PC [MMORPG] Lineage II Deel 8

Pagina: 1 ... 11 12 Laatste
Acties:
  • 20.851 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

Onderwerpen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cache
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 30-10-2024
Druk hier opeens. 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Proqzor
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 11-10-2024
ja inderdaad en door die drukte zitten we nu op 1000 posts ;p December wil je even een nieuw topic maken? please :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 222750

ja en zet dan gelijk in de begin post welke classes deze chronicle het sterkst zijn :P. Helpt bij het kiezen van char ^^, oh en gelijk even alle informatie over de nieuwe klas "Kamael" ;)

[ Voor 21% gewijzigd door Anoniem: 222750 op 26-06-2007 16:20 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 127726

Anoniem: 222750 schreef op dinsdag 26 juni 2007 @ 15:10:
ja en zet dan gelijk in de begin post welke classes deze chronicle het sterkst zijn :P. Helpt bij het kiezen van char ^^, oh en gelijk even alle informatie over de nieuwe klas "Kamael" ;)
das allemaal leuk en aardig maar die bestaan nog niet

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 127726 schreef op dinsdag 26 juni 2007 @ 17:09:
[...]

das allemaal leuk en aardig maar die bestaan nog niet
Dat weet ik? :/ Maar der is al wel veel over bekend..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Loque
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 08-07-2023

Loque

^^^^^

Tsjong.. de bende is weer compleet zie ik.

Ik was nieuwe hardware aan het uitzoeken toen ik dacht.. welke spellen zal ik straks eens gaan spelen.
Kom ik dit topic hoog in de lijst tegen :s

Ik ga in iedergeval niet terug naar retail waste of time.. ik speel lekker op een "andere" server en het bevalt me prima.

Ik heb mijn lvl uuuh 68 SR op Erica nog steeds. (niet active) Ben benieuwd hoe dood het daar geworden is.

I'm not in denial, im just selective in the reality I choose to believe. (Calvin & Hobbes)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Loque schreef op dinsdag 26 juni 2007 @ 18:42:
Tsjong.. de bende is weer compleet zie ik.

Ik was nieuwe hardware aan het uitzoeken toen ik dacht.. welke spellen zal ik straks eens gaan spelen.
Kom ik dit topic hoog in de lijst tegen :s

Ik ga in iedergeval niet terug naar retail waste of time.. ik speel lekker op een "andere" server en het bevalt me prima.

Ik heb mijn lvl uuuh 68 SR op Erica nog steeds. (niet active) Ben benieuwd hoe dood het daar geworden is.
tzou je nog verbazen:P, had Erica gechecked en was druk. Teon is packed.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• henkyyyyyyy
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 24-03 22:18
Kunnen we het topic niet dood laten bloeden, ik krijg weer zin om te spelen! :(

;)

I am nobody ! Why ??? Cause nobody is perfect !! :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

henkyyyyyyy schreef op dinsdag 26 juni 2007 @ 21:15:
Kunnen we het topic niet dood laten bloeden, ik krijg weer zin om te spelen! :(

;)
>:) TJa, niets aan te doen tis ook een vette game >:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fingerhead
  • Laatst online: 15-03 17:41
ja zeker vette game maar wie zijn er nu allemaal weer aan het spelen ?

Intel Core i7 2600k @ 3.4GHz # Asus Sabertooth P67 # GeForce EVGA 8800GTX 768mb # 8gb Corsair Vengeance # 250gb SSD # 2x Samsung SyncMaster 940BF # Logitech G15 // G5 # Coolermaster iGreen power 500w # Windows 10

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Cache, Opel, kwiv, proq probeer ik over te halen, ebbo heeft wel zin :P

Nog iemand vergeten? :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Zorg is dat die mafkees terug komt, die kaas ze naam geintroduceerd heeft :D !
Wat was het ook alweer, DionNL? :P en Tronix hebben we nog over dan

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cache
Ik heb dat zelf geintroduceerd he, maar jij weet alleen niet hoe. :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fingerhead
Dion is volgens mij teveel bezig met zen 4x4 site en auto :P hem kennende hehe.

Intel Core i7 2600k @ 3.4GHz # Asus Sabertooth P67 # GeForce EVGA 8800GTX 768mb # 8gb Corsair Vengeance # 250gb SSD # 2x Samsung SyncMaster 940BF # Logitech G15 // G5 # Coolermaster iGreen power 500w # Windows 10

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Proqzor
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 11-10-2024
ja idd die stopt al zn centjes in die crossbak van em ;p. Kwiv je moet echt beter je best doen als die praatjes waren bedoeld om mij over te halen hoor!

Ik zal alvast beginnen met het aanbieden van full A grade equip voor mn hawkeyetje! Dat zou het een stuk interresanter maken

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• XXlerator
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 11-05 22:25

XXlerator

Old time gamer

Zucht :| dan zal ik het maar bekennen, ik ben ook sinds een paar maandjes weer aan het spelen.

Voor ik stopte (rond chronicle 2) zat ik op Gustin (toen ik begon waren er nog geen euro servers) en nu ben ik bezig op Sieghardt (vanwege US vrienden), maar misschien is het best eens aardig een charactertje aan te maken op een euro server. Jullie zitten op Teon begrijp ik?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Moet zelf nog me DC set en Tats set enchanten, SOM maken, Tallum heavy voor BD enchanten.

