Binnenkort wil ik ook een laptop aanschaffen. Mijn budget is ongeveer 1200 euro. Dingen die ik erop wil doen:
Webdesign: Dreamweaver, Flash, Photoshop
School: office, programmeren
Af en toe beetje gamen: BF2 en CS:Source (leuk als je lang moet wachten voor college o.i.d. en ja op school hebben we wifi

)
Ik zit te twijfelen tussen de Asus A6Va en de Acer Aspire 1692.
Voordeel A6Va t.o.v. Aspire 1692:
Ingebouwde webcam (altijd handig

)
Bluetooth (handig voor i.c.m. bluetooth gsm, geen uitsteksels vanwege een dongle)
HD Audio
Voordeel Aspire 1692 t.o.v. A6Va
Standaard 1024 RAM
100 GB 5400 HDD i.p.v. 80 GB 4200 HDD
Zelf heb ik meer het idee dat de Asus A6Va meer in mijn smaak zal vallen vanwege ingebouwde webcam en HD Audio. 1 GB Ram en snellere HDD kan namelijk later erbij.
Wat vraagjes:
Er zit standaard 1x 512 MB DDR2 533, weet iemand van welke merk dit is? En wat de CL er van is? Mijn broer heeft namelijk nog een Kingston Value Select 512 MB DDR2 533 CL4.0 liggen. Zal deze dus erin kunnen?
Kan iemand een foto willen maken met de ingebouwde webcam? Wil graag de kwaliteit van die cam zien.
Wat houd die Limited Warranty precies in? Ergens had ik gelezen dat het 2 jaar pickup & return was? Klopt dat?
Als desktop heb ik zelf een AMD 3500+, 1 GB, WD Raptor 74, Geforce 6600GT 128 MB. Stel dat deze systeem 100 punten krijgt. Kan iemand een schatting maken hoeveel punten een A6Va met 1 GB RAM zal krijgen?
Tot slot: iemand suggesties voor een andere laptop in deze prijsklasse?