PC [MMORPG] Lineage II Deel 8

Pagina: 1 ... 5 ... 12 Laatste
Acties:
  • 21.073 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

Onderwerpen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

double post

[ Voor 95% gewijzigd door Verwijderd op 01-11-2005 15:49 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cache
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 30-10-2024
en anders zou ik het wel krijgen dus het had nog geen zin om te bedelen

of niet kwiv! :Y)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Maar je leent wel je account uit! :P

Laat mij effe 20m verdienen ermee :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

KrewCial schreef op dinsdag 01 november 2005 @ 16:12:
en anders zou ik het wel krijgen dus het had nog geen zin om te bedelen

of niet kwiv! :Y)
Dan had ik idd andere mensen rijk gemaakt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ebborazor
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 10-09-2022
Hi mensen, kwiv is zo vriendelijk geweest om mij even op zijn account te laten spelen. En als ie besluit echt te stoppen geeft hij de adena / gear natuurlijk aan mensen waarmee hij al langer / meer mee speelde. Ik denk niet dat ik terug kom maar vind het wel leuk om een keertje op een L60+ char (in a grade xD) te mogen klooien.

Ik weet helemaal niets van de politics op Teon en heb net geleveld met iemand van Exile en een SE van een volgens mij neutral clan in DC. Er waren daar ook wat andere mensen van exile aan het levelen en die begrepen niet wat eslyn daar samen met iemand van exile deed. Volgens mij was de exile <--> kwiv relatie niet optimaal. :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Raku
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 23-09-2022

Raku

Mental Aid

Verwijderd schreef op dinsdag 01 november 2005 @ 18:33:
[...]

Dan had ik idd andere mensen rijk gemaakt
Ik had het helemaal niet weggegeven als ik jou was , voor hetzelfde geld wil je met C4 weer lekker grinden ;) Magoed als je er echt zat van bent , jouw keuze natuurlijk , maar wel lekker aan mensen geven die je goed kent enzo , niet een paar vage lui op een forum ;)

Raku

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cache
Simmie schreef op dinsdag 01 november 2005 @ 20:41:
[...]
niet een paar vage lui op een forum ;)
Spreek voor jezelf ! :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Simmie schreef op dinsdag 01 november 2005 @ 20:41:
[...]

Ik had het helemaal niet weggegeven als ik jou was , voor hetzelfde geld wil je met C4 weer lekker grinden ;) Magoed als je er echt zat van bent , jouw keuze natuurlijk , maar wel lekker aan mensen geven die je goed kent enzo , niet een paar vage lui op een forum ;)
DOH! Das het hele punt ebbo is goeie vriend van me als ik besluit om weer te gaan spelen is het geen probleem, op die manier heb hij er lol terwijl ik het toch niet gebruik }:O , maar geef het niet weg leen het uit B)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ebborazor
Verwijderd schreef op dinsdag 01 november 2005 @ 21:15:
[...]

DOH! Das het hele punt ebbo is goeie vriend van me als ik besluit om weer te gaan spelen is het geen probleem, op die manier heb hij er lol terwijl ik het toch niet gebruik }:O , maar geef het niet weg leen het uit B)
Ja, zeg even welke class je als subclass wilt, dan kan ik over een weekje weer lekker verder grinden 8)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Raku

Raku

Mental Aid

Ik had jou op mijn ignore list staan dus ik had het niet over jou hoor :+

Dat kan dus niet maar ge snapt het wel ;P
Verwijderd schreef op dinsdag 01 november 2005 @ 21:15:
[...]

En gratis exp voor je :+

[ Voor 49% gewijzigd door Raku op 01-11-2005 23:10 ]

Raku

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik denk niet dat ie 75 gaat halen O-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cache
eerder negatieve xp? ^.^

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

l2wind ftw :7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ebborazor
heb nu al een buffer van 20%, kan ik wel geteld 20x in een siege mee dood gaan!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

lol, lijkt me wel grappig dat Eslyn eens word ingelogged, een doodskreet ergens in Nederland uit een computerkamertje komt. Eslyn, the level 4 nuker in A grade.

:P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

dan =sluit ik me aan bij L2w stichting! :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Raku

Raku

Mental Aid

Verwijderd schreef op donderdag 03 november 2005 @ 15:07:
dan =sluit ik me aan bij L2w stichting! :P
Op den duur gaat iedereen over van de normale client naar l2w ^^

Raku

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Simmie schreef op donderdag 03 november 2005 @ 16:14:
[...]

Naah niet nodig tenzij ik LVL 4 ben deleveld :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Simmie schreef op donderdag 03 november 2005 @ 16:14:
[...]

