Het lijkt er wel op. Net weer eentje verkochtVerwijderd schreef op donderdag 28 juli 2005 @ 17:28:
JeeJ, ik krijg net een mailtje van pcsnel, hij is binnen en kan hem ophalenMorgen meteen na mijn werk even langsgaan maar
Ik zie dat meerdere hem binnenkrijgen, zullen ze dan eindelijk een beetje normaal leverbaar worden?
Verwijderd
Ik heb al de nodige accesoires bij MyCom samengeraapt :PNu nog bij MyCom de nodige accesoires kopen
Dat ga ik straks maar doen denk ik, ik vraag het nog een keer voor de zekerheid, want ik heb naar mijn idee nog geen duidelijk antwoord, en die plaatjes zijn niet echt duidelijk: Is het makkelijk de HD te wisselen? Of is deze met speciale schroeven vastgemaakt of op een andere manier moeilijk los te krijgen.
Waarom bestel je niet gewoon bij een zaak als Latops4u? Daar kan je voor een schappelijke prijs een andere HDD laten monteren. Ben je gelijk ook van dat gezeik afVerwijderd schreef op donderdag 28 juli 2005 @ 17:37:
Ik heb al de nodige accesoires bij MyCom samengeraapt :PNu nog bij MyCom de nodige accesoires kopenDat ga ik straks maar doen denk ik, ik vraag het nog een keer voor de zekerheid, want ik heb naar mijn idee nog geen duidelijk antwoord, en die plaatjes zijn niet echt duidelijk: Is het makkelijk de HD te wisselen? Of is deze met speciale schroeven vastgemaakt of op een andere manier moeilijk los te krijgen.
iRacing Profiel XBL: Ross1fum1 PSN: Rossifum1
Verwijderd
Blijkbaar is m`n vader ook gebeld door PCSNEL, dus ik ga zomteen als ie thuis komt nog ff vlak voor sluitingstijd langs om ham op te halen
voor zover ik kan zien op deze 2 high res foto's lijkst het op een klem systeem:Verwijderd schreef op donderdag 28 juli 2005 @ 17:37:
Ik heb al de nodige accesoires bij MyCom samengeraapt :PNu nog bij MyCom de nodige accesoires kopenDat ga ik straks maar doen denk ik, ik vraag het nog een keer voor de zekerheid, want ik heb naar mijn idee nog geen duidelijk antwoord, en die plaatjes zijn niet echt duidelijk: Is het makkelijk de HD te wisselen? Of is deze met speciale schroeven vastgemaakt of op een andere manier moeilijk los te krijgen.
http://www.notebookjourna.../image/image42dd0a97ba7f9
http://www.notebookjourna.../image/image42df7cdb1ffdd
Maar zeker zijn doe ik niet. Ik kan ook nergens een upgrade menual vinden op google zoals voor de M6 serie, of ik ben scheelt
| Fuji X-T1, 10-24, 18-55, 35 f2, 56 f1.2 | Surface Pro 2017 | Nintendo Switch | Apple iPad 2021 | Samsung Watch 6 Classic 47mm | Google Pixel 9 Pro XL |
Hij is nog niet verzonden bij 4launch....
........maarja, ga er vanuit dat ik hem morgen heb.
Ik hoop wel dat TPG niet op zaterdag leverd, want dan heb ik een probleem. Ik laat hem namelijk afleveren op kantoor en dan ben ik er niet!!
Ik hoop wel dat TPG niet op zaterdag leverd, want dan heb ik een probleem. Ik laat hem namelijk afleveren op kantoor en dan ben ik er niet!!

Build from the Cloud up! | Battletag: NightFly#2112
Verwijderd
Omdat ik de interne in een 2.5" USB behuizing wil plaatsen, pcsnel monteert er ook een andere in, maar zo voordelig is dat niet, bijna de prijs van een nieuwe extra HD.Rossi46 schreef op donderdag 28 juli 2005 @ 17:49:
[...]
Waarom bestel je niet gewoon bij een zaak als Latops4u? Daar kan je voor een schappelijke prijs een andere HDD laten monteren. Ben je gelijk ook van dat gezeik af
ik gebruik de drivers in de map audio. Als ik dan met xp sp2 nl de setup draai gebeurd er na n reboot niets. Als ik de driver dan forceer te installeren (via hardware toevoegen) dan krijg ik n bsod. Weet iemand hoe de hardware heet in de onbekende hardware catogorie? Ik zie daar ook niets van audio in terug. Voor de rest krijg ik (gelukkig) wel alles aan t werk.Sluuut schreef op donderdag 28 juli 2005 @ 10:04:
[...]
Die van internet werkte niet, ik moest de meegeleverde driver-cd draaien en die audio drivers installeren, toen werkte het wel.
btw met recovery cds werkt de audio wel (xp home)
Heb je wel de Intel chipset geinstalleerd?
Je moet het echt niet via hardwarematige toevoeging installeren.. Windows moet het gewoon vinden en er moet een vraagteken bij staan.
Je moet het echt niet via hardwarematige toevoeging installeren.. Windows moet het gewoon vinden en er moet een vraagteken bij staan.
57696520646974206c65657374206973206e657264
De mijne is inmiddels verzonden Pedro. Ik kreeg keurig een mailtje en de status is bijgewerkt. Hopelijk krijg je ook nog een mailtje!
