Het Grote SonyEricsson K750 Topic - Deel 5 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 11 ... 13 Laatste
Acties:
  • 4.751 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Argh! Mijn camera is er mee opgehouden! Als ik de lensdop wegschuif krijg ik heel even (nog geen 2 seconden) zwart beeld met het menu van de camera, en daarna weer het standbyscherm, en vanuit het hoofdmenu en servicemenu gebeurt er helemaal niks meer met de camera.
En verder ligt zo te zien de updateservice er nu uit op de SE website... :(
Kan ik het beste teruggaan of heeft iemand dit probleem al eerder gehad?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op maandag 25 juli 2005 @ 10:55:
Argh! Mijn camera is er mee opgehouden! Als ik de lensdop wegschuif krijg ik heel even (nog geen 2 seconden) zwart beeld met het menu van de camera, en daarna weer het standbyscherm, en vanuit het hoofdmenu en servicemenu gebeurt er helemaal niks meer met de camera.
En verder ligt zo te zien de updateservice er nu uit op de SE website... :(
Kan ik het beste teruggaan of heeft iemand dit probleem al eerder gehad?
(web)winkel bellen, die verwijzen je denk ik door naar SESP, ik heb hetzelfde gehad, plus geen netwerktoegang, nu woont mijn k750 al 2,5 weken in een of ander reparatiecentrum in Maastricht.
Mij is verteld dat het 2 tot 6 weken duurt. Een eeuwigheid, kan ik je vertellen.
Waarom ze niet gewoon een nieuwe gaven (mijne was zgan en 2 weken oud) ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Defspace
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 29-04 22:59

Defspace

Administrator

Vraagje.
Hoe kan ik die Externe Besturing aan de praat krijgen ?
Ik heb de BT_remotecontrole software gedownload en ik kan via BT verbinding maken met mijn PC (PC Suite doet het bv via BT) maar ik krijg altijd "Verbinding mislukt" wanneer ik Presenter, Mediaplayer of Desktop probeer.
Moet ik nog wat meer installeren ? Doe ik iets verkeerd ?

Ik heb gewoon de standaard firmware nog aangezien ik geen enkel probleem heb (behalve dit misschien ;) ) en ik geen nieuwe problemen wil creeren. (Week20 toestel)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Defspace schreef op maandag 25 juli 2005 @ 12:00:
Vraagje.
Hoe kan ik die Externe Besturing aan de praat krijgen ?
Ik heb de BT_remotecontrole software gedownload en ik kan via BT verbinding maken met mijn PC (PC Suite doet het bv via BT) maar ik krijg altijd "Verbinding mislukt" wanneer ik Presenter, Mediaplayer of Desktop probeer.
Moet ik nog wat meer installeren ? Doe ik iets verkeerd ?

Ik heb gewoon de standaard firmware nog aangezien ik geen enkel probleem heb (behalve dit misschien ;) ) en ik geen nieuwe problemen wil creeren. (Week20 toestel)
Klik op je bluetooth icoontje rechtsonderin (ga naar bluetooth apparaten) Selecteer je k750i daar.
Klik op eigenschappen > ga naar het tabblad services. En vink daar het vakje stuurprogramma's voor toetsenborden ondersteuning aan. Ook wel HID genoemd

Succes

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Defspace
  • Laatst online: 29-04 22:59

Defspace

Administrator

Verwijderd schreef op maandag 25 juli 2005 @ 12:11:
[...]

Klik op je bluetooth icoontje rechtsonderin (ga naar bluetooth apparaten) Selecteer je k750i daar.
Klik op eigenschappen > ga naar het tabblad services. En vink daar het vakje stuurprogramma's voor toetsenborden ondersteuning aan. Ook wel HID genoemd

Succes
Die heb ik al aangevinkt :'(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NaZ-
  • Registratie: Juli 2002
  • Niet online

NaZ-

Hoeblablahoeblabla

Hmm..misschien tijd voor een nieuw topic? (Ben benieuwd wie hem deze keer maakt ;P)

AMD Pentium 4 32+, 2056MB DDR-ROM, 60INCH HD, Logitech Muis, MS-Toeter

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Sorry maar ik weet nog steeds niet hoe ik mijn e-mail instellingen goed kan krijgen.. E-mail configurator van SE onderstund geen KPN-GPRS als 'gegevensdrager'... KPN- M-Info werkt prima om te wappen maar mijn e-mail server vinden: "ho maar!"....

Heb ipv de servernaam ook al een IP-adres ingevuld, geen resultaat...

Zodra ik e-mail probeer te otvangen / verzenden krijg ik eerst een hele tijd de mededeling: Server wordt gezocht ... uiteindelijk: Server niet gevonden

GPRS connectie wordt wel netjes gemaakt, schiet mij maar lek 8)7

E-mail instellingen staan allemaal goed (servers, poorten, etc).

PS Heb al gezocht op andere forums maar niets gevonden... Iemand raad?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shir
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 15-06 13:55
Ik heb hetzelfde probleem, ik probeer mijn gmail op te halen via KPN GPRS. Het lukt niet, hij kan geen contact maken met de server.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BeZaX
  • Registratie: Augustus 2003
  • Laatst online: 12:08
Heb ik ook... iemand die met het verlossende oplossing kan komen ben ik erg dankbaar. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

weet iemand misschien hoe ik de telefoon langer kan over laten gaan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shiver23
  • Registratie: Januari 2001
  • Niet online

Shiver23

Wat sta je nou te kijken!

Verwijderd schreef op maandag 25 juli 2005 @ 13:43:
weet iemand misschien hoe ik de telefoon langer kan over laten gaan?
Netwerkinstellingen van je provider. Dat heeft niets met je toestel te maken.
Is 3 pagina's geleden ook al gevraagd.
Search??

