Als je een beetje rondkijkt in dit topic, zal je héél wat vinden.robski05 schreef op donderdag 14 juli 2005 @ 16:32:
Ik heb net mijn k750i ontvangen, maar zijn ervoor ook nog leuke programmaatjes ergens te vinden? google werkt niet echt mee..
Anoniem: 86271
Ik gebruik MyPhoneExplorer en ben daar zeer te spreken over werkt veel beter dan die standaard SE file managerrobski05 schreef op donderdag 14 juli 2005 @ 16:32:
Ik heb net mijn k750i ontvangen, maar zijn ervoor ook nog leuke programmaatjes ergens te vinden? google werkt niet echt mee..
Anoniem: 61447
Heb ik ook.. beetje vreemd maarja..BlackiE1982 schreef op donderdag 14 juli 2005 @ 16:52:
BUG (firmware R1L002):
Dit is wanneer je de slaapstandklok uit heb staan. Wanneer je radio of mediaspeler aan hebt staan, valt het beeld na een tijdje uit. Wanneer je dan op de volume knop druk, komt de klok in je scherm te staan.![]()
Wie heeft dat nog meer?
Anoniem: 142659
Ik heb 'm eindelijk ook
. Heb gebruik gemaakt van de actie van T for Telecom, die groots in de Metro stond. Per tft shop zijn er 2 SE k750'tjes beschikbaar i.c.m. Hi15, verder niks bijbetalen. Maarja, was een dag ná de advertentie nog de eerste die 'm kocht.
Maar jammer genoeg wil het updaten niet (versie J zit er standaard al opgestampt...). De provider laat het niet toe, hij is gelockt door KPN... Maarja, van die lock vind je bijna niks terug, ja alleen KPN Wap zit in het menu verwerkt.
Ik mis toch niks super bijzonders zonder firmware versie L? Alleen dat hij iets sneller is in menu's?
Maar jammer genoeg wil het updaten niet (versie J zit er standaard al opgestampt...). De provider laat het niet toe, hij is gelockt door KPN... Maarja, van die lock vind je bijna niks terug, ja alleen KPN Wap zit in het menu verwerkt.
Ik mis toch niks super bijzonders zonder firmware versie L? Alleen dat hij iets sneller is in menu's?
[ Voor 6% gewijzigd door Anoniem: 142659 op 14-07-2005 17:25 ]
wat is dat voor aanbieding dan? ik kan er op de t4t site niks over vinden?Anoniem: 142659 schreef op donderdag 14 juli 2005 @ 17:25:
Ik heb 'm eindelijk ook. Heb gebruik gemaakt van de actie van T for Telecom, die groots in de Metro stond. Per tft shop zijn er 2 SE k750'tjes beschikbaar i.c.m. Hi15, verder niks bijbetalen. Maarja, was een dag ná de advertentie nog de eerste die 'm kocht.
op gsmstunts.nl heb je ook een mooie aanbieding met 1 jaar debitel vodafone 17,50.
flipm0de ! flipm0de is the greatest!!!!!!!!
Ik had em voor nop bij een hi 20 abo, maarre, gelockt door kpn? Merk er niks van? Updaten lukt nu (eindelijk dat wel).
Heuj!
hoe snel had jij de telefoon ik heb zondag mail gehad dat hij in behandeling isFlipm0de schreef op donderdag 14 juli 2005 @ 17:43:
[...]
wat is dat voor aanbieding dan? ik kan er op de t4t site niks over vinden?
op gsmstunts.nl heb je ook een mooie aanbieding met 1 jaar debitel vodafone 17,50.
maar tot heden nix gehoord
bij gsmstunts 1 jaar debitel vodafone tegoed 17,50 en nog 15 euro terug krijgen!
Van het kastje naar de muur lopen...
ik ben van plan daar een abo af te sluiten, maar lees hier zoveel problemen met de gsm. Het is toch lastig om met een internetwinkel te communiceren als je troubles hebt. En ook debitel is niet echt geweldig lees ik op telecomvergelijker.nl. Verder wel een mooie aanbieding daarDancePlaza schreef op donderdag 14 juli 2005 @ 19:02:
[...]
hoe snel had jij de telefoon ik heb zondag mail gehad dat hij in behandeling is
maar tot heden nix gehoord
bij gsmstunts 1 jaar debitel vodafone tegoed 17,50 en nog 15 euro terug krijgen!
Je kunt je bij Vodafone met je 06-nr. aanmelden en dan krijg je een emailadres van Vodafone (username mag je zelf invullen).BlackiE1982 schreef op donderdag 14 juli 2005 @ 12:58:
Beste mensen
Wat zijn de instellingen om email te lezen? ik heb debitel vodafoon. moet je hiervoor een speciale email hebben? of is een algmene pop-acount voldoende?
Voordeel hiervan is dat je ook verbruik van je bundel kunt bekijken, Debitel biedt die mogelijkheid vreemd genoeg niet

Alle instellingen staan al op Vodafone, dus dat moet meteen werken met een Vodafone emailadres.
Als je gprs gebruikt, dan betaal je relatief veel, dan kun je beter een gprs bundel (€5,-) bij Debitel afsluiten, zodat je voordeliger gprs kunt gebruiken en browsen binnen Vodafone live is dan gratis.
Wanneer je geen gprs gebruikt, dan krijg je volgens mij een extra rekening voor dataverkeer via gsm, dit zit niet standaard bij je belminuten (zie Debitel website).
Mijn toestel was ingesteld op Vodafone live via grps, dus dat moet in principe werken.
Je eigen email ontvangen is mogelijk, maar let wel op welke verbinding je gebruikt i.v.m. de extra kosten.
Bij Berichten kun je een nieuwe email opstellen, je hoeft daarna alleen nog de afzender in te voeren en uiteraard een pop3-account instellen als je je bestaande mail checkt.
Hoe dat met de instellingen precies werkt staat in de handleiding
PVoutput 2x Toshiba Daiseikai 8 3,5kW, SWW Atlantic Explorer V3 200l. Gasloos aug 2016, 8620Wp, Monoblock Panasonic J 7kW
Het staat idd niet op de site zelf, daarom ben ik ook langs gegaan. Maar het staat niet op de site omdat iedere vestiging van t4t er maar 2 mag verkopenFlipm0de schreef op donderdag 14 juli 2005 @ 17:43:
[...]
wat is dat voor aanbieding dan? ik kan er op de t4t site niks over vinden?
lijkt me wel lachen als je die tel als webcam kan gebruiken net als de spv c500 maar daar zal je wel een vga camera voor nodig hebben? Lijkt me anders wel grappig
Weet iemand trouwens waarom mijn sms settings niet bewaard worden op mn sim als ik em aan en uit zet?
