PC [MMORPG] Lineage II Deel 8

Pagina: 1 ... 11 12 Laatste
Acties:
  • 20.850 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

Onderwerpen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 91397

Mijn tijd op Teon was snel over na het ineen klappen van mijn clan destijds, grote clans willen alleen hoge levels en willen en durfen niet te investeren in spelers. Iets waar ik ook op de private servers tegenaan liep:

lvl 75-76 word je niet dmv een inactieve clan wat vrijwel alle kleine clans zijn of dmv solo lvl'en. Op een gegeven moment was ik van de 4 uur die ik per dag speelde 3 uur aan het shouten voor een party als Warlord. Hetzelfde loop ik nu tegenaan op privates. En ook al ken je 5-6 man uit een grote ally, nog blijft die level requirement staan. Waardoor het spel voor mij eigenlijk geen end game heeft. Jammer de bammer. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• henkyyyyyyy
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 24-03 22:18
Hoi allen,

Heeft er iemand voor mij misschien een trial serial?
Ik wil de game weer eens proberen voor 7 dagen of zoiets.

Of weten jullie misschien hoe ik er aan kan komen?

I am nobody ! Why ??? Cause nobody is perfect !! :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• henkyyyyyyy
RocketKoen schreef op zaterdag 29 december 2007 @ 22:50:
slecht hoor d1on, private server :(

en denB. server transfers... dont count on it :P
Hoi,

Ik zag dat je een fanatiek Lineage 2 speler bent, ik ben dus weer voor de zoveelste keer begonnen en ben nu lvl 30 Rogue.

Ik zag ook dat je vaak bot progs gebruikte, kun je mij daar misschien aan helpen, want ik wil nu toch ook wel eens hoger worden dan 66.
Het grinden begint me nu toch wel te vervelen.

Ik hoop wat van je te horen!

PS ik zit op Aria

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hahn
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 11:03
Je hebt door dat je op een reply van meer dan een jaar geleden reageert? ;)

The devil is in the details.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• henkyyyyyyy
Hahn schreef op zondag 05 april 2009 @ 16:20:
Je hebt door dat je op een reply van meer dan een jaar geleden reageert? ;)
Ja dat had ik al door idd, maar heb al antwoord gekregen en de bot is al lekker bezig ;)

Het spel blijft toch erg goed, alleen heb ik altijd heel erg veel problemen met het verdienen van adena.
Ik ben meer bezig met lvlen ( nu dus botten ) dan met geld verdienen e.d.
Speelt er trouwens nog iemand?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• henkyyyyyyy
Laatste schop in dit topic om te kijken of er nog iemand intresse in die spel heeft of nog speelt?
Anders laat ik hem maar doodbloeden.. ;)

Ben nu voor de 3de keer begonnen en ben nu lvl 37, ga nu voor een hawkeye.

Hoogste wat ik ben geworden is een lvl 63 sorcerer, eens kijken hoe ver ik nu kom.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kaluro2
  • Registratie: Mei 2008
  • Laatst online: 14-01-2024

kaluro2

Kaluro.650

Botten... Ik heb echt totaal geen respect voor botters. Ik hoop dan ook dat je gebanned zult worden.

De goldsellers zijn al erg genoeg die overal liggen te botten om het daarna door te kunnen verkopen.
Er zijn mensen die legitiem hun character omhoog levelen zonder te botten, en dan kom jij daar aan met je hogere level character, pakweg omdat je hebt zitten botten.. Ik zou zeggen doe eens normaal man en vern*uk het spel niet voor de rest.

Als je nou een nickname bij je post had neergezet had ik je zeker weten gereport. Botters zijn niet om uit te staan.. lui zijn en dus cheaten en dan vervolgens alles wat met botten te maken heeft ontkennen.

Pro streaming - www.twitch.tv/kaluroo

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• geemfriek
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 12:45
komkom donderkiwi :p
zo erg is et ook weer ni e ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kaluro2

kaluro2

Kaluro.650

geemfriek schreef op dinsdag 07 april 2009 @ 10:23:
komkom donderkiwi :p
zo erg is et ook weer ni e ;)
offtopic:
Hoezo ken jij mijn oude nickname :o

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ReZ1987
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 12:42
Mwa botten op de officiële servers is niet zo'n ramp imo... Ja tuurlijk het is tegen de EULA, en tuurlijk je kan ervoor gebanned worden... Maar een beetje hersenloos monsters farmen, dat is ook niet leuk als je dat dag in dag uit MOET doen om een beetje betere gear te krijgen :o Dan is het ook niet leuk meer om te spelen :P

Death Knight Zaebor(80), Warlock Thortur (80) en Druid Galithor (80). Retired.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• henkyyyyyyy
kaluro2 schreef op dinsdag 07 april 2009 @ 09:17:
Botten... Ik heb echt totaal geen respect voor botters. Ik hoop dan ook dat je gebanned zult worden.

De goldsellers zijn al erg genoeg die overal liggen te botten om het daarna door te kunnen verkopen.
Er zijn mensen die legitiem hun character omhoog levelen zonder te botten, en dan kom jij daar aan met je hogere level character, pakweg omdat je hebt zitten botten.. Ik zou zeggen doe eens normaal man en vern*uk het spel niet voor de rest.

Als je nou een nickname bij je post had neergezet had ik je zeker weten gereport. Botters zijn niet om uit te staan.. lui zijn en dus cheaten en dan vervolgens alles wat met botten te maken heeft ontkennen.
Dat is jouw mening en die respecteer ik.
Mijn oude char Sorcerer 63 heb ik zelf geleveld en ik kan je zeggen wat een hel was dat.
Ik wil gewoon snel tot de end game van dit spel komen om dat te spelen.
Je kan niet vertellen dat je het leuk vindt om telkens dezelfde mob dag in, dag uit met af en toe een raid boss te killen.
Deze keer ga ik zeker botten, want in dit spel zijn er ook bijna geen quests waar je exp mee krijgt.
Laat staan adena.

Ik speel dus alleen voor de Endgame en hoe ik daar kom intresseert me niet.
ik denk dat je alle legit spelers op een server op 1 hand kan tellen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 218826

Lekker botten... mn vorige party was gebanned omdat ik door een fout ging botten :D

Was een gehele clan (Nova) die ging moven en de GM's waren dus actief op de servers bezig met bannen :P
En ik botte toevallig op een plek waar heel veel bots waren (buiten Goddard - garden of beast) en daar heb ik nu van geleerd en zit lekker in de cata's met 2 locks en een buffer+healer :)

Gaat inmiddels alweer lekker 3weken lang. Wel wat langzamer omdat je natuurlijk 10% xp steal heb van je summons tot 68

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 91397

Botten de reden waarom ik gestopt ben met L2. Als je een beetje goeie clan hebt, dan is botten helemaal niet nodig. Gezellig met zijn allen in een party monsters hunten. Heb het goed uitgehouden tot 58.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RocketKoen
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 21-05 20:55
Anoniem: 91397 schreef op woensdag 15 april 2009 @ 15:10:
Botten de reden waarom ik gestopt ben met L2. Als je een beetje goeie clan hebt, dan is botten helemaal niet nodig. Gezellig met zijn allen in een party monsters hunten. Heb het goed uitgehouden tot 58.
keep dreaming. :P
de top clans zitten nu allemaal op lvl 81 tot 85
zelfs in de best XP spots, duurt 1 level nog een maand lang 12 uur/dag spelen.