PSN: Shiver23

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Iemand Mobile Master al eens gebruikt om te synchen? (sorry als dit al vaker is gevraagd, heb even geen tijd om goed te searchen).

Ik heb het net geinstalleerd en het is belooft zeer veel!! Ik heb outlook al lang geleden ingeruild voor thunderbird e.d. en met deze software kan ik mijn se synchen met Mozilla stuff. Nice!!

http://www.mobile-master.com/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• VIC_TOR
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 02-04-2024
Verwijderd schreef op zondag 24 juli 2005 @ 22:20:
[...]

Mag ik vragen welke autolader je hebt gekocht? De houder is er eentje zonder snoer volgens mij. Op zich zou het wel makkelijk zijn dat de telefoon direct oplaad in de auto nl.
Ik heb de CLA-60 autolader. Die kan je onderin de houder aansluiten. Er zit zelfs een mini-lampje op die je kan gebruiken om iets in het donker beter te zien/lezen zoals een landkaart of zo.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Weet iemand of het mogelijk is om in de agenda van de k750i herhalende afspraken op te nemen? Via het menu lukt het me in ieder geval niet en de herhalende afspraken die ik sync vanuit Outlook komen maar één keer voor. Heeft iemand suggesties hoe ik dit voor elkaar kan krijgen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

VIC_TOR schreef op maandag 25 juli 2005 @ 14:55:
[...]

Ik heb de CLA-60 autolader. Die kan je onderin de houder aansluiten. Er zit zelfs een mini-lampje op die je kan gebruiken om iets in het donker beter te zien/lezen zoals een landkaart of zo.
Geweldig Victor....bedankt!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bramm
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 11-09 09:16
ik zonet naar de primafoon om een k750i te halen incl. abo, is 'ie niet op voorraad en kunnen ze 'm ook tijdelijk niet meer bestellen :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Elect
  • Niet online
Vandaag het Service center gebeld van SE. Uitgelegd dat m'n joystick af en toe hapert en of dat onder garantie valt. Dit was allemaal geen probleem, moest alleen vanaf mij naar het dichtsbijzijnde service center in Antwerpen.

Ik daar naartoe gereden, met moeite omdat heel die ring opgebroken is. Uiteindelijk aangekomen, blijkt dat hij het joystickje niet meer mag vervangen van SE :( Het enige dat ik nu nog kan doen is m'n gsm opsturen naar Dynafix, en hopen dat ik hem goed terugkrijg..

Ze hadden me nog bijna naar Brussel laten rijden, maar gelukkig wist die dealer in Antwerpen dat hij er sinds juni al mee gestopt is. Weet niet waar ze bij het service center de info vandaan halen, maar dit is knap waardeloze informatie.

HelmChat.eu - Free Motorcycle Group Chats

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Me datakabel zuigt opeens me accu leeg. Ik had nog 80% energie toen ik hem erin stak. Ff wat foto's eraf gehaald en wat smsjes verstuurd, kijk ik hoe vol die al is: 53% 8)7
Kwartier later keek ik weer, was ie 56% en 5 minuten later weer 55% zonder wat gedaan te hebben.
Ik wacht af wat ie nu gaat doen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RobbieB
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 10:00
Verwijderd schreef op maandag 25 juli 2005 @ 14:24:
Iemand Mobile Master al eens gebruikt om te synchen? (sorry als dit al vaker is gevraagd, heb even geen tijd om goed te searchen).

Ik heb het net geinstalleerd en het is belooft zeer veel!! Ik heb outlook al lang geleden ingeruild voor thunderbird e.d. en met deze software kan ik mijn se synchen met Mozilla stuff. Nice!!

http://www.mobile-master.com/
Werkt idd relaxxed, eindelijk een die met mozilla werkt :D.. nu nog ergens de volledige versie fixen..

Sony A6700 - 10-18 F4 - 18-50 F2.8 - 24 F1.8 - 56 F1.4 - 70-350G

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BeZaX
Verwijderd schreef op maandag 25 juli 2005 @ 18:29:
Me datakabel zuigt opeens me accu leeg. Ik had nog 80% energie toen ik hem erin stak. Ff wat foto's eraf gehaald en wat smsjes verstuurd, kijk ik hoe vol die al is: 53% 8)7
Kwartier later keek ik weer, was ie 56% en 5 minuten later weer 55% zonder wat gedaan te hebben.
Ik wacht af wat ie nu gaat doen
Vaag... met datakabel laad hij hem ook op. 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• superlex
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 16-07 16:58
[quote]Speedy-Andre schreef op zondag 24 juli 2005 @ 23:17:

Een alternatief is MyphoneExplorer, die kon alles van de (met Outlook gesynchroniseerde) T630 importeren en opslaan, waarna ik het hele spulletje naar de K750i kon sturen via BT.
Dit is een omslachtige manier om te synchroniseren[quote]

Thanks, dit was de truuk!

heb wel de omslachtige manier moeten doen (k700i, alles naar mijn sim, sim in k750i, alles van mijn sim naar mijn phone kopieren, daarna in myphone explorer geopend en de laatste wijziginge gemaakt . o.a. emailadres erbij gezet want die stond niet op mijn sim)

de gemakkelijke manier werkte niet, k700i, bluetooth, adressen importeren in MPE en dan daarna naar de k750i exporteren. geen idee waarom niet maar zo ging het ook.

Vind die myphone explorer wel een leuk progje en zeker een alternatief tot FMA het goed doet.
(bij mij dan)

Speedy, nogmaals bedankt voor de tip _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Speedy-Andre
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 10:04

Speedy-Andre

Sony ZL, XA, Nokia XR20

[quote]superlex schreef op maandag 25 juli 2005 @ 20:35:
[quote]Speedy-Andre schreef op zondag 24 juli 2005 @ 23:17:

Een alternatief is MyphoneExplorer, die kon alles van de (met Outlook gesynchroniseerde) T630 importeren en opslaan, waarna ik het hele spulletje naar de K750i kon sturen via BT.
Dit is een omslachtige manier om te synchroniseren
Thanks, dit was de truuk!

