Kan niet... alleen via een theme truukje waardoor je de operator naam dezelfde kleur maakt als de achtergrond.
Anoniem: 97207
?Anoniem: 97207 schreef op maandag 18 juli 2005 @ 23:02:
ik vraag mij af of je op de een of andere manier niet iets kunt doen met route 66 ofzo. Hij is daar niet voor gemaakt, de k750i. Maar er zal toch wel een 'illegale' manier zijn?![]()
want ik heb de gps bluetooth ontvanger toch al thuis liggen
Bel, sms en mms gerust buiten de bundel, maar kijk eerst ff bij Debitel wat dat kost, dan weet je waaromRedHat schreef op dinsdag 19 juli 2005 @ 12:16:
Waarom blijft iedereen bij Debitel binnen het bundel en absoluut niet daarbuiten? Iedereen roept dat maar niemand waarom.
Ik krijg mijn toestel met een Telfort 200 abbo morgen + 512 duo
Je kunt je bij Debitel/Vodafone aardig indekken door je smsbundel te verdubbelen voor €2 per maand, of neem een gprs bundel voor €5, dan blijven de kosten overzichtelijk.
Ik koos voor deze combinatie omdat ik 2 jaar lang redelijk voordelig kan bellen met een gratis toestel, niet omdat ik zo graag bij Debitel wil zitten
PVoutput 2x Toshiba Daiseikai 8 3,5kW, SWW Atlantic Explorer V3 200l. Gasloos aug 2016, 8620Wp, Monoblock Panasonic J 7kW
Anoniem: 137504
bij mij werkt het wel als ik bestanden verstuur via bluetooth maar als ik in Mijn Apparaten kijk, waar dan ook de andere gsm in staat en ik doe Services, dan gaat hij zoeken..en dan krijg ik de melding ;
Ondersteunde Service
Object pushen
Bestandsoverdr.
ik weet niet wat het services precies is, maar dit lijkt me niet te kloppen.
Ondersteunde Service
Object pushen
Bestandsoverdr.
ik weet niet wat het services precies is, maar dit lijkt me niet te kloppen.
Anoniem: 140386
Jamba (walg) heeft daar iets voor, zag ik laatst op tv.Isengrim schreef op dinsdag 19 juli 2005 @ 20:29:
ff een vraagje, ik heb de D750 nu een dag (super telefoon) maar weet iemand ook hoe ik die operator naam eruit kan halen? Ik heb het nog niet kunnen vinden.
Denk er alleen wel om dat als je iets besteld je je direct aanmeld en weekels 3 euro van je tegoed word afgeschreven

Die werkt niet.Anoniem: 140386 schreef op dinsdag 19 juli 2005 @ 21:47:
[...]
Jamba (walg) heeft daar iets voor, zag ik laatst op tv.
Denk er alleen wel om dat als je iets besteld je je direct aanmeld en weekels 3 euro van je tegoed word afgeschreven
PSN: Shiver23
In de K750 gaat de MemoryStick Duo (Pro) van Sony.
En nu mag jij gokken welke kaart in de W800 gaat....
Je mag maar 1x gokken.
En nu mag jij gokken welke kaart in de W800 gaat....
Je mag maar 1x gokken.
"It's nice to be important, but it's more important to be nice"
-
"You like it now, but you'll learn to love it later"
Ik mag in september upgraden! Ik ben nog zwaar aan het dubben, of de K750I, W800i of anders de p910i!
Alle hebben voordelen en nadelen, choices, choices.
Wat is hoop? Uitgestelde teleurstelling
De keus tussen de k750i en de w800i lijkt me nogal makkelijk. Kies welke je het mooiste vind. Specs zijn namelijk gewoon hetzelfde, op een paar dingen na. De vraag is hoe vaak je de flight mode gaat gebruiken, en de 512 mb memorykaart en de andere headset zijn gewoon te koop. Als je dus voor de w800i zou gaan om die redenen, terwijl je de k750i mooier vind, dan denk ik dat je je er aan blijft ergeren dat je niet de mooiste telefoon hebtDj_Neo_Ziggy schreef op dinsdag 19 juli 2005 @ 22:51:
Ik mag in september upgraden! Ik ben nog zwaar aan het dubben, of de K750I, W800i of anders de p910i!
En de p910i, ja is maar net wat je wil. Als je per se een smartphone wil...
Dat werkt met Symbian en aangezien de K750i met Java werkt zal je dat nooit aan de praat krijgen, tenzij er een java versie komt
Anoniem: 149731
Een hoop geklooj gehad met het upgraden van de firmaware. Het toestel werkte feilloos maar ik wil altijd het nieuwste. Als je alles al geprobeert hebt volgen hier nog enkele suggesties om de SE-update motor aan de gang te krijgen:
- verlaag het beveiligingsniveau van IE
- schakel de firewall uit
- schakel alle antivirussoftware uit
- verwijder in eerdere pogingen geinstalleerde SE-update software
- check of alle usb divers geinstalleerd zijn, ook de Update Service USB driver
- verwijder ook java van machine
- start opnieuw op
- begin de procedure op http://www.sonyericsson.c...one=ps&lm=ps1_1&pid=10242
- Volg alle stappen tot je een foutmelding krijgt (of niet natuurlijk)
- als je een foutmelding krijgt ga je naar de directory waar je de Update Service in geinstalleerd hebt. Hierin kan het volgende tekstbestandje staan: seusstarter.txt. Open dit met het kladblok en kijk of er een foutmelding in staat. Bij mij kon ie het volgende bestand niet vinden hf.path. Dit bestandje met het directorypad naar de Update Service stond op de c-schijf, maar de seusstarter zocht het op de d-schijf. Ik heb het bestandje hf.path naar de d-schijf gekopieerd en de hele procedure opnieuw doorlopen en ineens werd de service gestart :-))))
welk deel van bovenstaand verhaal de doorslag heeft gegeven weet ik niet maar het kan leiden tot k750i update heaven
- verlaag het beveiligingsniveau van IE
- schakel de firewall uit
- schakel alle antivirussoftware uit
- verwijder in eerdere pogingen geinstalleerde SE-update software
- check of alle usb divers geinstalleerd zijn, ook de Update Service USB driver
- verwijder ook java van machine
- start opnieuw op
- begin de procedure op http://www.sonyericsson.c...one=ps&lm=ps1_1&pid=10242
- Volg alle stappen tot je een foutmelding krijgt (of niet natuurlijk)
- als je een foutmelding krijgt ga je naar de directory waar je de Update Service in geinstalleerd hebt. Hierin kan het volgende tekstbestandje staan: seusstarter.txt. Open dit met het kladblok en kijk of er een foutmelding in staat. Bij mij kon ie het volgende bestand niet vinden hf.path. Dit bestandje met het directorypad naar de Update Service stond op de c-schijf, maar de seusstarter zocht het op de d-schijf. Ik heb het bestandje hf.path naar de d-schijf gekopieerd en de hele procedure opnieuw doorlopen en ineens werd de service gestart :-))))
welk deel van bovenstaand verhaal de doorslag heeft gegeven weet ik niet maar het kan leiden tot k750i update heaven
Ik was vandaag even met mijn K750 bezig en ineens zag ik tot mijn grote verbazing stof. Na een paar keer vegen bleek het onder het display te zitten. Het zijn "maar" 5 vlokjes en je ziet ze alleen bij veel licht, maar dan nog. Wat doen die vlokjes daar, en hoe komen ze daar. Als er 5 de weg weten te vinden zullen er vast nog wel meer komen.
