PC [MMORPG] Lineage II Deel 8

Pagina: 1 ... 3 ... 12 Laatste
Acties:
  • 21.072 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

Onderwerpen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Loque
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 08-07-2023

Loque

^^^^^

Afbeeldingslocatie: http://fotoalbum.dds.nl/bzuidema/c3/large/loque60.jpg

Tijdje al geen update meer gedaan, ik ga gestaagd door en vermaak me nog steeds.

Dawn heeft zowaar eindelijk eens gewonnen op Erica (wat mij helaas 1,1m AA koste)

I'm not in denial, im just selective in the reality I choose to believe. (Calvin & Hobbes)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• blix
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 02-10 19:59
DrProctor schreef op maandag 15 augustus 2005 @ 13:26:
gratz. Je bent alleen vergeten de naam linksboven weg te poetsen :P
lekker snugger idd B)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

DrProctor schreef op maandag 15 augustus 2005 @ 13:26:
gratz. Je bent alleen vergeten de naam linksboven weg te poetsen :P
Gratz met wat? Het naar 64 botten?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

gvd, was gister lam en heb mun +5 BoP opgeblazen hahaha

Ik ga nu komende dagen craften, 828k B SS lol!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cardinal
  • Registratie: Maart 2002
  • Nu online
Na de Beta (al een hele lange tijd geleden) heb ik toch maar weer eens besloten om Lineage te gaan spelen. Tijdens de Beta heb ik veel plezier beleefd aan het spel en eerlijk gezegd mis de de mooie omgevingen.

Tijdens de Beta ben ik eigenlijk nooit verder gekomen dan level 18, kwam vooral omdat ik niet bepaald kon beslissen welk soor ras en charatcer ik nou wou hebben. Ik ben nou erg benieuwd wat eigenlijk het meest populaire solo character is.

De reden dat ik het solo character wil weten is mijn ervaring met Rose online, daar waren de Support Mages namelijk erg in trek, zeker in party's. Het probleem met deze support mages was alleen dat indien je solo speelde je amper levensvatbaar was als je alleen speelde. Ik wil iig niet afhankelijk zijn van een party, dus ik wil een character proberen die ook alleen goed te behappen is.

Iemand een idee?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Raku
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 23-09-2022

Raku

Mental Aid

Als je alleen maar wil solo-en en dus amper wil gaan partyen is een summoner misschien iets voor jou. Subclass vanaf Elven wizard/Dark Elven wizard and Human Wizard. Dat zijn vrijwel de beste solo-ers die er zijn. Ook handig als je vanaf 0 adena begint , als je adena wil farmen kun je de 90% summon gebruiken. Keerzijde is wel dat de kans erg klein is om in een party te komen als je dat wil , en voor pvp moet je aardig skilled zijn lijkt me.

Als je goed wil solo-en en toch wil kunnen partyen kun je beter kijken naar de verschillende tank-classes. Shillien Knight , Dark Avenger en Temple Knight. DA krijgt een leuke summon welke 30% exp eet , maar goede damage doet. Ook krijgen ze 2 soorten drains om lekker lang door te kunnen. Verder zijn ze veel gewild in party's. Ook goed in pvp in 1vs1 eigenlijk. Shillien Knight is ook een goede tank , ook voor pvp en solo-en is het best een leuke class. Temple Knight is wat meer een pve tank omdat die toch echt weinig damage doen voor pvp. Misschien dat ik zo nog even classes kan oprammelen. Maar het beste is toch wel om kleine partys te hebben , de exp die je dan krijgt is gewoon stukken beter. En mocht je support worden (healer bijv.) dan ben je erg gewild in partys , tenminste , hier vroegen mensen in de dungeons altijd om healers. Ook een goede keuze kan zijn necromancer en spellhowler , welke niet echt veel hoeven te zitten. Andere offensive mages kunnen ook prima solo-en maar dan moet je vrij vaak zitten.

Succes met je keuze :)

//Toevoeging: heel veel classes kunnen overigens wel solo-en , voor de een gaat het slechts een stuk rapper dan de ander. Misschien is het nog een beetje verhelderend als ik hier een site met skills neergooi zodat je zelf ook een beetje kunt rondkijken. http://lineage2.stratics.com/content/library/skills/

[ Voor 18% gewijzigd door Raku op 16-08-2005 18:09 ]

Raku

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Persoonlijk heb ik een spellsinger en deze gaat prima solo, mijn swordsinger heb ik voor party's en daar is hij alleen ook goed voor. Op hogere level's kom je wel op bepaalde plekken alleen als je een party hebt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Raku

Raku

Mental Aid

Verwijderd schreef op dinsdag 16 augustus 2005 @ 19:08:
Persoonlijk heb ik een spellsinger en deze gaat prima solo, mijn swordsinger heb ik voor party's en daar is hij alleen ook goed voor. Op hogere level's kom je wel op bepaalde plekken alleen als je een party hebt.
SpS kan prima solo-en idd , maar je moet wel wat te doen hebben tijdens het zitten :P In C3 zijn er toch aardig wat high lvl mobs bijgekomen? Daar hoorde ik iig een summoner over praten. Anyway , tot aan lvl 70 zijn er altijd solo mobs , cemetary , fg e.d. dus dat moet het probleem niet zo zijn. Of hebben ze dat ook allemaal veranderd? (hogere lvls ken ik alleen van C1 dus tja ;) )

Raku

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• blix
Verwijderd schreef op dinsdag 16 augustus 2005 @ 08:46:
[...]