TheS4ndm4n#1919

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• henkyyyyyyy
RocketKoen schreef op woensdag 15 april 2009 @ 15:49:
[...]

Heb je nog tips om een lvl 48 Hawkeye te laten botten?
Ik gebruik een ingame bot en heb maar 1 account.

Ik wil hem zo lang mogelijk achter elkaar laten botten, maar ja , je ss zijn niet oneindig.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kaluro2

kaluro2

Kaluro.650

RocketKoen schreef op woensdag 15 april 2009 @ 15:49:
[...]

Bij WoW is het noodzaak om max level te worden aangezien alles om end-game draait en je daarvoor max level moet zijn.

Bij lineage 2 is het GEEN noodzaak om max level te hebben dus het is geen noodzaak om te botten voor extra levels.

Ik blijf bij mn standpunt, botten is voor luie mensen die wat mijn betreft allemaal gebanned mogen worden en heb totaal geen respect voor ze.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 63800

kaluro2 schreef op zaterdag 18 april 2009 @ 15:45:
[...]

Bij WoW is het noodzaak om max level te worden aangezien alles om end-game draait en je daarvoor max level moet zijn.

Bij lineage 2 is het GEEN noodzaak om max level te hebben dus het is geen noodzaak om te botten voor extra levels.

Ik blijf bij mn standpunt, botten is voor luie mensen die wat mijn betreft allemaal gebanned mogen worden en heb totaal geen respect voor ze.
als ik via de online store l2 haal zitten daar dan alle expansions bij?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 294528

als ik via de online store l2 haal zitten daar dan alle expansions bij?
Ja zitten alle expansions bij.... Play time kan je hier halen http://www.gamecardwinkel.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 63800

Anoniem: 294528 schreef op zondag 19 april 2009 @ 18:12:
[...]

Ja zitten alle expansions bij.... Play time kan je hier halen http://www.gamecardwinkel.nl
ah dank je.

zo downloden updaten en eens kijken (-:

Ben gewoon eens aan een nieuwe mmo toe en toendertijd nooit aan lineage 1 toegekomen omdat ik vastgeroest zat in ultima online (-:

Dus eindelijk d-;

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• henkyyyyyyy
Zitten volgens mij hier best nog wel veel spelers die niet meer posten. ;)

Kan iedereen die dit spel speelt misschien nog een keer posten en op welke server je zit?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RocketKoen
henkyyyyyyy schreef op vrijdag 17 april 2009 @ 23:02:
[...]

Heb je nog tips om een lvl 48 Hawkeye te laten botten?
Ik gebruik een ingame bot en heb maar 1 account.

Ik wil hem zo lang mogelijk achter elkaar laten botten, maar ja , je ss zijn niet oneindig.
gewoon ergens heen gaan met simpele mobs die herbs droppen.
en hopen dat er niet al 400 andere bots zijn :+
kaluro2 schreef op zaterdag 18 april 2009 @ 15:45:
[...]

Lineage 2 heeft 2 endgames.
PvP, en PvE.

Net als bij WoW, moet je een bepaald level zijn (inderdaad, niet max-level, maar wel minsten lvl 78-80) en je gear moet goed genoeg zijn.
Alleen de end-game raids spawnen maar 1 keer per 2 tot 14 dagen (afhankelijk van welke raid). Dat wil zeggen dat je eerst moet vechten om welke clan de raid doet. (als de raid eenmaal is begonnen wordt de portal gesloten en kan niemand meer binnen)
Als jij en je vrienden dus aankomen voor een raid, en jullie zijn allemaal lvl 78 met S grade gear. en een andere clan wil die raid ook, maar hun hebben s80 gear en zijn lvl 83+ (omdat ze botten). Dan zijn jij en je vrienden kansloos.

2e endgame is de pvp endgame. Castle sieges en olympiad. Met name olympiad geeft een enorm voordeel aan de winnaars (de heroes).

Niet alleen eng-game raids wordt om gevochten. op de meeste servers wordt ook constant gevochten om de beste hunting spots. en dan geld weer dat de sterkste clan/party wint.

TheS4ndm4n#1919

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ShittyOldMan
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 10:46
Een vraag voor de liefhebbers, ik ben bezig met een film over o.a. mmorpg's, ik ben hiervoor nog op zoek naar 4 specifieke geluiden welke ik niet zelf kan krijgen wegens gebrek aan een Lineage account. Er is ook geen trial beschikbaar :(

Plaatjes zeggen meteen alles:

Afbeeldingslocatie: http://www.gaborverhoeven.nl/got/1054069-blauw.jpg

1. Maakt dit een geluid als je er doorheen loopt? Ik ken Lineage niet zo goed, maar het lijkt op een marker waar je avatar naartoe loopt.

Afbeeldingslocatie: http://www.gaborverhoeven.nl/got/1054069-firespell.jpg

2. Ik zoek vrij specifiek het geluid van deze spell. Echter zonder muziek op de achtergrond en liefst zonder achtergrond geluiden. Heeft iemand tijd/zin om dit even op te nemen? Of anders de naam van de spell zodat ik verder kan zoeken?

Afbeeldingslocatie: http://www.gaborverhoeven.nl/got/1054069-anderespell.jpg

3. Zo ook deze spell, zelfde als hierboven, zonder muziek etc. Aan de gear te zien lijken het low lvl characters. Maar zoals gezegd, ik heb geen account, en degene die de beelden heeft gemaakt heeft er geen geluid bij opgenomen (handig :/ ).

