Het Grote SonyEricsson K750 Topic - Deel 5 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 10 ... 13 Laatste
Acties:
  • 4.709 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 150033

Dankje. _/-\o_

Dus als ik het zo lees krijg ik de eerste 6 maanden een rekening van 10.75, en dan de resterende 18 maanden een rekening van 19.50. + die 80 euro wordt teruggestort op mijn rekening. En het toestel is unbranded.

En dat is allemaal een beetje te vertrouwen en het werkt gemakkelijk? :o (Sorry, dit is de eerste keer dat ik zoiets doe :p)

[ Voor 28% gewijzigd door Anoniem: 150033 op 23-07-2005 19:29 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gaitman
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 04:22

Gaitman

The Real One

Afbeeldingslocatie: http://www.sonyericsson.com/images/spgc/GPD_15883high_35_0_4000.jpg
Music Cable MMC-60
Binnenkort verkrijgbaar
Waarom zouden je favoriete nummers op de telefoon moeten blijven staan wanneer deze zo veel beter klinken in stereo? Zet je muziek probleemloos over van je telefoon naar je hifi-apparatuur met de MMC-60. Sluit de MMC-60 aan en geniet van de uitstekende geluidskwaliteit van je geluidssysteem.

* Sluit je telefoon aan op je hifi-apparatuur

[ Voor 3% gewijzigd door Gaitman op 23-07-2005 19:52 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ginz
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 07-07 17:12

Ginz

Trek Superfly 5 powered

wessel99 schreef op zaterdag 23 juli 2005 @ 15:17:
Zomaar eens even wat foto's van m'n K750i van afgelopen week tijdens het toerzeilen langs de zeeuwse en belgische kust:
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]

Erg netjes al zeg ik 't zelf!
Zou jij die zomaar toch even willen resizen? React maakt `m dan wel automatisch iets kleiner, maar niet iedereen heeft dat aan staan. En daarnaast is resizen wel zo net ipv een 1024 bij nogwat zomaar neer te pleuren

"It's nice to be important, but it's more important to be nice"
-
"You like it now, but you'll learn to love it later"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sharkzor
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 08-07 10:39
Flipm0de schreef op zaterdag 23 juli 2005 @ 18:52:
bij de Orange shop heb je toch inruilgerantie? Of is dat de BC? Dan als de SE me toch echt niet ligt neem ik gewoon de d500.
dat wil je helemaal niet. ik heb die d500 snel weggedaan en een k750i gehaald ;)
wat een onding die samsung.

zou anders voor de nokia gaan

[ Voor 5% gewijzigd door sharkzor op 23-07-2005 20:12 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Speedy-Andre
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 12:10

Speedy-Andre

Sony ZL, XA, Nokia XR20

Anoniem: 150033 schreef op zaterdag 23 juli 2005 @ 19:11:
[...]

Dankje. _/-\o_

Dus als ik het zo lees krijg ik de eerste 6 maanden een rekening van 10.75, en dan de resterende 18 maanden een rekening van 19.50. + die 80 euro wordt teruggestort op mijn rekening. En het toestel is unbranded.

En dat is allemaal een beetje te vertrouwen en het werkt gemakkelijk? :o (Sorry, dit is de eerste keer dat ik zoiets doe :p)
Het was voor mij ook de 1e keer dat ik iets via een website met een abo heb gedaan :)
Ze zijn een beetje laks met aangeven wat de voortgang is, maar ze leveren wel wat ze beloven en mailtjes worden beantwoord.
Als je de bestelling hebt gedaan, dan krijg je een paar mailtjes met formulieren die je moet invullen en terugsturen via mail, fax of post.
Ze kijken dan of je kredietwaardig bent (hoeveel lopende schulden je hebt) en als dat in orde is dan word je aangemeld bij Debitel.
Je nieuwe sim krijg je vrijwel tegelijk met het toestel, ik moest ff wachten omdat het toestel destijds niet op voorraad was.
De cashback moet ik nog krijgen, maar de termijn hiervoor is nog niet verstreken.

PVoutput 2x Toshiba Daiseikai 8 3,5kW, SWW Atlantic Explorer V3 200l. Gasloos aug 2016, 8620Wp, Monoblock Panasonic J 7kW

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 127291

sorry ff offtopic:
wie kan mij vertellen hoe ik wat ken bestellen op http://www.inkoopacties.net ?
ik heb al een account aangemaakt en ik wil graag de se 750i case zwart bestellen maar ik snap dr niks van :?

BVD

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Speedy-Andre schreef op zaterdag 23 juli 2005 @ 20:29:
[...]

Het was voor mij ook de 1e keer dat ik iets via een website met een abo heb gedaan :)
Ze zijn een beetje laks met aangeven wat de voortgang is, maar ze leveren wel wat ze beloven en mailtjes worden beantwoord.
Als je de bestelling hebt gedaan, dan krijg je een paar mailtjes met formulieren die je moet invullen en terugsturen via mail, fax of post.
Ze kijken dan of je kredietwaardig bent (hoeveel lopende schulden je hebt) en als dat in orde is dan word je aangemeld bij Debitel.
Je nieuwe sim krijg je vrijwel tegelijk met het toestel, ik moest ff wachten omdat het toestel destijds niet op voorraad was.
De cashback moet ik nog krijgen, maar de termijn hiervoor is nog niet verstreken.
Thank you. :Y)

Ik denk dat ik hem zo maar eens ga bestellen. :+
Ik ben helemaal verliefd op dat ding. :o

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ginz

Ginz

Trek Superfly 5 powered

.

[ Voor 99% gewijzigd door Ginz op 23-07-2005 21:46 ]

-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Ginz schreef op zaterdag 23 juli 2005 @ 20:46:
Misschien dat het iets logischer is dat je daar hulp ga vragen in plaats van hier :?

Het gaat toch niet over de K750, GoT of Tweakers.
Dat slaat op mijn vragen of op die van Smallie?

Oh, en Speedy-Andre; dat abo wat je afsluit is eigenlijk het Vodafone 100 abonnement maar dan zonder branded toestel he?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Speedy-Andre

Speedy-Andre

Sony ZL, XA, Nokia XR20

Anoniem: 150033 schreef op zaterdag 23 juli 2005 @ 20:53:
[...]

Oh, en Speedy-Andre; dat abo wat je afsluit is eigenlijk het Vodafone 100 abonnement maar dan zonder branded toestel he?
Klopt :)
Ik heb het 06nr bij Vodafone ingevoerd op de website en dat werkt gewoon, dus Debitel verkoopt alles ongewijzigd door.
Bij gsm.nl zag ik een zilveren K750i staan, is die inmiddels unbranded verkrijgbaar?

PVoutput 2x Toshiba Daiseikai 8 3,5kW, SWW Atlantic Explorer V3 200l. Gasloos aug 2016, 8620Wp, Monoblock Panasonic J 7kW

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Speedy-Andre schreef op zaterdag 23 juli 2005 @ 21:05:
[...]