EN EN EN Feathered hat kopen! :P , kost wat centjes bij elkaar >< En heb maar 50m XD

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• chrusherman
  • Registratie: Februari 2006
  • Laatst online: 16:02
25ste is mijn account inactive gegaan bb franz :P speel nu maar op private servers... :O
maar nogsteeds een van de beste mmo's vind ik :) mss ga ik weer naar retail met de First Throne :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cache
Zeker een maandje terugkomen wanneer het wordt gereleased, blijft toch leuk zo'n update checken. :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• henkyyyyyyy
Klotezooi, zit nu alweer paar weken er te oven denken om weer te gaan beginnen met spelen.

Het enige wat me tegenhoudt is de Adena-kwestie.

Ik slaag er maar niet in om geld te verdienen met dit spel, vooral omdat ik ook met SS speel.
Dus weinig winst met drops.

Als iemand nog ergens een duidelijke handleiding (tutorial) heeft om geld te verdienen hou ik me aanbevolen. (geen zin om te ebayen namelijk :') )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fingerhead
omg heeft er hier iemand een goede l2asvr file ofzo voor mij bij mij werkt die op een of andere manier niet. geen zin om zon kaart aan teschaffen als ik niet eens weet of dat het wel werkt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• henkyyyyyyy
fingerhead schreef op vrijdag 06 juli 2007 @ 11:03:
omg heeft er hier iemand een goede l2asvr file ofzo voor mij bij mij werkt die op een of andere manier niet. geen zin om zon kaart aan teschaffen als ik niet eens weet of dat het wel werkt.
Waar is die voor dan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

www.google.nl noob :P duizenden te vinden, vergeet niet je host file aan te passen ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fingerhead
ja heb het gevonden zaten maar te kloten bleek dat we een verkeerde host file hadden genomen ik voor niets een extra HD gekocht nu werkt die ook in vista ^^. wel beter hehe

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 29330

Mwhaa ook maar weer eens me account geactiveerd na de skip van half c4 en c5 :p .
Moet zeggen interlude is wel leuk , leuke nieuwe areas en wat leukere nieuwe add's aan de game houd me wel weer zoet.
Speel weer op Franz lvl 40 DA , had nog op gustin gekeken maar die server is nog steeds bot heaven :( jammer for me hierophant daarzo en me lvl 69 DA en er is daar niemand meer active die ik sinds open beta kan, maar goed nu dus ook betere seed inlever tijden en voor sieges komt het ook mooier uit :)
En met seeded kan je nog steeds goed adenas verdienen , na een dagje seeded mooi 590k binnen gesleept :)

[ Voor 16% gewijzigd door Anoniem: 29330 op 11-07-2007 06:58 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 29330 schreef op woensdag 11 juli 2007 @ 06:57:
Mwhaa ook maar weer eens me account geactiveerd na de skip van half c4 en c5 :p .
Moet zeggen interlude is wel leuk , leuke nieuwe areas en wat leukere nieuwe add's aan de game houd me wel weer zoet.
Speel weer op Franz lvl 40 DA , had nog op gustin gekeken maar die server is nog steeds bot heaven :( jammer for me hierophant daarzo en me lvl 69 DA en er is daar niemand meer active die ik sinds open beta kan, maar goed nu dus ook betere seed inlever tijden en voor sieges komt het ook mooier uit :)
En met seeded kan je nog steeds goed adenas verdienen , na een dagje seeded mooi 590k binnen gesleept :)
Ehm als er een server bot heavy is, is het franz wel lol

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Tja zo een beetje wel elke server vind ik.
Er zijn niet echt bot vrije server helaas :( , maarja kwam bots valt het wel mee nog niet echt veel gezien tot nu toe :) , maar goed zullen wel zien hoe het voorderd.
Meschien ga ik me er aan erger meschien ook niet ligt er net aan of ik een leuke clan vind, en hoe de rest van de server is.

[ Voor 5% gewijzigd door Anoniem: 29330 op 11-07-2007 15:00 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 29330 schreef op woensdag 11 juli 2007 @ 14:59:
Tja zo een beetje wel elke server vind ik.
Er zijn niet echt bot vrije server helaas :( , maarja kwam bots valt het wel mee nog niet echt veel gezien tot nu toe :) , maar goed zullen wel zien hoe het voorderd.
Meschien ga ik me er aan erger meschien ook niet ligt er net aan of ik een leuke clan vind, en hoe de rest van de server is.
Mja maar je hebt servers waar heel veel players aan het botten zijn bedoel ik, dat is op franz echt heel extreem, alle heroes en nobles zijn fully botted. Tis echt bot tegen bot in olympiad. En ebay, natuurlijk is dat nog heel ver weg voor jou. Op teon valt dat redelijk mee zijn er ook wel een paar maar minder :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Ahh oke op die fiets ;) , tja tis en blijft lame om een bot tegebruiken om telvlen en je gear aanteschafen doormiddel van adenas tekopen via e-bay of iets dergelijks, voor mij zou iig de fun erg snel voor bij zijn als ik het zelf op zo een manier zal doen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 2020Media
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 05-05 17:00
Meh, echt ongelofelijk hoe dit spel je kan achtervolgen ben nu gestopt voor de 21412ste keer en zit er weer aan te denken om terug te komen haha.

PTS ga ik sowieso spelen om Kamael te testen, (volgens mij wil iedereen die testen :P)
Als dat leuk is kom ik misschien weer terug naar retail, probleem is dat ik geen tijd heb om hardcore te gaan spelen en het spel dan snel saai wordt iemand op l2blah wist het supermooi te verwoorden:
The problem is that low level pvp is non existant. So casual gamer's are left with the exhilarating pve grind, which resembles masturbating with a cheece grinder (1st few strokes might be ok, just coz it's somehting new, but pain is bound catch up soon).
@Bites zit in je in een clan op Franz? zo ja welke?
Heb zelf in Lefaps, Soulsociety en Sarmatians (heten Regulators nu) gezeten.

