PC [MMORPG] Lineage II Deel 8

Pagina: 1 ... 6 ... 12 Laatste
Acties:
  • 21.073 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

Onderwerpen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Proqzor
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 04-08 21:37
tja dan heb je gewoon een kutclan :P

onze clan verzameld op het moment gewoon allemaal ToI blueprints en zit te questen bij DVC entrance voor DC robe. Bovendien hebben we vrijwel alle antharas loot gekregen (afaik) dus we kunnen makkelijk iedereen helpen met a grade op lvl 61 :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

o.O nice

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cache
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 30-10-2024
jazeker !

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

lol dan kan je echt hele leuke equipte DD hebben op raids maar als je tank in top C rond loopt maak je echt weinig kans....

Giran siege was echt vette shit trouwens, equinox was echt zo sterk bezig lol, equinox en nog paar andere mensen bij achter kant van castle campen, niemand kwam naar buiten tot er op een gegeven moment een rush van 200 man + kwam en ik weet zeker dat we meer als 3/4 ervan gekilled hebben.
Sleep Cloud en AOE ftw haha.

Screenshotje van clannie van mij LVL 56 maar:
Afbeeldingslocatie: http://img481.imageshack.us/img481/7263/aoesiege3ws.jpg

[ Voor 65% gewijzigd door Verwijderd op 28-11-2005 15:51 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Achja, Giran was wel grappig. We hadden een uber goeie group: 1x 55 sws 1x bd 1x WL met haste2 en DW3. en rest archers. Echt ziek hoe snel de eerste 2 waves werden weggevaagd. Ik was lekker achteraan aan het rennen, entangle gebruiken, maar 2x doodgegaan, was wel grappig. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

5x compleet oom met meer dan 2,5K MP te verspillen meer als 50 mensen gedropt en tel ik AOEs niet mee :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Poekie McPurrr
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 07:19

Poekie McPurrr

Mreoww~

Ik speel dit spel sinds kort en nu vroeg ik me wat af, ik zie dan zo van die spelers rondrennen met opgloeiende wapens. Waar halen ze die vandaan of zijn het gewone wapens maar dan met zgn buffs erop?

Le Meow

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Poekie McPurrr schreef op donderdag 01 december 2005 @ 13:53:
Ik speel dit spel sinds kort en nu vroeg ik me wat af, ik zie dan zo van die spelers rondrennen met opgloeiende wapens. Waar halen ze die vandaan of zijn het gewone wapens maar dan met zgn buffs erop?
Zijn wapens die enchanted zijn, enchanted houd in dat je je wapen met enchantment scrolls kan upgraden +1, +2, +3. Hierna is er een kans op falen, echter vanaf +4 gaat je wapen gloeien, eerst lichtjes, dan bij +8 (geloof ik) donker blauw en uiteindelijk rood oid. Echter neemt iedere keer de kans op falen toe en kan je wapen opblazen met resultaat dat je alleen crystals overhoud (welke weer op hun beurt gebruikt worden voor dss, css, bss, ass en het maken van wapens en armor).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nudie
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 02-02 17:53
Ik zit er serieus over na te denken om terug naar L2 te gaan en dan naar officials.. Alleen dan niet naar Erica maar bijvoorbeeld Teon.

Spelen er nog oud Erica mensen daar? :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Poekie McPurrr

Poekie McPurrr

Mreoww~

Verwijderd schreef op donderdag 01 december 2005 @ 13:57:
[...]

Zijn wapens die enchanted zijn, enchanted houd in dat je je wapen met enchantment scrolls kan upgraden +1, +2, +3. Hierna is er een kans op falen, echter vanaf +4 gaat je wapen gloeien, eerst lichtjes, dan bij +8 (geloof ik) donker blauw en uiteindelijk rood oid. Echter neemt iedere keer de kans op falen toe en kan je wapen opblazen met resultaat dat je alleen crystals overhoud (welke weer op hun beurt gebruikt worden voor dss, css, bss, ass en het maken van wapens en armor).
Ah tof, eens uitproberen als ik thuis ben.

dss, bss etc dat zijn de wapen-grades? grade-c bow bv (ice-bow)?

Le Meow

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Poekie McPurrr schreef op donderdag 01 december 2005 @ 14:24:
[...]

