"It's nice to be important, but it's more important to be nice"
-
"You like it now, but you'll learn to love it later"
Dat kan o.a. met FMA en met My phone explorer.Anoniem: 56016 schreef op vrijdag 22 juli 2005 @ 00:16:
kort vraagje:
aangezien ik nagenoeg alleen via de telfort portal sms-jes verstuur waarbij deze NIET van mn sms-bundel afgaan, zou ik graag een trick willen om mn sms'jes in mn tel. te zetten ( via kabel..duh) en dan te versturen, zodat ze alsnog via mn bundel gaan...
via toetsenbord/pc blijft toch het gemakkelijkst typen...
Verzenden via BT, IR of kabel naar je foon, alles is mogelijk.
PVoutput 2x Toshiba Daiseikai 8 3,5kW, SWW Atlantic Explorer V3 200l. Gasloos aug 2016, 8620Wp, Monoblock Panasonic J 7kW
Hij ziet er dus erg 'orgineel' uit, is het glaasje net zo kwetsbaar als bij de zwarte?Ginz schreef op vrijdag 22 juli 2005 @ 00:33:
Zo, Ginz heeft nu een zilvere K750.....
En hij is ow, zo mooi!!!!
Zet je foon maar voor de spiegel, dan kunnen wij hem ook zien
PVoutput 2x Toshiba Daiseikai 8 3,5kW, SWW Atlantic Explorer V3 200l. Gasloos aug 2016, 8620Wp, Monoblock Panasonic J 7kW
Anoniem: 149915
Anoniem: 144570
ja maar er even een paar pics van. is het nou ook wel een echte w800i en niet met zo`n t-zones logotje??Speedy-Andre schreef op vrijdag 22 juli 2005 @ 00:43:
[...]
Hij ziet er dus erg 'orgineel' uit, is het glaasje net zo kwetsbaar als bij de zwarte?
Zet je foon maar voor de spiegel, dan kunnen wij hem ook zien
Als ik met Bluetooth connectie maak met mijn pc via een code die je op beide apparaten moet hebben dan gaat daarna mijn pc nieuwe hardware apparaten installeren. Zoals BT modem en dergelijke. Maar ook een BT Radio device.
Kan ik hem ook als radio gebruiken voor mijn pc? Dus ik heb radio via de boxen van mijn pc.Waarom installeerd hij anders dit device.
[ Voor 6% gewijzigd door m.theloosen op 22-07-2005 01:18 ]
nog niet geprobeerd omdat mijn bluetooth sucked op mn pc.m.theloosen schreef op vrijdag 22 juli 2005 @ 01:18:
Vraagje over de Radio.
Als ik met Bluetooth connectie maak met mijn pc via een code die je op beide apparaten moet hebben dan gaat daarna mijn pc nieuwe hardware apparaten installeren. Zoals BT modem en dergelijke. Maar ook een BT Radio device.
Kan ik hem ook als radio gebruiken voor mijn pc? Dus ik heb radio via de boxen van mijn pc.Waarom installeerd hij anders dit device.
Anoniem: 149927
Hebben jullie dit ook en kan dat eventueel uitgezet worden?
Kan er namelijk niks over vinden.
xbox live / psn / steam / nintendo id: phusebox | iRacing
dat is dus overal? want sommige zaken adverteren met: NU MET 64MB MEMORYSTICK... terwijl anderen er niks over zeggen
AMD Pentium 4 32+, 2056MB DDR-ROM, 60INCH HD, Logitech Muis, MS-Toeter
En iemand vroeg waar je die 512 mb van de nokia voor 36 euro kon krijgen ? Das bij www.Maxpert.nl daar gaat gewoon multimedia card in en die zijn veel goedkoper dat die duo dingen. Das wel jammer mja wat wil je anders met een merk als sony
LET OP!!! dyslectisch Dus spelling kan verkeerd zijn!!! -- RIP CJ, The ATi Topic wont be the same without you.....
Ja dat kan, My Phone Explorer vind ik zelf het lekkerst werken.Anoniem: 56016 schreef op vrijdag 22 juli 2005 @ 00:16:
kort vraagje:
aangezien ik nagenoeg alleen via de telfort portal sms-jes verstuur waarbij deze NIET van mn sms-bundel afgaan, zou ik graag een trick willen om mn sms'jes in mn tel. te zetten ( via kabel..duh) en dan te versturen, zodat ze alsnog via mn bundel gaan...
via toetsenbord/pc blijft toch het gemakkelijkst typen...
http://members.aon.at/fwechsel/download.html
ook niet na 20 sec op c.
is de procedure1. Als je toestel nog niet is ingeschakeld, druk je op de aan/uit-knop.
