Guide ja, ik wil de menu's gewoon in het engels.Verwijderd schreef op donderdag 28 juli 2005 @ 20:10:
[...]
Toch ff onderzocht zat na 2 minuten al bij compleet vertaalde guide
Inc. Screenshots
Verwijderd
http://img301.imageshack.us/img301/2870/basicoptions5gj.jpg
pwnd
pwnd
[ Voor 9% gewijzigd door Verwijderd op 28-07-2005 20:25 ]
Niet echt, je vergat volgens mij om dit te posten.
Note that these are only conversions performed in screenshots, the actual program itself is not translated.
Verwijderd
Should i care?blix schreef op donderdag 28 juli 2005 @ 18:16:
Hoi mijn tweakers vrienden, mijn OL is dus gebanned omdat iemand die me "speelde" de soundalerts uit had (dat is niet fijn ja) maar ik heb nu weer een 60+ sorc.
Dat was het mijn tweakers vrienden.
Neuh
Je hebt zelf ook al gezegd dat je zelf ook wel eens bot... Ik heb één keer afk gebot met m'n DWARF, nooit met m'n Spellsinger en daar ben ik gelijk voor geband. En ik heb ervan geleerd, want ik zou het geen 2e keer doen. Blix is onderhand al iets van 5 keer geband voor afk botten en gaat doodleuk door.
The devil is in the details.
ze zijn anderhalve week geleden begonnen met vertalen (een officiele engelse versie)
2 dagen gelden was er een update dat ze op 70% waren
Ik ben 1 keer gebanned voor botten, voor de rest hoef je niet jaloers te zijn dat andere mensen niet meteen worden gebanned na 1 dag botten hoorDecember schreef op vrijdag 29 juli 2005 @ 11:30:
[...]
Je hebt zelf ook al gezegd dat je zelf ook wel eens bot... Ik heb één keer afk gebot met m'n DWARF, nooit met m'n Spellsinger en daar ben ik gelijk voor geband. En ik heb ervan geleerd, want ik zou het geen 2e keer doen. Blix is onderhand al iets van 5 keer geband voor afk botten en gaat doodleuk door.
Wordt ook p2p he ?RocketKoen schreef op vrijdag 29 juli 2005 @ 12:15:
[...]
ze zijn anderhalve week geleden begonnen met vertalen (een officiele engelse versie)
2 dagen gelden was er een update dat ze op 70% waren
is het al
maar wel $3-4 per maand, ipv de $12 per maand die walker vraagt
Verwijderd
Hmm stond idd iets dergelijks helemaal onderaanblix schreef op donderdag 28 juli 2005 @ 20:27:
[...]
Niet echt, je vergat volgens mij om dit te posten.
Note that these are only conversions performed in screenshots, the actual program itself is not translated.
Verwijderd
Agree!Verwijderd schreef op vrijdag 29 juli 2005 @ 16:01:
Er zijn voor dit soort discussies ook speciale forums zulle we ze daar laten en hier over het normale spel hebben?
blix ga ff opnieuw gebanned worden plz @_@
waar het ijs gesmolten is is geen ijs meer !
Geduld.D1ON schreef op vrijdag 29 juli 2005 @ 17:59:
blix ga ff opnieuw gebanned worden plz @_@
Verwijderd
Hier dan maar eens een paar pics van me Spellsinger. Echt uber character, leuk in PvP leuk met levelen
echt gaaf ding 
In mijn Avadon setje:

En in mijn Demon setje:

Al mijn C jewels zijn +4 dus zelfde Mdef als BO maar af en toe vervang ik eens een onderdeel, staff is +3 weet nog niet welke SA denk maar Bless the Body. Ga komende week coins farmen voor Royal membership voor coin quest en vervolgens Sword Of Miracle proberen tefabriceren voor LVL 61
. Met bheulp van ally krijg iker dan acuman op hoop ik ^^
In mijn Avadon setje:

En in mijn Demon setje:

Al mijn C jewels zijn +4 dus zelfde Mdef als BO maar af en toe vervang ik eens een onderdeel, staff is +3 weet nog niet welke SA denk maar Bless the Body. Ga komende week coins farmen voor Royal membership voor coin quest en vervolgens Sword Of Miracle proberen tefabriceren voor LVL 61
wel leuk ja! jammer van de elf die er in staat
Verwijderd
haha ^^
Wanneer zien we jou eens op teon verschijnen?