May Lyssa aid you

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Ja speel op Franz als Dark Avenger lvl 57 nu, (ign: Seraya) , in de clan NakedForce met de ally NakedNation.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• chrusherman
ZypherNL schreef op maandag 20 augustus 2007 @ 21:14:
@Bites zit in je in een clan op Franz? zo ja welke?
Heb zelf in Lefaps, Soulsociety en Sarmatians (heten Regulators nu) gezeten.
ooo daar zat ik ook in :P (Elfmuts)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 91397

Ben ook weer op L2 begonnen maar dan op Supreme server. Echt hemels vergeleken met botheaven Teon... Ik vraag me af of het bij elke NCsoft game zo is dat er zoveel gebot word.. anders ban ik gewoon alle games van NCsoft, met hun schijt policy's.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 214426

Ik heb na 1 jaar spelen op een private server ook de officele gekocht en tot nu toe bevalt het me
Ik speel op Hindemith(Iedereen zegt dat dat de vriendelijkste en meest bot vrije server is)

• chrusherman
Ben weer een weekje aan het "spelen" op franz :P. Ik hoop dat die volgende expansion nice wordt :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Er zijn de laaste tijd weer veel nieuwe spellers op franz , niet eens ALTs maar echt vers van de pres ;).
Voornamlijk met dat witte epic masker op.

En ja CT1 ziet er leuk uit hopelijk dat het een leuke toevoeging heeft dat nieuwe ras, zal meschien ook wel weer veel nieuwe players trekken :) .

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 156191

Hey jongens is er nog een leuke got clan op teon die ik kan joinen ben lvl 29 palus knight op weg naar blade dancer..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fingerhead
Anoniem: 156191 schreef op maandag 24 september 2007 @ 15:10:
Hey jongens is er nog een leuke got clan op teon die ik kan joinen ben lvl 29 palus knight op weg naar blade dancer..
Pm hurtmeplenty maar of Ataki.
we kunnen wel een BD gebruiken :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 244311

ik speel dit spel ook :) enf0rcer 6x WarCryer member of LaOnda op de Teon server(ik speel hier samen met nog 10NL/BE sinds kort :P we hebben WC/PP/BD/SWS/BD/SE/SE/BH/BH/TH/HE/Gladiator en nog wat andere chars welke ik ook bijna allemaal kan gebruiken) :) wie spelen hier allemaal nog meer op teon??

[ Voor 39% gewijzigd door Anoniem: 244311 op 07-12-2007 21:56 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RocketKoen
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 21:23
ik speel op erica
79Soultaker/75TH/78Saggi/56Warlock
en atm een bottrain met nieuwe buffers aan het lvlen... banstick :'(

TheS4ndm4n#1919

Acties:
  • 0 Henk 'm!

bannen ze dan enkel de accounts waar je walker op aan had staan?? of is main ook gebanned? :/ lijkt me wel raar dat ze dan niet gewoon al je accounts bannen :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RocketKoen
de gebannde accounts draaiden out of game superman, mn main zat op ingame.
allemaal in dezelfde party.

i kreeg ineens een pop-up van Gmail dat ik 4 nieuwe mails had van NCsoft....
toons waren nog gewoon ingame... dus alle gear gered, alleen lvl 78 buffers kwijt :(

TheS4ndm4n#1919

Acties:
  • 0 Henk 'm!

tja.. beter niet botten he dan word je ook niet gebanned :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RocketKoen
Anoniem: 244311 schreef op zondag 09 december 2007 @ 02:23:
tja.. beter niet botten he dan word je ook niet gebanned :)
ja...
koste me een jaar ofzo van lvl 1-60 zonder botten en zonder 2boxen.
daarna gererolled, en 1-60 gedaan in 3 maanden met een 2boxed buffer
daarna gaan botten... 1e keer een paar lvl 58 buffers kwijtgeraakt door een ban. vorige maand 4 lvl 78 buffers kwijtgeraakt :'(
nu draait mn nieuwe bottrain weer 5 weken en zijn ze alle 4 lvl 70 al :)

TheS4ndm4n#1919

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fingerhead
RocketKoen schreef op maandag 10 december 2007 @ 01:05:
[...]

ja...
koste me een jaar ofzo van lvl 1-60 zonder botten en zonder 2boxen.
daarna gererolled, en 1-60 gedaan in 3 maanden met een 2boxed buffer
daarna gaan botten... 1e keer een paar lvl 58 buffers kwijtgeraakt door een ban. vorige maand 4 lvl 78 buffers kwijtgeraakt :'(
nu draait mn nieuwe bottrain weer 5 weken en zijn ze alle 4 lvl 70 al :)
eheh botten ftw. ik ook gebot vanaf lvl 1 had eerst prophet gemaakt tot 48 ofzo. (zelf gedaan) toen HE gestart en voila 4 maanden geduurd en ik ben nu 69 bijna 70 en me prophet is 70 :D ideaal botten. nu al bijna 1.5 maand gestopt ivm alle games die eraan kwamen :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

ik bot niet, ben nu 63 in ongeveer 2/3 maanden actief spelen :) vaak ook mats gericht enzo en raid party's voor fun :)

• D1ON
  • Registratie: Augustus 2003
  • Laatst online: 17-05-2024

D1ON

4x4Fotos.nl

na meer als anderhalf jaar afwezig toch weer ff opgepakt, spel blijft geweldig :)

Afbeeldingslocatie: http://212.187.83.113/upload/files/lzbsicryme82p371tbgq.jpg

waar het ijs gesmolten is is geen ijs meer !