2. Selecteer een taal.
3. Klik door de wizard Setup. (Al deze waarden worden ingesteld wanneer je een reservekopie terugzet.)
4. Klik op 'Phone on' en voer je pincode in. Je toestel is nu gereed voor gebruik.
Heb nu van alles geprobeerd maar het lijkt nu toch aardig op een dood toestel
(opgelost: batterij 5 minuten eruit) hoop dat het bij meer mensen zo opgelost kan worden
[ Voor 23% gewijzigd door RedHat op 22-07-2005 10:38 ]
Ja!speedbeertje schreef op vrijdag 22 juli 2005 @ 10:44:
kan ik het proggie "MyPhoneExplorer" ook met de bijgeleverde usb kabel gebruiken?
Je moet alleen even de juiste com poort instellen. Gewoon je telefoon via usb kabel aansluiten, programma opstarten en dan even een paar poorten proberen totdat je de juiste hebt!
maar ik weet niet of jij ook een beetje bekent met dit proggie.
maar als ik een afspraak maak in dat proggie en ik doe syncroniseren, dan komt er niets in mijn K750I te staan.
weet jij misschien waar dat aan ligt?
Alvast bedankt
Vreemd bij mij werkt dit gewoon perfect. heb net het 'proggie' opgestart en de afspraken eerst gesynced, daarna nieuwe aangemaakt in proggie, toen weer gesynced. Hierna staat de afspraak gewoon in mijn tel.speedbeertje schreef op vrijdag 22 juli 2005 @ 11:38:
maar als ik een afspraak maak in dat proggie en ik doe syncroniseren, dan komt er niets in mijn K750I te staan. weet jij misschien waar dat aan ligt?
K750i
R1L002
misschien onder "verbindingen" en dan "synchronisatie"?
Niet dat ik weet, heb ik iig niet gedaan.speedbeertje schreef op vrijdag 22 juli 2005 @ 12:08:
ik hoef verder toch niets in te stellen op mijn telefoon he?
misschien onder "verbindingen" en dan "synchronisatie"?
LET OP!!! dyslectisch Dus spelling kan verkeerd zijn!!! -- RIP CJ, The ATi Topic wont be the same without you.....
( http://beachtoernooizundert.pagecontrol.nl/pics/ van dit jaar allemaal met k750i gemaakt)
Nu ben ik misschien van plan als er een wezelijk verschil mocht zijn de w800i aan te schaffen
maar enigste verschil dat ik nu kan ontdekken is wel Flight mode (niet boeiend) en andere cover.
Zijn er nog meer verschillen of is dit inderdaad alles heb namelijk wat topic's gelezen over betere fotokwaliteiten (wat voor mij de reden zou zijn deze aan te schaffen.)
- MeerAstennu schreef op vrijdag 22 juli 2005 @ 13:08:
Ik kan ook geen muziek of radio luisteren en tegelijk andere dingen doen. Zal wel aan de firmeware liggen is nog steeds de eerste reviesi. Maar die laat ik mooi zitten want ik vind deze video qualiteid al matig dus moet niet slechter worden.
- Minimaliseren
Dat kan jij ook. Ook met jouw firmware. Eerst even verder kijken he?
-
Anoniem: 149927
Anoniem: 149927 schreef op vrijdag 22 juli 2005 @ 08:24:
Als ik mijn telefoon oplaadt dan zegt hij snelladen en hij schakelt als het ware de telefoon uit. Ik kan op dat moment niks meer met mijn telefoon, kan zelfs niet gebeld worden.
Hebben jullie dit ook en kan dat eventueel uitgezet worden?
Kan er namelijk niks over vinden.
Uhmm. Srry niet gezien. daar zie je dat ik duidelijk nokia gewend bent daar had je niet veel sub menu's. Die hele meer knop nog niet gebruikt.zucht sorry voor alle domme vragenGinz schreef op vrijdag 22 juli 2005 @ 13:37:
[...]
- Meer
- Minimaliseren
Dat kan jij ook. Ook met jouw firmware. Eerst even verder kijken he?
als ik hem oplaad kan ik er alles mee doen. ik denk dat geen optie is wat je wel en niet aan kan zetten.