[ Voor 15% gewijzigd door Verwijderd op 31-07-2005 01:02 ]
ja voor private server cheats en bots ga naar www.lineage2.nlVerwijderd schreef op vrijdag 29 juli 2005 @ 16:01:
Er zijn voor dit soort discussies ook speciale forums zulle we ze daar laten en hier over het normale spel hebben?
Ja dion, maak weer een pw ;p
Dat is de class atm!
Dat is de class atm!
[ Voor 29% gewijzigd door Cache op 01-08-2005 00:16 ]
* Raku speelt nu ook op retail ^^
Op kain welteverstaan. Werd een beetje erg ziek van alle bugs die alle privates allemaal hebben. De rates moest ik even wennen , maar op zich is het best te doen , zolang je maar niet gaat vergelijken met hoe snel het op die private allemaal wel niet ging. Anyway , bevalt me dus prima , ik zal straks misschien nog even een screenshot uppen. Ik ga trouwens SK worden.
Op kain welteverstaan. Werd een beetje erg ziek van alle bugs die alle privates allemaal hebben. De rates moest ik even wennen , maar op zich is het best te doen , zolang je maar niet gaat vergelijken met hoe snel het op die private allemaal wel niet ging. Anyway , bevalt me dus prima , ik zal straks misschien nog even een screenshot uppen. Ik ga trouwens SK worden.
Raku
Nu het c3 is, is het idd te doen, moest je is prelude spelen... dat was pas kut.
w0rd.KrewCial schreef op woensdag 03 augustus 2005 @ 16:09:
Nu het c3 is, is het idd te doen, moest je is prelude spelen... dat was pas kut.
Jah , ik heb wel dingen erover gelezen , dat was de belangrijkste reden om niet te gaan , maar met al die newbie helpers en dat soort dingen is het blijkbaar een stuk eenvoudiger geworden. Green mobs zonder exp loss , goede party bonus , helpt allemaal mee. Die catacombs geven goede exp en drops. Alleen snap ik de meerwaarde van die seven signs niet zo, ik bedoel , op Kain doet iedereen aan dawn , dus waarom zou je in vredesnaam voor dusk kiezen? Daar haal je toch niets mee dan? Als het op andere servers 50/50 is kan ik het me voorstellen , maar hier is er iig geen "competitie" tussen de twee kampen.KrewCial schreef op woensdag 03 augustus 2005 @ 16:09:
Raku
Verwijderd
Easy way om dingen te upgraden, op Teon koop je AA voor 1.5 soms.. Stukken goedkoper dan SLS zelf te craften.Simulated Zero schreef op woensdag 03 augustus 2005 @ 18:42:
[...]
Jah , ik heb wel dingen erover gelezen , dat was de belangrijkste reden om niet te gaan , maar met al die newbie helpers en dat soort dingen is het blijkbaar een stuk eenvoudiger geworden. Green mobs zonder exp loss , goede party bonus , helpt allemaal mee. Die catacombs geven goede exp en drops. Alleen snap ik de meerwaarde van die seven signs niet zo, ik bedoel , op Kain doet iedereen aan dawn , dus waarom zou je in vredesnaam voor dusk kiezen? Daar haal je toch niets mee dan? Als het op andere servers 50/50 is kan ik het me voorstellen , maar hier is er iig geen "competitie" tussen de twee kampen.
Ja dat snap ik wel , mammon is super voor bepaalde wapens die je normaal niet van een drop krijgt. Maar het gaat mij meer om die competitie die er totaal niet is. Waarom 2 kanten als er toch geen competitie is en zowat iedereen dawn kiest (in het geval van kain)Verwijderd schreef op woensdag 03 augustus 2005 @ 19:09:
[...]
Easy way om dingen te upgraden, op Teon koop je AA voor 1.5 soms.. Stukken goedkoper dan SLS zelf te craften.