Bij gsm.nl zag ik een zilveren K750i staan, is die inmiddels unbranded verkrijgbaar?
Als dat zo is neem ik die. Lijkt me dat je bij die een stuk minder vlekken ziet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ginz

Ginz

Trek Superfly 5 powered

Anoniem: 127291 schreef op zaterdag 23 juli 2005 @ 20:35:
sorry ff offtopic:
wie kan mij vertellen hoe ik wat ken bestellen op http://www.inkoopacties.net ?
ik heb al een account aangemaakt en ik wil graag de se 750i case zwart bestellen maar ik snap dr niks van :?

BVD
Misschien dat het iets logischer is dat je daar hulp ga vragen in plaats van hier :?

Het gaat toch niet over de K750, GoT of Tweakers.

-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 149915

kzie deze headsets op ebay staan, kweet alleen niet of ze ook voor de k750 zijn, er staat wel voor oa de k700, weet iemand misschien of deze dezelfde aansluiting heeft
hpb-60
Afbeeldingslocatie: http://www.htaccessory.com/Ebay/ProductImages/hpb-60.jpg

HPB-20
Afbeeldingslocatie: http://www.htaccessory.com/Ebay/ProductImages/ericssonHPB20.jpg

Kosten $10,- exclusief verz

[ Voor 5% gewijzigd door Anoniem: 149915 op 23-07-2005 21:51 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gaitman
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 04:22

Gaitman

The Real One

Anoniem: 149915 schreef op zaterdag 23 juli 2005 @ 21:49:
kzie deze headsets op ebay staan, kweet alleen niet of ze ook voor de k750 zijn, er staat wel voor oa de k700, weet iemand misschien of deze dezelfde aansluiting heeft
hpb-60
Afbeeldingslocatie: http://www.htaccessory.com/Ebay/ProductImages/hpb-60.jpg
Afbeeldingslocatie: http://www.sonyericsson.com/images/spgc/GPD_15871high_35_0_4000.jpg
Portable Handsfree HPB-60
Binnenkort verkrijgbaar

Handel gesprekken handsfree af met deze stijlvolle oplossing van hoge kwaliteit in zilver en grijs. Dankzij het comfortabele luistergedeelte kun je de handsfree urenlang gebruiken en de discrete microfoon op het snoer zorgt dat je stem luid en duidelijk overkomt.

* Gebruik de handsfree urenlang
* Discrete microfoon op het snoer
* Geweldige spraakkwaliteit

Compatibele producten

Sony Ericsson-telefoons
Z520i
S600i
K750i
Deze WEL!
HPB-20
Afbeeldingslocatie: http://www.htaccessory.com/Ebay/ProductImages/ericssonHPB20.jpg

Kosten $10,- exclusief verz
Afbeeldingslocatie: http://www.sonyericsson.com/images/spgc/GPD_9873high_35_0_4000.jpg
Portable Handsfree HPB-20
Maakt communiceren makkelijker

Een slim en compact ontworpen handsfree set voor je mobiele telefoon. De HPB-20 heeft een antwoordtoets en een houder voor de oortelefoon die je eenvoudig aan je kleding kan bevestigen. Een portable handsfree is handig in het gebruik wanneer je de telefoon niet wilt of kan vasthouden, maar wel een gesprek wil voeren.

De set bestaat uit: een oortelefoon, antwoord- en weigertoets, systeem connector

* Handsfree set incl. oortelefoonhouder
* Uitmuntend geluid
* Met handige bevestigingsclip
* Te combineren met algemene telefoonhouder HCH-30

Compatibele producten
Sony Ericsson-telefoons

[...]
K500i K500i
F500iF500i
K700iK700i
T105T105
T630T630
[etc...]
Deze NIET!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Is het trouwens een 'must' om zo'n screenprotector te hebben?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 19321

Ik kan nergens vinden hoe je kan instellen hoe lang een screensaver te zien is..

Iemand hulp ?

EDIT:

Is er tevens ook iemand die weet of het mogelijk is kortere stukjes mp3 om te zetten naar dat .dm formaat ?

[ Voor 39% gewijzigd door Anoniem: 19321 op 23-07-2005 23:58 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dinkelover
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 08-07 23:35
Goed, na zo'n 300 hig resolution foto's te hebben genomen, is mijn camera ook "kapot." Zelfde euvel wat in deel 4 al voorkwam, klepje open en heel even gaat ie naar camerastand (zwart beeld voor 1 sec) en floep, weer terug. Via hoofdmenu denkt ie 2 seconden om vervolgens weer te keren in dat hoofdmenu.

Ik had de eerste nieuwe firmware die uitgegeven werd er direct opgezet en tot gister geen probleem. Ineens doet ie het niet meer, even nieuwste fw erop gezet. Zelfde nog steeds. Lijkt idd in de telefoon zelf te zitten :( Ik had overigens al eerder heel sporadisch dit meegemaakt, maar minuutje later deed ie het gewoon weer. Nu niet meer. Enig kans op succes bij een officieel service center? Of moet ik het echt via de webwinkel oplossen? (ik weet niet eens meer welke :X )

Echt balen al die kleine foutjes bugjes enzovoort. Misschien is het toch verstandig een tijdje te wachten om hem te kopen want zo schiet het niet op. Iedereen heeft ook weer wat anders, dat is het rare.

pepernooot

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 5284

Weet iemand waarin de KPN versie van de 750 met de normale verschilt ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• baquelappe
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 17-05 17:05
Nergens in, ik heb een K750 icm. met een Hi20 abo. Is gewoon een normale K750 zonder locks op iets, zonder vervelende dingen er in. Gewoon zoals Sony hem bedoeld heeft :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 5284

baquelappe schreef op zondag 24 juli 2005 @ 00:29:
Nergens in, ik heb een K750 icm. met een Hi20 abo. Is gewoon een normale K750 zonder locks op iets, zonder vervelende dingen er in. Gewoon zoals Sony hem bedoeld heeft :)
Vreemd, er zit bij een online shop wel 50 euro verschil tussen in het voordeel van die KPN versie.
Ook geen stickertje ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Worldwide
  • Registratie: Mei 2005
  • Niet online

Worldwide

Vinyl

Anoniem: 5284 schreef op zondag 24 juli 2005 @ 01:01:
[...]

Vreemd, er zit bij een online shop wel 50 euro verschil tussen in het voordeel van die KPN versie.
Ook geen stickertje ?
Simlock, dat wil zeggen: alleen te gebruiken op het KPN netwerk.
Die andere is simlockvrij, dat wil zeggen: Te gebruiken i.c.m. alle netwerken.
Maar dat had je onderhand natuurlijk zelf al gevonden ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ginz

Ginz

Trek Superfly 5 powered

Sow....