Anoniem: 127291
hoe heb je dat gedaan? als ik een paypal account wil aanmaken wordt mij telkens gevraagt om een creditcard nummer, welke ik niet heb. hoe kan ik ipv creditcard met m'n bankreking via paypal betalen? (heb rabo telebankieren)Speedy-Andre schreef op woensdag 20 juli 2005 @ 19:58:
[...]
Je kwoot mij niet, maar ik denk dat je die vraag aan mij stelde![]()
Voor €15 had ik hem in huis, opgestuurd vanuit GB, dus geen extra invoerrechten e.d.
In NL worden deze hoesjes erg duur verkocht, dwz zonder clip erbij en ik had hem incl. afgebeelde clip
De Ebay verkoper heet morpethmobiles en hij accepteert paypal, waarmee je evt. ook een bankrekening kunt gebruiken i.p.v. een creditcard.
btw, op ebay staan veel leuke cases voor de k750i !, zelf vindt ik deze wel mooi *klik*
[ Voor 26% gewijzigd door Anoniem: 127291 op 22-07-2005 14:56 ]
Anoniem: 114234
Anoniem: 54683
Ik heb een mailtje gestuurd mbt de videokwaliteit.. Hoop dat ze niet met zo'n goedkoop antwoord komenGJAman schreef op donderdag 21 juli 2005 @ 23:03:
[...]
TIP: Surf naar http://www.sonyericsson.c...e=ph&CID=105&subject=Opt1
Selecteer als model de K750i
En stel daar de vraag. Dan heb je binnen een (paar) dag(en) antwoord.
[...]
[...]

ja dat heb ik gisteren ook gedaan....nog niks terug.Anoniem: 54683 schreef op vrijdag 22 juli 2005 @ 15:18:
[...]
Ik heb een mailtje gestuurd mbt de videokwaliteit.. Hoop dat ze niet met zo'n goedkoop antwoord komen.
Anoniem: 102772
BS ik heb ook gewoon een paypal accout en ben niet in het bezit van een CCAzrael schreef op vrijdag 22 juli 2005 @ 15:01:
Je hebt wel een creditcard nodig om een Paypal account aan te kunnen maken.
[ Voor 18% gewijzigd door Anoniem: 102772 op 22-07-2005 15:21 ]
Helemaal niet man! Je moet geen dingen zeggen die je niet zeker weet! Want je kan gewoon een account aanmaken zonder creditcard... en geld boeken naar je paypal via je bank! Ik doe dit al heel wat maanden zo...Azrael schreef op vrijdag 22 juli 2005 @ 15:01:
Je hebt wel een creditcard nodig om een Paypal account aan te kunnen maken.
En als je een goedkoop antwoord terug krijgt, dan zou je je misschien eens kunnen afvragen of de vraag misschien ook niet erg goedkoop is.Anoniem: 54683 schreef op vrijdag 22 juli 2005 @ 15:18:
[...]
Ik heb een mailtje gestuurd mbt de videokwaliteit.. Hoop dat ze niet met zo'n goedkoop antwoord komen.
Ja, het is jammer dat de kwaliteit iets minder is geworden. Maar, denk je nou echt dat dat voor SE een punt is om in een vergadering te gaan bespreken? De firmware ontwikkelaars zullen het zelf ook wel weten, ze hebben daar namelijk tester voor.
Ik begrijp dat jij het niet zo leuk vindt, maar vraag jezelf even af hoe groot de noodzaak hiervan is?
-
yoyo rapstar,Anoniem: 114234 schreef op vrijdag 22 juli 2005 @ 15:20:
[...]
Helemaal niet man! Je moet geen dingen zeggen die je niet zeker weet! Want je kan gewoon een account aanmaken zonder creditcard... en geld boeken naar je paypal via je bank! Ik doe dit al heel wat maanden zo...
weet je dat zeker?
Ik heb zelf laatst ook geprobeerd... lukte mij alleen maar met CC..
Zou het kunnen zijn dat paypal gewijzigd is?
de noodzaak hier van is vrij groot omdat je toch een telefoon koopt waarvan de filmpjes uitermate slecht van zijn. voor zo`n 2 meg. pixel camera!Ginz schreef op vrijdag 22 juli 2005 @ 15:32:
[...]
En als je een goedkoop antwoord terug krijgt, dan zou je je misschien eens kunnen afvragen of de vraag misschien ook niet erg goedkoop is.
