Het Grote SonyEricsson K750 Topic - Deel 5 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 7 ... 13 Laatste
Acties:
  • 4.706 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 127291

bvraalte schreef op zondag 17 juli 2005 @ 00:30:
[...]

Is al een paar keer eerder gepost, maar hier: http://spawnweb.dk/recode/k750.htm staat een duidelijke uitleg. Alleen stopt het geluid en gaat het beeld haperen na 3 seconden bij mij...
is het iemand al gelukt om een goed film(pje) te maken voor de k750i?
hier staat ook nog een howto

ps, ik krijg m'n tel volgende week:), kan haast nie wachten..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 139091

smooi... ik hoop voor je dat de 'goeie ouwe' firmware er op zit... de K750i was de ENIGE telefoon die NOOIT blokken gaf in de video's... na update is het redelijk bagger moet ik zeggen. De rest is wel wat sneller, foto's en zo, maar doe mij asjeblieft de vorige firmware terug ;-(

---

Ja, ik.
Videoclip opgenomen met de K750i, op de PC gemonteerd, muziek eronder en weer omgezet naar mp4...en hij speelt perfect op de K750i

==================K750i VIDEO===============

ftp://evolutie:download@83.116.99.15

raps: 3Ko
beat: DjSadhu
meer info: http://alliance.djsadhu.com
Feel free to distribute freely to any phone ;-)

Met de ouwe firmware wel te verstaan...

===
EDIT:
url niet langer geldig, nieuw i-net abo, nieuw ip...
I'll repost soon

[ Voor 67% gewijzigd door Anoniem: 139091 op 21-07-2005 15:02 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 22297

Anoniem: 139091 schreef op zondag 17 juli 2005 @ 13:43:
Uhm... is het iemand opgevallen dat de firmware upgrade SLECHTERE videos oplevert???
De originele firmware had excellent videokwaliteit, zelfs bij heftig heen-en-weer bewegen van de camera... de eerste paar videos die ik met de upgraded firmware maak zijn errug BLOKKERIG bij 'pannen' en/of 'tilten'... balen... of verbeeld ik me dat?
Ja, en het is bij vele ook bekent. Bij de laatste firmware update werd beweerd dat het weer op het zelfde niveau is maar helaas is dat niet waar :'(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 22297 schreef op zondag 17 juli 2005 @ 14:23:
[...]
Ja, en het is bij vele ook bekent. Bij de laatste firmware update werd beweerd dat het weer op het zelfde niveau is maar helaas is dat niet waar :'(
Ja man... kijk dat videootje hierboven maar es.. die is echt helemaal met de K750i geschoten!
Zelfs wilde camera-moves pakte die geweldig... ik ben bang dat dat nu niet meer lukt, boehoe.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

@ DjSadhu

zelf gezongen? zit dr echt goed uit! (al is het mijn smaak van muziek niet)
btw, kwaliteit is ook super goed.

ff wat anders: kan je ook iemand opbellen en vervolgens een mp3 afspelen, zodat hij/zij de mp3 hoord aan de andere kant?
dan kan je mensen goed in de maling nemen:P, met de nokia 6230 kan het wel..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NaZ-
  • Registratie: Juli 2002
  • Niet online

NaZ-

Hoeblablahoeblabla

Ja idd, de update verslechterd de kwaliteit van de video. Dacht eerst dat ze dat juist op zouden lossen in de tweede firmwareversie...niet dus ;(

AMD Pentium 4 32+, 2056MB DDR-ROM, 60INCH HD, Logitech Muis, MS-Toeter

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NaZ-
  • Niet online

NaZ-

Hoeblablahoeblabla

Anoniem: 139091 schreef op zondag 17 juli 2005 @ 14:20:
smooi... ik hoop voor je dat de 'goeie ouwe' firmware er op zit... de K750i was de ENIGE telefoon die NOOIT blokken gaf in de video's... na update is het redelijk bagger moet ik zeggen. De rest is wel wat sneller, foto's en zo, maar doe mij asjeblieft de vorige firmware terug ;-(

---

Ja, ik.
Videoclip opgenomen met de K750i, op de PC gemonteerd, muziek eronder en weer omgezet naar mp4...en hij speelt perfect op de K750i

Mooie kwali! :)

Omzetten naar mp4, heb je dat met PVAuthor gedaan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 131548

Damned,

Steeds als ik denk 'die foon ga ik halen' lees ik hier wel weer iets 'vervelends' .....

Weer wachten maar dan of het eerst met een nieuwe update opgelost wordt, vindt dat wel belangrijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ginz
  • Registratie: September 2002
  • Nu online

Ginz

Trek Superfly 5 powered

En op het moment dat je dan echt bepaald heb om `m te gaan halen, dan zie je zeker weer een nieuwere telefoon waar je ook op wil wachten. En op het moment dat die uit komt, dan hoor je in het begin ook weer 'vervelende' dingen.....

En zo blijft het doorgaan. Man, koop gewoon dat ding. Zorg eens dat onze economie weer uit het slop komt. Gewoon kopen dus!

[ Voor 3% gewijzigd door Ginz op 18-07-2005 03:28 ]

"It's nice to be important, but it's more important to be nice"
-
"You like it now, but you'll learn to love it later"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Hahaha, zo errug is het nu ook weer niet, omdat orange me gepiepeld heeft met de opzegging heb ik 2 maanden extra 'bedenktijd' ;)

Wilde eerst de 6681 van nokia, maar ja hele dure,slecht verkrijgbare dv-rs-mmc kaarten ....

Toen zag ik idd deze, handig, geheugenkaarten passen ook in mn Sony camera, maar ik ben niet erg gewend aan SE-besturing en ben daar ook voor gewaarschuwd, echter 2 megapixel EN supervideokwaliteit maken veel goed (nu niet meer dus)

Idd de 6270 gezien (4e kwartaal), vind ik ook een mooi ding ....

Half oktober hoeft er pas beslist te worden, wil best de economie steunen, maar niet met een dubbel abbo.

[ Voor 9% gewijzigd door Anoniem: 131548 op 17-07-2005 17:28 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Flipm0de
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 11:05

Flipm0de

geen

Anoniem: 131548 schreef op zondag 17 juli 2005 @ 17:27:
Hahaha, zo errug is het nu ook weer niet, omdat orange me gepiepeld heeft met de opzegging heb ik 2 maanden extra 'bedenktijd' ;)

Wilde eerst de 6681 van nokia, maar ja hele dure,slecht verkrijgbare dv-rs-mmc kaarten ....

Toen zag ik idd deze, handig, geheugenkaarten passen ook in mn Sony camera, maar ik ben niet erg gewend aan SE-besturing en ben daar ook voor gewaarschuwd, echter 2 megapixel EN supervideokwaliteit maken veel goed (nu niet meer dus)

Idd de 6270 gezien (4e kwartaal), vind ik ook een mooi ding ....

Half oktober hoeft er pas beslist te worden, wil best de economie steunen, maar niet met een dubbel abbo.
ik zit ook nog echt te twijfelen, aan de ene kant heb je die aanbieding van debitel waar je de foon voor 219e krijgt. Aan de andere kant Orange, waar ik goeie ervaringen mee heb, waar je de foon voor 264 kijrgt (met studentenkorting).

