It's Difficult to Make Predictions - Especially About the Future
Just as Good
Zat ik net aan te denken. Maar dat is denk ik wel mogelijk hoor met wat drivers enzoiznogood schreef op vrijdag 22 juli 2005 @ 12:02:
Zou vet zijn als je iedere "lichtpixel" op dat ding softwarematig kunt aansturen.. Kun je de tijd/cpu temp/ fanspeeds als een lichtkrant er overheen laten scrollen
Lijkt me wel handig voor de Breezer-generatie. Welke letter ziet er weer anders uit
☎ Telecommunicatie van vroeger
🚅Alles over spoor en treintjes
Zoals ze zelf ook al beantwoord hebben, tis veel te traag... en echt heel veel goedkoper dan OLED's zal het niet zijn...Byte_Me schreef op vrijdag 22 juli 2005 @ 11:52:
volgens mij kunnen ze beter in plaats van OLED displays, van die e-ink achtige schermpjes gebruiken. hoge refreshrate is toch niet nodig, dus eigenlijk een ideale toepassing daarvoor. en lekker goedkoop natuurlijk. kan een mooie instapmarkt zijn voor de producenten van dergelijke bistabiele displays.
Deze plek is te koop.
Nog veel gaver: je kunt het lettertype van je toetsenbord veranderen. Comic Sans opschriften!iznogood schreef op vrijdag 22 juli 2005 @ 12:02:
Zou vet zijn als je iedere "lichtpixel" op dat ding softwarematig kunt aansturen.. Kun je de tijd/cpu temp/ fanspeeds als een lichtkrant er overheen laten scrollen
Signatures zijn voor boomers.
of Breezah lettertypes.Maasluip schreef op vrijdag 22 juli 2005 @ 13:06:
[...]
Nog veel gaver: je kunt het lettertype van je toetsenbord veranderen. Comic Sans opschriften!

☎ Telecommunicatie van vroeger
🚅Alles over spoor en treintjes
Verwijderd
Deze plek is te koop.
(bron: http://www.artlebedev.com/portfolio/optimus )Patents pending.
ik wil hem ook, ik voorzie genoeg opties voor onder andere 3d modelling
edit:
in een interview met thinkcomputers geven ze ook aan wanneer een prototype klaar zal zijn
en hieronder nog een paar antwoorden op vragen die ik in dit topic voorbij zag komen:
TC: How long has it taken to see the final product?
Art: We expect early prototypes this autumn.
TC: The Question 'How long has it taken to see the final product?' Was more of, how long have you been actually working on it?
Art: For about four years.
TC: How durable will it be/is it?
Art: We keep in mind 4-5 years lifespan.
TC: What will be the pixel count of the display images? (Image Quality etc.)
Art: 32x32 pixels as of now.
TC: Can the keys be programmed to make an entire image from the keys? Sort of a mosaic type image?
Art: Sure.
[ Voor 70% gewijzigd door njh op 26-07-2005 22:23 . Reden: meer info ]
Deze plek is te koop.
met o'tjes als nulletjes, E's als drieen.
dat zal goddelijk zijn. dan wist ik het wel.. laatste beurskoersen over je spatiebalk.. omgDaarvoor is de spatiebalk natuurlijk ideaal. De laatste RSS feeds als een ticker in je spatiebalk

Tesla Model Y RWD (2024)
Hehe, dit ding is misschien wel duurder dan een gemiddelde pc.....--MeAngry-- schreef op woensdag 27 juli 2005 @ 12:46:
Woei, dit ding is echt een must-have!Maar straks heeft iedereen zo'n ding en isset vanzelf niet cool meer...
