double post
[ Voor 95% gewijzigd door Verwijderd op 01-11-2005 15:49 ]
Verwijderd
Dan had ik idd andere mensen rijk gemaaktKrewCial schreef op dinsdag 01 november 2005 @ 16:12:
en anders zou ik het wel krijgen dus het had nog geen zin om te bedelen
of niet kwiv!
Ik had het helemaal niet weggegeven als ik jou was , voor hetzelfde geld wil je met C4 weer lekker grindenVerwijderd schreef op dinsdag 01 november 2005 @ 18:33:
[...]
Dan had ik idd andere mensen rijk gemaakt
Raku
Verwijderd
DOH! Das het hele punt ebbo is goeie vriend van me als ik besluit om weer te gaan spelen is het geen probleem, op die manier heb hij er lol terwijl ik het toch niet gebruikSimmie schreef op dinsdag 01 november 2005 @ 20:41:
[...]
Ik had het helemaal niet weggegeven als ik jou was , voor hetzelfde geld wil je met C4 weer lekker grindenMagoed als je er echt zat van bent , jouw keuze natuurlijk , maar wel lekker aan mensen geven die je goed kent enzo , niet een paar vage lui op een forum
Ja, zeg even welke class je als subclass wilt, dan kan ik over een weekje weer lekker verder grindenVerwijderd schreef op dinsdag 01 november 2005 @ 21:15:
[...]
DOH! Das het hele punt ebbo is goeie vriend van me als ik besluit om weer te gaan spelen is het geen probleem, op die manier heb hij er lol terwijl ik het toch niet gebruik, maar geef het niet weg leen het uit
Ik had jou op mijn ignore list staan dus ik had het niet over jou hoor
En gratis exp voor jeVerwijderd schreef op dinsdag 01 november 2005 @ 21:15:
[...]
DOH! Das het hele punt ebbo is goeie vriend van me als ik besluit om weer te gaan spelen is het geen probleem, op die manier heb hij er lol terwijl ik het toch niet gebruik, maar geef het niet weg leen het uit
[ Voor 49% gewijzigd door Raku op 01-11-2005 23:10 ]
Raku
heb nu al een buffer van 20%, kan ik wel geteld 20x in een siege mee dood gaan!KrewCial schreef op woensdag 02 november 2005 @ 22:25:
eerder negatieve xp? ^.^
Verwijderd
lol, lijkt me wel grappig dat Eslyn eens word ingelogged, een doodskreet ergens in Nederland uit een computerkamertje komt. Eslyn, the level 4 nuker in A grade.KrewCial schreef op woensdag 02 november 2005 @ 22:25:
eerder negatieve xp? ^.^
Op den duur gaat iedereen over van de normale client naar l2w ^^
Raku
Verwijderd
Naah niet nodig tenzij ik LVL 4 ben deleveldSimmie schreef op donderdag 03 november 2005 @ 16:14:
[...]
Verwijderd
Sinds Lineage 1 nog geen last van gehad. Maar daar betaal ik ook niet een maandelijks bedrag voor, om te cheaten. Doe het voor de fun. Als lvl 75 zonder moeite voor mij fun is, zou ik wel op een private server zitten met 3x meer xp en 4x meer $.Simmie schreef op donderdag 03 november 2005 @ 16:14:
[...]
Ik denk zelf dat er heel veel mensen retail zouden gaan spelen als er uberhaupt een 3x server zou zijn , voor veel mensen is het lvl-en zonder ss enzo toch erg kloten aangezien ze de adena drop van een private gewend zijn. Maar goed dat is puur mijn 2 eurocent. Uiteindelijk komt het gewoon op neer , lekker doen waar je zin in hebt en je weinig aantrekken wat anderen daarvan vinden. Als iemand de behoefte heeft om te botten is dat zijn keuze , ik zal me er niet aan storen. Net zo min als aan mensen die zicht de shit voelen als ze op een 10x-50x server lvl 75 zijnVerwijderd schreef op donderdag 03 november 2005 @ 19:55:
[...]
Sinds Lineage 1 nog geen last van gehad. Maar daar betaal ik ook niet een maandelijks bedrag voor, om te cheaten. Doe het voor de fun. Als lvl 75 zonder moeite voor mij fun is, zou ik wel op een private server zitten met 3x meer xp en 4x meer $.
