
Verwijderd
Ben nog een wedstrijd verwijderd van het einde van mijn eerste seizoen met RKC. In tegenstelling tot IRL sta ik 15 met 2 punten voorsprong op de nummer 16 (Roda JC) en 3 achter op 14 (Heerenveen). Gelukkig heb ik mijn contract net met 2 jaar verlengd en trouwens mijn doelstelling is behaald. Ik moest vechten tegen degradatie en heb die strijd bijna gewonnen. Zal als de competitie afgelopen is even screenshots maken.
toffe verhalen allemaal gasten.. ik moet nog steeds mijn 1e seizoen feyenoord (kampioen, YEAH!) verhaaltje ff plaatsen.. sommigen hebben het nogal moeilijk met ze... (ik ook hoor, khad flink mazzel..)
nu maar hopen dak vanavond WEL tijd heb...
nu maar hopen dak vanavond WEL tijd heb...
If you let them fuck you, there will be no foreplay. Rest assured, they'll screw you complete, 'till your ass is blue and grey!
Mijn trouwheid staat inmiddels op 3, die ging met 3-4 punten omlaag elke keer als ik is een opmerking maakte over een andere trainer of een reply gaf zowal positief als negatief. Elke keer ging trouwheid omlaag. Het enige waar ie 1 puntje mee omhoog gaat is als ik een speler prijs voor zijn spel. Ik vind dat er vaag.
Professionaliteit en mediahandling zijn gewoon 20 behalve die trouwheid die zit gewoon helemaal aan de bodem ik snap er niks van
. Ook nog nooit interesse getoond in andere clubs ofzo.
Professionaliteit en mediahandling zijn gewoon 20 behalve die trouwheid die zit gewoon helemaal aan de bodem ik snap er niks van
"The only thing necessary for the triumph of evil is that good men do nothing" -- Edmund Burke
Tr!gger: is een bekende bug, ik hoop dat het in 6.02 is opgelost.
Het speelt namelijk wel een rol als je over wil stappen naar een andere club...
Het speelt namelijk wel een rol als je over wil stappen naar een andere club...
Virussen? Scan ze hier!
soms wens ik de makers toch een enkeltje richting .....
tegenstander krijgt penalty, alex mist hem kaatst terug via de paal. hup gelijk weer penalty omdat ie onderuit wordt gehaald. zelfde alex mist penalty weer en de bal beland dit keer in de handen van de keeper. keeper schiet vervolgens de bal doodleuk naar alex die hem dit keer wel raakt
tegenstander krijgt penalty, alex mist hem kaatst terug via de paal. hup gelijk weer penalty omdat ie onderuit wordt gehaald. zelfde alex mist penalty weer en de bal beland dit keer in de handen van de keeper. keeper schiet vervolgens de bal doodleuk naar alex die hem dit keer wel raakt
Verwijderd
Er zitten ook nog een aantal rare dingen in de persberichten. Word er een nederlandse trainer ontslagen en dan staat er in een reactie van een mogelijke opvolger een naam van een brazilaanse middenvelder.
Zo zijn er net als bij 2005 dat er een aantal namen in een persbericht vervangen word door een zooi tekens achter elkaar.
Zo zijn er net als bij 2005 dat er een aantal namen in een persbericht vervangen word door een zooi tekens achter elkaar.
Ik vind die berichten echt geweldig van : Spyros ziet Hiddink graag branden in de hel ( iets in die richting dan )
Wat ik mateloos irritant vind...dat spelers geen nieuw contract willen tekenen
Nu mag ik weer opzoek naar een nieuwe keeper of iemand uit de jeugd halen.
*edit*
Het is wel weer heel realistisch hoe oudere spelers ( ik merk het vanaf 33 jaar ) heel langzaam herstellen van een vermoeidheid. Nu moet ik Yannis Anastasiou( 35) heel regelmatig 2 wedstrijden rust geven anders is die te moe
Wat ik mateloos irritant vind...dat spelers geen nieuw contract willen tekenen
*edit*
Het is wel weer heel realistisch hoe oudere spelers ( ik merk het vanaf 33 jaar ) heel langzaam herstellen van een vermoeidheid. Nu moet ik Yannis Anastasiou( 35) heel regelmatig 2 wedstrijden rust geven anders is die te moe