- K750 van zwart omgebouwd naar zilver.
- 1GB MemoryStick Duo Pro erin.
- Persoonlijk thema
- Koptelefoon gemod.(vette Sony's erop)

Ginz is momenteel wel weer even klaar

-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SambalBij
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 12:59

SambalBij

We're all MAD here

Heb bij die van mij nu de Vodafone branded software vervangen voor standaard SE software.
Moet zeggen dat dat een enorm verschil in snelheid in de menu's enzo.
Nu alleen nog het Voda logotje voorop vervangen en we hebben een standaard zilveren toestel :)

Sometimes you just have to sit back, relax, and let the train wreck itself

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 150033 schreef op zaterdag 23 juli 2005 @ 23:21:
En nog een vraagje: als ik hem op gsm.nl bestel en er is iets mis met het toestel, kan ik dan gewoon naar zo'n SE Service Point gaan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• m0nk
  • Registratie: Juni 2001
  • Nu online

m0nk

16-09-2003 15.15

Heb hem sinds gisteren, bij een Orange 32,50 1 jaar, gratis en kreeg er een sok bij van Bagmovil oid.
Echt een mooi toestelletje :)

13-05-2016 15:00 | 08-11-2017 8:30 | 25-11-2024 13:47

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AP3X
  • Niet online
Anoniem: 150033 schreef op zaterdag 23 juli 2005 @ 23:21:
ik heb de telefoon al zolang hij verkrijgbaar is in Nederland en heb geen screenprotector.
er zit ook nog geen enkel krasje op het scherm.
als je er gewoon mee omgaat (altijd op tafel laten liggen of in een broekzak/jaszak zonder iets erbij, sleutels oid) heb je zo'n ding niet nodig.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AP3X
  • Niet online
Anoniem: 150033 schreef op zondag 24 juli 2005 @ 09:31:
[...]

En nog een vraagje: als ik hem op gsm.nl bestel en er is iets mis met het toestel, kan ik dan gewoon naar zo'n SE Service Point gaan?
ja, in de winkel verwijzen je ook vaak door naar de SE Service Points dus wat dat betreft zit daar geen verschil met een online shop

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AP3X
  • Niet online
Anoniem: 19321 schreef op zaterdag 23 juli 2005 @ 23:23:
Ik kan nergens vinden hoe je kan instellen hoe lang een screensaver te zien is..

Iemand hulp ?
helaas, dit kan niet

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Flipm0de
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 08-07 21:32

Flipm0de

geen

m0nk schreef op zondag 24 juli 2005 @ 10:03:
Heb hem sinds gisteren, bij een Orange 32,50 1 jaar, gratis en kreeg er een sok bij van Bagmovil oid.
Echt een mooi toestelletje :)
waar heb je die besteld? Want in de Orange shop kost ie volgens de medewerker nog 60euro?

flipm0de ! flipm0de is the greatest!!!!!!!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zeeuw
  • Laatst online: 07:42

Zeeuw

5.6

Ginz schreef op zondag 24 juli 2005 @ 01:37:
Sow....

Ok, en hoe heb je die andere koptelefoontjes er opgekregen?

Toch niet gewoon stekker doorknippen, kabels strippen, kabels solderen en isolatietape erover? :P

Read the badge, Bitch!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Chaser2600 schreef op zondag 24 juli 2005 @ 11:20:
[...]

ik heb de telefoon al zolang hij verkrijgbaar is in Nederland en heb geen screenprotector.
er zit ook nog geen enkel krasje op het scherm.
als je er gewoon mee omgaat (altijd op tafel laten liggen of in een broekzak/jaszak zonder iets erbij, sleutels oid) heb je zo'n ding niet nodig.
Thank you. :Y)

Ik ga hem nu bestellen. _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• m0nk
  • Nu online

m0nk

16-09-2003 15.15

ook handig tegen krasjes :) http://www.bagmovil.com/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Niles
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 27-01-2024
Ik heb vlak voor m'n vakantie een K750i bij TforTelecom gehaald, en ben er best tevreden over (hiervoor lange tijd geen telefoon gehad...daarvoor had ik een klassieker: Siemens C35i dus dit is een hele vooruitgang ;) ). Ik heb de Vodafone genomen en bij het doornemen van de Start Post viel het mij op dat ik met mijn vodafone telefoon (met Vodafone abo) wél gewoon MP3's erop kan zetten (lijkt me heel sterk dat daar standaard al een DRM erop stond, ik heb ze er iig niet opgezet) en ik kan ook gewoon MP3's als ringtone instellen? Iemand enig idee hoe dat komt.

Tevens nog een vraag: Ik wilde dus die USB driver gaan installeren, zoals beschreven door een mede GoT'er, maar ik had hiervoor al een andere driver geinstalleerd. Nu heb ik die via apparaatbeheer weggegooit, maar zogauw ik dan m'n K750i weer aansluit, gaat hij opzoek naar drivers (ik krijg _niet_ zo'n scherm dat ik kan kiezen om zelf te zoeken ed) en hij vind gelijk die drivers die ik daarvoor geinstalleerd had (en weer verwijderd had). Ik kan dus niet de goede USB driver installeren. Iemand weet hoe ik dat wél kan doen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 126738

Is er al iets van informatie over wat er in de volgende firmware veranderd gaat worden? Neem aan dat de video kwaliteit weer zo wordt zoals bij de eerste firmware ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Contract is getekend. Dalijk even mailen. :) Hoe lang duurt het eigenlijk voordat ik de gsm + simkaart heb als ik hem bij gsm.nl hebt besteld?

En even over de batterij: de een zegt dat ik de eerste keer dat beetje stroom dat erin zit 'op moet maken', en de ander zegt dat ik hem direct op moet laden. Wat moet ik precies doen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dadj
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 15-12-2022

dadj

Boeiend, boeiend!

Anoniem: 126738 schreef op zondag 24 juli 2005 @ 13:10:
Is er al iets van informatie over wat er in de volgende firmware veranderd gaat worden? Neem aan dat de video kwaliteit weer zo wordt zoals bij de eerste firmware ?
moet je niet gewoon een instelling wijzigen om de video kwaliteit weer hoog te krijgen?

XBOX 360 Gamertag | Mac mini | Macbook | iMac - God Does Not Have a Plan; He is Just a Kid With an Antfarm

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 97618

Hallo,

Ben om een of andere duistere reden het batterijklepje van mn k750 verloren!! :-(

weet iemand waar ik deze misch los zou kunnen kopen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tycoontje
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 04-07 22:01
Anoniem: 150033 schreef op zondag 24 juli 2005 @ 13:20:
En even over de batterij: de een zegt dat ik de eerste keer dat beetje stroom dat erin zit 'op moet maken', en de ander zegt dat ik hem direct op moet laden. Wat moet ik precies doen?
Volgens de handleiding die je er netjes bij krijgt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Speedy-Andre

Speedy-Andre

Sony ZL, XA, Nokia XR20

Anoniem: 150033 schreef op zondag 24 juli 2005 @ 13:20:
Contract is getekend. Dalijk even mailen. :) Hoe lang duurt het eigenlijk voordat ik de gsm + simkaart heb als ik hem bij gsm.nl hebt besteld?