En aan nog een andere kant vindt ik de d500 een veel mooiere foon, maar die heeft weer mindere specs, en ik moet toch 2 jaar met een gsm doen.
8)7

flipm0de ! flipm0de is the greatest!!!!!!!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 22297

Ginz schreef op zondag 17 juli 2005 @ 17:15:

En zo blijft het doorgaan. Man, koop gewoon dat ding. Zorg eens dat ons economie weet uit het slop komt. Gewoon kopen dus!
LOL

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Euc-
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 05-03-2013
Anoniem: 131548 schreef op zondag 17 juli 2005 @ 17:27:

En bij een van de komende firmwares wordt dat weer opgelost. Niet zo over zeuren, want ik lees dat steeds van mensen die deze telefoon willen gaan kopen. Alsof dat niet goed komt!

Heuj!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Isengrim
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 09:30
Ff een vraagje

Ik heb vorige week T-mobile gebeld dat ik mijn contract weer wou verlengen voor een jaartje (relax 150) en een paar dagen later kreeg ik de papieren binnen. In eerste instantie was ik van plan voor een sim-only tegaan, aangezien mijn Siemens CX65 nog maar een jaartje oud was, en mij nog wel beviel.
Maar gister is mijn telefoon overleden :'( (ten minste dat idee heb ik) en nou ben ik maar van plan de D750 te nemen. Weet iemand of ik met de papieren naar een T-mobile shop kan lopen, om er even later vrolijk uit te lopen met de D750? Anders moet ik nog wat daagjes wachten, en het is behoorlijk irri zonder telefoon te zitten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 148289

Is het mogelijk om de geluidssterkte van het bellen te verhogen, je kunt de ander vaak niet goed verstaan. Of is daar iets in de update aan veranderd? :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Priet
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 16:03

Priet

To boldly do what no one has..

Gebruik de volumeknoppen aan de zijkant.

"If you see a light at the end of a wormhole, it's probably a photon torpedo!"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Flipm0de
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 11:05

Flipm0de

geen

hoe werkt het lopen door de menu's? Is het hier net zo langzaam als bij oudere SE? Ik gan btw toch voor de d500, vin die mooier

[ Voor 25% gewijzigd door Flipm0de op 18-07-2005 00:26 ]

flipm0de ! flipm0de is the greatest!!!!!!!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• m.theloosen
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 30-06 11:35
Wat lullen jullie over SUPER VIDEO KWALITEIT. Videoformaat is maar 176x144. Ik heb tijdens de zomerfeesten in Nijmegen ffe paar minuten video gemaakt van het concert Lange Frans en Baas B op de Waalkade. Maar het beeld was echt WAARDELOOS. En dan had ik volgens mij niet de nieuwste firmware maar dat weet ik niet zeker omdat ik die nacht (gisteren dus) heb geupdate in de hoop dat het beter zou worden. Kreeg ook namelijk tegen de avond meer strepen op de foto's wat dus jammer is. Ook werden fotos wat vager doordat ik denk dat de sluitertijd langer wordt. Toch hield ik de camera zo stil mogelijk tussen al die crowd. Stond op een gegeven moment ook naast een meisje die ook een K750i had. Zei was ook video aan het maken maar dat zou ook wel bagger zijn. Geluid was ook niks.

Waarom gooien ze die pixels niet omhoog en de kwaliteit voor mensen die een groter kaartje kopen. Foto kwaliteit mag beter voor 's avonds. Ik ben dan ook mijn trouwe Olympus C-765 digi camera gewend. (kwaliteit dus). Maar jah 2 meg is veel. Maar zegt niks over de kwaliteit van de pixels. En die kan denk ik nog wel ietsje beter, Hoewel ze er toch overdag redelijk tot goed uitzien als iets detail verloren mag gaan maar je wel een redelijk frisse foto wil. Wil je meer fotos zien van mijn K750i om de kwaliteit te zien kijk dan (geen reclame maar puur voor de kwaliteit te zien) op http://fotos.nmgen.nl/mai...e:ShowItem&g2_itemId=1587 in het zaterdag album. Dit zijn de K750i versies. Het zondag album wat ik momenteel aan het uploaden ben is 128 mb aan C-765 Olympus kwaliteit.

Let dus op Aantal pixels zegt niks over de kwaliteit van de pixels.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DP Kunst
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 03-07 09:46
volgens mij snap jij het niet helemaal, de K750i is een telefoon met als bijzaak dat je er foto's en filmpjes mee kan maken ;) als zijn primaire doel was om er foto's en filmpjes mee te maken was er wel op gelet dat die kwaliteit beter zou zijn...

anyways, ik heb m woensdag besteld bij telfort.nl en krijg heb hoop ik donderdag of vrijdag (net voor de vakantie) binne. k kan niet wachten. t is echt een hele verbetering tegenover mijn Sagem My-X5.

Mijn nieuwe portfolio (Under Construction) | Benieuwd wat Solar Team Twente gaat doen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• m.theloosen
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 30-06 11:35
Ik heb em meergenomen omdat ik een abbo wilde en die al wel op het oog had. Ik had ook niet super kwaliteit verwacht. Voor mijn doen had ik wel beter nachtfoto's verwacht. Dat moet in de software wel bij te werken zijn bijv. Sneeuw compensatie ofzoiets. Ik wil mensen alleen maar op de kwaliteit wijzen. Maar sommige mensen hebben het over goede kwaliteit filmpjes tot nu toe. Nou wat moet het dan wel niet geweest zijn een jaar geleden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NaZ-
  • Niet online

NaZ-

Hoeblablahoeblabla

Nja, foto's van een telefoon vergelijken met foto's van een 'echte' digitale camera is natuurlijk zinloos... :Z

Als je puur voor de kwaliteit gaat, koop dan gewoon een digicam ipv een GSM. En idd, megapixels zegt bijna niets over de kwaliteit van een digifoto. 'T wordt allemaal opgeblazen door al die reclames/media enzo :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

DaNiEl KuNsT schreef op maandag 18 juli 2005 @ 00:44:
volgens mij snap jij het niet helemaal, de K750i is een telefoon met als bijzaak dat je er foto's en filmpjes mee kan maken ;)
Ik koop hem niet om te bellen, denk je dat dat kost ? (he waar zit jij ....) ik wil er idd filmpjes, foto's en mp3's op zetten, een pda of ipod foto is me te groot /duur en me digitale camera (alwaar geen mp3 op kunnen) heb ik niet altijd bij me ....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 54683

Ik ben ook van plan deze telefoon te halen, ik vraag me alleen nog het volgende af (ben een abbonement-noob).

Als ik ga voor een 1-jarig abbonement, betaal ik alleen het bedrag per maand, en ben ik na dat jaar verlost van alle verplichtingen, plus dat ik de phone mag houden?

Als m'n phone gesimlocked is, is het dan 100% zeker dat ik deze kostenloos kan laten unlocken bij de provider, zodat ik weer prepaid kan bellen ?

Welk abbonement zouden jullie me aanraden, het liefst unbranded telefoon en al geunlocked?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 99760

Anoniem: 54683 schreef op maandag 18 juli 2005 @ 03:52:
Ik ben ook van plan deze telefoon te halen, ik vraag me alleen nog het volgende af (ben een abbonement-noob).

Als ik ga voor een 1-jarig abbonement, betaal ik alleen het bedrag per maand, en ben ik na dat jaar verlost van alle verplichtingen, plus dat ik de phone mag houden?

Als m'n phone gesimlocked is, is het dan 100% zeker dat ik deze kostenloos kan laten unlocken bij de provider, zodat ik weer prepaid kan bellen ?