Ah tof, eens uitproberen als ik thuis ben.

dss, bss etc dat zijn de wapen-grades? grade-c bow bv (ice-bow)?
Dss en bss etc zijn soulshots, je kan ze ngss ook in de winkels kopen voor 8adena. Deze gebruik je door in je quickslots te stoppen, en te activeren om vervolgens 2x dmg te doen (ongeveer).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Poekie McPurrr

Poekie McPurrr

Mreoww~

Ah ok, die had ik al ontdekt. Zit alleen nog te klungelen met die afkortingen ^^;

En die besturing, klopt dat het practisch alleen met de muis is? Want als ik met cursors wil lopen dan lukt het soms wel maar meestal staat char dan gewoon stil en moet ik via de muis er weer beweging in zien te krijgen :/

Edit: en kan je ook gear-macro's maken gecombineerd met weaponskill-macro's?

[ Voor 12% gewijzigd door Poekie McPurrr op 01-12-2005 14:46 ]

Le Meow

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Raku
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 23-09-2022

Raku

Mental Aid

Poekie McPurrr schreef op donderdag 01 december 2005 @ 14:45:
Ah ok, die had ik al ontdekt. Zit alleen nog te klungelen met die afkortingen ^^;

En die besturing, klopt dat het practisch alleen met de muis is? Want als ik met cursors wil lopen dan lukt het soms wel maar meestal staat char dan gewoon stil en moet ik via de muis er weer beweging in zien te krijgen :/

Edit: en kan je ook gear-macro's maken gecombineerd met weaponskill-macro's?
De besturing is idd grotendeels mouse-driven.Imo is dat erg makkelijk ,alleen het targetten kan soms een probleem zijn.

En voor zover ik weet kun je wel gear macros maken icm skills , ergo , equip staff , use skill blabla , equip sword (bijvoorbeeld, ik ben niet zon macro fan dus ik denk dat iemand anders dat beter kan uitleggen dan mij ^^)

Raku

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Poekie McPurrr

Poekie McPurrr

Mreoww~

Ik ben gewend om FFxi te spelen en daar was het targettengewoon via de de INS-toets terwijl je rondrende met de rest van je NUM-pad. In L2 ren ik nu veel te ver door met die muis waardoor ik regelmatig mezelf in de nesten werk door een kamp boze beesten in te racen ^^;

Le Meow

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

nudie schreef op donderdag 01 december 2005 @ 14:10:
Ik zit er serieus over na te denken om terug naar L2 te gaan en dan naar officials.. Alleen dan niet naar Erica maar bijvoorbeeld Teon.

Spelen er nog oud Erica mensen daar? :)
Yo MiCc :p , yep ik speel nog op teon, SPS 65 eslyn. Message me maar ingame ik kan wel helpen zoals jij voor mij gedaan heb :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

toch nog aan het spelen?

:P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Yeah weer begonnen zat nu hele tijd andere games te doen dus wtf :P . Net DC helm gekocht 30 mil :|

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hahn
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 08-10 18:32
Mijn Shillien Elder op Teon is bijna level 54, hopelijk dit weekend 56 :) Equinox (clan waar onder andere kwiv en KrewCial van dit forum ook in zitten) is erg actieve en coole clan, had er eerst een hard hoofd in om te joinen, maar ben tot nu toe erg blij dat ik het toch heb gedaan :P

The devil is in the details.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cache
ik hopelijk 60 aant eind van de week. :P

of 61 ;x

[ Voor 14% gewijzigd door Cache op 02-12-2005 02:47 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Vanaaf maar weer es mijn clan verlaten. Allemaal amerikanen, geen ruk an...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

lol wat is er wel goed genoeg dan? :s

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• D1ON
  • Registratie: Augustus 2003
  • Laatst online: 17-05-2024

D1ON

4x4Fotos.nl

mijn clans waren altijd succesvol!

respect!

*Gooit giran castle bovenop kaas*

waar het ijs gesmolten is is geen ijs meer !