4. Als laatste, welke muziek hoort er normaal te spelen in bovenstaande gebieden? Staat het hier bij? http://www.lineage2.com/pds/pds_music.html

Ik heb er zelf altijd een bloedhekel aan in films als je spelgeluiden hoort welke totaal niet kloppen. De achtergrondmuziek van een grote stad als je iemand door een veld ziet lopen kilometers daar vandaan. Vandaar mijn zoektocht om ook dit goed te doen nu ik zelf de geluiden moet leggen :)
Als iemand iets kan maken of meer info heeft zou dat heel fijn zijn. Je krijgt mijn eeuwige dank plus de wetenschap dat het eindelijk een keertje klopt in een film :P

Mijn Home Cinema in aanbouw

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hahn
1. Nee, dat maakt geen geluid
2. Dat is één van de eerste skills van een human wizard, Fire Bolt gok ik dat ie heet, is lang geleden voor me :P
3. Dat is Wind Strike, ook low level skill inderdaad
4. Geen idee

[ Voor 8% gewijzigd door Hahn op 23-04-2009 00:38 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ShittyOldMan
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 10:46
Kan het ook "flame strike" zijn?

Mijn Home Cinema in aanbouw

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hahn
Flame Strike of Blaze inderdaad, maar volgens mij klinken die hetzelfde.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 290869

Nieuwe update uit voor L2 Gracia Final. Nog enige mensen actief of de server sayha?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jegorex
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 11-05-2023
Ik speel nog af en toe op Bartz, maar lvlen gaat mij te langzaam ;(
Mijn main is een lvl69 Bishop.

Zodra Aion uit komt zal ik daar naar overstappen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LabsTipJr
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 21-12-2023
Anoniem: 290869 schreef op dinsdag 12 mei 2009 @ 11:38:
Nieuwe update uit voor L2 Gracia Final. Nog enige mensen actief of de server sayha?
Ik ben sinds vorige week ook weer bezig met Lineage 2. Het blijft een mooi spel als je door de grind heen kan kijken.... Nu zit ik nog op Teon, maar morgen word ik naar Sayha getranfered, daar spelen 2 vrienden van mij ook namelijk.

Ben nu een lvl 48 Arbalester

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 214426

Zit het nog vol met bots?

• LabsTipJr
Er zijn wel bots, maar om nou te zeggen dat het vol met bots zit....dat niet. Ik zit op Sayha en daar ben ik zelf nog geen bot tegen gekomen eigenlijk. (level 50+)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 83496

Zijn er uberhaupt nog GoT-ers actief in Lineage 2?
Ik heb het spel nooit gespeeld, maar gezien de beschrijvingen zit ik dan goed door te zeggen dat dit een hack 'n slash MMO is? Dus meer Titan Quest/Diablo achtig dan de traditionele MMO's zoals WoW?
Er lijkt nog steeds support voor dit spel te zijn vanuit de ontwikkelaar en ik ben op zoek naar een nieuwe MMO uitdaging. Wellicht is dit wat? Tenzij er natuurlijk al een Lineage 3 aan zit te komen en iedereen daar op wacht?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sinester
  • Registratie: Januari 2006
  • Laatst online: 21-05 12:55

Sinester

Game Guru

Anoniem: 83496 schreef op woensdag 04 augustus 2010 @ 16:20:
Ik heb het spel nooit gespeeld, maar gezien de beschrijvingen zit ik dan goed door te zeggen dat dit een hack 'n slash MMO is? Dus meer Titan Quest/Diablo achtig dan de traditionele MMO's zoals WoW?
Nope, dit spel is gewoon te vergelijken met WoW, ongeveer zelfde basis en principe

Hello there

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• marshallq
  • Niet online
Anoniem: 83496 schreef op woensdag 04 augustus 2010 @ 16:20:
Zijn er uberhaupt nog GoT-ers actief in Lineage 2?
Er lijkt nog steeds support voor dit spel te zijn vanuit de ontwikkelaar en ik ben op zoek naar een nieuwe MMO uitdaging. Wellicht is dit wat? Tenzij er natuurlijk al een Lineage 3 aan zit te komen en iedereen daar op wacht?
Ik denk niet dat L2 het waard is om nu nog te beginnen, je moet ontzettend veel grinden voor een mmo waar mischien L3 om de hoek ligt te wachten. Als je PVE wil zou ik voor WOW gaan, PVP zou ik persoonlijk voor Darkfall kiezen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 83496

Thanks voor de input. Ik heb de free trial lopen, maar het is inderdaad niet echt mijn ding. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 214426

Lineage 2 is een van de beste MMORPGs maar is verpest door alle bots.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LabsTipJr
Lineage 2 is inderdaad één van de beste MMO's die er is. Echter kost het heel veel tijd om de game te leren kennen en daarmee bedoel ik ook echt te leren kennen. Er zit ging geen casualvleugje aan deze game.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• marshallq
  • Niet online
LabsTipJr schreef op maandag 09 augustus 2010 @ 12:08:
Lineage 2 is inderdaad één van de beste MMO's die er is. Echter kost het heel veel tijd om de game te leren kennen en daarmee bedoel ik ook echt te leren kennen. Er zit ging geen casualvleugje aan deze game.
Je bedoeld voor 6 maanden 24/7 grinden en dan nog pas level 60 :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jegorex
Toen ik het anderhalf jaar geleden speelde was level 60 in een paar week tot een maand te doen :+
Pas daarna gaat het lang duren.

Maar het is inderdaad een grind spel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hgstTweaker
  • Registratie: December 2010
  • Laatst online: 11-04 09:47
Zijn er nog groepen mensen die nog lineage 2 spelen ?
Ik ben begonnen op een private server die ik niet ga noemen, maar is 1 van de weinigen met
substacks. Aangezien dit een teambased spel is ben ik op zoek naar personen die ook misschien
daar zou willen starten, server is maar enkele maanden oud. clan lvl 8 al opgebouwd (was niet makkelijk) en wou graag degenen die het nog nooit op een substack gespeeld hebben uitnodigen. Zonder veel mensen zijn een heleboel dingen niet te doen :'(. Ik kan je char wel 0-75 te levelen binnen 24h op 9x exp. Bijna alles in de wereld van L2 heb ik op een gemeenschappelijke forum geplaatst.

Misschien is er nog een groep die op dezelfde momenten online kunnen zijn die hier nog interesse in hebben...
Laat maar weten.

[ Voor 46% gewijzigd door hgstTweaker op 08-12-2010 01:10 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• g0ulash
  • Registratie: Januari 2011
  • Laatst online: 22-05 21:20
Sorry voor mijn vreselijke bump, maar voor de mensen die nog steeds geïnteresseerd zijn in Lineage II:

http://www.lineage2.com/gd/play-your-way.html

Dit zal de bevolking van de L2 servers zeker laten groeien, aangezien de wereld van spelers nog steeds heel groot is, alleen dat het heel erg verdeeld is over 100'en servers.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jegorex
g0ulash schreef op zaterdag 15 oktober 2011 @ 08:49:
Sorry voor mijn vreselijke bump, maar voor de mensen die nog steeds geïnteresseerd zijn in Lineage II:

http://www.lineage2.com/gd/play-your-way.html

Dit zal de bevolking van de L2 servers zeker laten groeien, aangezien de wereld van spelers nog steeds heel groot is, alleen dat het heel erg verdeeld is over 100'en servers.
In Amerika en Europa zijn nog maar iets van 5 officiële servers, de 100'en andere servers zijn allemaal private servers die dus niks opbrengen voor NCsoft.
Hoeveel servers er nog zijn in Korea en de rest van de wereld weet ik niet, maar het zullen er vast geen 100 zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• g0ulash
Dat bedoelde ik ook. Maar ik denk dat het voor die spelers juist interessant is om nu naar retail te gaan. :-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sbmuc
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 15:52
Ik heb ooit zelf nog een private server gedraaid, maar dat is alweer laaaaaaaang geleden :+. Anyway, het was altijd wel een tof spel. Ben benieuwd wanneer het dan free to play wordt. Heeft iemand al een datum gezien?