Welk abbonement zouden jullie me aanraden, het liefst unbranded telefoon en al geunlocked?
als je een 1jarige abbo neemt ben je na 1 jaar van de provider af ja en mag je de foon houden (niet vergeten op te zeggen hoor anders blijft de abbo doorlopen)

je 2e vraag: ik heb geen ervaring hiermee, heb al jaren geen simlocktoestel meer gehad en daarvoor deed ik zelf illegaal erafhalen met een datakabeltje.

je 3e vraag: ik denk dat je dat zelf ff moet bepalen, ik gebruik om te onderzoeken welk abbo het meest aantrekkelijkst is de www.telecomvergelijker.nl

succes!

edit: nu ik je 3e vraag lees, begrijp ik de vraag niet goed, vraag je nu of je beter een unbranded geunlockte toestel kan nemen of welk abbo beter is voor je zodat je een unbranded geunlockt toestel krijgt?

[ Voor 10% gewijzigd door Anoniem: 99760 op 18-07-2005 04:05 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 99760 schreef op maandag 18 juli 2005 @ 04:01:
[...]

als je een 1jarige abbo neemt ben je na 1 jaar van de provider af ja en mag je de foon houden (niet vergeten op te zeggen hoor anders blijft de abbo doorlopen)

je 2e vraag: ik heb geen ervaring hiermee, heb al jaren geen simlocktoestel meer gehad en daarvoor deed ik zelf illegaal erafhalen met een datakabeltje.

je 3e vraag: ik denk dat je dat zelf ff moet bepalen, ik gebruik om te onderzoeken welk abbo het meest aantrekkelijkst is de www.telecomvergelijker.nl

succes!

edit: nu ik je 3e vraag lees, begrijp ik de vraag niet goed, vraag je nu of je beter een unbranded geunlockte toestel kan nemen of welk abbo beter is voor je zodat je een unbranded geunlockt toestel krijgt?
Bedankt voor je antwoorden,

Vraag 3 hierboven was inderdaad welk abbo ik een unbranded/locked telefoon zou krijgen, .. Maar dat check ik nu wel ff op die website die je aangaf.

Laters..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NoepZor
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 11:24
Weet niet of et spam is, maar op gsmstunts.nl staat een leuke aanbieding.. gratis SE K750i + Debitel Vodafone TeGoed €17.50 abo voor 1! jaar. Je hebt 100 eenheden per maand, kun je dus 100 minuten mee bellen, of sms'en.. €210 kost je een jaartje. Daar heb je dus een telefoon voor à €350 (?) en 1200 belminuutjes. (let wel goed op dat je bij debitel abo's kijkt, en dan de debitel vodafone :) )

Vind het zelf aantrekkelijk, ga 'm denk ik bestellen.

[ Voor 21% gewijzigd door NoepZor op 18-07-2005 10:11 ]

De wijzen komen uit het Oosten!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BarôZZa
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 12:42
'k heb je toegevoegd op msn. Dan vertel ik waar je hem kan kopen ;)

Laat je alleen niet misleiden door de 3D in de titel. Heeft wel een 3d engine, maar gameplay is 2d.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 140386

BarôZZa schreef op maandag 18 juli 2005 @ 11:34:
[...]

'k heb je toegevoegd op msn. Dan vertel ik waar je hem kan kopen ;)

Laat je alleen niet misleiden door de 3D in de titel. Heeft wel een 3d engine, maar gameplay is 2d.
ik wil ook wel graag weten waar je die kan kopen ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 131548 schreef op zondag 17 juli 2005 @ 16:31:
Damned,
Steeds als ik denk 'die foon ga ik halen' lees ik hier wel weer iets 'vervelends' .....
Weer wachten maar dan of het eerst met een nieuwe update opgelost wordt, vindt dat wel belangrijk.
Hm, ik heb behalve de ge-upgrade (lees: gedowngrade) firmware echt helemaal NIETS op het toestel aan te merken. Geen vastlopers, goed bereik, zeer mooie foto's, de filmpjes waren echt wel bruikbaar, zeer rap internet en email, goed werkende Bluetooth (zonder problemen), goed geluid in de headset voor de mp3-tjes enz enz...
Ik heb mensen vaker horen zeggen: als je filmpjes wil, koop dan een camera!
Tuurlijk.. maar als ik een toestel koop mede omdat je er heldere, blokvrije filmpjes mee kan maken, dan heeft SE niet het recht om dat er bij de eerste update uit te slopen! Ik vond ze best bruikbaar, en je kan echt lange filmpjes maken met dat ding.
Dan kunnen ze de 2MP camera ook wel om zeep helpen met de woorden "koop maar een fototoestel", vervolgens de mp3 player "koop maar een losse" en haal email er dan ook maar uit: "koop maar een PDA of zo"... Da's BULL, I want the old video bitrate back!! Ik hoop echt dat ze er wat aan doen, want ik kan de originele firmware nergens vinden natuurlijk (of heeft iemand die op flop ghehe)

[ Voor 3% gewijzigd door Anoniem: 139091 op 18-07-2005 11:59 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 116370

NoepZor schreef op maandag 18 juli 2005 @ 10:09:
Weet niet of et spam is, maar op gsmstunts.nl staat een leuke aanbieding.. gratis SE K750i + Debitel Vodafone TeGoed €17.50 abo voor 1! jaar. Je hebt 100 eenheden per maand, kun je dus 100 minuten mee bellen, of sms'en.. €210 kost je een jaartje. Daar heb je dus een telefoon voor à €350 (?) en 1200 belminuutjes. (let wel goed op dat je bij debitel abo's kijkt, en dan de debitel vodafone :) )

of 2 jaar lang 11.95 die staat er ook bij zelfde abo zelfde foon idd erg aantrekkelijk

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 32251

Ik heb hem besteld met 1-jarig debitel vodafone € 17,50. Geen aansluitkosten, alleen € 48,95 eenmalig voor toestel + verzendkosten. Vind ik nog best te overzien 8)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bertus
  • Registratie: Augustus 2003
  • Niet online
Voor een telefoon vind ik het superkwaliteit.

Heeft ook een computer!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 116370

Anoniem: 32251 schreef op maandag 18 juli 2005 @ 12:46:
Ik heb hem besteld met 1-jarig debitel vodafone € 17,50. Geen aansluitkosten, alleen € 48,95 eenmalig voor toestel + verzendkosten. Vind ik nog best te overzien 8)
bij gsm.nl betaal je alleen maar verzendkosten en maandelijkse kosten volgens mij geen 48.95

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 137504

Ik heb ook de GSM.nl aanbieding gekocht,
ik heb dus nu 100 belminuten/smsjes, ik vroeg me af hoe dat zit, gaat er 1 minuut van je bellen af als je smst?

en nog wat, kan je met de k750i ergens vinden hoeveel je gebeld & gesmst hebt?
dat lijkt me handig, want ik weet echt niet waneer ik over mijn 100 minuten heen ben, maar ik kon het niet vinden in de telefoon

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RvE
  • Laatst online: 29-05 14:39

RvE

En nog een Bug gevonden……!

Ik ben gister met wat vrienden gaan varen. Na de nodige biertjes gedronken te hebben dacht ik even aan wal te springen. De afstand tussen wal en boot was iets groter dan dat ik dacht. En je raad het al. Met telefoon en al in de plomp. |:( Dag k750i.

Kan wel janken................

Everywhere you go you always take the weather with you

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ginz
  • Registratie: September 2002
  • Nu online

Ginz

Trek Superfly 5 powered

uit elkaar halen, met gedestileerd water omspoelen (verkrijgbaar voor 1 euro bij de super) en dan laten drogen en het SonyEricsson gebed 40x opnoemen.