[ Voor 32% gewijzigd door FDMK op 31-10-2005 15:25 ]
Verwijderd
laat je yannis spelen 
ze tdan rosenberg erin of charisteas.
Ik ga me taktiek denk van 4-3-3 naar 3-43 doen met ajax
Mijn (Ajax) Game weer begonnen.
Mijn voorbereiding verliep uiterst moeizaam met:
- 1-0 verlies tegen de Rangers (gelijkopgaande wedstrijd)
- 4-1 overwinning op Mannheim (welke zool laat Ajax tegen hen oefenen)
- 0-0 tegen rapid boekarest (18/5 schoten van mij tegen 3/0 van hen)
- 4-1 overwinning op Terrassa (zelfde verhaal als Mannheim als je het mij vraagt)
- 2-2 gelijkspel tegen Regina, in deze wedstrijd gaf ik een 2-0 voorsprong uit handen in een uiteindelijk gelijkopgaande pot
Vervolgens een nipt verlies (0-1 in verlenging) tegen PSV in de supercup. Zij hadden iets meer schoten op doel (7 tegen 6) en wat meer schoten (18 tegen 14)
Ik lootte in de voorronde van de Champions League uit tegen Valerenga. De uitwedstrijd heb ik met 0-3 gewonnen. Een vrij geflateerde overwinning omdat het aantal schoten op doel gelijk was (9) Maar zo ga ik wel met veel vertrouwen de thuiswedstrijd gebruiken om verder het vertrouwen op te poetsen.
Op transfer gebied heb ik nog geen aankopen gedaan. Ik heb een speler die ik wel hebben wil, en dat is Arnold Kruiswijk. Alleen wil Groningen meer dan 5 miljoen hebben voor hem, en dat ga ik er niet voor geven. Voorlopig ben ik tot 31/8 nog opzoek naar een verdediger (links en centrum het liefste). Als ik deze niet vind ga ik eens goed zoeken naar een goede verdediger voor een goede prijs, die ik dan in de winterstop kan halen. Ook zoek ik nog een jonge en scorende spits die ik in de winterstop wil gaan aantrekken.
Nog geen enkele aankoop dus, maar wel de volgende verkopen:
- Hans Vonk (Stekelenburg heeft het in de voorbereiding erg goed gedaan, hoewel ik begon met Lobont die geblesseerd raakte)
- Olaf Lindenbergh gaat aan het einde van het seizoen naar Fiorentina
- Nourdin Boukhari gaat weg omdat ik meer dan genoeg spelers op de AML positie heb
- Hatem Trabelsi is vertrokken, omdat ik het op de DR positie ook wel denk te gaan redden.
Ik ga dus proberen om zonder aankopen, of met een aankoop (verdediger) de winterstop te halen.
Mijn voorbereiding verliep uiterst moeizaam met:
- 1-0 verlies tegen de Rangers (gelijkopgaande wedstrijd)
- 4-1 overwinning op Mannheim (welke zool laat Ajax tegen hen oefenen)
- 0-0 tegen rapid boekarest (18/5 schoten van mij tegen 3/0 van hen)
- 4-1 overwinning op Terrassa (zelfde verhaal als Mannheim als je het mij vraagt)
- 2-2 gelijkspel tegen Regina, in deze wedstrijd gaf ik een 2-0 voorsprong uit handen in een uiteindelijk gelijkopgaande pot
Vervolgens een nipt verlies (0-1 in verlenging) tegen PSV in de supercup. Zij hadden iets meer schoten op doel (7 tegen 6) en wat meer schoten (18 tegen 14)
Ik lootte in de voorronde van de Champions League uit tegen Valerenga. De uitwedstrijd heb ik met 0-3 gewonnen. Een vrij geflateerde overwinning omdat het aantal schoten op doel gelijk was (9) Maar zo ga ik wel met veel vertrouwen de thuiswedstrijd gebruiken om verder het vertrouwen op te poetsen.
Op transfer gebied heb ik nog geen aankopen gedaan. Ik heb een speler die ik wel hebben wil, en dat is Arnold Kruiswijk. Alleen wil Groningen meer dan 5 miljoen hebben voor hem, en dat ga ik er niet voor geven. Voorlopig ben ik tot 31/8 nog opzoek naar een verdediger (links en centrum het liefste). Als ik deze niet vind ga ik eens goed zoeken naar een goede verdediger voor een goede prijs, die ik dan in de winterstop kan halen. Ook zoek ik nog een jonge en scorende spits die ik in de winterstop wil gaan aantrekken.
Nog geen enkele aankoop dus, maar wel de volgende verkopen:
- Hans Vonk (Stekelenburg heeft het in de voorbereiding erg goed gedaan, hoewel ik begon met Lobont die geblesseerd raakte)
- Olaf Lindenbergh gaat aan het einde van het seizoen naar Fiorentina
- Nourdin Boukhari gaat weg omdat ik meer dan genoeg spelers op de AML positie heb
- Hatem Trabelsi is vertrokken, omdat ik het op de DR positie ook wel denk te gaan redden.
Ik ga dus proberen om zonder aankopen, of met een aankoop (verdediger) de winterstop te halen.
Wat heb jij voor Trabelsi gevangen? Ik heb volgens mij een hele goeie deal kunnen sluiten. Heb hem 1e helft van seizoen veel laten spelen. En Trabelsi speelde goed. Toen kwam er interesse, aan clubs aangeboden voor 8 miljoen (Trabelsi is bij mij 2,9 waard). En uiteindelijk aan Atletico Madrid kunnen verkopen voor 7 miljoen met als transfer date 'end of season'Blaatschaap11 schreef op maandag 31 oktober 2005 @ 17:34:
SYQ schreef op maandag 31 oktober 2005 @ 14:50:
soms wens ik de makers toch een enkeltje richting .....![]()
![]()
Ik blijf me trouwens verbazen dat HCE clubs steeds spelers van me willen huren. Ik heb zeker 10 clubs gehad die Karreman of Leferink willen huren.
Verder viel het me op dat Stoke en Paderborn vaak spelers uit de Nederlandse competitie kopen, beide clubs hebben een Nederlandse manager. En Maccabi Tel Aviv (geen NL manager) ofzo is al 4x bij me geweest of ze Karreman, Oosting, Schoenmakers en Leferink mochten huren. Waarom zou een club uit Israel een speler uit de GGD willen huren?
Beste vrind wette dat
Verwijderd
@ King Nothing:
In Nederland huren HCE clubs idd echt heel veel uit de GGD. Soms ook echt talenten, dus op z'n PSV's met bv Koné irl, maar ook vaak echt dat je denkt van: wtf
Erg opvallend idd, is me ook alleen in Nederland opgevallen
(beetje overdreven actie ook)
In Nederland huren HCE clubs idd echt heel veel uit de GGD. Soms ook echt talenten, dus op z'n PSV's met bv Koné irl, maar ook vaak echt dat je denkt van: wtf
Erg opvallend idd, is me ook alleen in Nederland opgevallen
Verwijderd
Ik heb wel gezien dat Celtic een speler van VVV (als ik me niet vergis) gehuurd heeft. En nog meer van dat soort dingen. Ik vond het ook al raar. Spelers van de GGD zijn sowieso over het algemeen heel behoorlijk! Ligt het aan mij of waren ze in vorige versies niet zo goed?
In FM2005 vond ik Nederlandse spelers ook altijd erg goed. Om heel eerlijk te zijn een beetje té goed, als je het met de werkelijkheid vergelijkt. Dat lijkt nu in FM06 dus weer het geval te zijn.
Hetzelfde met Belgische spelers overigens...
Virussen? Scan ze hier!
Verwijderd
Er zijn sowieso erg veel goede jonge spelers in 2006. Overal waar ik scout vind ik er wel 1 of 2, in wat voor land dan ook. Zo vond ik een Albanese linksback die de concurrentie met Roberto Carlos wel aan zou kunnen over een paar jaartjeswildhagen schreef op maandag 31 oktober 2005 @ 19:01:
In FM2005 vond ik Nederlandse spelers ook altijd erg goed. Om heel eerlijk te zijn een beetje té goed, als je het met de werkelijkheid vergelijkt. Dat lijkt nu in FM06 dus weer het geval te zijn.
Verwijderd
Na een matige start waar ik van rkc en psv verloor waardoor ik op een treurige 18e plaats kwam te staan kwam de stijgende lijn tegen chelsea die ik maar net aan verloor met 2-1 in de CL. Kwam er bij Heerenveen eindelijk gerechtigheid en won ik met 3-2. De stijgende lijn zette ik gelukkig en logisch ( <--AJAX !!! ) door zodat ik tegen de kakkerlakken met 4-2 won:D Ben nu gestegen naar de 11e plaats en heb gezorgd dat de achterstand maar 2pnt bedraagt.
2x Rosenberg + 1assist
1x galasek en sneijder
Hoewel rosales goed speelde de laatste wedstrijd is hij niet de speler die ik voor ogen heb op die positie dus ik ben van plan om de al wat oudere ortega of deisler aan te trekken.
2x Rosenberg + 1assist
1x galasek en sneijder
Hoewel rosales goed speelde de laatste wedstrijd is hij niet de speler die ik voor ogen heb op die positie dus ik ben van plan om de al wat oudere ortega of deisler aan te trekken.
[ Voor 10% gewijzigd door Verwijderd op 31-10-2005 19:17 ]
Kolere wat een baggerspel. Niet vooruit te branden en ik kan ook nog eens niet winnen. 1-1-4 is mn rijtje na 6 wedstrijden. Ongelovelijk, als je die 2d engine mag geloven spelen we nog slechter dande FC Bal op t Dak 12 op Zondagochtend na een Zaterdagnacht doorhalen in de kroeg. Zo slecht die passing, positieinname van spelers etc etc.
Maar t zal wel aan mij liggen
grmbl.
Maar t zal wel aan mij liggen
grmbl.
Is het normaal dat je 13 spelers (van de 36 die ik totaal heb over 3 elftallen) mist door blessures of heb ik gewoon pech?
Beste vrind wette dat
Pech denk ikKing Nothing schreef op maandag 31 oktober 2005 @ 19:38:
Is het normaal dat je 13 spelers (van de 36 die ik totaal heb over 3 elftallen) mist door blessures of heb ik gewoon pech?
Denk idd pech, heb zelf zeer weinig blessures... grootste blessure-'golf' was 3 man (op een squad van een mannetje of 25-30 ofzo).
Virussen? Scan ze hier!
Ik heb ook nooit echt veel blessures. Alleen nu beetje lastig dat allebij mijn keepers een beetje last hebben van blessures.
Het zuigt iig wel 
Anyways, ik zat net eens door alle uitslagen te bladeren en ik wilde gaan vragen of jullie ook altijd verloren of gelijkspeelden nadat je team achter kwam te staan, moest ik uit naar Helmond, kom 1-0 achter, Karreman krijgt rood en we spelen hopeloos. In de rust teamtalk gezegd dat het veel beter moet in de 2e helft en verdomd, ik win 1-2
2 lekkere laffe counters
Ik verwachtte nog een gelijkmaker, maar die kwam gelukkig niet.
Trouwens, op soccerquestforum wordt er nogal gezeikt op de 6.0.1 patch waarmee nogal wisselvallige resultaten worden gehaald in de competities. Ergste voorbeeld was een gozert die met Hereford speelt en met 4-0 verloor bij een team die laatste staan met 3 uit 24 en een doelsaldo van -52. Dat zou liggen aan de patch. Schijnt op SI Gamesforum ook behoorlijk over geklaagd te worden.
Anyways, ik zat net eens door alle uitslagen te bladeren en ik wilde gaan vragen of jullie ook altijd verloren of gelijkspeelden nadat je team achter kwam te staan, moest ik uit naar Helmond, kom 1-0 achter, Karreman krijgt rood en we spelen hopeloos. In de rust teamtalk gezegd dat het veel beter moet in de 2e helft en verdomd, ik win 1-2
Trouwens, op soccerquestforum wordt er nogal gezeikt op de 6.0.1 patch waarmee nogal wisselvallige resultaten worden gehaald in de competities. Ergste voorbeeld was een gozert die met Hereford speelt en met 4-0 verloor bij een team die laatste staan met 3 uit 24 en een doelsaldo van -52. Dat zou liggen aan de patch. Schijnt op SI Gamesforum ook behoorlijk over geklaagd te worden.
Beste vrind wette dat
Ik heb er zelf ook wel redelijk last van. Maar volgens mij wordt het belang van de team talk nogal onderschat of werkt het juist te zwaar mee.
Inmiddels winterstop in mijn 3e Darmstadt seizoen. Gaat de laatste weken weer wat beter. Pak regelmatig punten en krijg minder doelpunten tegen. Sta nu 2 plaatsten boven de gevaren zone en 3 punten los van het eerste team in die gevaren zone. Hoop dat ik het vol kan houden tot het einde van het seizoen.
Inmiddels winterstop in mijn 3e Darmstadt seizoen. Gaat de laatste weken weer wat beter. Pak regelmatig punten en krijg minder doelpunten tegen. Sta nu 2 plaatsten boven de gevaren zone en 3 punten los van het eerste team in die gevaren zone. Hoop dat ik het vol kan houden tot het einde van het seizoen.
ik kan moeilijk met Harry of Rosenberg spelenVerwijderd schreef op maandag 31 oktober 2005 @ 17:31:
laat je yannis spelen
Gvd
Komen mijn spelers langzamerhand terug van blessures, ik moet thuis tegen MVV en binnen een kwartier 2 geblesseerden
Komen mijn spelers langzamerhand terug van blessures, ik moet thuis tegen MVV en binnen een kwartier 2 geblesseerden