Sinds Lineage 1 nog geen last van gehad. Maar daar betaal ik ook niet een maandelijks bedrag voor, om te cheaten. Doe het voor de fun. Als lvl 75 zonder moeite voor mij fun is, zou ik wel op een private server zitten met 3x meer xp en 4x meer $.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Raku

Raku

Mental Aid

Verwijderd schreef op donderdag 03 november 2005 @ 19:55:
[...]

Sinds Lineage 1 nog geen last van gehad. Maar daar betaal ik ook niet een maandelijks bedrag voor, om te cheaten. Doe het voor de fun. Als lvl 75 zonder moeite voor mij fun is, zou ik wel op een private server zitten met 3x meer xp en 4x meer $.
Ik denk zelf dat er heel veel mensen retail zouden gaan spelen als er uberhaupt een 3x server zou zijn , voor veel mensen is het lvl-en zonder ss enzo toch erg kloten aangezien ze de adena drop van een private gewend zijn. Maar goed dat is puur mijn 2 eurocent. Uiteindelijk komt het gewoon op neer , lekker doen waar je zin in hebt en je weinig aantrekken wat anderen daarvan vinden. Als iemand de behoefte heeft om te botten is dat zijn keuze , ik zal me er niet aan storen. Net zo min als aan mensen die zicht de shit voelen als ze op een 10x-50x server lvl 75 zijn ;)

[ Voor 45% gewijzigd door Raku op 03-11-2005 23:57 ]

Raku

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cache
l2 is dan ook gemaakt voor koreanen, dat moet genoeg zeggen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Simmie schreef op donderdag 03 november 2005 @ 23:32:
[...]

Ik denk zelf dat er heel veel mensen retail zouden gaan spelen als er uberhaupt een 3x server zou zijn , voor veel mensen is het lvl-en zonder ss enzo toch erg kloten aangezien ze de adena drop van een private gewend zijn. Maar goed dat is puur mijn 2 eurocent. Uiteindelijk komt het gewoon op neer , lekker doen waar je zin in hebt en je weinig aantrekken wat anderen daarvan vinden. Als iemand de behoefte heeft om te botten is dat zijn keuze , ik zal me er niet aan storen. Net zo min als aan mensen die zicht de shit voelen als ze op een 10x-50x server lvl 75 zijn ;)
Als het me niet zou storen zou ik een server uitkiezen waar het mag, waar het niet verboden is. Of ik zou me lekker bij single player games houden, kan je cheats genoeg voor hebben en anderen hebben er geen last van. Ja, mensen hebben last van jouw botten:

- Terwijl jij niet aanwezig bent, neem jij een plek in van een speler die _wel_ bij zijn computer is en plezier zou kunnen hebben in de "hotspots" in Lineage. Een plek die jij nu inneemt.
- Je word beter zonder er maar iets te doen, er zijn zelfs settings in bot programma's lees ik op fora die autologgin doen. i.e. waar je anders kont geschopt zou worden log je nu simpel uit in bijvoorbeeld pvp. Gezien dit een pvp game is, en gear en lvl _zeker_ telt, ben je anderen aan het benadelen die het wel eerlijk spelen. En zeg nou niet dat iedereen het doet, want ik heb in genoeg clans gezeten waarin _niemand_ het doet.

Zo zijn er nog een legio aan dingen die ik kan opnoemen. Maar wat de voornaamste reden is, is dat er mensen zijn die botten die het niet doen.

Je gaat ook geen monopolie doen met iemand als je de wetenschap hebt dat deze iedere keer dat hij de dobbelstenen gooit, het aantal ogen x2 doet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

KrewCial schreef op vrijdag 04 november 2005 @ 00:54:
l2 is dan ook gemaakt voor koreanen, dat moet genoeg zeggen
L2 is een game die in USA uitgekomen is, met een EULA welke botting verbied. DAT moet genoeg zeggen. Er zijn zat games die nooit uitgekomen zijn vanuit Asia, zoals: Armored core lijn, Gundam Online, Front Mission Online. Dat zijn de games die voor Aziaten bedoelt zijn. Maar als je van mening bent dat je een game speelt die te zwaar is, omdat je van een andere nationaliteit bent: Doe de game en makers een plezier, kap. Heel kort door de bocht, maar niemand dwingt je... Toch?

[ Voor 46% gewijzigd door Verwijderd op 04-11-2005 09:00 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DeepSeven
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 30-07 09:05
Ik denk dat als ze voor de US en de rest van de wereld, 3x-5x servers hadden opgezet, er nu veel meer mensen L2 zouden spelen. Ik heb L2 altijd willen spelen, maar niet met de grind die de officiele servers hebben. Private servers met high rates worden ook binnen 2 weken enorm saai, en low rates bevatten naar mijn mening nooit een echte community, zoals die op de officiele zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cache
Verwijderd schreef op vrijdag 04 november 2005 @ 08:56:
[...]