//edit
Trouwens , in c3 beinvloed dex shield defense rate right?
[ Voor 7% gewijzigd door Raku op 03-08-2005 21:59 ]
Raku
* Outerspace is nu ook bezig met Lineage II.
Ik heb laatst December gemeet
Ik moet wel zeggen dat het levellen wel af en toe heel erg lang duurt
Ik ben nu lvl 29 in 4/5 daagjes (zo'n 50 uur).

Zoekt nieuwe collega's (jr/sr engineers, servicedeskmedewerkers of managers in de Randstad)
Verwijderd
Zo, ik wisty niet dat er al een nieuwe topic was gemaakt, kon hem nergens vinden 
Speel nog steeds Kain, HE is bijna 62, zal ff wat screenies posten van mij in Aden Castle. Mijn alliance heeft dat nu, vette poep

Speel nog steeds Kain, HE is bijna 62, zal ff wat screenies posten van mij in Aden Castle. Mijn alliance heeft dat nu, vette poep

Ik hoop niet dat je 50 uur alleen maar geleveled hebtouterspace schreef op donderdag 04 augustus 2005 @ 03:57:
* Outerspace is nu ook bezig met Lineage II.
Verwijderd
Ik had doom gloves en doom boots binnen 1 dag gecraft
Immers ben ik nu al 3 weken!!! bezig met doom plate te craften! (non stop, op raidboss hunts na)
Om onder de 10mil te blijven, koop ik varnish, bones en iron laag in... Maar het gaat zo langzaam.
Ongeveer 3000 items per mat nodig, en dan kan je er maar 50 kopen per dag omdat men niet meer verkoopt aan je.
Moet bijvoorbeeld 120 varnish of purity hebben:
3x cbp, 3x varnish, 1x sop
=
3600 bones - 360 varnish, 120 sop
69 steel:
5x iron - 5x varnish
345 iron - 345 varnish...
En ik weet niet hoeveel meer zooi... Word er gek van en zit op 90% dus stoppen is geen optie.
Nog maar 600 bones en 400 iron en 400 varnish.. Q_Q
Immers ben ik nu al 3 weken!!! bezig met doom plate te craften! (non stop, op raidboss hunts na)
Om onder de 10mil te blijven, koop ik varnish, bones en iron laag in... Maar het gaat zo langzaam.
Ongeveer 3000 items per mat nodig, en dan kan je er maar 50 kopen per dag omdat men niet meer verkoopt aan je.
Moet bijvoorbeeld 120 varnish of purity hebben:
3x cbp, 3x varnish, 1x sop
=
3600 bones - 360 varnish, 120 sop
69 steel:
5x iron - 5x varnish
345 iron - 345 varnish...
En ik weet niet hoeveel meer zooi... Word er gek van en zit op 90% dus stoppen is geen optie.
Nog maar 600 bones en 400 iron en 400 varnish.. Q_Q
[ Voor 5% gewijzigd door Verwijderd op 04-08-2005 12:23 ]
Sorry hoor maar wat een dikke bullshit. Als je een nieuw poppetje aanmaakt (zonder buffs, hulp, alleen je eigen zuur verdiende gear en geen beginner buffs) is het echt niet mogelijk om met 8 uur op lvl 30 te zitten.December schreef op donderdag 04 augustus 2005 @ 11:25:
[...]
Ik hoop niet dat je 50 uur alleen maar geleveled hebtWant level 30 met noob gear (niet getwinked) en zonder buffs zou toch wel mogelijk moeten zijn in zo'n 8 uur ofzo. Met buffs & top gear voor levels 2 á 3 uur zelfs maar.
Verwijderd
Vind ik ook bullshit. Met mijn eerste char ging het ook zo traag en een nieuwe speler weet de beste huntplekken ook niet. Niet iedereen gebruikt walker december.
Ik ben zelf nu een nieuwe char aan het powerlevelen maar het duurt nog steeds uren om een paar lvls te krijgen. Enlighten me hoe je in 3 uur lvl 30 wordt met een fighter.
Prelude was wel veel leuker dan nu. Toen ging je veel exploren en kwam je iedereen tegen op alle plekken. Op hoog lvl hang je alleen maar in towns of dungeons rond.