Trouwes, zelfs al heeft iedereen het, zal je de tweakers wel herkennen. Dat zijn dan de genen die hun Keyboard gemod/overclockd/getweakt hebben
* DexterBelgium gaat in de rij staan
T'all ya fine dandies, prancing about with yer head full of eyeballs, come and get me I say
Deze plek is te koop.
zo van, eh, waar zat die P ook al weer, *flits* het hele toetsenbord verandert in P's
ow wacht, dan zouden we nog maar 1 knopje nodig hebben, en de hele tijd op 1 knop moeten raggen
Hehe, macintosh-muis-styleBartXP schreef op vrijdag 29 juli 2005 @ 01:37:
[...]
ow wacht, dan zouden we nog maar 1 knopje nodig hebben, en de hele tijd op 1 knop moeten raggen
T'all ya fine dandies, prancing about with yer head full of eyeballs, come and get me I say
Shrouded by night, but with steady stride. Colored by blood, but always clear of mind. - AMD 9800X3D - Asus RTX 5090 Astral - PS5
Ik meen dat op dit systeem al een patent zit.BartXP schreef op vrijdag 29 juli 2005 @ 01:37:
Helemaal mooi voor de minder-blind-typenden onder ons zou het zijn om zo'n toetsenbord te maken die aanvoelt wat de gebruiker wil...
zo van, eh, waar zat die P ook al weer, *flits* het hele toetsenbord verandert in P's
Als het idee eenmaal loopt wel ja...rajackar schreef op vrijdag 29 juli 2005 @ 15:45:
zou er ook een "natural" versie komen? Dan ga ik die zeker kpoen.
Deze plek is te koop.
Lumia 800 > 820 > 950 | Surface Pro 3 | Windows 10 Mobile Insider
Deze plek is te koop.
nee, in het interview stond dat ze het niet van plan waren om waterdicht te maken, aangezien het product dan nog duurder gaat wordenSc0tTy schreef op zaterdag 13 augustus 2005 @ 00:09:
weet iemand of als je hier bv een glas cola overheentieft , dat ie dan nog blijft leven ?? zou wel mooi zijn anders kenk em nie mee nemen naar lans
Waarom zou je zon duur ding meenemen naar LAN's... ik zou gewoon een standaard keyboardje meenemen.Sc0tTy schreef op zaterdag 13 augustus 2005 @ 00:09:
weet iemand of als je hier bv een glas cola overheentieft , dat ie dan nog blijft leven ?? zou wel mooi zijn anders kenk em nie mee nemen naar lans
Moet je natuurlijk helemaal zelf weten.
Verwijderd
van verderop op de site:Mysteryman schreef op donderdag 14 juli 2005 @ 15:29:
ik ben echt heel benieuwd wat ie moet gaan kosten!
beter komt ie snel uit...
* Mysteryman gaat dit topic gelijk bookmarken
[b]It’s in the initial stage of production.
We hope it will be released in 2006.
It will cost less than a good mobile phone.
It will be real. [/b]
It will be OS-independent (at least it’s going to be able to work in some default state with any OS).
It will support any language or layout.
Moscow is the capital of Russia.
Each key could be programmed to produce any sequence.
It will be an open-source keyboard, SDK will be available.
Some day it will be split (and made “ergonomic”).
It will most likely use the OLED technology (e-paper is sooo slow).
Our studio is located two blocks from the Kremlin.
It will feature a key-saver.
Keys could be animated when needed.
It has a numeric keypad because we love it.
There’s no snow in Moscow in summer.
It will be available worldwide (why not?)
OEM is possible (why not?)
oeps, was al gepost

[ Voor 3% gewijzigd door Verwijderd op 17-08-2005 00:11 ]
Verwijderd
[ Voor 4% gewijzigd door Verwijderd op 17-08-2005 11:09 ]
Er is wel een andere variant, waarbij een virtual keyboard wordt geprojekteerd op je bureau. Een camera registreert welke virtuele toets je indrukt.Verwijderd schreef op woensdag 17 augustus 2005 @ 11:08:
Ik begrijp ook niet dat nog niemand op het idee is gekomen om een ramplank uit 1 groot touchscreen lcd-scherm te maken. Gewoon een mooie zwarte plank van glas waar je touchscreen keyboard op oplicht zodra je de pc aanzet.
ff googlen op : virtual keyboard light projection
Niet conform gebruiks normen gok ik. En het bestaat al (Star Trek)Verwijderd schreef op woensdag 17 augustus 2005 @ 11:08:
Ik begrijp ook niet dat nog niemand op het idee is gekomen om een ramplank uit 1 groot touchscreen lcd-scherm te maken. Gewoon een mooie zwarte plank van glas waar je touchscreen keyboard op oplicht zodra je de pc aanzet.
