hoi hoi,
ik ben ook aan het overwegen om dit toestel te kopen, maar ik ben bang voor de vele problemen die ik al heb gelezen met de software, maar zo te zien lost de firmware update veel op. Ik heb andere nog enkele vraagjes:
1. Indien je gebruik maakt van de mp3-speler, en je krijgt dan plots telefoon, hoor je dat dan via je oortjes dat je de telefoon moet oppakken en/of wordt de muziek dan onderbroken?
2. zit er nu eigenlijk een flash ingebouwd in de camera?
3. ik heb begrepen dat je niet zomaar uw headset kan gebruiken wegen de jack-uitgang. Is de meegeleverde headset van goede kwaliteit en is er een mogelijkheid dat het signaal draadloos wordt gestuurd (draadloze headset dus)
4. werkt de software niet enorm traag door de vele mogelijkheden van de telefoon? Zoja, is het enorm storend of niet?
5. kan je achteraf een foto resizen (kleiner maken) om hem dan via mms door te sturen?
6. ik heb begrepen dat je je mp3's kan gebruiken als ringtone, maar klopt het soms at indien je dat doet, het volume ervan heel laag is?
7. is het mogelijk om een avi/mpeg om te zetten naar 3gp extensie en zo dan af te spelen op de telefoon? Zo kan je dan theoretisch gezien toch ook divx omzetten en afspelen?
alvast bedankt
[
Voor 15% gewijzigd door
pina op 31-07-2005 02:46
]