Het Grote SonyEricsson K750 Topic - Deel 5 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 12 13 Laatste
Acties:
  • 4.585 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NaZ-
  • Registratie: Juli 2002
  • Niet online

NaZ-

Hoeblablahoeblabla

Anoniem: 149915 schreef op zaterdag 30 juli 2005 @ 13:56:
Zijn er eigenlijk ook mensen die helemaal nergens last van hebben en echt helemaal tevreden zijn over de SE?
Ik! :+ Ik ben echt helemaal tevreden over deze telefoon. Ik ken er mee bellen (!), foto's maken, mailtjes van mn @home account en gmail lezen/schrijven :P, sms'en, muziek op afspelen, filmpjes kijken, mee wakker worden (lees: wekker ;)), vette games op spelen en lekker ouwehoere! :P

Nja, ik ben dus echt tevreden :)! Op het begin had ik trouwens alleen last van af en toe een vastlopertje, na de update werkt alles dus perfect _/-\o_

*klopt af* B)

AMD Pentium 4 32+, 2056MB DDR-ROM, 60INCH HD, Logitech Muis, MS-Toeter

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 115254

Zijn er nog mensen die dit voor hebben?

Normaal steek ik mijn usbkabel in, laadt de telefoon op en heb ik een verwijderbare schijf bij.
Dit gaat allemaal vlot, maar soms vindt hij hem plots niet, dan laadt hij wel op, maar er komt geen schijf bij. Insteken en uittrekken blijft hetzelfde. De eerste maal dat ik dit probleem had, heb ik even de geheugenkaart geformateerd, maar nu er ondertussen al wat meer opstaat lijkt me dit geen fijne oplossing. Heb de gsm al eens verwijdert bij usbapparaten en terug geinstalleerd, nog steeds hetzelfde, enkel laden geen toegang meer tot de phone.

thx!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 98389

Anoniem: 149915 schreef op zaterdag 30 juli 2005 @ 13:56:
Zijn er eigenlijk ook mensen die helemaal nergens last van hebben en echt helemaal tevreden zijn over de SE?
Ik, ik had m als een van de eerst nooit geupdate en alles werkt perfect!! maar ik praat ook tegen mn telefoon! :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 149915

Anoniem: 98389 schreef op zaterdag 30 juli 2005 @ 20:13:
[...]

Ik, ik had m als een van de eerst nooit geupdate en alles werkt perfect!! maar ik praat ook tegen mn telefoon! :+
Haha zal ik ook doen wanneer ie hier binnenkomt :*)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• koentjek
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 22-04 23:34
Ik heb m ook besteld bij belnu.nl, hij is behandeling... Hoop wel dat ik de telefoon krijg voor mijn verjaardag, het is namelijk een cadeau van me ma! Ze betaald me abbo een jaar lang:D Kan echt niet wachten tot ik de telfoon in mijn handen heb.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 79124

Heb hem ook net besteld bij Telfort. 12 maanden*25 euro.. En telefoon voor niets.

Gene verkeerde aanbieding dacht ik zo.. Meot toch wel een waardige vervanger voor mn T610 zijn.

Iemand nog een advies voor een goedkope goede bluetooth headset...?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pina
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 08:49
hoi hoi,

ik ben ook aan het overwegen om dit toestel te kopen, maar ik ben bang voor de vele problemen die ik al heb gelezen met de software, maar zo te zien lost de firmware update veel op. Ik heb andere nog enkele vraagjes:

1. Indien je gebruik maakt van de mp3-speler, en je krijgt dan plots telefoon, hoor je dat dan via je oortjes dat je de telefoon moet oppakken en/of wordt de muziek dan onderbroken?

2. zit er nu eigenlijk een flash ingebouwd in de camera?

3. ik heb begrepen dat je niet zomaar uw headset kan gebruiken wegen de jack-uitgang. Is de meegeleverde headset van goede kwaliteit en is er een mogelijkheid dat het signaal draadloos wordt gestuurd (draadloze headset dus)

4. werkt de software niet enorm traag door de vele mogelijkheden van de telefoon? Zoja, is het enorm storend of niet?

5. kan je achteraf een foto resizen (kleiner maken) om hem dan via mms door te sturen?

6. ik heb begrepen dat je je mp3's kan gebruiken als ringtone, maar klopt het soms at indien je dat doet, het volume ervan heel laag is?