Feeling lonely and content at the same time, I believe, is a rare kind of happiness
Omdat het zwaar irritant is als je niet kan voelen of je een toets wel of niet ingerukt hebt?Verwijderd schreef op woensdag 17 augustus 2005 @ 11:08:
Ik heb mijn tweede dinovo plankje nu; maar heb nog nooit schoongemaakt, afgezien van het even over de kop houden dan... ik eet dan ook niet boven mn plank enzo... Ik denk niet dat je je hier al teveel zorgen om hoeft te maken, een stofzuiger met zo'n verloopstukje kan het ook prima doenGambitRS schreef op woensdag 17 augustus 2005 @ 11:12:
Stel dat je de keys moet schoonmaken, of het hele toetsenbord. Normaal gesproken wip je de toetsen eraf zodat je het stof en vuil tussen de toetsen en op de 'bodem' van het bord kan verwijderen. Alleen lijkt me deze actie met dit toetsenbord niet zo gezond voor de displays op de toetsen (als ze al verwijderd kunnen worden). Dus hoe maak je dit bord dan schoon? Anders heb je na een jaar al een ontzettend vies bord met kruimels en stof dat je duidelijk kan zien tussen de toetsen. Dat maakt zoiets meteen een stuk minder aantrekkelijk.
Deze plek is te koop.
Zoals je bij een tablet pc kunt doen dus... Weet je hoe irritant het is blind te typen als je niet voelt waar een toets begint en ophoudt?Verwijderd schreef op woensdag 17 augustus 2005 @ 11:08:
Hetzelfde bezwaar heb je ook bijvoorbeeld bij die toetsenbordjes die op een tafel worden geprojecteerd, voor PDA's enzo.
SuBBaSS: "SnoeiKoei, de topic-Freek"
hehehe ik heb thuis een siliconen toetsenbord,deze dompel ik dus gewoon in wat water,ff wat heen en weer bewegen,checken of het schoon is,beetje drogen en weer aansluitenGambitRS schreef op woensdag 17 augustus 2005 @ 11:12:
Stel dat je de keys moet schoonmaken, of het hele toetsenbord. Normaal gesproken wip je de toetsen eraf zodat je het stof en vuil tussen de toetsen en op de 'bodem' van het bord kan verwijderen. Alleen lijkt me deze actie met dit toetsenbord niet zo gezond voor de displays op de toetsen (als ze al verwijderd kunnen worden). Dus hoe maak je dit bord dan schoon? Anders heb je na een jaar al een ontzettend vies bord met kruimels en stof dat je duidelijk kan zien tussen de toetsen. Dat maakt zoiets meteen een stuk minder aantrekkelijk.
maar mijn gewone toetsenbord houdt ik soms gewoon ff op de kop,klein beetje heen en weer schudden,en dan vind ik het wel weer mooi geweest
steam: mr_sar1 / Battle.net : mrsar#2189 / xbox : mrsar1
Die heb ik ook, erg handig om je tobo schoon te makenmrsar schreef op woensdag 17 augustus 2005 @ 14:34:
[...]
hehehe ik heb thuis een siliconen toetsenbord,deze dompel ik dus gewoon in wat water,ff wat heen en weer bewegen,checken of het schoon is,beetje drogen en weer aansluiten
maar mijn gewone toetsenbord houdt ik soms gewoon ff op de kop,klein beetje heen en weer schudden,en dan vind ik het wel weer mooi geweest
Jammer dat ze dit bij dit tobo niet doen, zou erg handig zijn geweest.