[ Voor 45% gewijzigd door Raku op 03-11-2005 23:57 ]
Raku
Verwijderd
Als het me niet zou storen zou ik een server uitkiezen waar het mag, waar het niet verboden is. Of ik zou me lekker bij single player games houden, kan je cheats genoeg voor hebben en anderen hebben er geen last van. Ja, mensen hebben last van jouw botten:Simmie schreef op donderdag 03 november 2005 @ 23:32:
[...]
Ik denk zelf dat er heel veel mensen retail zouden gaan spelen als er uberhaupt een 3x server zou zijn , voor veel mensen is het lvl-en zonder ss enzo toch erg kloten aangezien ze de adena drop van een private gewend zijn. Maar goed dat is puur mijn 2 eurocent. Uiteindelijk komt het gewoon op neer , lekker doen waar je zin in hebt en je weinig aantrekken wat anderen daarvan vinden. Als iemand de behoefte heeft om te botten is dat zijn keuze , ik zal me er niet aan storen. Net zo min als aan mensen die zicht de shit voelen als ze op een 10x-50x server lvl 75 zijn
Verwijderd
L2 is een game die in USA uitgekomen is, met een EULA welke botting verbied. DAT moet genoeg zeggen. Er zijn zat games die nooit uitgekomen zijn vanuit Asia, zoals: Armored core lijn, Gundam Online, Front Mission Online. Dat zijn de games die voor Aziaten bedoelt zijn. Maar als je van mening bent dat je een game speelt die te zwaar is, omdat je van een andere nationaliteit bent: Doe de game en makers een plezier, kap. Heel kort door de bocht, maar niemand dwingt je... Toch?KrewCial schreef op vrijdag 04 november 2005 @ 00:54:
l2 is dan ook gemaakt voor koreanen, dat moet genoeg zeggen
[ Voor 46% gewijzigd door Verwijderd op 04-11-2005 09:00 ]
ik had het niet over botten, ik had het over de kut xp...Verwijderd schreef op vrijdag 04 november 2005 @ 08:56:
[...]
L2 is een game die in USA uitgekomen is, met een EULA welke botting verbied. DAT moet genoeg zeggen. Er zijn zat games die nooit uitgekomen zijn vanuit Asia, zoals: Armored core lijn, Gundam Online, Front Mission Online. Dat zijn de games die voor Aziaten bedoelt zijn. Maar als je van mening bent dat je een game speelt die te zwaar is, omdat je van een andere nationaliteit bent: Doe de game en makers een plezier, kap. Heel kort door de bocht, maar niemand dwingt je... Toch?
[ Voor 31% gewijzigd door Cache op 04-11-2005 12:14 ]
Verwijderd
Neuh, ik wind me op over mensen die denken als helden onthaald te worden omdat ze botten. Ik zou mijn ogen uit mijn kop schamen, maar dat ben ik.KrewCial schreef op vrijdag 04 november 2005 @ 12:07:
[...]
ik had het niet over botten, ik had het over de kut xp...
je windt je er veel te veel over op.
Trouwens de reden dat we hier allemaal zijn is verslaafdheid en ja dan kun je zeggen wat je wilt, maar als je de grind niet aan kan en niet wilt kappen kom je terecht bij walker/wind. Tuurlijk keur ik het niet goed, maar ik stoor me er verder ook niet aan, ze zijn en blijven er toch. Laat ncsoft is wat beter hun werk doen, goed opletten, niet van die simpele vraagjes stellen via een petition en wanneer je ze ook nog fout beantwoordt nog niet wordt gebanned.
[ Voor 4% gewijzigd door Verwijderd op 04-11-2005 12:44 ]
Verwijderd
Iek niet, genoeg bots.KrewCial schreef op vrijdag 04 november 2005 @ 13:12:
Ow ik train gewoon, net als kwiv, heel branded. Word nog berucht ook![]()
Maar iedereen begint wel je pw te pken, mn pw is nu weer 43 daardoor ;p
Ach , tenzij je op Bartz speelt valt het best mee hoor met hotspots e.d. Er zijn plekken zat om te lvlen imo. Misschien dat het op Teon wel zo is maar kan het me eigenlijk niet zo voorstellenVerwijderd schreef op vrijdag 04 november 2005 @ 08:55:
[...]