Wat voor geluidskaart zit er trouwens in deze laptop? Heb hier nog niets over gelezen, behalve dat 'ie SB pro compatible is. Wat voor drivers worden er gebruikt en zijn er surroundopties? (behalve het 3d geluid)
Na het installeren van de nieuwste Omega drivers zijn het er 5464 geworden.. dus het is wel de moeite waard om te upgradenSluuut schreef op zondag 24 juli 2005 @ 18:17:
Kheb met m'n A6Va met 3D mark 2003 5300 punten
Ja, ik had er ook eentje gehad zie ik nuobjectief2 schreef op donderdag 28 juli 2005 @ 18:57:
De mijne is inmiddels verzonden Pedro. Ik kreeg keurig een mailtje en de status is bijgewerkt. Hopelijk krijg je ook nog een mailtje!
verse xp pro installatie met de laatste catalyst drivers: 5572Sluuut schreef op donderdag 28 juli 2005 @ 20:21:
[...]
Na het installeren van de nieuwste Omega drivers zijn het er 5464 geworden.. dus het is wel de moeite waard om te upgraden
audio werkt uiteindelijk. moest even een windows update doen: uaa drivers oid.
misschien loze tip maar check eens: http://www.laptopopmaat.nl/categorie/asus.html
ziet er goed uit!!!
ziet er goed uit!!!
Laptopopmaat = Laptops4u
Ik heb hem binnen.....
Nu eerst een Format C
Nu eerst een Format C
kunnen alle bezitters die een format c: hebben gedaan misschien hun installatie plan hier neerzetten, dan kan ik die in de starttpost verwerken.
Bijvoorbeeld zoals wat ik gedaan heb voor de M6Ne
bvd.
Bijvoorbeeld zoals wat ik gedaan heb voor de M6Ne
Want ik merk dat meerdere mensen problemen hebben om alles goed werkend te krijgen.Ik heb WinXP dus kaal geinstalleerd.
Ik heb de volgende stappen gedaan om alles werkend te krijgen met zo min mogelijk meuk:
Stap 1) WinXP gevolgd door SP1
Stap 2) Audio, VGA, LAN, WLAN, Modem, Touchpad, IR, Ricoh Media Card drivers installen vanuit de drivercd
Stap 3) Dan pas de Intel INF update (USB 2.0), ATKACPI driver (WLAN knop) en CPU hotfix, ook drivercd.
Stap 4) Tot slot de volgende ATKACPI Utilities: Alleen Power4Gear voor power management, de rest is onzinnige meuk.
(Misschien nog de PC probe als je temp metingen wilt hebben en Check Mail voor de knop maar de rest is not needed.)
WinXP ziet namelijk bijna niets waardoor je stap 2 nodig hebt om alles werkend te krijgen. Na deze 4 stappen heb je WinXP zo kaal mogelijk maar wel dat alles goed werkt in mijn opinie.
bvd.
| Fuji X-T1, 10-24, 18-55, 35 f2, 56 f1.2 | Surface Pro 2017 | Nintendo Switch | Apple iPad 2021 | Samsung Watch 6 Classic 47mm | Google Pixel 9 Pro XL |
Ik heb hem nog niet binnen, maar ik ben wel mijn 7200rpm aan het killdisken, www.killdisk.com. Zo ben ik er zeker van die ie helemaal schoon is. In de trialversie kun je trouwens alleen de writezeros to harddisk optie gebruiken. Maar het werkt beter en grondiger als een format c:, succes!
Hmmmmm, ik heb atm erg veel problemen met de drivers. Audio krijg ik niet aan de praat
Windows XP Pro ENG
Windows XP Pro ENG
Even op de vorige pagina kijken Pedr0 ( @ 100 posts per pagina iig)
╔╗╔═╦╗
║╚╣║║╚╗
╚═╩═╩═╝
Ik zit nu ook te typen vanaf mijn nieuwe A6Va-Q16H, vanmiddag nog even wat extra geheugen erbij doen en een fresh install en ik ben helemaal klaar voor het nieuwe studiejaar 
Plus ik heb een leuke notebook, gewicht valt me alles mee. Scherm voelt vrij degelijk aan, alleen je ziet wel heel snel stof erop. Ben alleen niet zo stuk van de tas die je erbij krijgt, kan verder amper wat bij, dus dat word nog op zoek naar een nieuwe tas
Ga nu weer even verder testen!
Plus ik heb een leuke notebook, gewicht valt me alles mee. Scherm voelt vrij degelijk aan, alleen je ziet wel heel snel stof erop. Ben alleen niet zo stuk van de tas die je erbij krijgt, kan verder amper wat bij, dus dat word nog op zoek naar een nieuwe tas
Ga nu weer even verder testen!
Verwijderd
Yes Yes Yes, ik heb er ook 1 besteld
Najah, gereserveerd bij Encyshop te amersfoort. (€1188,-)
Hebben mensen hier ervaring met deze winkel? Ik ga hem volgende week donderdag waarschijnlijk ophalen bij ze. De voorraad is op bij ze.
*Hardly cant wait*
Najah, gereserveerd bij Encyshop te amersfoort. (€1188,-)
Hebben mensen hier ervaring met deze winkel? Ik ga hem volgende week donderdag waarschijnlijk ophalen bij ze. De voorraad is op bij ze.
*Hardly cant wait*
Yep yep....alles begint een beetje op gang te komen. Ga er wel 512MB extra geheugen bijprikken....
En idd die 4200RPM merk je wel wat van...........
Verder, een super ding!!
Maar volgens mij werken bij bij de combi FN toetsen niet.....welke drivers heb ik doorvoor nodig??
En idd die 4200RPM merk je wel wat van...........
Verder, een super ding!!
Maar volgens mij werken bij bij de combi FN toetsen niet.....welke drivers heb ik doorvoor nodig??
[ Voor 23% gewijzigd door Pedr0 op 29-07-2005 13:47 ]
Kan iemand die deze Asus op dit moment heeft even een zelfde meting doen als degenen hier met een 1692? [rml][ Ervaringen] Acer Aspire 169x series[/rml]
Ben wel benieuwd of Asus er wel gewoon 533mhz geheugen in heeft geknikkerd.
