Het Grote SonyEricsson K750 Topic - Deel 5 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 12 13 Laatste
Acties:
  • 4.680 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shiver23
  • Registratie: Januari 2001
  • Niet online

Shiver23

Wat sta je nou te kijken!

Anoniem: 115896 schreef op donderdag 28 juli 2005 @ 12:31:
Ik was eigenlijk toch echt van plan om deze telefoon te gaan kiezen las ik mn abo kan verlengen ( 2 weken ) maar dit lijkt toch niet zo'n goed idee te zijn volgens mij. Het grootste deel van de mensen hier hebben er gewoon gezeik mee. Toch maar even verder orienteren.
Zou jij gaan vertellen dat je ergens geen problemen mee zou hebben?
Meeste problemen hebben te maken met een oude firmware.
Ik zou me niet af laten schrikken.

PSN: Shiver23

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 143766

Ik was eigenlijk toch echt van plan om deze telefoon te gaan kiezen las ik mn abo kan verlengen ( 2 weken ) maar dit lijkt toch niet zo'n goed idee te zijn volgens mij. Het grootste deel van de mensen hier hebben er gewoon gezeik mee. Toch maar even verder orienteren.
Nee hoor, dat valt allemaal best mee. De meeste mensen hebben geen problemen, dus valt er ook geen verklaring te geven voor problemen die ze niet hebben. Met andere woorden, mensen waarbij het toestel goed doet, gaan op internet niet aan het rondkijken voor een oplossing of vragen stellen. Dat doen namelijk alleen maar mensen die wél problemen hebben, en uitgerekend die problemen lees je. Natuurlijk ben je altijd wat gemakkelijk beinvloedbaar voor problemen die een toestel kan hebben omdat je dat zelf niet wilt, maar ik kan je zeggen, op het moment dat je er een probleem mee zou hebben, dan zijn de repaircenters echt perfect. Die ruilen (misschien na een aantal weken, maargoed) het toestel gewoon om en je krijgt een nieuwe...heb 't zelf gehad, moest wel twee weken op een nieuwe wachten, maargoed, dan heb je ook wat ;)

[ Voor 22% gewijzigd door Anoniem: 143766 op 28-07-2005 12:47 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Flipm0de
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 21:26

Flipm0de

geen

Anoniem: 123315 schreef op donderdag 21 juli 2005 @ 14:24:
[...]

heeft iemand weleens gehad dat je internet het wel doet en dat je telefoon dan bij je email zegt, met bovenstaande instellingen, dat hij de server niet kan vinden ?
mij lukt het ook niet, alles ingesteld zoals boven. Krijg ik de melding 'Server NIet gevonden'. Ik probeer het via Orange World

flipm0de ! flipm0de is the greatest!!!!!!!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shiver23
  • Niet online

Shiver23

En je hebt je wel aangemeld voor Orange World bij de klantenservice?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ginz
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 01:17

Ginz

Trek Superfly 5 powered

Ik zou voor een Samsung gaan als ik jou was. Die gaan nooit kapot. Dat zijn de beste telefoons die je kan kopen. En als we dan gaan specificeren, dan zou ik ook nog voor de D500 of de E730 gaan. Dan heb je een toestel waarvan je zeker weet dat hij het 3 jaar blijft doen, en dat je minimaal 2 jaar een uniek toestel heb die tijd ver vooruit is.

Tevens is de service van Samsung véél beter dan al die andere prutmerken....

Ik zou dus een Samsung nemen, en zeker geen K750. Want daar hoor je alleen maar problemen over

8)7

"It's nice to be important, but it's more important to be nice"
-
"You like it now, but you'll learn to love it later"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• VIC_TOR
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 02-04-2024
Ginz schreef op donderdag 28 juli 2005 @ 13:36:
[...]

Ik zou voor een Samsung gaan als ik jou was. Die gaan nooit kapot. Dat zijn de beste telefoons die je kan kopen. En als we dan gaan specificeren, dan zou ik ook nog voor de D500 of de E730 gaan. Dan heb je een toestel waarvan je zeker weet dat hij het 3 jaar blijft doen, en dat je minimaal 2 jaar een uniek toestel heb die tijd ver vooruit is.

Tevens is de service van Samsung véél beter dan al die andere prutmerken....

Ik zou dus een Samsung nemen, en zeker geen K750. Want daar hoor je alleen maar problemen over

8)7
Inderdaad, heb afgelopen week 3x D500 , 2x E720 en 1x E630 binnengekregen voor reparatie. Allemaal software of display problemen. Dat veel toch wel mee of niet ? En het meest positieve is dat er af en toe eentje ongerepareerd terugkomt ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• renzo4000
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 26-06 09:27
Foutje, niet goed gelezen.

[ Voor 97% gewijzigd door renzo4000 op 28-07-2005 14:46 ]

PVOUTPUT | 5400W | 15 PANELEN 360W ZUID 38° | ENPHASE ENVOY S | MICRO OMVORMERS 290W

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Flipm0de

Flipm0de

geen

Shiver23 schreef op donderdag 28 juli 2005 @ 13:35:
En je hebt je wel aangemeld voor Orange World bij de klantenservice?
ja Orange World werkt inmiddels

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MIQ
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 21-09-2024

MIQ

Sinds een week werkt de 8 toets van m'n toestel niet goed meer. Ik moet hem 2 tot 3 keer zo hard indrukken dan de andere knoppen. Dit is behoorlijk irritant onder het smsen. Weet iemand hoe ik dit het beste kan oplossen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jewie
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 26-06 17:01
VIC_TOR schreef op donderdag 28 juli 2005 @ 12:13:
[...]

Mijn toestel gaf ook geen enkel teken van leven. De eerste 3 keer gebeurde er ook niets met die recovery mode. Pas bij de vierde. Heb wel lang de c ingedrukt en lang genoeg gewacht. zorg ervoor dat de kabel goed contact maakt. Het moet werken want die recovery mode is juist voor dode toestel na een mislukte normale upgrade.
De update wordt nu mooi opgestart, maar na enkele ogenblikken afgebroken als gevolg van een communicatieprobleem (net als bij de eerste update was dit de reden, waardoor het toestel defect is geworden). Waar kan dit aan liggen? De drivers zijn goed geinstalleerd lijkt me en de kabel is onbeschadigd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

MIQ schreef op donderdag 28 juli 2005 @ 15:38:
Sinds een week werkt de 8 toets van m'n toestel niet goed meer. Ik moet hem 2 tot 3 keer zo hard indrukken dan de andere knoppen. Dit is behoorlijk irritant onder het smsen. Weet iemand hoe ik dit het beste kan oplossen?
Terug gaan naar het aankooppunt, of anders opsturen naar Dynafix met een kopie van het aankoopbewijs en een brief met de omschrijving van de klacht erbij ;)

[ Voor 61% gewijzigd door Anoniem: 143766 op 28-07-2005 16:13 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MIQ
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 21-09-2024

MIQ

Ja bedankt, daar zat ik ook al aan te denken. Maar heb geen zin dat ik m'n telefoon een poos kwijt ben. Dus als iemand een andere oplossing weet, misschien kan ik hem zelf openschroeven?

