I'm not in denial, im just selective in the reality I choose to believe. (Calvin & Hobbes)
lekker snugger iddDrProctor schreef op maandag 15 augustus 2005 @ 13:26:
gratz. Je bent alleen vergeten de naam linksboven weg te poetsen
Verwijderd
Gratz met wat? Het naar 64 botten?DrProctor schreef op maandag 15 augustus 2005 @ 13:26:
gratz. Je bent alleen vergeten de naam linksboven weg te poetsen
Verwijderd
Ik ga nu komende dagen craften, 828k B SS lol!
Tijdens de Beta ben ik eigenlijk nooit verder gekomen dan level 18, kwam vooral omdat ik niet bepaald kon beslissen welk soor ras en charatcer ik nou wou hebben. Ik ben nou erg benieuwd wat eigenlijk het meest populaire solo character is.
De reden dat ik het solo character wil weten is mijn ervaring met Rose online, daar waren de Support Mages namelijk erg in trek, zeker in party's. Het probleem met deze support mages was alleen dat indien je solo speelde je amper levensvatbaar was als je alleen speelde. Ik wil iig niet afhankelijk zijn van een party, dus ik wil een character proberen die ook alleen goed te behappen is.
Iemand een idee?
Als je goed wil solo-en en toch wil kunnen partyen kun je beter kijken naar de verschillende tank-classes. Shillien Knight , Dark Avenger en Temple Knight. DA krijgt een leuke summon welke 30% exp eet , maar goede damage doet. Ook krijgen ze 2 soorten drains om lekker lang door te kunnen. Verder zijn ze veel gewild in party's. Ook goed in pvp in 1vs1 eigenlijk. Shillien Knight is ook een goede tank , ook voor pvp en solo-en is het best een leuke class. Temple Knight is wat meer een pve tank omdat die toch echt weinig damage doen voor pvp. Misschien dat ik zo nog even classes kan oprammelen. Maar het beste is toch wel om kleine partys te hebben , de exp die je dan krijgt is gewoon stukken beter. En mocht je support worden (healer bijv.) dan ben je erg gewild in partys , tenminste , hier vroegen mensen in de dungeons altijd om healers. Ook een goede keuze kan zijn necromancer en spellhowler , welke niet echt veel hoeven te zitten. Andere offensive mages kunnen ook prima solo-en maar dan moet je vrij vaak zitten.
Succes met je keuze
//Toevoeging: heel veel classes kunnen overigens wel solo-en , voor de een gaat het slechts een stuk rapper dan de ander. Misschien is het nog een beetje verhelderend als ik hier een site met skills neergooi zodat je zelf ook een beetje kunt rondkijken. http://lineage2.stratics.com/content/library/skills/
[ Voor 18% gewijzigd door Raku op 16-08-2005 18:09 ]
Raku
Verwijderd
SpS kan prima solo-en idd , maar je moet wel wat te doen hebben tijdens het zittenVerwijderd schreef op dinsdag 16 augustus 2005 @ 19:08:
Persoonlijk heb ik een spellsinger en deze gaat prima solo, mijn swordsinger heb ik voor party's en daar is hij alleen ook goed voor. Op hogere level's kom je wel op bepaalde plekken alleen als je een party hebt.
Raku
The devil is in the details.
Je hebt iig de moeite genomen om keybinds te reggen
[ Voor 44% gewijzigd door Raku op 16-08-2005 20:00 ]
Raku
Op Lionna Giran castle veroverd
Was 2 uur de beste siege ooit.

...
waar het ijs gesmolten is is geen ijs meer !
BTW dion kijk es op je acc heb een leuke character voor je achter gelaten
waar het ijs gesmolten is is geen ijs meer !
Verwijderd
Ik ben nog maar net begonnen, lvl 15 en speel altijd @ gustin (server 6).
Ben Mystic Elf met casting speed van 577 en een M. atk. van 39.
The story so far: In the beginning the Universe was created. This has made a lot of people very angry and been widely regarded as a bad move.
lvl 56 Sorc; 57 SE; 53 BH; 59 BD
binnenkort denk ik mn SE gebruiken om een WS te PLen, maar eerst VR3 halen
Verwijderd
LVL 15 Human Mystic ik ga voor Prophet.
Hier voor had een een Human Warlord , maar deze had ik helemaal gestripped stuff aan oude clanners gegeven en char gedelete.