Ben wel benieuwd of Asus er wel gewoon 533mhz geheugen in heeft geknikkerd.
iRacing Profiel XBL: Ross1fum1 PSN: Rossifum1
Bij de nieuwe M6Va gooien ze er ook standaard 400MHz in, dus ik denk bij deze ook. Scheelt ze weer een paar centen.
Op de CD staat 'ASUS PC Probe'.......maar ik geloof dat ik ergens 'ASUS NB Probe' heb gezien? Wat is het verschil enzo?
Ik dacht zojuist....damn, wat is ie traag met de screensaver van Asus
....maar hij stond in office mode. ff op High Performance gezet en toen blaasde hij wel
Erg leuk bedacht die screensaver.....gaan wel de batterijen snel leeg denk.
ff wat over het scherm. Sommige mensen klagen over de 'Glare' die erop zit. Nou, geloof me....in een woord "GEWELDIG"
Ik vind het echt een super helder scherm...niks op aan te merken!!
Ik dacht zojuist....damn, wat is ie traag met de screensaver van Asus
....maar hij stond in office mode. ff op High Performance gezet en toen blaasde hij wel
Erg leuk bedacht die screensaver.....gaan wel de batterijen snel leeg denk.
ff wat over het scherm. Sommige mensen klagen over de 'Glare' die erop zit. Nou, geloof me....in een woord "GEWELDIG"
Ik vind het echt een super helder scherm...niks op aan te merken!!
[ Voor 91% gewijzigd door Pedr0 op 29-07-2005 16:38 ]
Ff snel een eerste indruk melden: idd een superding
. Ik heb de 7200 rpm Hitachi er nu inliggen met een verse installatie, en het klikt goed tussen de 2
. Wat me wel opvalt als eerste indruk is de middelmatige geluidskwaliteit, en idd het geluid van de dvd-brander, maar dat mag de pret niet drukken. Inderdaad een heerlijke machine!
Ik wil deze laptop (A6Va) ook wel bestellen, echter wil ik er een 5400 of 7200rpm hd in + het liefst 1024 geheugen. Ik zie dat PCSNEL kan modden, maar welke winkels kunnen dit nog meer? Bij laptops4u bestel ik liever niet aangezien het internet based is en vrij nieuwe winkel. 4Launch komt heel betrouwbaar over, maar die modden helaas niet.
[ Voor 5% gewijzigd door Paquito op 29-07-2005 17:20 ]
Heel simpel bestel een 512mb reepje (corsair in dit topic eerder genoemd werkt) en bestel een Hitachi Travelstar 7K60 7200rpm en doe het zelf
. De harde schijf vervangen is een kwestie van 1 schroefje losmaken en je trekt hem er zo uit. Vooralsnog geen warmteproblemen
En Asus staat het toe ze geven vanzelfsprekend alleen geen garantie op de nieuwe harde schijf zelf die je plaatst
Mooi.. ik twijfelde zelf of Asus dan nog wel garantie zou geven, maar dat doen ze dus wel. (behalve de hd natuurlijk) Dan ga ik het gewoon zelf doen.
[ Voor 10% gewijzigd door Paquito op 29-07-2005 17:57 ]
Verwijderd
Ik ook, morgen naar MyCom voor een 5400RPM, 7200 vind ik weer wat overdreven 
Pixelgarantie was een goede zet, eerste exemplaar had een pixeldefect. Nu even Act of War installeren
Pixelgarantie was een goede zet, eerste exemplaar had een pixeldefect. Nu even Act of War installeren
[ Voor 10% gewijzigd door Verwijderd op 29-07-2005 18:32 ]
PC = Personal Computer
NB = NoteBook
Bij mij zit er volgens mij gewoon 533mhz geheugen in
NB = NoteBook
Bij mij zit er volgens mij gewoon 533mhz geheugen in
Dan heb je in totaal dus 1,5gb? Of bedoel je dat je er 512mb bij gaat kopen
Nu loop ik toch even tegen iets raars aan, dus een vraag aan de 'ervaren' gebruikers
Ik werk sinds vanmiddag alleen nog maar op de stroom, accu is nog niet eens uit de verpakking geweest. Enfin, alles installen enzo, maar zo gauw ik hem ook maar optil valt ie helemaal uit. Eerst had ik het niet door, maar later deed ie het weer en toen viel het kwartje
Ik denk dat het een HD-beveiliging is, zoveel kan ik uit de manual halen. Maar hebben jullie dat ook en is het bijv. in het BIOS aan te passen want ik wil hem ook weleens op schoot hebben
Edit: met de accu erin valt ie in ieder geval niet meer uit
Ik denk dat het toch de kabel was die nogal snel uit het contact valt dus vergeet wat hierboven staat
Ik werk sinds vanmiddag alleen nog maar op de stroom, accu is nog niet eens uit de verpakking geweest. Enfin, alles installen enzo, maar zo gauw ik hem ook maar optil valt ie helemaal uit. Eerst had ik het niet door, maar later deed ie het weer en toen viel het kwartje
Ik denk dat het een HD-beveiliging is, zoveel kan ik uit de manual halen. Maar hebben jullie dat ook en is het bijv. in het BIOS aan te passen want ik wil hem ook weleens op schoot hebben
Edit: met de accu erin valt ie in ieder geval niet meer uit
[ Voor 16% gewijzigd door objectief2 op 29-07-2005 21:35 ]
Kan iemand mij vertellen of de uitvoering zoals 4Launch de A6Va levert Bluetooth heeft of niet? Dit staat namelijk niet expliciet op de site van 4Launch. Bedankt.