Edit > Het spel wordt idd nog erg veel op illegale servers gespeeld. Maar straks hebben ze daar geen reden meer voor, deze servers vaak prima werken echter hebben de GM's vaak het gevoel dat ze alles kunnen doen en laten op deze illegale servers. "Oh je vind mij niet aardig?" "je scheld iemand uit" "je zit mensen te ganken" voor elk simpel dingetje kun je een ban krijgen.
Verder zijn deze servers niet altijd even snel of kan gewoon op een dag offline zijn omdat de beheerder van de server er geen zin meer in heeft(had ik ook op een gegeven moment ;) )

Het enige echte "voordeel" van de illegale servers is meestal dat ze exp x2 tot x20 en hetzelfde voor de loot, maar dit is meestal omdat deze servers niet zo druk bevolkt zijn en ze op deze manier asap in endgame zitten en met ze allen kunnen spelen.

[ Voor 65% gewijzigd door sbmuc op 19-10-2011 09:13 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jegorex
Ik heb ook jaren op private servers gespeeld, begonnen op een 3x server en daarna alle mogelijkheden van 3x tot 5000x geprobeerd. Uiteindelijk retail geprobeerd en toch daar blijven hangen, maar dat is nu ook al weer een paar jaar geleden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RocketKoen
De private servers zijn populair omdat ze de enorme grind uit L2 verzachten. niet om de paar euro die je voor retail moet betalen.

TheS4ndm4n#1919

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Squishie
  • Registratie: Augustus 2008
  • Niet online

Squishie

Not So....

beetje bumpen. L2 wordt gratis!

nieuws: Lineage II wordt gratis speelbaar

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hahn
RocketKoen schreef op woensdag 19 oktober 2011 @ 14:53:
De private servers zijn populair omdat ze de enorme grind uit L2 verzachten. niet om de paar euro die je voor retail moet betalen.
Voor veel mensen was het toch ook zeker om het geld te doen hoor. Sowieso maakt een lange grind het veel leuker om dingen te behalen, dan wanneer je in een paar uurtjes level 80 bent :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• g0ulash
Ik had de bump ook al gemaakt laatst. Ik hoop echt dat dit de servers heel druk bevolkt gaan worden!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kainda
  • Registratie: Oktober 2011
  • Laatst online: 02-05 08:59
De grind vond ik opzich niet zo erg, je 'werkt' tenminste ergens voor op retail, het was meer de tijd/grind & geld die het kostte. Ze gaan de grind tot 85 verlagen dacht ik... hmm of alle levels: "Decrease in Exp. required for level-ups across all levels." En Vit system is nu standaard 300%, niet meer 150-300%.

Wanneer het gratis wordt zal ik weer eens gaan kijken, ben benieuwd of m'n oude account nog werkt van 2 jaar geleden. 61~64 EE (B/C grade) en een 41~46 BH (C grade).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 235883

Ik had op Franz dacht ik nog een phantom ranger ergens in de lvl 60 en een Prophet van in de 50, maar eens kijken wat er verandert is in de tijd dat ik niet meer speelde in december. :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kainda
Als GoD chapter er is zal er VEEL veranderen... laatste keer dat ik speelde was Gracia o_O

Goddess of Destruction Korean Live Patch Notes
http://boards.lineage2.com/showthread.php?t=216369

Warning!!! Long read!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 423722

wanneer komt de nieuwe uitbreiding?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kainda
Ze verwachten in december voor de 21e.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• q-enf0rcer.1
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 22-05 11:16
Anoniem: 235883 schreef op vrijdag 04 november 2011 @ 07:19:
Ik had op Franz dacht ik nog een phantom ranger ergens in de lvl 60 en een Prophet van in de 50, maar eens kijken wat er verandert is in de tijd dat ik niet meer speelde in december. :9
Volgens mij is Franz niet meer, maar ik denk dat je characters wel zijn overgezet naar een andere server. Ik had zelf characters op Franz en Teon >:)
Q: I heard that Innova will be the new official service provider for Lineage II in Europe when Goddess of Destruction launches. What does that mean for me?
A: NCsoft West will continue to support Lineage II in all aspects of the business in North America, and will retain existing European players. In order to preserve the active Lineage II community, we will be moving the physical location of the European server (Naia) to North America. The service offering will be different between Innova and NCsoft West, so you can choose to start new characters on either service.
Als ik het goed begrijp gaan ze de Europese servers in Amerika plaatsen, dat zorgt neem ik aan voor een ping van minimaal 120. In shooters is dat haast niet te doen, en ik vraag me dan ook af of dit wel fijn is tijdens castle sieges.

[ Voor 47% gewijzigd door q-enf0rcer.1 op 04-11-2011 10:35 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kainda
Ping van 100-300 is niet echt erg in non-fps, helemaal niet omdat je niet hoeft te richten op een paar pixels soms, maar gewoon kan assisten, /target'en of klikken op een stil staand monstertje/mannetje. Plus meestal maakt 1 hit missen door telaat targetten meestal niet veel uit. In sieges is de grootste hinder niet de lag (ping) maar de "lag" (frames per second).

Ik dacht gelezen te hebben dat ze de engine wel wat hebben geoptimaliseerd en je dus een hogere frame rate hebt, hopelijk is dat in sieges merkbaar.