Verwijderd
Nee dat weet ik niet. Ik typ niet blind ik navigeer blind.SnoeiKoei schreef op woensdag 17 augustus 2005 @ 14:12:
[...]
Zoals je bij een tablet pc kunt doen dus... Weet je hoe irritant het is blind te typen als je niet voelt waar een toets begint en ophoudt?
Hetzelfde bezwaar heb je ook bijvoorbeeld bij die toetsenbordjes die op een tafel worden geprojecteerd, voor PDA's enzo.
Helaas staat er op de site ook geen update meer
Verwijderd
nee maar lijkt me lachen ding, maar op zich is het overkill en meer om 'cool' te zijn..
maar goed is wel iets wat vet is voor alsje naar een lan gaat ^^
Dusz, even wachten nog!
Ik denk dat ik hem zeker wel koop, vooral voor Games, Photoshop en 3DsMax
@ 'Das Keyboard:
Een bus terpetine op een aldi-keyboard is een stuk goedkoper denk ik..
marco_sire@hotmail.com
Two advices for network troubleshooting.. learn to draw diagrams in Visio, and THINK IN LAYERS!
Of je zorgt gewoon dat je niet met vloeistoffen in de buurt van je tobo komt.axis schreef op donderdag 17 november 2005 @ 08:04:
Ze willen hem niet waterdicht maken, da's logisch.. maar kunnen ze niet als optie een losse siliconen hoes ofzo verkopen? Transparant rubber, die je er overheen kunt doen.. Is misschien iets minder prettig typen, maar je kunt er dan wel een glas cola overheen gooien..
Ik ben al een computernerd voor zo'n 6 a 7 jaar nu en ik heb nog nooit iets over mn toetsenbord heen gepleurt dus gewoon goed opletten lijkt meaxis schreef op donderdag 17 november 2005 @ 08:04:
Ze willen hem niet waterdicht maken, da's logisch.. maar kunnen ze niet als optie een losse siliconen hoes ofzo verkopen? Transparant rubber, die je er overheen kunt doen.. Is misschien iets minder prettig typen, maar je kunt er dan wel een glas cola overheen gooien..
Idd, wie morst er mou over zijn tobo? Je gaat toch niet zitten eten achter je pc, hooguit wat chocola ofzo... Drinken doe ik uit voorzorg nietsOid schreef op donderdag 17 november 2005 @ 18:20:
[...]
Ik ben al een computernerd voor zo'n 6 a 7 jaar nu en ik heb nog nooit iets over mn toetsenbord heen gepleurt dus gewoon goed opletten lijkt me
Volstrekt zinloos, maar je bent vast de eerste die het doet
Doe ik wel hoor, meestal ontbijt en lunch zelfsTimmyboy_ schreef op donderdag 17 november 2005 @ 18:23:
[...]
Idd, wie morst er mou over zijn tobo? Je gaat toch niet zitten eten achter je pc, hooguit wat chocola ofzo... Drinken doe ik uit voorzorg niet
Maar ff serieus: zijn mensen echt bereid om hier 300 euro ofzo voor neer te leggen? Ik bedoel: hoe vaak kijk je nu naar je tobo als je typt? En hoe nuttig is het dat je tobo arial, times en comic sans kan weergeven?
leoaq.fm // Jeune Loop
Ik vind het ook eigenlijk overbodig? Maar ja, waarom een Ferrari kopen als je ook een Lada kan kopen (Zwahielleokennis schreef op donderdag 17 november 2005 @ 22:28:
Idd...pilsje in mijn rechterhand, *** in de linker, Opera op voice command en r*kken maar![]()
Maar ff serieus: zijn mensen echt bereid om hier 300 euro ofzo voor neer te leggen? Ik bedoel: hoe vaak kijk je nu naar je tobo als je typt? En hoe nuttig is het dat je tobo arial, times en comic sans kan weergeven?
* Outerspace zou het er ook niet voor overhebben, maar sommige mensen hebben het geld en willen iets aparts.