Weet iemand trouwens waarom mijn sms settings niet bewaard worden op mn sim als ik em aan en uit zet?
Onder een steen geleefd dan maar ;-)
Anoniem: 118527
Ik heb net het topic doorzocht, maar was benieuwd of je van het camera geluidje afkon??
Op het moment dat je een foto maakt, want dat is toch een irritant geluid, zou je hem eventueel kunnen vervangen door een mp3tje ofzo??
Op het moment dat je een foto maakt, want dat is toch een irritant geluid, zou je hem eventueel kunnen vervangen door een mp3tje ofzo??
Anoniem: 140386
Ergens eerder in dit topic had ik dit ook gevraagd, schijnt niet te kunnen.Anoniem: 118527 schreef op donderdag 14 juli 2005 @ 21:56:
Ik heb net het topic doorzocht, maar was benieuwd of je van het camera geluidje afkon??![]()
![]()
Op het moment dat je een foto maakt, want dat is toch een irritant geluid, zou je hem eventueel kunnen vervangen door een mp3tje ofzo??![]()
Mijn zus heeft alleen precies dezelfde mobiel maar dan van vodafone (heb zelf kpn) en die kan het wel
Met vodafone moet je het profiel alleen even op vergadering zetten..
[ Voor 11% gewijzigd door Anoniem: 140386 op 14-07-2005 22:10 ]
Ik heb zelf KPN Hi (locked), en daar is het shuttergeluid ook uit te zetten door profiel "Stil" te kiezenAnoniem: 140386 schreef op donderdag 14 juli 2005 @ 22:09:
[...]
Mijn zus heeft alleen precies dezelfde mobiel maar dan van vodafone (heb zelf kpn) en die kan het wel
Ik quote even een stukje van FOK!, als er nog mensen zijn (zoals ik) die er over denken om de k750i te kopen, dan lijkt me dit wel een hele mooie:
Het is zo goedkoop, dat kan toch nooit eigenlijk, los kost hij ~ 320 euro. Wie ziet hoe je hier genaaid wordt
Die gmstunt aanbieding is voor minimaal 12 maanden = 12 * 17.50 = 210 euro. voor de telefoon + een jaar lang beltegoed + simkaart. En na 1 jaar kan mijn huidige prepaid kaart erin nadat de simlock erafgehaald isOp donderdag 14 juli 2005 18:26 schreef oorlog het volgende:
Ik heb m via GSMstunts.nl besteld. Is echt een superaanbieding: 1 jarig abonnement zonder aansluitkosten, voor maar Euro 17,50 per maand. Het is een Debitel Vodafone 17,50 abonnement.
Nu nog even wachten tot ie binnen is, maar ook over de winkel veel goede verhalen gelezen op internet. http://www.gsmstunts.nl/index.php?tid=57
Het is zo goedkoop, dat kan toch nooit eigenlijk, los kost hij ~ 320 euro. Wie ziet hoe je hier genaaid wordt
Tis voor 't eerst dat een gelockt toestel voordelen heeft t.o.v. niet gelockte
Ik krijg hem met geen enkel profiel stil bij fotograferen, dan maar steeds een 0800 bellen
Ik krijg hem met geen enkel profiel stil bij fotograferen, dan maar steeds een 0800 bellen
[ Voor 3% gewijzigd door Speedy-Andre op 14-07-2005 22:59 . Reden: typo ]
PVoutput 2x Toshiba Daiseikai 8 3,5kW, SWW Atlantic Explorer V3 200l. Gasloos aug 2016, 8620Wp, Monoblock Panasonic J 7kW
je krijgt debitel als provider. Dat is een drama naar wat ik gelezen heb
Hoezo drama, als je binnen je bundel belt heb je feitelijk niks met ze te maken, behalve de afrekening dan die niets bijzonders is zonder extra's.Flipm0de schreef op donderdag 14 juli 2005 @ 22:54:
Ik kan zelfs bij Vodafone bijhouden wat m'n verbruik is, wat bij Debitel zelf niet kan, of tegen extra kosten een gespecificeerde rekening.
Als je kijkt naar mijn aanbieding (2 jaar netto €9,95 per maand en 100 belminuten) dan heb ik 2x zoveel belminuten voor maar €40 meer en een unbranded toestel
ik ga het maar gewoon wagen bij debitel.
Zit alleen nog met me Orange abo tot eind augustus ( wordt dan omgezet in een prepaid). Ik wil me nummer daarvan meenemen naar debitel. De actie van gsmstunter loopt maar tot eind juli.
Zit alleen nog met me Orange abo tot eind augustus ( wordt dan omgezet in een prepaid). Ik wil me nummer daarvan meenemen naar debitel. De actie van gsmstunter loopt maar tot eind juli.
ik heb gisteren bij gsmstunts die telefoon + abbo bestelt debitel vodafone 17.50 permaand morgen ff nog wat gegevens toesturen en dan maar w8ten op me telefoon (A)
Intel core i5-750 // MSI P55-GD65 // 4gb Corsair // Amd radeon 6950 // 2x 500gb Samsung F3 // Asus xonar HDav1.3 // optional linksys wmp600n
Ik luisterde net naar de radio via de headset, toen ik de tegelijk verbonden BT headset uitschakelde ging de radio ook uit
Kennelijk kon ie de headsets niet uit elkaar houden, want hij bleef vragen om de headset (die er nog op zat) aan te sluiten
Kennelijk kon ie de headsets niet uit elkaar houden, want hij bleef vragen om de headset (die er nog op zat) aan te sluiten
Ik stel de wekker in en kies als weksignaal voor 'radio', ik koppel de headset aan en zet het toestel uit.
En vervolgens wordt ik gewekt met een of andere MIDI belsignaal
"If you see a light at the end of a wormhole, it's probably a photon torpedo!"