UPDATE
Informatie over 4th class: Awakening. (niet officieel)
http://boards.lineage2.com/showthread.php?t=218918

Oud/irrelevant:
Wat ik van het nieuwe systeem begrijp is dat je als 4th class geen gebruik meer kan maken van je 1/2/3rd class skills, en dus iedere 4th class tank (etc) gelijk is behalve uiterlijk, base-stats, race-passives. Of heb ik dat fout?
The update issues all characters who are level 76 or above with a single "Stone of Destiny." A character that has both "Stone of Destiny" and "Pact of Righteous Path" can Awaken into a different class.
  • E.g.: A Maestro normally Awakens as a Tyrr Warrior, but with both "Stone of Destiny" and "Pact of Righteous Path" it is possible to Awaken as a Sigel Knight, Othell Rogue, Yul Archer, Feoh Wizard, Iss Enchanter, Wynn Summoner or Aeore Healer.
  • The "Stone of Destiny" disappears even if you Awaken as your designated class.
  • The "Stone of Destiny" will only be granted once at the time of the update.
Classes available for Awakening are as follows:
  • Sigel Knight
    • Phoenix Knight
    • Hell Knight
    • Eva's Templar
    • Shillien Templar
  • Yul Archer
    • Sagittarius
    • Moonlight Sentinel
    • Ghost Sentinel
    • Trickster
  • Tyrr Warrior
    • Dreadnought
    • Duelist
    • Titan
    • Grand Khavatari
    • Maestro
    • Doombringer
  • Othell Rogue
    • Adventurer
    • Wind Rider
    • Ghost Hunter
    • Fortune Seeker :?
  • Feoh Wizard
    • Archmage
    • Soul Taker
    • Mystic Muse
    • Storm Screamer
    • Soul Hound
  • Iss Enchanter
    • Sword Muse
    • Spectral Dancer
    • DoomCryer
    • Dominator
    • Hierophant
    • Judicator
  • Wynn Summoner
    • Arcana Lord
    • Elemental Master
    • Spectral Master
  • Aeore Healer
    • Cardinal
    • Eva's Saint
    • Shillien Saint
One of the subclasses can be changed to a Dual Class:
  • Dual Class is obtained by completing the "Split Destiny" quest.
  • Level limit is changed from 80 to 99.
  • Dual Classes can also Awaken by completing the "Seize Your Destiny" quest.
Both main class and subclass can receive the effects of subclass certified skills.
Alleen nu rest nog de vraag: Wat maakt de 2nd/3rd class nog uit voor main/sub1?
Je main kan in princiepe alles worden, dus gaat het alleen om de base/race-stats (en uiterlijk).
En je sub moet alleen de goede 4th-class type zijn. Voor solo/duo etc gewoon een goede combo kiezen, voor een clan... als ze low level zijn iets wat nodig is om snel 4th class te worden.

Er zullen ook nog maar 8 heroes zijn denk ik, of er moet verschil gemaakt worden tussen race+4th class. Dus Orc Tyrr warrior en Human Tyrr warrior (etc).

[ Voor 13% gewijzigd door Kainda op 08-11-2011 16:06 . Reden: Nieuwe informatie ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Squishie
  • Niet online

Squishie

Not So....

:D L2 is gratis! Het is echt mega druk op de servers, zoveel nieuwe spelers! Ik weet geen exacte getallen, maar heavy staat volgens mij voor >5000 spelers online.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jegorex
Ik zie dat mijn account automatisch geactiveerd is, ben nu de client aan het downloaden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Khiu
  • Registratie: Oktober 2008
  • Laatst online: 22-05 10:49
Ik ben ook weer begonnen, ben nu lvl 15. Gister wel aardig wat lag maar gelukkig niet onspeelbaar.
Is het nog nuttig om te questen eigenlijk in dit spel? Ik heb het gevoel dat grinden een stuk efficiënter is. Adena is ook behoorlijk schaars lijkt het wel, ik kan op mijn level niet eens het goedkoopste wapen in de shop kopen. Beetje jammer...

Yo momma is so stupid, she thinks a lightsaber has fewer calories.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kainda
Voor level 1-20 (40 na update) is questen veel sneller dan alleen maar mobs killen. Er is dan een speciale quest-reeks die je y-xp geeft zodat je level z wordt en met de volgende quest kan beginnen.
Het is niet nodig om op lage levels wapens te kopen, je krijgt van de Newbie helper/buffer coupons die je kan inruilen voor top of mid grade wapens, daarnaast zijn er ook shadow items (nu nog) die 1/10e ofzo van de prijs zijn maar dezelfde stats hebben, ze hebben wel de limitatie dat je ze niet kan enchanten/sa'en etc, wat ook overbodig is op laag level imo. De beste manier om geld te verdienen is bijna nooit het grinden (levelen), maar inkoop/verkoop, inkoop/craften/verkoop of craften, daarvoor is het wel handig om een aparte account te maken zodat die 24/7 kan zitten in town terwijl je je main leveled. Ik vraag me af of ze offline shops hebben op retail.

Volgens de update notes zijn er na level 40 t/m 76 wel quests/daily quests die je aardig zullen helpen (niet zoveel als 1-40) en je krijgt ook wapens/armor om je naar 76 te helpen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Khiu
Thx, ik was inderdaad al bezig met de newbie questline, ik had alleen niet door dat je er ook wapens van kreeg...
Ik ben nu 15 en zit middenin die questline, vanavond maar es ff kijken of het nut het om opnieuw te beginnen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• thoragz
  • Registratie: September 2010
  • Laatst online: 20-04 20:47
Op welke server spelen jullie? Euro neem ik aan? :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Khiu
Yup! Ik ga voor de Orc Monk, puur voor de fist wapens :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RocketKoen
Kainda schreef op woensdag 30 november 2011 @ 12:02:
Voor level 1-20 (40 na update) is questen veel sneller dan alleen maar mobs killen. Er is dan een speciale quest-reeks die je y-xp geeft zodat je level z wordt en met de volgende quest kan beginnen.
Het is niet nodig om op lage levels wapens te kopen, je krijgt van de Newbie helper/buffer coupons die je kan inruilen voor top of mid grade wapens, daarnaast zijn er ook shadow items (nu nog) die 1/10e ofzo van de prijs zijn maar dezelfde stats hebben, ze hebben wel de limitatie dat je ze niet kan enchanten/sa'en etc, wat ook overbodig is op laag level imo. De beste manier om geld te verdienen is bijna nooit het grinden (levelen), maar inkoop/verkoop, inkoop/craften/verkoop of craften, daarvoor is het wel handig om een aparte account te maken zodat die 24/7 kan zitten in town terwijl je je main leveled. Ik vraag me af of ze offline shops hebben op retail.