Ik ben zelf nu een nieuwe char aan het powerlevelen maar het duurt nog steeds uren om een paar lvls te krijgen. Enlighten me hoe je in 3 uur lvl 30 wordt met een fighter.
Prelude was wel veel leuker dan nu. Toen ging je veel exploren en kwam je iedereen tegen op alle plekken. Op hoog lvl hang je alleen maar in towns of dungeons rond.
[ Voor 21% gewijzigd door Verwijderd op 04-08-2005 13:30 ]
Dream. items kopen duurt idd veel te lang.
Ik heb laatst een BH gemaakt. en tussen lvl 32 en 40 heb ik 9000 animal bones verdient met het manor system (farmen in de necro bij partisans).
Nu zit de BH op lvl 45 en begint ie wat te verdienen aan spoils.
Ik heb laatst een BH gemaakt. en tussen lvl 32 en 40 heb ik 9000 animal bones verdient met het manor system (farmen in de necro bij partisans).
Verwijderd
Jep, helaasRocketKoen schreef op donderdag 04 augustus 2005 @ 13:55:
Dream. items kopen duurt idd veel te lang.
Welke seed / manor plek kan ik gebruiken voor iron/ varnish ?
Tuurlijk gaat het sloom, omdat je prijzen dan waarschijnlijk niet goed zijn. Als andere mensen iets voor 600 inkopen en jij drukt 400 in, tja...
Verwijderd
Zit express in plekken als newb area's, hier bied ik 500 per iron, 500 per bone, 800 per varnish etc etc.. Ik overbied iedereen, maar het schiet niet op.KrewCial schreef op donderdag 04 augustus 2005 @ 15:05:
Tuurlijk gaat het sloom, omdat je prijzen dan waarschijnlijk niet goed zijn. Als andere mensen iets voor 600 inkopen en jij drukt 400 in, tja...
klopt welDecember schreef op donderdag 04 augustus 2005 @ 11:25:
[...]
Ik hoop niet dat je 50 uur alleen maar geleveled hebtWant level 30 met noob gear (niet getwinked) en zonder buffs zou toch wel mogelijk moeten zijn in zo'n 8 uur ofzo. Met buffs & top gear voor levels 2 á 3 uur zelfs maar.
maar ik had toen alleen nog maar wat bronze gear.
Nu een brigand set (behalve helm).
En toen ik jou tegen kwam, was ik level 20 oid.
En volgens mij is het niet 50 uur maar 40 (als dat veel verschil maakt
zo'n vermoeden heb ik ook al.BaN5Hee schreef op donderdag 04 augustus 2005 @ 12:39:
[...]
Sorry hoor maar wat een dikke bullshit. Als je een nieuw poppetje aanmaakt (zonder buffs, hulp, alleen je eigen zuur verdiende gear en geen beginner buffs) is het echt niet mogelijk om met 8 uur op lvl 30 te zitten.
[ Voor 31% gewijzigd door Outerspace op 04-08-2005 15:54 ]
Zoekt nieuwe collega's (jr/sr engineers, servicedeskmedewerkers of managers in de Randstad)
Je moet er wel rekening mee houden dat in die "newb"areas er kwa matts niet zo denderend veel dropt. Als ik zie wat ik in de eerste 34 lvls allemaal heb gekregen valt dat wel flink mee. Zeker als je in gludio/gludin gaat zitten heb je voornamelijk lvl 20-25 lui, die hebben amper nog drops gekregen.Verwijderd schreef op donderdag 04 augustus 2005 @ 15:22:
[...]
Zit express in plekken als newb area's, hier bied ik 500 per iron, 500 per bone, 800 per varnish etc etc.. Ik overbied iedereen, maar het schiet niet op.
Magoed , ik verkoop mijn drops nooit aangezien ik alles bewaar om spul te craften.
Nah , als je alles zelf doet (geen walker) , geen accountsharing , geen outside buffer/healer is het lastig om in 8 uur zo ver te komen. Daar komt nog eens bij dat niet iedereen een reroll is en dus geen ss kan spammen (op de newbie ss na dan als je die krijgt)December schreef op donderdag 04 augustus 2005 @ 11:25:
[...]