rare tijd om wakker te wordenPriet schreef op vrijdag 15 juli 2005 @ 00:05:
Ik stel de wekker in en kies als weksignaal voor 'radio', ik koppel de headset aan en zet het toestel uit.
[ Voor 6% gewijzigd door BitBit3r op 15-07-2005 00:37 ]
Wat er ook gebeuren moogh...
Ik zat er aan te denken om de sim kaart niet te gebruiken, en mijn eigen prepaid sim erin te gooien,Flipm0de schreef op donderdag 14 juli 2005 @ 22:54:
Op die manier is het toch een supergoedkoop toestel geworden voor 210 euro ? Waarom zou iemand dat ding dan nog voor 350 euro willen kopen ?
Ja, maar je bent wel een jaar lang maandelijks een bedrag kwijt..MisterICE schreef op vrijdag 15 juli 2005 @ 00:48:
[...]
Ik zat er aan te denken om de sim kaart niet te gebruiken, en mijn eigen prepaid sim erin te gooien,
Op die manier is het toch een supergoedkoop toestel geworden voor 210 euro ? Waarom zou iemand dat ding dan nog voor 350 euro willen kopen ?
Dan zou ik het gewoon even aankijken met de debitel simkaart, mocht het uieindelijk nog een rotzooitje zijn kun je hem nog altijd weggooien
Heuj!
Ik gebruik de belminuten en smsjes gewoon hoor, die heb ik immers ook betaaldMisterICE schreef op vrijdag 15 juli 2005 @ 00:48:
[...]
Ik zat er aan te denken om de sim kaart niet te gebruiken, en mijn eigen prepaid sim erin te gooien,
Je prepaid blijven gebruiken is weggegooid geld, of je moet erg van je nummer houden, dan kan je die laten overzetten naar het abo (kost wel wat).
deze vraag is al een paar keer gesteld maar er is (volgensmij) nog geen antwoord:
kun je de camera uit de k750i als webcam gebruiken??
kun je de camera uit de k750i als webcam gebruiken??
[ Voor 10% gewijzigd door Raven op 15-07-2005 04:45 ]
After the first glass you see things as you wish they were. After the second you see things as they are not. Finally you see things as they really are, and that is the most horrible thing in the world...
Oscar Wilde
Nee kan niet. Alleen via sofware als snapshot camera.
Ik kwam via een ander forum deze handleiding tegen om filmpjes optimaal te encoden voor de K750i met Nero Recode. Ik heb het zelf nog niet uitgeprobeerd, maar de kwaliteit schijnt erg goed te zijn. Ik ben benieuwd of het resultaat beter als PvAuthor zal zijn, wat in mijn ogen nu de beste encoder is.
ik ben het nog nergens tegengekomen.. maar het zou een interessante optie zijn.. aangezien het beeld wat eruit komt echt 100x beter is dan m'n inmiddels fossiele webcam..
"Light thinks it travels faster than anything. It doesn't. For wherever light travels it finds darkness has got there first and is waiting for it."
http://gathering.tweakers...message/23785676#23785676Skillz schreef op vrijdag 15 juli 2005 @ 09:21:
Ik kwam via een ander forum deze handleiding tegen om filmpjes optimaal te encoden voor de K750i met Nero Recode. Ik heb het zelf nog niet uitgeprobeerd, maar de kwaliteit schijnt erg goed te zijn. Ik ben benieuwd of het resultaat beter als PvAuthor zal zijn, wat in mijn ogen nu de beste encoder is.
...maar ja, het werkt perfect!
%$&$!Scidd0w schreef op vrijdag 15 juli 2005 @ 10:46:
[...]
http://gathering.tweakers...message/23785676#23785676
...maar ja het werkt perfect!

lees ik wel over jouw post heen

En ik zit me al 4 topics lang op te vreten omdat ik 100.000x dezelfde vragen zie langskomen...
"Kan het geluid uit van de camera?" AAARRGGGGHHH!!!
Anywayz, ik heb het net even uitgetest en idd een zeer goede kwaliteit EN je hebt meer controle over de MP4's die je maakt, een blijvertje dus
Anoniem: 118527
Tja sorry, was er gewoon benieuwd naar..... het is gewoon een irritant geluidSkillz schreef op vrijdag 15 juli 2005 @ 10:57:
[...]
%$&$!Ik volg al sinds deel 1 dit topic EN lees echt zo'n beetje alles wat gepost wordt,
lees ik wel over jouw post heen![]()
En ik zit me al 4 topics lang op te vreten omdat ik 100.000x dezelfde vragen zie langskomen...
Anywayz, ik heb het net even uitgetest en idd een zeer goede kwaliteit EN je hebt meer controle over de MP4's die je maakt, een blijvertje dus
En? Kan het?Skillz schreef op vrijdag 15 juli 2005 @ 10:57:
[...]
Sorry kon het niet laten
Heuj!
nu had ik nog 1 vraag, kan het geluid van de camera uit?
Ik heb zo een Java-based IM gedownload, maar die werkte niet (kon niet verbinden, wat ook niet zo raar is zonder de goede instellingen)
Nu heb ik het met de hand geprobeert vanuit het k700 topic, en met de configurator uit dit topic, maar ik krijg het niet aan de praat?
Ik heb zo een Java-based IM gedownload, maar die werkte niet (kon niet verbinden, wat ook niet zo raar is zonder de goede instellingen)
Nu heb ik het met de hand geprobeert vanuit het k700 topic, en met de configurator uit dit topic, maar ik krijg het niet aan de praat?
Heeft ook een computer!
Anoniem: 98768
dat zat ik me dus ook te bedenken en ik heb net het contract getekend en op de bus gedaanMisterICE schreef op vrijdag 15 juli 2005 @ 00:48:
[...]
ik had bijna via-via een vodafone k750i gekocht... wilde hij 330 voor hebben, ben blij dat ik het niet gedaan heb.
ik heb zelfs bij GSMstunts opgebeld om te vragen of het toestel icm. debitel vodafone 17,50 een vodafone branding heeft, en dit werd mij gelukkig met NEE beatwoord, het is dus een normale k750i zonder 'troep'
BUG (R1L002):
wanneer je in bestandsbeheer door je afbeeldingen of video's bladert, begint de eerste afbeelding niet met 1. alle items (dus ook de map foto's en links naar webpagina's) worden dan geteld ipv alleen de afbeeldingen. wie heeft dat ook?
wanneer je in bestandsbeheer door je afbeeldingen of video's bladert, begint de eerste afbeelding niet met 1. alle items (dus ook de map foto's en links naar webpagina's) worden dan geteld ipv alleen de afbeeldingen. wie heeft dat ook?