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RocketKoen
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 08-10 21:08
Poekie McPurrr schreef op donderdag 01 december 2005 @ 14:57:
Ik ben gewend om FFxi te spelen en daar was het targettengewoon via de de INS-toets terwijl je rondrende met de rest van je NUM-pad. In L2 ren ik nu veel te ver door met die muis waardoor ik regelmatig mezelf in de nesten werk door een kamp boze beesten in te racen ^^;
Beste besturing is imho rechterhand de muis om rond te lopen en te targetten, linkerhand een nostromo n52 gamepad.

je skills en macro's stop je in de quickbar. en dan kun je ze met F1-F12 gebruiken.
met de nostromo kun je F1 en F12 bereiken zonder je hand te verplaaten :)

Als je gear wilt gebruiken in een macro moet je eerst de gear naar een slot in de quickbar slepen, en dan vanuit dat quickbar slot naar je macro slepen. resultaat ie iets als "/use shotcur 1 10"
klik ook eens op "HELP" in je opties, of lees de newby guide in je inventory.

site met goede guides:
http://lineage2.stratics.com/index.php

vooral de guide over het manor system is een must.
als je weet hoe je het manor system goed gebruikt kun je genoeg geld verdienen om @ lvl 40 top C grade equipment te kopen.
(ik heb mn laatste char tussen lvl 34 en 44 27k animal bones laten farmen via het manor system. 10 mil. adena :) )

TheS4ndm4n#1919

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Raku

Raku

Mental Aid

D1ON schreef op vrijdag 02 december 2005 @ 20:12:

respect!

8)7 :D

Raku

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cache
D1ON schreef op vrijdag 02 december 2005 @ 20:12:

respect!

psssfhhhhfff
dat waren ze zeker, dutchies ftw. :>
*gooit terug*

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Proqzor
dutchies ownt nog steeds als een mofo

btw @ MiCc. Kwiv ik (ProqThor) Cache en DecembereX zitten in de rising corpses clan van erica. Inmiddels is de clan internationaal gegaan en zitten we op het moment op 40 members. Maar de meeste erica oldies zitten nog steeds in de clan. Mensen zoals Chewdw0rf aJx Ragundor Fossil/ravalin l0kikun TroGDorB en nog veel andere.

[ Voor 82% gewijzigd door Proqzor op 03-12-2005 14:37 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hahn
Voor zover ik weet heeft Trogdorb nooit in Rising Corpses gezeten :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Maakt allemaal niet uit, Equinox owend dutchies!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Proqzor
no way 1X FTW

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cache
December schreef op zaterdag 03 december 2005 @ 14:39:
Voor zover ik weet heeft Trogdorb nooit in Rising Corpses gezeten :P
Nee klopt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Linc
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 15-04-2024

Linc

mzzl

Afbeeldingslocatie: http://www.xs4all.nl/~basslob/HawkeyeAndSpellsinger.jpg

http://www.slobmotorsport.nl - iRacing Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nudie
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 02-02 17:53
grats dude :)

kwivi add me ff op msn @ mikos@mail.com

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cache
ziek

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik had je nog in me lijst :P dus voeg mij maar ff toe youri1988@hotmail.com

En zoals ik al op L2blah zei grtz arro dutchies ftw! :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Linc
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 15-04-2024

Linc

mzzl

tnx tnx ^^

http://www.slobmotorsport.nl - iRacing Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Proqzor
ziek kerel

vet nice

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Damn nice stats @_@.

Inmiddels heb ik besloten om sws voor nu in de wilgen te hangen, het is gewoon klote om maar een beetje niets zeggende assist damage te doen, maar eigenlijk zou je net zo goed gewoon kunnen still staan, niets doen, zolang je maar zingt..

Heb in paar dagen een warrior gemaakt naar lvl 25, welke lekker aan het aoe'en is. Pole rocked.
Maar wil eigenlijk weten wat je kwa tattoo's het beste kan nemen voor een Warlord?

Zat zelf te denken aan +str +con -dex en voor heavy armor sets te gaan.
Iemand hier een hoog lvl warlord?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hahn
Nooit -dex doen, dat is dom, dex beinvloed teveel stats. Wat je bij een Warlord sowieso het beste kan doen is -CON +STR, want warlords moeten het vooral hebben van hun STR. Als je vindt dat je dan nog genoeg HP hebt zou je ook -CON +DEX kunnen gaan.

Qua C-grade gear zou ik het niet zo goed weten voor Warlords, maar naast Full Plate Heavy is er volgens mij vrij weinig. Voor B-grade kan je het beste Blue Wolf Heavy gaan voor de extra STR (en runspeed) en A-grade het beste Tallum Heavy gaan voor meer attack speed.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Erwin_F
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 16-03 15:06

Erwin_F

hoi

Verwijderd schreef op donderdag 08 december 2005 @ 11:00:
Damn nice stats @_@.