[ Voor 60% gewijzigd door Raku op 04-08-2005 15:52 ]
Raku
outerspace, waar kwam je dec tegen dan op teon? O.o
op kain gebruik ik het manor system van dion om chilly cobol te kopen.Verwijderd schreef op donderdag 04 augustus 2005 @ 14:31:
[...]
Jep, helaas
Welke seed / manor plek kan ik gebruiken voor iron/ varnish ?
farm ze in de necro daar. en verkoop ze daarna in Oren voor 275apc (1 bone = 150a)
dus bijna 2 bones per crop. en krijg 3-4 crops per seed/mob, dus
40+ kun je golden cobol farmen in dion area of worshippers necro bij heine.
ik verkoop die in Aden op kain. 375apc (varnish = 200a) dus weer bijna 2 varnish per crop
Verwijderd
Ik kan je vertellen LVL 30 in 3 uur met volle buffs kan niet. Ik ben met een LVL 58 SE spam SS+alc pots, en heb in maybe 6~7 uur level 20 gehaald. En dan reken ik het PvPen enzo er niet bij want zijn in totaal wel uurtje of 11 bezig geweest.
Verwijderd
LvL 30 in 3 uur lol......als ik powerlvl wordt het gewoon steeds vroeger....dat noem ik pas snel.....
maar ff serieus zelfs met een non stop outside buffer/healer en ss spammen gaat dat never werken......
maar ff serieus zelfs met een non stop outside buffer/healer en ss spammen gaat dat never werken......

niet op de off servers iig...
ik heb mijn BH geleveled met lvl 52 SE en 58+ BD buffs.
uurtje of 25-30 uur levelen naar 40. en lvl 20 na 6 uur.
met een echte DD kan het wel wat sneller.
maar 2-3 uur is onmogenlijk
ik heb mijn BH geleveled met lvl 52 SE en 58+ BD buffs.
uurtje of 25-30 uur levelen naar 40. en lvl 20 na 6 uur.
met een echte DD kan het wel wat sneller.
maar 2-3 uur is onmogenlijk
wedden dat je lvl 30 in 3 uur kan doen? het enige wat je nodig heb is een 70+ warsmith, lvl 14 in 1 trein
[ Voor 7% gewijzigd door Linc op 04-08-2005 23:46 ]
Verwijderd
eeeuh?the_Emperor schreef op donderdag 04 augustus 2005 @ 23:45:
wedden dat je lvl 30 in 3 uur kan doen? het enige wat je nodig heb is een 70+ warsmith, lvl 14 in 1 trein
Verwijderd
wasrmith summoned big boom, maakt een trein, warsmith gaat uit range van xp staan, en de lowbie in de group van de warsmith krijgt alle xp. gaat vrij rap ja.
Verwijderd
aaah op die fietsVerwijderd schreef op vrijdag 05 augustus 2005 @ 05:39:
wasrmith summoned big boom, maakt een trein, warsmith gaat uit range van xp staan, en de lowbie in de group van de warsmith krijgt alle xp. gaat vrij rap ja.
het enige probleem is dat je wel ff een warsmith achter de hand moet hebben
Verwijderd
En voor een 50+?RocketKoen schreef op donderdag 04 augustus 2005 @ 16:56:
[...]
op kain gebruik ik het manor system van dion om chilly cobol te kopen.
farm ze in de necro daar. en verkoop ze daarna in Oren voor 275apc (1 bone = 150a)
dus bijna 2 bones per crop. en krijg 3-4 crops per seed/mob, dus
40+ kun je golden cobol farmen in dion area of worshippers necro bij heine.
ik verkoop die in Aden op kain. 375apc (varnish = 200a) dus weer bijna 2 varnish per crop

Dat hele manor system is klote als je het mij vraagt.