Leeg
Anoniem: 121921
Wat dacht je hier van?robski05 schreef op donderdag 14 juli 2005 @ 16:32:
http://www.getjar.com/software/Sony-Ericsson/K750
Anoniem: 121921
Is er niemand die dit proggie aan de praat krijgt???Anoniem: 121921 schreef op donderdag 14 juli 2005 @ 13:59:
Op http://www.getjar.com/software staat een geniaal programmaatje Motion Cam (http://www.getjar.com/products/794/MotionCam) waarmee je de camera van je K750i als beveiligingscamera kan gebruiken door veranderingen in het beeld dat de camera detecteert...
Er staat dat er ook een Sony-Ericsson K750 compatible version is maar mij lukt het echt niet om het ding fotomakend of piepend te krijgen wanneer er iets verandert in het beeld...
Kan iemand mij vertellen hoe we dit geweldige tooltje aan het werk kunnen krijgen???
Ik heb nog gekeken, maar neeAnoniem: 121921 schreef op vrijdag 15 juli 2005 @ 16:44:
[...]
Is er niemand die dit proggie aan de praat krijgt???
Heeft ook een computer!
Anoniem: 143766
Hahaha, toen ik 't las wilde wilde ik 't ook posten
Magoe, wat ik me eigenlijk afvroeg is of er een soort van phone-explorer is in java. Heb zelf een symbianfoon en gebruik daarvoor FExplorer. Hiermee blader je letterlijk door je telefoon. Je kunt dus ook de voor het oog "verborgen" mappen doorbladeren. In een van deze mappen bevindt het camerageluid zich. Mocht er nou zo'n programma zijn, dan zou dat betekenen dat je een lege wav of mp3 over het camerageluid kunt schrijven; resultaat, geen camerageluid meer. Idem dito voor 't focusgeluid. Je kunt met zo'n programma namelijk bestanden van je externe geheugen knippen of kopieren naar je telefoongeheugen.
Weet dus iemand of er een file-explorer in java bestaat?
Zou de oplossing zijn......
Ik heb op getjar gezocht maar niets gevondenAnoniem: 143766 schreef op vrijdag 15 juli 2005 @ 17:09:
[...]
Hahaha, toen ik 't las wilde wilde ik 't ook posten
Magoe, wat ik me eigenlijk afvroeg is of er een soort van phone-explorer is in java. Heb zelf een symbianfoon en gebruik daarvoor FExplorer. Hiermee blader je letterlijk door je telefoon. Je kunt dus ook de voor het oog "verborgen" mappen doorbladeren. In een van deze mappen bevindt het camerageluid zich. Mocht er nou zo'n programma zijn, dan zou dat betekenen dat je een lege wav of mp3 over het camerageluid kunt schrijven; resultaat, geen camerageluid meer. Idem dito voor 't focusgeluid. Je kunt met zo'n programma namelijk bestanden van je externe geheugen knippen of kopieren naar je telefoongeheugen.
Weet dus iemand of er een file-explorer in java bestaat?
Zou de oplossing zijn......
Heeft ook een computer!
http://home.arcor.de/hwec/winamp2.zip
Ik wil hem evt. wel op mijn server zetten voor in de OP, die blijft iig online
Ik wil hem evt. wel op mijn server zetten voor in de OP, die blijft iig online
Heuj!
weet iemand mij snel te vertellen wat de datadoorvoersnelheid is van de bluetooth 2.0 k750 naar een bt2.0 usb stickie in je pc?
en de datadoorvoersnelheid van de bijgeleverde datakabel..
thanx alot! ^^
en de datadoorvoersnelheid van de bijgeleverde datakabel..
thanx alot! ^^
Skillz schreef op vrijdag 15 juli 2005 @ 09:21:
En, is de kwaliteit beter dan die van PvAuthor ??Skillz schreef op vrijdag 15 juli 2005 @ 10:57:
[...]
Kheb helaas (nog) geen k750 dus kan het niet testen
sinds de flash van mijn (toen nog) vodafone branded k750i krijg ik als ik een foto maak, en op "meer" druk, geen "verstuur als MMS" (of iets dergelijks) meer.. weet iemand waar dat aan kan liggen ?
| www.everythingisspiritual.com | www.mosaic.org |
Dus voor het geluidloos foto's maken bel je naar 08001234, dan krijg je een lieftallige computer aan de lijn die herhaalt dat je alleen met een vaste verbinding naar dit nummer kunt bellen, jij schuift je klepje open en het feest kan beginnen
Heuj!
waar maken jullie pappies foto's van dan? Zonder dat iemand het mag merken?

[ Voor 6% gewijzigd door Flipm0de op 15-07-2005 20:43 ]
Ik weet nie of ik de enige ben, maar volgens mij is na de update de kwaliteit van de video's danig omlaag gegaan, lijkt wel vga!
standen, topless, mooi weerFlipm0de schreef op vrijdag 15 juli 2005 @ 20:43:
waar maken jullie pappies foto's van dan? Zonder dat iemand het mag merken?![]()
Idd! Lijkt alsof er ruis op de plaatjes zit, ik heb hetzelfde!jefjef schreef op vrijdag 15 juli 2005 @ 21:14:
Ik weet nie of ik de enige ben, maar volgens mij is na de update de kwaliteit van de video's danig omlaag gegaan, lijkt wel vga!
Heuj!
ik heb dat meer bij avond foto's .. mijn dag foto's zijn redelijk helder !
Anoniem: 95406
SESP heeft mijn zwarte prul naar een of ander fixbureau in maastricht gestuurt, ik hoop dat mijn SESP (utrecht) de update nieuwe update dan voor elkaar heeft, want ze zitten er al twee weken aan te prutsen. Ik hoop dat de qualität vd camera dan weer ok is.whitehouse schreef op vrijdag 15 juli 2005 @ 22:13:
ik heb dat meer bij avond foto's .. mijn dag foto's zijn redelijk helder !
is er ook een site met verschillende HID profiles ??
ik zoek er 1 voor iTunes
ik zoek er 1 voor iTunes
Ik heb sinds 1 dag een K750i Hi15 abo (aanbieding in de metrokrant) met verzekering 22 euro per maand.