Beste vrind wette dat
Ik dacht 3.7 miljoen euro. Misschien iets meer geduld hebben de volgende keer. Ik kon trouwens ook nog meer krijgen, (4.055) maar dat was aan PSV, en daar had ik niet zo veel trek in.miekol schreef op maandag 31 oktober 2005 @ 18:19:
[...]
Wat heb jij voor Trabelsi gevangen? Ik heb volgens mij een hele goeie deal kunnen sluiten. Heb hem 1e helft van seizoen veel laten spelen. En Trabelsi speelde goed. Toen kwam er interesse, aan clubs aangeboden voor 8 miljoen (Trabelsi is bij mij 2,9 waard). En uiteindelijk aan Atletico Madrid kunnen verkopen voor 7 miljoen met als transfer date 'end of season'
@Blaatschap.
DLC, kijk eens naar Agger of Jakobsen, beiden zijn niet zo heel duur, maar willen niet altijd komen! Ik had ook nog een colombiaan op mijn shortlist staan voor diezelfde positie, maar ben zijn naam ff kwijt.
DLC, kijk eens naar Agger of Jakobsen, beiden zijn niet zo heel duur, maar willen niet altijd komen! Ik had ook nog een colombiaan op mijn shortlist staan voor diezelfde positie, maar ben zijn naam ff kwijt.
Spielerei...
van de Borre ( Anderlecht) is ook een goede vervanger voor trablesi
Verwijderd
Ik heb dat in mijn volendam game ook, telkens dat een stuk of 6 van mijn hele krappe selectie geblesseerd zijn. Het kan liggen aan mijn training (ik doe van die Adriaanse trainingen), of het is gewoon een fout in de patch.King Nothing schreef op maandag 31 oktober 2005 @ 19:38:
Hoe staan jullie trainingen?
Staan ze op Heavy? Mijn ervaring is dat als dat idd zo is, er veel meer blessures blessures zijn. Ik houd het nu één tandje lager op Medium, en dat scheelt. Nu nooit meer dan 4 geblesseerden (en een daarvan is nog oranje ook, dus lichte blessure).
Valt te proberen...
Staan ze op Heavy? Mijn ervaring is dat als dat idd zo is, er veel meer blessures blessures zijn. Ik houd het nu één tandje lager op Medium, en dat scheelt. Nu nooit meer dan 4 geblesseerden (en een daarvan is nog oranje ook, dus lichte blessure).
Valt te proberen...
Virussen? Scan ze hier!
gelukkig, dan ligt het niet aan mij. Ik heb ook de raarste resultaten met Feyenoord. Drie wedstrijden op rij winnen, en dan thuis kansloos van de Graafschap of MVV verliezen....King Nothing schreef op maandag 31 oktober 2005 @ 20:14:
verhaal
Scorito: FC Bal op ons dak
niet echt last van gehad
heb nu een reeks van 42 wedstrijden ongeslagen,.
Verwijderd
Nou ik heb de eerste divisie gewonnen met Vitesse. Dat was niet echt een verrassing moet ik zeggen, maar toch leuk. En de laatste 10 wedstrijden (28 goals) kreeg ik ze eindelijk aan het voetballen. Ik ben er al lang achter dat de taktieken waarmee ik in FM2005 zo succesvol was in 06 absoluut niet werken, of wellicht niet bij clubs op lagere niveaus (hoewel ik in 2005 toch ook Helmond Sport europees voetbaal liet halen).
Anyway, de salarissen bij Vitesse waren nog eredivisie salarissen soms, en dat kon dus niet, dus de dure jongens moesten weg, met name Wapenaar en Knopper. Met Gino Coutinho had ik nog wel een goeie keeper achter de hand, en Roy Stroeve kan als AMC spelen. Vervolgens zag ik dat Jimmy Floyd Hasselbaink transfervrij was - 34 inmiddels - en nog zeer goede stats had. Dus die heb ik gekocht, mooie kerel...snel moe, maar penaltys en vrije trappen schiet ie er allemaal in.
Ik heb nu wel de meest vreemde taktiek bedacht die ik ooit in een CM/FM heb gebruikt...maar hij werkt wel goed moet ik zeggen. Het is standaard een beetje een 3-2-3-2 variant, met veel beweging. Ik heb drie verdedigers, waarbij de buitenste twee met een pijl naar de Wing Back positie staan (schuin naar boven dus), twee middenvelders (MC dus geen DMC), daar een AMC voor met een pijl naar de penalty stip. Dan aan de buitenkant twee aanvallende middenvelders met een pijl naar de achterlijn, en twee spitsen aan de buitenkant met een pijl naar binnen. Ik heb hier geen FM maar ik zal het zo proberen te tekenen