char van 1-50 op 6 dagen tijd, geen walker, en waren geen 6*24u maar 6*8-9u .. dus lvl 50 doe je in zo'n 50 uur tijd
GM's kwamen zelfs even langs om te kijken hoe we zo snel konden lvl'n 
ant dungeon rules
ant dungeon rules
Verwijderd
Mage? Volgens mij kan het niet vanwege de enorme DT die je hebt.zabulus schreef op vrijdag 05 augustus 2005 @ 13:56:
char van 1-50 op 6 dagen tijd, geen walker, en waren geen 6*24u maar 6*8-9u .. dus lvl 50 doe je in zo'n 50 uur tijdGM's kwamen zelfs even langs om te kijken hoe we zo snel konden lvl'n
ant dungeon rules
Als je een high level recharger hebt heb je geen downtime als mage zijnde. 1-50 in 6 dagen zonder buffers is sowieso onmogelijk, dus dat zal wel het geval zijn geweest.
High lvl SE + een elven wizard (naar sps gaan) lvlen is zowat het snelste wat er is. Ik weet nog dat ik het een keer wilde uitproberen (die class dan) met een 54 SE erbij. En of dat rap ging
Totdat die SE het niet meer bij kon houden natuurlijk maar das een ander verhaal
[ Voor 18% gewijzigd door Raku op 05-08-2005 21:28 ]
Raku
Het is wat, een server die 2x crasht! Vroeger, TOEN waren er pas vaak crashes!
tja, als je mijn uber server gewend ben is het inderdaad afzien

Stel je zou nu helemaal als newberdenewb beginnen. Wat is de kans dat je in de community ook nog echt opgenomen wordt? En er is zeker geen 10 daytrial achtig iets ofzo?
"The purpose of computing is insight, not numbers." -- Richard Hamming
het spel met 1 maand gratis kost nog maar $5 meer als 1 maand gewoon..... (amazon.com)Flapmo schreef op zaterdag 06 augustus 2005 @ 19:50:
Stel je zou nu helemaal als newberdenewb beginnen. Wat is de kans dat je in de community ook nog echt opgenomen wordt? En er is zeker geen 10 daytrial achtig iets ofzo?
dus 10 day trail lijkt me niet nodig.
of je wordt opgenomen ligt helemaal aan jezelf....
maar na 10 dagen heb je echt nog niks gezien van het spel hoor.
hell, ik speel al 17 maanden en ik weet nog niet alles.
en er zijn zat andere mensen die newb zijn, dus je hoeft niet bang te zijn dat je de enige bent.
Verwijderd
Heb het gevoel dat de community schreeuwt om bepaalde classes, dus naast eigen gedrag is class erg belangrijk. Polearm users zijn altijd welkom, maar SE, bishop of andere healer/buff characters zijn zeer gevraagd. Ik, als level 50 Swordsinger krijg vanwege mijn buffs nu altijd wel een party.. Maar dat heeft wel 49 lvl's geduurd.
Bedankt, misschien toch maar weer eens gaan proberen. Heb lineage1 beta gespeeld. En lineage2 beta heel even. Was op zich wel leuk maar alles ging zo sloom.. En het was zooo drukRocketKoen schreef op zaterdag 06 augustus 2005 @ 20:34:
[...]
het spel met 1 maand gratis kost nog maar $5 meer als 1 maand gewoon..... (amazon.com)
dus 10 day trail lijkt me niet nodig.
of je wordt opgenomen ligt helemaal aan jezelf....
maar na 10 dagen heb je echt nog niks gezien van het spel hoor.
hell, ik speel al 17 maanden en ik weet nog niet alles.
en er zijn zat andere mensen die newb zijn, dus je hoeft niet bang te zijn dat je de enige bent.
code:
1
2
3
4
5
| Customers who searched for lineage 2 expressed interest in: 1. Lineage 2: The Chaotic Chronicle -- NCsoft; Windows XP / Me / 2000 / 98 (Rate it) Buy new: $19.99 -- Used & new from: $17.70 2. Lineage 2 Collector's DVD Edition -- NCsoft; Windows 98 / XP / Me / 2000 (Rate it) Buy new: $19.99 -- Used & new from: $15.99 |
Collectors Edition even duur als normale? Kan ik dus net zo goed die nemen?