[ Voor 34% gewijzigd door Verwijderd op 27-08-2005 16:35 ]
Bites!Verwijderd schreef op zaterdag 27 augustus 2005 @ 16:34:
Bites speelt op Gustin, na een lange stop toch maar weer begonnen sinds gisteren.
Hier voor had een een Human Warlord , maar deze had ik helemaal gestripped stuff aan oude clanners gegeven en char gedelete.
Verwijderd
Ik speel op Kain, lvl 62 HawkEye

[ Voor 8% gewijzigd door Verwijderd op 28-08-2005 03:10 ]
dat zuigt
wist niet dat je lucifur unbanned hebt gekregen
Ik heb het vaker gevraagd ingame, maar de meesten weten het niet of en sommigen denken zelfs dat ze niet eens bestaan.
Nouja ze bestaan iig wel, de potions kosten 2k adena a piece.
Ik zit nu de heletijd me zelf te levelen en vervolgens te rusten om weer mn mana bijgevuld te krijgen.
The story so far: In the beginning the Universe was created. This has made a lot of people very angry and been widely regarded as a bad move.
Verwijderd
Op retail zal je waarschijnlijk nooit mana pots tegenkomen, omdat ze gewoon niet voorkomen. Ze zitten wel in het spel, daarom vind je ze op sommige sites, maar niks dropt /verkoopt/craft ze dus je kan er gewoonweg niet aan komen.Neodelec schreef op zondag 28 augustus 2005 @ 21:53:
weet iemand ook waar je mana potions kan kopen/vinden?
Ik heb het vaker gevraagd ingame, maar de meesten weten het niet of en sommigen denken zelfs dat ze niet eens bestaan.
Nouja ze bestaan iig wel, de potions kosten 2k adena a piece.
Ik zit nu de heletijd me zelf te levelen en vervolgens te rusten om weer mn mana bijgevuld te krijgen.
Bites is terug!Verwijderd schreef op zaterdag 27 augustus 2005 @ 16:34:
Bites speelt op Gustin, na een lange stop toch maar weer begonnen sinds gisteren.
Verwijderd
JAJA ^^.
Alweer lvl 21 Cleric met LXB en mantiset + elvenset , tedanken aan wat oude clanners waar ik nu ook bij in de clan zit.
LXB is ff voor tijdelijk totdat ik dual swords krijg, zal wel iets van bastard*elvensword worden ofzo.
Verwijderd
Verwijderd
Ook als je het trainen van farmers meerekend?Verwijderd schreef op dinsdag 30 augustus 2005 @ 13:16:
Zonder ss een SR want die heeft geen downtime want die krijgt geen klappen en killed sneller.
Ik ben ermee gestopt helaas, anders had ik je ook wel kunnen helpen...Verwijderd schreef op maandag 29 augustus 2005 @ 23:35:
[...]
JAJA ^^.
Alweer lvl 21 Cleric met LXB en mantiset + elvenset , tedanken aan wat oude clanners waar ik nu ook bij in de clan zit.
LXB is ff voor tijdelijk totdat ik dual swords krijg, zal wel iets van bastard*elvensword worden ofzo.
Voor trainen heb je geen fakedeath nodig, het maakt het alleen handiger. Elven ras is gewoon het best in trainen, door hun hoge speed en evasion. Kun je dus bij elkaar wegstrepen, aangezien PW en SR even snel zijn.Verwijderd schreef op dinsdag 30 augustus 2005 @ 13:44:
[...]
Ook als je het trainen van farmers meerekend?
Edit: Vergeten, evasion is natuurlijk hoger van een PW en is daarom nog een betere trainen (afgezien van FD) dan een SR. Maar laten we het erop houden dat een SR ook wel aardig kan trainen.
[ Voor 20% gewijzigd door Cache op 30-08-2005 20:09 ]
na de patch van vandaag werken de 2 bots niet meer. en meteen staat de status van alle servers op "good"
Verwijderd
Als het een manned bot team is, dan kiezen ze ervoor om niet aan te vallen. Dit is mij een keer gebeurt in Cemetary, bijna gekilled erdoor. Fakedeath zorgt er toch voor dat agro mobs dan over gaan op de farmers?KrewCial schreef op dinsdag 30 augustus 2005 @ 20:08:
[...]