Reken op een weekje als de K750i op voorraad is, je papieren gaan naar Debitel, die stuurt de sim naar gsm.nl en dan krijg je het spulletje compleet in een doos thuis.
Ik ben hem gaan gebruiken zonder op te laden, hij was voor 2/3 vol. Bij dit soort batterijen is het niet erg als je hem halverwege oplaadt, maar ik zou hem wel een keer leeg trekken en volledig opladen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ck2000nl
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 14-04 14:49
Anoniem: 97618 schreef op zondag 24 juli 2005 @ 13:57:
Hallo,

Ben om een of andere duistere reden het batterijklepje van mn k750 verloren!! :-(

weet iemand waar ik deze misch los zou kunnen kopen?
Hier misschien: http://cnn.cn/shop/sonyericsson-k750i-c-28_105.html

heb er geen ervaring mee met deze shop :)

| Sony VAIO Pro 13" 8GB 256GB ssd Windows 8 |

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 19321

helaas, dit kan niet
Chaser2600 schreef op zondag 24 juli 2005 @ 11:22:
[...]Roppenzo schreef op zaterdag 23 juli 2005 @ 23:23:

Iemand hulp ?

helaas, dit kan niet
waarom zit er dan zo'n screensaver op als tie maar 3 sec zichtbaar is :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Speedy-Andre

Speedy-Andre

Sony ZL, XA, Nokia XR20

Ginz schreef op zondag 24 juli 2005 @ 01:37:
Sow....

- K750 van zwart omgebouwd naar zilver.
- 1GB MemoryStick Duo Pro erin.
- Persoonlijk thema

Laat eens even zien dan ;)
Met name de oordopjes vind ik interessant, het liefst zet ik er zo'n 3,5mm jack op (is al ergens beschreven), dan kan ik kiezen welke dopjes ik erop zet zonder de boel te slopen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

thanks! ik zal er eens naar kijken ..

iemand anders nog shops? misch nederlandse?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Speedy-Andre schreef op zondag 24 juli 2005 @ 14:00:
[...]

Reken op een weekje als de K750i op voorraad is, je papieren gaan naar Debitel, die stuurt de sim naar gsm.nl en dan krijg je het spulletje compleet in een doos thuis.
Ik ben hem gaan gebruiken zonder op te laden, hij was voor 2/3 vol. Bij dit soort batterijen is het niet erg als je hem halverwege oplaadt, maar ik zou hem wel een keer leeg trekken en volledig opladen.
Ok, dan hoop ik dat ik hem zaterdag krijg. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Afbeeldingslocatie: http://cnn.cn/shop/images/k750silverfullset.jpg

Als ik deze koop, kan ik dan wanneer ik wil men k750 wisselen van zwart naar zilver of is dit een heel gedoe?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brammel
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 06-07 17:52
Hoe kan dit:
http://shopwireless.sonye.../1/accessory/249690/cat/2
17 dollar voor die HPM-70 headset, terwijl de oordoppen die er aan zitten los veel duurder zijn...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 35054

Hoe zit dan nu met oordoppen aansluiten? Ginz, wil je wat meer vertellen over die mod die je uitgevoerd hebt en waarom/hoe? Blijkbaar kan dr niet zomaar een standaard 3.5mm stekker in de k750i? Dat verloopstukje naar 3.5mm waar ik ergens in deze thread over gelezen had, is dat geen betere optie dan? Zou het slecht vinden als je niet gemakkelijk andere speakers er op kan aansluiten.

Zelf wil ik voor deze dopjes gaan: www.mp3man.nl/product/16408

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 149915 schreef op zondag 24 juli 2005 @ 14:56:
[afbeelding]

Als ik deze koop, kan ik dan wanneer ik wil men k750 wisselen van zwart naar zilver of is dit een heel gedoe?
waar koop je dat frontje?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Flipm0de

Flipm0de

geen

@ Monk.

Waar heb je de SE gratis met een Orange 32,5 gekregen? In de shop zeiden ze dat ie nog 60euro was.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 54683

Ik denk dat ik 'm mooi prepaid ga halen :).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• baquelappe
Say, de start post is wat labiel aan het worden. De afbeeldingen van de styling zijn wijlen. B)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 150136

Heeft iemand ervaring met de accu van de K750 tov de K700? Ik heb momenteel nog de K700 en baal van de accu, die moet om de dag opnieuw aan het infuus. Gaat de K750 accu langer mee?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Speedy-Andre

Speedy-Andre

Sony ZL, XA, Nokia XR20

Anoniem: 150136 schreef op zondag 24 juli 2005 @ 17:49:
Heeft iemand ervaring met de accu van de K750 tov de K700? Ik heb momenteel nog de K700 en baal van de accu, die moet om de dag opnieuw aan het infuus. Gaat de K750 accu langer mee?
Hangt er vanaf hoe je hem gebruikt ;)
Ik doe er een week mee, overdag heb ik BT uit en ik reis constant door het hele land.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AP3X
  • Niet online
Anoniem: 19321 schreef op zondag 24 juli 2005 @ 14:06:
helaas, dit kan niet

[...]

waarom zit er dan zo'n screensaver op als tie maar 3 sec zichtbaar is :?
tjah, goeie vraag :-)
zover ik weet is dit overigens nooit anders geweest bij Sony Ericsson
bij de T610 was dit ook al

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AP3X
  • Niet online
Anoniem: 150136 schreef op zondag 24 juli 2005 @ 17:49:
ik haal denk ik ongeveer een week en dan gaat mijn bundel er ruim doorheen
maargoed, nu stelt een belbundel van 22,50 Euro bij KPN ook niet zoveel voor ;-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ginz

Ginz

Trek Superfly 5 powered

Anoniem: 35054 schreef op zondag 24 juli 2005 @ 15:45:
Hoe zit dan nu met oordoppen aansluiten? Ginz, wil je wat meer vertellen over die mod die je uitgevoerd hebt en waarom/hoe? Blijkbaar kan dr niet zomaar een standaard 3.5mm stekker in de k750i? Dat verloopstukje naar 3.5mm waar ik ergens in deze thread over gelezen had, is dat geen betere optie dan? Zou het slecht vinden als je niet gemakkelijk andere speakers er op kan aansluiten.

Zelf wil ik voor deze dopjes gaan: www.mp3man.nl/product/16408
Digitale camera heb ik opgestuurd ter reparatie. Dus ik kan geen foto's nemen. Maar, zodra hij terug is van reparatie, dan zal ik foto's nemen. Ook macro foto's, dat het echt duidelijk is.

Toch zou ik ook willen melden dat ik hier het nivo echt zeer laag vindt. Dat ligt niet aan iedereen die hier komt, maar veelal aan de beginnners of de mensen die hier niet zo vaak komen.

De standaard vragen die vergelijkbaar zijn met "Is de aarde rond of plat?" die zijn hier natuurlijk niet op hun plaats. Daarvoor kan je beter naar beginnersweb of zoiets als dat.

Ook alle vragen en opmerkingen met betrekking tot het verkrijgen van een K750 met een abonnement zijn hier eigenlijk niet op de juiste plaats. Daarvoor zijn forums zoals telecomvergelijker. Wij hier zijn meer tweakers, het bespreken en bediscuseren van de technieken.

Eigenlijk weet ik dat ik dit voor de katseviool post, want degene die dit leest zijn meestal de mensen die niet van de nutteloze vragen stellen, maar ook aandachtig andere hun posts leest. En degene voor wie dit bedoelt is, die lezen dit toch niet, omdat ze toch alleen maar op een standaard antwoord wachten die gegeven moet worden op een voor_de_1000_ste_keer gevraagde vraag.....

Tot hier mijn klaagrede. En nu maar hopen dat er toevallig ook mensen die zijn die dit eigenlijk nooit zouden lezen, maar nu toevallig wel, en daardoor misschien iets veranderen.