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 218826

Ben sinds een 6weken geleden weer begonnen met L2.
Heb een 56 tyrant atm op bartz ^_^

Wacht met smart af op de server transfers dan transfer ik gelijk mn OL, SE en HE :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RocketKoen
slecht hoor d1on, private server :(

en denB. server transfers... dont count on it :P

TheS4ndm4n#1919

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -NRG-
  • Registratie: Oktober 2006
  • Laatst online: 13-05 05:52
Hoe levend is dit spel nog want ik ben opzoek naar een leuke mmorpg en dit lijkt me wel wat maar laaste bericht is van een maand geleden. Hoe actief en leuk is het nog om te spellen voor jullie?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Spel is nog actief hoor... maar niet dat er veel mensen op tweakers post :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

-NRG- schreef op zaterdag 26 januari 2008 @ 14:44:
Hoe levend is dit spel nog want ik ben opzoek naar een leuke mmorpg en dit lijkt me wel wat maar laaste bericht is van een maand geleden. Hoe actief en leuk is het nog om te spellen voor jullie?
Kan je het ten zeerste afraden, alleen al de bots in de game zijn reden genoeg.
Persoonlijk zou ik eens naar EvE online kijken als je toch een MMORPG wilt spelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ReZ1987
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 21:15
Inderdaad, als je hersendood wilt worden, moet je dit spel spelen :P. Op zich is het wel goed dat je veel moet doen om hoog level te worden, maar je wordt echt tureluurs van steeds maar weer op dezelfde monster jagen :Z.
* ReZ1987 kijkt nog eens naar het aantal uur dat ie Lineage II gespeeld heeft... Damn, zo'n 800 uur :o

Death Knight Zaebor(80), Warlock Thortur (80) en Druid Galithor (80). Retired.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RocketKoen
ik speel nog. maar levelen doe ik idd niet meer. dan is ff leuk, maar in L2 is het snel dodelijk saai.
waar je bvb in WoW steeds verschillende quests moet doen om snel te levelen, gaat het bij lineage na een maandje spelen ofzo al dat je makkelijk weken achter elkaar dezelfde mobs hunt....

en voordat je hoog genoeg level bent om met de spelers die al langer bezig zijn dingen te kunnen doen, zoals pvp en raids, heb je er al minstens 200 uur opzitten....

daarom gebruikt bijna iedereen in lineage bots om te levelen. of zitten ze op illegale private servers met veel hogere XP (maar wel vaak met onstabiele servers, veel bugs en niet de nieuwste content)

Ik speel nog steeds omdat endgame L2 nog steeds de beste is (castlesieges, olympiad)
maar voordat je daari bent speel(of bot) je al minstens een half jaar >8 uur per dag...

TheS4ndm4n#1919

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Ik speel L2, endgame is de beste endgame die er is tot nu toe.
24/7 pvp! Castle sieges, olympiad.

En op het moment draai ik lekker een bot party ergens in een catacomb wachtend tot deze lvl78/78 zijn :D En dan mn chars verkopen voor profit++ ^_^
Ook speel ik binnenkort een DC/Cardinal nobless :)

Total Paid Time: 2 Years, 3 Months

[ Voor 6% gewijzigd door Anoniem: 218826 op 02-02-2008 13:28 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Oxize
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 17-02-2024

Oxize

Social Engineering Specialist

Anoniem: 218826 schreef op zaterdag 02 februari 2008 @ 13:27:
En op het moment draai ik lekker een bot party ergens in een catacomb wachtend tot deze lvl78/78 zijn :D En dan mn chars verkopen voor profit++ ^_^
Totdat je op een dag inlogd en je ziet dat al je chars gebanned zijn. Ik heb dus ook geen enkel mede-leven met personen als jouw die non-stop ergens zitten te botten.

Speel nu zelf al op Teon voor bijna 4 jaar. Daarvoor heb ik een half jaar tot 1 jaar op erica gezeten.
Kwiv en Brainstorm herinneren me vast nog wel.

Mijn main character (noble) is een Ghost Hunter en als sub een Hawkeye. Hiernaast heb ik nog alts die ik in de loop van de jaren heb gelvled.

[img]http://home.wanadoo.nl./roy.kevelham/gh.jpg[/img]

De meeste doelen hebben we wel bereikt in L2 met onze ally/clan. Elke week minimaal 3 epic raidbosses die gefarmed door ons worden. Sinds een korte tijd is het mogelijk on transferen naar een andere server. Veel mensen willen naar onze server toe, omdat teon een grote bezetting heeft in tegenstelling met andere servers.

De 2 grote Alliances op Teon zijn "ImmortalTwilight" (voorheen ImmortalAlliance) en "Exile". Vanaf het begin is teon al een 2-sided server. Onze ally domineert tot nu toe de hele server, terwijl exile nu aan het doodbloeden is.