Speedy, nogmaals bedankt voor de tip _/-\o_
Fijn dat het bij jou ook werkt, maar ook vreemd dat het via BT niet lukte :/
Ik kreeg de emailadressen meteen mee, dus gelukkig had ik weinig typwerk :Y)

PVoutput 2x Toshiba Daiseikai 8 3,5kW, SWW Atlantic Explorer V3 200l. Gasloos aug 2016, 8620Wp, Monoblock Panasonic J 7kW

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

thnx guys het updaten van de firmware is gelukt!
Heb nu R1L002 :)

de voicedialing werkt nu ook goed via mijn bluetooth headset! _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hoevaak moet ik die update verhalen nog aanhoren ?
Ik ben benieuwd naar nieuwe problemen, niet naar herhalingen.
Waarom zijn nieuwkomers en passanten niet gedreven genoeg om ff 20 à 30 pagina's te lezen of de helpfunctie te gebruiken ?

Hierbij ben ik het met Ginz eens. Maar zó elitair hoeft 't ook weer niet. Ik denk sowiezo dat alleen de mensen met 'n greintje verstand hier terecht komen. Het zou fijn zijn als ze iets verder door zouden zetten.
Maar dat is 'n beetje het probleem van de huidige generatie consumenten. Waarom zaken zelf regelen als je het door iemand kan laten doen ?

(het wordt 'n beetje 'n offtopic, scientology, ideologie-praatje)

Enfin.
Voor nieuwkomers, lees je in.
Voor diehards, leef je in.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Speedy-Andre

Speedy-Andre

Sony ZL, XA, Nokia XR20

Zijn we klaar met preken :9
Graag weer on topic :Y)

PVoutput 2x Toshiba Daiseikai 8 3,5kW, SWW Atlantic Explorer V3 200l. Gasloos aug 2016, 8620Wp, Monoblock Panasonic J 7kW

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Amiet01
  • Registratie: Februari 2005
  • Laatst online: 11-09 16:24

Amiet01

Master_A

Nog ff mijn vraag herhalen in case niemand het had gelezen:

Ik heb ff een vraagje over omgezette films (videoclips) op de k750i in vergelijking met de k700i. Speelt de k750i het gewoon af zoals het op 15 fps op de pc wordt afgespeeld of is het net zo hakkelig als op de k700i? Op de k700i krijg ik alleen vloeiend beeld als ik de resolutie op 128x96 zet.
Als ik dan de resolutie op de k750i op QCIF (176x144) is het dan net als op de k700i of gewoon "vloeiend" (geen 24 fps natuurlijk) zoals het hoort te zijn?
Ik hoop dat ik het een beetje goed heb uitgelegd.

Master_A

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Speedy-Andre

Speedy-Andre

Sony ZL, XA, Nokia XR20

Amiet01 schreef op maandag 25 juli 2005 @ 23:37:
Nog ff mijn vraag herhalen in case niemand het had gelezen:

Ik heb ff een vraagje over omgezette films (videoclips) op de k750i in vergelijking met de k700i. Speelt de k750i het gewoon af zoals het op 15 fps op de pc wordt afgespeeld of is het net zo hakkelig als op de k700i? Op de k700i krijg ik alleen vloeiend beeld als ik de resolutie op 128x96 zet.
Als ik dan de resolutie op de k750i op QCIF (176x144) is het dan net als op de k700i of gewoon "vloeiend" (geen 24 fps natuurlijk) zoals het hoort te zijn?
Ik hoop dat ik het een beetje goed heb uitgelegd.
Op de K750i kan het mooi vloeiend, ik heb een paar filmpjes omgezet met PVauthor en die spelen 'fullscreen' ook prima, zelfs met 22Kb stereo geluid erbij :Y)
Het blijft wel een surrogaat van het origineel, soms ff blokkerig en uiteraard met minder details, maar met 15fps speelt 3gp (H263) best goed ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Is het normaal dat je met de Ericsson software geen gemaakte foto's en filmpjes uit dat toestel kan halen ? Via de removable storage driveletter kan ik er wel aan in de DCIM en MEwhatever folder, maar via de Ericsson filemanager vind ik ze niet terug.

Wat doe ik fout ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BeZaX
Ericsson File Manager kom je in je telefoongeheugen en niet op de MS. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Waarom zie je dan in die filemanager onder 'telefoongeheugen' folders staan voor afbeeldingen, video, enz ?

Ik vind het toch vreemd dat je met die software 'alles kan', behalve zelfgemaakte foto's en filmpjes accessen of copieren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shiver23
  • Niet online

Shiver23

Verwijderd schreef op dinsdag 26 juli 2005 @ 12:40:
Waarom zie je dan in die filemanager onder 'telefoongeheugen' folders staan voor afbeeldingen, video, enz ?

Ik vind het toch vreemd dat je met die software 'alles kan', behalve zelfgemaakte foto's en filmpjes accessen of copieren.
Wanneer je de zelfgemaakte foto's op je telefoongeheugen zet kan je die gewoon bekijken via de filemanager.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Amiet01
  • Registratie: Februari 2005
  • Laatst online: 11-09 16:24

Amiet01

Master_A

Ik gebruik trouwens geen PVauthor voor me telefoon, maar Xenon 2. Ik vind dat ie wel lekker werkt, maar ik zal ff die PVauthor proberen.

Master_A

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cosmo q
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 11-09 12:04
Heeft iemand weet van een media speler (onder Java) die .wma bestanden kan afspelen? Nog nergens tegengekomen.