Voor trainen heb je geen fakedeath nodig, het maakt het alleen handiger. Elven ras is gewoon het best in trainen, door hun hoge speed en evasion. Kun je dus bij elkaar wegstrepen, aangezien PW en SR even snel zijn.
Edit: Vergeten, evasion is natuurlijk hoger van een PW en is daarom nog een betere trainen (afgezien van FD) dan een SR. Maar laten we het erop houden dat een SR ook wel aardig kan trainen.
Verwijderd
Verwijderd
Hoeveel heb je al opgehaalt bij farmers?Verwijderd schreef op woensdag 31 augustus 2005 @ 15:38:
<----Train machine, farmers killen me als ze me voorbij zien komen (wat meestal niet gebeurd tot ze me de drops zien oppakken nadat ze dood zijn gegaan op mijn traintje
)
forcelog! oid... Maar ja, daarom is dus elf de beste class ervoor.December schreef op woensdag 31 augustus 2005 @ 15:38:
Je kan alleen uitloggen als je niet in combat mode bent, dat betekend dat je dus 15 seconde ofzo niet gehit moet worden, dat lukt je alleen met hele hoge evasion of als je te snel bent voor mobs.
Mja, forceloggen sluit het spel wel af, maar je blijft zelf nog steeds 15 seconde ingame, waardoor je meestal zelf dood gaat. Vraag me niet hoe mensen er levend vanaf komen door te forceloggen, maar als je L2.exe gewoon killed ofzo dan blijft je char nog steeds 15 seconde ingame en kan dus gewoon nog steeds doodgaan en zooi droppen.KrewCial schreef op woensdag 31 augustus 2005 @ 20:01:
[...]
forcelog! oid... Maar ja, daarom is dus elf de beste class ervoor.
Ultimate evasion , ultimate defense? Helpt aardig zolang je niet half dvc achter je aan hebtDecember schreef op woensdag 31 augustus 2005 @ 22:39:
[...]
Mja, forceloggen sluit het spel wel af, maar je blijft zelf nog steeds 15 seconde ingame, waardoor je meestal zelf dood gaat. Vraag me niet hoe mensen er levend vanaf komen door te forceloggen, maar als je L2.exe gewoon killed ofzo dan blijft je char nog steeds 15 seconde ingame en kan dus gewoon nog steeds doodgaan en zooi droppen.
Raku
Verwijderd
Anders kun je altijd nog switchen oid. Als je gewoon een kamer inrent waarin de party zit te hunten zullen er toch wat mobs van jou trein overstappen naar de bots. Dus gewoon rondjes rennen lukt ook wel.
Verwijderd
Verwijderd
Ook een superdeal gehad: +2 flamberge, 3m
Misschien blaas ik ze wel allemaal op.
Op lvl 40 ga ik farmers trainen, misschien ook Exile. Ben effe mijn sws zat, net als mijn sps. Doe af en toe nog aoe groepen waarin ik de runner ben. Daar ben ik verslaafd aan. 200 monstertjes achter je aan hebben zitten, meesterlijk
Niemand wil die dingen, iedereen loopt in top spul rond...
Ik neem ff pauze, geen zin meer. Over een aantal weken wel weer verder ofzo.
dus als ik een nieuw char wil proberen, doe ik dat gewoon....
na een week rustig aan doen is ie lvl 40+
zo ben ik nu bijna klaar met een warsmith.... nu alleen ff wat cbsps en css rec. vinden en ik kan mn eigen shots craften
Verwijderd
Die gastra nogwattesse kan ik mooi enchanten als ik hem niet meer nodig heb, en daarna upgraden met mammon naar 2nd best of beste. Ik zit er over na te denken hetzelfde te doen met die flamberge: Enchants eroverheen gooien tot +5 oid en dan upgraden. Kan nu mooi met die medal quest event.KrewCial schreef op dinsdag 06 september 2005 @ 12:45:
Lijken misschien wel goede deals, maar ja... zoals je zelf al zegt, wat moet je ermee? ><
Niemand wil die dingen, iedereen loopt in top spul rond...![]()
Ik neem ff pauze, geen zin meer. Over een aantal weken wel weer verder ofzo.