Hoewel de K750 een mooi toestel is verlang ik stiekem wel weer terug naar mijn oude T610. Deze had geen grote hoeveelheid piepjes en kraakjes, en liep niet blij bluetooth en dergelijke vast.
Ik heb bij orange al aangegeven dat het toestel wat fouten had, ik doe hem morgen gewoon terug en laat ze er een nieuwe behuizing om zetten zonder piepjes en kraakjes. Hopelijk krijg ik dan ook geen stof meer onder het display.
Hoewel de K750 een mooi toestel is verlang ik stiekem wel weer terug naar mijn oude T610. Deze had geen grote hoeveelheid piepjes en kraakjes, en liep niet blij bluetooth en dergelijke vast.
Ik heb bij orange al aangegeven dat het toestel wat fouten had, ik doe hem morgen gewoon terug en laat ze er een nieuwe behuizing om zetten zonder piepjes en kraakjes. Hopelijk krijg ik dan ook geen stof meer onder het display.
Daar hadden mijn nokia's met verwisselbare frontjes ook last van. Maar je kunt het dan ook zelf gemakkelijk schoon maken. Ik hoor toch ook veel minder goede dingen over deze tel. Ik hoop dat ik geen spijt krijg van het kiezen van de sony boven de nokia.Worldwide schreef op woensdag 20 juli 2005 @ 01:17:
Ik was vandaag even met mijn K750 bezig en ineens zag ik tot mijn grote verbazing stof. Na een paar keer vegen bleek het onder het display te zitten. Het zijn "maar" 5 vlokjes en je ziet ze alleen bij veel licht, maar dan nog. Wat doen die vlokjes daar, en hoe komen ze daar. Als er 5 de weg weten te vinden zullen er vast nog wel meer komen.
LET OP!!! dyslectisch Dus spelling kan verkeerd zijn!!! -- RIP CJ, The ATi Topic wont be the same without you.....
Ik had dit bij mijn oude Sony Ericsson T310 ook en hoop dat het bij m'n K750i niet gebeurtWorldwide schreef op woensdag 20 juli 2005 @ 01:17:

Hoe het daar komt? Via het joystickje. Hoewel het stickje erg handig werkt, kan er gemakkelijk stof in komen te zitten die je er niet gemakkelijk(mij lukte het niet) uit krijgt. En bij de T310 ging het zelfs van het stickje naar het scherm(kon je zien omdat er op een gegeven moment meer stof zat, en het vlok boven het stickje onder het scherm het meest zat). Daar heb ik me werkelijk gruwelijk aan gestoord en had geen idee hoe je het weg kon halen. Op een gegeven moment zag je het steeds beter zitten.
Ik heb na het paar weken volgen van dit topic ook een K750i aangeschaft, na anderhalf jaar met een T630 gebeld te hebben.
afgelopen maandag binnengehad, en werkt na volle tevredenheid.
toestel geupdated, ging helemaal goed, ook een bluetooth verbinding met de floats agent werkt perfect.
nu vroeg ik me alleen af, heeft er al iemand een hoesje om zijn telefoon zitten?
ik kan voor de K750i geen mooi hoesje vinden, voor m'n T630 had ik een volledig transparant hoesje, gekocht op de rotterdamse markt, voor een paar euro.
die beviel opzich goed, die heeft al heel wat krassen op mijn scherm op weten te vangen
weet iemand misschien een webshop ofzo waar die hoesjes te krijgen zijn?
toestel geupdated, ging helemaal goed, ook een bluetooth verbinding met de floats agent werkt perfect.
nu vroeg ik me alleen af, heeft er al iemand een hoesje om zijn telefoon zitten?
ik kan voor de K750i geen mooi hoesje vinden, voor m'n T630 had ik een volledig transparant hoesje, gekocht op de rotterdamse markt, voor een paar euro.
die beviel opzich goed, die heeft al heel wat krassen op mijn scherm op weten te vangen
Kun je wel hoesjes kopen voor de K750I ? want met die camara op de achterkand lijkt me dat niet echt mogelijk ? ik heb me toestel zelf nog niet. Maar ik vraag me af of ik er wel goed aan doe als ik dat over het stof hoor.shameete schreef op woensdag 20 juli 2005 @ 12:25:
Ik heb na het paar weken volgen van dit topic ook een K750i aangeschaft, na anderhalf jaar met een T630 gebeld te hebben.
die beviel opzich goed, die heeft al heel wat krassen op mijn scherm op weten te vangen![]()
LET OP!!! dyslectisch Dus spelling kan verkeerd zijn!!! -- RIP CJ, The ATi Topic wont be the same without you.....
ik denk dat ik nog ff wacht met het aanschaffen, hoor zoveel problemen met het toestel. Me abo loopt pas eind augustus af. Misschien dat er tegen die tijd wel weer nieuwe gsm's zijn. Dat daarom de SE zou cheap in de markt gezet is.
flipm0de ! flipm0de is the greatest!!!!!!!!
Denk dat het wel meevalt met de problemen met het toestel, heb 'm zelf nu al weer anderhalve maand en heb er helemaal geen problemen mee gehad...stuur regelmatig bestanden over met bluetooth, nog daarmee geen vastlopers gehad. Daarnaast werkt de rest ook perfect.
Pff.. een vriend van mij had dit ook, maar na de update worden al je instellingen gereset, je moet even bij video de kwaliteit veranderen van 'kwaliteit voor mss bestanden' (of zoiets) naar 'hoge kwaliteit'.. dan werkt het weerAnoniem: 54683 schreef op dinsdag 19 juli 2005 @ 02:26:
Wat ik nu lees gaat me echt boven mijn pet..
Na firmware upgrades is de opnamekwaliteit voor filmpjes met de helft minder geworden? (bitrate)
Ik heb lang zitten denken over een rede die SE hiervoor zou kunnen hebben, maar ik snap er echt niks van. WIe verzint nu weer zoiets? En zal dit nog gefixt worden binnenkort?
Ik wilde de phone morgen gaan halen, onder andere om zijn mooie foto's en filmpjes, maar nu is dat laatste dus heel wat minder geworden.
je kunt namelijk naast de resolutie ook de kwaliteit instellen. Volgens mij is de helft van de mensen op dit forum er nog niet achter maar goed..