Ja, deze heeft Bluetooth. Ik heb hem hier voor meFompe schreef op vrijdag 29 juli 2005 @ 21:46:
Kan iemand mij vertellen of de uitvoering zoals 4Launch de A6Va levert Bluetooth heeft of niet? Dit staat namelijk niet expliciet op de site van 4Launch. Bedankt.
games lopen op zich lekker door de goede videokaart. alleen het laden duurt ff en daarna ook nog wat hickups. Ik verdenk de 512mb ervan. Na een upgrade maar even kijken of een 7200 rpm nog nodig is. btw alle a6va's hebben bleutooth volgens mij?
Er is al een shopsurvey van. En ik heb de laatste tijd veel gemaild met ze. Goede en snelle reacties. Dat vind ik al een plus. We wachten de levering af...Verwijderd schreef op vrijdag 29 juli 2005 @ 22:08:
heeft iemand al besteld bij laptops4u? of dat dus betrouwbaar is..
Verwijderd
k dan
wacht ik die ook even af..
hoe zit trouwens vaak met webshops met de garantie? bijv er gaat iets stuk.. ik stuur het op.. zijn de verzendkosten dan voor mij?
hoe zit trouwens vaak met webshops met de garantie? bijv er gaat iets stuk.. ik stuur het op.. zijn de verzendkosten dan voor mij?
Ik ga er ook 512mb extra bij zetten morgen. Hierna ff kijken of een snellere harde schijf nodig is.....
Ik vind hem nu namelijk af en toe aan de trage kant. Vooral het opstarten van Windows.
Ik vind hem nu namelijk af en toe aan de trage kant. Vooral het opstarten van Windows.
Nou, ik heb 3 Asus M6Va's besteld en dus heb ik ook 2 jaar pick up and return garantie.
Heb ook boven op de standaard pixelgarantie de extra pixelgarantie van laptops4u genomen. Mag je m 7 dagen op zicht houden en als je een kapotte (sub)pixel ontdekt krijg je een nieuwe. Het is een barebone, maar Asus geeft er toch wel garantie op zegt laptops4u. En ik heb verzocht om er 533MHz geheugen in te zetten ipv 400MHz (standaard)...
Heb ook boven op de standaard pixelgarantie de extra pixelgarantie van laptops4u genomen. Mag je m 7 dagen op zicht houden en als je een kapotte (sub)pixel ontdekt krijg je een nieuwe. Het is een barebone, maar Asus geeft er toch wel garantie op zegt laptops4u. En ik heb verzocht om er 533MHz geheugen in te zetten ipv 400MHz (standaard)...
Verwijderd
Hmm, geen van mijn schroevendraaiers past op de schroeven
Even uitzoeken waar ik er1 kan kopen maar, zijn echt hele kleine kruiskoppen.
Verwijderd
Ik wilde net een vraag gaan stellen over het geheugenSayWhatAgain! schreef op vrijdag 29 juli 2005 @ 23:03:
Nou, ik heb 3 Asus M6Va's besteld en dus heb ik ook 2 jaar pick up and return garantie.
Weet iemand hoeveel het in performance sheeld 533 ipv 400 ?
Misschien dat jij met je 533Mhz geheugen wat testjes kan draaien ? Sisoft Sandra 3dmark
En hoeveel duurde was je geheugen.
Zou het voor je willen doen, moet je nog wel een dikke week wachten. Ze komen pas donderdag binnen.
Enne, dan post ik wel in het algemenere Asus M6 en A6 en nog wat types topic
Ik geloof ergens gelezen te hebben dat het tot 30% snelheidswinst kan opleveren. Correct me if i'm wrong...
Enne, dan post ik wel in het algemenere Asus M6 en A6 en nog wat types topic
Ik geloof ergens gelezen te hebben dat het tot 30% snelheidswinst kan opleveren. Correct me if i'm wrong...
[ Voor 24% gewijzigd door SayWhatAgain! op 30-07-2005 00:17 ]
Kan je 533 en 400 bij elkaar doen??
Lijkt me wel, maar dan werkt de 533 op 400. Is in normale pc's ook zo. (Of je moet je 400 module overklocken?)
Bij een brillenzaak of zo? Ten minste, als het echt van die kleine zijn die ook voor brillen worden gebruikt.Verwijderd schreef op vrijdag 29 juli 2005 @ 23:58:
Hmm, geen van mijn schroevendraaiers past op de schroevenEven uitzoeken waar ik er1 kan kopen maar, zijn echt hele kleine kruiskoppen.
Succes
Ik snap niet waar jullie het vandaan halen dat het standaard geheugen 400Mhz zou zijn? In mijne zit gewoon 533Mhz...
Hey, ik denk er sterk over na om de a6va aan te schaffen maar ik wil dan de geheugen upgraden naar 1 of 1.5 gb. Ik lees hier dat de meesten de corsair van Mycom hebben. Maar ik vroeg me af of de geheugen van dane-elec ook goed werkt/geschikt is voor deze laptop? Aangezien die een stuk goedkoper zijn dan die van corsair.
http://www.tweakers.net/pricewatch/121532?Landfilter=Benelux
http://www.tweakers.net/pricewatch/121531?Landfilter=Benelux
http://www.tweakers.net/pricewatch/121532?Landfilter=Benelux
http://www.tweakers.net/pricewatch/121531?Landfilter=Benelux
Verwijderd
Zo klein zijn ze ook weer nietFongWan schreef op zaterdag 30 juli 2005 @ 01:13:
[...]
Bij een brillenzaak of zo? Ten minste, als het echt van die kleine zijn die ook voor brillen worden gebruikt.
Succes
1.5 gb werd mij afgeraden met de volgende info:Bloodlord12 schreef op zaterdag 30 juli 2005 @ 01:37:
Hey, ik denk er sterk over na om de a6va aan te schaffen maar ik wil dan de geheugen upgraden naar 1 of 1.5 gb.