L2 is een game die in USA uitgekomen is, met een EULA welke botting verbied. DAT moet genoeg zeggen. Er zijn zat games die nooit uitgekomen zijn vanuit Asia, zoals: Armored core lijn, Gundam Online, Front Mission Online. Dat zijn de games die voor Aziaten bedoelt zijn. Maar als je van mening bent dat je een game speelt die te zwaar is, omdat je van een andere nationaliteit bent: Doe de game en makers een plezier, kap. Heel kort door de bocht, maar niemand dwingt je... Toch?
ik had het niet over botten, ik had het over de kut xp...
je windt je er veel te veel over op. :P

Trouwens de reden dat we hier allemaal zijn is verslaafdheid en ja dan kun je zeggen wat je wilt, maar als je de grind niet aan kan en niet wilt kappen kom je terecht bij walker/wind. Tuurlijk keur ik het niet goed, maar ik stoor me er verder ook niet aan, ze zijn en blijven er toch. Laat ncsoft is wat beter hun werk doen, goed opletten, niet van die simpele vraagjes stellen via een petition en wanneer je ze ook nog fout beantwoordt nog niet wordt gebanned. :P

[ Voor 31% gewijzigd door Cache op 04-11-2005 12:14 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

KrewCial schreef op vrijdag 04 november 2005 @ 12:07:
[...]

ik had het niet over botten, ik had het over de kut xp...
je windt je er veel te veel over op. :P

Trouwens de reden dat we hier allemaal zijn is verslaafdheid en ja dan kun je zeggen wat je wilt, maar als je de grind niet aan kan en niet wilt kappen kom je terecht bij walker/wind. Tuurlijk keur ik het niet goed, maar ik stoor me er verder ook niet aan, ze zijn en blijven er toch. Laat ncsoft is wat beter hun werk doen, goed opletten, niet van die simpele vraagjes stellen via een petition en wanneer je ze ook nog fout beantwoordt nog niet wordt gebanned. :P
Neuh, ik wind me op over mensen die denken als helden onthaald te worden omdat ze botten. Ik zou mijn ogen uit mijn kop schamen, maar dat ben ik.

Daarnaast zijn bots een inkomsten ( ;) ) bron voor mij, heb een pw sinds gisteren en die laat ik enkel los op bots met een flinke train erachter. (helaas geen drop). Ze zijn er inderdaad, maar ik laat ze weten dat ik er ook ben :P

[ Voor 4% gewijzigd door Verwijderd op 04-11-2005 12:44 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cache
Ow ik train gewoon, net als kwiv, heel branded. Word nog berucht ook :)
Maar iedereen begint wel je pw te pken, mn pw is nu weer 43 daardoor ;p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

KrewCial schreef op vrijdag 04 november 2005 @ 13:12:
Ow ik train gewoon, net als kwiv, heel branded. Word nog berucht ook :)
Maar iedereen begint wel je pw te pken, mn pw is nu weer 43 daardoor ;p
Iek niet, genoeg bots. :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Raku

Raku

Mental Aid

Verwijderd schreef op vrijdag 04 november 2005 @ 08:55:
[...]
- Terwijl jij niet aanwezig bent, neem jij een plek in van een speler die _wel_ bij zijn computer is en plezier zou kunnen hebben in de "hotspots" in Lineage. Een plek die jij nu inneemt.
- Je word beter zonder er maar iets te doen, er zijn zelfs settings in bot programma's lees ik op fora die autologgin doen. i.e. waar je anders kont geschopt zou worden log je nu simpel uit in bijvoorbeeld pvp. Gezien dit een pvp game is, en gear en lvl _zeker_ telt, ben je anderen aan het benadelen die het wel eerlijk spelen. En zeg nou niet dat iedereen het doet, want ik heb in genoeg clans gezeten waarin _niemand_ het doet.
Ach , tenzij je op Bartz speelt valt het best mee hoor met hotspots e.d. Er zijn plekken zat om te lvlen imo. Misschien dat het op Teon wel zo is maar kan het me eigenlijk niet zo voorstellen :P

Bovendien kun je met walker/wind ook niet ongestraft uitloggen zoals jij dat zo mooi zegt hoor. Als je aan het pvp-en bent (in combat dus) heb je toch een 15 sec. timeout als je forcelogged. Enige manier om dat tegen te gaan is om vlug tegelijkertijd een andere client in te loggen en uit te loggen maar niemand die dat doet. En auto-login word ook erg handig gebruikt door ncsoft zelfs als je snapt wat ik bedoel :P

[ Voor 4% gewijzigd door Raku op 04-11-2005 18:44 ]

Raku

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Inmiddels een week verder en nog geen gegadigde clan waar ik mijn sws kan parkeren...