Sony A6700 - 10-18 F4 - 18-50 F2.8 - 24 F1.8 - 56 F1.4 - 70-350G
Ik heb em toch maar besteld met een beetje geluk morgen in huis anders overmorgen. Maar ik wacht met spanning af
. Kvraag me ook af of hier de nieuwe firmware al in zit.
Anoniem: 98768
RobbieB schreef op woensdag 20 juli 2005 @ 13:34:
[...]
Pff.. een vriend van mij had dit ook, maar na de update worden al je instellingen gereset, je moet even bij video de kwaliteit veranderen van 'kwaliteit voor mss bestanden' (of zoiets) naar 'hoge kwaliteit'.. dan werkt het weer.
je kunt namelijk naast de resolutie ook de kwaliteit instellen. Volgens mij is de helft van de mensen op dit forum er nog niet achter maar goed..

Goeie zet RobbieB
Heb 'm al op high staan en groot formaat, heb het hiervoor nooit gebruikt, maar vindt het er zelf heel erg blokkerig uitzien (weet niet hoe het voor de update was)
Anoniem: 114234
heb sinds gisteren ook de K750i... leuk telefoontje.... kwaliteit van de foto's zijn echt perfect!
Wat ik zo handig vind van dit ding zijn de 3K's van de K750i:
Klepje open, Klikken, Klaar..
Ik had vandaag een echt instant foto moment in de auto.. dus m'n phone snel uit mijn broekzak gepakt en een foto gemaakt..
Klikken dan
Ideaal
Ik had vandaag een echt instant foto moment in de auto.. dus m'n phone snel uit mijn broekzak gepakt en een foto gemaakt..
Klikken dan
Ideaal
Sony A6700 - 10-18 F4 - 18-50 F2.8 - 24 F1.8 - 56 F1.4 - 70-350G
hé dat zou ik ook wel willen hebben, hoe heb je dat precies gedaan?yGiDoRp schreef op woensdag 20 juli 2005 @ 15:44:
Vandaag is me GPRS en MMS geactiveerd. Wat relaxed! Ik heb nu gewoon Gmail op me telefoonNatuurlijk wel ff filtertje op mail met attachments gezet in verband met kosten
heb het net ook ff zitten proberen, maar ik kom niet verder dan de zoekmachine google.
Leuke fotosRobbieB schreef op woensdag 20 juli 2005 @ 15:57:
Klikken dan
Ideaal
Dat is ook de rede dat ik deze heb genomen. Zodat ik foto's kan maken die gewoon net zo goed zijn als met een toestel.RobbieB schreef op woensdag 20 juli 2005 @ 15:57:
Klikken dan
Ideaal
Weet iemand een goede mpeg/avi converter? Want alles was ik omzet naar 3gp.... krijg ik geen beeld bij... heb nu imTOO converter.... maar nog geen geluk gehad!
Ik heb een hoesje van Krusell voor m'n T630 en nu ook voor de K750i via Ebay gekochtAstennu schreef op woensdag 20 juli 2005 @ 12:40:
[...]
Kun je wel hoesjes kopen voor de K750I ? want met die camara op de achterkandlijkt me dat niet echt mogelijk ? ik heb me toestel zelf nog niet. Maar ik vraag me af of ik er wel goed aan doe als ik dat over het stof hoor.

Met de sleutel kon ik hem ff overeind houden hehe
Je kunt er diverse clips aan hangen, bijv. een voor in de auto, of een met een draaiknop waardoor de foon vrij kan bewegen aan je riem.
Hij wordt er wel iets dikker van, maar de hoesjes zijn erg stevig en goed gevormd
Voor foto's trek je 2 drukknoppen los en je vouwt de achterkant open, dan heb je gelijk wat meer grip als je foto's maakt.
PVoutput 2x Toshiba Daiseikai 8 3,5kW, SWW Atlantic Explorer V3 200l. Gasloos aug 2016, 8620Wp, Monoblock Panasonic J 7kW
Anoniem: 54683
Je zwetst uit je nek.RobbieB schreef op woensdag 20 juli 2005 @ 13:34:
[...]
Pff.. een vriend van mij had dit ook, maar na de update worden al je instellingen gereset, je moet even bij video de kwaliteit veranderen van 'kwaliteit voor mss bestanden' (of zoiets) naar 'hoge kwaliteit'.. dan werkt het weer.
Een quote:
Vergelijk die twee files zelf maar eens even.. Duidelijk kutkwaliteit die laatste.Here are 2 clips taken before and after the update.
Play them at 200% playbacksize to better compare the compression artifacts.
1. first clip taken before update, taken indoor in poor lightingconditions, movement in the scene, almost no compressionartifacts even at 200% playbacksize, recorded videobitrate 190kbit/s, very usable quality.
http://rapidshare.de/files/2539626/MOV00004.3gp.html
2. second clip taken after update, taken outside in optimum sunny lightingconditions, movement in the scene, lots and lots of compressionartifacts, recorded videobitrate 68kbit/s, completely useless quality.
http://rapidshare.de/files/2539755/MOV00001.3gp.html
Nog een quote van tweakers zelf:
[quote]
Dat is dus behoorlijk balen, nu zien video's er echt blokkerig en onbruibaar uitPlecky schreef op donderdag 07 juli 2005 @ 21:55:
[...]
Klopt, is sinds R1J002 (Camera software 4.4). Ook video opname kwaliteit is achteruit gegaan. In R1L002 is het nog steeds zo, aangezien dat een snelle fix was voor GPRS issues met R1J.
Hopelijk in een volgende firmware opgelost.
smallie en RapStar: Controleer je email voor een mooie Officiele waarschuwing.
Warez is hier absoluut NIET de bedoeling.
Anoniem: 127291
wont happen agian!Anoniem: 114234 schreef op woensdag 20 juli 2005 @ 18:49:
ooh oke.... ben het nu ff aan het door lezenZal niet meer gebeuren!
btw, wat heb je voor het hoesje betaald?
op mijn mail naar SE mbt de belabberde videokwaliteit na de laatste update het volgende mail van SE:
Geachte Heer Smit,
Hartelijk dank voor uw e-mail aan het Sony Ericsson Call Center.
Met betrekking tot uw vraag delen wij u het volgende mede:
Helaas weten wij ook niet waar het probleem zou kunnen liggen. Maakt u aub nogmaals een software update, of stuurt u het toestel ter inspectie op naar onderstaande service locatie:
Dynafix After Sales Services
Daelderweg 21
6361 HK Nuth
045-5656167
U kunt te allen tijde via e-mail contact met ons opnemen, indien u onze ondersteuning wenst.
Bezoekt u ook onze website www.sonyericsson.com, hier bieden wij voortdurend nieuwe informatie en aanbiedingen aan zoals ringtones en virtual phones.
Met vriendelijke groeten,
Ronald van der Voort
Sony Ericsson Call Center Netherlands
Sony Ericsson Mobile Communications AB
Mail: questions.nl@support.sonyericsson.com
web: http://www.sonyericsson.com
Nu vraag ik je...dit is wel een makkelijke doorverwijzing!
