Stay far away from the TV and turn the lights on when watching this program. Mixcloud | Facebook | SHOT
Helaas weinig gegevens erbij, maar hij is niet te duur.
Hier eentje voor minder geld, maar ja, Sweex

Beide zijn class 1, het bereik is wat groter dan bij de class 2 (10m) dongles en je betaalt er nauwelijks meer voor
Ik heb er zelf een class 1 ding uit Hongkong met Widcomm drivers
PVoutput 2x Toshiba Daiseikai 8 3,5kW, SWW Atlantic Explorer V3 200l. Gasloos aug 2016, 8620Wp, Monoblock Panasonic J 7kW
Top ding en ondersteunt alles wat hij zou moeten. Tevens goede prestaties ermee, dus dat zit wel snor.
Edit: Wel handig om te vermelden dat het bij de MediaMarkt in Den Haag was
[ Voor 14% gewijzigd door InsjaHH op 12-07-2005 21:15 ]
Dit is zeker offtopic, maar omdat ik zelf de K750i icm Hi 20 (sinds 19 mei 2005Anoniem: 140386 schreef op dinsdag 12 juli 2005 @ 17:08:
Ik heb een kpn mobiel 20 abbonement, eigelijk geen idee hoeveel ik kan sms-en/bellen![]()
Is er een manier om het tegoed op te vragen?
tjek deze topic dan maar, dude:
KPN / HI abo: Eindelijk huidige saldo opvragen.
vanpeltje
Met m'n T630 en Vodafone prepaid lukt het wel

Is dit ergens in te stellen, ik kwam de vraag al eerder tegen, alleen het antwoord nog niet
De debitel/vodafone sim in m'n T630 geeft wel regio info, het ligt dus aan de K750i

[ Voor 22% gewijzigd door Speedy-Andre op 12-07-2005 22:41 ]
PVoutput 2x Toshiba Daiseikai 8 3,5kW, SWW Atlantic Explorer V3 200l. Gasloos aug 2016, 8620Wp, Monoblock Panasonic J 7kW
is de snelheid goed? want mp3pro-tjes overzetten met de kabel duurt eeuwen. zijn er al usb sticks verkrijgbaar met bluetooth 2.0 ipv 1.2??? de k750i beschikt inmiddels over v2!!yGiDoRp schreef op dinsdag 12 juli 2005 @ 20:45:
[...]
Ik heb bij de mediamarkt een Qtrek ofzo gekocht voor 15 euro. Bluetooth 1.2 en 50 meter bereik stond op de verpakking.
Installatie was een koekie. Windows zag en installeerde hem meteen. Het pairen met de pc was zo gepiept en sony ericsson suite had gelijk verbinding.
Hij ziet er netjes uit, klein, blauw, ledje, geen logo's behalve dat er bluetooth op staat.
Leeg
"If you see a light at the end of a wormhole, it's probably a photon torpedo!"
Verder nog suggesties voor het FW upgraden probleem? Niks schijnt te werken..
Heuj!
Daarvoor moet je de GoT Helpdesk bellen, die weten overal wel een antwoord op...Anoniem: 149192 schreef op dinsdag 12 juli 2005 @ 22:38:
Valt er op deze telefoon ook pdf bestanden te openen en te lezen?
Dus bel even: 0800-HELPDESK (0800-43573375)

"It's nice to be important, but it's more important to be nice"
-
"You like it now, but you'll learn to love it later"
Anoniem: 95406
opeens 'Gn Netwerktoegng'
afgewisseld met 'Alleen Noodoproep'
yeashyeashyeash
met als klap op de vuurpijl een regelmatig haperende camera (die zwarte fratsen)
ik kan mn lol niet op.
vandaag twee keer klantenservice tmobile gebeld, en zij vinden dat ze alleen recht hebben op mijn problemen, moeten ze zelf weten, anders fiets ik wel ff langs SESP of Rinkel.nl.
opties te over, oplossingen zoek.
meer mensen Geen Netwerktoegang gehad ? De teleneef zei (kwartier geleden, na 2x ricky martin) dat ik morgen maar 's terug moest bellen naar reparatieafd. handig dat ze tot zo laat te bereiken zijn, je hebt er alleen geen fuck aan.