"It's nice to be important, but it's more important to be nice"
-
"You like it now, but you'll learn to love it later"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Voor de abbo's hierboven (ik laat de discussie 'debitel' ff buiten beschouwing)

Voor 2 euro/maand halveer je je sms-tarief, neem dat dus altijd > 100min of 200 berichten is het dan.

Suc6

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 91261

RvE schreef op maandag 18 juli 2005 @ 14:00:
En nog een Bug gevonden……!

Ik ben gister met wat vrienden gaan varen. Na de nodige biertjes gedronken te hebben dacht ik even aan wal te springen. De afstand tussen wal en boot was iets groter dan dat ik dacht. En je raad het al. Met telefoon en al in de plomp. |:( Dag k750i.

Kan wel janken................
Neem aan dat je wel in 1 keer nuchter was.
Maar laat hem maar ff geod drogen vaak doen ze het dan weer op 1 a 2 dingen na die kan je dan zelf vervangen of laten doen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 132280

Hey

Ik heb een mp3 bestand als ringtone ingestelt, als ik wordt gebeld, speelt ie het wel goed af, maar HEEL kort! 7 seconde ofzo. dan gat ie naar voicemail :S

Is er een optie om de tijdsduur dat ie rinkelt in te stellen ? of is dit normaal... andere telefoons wordt het veel langer afgespelt voordat ie naar voicemail gaat ...

alvast bedankt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shiver23
  • Niet online

Shiver23

Wat sta je nou te kijken!

Anoniem: 132280 schreef op maandag 18 juli 2005 @ 15:04:
Hey

Ik heb een mp3 bestand als ringtone ingestelt, als ik wordt gebeld, speelt ie het wel goed af, maar HEEL kort! 7 seconde ofzo. dan gat ie naar voicemail :S

Is er een optie om de tijdsduur dat ie rinkelt in te stellen ? of is dit normaal... andere telefoons wordt het veel langer afgespelt voordat ie naar voicemail gaat ...

alvast bedankt
Dit heeft met je provider te maken. Niet met je telefoon. Moet je dus via je provider instellen.

PSN: Shiver23

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Shiver23 schreef op maandag 18 juli 2005 @ 15:07:
[...]

Dit heeft met je provider te maken. Niet met je telefoon. Moet je dus via je provider instellen.
Moet ik ze bellen dan ? of de voicemail instellen ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BarôZZa
Persoonlijk heb ik trouwens toch een enorme hekel aan voicemails. Heb het dan ook uitgeschakeld. Voicemail is gewoon een truucje van de telecomproviders om ook nog eens geld te verdienen als de ander niet op kan nemen. Bij mij spreekt er toch nooit iemand in en zelf spreek ik ook nooit de voicemail van een ander in.

@ Naruto: dit soort dingen zijn vaak enorm makkelijk te vinden op de site van je netwerk aanbieder.

[ Voor 14% gewijzigd door BarôZZa op 18-07-2005 15:11 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

BarôZZa schreef op maandag 18 juli 2005 @ 15:09:
Persoonlijk heb ik trouwens toch een enorme hekel aan voicemails. Heb het dan ook uitgeschakeld. Voicemail is gewoon een truucje van de telecomproviders om ook nog eens geld te verdienen als de ander niet op kan nemen. Bij mij spreekt er toch nooit iemand in en zelf spreek ik ook nooit de voicemail van een ander in.

@ Naruto: dit soort dingen zijn vaak enorm makkelijk te vinden op de site van je netwerk aanbieder.
hmmm, dus als ik de voicemail uitschakel zal het ringen oneindig gaan ? :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Wellicht .... ik heb orange en daar kan je hem volgens mij niet uitzetten, echter wel 'niet inspreekbaar' maken, scheelt veel tijd,geld en irritante sms'jes (er is 1 nieuw bericht op u voicemail)

Ik kan hem erg vaak (ivm werk) even niet opnemen, dan kost zo'n box je een vermogen, laat staan als je in het buitenland zit ....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 91261

Anoniem: 132280 schreef op maandag 18 juli 2005 @ 15:12:
[...]

hmmm, dus als ik de voicemail uitschakel zal het ringen oneindig gaan ? :D
Nee na een bepaalde periode gaat deze over tot ingesprek of je krijgt bericht dat je geen voicemail kan achter laten

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gaitman
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 06-07 23:18

Gaitman

The Real One

Klopt het dat deze GSM geen EDGE ondersteund ik wil namelijk naar Telfort overstappen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MaDLiVe
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 14:29

MaDLiVe

.-Observer-.

Anoniem: 91261 schreef op maandag 18 juli 2005 @ 14:51:
[...]

Neem aan dat je wel in 1 keer nuchter was.
Maar laat hem maar ff geod drogen vaak doen ze het dan weer op 1 a 2 dingen na die kan je dan zelf vervangen of laten doen
Alleen drogen is niet genoeg hoor (soms wel) maar vaak genoeg dan slaat de erosie toe en gaan alle metalen onderdelen naar de klote :P

{\/}/-\[) [_[ \/(-© - Turn off your mind, relax and float downstream. Volg mijn disease outbreak detective en andere geweldige Avonturen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Kan je als je aan het bellen belt een mp3 afspelen zodat degene waarmee je belt die mp3 hoort?
mat de k700i kan dit niet, met de nokia 6230 werkt dit perfect:)
k wil graag weten of dit ook kan met de k750i?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MaDLiVe

MaDLiVe

.-Observer-.

Anoniem: 127291 schreef op maandag 18 juli 2005 @ 16:46:
Kan je als je aan het bellen belt een mp3 afspelen zodat degene waarmee je belt die mp3 hoort?
mat de k700i kan dit niet, met de nokia 6230 werkt dit perfect:)
k wil graag weten of dit ook kan met de k750i?
Nee dit kan niet. Als je gebeld wordt of je belt zelf dan wordt de MP3 weergave onderbroken.

{\/}/-\[) [_[ \/(-© - Turn off your mind, relax and float downstream. Volg mijn disease outbreak detective en andere geweldige Avonturen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bassie91
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 14-05 22:17
Hallo,

Ik heb sinds kort een Debitel/Vodafone voor "2 euro" per maand via gsmstunter.nl besteld. Waar kan ik nu op de site van Vodafone zien hoeveel ik al gebeld heb en hoeveel belminuten ik nog over heb?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Astennu
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 26-06 10:45
Okeey vraag.

Ik kan 2 toetstellen nemen:

Nokia 6230I + blue tooth car kid
Sony Ericsson K750I + 24.95 bij betalen

Waarom zouden jullie voor de Sony gaan of waarom niet ?

Sony gaat langer mee met batterij + 2.0 mega pixel.

Heeft de nokia ook auto focus of iets dergelijks maar dat ze het niet vermeld hebben ? Ik heb zelf een 6230 gehad de niet i maar nu vaag ik me af zit er veel verschil in gebruiks gemak ? Want de camera is verbeterd die was bij de 6230 brak. en scherm is ook beter.

Maar een m8t van me is weer helemaal gelukkig met zijn Sony dus ik weet niet meer welk toestel ik moet nemen want hier zie ik ook firmeware probs. Bij nokia kun je het gratis laten updaten zonder garantie verlies. En die hebben ook veel ervaring op gedaan met de 6230.

Maar wat is jullie mening ?