Als de tegenpartij met twee snelle spitsen speelt haal ik wel 1 van de MC's eraf voor een extra verdediger. Passing staat op short en quick, af en toe tikken ze de bal zo heerlijk snel rond, en ze bewegen zoveel...het is bijna niet te verdedigen. Ik heb voor het eerst ook een ploeg nu die domineert. Die af en toe 63% balbezit heeft.
Vond het wel typisch trouwens dat de media kwam vragen of ik - nu ik kampioen van de eerste divisie was geworden - het vertrouwen had dat ik volgend jaar WEER kampioen zou worden
NEE NATUURLIJK NIET TRUT! Werk jij voor SBS6 ofzo?
Anyway, de salarissen bij Vitesse waren nog eredivisie salarissen soms, en dat kon dus niet, dus de dure jongens moesten weg, met name Wapenaar en Knopper. Met Gino Coutinho had ik nog wel een goeie keeper achter de hand, en Roy Stroeve kan als AMC spelen. Vervolgens zag ik dat Jimmy Floyd Hasselbaink transfervrij was - 34 inmiddels - en nog zeer goede stats had. Dus die heb ik gekocht, mooie kerel...snel moe, maar penaltys en vrije trappen schiet ie er allemaal in.
Ik heb nu wel de meest vreemde taktiek bedacht die ik ooit in een CM/FM heb gebruikt...maar hij werkt wel goed moet ik zeggen. Het is standaard een beetje een 3-2-3-2 variant, met veel beweging. Ik heb drie verdedigers, waarbij de buitenste twee met een pijl naar de Wing Back positie staan (schuin naar boven dus), twee middenvelders (MC dus geen DMC), daar een AMC voor met een pijl naar de penalty stip. Dan aan de buitenkant twee aanvallende middenvelders met een pijl naar de achterlijn, en twee spitsen aan de buitenkant met een pijl naar binnen. Ik heb hier geen FM maar ik zal het zo proberen te tekenen