- Terwijl jij niet aanwezig bent, neem jij een plek in van een speler die _wel_ bij zijn computer is en plezier zou kunnen hebben in de "hotspots" in Lineage. Een plek die jij nu inneemt.
- Je word beter zonder er maar iets te doen, er zijn zelfs settings in bot programma's lees ik op fora die autologgin doen. i.e. waar je anders kont geschopt zou worden log je nu simpel uit in bijvoorbeeld pvp. Gezien dit een pvp game is, en gear en lvl _zeker_ telt, ben je anderen aan het benadelen die het wel eerlijk spelen. En zeg nou niet dat iedereen het doet, want ik heb in genoeg clans gezeten waarin _niemand_ het doet.
[ Voor 4% gewijzigd door Raku op 04-11-2005 18:44 ]
Raku
Verwijderd
Verwijderd
Jazeker cupidoKrewCial schreef op zondag 06 november 2005 @ 21:47:
Zeker veel puntjes voor een ziel boogje?
Verwijderd
Ah.DrProctor schreef op zondag 06 november 2005 @ 19:37:
das bullshit. We hebben DKP systeem waarbij je punten van sieges en raids etc krijgt. Van die punten kan je items kopen.
Misschien bij draconian guards
[ Voor 8% gewijzigd door DeepSeven op 08-11-2005 19:55 ]
Lineage 2 draait op de Unreal engine, dus dat is best mogelijk eigenlijk.DeepSeven schreef op dinsdag 08 november 2005 @ 19:54:
http://www.epicgames.com/press_ncsoft.html
Stel je voor, Lineage 3 op de unreal 3 engine.
The devil is in the details.
Seoul, Korea May 11 , 2005DeepSeven schreef op dinsdag 08 november 2005 @ 19:54:
http://www.epicgames.com/press_ncsoft.html
Stel je voor, Lineage 3 op de unreal 3 engine.
Verwijderd
[ Voor 42% gewijzigd door Raku op 09-11-2005 18:45 ]
Raku
Verwijderd
Ja, door het trainen van bots.Simmie schreef op woensdag 09 november 2005 @ 18:45:
Ach tuurlijk wel johEr zijn zat mensen die legit aan hun spul zijn gekomen ^^
Als er een nieuwe server komt .... misschien o_O Ik heb nog 2 timecards liggen die ik toch (nog) niet gebruik
[ Voor 9% gewijzigd door Verwijderd op 10-11-2005 08:46 ]
Gister had ik 50 silver nuggets een helmet en een manticore skinshirtVerwijderd schreef op donderdag 10 november 2005 @ 08:46:
[...]
Ja, door het trainen van bots.![]()
Nog 1 level en dan ben ik 43 en ga ik bots trainen.
I'm not in denial, im just selective in the reality I choose to believe. (Calvin & Hobbes)
Verwijderd
@_@Loque schreef op donderdag 10 november 2005 @ 13:24:
[...]
Gister had ik 50 silver nuggets een helmet en een manticore skinshirt
oh en 500k
Verwijderd
Soms heb ik dat ook, dan heb ik een goeie drop en plop: weer een reserve die binnen 2 weken weg is.KrewCial schreef op donderdag 10 november 2005 @ 13:57:
ik verlies alleen maar geld. :<
Verwijderd
Er zijn bijna geen bots meer, iig niet die je op 43 kunt trainenVerwijderd schreef op donderdag 10 november 2005 @ 08:46:
[...]
Ja, door het trainen van bots.![]()
Nog 1 level en dan ben ik 43 en ga ik bots trainen.
Verwijderd
Ze komen weer terug, die server "Full" komt doordat veel bots opnieuw begonnen zijn (zo word er op official forums geschreven). In branded zie ik soms 3 groepen langsracen, wat niet bijster veel is... maar genoeg om mee te beginnen.Verwijderd schreef op donderdag 10 november 2005 @ 18:02:
[...]
Er zijn bijna geen bots meer, iig niet die je op 43 kunt trainen
Verwijderd
Verwijderd
52? Ben je niet in de war met Apos?Verwijderd schreef op vrijdag 11 november 2005 @ 09:08:
Branded moet je 52 zijn en fully buffed en in B grade anders ga je geheid dood of moet je elke 2 min resten. Ik heb zelf een PW al gedeleveld van 47 naar bijna 44 nu ik kan aardig trainen, en er zijn absoluut weinig groepen en er komen er zeker niet bij tis meer zo dat NCsoft flink aan het bannen is omdat de server vol is.