Matig..*** We're sorry. This item can't be shipped to your selected destination. You may either change the shipping address or delete the item from your order by changing its quantity to 0 and clicking the update button below. ( See geographical restrictions.) ***
[ Voor 38% gewijzigd door Flapmo op 07-08-2005 13:50 ]
Verwijderd
Gister weer leuek siege bij Innadril lol. Professionals ging Innadril Castle overgeven aan VonKilla. Dus wij gates en guards enzo killen, hebben we net Throne room bereikt ius er massale D/C. Echt 75% van de mensen die in kasteel waren werden d/c-ed, en toen we terug inlogden ALLEMAAL in HV lol. En op het moment dat wij allemaal dico-en verschijnt FA alliance in Heine, en begint naar Innadril te rennen. Ondertussen had VonKilla wel al engraved, maar tscheelde weinig of door massale DC een kasteel van eigenaar zou zijn veranderd. Uiteindelijk hebben we het wel behouden, maar vond het lichtelijk belachelijk.
GG CNSoft
GG CNSoft
Ik heb een clanmate in de US geld gestuurd over paypal, en hij heeft met paypal op amazon het spel gekocht.Flapmo schreef op zondag 07 augustus 2005 @ 13:40:
[...]
Bedankt, misschien toch maar weer eens gaan proberen. Heb lineage1 beta gespeeld. En lineage2 beta heel even. Was op zich wel leuk maar alles ging zo sloom.. En het was zooo druk.
[code]
[...]
Matig..
paar dagen later komt het bij hem binnen, en hij emailed me de serials.
Of je kan het spel gewoon in de winkel halen hier in NL.... voor nog geen 20 euro...
serieus nog nooit gezien in NL winkelKrewCial schreef op zondag 07 augustus 2005 @ 19:11:
Of je kan het spel gewoon in de winkel halen hier in NL.... voor nog geen 20 euro...
dynabyte
Hebben gludio trouwens op teon (4 clans tegen russiche zerg van 11 clans).
Leider heeft meteen draakje gemaakt.
[afbeelding]
hm... hoe krijg ik dit plaatje hierop geplakt?
Als iemand wil helpen, thnx.
Leider heeft meteen draakje gemaakt.
[afbeelding]
hm... hoe krijg ik dit plaatje hierop geplakt?
[ Voor 119% gewijzigd door Cache op 07-08-2005 22:37 ]
jep www.dynabyte.nl
kan je onder rembours laten bezorgen of je kan het bij de winkel zelf ophalen
[ Voor 23% gewijzigd door Proqzor op 07-08-2005 22:33 ]
proq, help jij is ff met mn screenie... jij bent master van het GoT forum blijkt uit je startpost
trouwens, detail is alles op het laagst.
done ^^
trouwens, detail is alles op het laagst.
done ^^
[ Voor 9% gewijzigd door Cache op 07-08-2005 22:37 ]
kaas je lult koek
wat moet ik zien?
wat moet ik zien?

apen...KrewCial schreef op zondag 07 augustus 2005 @ 22:18:
[afbeelding]
hm... hoe krijg ik dit plaatje hierop geplakt?![]()
kreeg die code niet goed, maar heb wat terug gescrolled en de code van iemand anders gejat om een plaatje hier neer te gooien.
[ Voor 19% gewijzigd door Cache op 07-08-2005 23:14 ]
Hou het nuttig
[ Voor 84% gewijzigd door Verwijderd op 08-08-2005 00:34 ]
Verwijderd
Nee willen we niet!KrewCial schreef op zondag 07 augustus 2005 @ 22:18:
dynabyte
Leider heeft meteen draakje gemaakt.![]()
[afbeelding]
hm... hoe krijg ik dit plaatje hierop geplakt?![]()
Kaaskop hoorde net dat tronix maybe terugkwam Oo dus word nu ook voor jou wel echt tijd ik zal nog eens tegen ebbo lullen. Maybe een echte hereneging
[ Voor 24% gewijzigd door Verwijderd op 08-08-2005 06:47 ]
Verwijderd
Verwijderd schreef op maandag 08 augustus 2005 @ 05:43:
lekker blijfen ebayen hé jongens!