Heeft iemand dit al eens eerder gedaan bij de k750i om een toets wat beter te maken? En heeft het geholpen?
Of zitten er stickers in en vervalt de garantie als hij is opengemaakt ofzo?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Flipm0de

Flipm0de

geen

zoalang je garantie heb zou ik em nooit zelf openmaken, dan is je garantie meteen weg als ze het merken. Gewoon ff terugbrengen naar waar je em gekocht hebt, misschien is het maar een klein probleem en zo gefixt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Astennu
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 26-06 10:45
Ik heb een vraag iets met me tel. Gister avond was de batt 29% vol. De volgende ochtend word ik wakker zit er ineens weer 53% in.Na een dag gebruiken in de middag ergens rond de 39% later werd dit weer iets meer.

Hij leest het wel erg vaag uit. Kheb al gekeken bij de nieuwere firmware maar ik zie dit er niet bij staan. Ik wil die nieuwe liever niet ivm de video qualiteit.

En ik heb me aangemeld voor de 1 maand gratis orange world ( al 2x ) en na 5 dagen nog steeds geen sms van de activatie gaat weer goed :(. Maar WEER die klantenservice bellen.

Eerst al 4 weken op me tel gew8t en na 10 telefoontjes wist ik nog niet wat er aan de hand was. Over de service van orange ben ik niet echt meer te spreken.

[ Voor 5% gewijzigd door Astennu op 28-07-2005 17:13 ]

LET OP!!! dyslectisch Dus spelling kan verkeerd zijn!!! -- RIP CJ, The ATi Topic wont be the same without you.....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Astennu schreef op donderdag 28 juli 2005 @ 17:13:
Ik heb een vraag iets met me tel. Gister avond was de batt 29% vol. De volgende ochtend word ik wakker zit er ineens weer 53% in.Na een dag gebruiken in de middag ergens rond de 39% later werd dit weer iets meer.

Hij leest het wel erg vaag uit. Kheb al gekeken bij de nieuwere firmware maar ik zie dit er niet bij staan. Ik wil die nieuwe liever niet ivm de video qualiteit.

En ik heb me aangemeld voor de 1 maand gratis orange world ( al 2x ) en na 5 dagen nog steeds geen sms van de activatie gaat weer goed :(. Maar WEER die klantenservice bellen.

Eerst al 4 weken op me tel gew8t en na 10 telefoontjes wist ik nog niet wat er aan de hand was. Over de service van orange ben ik niet echt meer te spreken.
Niets aan te doen, die percentages kloppen voor geen meter, alleen wanneer je telefoon een paar uur in z'n standby staat komen de procenten en de batterij-indicator aardig overeen. Heb je even gebeld, dan kan het zijn dattie zo 20% naar beneden knalt....je kunt er dus niet vanuit gaan...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 82366

Ik heb zelf geen last van die batterij fluctuatie
en volgens mij is dat met de nieuwe updat wel gefixed.
Verder, ik heb overigens ook helemaal geen last van
een slechtere kwaliteit bij de videootjes...vreemd.
Juist beter lijkt mij.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• VIC_TOR
  • Laatst online: 02-04-2024
Jewie schreef op donderdag 28 juli 2005 @ 16:04:
[...]

De update wordt nu mooi opgestart, maar na enkele ogenblikken afgebroken als gevolg van een communicatieprobleem (net als bij de eerste update was dit de reden, waardoor het toestel defect is geworden). Waar kan dit aan liggen? De drivers zijn goed geinstalleerd lijkt me en de kabel is onbeschadigd.
denk dat er iets mis is met je kabel. druk hem goed aan en desnoods blijf je tijdens de hele upgrade dat doen. kan geen andere reden bedenken voor die communicatiefout.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ck2000nl
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 14-04 14:49
Ginz schreef op donderdag 28 juli 2005 @ 13:36:
[...]
Dan heb je een toestel waarvan je zeker weet dat hij het 3 jaar blijft doen, en dat je minimaal 2 jaar een uniek toestel heb die tijd ver vooruit is.
Hahaha, Samsungfreak :P Met Samsung een uniek toestel? Moet je eens kijken hoeveel mensen er met een D500 rondlopen, wat uniek. Verder is er geen zekerheid dat een mobieltje het 3 jaar vol kan houden zonder een keer gerepareerd te worden. Geen enkele fabrikant biedt die garantie ;) Oh ja, wat hebben de Samsung toestellen wel en de SE toestellen niet 8)7 |:(

| Sony VAIO Pro 13" 8GB 256GB ssd Windows 8 |

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 61447

ck2000nl schreef op donderdag 28 juli 2005 @ 17:59:
[...]

Hahaha, Samsungfreak :P Met Samsung een uniek toestel? Moet je eens kijken hoeveel mensen er met een D500 rondlopen, wat uniek. Verder is er geen zekerheid dat een mobieltje het 3 jaar vol kan houden zonder een keer gerepareerd te worden. Geen enkele fabrikant biedt die garantie ;) Oh ja, wat hebben de Samsung toestellen wel en de SE toestellen niet 8)7 |:(
Hier moet je nou niet echt bepaald serieus op ingaan :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• remsie
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 25-06 15:04
Sinds vandaag, wegens verlengen van abo ook maar deze gehaald, HEERLIJKE mobiel, mooie functie's, voelt stevig aan, zeer mooi schermpje, verder ff software geupdate, snap niet dat mensen zo moeilijk doen, als je de instructies opvolgt is dat echt simpel.

Gewoon nemen dus :) ( voor de twijfelaars :) )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jewie
Na al het gebeuren maar even naar een Service Point geweest hier in de buurt. Daar gaf men te kennen dat het probleem bekend is en dat ik de telefoon morgen naar Dynafix moet brengen (is tien minuten bij mij vandaan) ter reparatie, maar dat hij waarschijnlijk vervangen gaat worden voor een ander.