Inmiddels heb ik besloten om sws voor nu in de wilgen te hangen, het is gewoon klote om maar een beetje niets zeggende assist damage te doen, maar eigenlijk zou je net zo goed gewoon kunnen still staan, niets doen, zolang je maar zingt..

Heb in paar dagen een warrior gemaakt naar lvl 25, welke lekker aan het aoe'en is. Pole rocked.
Maar wil eigenlijk weten wat je kwa tattoo's het beste kan nemen voor een Warlord?

Zat zelf te denken aan +str +con -dex en voor heavy armor sets te gaan.
Iemand hier een hoog lvl warlord?
Ik hang mijn DA in de wilgen, ben die class helemaal zat :P(was lvl 50) ik ga nu voor een PW :) lijkt me wel vet

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

December schreef op donderdag 08 december 2005 @ 11:14:
Nooit -dex doen, dat is dom, dex beinvloed teveel stats. Wat je bij een Warlord sowieso het beste kan doen is -CON +STR, want warlords moeten het vooral hebben van hun STR. Als je vindt dat je dan nog genoeg HP hebt zou je ook -CON +DEX kunnen gaan.

Qua C-grade gear zou ik het niet zo goed weten voor Warlords, maar naast Full Plate Heavy is er volgens mij vrij weinig. Voor B-grade kan je het beste Blue Wolf Heavy gaan voor de extra STR (en runspeed) en A-grade het beste Tallum Heavy gaan voor meer attack speed.
Wat beinvloed dex dan? Wou eigenlijk -dex doen vanwege de heavy set die ik gebruik. Heb een lvl 43 pw en merk dat ik veeeeeel word gemept, ook al heb ik een hoge dex en skills als evasion. Daarom wou ik gaan voor str (meer damage) en con (meer tanking wat overeenkomt met heavy set)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hahn
DEX = runspeed, atk speed, critical, evasion, accuracy. Als je eenmaal 61+ bent zou ik voor iets gaan als +3 STR, +3 DEX, -6 CON met Tallum Heavy set en Tallum Glaive met Health, op die manier heb je dus nog steeds een berg HP, maar ook goede p.atk en nette attack speed.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Als warlord altijd pole met crit stun nemen. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

December schreef op donderdag 08 december 2005 @ 11:41:
DEX = runspeed, atk speed, critical, evasion, accuracy. Als je eenmaal 61+ bent zou ik voor iets gaan als +3 STR, +3 DEX, -6 CON met Tallum Heavy set en Tallum Glaive met Health, op die manier heb je dus nog steeds een berg HP, maar ook goede p.atk en nette attack speed.
Evasion is verwaarloosbaar, maar de rest is opzich best wel noodzakelijk jah.. Het nadeel echter van -Con is dat je sneller stunned bent.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Proqzor
als ik warlord zou maken zou ik voor nightmare heavy gaan (voor de vampiric troep)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Zo ver ben ik nog helemaal niet, maar vind het wel lekker om basis dingetjes als tattoo's nu op lvl 25 in orde te maken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hahn
Verwijderd schreef op donderdag 08 december 2005 @ 12:42:
[...]

Evasion is verwaarloosbaar, maar de rest is opzich best wel noodzakelijk jah.. Het nadeel echter van -Con is dat je sneller stunned bent.
Je CON is nog steeds aardig hoog met -6 CON, en als je een paar hits (van mobs of andere mensen) kan voorkomen scheelt dat al snel flink wat.
Verwijderd schreef op donderdag 08 december 2005 @ 13:06:
Zo ver ben ik nog helemaal niet, maar vind het wel lekker om basis dingetjes als tattoo's nu op lvl 25 in orde te maken.
Ik zou geen tattoo's onder level 40 nemen, want als je je 2e classchange hebt gedaan ben je die tattoo's weer kwijt.