.......
Ik heb zelf de keuze gemaakt voor 2 x 1024.Het is wel mogelijk om 1 x 512 en 1 x 1024 te plaatsen, echter raden we je
dit sterk af. Het beste is om 2 gelijksoortige geheugenmodules te plaatsen,
aangezien dit DDR2 is en Dual Channel ondersteunt; zorgt voor veel betere
prestaties als er bijv 2 x 256, 2 x 512 of 2 x 1024 in zit.
Ik raad je aan om 2 x 512 te plaatsen, later kan je dan eventueel uitbreiden
naar 2 x 1024; de 512Mb modules zou je dan eventueel bij ons in kunnen
ruilen!
Zulke kleine schroevendraaiers noem je horlogeschroevendraaiers en een setje is vast te koop bij de plaatselijke bouwmarkt
Met een kleine kruiskopschroevendraaier heb je de schroefjes zo los.
Ik loop tegen iets aan. Het lukt mij wel om de Omegadrivers te installen maar vervolgens hou ik de melding dat er geen drivers zijn. Installeer ik de VGA-drivers van de CD dan is het in 1 keer goed. Ik heb 2 Omegadrivers getest (op basis van 5.6 en 5.7), met telkens geen resultaat. Dus hoe hebben jullie dat voor elkaar gekregen
?
Ik loop tegen iets aan. Het lukt mij wel om de Omegadrivers te installen maar vervolgens hou ik de melding dat er geen drivers zijn. Installeer ik de VGA-drivers van de CD dan is het in 1 keer goed. Ik heb 2 Omegadrivers getest (op basis van 5.6 en 5.7), met telkens geen resultaat. Dus hoe hebben jullie dat voor elkaar gekregen

Mensen ik stel mijn vraag nog maar eens: Hoelang doen jullie met een volle accu? Bij mij is die vaak na 2 uur al leeg terwijl hij op modus batterij saving staat en ik dan alleen maar wat eenvoudig office en msn werk doe. Dit moet toch langer kunnen? Welke instellingen gebruiken jullie om de accu het langst mee te laten gaan?
Verwijderd
Dat was dus mijn volgende vraag, gister viel me al op dat de batterijduur niet echt lang is
Maar goed, ik had hem dan ook op Gaming staan, dat vreet natuurlijk wel wat meer.
Mijn M3700n (Centrino 1.5 400Mhz, Intel Extreme) deed 4u over een volledig opgeladen batterij.
Nog iets, ik krijg sinds vanochtend allemaal vastlopers in Windows
Gewoon vanuit IE, BSOD en krijg een piptoon als ik de muis gebruik, iemand anders dit ook gehad met de standaard installatie? Ga hem nog wel opnieuw installeren, maar dat doe ik pas als ik die nieuwe HD heb.

Mijn M3700n (Centrino 1.5 400Mhz, Intel Extreme) deed 4u over een volledig opgeladen batterij.
Nog iets, ik krijg sinds vanochtend allemaal vastlopers in Windows

[ Voor 34% gewijzigd door Verwijderd op 30-07-2005 11:26 ]
Ik zal het voor je testen Januszjes. Batterysavingoptie staat nu aan en het is kwart voor twaalf. Hij geeft nu aan 3.03 uur, wordt vervolgd 
Edit: hij heeft nu 3 kwartier gedraaid, 75% resterend (dus een kwart eraf) en hij geeft 2.11 uur aan. Dus 3 uur lijkt haalbaar
. 4maal drie kwartier is 3 uur immers. Dit is de eerste keer dat ik de accu geheel leeg laat lopen. En als het nog meer wordt dan is dat mooi meegenomen.
Edit: hij heeft nu 3 kwartier gedraaid, 75% resterend (dus een kwart eraf) en hij geeft 2.11 uur aan. Dus 3 uur lijkt haalbaar
[ Voor 56% gewijzigd door objectief2 op 30-07-2005 12:32 ]
Ik merk dat de batterijduur steeds langer word. Maar das wel bekend met dit soort batterijen. Zit nu op 3:25 op Batterij Saving.objectief2 schreef op zaterdag 30 juli 2005 @ 11:45:
Ik zal het voor je testen Januszjes. Batterysavingoptie staat nu aan en het is kwart voor twaalf. Hij geeft nu aan 3.03 uur, wordt vervolgd
Ik vertrouw die meter niet echt, het zou fijn zijn objectief als je eens een resultaat kan posten over hopelijk meerdere urenDeX schreef op zaterdag 30 juli 2005 @ 11:53:
[...]
Ik merk dat de batterijduur steeds langer word. Maar das wel bekend met dit soort batterijen. Zit nu op 3:25 op Batterij Saving.
Zie de edits in mijn bericht hierboven, ik update het regelmatigJanuszjes schreef op zaterdag 30 juli 2005 @ 11:56:
[...]
Ik vertrouw die meter niet echt, het zou fijn zijn objectief als je eens een resultaat kan posten over hopelijk meerdere uren
Verwijderd
Tering wat is die bovenkant krasgevoelig zeg
Ik draaide hem net om op mijn buro, nu zitten er een aantal krassen op de bovenkant 
Ach ja, hoe vaak kijk je nou naar de bovenkant? Wees dus voorzichtig als je ram erbij plaatst. Mijn buro is van vlak hout met een gladde bovenlaag, zelfs dan komen er dus krassen op.
Ach ja, hoe vaak kijk je nou naar de bovenkant? Wees dus voorzichtig als je ram erbij plaatst. Mijn buro is van vlak hout met een gladde bovenlaag, zelfs dan komen er dus krassen op.