Mijn vraag is hoe ik kan zien welke versie ik heb als het om de firmware gaat. Kun je ook terug met de firmware via de usbkabel?
Ik zie dat er allemaal mapjes op de bijgeleverde Stick zitten. Mag ik deze weggooien? Maakt hij zelf dat nieuwe mappen aan? Ik zie namelijk dat niet de vollen 64 mb beschikbaar zijn. ik zou dit zo leeg mogelijk willen hebben. Of in ieder geval is een keer willen proberen.
Andere vraag. Hoe kan ik in het Interne geheugen kijken van de telefoon deze is dacht ik oo al 32 mb.
Edit: Ik ben nu dus een upgrade aan het uitvoeren maar er staat. Schakel gsm uit. Wacht 20 sec. Daarna C knopje indrukken en dan erbij nog de connector aankopllen. Ik gedaan en dan zegt windows. Nieuwe hardware gevonden. Flash device. Wat moet ik nu doen? Want als ik verder ga zegt ie dat hij het niet kon installeren. Ook begint de update van de firmware niet. Als ik het zo doet en ik sluit die connector aan terwijl ik C op de gsm blijf indrukken dan start hij min of meer gewoon op en vraagt om mijn kaart code en toestel code die ik er beide heb opgezet. Best wel vaag.
Alvast bedankt.
Mijn vraag is hoe ik kan zien welke versie ik heb als het om de firmware gaat. Kun je ook terug met de firmware via de usbkabel?
Ik zie dat er allemaal mapjes op de bijgeleverde Stick zitten. Mag ik deze weggooien? Maakt hij zelf dat nieuwe mappen aan? Ik zie namelijk dat niet de vollen 64 mb beschikbaar zijn. ik zou dit zo leeg mogelijk willen hebben. Of in ieder geval is een keer willen proberen.
Andere vraag. Hoe kan ik in het Interne geheugen kijken van de telefoon deze is dacht ik oo al 32 mb.
Edit: Ik ben nu dus een upgrade aan het uitvoeren maar er staat. Schakel gsm uit. Wacht 20 sec. Daarna C knopje indrukken en dan erbij nog de connector aankopllen. Ik gedaan en dan zegt windows. Nieuwe hardware gevonden. Flash device. Wat moet ik nu doen? Want als ik verder ga zegt ie dat hij het niet kon installeren. Ook begint de update van de firmware niet. Als ik het zo doet en ik sluit die connector aan terwijl ik C op de gsm blijf indrukken dan start hij min of meer gewoon op en vraagt om mijn kaart code en toestel code die ik er beide heb opgezet. Best wel vaag.
Alvast bedankt.
[ Voor 75% gewijzigd door m.theloosen op 15-07-2005 22:48 ]
@m.theloosen:
Ik heb ook de aanbieding uit de Metro krant gebruikt, ook Hi15 dus... Maar updaten kwam bij mij wel verder, maar het heeft geen nut... KPN laat het updaten niet toe (hij is gelocked door KPN). Maar standaard zit er nu firmware versie J op (nog niet L), de productieweek was bij mij 24 geloof ik.
Ik heb ook de aanbieding uit de Metro krant gebruikt, ook Hi15 dus... Maar updaten kwam bij mij wel verder, maar het heeft geen nut... KPN laat het updaten niet toe (hij is gelocked door KPN). Maar standaard zit er nu firmware versie J op (nog niet L), de productieweek was bij mij 24 geloof ik.
Oke mijn moeder abbo wordt verlengd maar ik heb zelf de samsung d500
noui heb ik haar omgepraat dat ik een nieuwe tel mag uitzoeken de k750i en die word van mij dan
hoe riant?!!
Paar kleine vragen: Kan je muziek luisteren en andere dingen doen, dus dat het op de achtergrond draait? net zoals bij de k700.
Zit er radio in? Zo te zien in de ts niet maar weet niet zeker!
En is hij echt zo super hoe ik denk dat hij is?! Dus super kamera mooi scherm. mooi geluid etc etc. bedankt
Paar kleine vragen: Kan je muziek luisteren en andere dingen doen, dus dat het op de achtergrond draait? net zoals bij de k700.
En is hij echt zo super hoe ik denk dat hij is?! Dus super kamera mooi scherm. mooi geluid etc etc. bedankt
Link was even dood jah... inmiddels opgelost!
In de startpost staat een link naar een post waar heel duidelijk uitleg wordt gegeven. In de startpost staat ook hoe je in het service menu (waar je de versie van je firmware kan zien) kan komen.m.theloosen schreef op vrijdag 15 juli 2005 @ 22:33:
Ik heb sinds 1 dag een K750i Hi15 abo (aanbieding in de metrokrant) met verzekering 22 euro per maand.
Alvast bedankt.
Je mag proberen om alles uit je tel te verwijderen maar dit zal (waarschijnlijk) niet lukken omdat SonyEricsson alle 'troep' beveiligd heeft...
Ja je kan m minimaliseren, en er zit radio in! En ik vind m zeer coolDaannO schreef op vrijdag 15 juli 2005 @ 23:12:
Flash device kan je installeren met de zip die in de startpost staat, dus je moet de locatie aangeven tijdens het installatieproces van die 2 bestandjes in de zip. Als je dat heb gedaan moet je dus je telefoon 20 sec. uitdoen, dan op c drukken, INHOUDEN, usb kabel erin, c knop nog inhouden, en hij begint vanzelf [je hoeft geen pincode in te vullen].m.theloosen schreef op vrijdag 15 juli 2005 @ 22:33:
Alvast bedankt.
Veel succes
Oke dan wou ik even weten!! Heel erg bedankt nou word t spannendrobski05 schreef op vrijdag 15 juli 2005 @ 23:18:
[...]
Ja je kan m minimaliseren, en er zit radio in! En ik vind m zeer cool
Ok bedankt ik zal eens kijken naar die start post.
En bij mij zei de de pc vanmorgne nog dat er geen updates waren voor mijn provider. Maar vanafond kwam hij wel verder. Alleen de flashdrive nog ffe installeren denk ik.