KK Fgts....
huuu?
het was een overlord, 2-3 chars pullen alle ants naar de OL, spellsinger sleeps, OL double dot, silver ranger AE Overhit.December schreef op vrijdag 05 augustus 2005 @ 15:27:
Als je een high level recharger hebt heb je geen downtime als mage zijnde. 1-50 in 6 dagen zonder buffers is sowieso onmogelijk, dus dat zal wel het geval zijn geweest.
Toen antsnest te laag was naar cruma gegaan, zelfde verhaal daar, heb nog ergens screenshots ervan
http://users.pandora.be/zab/antexp1.jpg
http://users.pandora.be/zab/antexp1.jpg
mja zit er over na te denkenVerwijderd schreef op maandag 08 augustus 2005 @ 06:45:
[...]
[...]
Kaaskop hoorde net dat tronix maybe terugkwam Oo dus word nu ook voor jou wel echt tijd ik zal nog eens tegen ebbo lullen. Maybe een echte hereneging
Gogo dutchies clan... of NOS!
Kan NOS screenie niet meer vinden. :"<
Kan NOS screenie niet meer vinden. :"<
[ Voor 43% gewijzigd door Cache op 08-08-2005 20:30 ]
Verwijderd
Anders word je voor de verandering een keer 40+ met alles? ^^ ipv alleen met die stomme elf die ik 3x in een minuut tegen de vlakte werkD1ON schreef op maandag 08 augustus 2005 @ 16:43:
[...]
mja zit er over na te denkenpaar kerels die ik irl ken gaan ook weer starten op teon, probleem is dat ik bored ben van l2 @_@ ben alles al een keer of 3 geweest
alles +++++52 iig
maar nu stfu, zometeen is het weer illegaal
female elf advance ftw
maar nu stfu, zometeen is het weer illegaal
female elf advance ftw
[ Voor 18% gewijzigd door D1ON op 09-08-2005 00:53 ]
Verwijderd
Gisteren weer een level gehaald, meteen deleveled door een massive pvp op Cemetary, 4x dood gegaan.
a lekker ik heb een dynabyte pas en hij zit in delftDrProctor schreef op zondag 07 augustus 2005 @ 22:33:
[...]
jep www.dynabyte.nl
kan je onder rembours laten bezorgen of je kan het bij de winkel zelf ophalen
Ja, redelijk wat pvp op teon nu. Vorige week de hele week in totaal -40% gehaald!
Verwijderd
ja en je bent nog laag level ookKrewCial schreef op dinsdag 09 augustus 2005 @ 11:58:
Ja, redelijk wat pvp op teon nu. Vorige week de hele week in totaal -40% gehaald!
omdat je noob bent verlies je meer
[ Voor 8% gewijzigd door Cache op 09-08-2005 13:50 ]
Verwijderd
Die WS power level truck werkt alleen met sleep cloud of mass root in de buurt, maar heb het eens getest en ging idd heel aardig. SPS en WS maken treintjes van 30 mobs, SPS sleept em, WS summont en loopt een stukie weg lowbie krijgt 8K exp each mobs Oo en dat 60x. Het was18-28 3 uur werkt ofso heb niet echt goed kunnen timen want was veel gedoe tussen door. Bots/farmers/rooie enemies/ PvP
.

Op een gegeven moment zijn we zelfs met ze 3e treintjes gaan maken en zijn echt wel over die 100 mobs gekomen en dan in 1 shot dood ^^
P.S. SPS was 58, WS 63, en we hadden nog ff een AW die was ook 63 en zaten PH vanmiddag ff rond derbie track kijken met die group mobs

Op een gegeven moment zijn we zelfs met ze 3e treintjes gaan maken en zijn echt wel over die 100 mobs gekomen en dan in 1 shot dood ^^
P.S. SPS was 58, WS 63, en we hadden nog ff een AW die was ook 63 en zaten PH vanmiddag ff rond derbie track kijken met die group mobs
[ Voor 8% gewijzigd door Verwijderd op 14-08-2005 12:07 ]
gratz. Je bent alleen vergeten de naam linksboven weg te poetsen
Let op:
Private servers en gerelateerde zaken zijn niet toegestaan in dit topic!
Private servers en gerelateerde zaken zijn niet toegestaan in dit topic!