Verwijderd
Verwijderd
kzat er al vanaf 38 tot 48.Verwijderd schreef op vrijdag 11 november 2005 @ 19:45:
Branded is 40-50 right? ik vind dat absoluut niet relax trainen op LVL 46....
Verwijderd
Maar hoe trainen jullie eigenlijk?Verwijderd schreef op vrijdag 11 november 2005 @ 19:45:
Branded is 40-50 right? ik vind dat absoluut niet relax trainen op LVL 46....
Verwijderd
Sleep? wtf? PW heb bij mijn weten zelfs in C4 nog geen sleep XD, maar idd rennen is het beste. Maar als je de goeie mob slaat kan je hele kamer agro krijgen en kan ook wel nice zijn ^^, altijd eerst silent move dan fake death ongeveer 99% kans van slagen dan. En hou er rekening mee, als je FD gebruikt blijven ze nog ff op je doorslaan. Ben een paar keer in FD dood geslagen kan je gewoon hele dag dood in town liggen en dan gewoon opstaanVerwijderd schreef op vrijdag 11 november 2005 @ 21:00:
[...]
Maar hoe trainen jullie eigenlijk?
Slaan jullie de monsters of ren je door een kamertje heen en sleep je wat je kan?
Verwijderd
Verwijderd
Iemand tattoo's op zijn trainer?Verwijderd schreef op vrijdag 11 november 2005 @ 19:37:
Wat is de beste tattoo voor een trainer? Zat te denken dex +3 en con -3 en eventueel een +3 str en -3 con voor het geval van pvp.
[ Voor 5% gewijzigd door Hahn op 12-11-2005 01:15 ]
beterschap ><Verwijderd schreef op zaterdag 12 november 2005 @ 00:25:
aaah op die fiets lol, sorry ben beetje in de war vandaag knie weer zwaar geblesseerd zal komende paar dagen iig niet lopen worden en maybe weer operatie als het tegen zit, ben er niet helemaal bij
Verwijderd
/agree of +5 DEX, is meer evasion en meer speed dus minder hits, ik zou eerder daarvoor gaan dan die +5 CONDecember schreef op zaterdag 12 november 2005 @ 01:14:
Als trainer heb je geen ruk aan STR, want je wilt de mobs niet dood hebben. Als je echt een trainer bent en je wilt adena verspillen aan tattoo's dan moet je gaan voor +5 DEX (meer evasion, sneller rennen) en +4 CON (meer HP en minder snel gestunned dus je gaat niet zo snel dood als je teveel pullt) en -9 STR (of +4 DEX/+5 CON/-9 STR).
Als het een dagger is die je ook voor PvP enzo wilt gebruiken dan zou ik zelf voor +DEX/-CON gaan (geen andere +STR/-CON erbij nemen, DEX heeft het meeste invloed imo en door nog meer -CON hou je amper HP over).
[ Voor 12% gewijzigd door Verwijderd op 12-11-2005 13:45 ]
[ Voor 31% gewijzigd door Hahn op 13-11-2005 11:51 ]
Verwijderd
O shit zubei ftw danDecember schreef op zondag 13 november 2005 @ 11:48:
BW light is +15% castspeed, niet +15% MP regen. Kan zijn dat het +5% MP regen heeft, maar die +15% waar je het over hebt is in ieder geval castspeed en geen MP regen.
edit:P. Def. +5.24%
Casting Spd. +15%
INT -2
MEN +3
WIT -1
Dus alleen wat extra MP regen door +3 MEN, maar dat is verwaarloosbaar imo.
Verwijderd
[ Voor 11% gewijzigd door Verwijderd op 13-11-2005 15:13 ]
Verwijderd
Verwijderd
Verwijderd
alle attacks doen 1 dmg, ook specialsVerwijderd schreef op donderdag 24 november 2005 @ 12:06:
Iemand al grote pumpkin seed gekilled?
Zou het lukken met een dorfie em met campana + specials alleen te doen.