De verkoper adviseerde mij verder dat ik in het vervolg maar beter naar hen toe kon komen voor de update omdat men daar speciale software gebruikt om het updaten beter te laten verlopen, hetgeen binnen 10 minuten afgerond is. Misschien een tip voor de rest, ook al zal dit voor de meesten niet mogelijk zijn vanwege de afstand van een SESP.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jewie
VIC_TOR schreef op donderdag 28 juli 2005 @ 17:47:
[...]

denk dat er iets mis is met je kabel. druk hem goed aan en desnoods blijf je tijdens de hele upgrade dat doen. kan geen andere reden bedenken voor die communicatiefout.
Ik heb het nog geprobeerd, maar zonder resultaat. Overigens werd de kabel bij de eerste update-poging keurig herkend; kon na de install van de drivers ook mijn GSM inkijken door middel van Windows Verkenner. Dus de kabel zal (lijkt me) goed werken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Jewie schreef op donderdag 28 juli 2005 @ 19:04:
Na al het gebeuren maar even naar een Service Point geweest hier in de buurt. Daar gaf men te kennen dat het probleem bekend is en dat ik de telefoon morgen naar Dynafix moet brengen (is tien minuten bij mij vandaan) ter reparatie, maar dat hij waarschijnlijk vervangen gaat worden voor een ander.

De verkoper adviseerde mij verder dat ik in het vervolg maar beter naar hen toe kon komen voor de update omdat men daar speciale software gebruikt om het updaten beter te laten verlopen, hetgeen binnen 10 minuten afgerond is. Misschien een tip voor de rest, ook al zal dit voor de meesten niet mogelijk zijn vanwege de afstand van een SESP.
Wanneer hij omgeruild of gerepareerd wordt, kun je hem met drie werkdagen weer afhalen, maar de kans is groot dat er geen omruiltoestellen zijn en je dus twee weken moet wachten op een nieuw toestel :X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brammel
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 22:45
Heb vandaag mijn 3m folie (check marktplaats of eerder in dit topic) ter bescherming van het scherm ontvangen en is echt super. Veel minder vette vinger gevoelig.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 116112

Ik heb mijn k750i nog niet geupdate, niet het idee dat het nodig is.. aangezien ik alles in de changelog al heb en in het service menu en dan bij software info al die R1L002 staat.. dus vermoed dat ik een nieuwere versie hbe gehad 6 dagen trug..

Verder heb ik 2 dagen trug een 1 gb kaartje besteld en mij oude mp3 speler 512 mb verkocht voor 70 euries.. dus een mooi begin voor die 1gb memstick...!!

Nog bedankt van dat smsen.. paar posts trug.. echt chill topic.. helaas was ik er pas halverwege deel 5 bij :( oefff veel trug moeten lezen)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jewie
Anoniem: 143766 schreef op donderdag 28 juli 2005 @ 19:09:
[...]

Wanneer hij omgeruild of gerepareerd wordt, kun je hem met drie werkdagen weer afhalen, maar de kans is groot dat er geen omruiltoestellen zijn en je dus twee weken moet wachten op een nieuw toestel :X
Ik weet het. Daar ben ik ook bang voor. Maar dan wacht ik liever op een nieuw toestel, dan dat ik misschien een tweedehands in mijn handen gedrukt krijg :S.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Astennu
Anoniem: 82366 schreef op donderdag 28 juli 2005 @ 17:46:
Ik heb zelf geen last van die batterij fluctuatie
en volgens mij is dat met de nieuwe updat wel gefixed.
Verder, ik heb overigens ook helemaal geen last van
een slechtere kwaliteit bij de videootjes...vreemd.
Juist beter lijkt mij.
Iedereen heeft het er over dat ze veel slechter zijn geworden. Heb je de allernieuwste of een stapje terrug ?

LET OP!!! dyslectisch Dus spelling kan verkeerd zijn!!! -- RIP CJ, The ATi Topic wont be the same without you.....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 132776

Ik ben van plan om de W800 te kopen, en aangezien deze telefoon voor 95% identiek is aan de K750, vraag ik het in dit topic.
De vraag: is het mogelijk om FM-radio op te nemen met jullie mobieltje? Zo ja, in welke kwaliteit/formaat?

Thx ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• remsie
Nee, dat kan niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• willy1986
  • Registratie: April 2004
  • Niet online
Anoniem: 132776 schreef op donderdag 28 juli 2005 @ 20:56:
Ik ben van plan om de W800 te kopen, en aangezien deze telefoon voor 95% identiek is aan de K750, vraag ik het in dit topic.
De vraag: is het mogelijk om FM-radio op te nemen met jullie mobieltje? Zo ja, in welke kwaliteit/formaat?

Thx ;)
Nee, het is niet mogelijk direct op te nemen vanaf de radio.

Voor alle rare afwijkingen met de batterij indicatie....
dat komt door het weer! Ik heb vandaag 3 uur in koelcal gestaan en batterij ging van 56% naar 83 % 8) (met radio aan :) )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• remsie
willy1986 schreef op donderdag 28 juli 2005 @ 21:09:
[...]

Nee, het is niet mogelijk direct op te nemen vanaf de radio.

Voor alle rare afwijkingen met de batterij indicatie....
dat komt door het weer! Ik heb vandaag 3 uur in koelcal gestaan en batterij ging van 56% naar 83 % 8) (met radio aan :) )
Volgens mij zit er ook gewoon een heel gevoelige meter in, die bij elke schommeling dit aangeeft.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• willy1986
  • Niet online
ook wel leuk: sluit je k750 aan en start FMA op... kan je gelijk de temperatuur zien van je kamer/broekzak 8)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ginz

Ginz

Trek Superfly 5 powered

ck2000nl schreef op donderdag 28 juli 2005 @ 17:59:
[...]

|:( |:(

-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Astennu
willy1986 schreef op donderdag 28 juli 2005 @ 21:35:
ook wel leuk: sluit je k750 aan en start FMA op... kan je gelijk de temperatuur zien van je kamer/broekzak 8)
FMA ???

Mja ik vind dit wel slecht. me nokia deed dit aanzienlijk beter. Zulke grote verschillen zijn wel belaggelijk. Van rood naar groen door een nacht slapen :\

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 140386

Weet iemand wat het maximale aantal bps in een filmpje mag zijn? Als die te hoog is krijg krijg je een zwart scherm =(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 150016

MIQ schreef op donderdag 28 juli 2005 @ 16:43:
Ja bedankt, daar zat ik ook al aan te denken. Maar heb geen zin dat ik m'n telefoon een poos kwijt ben. Dus als iemand een andere oplossing weet, misschien kan ik hem zelf openschroeven?