Ja, het is jammer dat de kwaliteit iets minder is geworden. Maar, denk je nou echt dat dat voor SE een punt is om in een vergadering te gaan bespreken? De firmware ontwikkelaars zullen het zelf ook wel weten, ze hebben daar namelijk tester voor.
Ik begrijp dat jij het niet zo leuk vindt, maar vraag jezelf even af hoe groot de noodzaak hiervan is?
Anoniem: 54683
Ik vind het anders nogal wat.Ginz schreef op vrijdag 22 juli 2005 @ 15:32:
[...]
En als je een goedkoop antwoord terug krijgt, dan zou je je misschien eens kunnen afvragen of de vraag misschien ook niet erg goedkoop is.
Als je de phone hebt aangeschaft en nu opeens met een bagger kwaliteit wordt geconfronteerd, dan vind ik wel dat je daarbij de verantwoordelijkheid bij SE mag leggen. Je gaat toch geen update uitgeven om je toestel slechter te maken ?
En dat de firmware-makers zelf ook testers hebben, dat blijkt wel weer

Of vind jij het verder onbelangrijk dat je als gebruiker gewoon in je kont genaaid word?
[ Voor 6% gewijzigd door Anoniem: 54683 op 22-07-2005 15:38 ]
[/quote]Of vind jij het verder onbelangrijk dat je als gebruiker gewoon in je kont genaaid word?

Anoniem: 145780
Megapixels zeggen gewoon helemaal NIETS over de kwaliteit van foto's! Het is de kwaliteit van de lens die veel meer invloed hierop heeft. Het grote verschil tussen de K750 en andere camera-gsm's is de auto-focus! Voor een telefoon te zijn vind ik toch dat je hier super-foto's mee kan maken.Anoniem: 144570 schreef op vrijdag 22 juli 2005 @ 15:33:
[...]
de noodzaak hier van is vrij groot omdat je toch een telefoon koopt waarvan de filmpjes uitermate slecht van zijn. voor zo`n 2 meg. pixel camera!
ja ik heb ook echt helmaal NIKS over de fotos te klagen die zijn superAnoniem: 145780 schreef op vrijdag 22 juli 2005 @ 15:53:
[...]
Megapixels zeggen gewoon helemaal NIETS over de kwaliteit van foto's! Het is de kwaliteit van de lens die veel meer invloed hierop heeft. Het grote verschil tussen de K750 en andere camera-gsm's is de auto-focus! Voor een telefoon te zijn vind ik toch dat je hier super-foto's mee kan maken.
ja ik zou het wel doen omdat je minder vastlopers heb, en de foto wordt ook op hetzlefde moment genomen als het geluidje. kijk anders even in de startpost om te kijken wat er allemaal gefixed is.sagaramarjit schreef op vrijdag 22 juli 2005 @ 15:56:
Ik heb de telefoon nu ook. Ik heb de eerste Firmware-versie, maar ik heb na 1 dag geen enkel probleem ondervonden. Is het nu verstandig om toch de nieuwere versie te nemen? Want downgraden kan later niet meer.
het enige minpuntje is dat de video kwaliteit wel iets slechter is geworden...
Oja zou kunnen, maar dan kan je alleen maar kleine bedragen overboeken toch?Anoniem: 114234 schreef op vrijdag 22 juli 2005 @ 15:20:
[...]
Helemaal niet man! Je moet geen dingen zeggen die je niet zeker weet! Want je kan gewoon een account aanmaken zonder creditcard... en geld boeken naar je paypal via je bank! Ik doe dit al heel wat maanden zo...
ik weet daar niks van af..Azrael schreef op vrijdag 22 juli 2005 @ 16:03:
[...]
Oja zou kunnen, maar dan kan je alleen maar kleine bedragen overboeken toch?

Niet zo eigenwijs doen. Gewoon "cancel" kiezen als ze om CC-gegevens vragen.
Goed. Zo toch maar een W800 behuizing bestellen. Ik zie wel wat het wordt.
PSN: Shiver23
bij de online winkels waar ie een goede prijs had ook niet meer snel verkrijgbaar...
Misschien meld je je aan bij paypal.com, je moet je bij paypal.nl aanmelden, dan kan het welAnoniem: 127291 schreef op vrijdag 22 juli 2005 @ 14:53:
[...]
hoe heb je dat gedaan? als ik een paypal account wil aanmaken wordt mij telkens gevraagt om een creditcard nummer, welke ik niet heb. hoe kan ik ipv creditcard met m'n bankreking via paypal betalen? (heb rabo telebankieren)
btw, op ebay staan veel leuke cases voor de k750i !, zelf vindt ik deze wel mooi *klik*
Als het eenmaal is gelukt dan kun je geld overschrijven naar je Paypal rekening en daarna kun je betalingen doen.