7. is het mogelijk om een avi/mpeg om te zetten naar 3gp extensie en zo dan af te spelen op de telefoon? Zo kan je dan theoretisch gezien toch ook divx omzetten en afspelen?
alvast bedankt _/-\o_

[ Voor 15% gewijzigd door pina op 31-07-2005 02:46 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zeeuw
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 21:20

Zeeuw

5.6

pina schreef op zondag 31 juli 2005 @ 02:26:
hoi hoi,

ik ben ook aan het overwegen om dit toestel te kopen, maar ik ben bang voor de vele problemen die ik al heb gelezen met de software, maar zo te zien lost de firmware update veel op. Ik heb andere nog enkele vraagjes:

2. zit er nu eigenlijk een flash ingebouwd in de camera?

Ja, moet je wel handmatig aanzetten, is gewoon een felle Led ofzoiets...kun je ook als lamp gebruiken of SOS signaal mee doorgeven

4. werkt de software niet enorm traag door de vele mogelijkheden van de telefoon? Zoja, is het enorm storend of niet?

Af en toe is ie wel wat traag ja, vooral fotos wegschrijven, brouwsen en inzoomen duurt even. menu heeft wel enige vertraging maar niet hinderlijk.

6. ik heb begrepen dat je je mp3's kan gebruiken als ringtone, maar klopt het soms at indien je dat doet, het volume ervan heel laag is?

Heb nog geen update uitgevoerd, heb R1A044 en bij mij speelt hij hem gewoon hard af!

7. is het mogelijk om een avi/mpeg om te zetten naar 3gp extensie en zo dan af te spelen op de telefoon? Zo kan je dan theoretisch gezien toch ook divx omzetten en afspelen?
alvast bedankt _/-\o_
Dat kan, staat hier al uitgelegd alleen worden het dan MPG4 filmpjes.

Read the badge, Bitch!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NaZ-
  • Registratie: Juli 2002
  • Niet online

NaZ-

Hoeblablahoeblabla

Dat hoeven niet persé mpg4 filmpjes te worden. Encoden naar .3gp gaat ook prima hoor :). En dat mp3tjes een laag volume krijgen als ringtone? Daar heb ik iig geen last van :? 'k heb trouwens ook geen last van een langzaam toestel/software oid..

AMD Pentium 4 32+, 2056MB DDR-ROM, 60INCH HD, Logitech Muis, MS-Toeter

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 116112

hoi hoi,

1. Indien je gebruik maakt van de mp3-speler, en je krijgt dan plots telefoon, hoor je dat dan via je oortjes dat je de telefoon moet oppakken en/of wordt de muziek dan onderbroken?

Als je wordt gebeld, wordt de muziek onderbroken maar niet automatisch opgenomen, hiervoor kun je het knopje genruiken wat aan de headset hangt! Dus niet dat je ineens iemand aan de telefoon hebt ofzo..

3. ik heb begrepen dat je niet zomaar uw headset kan gebruiken wegen de jack-uitgang. Is de meegeleverde headset van goede kwaliteit en is er een mogelijkheid dat het signaal draadloos wordt gestuurd (draadloze headset dus)

Ik had verwacht dat er qua muziek geen enkele bass in zou zitten, maar dit viel me echt reuze mee ben sennheiser / ipod gewend en moet zeggen dat ik het best aardig geluid vindt eigenlijk!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 143766

Anoniem: 115254 schreef op zaterdag 30 juli 2005 @ 20:06:

Normaal steek ik mijn usbkabel in, laadt de telefoon op en heb ik een verwijderbare schijf bij.
Dit gaat allemaal vlot, maar soms vindt hij hem plots niet, dan laadt hij wel op, maar er komt geen schijf bij. Insteken en uittrekken blijft hetzelfde. De eerste maal dat ik dit probleem had, heb ik even de geheugenkaart geformateerd, maar nu er ondertussen al wat meer opstaat lijkt me dit geen fijne oplossing. Heb de gsm al eens verwijdert bij usbapparaten en terug geinstalleerd, nog steeds hetzelfde, enkel laden geen toegang meer tot de phone.

thx!
Hier heb ik ook zo nu en dan last van. Je ziet inderdaad dat hij dan oplaadt, maar hij geeft de MS niet weer als verwisselbare schijf. In dat geval moet ik ff de computer rebooten en dan doet 'ie het weer. Het ligt volgens mij niet aan de telefoon, maar aan de manier waarop de computer omgaat met aangekoppelde hardware... ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pina
  • Laatst online: 08:49
bedankt voor de antwoorden O-)

1. nu ja, dan vroeg ik mij ook af of de draad van de headset niet "zwaar" wordt:

Afbeeldingslocatie: http://www.mobile-review.com/review/image/sonyeric/k750/pic9.jpg

volgens de foto hangt er een tussenstuk op. Ik heb vroeger een minidisc-recorder gehad, en sony levert een headset met een remote controller, en dat ding weegt zwaar door als je de dopjes in uw oren hebt, waardoor ze er altijd uitvallen. Ik heb schrik dat dit hier ook zo is, aangezien je dan niet uw eigen oortelefoontjes kan gebruiken ;( ...of is dat tussenstuk de microfoon?