Ik hoorde over untamed dat Raidboss drops niet worden uitbetaald? Of is dat ook bullshit? (om terug te komen op Antharas hunt)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Proqzor
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 04-08 21:37
das bullshit. We hebben DKP systeem waarbij je punten van sieges en raids etc krijgt. Van die punten kan je items kopen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cache
Zeker veel puntjes voor een ziel boogje?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

KrewCial schreef op zondag 06 november 2005 @ 21:47:
Zeker veel puntjes voor een ziel boogje?
Jazeker cupido

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cache
O.o

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

DrProctor schreef op zondag 06 november 2005 @ 19:37:
das bullshit. We hebben DKP systeem waarbij je punten van sieges en raids etc krijgt. Van die punten kan je items kopen.
Ah. :)
SWS nodig? :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Erwin_F
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 16-03 15:06

Erwin_F

hoi

Misschien bij draconian guards :P PM kalima hij is leader en hij is nederlands :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cache
ik wil weer in untamed :<

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DeepSeven
  • Laatst online: 30-07 09:05
http://www.epicgames.com/press_ncsoft.html

Stel je voor, Lineage 3 op de unreal 3 engine :9~ .

[ Voor 8% gewijzigd door DeepSeven op 08-11-2005 19:55 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hahn
  • Laatst online: 08-10 18:32
Lineage 2 draait op de Unreal engine, dus dat is best mogelijk eigenlijk.

The devil is in the details.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RocketKoen
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 08-10 21:08
Seoul, Korea May 11 , 2005
...

TheS4ndm4n#1919

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

yup kep dat al 5 maanden terug gepost :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Erwin_F

Erwin_F

hoi

Als enige Euro server zit Teon bijna altijd vol, ik hoop dat ze bij C4 een nieuwe server erbij zetten.
Ik zou zeker weten een re roll doen, wie nog meer?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cache
Ik zit te twijfelen. :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Voor het hoogste level halen, zou ik het niet doen... Toch altijd iemand die je voorbij raced met zijn l2walker en l2win. Wat ik echter zo kut vind is dat de items die ik nu heb, alleen heb verkregen omdat een vriend uit eve me geld gaf. Kortom als ik weer moet gaan beginnen van voor af aan, weet ik nogsteeds niet hoe ik b grade kan krijgen op lvl 75. :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Raku

Raku

Mental Aid

Ach tuurlijk wel joh :P Er zijn zat mensen die legit aan hun spul zijn gekomen ^^

Als er een nieuwe server komt .... misschien o_O Ik heb nog 2 timecards liggen die ik toch (nog) niet gebruik

[ Voor 42% gewijzigd door Raku op 09-11-2005 18:45 ]

Raku

Verwijderd

Simmie schreef op woensdag 09 november 2005 @ 18:45:
Ach tuurlijk wel joh :P Er zijn zat mensen die legit aan hun spul zijn gekomen ^^

Als er een nieuwe server komt .... misschien o_O Ik heb nog 2 timecards liggen die ik toch (nog) niet gebruik
Ja, door het trainen van bots. ;) :P

Nog 1 level en dan ben ik 43 en ga ik bots trainen. 8)

[ Voor 9% gewijzigd door Verwijderd op 10-11-2005 08:46 ]

• Loque
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 08-07-2023

Loque

^^^^^

Verwijderd schreef op donderdag 10 november 2005 @ 08:46:
[...]

Gister had ik 50 silver nuggets een helmet en een manticore skinshirt

oh en 500k :P

I'm not in denial, im just selective in the reality I choose to believe. (Calvin & Hobbes)

Verwijderd

Loque schreef op donderdag 10 november 2005 @ 13:24:
[...]

Gister had ik 50 silver nuggets een helmet en een manticore skinshirt

oh en 500k :P
@_@

Op mijn sws verdien ik na aftrek van css, pots e.d. 40-50k per 4 uur. :D

• Cache
ik verlies alleen maar geld. :<

Verwijderd

Soms heb ik dat ook, dan heb ik een goeie drop en plop: weer een reserve die binnen 2 weken weg is.

Verwijderd

Verwijderd schreef op donderdag 10 november 2005 @ 08:46:
[...]

Er zijn bijna geen bots meer, iig niet die je op 43 kunt trainen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op donderdag 10 november 2005 @ 18:02:
[...]

Er zijn bijna geen bots meer, iig niet die je op 43 kunt trainen :)
Ze komen weer terug, die server "Full" komt doordat veel bots opnieuw begonnen zijn (zo word er op official forums geschreven). In branded zie ik soms 3 groepen langsracen, wat niet bijster veel is... maar genoeg om mee te beginnen.