Geachte Heer Smit,
Helaas weten wij ook niet waar het probleem zou kunnen liggen. Maakt u aub nogmaals een software update, of stuurt u het toestel ter inspectie op naar onderstaande service locatie:
Daelderweg 21
6361 HK Nuth
045-5656167
U kunt te allen tijde via e-mail contact met ons opnemen, indien u onze ondersteuning wenst.
Bezoekt u ook onze website www.sonyericsson.com, hier bieden wij voortdurend nieuwe informatie en aanbiedingen aan zoals ringtones en virtual phones.
Ronald van der Voort
Allereerst moet je een werkende GPRS internet (wap) verbinding hebben. Hiervoor moet je bij netwerk provider zijn. Ik gebruik zelf Debitel via Telfort. Die is lekker goedkoop.shameete schreef op woensdag 20 juli 2005 @ 16:12:
[...]
hé dat zou ik ook wel willen hebben, hoe heb je dat precies gedaan?
heb het net ook ff zitten proberen, maar ik kom niet verder dan de zoekmachine google.
Dan moet je een email account hebben. Ik heb dus een extra Gmail account gemaakt.
Vervolgens voeg je de email account toe via: berichten/e-mail/instellingen/accountinstell.
voor gmail:
verbinden via: jeprovider gprs
protocol: pop3
inkomende server: pop.gmail.com
inkomende poort: 995
codering: tls/ssl
loginnaam: jeemail@gmail.com
wachtwoord: jewachtwoord
uitgaande server: smtp.gmail.com
uitgaande poort: 465
(moet ook gecodeert zijn via tls/ssl, maar ik weet niet meer zeker of dat een instelling was die je moet kiezen)
e-mailadres: jeemail@gmail.com
downloaden: headers en tekst
afzender: jenaam
handtekening: optioneel
uitg. kopiëren: uit
controle-interval: hoevaak wil je dat ie checkt? ik heb hem nu op 5 minuten staan.
Op de gmail account die ik voor mijn mobiel heb aangemaakt heb ik een filter gezet:
Alles wat binnenkomt met een attachment doorsturen naar mijn normale email adres en verplaatsen naar de prullebak.
Stay far away from the TV and turn the lights on when watching this program. Mixcloud | Facebook | SHOT
Dat is inderdaad wel heel goedkoopjefjef schreef op woensdag 20 juli 2005 @ 19:13:
op mijn mail naar SE mbt de belabberde videokwaliteit na de laatste update het volgende mail van SE:
Geachte Heer Smit,
Daelderweg 21
6361 HK Nuth
045-5656167
Ronald van der Voort

SE zal toch zelf ook wel zien dat ALLE toestellen er last van hebben, en niet alleen jij ?
K750i gebruikers moeten massaal in actie komen, anders gebeurt er denk ik niks
Ah ke. Nja ik d8t al frontjes vervangen en zo. Maar die hoesjes hoef ik niet. Maar de nokia 6230I heeft een frontje wat er af kan waardoor je em weer schoon kan maken. Zo iets zal bij de Sony niet mogelijk zijn.Speedy-Andre schreef op woensdag 20 juli 2005 @ 18:02:
[...]
Ik heb een hoesje van Krusell voor m'n T630 en nu ook voor de K750i via Ebay gekocht
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Met de sleutel kon ik hem ff overeind houden hehe![]()
Je kunt er diverse clips aan hangen, bijv. een voor in de auto, of een met een draaiknop waardoor de foon vrij kan bewegen aan je riem.
Hij wordt er wel iets dikker van, maar de hoesjes zijn erg stevig en goed gevormd
Voor foto's trek je 2 drukknoppen los en je vouwt de achterkant open, dan heb je gelijk wat meer grip als je foto's maakt.
hmm, wat zijn de juiste instellingen om een filmpje van de pc om te zetten naar 3gp? Want ik heb het nu op 300 Bit Rate staan.... kwaliteit is goed... maar beeld lijkt wel te stotteren
Anoniem: 148666
mensen....
ik vroeg me af of er ook een adresboek applicatie is...
ik wil graag complete adressen toevoegen in mijn telefoon, is wel handig af en toe..
enig idee waar en hoe dat kan????
bvd
Bril
ik wil graag complete adressen toevoegen in mijn telefoon, is wel handig af en toe..
bvd
Bril
grapjas....Astennu schreef op woensdag 20 juli 2005 @ 17:39:
[...]
Dat is ook de rede dat ik deze heb genomen. Zodat ik foto's kan maken die gewoon net zo goed zijn als met een toestel.
Ik vind de foto's weliswaar redelijk voor een nokiageneratie... maar absoluut gezien vind ik ze werkelijk lelijk... (kwa kwaliteit)
ik weet ook wel dat dit het niveau is op het moment... maar het zal nog zeker 3 jaar duren voordat er mooie fotos's uitkomen (absoluut ipv relatief)
Je kwoot mij niet, maar ik denk dat je die vraag aan mij steldeAnoniem: 127291 schreef op woensdag 20 juli 2005 @ 18:51:
[...]
btw, wat heb je voor het hoesje betaald?
Voor €15 had ik hem in huis, opgestuurd vanuit GB, dus geen extra invoerrechten e.d.
In NL worden deze hoesjes erg duur verkocht, dwz zonder clip erbij en ik had hem incl. afgebeelde clip
De Ebay verkoper heet morpethmobiles en hij accepteert paypal, waarmee je evt. ook een bankrekening kunt gebruiken i.p.v. een creditcard.
Wat denk je van outlook en dan gewoon synchroniseren?Anoniem: 148666 schreef op woensdag 20 juli 2005 @ 19:47:
mensen....
bvd
Bril
Rond de 200 Euro.MaZo schreef op woensdag 20 juli 2005 @ 20:13:
Iemand enig idee wat een (complete + in doos) K750i van +/- 2 maanden waard zal zijn?
Vooral als je hem aan mij verkoopt
Is € 250 ook goed?
Waarom doe je zo'n prachtige telefoon weg?!
vanpeltje
Van tevoren dacht ik 'wow, dat ding heeft echt alles wat ik nodig heb', maar behalve de radio gebruik ik echt geen van alle functies.
Ik twijfelde al of ik deze wilde kopen, omdat ik op de HP iPAQ 6515 wachtte, maar toen werd bekend dat die pas rond november zou uitkomen. Ik koop de K750i, en nu is de HP al wel uit. *zucht*
Ik twijfelde al of ik deze wilde kopen, omdat ik op de HP iPAQ 6515 wachtte, maar toen werd bekend dat die pas rond november zou uitkomen. Ik koop de K750i, en nu is de HP al wel uit. *zucht*
Kom ik net thuis, zie ik daar een papiertje van TPG liggen. Shit!!