Anoniem: 149192
Ik mag toch wel een vraag stellen, ik was gewoon benieuwd of dit tegenwoordig al kan naast de smartphones dan direct een antwoord als dit, lekker bezig Herman.Ginz schreef op dinsdag 12 juli 2005 @ 22:54:
[...]
Daarvoor moet je de GoT Helpdesk bellen, die weten overal wel een antwoord op...
Dus bel even: 0800-HELPDESK (0800-43573375)
persoonlijke vetes, i love it.Anoniem: 149192 schreef op dinsdag 12 juli 2005 @ 23:00:
[...]
Ik mag toch wel een vraag stellen, ik was gewoon benieuwd of dit tegenwoordig al kan naast de smartphones dan direct een antwoord als dit, lekker bezig Herman.
maar doen ze terzake, ik twijfel.
edoch ben ik ook lichtelijk nieuwsgierig naar de al dan niet aanwezig mogelijkheid om pdfjes te lezen. html's lukt zo nu en dan (wanneer het mijn tel. goeddunkt lijkt het).
ik vond ergens Readmaniac maar dat doet niet veel goeds.
In eerste instantie wilde ik de K750i of de Samsung d-500, de laatste viel af aangezien er geen mogelijkheid is om het geheugen uit te breiden. Na het snel doorlezen van alle topics over de K750 ben ik ook over deze telefoon gaan twijfelen.
De Sx1 was ook een telefoon die niet helemaal probleemloos was, je kon er wel heel veel mee. Maar nu is mijn vraag of de K750 nu redelijk bugvrij is? Ik krijg de indruk dat dit wel het geval is.
Zijn er nog andere telefoons die ik misschien in overweging moet nemen?
HermanAnoniem: 149192 schreef op dinsdag 12 juli 2005 @ 23:00:
[...]
Ik mag toch wel een vraag stellen, ik was gewoon benieuwd of dit tegenwoordig al kan naast de smartphones dan direct een antwoord als dit, lekker bezig Herman.
Nee, sorry dat ik zo reageer. Maar de tijd die jij investeer om dat bericht te plaatsen, had je ook in het lezen van je handleiding kunnen steken?
Maar om je maar antwoord te geven. Nee
-
Anoniem: 129491
Ik zie het bij Vodafone (prepaid en abo), bij Kpn en Telfort heb ik alleen hun netwerknaam.Anoniem: 129491 schreef op woensdag 13 juli 2005 @ 01:00:
Met welke provider kan je eigenlijk die regio informatie enzo ontvangen? In het menu Regio-info staat ook een menu met abonnementen, daar kan je een code invoeren. Welke codes heb je nodig? Lijkt mij wel een grappige functie
Meer sims heb ik niet
Argh... af en toe wordt ik er moe van: nee de K750i beschikt niet over Bluetooth v2.0, maar heeft wel nieuwe features gekregen zoals het ondersteunen van meerdere apparaten tegelijk.BlackiE1982 schreef op dinsdag 12 juli 2005 @ 22:20:
is de snelheid goed? want mp3pro-tjes overzetten met de kabel duurt eeuwen. zijn er al usb sticks verkrijgbaar met bluetooth 2.0 ipv 1.2??? de k750i beschikt inmiddels over v2!!
Zoals je na een research op internet als gewone winkels kunt opmerken, is dat er nog geen enkel product (Bluetooth dongle) v2.0 ondersteunt, maar v1.1 en v1.2. In de vorige delen heb ik ook ergens gepost wat de verschillen precies zijn, dus zoek er even op los zou ik zeggen
Gewoon op het bureaublad of rechtsonderin de systemtray, dubbelklik op het blauwe icoontjePriet schreef op dinsdag 12 juli 2005 @ 22:35:
Ik zal wel erg scheel zijn, maar waar vind ik die 'My Bluetooth Places' in Windows XP SP2
Klopt hoor, de K750i ondersteunt ook maar maximaal 10 meter, maar goed; waarom die paar euro extra niet investeren in een class 1 dongle? Maar je hebt gelijk hoorEuc- schreef op dinsdag 12 juli 2005 @ 22:49:
Je hebt er toch niks aan om een cat1 dongle te nemen, ik heb ergens gelezen dat je telefoon toch maar maximaal 10 kan?