Waar hangt dan de uitgang van de headphones? Ik reken dan dat het toestel in mijn broekzak zit, en indien de uitgang onderaan hangt, ligt die gsm zo ondersteboven in mijn broekzak, wat vrij idioot is 8)7

Ik hoop ook nog dat de kabel lang genoeg is...

2. heeft er iemand het al eens gedaan, een divx of zo bekeken op de gsm? Is het doenbaar? B)

[ Voor 16% gewijzigd door pina op 31-07-2005 12:24 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tycoontje
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 30-04 17:05
1. Dat "tussenstuk" is niet zo zwaar. Merk je niets van. Het is inderdaad de microfoon, met de push-to-talk knop. Wordt aangesloten onder op het toestel. Dezelfde connector als voor de lader. Kabel is lang genoeg, maar toestel komt inderdaad nogal snel onderstebocen in je broekzak. Maarja, als je het niemand vertelt, is het niet zo idioot, toch? :)

2. Volgens mij waren er in de voorgaande delen wel een aantal mensjes die een complete film hadden overgezet..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BeZaX
  • Registratie: Augustus 2003
  • Laatst online: 08:33
Wat maakt het nou uit hoe je telefoon in je broekzak zit... 8)7

[ Voor 5% gewijzigd door BeZaX op 31-07-2005 12:40 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• willy1986
  • Registratie: April 2004
  • Niet online

Ik heb bij mijn profiel (Port Handsfree) antwoord modus op automatisch gezet (of is dat standaard?). Wanneer ik word gebeld (ik heb ondertussen de mp3 speler aan en de headset op) word de mp3 op pauze gezet. Mijn K750 gaat over in mijn broekzak, 2 tellen later word hij automatisch opgenomen. :) Wanneer het gesprek word beeindigd speelt de mp3 weer verder _/-\o_ Bevalt me prima! :)
pina schreef op zondag 31 juli 2005 @ 12:22:
bedankt voor de antwoorden O-)

1. nu ja, dan vroeg ik mij ook af of de draad van de headset niet "zwaar" wordt:

Nee :) Hij is niet zwaar. Ik heb ook 2 minidisc's gehad (allebei verzopen |:( ) enne daar zat op de achterkant van de AB een wasknijper (oid) Ook op deze headset zit een klein knijpertje waarmee je hem aan je shirt kan hangen. Het draad is lang genoeg om je mobiel in je broekzak te stoppen. (van af de stekker tot de mic/push to talk knop is hij ruim één meter lang ) En op zijn kop of niet... k750 werkt in elke positie! ;)
2. heeft er iemand het al eens gedaan, een divx of zo bekeken op de gsm? Is het doenbaar? B)
Ja heb ik gedaan. Ja, is doenbaar ;)
Maar het is wel handig als je wat groter geheugen dan hebt (wil je naast een filmpje ook wat foto's bewaren enz.)

[ Voor 43% gewijzigd door willy1986 op 31-07-2005 13:29 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• willy1986
  • Niet online
.

[ Voor 100% gewijzigd door willy1986 op 31-07-2005 13:26 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ajblokhuis
  • Laatst online: 20-02 20:16
Ik zag ergens eerder op het forum al iemand die z'n gewone hoofdtelefoon wilde aansluiten; op deze site vond ik waar je een adapter hiervoor kunt bestellen: http://www.doml.com

Zelf heb ik ook nog een vraagje; uit de beschrijving van de telefoon op dit forum staat dat er in totaal 200 berichten kunnen worden opgeslagen. Weet iemand of en hoe je dit kan vergroten? In het boekje van de telefoon staat namelijk dat de berichten opgeslagen worden in het telefoongeheugen en dan kunnen er dus naar mijn idee meer worden opgeslagen dan 200...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Speedy-Andre
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 19:44

Speedy-Andre

Sony ZL, XA, Nokia XR20

Ik vraag me wel eens af waarom je 200 sms-jes in je geheugen wilt opslaan :?
Met FMA of andere proggies kun je ze naar je pc kopiëren en dan heb je weer ruimte over.