Nou, hopelijk heeft mijn vriendin morgen tijd om de zilvere behuizing te halen, dan heb ik morgen een zilvere K750!!!
Nou, hopelijk heeft mijn vriendin morgen tijd om de zilvere behuizing te halen, dan heb ik morgen een zilvere K750!!!
-
hoe kan ik me mail eigenlijk bekijkenXandrios schreef op woensdag 20 juli 2005 @ 18:42:
smallie en RapStar: Controleer je email voor een mooie Officiele waarschuwing.
Anoniem: 99760
je weet wel... outlook express bijvoorbeeld, of online je hotmail of webmail checken?
Toestel vandaag terug gedaan, omdat het toestel bij de reparatiedinges niet aanwezig was kan het wel een week of 6 duren 
Ik zit nu met een motorola C115, wat een verschrikkelijk onding is. Na een half jaar snap ik het toestel nog steeds niet helemaal. Maar eens kijken of mijn vertrouwde R380 nog leeft.
Ik zit nu met een motorola C115, wat een verschrikkelijk onding is. Na een half jaar snap ik het toestel nog steeds niet helemaal. Maar eens kijken of mijn vertrouwde R380 nog leeft.
maar het is dus wel mogelijk om volledige adressen op te slaan?Brammel schreef op woensdag 20 juli 2005 @ 20:07:
[...]
Wat denk je van outlook en dan gewoon synchroniseren?
zou beetje jammer zijn als dat niet zo is, want dan moet ik mijn order even cancellen
xbox live / psn / steam / nintendo id: phusebox | iRacing
De K750i is heel volledig met adressen:Phusebox schreef op woensdag 20 juli 2005 @ 22:48:
[...]
maar het is dus wel mogelijk om volledige adressen op te slaan?
zou beetje jammer zijn als dat niet zo is, want dan moet ik mijn order even cancellen

Plaatje met m'n T630 gemaakt, dus lowres
Je kunt er ook een plaatje, ringtone of spraakoproep mee koppelen, evenals email en website.
Zelfs een verjaardag kun je invullen en nog wat notities.
Je moet wel ff knutselen met synchroniseren, maar dat heb je zo door
MaZo schreef op woensdag 20 juli 2005 @ 20:37:
Van tevoren dacht ik 'wow, dat ding heeft echt alles wat ik nodig heb', maar behalve de radio gebruik ik echt geen van alle functies.
Welke firmware zit erop?
Bugs / krasjes / simlock ?
Ik wilde je eigenlijk mailen, maar heb problemen met m'n account

Al verkocht zie ik in je advertentie
[ Voor 12% gewijzigd door Anoniem: 54683 op 21-07-2005 00:00 ]
Wanneer je zelfs de verjaardag invult, krijg je de optie om de verjaardag toe te voegen aan de kalender.Speedy-Andre schreef op woensdag 20 juli 2005 @ 23:05:
Zelfs een verjaardag kun je invullen en nog wat notities.
Je moet wel ff knutselen met synchroniseren, maar dat heb je zo door
Wanneer je dat heb gedaan krijg je op die datum een melding
alleen dat sychroniseren... pff

offtopic:
Welke tweaker weet een goede emailclient die ik kan gebruiken? Mijn mail/msn staat in m'n profiel.
Welke tweaker weet een goede emailclient die ik kan gebruiken? Mijn mail/msn staat in m'n profiel.
[ Voor 3% gewijzigd door willy1986 op 21-07-2005 01:37 ]
Met Outlook (2002) gaat het best goed, xtnd connect integreert goed en je krijgt een sync menu erbij in Outlook, waar je net zoveel velden in kwijt kunt als in de foon 
Fma doet het ook goed met Outlook, maar dat kan nog wel wat beter (zijn ze mee bezig).
Fma doet het ook goed met Outlook, maar dat kan nog wel wat beter (zijn ze mee bezig).
Anoniem: 145712
Waar heb je besteld? Hoe lang duurde de levering? Verzendkosten?? Ja...een hoop vragen, maar ik heb mijn toestel beschadigd....Ginz schreef op woensdag 20 juli 2005 @ 21:00:
Kom ik net thuis, zie ik daar een papiertje van TPG liggen. Shit!!
Als hij mij bevalt dan ga ik er meer bestellen, dan zal ik dat hier melden.
Maar ik haal `m uit Hong Kong
Maar ik haal `m uit Hong Kong
-
Misschien bij http://cnn.cn/shop/sonyericsson-k750i-c-28_105.html ?
Ik heb em net binnen. Het is echt super erg wennen. Heb altijd nokia gehad. Krijg het nu ook neit voor elkaar om een mp3 af te spelen die op de memory stick staat. WAnt ik kan ook niet naar die stik toe van uit de telefoon. is dit wel mogelijk ? en het sturen van een mp3 naar het interne geheugen duurt super lang.
Files op de Memorystick staan gewoon bij bestandsbeheer en de mediaspeler, wel zorgen dat de datakabel er niet inzit. Je kan ze via bestandsbeheer ook naar je telefoongeheugen verplaatsen. Meer > Bestandsbeheer > Naar ext. geheug.
Allemaal behoorlijk voor de hand liggend.
edit: Maar als je hem net binnen hebt kan je denk ik eerst beter even ermee spelen, evt handleiding doorlezen en dan pas vragen stellen
edit: Maar als je hem net binnen hebt kan je denk ik eerst beter even ermee spelen, evt handleiding doorlezen en dan pas vragen stellen

[ Voor 23% gewijzigd door BarôZZa op 21-07-2005 13:47 ]
Kijk even op de stick die erbij geleverd is naar deze map: \MSSEMC\Media files\audio Als je in die laatste map audio een map mp3 aanmaakt en daar je mp3tjes in plempt moet 'ie het doen.
Edit: Mja, de datakabel gebruik ik niet graag. Heb een usb 2.0 cardreader en daar gaat het volgens mij veel sneller mee. Heb ook een 1 gb kaartje aangeschaft en moet zeggen dat dit een relaxt mp3spelertje is.
Edit: Mja, de datakabel gebruik ik niet graag. Heb een usb 2.0 cardreader en daar gaat het volgens mij veel sneller mee. Heb ook een 1 gb kaartje aangeschaft en moet zeggen dat dit een relaxt mp3spelertje is.
[ Voor 38% gewijzigd door trimakassi op 21-07-2005 13:56 ]
There's nothing more lame than quoting yourself -Trimakassi
ff 2 vraagjes:
- in menu waar je ringtone kiest klinkt ringtone erg zacht (volume staat op hoogste stand), klinkt het alleen in menu zacht? of ook als ie overgaat?
- geluid van luidspreker bij gesprekken is erg zacht, kan dit niet harder?
- in menu waar je ringtone kiest klinkt ringtone erg zacht (volume staat op hoogste stand), klinkt het alleen in menu zacht? of ook als ie overgaat?
