nja ik vind quests verschrikkellijk. hunten is tof. en onze server is botvrij dus het is daar echt toppie.
Anoniem: 151544
bezig met 3rd class quest. pff moet eerst 400 ketras dooddoen daarna begint de echte quest op lvl 76. Dit is wel lekkere quest en je lvl't goed ook :d
Ik ben 3 maanden geleden op Franz begonnen ben lvl 58 SwS atm
. Niet echt actief topic:(

Niet meer kicken graag, laat dit topic doodbloeden. Het is voor ieders eigen bestwil.
Nee daar is het spel te goed voornudie schreef op dinsdag 03 april 2007 @ 14:14:
Niet meer kicken graag, laat dit topic doodbloeden. Het is voor ieders eigen bestwil.
11 April komt Interlude uit de 6de expansion van Lineage2 \o/
Anoniem: 127726
Interlude bevalt me goed
, speel een Bishop atm op Teon lvl 76 ben met 3rd class change bezig. Bevalt goed zo,n healer class. Echt DIK geboost in Interlude lol. in 30 seconden 1.5K mana regen, 10 seconden invurnable oftewel onverslaanbaar echt vet
58? das 2/3 dagen botten manchrusherman schreef op dinsdag 03 april 2007 @ 14:12:
Ik ben 3 maanden geleden op Franz begonnen ben lvl 58 SwS atm. Niet echt actief topic:(
Net een NCSoft newsletter gekregen met de mogelijkheid Lineage II te testen (free trial), ga straks thuis eens downen. Op welke servers spelen jullie + eventuele chars?
kwiv dikke addict, speel je nu op heartbeat? Je mag mn zusje haar char wel pwrvlen, dies nu 74 op er prophet maar is gekapt ;pAnoniem: 127726 schreef op dinsdag 17 april 2007 @ 18:38:
Interlude bevalt me goed, speel een Bishop atm op Teon lvl 76 ben met 3rd class change bezig. Bevalt goed zo,n healer class. Echt DIK geboost in Interlude lol. in 30 seconden 1.5K mana regen, 10 seconden invurnable oftewel onverslaanbaar echt vet
Valt er nog iets leuks aan dit spel te beleven? Zijn de servers wat levend?
Ik heb regelmatig gelezen dat het er veel grinden is. Klopt dat? Vond de sfeer en de plaatjes wel nice van hetgeen ik gezien en gelezen heb. Hoe zit het met het PvP-gedeeltje?
Ik heb regelmatig gelezen dat het er veel grinden is. Klopt dat? Vond de sfeer en de plaatjes wel nice van hetgeen ik gezien en gelezen heb. Hoe zit het met het PvP-gedeeltje?
lineage 2 pvp > allHurtebise schreef op woensdag 18 april 2007 @ 14:40:
Valt er nog iets leuks aan dit spel te beleven? Zijn de servers wat levend?
ik heb WoW EVE en Lineage 2 gespeeld en de L2 pvp is uber.
Ook lekker veel drama (wat niet altijd leuk is). Dat houdt de boel een beetje levendig. Het nadeel is er zijn veel botters cheaters en mensen zijn erg hoog. Wil je een beetje meekomen moet je lvl 75 zijn (denk ik) en dit duurt erg lang
private servers zijn lam. Te kleine community en als ie groter is dan zijn er vaak donaters die onmogelijke wapens hebbenAnoniem: 102844 schreef op woensdag 18 april 2007 @ 15:53:
beter om te wachten op lineage 3, of op een lineage 2 private server spelen..
Anoniem: 102844
tjah of je gaat op retail spelen, en als casual player voordat je dan lvl 75 bent is lineage 3 al uit lolDrProctor schreef op woensdag 18 april 2007 @ 16:04:
[...]
private servers zijn lam. Te kleine community en als ie groter is dan zijn er vaak donaters die onmogelijke wapens hebben
Heb account aangemaakt, spel (trial) geïnstalled, maar nu kan ik in het ingame-login scherm niets intypen, enkel de letter a verschijnt als ik op mijn toetsenbord typ. 1 lettertje voor de rest niets. Vreemd, voor paswoord idem.