PVoutput 2x Toshiba Daiseikai 8 3,5kW, SWW Atlantic Explorer V3 200l. Gasloos aug 2016, 8620Wp, Monoblock Panasonic J 7kW

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• yGiDoRp
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 20-04 16:34

yGiDoRp

Sawasdee

Anoniem: 115254 schreef op zaterdag 30 juli 2005 @ 20:06:

thx!
Anoniem: 143766 schreef op zondag 31 juli 2005 @ 12:03:
[...]

Hier heb ik ook zo nu en dan last van. Je ziet inderdaad dat hij dan oplaadt, maar hij geeft de MS niet weer als verwisselbare schijf. In dat geval moet ik ff de computer rebooten en dan doet 'ie het weer. Het ligt volgens mij niet aan de telefoon, maar aan de manier waarop de computer omgaat met aangekoppelde hardware... ;)
Gebruiken jullie toevallig ook Windows Mediacenter? Mijn PC met Mediacenter heeft dat probleem namelijk ook. Ik heb Windows al eens opnieuw geinstalleerd en dat probleem bleef.

Op de Windows XP machines die ik heb geprobeerd en op mijn Windows Server 2003 bak werkt het allemaal prima.

Stay far away from the TV and turn the lights on when watching this program. Mixcloud | Facebook | SHOT

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 143766

yGiDoRp schreef op zondag 31 juli 2005 @ 14:19:
[...]

[...]

Gebruiken jullie toevallig ook Windows Mediacenter? Mijn PC met Mediacenter heeft dat probleem namelijk ook. Ik heb Windows al eens opnieuw geinstalleerd en dat probleem bleef.

Op de Windows XP machines die ik heb geprobeerd en op mijn Windows Server 2003 bak werkt het allemaal prima.
Nee, gebruik geen Mediacenter. Soms pakt hij gewoon de telefoon niet. Normaal zie je dan netjes dat hardware-icoontje in je taakbalk verschijnen, maar dan komt dat icoontje ook niet. Dat hij oplaadt is logisch omdat hij gewoon voeding vanaf 't moederbord krijgt. Ik stoor me er verder niet aan, maargoed, soms is 't gewoon lastig...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• S4nder
  • Laatst online: 09-05-2023

S4nder

Say Hello

Heeft iemand deze telefoon besteld via Hi.nl?
Ik neem aan dat je dat er dan Hi / KPN software op zit... kun je dan niet updaten via internet?
En is er al wat bekend over de verbeterde versie met CCD chip?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KillerB
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 04-04 14:45

KillerB

______

S4nder schreef op zondag 31 juli 2005 @ 14:38:
Ik neem aan dat je dat er dan Hi / KPN software op zit... kun je dan niet updaten via internet?
Ik heb hem via hi.nl besteld en er staat gewoon die standaard firmware op. Ik ga het ook niet updaten zolang ik geen problemen tegenkom

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Occy74
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 16:04
S4nder schreef op zondag 31 juli 2005 @ 14:38:
Die versie heb ik ook en je kunt gewoon updaten zoals normaal..
De foon is unbranded itt Vodafone en er zit niks speciaals van kpn in/op..
Heb hem zelf al 2x upgedate zonder problemen..

Systeem Specs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• koentjek
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 22-04 23:34
Iemand die de tel. bij Belnu.nl heeft gekocht? Mijn status is nog steeds niet veranderd... Waardoor kan dit komen?

Komt het toestel bij kpn vandaan of uit de werkplaats van Belnu.nl?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 135610

Ik heb mijn mobieltje dus proberen up te daten. Na van alles geïnstalleerd te hebben kreeg ik "Sony Ericcson Update service 1.47" tegen.
Ik moest op de C-toets drukken maar er gebeurde niks, mijn gsm ging niet aan ofzo.
Ik heb de usb stekker er uitgetrokken en op het scherm zag ik dat het tóch 1 % was.
"Damn" ik heb het toestel dan proberen in te schakelen, geen reactie.
Ik heb recover mode gedaan, ze vragen mij daar ook om op "C-toets" te drukken, geen reactie.

Help :( Ik heb helemaal geen zin om hem terug naar nederland te sturen, ik heb er zo lang op gewacht :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BeZaX
  • Registratie: Augustus 2003
  • Laatst online: 08:33
Hmmm... recovery mode doen en ff een tijdje de C-toets ingedrukt houden. ff een minuut... kijken of hij dan wel reageert altans dit was wel bij mij zo.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Geen reactie van het toestel :'(

[ Voor 37% gewijzigd door Anoniem: 135610 op 31-07-2005 19:52 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 122946

Test

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 122946

Ik ben ook aan het twijfelen om me de SE K750i te gaan halen. Maar ik heb een vraag, momenteel ben ik in het bezit van de K700i. Zijn er nou werkelijk zoveel verschillen tussen beide telefoons ?