Je hebt dus eerst een saldo op de Paypal rekening nodig, anders kun je geen betalingen doen.
Let bij deze verkoper op de totaalprijs, hij rekent hoge verzendkosten zodat de totale prijs op 11 pond of ruim €16 komt.
Heeft ook een computer!
Anoniem: 149915
Koop em hier, erg lage prijs..Phusebox schreef op vrijdag 22 juli 2005 @ 17:10:
*snif* geen k750 voor phuse... overal waar ik ben geweest was ie niet verkrijgbaar of tegen belachelijk hoge prijzen.
bij de online winkels waar ie een goede prijs had ook niet meer snel verkrijgbaar...
http://www.gsmwarenhuis.n....aspx?TS=804&AB=501&PV=10
Met debitel/telfort90 abonnement hoef je maar 12 euro bij te betalen, heb ik ook gedaan, krijg em binnen een paar dagen.
Thnx, hier heb ik wat aan!!Speedy-Andre schreef op vrijdag 22 juli 2005 @ 17:24:
[...]
Misschien meld je je aan bij paypal.com, je moet je bij paypal.nl aanmelden, dan kan het wel
Als het eenmaal is gelukt dan kun je geld overschrijven naar je Paypal rekening en daarna kun je betalingen doen.
Je hebt dus eerst een saldo op de Paypal rekening nodig, anders kun je geen betalingen doen.
Let bij deze verkoper op de totaalprijs, hij rekent hoge verzendkosten zodat de totale prijs op 11 pond of ruim €16 komt.
k ga het proberen!
btw, heeft iemand al zo'n case (beschermende bebuizing) ik ben benieuwd of je alle toetsen enzow nog even goed kunt indrukken?
Ik heb er nog een liggen van 3M, die is al op maat (3 tegelijk gekocht).Bertus schreef op vrijdag 22 juli 2005 @ 17:25:
Ow, hij doet het nog steeds prima, maar ik vroeg me af of iemand hier nog wat van die screenprotector over heeft (iig genoeg voor een k750i schermpje)? Uiteraard voor een leuk prijsje
Klein nadeel is dat ie in het begin niet helemaal helder is, maar na 2 dagen is ie mooi transparant
Op welk adres kan ik je mailen?Speedy-Andre schreef op vrijdag 22 juli 2005 @ 17:46:
[...]
Ik heb er nog een liggen van 3M, die is al op maat (3 tegelijk gekocht).
Klein nadeel is dat ie in het begin niet helemaal helder is, maar na 2 dagen is ie mooi transparant
Heeft ook een computer!
Email is nu zichtbaar in m'n profiel
AMD Pentium 4 32+, 2056MB DDR-ROM, 60INCH HD, Logitech Muis, MS-Toeter
ik heb een zilveren, ik kan alleen pas na het weekend pics schietenCyberDoX schreef op vrijdag 22 juli 2005 @ 19:22:
Ik had in dit topic ergens gelezen dat iemand hem in het zilver heeft - kan zo 1-2-3 ff niet zo snel kijken wie het ook alweer was:P - maar kan diegene misschien wat pics posten?
Ja hoor, mail me maar voor details (zie profiel)Anoniem: 127291 schreef op vrijdag 22 juli 2005 @ 19:26:
mag ik owk zo'n screenprotector van je kopen?
Had deze vraag al eens eerder gesteld maar nog geen antwoord. Dus bij deze...
Weet iemand de doorvoersnelheid van de bluetooth 2.0 op de telefoon? De maximumsnelheid van bleutooth 2.0 is namelijk erg hoog en denk niet dat de telefoon dat haalt, maar wat haalt ie dan wel ongeveer?
Het schijnt iig sneller te zijn dan de datakabel..
Anoniem: 99760
dat was ginzCyberDoX schreef op vrijdag 22 juli 2005 @ 19:22:
Ik had in dit topic ergens gelezen dat iemand hem in het zilver heeft - kan zo 1-2-3 ff niet zo snel kijken wie het ook alweer was:P - maar kan diegene misschien wat pics posten?
Ginz schreef op vrijdag 22 juli 2005 @ 00:33:
Zo, Ginz heeft nu een zilvere K750.....
En hij is ow, zo mooi!!!!