[ Voor 7% gewijzigd door Hahn op 08-12-2005 13:21 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Raku

Raku

Mental Aid

Allereerst gz tegenover Arro , erg vet , erg jaloers ;)

Dream , ik weet niet hoe het op Teon zit hoor , maar hoe zit het uberhaupt met hoog level aoe partys? Misschien toch iets om rekening mee te houden. C-grade armor is FPA wel de top zo ongeveer , B-grade zou je verschillende dingen kunnen doen , BW en lekker veel str , of meer op dex icm crit stun. Tja ik ben niet zo bekend met warlords , en weet ook niet zomaar een standaard build ervoor te verzinnen :P
als ik warlord zou maken zou ik voor nightmare heavy gaan (voor de vampiric troep)
Vamperic troep owned icm pole :o

Je kunt behoorlijk veel kanten op als warlord , ik zou zelf niet zo 1 2 3 weten wat ik zou nemen :x

Raku

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RocketKoen
Als WL hoef je echt niet back te zijn voor -CON.
je moet haast achterlijk zijn als je gaat AoE'en op mobs die stunnen.
aangezien je toch bijna nooit crit, zou ik gaan voor +4/5 STR - CON.

TheS4ndm4n#1919

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zabulus
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 29-02-2012
gratz arro, ik heb syrix ff in de kast gestopt, rl stuff en men vrouwtje gaat misschien beginnen spelen :)

enne ik zou nu geen char meer maken voor aoe groups, ziet ernaar uit dat ze aoe gaan nerfen :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hahn
Ze gaan AoE nerfen voor classes die géén AoE kunnen ja, Warlords zelf worden niet beinvloedt. Als je als TH of iets dergelijks (een class met geen polearm masteries) een polearm pakt dan zal je een stuk minder raken dan een bijvoorbeeld een Warlord die wel die masteries heeft. En daarbij komt het dat dat pas in C4 komt en misschien niet eens 100% zeker is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Poekie McPurrr

Poekie McPurrr

Mreoww~

Welke c-gear is eigenlijk goed voor SilverRangers?

Le Meow

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

RocketKoen schreef op donderdag 08 december 2005 @ 22:28:
Als WL hoef je echt niet back te zijn voor -CON.
je moet haast achterlijk zijn als je gaat AoE'en op mobs die stunnen.
aangezien je toch bijna nooit crit, zou ik gaan voor +4/5 STR - CON.
In cats zitten toch wel een aantal monsters die stunnen, zoals gargoyle's.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hahn
Poekie McPurrr schreef op vrijdag 09 december 2005 @ 10:32:
Theca als je niet zoveel geld hebt, anders zou je Plated Leather set kunnen proberen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RocketKoen
Poekie McPurrr schreef op vrijdag 09 december 2005 @ 10:32:
gewoon hoogste armor uit dce luxery store, theca of PL set comleet krijgen kost veel te veel geld. en je bent zo lvl 52.
wapen een eminence bow met SA cheapshot

TheS4ndm4n#1919

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

DrProctor schreef op donderdag 08 december 2005 @ 13:02:
da's light armor die dat heeft

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Crash
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 08-10 20:32
Als iemand enkele posts mist: die staan in de trashcan...

Verwijderd

Teon begint echt super interresant te worden die erica idioten maken er 1 groot spectakel van botten/ebayen/power level verzin maar iets en ze doen het. Gigantisch veel PVP de hele dag door, het word steeds vetter :*) :D :Y)

Verwijderd

Pwn gasten toch? Vind het een beetje zwakjes dat ze Aurora de hele tijd lopen te fucken, als je dan toch pvp wil.. Neem dan inderdaad clans als equinox of alliances zoals exile. Nu hebben ze gewoon de zwakste alliance gepakt welke het grootste is.

Verwijderd

Ze pakken equinox/mainstream/aurora/exile en alles wat je kunt verzinnen ze hebben echt met iedereen war. Aurora is wel grappig juist, veel mensen maar bijna allemaal carebears :P

Verwijderd

Zie op de forums toch voornamelijk Aurora vermeld staan...

• Cache
Omdat die juist whinen als ze verliezen op het forum en meteen aandacht proberen te trekken wanneer ze winnen.

Verwijderd

Heb al meer dan 25 PKs en 100 PVP in afgelopen 2 weken

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Wel je zonde etertjes doen he? :P

Gludin manor system is weer up! (3000 coal and counting, Dragonslayer here i come!)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RocketKoen
This mail is to notify you that your accounts rocketkoenol and rocketkoense were found violating the User Agreement and/or Rules of Conduct by engaging in the use of an unauthorized third party program in conjunction with the Lineage II service. The usage of a 3rd party program was confirmed by multiple members of our support staff.