(Ik vraag dus niet achter commentaar dat .wma zo slecht is en dat Microsoft hiermee de wereld wilt veroveren, maar dat codec X zoveel beter is. :Z Converteren is ook geen probleem, maar dit zou ik dus liever niet doen )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Man... ik heb me k750 geupdate... maar nu lijkt er wel een vertraging van 1 a 2 seconden te zitten in de camera stand! Heel irritant... want de mensen van wie je een foto neemt... denken meestal aan het geluid te horen... dat de foto al is gemaakt!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

hoi,

Is het mogelijk om het geluidje als je een foto maakt, uit te zetten ?
Het is super irritant na een tijdje....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shiver23
  • Niet online

Shiver23

Verwijderd schreef op dinsdag 26 juli 2005 @ 16:18:
hoi,

Is het mogelijk om het geluidje als je een foto maakt, uit te zetten ?
Het is super irritant na een tijdje....
Ja. Dan moet je op je kop gaan staan en een foto maken..................pfffffff.
Gebruik aub die search eens.

Om antwoord te geven: nee.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sick Nick
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 10-09 17:30

Sick Nick

Drop the top!

Ja hoor, het kan wel. Je moet alleen wel bellen met een gratis nummer, tijdens het bellen maakt ie geen geluid. Ik kan bijvoorbeeld m'n klantenservice bellen (gratis bij vodafone) en die minimaliseren, dan foto maken zonder geluid :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Astennu
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 30-08 19:58
Ik vraag me een ding af.

Ik weet niet of het kan hoor. Maar de samsung D500 kan het igg wel. Ik wil op foto en video mappen een wachtwoord kunnen zetten dat niemand er vanaf de telefoon of BT in kan. Ik heb al bij locks gekeken maar daar kan ik niets vinden. k heb ze ook allemaal aan gezet maar en bij de eigenschappen gekeken voor mappen maar ik kan nergens een lock vinden. Ik ben bang dat dit niet mogelijk is. Maar weet iemand dit toevallig ?

LET OP!!! dyslectisch Dus spelling kan verkeerd zijn!!! -- RIP CJ, The ATi Topic wont be the same without you.....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Matjan
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 12:18

Matjan

:D

Astennu schreef op dinsdag 26 juli 2005 @ 16:35:
Ik vraag me een ding af.

Ik weet niet of het kan hoor. Maar de samsung D500 kan het igg wel. Ik wil op foto en video mappen een wachtwoord kunnen zetten dat niemand er vanaf de telefoon of BT in kan. Ik heb al bij locks gekeken maar daar kan ik niets vinden. k heb ze ook allemaal aan gezet maar en bij de eigenschappen gekeken voor mappen maar ik kan nergens een lock vinden. Ik ben bang dat dit niet mogelijk is. Maar weet iemand dit toevallig ?
Bij de K700i is dit niet mogelijk.... Maar voor Bluetooth hoef je volgens mij niet bang te zijn, want eerst moet er gepaired worden met twee precies dezelfde codes en daarnaast moet er ook toestemming gegeven worden van jezelf om iemand anders toe te laten in je telefoon....

Schiedam | 4050 Wp ZZO

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Flipm0de
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 11-09 16:37

Flipm0de

geen

ik heb em ook net gehaald met een Orange abo. De verkoper probeerde met nog Orange Verzekeringen te sluiten maar heb niks extra genomen.

Mooi toestel, beetje dik. Ben nu ff alles aan het uitproberen. Maakt wel mooie foto's. Autofocus DOET !!

flipm0de ! flipm0de is the greatest!!!!!!!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Shiver23 schreef op dinsdag 26 juli 2005 @ 12:50:
[...]

Wanneer je de zelfgemaakte foto's op je telefoongeheugen zet kan je die gewoon bekijken via de filemanager.
Dat heb ik dus al getest en dat werkt niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Astennu
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 30-08 19:58
Matjan schreef op dinsdag 26 juli 2005 @ 17:35:
[...]

Bij de K700i is dit niet mogelijk.... Maar voor Bluetooth hoef je volgens mij niet bang te zijn, want eerst moet er gepaired worden met twee precies dezelfde codes en daarnaast moet er ook toestemming gegeven worden van jezelf om iemand anders toe te laten in je telefoon....
Ah okeey. MAar ik zou de rest toch ook graag afschermen.

Heb ook dingen op inet gezien van mensen met een laptop en een laser gun of zo die gewoon hele sms boxen en tel lijsten uit mobieltjes haalde van mensen die 3 km verder op een terras zaten. Dus ik vind dit toch niet echt prettig.

Stel je voor je hebt prive foto's op je tel en die kom je ineens op inet tegen neeh dat is leuk :d. Dan baal je echt wel als een stekker. Tegen woordig moet je alles beveiligen of mensen maken er misbruik van :(

LET OP!!! dyslectisch Dus spelling kan verkeerd zijn!!! -- RIP CJ, The ATi Topic wont be the same without you.....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Flipm0de

Flipm0de

geen

wow is echt een hele mooie foon, net ff via bluetooth een paar mp3tjes en games overgezet, gaat allemaal soepel, alleen jammer dat je alles moet bevestigen.
Ik weet niet welke FW ik heb maar de foon werkte tot nu toe gewoon goed, wil hem daarom liever niet updaten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik hoop maar dat ik er goed aan heb gedaan door bij GSM.nl te bestellen. Ik las net de slechte feedbacks. :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Speedy-Andre

Speedy-Andre

Sony ZL, XA, Nokia XR20

Ik heb niet zo'n probleem met gsm.nl, de levering is in principe goed verlopen, alleen zouden ze wat meer info mogen geven over de voortgang.
Nu de cashback nog en dan is mijn aankoop helemaal afgerond :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Had jij het contract ed gemaild, gefaxt of per post verstuurd?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Speedy-Andre

Speedy-Andre

Sony ZL, XA, Nokia XR20

Verwijderd schreef op dinsdag 26 juli 2005 @ 21:05:
Had jij het contract ed gemaild, gefaxt of per post verstuurd?
Ik heb het per post verstuurd, want alle info nog een keer via een niet-beveiligde website of email versturen leek me maar niks ;)

Overigens (seen at SE development website) very interesting:

Afbeeldingslocatie: http://home.zonnet.nl/highend/k750gps.jpg

B) ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Speedy-Andre schreef op dinsdag 26 juli 2005 @ 21:23:
[...]