Verder nog suggesties voor het FW upgraden probleem? Niks schijnt te werken..
Suggesties; tja, wat je heb allemaal ondervonden / gedaan; ik neem aan dat het nu nog niet werkt?
-
link
...Met een data overdrachtsnelheid tot wel 3 Mbps is deze dongle tot grote prestaties in staat. De Cellink BTA-6030 is uitermate geschikt voor het overzetten van muziek, foto en video, documenten en overige zaken van en naar uw PDA, smartphone, desktop of laptop.
Deze unieke dongle heeft bijzondere specificaties welke betiteld mogen worden als state-of-the-art. Denk hierbij aan Bluetooth Class I met een bereik tot wel 100 meter, USB versie 2.0 aansluiting en compatibiliteit met diverse besturingssystemen van Microsoft ( Windows '98 SE / ME / 2000 / XP ) als wel Macintosh ( Mac O.S. 10.1)....
Anoniem: 121921
Ik kan de alom bekend passage van Samule Jackson in Pulp fiction niet vinden!!! Ezechiel 25:17...Speedy-Andre schreef op dinsdag 12 juli 2005 @ 01:15:
[...]
Haha, een van de comments is dat je hem niet kunt afsluiten of minimaliseren, gij zult lezen tot de batterij leeg is![]()
Ik krijg hem wel klein of geminimaliseerd, what's the problem ....
als ik een ff wat mp3's zit te luisteren hoor ik dat als hij switch't naar een volgend mp3'tje een geluidje alsof de kabel stuk is (dan hoor je het signaal ff knallen) .. is dit bekend ?
| www.everythingisspiritual.com | www.mosaic.org |
Moet je even de firmware update, ik had er in het begin ook last van. Nu echter niet meerwhitehouse schreef op woensdag 13 juli 2005 @ 12:10:
ik heb een raar "bugje" ..
als ik een ff wat mp3's zit te luisteren hoor ik dat als hij switch't naar een volgend mp3'tje een geluidje alsof de kabel stuk is (dan hoor je het signaal ff knallen) .. is dit bekend ?
Die bestaat ook niet in die vorm. Wat hij in de film zegt is een mengsel van Ezekiel 25:17 (maar 2 regels geloof ik) en Psalm 23.Anoniem: 121921 schreef op woensdag 13 juli 2005 @ 11:22:
Ik kan de alom bekend passage van Samule Jackson in Pulp fiction niet vinden!!! Ezechiel 25:17...
(Las ik ooit ergens dus ik weet niet zeker of het klopt)
Anoniem: 143766
Nee, alles blijft behouden. Hij overschrijft de hele boelwhitehouse schreef op woensdag 13 juli 2005 @ 12:24:
als ik de firmware update (dus de FS) ben ik dan al me data op me phone kwijt ? heb ik 1 keer gedaan met bepaalde software om te unbrandenen toen was ik alles kwijt ..
Geen idee hoe ik het nu wel voor elkaar heb gekregen, tis alleen pas de 4e pc waarop ik het probeer
Nu hopen dat ik geen problemen krijg
Heuj!
Aha.. maar dus wel browser openen en posten terwijl die aan het updaten is terwijl er volgens mij wordt gezegd even NIKS te doen als die aan het updaten isEuc- schreef op woensdag 13 juli 2005 @ 12:49:
Bezig met updaten van toestel! Yeah!
Geen idee hoe ik het nu wel voor elkaar heb gekregen, tis alleen pas de 4e pc waarop ik het probeer
Nu hopen dat ik geen problemen krijg
Sowieso beter lijkt me om die paar minuten gewoon even af te wachten. Je wilt niet dat er iets crasht of er teveel cpu tijd weggetrokken wordt.
[ Voor 14% gewijzigd door Bosmonster op 13-07-2005 12:58 ]
Merk wel dat de menu's wat sneller zijn, maar verder weinig verschil.
Heuj!
[ Voor 6% gewijzigd door BlackiE1982 op 13-07-2005 13:38 ]
Leeg
Kijkt u maar even naar de Samsung D600sagaramarjit schreef op dinsdag 12 juli 2005 @ 23:36:
Nadat mijn Siemens SX1 niet meer te maken en niet meer te leveren is, ben ik op zoek naar een nieuw toestel.