[ Voor 3% gewijzigd door Verwijderd op 30-07-2005 12:55 ]
Dat had ik ook. Was er ook een beetje treurig om. Maar ja.. Open en aan Is ie toch mooier dan Dicht en Uit.Verwijderd schreef op zaterdag 30 juli 2005 @ 12:55:
Tering wat is die bovenkant krasgevoelig zegIk draaide hem net om op mijn buro, nu zitten er een aantal krassen op de bovenkant
Verwijderd
Precies, liever een paar krasen aan de buitenkant, dan een dooie pixel aan de binnekant 
HD is trouwens zeer gemakkelijk te verwijderen, net bij de HEMA een schroevendraaier kit voor €1,95 gekocht
, HD zit met 1 schroef vast, na het verwijderen van het deksel hoef je alleen een klein zwart blokje te verwijderen en dan kun je de HD zo uit de connector duwen 
Ik twijfel of ik speakers ga kopen, spel effecten zijn ok, muziek is echt belabberd met de build in speakers. Nadeel is dat het zoveel extra op je buro geeft.
HD is trouwens zeer gemakkelijk te verwijderen, net bij de HEMA een schroevendraaier kit voor €1,95 gekocht
Ik twijfel of ik speakers ga kopen, spel effecten zijn ok, muziek is echt belabberd met de build in speakers. Nadeel is dat het zoveel extra op je buro geeft.
Ik heb er net extra geheugen in gezet. Bij Mycom gehaald......
Ook een V200 Logitech muis gekocht, echt een aanrader!!
Misschien dat ik volgende maand een 5400RPM HDD ga kopen.......voorlopig is dit nu voldoende.
Ook een V200 Logitech muis gekocht, echt een aanrader!!
Misschien dat ik volgende maand een 5400RPM HDD ga kopen.......voorlopig is dit nu voldoende.
Mijn eerste GOT berichtje vanaf de A6Va!Fompe schreef op vrijdag 29 juli 2005 @ 21:46:
Maar ik heb hem dus bij Laptops4U besteld, en ik kan je vertellen dat dit echt voor de volle 100% betrouwbaar is. Ze hebben een perfecte service en e-mailen altijd snel terug.
Rembours kan hier ook voor bedragen boven de 1000 euro!
Als je rechts een Koptelefoon erin doet, moet die dan meteen werken? Ik krijg die niet werkend??
Bij mij deed ie het direct, heb je normaal wel geluid?
Ik heb hem in het gaatje gestoken die direct naast de FireWire poort zit..
Ik heb hem in het gaatje gestoken die direct naast de FireWire poort zit..
Heb je normaal wel geluid Pedro, ik heb toch vannacht laat zitten klooien met die HD Audio nl en de nieuwste 1.23 driver van Realtek bracht de verlossing. Pas toen had ik geluidPedr0 schreef op zaterdag 30 juli 2005 @ 13:44:
Als je rechts een Koptelefoon erin doet, moet die dan meteen werken? Ik krijg die niet werkend??

Ik haal 2 uur en 3 kwartier op de eerste volle acculading in Batterysavemode. Niet slechtJanuszjes schreef op zaterdag 30 juli 2005 @ 11:15:
Mensen ik stel mijn vraag nog maar eens: Hoelang doen jullie met een volle accu? Bij mij is die vaak na 2 uur al leeg terwijl hij op modus batterij saving staat en ik dan alleen maar wat eenvoudig office en msn werk doe. Dit moet toch langer kunnen? Welke instellingen gebruiken jullie om de accu het langst mee te laten gaan?
Sennheiser headset?Verwijderd schreef op zaterdag 30 juli 2005 @ 13:12:
Precies, liever een paar krasen aan de buitenkant, dan een dooie pixel aan de binnekant
HD is trouwens zeer gemakkelijk te verwijderen, net bij de HEMA een schroevendraaier kit voor €1,95 gekocht, HD zit met 1 schroef vast, na het verwijderen van het deksel hoef je alleen een klein zwart blokje te verwijderen en dan kun je de HD zo uit de connector duwen
Scheelt geld en ruimte. Zonder te compenseren aan geluidskwaliteit.
Verwijderd
Mwa, heb inmiddels toch maar een speaker set gekocht, samen met 512MB en een WD 60GB 5400RPM bij MyCom, HD was erg makkelijk te installeren, sleetje eraf schroeven en thats it eig 
Verder heb ik een 2.5" USB 2.0 slee gekocht voor €15, de laptop schijf dient nu als backup
Verder heb ik een 2.5" USB 2.0 slee gekocht voor €15, de laptop schijf dient nu als backup
Ik snap niet waarom jullie die hdd zo langzaam vinden. Bij mij laad alles bijna zo snel als mn werkstation waar een raptor740 in zit 
Die is wel flink gefragmenteerd maar toch

Die is wel flink gefragmenteerd maar toch
Altijd handig die externe boxjes. Merk je veel prestatiewinst?Verwijderd schreef op zaterdag 30 juli 2005 @ 16:05:
Mwa, heb inmiddels toch maar een speaker set gekocht, samen met 512MB en een WD 60GB 5400RPM bij MyCom, HD was erg makkelijk te installeren, sleetje eraf schroeven en thats it eig
Verwijderd
Ik vind die 4200RPM ook niet langzaam, maar wou zo wie zo een externe schijf erbij voor backupdoeleinden, leek me handiger om het dan zo te doen, nog goedkoper dan een externe 5400RPM ook nog
Was bij elkaar €115 kwijt voor de HDD en de 2.5" slee.
Windows XP Setup is nu aan het formatteren, zet er maar meteen XP Pro op, had ik hier toch nog liggen
Windows XP Setup is nu aan het formatteren, zet er maar meteen XP Pro op, had ik hier toch nog liggen
Heb het hele topic doorgelezen, maar heb eigenlijk niemand gehoord(een enkeling dan) die het over de tas had die erbij zat.