[ Voor 3% gewijzigd door Verwijderd op 06-09-2005 14:12 ]
Verwijderd
Of afk craftplekje.RocketKoen schreef op dinsdag 06 september 2005 @ 13:05:
ik heb gewoon een lvl 58 SE op een aparte account.
dus als ik een nieuw char wil proberen, doe ik dat gewoon....
na een week rustig aan doen is ie lvl 40+
zo ben ik nu bijna klaar met een warsmith.... nu alleen ff wat cbsps en css rec. vinden en ik kan mn eigen shots craften
Als je een wapen met enchants upgrade verlies je de enchants.Verwijderd schreef op dinsdag 06 september 2005 @ 14:04:
[...]
Die gastra nogwattesse kan ik mooi enchanten als ik hem niet meer nodig heb, en daarna upgraden met mammon naar 2nd best of beste. Ik zit er over na te denken hetzelfde te doen met die flamberge: Enchants eroverheen gooien tot +5 oid en dan upgraden. Kan nu mooi met die medal quest event.
je verdient 1,25a per DSS als je shop items crystalised (koop altijd goedkope items, dus verdien meer)
1 craft = 156 DSS dus 2 minuten is 975a winst.
en jij verdient 500a per uur......
maak een Swordsinger, (of je hebt er al een, nog leuker
dan nog een stout tattoo (als dat beest nog bestaat, heb zelf allang niemeer gespeeld) en dan trainen maar in DVC
ondertusse ff paar keer stoppe en recht giran inlopen !
Get Airflow, save the world.
nee sorry ik kan eigenlijk niks zinnigs zeggen over die reply boven me.
Hou het aub even over de officiele client en niet over die neppe servers die er niks van bakken om retail na te bouwen.
haste potion stackt niet met ww....
stout tattoo's zijn zo erg nep....
en mobs giran in trainen heeft geen enkel nut....
op erica hebben ze lilm de town ingetrained. aangezien dit een raidboss is met AoE attacks heeft dit weer wel nut.... helft van de shops in town dood....
LoLdiedazz schreef op dinsdag 06 september 2005 @ 23:54:
voor onze trainers:
maak een Swordsinger, (of je hebt er al een, nog leuker).. zet je song of haste op, haste potion, en vraag windwalk van een buffer ofzo..
dan nog een stout tattoo (als dat beest nog bestaat, heb zelf allang niemeer gespeeld) en dan trainen maar in DVC![]()
ondertusse ff paar keer stoppe en recht giran inlopen !
[ Voor 3% gewijzigd door Cache op 07-09-2005 12:39 ]
Verwijderd
Echt?DrProctor schreef op dinsdag 06 september 2005 @ 15:46:
[...]
Als je een wapen met enchants upgrade verlies je de enchants.
Dacht dat het alleen was met focus e.d.
Of beide verkopen?Verwijderd schreef op woensdag 07 september 2005 @ 13:56:
Hm dan ga ik die gastra opblazen en die flamberge verkopen
Raku
Verwijderd
Die gastra is inmiddels al +3... Wil gewoon iets opblazen, daarnaast heb ik geen tijd om continue een shopje te hebben, mijn Doom helmet duurde ook 5 dagen voordat er iemand begon met afdingen. Als ik het direct kon verkopen zonder verlies, meteen
[ Voor 8% gewijzigd door Verwijderd op 09-09-2005 22:12 ]
Verwijderd
OMFG LAMER.Verwijderd schreef op zondag 11 september 2005 @ 10:12:
hmm op dit moment word me PW gepowerleveld door een farmer Oo ^^ . Ken hem al een tijdje van adena transfer erica->teon en heb hem wel eens geholpen in PVP enzo. Dus vroeg of ik met me PW in zijn GC archer party mocht en kreeg gelijk een invite. Heb in 6 uur 180% gedaan
Verwijderd
To blix:
su noob ik bot tenminste zelf niet
Komt op het zelfde neer he maatje. (zomglamer)Verwijderd schreef op zondag 11 september 2005 @ 18:23:
lol hoe kan je gabanned worden voor een shopje op hebben terwijl je in een groep zit?.
To blix:
Verwijderd
idd je kan het zeker zelf niet wheheh ?blix schreef op zondag 11 september 2005 @ 23:40:
[...]
Komt op het zelfde neer he maatje. (zomglamer)
[ Voor 12% gewijzigd door Verwijderd op 11-09-2005 23:44 ]
Verwijderd
?Verwijderd schreef op zondag 11 september 2005 @ 18:23:
lol hoe kan je gabanned worden voor een shopje op hebben terwijl je in een groep zit?.