Ik heb het per post verstuurd, want alle info nog een keer via een niet-beveiligde website of email versturen leek me maar niks ;)

Overigens (seen at SE development website) very interesting:

[afbeelding]

B) ;)
Naja, als het mail adres klopt zal het niet zoveel uitmaken neem ik aan. :)

Ik hoop dat ik snel een bevestiging krijg. Anders bel ik morgen middag wel even. :)

[ Voor 4% gewijzigd door Verwijderd op 26-07-2005 22:34 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wessel99
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 29-09-2024
Verwijderd schreef op maandag 25 juli 2005 @ 15:03:
Weet iemand of het mogelijk is om in de agenda van de k750i herhalende afspraken op te nemen? Via het menu lukt het me in ieder geval niet en de herhalende afspraken die ik sync vanuit Outlook komen maar één keer voor. Heeft iemand suggesties hoe ik dit voor elkaar kan krijgen?
XTNDconnect doet dit wel goed. Software is te downloaden bij de software voor de T610, werkt ook voor de K750i.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op maandag 25 juli 2005 @ 13:21:
Sorry maar ik weet nog steeds niet hoe ik mijn e-mail instellingen goed kan krijgen..
Heb echt al gezocht maar niets gevonden... Iemand raad?
Iemand wellicht al een suggestie, zou zeer op prijs worden gesteld ivm naderende vakantie!

tx!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Het toestel wacht op omruiling door SonyEricsson
Dit kreeg ik vanmiddag gemaild door de lokale telefoonboer. Mijn K750i is al een aantal weken weg, iemand een idee of ervaringen mee hoe lang het wachten op omruiling duurt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ginz
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 04-09 12:30

Ginz

Trek Superfly 5 powered

Gemiddeld 2 weken, maar dat is natuutlijk geheel afhankelijk van het probleem en de snelheid van de winkel, koerier en de drukte van de reparatiedienst ivm de vakantie

"It's nice to be important, but it's more important to be nice"
-
"You like it now, but you'll learn to love it later"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zeeuw
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 10-09 16:59

Zeeuw

5.6

Heeft er iemand een idee welke BT dongle ik het beste kan gebruiken?

Read the badge, Bitch!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Flipm0de

Flipm0de

geen

Sick Nick schreef op dinsdag 26 juli 2005 @ 16:28:
Ja hoor, het kan wel. Je moet alleen wel bellen met een gratis nummer, tijdens het bellen maakt ie geen geluid. Ik kan bijvoorbeeld m'n klantenservice bellen (gratis bij vodafone) en die minimaliseren, dan foto maken zonder geluid :p
Je kan em toch ook gewoon op stil zetten B)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Nee, dan maakt de K750i nog steeds geluid

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ginz
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 04-09 12:30

Ginz

Trek Superfly 5 powered

Ik heb 2 bugs uitgevonden.

• Hij speelt een CD, die ik gecomrimeerd heb naar M4A elk liedje maar gedeeltelijk af, en geeft dan de melding "Mislukt"
• De snelkoppelijk die ik aan de 'joystick_links' geef, die word elke keer gereset als ik `m aan de USB koppel

"It's nice to be important, but it's more important to be nice"
-
"You like it now, but you'll learn to love it later"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ginz schreef op woensdag 27 juli 2005 @ 11:41:
• De snelkoppelijk die ik aan de 'joystick_links' geef, die word elke keer gereset als ik `m aan de USB koppel
Daar had ik geen last van. Maar bedoel je niet joystick_rechts ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Zometeen maar eens naar de Primafoon om te zeuren over de niet-werkende camera :(
Weet iemand hoe dat zit met een KPN Mobiel 20 abonnement? Heb ik recht op een vervangend toestel oid als 'ie moet worden gerepareerd?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Flipm0de

Flipm0de

geen

ik hoorde dat alleen software matige problemen onder de garantie vallen? Vond dit een beetje raar, of was dit een truck om me een extra verzekering aan te smeren?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Van zo'n product mag je er van uit gaan dat het langer dan 1 jaar mee gaat. Normaal moet de winkel / fabrikant dit gewoon repareren neem ik aan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shiver23
  • Niet online

Shiver23

Nou. Heb zojuist mijn W800 behuizing besteld. Ben benieuwd of het er nog een beetje uitziet :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Flipm0de

Flipm0de

geen

Verwijderd schreef op woensdag 27 juli 2005 @ 12:25:
Van zo'n product mag je er van uit gaan dat het langer dan 1 jaar mee gaat. Normaal moet de winkel / fabrikant dit gewoon repareren neem ik aan.
Ja klopt, ik herinner me het weer, ooit eens met rechten gehad.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Flipm0de schreef op woensdag 27 juli 2005 @ 12:36:
[...]

Ja klopt, ik herinner me het weer, ooit eens met rechten gehad.
Die zogenaamde extra garanties die je af kan sluiten in winkels zijn gewoon een verkooptruuk. Je kan bijv. 3 jaar extra garantie bij je wasmachine kopen. Van een wasmachine mag je verwachten dat hij 4/5 jaar het goed doet? Dus als hij in die periode kapot gaat moet de winkel / fabriek hem toch repareren.