Gratz met wat? Het naar 64 botten?
whehe 110% legit hoor O+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hahn
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 08-10 18:32
Spellhowlers zijn één van de beste solo'ers, hitten hard en hebben Body to Mind en ook nog wat drains waardoor ze dus flink lang door kunnen gaan. Necromancer kan ook erg leuk zijn, die hebben naast hun nukes ook nog 2 coole summons, Necromancer is dus een soort combo van nuker en summoner.

The devil is in the details.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Raku

Raku

Mental Aid

Necro heeft toch ook highlvl body2mind? Leuke class lijkt me dat. Geen idee wat ie met die summon allemaal kan maar body2mind is gaaf :+
Je hebt iig de moeite genomen om keybinds te reggen :+

[ Voor 44% gewijzigd door Raku op 16-08-2005 20:00 ]

Raku

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hahn
Ja, Necromancer hebben ook hogere levels Body to Mind en een skill die weinig MP kost (maar wel Cursed Bones nodig heeft) en 2 drains en een XP summon (hoge p.atk) en Transfer Pain waardoor ze meer damage kunnen nemen dan andere mages.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AwesomE
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 29-05 13:01
Zo dan weer ff buurten ^^

Op Lionna Giran castle veroverd :) met Invincible tegen Syndicate
Was 2 uur de beste siege ooit.

Afbeeldingslocatie: http://www.xs4all.nl/~dtjiang/l2/Shot00210.jpg

Afbeeldingslocatie: http://www.xs4all.nl/~dtjiang/l2/Shot00214.jpg

Afbeeldingslocatie: http://www.xs4all.nl/~dtjiang/l2/Shot00225.jpg

Afbeeldingslocatie: http://www.xs4all.nl/~dtjiang/l2/Shot00233.jpg

Afbeeldingslocatie: http://www.xs4all.nl/~dtjiang/l2/Shot00240.jpg

Afbeeldingslocatie: http://www.xs4all.nl/~dtjiang/l2/Shot00252.jpg

...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Nice armor, wasda?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AwesomE
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 29-05 13:01
Dat is NightMare Heavy

...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Proqzor
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 04-08 21:37
OwnagE AwesomE :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• D1ON
  • Registratie: Augustus 2003
  • Laatst online: 17-05-2024

D1ON

4x4Fotos.nl

geinig

waar het ijs gesmolten is is geen ijs meer !

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Linc
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 15-04-2024

Linc

mzzl

Afbeeldingslocatie: http://www.xs4all.nl/~basslob/Shot00120.jpg

http://www.slobmotorsport.nl - iRacing Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Proqzor
nice :)

BTW dion kijk es op je acc heb een leuke character voor je achter gelaten :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• D1ON
  • Registratie: Augustus 2003
  • Laatst online: 17-05-2024

D1ON

4x4Fotos.nl

welke server ? :?

waar het ijs gesmolten is is geen ijs meer !

• Cache
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 30-10-2024
double u tee ef !!!

bump ;(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Inmiddels een 43 PW erbij ongetwijfeld een van de meeste gehaate chars uit Branded/HC/en pilgrims :) train ftw :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

pw?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RocketKoen
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 08-10 21:08
plainswalker dream.......

TheS4ndm4n#1919

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xardas
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 10:32
welke servers spelen jullie altijd.
Ik ben nog maar net begonnen, lvl 15 en speel altijd @ gustin (server 6).

Ben Mystic Elf met casting speed van 577 en een M. atk. van 39.

The story so far: In the beginning the Universe was created. This has made a lot of people very angry and been widely regarded as a bad move.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Teon hier, lvl 53 swordsinger en een lvl 30 spellsinger en lvl 24 scav.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RocketKoen
Kain:
lvl 56 Sorc; 57 SE; 53 BH; 59 BD
:)
binnenkort denk ik mn SE gebruiken om een WS te PLen, maar eerst VR3 halen

TheS4ndm4n#1919

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Bites speelt op Gustin, na een lange stop toch maar weer begonnen sinds gisteren :) .

LVL 15 Human Mystic ik ga voor Prophet.

Hier voor had een een Human Warlord , maar deze had ik helemaal gestripped stuff aan oude clanners gegeven en char gedelete.