Heeft iemand dit al eens eerder gedaan bij de k750i om een toets wat beter te maken? En heeft het geholpen?
Of zitten er stickers in en vervalt de garantie als hij is opengemaakt ofzo?
Ik heb zo'n soot probleem gehad met mijn t630.
Ik heb toen de stofzuiger op het toetsenbord gezet (NIET LETTERLIJK) en het probleem was verholpen. Waarscijnlijk gewoon een vuiltje onder de knop.

Werkt het niet, idd, terugsturen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 35054

Ginz, wil je nog over jouw audio-verbinding-mod vertellen/uitleggen hoe te doen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• willy1986
  • Niet online
Anoniem: 35054 schreef op donderdag 28 juli 2005 @ 23:42:
Ginz, wil je nog over jouw audio-verbinding-mod vertellen/uitleggen hoe te doen?
Wanneer je deze draad volgt (en dan ook daadwerkelijk _alle_ posts leest )dan weet je dat je gewoon ff geduld moet hebben... :O

verheldering..
Ginz in "Het Grote SonyEricsson K750 Topic - Deel..."
(en dan is het erg belangrijk de eerste alinea goed te lezen, en sommige mogen van mij nog een keer het hele bericht wel lezen ;) )

[ Voor 24% gewijzigd door willy1986 op 29-07-2005 00:28 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ginz

Ginz

Trek Superfly 5 powered

Anoniem: 35054 schreef op donderdag 28 juli 2005 @ 23:42:
Mijn camera is terug van reparatie. Als ik morgen tijd heb, maak ik wel een paar foto's
Float Mobile Agent

[ Voor 23% gewijzigd door Ginz op 29-07-2005 14:13 ]

-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wessel99
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 29-09-2024
ginz je frustraties zijn nu na 10 van dit soort posts ook wel duidelijk. Dit voegt ook niet echt iets toe is het wel?

(geen flame!) Ook ik lees voor de 10e keer vragen die al gesteld zijn maar probeer er maar gewoon overheen te lezen. Nadeel is gewoon dat er nogal veel mensen dit toestel nu kopen/krijgen waardoor de echte "diehards" niet meer toekomen aan echte nieuwe informatie helaas :(.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shiver23
  • Niet online

Shiver23

Ginz, blijf trouw aan je signature
8)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jewie
Zojuist mijn K750i naar Dynafix gebracht. Mevrouw die de telefoon innam gaf al aan dat het standaard vijf werkdagen duurt voordat hij wordt teruggestuurd, maar dat het ook korter dan wel langer kan duren. Even afwachten dus.

Ze nemen overigens alleen de telefoon, back-cover en accu in. De rest kon ik weer mee terug nemen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ginz

Ginz

Trek Superfly 5 powered

wessel99 schreef op vrijdag 29 juli 2005 @ 11:08:
ginz je frustraties zijn nu na 10 van dit soort posts ook wel duidelijk. Dit voegt ook niet echt iets toe is het wel?

(geen flame!) Ook ik lees voor de 10e keer vragen die al gesteld zijn maar probeer er maar gewoon overheen te lezen. Nadeel is gewoon dat er nogal veel mensen dit toestel nu kopen/krijgen waardoor de echte "diehards" niet meer toekomen aan echte nieuwe informatie helaas :(.
Shiver23 schreef op vrijdag 29 juli 2005 @ 11:26:
Ginz, blijf trouw aan je signature

[...]

8)
Oké. Leuk om te zien dat het in ieder geval wel gelezen wordt. (helaas niet door degene voor wie dat berichtje eigenlijk bedoeld was. Maar die zal toch alleen maar de één-richtings weg kiezen)

-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gwillem
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 25-09-2024
De transfer rate via de USB kabel naar de memstick in mijn telefoon is 85 kbytes/s. Dat lijkt me nogal weinig, zelfs voor usb1. Is mijn apparatuur stuk of is dit normaal voor deze telefoon? Stevig zitten graven in de k750i threads maar geen cijfers gevonden... Uiteraard de suggestie gezien om een cardreader te gebruiken, maar aangezien het nogal priegelen is om het kaartje uit je telefoon te peuteren, zou ik liever gewoon de usb kabel gebruiken.

[ Voor 5% gewijzigd door gwillem op 29-07-2005 14:50 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• remsie
heel precies weet ik het niet, zal ik zo eens testen, maar een mp3 van 4 mb had ik in een seconde of 7 wel op m'n telefoon staan via usb.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Ja, ik ook, misschien nog wel sneller....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• syrrah
  • Registratie: December 2004
  • Laatst online: 15-05 12:26

syrrah

Daggutnie

hoi,

mijn vriedin heeft de k750i, echt een gek toestel,

ik zit altijd tennisspelletje op haar telefoon te spelen, maar weet iemand hoe ik dit spelletje naar mijn d500 kan sturen

alvast bedankt

PSN: syrrah

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shiver23
  • Niet online

Shiver23

syrrah schreef op vrijdag 29 juli 2005 @ 16:00:
hoi,

mijn vriedin heeft de k750i, echt een gek toestel,

ik zit altijd tennisspelletje op haar telefoon te spelen, maar weet iemand hoe ik dit spelletje naar mijn d500 kan sturen

alvast bedankt
Dat kan niet.

Graag gedaan ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jefjef
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 24-06 08:11

jefjef

learning by doing

Anoniem: 116112 schreef op donderdag 28 juli 2005 @ 19:14:
Ik heb mijn k750i nog niet geupdate, niet het idee dat het nodig is.. aangezien ik alles in de changelog al heb en in het service menu en dan bij software info al die R1L002 staat.. dus vermoed dat ik een nieuwere versie hbe gehad 6 dagen trug..

Verder heb ik 2 dagen trug een 1 gb kaartje besteld en mij oude mp3 speler 512 mb verkocht voor 70 euries.. dus een mooi begin voor die 1gb memstick...!!

Nog bedankt van dat smsen.. paar posts trug.. echt chill topic.. helaas was ik er pas halverwege deel 5 bij :( oefff veel trug moeten lezen)
en naar school gaan voor een cursus Nederlands.....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dadj
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 15-12-2022

dadj

Boeiend, boeiend!