[ Voor 20% gewijzigd door Ginz op 25-07-2005 02:50 ]

-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Speedy-Andre schreef op zondag 24 juli 2005 @ 18:08:
[...]

Hangt er vanaf hoe je hem gebruikt ;)
Ik doe er een week mee, overdag heb ik BT uit en ik reis constant door het hele land.
Zou BT erg veel accuspanning gebruiken? Heb nl. een BT carkit en BT staat bij mij dus altijd aan. Vindt het ontzettend vervelend om eerst te moeten connecten voordat ik weg kan rijden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ginz

Ginz

Trek Superfly 5 powered

baquelappe schreef op zondag 24 juli 2005 @ 17:28:
Say, de start post is wat labiel aan het worden. De afbeeldingen van de styling zijn wijlen. B)
Uhm.... Zou jij niet even wat minder kritiek willen leveren op de startpost.

Daar zit namelijk ZOVEEL informatie en tijd in, dat zo'n opmerking niet echt gewaardeerd wordt.

-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

ff een andere vraag tussendoor: is de onderkant van de 750 exact hetzelfde als die van de K700? Als dat zo is dan hoef ik mijn telefoonhouder nl. niet te vervangen :-) Ik heb deze in m'n bezit

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Ginz schreef op zondag 24 juli 2005 @ 18:48:
[...]

Uhm.... Zou jij niet even wat minder kritiek willen leveren op de startpost.

Daar zit namelijk ZOVEEL informatie en tijd in, dat zo'n opmerking niet echt gewaardeerd wordt.
Nou Ginz, nu vind ik toch dat je wat te hard van stapel loopt, eerst kom je met kritiek op de gebruikers hier en als iemand even een foutje aangeeft wordt je gelijk helemaal boos.
Het maakt niet uit of zo een opmerking wel of niet gewaardeerd wordt, die gozer geeft een fout aan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AP3X
  • Niet online
Anoniem: 150136 schreef op zondag 24 juli 2005 @ 19:10:
ff een andere vraag tussendoor: is de onderkant van de 750 exact hetzelfde als die van de K700? Als dat zo is dan hoef ik mijn telefoonhouder nl. niet te vervangen :-) Ik heb deze in m'n bezit
nope, de k750i heeft een nieuw type aansluiting

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Niles
Ik vraag het nogmaals maar: iemand die weet waarom ik met m'n vodafone k750i wél gewoon non-DRM mp3's op m'n telefoon kan zetten zonder enige moeite én ook gewoon mp3's als ringtone instellen terwijl er in de start post staat dat dit niet kan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Speedy-Andre

Speedy-Andre

Sony ZL, XA, Nokia XR20

Anoniem: 150136 schreef op zondag 24 juli 2005 @ 18:45:
[...]

Zou BT erg veel accuspanning gebruiken? Heb nl. een BT carkit en BT staat bij mij dus altijd aan. Vindt het ontzettend vervelend om eerst te moeten connecten voordat ik weg kan rijden.
Ik geef aan hoe ik de week door kom, 's avonds staat BT wel aan en dat duurt zo'n 7-8u, dus vergelijkbaar met een werkdag :9
Ik gebruik hem niet als wekker, dus 's nachts heeft ie ff rust, net als ik ;)
Als hij 's avonds via de usbkabel wordt bijgeladen, kan dat in principe geen kwaad voor de accu.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Speedy-Andre

Speedy-Andre

Sony ZL, XA, Nokia XR20

Niles schreef op zondag 24 juli 2005 @ 19:24:
Ik vraag het nogmaals maar: iemand die weet waarom ik met m'n vodafone k750i wél gewoon non-DRM mp3's op m'n telefoon kan zetten zonder enige moeite én ook gewoon mp3's als ringtone instellen terwijl er in de start post staat dat dit niet kan?
Met mijn unbranded K750i (oude firmware) lukt het ook, ik heb net een cd geripped naar mp3 (lame encoder) en die speelt ie gewoon af.
Ik heb nog geen mp3 gezien die niet speelde, was dit probleem niet met een andere branded K750i :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ginz

Ginz

Trek Superfly 5 powered

Anoniem: 149915 schreef op zondag 24 juli 2005 @ 19:15:
[...]

Nou Ginz, nu vind ik toch dat je wat te hard van stapel loopt, eerst kom je met kritiek op de gebruikers hier en als iemand even een foutje aangeeft wordt je gelijk helemaal boos.
Het maakt niet uit of zo een opmerking wel of niet gewaardeerd wordt, die gozer geeft een fout aan.
offtopic:
Dan valt dat ook op een andere manier te melden dat het over een labiele startpost te hebben

-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Niles
Speedy-Andre schreef op zondag 24 juli 2005 @ 19:29:
[...]

Met mijn unbranded K750i (oude firmware) lukt het ook, ik heb net een cd geripped naar mp3 (lame encoder) en die speelt ie gewoon af.
Ik heb nog geen mp3 gezien die niet speelde, was dit probleem niet met een andere branded K750i :?
Tevens heeft Vodafone het gebruik van MP3 ringtones geblokkeerd, en ondersteund alleen maar ringtones die zijn voorzien van een DRM sleutel
Lichtelijk verkeerd gelezen. In de startpost staat dus dat het gebruik MP3 ringtones is geblokeerd, en dat er alleen ringtones die zijn voorzien van een DRM sleutel gebruikt kunnen worden. Bij mij is dat dus niet het geval. Ik kan gewoon elke wikkekeurige (niet-DRM) MP3 als beltoon instellen. Niet dat het mij veel uitmaakt, ben er alleen maar blij mee uiteraard, maar vind het wel raar dat dit dan bij mij niet zo is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Speedy-Andre

Speedy-Andre

Sony ZL, XA, Nokia XR20

Ik kan mijn geripte mp3's ook als ringtone gebruiken, DRM zit er bij mij niet in, dit kan aan m'n oude firmware liggen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• m0nk
  • Nu online

m0nk

16-09-2003 15.15

Flipm0de schreef op zondag 24 juli 2005 @ 16:44:
@ Monk.

Waar heb je de SE gratis met een Orange 32,5 gekregen? In de shop zeiden ze dat ie nog 60euro was.
Mjah ken daar iemand dus krijg dan meestal klein beetje korting.
Ik zag wel ergens op telecomvergelijker dat hij gratis bij een debitel 17,50 1 jaar..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Flipm0de

Flipm0de

geen

ok thx, ik zit wel goed bij Orange dus blijf daar wel bij

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• baquelappe
Laat maar.

[ Voor 155% gewijzigd door baquelappe op 24-07-2005 21:18 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• willy1986
  • Registratie: April 2004
  • Niet online
Ginz schreef op zondag 24 juli 2005 @ 18:39:
Toch zou ik ook willen melden dat ik hier het nivo echt zeer laag vindt. Dat ligt niet aan iedereen die hier komt, maar veelal aan de beginnners of de mensen die hier niet zo vaak komen.

De standaard vragen die vergelijkbaar zijn met "Is de aarde rond of plat?" die zijn hier natuurlijk NIET op hun plaats. Daarvoor kan je beter naar beginnersweb of zoiets als dat.