[ Voor 34% gewijzigd door Verwijderd op 27-08-2005 16:35 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nudie
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 02-02 17:53
Afbeeldingslocatie: http://193.19.225.61/pics/elysian.jpg

au.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RocketKoen
idd... ouch ^^

TheS4ndm4n#1919

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cache
Verwijderd schreef op zaterdag 27 augustus 2005 @ 16:34:
Bites speelt op Gustin, na een lange stop toch maar weer begonnen sinds gisteren :) .

Hier voor had een een Human Warlord , maar deze had ik helemaal gestripped stuff aan oude clanners gegeven en char gedelete.
Bites! :o

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hmm, misschien beter idee om op 1 van de drukkere servers te gaan spelen? Ik denk dat de meeste nl-ers je wel zouden aanraden om asl je nieuw in het spel bent, op TEon te begionnen, aangezien de siege tijden enzo aangepast zijn aan Europa. Daarnaast denk ik dat Kain en Bartz (En Sieghardt?) de drukst bezette servers zijn. Maar je moet het zelf weten natuurlijk :)

Ik speel op Kain, lvl 62 HawkEye

Afbeeldingslocatie: http://img220.imageshack.us/img220/1480/10bop0wc.jpg

[ Voor 8% gewijzigd door Verwijderd op 28-08-2005 03:10 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cache
Stat screen plz! Wil graag je patk is zien met dat monster. :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Proqzor
dat zuigt :(

wist niet dat je lucifur unbanned hebt gekregen :o gratz

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xardas
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 10:32
weet iemand ook waar je mana potions kan kopen/vinden?
Ik heb het vaker gevraagd ingame, maar de meesten weten het niet of en sommigen denken zelfs dat ze niet eens bestaan.
Nouja ze bestaan iig wel, de potions kosten 2k adena a piece.

Ik zit nu de heletijd me zelf te levelen en vervolgens te rusten om weer mn mana bijgevuld te krijgen.

The story so far: In the beginning the Universe was created. This has made a lot of people very angry and been widely regarded as a bad move.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Nog nooit gezien en NCsoft kennende zal het nooit ingame komen, de wens voor mp pots was al in L1 aanwezig.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hahn
Neodelec schreef op zondag 28 augustus 2005 @ 21:53:
weet iemand ook waar je mana potions kan kopen/vinden?
Ik heb het vaker gevraagd ingame, maar de meesten weten het niet of en sommigen denken zelfs dat ze niet eens bestaan.
Nouja ze bestaan iig wel, de potions kosten 2k adena a piece.

Ik zit nu de heletijd me zelf te levelen en vervolgens te rusten om weer mn mana bijgevuld te krijgen.
Op retail zal je waarschijnlijk nooit mana pots tegenkomen, omdat ze gewoon niet voorkomen. Ze zitten wel in het spel, daarom vind je ze op sommige sites, maar niks dropt /verkoopt/craft ze dus je kan er gewoonweg niet aan komen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bansoon
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 27-03-2021
Verwijderd schreef op zaterdag 27 augustus 2005 @ 16:34:

Bites is terug!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

JAJA ^^.

Alweer lvl 21 Cleric met LXB en mantiset + elvenset , tedanken aan wat oude clanners waar ik nu ook bij in de clan zit.
LXB is ff voor tijdelijk totdat ik dual swords krijg, zal wel iets van bastard*elvensword worden ofzo.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Wat verdient meer geld, PW of een SR? Met fakedeath inbegrepen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hahn
PW gok ik, SR moet arrows betalen + bow gebruikt toch wel flink wat meer soulshots.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Zonder ss een SR want die heeft geen downtime want die krijgt geen klappen en killed sneller.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op dinsdag 30 augustus 2005 @ 13:16:
Zonder ss een SR want die heeft geen downtime want die krijgt geen klappen en killed sneller.
Ook als je het trainen van farmers meerekend?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bansoon
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 27-03-2021
Verwijderd schreef op maandag 29 augustus 2005 @ 23:35:
[...]

JAJA ^^.

Alweer lvl 21 Cleric met LXB en mantiset + elvenset , tedanken aan wat oude clanners waar ik nu ook bij in de clan zit.
LXB is ff voor tijdelijk totdat ik dual swords krijg, zal wel iets van bastard*elvensword worden ofzo.
Ik ben ermee gestopt helaas, anders had ik je ook wel kunnen helpen... :'(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cache
Verwijderd schreef op dinsdag 30 augustus 2005 @ 13:44:
[...]

Ook als je het trainen van farmers meerekend?
Voor trainen heb je geen fakedeath nodig, het maakt het alleen handiger. Elven ras is gewoon het best in trainen, door hun hoge speed en evasion. Kun je dus bij elkaar wegstrepen, aangezien PW en SR even snel zijn.

Edit: Vergeten, evasion is natuurlijk hoger van een PW en is daarom nog een betere trainen (afgezien van FD) dan een SR. Maar laten we het erop houden dat een SR ook wel aardig kan trainen.