Of is het toch verstandig om even te wachten...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hershel
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 25-04 15:49
Argh. Die van mij had eerst alleen een camera die niet meer werkte (softwarematig neem ik aan), maar nu is m'n K750 helemaal naar de klote. Eerst kon ik in de menu's niet meer naar beneden met het 'pookje', ik kon hem ook niet meer uitdoen. Toen heb ik de accu er uitgehaald maar nu kan ik de pincode niet meer juist invoeren, de nrs 1 t/m 3 werken niet?

Gewoon triest dat ze een telefoon vol met bugs op de markt durven te brengen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 135610 schreef op zondag 31 juli 2005 @ 18:39:
Ik heb mijn mobieltje dus proberen up te daten. Na van alles geïnstalleerd te hebben kreeg ik "Sony Ericcson Update service 1.47" tegen.
Ik moest op de C-toets drukken maar er gebeurde niks, mijn gsm ging niet aan ofzo.
Ik heb de usb stekker er uitgetrokken en op het scherm zag ik dat het tóch 1 % was.
"Damn" ik heb het toestel dan proberen in te schakelen, geen reactie.
Ik heb recover mode gedaan, ze vragen mij daar ook om op "C-toets" te drukken, geen reactie. (Ik heb het 1-2 min ingedrukt gehouden)

Help :( Ik heb helemaal geen zin om hem terug naar nederland te sturen, ik heb er zo lang op gewacht :(
Nu zegt mijn computer dat er een "onbekent apparaat" aangesloten is. :'( Heeft er niemand ideeën?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Flipm0de
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 13:01

Flipm0de

geen

kan je bij de automatische toetsenbordblokkering geen tijd instellen zoals bij nokia's? Hij locked nu wel erg snel

flipm0de ! flipm0de is the greatest!!!!!!!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kozz
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 26-04 15:28
Anoniem: 122946 schreef op zondag 31 juli 2005 @ 20:25:
Ik ben ook aan het twijfelen om me de SE K750i te gaan halen. Maar ik heb een vraag, momenteel ben ik in het bezit van de K700i. Zijn er nou werkelijk zoveel verschillen tussen beide telefoons ?

Of is het toch verstandig om even te wachten...
Heb de K700 ook gehad en om antwoord te geven op je vraag: nee.
De belangerijkste verschillen die ik zo (heb de 750 net) kan vinden zijn de 2 MP camera met afsluitbare lens, het uitbreidbaar geheugen, de firmware update met bijgeleverde kabel, beter laadcontact zonder irritant rubber dopje en natuurlijk het flitsende ;) uiterlijk!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 135610 schreef op zondag 31 juli 2005 @ 21:44:
[...]

Nu zegt mijn computer dat er een "onbekent apparaat" aangesloten is. :'( Heeft er niemand ideeën?
Het is opgelost!!! Ik was mijn ma aan het tonen wat ik precies had gedaan (niet dat zij zou kunnen helpen) en plots ging het :s.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Speedy-Andre
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 19:44

Speedy-Andre

Sony ZL, XA, Nokia XR20

Dus iedereen voortaan ff ma erbij roepen en dan werkt het meteen :9 :+

PVoutput 2x Toshiba Daiseikai 8 3,5kW, SWW Atlantic Explorer V3 200l. Gasloos aug 2016, 8620Wp, Monoblock Panasonic J 7kW

Acties:
  • 0 Henk 'm!

lol :Y)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 115254

yGiDoRp schreef op zondag 31 juli 2005 @ 14:19:
[...]

[...]

Nee, is gewoon op men windows xp.
Maar inderdaad, het klopt wel dat wanneer je herstart hij het weer doet.
Het zal dus indd wel iets van xp zelf zijn, ik stoor me er verder ook niet aan, vroeg het me wel af, misschien dat het verholpen kon worden:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• supercrazy
  • Laatst online: 21:32
Wat is dat nu eigenlijk met die online korting van hi.nl als je de K750i koopt? Want ik heb hem gewoon bij primafoon zelf gekocht...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SimonMc
  • Laatst online: 19-09-2024
Ginz schreef op donderdag 28 juli 2005 @ 13:36:
[...]

Ik zou voor een Samsung gaan als ik jou was. Die gaan nooit kapot. Dat zijn de beste telefoons die je kan kopen. En als we dan gaan specificeren, dan zou ik ook nog voor de D500 of de E730 gaan. Dan heb je een toestel waarvan je zeker weet dat hij het 3 jaar blijft doen, en dat je minimaal 2 jaar een uniek toestel heb die tijd ver vooruit is.