To blix:
Op het moment dat je een grid verlaat krijg je toch geen xp meer, hoe kan je dan shoppen?
je zet een shop neer midden in de room in GC, of in de hallway.Verwijderd schreef op maandag 12 september 2005 @ 10:37:
[...]
?
Op het moment dat je een grid verlaat krijg je toch geen xp meer, hoe kan je dan shoppen?
farmers killen de mobs, jij krijgt XP.
op het eind van de dag geef je alle adena die je hebt gekregen terug aan de farmers. et voila.
gratis powerleveling
Samen met mn vriend. Zonder reden, of pm....just instantly disconnected.
Ik kreeg de mailtjes zelfde als Lucifur kreeg. Dat ik zou botten.
Nooit gebot. Ik heb 2 accounts. Drag mn prophet. Mn vriend hetzelfde, ook 2 accounts, drags haar SE.
In game maken we soms lol en noemen onze proph of haar SE 'onze bot'
Hebben die sukkels waarschijnlijk niet goed gelezen.
Ik weet niet of ik terug kom voor zo een crappy organisatie.
Hun procedure is gewoon niet korrekt.
Erica server, Mageanor/Elfanor
Hey waar doe je datRocketKoen schreef op maandag 12 september 2005 @ 10:45:
[...]
je zet een shop neer midden in de room in GC, of in de hallway.
farmers killen de mobs, jij krijgt XP.
op het eind van de dag geef je alle adena die je hebt gekregen terug aan de farmers. et voila.
gratis powerleveling
mensen banned voor het "ghosten" door een oude walker te gebruiken werd je naar <1 sec weer uitgelogd, en walker reconnect je dan meteen.
resultaat: je knippert in en uit de wereld....
methode 2. (flauw) GM's disconnecten afkshops. als ze zien dat er meer accounts van hetzelfde IP een shop hebben. als ze dan allemaal meteen weer inloggen = banstick.
ken iemand die had 2 shops open in freewalker. ze werden 1 voor 1 disconnected, met 5 min pauze tussen disconnects. nadat ze allemaal weer inlogden kregen ze een petition, byebye account
ja, maar dan moet je dat wel doenKrewCial schreef op vrijdag 16 september 2005 @ 16:42:
Dat reconnecten kun je aan- en uitzetten, koentje.
en als je een afkshop op walker hebt, en je hebt niet naar de options gekeken, staat walker automatisch op relogin on disconnect.
Verwijderd
Misschien dat er hier mensen zijn die mij verder willen helpen.
Ik kom uit de Diablo(2) community en na 3 jaar Diablo was ik het een beetje zat. Opzoek naar een andere game. Kreeg ik via via een proggie om L2 op een private server te spelen. Eerste indruk helemaal te gek, vette graphics, onwijs toffe gameplay, maaaaaar na een paar dagen spelen liep ik ook tegen de tekort komingen aan vna die private server. Vette Lag... niet te zuinig.
Ik sprak iemand op die private server die ook op de official servers speelde, na een aantal gesprekken was ik overtuigd, ik wilde L2 ook official spelen.
Complete N**b zoals ik ben, de game via NCSoft gekocht a $50, via CC een paar maand speel tijd gekocht, heb ik een account gemaakt op de server die voor mij op dat moment de beste ping had, Gustin (ping 100).
Nu een maand verder, proberen mijn char een beetje te levelen (nu lvl 31 scarvenger, en lvl 32 Dark Elf)), begon ik me af te vragen van dit moet toch ook sneller kunnen. In D2 had ik allerlij "Hulpjes" om items te vinden en chars te levelen. Nieuwgierig als ik ben of er voor L2 ook zo iets is, beetje internet afgezocht tot dat ik deze thread tegen kwam.
Kom een hoop afkortingen tegen waar ik geen bal van snap, dat terzijde, lees ik dat er mensen zijn die een char levelen van 0 - 40 in 8 uur ??? tot 2 dagen
Ik ben nu een maand bezig en bijna iedere avond en bijna ieder weekend en ben nog steeds lvl 32 met m'n DE wannabe Shiling Knight.
Begrijp me niet verkeerd, ik ga niet bedelen voor die "hulp" proggies (wel welkom natuurlijk
Misschien dat er meer mensen hiero ook op Gustin spelen en me eens op sleep touw willen nemen?
Groet
En in 1 maand een level 31 én level 32 char is zeer netjes, zeker als het zonder walker en buffers is gedaan, zelf duurde 1-30 enkele maanden de eerste keer
Adena en Buffers.