[ Voor 20% gewijzigd door Cache op 30-08-2005 20:09 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RocketKoen
valt wel op zeg.
na de patch van vandaag werken de 2 bots niet meer. en meteen staat de status van alle servers op "good" :P

TheS4ndm4n#1919

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

KrewCial schreef op dinsdag 30 augustus 2005 @ 20:08:
[...]

Voor trainen heb je geen fakedeath nodig, het maakt het alleen handiger. Elven ras is gewoon het best in trainen, door hun hoge speed en evasion. Kun je dus bij elkaar wegstrepen, aangezien PW en SR even snel zijn.

Edit: Vergeten, evasion is natuurlijk hoger van een PW en is daarom nog een betere trainen (afgezien van FD) dan een SR. Maar laten we het erop houden dat een SR ook wel aardig kan trainen.
Als het een manned bot team is, dan kiezen ze ervoor om niet aan te vallen. Dit is mij een keer gebeurt in Cemetary, bijna gekilled erdoor. Fakedeath zorgt er toch voor dat agro mobs dan over gaan op de farmers?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hahn
Fake death zorgt ervoor dat mobs denken dat je dood bent gegaan en daardoor stoppen met aanvallen. Het kan zijn dat de mobs daarna aggro'en op omstanders, maar het is niet zo dat Fake Death daar voor zorgt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cache
Idd, je verliest alleen aggro door FD te doen, je kan dus niet met non-aggro mobs trainen. Maar je kan gewoon een trein(tje) maken en uitloggen op de plaats waar de mensen (bots) zijn die je wilt trainen enz enz.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hahn
Je kan alleen uitloggen als je niet in combat mode bent, dat betekend dat je dus 15 seconde ofzo niet gehit moet worden, dat lukt je alleen met hele hoge evasion of als je te snel bent voor mobs.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

<----Train machine :D , farmers killen me als ze me voorbij zien komen (wat meestal niet gebeurd tot ze me de drops zien oppakken nadat ze dood zijn gegaan op mijn traintje :D )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op woensdag 31 augustus 2005 @ 15:38:
<----Train machine :D , farmers killen me als ze me voorbij zien komen (wat meestal niet gebeurd tot ze me de drops zien oppakken nadat ze dood zijn gegaan op mijn traintje :D )
Hoeveel heb je al opgehaalt bij farmers? :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cache
December schreef op woensdag 31 augustus 2005 @ 15:38:
Je kan alleen uitloggen als je niet in combat mode bent, dat betekend dat je dus 15 seconde ofzo niet gehit moet worden, dat lukt je alleen met hele hoge evasion of als je te snel bent voor mobs.
forcelog! oid... Maar ja, daarom is dus elf de beste class ervoor. :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hahn
KrewCial schreef op woensdag 31 augustus 2005 @ 20:01:
[...]

forcelog! oid... Maar ja, daarom is dus elf de beste class ervoor. :P
Mja, forceloggen sluit het spel wel af, maar je blijft zelf nog steeds 15 seconde ingame, waardoor je meestal zelf dood gaat. Vraag me niet hoe mensen er levend vanaf komen door te forceloggen, maar als je L2.exe gewoon killed ofzo dan blijft je char nog steeds 15 seconde ingame en kan dus gewoon nog steeds doodgaan en zooi droppen.

• Raku

Raku

Mental Aid

December schreef op woensdag 31 augustus 2005 @ 22:39:
[...]

Mja, forceloggen sluit het spel wel af, maar je blijft zelf nog steeds 15 seconde ingame, waardoor je meestal zelf dood gaat. Vraag me niet hoe mensen er levend vanaf komen door te forceloggen, maar als je L2.exe gewoon killed ofzo dan blijft je char nog steeds 15 seconde ingame en kan dus gewoon nog steeds doodgaan en zooi droppen.
Ultimate evasion , ultimate defense? Helpt aardig zolang je niet half dvc achter je aan hebt :P

Raku

Verwijderd

Een bepaalde bot prog zorgt ervoor dat je kan forceloggen zonder timer, aantal keren me gebeurt dat we nog aan het vechten waren en ineens wassie weg. PM gedaan maar niet meer ingame... Erg lame

• Cache
Joh, dat van die 15 seconden had ik je vorig jaar verteld.. :P Maar goed, boeie. Beter dan doorblijven rennen en uiteindelijk toch doodgaan. Met forcelog heb je tenminste nog een kans dat je er levend vanaf komt.
Anders kun je altijd nog switchen oid. Als je gewoon een kamer inrent waarin de party zit te hunten zullen er toch wat mobs van jou trein overstappen naar de bots. Dus gewoon rondjes rennen lukt ook wel.