Oh brother... had mn K750 bij telfort besteld maar dit kan wel ff gaan duren.. "Het gewenste toestel of product is op dit moment niet voorradig. De bestelling zal verder verwerkt worden zodra het toestel beschikbaar is."
En ze beweerden tijdens de bestelling natuuuuuurlijk dat ie op voorraad was.. :(

XBOX 360 Gamertag | Mac mini | Macbook | iMac - God Does Not Have a Plan; He is Just a Kid With an Antfarm

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Le0032
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 05-02-2023
dadj schreef op vrijdag 29 juli 2005 @ 16:39:
Oh brother... had mn K750 bij telfort besteld maar dit kan wel ff gaan duren.. "Het gewenste toestel of product is op dit moment niet voorradig. De bestelling zal verder verwerkt worden zodra het toestel beschikbaar is."
En ze beweerden tijdens de bestelling natuuuuuurlijk dat ie op voorraad was.. :(
Annuleren dan die handel toch? ;)
En ergens anders bestellen...

[ Voor 5% gewijzigd door Le0032 op 29-07-2005 16:45 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 19503

Gewoon bestellen bij www.gsmtrack.nl die heeft er zat op voorraad liggen ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dadj

dadj

Boeiend, boeiend!

Anoniem: 19503 schreef op vrijdag 29 juli 2005 @ 16:49:
Gewoon bestellen bij www.gsmtrack.nl die heeft er zat op voorraad liggen ;)
zij doen geen contract verlenging van telfort. daarbij heb je een week de tijd om te annuleren maar pas NA een weer werdt het "niet op voorraad" ipv "in behandeling". Blows goats..

XBOX 360 Gamertag | Mac mini | Macbook | iMac - God Does Not Have a Plan; He is Just a Kid With an Antfarm

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dadj

dadj

Boeiend, boeiend!

He man enig idee wat een handtekeing van Jenna kan opbrengen? (vriendin van me is haar accountant :D )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Eggy
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 31-05-2023

Eggy

Goo goo g'joob

jefjef schreef op vrijdag 29 juli 2005 @ 16:16:
[...]

en naar school gaan voor een cursus Nederlands.....
Leer jij dan gelijk Engels? Onze slogan is "It makes se-nse", niet "It make se-ns" :p

Waarom heb je eigenlijk sowieso een se-nse avatar en signature? Niet dat die extra reclame nou erg is maar ik ben eerder nieuwsgierig. Je hebt namelijk zelfs een postcount van 0 op se-nse.com...

SE-NSE | Sony Ericsson - News, Services, Entertainment

Ayofe Theme for Symbian S60

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 51819

Ik heb mijn Sony Ericsson nu 1 dag en hij is werkelijk perfect

Alle driver geinstalleerd van de map die op de CD staat toen ik mijn USB kabel erin deed (gebruik nog geen eens originele software) en flikker er nu gewoon filmpjes(3gp) en mp3's op wat harstikke vlot gaat omdat ik uhm direct op het geheugenkaartje zet via de usb kabel dus ik zie geen reden waarom ik mijn kaartje eruit moet halen om hem in de cardreader te stoppen wat ik ergens las in 1 van de 5 topics :9

nog een leuke site voor de telefoon waarbij je vanalles wallpapers/ringtones/fimpjes/thema's etc GRATIS kan downloaden (weet niet of ie al voorbij is gekomen)

http://www.zedge.no

voor de rest zie ik geen reden om firmware te update aangezien ik een aantal berichten heb gelezen waarbij ut niet lukte of niet goed gaat en tevens de foto's worden van mindere kwaliteit wat ik best belangrijk vind, maar vervalt de garantie als je firmware update doet?

maar conclusie egt een klasse telefoon nog nooit zo tevreden geweest met een telefoon, ik kan er gewoon niet van af blijven om er ff mee te spelen en alle functies weer uit te testen _/-\o_ dikke 10 krijgt ie van mij en voor de prijs vergeleken met Samsung is dit de beste telefoon die je kan kopen op de markt vind ik :9~ :9~

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 114234

Anoniem: 51819 schreef op vrijdag 29 juli 2005 @ 18:09:
Ik heb mijn Sony Ericsson nu 1 dag en hij is werkelijk perfect

Alle driver geinstalleerd van de map die op de CD staat toen ik mijn USB kabel erin deed (gebruik nog geen eens originele software) en flikker er nu gewoon filmpjes(3gp) en mp3's op wat harstikke vlot gaat omdat ik uhm direct op het geheugenkaartje zet via de usb kabel dus ik zie geen reden waarom ik mijn kaartje eruit moet halen om hem in de cardreader te stoppen wat ik ergens las in 1 van de 5 topics :9

nog een leuke site voor de telefoon waarbij je vanalles wallpapers/ringtones/fimpjes/thema's etc GRATIS kan downloaden (weet niet of ie al voorbij is gekomen)

http://www.zedge.no

voor de rest zie ik geen reden om firmware te update aangezien ik een aantal berichten heb gelezen waarbij ut niet lukte of niet goed gaat en tevens de foto's worden van mindere kwaliteit wat ik best belangrijk vind, maar vervalt de garantie als je firmware update doet?

maar conclusie egt een klasse telefoon nog nooit zo tevreden geweest met een telefoon, ik kan er gewoon niet van af blijven om er ff mee te spelen en alle functies weer uit te testen _/-\o_ dikke 10 krijgt ie van mij en voor de prijs vergeleken met Samsung is dit de beste telefoon die je kan kopen op de markt vind ik :9~ :9~
toon volledige bericht
de foto's worden niet minder... maar de kwaliteit van de filmpjes.... schijnt!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MyNameIs
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 21:43
dadj schreef op vrijdag 29 juli 2005 @ 16:39:
Bah... ik ook :( Wacht nu al ruim un week op mn k750... kdenk wel dattie binnenkort komt :)
Annuleren en ergens anders bestellen doe ik niet, omdat ik um dan niet gratis krijg met 1jarig telfort 200...
Naja k wacht nog wel ff :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JaP.NeT
  • Laatst online: 20-06 23:19
Yup, same here. Telfort verwacht em wel snel weer binnen te hebben, maja toch al 2 weken in de wacht :O

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 150033

Ik moet nu nog ongeveer 1.5 week wachten omdat ik nummerbehoud had aangevraagd. :/ Anders had ik hem nu al gehad volgens die vent aan de telefoon.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Isengrim
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 26-06 09:20
Eindelijk mijn 3m screenprotectors binnen.
Was nodig ook, na 3 dagen zat er al een kras op mijn display, gelukkig is het niet meer te zien met de folie erop.
Nou nog ff wachten tot die waas (niet dat het veel is) weg is :) en ik ben een tevreden man met een gave D750i

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DP Kunst
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 24-06 21:42
jeej, k was op vakantie, en k kwam trug en daar lag een paketje voor me, dinsdag al gekome :D
k moet zeggen, dat ding is echt geweldig. btj foto's maken, muziekjes spele enz :P
alleen zit die memorycard er echt kut in :? das een btj jmmr. verder toptoestelletje

Mijn nieuwe portfolio (Under Construction) | Benieuwd wat Solar Team Twente gaat doen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 149915

Je kan daar alleen shit downloaden van slechte kwaliteit, als je harde ringtones wilt hebben zoals de top40 ringtones, moet je betalen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 150033

Isengrim schreef op vrijdag 29 juli 2005 @ 20:08:
Eindelijk mijn 3m screenprotectors binnen.
Was nodig ook, na 3 dagen zat er al een kras op mijn display, gelukkig is het niet meer te zien met de folie erop.
Nou nog ff wachten tot die waas (niet dat het veel is) weg is :) en ik ben een tevreden man met een gave D750i
Ik zie hem bij inkoopactie.net niet meer staan?