Enig idee?
Enig idee?
Anoniem: 216183
L2 is inderdaad een spel met wat drama. Al hoewel ik een keer een private server heb gespeeld met orginele rates, na lvl 60 ben ik er mee gestopt. werd me te saai.
250 players online was redelijk. maar de "community" die is er gewoon niet.
WEL vind ik L2 er mooier uit zien dan WoW en qua equips zit het ook wel goed.
de quests vind ik minder leuk als bij WoW.
Kortom, wachten op L3 en die masaal gaan spelen =D
Voor nu speel ik lekker van alles dat ik tegen kom, WoW, Ragnarok, C&C3 TW enz.
250 players online was redelijk. maar de "community" die is er gewoon niet.
WEL vind ik L2 er mooier uit zien dan WoW en qua equips zit het ook wel goed.
de quests vind ik minder leuk als bij WoW.
Kortom, wachten op L3 en die masaal gaan spelen =D
Voor nu speel ik lekker van alles dat ik tegen kom, WoW, Ragnarok, C&C3 TW enz.
Lineage 3 komt waarschijnlijk pas in 2009 uit
.. en voor die tijd is lineage 2 al bij c10 ofzo

Gamershell deelt 14 day keys uit. Dus voor degene die het willen proberen. En je krijgt nu newbie wapens zodat je makkelijker kunt levelen etc..
Kun je die keys in je bestaande Ncsoft account plaatsen en zo dus met je oude char 14 dagen spelen?chrusherman schreef op vrijdag 27 april 2007 @ 11:34:
Gamershell deelt 14 day keys uit. Dus voor degene die het willen proberen. En je krijgt nu newbie wapens zodat je makkelijker kunt levelen etc..
I am nobody ! Why ??? Cause nobody is perfect !! :)
Nee je moet een nieuwe "account" aanmaken.henkyyyyyyy schreef op vrijdag 27 april 2007 @ 14:27:
[...]
Kun je die keys in je bestaande Ncsoft account plaatsen en zo dus met je oude char 14 dagen spelen?
Mhoa grinden tja, beetje wel. Je moet tegenwoordig 76 zijn en 3rd class change zo,n beetje om mee te tellen. Vandaag aan mijn Sub BD begonnen en in 1 uur van 40-41 met 10m aan equipment. Gaat retesnel. En Drama hoort erbij. En pvp die is gewoon geweldig no matter what class
. Altijd solo PVP gedaan op me SPS, nu als healer vind het echt kicken! 
@ Proq, addict nou nee hoor
speel gemiddeld 10 uur per week. Zeker met dit weer en nu er weer toetsen aankomen
@ Proq, addict nou nee hoor
Ik snap gewoon niet wat er zo geweldig aan grinden is, eindeloos grinden.....kan iemand me dat uitleggen?
GoT Warhammer Community op steam http://steamcommunity.com/groups/got40k
Anoniem: 102844
is ook geen ene donder aan, maar je zal wel moeten lolPostius schreef op zondag 29 april 2007 @ 15:23:
Ik snap gewoon niet wat er zo geweldig aan grinden is, eindeloos grinden.....kan iemand me dat uitleggen?
mwa ik vond et altijd wel gezellig hoor, je hoeft vij weinig te doen dus je bent de hele dag op ventrilo en clanchat aan het praten. Daarnaast kon het zo zijn dat er af en toe een vijand langs kwam om de boel op te stoken. Of farmers met treintjes, zo kon je altijd wel weer een middag vullen. Solo grinden was wel super saai. Maar zodra er PVP in het spel kwam was het altijd rete spannend
Dat is de game (30 dagen) + gamecard (15 dagen). Je hoeft voor deze game geen Expansions te betalen dus maak je daar maar geen zorgen over. Ik denk dat bij deze versie gewoon de nieuwe versie van de game zit.Hurtebise schreef op vrijdag 04 mei 2007 @ 18:23:
http://www10.cd-wow.nl/de...ct_code=1907798&subcat=pc
Is dat de full + expansion?