Ok, dit was even offtopic. :p

Ik hoop dat ik vanmiddag nog een mailtje van GSM.nl krijg, anders bel ik even. Hopen dat ze goed bereikbaar zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Shiver23 schreef op woensdag 27 juli 2005 @ 12:29:
Nou. Heb zojuist mijn W800 behuizing besteld. Ben benieuwd of het er nog een beetje uitziet :)
Is dat die met die joystick van een D750i ofzo?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Flipm0de

Flipm0de

geen

Verwijderd schreef op woensdag 27 juli 2005 @ 11:11:
Nee, dan maakt de K750i nog steeds geluid
Bij mij maakt ie echt geen geluid hoor als ie op stil staat. 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

jonges, ik heb dit topic een aantal dagen niet meer gevolgd en wil niet alle 20 pagina's doorlezen maaar....
ik heb denk ik goed nieuws :)

ik heb mijn K750i vorige week bij gsmstunts besteld en hem vandaag binnen gekregen. mij werd voor 2 dagen aan de telefoon verteld (nadat ik heb opgebeld) dat SE lever problemen had en dat ik mijn toestel pas midden augustus kon krijgen, er was een kleine kans dat ik hem al begin augustus kon ontvangen....

zoals gezegd heb ik hem net willen updaten en ik kreeg de melding dat de meest recente software reeds geinstalleerd is.... ik dus ff snel naar het servicemenu en ja hoor, de nieuwste firmware is reeds geinstalleerd

voor mij dus geen problemen meer met updaten !!

wilde ik ff kwijt, greetz DP

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Shiver23 schreef op woensdag 27 juli 2005 @ 12:29:
Hoe zet je die op je k750 dan, gaat dat makkelijk, of als ik bijvoorbeeld die zilvere k750 behuizing koop, is dit er makkelijk op te zetten?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• supercrazy
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 02:01
Verwijderd schreef op woensdag 27 juli 2005 @ 12:49:
[...]

Die zogenaamde extra garanties die je af kan sluiten in winkels zijn gewoon een verkooptruuk. Je kan bijv. 3 jaar extra garantie bij je wasmachine kopen. Van een wasmachine mag je verwachten dat hij 4/5 jaar het goed doet? Dus als hij in die periode kapot gaat moet de winkel / fabriek hem toch repareren.

Ok, dit was even offtopic. :p

Ik hoop dat ik vanmiddag nog een mailtje van GSM.nl krijg, anders bel ik even. Hopen dat ze goed bereikbaar zijn.
Ook even offtopic reageren, haha. Een wasmachine hoort zelfs langer mee te gaan maar de garantie is gewoon 2 jaar hoe je het ook went of keert. In andere landen is garantie langer verplciht maar niet in Nederland dus heb je maar een beperkte garantie en dus na het tweede jaar mag je de volle prijs betalen als je geen extra garantie erop hebt afgesloten en voorrijkosten voor een wasmachine alleen als is iets van 50 euro, in andere woorden een dure grap :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• willy1986
  • Niet online
Ginz schreef op woensdag 27 juli 2005 @ 11:41:
Ik heb 2 bugs uitgevonden.

• Hij speelt een CD, die ik gecomrimeerd heb naar M4A elk liedje maar gedeeltelijk af, en geeft dan de melding "Mislukt"
Ik heb geen problemen met de snelkoppelingen.
Voor degene die denken dat Ginz mischien joystick_rechts bedoelt;

Menu >> # >> 7
(jaja, als je in het menu bent zijn de toetsen de snelkoppelingen :) _/-\o_ (bespaart weer getreuzel met je joystick :Y) )

In "Snelkoppelingen" kan je je joystick instellen met bepaalde uuhmm jaa snelkoppelingen :+

Maargoed dit wist natuurlijk elke tweaker al! ;) (ik kan de handleiding bijna dromen! :z )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

GSM.nl niet bereikbaar. :/

[edit]

Gvd. :( "U kunt het toestel binnen twee weekjes thuis verwachten."

[ Voor 60% gewijzigd door Verwijderd op 27-07-2005 15:32 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shiver23
  • Niet online

Shiver23

Verwijderd schreef op woensdag 27 juli 2005 @ 13:02:
[...]

Is dat die met die joystick van een D750i ofzo?
Helaas met D750i toetsenbord. Joystick zit er niet bij.
Hoop in de loop van de tijd die 2 dingetjes ook nog ergens te vinden.

Het zal wel een klusje worden om alle onderdelen van de "tussenplaat" van de K750i af te krijgen, maar met mijn T610 is het ook gelukt. Constructie is niet heel erg anders. Behalve dat de voorkant van de K750 met maar 2 schroefjes vastzit en daarom nogal lastig te verwijderen is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Flipm0de schreef op woensdag 27 juli 2005 @ 13:32:
[...]

Bij mij maakt ie echt geen geluid hoor als ie op stil staat. 8)7
Welke firmware bezit jou mobi??
Want bij mij lukt dat echt niet op die manier. heb zelf firmware R1J002, jij waarschijnlijk ook ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ik heb een heel vaag probleem:

Ik heb alle telefoon nummers in op me telefoongeheugen staan en deze zijn merendeel bewerkt met floAt's Mobile Agent.

Alleen als ik nu een smsje krijg of ik wordt gebeld dan krijg ik het nummer in plaats van de naar ven de juiste persoon te zien.....

Hoe kan ik dit veranderen?? Want ik vind het zeer irritant.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AP3X
  • Registratie: Maart 2000
  • Niet online
Verwijderd schreef op woensdag 27 juli 2005 @ 16:10:

Ik heb alle telefoon nummers in op me telefoongeheugen staan en deze zijn merendeel bewerkt met floAt's Mobile Agent.