Ben trouwens geen training expert, de keren dat ik het deed faalde ik hopeloos en bedankte de getrainde me voor de monsters (meer monsters nodig dus...). Maar ik zat me zo te bedenken:
Stel je voor dat ik een pleuris hekel heb aan een gast, hem wil trainen. Ik kom de hoek om zijlen met 30-40 monstertjes, en hij zit in de gang?! Als ik dan fake death doe, gaan ze dan wel op hem over? Of ben ik dan screwed en heb ik zojuist een train van 40 monstertjes gemaakt voor jan met de korte achternaam?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Branded moet je 52 zijn en fully buffed en in B grade anders ga je geheid dood of moet je elke 2 min resten. Ik heb zelf een PW al gedeleveld van 47 naar bijna 44 nu ik kan aardig trainen, en er zijn absoluut weinig groepen en er komen er zeker niet bij tis meer zo dat NCsoft flink aan het bannen is omdat de server vol is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op vrijdag 11 november 2005 @ 09:08:
Branded moet je 52 zijn en fully buffed en in B grade anders ga je geheid dood of moet je elke 2 min resten. Ik heb zelf een PW al gedeleveld van 47 naar bijna 44 nu ik kan aardig trainen, en er zijn absoluut weinig groepen en er komen er zeker niet bij tis meer zo dat NCsoft flink aan het bannen is omdat de server vol is.
52? Ben je niet in de war met Apos?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cache
branded kan (redelijk) makkelijk met mn manti en elven set. :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Wat is de beste tattoo voor een trainer? Zat te denken dex +3 en con -3 en eventueel een +3 str en -3 con voor het geval van pvp.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Branded is 40-50 right? ik vind dat absoluut niet relax trainen op LVL 46....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op vrijdag 11 november 2005 @ 19:45:
kzat er al vanaf 38 tot 48.
Heb net 2 bots te grazen gehad in Plains of Lizardman. :D Hij was niet blij, allemaal aziatische teksten. :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op vrijdag 11 november 2005 @ 19:45:
Maar hoe trainen jullie eigenlijk?
Slaan jullie de monsters of ren je door een kamertje heen en sleep je wat je kan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cache
beste is om met aggro mobs te trainen, dus niet de mobs slaan

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op vrijdag 11 november 2005 @ 21:00:
[...]

Maar hoe trainen jullie eigenlijk?
Slaan jullie de monsters of ren je door een kamertje heen en sleep je wat je kan?
Sleep? wtf? PW heb bij mijn weten zelfs in C4 nog geen sleep XD, maar idd rennen is het beste. Maar als je de goeie mob slaat kan je hele kamer agro krijgen en kan ook wel nice zijn ^^, altijd eerst silent move dan fake death ongeveer 99% kans van slagen dan. En hou er rekening mee, als je FD gebruikt blijven ze nog ff op je doorslaan. Ben een paar keer in FD dood geslagen kan je gewoon hele dag dood in town liggen en dan gewoon opstaan >:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cache
sleep in het nederlands kwiv... :X
infinitief: slepen. snappie? :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

aaah op die fiets lol, sorry ben beetje in de war vandaag knie weer zwaar geblesseerd zal komende paar dagen iig niet lopen worden en maybe weer operatie als het tegen zit, ben er niet helemaal bij :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op vrijdag 11 november 2005 @ 19:37:
Wat is de beste tattoo voor een trainer? Zat te denken dex +3 en con -3 en eventueel een +3 str en -3 con voor het geval van pvp.
Iemand tattoo's op zijn trainer?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hahn
Als trainer heb je geen ruk aan STR, want je wilt de mobs niet dood hebben. Als je echt een trainer bent en je wilt adena verspillen aan tattoo's dan moet je gaan voor +5 DEX (meer evasion, sneller rennen) en +4 CON (meer HP en minder snel gestunned dus je gaat niet zo snel dood als je teveel pullt) en -9 STR (of +4 DEX/+5 CON/-9 STR).

Als het een dagger is die je ook voor PvP enzo wilt gebruiken dan zou ik zelf voor +DEX/-CON gaan (geen andere +STR/-CON erbij nemen, DEX heeft het meeste invloed imo en door nog meer -CON hou je amper HP over).

[ Voor 5% gewijzigd door Hahn op 12-11-2005 01:15 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cache
Verwijderd schreef op zaterdag 12 november 2005 @ 00:25:
aaah op die fiets lol, sorry ben beetje in de war vandaag knie weer zwaar geblesseerd zal komende paar dagen iig niet lopen worden en maybe weer operatie als het tegen zit, ben er niet helemaal bij :(
beterschap ><

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

December schreef op zaterdag 12 november 2005 @ 01:14:
Als trainer heb je geen ruk aan STR, want je wilt de mobs niet dood hebben. Als je echt een trainer bent en je wilt adena verspillen aan tattoo's dan moet je gaan voor +5 DEX (meer evasion, sneller rennen) en +4 CON (meer HP en minder snel gestunned dus je gaat niet zo snel dood als je teveel pullt) en -9 STR (of +4 DEX/+5 CON/-9 STR).