Yup deze is kant en klaar, paar minor updates en je kunt spelen! En inderdaad expension packs (chornocles) zijn gratis en gebeuren gewoon
Hee Kwiv je speelt nog steeds zie ik!Anoniem: 127726 schreef op zondag 06 mei 2007 @ 14:12:
Yup deze is kant en klaar, paar minor updates en je kunt spelen! En inderdaad expension packs (chornocles) zijn gratis en gebeuren gewoon
Ik ben al een tijdje gestopt en dat kwam eigenlijk door het feit dat je ( IK ) geen geld kan verdienen.
Ik snap totaal niet hoe anderen allemaal aan dat geld komen.
Je teleport vaak naar steden, je moet Dss of Ss kopen en dat kost allemaal geld.
Door te hunten speel je net kiet, vandaar dat ik het niet meer speel.
Als iemand echt een hele goede tip heeft om toch een beetje op een normale snelheid te lvlen en ook geld kan verdienen, hou ik me daarvoor aanbevolen.
Ik heb een Sorc op lvl62, een TH op 54 en een SE op 61.
Mja wat ik altijd gedaan heb (nu niet meerhenkyyyyyyy schreef op zondag 06 mei 2007 @ 14:35:
[...]
Hee Kwiv je speelt nog steeds zie ik!
Ik ben al een tijdje gestopt en dat kwam eigenlijk door het feit dat je ( IK ) geen geld kan verdienen.
Ik snap totaal niet hoe anderen allemaal aan dat geld komen.
Je teleport vaak naar steden, je moet Dss of Ss kopen en dat kost allemaal geld.
Door te hunten speel je net kiet, vandaar dat ik het niet meer speel.
Als iemand echt een hele goede tip heeft om toch een beetje op een normale snelheid te lvlen en ook geld kan verdienen, hou ik me daarvoor aanbevolen.
Ik heb een Sorc op lvl62, een TH op 54 en een SE op 61.
En zo zijn er nog wel meer handige truukjes voor!
EDIT: enige wat er wel bij komt kijken is geduld, een heleboel geduld! Maar zoals ze zeggen: Geduld is een schoone zaak!
[ Voor 5% gewijzigd door Anoniem: 127726 op 06-05-2007 16:38 ]
Oke dank je voor je tips.Anoniem: 127726 schreef op zondag 06 mei 2007 @ 16:37:
[...]
Mja wat ik altijd gedaan heb (nu niet meerheb een suikeroompje ingame die hero is) is veel craften, of bijvoorbeeld enchant scrolls Wepon A kopen voor 6M en verkopen voor 10m de volgende dag. Of dingen craften. Ik ben altijd best rijk geweest op die manier. Wat je nu kan doen (iig op teon) S duals maken en crystalize. 5-10K winst per crystal wat uitkomt op ongeveer 15-25m per keer
![]()
En zo zijn er nog wel meer handige truukjes voor!
EDIT: enige wat er wel bij komt kijken is geduld, een heleboel geduld! Maar zoals ze zeggen: Geduld is een schoone zaak!
En idd je MOET geduld hebben, dat is meestal waar het mij aan ontbreekt.
Ik speelde altijd op Bartz, maar nu zijn al mijn irl vrienden op Liona dus denk ik dat ik daar maar naar toe ga, ALS ik weer ga beginnen
Mja wil geen roet in het eten gooien, maar volgens mij is lionna samen met erica en hindeminth op dit moment een van de minst bespeelde servers. In ieder geval dat zijn de verhalen die ik hoor. Weet dat het op erica inderdaad ook echt zo is lionna ben ik zelfs nog nooit op ingelogd
Daarom speel ik ook op FranzAnoniem: 127726 schreef op maandag 07 mei 2007 @ 16:52:
Mja wil geen roet in het eten gooien, maar volgens mij is lionna samen met erica en hindeminth op dit moment een van de minst bespeelde servers. In ieder geval dat zijn de verhalen die ik hoor. Weet dat het op erica inderdaad ook echt zo is lionna ben ik zelfs nog nooit op ingelogd
Lineage3 code schijnt ergens bij de Japanners terecht gekomen te zijn.