- geluid van luidspreker bij gesprekken is erg zacht, kan dit niet harder?
nou tis niet mijn gsm... had em ff in mijn handen om te testenAnoniem: 98768 schreef op donderdag 21 juli 2005 @ 14:22:
heb je al de nieuwste firmware geinstalleerd ?
kijk ff in de FP voor het changelog
Anoniem: 123315
heeft iemand weleens gehad dat je internet het wel doet en dat je telefoon dan bij je email zegt, met bovenstaande instellingen, dat hij de server niet kan vinden ?yGiDoRp schreef op woensdag 20 juli 2005 @ 19:13:
[...]
Allereerst moet je een werkende GPRS internet (wap) verbinding hebben. Hiervoor moet je bij netwerk provider zijn. Ik gebruik zelf Debitel via Telfort. Die is lekker goedkoop.
Dan moet je een email account hebben. Ik heb dus een extra Gmail account gemaakt.
Vervolgens voeg je de email account toe via: berichten/e-mail/instellingen/accountinstell.
voor gmail:
verbinden via: jeprovider gprs
protocol: pop3
inkomende server: pop.gmail.com
inkomende poort: 995
codering: tls/ssl
loginnaam: jeemail@gmail.com
wachtwoord: jewachtwoord
uitgaande server: smtp.gmail.com
uitgaande poort: 465
(moet ook gecodeert zijn via tls/ssl, maar ik weet niet meer zeker of dat een instelling was die je moet kiezen)
e-mailadres: jeemail@gmail.com
downloaden: headers en tekst
afzender: jenaam
handtekening: optioneel
uitg. kopiëren: uit
controle-interval: hoevaak wil je dat ie checkt? ik heb hem nu op 5 minuten staan.
Op de gmail account die ik voor mijn mobiel heb aangemaakt heb ik een filter gezet:
Alles wat binnenkomt met een attachment doorsturen naar mijn normale email adres en verplaatsen naar de prullebak.
Jah ik heb het al het was de datacabel die er in zat. Met die nokia zit dat net ff anders. Maar de rest werkt prima ben al themes aan het bouwen geweestBarôZZa schreef op donderdag 21 juli 2005 @ 13:46:
Files op de Memorystick staan gewoon bij bestandsbeheer en de mediaspeler, wel zorgen dat de datakabel er niet inzit. Je kan ze via bestandsbeheer ook naar je telefoongeheugen verplaatsen. Meer > Bestandsbeheer > Naar ext. geheug.
Edit:
De oordopjes die er bij zitten zijn wel erg slecht. Vooral de connector. Er zit iets of wat speling op en als i niet goed zit krijg je te zacht en raar geluid.
Mischien maar eens kijken voor een blue tooth. Kun je in combinatie met een blue tooth headset ook radio luisteren ?
En het valt me op dat de camera heel erg veel licht nodig heeft om goede foto's te kunnen maken. Flimpjes moet ik nog gaan bekijken. Moet eerst een progje zoeken om ze af te spelen.
[ Voor 27% gewijzigd door Astennu op 21-07-2005 15:19 ]
Kleine search in het topic geeft je het antwoord, maar het is ja (van sandisk wel te verstaan)Anoniem: 114234 schreef op donderdag 21 juli 2005 @ 15:27:
Weet iemand of de 1GB scandisks op deze telefoons passen?
[quote]Walkman schreef op donderdag 21 juli 2005 @ 15:34:
[...]
Thanks, dan ga ik er meteen 1 bestellen
[...]
Thanks, dan ga ik er meteen 1 bestellen
hier vreesde ik al voor... nokia heeft veel betere software ontwikkeld zodat fotos automatisch lichter (en naar mijn mening mooier) maakt dan SE doet. dit heb ik zelf met mijn eigen ogen gezien tussen diverse nokias en SE's.Astennu schreef op donderdag 21 juli 2005 @ 14:40:
En het valt me op dat de camera heel erg veel licht nodig heeft om goede foto's te kunnen maken. Flimpjes moet ik nog gaan bekijken. Moet eerst een progje zoeken om ze af te spelen.
aangezien jij nokia gewend bent zal je zien dat je binnen de kortste keren weer terug bent bij nokia.
voordat iemand gaat gillen dat ik een nokiafanaat en antiSE ben, ik heb nu een SE T610 en daarvoor had ik een SE T200. en ja, ik ga over op een nokia omdat ik graag routeplanner wil en vanwege de fotokwaliteit plus dat er een nokiawinkel is (er bestaan geen SE winkels, wel SESP met elk hun eigen regeltjes en dat vind ik gwoon niet kloppen).
Anoniem: 82366
ik heb er gister een gekocht bij een collega. Foon was 1 maand oud en heb er 250 euries voor neer moeten tellen. Dus ik denk dat dat wel redelijk is. Op marktplaats en zo zie je ze vaak voor 200 staan, maar dan is het nog maar de vraag met wie je afspreekt...iemand enig idee wat een (complete + in doos) K750i van +/- 2 maanden waard zal zijn?

Anoniem: 2998
Ik weet niet of dit al eerder gevraagd is, en kan het na zoeken in alle topics niet echt terugvinden.
Ik heb een probleem met Bluetooth, wat ik op de K700 ook al had. (De T610 heeft dit probleem niet trouwens, maar veel andere foons wel (Motorola Razer V3, T-Mobile SDA etc.)
Is als volgt:
Headset (merk+type maakt niet uit, heb er meerderen geprobeerd).
Pairen gaat prima, gebruiken ook. Alleen laat het toestel de headset niet meer los als ik de verbinding verbreek!!
Met andere woorden; de headset kan niet meer gebruikt worden op een ander toestel omdat de K750 de verbinding in stand houdt (icoontje koptelefoon bovenin).
Waarom laat hij dit niet los, en maakt hij weer verbinding als er gebeld wordt? Dit deed de T610 dus perfect!! Nu kan ik dus mijn headset niet op 2 telefoons gebruiken...moet ik met 2 Bluetooth headsets lopen
Ik heb een probleem met Bluetooth, wat ik op de K700 ook al had. (De T610 heeft dit probleem niet trouwens, maar veel andere foons wel (Motorola Razer V3, T-Mobile SDA etc.)
Is als volgt:
Headset (merk+type maakt niet uit, heb er meerderen geprobeerd).
Pairen gaat prima, gebruiken ook. Alleen laat het toestel de headset niet meer los als ik de verbinding verbreek!!
Met andere woorden; de headset kan niet meer gebruikt worden op een ander toestel omdat de K750 de verbinding in stand houdt (icoontje koptelefoon bovenin).
Waarom laat hij dit niet los, en maakt hij weer verbinding als er gebeld wordt? Dit deed de T610 dus perfect!! Nu kan ik dus mijn headset niet op 2 telefoons gebruiken...moet ik met 2 Bluetooth headsets lopen
Je kan op de K750 wel forceren om een BT-verbinding te verbreken, probeer je dat toch. Heb wel gemerkt dat de bluetooth functionaliteit nog niet echt 100% is bij huidige firmware.
ik heb vandaag m'n k750i gekregen en ben dr zeer tevreden over!!
heb alleen 2 vraagjes...