Zoekt nieuwe collega's (jr/sr engineers, servicedeskmedewerkers of managers in de Randstad)
Jaja, hij komt eraan: in Februari moet ie te krijgen zijn. http://www.artlebedev.com/portfolio/optimus/
PSN: DutchTrickle PVoutput
Beetje ruim nog, maar goedkoop gaat ie niet wordenIt will cost less than a good mobile phone.
"Stilte, een gat in het geluid...."
ik zou er zeker 100,- bij schatten, als het geen 200,- is
eindelijk
Ik ga zeker zo'n mooie tobo kopen. Kost misschien veel geld, maar dan heb je ook een heel mooi + handig ding! Is het me zeker waard
1
| Release date: 14.07.2005 |
Lijkt me waarschijnlijker..
waarschijnlijker? tis inmiddels al 2006 en hij is toch echt nog nergens te krijgen hoor.ScSi_009 schreef op zondag 08 januari 2006 @ 14:16:
Beetje raar want op dezelfde pagina staat
code:
1 Release date: 14.07.2005
release date slaat daar op de datum wanneer de webpagina ervoor online gekomen isScSi_009 schreef op zondag 08 januari 2006 @ 14:16:
Beetje raar want op dezelfde pagina staat
code:
1 Release date: 14.07.2005
Verwijderd
Zoom eens in op die barcoderaptorix schreef op zondag 08 januari 2006 @ 16:37:
Hij lijkt ook klaar te zijn want op die ene foto staat een barcode, lijkt me niet dat je dat op een conceptfoto zet.
Dat lijkt me meer een merk of logo.raptorix schreef op zondag 08 januari 2006 @ 16:37:
Hij lijkt ook klaar te zijn want op die ene foto staat een barcode, lijkt me niet dat je dat op een conceptfoto zet.
Een beetje stomme plek om een barcode of serienummer neer te zetten, doe dat lekker op de onderkant.
Het duurde even voordat ik 'm zag. Inzoomen op de foto van het toetsenbord (wat erg veel op een concept-tekening lijkt) gaf alleen grotere pixels
Maar goed, op zijn website (helemaal bovenaan) staat dit logo:

Een goedkope voeding is als een lot in de loterij, je maakt kans op een paar tientjes korting, maar meestal betaal je de hoofdprijs. mijn posts (nodig wegens nieuwe layout)
Verwijderd
het zijn OLED schermpjes....Glashelder schreef op donderdag 14 juli 2005 @ 12:42:
Zitten daar van die kleine TFT schermpjes in ofzo? Zal lekker prijzig worden
en heb juist gelezen op engadget.com dat hij mischien in februari in de winkel zou liggen!
Je loopt een beetje achter. Dat is hier al gemeldt, en die quote is van juli vorig jaarVerwijderd schreef op zondag 08 januari 2006 @ 22:30:
[...]
het zijn OLED schermpjes....
en heb juist gelezen op engadget.com dat hij mischien in februari in de winkel zou liggen!
Als ik het echt allemaal van te voren wist...
Deze plek is te koop.
Verwijderd
Als ze het onder $200 kunnen verkopen hebben ze echt een heel mooi product. Wel apart, van design bureautje in Rusland naar een wereldwijde toetsenbordleverancier
The process of preparing programs for a digital computer is especially attractive, not only because it can be economically and scientifically rewarding, but also because it is an aesthetic experience much like composing poetry or music.
Oh? wat is dat dan precies? Dit keyboard zie ik wel goeie mogelijkheden in, ook voor apparatuur die computergestuurd is, geen dure bedieningspanelen meer enzoVerwijderd schreef op maandag 09 januari 2006 @ 11:13:
Ze mogen wel opschieten, aangezien ik bijna zeker weet dat Steve Jobs morgen een beter product gaat demonstreren op hun keynote speech
Verwijderd
Als richtprijs voor een Optimus gokt Lebedev op zo'n 300 dollar en hij stelt dat het huidige ontwerp nog gevolgd gaat worden door andere keyboardtypes, zoals bijvoorbeeld een los numeriek blok.