Ik had nog meer vragen.
En bij mij zei de de pc vanmorgne nog dat er geen updates waren voor mijn provider. Maar vanafond kwam hij wel verder. Alleen de flashdrive nog ffe installeren denk ik.
Ik had nog meer vragen.
[ Voor 55% gewijzigd door m.theloosen op 15-07-2005 23:32 ]
Anoniem: 95247
Ik heb nu 5 dagen de K750i met de laatste firmware. Mijn telefoon is nu al 3 dagen niet uitgeweest en sinds een paar uur is hij RETE traag geworden. Ik heb er verder niks mee gedaan, alleen een paar smsjes ontvangen/gestuurd. 't typen van smsjes is traag, navigeren door het menu... gewoon alles. 't lijkt wel op een memory-lek ofzo.
Heeft iemand anders hier ook last van?
Heeft iemand anders hier ook last van?
Geheugen te weinig over? Verwijder is een plaatje of iets.
EN mijosoft kon je jouw telefoon wel updaten met de nieuweste firmware? Of is dit niet gelukt omdat je zei dat kpn dit geblokt heeft.
EN mijosoft kon je jouw telefoon wel updaten met de nieuweste firmware? Of is dit niet gelukt omdat je zei dat kpn dit geblokt heeft.
[ Voor 55% gewijzigd door m.theloosen op 16-07-2005 00:58 ]
Anoniem: 129868
Ik denk er over om dit toestel aan te schaffen,maar om later eventueel de nieuwste firmware op het toestel te zetten,lukt dit met Windows SE 98 ?
Ik heb diverse sites nagelezen, en ik kom wel Windows 2000 of XP tegen.
Betekent dit dat ik niet kan updaten,of is er een alternatief ?.
Ik heb diverse sites nagelezen, en ik kom wel Windows 2000 of XP tegen.
Betekent dit dat ik niet kan updaten,of is er een alternatief ?.
Je moet aan deze vereisten voldoen om je toestel te kunnen bijwerken.
Opmerking: het wordt aanbevolen deze service uit te voeren via een breedbandverbinding, ook al is een modemverbinding ook mogelijk (bij voorkeur 56 kbps).- I have a PC with at least a Pentium 133 with 32 MB RAM or more - a Pentium II 233 with at least 64MB RAM is recommended
-The operating system on my PC is one of the following: Windows 2000 (SP3 or higher required) or XP (SP1 or higher required)
-I have installed the PC Suite on my PC - the PC Suite can be found on the CD that came with your product or on the Global Support Area
-I have connected my USB-cable between the phone and the PC and installed Update Service USB driver - Drivers and install instructions are available on the Global Support Area
-My phone is turned on
-My device is fully charged and the charger cable is disconnected
Anoniem: 145780
Nog een probleempje gevonden. Ik had reeds R1L002, eerst had ik geen problemen, maar gisteren wou de tel geen foto's meer maken. Scherpstellen deed ie wel, maar als ik doorduwde om de foto te trekken gebeurde er niets.
Na de update service nog eens gedaan te hebben (nog steeds R1L002) doet ie het terug. Nog iemand dit probleem gehad?
Na de update service nog eens gedaan te hebben (nog steeds R1L002) doet ie het terug. Nog iemand dit probleem gehad?
Anoniem: 149440
Ik wil zelf graag de k750i + 1-jarig abbo. (orange) bestellen bij 2call. Weet iemand uit eigen ervaring of 2call een unbranded toestel levert of met een orange logo?
(Aangezien ik geen reply krijg op mijn vraag bij 2call)
Op de orange site heb je veel betere aanbiedingen icm met de SE.Anoniem: 149440 schreef op zaterdag 16 juli 2005 @ 10:33:
Ik wil zelf graag de k750i + 1-jarig abbo. (orange) bestellen bij 2call. Weet iemand uit eigen ervaring of 2call een unbranded toestel levert of met een orange logo?
Ik lees hier zoveel problemen dat ik een beetje ben gaan twijfelen of het niet beter is om de SE niet gewoon in een winkel te bestellen ipv een internetshop. ALs je problemen hebt met het toestel ga je toch ff makkelijker naar de winkel terug.
Je moet als je problemen hebt uiteindelijk toch naar Dynafix... Als je naar de winkel teruggaat sturen zij de telefoon daarheen, anders moet je hem zelf sturen. Dat heeft dus verder niet veel zinFlipm0de schreef op zaterdag 16 juli 2005 @ 10:51:
[...]
Op de orange site heb je veel betere aanbiedingen icm met de SE.
Ik lees hier zoveel problemen dat ik een beetje ben gaan twijfelen of het niet beter is om de SE niet gewoon in een winkel te bestellen ipv een internetshop. ALs je problemen hebt met het toestel ga je toch ff makkelijker naar de winkel terug.
Ik heb hem daar gekocht met een vodafone abonnement. Hij is gewoon helemaal unlocked, unbranded enz...Anoniem: 149440 schreef op zaterdag 16 juli 2005 @ 10:33:
Iemand dit al gezien:
http://hardware.gamespot.com/Story-ST-20872-2229-x-x-x
[ Voor 9% gewijzigd door Brammel op 16-07-2005 11:55 ]
Anoniem: 126738
De telefoon gaat dan naar een door Sony aangewezen repair center. Die van mij ging helemaal naar Frankrijk, is ie nog steeds trouwens.Timmyboy_ schreef op zaterdag 16 juli 2005 @ 11:43:
[...]
Je moet als je problemen hebt uiteindelijk toch naar Dynafix... Als je naar de winkel teruggaat sturen zij de telefoon daarheen, anders moet je hem zelf sturen. Dat heeft dus verder niet veel zin
En in Nederland is dat alleen maar Dynafix. Voor reparaties die zelfs niet door Dynafix gedaan kunnen worden, (boven een bepaalde moeilijkheidsgraad) dan pas worden ze naar Frankrijk verzonden
"It's nice to be important, but it's more important to be nice"
-
"You like it now, but you'll learn to love it later"
Anoniem: 148666
heej
heb net geupdate, ging verder prima, en tot nu toe geen problemen gehad. Wat is er nu precies verandert met de nieuwe update?
en als ik mijn wap instellingen doorstuur en mms, en installeer ze, dan werkt het gewoon niet...
verbinding mislukt... erg vaag
iemand hier een oplossing voor??
bvd
Bril
heb net geupdate, ging verder prima, en tot nu toe geen problemen gehad. Wat is er nu precies verandert met de nieuwe update?
en als ik mijn wap instellingen doorstuur en mms, en installeer ze, dan werkt het gewoon niet...
verbinding mislukt... erg vaag
iemand hier een oplossing voor??
bvd
Bril
Het lukt mij maar niet om mms'sjes te ontvangen, iedere keer weer krijg ik een melding dat ik ze op inet moet gaan bekijken, terwijl ik toch écht die mms instellingen al tig keer heb geinstalleerd..