Volgens de update notes zijn er na level 40 t/m 76 wel quests/daily quests die je aardig zullen helpen (niet zoveel als 1-40) en je krijgt ook wapens/armor om je naar 76 te helpen.
Offline shops heeft L2 nooit gehad.
Mijn pc heeft jaren lang 24/7 aangestaan, zodat ik mn rotzooi kon verkopen als ik niet kon levelen (ivm slaap en school enz) :+

TheS4ndm4n#1919

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jegorex
thoragz schreef op woensdag 30 november 2011 @ 13:47:
Op welke server spelen jullie? Euro neem ik aan? :)
Mijn oude characters zijn allemaal op de US server, dus daar speel ik nu ook weer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kainda
Update is gereleased door de NCsoft launcher, begon met 5.5MB/s, eindigde met 10MB/s voor 2gb (vanaf Hi 5 client), lekker snel!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Khiu
Downloaden ging hier ook lekker snel, jammer dat de servers nog down zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• thoragz
Na de update bevind ik me opeens op een totaal andere locatie, ergens in het zuiden van de map. Het lijkt erop dat ik dood ben gegaan (ben voor de update in een gebied met monsters uitgelogd, wel low lvl), maar in dat geval zou ik in het dichtstbijzijnde stad gespawnd zijn.

Ik vrees dat mijn character bugged is, na elke stap die ik zet keert ie terug naar de oude locatie :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Khiu
Scrolls werken niet? GM's zullen het wel druk hebben. Ben benieuwd waar mijn character staat dan straks ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• thoragz
Het eiland waar ik na de update spawnde was Talking Island Village (zuidwesten). Het is me inmiddels gelukt om met een scroll weg te teleporteren, nu weet ik alleen niet hoe ik terug op de eiland kan komen, om de quests te doen :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RocketKoen
thoragz schreef op donderdag 01 december 2011 @ 18:19:
Het eiland waar ik na de update spawnde was Talking Island Village (zuidwesten). Het is me inmiddels gelukt om met een scroll weg te teleporteren, nu weet ik alleen niet hoe ik terug op de eiland kan komen, om de quests te doen :(
teleporter NPC. elke stad heeft er 1, meestal in een hoekje van town square.

TheS4ndm4n#1919

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kainda
thoragz schreef op donderdag 01 december 2011 @ 16:02:
Na de update bevind ik me opeens op een totaal andere locatie, ergens in het zuiden van de map. Het lijkt erop dat ik dood ben gegaan (ben voor de update in een gebied met monsters uitgelogd, wel low lvl), maar in dat geval zou ik in het dichtstbijzijnde stad gespawnd zijn.

Ik vrees dat mijn character bugged is, na elke stap die ik zet keert ie terug naar de oude locatie :(
Als je de updates/patch notes had gelezen, had je gezien dat ELKE nieuwe character na de GoD update op Talking Island start, en dat iedere character is geteleporteerd naar TI. Er zijn GK's in TI die je weer naar de andere steden kan brengen, en je kan gewoon naar TI komen met andere GK's.

Wat betreft je bug, /sitstand, target jezelf, gebruik SOE. Als dat allemaal niet werkt, open een ticket.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Verxx
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 09:20
Gisteren ook geinstalleerd en gespeelt. Maar damn wat was het druk op TI :D

Je levelt nu wel als een malle in het begin. Toch wel handig dat mensen een zetje in de rug krijgen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• thoragz
Kainda schreef op vrijdag 02 december 2011 @ 08:26:
[...]

Als je de updates/patch notes had gelezen, had je gezien dat ELKE nieuwe character na de GoD update op Talking Island start, en dat iedere character is geteleporteerd naar TI. Er zijn GK's in TI die je weer naar de andere steden kan brengen, en je kan gewoon naar TI komen met andere GK's.

Wat betreft je bug, /sitstand, target jezelf, gebruik SOE. Als dat allemaal niet werkt, open een ticket.
Die lees ik niet.

Achteraf wist ik dat dit bij de patch hoorde, maar het was net te buggy voor mij. npcs met quest icon maar zonder quests, films die niet willen afspelen (dat was ook de bug denk ik).

inmiddels in exploration area 2, wat een quest...

[ Voor 20% gewijzigd door thoragz op 02-12-2011 11:07 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kainda
Was gister leuk toen we 5x een Corpse moesten targeten en /socialsorrow ervoor moeten doen, tever ervandaan en hij unspawned OOK maar je krijgt er geen item/quest punt voor. En met 100 mensen en veel minder corpsen was het niet te doen. Later logde ik terug in en had een admin op elke spot er 10 ipv 1 neergelegd met snellere spawntijd, dus dat was een stuk beter. Maar alsnog kan je het beter buiten de drukke tijden doen (1-20 quests).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• thoragz
Ah, het lijkt erop dat dat slechts tijdelijk was. Area 2 is nog steeds hetzelfde als gisteren, nu alleen drukker..

Ben ondertussen maar aan de 1st Class transfer quest begonnen. De dungeon en boss afgemaakt, nu alleen nog reporten bij de Grand master. Hier heb ik alleen even mee gewacht, want ik wilde weten of ik de Exploration Area quests (en de evt. daarop volgende) dan nog kan doen? Ben level 18 op dit moment, uit de dialogen heb ik opgemaakt dat ik naar een ander stad gestuurd zal worden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RocketKoen
thoragz schreef op vrijdag 02 december 2011 @ 18:09:
Ah, het lijkt erop dat dat slechts tijdelijk was. Area 2 is nog steeds hetzelfde als gisteren, nu alleen drukker..

Ben ondertussen maar aan de 1st Class transfer quest begonnen. De dungeon en boss afgemaakt, nu alleen nog reporten bij de Grand master. Hier heb ik alleen even mee gewacht, want ik wilde weten of ik de Exploration Area quests (en de evt. daarop volgende) dan nog kan doen? Ben level 18 op dit moment, uit de dialogen heb ik opgemaakt dat ik naar een ander stad gestuurd zal worden.
1st class transfer kun je toch niet completen tot je lvl 20 bent.

TheS4ndm4n#1919

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• thoragz
Laat ik de vraag zo stellen :P De lvl 18 class transfer quest geeft me 700k exp, dan zal ik na de quest denk ik minimaal lvl 20 zijn. Kan ik de overige newbie quests op TI dan nog doen? M.a.w. zijn er lvl 20+ers hier die alle quests op TI hebben kunnen doen?

Ik wil namelijk graag de quests afmaken voor de adena (de quests buiten TI gaven namelijk veel minder adena).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RocketKoen
thoragz schreef op vrijdag 02 december 2011 @ 18:47:
Laat ik de vraag zo stellen :P De lvl 18 class transfer quest geeft me 700k exp, dan zal ik na de quest denk ik minimaal lvl 20 zijn. Kan ik de overige newbie quests op TI dan nog doen? M.a.w. zijn er lvl 20+ers hier die alle quests op TI hebben kunnen doen?

Ik wil namelijk graag de quests afmaken voor de adena (de quests buiten TI gaven namelijk veel minder adena).
de quests in dit spel leveren vrijwel niks op qua adena. op de quests die je van de start npc krijgt.

TheS4ndm4n#1919

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• IngamerX
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 21-05 19:50
Onwijs tof!