In eerste instantie wilde ik de K750i of de Samsung d-500, de laatste viel af aangezien er geen mogelijkheid is om het geheugen uit te breiden. Na het snel doorlezen van alle topics over de K750 ben ik ook over deze telefoon gaan twijfelen.
De Sx1 was ook een telefoon die niet helemaal probleemloos was, je kon er wel heel veel mee. Maar nu is mijn vraag of de K750 nu redelijk bugvrij is? Ik krijg de indruk dat dit wel het geval is.
Zijn er nog andere telefoons die ik misschien in overweging moet nemen?
vanpeltje
mijn foon kan geen netwerk meer vinden en camera houdt er steeds mee op. ook ná RL update.
SESP Utrecht heeft 'm vandaag opgestuurd. naar maastricht! (of all places)
enfin, ik ben dus twee tot zes weken zuur.
gddmn
Heuj!
Maar mijn 750 raakt een beetje de weg kwijt.
Telefoonstatus gaat van 86 naar 90 naar 83% en blijft daar nu staan
Kan me niet voorstellen dat hij tijdens opladen meer verbruikt dan ie binnen krijgt.
Iemand bekend met dit fenomeen??
Ik wil niet lullig zijn, maar is je verzekering dan via Harmony Service? Ik zou oppassen met dit bedrijf want ik heb er heel veel slechte ervaringen over gehoord.Euc- schreef op woensdag 13 juli 2005 @ 14:50:
Toch wel relax dat ik hem bij t for telecom gekocht heb, zit een verzekering bij, voor alle soorten schade (zelfs diefstal/beroving, en als er dan misbruik mee gemaakt wordt ben ik ook daartegen verzekerd, voor 7,99 p/m )
Zelf heb ik ook mijn telefoon via hun verzekerd gehad, maar ben aan het eind van het jaar vertrokken. Even een paar aandachtspunten welke ik naar aanleiding van verschillende ervaringen van anderen over Harmony heb gehoord.
1. Als je toestel gestolen is (uit je broekzak), laat iemand je dan een blauw oog slaan (geen grapje); als dit niet in de aangifte wordt vermeld zegt Harmony namelijk dat het zakkenrollerij is en dus geen diefstal. Bij lichamelijk letsel dekken ze dus wel. Hier hebben velen problemen mee gehad
2. Laat je verzekering maar een jaar lopen, want Harmony dekt alleen de dagwaarde en deze is na een jaar vrijwel nihil.
3. Bij het beeindigen moet je je brief tijdig (drie maanden voor afsluitdatum) *en* aangetekend opsturen, want anders wil men nog wel eens de neiging hebben om doodleuk te zeggen dat men niets gekregen heeft en zit je er dus weer een jaar aan vast.
4. In het algemeen: voorkom bij diefstal/verlies de instinker 'onachtzaamheid', want men wil het hier nog wel eens snel op gooien en dan vis je ook achter het net.
Na het lezen van deze bevindingen ben ik dus na een jaar opgestapt bij Harmony. Tegenwoordig verzeker ik mijn mobieltjes niet meer. Het is een te booming business waar verzekeraars erg huiverig voor zijn. Mocht je overigens niet bij Harmony verzekerd zijn, dan geldt dit als een algemene waarschuwing aan een ieder.
En mijn verkoopster (ook TfT) zei dat ik gek was al ik het niet zou doen; achteraf dus hardstikke stom. Maar ik zat daar toendertijd ook met een hagelnieuw mobieltje (Samsung S300), dubbelkleurenscherm en al, met een nieuwprijs van ruim 400 euro. Dus toen heb ik maar snel ja-gezegd. Stom achteraf...BeZaX schreef op woensdag 13 juli 2005 @ 15:06:
TforTelecom verkoopster wees mij daar ook op dat die verzekering van hun totaal geen zin had.