Ik speel nog steeds sinds de open beta op Lionna Server.
Ben alliance leader of Mirage ( Ja die
)
Als je Lineage2 wilt spelen/beginnen raad ik je aan om op Franz te beginnen.
Ik weet alleen niet hoe het inloggen is vanwege de "heavy"status.
Maar ik heb even rondgelopen daar en het klik target gaat stukken sneller dan een NA server.
Lionna is alleen maar drama, de enige alliance die tegen Impulse en Mirage waren zijn een beetje gesplit en veel echte pvp hebben we niet meer. Alleen pure ganks met 5-9 man tegen 1-2 die in solo areas XPén
Voor de rest nog veel te doen. Maar de grind kan echt lang duren. In tegen stelling tot WoW is max level (zelf gespeeld) van rond de lvl 78 (l2) niet in 2 weken te doen.
2 weken in pure speeluren is wel mogelijk mits je de juiste buffers/xp areas hebt.
Ik speel nog steeds sinds de open beta op Lionna Server.
Ben alliance leader of Mirage ( Ja die
Als je Lineage2 wilt spelen/beginnen raad ik je aan om op Franz te beginnen.
Ik weet alleen niet hoe het inloggen is vanwege de "heavy"status.
Maar ik heb even rondgelopen daar en het klik target gaat stukken sneller dan een NA server.
Lionna is alleen maar drama, de enige alliance die tegen Impulse en Mirage waren zijn een beetje gesplit en veel echte pvp hebben we niet meer. Alleen pure ganks met 5-9 man tegen 1-2 die in solo areas XPén
Voor de rest nog veel te doen. Maar de grind kan echt lang duren. In tegen stelling tot WoW is max level (zelf gespeeld) van rond de lvl 78 (l2) niet in 2 weken te doen.
2 weken in pure speeluren is wel mogelijk mits je de juiste buffers/xp areas hebt.
...
Anoniem: 219166
Wanneer zou lineage 3 dan uitkomen???
vraag : ik heb gehoord dat je boxen hebt waar EWC uitvalt. (treasure boxes). Maar weet iemand in welk gebied er van die boxen staan en welke kans er is dat erEWC uitvalt. (EWB is ook goed).
ik had iets gehoord met een vallei dat vol met boxen zou staan??
vraag : ik heb gehoord dat je boxen hebt waar EWC uitvalt. (treasure boxes). Maar weet iemand in welk gebied er van die boxen staan en welke kans er is dat erEWC uitvalt. (EWB is ook goed).
Lineage 3 is volgens mij nog niet eens announced?Anoniem: 219166 schreef op woensdag 16 mei 2007 @ 12:23:
Wanneer zou lineage 3 dan uitkomen???
weet iemand iets meer over die treasure boxes die EWC laten vallen??? bv plaatsten met veel boxen waar weinig volk komt?
Overal, en de kans is kleinAnoniem: 219166 schreef op donderdag 17 mei 2007 @ 16:10:
weet iemand iets meer over die treasure boxes die EWC laten vallen??? bv plaatsten met veel boxen waar weinig volk komt?
heb een hele goede plek gevondne juist onder bandit stronhold. een heuveltje vol boxen.
nice
welja op "the abyss X7". private server dus.. hier mag jammergenoeg niet over gesproken worden. Althans vind ik dat de beste srever die er is, geen botters. worden direct gebanned. goede community,... vrij veel spelers zeer weinig bugs...
hahah wscar, jij was toch een maat van opel? Damn mijn geheugen is echt uber overpowered!