Heb jarenlang private servers gespeeld, helaas was SupremeL2 de laatste en tevens de beste private Lineage 2 server ooit. Dankzij de bot/dual box protection heb ik een geweldige pure volwaardige mmorpg ervaring mee mogen maken (echt party's met volle variatie: tank, healer, buffer, nuker, melee, ranged).

Helaas zat official vol met bots, vandaar dat mijn beste ervaringen een private server waren. Mij benieuwd of dat nog steeds zo is, dus ik ga eens eventjes een kijkje wagen.

@RocketKoen

Ga gewoon area's verkennen, mobs killen en probeer raids op te zoeken. Als de core van de game niet veranderd is, dan zijn de quests nog steeds prut.

[ Voor 4% gewijzigd door IngamerX op 02-12-2011 22:08 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hahn
Dat hoef je tegen RocketKoen niet te zeggen hoor, die heeft jarenlang op officiële servers gespeeld.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• IngamerX
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 21-05 19:50
Nice

Maar goed, nu een uurtje of 3 gespeeld en een beetje mixed feelings. Heb deze game zeker al 3 jaar niet meer gespeeld. Van 2003 tot 2008 zo'n beetje denk ik.. En damn, er is zoveel veranderd, en toch ook weer niet.

De wereld is helemaal anders. Geen starting villages meer op TI na. En TI is ook niet meer wat het was. Ik vond de oude TI veel gaver, en absoluut één van de tofste area's destijds. Nu de game F2P is geworden is het een lag fest.

Normaal liep ik gewoon de stad uit en begon ik met het killen van wat keltirs, vervolgens orcs, daarna werewolfs, gevolgd door de golems en als laatste een rondje door de dungeon. Niet meer terug te kennen, totaal veranderd.

Graphics zien er wel strak uit. De game is goed up to date gehouden, en zit vol vette content.

Wel tof om de game weer eens op te pakken :).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• thoragz
Alleen jammer dat de game nog vrij buggy is.. Vaak moet ik bijvoorbeeld opnieuw in mijn character loggen omdat hij stopt met lopen..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Khiu
Die startquests zijn zeker de moeite waard, ik ben er met mn lvl 15 aan begonnen en heb nu ~200k adena verdiend en ik weet zeker dat ik nog langs niet alles heb gedaan. Voor de patch had ik met alle quests zon 13k ofzo verdiend met alle quests tot lvl 15, er is dus zeker wat veranderd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• thoragz
Ja klopt, ik had met de quests voor de patch 16k op lvl 15 (en eindeloos lopen..). Na de patch heb ik nu alle quests in TI af, en ben nu lvl 25 met 690k adena.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• thoragz
Wat is de max. level voor Kama 23 (als die er is)? Ben nu bijna lvl 28 en zou graag verder willen lvlen. Ik moet morgen alleen nog wel Kama 23 doen voor een quest.

Edit: Heb het gevonden, 5 lvls hoger of lager, dus kan helaas niet verder lvlen :P

[ Voor 20% gewijzigd door thoragz op 03-12-2011 14:43 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kainda
thoragz schreef op zaterdag 03 december 2011 @ 00:53:
Alleen jammer dat de game nog vrij buggy is.. Vaak moet ik bijvoorbeeld opnieuw in mijn character loggen omdat hij stopt met lopen..
Hoef je niet opnieuw in te loggen, je kan zitten en opstaan OF jezelf targetten, daarna kan je weer verder lopen.

Ik ben nu klaar met 1-40 (41), en heb 1.5m adena, en C-grade gear van de quests, kan nog andere gear krijgen van de truly-free path to awakening bonussen op de website (inloggen, server + char selecteren, en je reward unlocken: http://truly-free.lineage2.com/path).
Vanaf level 40~43 is er geen echte aangesloten quest meer, maar daily quests die goed veel XP/SP geven. Ook het feit dat je bij het inloggen automatisch naar parties zoekt is leuk, maar dan moeten mensen wel parties vormen (in zelfde menu als voorheen). Als dat wat meer zou gebeuren vanaf de 40+ levels naast de daily quests gaat het nog een stuk sneller.

Ook een leuke tip, je kan in princiepe meerdere keren de kamaloka doen. Gewoon de x9 starten met een goede party en alles killen behalve de laatste (main) RB die items dropt. (Mobs hoeven niet, kan je omheen lopen). Je krijgt van de 1e RB weleenswaar ALLEEN maar xp/sp (xp/sp + drops van de 2e en laatste RB), maar het is wel aardig wat xp voor de tijd die je erin steekt. Als je de laatste RB niet dood, en gewoon eruit gaat en de instance tijd laat verlopen kan je em daarna weer doen. De time penalty krijg je alleen als je de laatste RB dood. LET OP: hierdoor loop je wel geld/drop mis die je met normaal farmen wel zou krijgen.

Tegen de lag kan je leatrix latency fix gebruiken, dat veranderd wat waardes in je registry voor de packet checks ofzo, dat je pc meer packets kan verzenden voordat hij een reply moet krijgen, waardoor je een deel van je 'lag' wegneemt.

De level limit voor kamaloka's is 5 levels verschil. Dus voor de 23 kama moet je tussen den 18 en 28 zijn (incl 18 en 28). Als je een beetje tijd hebt om te spelen zal je voor de 2x en 3x kama's niet lang genoeg in de levelrange zijn om de x3 en x6 te doen (4 (2x2) dagen nodig).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• razoon
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 21-05-2024

razoon

"Keep on keeping on"

Is er nog iemand die op Naia speelt?
Ik zou graag een leuke clan joinen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• chrusherman
  • Registratie: Februari 2006
  • Nu online
Een behoorlijke bump... maar dat doe ik niet zomaar ( al hoop ik wel dat ik het recentste topic heb gepakt ).

Er komt een nieuw soort Lineage 2 server aan, genaamd Lineage 2 Classic. De servers hiervoor zijn al geopend in Korea en Rusland en willen nu ook naar Europa komen (Engels talig). 4Game de hoster van Lineage 2 in europa probeert via https://eu.4game.com/lineage2classic/ votes te krijgen om het te kunnen realiseren.

Het is het Lineage 2 van vroeger met wat tweaks en aanpassingen. Voor degene die hier meer informatie over willen hebben kunnen naar het forum op 4Game gaan. https://4gameforum.com/forums/general-discussion.477/ .

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nst6ldr
  • Registratie: Mei 2010
  • Niet online

nst6ldr

Down with Big Tech.

chrusherman schreef op donderdag 07 mei 2015 @ 15:47:
Een behoorlijke bump... maar dat doe ik niet zomaar ( al hoop ik wel dat ik het recentste topic heb gepakt ).