edit:
nu met plaatje
nu met plaatje
Als de tegenpartij met twee snelle spitsen speelt haal ik wel 1 van de MC's eraf voor een extra verdediger. Passing staat op short en quick, af en toe tikken ze de bal zo heerlijk snel rond, en ze bewegen zoveel...het is bijna niet te verdedigen. Ik heb voor het eerst ook een ploeg nu die domineert. Die af en toe 63% balbezit heeft.
Vond het wel typisch trouwens dat de media kwam vragen of ik - nu ik kampioen van de eerste divisie was geworden - het vertrouwen had dat ik volgend jaar WEER kampioen zou worden
Verwijderd
lol
Nog een tip voor mensen die net als ik een beetje willen aanklooien met taktieken: volg eens een wedstrijd op 'full match'. Het kost wellicht dan veel tijd, maar je kan heel goed zien hoe je spelers zich gedragen, kijken waar het fout gaat, en dan bedenken hoe je het kan verbeteren...ik krijg met mijn taktiek nog wel redelijk veel goals tegen, maar als ik dan naar de goals kijk zijn het bijna altijd persoonlijke fouten van de verdedigers (die ik dus nog een paar moet aantrekken), of een spits die gewoon zo aso snel is dat ie iedereen eruitloopt
Verwijderd
RKC 2005/2006
Verloop
Mijn doelstellingen die door het bestuur zijn gesteld heb ik gehaald. Al was het maar strijden tegen degradatie. Was een zeer wisselvalig seizoen. Begon vrij slecht en stond zelfs even laatste, maar toen begonnen me spitsen in eens te scoren. We stegen door naar de 7e plaats en stonden mijn spitsen 3 en 4 in het topscoordersklassement.
Toen schoot de klad erin en de hoeveelheid tegendoelpunten bleef gelijk. Dus er zijn een aantal wedstrijden met één doelpunt verschil verloren gegaan. Dit geheel leiden tot een 15e plaats en dus lijfbehoud. Ondanks het moeilijk seizoen heb ik een nieuw contract getekend voor twee jaar. Mijn salaris loopt wel iets terug.
Transfers
IN:
Blonk (gehuurd, Feyenoord)
Viale (Lyon)
Williams (Vrij)
Gustavo (CRB)
Marcio Saraiva (Vrij)
UIT:
Martens (Galatasaray)
Fuchs (Cordoba)
Bakens (Sparta)
Keller (verhuurd, M.Haifa)
Wevers (verhuurd, Celtic)
Voor volgend seizoen is Blonk al een contract bij mij getekend en ook een jeugdspeler van PSV en Chelsea zijn vastgelegd.
Screens
Eindstand