Buffers (prophet, shiling elder) kun je zelf levelen, of kopen.
Adena kun je verdienen met traden, of kopen. als je een berg adena hebt, kun je de beste equipment betalen en spiritshots of soulshots gebruiken, en dat scheelt echt een hoop
http://boards.lineage2.co...collapsed&sb=5&o=&fpart=1RocketKoen schreef op vrijdag 16 september 2005 @ 13:15:
heel veel mensen gebanned door een truckje van NCsoft, dat misbruik maakt van de auto-logon van walker.
mensen banned voor het "ghosten" door een oude walker te gebruiken werd je naar <1 sec weer uitgelogd, en walker reconnect je dan meteen.
resultaat: je knippert in en uit de wereld....
methode 2. (flauw) GM's disconnecten afkshops. als ze zien dat er meer accounts van hetzelfde IP een shop hebben. als ze dan allemaal meteen weer inloggen = banstick.
ken iemand die had 2 shops open in freewalker. ze werden 1 voor 1 disconnected, met 5 min pauze tussen disconnects. nadat ze allemaal weer inlogden kregen ze een petition, byebye account
Kijk hier maar es.
rustNC geeft daar toe dat de laatste patch er express voor zorgde dat de bots gingen ghosten.
paar duidend accounts banned ftw....
alleen is giran nu leeg omdat niemand meer een shop durft op te zetten snachts
Ik speel zelf ook op gustin, heb maybe nog wel wat noobie gear liggen. add me maar ff op msn (gekkebojo@lol.nl) en kan je ook wel wat over die progjes vertellen.Verwijderd schreef op vrijdag 16 september 2005 @ 21:13:
hoi
Misschien dat er hier mensen zijn die mij verder willen helpen.
Ik kom uit de Diablo(2) community en na 3 jaar Diablo was ik het een beetje zat. Opzoek naar een andere game. Kreeg ik via via een proggie om L2 op een private server te spelen. Eerste indruk helemaal te gek, vette graphics, onwijs toffe gameplay, maaaaaar na een paar dagen spelen liep ik ook tegen de tekort komingen aan vna die private server. Vette Lag... niet te zuinig.
Ik sprak iemand op die private server die ook op de official servers speelde, na een aantal gesprekken was ik overtuigd, ik wilde L2 ook official spelen.
Complete N**b zoals ik ben, de game via NCSoft gekocht a $50, via CC een paar maand speel tijd gekocht, heb ik een account gemaakt op de server die voor mij op dat moment de beste ping had, Gustin (ping 100).
Nu een maand verder, proberen mijn char een beetje te levelen (nu lvl 31 scarvenger, en lvl 32 Dark Elf)), begon ik me af te vragen van dit moet toch ook sneller kunnen. In D2 had ik allerlij "Hulpjes" om items te vinden en chars te levelen. Nieuwgierig als ik ben of er voor L2 ook zo iets is, beetje internet afgezocht tot dat ik deze thread tegen kwam.
Kom een hoop afkortingen tegen waar ik geen bal van snap, dat terzijde, lees ik dat er mensen zijn die een char levelen van 0 - 40 in 8 uur ??? tot 2 dagen, al dan niet met "hulpjes"
Ik ben nu een maand bezig en bijna iedere avond en bijna ieder weekend en ben nog steeds lvl 32 met m'n DE wannabe Shiling Knight.
Begrijp me niet verkeerd, ik ga niet bedelen voor die "hulp" proggies (wel welkom natuurlijk), wel zou ik graag wat tips in het algemeen willen hebben, waar en hoe je het beste kunt levelen. Gewoon wat tips en tricks misschien exploits?? die het leven van een starter in L2 iets makkelijker maken.
Misschien dat er meer mensen hiero ook op Gustin spelen en me eens op sleep touw willen nemen?
Groet
Maar, dat is toch alleen met 3rd party software? Je mag toch neem ik aan wel een shop opzetten als je er gewoon niet bent.RocketKoen schreef op zaterdag 17 september 2005 @ 13:32:
idd erwin.
rustNC geeft daar toe dat de laatste patch er express voor zorgde dat de bots gingen ghosten.
paar duidend accounts banned ftw....
alleen is giran nu leeg omdat niemand meer een shop durft op te zetten snachts
Private servers en gerelateerde zaken zijn niet toegestaan in dit topic!