Anoniem: 222750
haha, ja
. Ik herinner me jou nog wel, Tyrant toch? Speel jij nog? Volgens mij had je mij nog geholpen met class change quest ofzo
[ Voor 32% gewijzigd door Anoniem: 222750 op 12-06-2007 16:49 ]
ProqThor iddAnoniem: 222750 schreef op dinsdag 12 juni 2007 @ 16:49:
haha, ja. Ik herinner me jou nog wel, Tyrant toch? Speel jij nog? Volgens mij had je mij nog geholpen met class change quest ofzo
nee speel niet meer, heb mn accountje nog wel. Maar dies geclaimt door mn zusje die heeft er nu een prophet op, lvl 75 dacht ik. Vind et ook niet meer de moeite waard om te gaan spelen
Ik was ook van server veranderd naar Teon, daar had ik een lvl 61 Hawkeye genaamd Thalos.
lol ik zie ineens dat weer in de topic is gepost ^^ ik speel ook weer op teon maar dit maal als een Prophet bijna lvl 40 ^^DrProctor schreef op woensdag 13 juni 2007 @ 08:11:
[...]
ProqThor idd
nee speel niet meer, heb mn accountje nog wel. Maar dies geclaimt door mn zusje die heeft er nu een prophet op, lvl 75 dacht ik. Vind et ook niet meer de moeite waard om te gaan spelenDe grind vind ik net wat teveel van goeie.
Ik was ook van server veranderd naar Teon, daar had ik een lvl 61 Hawkeye genaamd Thalos.
Intel Core i7 2600k @ 3.4GHz # Asus Sabertooth P67 # GeForce EVGA 8800GTX 768mb # 8gb Corsair Vengeance # 250gb SSD # 2x Samsung SyncMaster 940BF # Logitech G15 // G5 # Coolermaster iGreen power 500w # Windows 10
Iemand al wat mee gekregen van de nieuwe event? of is deze net zo crap als de vorige ?:x
Nou idd, die naam rinkelt wel wat belletjes maar kan het me niet herinneren sorry >< ! Speel ook op teon Heartbeat, en soms flobbernl die zul je nog wel voorbij zien komen in hero shout (hoop ik)DrProctor schreef op woensdag 13 juni 2007 @ 08:11:
[...]
ProqThor idd
nee speel niet meer, heb mn accountje nog wel. Maar dies geclaimt door mn zusje die heeft er nu een prophet op, lvl 75 dacht ik. Vind et ook niet meer de moeite waard om te gaan spelenDe grind vind ik net wat teveel van goeie.
Nelis ik moet jou ff hebben op msn binnenkort
Je kan wScar niet meer herinneren? Hij was één van de snelst levelende Warcryers in het begin van Erica.
« December(eX) btw.
« December(eX) btw.
The devil is in the details.
nee dat was ikHahn schreef op vrijdag 15 juni 2007 @ 16:16:
Je kan wScar niet meer herinneren? Hij was één van de snelst levelende Warcryers in het begin van Erica.
« December(eX) btw.
Jij was pas veel later een Warcryer
Zijn er ook trial accounts beschikbaar om het een aantal dagen te proberen? Of zijn die er alleen tijdens tijdelijke acties?
Tijdelijke acties, en naar mijn weet zijn die er atm nietNicOlaJ schreef op vrijdag 15 juni 2007 @ 19:26:
Zijn er ook trial accounts beschikbaar om het een aantal dagen te proberen? Of zijn die er alleen tijdens tijdelijke acties?
lol december \o/ ebbo weer spelen? hoe vaak is die wel niet overnieuw begonnen. Volgens mij komt het dicht in de buurt van de 10 keer ;p
OE ONWEER
maar euh, ik zou et met mn zusje overleggen ja?
OE ONWEER
Niet zo vaak toch?DrProctor schreef op zaterdag 16 juni 2007 @ 17:09:
lol december \o/ ebbo weer spelen? hoe vaak is die wel niet overnieuw begonnen. Volgens mij komt het dicht in de buurt van de 10 keer ;p
OE ONWEER
Maar hoezo stel jij nou een vraag?! Ga is uurtje op MSN zitten
ik hou niet van msnen. Wie gaat trouwens een nieuw toppic maken? ;pAnoniem: 127726 schreef op zondag 17 juni 2007 @ 13:10:
[...]