As a result of this violation of the User Agreement and/or Rules of Conduct, these accounts have been permanently closed. The accounts will no longer be accessible and can never be reactivated.

Our decision is made in the best interest of the Lineage II service and for the player base. The decision to terminate the accounts is final and not up for review.
Hello,

We have thoroughly reviewed your response in regards to the termination of your account. After careful consideration of the all information available to us, including that which was from you, from our support staff, and from the logs of the Lineage II service, we must inform you of our final decision in this matter is to permanently close this account.

Because of this termination, you are no longer permitted to access the Lineage II service on any account as per the User Agreement. This decision has been made to keep secure the integrity of the Lineage II service as well as with the best interests of the player base in mind.

At this time we must also respectfully inform you that any further questions regarding the account termination may not be responded to, as we feel that this matter has been attended to and addressed appropriately to fully inform you of the situation.

Thank you for your time.
KUT.....

TheS4ndm4n#1919

Verwijderd

1 ding: WHAHAHAHAHA B) >:) :*) :D

• TranceSetter
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 08-10 22:04
Ik zelf heb nu twee chars:

Een lvl 55 Spellsinger en een lvl 54 Swordsinger

De spellsinger loopt nog rond met karmian en Sage's Staff en de swordsinger met dual SOD en Composite Armor.

Nu wil ik voor de spellsinger nieuwe armor kopen. Welke kan ik daar het beste voor gebruiken?

Opties: Avadon, Blue Wolf, Doom

Welke geeft mijn mage de meeste extra's als ik de complete set heb?

tnx

• Cache
Avadon.

• Erwin_F
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 16-03 15:06

Erwin_F

hoi

Oei wat heb je gedaan dan?

Verwijderd

Gebot. Mooi. Was al bang dat ze niemand meer bannen.

Verwijderd

TranceSetter schreef op donderdag 22 december 2005 @ 02:06:
Ik zelf heb nu twee chars:

Een lvl 55 Spellsinger en een lvl 54 Swordsinger

De spellsinger loopt nog rond met karmian en Sage's Staff en de swordsinger met dual SOD en Composite Armor.

Nu wil ik voor de spellsinger nieuwe armor kopen. Welke kan ik daar het beste voor gebruiken?

Opties: Avadon, Blue Wolf, Doom

Welke geeft mijn mage de meeste extra's als ik de complete set heb?

tnx
Zubei is ook netjes +Matk en meer Mregen. (ik weet dat website zeggen dat het minder is maar schijnt niet zo te zijn dus ideaal als je aan het soloen bent)

• Cache
leugens! avadon ftw. :P

Verwijderd

avadon is overrated, ga voor zubei robes :)

• Hahn
Avadon is niet overrated, castspeed > m.atk, plus dat Zubei robes ook nog eens -5% MP regen doet waardoor je dus minder lang kut solo'en. Als je echt voor m.atk wilt gaan kun je beter voor Demon set gaan.

En kwiv, Zubei is wel minder MP regen, ik heb zelf maandenlang Knowledge set gebruikt en die heeft zelfde bonus en daarbij ging m'n MP regen 1 MP per tick omlaag als ik full set aan had.

[ Voor 34% gewijzigd door Hahn op 22-12-2005 12:28 ]

• TranceSetter
Avadon dus. geen blue wolf...

Waar is blue wolf wél goed voor dan? want ik vind die zo mooi ;)

Ga iig voor Avadon voor mijn spellsinger :) thnx

• Hahn
Blue Wolf is goed voor buffers/healers, omdat het een MP bonus geeft en het bij buffers/healers niet zo uitmaakt hoeveel m.atk ze hebben (heeft maar klein beetje invloed op healen).

[ Voor 4% gewijzigd door Hahn op 22-12-2005 14:29 ]

• TranceSetter
December schreef op donderdag 22 december 2005 @ 14:29:
Blue Wolf is goed voor buffers/healers, omdat het een MP bonus geeft en het bij buffers/healers niet zo uitmaakt hoeveel m.atk ze hebben (heeft maar klein beetje invloed op healen).
Ok, thnx...

