Ik heb mijn Sony Ericsson nu 1 dag en hij is werkelijk perfect
Alle driver geinstalleerd van de map die op de CD staat toen ik mijn USB kabel erin deed (gebruik nog geen eens originele software) en flikker er nu gewoon filmpjes(3gp) en mp3's op wat harstikke vlot gaat omdat ik uhm direct op het geheugenkaartje zet via de usb kabel dus ik zie geen reden waarom ik mijn kaartje eruit moet halen om hem in de cardreader te stoppen wat ik ergens las in 1 van de 5 topics
nog een leuke site voor de telefoon waarbij je vanalles wallpapers/ringtones/fimpjes/thema's etc GRATIS kan downloaden (weet niet of ie al voorbij is gekomen)
http://www.zedge.no
voor de rest zie ik geen reden om firmware te update aangezien ik een aantal berichten heb gelezen waarbij ut niet lukte of niet goed gaat en tevens de foto's worden van mindere kwaliteit wat ik best belangrijk vind, maar vervalt de garantie als je firmware update doet?
maar conclusie egt een klasse telefoon nog nooit zo tevreden geweest met een telefoon, ik kan er gewoon niet van af blijven om er ff mee te spelen en alle functies weer uit te testen

dikke 10 krijgt ie van mij en voor de prijs vergeleken met Samsung is dit de beste telefoon die je kan kopen op de markt
vind ik