Verwijderd

Aardig wat al 1 mil AA, 175 gaiters mats van plated Oo. De gaiters/ brig tunic/+3 half plate/_4 FP armor ^^/ earring of binding/ 2 complete elven setjes eeeuhm er is meer maar weet zo ff niet, tis er wel :P. Niet allemaal van bots meer, iedereen haat me toch dus train nu alles en iedereen :) , werkt veel beter :D Die FP was van exile OLE OLE voor de 6x op exile KOSlist (i care so much ^^ )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Heb mijn Elf scout naar lvl 24 gelevel'd, heb een +2 gastra nogwattes gekocht voor 1.2m (shop prijs = 1.2m +0) :)
Ook een superdeal gehad: +2 flamberge, 3m :D toch weer 2m korting. Weet alleen niet wat ik ermee ga doen, iemand een flamberge voor 4.5m kopen?

Misschien blaas ik ze wel allemaal op.

Op lvl 40 ga ik farmers trainen, misschien ook Exile. Ben effe mijn sws zat, net als mijn sps. Doe af en toe nog aoe groepen waarin ik de runner ben. Daar ben ik verslaafd aan. 200 monstertjes achter je aan hebben zitten, meesterlijk :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cache
Lijken misschien wel goede deals, maar ja... zoals je zelf al zegt, wat moet je ermee? ><
Niemand wil die dingen, iedereen loopt in top spul rond... :S
Ik neem ff pauze, geen zin meer. Over een aantal weken wel weer verder ofzo.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RocketKoen
ik heb gewoon een lvl 58 SE op een aparte account.
dus als ik een nieuw char wil proberen, doe ik dat gewoon....
na een week rustig aan doen is ie lvl 40+
zo ben ik nu bijna klaar met een warsmith.... nu alleen ff wat cbsps en css rec. vinden en ik kan mn eigen shots craften :P

TheS4ndm4n#1919

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

KrewCial schreef op dinsdag 06 september 2005 @ 12:45:
Lijken misschien wel goede deals, maar ja... zoals je zelf al zegt, wat moet je ermee? ><
Niemand wil die dingen, iedereen loopt in top spul rond... :S
Ik neem ff pauze, geen zin meer. Over een aantal weken wel weer verder ofzo.
Die gastra nogwattesse kan ik mooi enchanten als ik hem niet meer nodig heb, en daarna upgraden met mammon naar 2nd best of beste. Ik zit er over na te denken hetzelfde te doen met die flamberge: Enchants eroverheen gooien tot +5 oid en dan upgraden. Kan nu mooi met die medal quest event.

[ Voor 3% gewijzigd door Verwijderd op 06-09-2005 14:12 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

RocketKoen schreef op dinsdag 06 september 2005 @ 13:05:
ik heb gewoon een lvl 58 SE op een aparte account.
dus als ik een nieuw char wil proberen, doe ik dat gewoon....
na een week rustig aan doen is ie lvl 40+
zo ben ik nu bijna klaar met een warsmith.... nu alleen ff wat cbsps en css rec. vinden en ik kan mn eigen shots craften :P
Of afk craftplekje. :) Vooral mats zijn veel in trek bij mensen: lvl 1 mats voor 25a per craft heb ik er al 10 in een half uurtje.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Proqzor
Verwijderd schreef op dinsdag 06 september 2005 @ 14:04:
[...]

Die gastra nogwattesse kan ik mooi enchanten als ik hem niet meer nodig heb, en daarna upgraden met mammon naar 2nd best of beste. Ik zit er over na te denken hetzelfde te doen met die flamberge: Enchants eroverheen gooien tot +5 oid en dan upgraden. Kan nu mooi met die medal quest event.
Als je een wapen met enchants upgrade verlies je de enchants.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cache
10 * 25 = 250a hoor... ben je daar blij mee in een half uur? O.o

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RocketKoen
met DSS craften kun je op lvl 36, 5 keer in 2 minuten craften.
je verdient 1,25a per DSS als je shop items crystalised (koop altijd goedkope items, dus verdien meer)
1 craft = 156 DSS dus 2 minuten is 975a winst.

en jij verdient 500a per uur......

TheS4ndm4n#1919

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• diedazz
  • Registratie: Juli 2003
  • Niet online
voor onze trainers:
maak een Swordsinger, (of je hebt er al een, nog leuker :p).. zet je song of haste op, haste potion, en vraag windwalk van een buffer ofzo..
dan nog een stout tattoo (als dat beest nog bestaat, heb zelf allang niemeer gespeeld) en dan trainen maar in DVC _/-\o_
ondertusse ff paar keer stoppe en recht giran inlopen !

Get Airflow, save the world.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nudie
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 02-02 17:53
ik ..euh..
nee sorry ik kan eigenlijk niks zinnigs zeggen over die reply boven me.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Proqzor
op officiele servers heb je +4 str -4 dex etc tattoos. Geen stukjes hout die lijken op voodoo doll die je een zieke haste 1 bonus geven of wat dan ook.