Nu alleen nog even mijn mooie oordopjes erop modden, en dan is het klaar
[ Voor 28% gewijzigd door Anoniem: 99760 op 22-07-2005 19:52 ]
[ Voor 13% gewijzigd door Speedy-Andre op 22-07-2005 19:53 ]
you've got mail!Speedy-Andre schreef op vrijdag 22 juli 2005 @ 19:28:
[...]
Ja hoor, mail me maar voor details (zie profiel)
Anoniem: 150013
Nog een vraagje, is er al iets bekend over de werking van de hbh-600 icm de k750i, heb het net geprobeerd maar hij vind hem gewoon niet. Ik dacht dat iemand ooit een mailtje naar SE had gestuurd, nog reactie op gekregen?
cheers
Er is een inkoopactie gaande op ia.net. Daar doe ik iig aan mee.Anoniem: 150013 schreef op vrijdag 22 juli 2005 @ 22:55:
Is er een url waar je op maat gemaakte screenprotectors kan kopen voor de k750i? en wat kost het?
Anoniem: 150016
Ik wil geen klanten weghalen voor die inkoopaktie, maar ik heb de mijne via speurder.nl gevonden.Anoniem: 150013 schreef op vrijdag 22 juli 2005 @ 22:55:
Is er een url waar je op maat gemaakte screenprotectors kan kopen voor de k750i? en wat kost het?
Tis dezelfde als ebay denk ik.
Ik heb als zoekwoord "screenprotector" gebruikt.
suc6
Neem aan deze? (of mag ik hier niet naar linken?). Heb je daar foto's van hoe het er uit ziet? Hoe bevalt het? Minder kras/vette vinger gevoelig? Wil er misschien ook wel een kopen.Anoniem: 150016 schreef op vrijdag 22 juli 2005 @ 23:36:
[...]
Ik wil geen klanten weghalen voor die inkoopaktie, maar ik heb de mijne via speurder.nl gevonden.
Tis dezelfde als ebay denk ik.
Ik heb als zoekwoord "screenprotector" gebruikt.
suc6
[ Voor 4% gewijzigd door Brammel op 22-07-2005 23:57 ]
Nou... miscchien beschermt het je beeld wel tegen krasjes ofzoAnoniem: 149915 schreef op zaterdag 23 juli 2005 @ 00:10:
Wat doet die folie dan?

Je telefoon beschermen tegen krassen als het goed is. Weet iemand trouwens al wat de prijs van de HPM-70 headset gaat worden?Anoniem: 149915 schreef op zaterdag 23 juli 2005 @ 00:10:
Wat doet die folie dan?
Beschermen tegen krassen, vet en stofAnoniem: 149915 schreef op zaterdag 23 juli 2005 @ 00:10:
Wat doet die folie dan?
Je hebt ook minder last van reflecties en het schermpje is niet meer zo'n spiegel.
De 3M folie moet je niet met je vingers aan de klevende zijde beet pakken, want dan laat je een lelijke vetvlek op de lijmlaag achter.
Ik vind het super. Zoals al eerder beschreven. Begin lijkt het klote maar daarna zie je er bijna niets meer van. Enige wat je ziet is het randje van de folie. Beeldscherm/kwaliteit heeft hier geen hinder van.Brammel schreef op vrijdag 22 juli 2005 @ 23:57:
[...]
Neem aan deze? (of mag ik hier niet naar linken?). Heb je daar foto's van hoe het er uit ziet? Hoe bevalt het? Minder kras/vette vinger gevoelig? Wil er misschien ook wel een kopen.
Ik las ergens rond de €20Brammel schreef op zaterdag 23 juli 2005 @ 00:16:
[...]
Je telefoon beschermen tegen krassen als het goed is. Weet iemand trouwens al wat de prijs van de HPM-70 headset gaat worden?
Reken daar maar niet op....
Dezelfde, maar dan origineel van Sony kosten momenteel rond de 50 euro, en dezelfde soort koptelefoontjes van Apple kosten momenteel ook rond de 40 euro.
Weinig kans dus op 20 euro
-
je hebt ook andereSpeedy-Andre schreef op zaterdag 23 juli 2005 @ 00:21:
[...]
Beschermen tegen krassen, vet en stof
Je hebt ook minder last van reflecties en het schermpje is niet meer zo'n spiegel.