Daar staat de verzekering, geen idee of dat via Harmony is. Volgens de verkoper was het zo dat wanneer hij uit je tas gejat was je het niet kon opgeven, maar wanneer jij beroofd wordt en je gaat achter die kerel aan ofzo maar je raakt hem kwijt dat dan weer wel telt. Oftewel, stel er gebeurd iets met je telefoon, dan zeg jij gewoon dat je beroofd bent, ga je aangifte doen, en je krijgt een nieuwe. Zo legde de verkoper dit letterlijk aan ons uit! (TfT Weert). Ook verzekerd tegen waterschade, valschade, software problemen en de hele ratteplan.
[ Voor 5% gewijzigd door Euc- op 13-07-2005 16:28 ]
Heuj!
Herkenbaar ... ThePhoneHouse btwJewie schreef op woensdag 13 juli 2005 @ 15:10:
[...]
En mijn verkoopster (ook TfT) zei dat ik gek was al ik het niet zou doen; achteraf dus hardstikke stom. Maar ik zat daar toendertijd ook met een hagelnieuw mobieltje (Samsung S300), dubbelkleurenscherm en al, met een nieuwprijs van ruim 400 euro. Dus toen heb ik maar snel ja-gezegd. Stom achteraf...
Van die TfT site afgehaald:Jewie schreef op woensdag 13 juli 2005 @ 15:03:
[...]
Ik wil niet lullig zijn, maar is je verzekering dan via Harmony Service? Ik zou oppassen met dit bedrijf want ik heb er heel veel slechte ervaringen over gehoord.
Zelf heb ik ook mijn telefoon via hun verzekerd gehad, maar ben aan het eind van het jaar vertrokken. Even een paar aandachtspunten welke ik naar aanleiding van verschillende ervaringen van anderen over Harmony heb gehoord.
1. Als je toestel gestolen is (uit je broekzak), laat iemand je dan een blauw oog slaan (geen grapje); als dit niet in de aangifte wordt vermeld zegt Harmony namelijk dat het zakkenrollerij is en dus geen diefstal. Bij lichamelijk letsel dekken ze dus wel. Hier hebben velen problemen mee gehad
2. Laat je verzekering maar een jaar lopen, want Harmony dekt alleen de dagwaarde en deze is na een jaar vrijwel nihil.
3. Bij het beeindigen moet je je brief tijdig (drie maanden voor afsluitdatum) *en* aangetekend opsturen, want anders wil men nog wel eens de neiging hebben om doodleuk te zeggen dat men niets gekregen heeft en zit je er dus weer een jaar aan vast.
4. In het algemeen: voorkom bij diefstal/verlies de instinker 'onachtzaamheid', want men wil het hier nog wel eens snel op gooien en dan vis je ook achter het net.
Na het lezen van deze bevindingen ben ik dus na een jaar opgestapt bij Harmony. Tegenwoordig verzeker ik mijn mobieltjes niet meer. Het is een te booming business waar verzekeraars erg huiverig voor zijn. Mocht je overigens niet bij Harmony verzekerd zijn, dan geldt dit als een algemene waarschuwing aan een ieder.
Iets zegt me dat dit elkaar tegenspreektDe green, Gold en Blue zekerheidspaketten zijn ondergebracht bij Harmony Services Center B.V., een klantgerichte verzekeringsintermediair met jarenlange ervaring. Dus mocht je mobiele telefoon defect raken of gestolen worden, dan kun je er zeker van zijn dat er door Harmony Service Center alles snel en professioneel wordt geregeld. Voor jou weer een zorg minder!
Heuj!
Volgens mij is het een bekend fenomeen en ligt het aan de firmware. Mijn D750 heeft het ook, als ie helemaal vol is blijft ie 83% of 87% aangeven. Ook al is het laadbalkje helemaal vol.haam schreef op woensdag 13 juli 2005 @ 15:03:
Cool dacht ik nog, telefoon via USB opladen net als mijn ouwe Siemens![]()
Maar mijn 750 raakt een beetje de weg kwijt.
Telefoonstatus gaat van 86 naar 90 naar 83% en blijft daar nu staan![]()
Kan me niet voorstellen dat hij tijdens opladen meer verbruikt dan ie binnen krijgt.
Iemand bekend met dit fenomeen??
Boeit mij verder niet, ik weet dat ie vol is.
Wat dacht je van games of other ?MIQ schreef op woensdag 13 juli 2005 @ 16:57:
in welke map meot ik java spellen neerzetten op de telefoon?