Tevens is de service van Samsung véél beter dan al die andere prutmerken....

Ik zou dus een Samsung nemen, en zeker geen K750. Want daar hoor je alleen maar problemen over

8)7
Zo?Dat had ik niet verwacht dat iemand dat zou zeggen die zo Ericsson/Sony Ericsson gezind is (was?)?
Zat ook wel even te twijfelen tussen Samsung en SE, maar met Samsung is het altijd wel wat vind ik.Dan brengen ze een model uit met 40 mb intern geheugen, heeft de gsm geen flits :/ ( E340).En dan brengen ze een model uit met een intern en extern scherm met 262K, 1 MP camera, steken ze er maar 26 MB geheugen in :? (E620)
Ik vind dat SE goed werk doet qua functies, en de prijs is ook altijd heel scherp.Ik weet dat er veel problemen zijn, en vooral met software, maar momenteel is het enige wat me nog tegenhoud van een samsung te kopen de prijs, en een "volledige" gsm.
Voor de rest spreek ik je niet tegen hoor Ginz, Samsung is heel goed.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• QuarK
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 16-04 09:08
Ik wil met IMAP m'n email gaan ophalen op m'n k750i. Weet iemand of je een andere folder kunt openen dan de standaard inbox?
Als inkomende server server.nl/Folder kiezen werkt iig niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kozz
SimonMc schreef op maandag 01 augustus 2005 @ 00:30:
[...]

Zo?Dat had ik niet verwacht dat iemand dat zou zeggen die zo Ericsson/Sony Ericsson gezind is (was?)?
Volgens mij was het cynisch ( 8)7 )bedoeld! :7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 51819

pfew gelukkig is het firmware updaten goed gedaan :9~ kon het tog niet laten om de verbeteringen niet ff te testen :X

grootste voordeel wat k vooral merk is dat menu sneller is en het foto maken ook direct gebeurt en geen halve seconden oid duurt maar direkt met het geluidje wat je hoort >:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Astennu
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 29-04 14:27
sjakietrekhakie schreef op zondag 31 juli 2005 @ 20:35:
Argh. Die van mij had eerst alleen een camera die niet meer werkte (softwarematig neem ik aan), maar nu is m'n K750 helemaal naar de klote. Eerst kon ik in de menu's niet meer naar beneden met het 'pookje', ik kon hem ook niet meer uitdoen. Toen heb ik de accu er uitgehaald maar nu kan ik de pincode niet meer juist invoeren, de nrs 1 t/m 3 werken niet?

Gewoon triest dat ze een telefoon vol met bugs op de markt durven te brengen.
Lol. Nokia heeft ook bugs. De 6230 die ik had had ook problemen dat ik af en toe ineens niet meer gebeld kon worden. Die had ook firmeware updates nodig. Hoe complexer de telefoons worden hoe meer je dit natuurlijk krijgt.

Vroeger had je ook wel fouten en kwamen er ook nieuwe revisies van telefoons uit. Alleen nu kan een tel zo veel dat de software super belangrijk word en dan kun je dit soort dingen hebben. Igg hier werkt alles goed met de eerste verise van de firmware. wel eens wat traagheid in menu's en een keer een lockup gehad maar verders niet veel last.

[ Voor 9% gewijzigd door Astennu op 01-08-2005 10:33 ]

LET OP!!! dyslectisch Dus spelling kan verkeerd zijn!!! -- RIP CJ, The ATi Topic wont be the same without you.....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Astennu
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 29-04 14:27
Anoniem: 51819 schreef op maandag 01 augustus 2005 @ 09:46:
pfew gelukkig is het firmware updaten goed gedaan :9~ kon het tog niet laten om de verbeteringen niet ff te testen :X

grootste voordeel wat k vooral merk is dat menu sneller is en het foto maken ook direct gebeurt en geen halve seconden oid duurt maar direkt met het geluidje wat je hoort >:)
En de filmpjes ? zijn die ook veel slechter geworden ?

Waar ligt dit nu aan ? hebben ze de resolutie lager gezet of zo ??? Want ik wil beter beeld niet slechter. En het boeit me niet als het veel ruimte gebruikt. Waarom geen optie aan gebruikers geven om flimpjes op veel resoluties te kunnen maken ? tis een 2 MP dus waarom geen filmpjes op hogere resolutoe dan 170x??? of zo iets. De camera van me oom is 4 MP en kan ook op die res filmpjes doen dit wordt wel groot maar. daar heb je grote stick van 512 of 1 gb voor.