1. net als met m'n nokia 6230 kan ik met m'n k750i amr bestanden afspelen terwijl ik bel. met m'n 6230 hoort degene met wie ik bel het bestand dat ik afspeel, met m'n k750i niet.
Weet iemand hoe dit kan en hoe ik dit op kan lossen, k wil dit namelijk echt graag kunnen!
2. hoe kan ik gprs en al het andere uitzetten, zodat ik er alleen nog mee kan bellen, smsen en voicemail beluisteren?
BVD
heb alleen 2 vraagjes...
1. net als met m'n nokia 6230 kan ik met m'n k750i amr bestanden afspelen terwijl ik bel. met m'n 6230 hoort degene met wie ik bel het bestand dat ik afspeel, met m'n k750i niet.
Weet iemand hoe dit kan en hoe ik dit op kan lossen, k wil dit namelijk echt graag kunnen!
2. hoe kan ik gprs en al het andere uitzetten, zodat ik er alleen nog mee kan bellen, smsen en voicemail beluisteren?
BVD
Mijn k750 is inmiddels besteld
Het wachten op de w800 was niet echt het probleem, maar ik vond de k750 ineens steeds mooier worden en de w800 lelijker
Nu heb ik er dus maar 64mb geheugen bij, maar het kan nog wel ff duren voordat ik nieuw geheugen koop. Kan iemand mij vertellen hoeveel foto's (max kwaliteit, max resolutie) je kunt zetten op een mem stick van 64mb
Het wachten op de w800 was niet echt het probleem, maar ik vond de k750 ineens steeds mooier worden en de w800 lelijker
Nu heb ik er dus maar 64mb geheugen bij, maar het kan nog wel ff duren voordat ik nieuw geheugen koop. Kan iemand mij vertellen hoeveel foto's (max kwaliteit, max resolutie) je kunt zetten op een mem stick van 64mb
ik heb een unlocker gefixxed. Kan niet wachten tot ik mijn k750 kan gebruiken, wat een topding! Die camera werkt ook superchill
Max res + Max kwaliteit= +- 500kb/ fotoMyNameIs schreef op donderdag 21 juli 2005 @ 19:38:
Mijn k750 is inmiddels besteld![]()
Die van Sony zelf zijn toch goedkoper zelfs? Of zijn die niet bruikbaar?Walkman schreef op donderdag 21 juli 2005 @ 15:34:
[...]
Kleine search in het topic geeft je het antwoord, maar het is ja (van sandisk wel te verstaan)
XBOX 360 Gamertag | Mac mini | Macbook | iMac - God Does Not Have a Plan; He is Just a Kid With an Antfarm
jouw 1e vraag is al geweest en op deze of vorige pagina te lezen, jouw 2e vraag is volgens mij valse gegevens invullen zodat je i-net doodeenvoudig niet kan werken...?Anoniem: 127291 schreef op donderdag 21 juli 2005 @ 19:26:
ik heb vandaag m'n k750i gekregen en ben dr zeer tevreden over!!![]()
heb alleen 2 vraagjes...
2. hoe kan ik gprs en al het andere uitzetten, zodat ik er alleen nog mee kan bellen, smsen en voicemail beluisteren?![]()
BVD
Kan het niet vinden op de vorige pagina, heb je mss een link?Anoniem: 99760 schreef op donderdag 21 juli 2005 @ 21:09:
[...]
jouw 1e vraag is al geweest en op deze of vorige pagina te lezen, jouw 2e vraag is volgens mij valse gegevens invullen zodat je i-net doodeenvoudig niet kan werken...?
Ik vond juist dat de nokia 6230i minder mooie foto's had. Deze waren overdag gemaakt. Als het donkerder word heeft de sony idd moeite met scherpe beelden.Anoniem: 99760 schreef op donderdag 21 juli 2005 @ 15:40:
[...]
hier vreesde ik al voor... nokia heeft veel betere software ontwikkeld zodat fotos automatisch lichter (en naar mijn mening mooier) maakt dan SE doet. dit heb ik zelf met mijn eigen ogen gezien tussen diverse nokias en SE's.
aangezien jij nokia gewend bent zal je zien dat je binnen de kortste keren weer terug bent bij nokia.
voordat iemand gaat gillen dat ik een nokiafanaat en antiSE ben, ik heb nu een SE T610 en daarvoor had ik een SE T200. en ja, ik ga over op een nokia omdat ik graag routeplanner wil en vanwege de fotokwaliteit plus dat er een nokiawinkel is (er bestaan geen SE winkels, wel SESP met elk hun eigen regeltjes en dat vind ik gwoon niet kloppen).
Over die service points met me nokia heb ik daar nooit gebruik van hoeven maken
Tot nu toe erg te vreden alleen erg wennen aan de bediening. Ben al bezig geweest met een theme nu bijna 5 uur aan gewerkt. De eerste versie was maar 1,5 a 2 uur. Maar die bleek niet altijd duidelijk te zijn
Ik hoop dat sony nog met een update komt waar de camera ook s'avonds het iets beter gaat doen en de filmpjes weer hoge qualiteid hebben want zo als het nu is heb je er niet veel aan.
Wat ook een super groot nadeel is is de prijs van de geheugenkaartjes. Vor de nokia heb je voor 36 euro een 512 mb en voor 65 een 1 gb. Voor deze moet je al 56 en 98 neer leggen dat is wel erg zonde.
Kan ik ook ergens in een menu van de foon zien welke firmware er in zit ? ben ik wel benieuwd naar maar heb het nog niet kunnen vinden.
[ Voor 12% gewijzigd door Astennu op 21-07-2005 22:14 ]
ah, je moet eens weten hoe vaak ik heb gebeden dat SE met een firmware uit zou komen die de camera van T610 zou verbeteren. ik ben voor elk firmware update teruggegaan en nooit zag ik verbetering.Astennu schreef op donderdag 21 juli 2005 @ 22:10:
Ik hoop dat sony nog met een update komt waar de camera ook s'avonds het iets beter gaat doen en de filmpjes weer hoge qualiteid hebben want zo als het nu is heb je er niet veel aan.
Wat ook een super groot nadeel is is de prijs van de geheugenkaartjes. Vor de nokia heb je voor 36 euro een 512 mb en voor 65 een 1 gb. Voor deze moet je al 56 en 98 neer leggen dat is wel erg zonde.
Kan ik ook ergens in een menu van de foon zien welke firmware er in zit ? ben ik wel benieuwd naar maar heb het nog niet kunnen vinden.
512 mb voor 36 euro??? waar??? vertel?
die firmware vraag zou in de topicstart moeten staan, ginz kennende heeft ie dat al uitgebreid uitgelegd
edit: gevind onder het kopje tip and trucs
> * < < * < *
als je dat zo doet kom je in servicemenu en daar zie je onder andere firmwareversie. lees eens de startpost op je gemakje door....