LET OP!!! dyslectisch Dus spelling kan verkeerd zijn!!! -- RIP CJ, The ATi Topic wont be the same without you.....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gaitman
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 06-07 23:18

Gaitman

The Real One

bassie91 schreef op maandag 18 juli 2005 @ 17:32:
Hallo,

Ik heb sinds kort een Debitel/Vodafone voor "2 euro" per maand via gsmstunter.nl besteld. Waar kan ik nu op de site van Vodafone zien hoeveel ik al gebeld heb en hoeveel belminuten ik nog over heb?
Op my.vodafone.nl wel even aanmelden.

Weet trouwens iemand of de K750i EDGE onderstuening heeft voor gebruik op het Telfort netwerk

Acties:
  • 0 Henk 'm!

@ Astennu

wat voor mij de doorslag zal geven is dat je met de 6230 mp3's kan beluisteren als je aan het bellen bent zodat degene waarmee je aan het bellen bent ook je mp3 kan horen, dit kan niet met de k750i.
als je dit niet belangerijk vind was ik cker voor de k750i gegaan. beter camere + scherm.

btw. is je oude nokia 6230 te koop?:9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Astennu
Anoniem: 127291 schreef op maandag 18 juli 2005 @ 18:35:
@ Astennu

wat voor mij de doorslag zal geven is dat je met de 6230 mp3's kan beluisteren als je aan het bellen bent zodat degene waarmee je aan het bellen bent ook je mp3 kan horen, dit kan niet met de k750i.
als je dit niet belangerijk vind was ik cker voor de k750i gegaan. beter camere + scherm.

btw. is je oude nokia 6230 te koop?:9
Dat dat sony scherm dan groter ? die van nokia was 208 x 208. voor de 6230i en de 6230 had 108 of zo. En heeft nokia niet iets van auto focus of iets soorts gelijks ? Ik meot zeggen de foto's van de sony zijn super. VAn de nokia ben ik ze aan het zoeken de oude van de 6230 waren super brak.

Maar het gaat er om dat ik bij de nokia een blue tooth headset krijg en bij de sony niet + bij de sony ook nog eens 25 euro bijleggen nu vraag ik me af of dat het geld waard is. Blue tooth headset was ik wel van plan aan te schaffen.

Nee die was van me pa ff tijdelijk geruild tegen mijn 7210. Kwou die 6230 ff proberen bijna half jaar gehad.

LET OP!!! dyslectisch Dus spelling kan verkeerd zijn!!! -- RIP CJ, The ATi Topic wont be the same without you.....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 95247

bassie91 schreef op maandag 18 juli 2005 @ 17:32:
Hallo,

Gewoon ff aanmelden en inloggen met je toegesmsde password, dan krijg je vanzelf een overzicht met hoeveel minuten je nog over hebt. Als het goed is weet je hoeveel je p/m te besteden hebt dus weet je ook hoeveel je gebeld hebt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Isengrim
Isengrim schreef op zondag 17 juli 2005 @ 21:53:
Ff een vraagje

Ik heb vorige week T-mobile gebeld dat ik mijn contract weer wou verlengen voor een jaartje (relax 150) en een paar dagen later kreeg ik de papieren binnen. In eerste instantie was ik van plan voor een sim-only tegaan, aangezien mijn Siemens CX65 nog maar een jaartje oud was, en mij nog wel beviel.
Maar gister is mijn telefoon overleden :'( (ten minste dat idee heb ik) en nou ben ik maar van plan de D750 te nemen. Weet iemand of ik met de papieren naar een T-mobile shop kan lopen, om er even later vrolijk uit te lopen met de D750? Anders moet ik nog wat daagjes wachten, en het is behoorlijk irri zonder telefoon te zitten.
Dit is dus mogelijk....
Ben nu de trotse eigenaar van de D750i, strax maar ff uitproberen wat ie kan

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NoepZor
NoepZor schreef op maandag 18 juli 2005 @ 10:09:

Inmiddels papieren in orde, morgen op de post, hopelijk dat ik de telefoon dan nog van de week heb
_/-\o_

Ik hoef geen 48 euro bij te betalen, gewoon GRATIS :P (nouja abo kosten dan nog, €210 in totaal)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• speedbeertje
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 01-05-2020
heeft iemand ervaring met de JABRA sp100 Bluetooth speakerphone ??
in combinatie met een 750I

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dr C
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 06-07 21:29

Dr C

met C en CK

Anoniem: 87291 schreef op zaterdag 09 juli 2005 @ 12:21:
ik heb nog een 'normale' memorystick liggen van sony, zo'n 4jaar oud; kan die er ook gewoon in? Aangezien ik zie op de site dat ze het hebben over een memorystick duo?

edit* heb even gespeurd op het internet, en als het goed is, is zo'n duo kaartje kleiner?
Er kan alleen een duo kaart in, die is ruim de helft kleiner. Ik weet niet of mogelijk is om hem te gebruiken terwijl ie flink uitsteekt (maar groot risico dat ie afbreekt)

Ignorance is bliss!! (- The Matrix)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 94237

Anoniem: 32251 schreef op maandag 18 juli 2005 @ 12:46:
bij gsmstunts is het dus voor dezelfde abbo (1 jr. debitel-vodafone 17,50) ->

-> zonder aansluitkosten, zonder toestelkosten EN zonder verzendkosten, maar goed, das nu te laat voor je

ik heb m overigens vorige week maandag besteld bij deze firma, afgelopen zaterdag werd ie al bezorgd

en hij bevalt super, nog geen update gedaan overigens want tot nu toe werkt ie probleemloos

(al zou de microfoon wat harder mogen, via de handsfree ben ik blijkbaar niet zo goed te verstaan voor de andere partij)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Astennu
Anoniem: 94237 schreef op maandag 18 juli 2005 @ 20:45:
[...]

-> zonder aansluitkosten, zonder toestelkosten EN zonder verzendkosten, maar goed, das nu te laat voor je

ik heb m overigens vorige week maandag besteld bij deze firma, afgelopen zaterdag werd ie al bezorgd

en hij bevalt super, nog geen update gedaan overigens want tot nu toe werkt ie probleemloos

(al zou de microfoon wat harder mogen, via de handsfree ben ik blijkbaar niet zo goed te verstaan voor de andere partij)
Neem je de bundel ook oneindig mee ? en kun je ook sms'en uit de bundel ? dat vind ik namelijk in minimum eis. Wnat ik zie bij debitel en vodafone staan 100/100 dus dan kun je of 100 sms'jes sturen of 100 min bellen ? dat is toch hetzelfde als 17.50 tegoed geven ? alleen dan heb je losse tarieven voor sms en bellen.

Maar mensen waarom dit toestel boven alle andere ?

[ Voor 13% gewijzigd door Astennu op 18-07-2005 21:13 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Astennu
Ik zit te kijken naar dat debitel vodafone 17.50 aboo. Maar het is me dus niet duidelijk of je de bundel oneindig mee kan nemen, Want ik doe nu ook al 3 maanden over 20 euro beltegoed als niet langer :)

Edit:

Op de vodafone site vind ik daar ook niets over. Dus dan ga ik liever voor een orange 32.50 abbo waar ik gewoon oneindig kan mee nemen dan dat ik elke maand 17.50 echt kwijt ben.

[ Voor 33% gewijzigd door Astennu op 18-07-2005 21:39 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BarôZZa
Deze telefoon werkt gewoon heerlijk. Je kan alles via de datakabel erop zetten of aanpassen. Dus Java applicaties, mp3's, filmpjes enz. Hele theme's maken in plaats van alleen een wallpapertje. Bij veel telefoons heb je het gevoel als gebruiker beperkt te worden in je acties(geen bestanden overzetten via infrarood naar andere telefoons, geen mogelijkheid om zelf te flashen, bepaalde bestanden die je niet mag overzetten zonder WAP etc), maar bij deze heb je juist zoveel mogelijk opties. En natuurlijk de camera :9~

Afbeeldingslocatie: http://img342.imageshack.us/img342/6452/mandybikini1bj.th.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 32251

Anoniem: 94237 schreef op maandag 18 juli 2005 @ 20:45:
[...]