Er komt een nieuw soort Lineage 2 server aan, genaamd Lineage 2 Classic. De servers hiervoor zijn al geopend in Korea en Rusland en willen nu ook naar Europa komen (Engels talig). 4Game de hoster van Lineage 2 in europa probeert via https://eu.4game.com/lineage2classic/ votes te krijgen om het te kunnen realiseren.

Het is het Lineage 2 van vroeger met wat tweaks en aanpassingen. Voor degene die hier meer informatie over willen hebben kunnen naar het forum op 4Game gaan. https://4gameforum.com/forums/general-discussion.477/ .
Ik ben bang dat als dit doorgaat en er een redelijk aantal spelers gaat deelnemen...

...daar gaat m'n vrije tijd en sociale leven :(

Al lees ik wel op het forum dat er een RMT store gaat komen? Balen!

[ Voor 3% gewijzigd door nst6ldr op 07-05-2015 16:40 ]

Hoe Android ten einde kwam - Ben je wel kritisch?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• chrusherman
  • Registratie: Februari 2006
  • Nu online
Wat ik zie in Korea en Rusland is dat er maandelijkse kosten zijn voor Lineage 2 Classic. En in het volgende topic: https://4gameforum.com/th...ns-for-innova-team.25787/ geven ze aan dat het pay 2 play wordt.

Ik ben nog een project tegen gekomen van Lineage 2 Classic: http://lineage2classic.com/ . Deze gaat zondag in open beta.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ryatzu
  • Registratie: Juli 2007
  • Laatst online: 10:51
chrusherman schreef op donderdag 07 mei 2015 @ 17:45:
Wat ik zie in Korea en Rusland is dat er maandelijkse kosten zijn voor Lineage 2 Classic. En in het volgende topic: https://4gameforum.com/th...ns-for-innova-team.25787/ geven ze aan dat het pay 2 play wordt.

Ik ben nog een project tegen gekomen van Lineage 2 Classic: http://lineage2classic.com/ . Deze gaat zondag in open beta.
Helaas is dat een illegale server.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Feanathiel
  • Registratie: Juni 2007
  • Niet online

Feanathiel

Cup<Coffee>

chrusherman schreef op donderdag 07 mei 2015 @ 15:47:

Ziet er goed uit tot nu toe: :)
Community Manager Amarantha schreef op donderdag 20 mei 2015 @ 12:01:
We all made quite some work. After this month we have 16555 votes, and it is a little bit more than our initial goal. That is great!

I bet you all want to know what happens next, and here it is: we've started working towards opening the server. As you can imagine, it involves a lot of preparation, discussion, testing and other complicated stuff which we cannot talk about in details. There is still a risk that the project won't be launched if the circumstances are not in our favour.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nst6ldr
  • Registratie: Mei 2010
  • Niet online

nst6ldr

Down with Big Tech.

Hm, lijkt er op dat 'classic' eigenlijk helemaal niet zo classic is. Er worden elementen van andere chronicles gepakt en gecombineerd. Jammer. :(

Hoe Android ten einde kwam - Ben je wel kritisch?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ryatzu
  • Registratie: Juli 2007
  • Laatst online: 10:51
nst6ldr schreef op maandag 01 juni 2015 @ 14:12:
Hm, lijkt er op dat 'classic' eigenlijk helemaal niet zo classic is. Er worden elementen van andere chronicles gepakt en gecombineerd. Jammer. :(
Ik haak af. Dacht dat ze C1 zouden pakken...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Squishie
  • Niet online

Squishie

Not So....

Iemand enig idee over L2Classic, ik probeer erachter te komen hoe het eruit komt te zien als het naar Europa komt, maar heb geen flauw idee. Ik lees zoveel verschillende dingen op fora.

I LOVED L2 from C1 till Interlude. Enorme clanwars/sieges/pk bounties/ het farmen was wat minder, maargoed :P 8)7

[ Voor 7% gewijzigd door Squishie op 04-09-2015 12:23 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Squishie
  • Niet online

Squishie

Not So....

Binnen 'a few weeks' komt de pre-order beschikbaar. Over 3 dagen zijn 2 weken voorbij en is de CM ook terug van vakantie.

Announcement (release zal zijn C2):
https://4gameforum.com/threads/534151/

Beetje details wat we kunnen verwachten
https://4gameforum.com/threads/530192/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• q-enf0rcer.1
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 22-05 11:16
Ik volg de ontwikkelingen rond Lineage nog steeds. Later dit jaar komt er een nieuwe game genaamd Lineage 2M(al weet je het nooit met NC Soft). Dit zou een remake moeten worden van Lineage 2 op mobiel. Laten we hopen dat het de verwachten kan waarmaken, als ik videos als dit zie zou ik dat graag herbeleven op mobiel: YouTube: LineAge 2 PvP video - exitkp by kaganpwnz

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bad Brains
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 13:30
Dit topic is meer dan 2 jaar oud, de quickreply is daarom verborgen. :+

Is dit het laatste L2 topic?
Of kijk ik niet goed, en waarom is het zo doods hier. O-)

The love that lasts the longest, is the love that is never returned. If you can play, it doesn't matter what guitar you play. If you can't play, it doesn't matter what guitar you play.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cowamundo
  • Registratie: September 2013
  • Laatst online: 28-03 15:27
Damn dit is een blast from the past… Lineage 2 gespeeld vanaf launch (interludeprelude) tot aan de Freya update. Daarna heel veel private servers gespeeld en op meerdere servers GM geweest. Toch vindt ik het siege systeem van L2 nog steeds een van de tofste dingen dat ik in een MMO heb gezien! Wel jammer dat het verzamelen van materialen redelijk lang duurde solo voor eigenlijk maar een vrij basic item. Ook de market plaza’s was altijd een zee van “uithangborden” waar je maar het juiste moest zien te vinden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bad Brains
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 13:30
Heb net L2 Aden gedownload, kwam na 20 minuten in Gludio... Helemaal leeg.
Geen shops galore in de town square, niks. Jammer.

Heb zelf gespeeld vanaf beta, to C2 denk ik. Server, moet ik even opzoeken. Dat is zolang geleden lol.
Cruma tower noobie PVP, wow. :)

Moest het even opzoeken;

Bartz
Kain
Devianne
Erica
Gustin
Lionna
Sieghardt
Hindemith
Teon
Franz
Luna

Later ook op Teon gespeeld want Europees, ik weet het niet meer maar dacht dat die voor Europa gecaterd was.

[ Voor 30% gewijzigd door Bad Brains op 07-10-2021 20:56 ]

The love that lasts the longest, is the love that is never returned. If you can play, it doesn't matter what guitar you play. If you can't play, it doesn't matter what guitar you play.

Pagina: 1 ... 11 12 Laatste

Let op:
Private servers en gerelateerde zaken zijn niet toegestaan in dit topic!