Als het een dagger is die je ook voor PvP enzo wilt gebruiken dan zou ik zelf voor +DEX/-CON gaan (geen andere +STR/-CON erbij nemen, DEX heeft het meeste invloed imo en door nog meer -CON hou je amper HP over).
/agree of +5 DEX, is meer evasion en meer speed dus minder hits, ik zou eerder daarvoor gaan dan die +5 CON

En als B armor zou ik voor BW light gaan vanwege 15% meer MP regen wat echt super handig is :), zubei is ook nice tho maar MP regen ownt evasion aangezien je dan sneller weer fake death kunt doen

[ Voor 12% gewijzigd door Verwijderd op 12-11-2005 13:45 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hahn
BW light is +15% castspeed, niet +15% MP regen. Kan zijn dat het +5% MP regen heeft, maar die +15% waar je het over hebt is in ieder geval castspeed en geen MP regen.

edit:
P. Def. +5.24%
Casting Spd. +15%
INT -2
MEN +3
WIT -1

Dus alleen wat extra MP regen door +3 MEN, maar dat is verwaarloosbaar imo.

[ Voor 31% gewijzigd door Hahn op 13-11-2005 11:51 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

December schreef op zondag 13 november 2005 @ 11:48:
BW light is +15% castspeed, niet +15% MP regen. Kan zijn dat het +5% MP regen heeft, maar die +15% waar je het over hebt is in ieder geval castspeed en geen MP regen.

edit:
P. Def. +5.24%
Casting Spd. +15%
INT -2
MEN +3
WIT -1

Dus alleen wat extra MP regen door +3 MEN, maar dat is verwaarloosbaar imo.
O shit zubei ftw dan :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Inmiddels word er geautologged wanneer mijn trainer bij Bluecolor en co. (bot - lizard plains) in de buurt komt..

[ Voor 11% gewijzigd door Verwijderd op 13-11-2005 15:13 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Erwin_F

Erwin_F

hoi

Misschien loop ik wat te veel op de zaken vooruit :P.
Maar zou het ook leuk zijn als er een nieuwe lineage2 server komt, dat we dan een nederlandse clan maken :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hahn
Ik zie niet in waarom mensen zo staan te springen om op een nieuwe server opnieuw te beginnen. Ik ben het ermee eens dat de eerste paar maanden erg leuk zijn omdat alles nog 'nieuw' is, maar als je al meer dan een half jaar op een andere server hebt gezeten dan is het toch doodzonde om dat maar weg te gooien en overnieuw te beginnen?

Overigens ben ik ervan overtuigd dat er voorlopig nog geen 10e server zal komen, in ieder geval niet binnen het komende half jaar, gok ik.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ligt eraan wat de clan als doel heeft, wat mij opvalt aan Nederlandse clans altijd is het volgende:

20-30 man zitten in een clan.
Clan hunts/ samenwerkings verbanden? nope.
Zit altijd wel een fucking carebear in die pvp vervloekt en daarom zou de gehele clan niet mogen pvp'en anders word hij misschien aangevallen als hij aan het grinden is.
20 - 30 man, als er eentje aangevallen word. Dan staat de rest erbij, kut voor je joh... wat heb je dan gezegd? etc etc Helpen? NOPE!
Zit er altijd wel eentje die de anderen naait met te hoge verkoop prijsen.. Jah, sorry joh... wil alleen mijn coal verkopen voor 1200 elk...
Over het algemeen komt een Nederlandse clan alleen neer op een theekransje tussen Nederlanders, de samenwerking is minimaal. Komt misschien omdat we niet zo nationalistisch zijn als de fransen of de Russen. Wat weer een goed punt is... maar niet in een spelletje.

Vatos was zo, Dutch corp in eve was zo.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cache
we zien wel hoe het met teon gaat, als het saai wordt dan is de keuze zo gemaakt... (als er uberhaupt een nieuwe server aan komt).

Verwijderd

Ik heb een 67 TK op bartz en een 45 SK op Teon. Over het algemeen vind ik bartz leuker om op te spelen, vanwege de meerdere grote partijen in het spel.

• Hahn
Ja, Bartz ziet er inderdaad heel interessant uit, meerdere grote alliances die volgens mij niet veel onder doen voor elkaar. Je hebt Uprising, THoR, Knights Eternal en nog wel wat andere grote alliances.

Verwijderd

Het klote is echter siege tijden.

Verwijderd

Iemand al grote pumpkin seed gekilled?

Zou het lukken met een dorfie em met campana + specials alleen te doen.

• RocketKoen
Verwijderd schreef op donderdag 24 november 2005 @ 12:06:
Iemand al grote pumpkin seed gekilled?