De 3M folie moet je niet met je vingers aan de klevende zijde beet pakken, want dan laat je een lelijke vetvlek op de lijmlaag achter.
bekijk deze site maar http://www.inkoopactie.net/ia/mnr91kzk
daar zijn ze goedkoop en laat geen lijmresten achter enzv
ik denk dat u/anderen zoiets moet hebben
AnimeAdicted
Heb hem en werkt perfect, na instellen in instellingen bluetooth, wordt de hbh-600 na 1 sec ingedrukt te houden (je hoort dan 3 maal oplopende piep) herkend door de k750i, en worden alle spraak doorgezet naar de hbh-600. Als daarna weer de hbh-600 1 sec ingedrukt houdt dan hoor je 3 maal aflopende piep en is deze uitgeschakeld in het profiel.Anoniem: 150013 schreef op vrijdag 22 juli 2005 @ 22:55:
Nog een vraagje, is er al iets bekend over de werking van de hbh-600 icm de k750i, heb het net geprobeerd maar hij vind hem gewoon niet. Ik dacht dat iemand ooit een mailtje naar SE had gestuurd, nog reactie op gekregen?
cheers
Geluid wordt goed en helder doorgegeven, geen last van omgevingsruis, ik gebruik het in de auto en bij 140km (en dat met een 1.5Dci) dus veel omgevingsgeluid, toch nog een geod en normaal verstaanbaar gesprek te voeren.
Anoniem: 150033
Ik wil ook de SE k750i gaan kopen icm een Vodafone abbo. Nu heb ik een vraagje; is het echt een nadeel om deze telefoon bij Vodafone te kopen, gezien de "getweakte" sofware die erop staat?
Als je vodafone neemt haal hem dan ergens anders waarbij je dus een normale versie krijgt.
[edit]
Waar hebben jullie hem eigenlijk gekocht?
[ Voor 29% gewijzigd door Anoniem: 150033 op 23-07-2005 11:43 ]
remote control?? Kan je em dan als afstandsbediening gebruiken ofzo? Dat is echt geinig....VIC_TOR schreef op zaterdag 23 juli 2005 @ 11:22:
vodafone verpest die telefoons helemaal met hun rood-witte software. Las een paar posts terug dat ze bijvoorbeeld de remote control functie eruit hebben gehaald. Gewoon belachelijk vind ik dat.
Als je vodafone neemt haal hem dan ergens anders waarbij je dus een normale versie krijgt.
Weet iemand of dit bij Orange ook zo is?
flipm0de ! flipm0de is the greatest!!!!!!!!
JaSlurpgeit schreef op vrijdag 22 juli 2005 @ 23:49:
Ben ik trouwens de enige waarbij zelfs met de nieuwe firmware de foto later dan het geluidje word gemaakt?
Ik heb nog de oude firmware en dan neemt ie de foto tegelijk met het geluidje en daarna moet ie hem ff opslaan natuurlijk.
Als ik het geluid hoor staat de foto stil in beeld, dus dan kan ik weer bewegen.
Als je geen vastlopers hebt en hij werkt zoals het hoort, dan zou ik nog ff wachten met flashen tot een volgende FW, waarmee alles goed werktAnoniem: 144570 schreef op vrijdag 22 juli 2005 @ 15:58:
[...]
ja ik zou het wel doen omdat je minder vastlopers heb, en de foto wordt ook op hetzlefde moment genomen als het geluidje. kijk anders even in de startpost om te kijken wat er allemaal gefixed is.
het enige minpuntje is dat de video kwaliteit wel iets slechter is geworden...
De nieuwere toestellen (na week 20) hebben niet veel problemen en ik vind de foto/filmkwaliteit van de oude FW erg prettig
Hangt er vanaf wat je wilt, veel bellen, veel sms/mms-en, internetten en uiteraard de dekking van de provider in je regioAnoniem: 150033 schreef op zaterdag 23 juli 2005 @ 12:52:
Ik ga dalijk even kijken voor de gsm. Enige adviezen wb provider?
Een branded toestel is meestal goedkoper, maar flashen lukt niet en niet alle features zijn bruikbaar, dat weerhoudt mij van een branded toestel.
Via Debitel i.c.m. abo ben je vrijwel altijd het goedkoopste uit en je kunt toch een provider kiezen.
Let wel op, want je kunt zowel branded als niet-branded krijgen.
Met een beetje geluk is er ergens een actie en ben je nog voordeliger uit
Ik ga even bij debitel kijken.Speedy-Andre schreef op zaterdag 23 juli 2005 @ 13:03:
[...]