Heuj!
Je moet MMS laten aktiveren. Hiervoor moet je even je provider bellen.Euc- schreef op zaterdag 16 juli 2005 @ 13:41:
Het lukt mij maar niet om mms'sjes te ontvangen, iedere keer weer krijg ik een melding dat ik ze op inet moet gaan bekijken, terwijl ik toch écht die mms instellingen al tig keer heb geinstalleerd..
PSN: Shiver23
http://cnn.cn/Anoniem: 149387 schreef op zaterdag 16 juli 2005 @ 14:40:
zijn er al op internet behuizingen te koop voor de k750i heb de mijne laten valle
Anoniem: 149387
een nederlandse site ergens? ik heb namelijk geen creditcard. wat houd een OEM versie eigelijk in?
Ja, ik dacht ze op eBay gezien te hebben.Anoniem: 149387 schreef op zaterdag 16 juli 2005 @ 14:40:
zijn er al op internet behuizingen te koop voor de k750i heb de mijne laten valle
Anoniem: 126738
Miss een gekke vraag maar, Is het mogelijk om die behuizing van een W800i op een K750i te zetten ?
Ik heb bij de site die ik hierboven gegeven heb gevraagd. Volgens hem is het mogelijk om hem zo om te bouwen naar een W800. Enige nadeel is dat het frontje bij cnn.cn een t-mobile toetsenbord heeft. En geen origineel walkmantoetsenbord. Ook is je joystick net iets anders dan die van de W800.Anoniem: 126738 schreef op zaterdag 16 juli 2005 @ 16:05:
Miss een gekke vraag maar, Is het mogelijk om die behuizing van een W800i op een K750i te zetten ?
Ik zit er wel hard over na te denken om toch een bestelling te plaatsen.
Ik heb in ieder geval de silvere besteld. Hoop `m over 6 dagen binnen te krijgen.
"It's nice to be important, but it's more important to be nice"
-
"You like it now, but you'll learn to love it later"
Ok, je kunt je telefoon dus flashen naar w800i firmware, zie deze site:
http://www.butkaj.com/w800i.html
Dat is behoorlijk goed nieuws, want zo worden eigenlijk alle nadelen van de k750i teniet gedaan (alleen dan nog het uiterlijk, de doppen en de kaart, maar die kun je bestellen).
Ik ga op zoek naar de firmware
http://www.butkaj.com/w800i.html
Dat is behoorlijk goed nieuws, want zo worden eigenlijk alle nadelen van de k750i teniet gedaan (alleen dan nog het uiterlijk, de doppen en de kaart, maar die kun je bestellen).
Ik ga op zoek naar de firmware
Heuj!
Mocht er iemand in Londen wonen, hier een bedrijf dat je k750i flashed naar een w800i:
http://www.kingmobilephon...ricsson-unlock-london.htm
En hier worden enkele vragen gesteld aan de kerel van dat bedrijf, die hij ook beantwoord:
http://www.expansys.lu/fo...de=K750I_BLACK&thread=120
Verschillen tussen de foto's, de ene k750i met k750i firmware, de ander met w800i:
http://www.kingmobilephon...icsson%20W800%20W800i.htm
M.a.w: het is gewoon wachten tot deze software of online komt of er in nederland ergens een bedrijfje is die hiermee gaat beginnen
(Misschien iemand hier die er trek in heeft?
)
En hier worden enkele vragen gesteld aan de kerel van dat bedrijf, die hij ook beantwoord:
Verschillen tussen de foto's, de ene k750i met k750i firmware, de ander met w800i:
M.a.w: het is gewoon wachten tot deze software of online komt of er in nederland ergens een bedrijfje is die hiermee gaat beginnen
[ Voor 78% gewijzigd door Euc- op 16-07-2005 18:07 ]
Heuj!
Anoniem: 148289
Ik heb hem nu een paar dagen en ben erg tevreden.
Ik heb alleen een kraak aan de rechter kant van de gsm en de usb verbinding met de pc vind ik zoooooooooooooo sloom.
Hoe los ik dit op?
Een cardreader kopen?
Ik heb alleen een kraak aan de rechter kant van de gsm en de usb verbinding met de pc vind ik zoooooooooooooo sloom.
Hoe los ik dit op?
Een cardreader kopen?
Anoniem: 131548
Wat is de standaard van film op deze foon (dus 3gp, xvid of mpeg o.i.d.) het zal vast ergens staan, maar 5 topics met ieder 20 kantjes dat kunnen jullie me niet aandoen
Ik ben in de markt voor een 6681 en ben eigenlijk nokia fan, maar ik hoor goede dingen over de camera (weer slechtere dingen over belkwaliteit- alwaar toestel natuurlijk voor bedoeld is) en het scheelt me ook nog eens 150 euro EN de kaartjes zijn veel goedkoper dus ik moet nog e.e.a. vergelijken, maar bovenste vraag brand het meest .....
Ik ben in de markt voor een 6681 en ben eigenlijk nokia fan, maar ik hoor goede dingen over de camera (weer slechtere dingen over belkwaliteit- alwaar toestel natuurlijk voor bedoeld is) en het scheelt me ook nog eens 150 euro EN de kaartjes zijn veel goedkoper dus ik moet nog e.e.a. vergelijken, maar bovenste vraag brand het meest .....
Anoniem: 143766
Stel dat je dat laat doen he (over een maand of wat), kun je dan merken dat je dan W800 software hebt aan de hand van een geheel ander menu, of is 't gewoon 't menu van de K750i met een ingebouwde walkman?Euc- schreef op zaterdag 16 juli 2005 @ 17:52:
Mocht er iemand in Londen wonen, hier een bedrijf dat je k750i flashed naar een w800i:
M.a.w: het is gewoon wachten tot deze software of online komt of er in nederland ergens een bedrijfje is die hiermee gaat beginnen(Misschien iemand hier die er trek in heeft?