Ook alle vragen en opmerkingen met betrekking tot het verkrijgen van een K750 met een abonnement zijn hier eigenlijk niet op de juiste plaats. Daarvoor zijn forums zoals telecomvergelijker. Wij hier zijn meer tweakers, het bespreken en bediscuseren van de technieken.

Eigenlijk weet ik dat ik dit voor de katseviool post, want degene die dit leest zijn meestal de mensen die niet van de nutteloze vragen stellen, maar ook aandachtig andere hun posts leest. En degene voor wie dit bedoelt is, die lezen dit toch niet, omdat ze toch alleen maar op een standaard antwoord wachten die gegeven moet worden op een voor_de_1000_ste_keer gevraagde vraag.....

Tot hier mijn klaagrede. En nu maar hopen dat er toevallig ook mensen die zijn die dit eigenlijk nooit zouden lezen, maar nu toevallig wel, en daardoor misschien iets veranderen.
Ik heb hier verder niets aan toe te voegen :)

Ik heb namelijk in Deel 2 al iets dergelijks in het forum gepost. Naar mijn mening lezen niet erg veel tweakers de vorige draadjes en de bijgeleverde handleiding. :|

offtopic:
[quote] een bericht van de triple-poster binnen 9 min!: " Mijn welgemeende excuses voor het feit dat ik een fout aangeef, volgende keer zoek je het zelf maar uit."[/quote]
Een positief emailtje was mischien wat aardiger geweest :) (jammer dat niet elke tweaker(...) die optie aanbied!? :? IMO is de SP hoofdzakelijk bedoelt als algemene info bron. Moeten de kopjes dan zó aantrekkelijk zijn dat dat de reden is voor anderen om de K750 te kopen?

[ Voor 17% gewijzigd door willy1986 op 24-07-2005 21:33 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• baquelappe
Dat lijkt me niet meer dan logisch. Mensen willen gewoon antwoord op hun vraag, en gaan zich niet eerst door 42946924 posts heen vechten in de hoop daar een antwoord te vinden.

Een beter idee is het gebruiken van de search, maar dat wordt al sinds het bestaan van de fora niet gedaan en zal waarschijnlijk ook nooit gebeuren.

Helaasch!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• baquelappe
Anoniem: 149915 schreef op zondag 24 juli 2005 @ 19:15:
[...]

Sterker nog, het wat geen kritiek. Ik gaf enkel een foutje aan in de startpost. Als dat stukje text te hoog gegrepen is voor hem, helaas dan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 11700

Hoe installeer ik die USB drivers voor de update service?
Ik heb mijn telefoon al aan mijn computer verbonden gehad, dus windows heeft al drivers geinstalleerd. Als ik de instructies van de SE site volg krijg ik niet de hardware wizzard. :(

Installatie-instructies
1. Download the zip file to your computer. Remember where you put it.
2. Unzip the file to a temporary folder.
3. Turn off your phone.
4. Connect the USB cable to the PC but not to the phone.
5. Hold down the 'c'-key and connect your phone to the USB cable.
6. This will start the Windows Found New hardware wizard that will be used during the installation.
7. Follow the instructions in the wizard; choose to "Install from a list ..", then press "Next".
8. Browse to the temporary folder created under step 2 above to point to the driver to install, then press "Next".
9. When the driver is installed, press "Finish".

Ik heb via de device manager geprobeerd de Sony Ericsson 750 entry up te daten met de nieuwe driver, maar daar trapte hij niet in.

Als ik nu via de SE site wil updaten krijg ik na het aanklikken van alle opties een blanco scherm en er gebeurt niets ... :'(

Wie weet wat er mis is op mijn machine?

[edit]
(ik heb trouwens ook het update service programme v1.19 uit de startpost geinstalleerd)

[ Voor 7% gewijzigd door Anoniem: 11700 op 24-07-2005 21:33 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• VIC_TOR
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 02-04-2024
Anoniem: 150136 schreef op zondag 24 juli 2005 @ 19:10:
je hebt voor de K750 de HCH-61 nodig. Heb hem sinds 2 dagen ook in mijn auto i.c.m met een autolader en de BT-carkit van SE. Moet alleen nog de accon draad van de carkit aansluiten om alles te testen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SimonMc
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 27-06 21:02
Zou iemand mij kunnen verklaren waarom sommige foto's, die getrokken zijn door de K750i, er zo raar uitzien?
En met raar bedoel ik dat het lijkt alsof er een ruitjesmotief verwerkt zit in de foto's, en dat kun je bv.
duidelijk zien met de laatste foto's die hier gepost zijn, in die haven.
Het lijkt hier toch niet zomaar over "ruis" te gaan, omdat het ruitjespatroon echt symmetrisch is :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 150157

Dag mensen, ik zit hier met een update probleem (zoals velen hier). Ik heb het echt heel lang er naar gezocht maar ik kon het nergens vinden. Ik heb een hele andere probleem dan de meeste mensen. Ik wil het SE update service 1.19 installeren om daarna de filmware te installeren maar ik blijf bij de onderstaande scherm. Hij wil maar niet finishen. Weet iemand misschien een oplossing hiervoor?

Afbeeldingslocatie: http://members.lycos.nl/muratozturk82/ov/seupdateservice119.gif
Geinstalleerd:
- pc suite
- usb drivers
- usb flash update
- laatste versie java

Ik kan gewoon via usb kabel bestanden kopieren naar me telefoon. Dus qua verbinding moet het goed zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CopyCatz
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 08-07 21:39
Anoniem: 11700 schreef op zondag 24 juli 2005 @ 21:32:
Als ik nu via de SE site wil updaten krijg ik na het aanklikken van alle opties een blanco scherm en er gebeurt niets ... :'(

[edit]
(ik heb trouwens ook het update service programme v1.19 uit de startpost geinstalleerd)
Nieuwste versie van de java runtime downloaden en installen. Ik had hetzelfde, na alle vragen een wit scherm waar je de updater zou moeten zien.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

VIC_TOR schreef op zondag 24 juli 2005 @ 22:07:
[...]

je hebt voor de K750 de HCH-61 nodig. Heb hem sinds 2 dagen ook in mijn auto i.c.m met een autolader en de BT-carkit van SE. Moet alleen nog de accon draad van de carkit aansluiten om alles te testen.
Mag ik vragen welke autolader je hebt gekocht? De houder is er eentje zonder snoer volgens mij. Op zich zou het wel makkelijk zijn dat de telefoon direct oplaad in de auto nl.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 150157

Ik word hier echt gek. Ik heb 2 uur lang zitten wachten dus ik heb m gecancelled en nu ik dat die toch is geinstalleerd. Maar als ik naar de update site van SE ga dan moet ik alsnog die update gezeik downloaden (SEUS119.exe). Dus ik dacht, ik verwijder het ff en installeer ik t weer, maar nu zit die weer bij uninstalling... en hij komt maar niet bij uninstall complete. Hoe lang moet ik op deze shit wachten? Wat een irritante rot ding man. Waarom via java in godsnaam? Ik heb dat rot ding toch nooit gemogen. Ik krijg er altijd problemen met programma's waar java nodig is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Mag je de bedragen van je bankafschrift bij een abo van gsm.nl (debitel_vodafone) zwart maken?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Speedy-Andre