Zou het lukken met een dorfie em met campana + specials alleen te doen.
alle attacks doen 1 dmg, ook specials
dus minstens 3 man met haste en chrono dual fists,
of 4 man met haste en campana

[ Voor 21% gewijzigd door RocketKoen op 24-11-2005 16:22 ]

TheS4ndm4n#1919

• Erwin_F

Erwin_F

hoi

Zaterdag aden siege :)

Wordt groot feest denk ik, defiance gaat zwaar in de aanval tegen exile :)
Wie zal er winnen?

• Hahn
Cool, hopelijk heeft Equinox ook ingeschreven, ik ga die clan namelijk morgenavond joinen :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ben benieuwd wat er met Exile gaat gebeuren.
Nu zie ik Untamed niet zo vaak meer in de aanval tegen Exile gaan, maar Twilligt zie ik regelmatig Exile pk'en in cats. Ik weet niet of Defiance buiten sieges gaat doen, ook exile aanvallen en wederzijds.

Worden weer leuke schouwspelen in de cats. :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

RocketKoen schreef op donderdag 24 november 2005 @ 16:21:
[...]

alle attacks doen 1 dmg, ook specials
dus minstens 3 man met haste en chrono dual fists,
of 4 man met haste en campana
Op kleintje haal ik 150 damage met een campana. =)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hahn
Maar kleintjes geven dan ook geen items en die moet je eigenlijk niet doden. De grotere pumpkins zijn bedoeld om te doden, als je ze mept dan zeggen ze positieve dingen.

En btw, Untamed is zo goed als dood, volgens mij zit alleen Dragonlords nog in Untamed (en misschien IC nog).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Kreeg 2x A crys. heb al meer dan 100 greater attack pots etc. =) Vind die seeds wel verslavend :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cache
3 pumpkins = 2 ewd, 1 eac, 2 A crystals en pottroep

verder nix gedaan

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Vanavond maar es met 4 clannies een grote in elkaar beuken. 8)

Trouwens als ik de tip mag geven: Gebruik een lvl 20 alt met top d grade gear om te hunten naar nectar. Je killed sneller monstertjes. Met mijn 55 main sws ben ik inmiddels te zwak om snel monstertjes te killen. Op level 20 met top D mol ik een monstertje in 2 hits. :D

Heb inmiddels al 120 nectar. 8)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hahn
Ik zit nu ook weer op zo'n 120 nectar en heb er al iets van 40 gebruikt om wat zooi mee te krijgen. En ik moet zeggen dat het een erg vermakelijke en makkelijk event is :D Heb een aantal Enchant Armor D's gehad, een Enchant Armor B, 10 greater magic haste pots, 12 greater haste pots en nog wat A-crystals :)

[ Voor 3% gewijzigd door Hahn op 25-11-2005 15:08 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

December schreef op donderdag 24 november 2005 @ 22:37:
Cool, hopelijk heeft Equinox ook ingeschreven, ik ga die clan namelijk morgenavond joinen :P
Nope we gaan voor giran en blijven neutral tot exile

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hahn
Vrijdagavond Equinox gejoined, gisteravond/vannacht 7 (!) raid bosses gedaan, met de clan alleen :D Alle raid bosses waren 60++ en we deden ze met ongeveer ~30 mensen, dus dat is best een aardige prestatie :)

De drops waren vrij kut, de laatste 4 raid bosses waar ik bij kon zijn dropten alleen wat metallic fibers en wat dyes, maar de 3 raid bosses daarvoor hadden 2 BW boots gedropt. En ook vrij weinig doden gevallen, ikzelf ben niet eens doodgegaan :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RocketKoen
10 big pumpkins gedaan:
2 EW:B
4 EW:C
4 EW:D
1 AE:B
7 EA:C
16 EA:D
27 Quick healing pots
7x greater haste potion
6x greater magic haste pots
4x greater swift attack pots

niet slecht zo'n event.
maar het manor system verdient toch wat beter.
heb op een rerollchar (mage) tussen lvl 34 en 44 Dion manor system gedaan.
Chilly Cobol gefarmed in Pilgrims necropolis. verkocht in Dion en Giran (500 en 510a)
totale opbrengst 2 daagjes farmen: 27k animal bones :)

enige is dat ik zelfs met een bot 5 dagen bezig was om alle crops in te leveren....
bot kan binnen 0,2 sec (170 ping) de crops verkopen, en nog is er de helft van de tijd iemand me voor...

TheS4ndm4n#1919

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cache
vuile botter !

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Yup gogo us, weinig clanss die raid boss soloen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op vrijdag 25 november 2005 @ 19:52:
[...]