)
Ziet er best veelbelovend uitEuc- schreef op zaterdag 16 juli 2005 @ 17:52:
M.a.w: het is gewoon wachten tot deze software of online komt of er in nederland ergens een bedrijfje is die hiermee gaat beginnen(Misschien iemand hier die er trek in heeft?
)
Kunnen we dan de w800i en k750i topic mergen oid? Want kwa hardware is 'ie toch hetzelfde?
Maar wat ik ff niet snap is dat er nog geen W800-phone uit is, terwijl de firmware er al wel is
AMD Pentium 4 32+, 2056MB DDR-ROM, 60INCH HD, Logitech Muis, MS-Toeter
Anoniem: 140386
Hij zal wel uit zijn want ik zie er al verschillende reviews overCyberDoX schreef op zaterdag 16 juli 2005 @ 18:44:
[...]
Ziet er best veelbelovend uit.
Kunnen we dan de w800i en k750i topic mergen oid? Want kwa hardware is 'ie toch hetzelfde?![]()
Maar wat ik ff niet snap is dat er nog geen W800-phone uit is, terwijl de firmware er al wel is.
http://vergelijk.nl/?page...ecs&p_id=22969&p_id=22971
Grote verschillen zie ik trouwens niet, alleen het design is geweldig
Ik denk dat ik dat frontje ook maar ga bestellen..
[ Voor 14% gewijzigd door Anoniem: 140386 op 16-07-2005 19:30 ]
Ik weet niet of het bij jou van toepassing is, maar bij Vodafone moet je eerst zelf een mmsje versturen voordat je ze kan ontvangen.Euc- schreef op zaterdag 16 juli 2005 @ 13:41:
Ik heb m'n K750i nu 3 dagen en dat ding is echt geweldig. Nog geen firmware aangepast ofzo(beetje huiverig, en huidige firmware werkt probleemloos).
Wel al videoclips, filmpjes enz erop gezet. Java games via de datakabel (Splinter Cell 3d
waar haal je SC3d weg?BarôZZa schreef op zaterdag 16 juli 2005 @ 20:12:
[...]
Ik weet niet of het bij jou van toepassing is, maar bij Vodafone moet je eerst zelf een mmsje versturen voordat je ze kan ontvangen.
Ik heb m'n K750i nu 3 dagen en dat ding is echt geweldig. Nog geen firmware aangepast ofzo(beetje huiverig, en huidige firmware werkt probleemloos).
Wel al videoclips, filmpjes enz erop gezet. Java games via de datakabel (Splinter Cell 3d)
Heeft ook een computer!
Heb kpn, en vanmiddag een mms gestuurd, ben benieuwd of ik ze nu wel kan ontvangenBarôZZa schreef op zaterdag 16 juli 2005 @ 20:12:
[...]
Ik weet niet of het bij jou van toepassing is, maar bij Vodafone moet je eerst zelf een mmsje versturen voordat je ze kan ontvangen.
Wel al videoclips, filmpjes enz erop gezet. Java games via de datakabel (Splinter Cell 3d)
Heuj!
Anoniem: 35054
Voor interesseerden, bij Telfort.nl krijg je de foon nu gratis bij een 1 jarig contract voor een 200 minuten (a € 25,- p.m.) abbonement.
Kost je dus 12 (maanden) x € 25,- = € 300,- in totaal (incl. 2400 belminuten dus)
Leek mij de beste deal die ik kon vinden... betrouwbare shop, goeie prijs/kwali provider en nu Telfort van KPN wordt kan dat netwerk er alleen maar op vooruit gaan.
Kost je dus 12 (maanden) x € 25,- = € 300,- in totaal (incl. 2400 belminuten dus)
Leek mij de beste deal die ik kon vinden... betrouwbare shop, goeie prijs/kwali provider en nu Telfort van KPN wordt kan dat netwerk er alleen maar op vooruit gaan.
[ Voor 45% gewijzigd door Anoniem: 35054 op 16-07-2005 22:01 ]
Excuses, zie hieronder. Wist ik niet
Hoewel op sommige sites vermeld wordt dat dit later gewoon via de SE updater zou kunnen..
Hoewel op sommige sites vermeld wordt dat dit later gewoon via de SE updater zou kunnen..
[ Voor 150% gewijzigd door Euc- op 16-07-2005 22:22 ]
Heuj!
Kap nou es met dat Davinci geouwehoer, is illegal.. pff
Klopt. Geldt overigens ook voor abonnementsverlenging; heb mijn abonnement bij Telfort afgelopen maandag met een jaar verlengd, krijg de foon dus ook gratis en voor nietsAnoniem: 35054 schreef op zaterdag 16 juli 2005 @ 21:55:
Voor interesseerden, bij Telfort.nl krijg je de foon nu gratis bij een 1 jarig contract voor een 200 minuten (a € 25,- p.m.) abbonement.
Anoniem: 148289
Om filmpjes op je gsm te zette moet je dacht ik mp4 extensie hebben
Heeft iemand een goede convertor
Is al een paar keer eerder gepost, maar hier: http://spawnweb.dk/recode/k750.htm staat een duidelijke uitleg. Alleen stopt het geluid en gaat het beeld haperen na 3 seconden bij mij...Anoniem: 148289 schreef op zondag 17 juli 2005 @ 00:03:
Om filmpjes op je gsm te zette moet je dacht ik mp4 extensie hebben
Anoniem: 139091
Uhm... is het iemand opgevallen dat de firmware upgrade SLECHTERE videos oplevert???
De originele firmware had excellent videokwaliteit, zelfs bij heftig heen-en-weer bewegen van de camera... de eerste paar videos die ik met de upgraded firmware maak zijn errug BLOKKERIG bij 'pannen' en/of 'tilten'... balen... of verbeeld ik me dat?
De originele firmware had excellent videokwaliteit, zelfs bij heftig heen-en-weer bewegen van de camera... de eerste paar videos die ik met de upgraded firmware maak zijn errug BLOKKERIG bij 'pannen' en/of 'tilten'... balen... of verbeeld ik me dat?
Dit topic is gesloten.