Ik snap ook wel dat het te zwaar kan zijn om 2 MP video stream te doen maar 640-480 moet wel kunnen lijkt mij.

LET OP!!! dyslectisch Dus spelling kan verkeerd zijn!!! -- RIP CJ, The ATi Topic wont be the same without you.....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 31189

kan iemand me vertellen of deze toetsen WEL lekker SMSen? ik heb met de k700 dat de knopjes net te klein zijn voor me vingers; dat ik dan per ongeluk ook een andere knop in druk...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tinus94
  • Laatst online: 21-04 18:25
Ik heb momenteel nog een siemens CX65. Die is nu ter reparatie aan een defect aan de oplader/carkit aansluiter.

Orange heeft nu dus de aanbieding van een gratis K750i met 2 jarig abbo 22,50. Op zich wil ik graag bij Orange blijven. Maar is dit een goede actie?

Maar de vraag is: CX65 blijven gebruiken (een gebrekkig toestel qua software) of overstappen naar de K750i?

Op zich ben ik heel benieuwd naar SE, aangezien ik al jaren Siemens heb.

laatste vraag; zal tomtom werken op de K750i? op de site van tomtom staan helemaal geen SE-toestellen onder support.. :?

bedankt alvast, en ja ik had waarschijnlijk eerst moeten searchen, maar daar heb ik ff geen tijd voor B)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DP Kunst
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 19-04 09:40
ik zou zeker voor de SE K750i gaan. k denk dat het een hele verbetering is ten opzichte van Siemens, die dingen zijn zo traaaaaag.

2 jaar lang 22,50 is best veel volgens mij. telfort heeft nu 1 jaar lang 25 (die heb ik dus :P)

tomtom zal nu nog niet werken, misschien dat ze in de toekomst met een versie voor de SE komen

Mijn nieuwe portfolio (Under Construction) | Benieuwd wat Solar Team Twente gaat doen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kozz
tinus94 schreef op maandag 01 augustus 2005 @ 10:51:

Orange heeft nu dus de aanbieding van een gratis K750i met 2 jarig abbo 22,50. Op zich wil ik graag bij Orange blijven. Maar is dit een goede actie?
Hangt van het aantal belminuten af. Bij www.gsm.nl heb je hem gratis met een 1 jarig debitel/vodafone abonnement van 17,50 euro per maand

Maar de vraag is: CX65 blijven gebruiken (een gebrekkig toestel qua software) of overstappen naar de K750i?Dat is een persoonlijke beslissing. Qua camera alleen al ga je er een stuk op vooruit

laatste vraag; zal tomtom werken op de K750i? op de site van tomtom staan helemaal geen SE-toestellen onder support.. :? Ze zijn er wel van SE, maar op deze werkt tomtom niet. Voor Tomtom heb je een symbian phone of een smartphone (Windows OS) nodig

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 91261

Anoniem: 135610 schreef op zondag 31 juli 2005 @ 23:44:
[...]

Het is opgelost!!! Ik was mijn ma aan het tonen wat ik precies had gedaan (niet dat zij zou kunnen helpen) en plots ging het :s.
Waar moeders wel niet goed voor zijn :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Flipm0de

Flipm0de

geen

ik ben aan het proberen Winamp met bluetooth te besturen maar het wil nog niet echt.

Met behulp van SonyEricsson's eigen HID Profile generator kan je zelf HID profielen aanmaken, om zelf de telefoon te leren wat hij moet doorgeven aan de PC als jij een bepaalde knop indruk. Zodra je een HID profiel gemaakt heb, zet je die over naar de map overig van je K750. Daarvandaan kan je je HID profiel installeren. Daarna ga je naar: Entertainment -> Externe besturing. Daar moet je dan het profiel kunnen selecteren.

Ik heb van de frontpage dit: heb daar een HID gedowned en in de overige map gezet via BT. Dan aanklikken en vraagt ie hoe je verbinding wil maken, dit doe ik via BT. Lukt, krijg op me laptop een bericht dat connectie is gemaakt.
Dan ga ik naar externe besturing en kan ik kiezen uit: desktop , mediaplyer en nog 1. welke ik ook kies krijg een error dat er geen verbinding gemaakt kan worden....

Iemand ziet waar het fout gaat?

EDIT:
ik zie al waar het denk ik fout gaat, ik kan de HID niet installeren. Ik kan em alleen verzenden. Ik heb gewoon een .HID van de frontpage gebruikt dus dan zou ie het toch moeten doen? Bij games kan ik wel gewoon de install optie kiezen vanuit het overige menu.