Mochten er grote clans zijn en willen de uitdaging aangaan, transfer naar teon en maak een multi-sided server ;)

[ Voor 30% gewijzigd door Oxize op 16-02-2008 12:48 ]

Intel I7 970 CPU | Asus Rampage III Extreme | Asus ROG Strix GTX 1060 OC | Lian Li V1200 Case | Ocz Revodrive 3 X2 240GB | 12 GB Corsair Dominator | Creative Recon 3D | Corsair AX750 PSU | | Oxize Photography: www.Oxize.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 44492

Weet iemand nog een goede clan? Ik vind het spel erg saai alleen :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Mijn tijd op Teon was snel over na het ineen klappen van mijn clan destijds, grote clans willen alleen hoge levels en willen en durfen niet te investeren in spelers. Iets waar ik ook op de private servers tegenaan liep:

lvl 75-76 word je niet dmv een inactieve clan wat vrijwel alle kleine clans zijn of dmv solo lvl'en. Op een gegeven moment was ik van de 4 uur die ik per dag speelde 3 uur aan het shouten voor een party als Warlord. Hetzelfde loop ik nu tegenaan op privates. En ook al ken je 5-6 man uit een grote ally, nog blijft die level requirement staan. Waardoor het spel voor mij eigenlijk geen end game heeft. Jammer de bammer. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• henkyyyyyyy
Hoi allen,

Heeft er iemand voor mij misschien een trial serial?
Ik wil de game weer eens proberen voor 7 dagen of zoiets.

Of weten jullie misschien hoe ik er aan kan komen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• henkyyyyyyy
RocketKoen schreef op zaterdag 29 december 2007 @ 22:50:
slecht hoor d1on, private server :(

en denB. server transfers... dont count on it :P
Hoi,

Ik zag dat je een fanatiek Lineage 2 speler bent, ik ben dus weer voor de zoveelste keer begonnen en ben nu lvl 30 Rogue.

Ik zag ook dat je vaak bot progs gebruikte, kun je mij daar misschien aan helpen, want ik wil nu toch ook wel eens hoger worden dan 66.
Het grinden begint me nu toch wel te vervelen.

Ik hoop wat van je te horen!

PS ik zit op Aria

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hahn
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 17:25
Je hebt door dat je op een reply van meer dan een jaar geleden reageert? ;)

The devil is in the details.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• henkyyyyyyy
Hahn schreef op zondag 05 april 2009 @ 16:20:
Je hebt door dat je op een reply van meer dan een jaar geleden reageert? ;)
Ja dat had ik al door idd, maar heb al antwoord gekregen en de bot is al lekker bezig ;)

Het spel blijft toch erg goed, alleen heb ik altijd heel erg veel problemen met het verdienen van adena.
Ik ben meer bezig met lvlen ( nu dus botten ) dan met geld verdienen e.d.
Speelt er trouwens nog iemand?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• henkyyyyyyy
Laatste schop in dit topic om te kijken of er nog iemand intresse in die spel heeft of nog speelt?
Anders laat ik hem maar doodbloeden.. ;)

Ben nu voor de 3de keer begonnen en ben nu lvl 37, ga nu voor een hawkeye.

Hoogste wat ik ben geworden is een lvl 63 sorcerer, eens kijken hoe ver ik nu kom.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kaluro2
  • Registratie: Mei 2008
  • Laatst online: 14-01-2024

kaluro2

Kaluro.650

Botten... Ik heb echt totaal geen respect voor botters. Ik hoop dan ook dat je gebanned zult worden.

De goldsellers zijn al erg genoeg die overal liggen te botten om het daarna door te kunnen verkopen.
Er zijn mensen die legitiem hun character omhoog levelen zonder te botten, en dan kom jij daar aan met je hogere level character, pakweg omdat je hebt zitten botten.. Ik zou zeggen doe eens normaal man en vern*uk het spel niet voor de rest.

Als je nou een nickname bij je post had neergezet had ik je zeker weten gereport. Botters zijn niet om uit te staan.. lui zijn en dus cheaten en dan vervolgens alles wat met botten te maken heeft ontkennen.

Pro streaming - www.twitch.tv/kaluroo

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• geemfriek
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 23-05 12:45
(jarig!)
komkom donderkiwi :p
zo erg is et ook weer ni e ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kaluro2

kaluro2

Kaluro.650

geemfriek schreef op dinsdag 07 april 2009 @ 10:23:
komkom donderkiwi :p
zo erg is et ook weer ni e ;)
offtopic:
Hoezo ken jij mijn oude nickname :o

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ReZ1987
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 21:15
Mwa botten op de officiële servers is niet zo'n ramp imo... Ja tuurlijk het is tegen de EULA, en tuurlijk je kan ervoor gebanned worden... Maar een beetje hersenloos monsters farmen, dat is ook niet leuk als je dat dag in dag uit MOET doen om een beetje betere gear te krijgen :o Dan is het ook niet leuk meer om te spelen :P

Death Knight Zaebor(80), Warlock Thortur (80) en Druid Galithor (80). Retired.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• henkyyyyyyy
kaluro2 schreef op dinsdag 07 april 2009 @ 09:17:
Botten... Ik heb echt totaal geen respect voor botters. Ik hoop dan ook dat je gebanned zult worden.

De goldsellers zijn al erg genoeg die overal liggen te botten om het daarna door te kunnen verkopen.
Er zijn mensen die legitiem hun character omhoog levelen zonder te botten, en dan kom jij daar aan met je hogere level character, pakweg omdat je hebt zitten botten.. Ik zou zeggen doe eens normaal man en vern*uk het spel niet voor de rest.