Of heb je hem daar niet vandaan gehaald?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Flipm0de

Flipm0de

geen

Kan je aan de SE een nekkoord hangen?
en weet iemand waar je een cheap nekkoordje kan kopen? Ik zag ze bij Orange voor 7euro, en dat vindt ik eigenlijk best veel voor zo'n touwtje.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Speedy-Andre
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 23:23

Speedy-Andre

Sony ZL, XA, Nokia XR20

Flipm0de schreef op vrijdag 29 juli 2005 @ 23:48:
Kan je aan de SE een nekkoord hangen?
en weet iemand waar je een cheap nekkoordje kan kopen? Ik zag ze bij Orange voor 7euro, en dat vindt ik eigenlijk best veel voor zo'n touwtje.
Bij de PCM van augustus zit een gratis 'keycord', deze is lang genoeg denk ik.
Op het toestel zit rechtsonder een pinnetje waar je een cord omheen kan doen :)
Ik weet alleen niet zeker of het keycord ook bij losse nummers zit maar ik denk het wel.
Het blad kost €4,85.

PVoutput 2x Toshiba Daiseikai 8 3,5kW, SWW Atlantic Explorer V3 200l. Gasloos aug 2016, 8620Wp, Monoblock Panasonic J 7kW

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Royal
  • Registratie: Augustus 2002
  • Niet online

Royal

Flush

Ik heb hem ook, wat een ontzettend gaaf toestel. Ben nu aan het klooien met e-mail

Hebben er trouwens meer mensen last van dat het knopje links boven ietwat los zit ?

There is no dark side of the Moon really... as a matter of fact it's all dark

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 116370

Ik heb vorige week maandag mijn k750 besteld. Bij studentmobiel krijg ik ook een lief berichtje dat het toestel niet meer op voorraad is en dat ik 5 dagen moet wachten. Dat word mooi krap want ik ga over 5 dagen met vakantie :S en daarvoor heb ik em dus eigenlijk ook een beetje aangeschaft mooi kloten is dat

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jefjef
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 24-06 08:11

jefjef

learning by doing

Eggy schreef op vrijdag 29 juli 2005 @ 17:51:
[...]

Leer jij dan gelijk Engels? Onze slogan is "It makes se-nse", niet "It make se-ns" :p

Waarom heb je eigenlijk sowieso een se-nse avatar en signature? Niet dat die extra reclame nou erg is maar ik ben eerder nieuwsgierig. Je hebt namelijk zelfs een postcount van 0 op se-nse.com...
klopt allemaal, wil dus extra reclame maken voor de site..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DeMuts
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 16-10-2023
Ik wil dus de "Sharkoon Media Reader II" aan gaan schaffen maar is me niet helemaal duidelijk of hij het kaartje van de Ericsson wel kan lezen.

http://www.alternate.nl/h...e&artno=MR%23S62&#tecData :?

Mocht hij deze niet kunnen lezen, welke zwarte interne USB 2.0 reader kan dit dan wel?

[ Voor 29% gewijzigd door DeMuts op 30-07-2005 11:09 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Isengrim
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 26-06 09:20
Anoniem: 150033 schreef op vrijdag 29 juli 2005 @ 23:44:
[...]

Ik zie hem bij inkoopactie.net niet meer staan?

Of heb je hem daar niet vandaan gehaald?
Ik heb hem hier vandaan http://www.speurders.nl/t...0810limit061020.4.99.html

Je krijgt hem mooi op maat gesneden, je hoeft hem dan alleen nog er op te plakken

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• niket610
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 26-06 15:52
ik heb een probleem met de camera. 8 van de 10 keer neemt ie gewoon geen foto als ik op de shutterknop druk. |:( Het knopje zelf is nix mis mee want als k vanuit standby erop druk gaat ie gewoon naar de cameramodus.
Echt heel irritant! Iemand een idee wat het kan zijn, of mensen die hetzelfde probleem hebben??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

DeMuts schreef op zaterdag 30 juli 2005 @ 11:06:
Ik wil dus de "Sharkoon Media Reader II" aan gaan schaffen maar is me niet helemaal duidelijk of hij het kaartje van de Ericsson wel kan lezen.

http://www.alternate.nl/h...e&artno=MR%23S62&#tecData :?

Mocht hij deze niet kunnen lezen, welke zwarte interne USB 2.0 reader kan dit dan wel?
Als het goed is heb je een verleng stukje bij je telefoon gekregen zodat ie wat langer wordt en wordt geconvert tot een grote SD Memory Stick, deze kan je bijna in elke reader stoppen ivm deze sticks er allang zijn en die past dus ook in diegene die jij wilt kopen..

maar waarom wil je een cardreader kopen as je bijna net zo snel op het externe kaartje kan schrijven via de usb datakabel die je erbij hebt gekregen..:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 149915 schreef op vrijdag 29 juli 2005 @ 23:31:
[...]

Je kan daar alleen shit downloaden van slechte kwaliteit, als je harde ringtones wilt hebben zoals de top40 ringtones, moet je betalen
jaa dat is miss wel zo (maar ik doe mp3's as mijn beltoon), maar over de rest ben ik het niet met je eens dat ut slechte kwaliteit is zoals thema's enz vind ik erg mooi en tevens ook de wallpapers...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Flipm0de

Flipm0de

geen

Speedy-Andre schreef op zaterdag 30 juli 2005 @ 00:00:
[...]