Ach, als ik om 50 euro wakker moet liggen :) Heb er een mooi toestel voor!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 137504

mijn K750i werkt goed, op 1 ding na..wat toch wel iets vervelend is.
als ik hem 10 minuten niet gebruik, loopt hij vast en kan ik niets meer doen.
het werkt weer als ik de batterij erin en eruit haal.

ik heb hier ergens gelezen dat je het kan fixen door een update te doen, maar ik heb geen idee welke update en waar die vandaan te halen..iemand die me dat kan vertellen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tim_R
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 16-06 16:27
Heeft er al iemand de telefoon icm het Debitel Vodafone 17,50 abbo ontvangen? Hoe bevalt dat? En hoe is Debitel in het algemeen?

Het abonnement is namelijk erg aantrekkelijk, maar ik ken Debitel niet. Vodafone heb ik wel goede ervaringen mee.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jaspervelders
  • Laatst online: 17-04-2021
Astennu schreef op maandag 18 juli 2005 @ 21:35:
Ik zit te kijken naar dat debitel vodafone 17.50 aboo. Maar het is me dus niet duidelijk of je de bundel oneindig mee kan nemen, Want ik doe nu ook al 3 maanden over 20 euro beltegoed als niet langer :)

Edit:

Op de vodafone site vind ik daar ook niets over. Dus dan ga ik liever voor een orange 32.50 abbo waar ik gewoon oneindig kan mee nemen dan dat ik elke maand 17.50 echt kwijt ben.
Ik heb daar ook naar gekeken. Dit vond ik bij Vodafone:

"Je resterende Bel & SMS TeGoed kun je meenemen naar de volgende maand. Je Bel & SMS TeGoed is maximaal twee maanden geldig."

Dat zal dan denk ik ook wel voor het Debitel abo gelden, denk ik. Ik heb vandaag ook de K750i met een 17,50 Debitel Vodafone besteld. Ik ga er dan maar voor zorgen dat ik elke maand netjes de bundel verbruik (en niet meer dan de bundel)

Edit:
Dit staat ook op de site van Debitel, te vinden via de online klantenservice

[ Voor 22% gewijzigd door jaspervelders op 18-07-2005 22:04 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Astennu
jaspervelders schreef op maandag 18 juli 2005 @ 21:56:
[...]

Ik heb daar ook naar gekeken. Dit vond ik bij Vodafone:

"Je resterende Bel & SMS TeGoed kun je meenemen naar de volgende maand. Je Bel & SMS TeGoed is maximaal twee maanden geldig."

Dat zal dan denk ik ook wel voor het Debitel abo gelden, denk ik. Ik heb vandaag ook de K750i met een 17,50 Debitel Vodafone besteld. Ik ga er dan maar voor zorgen dat ik elke maand netjes de bundel verbruik (en niet meer dan de bundel)
Uhm okeey das niets voor mij.

Ik denk dat ik dan maar een Orange abbo neem. Maar eens kijken of ik die hier in de stad ook kan bestellen en dat ik niet via inet hoef te bestellen. Ik vind de nokia iets mooier qua looks alleen die foto's van deze sony zijn zo scherp echt mooi. Dus hoef ik de digitale cam van me pa ook niet meer te lenen :)

Nog een vraagje die nokia 6230 had met mp3'tjes vaak last van de bas die in die liedjes zat en ging wat wat krakerig geluid geven. is dat bij de sony ook zo ?

Zo ver ik weet is dat niet verbeterd in de I versie.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brammel
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 06-07 17:52
Zullen we het weer over de telefoon zelf hebben ipv welk abonnement je nu het beste kan nemen. Het lijkt mij dat de site www.telecomvergelijker.nl daar geschikter voor is

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NoepZor
Het ging in de eerste instantie om de K750i die je bij een goedkoop abo krijgt :)

Ik vind het een schitterende telefoon, mooie features, kanniet wachten :)
Ook die optie met thema's zijn lijp, dat miste ik een beetje aan mn 6230, net zoals het scherm, wat niet je van het is (128x128 pixel). Daar is die SE beter in :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bassie91
  • Laatst online: 14-05 22:17
Hallo,

Ik heb mezelf nu aangemeld op de Vodafone Site... Als ik dan op Verbruik klik krijg ik niet het aantal belminuten te zien. (Zie Screenshot)

[img=http://img306.imageshack.us/img306/2898/vodafone9ua.th.png]

Kan het er misschien aan liggen, omdat ik een Debitel/Vodafone abonnement heb?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 97207

ik vraag mij af of je op de een of andere manier niet iets kunt doen met route 66 ofzo. Hij is daar niet voor gemaakt, de k750i. Maar er zal toch wel een 'illegale' manier zijn? })

want ik heb de gps bluetooth ontvanger toch al thuis liggen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 98768

voor de mensen (zoals ik) die nog zitten te wachten op hun K750i, hier een kleine video die de kwaliteit van het display vergelijkt met de SE S600

http://www.mobile-review....eosour/MOVIE0002_0010.asf (save as..)
voor mij een duidelijke overwinning :D

greetz

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MaDLiVe

MaDLiVe

.-Observer-.

Astennu schreef op maandag 18 juli 2005 @ 22:03:
[...]

Uhm okeey das niets voor mij.

Ik denk dat ik dan maar een Orange abbo neem. Maar eens kijken of ik die hier in de stad ook kan bestellen en dat ik niet via inet hoef te bestellen. Ik vind de nokia iets mooier qua looks alleen die foto's van deze sony zijn zo scherp echt mooi. Dus hoef ik de digitale cam van me pa ook niet meer te lenen :)

Nog een vraagje die nokia 6230 had met mp3'tjes vaak last van de bas die in die liedjes zat en ging wat wat krakerig geluid geven. is dat bij de sony ook zo ?

Zo ver ik weet is dat niet verbeterd in de I versie.
Weet wel dat bellen met orange een stuk duurder is en het bereik buiten de randstad stukken minder. That's for a fact. Is voor mij de reden geweest om mijn abbo weg te geven aan iemand die in de randstad woonde.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Astennu
MaDLiVe schreef op dinsdag 19 juli 2005 @ 00:19:
[...]

Weet wel dat bellen met orange een stuk duurder is en het bereik buiten de randstad stukken minder. That's for a fact. Is voor mij de reden geweest om mijn abbo weg te geven aan iemand die in de randstad woonde.
Jah het is idd duurder mja voor mij goedkoper omda tik ander iedere maand bel minuten weg gooi. Ik heb nu orange prepaid en bereik is verder prima. Dus dat vind ik niet zo'n probleem. Maar ik zit nog steeds een beetje te dubben over een sony of nokia 6230i. K heb altijd nokia gehad en dat werkte altijd goed. Hier lees ik van alles over firmeware updates nodig en garantie daar na kwijt. en dat bevalt me niet zo :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 35054

Brammel schreef op maandag 18 juli 2005 @ 22:23:
Zullen we het weer over de telefoon zelf hebben ipv welk abonnement je nu het beste kan nemen. Het lijkt mij dat de site www.telecomvergelijker.nl daar geschikter voor is
Hij heeft gelijk.