Als je nou een nickname bij je post had neergezet had ik je zeker weten gereport. Botters zijn niet om uit te staan.. lui zijn en dus cheaten en dan vervolgens alles wat met botten te maken heeft ontkennen.
Dat is jouw mening en die respecteer ik.
Mijn oude char Sorcerer 63 heb ik zelf geleveld en ik kan je zeggen wat een hel was dat.
Ik wil gewoon snel tot de end game van dit spel komen om dat te spelen.
Je kan niet vertellen dat je het leuk vindt om telkens dezelfde mob dag in, dag uit met af en toe een raid boss te killen.
Deze keer ga ik zeker botten, want in dit spel zijn er ook bijna geen quests waar je exp mee krijgt.
Laat staan adena.

Ik speel dus alleen voor de Endgame en hoe ik daar kom intresseert me niet.
ik denk dat je alle legit spelers op een server op 1 hand kan tellen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Lekker botten... mn vorige party was gebanned omdat ik door een fout ging botten :D

Was een gehele clan (Nova) die ging moven en de GM's waren dus actief op de servers bezig met bannen :P
En ik botte toevallig op een plek waar heel veel bots waren (buiten Goddard - garden of beast) en daar heb ik nu van geleerd en zit lekker in de cata's met 2 locks en een buffer+healer :)

Gaat inmiddels alweer lekker 3weken lang. Wel wat langzamer omdat je natuurlijk 10% xp steal heb van je summons tot 68

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Botten de reden waarom ik gestopt ben met L2. Als je een beetje goeie clan hebt, dan is botten helemaal niet nodig. Gezellig met zijn allen in een party monsters hunten. Heb het goed uitgehouden tot 58.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RocketKoen
Anoniem: 91397 schreef op woensdag 15 april 2009 @ 15:10:
Botten de reden waarom ik gestopt ben met L2. Als je een beetje goeie clan hebt, dan is botten helemaal niet nodig. Gezellig met zijn allen in een party monsters hunten. Heb het goed uitgehouden tot 58.
keep dreaming. :P
de top clans zitten nu allemaal op lvl 81 tot 85
zelfs in de best XP spots, duurt 1 level nog een maand lang 12 uur/dag spelen.

TheS4ndm4n#1919

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• henkyyyyyyy
RocketKoen schreef op woensdag 15 april 2009 @ 15:49:
[...]

Heb je nog tips om een lvl 48 Hawkeye te laten botten?
Ik gebruik een ingame bot en heb maar 1 account.

Ik wil hem zo lang mogelijk achter elkaar laten botten, maar ja , je ss zijn niet oneindig.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kaluro2

kaluro2

Kaluro.650

RocketKoen schreef op woensdag 15 april 2009 @ 15:49:
[...]

Bij WoW is het noodzaak om max level te worden aangezien alles om end-game draait en je daarvoor max level moet zijn.

Bij lineage 2 is het GEEN noodzaak om max level te hebben dus het is geen noodzaak om te botten voor extra levels.

Ik blijf bij mn standpunt, botten is voor luie mensen die wat mijn betreft allemaal gebanned mogen worden en heb totaal geen respect voor ze.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 63800

kaluro2 schreef op zaterdag 18 april 2009 @ 15:45:
[...]

Bij WoW is het noodzaak om max level te worden aangezien alles om end-game draait en je daarvoor max level moet zijn.

Bij lineage 2 is het GEEN noodzaak om max level te hebben dus het is geen noodzaak om te botten voor extra levels.

Ik blijf bij mn standpunt, botten is voor luie mensen die wat mijn betreft allemaal gebanned mogen worden en heb totaal geen respect voor ze.
als ik via de online store l2 haal zitten daar dan alle expansions bij?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 294528

als ik via de online store l2 haal zitten daar dan alle expansions bij?
Ja zitten alle expansions bij.... Play time kan je hier halen http://www.gamecardwinkel.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 63800

Anoniem: 294528 schreef op zondag 19 april 2009 @ 18:12:
[...]

Ja zitten alle expansions bij.... Play time kan je hier halen http://www.gamecardwinkel.nl
ah dank je.

zo downloden updaten en eens kijken (-:

Ben gewoon eens aan een nieuwe mmo toe en toendertijd nooit aan lineage 1 toegekomen omdat ik vastgeroest zat in ultima online (-:

Dus eindelijk d-;

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• henkyyyyyyy
Zitten volgens mij hier best nog wel veel spelers die niet meer posten. ;)

Kan iedereen die dit spel speelt misschien nog een keer posten en op welke server je zit?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RocketKoen
henkyyyyyyy schreef op vrijdag 17 april 2009 @ 23:02:
[...]

Heb je nog tips om een lvl 48 Hawkeye te laten botten?
Ik gebruik een ingame bot en heb maar 1 account.

Ik wil hem zo lang mogelijk achter elkaar laten botten, maar ja , je ss zijn niet oneindig.
gewoon ergens heen gaan met simpele mobs die herbs droppen.
en hopen dat er niet al 400 andere bots zijn :+
kaluro2 schreef op zaterdag 18 april 2009 @ 15:45:
[...]

Lineage 2 heeft 2 endgames.
PvP, en PvE.

Net als bij WoW, moet je een bepaald level zijn (inderdaad, niet max-level, maar wel minsten lvl 78-80) en je gear moet goed genoeg zijn.
Alleen de end-game raids spawnen maar 1 keer per 2 tot 14 dagen (afhankelijk van welke raid). Dat wil zeggen dat je eerst moet vechten om welke clan de raid doet. (als de raid eenmaal is begonnen wordt de portal gesloten en kan niemand meer binnen)
Als jij en je vrienden dus aankomen voor een raid, en jullie zijn allemaal lvl 78 met S grade gear. en een andere clan wil die raid ook, maar hun hebben s80 gear en zijn lvl 83+ (omdat ze botten). Dan zijn jij en je vrienden kansloos.