Ik weet alleen niet zeker of het keycord ook bij losse nummers zit maar ik denk het wel.
Het blad kost €4,85.
thx, en ik maar zoeken bovenin maar niks gevonden 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kozz
  • Laatst online: 20-06 21:36
Anoniem: 116370 schreef op zaterdag 30 juli 2005 @ 01:11:
Ik heb vorige week maandag mijn k750 besteld. Bij studentmobiel krijg ik ook een lief berichtje dat het toestel niet meer op voorraad is en dat ik 5 dagen moet wachten. Dat word mooi krap want ik ga over 5 dagen met vakantie :S en daarvoor heb ik em dus eigenlijk ook een beetje aangeschaft mooi kloten is dat
Daar heb ik hem ook vandaan. Sinds 2 dagen na anderhalve week vertraging binnen. Als ik het zo lees bij verschillende websites, is het toestel overal uitverkocht en in bestelling. Het is natuurlijk wel het mooiste toestel wat je kan kopen op dit moment. Toevallig!! :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DeMuts
Anoniem: 51819 schreef op zaterdag 30 juli 2005 @ 11:40:
[...]

Als het goed is heb je een verleng stukje bij je telefoon gekregen zodat ie wat langer wordt en wordt geconvert tot een grote SD Memory Stick, deze kan je bijna in elke reader stoppen ivm deze sticks er allang zijn en die past dus ook in diegene die jij wilt kopen..

maar waarom wil je een cardreader kopen as je bijna net zo snel op het externe kaartje kan schrijven via de usb datakabel die je erbij hebt gekregen..:)
Nou ik moet de Ericsson nog krijgen, heb hem 1 week geleden besteld bij Vodafone online webwinkel en ben sindsdien op dit topic aan het surfen voor meer info
Ik dacht te hebben gelezen dat het met een gewoon USB kabel niet zo snel gaat als met een Cardreader, ondanks het ongemak van het telkens moeten wisselen van card.
Maar anders wacht ik nog ff met bestellen en kijk hoe snel die USB kabel het doet :*)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 145780

niket610 schreef op zaterdag 30 juli 2005 @ 11:28:
ik heb een probleem met de camera. 8 van de 10 keer neemt ie gewoon geen foto als ik op de shutterknop druk. |:( Het knopje zelf is nix mis mee want als k vanuit standby erop druk gaat ie gewoon naar de cameramodus.
Echt heel irritant! Iemand een idee wat het kan zijn, of mensen die hetzelfde probleem hebben??
Ik heb inderdaad hetzelfde probleem. Eerst werkte alles goed, maar nu meestel niet. Ik hoop op update...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Speedy-Andre

Speedy-Andre

Sony ZL, XA, Nokia XR20

Flipm0de schreef op zaterdag 30 juli 2005 @ 11:58:
[...]

thx, en ik maar zoeken bovenin maar niks gevonden 8)7
Vreemd, ik ben abonnee, het blad zat in een folie met bovenin het rode keycord, die zie je meteen zitten als het goed is ....
Misschien in een andere winkel, of de verkoper moet ze eruit gehaald hebben }:O

PVoutput 2x Toshiba Daiseikai 8 3,5kW, SWW Atlantic Explorer V3 200l. Gasloos aug 2016, 8620Wp, Monoblock Panasonic J 7kW

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 116370

Kozz schreef op zaterdag 30 juli 2005 @ 12:04:
[...]
Daar heb ik hem ook vandaan. Sinds 2 dagen na anderhalve week vertraging binnen. Als ik het zo lees bij verschillende websites, is het toestel overal uitverkocht en in bestelling. Het is natuurlijk wel het mooiste toestel wat je kan kopen op dit moment. Toevallig!! :9
Ik heb em dus bij Studentmobiel weg. Maar daar heb ik dus een debitel abbonement bij het vodafone netwerk. Maar heb ik dan nu ook een branded k750 waar alle leuke dingen dus zowat zijn uitgesloopt of zou ik nu een k750 krijgen zoals je die los ook koopt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Speedy-Andre

Speedy-Andre

Sony ZL, XA, Nokia XR20

Anoniem: 116370 schreef op zaterdag 30 juli 2005 @ 12:32:
[...]

Ik heb em dus bij Studentmobiel weg. Maar daar heb ik dus een debitel abbonement bij het vodafone netwerk. Maar heb ik dan nu ook een branded k750 waar alle leuke dingen dus zowat zijn uitgesloopt of zou ik nu een k750 krijgen zoals je die los ook koopt
Het zou bij de aanbieding moeten staan, via Debitel kun je ook een branded toestel krijgen, maar de meeste webshop leveren een unbranded toestel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

DeMuts schreef op zaterdag 30 juli 2005 @ 12:10:
[...]

Nou ik moet de Ericsson nog krijgen, heb hem 1 week geleden besteld bij Vodafone online webwinkel en ben sindsdien op dit topic aan het surfen voor meer info
Ik dacht te hebben gelezen dat het met een gewoon USB kabel niet zo snel gaat als met een Cardreader, ondanks het ongemak van het telkens moeten wisselen van card.
Maar anders wacht ik nog ff met bestellen en kijk hoe snel die USB kabel het doet :*)
ja klopt, dat had ik ook toen ik op HET telefoon geheugen schreef(die 32 mb)

maar als ik nu mijn telefoon aansluit komt er gewoon een "removeable disk" bij en dan zit ik gewoon op het geheugen kaartje te schrijven zonder cardreader en volgens mij gaat dat evensnel (wel usb2.0 weet niet of dat wat uitmaakt) ik ga binnenkort denk ook ff groter geheugen kopen, zodat er wat meer geconverteerde 3gp films opkunnne >:) >:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 79124

Is er op dit moment een vergelijkbare telefoon (qua specs en prijs) Ik zit ernstig te twijfelen Nokia 6230i of SE k750 of de Qtek S100.

De laatste valt denk ik af omdat hij te groot en te kwetsbaar is voor iemand die nogal eens ierts laat vallen enzo.

Maar zijn er andere telefoon die in de buurt komen van deze 3..?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Speedy-Andre schreef op zaterdag 30 juli 2005 @ 00:00:
[...]

Het blad kost €4,85.
Gewoon ff het plasticje open maken en het touwtje eruit hitsen :D:P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Gisteravond voor het eerst een vastloper met de J-versie: had een foto gemaakt, en klikte daarna op "bekijken". Toen ik die foto een stukje in wilde zoomen liep 'ie knettervast, dus accu eruit, accu erin....daarna werkte alles weer perfect.