Verwijderd

Zubei schijnt dus + MP regen te zijn zoals ik al zei. Raf en Earomir zeggen het allebij en hebben het beide gebruikt......

• Hahn
Dan weten ze allebei niet waar ze het over hebben: http://www.lineage2.com/Knowledge/item_sets.html

Zubei's Robe Set
[list=]• Tunic of Zubei 52
• Stockings of Zubei 52
• Zubei's Gauntlets 52
• Zubei's Boots 52
• Zubei's Helmet 52M. Atk. +10%
MP Regeneration -5%

'nuff said.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Raku

Raku

Mental Aid

Verwijderd schreef op donderdag 22 december 2005 @ 18:43:
Zubei schijnt dus + MP regen te zijn zoals ik al zei. Raf en Earomir zeggen het allebij en hebben het beide gebruikt......
Volgens mij staat/stond dat ergens als typo ofzo , want ik dacht ook altijd dat het +5mp regen is (tot ik het op l2.com zag staan :P)

<3 BW robes btw , staat zo tof :x

[ Voor 5% gewijzigd door Raku op 23-12-2005 12:46 ]

Raku

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hahn
Er stond altijd -5 MP regen overal, maar daar waren ze dus de % vergeten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Raku

Raku

Mental Aid

Voor mensen die het nog niet weten:

http://www.lineage2.com/news/news.html

PTS C4 is up ^_^

Raku

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cache
BUMP GEEN OUDE TOPICS!

ow... :X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TranceSetter
oude topics :S dit is gewoon nog steeds het standaard lineage 2 topic hoor... alleen heeft niemand meer veel te vertellen..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Maybe wel nu C4 er weer aan komt, ik ben benieuwd of ik als nuker nu echt zo erg generfd ga worden.

Gaan er nog mensen van hier naat PST of niet?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Raku

Raku

Mental Aid

Verwijderd schreef op maandag 09 januari 2006 @ 21:39:
Maybe wel nu C4 er weer aan komt, ik ben benieuwd of ik als nuker nu echt zo erg generfd ga worden.

Gaan er nog mensen van hier naat PST of niet?
Joah ik ga het wel even proberen. Voor woensdag even character maken zodat je een boost krijgt en wat "usefull items" wat NCsoft kennende wel healing pots zijn ofzo 8)7 Weet alleen nog niet wat voor karakter. WC / BD / SwS lijkt me wel leuk om te spelen ookal is het PTS.

Raku

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Heb nu OL gemaakt met een SR als sub class :+

Straks maar eens beginnen met levelen, big LOL gister @ giran op PST meer als 2000 mensen die luxery store in willen haha

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Raku

Raku

Mental Aid

Ja , was echt enorm druk , heel giran zat stampvol. Lux shop , giran center , priest of dawn , alles vol. Gisteren een beetje rondgelopen , tot 43 gelvled en daarna vlug de-lvl-en in pvp ^^

Enige wat jammer is zijn de mensen die tot 55 ofzo gelvled hebben , die skillset hebben en daarna 76 zijn geworden. :P *missed target op een 76 SpS >_<

Raku

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RocketKoen
Simmie schreef op vrijdag 13 januari 2006 @ 11:37:
Ja , was echt enorm druk , heel giran zat stampvol. Lux shop , giran center , priest of dawn , alles vol. Gisteren een beetje rondgelopen , tot 43 gelvled en daarna vlug de-lvl-en in pvp ^^

Enige wat jammer is zijn de mensen die tot 55 ofzo gelvled hebben , die skillset hebben en daarna 76 zijn geworden. :P *missed target op een 76 SpS >_<
kun je voorstellen, die 2 HE's die tot lvl 58 hadden geleveled voor de boost (caddyshack en nog 1)
als die straks een BoP ofzo kunnen craften, missen ze alleen nog wat bow/armor mastery...