2e endgame is de pvp endgame. Castle sieges en olympiad. Met name olympiad geeft een enorm voordeel aan de winnaars (de heroes).

Niet alleen eng-game raids wordt om gevochten. op de meeste servers wordt ook constant gevochten om de beste hunting spots. en dan geld weer dat de sterkste clan/party wint.

TheS4ndm4n#1919

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ShittyOldMan
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 23:39
Een vraag voor de liefhebbers, ik ben bezig met een film over o.a. mmorpg's, ik ben hiervoor nog op zoek naar 4 specifieke geluiden welke ik niet zelf kan krijgen wegens gebrek aan een Lineage account. Er is ook geen trial beschikbaar :(

Plaatjes zeggen meteen alles:

Afbeeldingslocatie: http://www.gaborverhoeven.nl/got/1054069-blauw.jpg

1. Maakt dit een geluid als je er doorheen loopt? Ik ken Lineage niet zo goed, maar het lijkt op een marker waar je avatar naartoe loopt.

Afbeeldingslocatie: http://www.gaborverhoeven.nl/got/1054069-firespell.jpg

2. Ik zoek vrij specifiek het geluid van deze spell. Echter zonder muziek op de achtergrond en liefst zonder achtergrond geluiden. Heeft iemand tijd/zin om dit even op te nemen? Of anders de naam van de spell zodat ik verder kan zoeken?

Afbeeldingslocatie: http://www.gaborverhoeven.nl/got/1054069-anderespell.jpg

3. Zo ook deze spell, zelfde als hierboven, zonder muziek etc. Aan de gear te zien lijken het low lvl characters. Maar zoals gezegd, ik heb geen account, en degene die de beelden heeft gemaakt heeft er geen geluid bij opgenomen (handig :/ ).

4. Als laatste, welke muziek hoort er normaal te spelen in bovenstaande gebieden? Staat het hier bij? http://www.lineage2.com/pds/pds_music.html

Ik heb er zelf altijd een bloedhekel aan in films als je spelgeluiden hoort welke totaal niet kloppen. De achtergrondmuziek van een grote stad als je iemand door een veld ziet lopen kilometers daar vandaan. Vandaar mijn zoektocht om ook dit goed te doen nu ik zelf de geluiden moet leggen :)
Als iemand iets kan maken of meer info heeft zou dat heel fijn zijn. Je krijgt mijn eeuwige dank plus de wetenschap dat het eindelijk een keertje klopt in een film :P

Mijn Home Cinema in aanbouw

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hahn
1. Nee, dat maakt geen geluid
2. Dat is één van de eerste skills van een human wizard, Fire Bolt gok ik dat ie heet, is lang geleden voor me :P
3. Dat is Wind Strike, ook low level skill inderdaad
4. Geen idee

[ Voor 8% gewijzigd door Hahn op 23-04-2009 00:38 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ShittyOldMan
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 23:39
Kan het ook "flame strike" zijn?

Mijn Home Cinema in aanbouw

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hahn
Flame Strike of Blaze inderdaad, maar volgens mij klinken die hetzelfde.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 290869

Nieuwe update uit voor L2 Gracia Final. Nog enige mensen actief of de server sayha?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jegorex
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 11-05-2023
Ik speel nog af en toe op Bartz, maar lvlen gaat mij te langzaam ;(
Mijn main is een lvl69 Bishop.

Zodra Aion uit komt zal ik daar naar overstappen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LabsTipJr
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 21-12-2023
Anoniem: 290869 schreef op dinsdag 12 mei 2009 @ 11:38:
Nieuwe update uit voor L2 Gracia Final. Nog enige mensen actief of de server sayha?
Ik ben sinds vorige week ook weer bezig met Lineage 2. Het blijft een mooi spel als je door de grind heen kan kijken.... Nu zit ik nog op Teon, maar morgen word ik naar Sayha getranfered, daar spelen 2 vrienden van mij ook namelijk.

Ben nu een lvl 48 Arbalester

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Zit het nog vol met bots?

• LabsTipJr
Er zijn wel bots, maar om nou te zeggen dat het vol met bots zit....dat niet. Ik zit op Sayha en daar ben ik zelf nog geen bot tegen gekomen eigenlijk. (level 50+)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 83496

Zijn er uberhaupt nog GoT-ers actief in Lineage 2?
Ik heb het spel nooit gespeeld, maar gezien de beschrijvingen zit ik dan goed door te zeggen dat dit een hack 'n slash MMO is? Dus meer Titan Quest/Diablo achtig dan de traditionele MMO's zoals WoW?
Er lijkt nog steeds support voor dit spel te zijn vanuit de ontwikkelaar en ik ben op zoek naar een nieuwe MMO uitdaging. Wellicht is dit wat? Tenzij er natuurlijk al een Lineage 3 aan zit te komen en iedereen daar op wacht?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sinester
  • Registratie: Januari 2006
  • Laatst online: 21-05 12:55

Sinester

Game Guru

Anoniem: 83496 schreef op woensdag 04 augustus 2010 @ 16:20:
Ik heb het spel nooit gespeeld, maar gezien de beschrijvingen zit ik dan goed door te zeggen dat dit een hack 'n slash MMO is? Dus meer Titan Quest/Diablo achtig dan de traditionele MMO's zoals WoW?
Nope, dit spel is gewoon te vergelijken met WoW, ongeveer zelfde basis en principe