Mijn nieuwe verdediger

Nieuwe spits
Verloop
Mijn doelstellingen die door het bestuur zijn gesteld heb ik gehaald. Al was het maar strijden tegen degradatie. Was een zeer wisselvalig seizoen. Begon vrij slecht en stond zelfs even laatste, maar toen begonnen me spitsen in eens te scoren. We stegen door naar de 7e plaats en stonden mijn spitsen 3 en 4 in het topscoordersklassement.
Toen schoot de klad erin en de hoeveelheid tegendoelpunten bleef gelijk. Dus er zijn een aantal wedstrijden met één doelpunt verschil verloren gegaan. Dit geheel leiden tot een 15e plaats en dus lijfbehoud. Ondanks het moeilijk seizoen heb ik een nieuw contract getekend voor twee jaar. Mijn salaris loopt wel iets terug.
Transfers
IN:
Blonk (gehuurd, Feyenoord)
Viale (Lyon)
Williams (Vrij)
Gustavo (CRB)
Marcio Saraiva (Vrij)
UIT:
Martens (Galatasaray)
Fuchs (Cordoba)
Bakens (Sparta)
Keller (verhuurd, M.Haifa)
Wevers (verhuurd, Celtic)
Voor volgend seizoen is Blonk al een contract bij mij getekend en ook een jeugdspeler van PSV en Chelsea zijn vastgelegd.
Screens
Eindstand

Mijn nieuwe verdediger

Nieuwe spits

[ Voor 27% gewijzigd door Verwijderd op 04-11-2005 11:03 ]
Verwijderd
Goed. Eerste seizoen Heerenveen zit erop.
Aan het begin van het eerste seizoen beetje aan het klooien geweest met systemen, nog weinig echte systemen ontdekt die goed werkten. Daarom maar weer teruggevallen op een standaard 4 - 4 -2.
In europees verband de groepsronde overleeft, daarna tegen Real Madrid de thuiswedstrijd nog vrolijk gewonnen met 2 - 1. De uitwedstrijd was een hel van 90 minuten en ik mocht nog blij zijn dat het maar 4 - 1 werd.
In competitieverband 7e geworden, niet echt best helaas.