Vannacht heeft 't in 't oosten flink geonweerd. Heb de "burst"modus maar 's gebruikt. Leverde leuke resultaten op :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 116112

Royal schreef op zaterdag 30 juli 2005 @ 00:08:
Ik heb hem ook, wat een ontzettend gaaf toestel. Ben nu aan het klooien met e-mail

Hebben er trouwens meer mensen last van dat het knopje links boven ietwat los zit ?
Ik heb ook last van deze toets.. al zit rechts ook best los heb ik het idee.. maar bij links voel ik het veel beter ofzoo egt heel raar.. zolang ie het blijft doen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Zijn er eigenlijk ook mensen die helemaal nergens last van hebben en echt helemaal tevreden zijn over de SE?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shiver23
  • Niet online

Shiver23

ik

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Speedy-Andre

Speedy-Andre

Sony ZL, XA, Nokia XR20

Anoniem: 149915 schreef op zaterdag 30 juli 2005 @ 13:56:
Zijn er eigenlijk ook mensen die helemaal nergens last van hebben en echt helemaal tevreden zijn over de SE?
Ikke en vele anderen die niet op een forum gaan posten als er niets fout gaat ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Soeski
  • Laatst online: 05-06 23:03
VIC_TOR schreef op donderdag 21 juli 2005 @ 23:17:
[...]

dat lijkt me niet zo moeilijk, ga naar:

BT - verbonden apparaten

en kies daar degene die je wil verbreken.
Als dat niet werkt dan is bluetooth op hol geslagen en dat zou dan een bug zijn. (bij mij 1 keer voorgekomen)
Ja, dit werkt uiteraard wel. Maar de grap is nou juist met bluetooth (headsets) dat je je toestel niet aan hoeft te raken met bellen e.d. Hij moet de bluetooth verbinding zelf verbreken!
Nou moet ik dus na het gesprek alsnog het toestel bedienen en dat was dus niet de bedoeling!
Is er niemand anders die 2 telefoons gebruikt met 1 bluetooth headset?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DeMuts
Anoniem: 51819 schreef op zaterdag 30 juli 2005 @ 12:53:
[...]

ja klopt, dat had ik ook toen ik op HET telefoon geheugen schreef(die 32 mb)

maar als ik nu mijn telefoon aansluit komt er gewoon een "removeable disk" bij en dan zit ik gewoon op het geheugen kaartje te schrijven zonder cardreader en volgens mij gaat dat evensnel (wel usb2.0 weet niet of dat wat uitmaakt) ik ga binnenkort denk ook ff groter geheugen kopen, zodat er wat meer geconverteerde 3gp films opkunnne >:) >:)
Ok dan top info dan zal ik binnenkort ook eens gaan kijken naar een groter kaartje als ik deze vol heb :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Flipm0de

Flipm0de

geen

Speedy-Andre schreef op zaterdag 30 juli 2005 @ 12:31:
[...]

Vreemd, ik ben abonnee, het blad zat in een folie met bovenin het rode keycord, die zie je meteen zitten als het goed is ....
Misschien in een andere winkel, of de verkoper moet ze eruit gehaald hebben }:O
Nee :) , ik bedoelde dat ik aan de bovenkant van het toestel zat te zoeken naar waar je een keycord kon bevestigen.
Hoe is de kwaliteit van het touwtje?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 149915 schreef op zaterdag 30 juli 2005 @ 13:56:
Ik. Heb wel een andere gekregen van Dynafix, maargoed, deze werkt (tot nu toe) perfect.

*afkloppen*

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 132776

Waarom geen S-E keycord kopen? Bv hier: http://www.telecomtelecom.nl/?p=25&gid=16 , kost maar minder 3 euro
of: http://cgi.ebay.nl/ws/eBa...3036&rd=1&ssPageName=WD1V
Afbeeldingslocatie: http://www.phonepartners.com/images/ppw/5498.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Speedy-Andre

Speedy-Andre

Sony ZL, XA, Nokia XR20

Flipm0de schreef op zaterdag 30 juli 2005 @ 14:15:
[...]

Nee :) , ik bedoelde dat ik aan de bovenkant van het toestel zat te zoeken naar waar je een keycord kon bevestigen.
Hoe is de kwaliteit van het touwtje?
Tja, als je de antwoorden niet goed leest :9
Ik kwoot mezelf nog maar een keer dan ;) :

"Op het toestel zit rechtsonder een pinnetje waar je een cord omheen kan doen"
Overigens lijkt het keycord van pcm veel op die van SE, alleen een ander kleurtje :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Flipm0de

Flipm0de

geen

jaja ik snap het wel. Ik heb het gevonden

Ik bedoelde alleen dat ik alleen aan de bovenkant van het toestel had gezocht naar een bevestigingspunt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kozz
  • Laatst online: 20-06 21:36
Anoniem: 116370 schreef op zaterdag 30 juli 2005 @ 12:32:
[...]

Geen zorgen...heb exact dezelfde abo als jij en kreeg een unbranded toestel. Dus inderdaad zoals je hem los koopt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DP Kunst
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 24-06 21:42
dit ding is geweldig, k ken dr nu ook al mee mailen enz.
die foto's met borders zijn leuk, strax aapfoto van mn zusje gemaakt :P
k ontdek iedere keer weer nieuwe dingen. volgende week ff bleutooth adaptertje kopen, ken k de afstandsbediening ook gebruiken.
k moet alleen wel zegge dat gprs best snel gaat. k zit nu in 1 dag al bijna aan de MB

Mijn nieuwe portfolio (Under Construction) | Benieuwd wat Solar Team Twente gaat doen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TCR
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 21-06-2024

TCR

pfffffffff

Anoniem: 79124 schreef op zaterdag 30 juli 2005 @ 13:24:
Is er op dit moment een vergelijkbare telefoon (qua specs en prijs) Ik zit ernstig te twijfelen Nokia 6230i of SE k750 of de Qtek S100.

De laatste valt denk ik af omdat hij te groot en te kwetsbaar is voor iemand die nogal eens ierts laat vallen enzo.

Maar zijn er andere telefoon die in de buurt komen van deze 3..?
ik zat ook tussen de k750 en de S100 te twijfelen maar toen ik de k750 icm een 1jarig 17,5 abbotje zag was mijn keuze snel gemaakt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 36835

ik denk dat ik hem ook ga kopen. I.c.m KPN 20 abbo... 2 jaar.
dan krijg ik de phone gratis :)

Ik heb begrepen dat er 1 jaar garantie opzit. Dus als er iets kapot is kan ik hem laten opsturen zonder enig probleem neem ik aan?

Ik lees overigens dat die camera bij veel mensen 'opeens' niet meer werkt ? Heeft iemand hier ervaring mee of juist niet ? :)
Pagina: 1 ... 12 13 Laatste

Dit topic is gesloten.