[ Voor 21% gewijzigd door RocketKoen op 24-11-2005 16:22 ]
Verwijderd
Verwijderd
Op kleintje haal ik 150 damage met een campana. =)RocketKoen schreef op donderdag 24 november 2005 @ 16:21:
[...]
alle attacks doen 1 dmg, ook specials
dus minstens 3 man met haste en chrono dual fists,
of 4 man met haste en campana
Verwijderd
Verwijderd
[ Voor 3% gewijzigd door Hahn op 25-11-2005 15:08 ]
Verwijderd
Nope we gaan voor giran en blijven neutral tot exileDecember schreef op donderdag 24 november 2005 @ 22:37:
Cool, hopelijk heeft Equinox ook ingeschreven, ik ga die clan namelijk morgenavond joinen
Verwijderd
Ging niet helemaal goed giran, maarja... shit happens... zeker met de zerg die we hadden met celest, aurora en co.Verwijderd schreef op vrijdag 25 november 2005 @ 19:52:
[...]
Nope we gaan voor giran en blijven neutral tot exile
Verwijderd
Ik verwacht niet dat ik dezelfde dag of week het geld krijgt, maar paar weken (3wks &counting) wachten is ook beetje raar. Bij Paragorn ging het niet om paar honderd K. Kreeg daar toch 4 mil in vuistje gedrukt voor paar raidbosses.KrewCial schreef op maandag 28 november 2005 @ 09:23:
Je kan ook niet verwachten dat iedereen meteen wat geld in de hand gedrukt krijgt na het doen van raidbosses... daarbij komt nog kijken dat het gewoon beter is om van dat geld 1 member volledig te equipen, dan de hele ally maar 200k te geven oid. Duurt lang voordat je wat krijgt, das overal zo.
Je moet het zien uit clan perspectief in plaats van puur uit je eigen perspectief. Hoe word je een betere clan/alliance? Door damage dealers eerst te equipen , hoge lvls eerst , tanks eerst met armor , etc etc. Nu weet ik absoluut niet hoe het met jouw lvls zit , gear etc , maar het hele punt van raids doen is er als clan/ally beter te worden. Dat jij zelf niet direct wat krijgt , tja... je clan moet je zien als een groter belangVerwijderd schreef op maandag 28 november 2005 @ 09:50:
[...]
Ik verwacht niet dat ik dezelfde dag of week het geld krijgt, maar paar weken (3wks &counting) wachten is ook beetje raar. Bij Paragorn ging het niet om paar honderd K. Kreeg daar toch 4 mil in vuistje gedrukt voor paar raidbosses.
Raku
Verwijderd
Zal best werken, maar toch best lullig als je vraagt waar het geld naartoe gaat dat mensen zo iets hebben van : Euh.. kweenie? Vind persoonlijk een punten systeem beter, waarbij je punten krijgt als je aanwezig bent bij sieges/raids etc. Had gehoort dat er een clan aanwezig is. Best leuk dat er een tank in top a aan het rondrennen is, maar een support class doet even veel werk. Die loopt misschien minder risico, maar zonder die support kan die tank ook wel fluiten naar zijn doekoe's.Simmie schreef op maandag 28 november 2005 @ 11:01:
[...]
Je moet het zien uit clan perspectief in plaats van puur uit je eigen perspectief. Hoe word je een betere clan/alliance? Door damage dealers eerst te equipen , hoge lvls eerst , tanks eerst met armor , etc etc. Nu weet ik absoluut niet hoe het met jouw lvls zit , gear etc , maar het hele punt van raids doen is er als clan/ally beter te worden. Dat jij zelf niet direct wat krijgt , tja... je clan moet je zien als een groter belang![]()
Ik snap zelf ook erg goed dat je dit spel niet voor iemand anders speelt enzo , maar als je een beetje decent clan hebt krijg je vanzelf wat. Als je nu de clan leaved krijg je sowiezo er niets van terug en zijn zij maar wat blij dat ze je niets hebben gegeven
Apple iPhone 17 LG OLED evo G5 Google Pixel 10 Samsung Galaxy S25 Star Wars: Outlaws Nintendo Switch 2 Apple AirPods Pro (2e generatie) Sony PlayStation 5 Pro
Tweakers is onderdeel van
DPG Media B.V.
Alle rechten voorbehouden - Auteursrecht © 1998 - 2025
•
Hosting door TrueFullstaq