Alleen als ik nu een smsje krijg of ik wordt gebeld dan krijg ik het nummer in plaats van de naar ven de juiste persoon te zien.....

heb je voor ieder nummer +31 staan ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hellrazor
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 09-09 03:25
kan je met deze telefoon fullscreen video kijken ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Flipm0de

Flipm0de

geen

Verwijderd schreef op woensdag 27 juli 2005 @ 16:05:
[...]

Welke firmware bezit jou mobi??
Want bij mij lukt dat echt niet op die manier. heb zelf firmware R1J002, jij waarschijnlijk ook ;)
waar kan je dat zien? Ik heb em pas 1 dag.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BeZaX
Ik zou de startpost eens doorlezen... ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• supercrazy
  • Laatst online: 02:01
hellrazor schreef op woensdag 27 juli 2005 @ 16:52:
kan je met deze telefoon fullscreen video kijken ?
Ja bij mediaplayer en dan bij meer en dan onderaan volledig scherm...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jewie
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 08:02
Ik heb vandaag ook mijn K750i ontvangen en na een reboot een probleem.

Het toestel deed het perfect en nadat ik hem uitzette en vervolgens weer wilde aanzetten krijg ik nu telkens de melding dat ik de SIM-kaart moet plaatsen... Terwijl hij er echt wel inzit!

Ik heb geprobeerd de SIM-kaart schoon te maken, evenals de connectors van de telefoon, een andere SIM geprobeerd maar niets helpt.

Iemand dit eveneens meegemaakt en/of weet iemand wat ik hieraan kan doen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Chaser2600 schreef op woensdag 27 juli 2005 @ 16:36:
[...]

heb je voor ieder nummer +31 staan ?
Jep, dat heb ik bij elk nummer er voor staan....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Heb de zoek functie gebruikt en heel deel 5 doorgelezen, maar kan mijn vraag niet vinden...

Is een teller van het aantal letters in het smsje mogelijk??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Loekie
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 11-09 15:25
Verwijderd schreef op woensdag 27 juli 2005 @ 16:10:

Heb je na het bewerken met FMA ook gesynchroniseerd? Anders worden je wijzigen niet doorgevoerd.
En hoe heb je je telefoonboek ingesteld? Vanaf sim of telefoon?
Verwijderd schreef op woensdag 27 juli 2005 @ 20:38:
Heb de zoek functie gebruikt en heel deel 5 doorgelezen, maar kan mijn vraag niet vinden...

Is een teller van het aantal letters in het smsje mogelijk??
Jazeukers! Als je minder dan 20 tekens te gaan hebt zie je dit rechts bovenin, met minder dan 140 tekens weet je niet hoeveel letters je hebt |:( Er wordt ook aangegeven bij welke sms je bent(1,2,3..)

[ Voor 28% gewijzigd door Loekie op 27-07-2005 20:50 ]

specs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Azrael
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 02-09 20:00
Zo ik heb m ook besteld, vandaag de papieren naar GSMstunts gestuurd, ben benieuwd hoe lang het duurt :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Flipm0de

Flipm0de

geen

Azrael schreef op woensdag 27 juli 2005 @ 21:01:
Zo ik heb m ook besteld, vandaag de papieren naar GSMstunts gestuurd, ben benieuwd hoe lang het duurt :)
zal wel ff duren, ze hadden al gezegd dat ze niet weten wanneer SE weer foons op voorraad heeft.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jewie
Ik heb zojuist gepoogd de firmware bij te werken. Alles leek prima te werken, alleen na het downloaden van de software ging bij het installeren iets mis met de communicatie blijkbaar (gezien de foutmelding).

Nu geeft mijn foon geen kick meer en de 'Modus Recovery' op de SE-website wil ook niet echt zijn best doen. Iemand hier ervaringen mee? Wat zijn de alternatieven? Kan ik naar een dealer gaan om daar de firmware op te laten zetten?

EDIT: Is het bijvoorbeeld mogelijk om nogmaals te proberen om de Modus 'Automatical verification' toe te passen?

[ Voor 13% gewijzigd door Jewie op 27-07-2005 22:29 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• VIC_TOR
gewoon de recovery modus blijven proberen. Bij mij lukt het pas bij de vierde keer. Was effe schrikken want ik heb datzelfde probleem ook gehad met het toestel van een klant. Gelukkig is het uiteindelijk gelukt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jewie
Is het normaal dat wanneer het venster verschijnt dat je de 'C'-knop ingedrukt moet houden en vervolgens de foon moet aansluiten, dat het dan vervolgens heel lang duurt voordat er iets lijkt te gebeuren? Overigens, tot wanneer moet je de 'C'-knop ingedrukt houden precies? Totdat de kabel erin zit en dan loslaten?

Op dit moment krijg ik mijn telefoon helemaal niet opgestart namelijk... Argh. En de website van SE ligt volgens mij half op zijn gat :S.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Speedy-Andre

Speedy-Andre

Sony ZL, XA, Nokia XR20

Verwijderd schreef op woensdag 27 juli 2005 @ 15:16:
GSM.nl niet bereikbaar. :/

[edit]

Gvd. :( "U kunt het toestel binnen twee weekjes thuis verwachten."
Dat kan aan SE liggen natuurlijk, bij gsmstunts hebben ze ook geen foons meer liggen :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Heb inderdaad ook gehoord dat er op dit moment moeilijk meer aan een nieuwe K750i in NL te komen is. Mijne is vandaag terug gekomen van Dynafix; is een nieuw toestel, maar deze is afkomstig uit België (stonden Proximus en Mobistar instellingen standaard in), dusja, misschien dat men daar eens moet gaan kijken....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phusebox
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 11-09 09:33
nou de K750i is op genoeg plaatsen voorradig, maar die vragen er dan ook weer belachelijk hoge prijzen voor (100-150 euro meer als bij gsmstunts of gsm.nl)