Sorry, het begon met mijn post waar (buiten debitel) de beste deal was voor de K750i (en staat niet op telecomvergelijker atm). Maar echt discusieren over providers, wat verder weinig met de foon zelf te maken heeft hoort hier niet thuis.

Maar of deze telefoon en welke providers bijv. EDGE ondersteunen, wil ik dan weer wel weten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 149014

Beste updaters,

Ik heb veel moeite gehad en zie dat er op het forum het nodige is geschreven over het updaten, maar af en toe lees ik dat veel mensen er nog veel problemen mee hebben. Daarom heb ik de volgende updatecursus 750i voor dummies geschreven.

Belangrijk;
-Sluit je telefoon niet aan op de computer met die grijze usb-kabel. Wacht hiermee totdat ik je het groene licht geef!!!
Doe dit asltublieft niet totdat ik ja zeg...
-Zorg ervoor dat je 750i helemaal opgeladen is!!!
-Windows 2000 of hoger is vereist!!!

Stap 1:
Stop die cd van sony ericsson in de pc en installeer de PC Suite.(als het goed is installeert die vanzelf.

Stap 2:
http://www.sonyericsson.com/downloads/750_USB_Drivers.zip

Ga naar www.sonyericsson.com en ga naar support-kies daar voor usb-drivers-Klik op bovenstaande link. Sla de drivers op in een map die je zelf maakt en een naam geeft(er zijn 5 drivers. Groene licht!!!!! Sluit nu pas je telefoon aan. en als er gevraagd wordt om bestanden verwijs je steeds naar de map met de drivers. Laat je telefoon aan die usb-kabel zitten voor de volgende stap. De belangrijkste stap die eigenlijk best makkelijk is.

Stap 3:
http://www.sonyericsson.c...te_Service_USB_driver.ziphttp://www.sonyericsson.c...te_Service_USB_driver.zip
Als het goed is herkent de pc nu je telefoon. Nu moet je de update driver nog installeren om te kunnen updaten. Klik op de bovenstaande link en sla de driver epiusb.sys+inf file op een makkelijke plek(bv. bureaublad of mijn documenten(onthoud die plek!!!!)
Let op!!!
Schakel telefoon uit en verwijder hem. Wacht daarna 20 sec. Druk op C en sluit telefoon weer aan op kabel. Computer geeft aan dat er nieuwe hardware is gevonden. Verwijs naar epiusb.sys en klik op ok en daarna voltooien.
Het echte werk kan nu beginnen

Stap 4:(Telefoon moet aangesloten zijn)!!!! en klik alle vakjes aan!!!!
http://www.sonyericsson.c...one=ps&lm=ps1_1&pid=10242
Ga naar de sonyericsson website en klik op de sony updat service
-voor eerste keer update klik op modus automatical (dit is beste keus
en voor 2e keer modus recovery
-Volg instructies
-Nu wordt je gevraagd om je 750i uit te doen en te verwijderen van de usbkabel. Dit doe je gewoon. Je wacht weer een halve minuut of zo. Je drukt c in en sluit de telefoon aan op de usb-kabel en je ziet dat de update meteen begint te lopen Bij snelle pc's duurt de update maximaal 10 minuten.

Extra; Deze stappen besparen je een hoop gedoe. Ik heb namelijk veel gelezen en dit is een hele goede methode die zelfs voor de niet-techneuten onder ons uitkomst kan bieden bij het updaten van dit magnifiek toestel!!!

[ Voor 4% gewijzigd door Anoniem: 149014 op 19-07-2005 01:19 . Reden: belangrijke wijziging ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 149014

Extra bij de cursus updaten voor dummies

Heb je per ongeluk je telefoon toch al aangsloten op de pc omdat je zo nieuwsgierig was en niet mijn instructies gevolgd. Verwijder dan eerst je oude drivers die waarschijnlijk niet zullen kloppen.
Ga dan pas aan de cursus van vooraf aan beginnen ja!

Dus;

-Telefoon zal foute drivers hebben; dus verwijder ze 2 manieren

via bureaublad rechts beneden in de hoek klik op het icoon 'hardware ontkoppelen' en kies voor verwijderen . U staat op het dit apparaat...kies voor ja.... en het is verwijderd

of

Ga naar configuratiescherm en verwijder al die drivers(klik op usbcontrollers) want alleen mijn drivers kloppen die zijn namelijk van de sonyericssonsite!!!

Volg nu mijn cursus vanaf het begin Succes en ik hoop voor allen op beginnersgeluk!!1! :*)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 99760

Astennu schreef op maandag 18 juli 2005 @ 22:03:
Ik vind de nokia iets mooier qua looks alleen die foto's van deze sony zijn zo scherp echt mooi. Dus hoef ik de digitale cam van me pa ook niet meer te lenen :)
euh... de K750i heeft een 2 megapixel cameraatje en de top van de nokia zit momenteel nog altijd op 1,3 megapixel (6230,6630,6680 oa). vandaar de verschil snap je? de N-series van nokia (n70, n90,n91 oa) die binnenkort moeten uitkomen bezitten wel de 2 megapixel cameraatjes.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Wat ik nu lees gaat me echt boven mijn pet..

Na firmware upgrades is de opnamekwaliteit voor filmpjes met de helft minder geworden? (bitrate)

Ik heb lang zitten denken over een rede die SE hiervoor zou kunnen hebben, maar ik snap er echt niks van. WIe verzint nu weer zoiets? En zal dit nog gefixt worden binnenkort?

Ik wilde de phone morgen gaan halen, onder andere om zijn mooie foto's en filmpjes, maar nu is dat laatste dus heel wat minder geworden :{.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Nog een laatste vraag,

Die headphone, is daar nu al iets nieuws zodat je je eigen koptelefoon eraan kan pluggen?

Had ergens een "Modificeer hier je headset" link gezien, maar ben hem kwijt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vanpeltje
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 04-10-2022
Anoniem: 131548 schreef op maandag 18 juli 2005 @ 15:21:
Wellicht .... ik heb orange en daar kan je hem volgens mij niet uitzetten, echter wel 'niet inspreekbaar' maken, scheelt veel tijd,geld en irritante sms'jes (er is 1 nieuw bericht op u voicemail)

Ik kan hem erg vaak (ivm werk) even niet opnemen, dan kost zo'n box je een vermogen, laat staan als je in het buitenland zit ....
Met orange kan je de voicemail WEL uitzetten via de klantenservice, (automatisch dan, er is een optie 2 voor de voicemail uitzetten, kijk onder 'help'op orange.nl
GJAman schreef op maandag 18 juli 2005 @ 16:38:
Klopt het dat deze GSM geen EDGE ondersteund ik wil namelijk naar Telfort overstappen
GJAman schreef op maandag 18 juli 2005 @ 18:03:
[...]

Op my.vodafone.nl wel even aanmelden.