Hou het aub even over de officiele client en niet over die neppe servers die er niks van bakken om retail na te bouwen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RocketKoen
idd...
haste potion stackt niet met ww....
stout tattoo's zijn zo erg nep....

en mobs giran in trainen heeft geen enkel nut....

op erica hebben ze lilm de town ingetrained. aangezien dit een raidboss is met AoE attacks heeft dit weer wel nut.... helft van de shops in town dood....

TheS4ndm4n#1919

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• blix
diedazz schreef op dinsdag 06 september 2005 @ 23:54:
voor onze trainers:
maak een Swordsinger, (of je hebt er al een, nog leuker :p).. zet je song of haste op, haste potion, en vraag windwalk van een buffer ofzo..
dan nog een stout tattoo (als dat beest nog bestaat, heb zelf allang niemeer gespeeld) en dan trainen maar in DVC _/-\o_
ondertusse ff paar keer stoppe en recht giran inlopen !
LoL :'(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cache
Iedereen meteen weer boos. Hij probeert alleen te helpen. Veel mensen weten niet beter dan dat hun server(s) de retail server(s) is/zijn. :P

[ Voor 3% gewijzigd door Cache op 07-09-2005 12:39 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

DrProctor schreef op dinsdag 06 september 2005 @ 15:46:
[...]

Als je een wapen met enchants upgrade verlies je de enchants.
Echt?

Dacht dat het alleen was met focus e.d.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cache
Lijkt me toch logisch, anders zou iedereen bijv een cursed dagger enchanten ipv een dark screamer. Dan upgraden en ruilen voor homu sword oid.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hm dan ga ik die gastra opblazen en die flamberge verkopen :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Raku

Raku

Mental Aid

Verwijderd schreef op woensdag 07 september 2005 @ 13:56:
Hm dan ga ik die gastra opblazen en die flamberge verkopen :P
Of beide verkopen? :P

Raku

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Die gastra is inmiddels al +3... Wil gewoon iets opblazen, daarnaast heb ik geen tijd om continue een shopje te hebben, mijn Doom helmet duurde ook 5 dagen voordat er iemand begon met afdingen. Als ik het direct kon verkopen zonder verlies, meteen :D

[ Voor 8% gewijzigd door Verwijderd op 09-09-2005 22:12 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

hmm op dit moment word me PW gepowerleveld door een farmer Oo ^^ . Ken hem al een tijdje van adena transfer erica->teon en heb hem wel eens geholpen in PVP enzo. Dus vroeg of ik met me PW in zijn GC archer party mocht en kreeg gelijk een invite. Heb in 6 uur 180% gedaan :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Zou wel uitkijken, straks krijgt dat groepje een ban met jou erbij. Op welk lvl btw?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• blix
Verwijderd schreef op zondag 11 september 2005 @ 10:12:
hmm op dit moment word me PW gepowerleveld door een farmer Oo ^^ . Ken hem al een tijdje van adena transfer erica->teon en heb hem wel eens geholpen in PVP enzo. Dus vroeg of ik met me PW in zijn GC archer party mocht en kreeg gelijk een invite. Heb in 6 uur 180% gedaan :D
OMFG LAMER.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

lol hoe kan je gabanned worden voor een shopje op hebben terwijl je in een groep zit? :) .

To blix:
su noob ik bot tenminste zelf niet :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• blix
Verwijderd schreef op zondag 11 september 2005 @ 18:23:
lol hoe kan je gabanned worden voor een shopje op hebben terwijl je in een groep zit? :) .

To blix:
Komt op het zelfde neer he maatje. (zomglamer)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

blix schreef op zondag 11 september 2005 @ 23:40:
[...]

Komt op het zelfde neer he maatje. (zomglamer)
idd je kan het zeker zelf niet wheheh ?

[ Voor 12% gewijzigd door Verwijderd op 11-09-2005 23:44 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op zondag 11 september 2005 @ 18:23:

To blix:
?

Op het moment dat je een grid verlaat krijg je toch geen xp meer, hoe kan je dan shoppen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RocketKoen
Verwijderd schreef op maandag 12 september 2005 @ 10:37:
[...]

?

Op het moment dat je een grid verlaat krijg je toch geen xp meer, hoe kan je dan shoppen?
je zet een shop neer midden in de room in GC, of in de hallway.
farmers killen de mobs, jij krijgt XP.
op het eind van de dag geef je alle adena die je hebt gekregen terug aan de farmers. et voila.
gratis powerleveling

TheS4ndm4n#1919

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• razoon
  • Laatst online: 01-10 01:10

razoon

"Keep on keeping on"

Ik ben banned :(
Samen met mn vriend. Zonder reden, of pm....just instantly disconnected.
Ik kreeg de mailtjes zelfde als Lucifur kreeg. Dat ik zou botten.
Nooit gebot. Ik heb 2 accounts. Drag mn prophet. Mn vriend hetzelfde, ook 2 accounts, drags haar SE.
In game maken we soms lol en noemen onze proph of haar SE 'onze bot'
Hebben die sukkels waarschijnlijk niet goed gelezen.
Ik weet niet of ik terug kom voor zo een crappy organisatie.
Hun procedure is gewoon niet korrekt.