Hello there

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• marshallq
  • Niet online
Anoniem: 83496 schreef op woensdag 04 augustus 2010 @ 16:20:
Zijn er uberhaupt nog GoT-ers actief in Lineage 2?
Er lijkt nog steeds support voor dit spel te zijn vanuit de ontwikkelaar en ik ben op zoek naar een nieuwe MMO uitdaging. Wellicht is dit wat? Tenzij er natuurlijk al een Lineage 3 aan zit te komen en iedereen daar op wacht?
Ik denk niet dat L2 het waard is om nu nog te beginnen, je moet ontzettend veel grinden voor een mmo waar mischien L3 om de hoek ligt te wachten. Als je PVE wil zou ik voor WOW gaan, PVP zou ik persoonlijk voor Darkfall kiezen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 83496

Thanks voor de input. Ik heb de free trial lopen, maar het is inderdaad niet echt mijn ding. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Lineage 2 is een van de beste MMORPGs maar is verpest door alle bots.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LabsTipJr
Lineage 2 is inderdaad één van de beste MMO's die er is. Echter kost het heel veel tijd om de game te leren kennen en daarmee bedoel ik ook echt te leren kennen. Er zit ging geen casualvleugje aan deze game.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• marshallq
  • Niet online
LabsTipJr schreef op maandag 09 augustus 2010 @ 12:08:
Lineage 2 is inderdaad één van de beste MMO's die er is. Echter kost het heel veel tijd om de game te leren kennen en daarmee bedoel ik ook echt te leren kennen. Er zit ging geen casualvleugje aan deze game.
Je bedoeld voor 6 maanden 24/7 grinden en dan nog pas level 60 :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jegorex
Toen ik het anderhalf jaar geleden speelde was level 60 in een paar week tot een maand te doen :+
Pas daarna gaat het lang duren.

Maar het is inderdaad een grind spel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hgstTweaker
  • Registratie: December 2010
  • Laatst online: 11-04 09:47
Zijn er nog groepen mensen die nog lineage 2 spelen ?
Ik ben begonnen op een private server die ik niet ga noemen, maar is 1 van de weinigen met
substacks. Aangezien dit een teambased spel is ben ik op zoek naar personen die ook misschien
daar zou willen starten, server is maar enkele maanden oud. clan lvl 8 al opgebouwd (was niet makkelijk) en wou graag degenen die het nog nooit op een substack gespeeld hebben uitnodigen. Zonder veel mensen zijn een heleboel dingen niet te doen :'(. Ik kan je char wel 0-75 te levelen binnen 24h op 9x exp. Bijna alles in de wereld van L2 heb ik op een gemeenschappelijke forum geplaatst.

Misschien is er nog een groep die op dezelfde momenten online kunnen zijn die hier nog interesse in hebben...
Laat maar weten.

[ Voor 46% gewijzigd door hgstTweaker op 08-12-2010 01:10 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• g0ulash
  • Registratie: Januari 2011
  • Laatst online: 17:40
Sorry voor mijn vreselijke bump, maar voor de mensen die nog steeds geïnteresseerd zijn in Lineage II:

http://www.lineage2.com/gd/play-your-way.html

Dit zal de bevolking van de L2 servers zeker laten groeien, aangezien de wereld van spelers nog steeds heel groot is, alleen dat het heel erg verdeeld is over 100'en servers.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jegorex
g0ulash schreef op zaterdag 15 oktober 2011 @ 08:49:
Sorry voor mijn vreselijke bump, maar voor de mensen die nog steeds geïnteresseerd zijn in Lineage II:

http://www.lineage2.com/gd/play-your-way.html

Dit zal de bevolking van de L2 servers zeker laten groeien, aangezien de wereld van spelers nog steeds heel groot is, alleen dat het heel erg verdeeld is over 100'en servers.
In Amerika en Europa zijn nog maar iets van 5 officiële servers, de 100'en andere servers zijn allemaal private servers die dus niks opbrengen voor NCsoft.
Hoeveel servers er nog zijn in Korea en de rest van de wereld weet ik niet, maar het zullen er vast geen 100 zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• g0ulash
  • Registratie: Januari 2011
  • Laatst online: 17:40
Dat bedoelde ik ook. Maar ik denk dat het voor die spelers juist interessant is om nu naar retail te gaan. :-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sbmuc
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 21:10
Ik heb ooit zelf nog een private server gedraaid, maar dat is alweer laaaaaaaang geleden :+. Anyway, het was altijd wel een tof spel. Ben benieuwd wanneer het dan free to play wordt. Heeft iemand al een datum gezien?

Edit > Het spel wordt idd nog erg veel op illegale servers gespeeld. Maar straks hebben ze daar geen reden meer voor, deze servers vaak prima werken echter hebben de GM's vaak het gevoel dat ze alles kunnen doen en laten op deze illegale servers. "Oh je vind mij niet aardig?" "je scheld iemand uit" "je zit mensen te ganken" voor elk simpel dingetje kun je een ban krijgen.
Verder zijn deze servers niet altijd even snel of kan gewoon op een dag offline zijn omdat de beheerder van de server er geen zin meer in heeft(had ik ook op een gegeven moment ;) )

Het enige echte "voordeel" van de illegale servers is meestal dat ze exp x2 tot x20 en hetzelfde voor de loot, maar dit is meestal omdat deze servers niet zo druk bevolkt zijn en ze op deze manier asap in endgame zitten en met ze allen kunnen spelen.

[ Voor 65% gewijzigd door sbmuc op 19-10-2011 09:13 ]

Pagina: 1 ... 11 12 Laatste

Let op:
Private servers en gerelateerde zaken zijn niet toegestaan in dit topic!