Ik wil deze laptop over een aantal weken ook aan gaan schaffen, maar ben nu eerst op zoek naar een goede rugtas hiervoor. Ook omdat het een breedbeeld scherm betreft, en je daarom niet alle tassen kunt gebruiken..
Hebben jullie nog opties?
Ik wil deze laptop over een aantal weken ook aan gaan schaffen, maar ben nu eerst op zoek naar een goede rugtas hiervoor. Ook omdat het een breedbeeld scherm betreft, en je daarom niet alle tassen kunt gebruiken..
Hebben jullie nog opties?
De tas die erbij was geleverd heb ik aan die winkel weggegeven want ik hou er niet van om met een tas rond te lopen over straat waarvan men al weet dat er een laptop in zit

Dat is ook niet het soort tas dat ik zoek, ik wil een tas hebben waar ik ook een beetje boeken in kan stouwen, zie het niet zitten om met 2 tassen te gaan sjouwen straks.
Verwijderd
Dit artikel wordt het goedkoopst verkocht op EncyShop.. heeft iemand daar ervaring mee, met die webshop?
De Campus Reeks van Eastpak. Maar NIET:de bookwormtype. Die heb ik en die past niet.Eddos schreef op zaterdag 30 juli 2005 @ 18:14:
Dat is ook niet het soort tas dat ik zoek, ik wil een tas hebben waar ik ook een beetje boeken in kan stouwen, zie het niet zitten om met 2 tassen te gaan sjouwen straks.
Hoi ,
Kan me aub iemand helpen :
Ik heb gisteren mijn A6Va gekocht ( wat een mooi notebook) , en nu heb ik een nieuwe Windows XP Home Engels geïnstalleerd van de normale OEM CD maar kan niet meer de WebCam instaleren. Er is nergen te bekennen in mijn Device Manager USB-Device die ik moet instaleren ( zoals het wel het geval was met Windows Vista beta 1 ). Wat nu ?? Ik krij altijd error dat : Instal Failed BisonCam Camera voor dat er iets begint te instaleren! Moet ik voor de installatie van WebCam drivers iets anders instaleren behalve INTEL INF Update ??? Of is er ander manier de WebCam te instaleren ?? welk moet ik pakken de BISONCAM 0.35 of 1.30 drivers ?
Ik heb alle mogelijke drivers van internet gehaald van diverse sites van producenten enzv. ( Ik denk dat dit het probleem niet is)
Probleem heb ik opgelost door in Bios Load defaults!
Op dit moment heb ik nog te installeren WLAN Drivers en iets dat heet UGPZ - wat is dit ?
Kan me aub iemand helpen :
Ik heb gisteren mijn A6Va gekocht ( wat een mooi notebook) , en nu heb ik een nieuwe Windows XP Home Engels geïnstalleerd van de normale OEM CD maar kan niet meer de WebCam instaleren. Er is nergen te bekennen in mijn Device Manager USB-Device die ik moet instaleren ( zoals het wel het geval was met Windows Vista beta 1 ). Wat nu ?? Ik krij altijd error dat : Instal Failed BisonCam Camera voor dat er iets begint te instaleren! Moet ik voor de installatie van WebCam drivers iets anders instaleren behalve INTEL INF Update ??? Of is er ander manier de WebCam te instaleren ?? welk moet ik pakken de BISONCAM 0.35 of 1.30 drivers ?
Ik heb alle mogelijke drivers van internet gehaald van diverse sites van producenten enzv. ( Ik denk dat dit het probleem niet is)
Probleem heb ik opgelost door in Bios Load defaults!
Op dit moment heb ik nog te installeren WLAN Drivers en iets dat heet UGPZ - wat is dit ?
[ Voor 11% gewijzigd door SlowikPL op 30-07-2005 20:18 ]
* Intel Core i7-6700K @ 4.8Ghz * Asus MAXIMUS VIII EXTREME* nVidia Asus Poseidon 1080Ti * Mushkin 16 GB * SSD Samsung M.2 2280 256GB + 3x Samsung 256GB 850Pro* Enermax Revolution85+ 1250W * CM Stacker 832 SE * Waretcooling CPU, NB ,VGA 3x Mora
UGPZ Volgens mij zijn dat de bluetooth toshiba drivers
Verwijderd
Yep, Bluetooth aanwezig.Fompe schreef op vrijdag 29 juli 2005 @ 21:46:
Verwijderd
Mensen ik heb jullie hulp nodig!! ik kom er niet meer uit:S. Het zit zo, ik heb de laptop geformat en xp pro erop gezet, en daarna alle drivers, wat geen problemen opleverden. Daarna lekker HL2 gespeelt bij maatje van me. Kwamen terug hiernaartoe, deed het wireless internet het niet, dus ik de laptop opnieuw opstarten, krijg ik na het opstarten bij het binnenkomen van windows, opeens de foutmelding van ati, dathet stuurprogramma niet kan worden opgestart:S. Toen heb Ik de nieuwste driver van asus site geprobeerd, wederom weer, driver kan niet worden geinstalleerd:S. Toen heb ik opnieuw geformateerd, maar weer kon ik de orginele driver/nieuwe driver niet geinstalleerd krijgen, ook geen gewone mobility driver van ati zelf, toen maar asus recovery opgestart maar weer, de ati driver die het niet wilt doen:S Als laatste hoop voor mij dan, heb ik nog een x partition magic laten booten om hem echt goed te formatten, maar na een nieuwe windows install, weer geen resultaat:S Ik ben nu echt hopeloos en snap er echt totaal niks van. Toen ik de laptop uitzette was alles goed en toen ik heb 20 min later weer aanzette was alles fout:S. Wat ik wel er bij wil zeggen is dat ik het wirelessinternet wel gewoon weer aan de praat heb gekregen. Ik ga nu slapen want na 6 uur hier aan bezig zijn, ben ik het beu geworden, maar ik hoop dat jullie me uit de brand kunnen halen
want ik begin echt hulpeloos te worden. Alvast bedankt
Owkeej, bedankt voor je reactie.DeeJayV schreef op zondag 24 juli 2005 @ 12:18:
[...]