Erica server, Mageanor/Elfanor

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Erwin_F
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 16-03 15:06

Erwin_F

hoi

RocketKoen schreef op maandag 12 september 2005 @ 10:45:
[...]

je zet een shop neer midden in de room in GC, of in de hallway.
farmers killen de mobs, jij krijgt XP.
op het eind van de dag geef je alle adena die je hebt gekregen terug aan de farmers. et voila.
gratis powerleveling
Hey waar doe je dat ;) dat wil ik ook ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RocketKoen
heel veel mensen gebanned door een truckje van NCsoft, dat misbruik maakt van de auto-logon van walker.
mensen banned voor het "ghosten" door een oude walker te gebruiken werd je naar <1 sec weer uitgelogd, en walker reconnect je dan meteen.
resultaat: je knippert in en uit de wereld....

methode 2. (flauw) GM's disconnecten afkshops. als ze zien dat er meer accounts van hetzelfde IP een shop hebben. als ze dan allemaal meteen weer inloggen = banstick.
ken iemand die had 2 shops open in freewalker. ze werden 1 voor 1 disconnected, met 5 min pauze tussen disconnects. nadat ze allemaal weer inlogden kregen ze een petition, byebye account

TheS4ndm4n#1919

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• razoon
  • Laatst online: 01-10 01:10

razoon

"Keep on keeping on"

Je kan ze toch ZELF weer opgezet hebben die shops. Idiote gedachte om meteen te denken dat het Walker is. Belachelijke manier om mensen te bannen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• blix
Eigen schuld dikke bult :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cache
Dat reconnecten kun je aan- en uitzetten, koentje.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RocketKoen
KrewCial schreef op vrijdag 16 september 2005 @ 16:42:
Dat reconnecten kun je aan- en uitzetten, koentje.
ja, maar dan moet je dat wel doen :P
en als je een afkshop op walker hebt, en je hebt niet naar de options gekeken, staat walker automatisch op relogin on disconnect.

TheS4ndm4n#1919

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

hoi

Misschien dat er hier mensen zijn die mij verder willen helpen.

Ik kom uit de Diablo(2) community en na 3 jaar Diablo was ik het een beetje zat. Opzoek naar een andere game. Kreeg ik via via een proggie om L2 op een private server te spelen. Eerste indruk helemaal te gek, vette graphics, onwijs toffe gameplay, maaaaaar na een paar dagen spelen liep ik ook tegen de tekort komingen aan vna die private server. Vette Lag... niet te zuinig.
Ik sprak iemand op die private server die ook op de official servers speelde, na een aantal gesprekken was ik overtuigd, ik wilde L2 ook official spelen.

Complete N**b zoals ik ben, de game via NCSoft gekocht a $50, via CC een paar maand speel tijd gekocht, heb ik een account gemaakt op de server die voor mij op dat moment de beste ping had, Gustin (ping 100).

Nu een maand verder, proberen mijn char een beetje te levelen (nu lvl 31 scarvenger, en lvl 32 Dark Elf)), begon ik me af te vragen van dit moet toch ook sneller kunnen. In D2 had ik allerlij "Hulpjes" om items te vinden en chars te levelen. Nieuwgierig als ik ben of er voor L2 ook zo iets is, beetje internet afgezocht tot dat ik deze thread tegen kwam.

Kom een hoop afkortingen tegen waar ik geen bal van snap, dat terzijde, lees ik dat er mensen zijn die een char levelen van 0 - 40 in 8 uur ??? tot 2 dagen :| , al dan niet met "hulpjes"
Ik ben nu een maand bezig en bijna iedere avond en bijna ieder weekend en ben nog steeds lvl 32 met m'n DE wannabe Shiling Knight.

Begrijp me niet verkeerd, ik ga niet bedelen voor die "hulp" proggies (wel welkom natuurlijk :) ), wel zou ik graag wat tips in het algemeen willen hebben, waar en hoe je het beste kunt levelen. Gewoon wat tips en tricks misschien exploits?? die het leven van een starter in L2 iets makkelijker maken.

Misschien dat er meer mensen hiero ook op Gustin spelen en me eens op sleep touw willen nemen?

Groet

• Hahn
Exploits zijn dingen waarvoor je gebanned kunt worden en die gaan we dus ook niet delen. Sommige mensen levelen zo snel doordat ze een hele rits buffers hebben, waardoor je een stuk sneller zult levelen. Maar als een totale newbie in L2 heb je geen buffers dus je zult het zelf op moeten knappen.