Ik heb de hoop inmiddels opgegeven op een goedkope k750i via een van bovengenoemde sites. De actie met debitel abo zal wel niet verlengd worden in augustus, en de telefoons komen over 2 weken pas weer dus. Helaas geen k750i voor mij :(

xbox live / psn / steam / nintendo id: phusebox | iRacing

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jewie
VIC_TOR schreef op woensdag 27 juli 2005 @ 22:37:
gewoon de recovery modus blijven proberen. Bij mij lukt het pas bij de vierde keer. Was effe schrikken want ik heb datzelfde probleem ook gehad met het toestel van een klant. Gelukkig is het uiteindelijk gelukt.
Ging bij jou de telefoon wel gewoon aan (al dan niet met foutmeldingen)? Ik krijg hem namelijk sowieso niet meer opgestart, dus volgens mij zal 'Modus Recovery' dan ook niet werken, of vergis ik mij hierbij? In ieder geval, tot op heden zonder succes.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Speedy-Andre

Speedy-Andre

Sony ZL, XA, Nokia XR20

Phusebox schreef op woensdag 27 juli 2005 @ 23:27:
nou de K750i is op genoeg plaatsen voorradig, maar die vragen er dan ook weer belachelijk hoge prijzen voor (100-150 euro meer als bij gsmstunts of gsm.nl)

Ik heb de hoop inmiddels opgegeven op een goedkope k750i via een van bovengenoemde sites. De actie met debitel abo zal wel niet verlengd worden in augustus, en de telefoons komen over 2 weken pas weer dus. Helaas geen k750i voor mij :(
Je kunt toch een bestelling plaatsen en dan het toestel later ontvangen, maar wel goedkoop :?
De acties zijn iig deze maand nog geldig :Y)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Speedy-Andre schreef op woensdag 27 juli 2005 @ 22:56:
[...]

Dat kan aan SE liggen natuurlijk, bij gsmstunts hebben ze ook geen foons meer liggen :/
Nee, ligt aan mij. :+

Ik had nummerbehoud aangevraagd. En dat duurt dus 2 weken van vodafone naar debitel. :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Effe een vraag voor personen die al heel vertrouwd zijn met de SE K750i of die op de hoogte zijn van mogelijkheden van firmware updates.
Ik twijfel om me een SE K750 aan te schaffen, maar dat is in een proximus-pakket (België ;-) ). Het enige nadeel dat ik eraan vind is dan dat gsm volstaat met reclame, een menu en instellingen van proximus en vodafone live. Maar aangezien er een USB-kabel bijgeleverd is, lijkt het me logisch dat je de firmware kan upgraden. Maar is dan ook die reclame en dat menu enzo weg? Of zijn er toch simpele manieren waarmee je deze reclame kan wegkrijgen?

Hopelijk kan iemand me positief nieuws daar omtrent geven.
Groeten

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op donderdag 28 juli 2005 @ 10:54:
Effe een vraag voor personen die al heel vertrouwd zijn met de SE K750i of die op de hoogte zijn van mogelijkheden van firmware updates.
Ik twijfel om me een SE K750 aan te schaffen, maar dat is in een proximus-pakket (België ;-) ). Het enige nadeel dat ik eraan vind is dan dat gsm volstaat met reclame, een menu en instellingen van proximus en vodafone live. Maar aangezien er een USB-kabel bijgeleverd is, lijkt het me logisch dat je de firmware kan upgraden. Maar is dan ook die reclame en dat menu enzo weg? Of zijn er toch simpele manieren waarmee je deze reclame kan wegkrijgen?

Hopelijk kan iemand me positief nieuws daar omtrent geven.
Groeten
Daar mag hier niet over gepraat worden. Lees de startpost maar eens of dit topic:
Policy m.b.t. Ringtones, Midlets, etc. & unlocken/firmware

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ok, sorry, die had ik over het hoofd gezien.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Flipm0de

Flipm0de

geen

heeft er iemand ervaring met Orange World? Ik heb het gister laten activeren. Dan krijg je een smsje met instellingen die je moet opslaan. Gedaan maar blijft maar laden.

Heeft iemand de juiste instellingen voor mij?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Vanwege de enorme vraag naar dit toestel is deze tijdelijk uitverkocht geraakt.
We doen ons best om het toestel zo snel mogelijk weer op voorraad te krijgen.
Dit toestel staat momenteel in backorder bij onze leveranciers.
:(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• VIC_TOR
Jewie schreef op woensdag 27 juli 2005 @ 23:42:
[...]

Ging bij jou de telefoon wel gewoon aan (al dan niet met foutmeldingen)? Ik krijg hem namelijk sowieso niet meer opgestart, dus volgens mij zal 'Modus Recovery' dan ook niet werken, of vergis ik mij hierbij? In ieder geval, tot op heden zonder succes.
Mijn toestel gaf ook geen enkel teken van leven. De eerste 3 keer gebeurde er ook niets met die recovery mode. Pas bij de vierde. Heb wel lang de c ingedrukt en lang genoeg gewacht. zorg ervoor dat de kabel goed contact maakt. Het moet werken want die recovery mode is juist voor dode toestel na een mislukte normale upgrade.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik was eigenlijk toch echt van plan om deze telefoon te gaan kiezen las ik mn abo kan verlengen ( 2 weken ) maar dit lijkt toch niet zo'n goed idee te zijn volgens mij. Het grootste deel van de mensen hier hebben er gewoon gezeik mee. Toch maar even verder orienteren.
Pagina: 1 ... 11 ... 13 Laatste

Dit topic is gesloten.