Speedy-Andre

Sony ZL, XA, Nokia XR20

Anoniem: 150033 schreef op zondag 24 juli 2005 @ 22:48:
Mag je de bedragen van je bankafschrift bij een abo van gsm.nl (debitel_vodafone) zwart maken?
Ja natuurlijk, ik heb alleen de bankgegevens, mijn naam/adres en de datum van het afschrift laten staan, de rest incl. mijn saldo gaat ze geen #$%^ O-) aan ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Worldwide
  • Registratie: Mei 2005
  • Niet online

Worldwide

Vinyl

Anoniem: 150033 schreef op zondag 24 juli 2005 @ 22:48:
Afaik wel, het gaat er puur om dat er een adres bij de rekening zit, stukje controle dus. Anders gewoon je bankpasje copieren

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• superlex
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 25-04 15:27
sorry mensen,

ik ben lichtelijk gek aan het worden en heb nu dus een vraag aan jullie, de experts.

sinds zaterdag in het bezit van deze telefoon, update uitgevoerd. dat ging prima (gewoon de instructies volgen van de SE site).

plaatjes, ringtones en mp3 overzetten gaat prima via Blue tooth en de usb kabel. tot zover niets aan de hand. nu het probleem; het synchronizeren van outlook werkt bij mij voor geen meter.
mijn oude adresboek uit mijn k700 stond geloof ik binnen 20 seconden in outlook express.

met de sony software geprobeerd, lukt niet. blijft maar analyseren. toen bedacht dat het misschien aan outlookexpress zou kunnen liggen dus outlook geinstalleerd, beetje rommelen en het gaat ietsje beter. kan nu de map met mijn contacten via de instelingen selecteren.

helaas lukt het dan nog niet. ik wordt er steeds na een paar seconde uitgegooid met een foutmelding op mijn pc die ik niet kan lezen omdat hij heel snel weer weg is. ik blijf gewoon contact houden volgens mijn phone monitor (groen vinkje) en mijn telefoon geeft ook aan dat de verbinding verbroken is.

Het stomme is dat ik de agenda en taken wel kan synchroniseren! de agenda weliswaar met een fout melding maar het komt uiteindelijk goed over. en de taken zonder probleem.

Volgende stap was het met FMA proberen maar dat is helemaal een ramp. laatste versie met de updates op mijn pc staan. programma slaat steeds vast. heb de nummers vanuit outlook wel naar FMA gekregen maar daarmee houd het echt een beetje op. lees net in het aparte FMA topic dat er inderdaad problemen mee zijn.

nu de ham vraag: Wat doe ik verkeerd?

heb vanmiddag alle 40 pagina's doorgelezen maar helaas niets kunnen vinden.

wie is er zo vriendelijk om me een zetje in de goede richting te geven? misschien iets met de drivers?

heb alles zo van het cd'tje geinstalleerd en ongeveer 5 keer op accoord gedrukt. daarna voor het updaten een aparte driver geinstalleerd.
Oh ja, ook voor de zekerheid het cd'tje er afgegooid en de nieuwste versie van de site geplukt

(als het aan de drivers ligt zou ik dat wel raar vinden, je mag toch verwachten dat Sony het werkend aanlevert)

mijn dank is bij voorbaat al groot, heb nu een telfoon zonder contacten, vrij lastig,

Lex

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Tank you. :Y)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Speedy-Andre

Speedy-Andre

Sony ZL, XA, Nokia XR20

Ik heb alles de eerste keer gewoon via de sim gekopieerd.
In m'n T630 alle contacten naar de sim kopiëren en dan in de K750i de contacten weer naar het telefoongeheugen gestuurd :)
Op de sim staat alles nl. op dezelfde plek en daar kan weinig mee mis gaan, of je moet zoveel contacten hebben dat de sim te klein is :/
Een alternatief is MyphoneExplorer, die kon alles van de (met Outlook gesynchroniseerde) T630 importeren en opslaan, waarna ik het hele spulletje naar de K750i kon sturen via BT.
Dit is een omslachtige manier om te synchroniseren (T630/FMA/Outlook en vv werkt perfect) maar voorlopig doe ik het ermee, tot FMA wel goed met de K750i om kan gaan ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 87291

xtrme schreef op zaterdag 09 juli 2005 @ 17:00:
nokia multimedia converter heet het die doet het in ieder geval van 3gp naar avi volgens mij ook anders om
ik heb die nokia multimedia converter gedownload, alleen die van mij kan alleen iets omzetten NAAR 3gp en niet 3gp naar avi.. heb ik dan een verkeerde versie gedownload of zo?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Oyster
  • Niet online

Oyster

Prince

Jammer dat de camera van de K750 bij weinig licht ongelovelijk faalt. Heet beeld zit vol met strepen en is vaag. Buiten bij voldoende licht ben ik eeerg tevreden. Volgens mij maakt de k700 bij weinig licht mooiere foto's.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Amiet01
  • Registratie: Februari 2005
  • Laatst online: 09:56

Amiet01

Master_A

Ik heb ff een vraagje over omgezette films (videoclips) op de k750i in vergelijking met de k700i. Speelt de k750i het gewoon af zoals het op 15 fps op de pc wordt afgespeeld of is het net zo hakkelig als op de k700i? Op de k700i krijg ik alleen vloeiend beeld als ik de resolutie op 128x96 zet.
Als ik dan de resolutie op de k750i op QCIF (176x144) is het dan net als op de k700i of gewoon "vloeiend" (geen 24 fps natuurlijk) zoals het hoort te zijn?
Ik hoop dat ik het een beetje goed heb uitgelegd.

Master_A

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 147852

kan iemand me uitleggen he t kmt dat ik R1L002 op mijn telefoon krijgt als ik via sonyericsson update-service update? dit is tog die van davinci?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wessel99
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 29-09-2024
Wisten er trouwens al meer mensen dat XTNDconnect wat bij de T610 geleverd werd ook perfect werkt met de K750? Kunt het gewoon downloaden bij de T610 pagina op de SE site.

Nu synct ie eindelijk weer gewoon volautomatisch (binnen bereik van de bluetooth dongle=automatisch seriele poort=verbinding met phonemonitor = syncen XTNDconnect met outlook!)

Relaxed!

Overigens heb ik sinds de laatste firmware update veeeeeel minder problemen met mijn el-cheapo inbouw bluetooth carkit en heb ik het idee dat de batterij een stuk langer meegaat. Heb de K750i nu ongeveer een maand maar ik kom nu met bluetooth aan de (werk)week wel door!

(probleem dat ik had met mijn carkit was dat als ik op de knop "opnemen" drukte, de telefoon het gesprek in de telefoon aannam ipv in de carkit, dit terwijl de carkit wel de beltoon doorgaf/radio onderbrak).

Lijkt nu opgelost! Relaxed!

Enige minpuntje dat ik nu nog zie:

als ik een nieuw agendaitem wil toevoegen kan ik bij de datum niet meer op "meer" klikken en dan door de agenda scrollen (visueel een ma/di/wo uitkiezen). Dit kon bij de T610 wel, weet niet of het bij eerdere firmwares kon.