Anoniem: 149090
De reguliere volgorde werkt niet:
[Menu; instellingen; (tabblad) verbindingen; mobiele netwerken; netwerk select.; vodafone NL.]
Bij reizen in het grensgebied (B/NL) schakelt de telefoon toch over op een ander netwerk. Bovendien schakelt ie niet eens automatisch terug naar het eerder handmatig gekozen netwerk.
Wie heeft de oplossing?
Anoniem: 95247
'k heb zelf ook geen map games gevonden, dus heb ze allemaal via other geinstalleerd.
Veel freeware games: www.getjar.com
(Het spel Battlegrounds is overigens een aanrader
[ Voor 23% gewijzigd door Anoniem: 95247 op 13-07-2005 17:14 ]
Het kiezen van het netwerk ipv "automatisch" op "handmatig" zetten.Anoniem: 149090 schreef op woensdag 13 juli 2005 @ 17:08:
Hoe kan ik een “netwerk” (bijv. “vodafone NL”) ECHT vastzetten?
De reguliere volgorde werkt niet:
[Menu; instellingen; (tabblad) verbindingen; mobiele netwerken; netwerk select.; vodafone NL.]
Bij reizen in het grensgebied (B/NL) schakelt de telefoon toch over op een ander netwerk. Bovendien schakelt ie niet eens automatisch terug naar het eerder handmatig gekozen netwerk.
Wie heeft de oplossing?
ik had ff een vraagje over deze telefoon. Tijdens het aanzetten wordt er een een of ander kort melodietje afgespeeld. Is het normaal dat die zo zacht klinkt??(haast niet te horen)
Rest van geluid is namelijk wel goed te horen.... Kan trouwens geen volume instelling vinden voor opstart melodie....
groetjs,
Bart Grefte
After the first glass you see things as you wish they were. After the second you see things as they are not. Finally you see things as they really are, and that is the most horrible thing in the world...
Oscar Wilde
Ik heb het iig ook, maar dat maakt toch niet uit? Is alleen maar irritant als het zo hard gaat..bartgrefte schreef op woensdag 13 juli 2005 @ 17:23:
heey,
ik had ff een vraagje over deze telefoon. Tijdens het aanzetten wordt er een een of ander kort melodietje afgespeeld. Is het normaal dat die zo zacht klinkt??(haast niet te horen)
Rest van geluid is namelijk wel goed te horen.... Kan trouwens geen volume instelling vinden voor opstart melodie....
groetjs,
Bart Grefte
Heuj!
ja ok, maar ik wil wel graag weten waarom het zo zacht isEuc- schreef op woensdag 13 juli 2005 @ 17:25:
[...]
Ik heb het iig ook, maar dat maakt toch niet uit? Is alleen maar irritant als het zo hard gaat..
After the first glass you see things as you wish they were. After the second you see things as they are not. Finally you see things as they really are, and that is the most horrible thing in the world...
Oscar Wilde
Anoniem: 149090
Prima suggestie. Ik ga het proberen.Anoniem: 143766 schreef op woensdag 13 juli 2005 @ 17:17:
[...]
Het kiezen van het netwerk ipv "automatisch" op "handmatig" zetten.
Thnks!
Uiteindelijk heb ik met mn nieuwe abo (Samsung D500) dat maar opgezegd. 2 maanden later bevond ik me op een zinkende zeilboot..
Dus heb mn 750i uit eigen zak mogen betalen
Me 750i liep trouwens elke keer vast wanneer de screensaver naar voren kwam en na de update niet meer. Hij is nu in 1 week tijd pas 1 keer vastgelopen..waarschijnlijk omdat de batterijen bijna op waren? wat al vrij snel het geval is(2 a 3 dagen).
Dan hoop ik wel dat ze daar niet nog eens een kabel van een meter aandoen, maar gewoon zowat direct aan het connectertje.. aangezien m'n Sennheiser PX100 ook al een kabel van 1,5 meter heeft.. loop ik dalijk rond met 2,5 meter kabel..InsjaHH schreef op dinsdag 12 juli 2005 @ 00:15:
[...]