Niet zo vaak toch?![]()
Maar hoezo stel jij nou een vraag?! Ga is uurtje op MSN zitten
Voor die een of twee verdwaalde bezoekers die dit topic nog in hun posthistory zien opduiken (zoals ik dusDrProctor schreef op maandag 18 juni 2007 @ 08:39:
[...]
ik hou niet van msnen. Wie gaat trouwens een nieuw toppic maken? ;p
Ontopic: Ik ben al een hele tijd geleden gestopt met het spelen van Lineage II. Had een paar level 35+ characters op Teon, maar het eeuwige grinden verveelde me, dus ben ik maar overgestapt naar World of Warcraft. Stuk minder grinden, en meer questen!
Death Knight Zaebor(80), Warlock Thortur (80) en Druid Galithor (80). Retired.
hey. was dit topic niet dood 
* RocketKoen speelt nog op Erica
78 Soultaker/75TH/66HE
en volgende maand hero
* RocketKoen speelt nog op Erica
78 Soultaker/75TH/66HE
kaas wat heb je een leet icoon. Ik ga nu die motorfiets uploaden!
ikke ook
gebanned tenwijl ik een private store open had staan met superman....
Das helemaal lullig en nog met superman ook.RocketKoen schreef op woensdag 20 juni 2007 @ 15:38:
[...]
ikke ook
gebanned tenwijl ik een private store open had staan met superman....

Ach ja, in totaal maar 2 keer een prophet verloren. Het is niet echt erg, maar ik had toen gewoon geen zin meer om er weer 1 te lvle, dus heb ik het daarbij gelaten.
Momenteel weer terug op teon.
[ Voor 45% gewijzigd door Cache op 22-06-2007 09:24 ]
lol ruben 
ik ben nu ook weer begonne op teon heb nu een 41 prophet en me 2e account is vandaag binnen dus ^^
oude Opel btw
ik ben nu ook weer begonne op teon heb nu een 41 prophet en me 2e account is vandaag binnen dus ^^
oude Opel btw
Intel Core i7 2600k @ 3.4GHz # Asus Sabertooth P67 # GeForce EVGA 8800GTX 768mb # 8gb Corsair Vengeance # 250gb SSD # 2x Samsung SyncMaster 940BF # Logitech G15 // G5 # Coolermaster iGreen power 500w # Windows 10
MAFKLAPPER!fingerhead schreef op vrijdag 22 juni 2007 @ 10:40:
lol ruben
oude Opel btw
Welkom terug man, geef me maar eens PMetje op Heartbeat.
En nee niemand speelt op franz
he kwivie ken je toevallig iemand die ingame walker hebt draaien onder vista ^^?
bij mij lukt het nog niet echt
Wij zijn geen vuile botters, als je dat maar weet, maikel!
(al gekeken op gogygo?)
(al gekeken op gogygo?)
fingerhead schreef op maandag 25 juni 2007 @ 09:16:
he kwivie ken je toevallig iemand die ingame walker hebt draaien onder vista ^^?
Char dat ik speel is ook 100% legit
Mischien is wat forums afzoeken of terug op XP?
code:
1
2
3
4
| fo·rum (het ~, fora/~s) 1 bijeenkomst waarop deskundigen na een inleiding met het publiek discussiëren 2 groep deskundigen die vragen van een publiek beantwoorden 3 [gesch.] plein in Rome waar het volk bijeenkwam om de algemene zaken te bespreken, recht te doen enz. |
beide.;)
"The purpose of computing is insight, not numbers." -- Richard Hamming
Zeker weer zo'n maffe nederlandse spelling zoals "kado".
ja heb 2e hardeschijf gekocht moet ff binnenkomen daar xp opzetten en dan botten all the way tijdens dat ik op me xbox speel ofzo of tv kijkt of msn of noem maar op
of autotoening!fingerhead schreef op dinsdag 26 juni 2007 @ 09:55:
ja heb 2e hardeschijf gekocht moet ff binnenkomen daar xp opzetten en dan botten all the way tijdens dat ik op me xbox speel ofzo of tv kijkt of msn of noem maar op
alle oldskool L2ers zijn weer terug zie ik ;p Beter gaan we allemaal weer op teon spelen. Ik heb daar nog een lvl 61 hawkeye dacht ik.
heh, was inderdaad van plan om weer l2 te gaan spelen (wil ik misschien nog steeds wel) maar heb accountje van oud guildmaatje van wow gekregen en ben nu een druid aan het levelen (L55 alweer). Maar wel grappig om te zien dat alle oldskool erica spelers dit topic nog zo nu en dan checken.