[ Voor 14% gewijzigd door Flipm0de op 01-08-2005 16:07 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• grhmpf
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 29-05-2022

grhmpf

Android <3

Heeft iemand ervaringen met de K750i in combinatie met de mr handsfree genius bluetooth carkit? Ik gebruik deze carkit nu in combinatie met m'n siemens s55 en ik wil graag zeker weten dat ie perfect (zo niet beter) werkt met de k750i. In een ander deel las ik wel wat over problemen met bluetooth carkits maar geen definitieve oplossingen of resultaten.

Weet iemand ook toevallig een shop waar je een telefoon mag retourneren als je er niet tevreden over bent (bijv om bovenstaande reden). Dat schijnt nogal een uitzonderlijke service te zijn. Retourneren mag meestal wel maar dan krijg je een waardebon of zoiets waardeloos....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Flipm0de

Flipm0de

geen

belcompany mag dat

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 36835

Heeft iemand de K750i van KPN Simlocked?? ik vroeg me af of daar gewoon alles enabled was en geen rommel van KPN erin... dus gewoon een K750i met alleen simlock ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 117735

Na het lezen van diverse reviews ben ik eigenlijk verkocht aan deze telefoon ! Dusik heb vandaag ook de gegevens voor het abbonoment op de bus gedaan en hoop hem aan het eind van de week te hebben :)

Maar nu zoek ik eigenlijk nog een keycord/lanyard waar ik deze telefoon aan kan hangen :/ Weet iemand waar ik zo'n ding kan bestellen ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• arjan bregman2
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 12-04 07:56
supercrazy schreef op maandag 01 augustus 2005 @ 00:06:
Wat is dat nu eigenlijk met die online korting van hi.nl als je de K750i koopt? Want ik heb hem gewoon bij primafoon zelf gekocht...
Dit is de korting, staat trouwens gewoon op de hi site. Ik heb de K750i besteld en ik krijg em morge waarschijnlijk binnen :)
Online abonnementskorting
In de tabel staat bij elk Hi abonnement welk bedrag je terugkrijgt.
Abonnement Online korting 2 jaar Online korting 1 jaar
Hi € 15 € 75 € 35
Hi € 20 € 125 € 60
Hi € 25 € 150 € 75
Hi € 30 € 175 € 90
Hi € 40 € 200 € 100
Hi € 50 € 225 € 115
Hi € 80 € 300 € 150
Hi € 100 € 350 € 175

Als je twee keer je telefoonrekening voor je Hi abonnement hebt betaald, verrekent Hi het geld met je derde of vierde nota.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 145909

Topicstarter
Meestal is het "Wie schrijft, die blijft" Misschien beter als we daar "Wie B) leest B) , die blijft" van maken!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jewie
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 20-04 00:34
EDIT: Probleem opgelost las ik

[ Voor 99% gewijzigd door Jewie op 01-08-2005 17:06 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 79124

tinus94 schreef op maandag 01 augustus 2005 @ 10:51:

laatste vraag; zal tomtom werken op de K750i? op de site van tomtom staan helemaal geen SE-toestellen onder support.. :?
Lijkt mij stug dat dat gaat werken omdsat er geen GPS op het toestel zit. Als ik er naast zit hoor ik het graag..

Zou het nl. supervet vinden als er TomTom of iets dergelijks op zou kunnen draaien...! :9~

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 145909

Topicstarter

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DancePlaza
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 23-04 13:04

DancePlaza

ninja

Anoniem: 79124 schreef op maandag 01 augustus 2005 @ 17:49:
[...]

Lijkt mij stug dat dat gaat werken omdsat er geen GPS op het toestel zit. Als ik er naast zit hoor ik het graag..

Zou het nl. supervet vinden als er TomTom of iets dergelijks op zou kunnen draaien...! :9~
jammer tis geen symbian60 gsm :( anders zou je tomtommobile kunnen draaien

Van het kastje naar de muur lopen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 127291

ik heb m'n k750i nu ongeveer 2 weken en nu pakt m'n telf. m'n memorystick niet meer.
meer mensen met dit probleem?

wat moet ik nu doen, ik heb de telf. gekosch bij gsmstunts.nl , moet ik nu bij gsmstunts zijn of bij service van sony-ericsson?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ginz
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 12:35

Ginz

Trek Superfly 5 powered

* Hier verder graag *

[ Voor 86% gewijzigd door Ginz op 02-08-2005 19:50 ]

"It's nice to be important, but it's more important to be nice"
-
"You like it now, but you'll learn to love it later"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bjck
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 28-04 20:28

Een onderschrift moet altijd zinvol zijn.

Pagina: 1 ... 12 13 Laatste

Dit topic is gesloten.