ik heb sinds een paar dagen een z92u (B039H met 512 mb en 60gb HD)
en ik moet zeggen dat t een erg fijn apparaat is! hij heeft wel tv-out overigens...
mooie complete laptop, heb zelfs weer internet nu via de buurman, dus de WiFi werkt ook prima
Maar het liefst zou ik een nog wat uitgebreidere gebruikerservaring van je lezen. Ik heb al een mailtje gestuurd naar het mailadres in je profile, maar heb nog geen reactie ontvangen... Mijn mailadres staat eveneens in mijn profile, mocht je me willen bereiken via email (bijvoorbeeld als het mailadres in jouw profile niet meer werkt, etcetera). Alvast bedankt.
K-Town, ik krijg ook geen andere drivers geinstalleerd dan die standaard bij de cd zaten. "No Ati device found". Iemand die meer weet?
Ik het ditzelfde eerder gemeld: ik kan alleen de drivers van CD installeren, en bijvoorbeeld geen Omegadrivers. Hoe dat kan is nog steeds een vraag voor me?Ghanso schreef op zondag 31 juli 2005 @ 09:53:
K-Town, ik krijg ook geen andere drivers geinstalleerd dan die standaard bij de cd zaten. "No Ati device found". Iemand die meer weet?
Is er trouwens nog iemand met een irritante (tril)brom in de linkerhoek net onder het scherm. Buitengewoon irri, en alleen te verhelpen door de onderkant iets op te liften

Verwijderd
hmm, ook ik was van plan als ik de laptop donderdag krijg te gaan formatteren en XP Pro erop te zetten, maar als ik dit zo lees lijkt het mij niet erg verstandig...
Ik heb nu helemaal geen problemen met Windows XP Pro hoor....alleen moest ik ff nieuwe audiodrivers downloaden. Voor de rest werkt alles prima!!
Toppie laptop.
Toppie laptop.
Verwijderd
Zo, heb nu zo'n beetje alles geinstalleerd. Merk best verschil tussen 4200 en 5400 rpm, is alleen moeilijk aan te geven omdat ik ook meteen 512MB erbij heb geplaatst plus een schone installatie.
Half-Life 2 draait soepel op 1280*800
Half-Life 2 draait soepel op 1280*800
Verwijderd
ikh eb alle drivers vn de cd gebruikt helemaal geen problemen, gewoon boven aan beginnen en het lijstje afwerken... met winxp pro dus!
GVD....Ik had net de strik van me leven.
Ik was aan het MSN-en en BOEM!!!!! WEG BEELD....
Ik dacht eerst dat het scherm kapot was ofzo maar....na een tijdje....15min. starte hij weer op? HAd er ondertussen en de extra geheugen eruit gehaald.
Ik was aan het MSN-en en BOEM!!!!! WEG BEELD....
Ik dacht eerst dat het scherm kapot was ofzo maar....na een tijdje....15min. starte hij weer op? HAd er ondertussen en de extra geheugen eruit gehaald.
Verwijderd
mijn wifi connectie is erg instabiel, hij gaat van van 54 naar 24 en dan zo door naar 1, op mijn pc werkt wifi verder goed,nooit problemen
zou mijn usr router niet lekker werken met intel proset?
Verwijderd
Uhm mensen ik heb het eerst ook gewoon aan het draaien gehad hoor, win xp erop en drivers van de cd, en het liep indd allemaal goed, maar van het 1 op het andere moment werd men wirelessinet der af gegooid, ik start opnieuw op en ati driver zit te klote, en sindsdien krijg ik die ati driver niet meer aan de praat:S iemand enig idee???
Ik heb precies hetzelfde, een usr router en het werkt ook niet lekker. Iemand een oplossing?Verwijderd schreef op zondag 31 juli 2005 @ 12:21:
mijn wifi connectie is erg instabiel, hij gaat van van 54 naar 24 en dan zo door naar 1, op mijn pc werkt wifi verder goed,nooit problemen
Aangezien de FSB op 533Mhz loopt dan kan je toch geen winst halen uit een dual channel opstelling, omdat 1 enkele module al in staat is de benodigde bandbreedte te leveren.dvdhoek schreef op zaterdag 30 juli 2005 @ 10:43:
[...]
1.5 gb werd mij afgeraden met de volgende info:
[...]
Ik heb zelf de keuze gemaakt voor 2 x 1024.
Verwijderd
Hier werkt het meestal goed, ik heb juist problemen met de USB stick op de desktop computer, die is heeeeel traag, vaak maar 1mbit. Wou net wat bestanden copieeren, niet te doen gewoon...Januszjes schreef op zondag 31 juli 2005 @ 12:41:
[...]
Ik heb precies hetzelfde, een usr router en het werkt ook niet lekker. Iemand een oplossing?
Net had ik wel met de laptop een probleem, kreeg geen verbinding met internet en het netwerk. Opnieuw opgestart en nu werkt alles perfect, misschien was de update van McAfee aan het klooien. Maar verder nog geen vreemde dingen tegengekomen.
[ Voor 6% gewijzigd door Verwijderd op 31-07-2005 13:13 ]
Verwijderd
ja mensen wat is dit:S, ik zet men laptop aan en opeens doet de driver het:S Dit is het grootste raadsel wat ik ooit met een pc/laptop heb meegemaakt:S nu maar hopen dat hij het blijft doen.
Dit topic is gesloten.