De Optimus moet 's werelds eerste "open source keyboard" worden, hoopt Lebedev. "Ik wil niemand opzadelen met mijn beperkte verbeelding. Programmeurs kunnen bijvoorbeeld zelf sneltoetscombinaties, spelletjes en andere lay-outs voor de Optimus ontwerpen."
[/quote]
bron: ZDnet
300 dollar vind ik nogal een smak geld. zeker voor een tobo. als het lekker typt vind ik het wel goed...
ook het plaatjes programmeren op de verschillende knoppen lijkt me niet zo heel makkelijk worden. volgens mij krijg je er nog geen progje bij die netjes de toetsen voor je aanpast zoals jij dat zou willen, maar moet je zelf gaan proggen.
het is daarentegen natuurlijk wel een dikke gadget.
oh...?Verwijderd schreef op maandag 09 januari 2006 @ 11:23:
Och, de Dinovo was in het begin toch ook voor meer dan 200 euro verkrijgbaar?
http://www.pricewatch.info/item/20536/pricehistory
[ Voor 18% gewijzigd door Opperhoof op 09-01-2006 11:29 ]
Maar wat mij wel mooi lijkt bij zo'n toetsenbord, is als je die extra toetsen (waar emule enzo op stond op plaatje) automatisch om de 3seconden ofzo kan laten veranderen. Dan zou je dus met een paar toetsen toch nog best veel programma's kunnen opstarten enzo.. en het ziet er natuurlijk strak uit als je toetsen om de 3 seconden faden naar een ander logo.
Ik heb er zelf helaas geen geld voor over. Denk dat ik dan even afwacht tot ze er 2ehands ofzo te koop worden aangeboden. (of als sweex een maandje nadat deze in de winkel liggen op precies hetzelfde idee komt.....
Wat is daar *zucht* aan?
Een experimentele community-site: https://technobabblenerdtalk.nl/. DM voor invite code.
Dat sommigen niet meteen doorhadden dat de barcode een logootje was...
- Rietberg - sieben Mal sympatisch -
There are only 10 types of people, those who make stupid jokes about binary numbers and those who don't.
Ik denk niet dat die er komt. Er zijn maar heel weinig mensen die zon ding zullen hebben. Voor hackers is dit totaal niet interessant.Vash schreef op maandag 09 januari 2006 @ 11:30:
En dan is het afwachten tot her eerste virus er komt, dat alle toetsen om de tiende seconde steeds scrambled.......
En dan reageer je op mij met een zucht terwijl ik aangeef dat hetzelfde logo (maar dan in een hogere resolutie) bovenaan op zijn site staatarieleks schreef op maandag 09 januari 2006 @ 13:26:
[...]
Dat sommigen niet meteen doorhadden dat de barcode een logootje was...
Een goedkope voeding is als een lot in de loterij, je maakt kans op een paar tientjes korting, maar meestal betaal je de hoofdprijs. mijn posts (nodig wegens nieuwe layout)
Ik heb wel degelijk 299 euro betaald voor mijn Di-Novo, misschien niet bij de goedkoopste winkel, maar heel veel goedkoper kon het toen ook niet. Ik vind 300 dollar zeker geen gek bedrag voor zo'n toetsenbord met zulke uitgebreide mogelijkheden.Opperhoof schreef op maandag 09 januari 2006 @ 11:23:
quote]
[..]
[...]
oh...?
http://www.pricewatch.info/item/20536/pricehistory
dot.blaat
Eigenlijk reageerde ik op morphie, die op zijn beurt op DesertStorm reageerde, en die zuchtte meer met betrekking op de post van Raptorix. Of zoiets...TD-er schreef op maandag 09 januari 2006 @ 13:38:
[...]