En yourie, ik kan me zelfs wscar nog herinneren (heeeel lang geleden nog voor de grap een keertje op geflagged toen ik nog een noobje was
). Ik kan zelfs nog herinneren dat dat tussen dion en giran was.
Beat that proctor!
En yourie, ik kan me zelfs wscar nog herinneren (heeeel lang geleden nog voor de grap een keertje op geflagged toen ik nog een noobje was
Beat that proctor!
[ Voor 9% gewijzigd door ebborazor op 26-06-2007 10:29 ]
Inderdaad ja! Lijkt me een goed plan, als December, jij en cache enzo nou weer is begint kunnen we een aardige clan vullen lijkt me:P! ik heb een lvl 30 rogue nu, lvl 30 scavenger en een lvl 40 warsmith..DrProctor schreef op dinsdag 26 juni 2007 @ 10:19:
[...]
of autotoening!
alle oldskool L2ers zijn weer terug zie ik ;p Beter gaan we allemaal weer op teon spelen. Ik heb daar nog een lvl 61 hawkeye dacht ik.

**kan iemand me ff uitleggen hoe ik op dit forum een pm kan sturen?^^**
Bij Voorkeuren 'Direct Messages' aanzetten en bij degene die je wilt pmen opAnoniem: 222750 schreef op dinsdag 26 juni 2007 @ 10:39:
[...]
Inderdaad ja! Lijkt me een goed plan, als December, jij en cache enzo nou weer is begint kunnen we een aardige clan vullen lijkt me:P! ik heb een lvl 30 rogue nu, lvl 30 scavenger en een lvl 40 warsmith..Heb twee andere vrienden van me ook weer aant spelen gekregen dus ben wel klaar voor wat stevige pvp's.
**kan iemand me ff uitleggen hoe ik op dit forum een pm kan sturen?^^**

december omg XD
ik weet nog goed dat die homo Colision wou Bumpen ulgh ><
zal wel lache zijn hehe vana maar weer ff goed lvllen hoop ik.
ik weet nog goed dat die homo Colision wou Bumpen ulgh ><
zal wel lache zijn hehe vana maar weer ff goed lvllen hoop ik.
Nogal late quote i know:P (pagina 1), maar ik zag in de eerste foto dat er een Dragonlords clan is. Speelt dragonlords ook op Teon??DrProctor schreef op dinsdag 19 juli 2005 @ 11:10:
hier ff een aantal screenies van mn char op teon
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
jullie kunnen nog wel meer screenies verwachten (Niels heeft imageshack ontdekt)
DragonLords was zelfs een van de eerste grote clans op Teon, maar inmiddels is die clan al vrij lang dood, omdat Draconi (de leider) ermee kapte.
Nope, alweer iets van een jaar niet
Had er wel een 55 Warlord, 54 Abyss Walker, 62 Shillien Elder en 61 Treasure Hunter, maar het begon me uiteindelijk toch te vervelen. Zit nu nog heel soms op L2Gold, maar da's ook meestal maar een dagje en dan weer een maand of wat niet
Ah dat is jammer,hehe. Had niet verwacht dat jij met die game kon stoppen:P. Wordt nu wel vet hoor die map is echt ontiegelijk groot en ik snap er nu balhaar van(gestopt in C3), maar dat maakt het allemaal alleen maar leuker
woah nog iemand met een ziek geheugen. Hmm even kijken, ik kan het me nog herinneren dat ik MiCc tegenkwam op Ruins of Agony en hij daar met ubergear rondliep terwijl ik met mn lvl 19 met Bagh'Nakhs rondliep waar ik niks mee raakteebborazor schreef op dinsdag 26 juni 2007 @ 10:28:
heh, was inderdaad van plan om weer l2 te gaan spelen (wil ik misschien nog steeds wel) maar heb accountje van oud guildmaatje van wow gekregen en ben nu een druid aan het levelen (L55 alweer). Maar wel grappig om te zien dat alle oldskool erica spelers dit topic nog zo nu en dan checken.