En in 1 maand een level 31 én level 32 char is zeer netjes, zeker als het zonder walker en buffers is gedaan, zelf duurde 1-30 enkele maanden de eerste keer :P

• RocketKoen
er zijn 2 dingen die ernorm helpen met levelen in L2.
Adena en Buffers.
Buffers (prophet, shiling elder) kun je zelf levelen, of kopen.
Adena kun je verdienen met traden, of kopen. als je een berg adena hebt, kun je de beste equipment betalen en spiritshots of soulshots gebruiken, en dat scheelt echt een hoop

TheS4ndm4n#1919

Verwijderd

Waarom speel je een game als je niet eerlijk wil/kan spelen?

• Erwin_F

Erwin_F

hoi

RocketKoen schreef op vrijdag 16 september 2005 @ 13:15:
heel veel mensen gebanned door een truckje van NCsoft, dat misbruik maakt van de auto-logon van walker.
mensen banned voor het "ghosten" door een oude walker te gebruiken werd je naar <1 sec weer uitgelogd, en walker reconnect je dan meteen.
resultaat: je knippert in en uit de wereld....

methode 2. (flauw) GM's disconnecten afkshops. als ze zien dat er meer accounts van hetzelfde IP een shop hebben. als ze dan allemaal meteen weer inloggen = banstick.
ken iemand die had 2 shops open in freewalker. ze werden 1 voor 1 disconnected, met 5 min pauze tussen disconnects. nadat ze allemaal weer inlogden kregen ze een petition, byebye account
http://boards.lineage2.co...collapsed&sb=5&o=&fpart=1

Kijk hier maar es.

• RocketKoen
idd erwin.
rustNC geeft daar toe dat de laatste patch er express voor zorgde dat de bots gingen ghosten.
paar duidend accounts banned ftw....
alleen is giran nu leeg omdat niemand meer een shop durft op te zetten snachts

TheS4ndm4n#1919

• blix
Verwijderd schreef op vrijdag 16 september 2005 @ 21:13:
hoi

Misschien dat er hier mensen zijn die mij verder willen helpen.

Ik kom uit de Diablo(2) community en na 3 jaar Diablo was ik het een beetje zat. Opzoek naar een andere game. Kreeg ik via via een proggie om L2 op een private server te spelen. Eerste indruk helemaal te gek, vette graphics, onwijs toffe gameplay, maaaaaar na een paar dagen spelen liep ik ook tegen de tekort komingen aan vna die private server. Vette Lag... niet te zuinig.
Ik sprak iemand op die private server die ook op de official servers speelde, na een aantal gesprekken was ik overtuigd, ik wilde L2 ook official spelen.

Complete N**b zoals ik ben, de game via NCSoft gekocht a $50, via CC een paar maand speel tijd gekocht, heb ik een account gemaakt op de server die voor mij op dat moment de beste ping had, Gustin (ping 100).

Nu een maand verder, proberen mijn char een beetje te levelen (nu lvl 31 scarvenger, en lvl 32 Dark Elf)), begon ik me af te vragen van dit moet toch ook sneller kunnen. In D2 had ik allerlij "Hulpjes" om items te vinden en chars te levelen. Nieuwgierig als ik ben of er voor L2 ook zo iets is, beetje internet afgezocht tot dat ik deze thread tegen kwam.

Kom een hoop afkortingen tegen waar ik geen bal van snap, dat terzijde, lees ik dat er mensen zijn die een char levelen van 0 - 40 in 8 uur ??? tot 2 dagen :| , al dan niet met "hulpjes"
Ik ben nu een maand bezig en bijna iedere avond en bijna ieder weekend en ben nog steeds lvl 32 met m'n DE wannabe Shiling Knight.

Begrijp me niet verkeerd, ik ga niet bedelen voor die "hulp" proggies (wel welkom natuurlijk :) ), wel zou ik graag wat tips in het algemeen willen hebben, waar en hoe je het beste kunt levelen. Gewoon wat tips en tricks misschien exploits?? die het leven van een starter in L2 iets makkelijker maken.

Misschien dat er meer mensen hiero ook op Gustin spelen en me eens op sleep touw willen nemen?

Groet
Ik speel zelf ook op gustin, heb maybe nog wel wat noobie gear liggen. add me maar ff op msn (gekkebojo@lol.nl) en kan je ook wel wat over die progjes vertellen. :*)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Erwin_F

Erwin_F

hoi

RocketKoen schreef op zaterdag 17 september 2005 @ 13:32:
idd erwin.
rustNC geeft daar toe dat de laatste patch er express voor zorgde dat de bots gingen ghosten.
paar duidend accounts banned ftw....
alleen is giran nu leeg omdat niemand meer een shop durft op te zetten snachts
Maar, dat is toch alleen met 3rd party software? Je mag toch neem ik aan wel een shop opzetten als je er gewoon niet bent.
Pagina: 1 ... 3 ... 12 Laatste

Let op:
Private servers en gerelateerde zaken zijn niet toegestaan in dit topic!