Nog paar plaatjes, laatste plaatje is goede aankoop (tip)
Voor het komende seizoen van een paar dure krachten af weten te raken (bosvelt,Derveld,Norregaard) en lekker aan het shoppen geweest met transfervrije spelers:
De fauw, Schaars, Janssen, van Nieuwstadt, Krohn-Dehli, van Dijk.
Voor de rest ben ik voornamelijk met de jeugd bezig. Zelf een beetje trainingschema's gemaakt en heb het idee dat ze er ook echt beter van worden.
Seizoen 2 verwacht het bestuur een plaats in de middenmoot. Ik ga toch liever voor een plaats in de top van de Eredivisie, met nog een topspits erbij Kone naast Klaas Jan moet dat lukken
Aan het begin van het eerste seizoen beetje aan het klooien geweest met systemen, nog weinig echte systemen ontdekt die goed werkten. Daarom maar weer teruggevallen op een standaard 4 - 4 -2.
In europees verband de groepsronde overleeft, daarna tegen Real Madrid de thuiswedstrijd nog vrolijk gewonnen met 2 - 1. De uitwedstrijd was een hel van 90 minuten en ik mocht nog blij zijn dat het maar 4 - 1 werd.
In competitieverband 7e geworden, niet echt best helaas.
Nog paar plaatjes, laatste plaatje is goede aankoop (tip)
Voor het komende seizoen van een paar dure krachten af weten te raken (bosvelt,Derveld,Norregaard) en lekker aan het shoppen geweest met transfervrije spelers:
De fauw, Schaars, Janssen, van Nieuwstadt, Krohn-Dehli, van Dijk.
Voor de rest ben ik voornamelijk met de jeugd bezig. Zelf een beetje trainingschema's gemaakt en heb het idee dat ze er ook echt beter van worden.
Seizoen 2 verwacht het bestuur een plaats in de middenmoot. Ik ga toch liever voor een plaats in de top van de Eredivisie, met nog een topspits erbij Kone naast Klaas Jan moet dat lukken
Verwijderd
Nog niet helemaal uitgeplozen maar ik het gevoel dat ik online veel meer moeite heb om te winnen met dezelfde team en met dezelfde tactiek als offline.
Iemand hier iets van gemerkt?
Iemand hier iets van gemerkt?
[ Voor 7% gewijzigd door Verwijderd op 01-11-2005 16:20 ]
Verwijderd
Probeer Dalibor Stevanovic eens. Heb hem bij een club genaamd Domzale vandaan voor zo'n slordige 5,000,000. Is nog maar 18, maar speelt de sterren van de hemel bij Ajax.
hoe vind ik hem?Verwijderd schreef op dinsdag 01 november 2005 @ 16:35:
Probeer Dalibor Stevanovic eens. Heb hem bij een club genaamd Domzale vandaan voor zo'n slordige 5,000,000. Is nog maar 18, maar speelt de sterren van de hemel bij Ajax.
Verwijderd
Rechtsboven in Football Manager kun je gelijk zoeken volgens mij.
Weet niet of deze speler altijd aanwezig is in het spel, hangt misschien van je gekozen landen en database af?
Weet niet of deze speler altijd aanwezig is in het spel, hangt misschien van je gekozen landen en database af?
Ik heb de CL gewonnen met Ajax
maar wat schept mijn verbazing, het prijzengeld voor de winst is maar 6.9M
Dat is wel heel schraal.... Ik dacht meer aan een miljoen of 15

Verwijderd
Netjes hoor, alleen dan nog maar met 3 - 0 winnenMarkvE schreef op dinsdag 01 november 2005 @ 18:07:
Agressieve tegenstander in FM 2006:
[afbeelding]
Waarom werden ze er direct met rood afgestuurd eigenlijk? Ik krijg soms ook wel een hoop gele kaarten in een wedstrijd maar 4x direct rood is wel heel uitzonderlijk
Goed kijken is inderdaad ook een vak 11x geel, 4x rood
[ Voor 7% gewijzigd door Verwijderd op 01-11-2005 19:03 ]
Zullen echt niet alle vier direct rood zijn geweest. 11x geel, kan gewoon niet anders
Ik speelde gisteren de derde wedstrijd met ADO, tegen PSVMarkvE schreef op dinsdag 01 november 2005 @ 18:07:
Agressieve tegenstander in FM 2006:
[afbeelding]
Ik kwam met 1-0 voor, en toen begon het gezeur: Cocu rood, en daarna nog 2 rode kaarten voor PSV.
En toen ging het hard
2-0
3-0
4-0
5-0
6-0
7-0
En dan als commentaar van het bestuur dat ze 'redelijk tevreden' waren
Stelletje naievelingen!
Geschiedenis herhaalt zich nooit. Maar rijmt altijd wel een keer.
Zo, seizoen 2009/2010 zit er weer op, met Bolton Wanderers.
Om te beginnen de financien: 10 miljoen in kas, ruimschoots onder wagebudget. Dat zit dus wel goed. Temeer omdat binnenkort het stadion word uitgebreid (van 28.500 naar 35000 plaatsen). Transferbudget was 1.9 miljoen.
De expectations waren duidelijk: de board wilde een respectable league position, en de supporters deden het niet voor minder dan de winst van de league.
Aangezien de selectie nogal érg weinig spelers had (maar die wel aardig OK waren) heb ik maar ff wat nieuwe spelers binnengehaald, merendeels op free transfers. De selectie is wel erg jong, ik denk dat de gemiddelde leeftijd ergens rond de 25-26 jaar zit, en heb maar twee spelers boven de dertig: Tudor (DC/DM, 31 jaar) en Semberas (DRC/DM, ook 31 jaar).
Deze spelers kwamen:

En deze gingen:

Verder komt er nog een DC en een DRC, en gaat er waarschijnlijk nog één AMC (Harding) weg.
In de League Cup trof ik in de twee eerste rondes een makkelijke tegenstander. In de derde moest ik tegen Everton. Door een goede wedstrijd wist ik toch met 1-0 te winnen. Echter, in de vierde ronde moest ik wederom tegen een top-ploeg, West Brom dit keer. Hier verloor ik vrij kansloos met 3-1.
In de FA Cup trof ik vrij veel zware tegenstanders. Toch wist ik nog tot de 5e ronde te komen. Waar ik wéér tegen West Brom moest, en wederom verloor, dit keer met 3-2.
In de LDV Vans kwam ik vrij eenvoudig tot in de North Final, waar ik tegen Walsall moest. Thuis werd met 2-1 gewonnen, uit werd er met 4-2 gewonnen. In de Overall Final moest ik tegen Plymouth. Helaas sloeg de vermoeidheid hier toe, ik verloor met 4-2.
In de competitie ging het werkelijk superieur, alleen sloeg de laatste 10 ofzo wedstrijden de vermoeidheid wel érg toe. Ik laat het screenshot maar boekdelen spreken, niets aan toe te voegen verder:

Selectie:

Beste speler:

En mijn topscorer, wat een doelpuntenkanon!! Waarde is nu 3.5 miljoen, terwijl ik hem voor 775.000 heb overgenomen!
Om te beginnen de financien: 10 miljoen in kas, ruimschoots onder wagebudget. Dat zit dus wel goed. Temeer omdat binnenkort het stadion word uitgebreid (van 28.500 naar 35000 plaatsen). Transferbudget was 1.9 miljoen.
De expectations waren duidelijk: de board wilde een respectable league position, en de supporters deden het niet voor minder dan de winst van de league.
Aangezien de selectie nogal érg weinig spelers had (maar die wel aardig OK waren) heb ik maar ff wat nieuwe spelers binnengehaald, merendeels op free transfers. De selectie is wel erg jong, ik denk dat de gemiddelde leeftijd ergens rond de 25-26 jaar zit, en heb maar twee spelers boven de dertig: Tudor (DC/DM, 31 jaar) en Semberas (DRC/DM, ook 31 jaar).
Deze spelers kwamen:
En deze gingen:
Verder komt er nog een DC en een DRC, en gaat er waarschijnlijk nog één AMC (Harding) weg.
In de League Cup trof ik in de twee eerste rondes een makkelijke tegenstander. In de derde moest ik tegen Everton. Door een goede wedstrijd wist ik toch met 1-0 te winnen. Echter, in de vierde ronde moest ik wederom tegen een top-ploeg, West Brom dit keer. Hier verloor ik vrij kansloos met 3-1.
In de FA Cup trof ik vrij veel zware tegenstanders. Toch wist ik nog tot de 5e ronde te komen. Waar ik wéér tegen West Brom moest, en wederom verloor, dit keer met 3-2.
In de LDV Vans kwam ik vrij eenvoudig tot in de North Final, waar ik tegen Walsall moest. Thuis werd met 2-1 gewonnen, uit werd er met 4-2 gewonnen. In de Overall Final moest ik tegen Plymouth. Helaas sloeg de vermoeidheid hier toe, ik verloor met 4-2.
In de competitie ging het werkelijk superieur, alleen sloeg de laatste 10 ofzo wedstrijden de vermoeidheid wel érg toe. Ik laat het screenshot maar boekdelen spreken, niets aan toe te voegen verder:
Selectie:
Beste speler:
En mijn topscorer, wat een doelpuntenkanon!! Waarde is nu 3.5 miljoen, terwijl ik hem voor 775.000 heb overgenomen!
Virussen? Scan ze hier!
ZuchtVerwijderd schreef op dinsdag 01 november 2005 @ 21:58:
daar wil ik eerst een screen van zien..
Als je de detailinformatie wilt, moet je ff zeggen hoe ik die op kan vragen. Ik kwam er nl. niet achter

Geschiedenis herhaalt zich nooit. Maar rijmt altijd wel een keer.
Dit topic is gesloten.