En yourie, ik kan me zelfs wscar nog herinneren (heeeel lang geleden nog voor de grap een keertje op geflagged toen ik nog een noobje was). Ik kan zelfs nog herinneren dat dat tussen dion en giran was.
Beat that proctor!
Oja en dat Intronic met zn dwerg iedereen zat te flaggen buiten Gludio.
en de Dutchies natuurlijk. Wij waren echt de grootste guild van de server toen.
ik kan me nog herrineren dat ik voor het eerst koreaanse server speelde 
en dat ik met dion ruben en dions broertje bepaalde mobs gingen doen (waren rond de 18) en iedereen doodging omdat ruben dacht dat ie kon tanken XD.
en dat ik met dion ruben en dions broertje bepaalde mobs gingen doen (waren rond de 18) en iedereen doodging omdat ruben dacht dat ie kon tanken XD.
Cache speelt al op teon
, 77 ghost hunter
.
En tja ik weet niet zo veel meer, te veel gesmoked of ik speel dat kut spel gewoon al veel en veel te lang xD
.
Zit op dit moment in clan (unforgiven) waren vroeger echt hele hardcore gasten maar leiders zijn veranderd nu zijn de meeste pussy's
, maar hebben rune Castle en rune Clan Hall dus ik ga daar voorlopig niet uit
En tja ik weet niet zo veel meer, te veel gesmoked of ik speel dat kut spel gewoon al veel en veel te lang xD

Zit op dit moment in clan (unforgiven) waren vroeger echt hele hardcore gasten maar leiders zijn veranderd nu zijn de meeste pussy's
Ik kan me nog van heeeeeel lang geleden herinneren dat ik gewoon in een volle party zat te xpen op de mobs buiten CT
(Een human wizard had toen een voodoodoll en dat was echt top of de line toen (voor mij toen iig een echt kwijlobject
). En we zijn toen ook nog CT ingegaan maar iedereen werd geoneshot door die krators met hun magic attack. Good times good times 
EDIT: waarom zit je nie op msn kwiv?
@wscar: kwiv heet nu hearbeat en flobber flobberNL oid.

EDIT: waarom zit je nie op msn kwiv?
@wscar: kwiv heet nu hearbeat en flobber flobberNL oid.
[ Voor 11% gewijzigd door ebborazor op 26-06-2007 13:12 ]
ik speel niet meer ;p mn account is gedeactiveerd immers. Dus ik kan je invitations niet accepteren. Maar als we weer genoeg mensen gaan spelen reactiveer ik mn account misschien wel ff
kwivie heet HearTbeat ipv hearbeat.
ik voeg ze ook wel ff toe gisteren nog kwivie gesproken
trogdorb kende ik ook nog die ook nog speelde daar had ik op me lvl 14 (toen) nog mee gepartied 1 jaar terug ofzo hehe
ik voeg ze ook wel ff toe gisteren nog kwivie gesproken
trogdorb kende ik ook nog die ook nog speelde daar had ik op me lvl 14 (toen) nog mee gepartied 1 jaar terug ofzo hehe
PTSssssssssssssssss, nubDrProctor schreef op dinsdag 26 juni 2007 @ 13:20:
ik speel niet meer ;p mn account is gedeactiveerd immers. Dus ik kan je invitations niet accepteren. Maar als we weer genoeg mensen gaan spelen reactiveer ik mn account misschien wel ff
Let op:
Private servers en gerelateerde zaken zijn niet toegestaan in dit topic!
Private servers en gerelateerde zaken zijn niet toegestaan in dit topic!