Weet trouwens iemand of de K750i EDGE onderstuening heeft voor gebruik op het Telfort netwerk
NEE

vanpeltje

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NoepZor
Over de 6230i.. Ik heb verhalen gelezen dattie nogal traag reageert als je bijv snel een naam uit een lijst wilt selecteren etc.. Niet verwonderlijk eigenlijk :) het is dezelfde processor als de 6230, alleen nu moet ie een veel groter scherm aansturen, en nog wat dingen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• willy1986
  • Registratie: April 2004
  • Niet online
NoepZor schreef op dinsdag 19 juli 2005 @ 09:51:
Over de 6230i.. Ik heb verhalen gelezen dattie nogal traag reageert als je bijv snel een naam uit een lijst wilt selecteren etc.. Niet verwonderlijk eigenlijk :) het is dezelfde processor als de 6230, alleen nu moet ie een veel groter scherm aansturen, en nog wat dingen.
8)7
prachtig info die je in het [rml]Nokia 6230i [ Deel II][/rml] topic kan plaatsen! :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dadj
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 15-12-2022

dadj

Boeiend, boeiend!

heeft deze gsm ook pop3 ondersteuning zolas de nokia N70,90 en 91? I was eigenlijk op de nokias aan het wachten maar lees er niet zo veel goeds over in wat reviews net en daarnaast zijn ze wel erg groot en zwaar. alleen Pop3 support is wel super natuurlijk, en symbian os.. hm.. choices choices

XBOX 360 Gamertag | Mac mini | Macbook | iMac - God Does Not Have a Plan; He is Just a Kid With an Antfarm

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Astennu
Anoniem: 139091 schreef op zondag 17 juli 2005 @ 14:20:

---

Ja, ik.

Dus met de nieuwe firmware is dit ? Ik vraag me dan af hoe de orginele het doet. Want het mag wel iets scherper. Als sony gewoon optie zou kunnen geven voor high en lower quality of zo:)

[ Voor 5% gewijzigd door Astennu op 19-07-2005 11:01 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shiver23
  • Niet online

Shiver23

Wat sta je nou te kijken!

dadj schreef op dinsdag 19 juli 2005 @ 10:59:
heeft deze gsm ook pop3 ondersteuning zolas de nokia N70,90 en 91? I was eigenlijk op de nokias aan het wachten maar lees er niet zo veel goeds over in wat reviews net en daarnaast zijn ze wel erg groot en zwaar. alleen Pop3 support is wel super natuurlijk, en symbian os.. hm.. choices choices
pop3 en IMAP. Kan allemaal.

PSN: Shiver23

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dadj
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 15-12-2022

dadj

Boeiend, boeiend!

Shiver23 schreef op dinsdag 19 juli 2005 @ 11:01:
[...]

pop3 en IMAP. Kan allemaal.
ok, want met mijn T610 heb ik pop3 nooit aan de praat gekregen.. kan ik dus email van een eigen domain lezen ipv alleen een commerciele provider? Heeft iemand dit aan de praat gekregen of kan het (in mijn geval) alleen met telfort email?

[ Voor 15% gewijzigd door dadj op 19-07-2005 11:10 ]

XBOX 360 Gamertag | Mac mini | Macbook | iMac - God Does Not Have a Plan; He is Just a Kid With an Antfarm

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RedHat
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 06-07 19:35
Waarom blijft iedereen bij Debitel binnen het bundel en absoluut niet daarbuiten? Iedereen roept dat maar niemand waarom.

Ik krijg mijn toestel met een Telfort 200 abbo morgen + 512 duo

[ Voor 21% gewijzigd door RedHat op 19-07-2005 12:17 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• borgdaville
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 16:43
Anoniem: 149090 schreef op woensdag 13 juli 2005 @ 17:33:
Ramonio schreef op woensdag 13 juli 2005 @ 17:17:
[...]

- Het kiezen van het netwerk ipv "automatisch" op "handmatig" zetten.

Prima suggestie. Ik ga het proberen.

Thnks! >:)
Is het al gelukt, de mijne schakelt ook continu over naar Belgisch netwrk zodra ik in de buurt van de grens kom. En aangezien ik op de grens woon is dit zwaar irritant!

[ Voor 30% gewijzigd door borgdaville op 19-07-2005 12:52 ]

Familieman, nerd, mooi weer fietser, buitenmens en levensgenieter...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NoepZor
RedHat schreef op dinsdag 19 juli 2005 @ 12:16:
Waarom blijft iedereen bij Debitel binnen het bundel en absoluut niet daarbuiten? Iedereen roept dat maar niemand waarom.

Ik krijg mijn toestel met een Telfort 200 abbo morgen + 512 duo
Omdat je de K750i gratis bij een €17.50 1 jaar abo krijgt. Kost je in totaal dus €210 aan abo kosten. Als je er over komt wordt dat bedrag hoger he ;)

En dan nog een ding, als je lang niet alle minuten opmaakt, dan zijn ze weg, je kunt ze van max 2 maand meenemen.

[ Voor 12% gewijzigd door NoepZor op 19-07-2005 14:13 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RedHat
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 06-07 19:35
Je neemt toch een abonnement om te bellen niet voor een telefoon alleen? Kun je net zo goed een digicam+mp3 speler kopen ;)

Ik ben iig blij met m'n Telfor 200 + 30sms bundel abbotje + K750 + 512 duo.... goede aktie van gsmstunts :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Astennu
Ok mensen nog een vraag. Waar zou je deze toestellen sim lock free kunnen maken ? Want ik heb gehoord dat Orange deze gelockt leverd en de nokia's wel geunlockt :? anders moet ik mischien toch voor de nokia gaan :'(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

De datakabel zit erbij, dus je hoeft alleen nog maar de goede software te vinden.

Alhoewel ik betwijfel of dat hier op het forum bespreek baar is :).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pelican
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

pelican

Laat maar. Kan alleen de Telffot 200+512duo aanbieding niet vinden op gsmstunts.nl

[ Voor 61% gewijzigd door pelican op 19-07-2005 15:03 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Astennu
Anoniem: 54683 schreef op dinsdag 19 juli 2005 @ 14:27:
De datakabel zit erbij, dus je hoeft alleen nog maar de goede software te vinden.

Alhoewel ik betwijfel of dat hier op het forum bespreek baar is :).
Hoezo is dat dan iligaal ? ik bedoel na een jaar is het toestel gewoon van mij dus mag ik er mee doen wat ik wil niet dan ?
pelican schreef op dinsdag 19 juli 2005 @ 15:01:
Laat maar. Kan alleen de Telffot 200+512duo aanbieding niet vinden op gsmstunts.nl
Het gaat volgens mij er om dat je dan 2 jaar 200 telfort neem er 50 euro voor terrug krijgt en daar dan die kaart van 512 mb er voor kan kiezen.

[ Voor 31% gewijzigd door Astennu op 19-07-2005 16:05 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Laatste offtopic - sorry maar wel belangrijk.

Bij de meeste (zo niet alle) Debitel (vodafone) abbo's is je tegoed alleen binnen die maand geldig !!!
Heb dat helemaal uitgezocht. Zoek ook ff naar de debitel draadjes op dit forum.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brammel
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 06-07 17:52
Zo, 1 gb kaartje is binnen. Nu heb ik weer een mp3 speler. Had mijn mp3 speler (512 mb) verkocht, zodat ik van het geld dat ik daaraan overhield een 1 gb memorystick kon kopen en ben er achter dat dat een goede keus is geweest. Het vol zetten van de memorystick gaat wel iets langzamer dan bij mijn mp3 speler, maar dat is dan ook het enige nadeel. 1 gadget die vele andere (gedeeltelijk) vervangt!!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 418O2
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 14:24
Ik heb mijn Orange k750i binnen.Helaas is hij gebrand en gelocked.. Ik wou nog een half jaar mijn tmobile gebruiken,dus dat ga ik even regelen (ik vraag NIET voor een oplossing mods :P )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Isengrim
ff een vraagje, ik heb de D750 nu een dag (super telefoon) maar weet iemand ook hoe ik die operator naam eruit kan halen? Ik heb het nog niet kunnen vinden.
Pagina: 1 ... 7 ... 13 Laatste

Dit topic is gesloten.