Ben iig erg in mijn nopjes, en ook nooit (meer) vastlopers, behalve bij dubieuze java-applets heeeel af en toe (wit scherm-> reboot).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wessel99
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 29-09-2024
superlex schreef op zondag 24 juli 2005 @ 22:57:
sorry mensen,

ik ben lichtelijk gek aan het worden en heb nu dus een vraag aan jullie, de experts.

sinds zaterdag in het bezit van deze telefoon, update uitgevoerd. dat ging prima (gewoon de instructies volgen van de SE site).

plaatjes, ringtones en mp3 overzetten gaat prima via Blue tooth en de usb kabel. tot zover niets aan de hand. nu het probleem; het synchronizeren van outlook werkt bij mij voor geen meter.
mijn oude adresboek uit mijn k700 stond geloof ik binnen 20 seconden in outlook express.

met de sony software geprobeerd, lukt niet. blijft maar analyseren. toen bedacht dat het misschien aan outlookexpress zou kunnen liggen dus outlook geinstalleerd, beetje rommelen en het gaat ietsje beter. kan nu de map met mijn contacten via de instelingen selecteren.

helaas lukt het dan nog niet. ik wordt er steeds na een paar seconde uitgegooid met een foutmelding op mijn pc die ik niet kan lezen omdat hij heel snel weer weg is. ik blijf gewoon contact houden volgens mijn phone monitor (groen vinkje) en mijn telefoon geeft ook aan dat de verbinding verbroken is.

Het stomme is dat ik de agenda en taken wel kan synchroniseren! de agenda weliswaar met een fout melding maar het komt uiteindelijk goed over. en de taken zonder probleem.

Volgende stap was het met FMA proberen maar dat is helemaal een ramp. laatste versie met de updates op mijn pc staan. programma slaat steeds vast. heb de nummers vanuit outlook wel naar FMA gekregen maar daarmee houd het echt een beetje op. lees net in het aparte FMA topic dat er inderdaad problemen mee zijn.

nu de ham vraag: Wat doe ik verkeerd?

heb vanmiddag alle 40 pagina's doorgelezen maar helaas niets kunnen vinden.

wie is er zo vriendelijk om me een zetje in de goede richting te geven? misschien iets met de drivers?

heb alles zo van het cd'tje geinstalleerd en ongeveer 5 keer op accoord gedrukt. daarna voor het updaten een aparte driver geinstalleerd.
Oh ja, ook voor de zekerheid het cd'tje er afgegooid en de nieuwste versie van de site geplukt

(als het aan de drivers ligt zou ik dat wel raar vinden, je mag toch verwachten dat Sony het werkend aanlevert)

mijn dank is bij voorbaat al groot, heb nu een telfoon zonder contacten, vrij lastig,

Lex
Wat dacht je van telefoonboek -> geavanceerd -> verzenden en dan Infrarood of bluetooth? Duurt een minuutje of 5, en zelfs je caller-plaatjes gaan mee!

Succes!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Speedy-Andre

Speedy-Andre

Sony ZL, XA, Nokia XR20

Raar tijdstip om je dat af te vragen :+
SE kwam later met de L firmware, maar die is gewoon officieel hoor ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Speedy-Andre

Speedy-Andre

Sony ZL, XA, Nokia XR20

Xtnd connect gebruik ik ook nog ja, die had ik nog van m'n T630 en die integreert mooi met Outlook :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ginz

Ginz

Trek Superfly 5 powered

baquelappe schreef op zondag 24 juli 2005 @ 21:21:
Dat lijkt me niet meer dan logisch. Mensen willen gewoon antwoord op hun vraag, en gaan zich niet eerst door 42946924 posts heen vechten in de hoop daar een antwoord te vinden.
Dat acht jij dan misschien wel logisch, maar dat is niet het niveau wat men hier van je verwacht. Die zeer duidelijk omschreven staat in de FAQ, huisregels en de Netiquette.
Een beter idee is het gebruiken van de search, maar dat wordt al sinds het bestaan van de fora niet gedaan en zal waarschijnlijk ook nooit gebeuren.

Helaasch!
Maar GoT is niet zomaar een forum zoals alle andere. En dat wil ik graag zo houden

-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 150016

SimonMc schreef op zondag 24 juli 2005 @ 22:08:
Zou iemand mij kunnen verklaren waarom sommige foto's, die getrokken zijn door de K750i, er zo raar uitzien?
En met raar bedoel ik dat het lijkt alsof er een ruitjesmotief verwerkt zit in de foto's, en dat kun je bv.
duidelijk zien met de laatste foto's die hier gepost zijn, in die haven.
Het lijkt hier toch niet zomaar over "ruis" te gaan, omdat het ruitjespatroon echt symmetrisch is :?
Heeft volgens mij te maken omdat de foto in een wat "donkere" omgeving is gemaakt. Wanneer je een foto maakt op klaarlichte dag, vind ik ze perfect (voor een telefoon). Alleen s'avonds is de kwaliteit eem stuk minder. Dit komt volgens mij door de software.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BeZaX
  • Registratie: Augustus 2003
  • Nu online
Ja met mooi weer maak je de mooiste foto's... met een donkere omgeving vind ik ze ook wat minder.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shiver23
  • Registratie: Januari 2001
  • Niet online

Shiver23

Wat sta je nou te kijken!

Is ook niet zo verwonderlijk dat in een donkere omgeving mindere foto's worden gemaakt. Met een "gewone" digicam is dit ook het geval. Alleen zit daar een normale flits, zodat je foto's er wel nomaal uitzien.

Tip: Als je de belichting iets langer zet dan is het al een stukje beter.

PSN: Shiver23

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 149707

Anoniem: 11700 schreef op zondag 24 juli 2005 @ 21:32:
Hoe installeer ik die USB drivers voor de update service?
Ik heb mijn telefoon al aan mijn computer verbonden gehad, dus windows heeft al drivers geinstalleerd. Als ik de instructies van de SE site volg krijg ik niet de hardware wizzard. :(

Installatie-instructies
1. Download the zip file to your computer. Remember where you put it.
2. Unzip the file to a temporary folder.
3. Turn off your phone.
4. Connect the USB cable to the PC but not to the phone.
5. Hold down the 'c'-key and connect your phone to the USB cable.
6. This will start the Windows Found New hardware wizard that will be used during the installation.
7. Follow the instructions in the wizard; choose to "Install from a list ..", then press "Next".
8. Browse to the temporary folder created under step 2 above to point to the driver to install, then press "Next".
9. When the driver is installed, press "Finish".

Ik heb via de device manager geprobeerd de Sony Ericsson 750 entry up te daten met de nieuwe driver, maar daar trapte hij niet in.

[edit]
Volgens mij kun je de drivers als volgt verwijderen. Ga naar Configuratiescherm->Systeem->Hardware->Apparaatbeheer->USB-Controllers. Kies de betreffende controller(s). Kies op het tabblad Stuurprogramma voor Installatie ongedaan maken.

Wat betreft de blanco scherm, kan dit te maken hebben met je JAVA. Download de laatste versie (http://www.java.com/en/download/index.jsp)
Pagina: 1 ... 10 ... 13 Laatste

Dit topic is gesloten.