Hangt er vanaf wat je wilt, veel bellen, veel sms/mms-en, internetten en uiteraard de dekking van de provider in je regio
Een branded toestel is meestal goedkoper, maar flashen lukt niet en niet alle features zijn bruikbaar, dat weerhoudt mij van een branded toestel.
Via Debitel i.c.m. abo ben je vrijwel altijd het goedkoopste uit en je kunt toch een provider kiezen.
Let wel op, want je kunt zowel branded als niet-branded krijgen.
Met een beetje geluk is er ergens een actie en ben je nog voordeliger uit
Bedankt.
Alleen een beetje onduidelijk.
€6 korting op abonnementskosten
Indien u nu bij debitel dit abonnement afsluit krijgt u altijd elke maand €5 korting op uw abonnementskosten
Is het nu 6 of 5?
En geld dit voor die 2 jaar?
misschien is het wel 6+5 hoef je maar 4 euro p/maand te betalenAnoniem: 150033 schreef op zaterdag 23 juli 2005 @ 13:47:
Ok, daar zie ik staan: Sony-Ericsson K750i + debitel 90 (€15 p/m, 2jr.)
Indien u nu bij debitel dit abonnement afsluit krijgt u altijd elke maand €5 korting op uw abonnementskosten
![]()
Is het nu 6 of 5?

Bij de internetshops krijg je geld terug en betaal je €11,95 per maand voor een unbranded toestel en dan heb je 100 Vodafone minuten of smsjes
[ Voor 11% gewijzigd door Speedy-Andre op 23-07-2005 14:48 . Reden: extra info ]
Erg netjes al zeg ik 't zelf!
Kan je een tip geven.... neem nooit een 2 jarig contract!Anoniem: 150033 schreef op zaterdag 23 juli 2005 @ 13:47:
Ok, daar zie ik staan: Sony-Ericsson K750i + debitel 90 (€15 p/m, 2jr.)
![]()
Is het nu 6 of 5?
1: omdat een telefoon bijna nooit zo lang mee gaat
2: Omdat de prijzen qua bellen met de maand goedkoper worden.... en als je 2 jaar aan een
contract van zit... zit je ook 2 jaar vast aan de zelfde kosten.
Wat een onzinAnoniem: 114234 schreef op zaterdag 23 juli 2005 @ 15:25:
[...]
Kan je een tip geven.... neem nooit een 2 jarig contract!
1: omdat een telefoon bijna nooit zo lang mee gaat
2: Omdat de prijzen qua bellen met de maand goedkoper worden.... en als je 2 jaar aan een
contract van zit... zit je ook 2 jaar vast aan de zelfde kosten.
Ik bel nu al 5 jaar dagelijks met m'n 8210 en hij werkt nog steeds prima, hooguit een andere covertje er omheen of een andere batterij erin en je kunt weer door.
Dat iedereen modieus wil zijn en het nieuwste model koopt heeft niets met de kwaliteit van de toestellen te maken
De prijzen dalen niet echt snel, met bovengenoemde aanbiedingen zit je zowiezo goed, omdat je zoveel cashback (en de foon) ontvangt, daar kan geen los abo tegenop.
Eigenlijk is het waanzin dat er nu al meer mobieltjes in NL verkocht zijn dan dat er mensen wonen
Hoho wacht even.Speedy-Andre schreef op zaterdag 23 juli 2005 @ 14:42:
Bij de internetshops krijg je geld terug en betaal je €11,95 per maand voor een unbranded toestel en dan heb je 100 Vodafone minuten of smsjes
Welke internet shop is dat waar je een unbranded teostel voor 11.95 per maand kan krijgen?
Vinden jullie dit niet erg? Of heb ik gewoon een grote duim ofzo

Anoniem: 61447
Dat dacht ik ook in het begin (vergeleken met mn oude Nokia 3410) maar nu valt het mee. Ben er nu al aan gewend.Flipm0de schreef op zaterdag 23 juli 2005 @ 17:36:
ik heb vandaag ff bij de Orange S. de SE in mijn handen gehad. WOW ik vind de knopjes echt te klein. Zo irritant. Vooral de bovenste 3 en helemaal de 2 zit echt raar geplaats. Je ziet dit eigenlijk bij alle SE om het toestel zo klein mogelijk te houden.
Vinden jullie dit niet erg? Of heb ik gewoon een grote duim ofzo
[ Voor 26% gewijzigd door Flipm0de op 23-07-2005 18:55 ]
Dit topic is gesloten.