TheS4ndm4n#1919

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RocketKoen
hey kwivie,
ik heb je rond zien wandelen op de PTS in Aligator Island, alleen je SOE'de meteen...

die orc van je ziet er echt vaag uit....

btw, ik ben de alliance leader van CounterTerrorists alliance op de PTS
op dit moment ong. 50 members (en nog 1 clan waarvan ik op de leader wacht zodat ze kunnen joinen). als iemand een invite wil lemmy know

TheS4ndm4n#1919

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cache
lawl erica lawl

:p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RocketKoen
still cache...
dat al die andere noobservers lief samenwerken op de PTS moeten ze zelf weten :P
allemaal shouts van Kain > bartz > teon ofzo...
fuck dat.
me > iedereen

TheS4ndm4n#1919

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Aaah jij was die kut noob van een mage :P , mja prohpet was net geleveld dus moest nieuwe skills halen :) . Maar ik ga equinox clan in en dan teon ally in prolly wacht alleen op me 5 dagen...

En tot nu toe owend teon iedereen haha gister tegen hindemint en lionna samen :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cache
dinsdag kunnen we joinen :S
stink december! maakt ie een clan en speelt ie later op een andere char.. .!!! :X

pts ftw, maar begint nu te vervelen, ze moeten snel weer boosten. :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RocketKoen
Mja, volgende boost hangt af van welk lvl je sub is, dus niet te vroeg :P

btw, somige mensen zijn wel erg zielig...

zat net een party met die GM tags in cemetairy te ganken.
hebben ze 1 untagged sws (lvl 76) zonder gear die op mensen flagged die daar lvlen (lvl 5x) en als iemand dan terugflagged, komen er 3 necro's en 2 HE's achter je aan.
necro's in B grade, 1 HE met soul bow, en 1 HE met DRACONIC bow.....

kom op.. S grade tegen mensen in C grade...
en dan vervolgens in shout dat hun server > iedereen...

TheS4ndm4n#1919

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hahn
Cache schreef op zondag 15 januari 2006 @ 02:50:
dinsdag kunnen we joinen :S
stink december! maakt ie een clan en speelt ie later op een andere char.. .!!! :X

pts ftw, maar begint nu te vervelen, ze moeten snel weer boosten. :p
Uhm, je was al uit mijn clan voordat ik met een andere char begon :P

Maar ik heb het alweer gezien op PTS, omdat mensen die al tot 50+ hadden geleveled op hun level 76 main kunnen blijven en de lowbies op hun subclassen kunnen ownen...

En ik heb gisteren m'n 2e account gehaald dus m'n SH to be heeft leveling nodig :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

zit er toevallig een gratis trial van een week aan deze game ofniet?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Raku

Raku

Mental Aid

RocketKoen schreef op zondag 15 januari 2006 @ 10:59:
Mja, volgende boost hangt af van welk lvl je sub is, dus niet te vroeg :P

btw, somige mensen zijn wel erg zielig...

zat net een party met die GM tags in cemetairy te ganken.
hebben ze 1 untagged sws (lvl 76) zonder gear die op mensen flagged die daar lvlen (lvl 5x) en als iemand dan terugflagged, komen er 3 necro's en 2 HE's achter je aan.
necro's in B grade, 1 HE met soul bow, en 1 HE met DRACONIC bow.....

kom op.. S grade tegen mensen in C grade...
en dan vervolgens in shout dat hun server > iedereen...
Zag gisteren ook een groep van ~30 man (Teon) achter 2 mensen aanrennen in cemetary , en flaggen. Ook in B-grd uiteraard. Nog niet echt veel gespeeld op PTS , lvl 50 en 22/1 op dit moment :x

Trouwens , dat HDR lightning A ziet er toch wel strak uit. C is wat te maar toch erg strak.

[ Voor 7% gewijzigd door Raku op 15-01-2006 17:32 ]

Raku

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cache
dec geef mij je 30m + op PTS na de boost !

(plz)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RocketKoen
Verwijderd schreef op zondag 15 januari 2006 @ 12:25:
zit er toevallig een gratis trial van een week aan deze game ofniet?
bij de nieuwe gamecards (dynabyte verkoopt ze) zit een trail code waarmee je 2 weken kunt testen geloof ik

TheS4ndm4n#1919

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hahn
Cache schreef op maandag 16 januari 2006 @ 00:12:
dec geef mij je 30m + op PTS na de boost !

(plz)
Nah, dan ga ik nog wel ff kloten, het ging mij erom dat het hele gedoe van level 76 mains vs level 40 subclasses veel te oneerlijk was in PvP.

Pagina: 1 ... 6 ... 12 Laatste

Let op:
Private servers en gerelateerde zaken zijn niet toegestaan in dit topic!