Nope we gaan voor giran en blijven neutral tot exile
Ging niet helemaal goed giran, maarja... shit happens... zeker met de zerg die we hadden met celest, aurora en co. :)

Ben zelf maar 2x doodgegaan. Zit er over na te denken om toch eens verder te kijken naar een nieuwe clan. Aurora en Celestial bieden me niet wat ik wil, raidbosses = 2x per week.. Veel te weinig om als een alliance mee te kunnen gaan doen met de grote. Daarnaast heb ik 8x meegedaan en 8x niets gezien.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cache
Je kan ook niet verwachten dat iedereen meteen wat geld in de hand gedrukt krijgt na het doen van raidbosses... daarbij komt nog kijken dat het gewoon beter is om van dat geld 1 member volledig te equipen, dan de hele ally maar 200k te geven oid. Duurt lang voordat je wat krijgt, das overal zo.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

KrewCial schreef op maandag 28 november 2005 @ 09:23:
Je kan ook niet verwachten dat iedereen meteen wat geld in de hand gedrukt krijgt na het doen van raidbosses... daarbij komt nog kijken dat het gewoon beter is om van dat geld 1 member volledig te equipen, dan de hele ally maar 200k te geven oid. Duurt lang voordat je wat krijgt, das overal zo.
Ik verwacht niet dat ik dezelfde dag of week het geld krijgt, maar paar weken (3wks &counting) wachten is ook beetje raar. Bij Paragorn ging het niet om paar honderd K. Kreeg daar toch 4 mil in vuistje gedrukt voor paar raidbosses.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Raku

Raku

Mental Aid

Verwijderd schreef op maandag 28 november 2005 @ 09:50:
[...]

Ik verwacht niet dat ik dezelfde dag of week het geld krijgt, maar paar weken (3wks &counting) wachten is ook beetje raar. Bij Paragorn ging het niet om paar honderd K. Kreeg daar toch 4 mil in vuistje gedrukt voor paar raidbosses.
Je moet het zien uit clan perspectief in plaats van puur uit je eigen perspectief. Hoe word je een betere clan/alliance? Door damage dealers eerst te equipen , hoge lvls eerst , tanks eerst met armor , etc etc. Nu weet ik absoluut niet hoe het met jouw lvls zit , gear etc , maar het hele punt van raids doen is er als clan/ally beter te worden. Dat jij zelf niet direct wat krijgt , tja... je clan moet je zien als een groter belang :P

Ik snap zelf ook erg goed dat je dit spel niet voor iemand anders speelt enzo , maar als je een beetje decent clan hebt krijg je vanzelf wat. Als je nu de clan leaved krijg je sowiezo er niets van terug en zijn zij maar wat blij dat ze je niets hebben gegeven ;)

Raku

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RocketKoen
Leuk dat NCsoft....

Ik heb totaal 6 accounts gehad.
1 verkocht.
3 inactive
2 betaald

Nu had ik 1 account de billing gecanceled. maar later toch besloten hem weer te gaan gebruiken.
Nu was de account nog tot gisteren betaald. vandaag krijg ik een mailtje dat ik opnieuw moet betalen.

Wil ik mn CC gegevens invullen, krijg ik de melding dat mn CC op teveel verschillende accounts is gebruikt...en hij niet meer wordt geaccepteerd....

TheS4ndm4n#1919

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Simmie schreef op maandag 28 november 2005 @ 11:01:
[...]

Je moet het zien uit clan perspectief in plaats van puur uit je eigen perspectief. Hoe word je een betere clan/alliance? Door damage dealers eerst te equipen , hoge lvls eerst , tanks eerst met armor , etc etc. Nu weet ik absoluut niet hoe het met jouw lvls zit , gear etc , maar het hele punt van raids doen is er als clan/ally beter te worden. Dat jij zelf niet direct wat krijgt , tja... je clan moet je zien als een groter belang :P

Ik snap zelf ook erg goed dat je dit spel niet voor iemand anders speelt enzo , maar als je een beetje decent clan hebt krijg je vanzelf wat. Als je nu de clan leaved krijg je sowiezo er niets van terug en zijn zij maar wat blij dat ze je niets hebben gegeven ;)
Zal best werken, maar toch best lullig als je vraagt waar het geld naartoe gaat dat mensen zo iets hebben van : Euh.. kweenie? Vind persoonlijk een punten systeem beter, waarbij je punten krijgt als je aanwezig bent bij sieges/raids etc. Had gehoort dat er een clan aanwezig is. Best leuk dat er een tank in top a aan het rondrennen is, maar een support class doet even veel werk. Die loopt misschien minder risico, maar zonder die support kan die tank ook wel fluiten naar zijn doekoe's. 8) Veel alliances hebben zo iets van: Het geld gaat in een potje, en wanneer muppet001 zo slim is om gescammed te worden van zijn items (dmv hey.. im alt of dantheman, lemme look how this gear looks on this char), dan gaat het potje in die bodemloze put. (keer in aurora)
Pagina: 1 ... 5 ... 12 Laatste

Let op:
Private servers en gerelateerde zaken zijn niet toegestaan in dit topic!