[ Voor 10% gewijzigd door Anoniem: 99760 op 21-07-2005 22:31 ]
sorrie, ik had niet door dat die andere post ook al van jou afkwam, echter deze is vlak na jouw post direkt beantwoord. maar ok, je vraagt het dus nog een keer in de hoop dat iemand met een oplossing komt (reken er maar niet op).Anoniem: 127291 schreef op donderdag 21 juli 2005 @ 21:40:
Kan het niet vinden op de vorige pagina, heb je mss een link?
Anoniem: 127291 schreef op maandag 18 juli 2005 @ 16:46:
Kan je als je aan het bellen belt een mp3 afspelen zodat degene waarmee je belt die mp3 hoort?
mat de k700i kan dit niet, met de nokia 6230 werkt dit perfect:)
k wil graag weten of dit ook kan met de k750i?
MaDLiVe schreef op maandag 18 juli 2005 @ 16:54:
Nee dit kan niet. Als je gebeld wordt of je belt zelf dan wordt de MP3 weergave onderbroken.
[ Voor 19% gewijzigd door Anoniem: 99760 op 21-07-2005 22:39 ]
Anoniem: 144570
heeft iemand enig idee wanner de volgende firmware uitkomt. want ik wil mijn oude filmkwaliteit weer terug voor dat ik op vakantie ga!!(volgende week....)
TIP: Surf naar http://www.sonyericsson.c...e=ph&CID=105&subject=Opt1Anoniem: 144570 schreef op donderdag 21 juli 2005 @ 22:43:
heeft iemand enig idee wanner de volgende firmware uitkomt. want ik wil mijn oude filmkwaliteit weer terug voor dat ik op vakantie ga!!(volgende week....)
Selecteer als model de K750i
En stel daar de vraag. Dan heb je binnen een (paar) dag(en) antwoord.
Dat heb ik ook gedaan i.v.m. EDGE ondersteuning:
quote: GJAmanHeeft de K750i EDGE ondersteuning?
Zo nee, is het dan mogelijk dat deze bij een volgende firmware update wel EDGE onderstuening krijgt?
quote: SonyEricssonCallCenterDe K750i heeft geen EDGE ondersteuning en zal deze ook niet krijgen. Daarvoor zijn er hardware matig te veel verschillen.
[ Voor 8% gewijzigd door Gaitman op 21-07-2005 23:05 ]
Zijn er meer mensen die problemen hebben met dat geweldige kabel aansluit mechanisme van Ericsson? Heel gevoellig voor disconnects zegmaar? laden, niet laden, wel laden... Wel usb, weer niet, weer wel etc. Meer mensen die hier last van hebben?
Uncomfortable silence can be so loud...
dat lijkt me niet zo moeilijk, ga naar:
BT - verbonden apparaten
en kies daar degene die je wil verbreken.
Als dat niet werkt dan is bluetooth op hol geslagen en dat zou dan een bug zijn. (bij mij 1 keer voorgekomen)
Anoniem: 144570
ja ik, vooral met de headset is het lastig. ben ik een mp3tje aan het luisteren op de fiets*kgggk kggk* niet vet.erickov schreef op donderdag 21 juli 2005 @ 23:03:
Zijn er meer mensen die problemen hebben met dat geweldige kabel aansluit mechanisme van Ericsson? Heel gevoellig voor disconnects zegmaar? laden, niet laden, wel laden... Wel usb, weer niet, weer wel etc. Meer mensen die hier last van hebben?
Hier ook, dat ik opeens alleen muziek in mijn rechter oor hoor. Ff met het stekkertje bewegen, en dan werkt ie weer goed...Anoniem: 144570 schreef op donderdag 21 juli 2005 @ 23:17:
[...]
ja ik, vooral met de headset is het lastig. ben ik een mp3tje aan het luisteren op de fiets*kgggk kggk* niet vet.
jah, idd, dat heb ik ook vooral met die headset. Beetje jammer wel eigenlijk... Maar gelukkig zijn er meer mensen met dat probleem. dacht dat het aan mn tel lag...
Uncomfortable silence can be so loud...
Anoniem: 149915
Hey,
Ik krijg binnen een paar dagen men K750, maar ik had een vraagje..
Is er een site waar ik wallpapers, ringtones enz. kan downloaden voor de K750 en die dan weer over te zetten?
Alvast bedankt.
Gino.
Is er een site waar ik wallpapers, ringtones enz. kan downloaden voor de K750 en die dan weer over te zetten?
Alvast bedankt.
Gino.
Ja, hierAnoniem: 149915 schreef op vrijdag 22 juli 2005 @ 00:07:
Hey,
Alvast bedankt.![]()
Gino.
Anoniem: 56016
kort vraagje:
aangezien ik nagenoeg alleen via de telfort portal sms-jes verstuur waarbij deze NIET van mn sms-bundel afgaan, zou ik graag een trick willen om mn sms'jes in mn tel. te zetten ( via kabel..duh) en dan te versturen, zodat ze alsnog via mn bundel gaan...
via toetsenbord/pc blijft toch het gemakkelijkst typen...
aangezien ik nagenoeg alleen via de telfort portal sms-jes verstuur waarbij deze NIET van mn sms-bundel afgaan, zou ik graag een trick willen om mn sms'jes in mn tel. te zetten ( via kabel..duh) en dan te versturen, zodat ze alsnog via mn bundel gaan...
via toetsenbord/pc blijft toch het gemakkelijkst typen...
Anoniem: 56016
Anoniem: 149915 schreef op vrijdag 22 juli 2005 @ 00:15:
Daar heb ik al uren zitten zoeken, ik vraag het neit voor neits hier..
etc...
zijn al een paar keer voorbij gekomen, maar neem ik je in dit geval niet kwalijk
succes.
[ Voor 33% gewijzigd door Xandrios op 22-07-2005 13:00 ]
same here. Maar of je daar nu blij mee moet zijn ???betekend dat je headset na een half jaar niets meer doet.kheb dat ding een halve dag en heb al problemen gezien me de headset en de datakabel. Het maakt niet geweldig contact.kleine beweging en hij verbreekt / verstoord de verbinding / geluid.erickov schreef op donderdag 21 juli 2005 @ 23:50:
jah, idd, dat heb ik ook vooral met die headset. Beetje jammer wel eigenlijk... Maar gelukkig zijn er meer mensen met dat probleem. dacht dat het aan mn tel lag...
Kun je met een bluetooth headset ook radio luisteren ? ik vrees van niet maar anders is dat het eerste wat ik ga aanschaffen.
me tel heeft de volgende firmeware: R1A044. dit is dus de eerste en ik vind hier de video qualiteid al slecht dan wil ik niet weten hoe het word als ik er een nieuwere versie in flash
[ Voor 11% gewijzigd door Astennu op 22-07-2005 00:27 ]
Dit topic is gesloten.