December schreef op donderdag 22 september 2005 @ 13:28:
C4 ziet er heel interessant uit, veel nieuwe dingen die iets toevoegen (ookal is het soms maar iets kleins) en iets anders niet verneuken. Toegevoegde waarde vind ik bijvoorbeeld hoger level = meer ruimte in je warehouse en inventory.
Enige ding wat ik echter betwijfel of het wel goed werkt zijn die 1 sided wars. Een clan kan een andere clan warren, die 2e clan kan 'm niet afslaan. Als zo'n 1 sided war bezig is kan clan 1 doodleuk clan 2 afmaken ZONDER rood te gaan, wel krijgen ze een PK bij hun PK score, dus ALS ze een keer rood gaan hebben ze meer karma. Maar omdat je zo'n war niet kan declinen en je niet rood gaat kan er ernstig misbruik van gemaakt worden, lijkt mij...
Mwah dat hele verhaal is nog beetje vaag. Maar het idee is super! Dit gaat leiden tot veel en veel meer "echte" pvp ala sieges.
Ik las het anders zal het zo simpel mogenlijk uitleggen:
Je kan nu als Clan A, Clan B warren waardoor je als je door Clan B gekilled wordt maar 1/4 xp verliest. Als Clan B dus niet accept is het dus gewoon een purple/red war. Dus ze accepten niet en je killed een Clan B member word je dus gewoon rood!
Maar als Clan B iemand van Clan A killed verliest Clan A 1%, kill je een van Clan B verliest hij 4%!
Er is dus geen reden meer als je elkaar toch aan het afmaken ben geen 2 sided war te doen!
Dit was de grote bug van het huidige systeem.
Er veranderd dus niets in vergelijking met het huidige systeem als je niet accept. Met het huidige systeem kan een clan met een purple/red war een andere clan ook de grond in stampen ookal doet deze niets terug!
Voorbeeld slechte huidige systeem:
Wij vechten nu tegen een alliance en hun vechten ook terug (een purple/red war), maar hun willen geen alliance/clan war (wij hebben al verschillende requests gestuurd) omdat ze veel lowlvls in hun ally hebben (zerg!) en hun high lvls kunnen makkelijk rood gaan omdat ze veel van de aden clanhalls bezitten.
Met andere woorden we zijn in war, beide kanten maken elkaar continu af en haten elkaar, maar dus geen officiële war. Beide kanten nemen dus full xp los waardoor er dus een stuk minder echte pvp is maar meer PK.
Onze alliance wil dus erg graag een war maar de vijand accepteerd gewoon niet terwijl zij dik in de meerderheid en veel meer hogere lvls hebben! Beetje raar niet?
Het nieuwe systeem gaat hier dus verandering in brengen met als resultaat +++PVP! en zo hoort het ook in l2!
[
Voor 17% gewijzigd door
Verwijderd op 22-09-2005 14:48
]