En dan reageer je op mij met een zucht terwijl ik aangeef dat hetzelfde logo (maar dan in een hogere resolutie) bovenaan op zijn site staat
[ Voor 4% gewijzigd door arieleks op 09-01-2006 13:52 ]
There are only 10 types of people, those who make stupid jokes about binary numbers and those who don't.
draadloos zeg je?Byte_Me schreef op maandag 09 januari 2006 @ 14:27:
300 lijkt mij ook wat veel, maar als je na een jaar of zo het ding voor 150 kan kopen, zou ik dat serieus overwegen (mits draadloos). Ik zit hier in duitsland altijd te switchen tussen duits en VS tobo, en het zou verrekte handig zijn als het tobo zelf dan mee zou switchen.
Hoe moeten al die oled schermpjes dan gevoed worden? Moet je er een grootverpakking batterijen bij kopen lijkt me
Verwijderd
300 euro? Dat is rond de 2 euro voor elk 40*40 OLED scherm + knop + aansturing, als je ze zo goedkoop kan krijgen bestel ik er per direct 3000.
Je moet er ook rekening mee houden dat 300 dollar al erg veel is, veel mensen hebben dat niet voor een tobo over. Als ie dan nog veel duurder wordt koopt helemaal niemand em meer.
Verwijderd
Volgens mij heb ik wat gemist
De richtprijs van het toetsenbord is nog altijd onbekend: juli 2005 gaf Lebedev aan dat driehonderd dollar een optimistische prijs zou zijn. Op de website van het ontwerpbureau wordt de aanschafprijs omschreven als lager dan van een goede mobiele telefoon,
Dus het zal wel 350-400 dollar=350-400 euro worden
[ Voor 8% gewijzigd door arieleks op 09-01-2006 15:17 ]
niet echt over naghedacht, maar telefoons kunnen ook wel redelijk lang mee, en daar zit geen belachelijk grote accu in. 102 toetsen, 32*32 pixels = 100.000 pixels. Lijkt mij dat daarvoor geen buitensporige energie hoeveelheden voor nodig zijn, temeer omdat OLEDs jusit zo efficient moeten zijn.addictive schreef op maandag 09 januari 2006 @ 14:29:
[...]
draadloos zeg je?
Hoe moeten al die oled schermpjes dan gevoed worden? Moet je er een grootverpakking batterijen bij kopen lijkt me
en over de prijzen voor zo'n schermpje: OLEDs moeten juist goedkoop geproduceert kunnen worden. en als het te duur wordt moeten zo maar een monochrome versie maken. Met zo weinig pixels hoeft het echt niet duur te worden.
huh? F13/F14/F15 alsof F1 t/m F12 niet voldoende is!
I'm not weird, I'm a limited edition
Verwijderd
Die 100.000 pixels zijn natuurlijk erg leuk, maar wat dacht je van de draadloze aansturing? 100.000 pixels doorsturen kost redelijk wat stroom.Byte_Me schreef op maandag 09 januari 2006 @ 15:23:
[...]
niet echt over naghedacht, maar telefoons kunnen ook wel redelijk lang mee, en daar zit geen belachelijk grote accu in. 102 toetsen, 32*32 pixels = 100.000 pixels. Lijkt mij dat daarvoor geen buitensporige energie hoeveelheden voor nodig zijn, temeer omdat OLEDs jusit zo efficient moeten zijn.
en over de prijzen voor zo'n schermpje: OLEDs moeten juist goedkoop geproduceert kunnen worden. en als het te duur wordt moeten zo maar een monochrome versie maken. Met zo weinig pixels hoeft het echt niet duur te worden.
Hoezo kost dat veel stroomVerwijderd schreef op maandag 09 januari 2006 @ 15:28:
[...]
Die 100.000 pixels zijn natuurlijk erg leuk, maar wat dacht je van de draadloze aansturing? 100.000 pixels doorsturen kost redelijk wat stroom.
The problem with common sense is that it's not all that common. | LinkedIn | Flickr
Tsja, er had ook F666 kunnen staan natuurlijk... Aangezien er 100+ toetsen op zitten kun je nog wel meer F-toetsen maken...lowrider schreef op maandag 09 januari 2006 @ 15:26:
[...]
huh? F13/F14/F15 alsof F1 t/m F12 niet voldoende is!