Zoals al eerder voorbij is gekomen (in deel 4 of 3 ofzo), zal SE hoogstwaarschijnlijk met een verlengstukje naar 3.5mm connector komen, waardoor je gewoon je favoriete dopjes kunt gaan gebruiken (finally, mijn Sharp MD-33's). Zo is iedereen blij lijkt me zo
.
Sony A6700 - 10-18 F4 - 18-50 F2.8 - 24 F1.8 - 56 F1.4 - 70-350G

Kvind die blauwe echt vet
Anoniem: 146606
(staat in de handleiding van de HCH-61 = telefoonhouder voor de k750 voor in de auto)
Daar kun je een externe antenne op aansluitenAnoniem: 146606 schreef op woensdag 13 juli 2005 @ 21:39:
kan iemand mij vertellen wat dit doet?
[afbeelding]
(staat in de handleiding van de HCH-61 = telefoonhouder voor de k750 voor in de auto)
Sony A6700 - 10-18 F4 - 18-50 F2.8 - 24 F1.8 - 56 F1.4 - 70-350G
Beetje late reactie, maar, dat heb ik ook met de nieuwe firmware.BlackiE1982 schreef op dinsdag 12 juli 2005 @ 08:56:
verder starte de telefoon op wanneer de het standaard spelletje puzzel speelde. ik wou een foto nemen om mee te puzzelen (dit kan dan wel zonder geluid in profiel "stil") en toen starte de tel opnieuw op bij het nemen van een foto. 2x van 3x gebeurt. wie meer?
Anoniem: 144780
Iemand enig idee wat dit kan zijn?????
S.
Maar ik heb dit topic een beetje doorgebladerd en ik lees wel errug veel problemen.
flipm0de ! flipm0de is the greatest!!!!!!!!
Ik had laats iemand in de winkel met hetzelfde probleem. Durf niet te zeggen of het aan de speaker ligt want de luidspreekerfunctie werkt wel (als enige). Resetten heeft niet geholpen dus is het toestel opgestuurd voor reparatie.Anoniem: 144780 schreef op woensdag 13 juli 2005 @ 22:04:
hmm, ineens heb ik geen geluid meer. Als ik iemand bel dan hoort ie mij wel, maar ik hoor hem niet. Wel als ik de tel. op speaker zet. Idem als ik gebeldwordt.
Iemand enig idee wat dit kan zijn?????
S.
[ Voor 26% gewijzigd door Grrrrrene op 14-07-2005 00:51 ]
Imitation is the sincerest form of flattery
Stressed is desserts spelled backwards
Ik heb geen K750i, maar uit mijn ervaring met mijn K700i moet ik zeggen dat ik geen klagen heb.Grrrrrene schreef op donderdag 14 juli 2005 @ 00:49:
Vandaag bij Belcompany geweest en daar beweerde de verkoper dat een K750i hoogstens 1 a 2 dagen standby blijft en dat dat voor alle moderne telefoons geldt. Ik kon daar eigenlijk maar weinig van geloven, vooral omdat ze bij de Primafoon vervolgens weer beweerden dat je met gemak een week moet kunnen halen. Wat zijn jullie ervaringen? Ik heb nu alle 5 de delen doorgezocht en ik heb een iemand zien beweren dat hij 4-5 dagen haalt met veel gebruik. 400 uur standby is iig alweer wat meer dan m'n T630, die haalt bij mij vrij eenvoudig een week, wat kan ik dan van de K750i verwachten?
Sommige beweren dat de standby tijd van de K700i maar 1 of 2 dagen is, terwijl ik er toch zeker 4 dagen mee doe, met normaal gebruik.
Hangt ook wel een beetje van toestel tot toestel af vrees ik.
Langste 'uptime' zonder opladen was drie dagen...toen liep m'n telefoon vast
AMD Pentium 4 32+, 2056MB DDR-ROM, 60INCH HD, Logitech Muis, MS-Toeter
Oke, leuk, maar hoe de f*ck krijg 'k het uit?!?!
'k heb de foon uit en weer aan gezet, toen was 't weg.. maar, heeft iemand enig idee hoe je dat aan/uit zet?
Anoniem: 145780
Ik loop er nu al zo'n 5 dagen mee rond, batterij op 42%. Hij heeft wel zo nu en dan enkele minuten aan PC gehangen met de kabel.Grrrrrene schreef op donderdag 14 juli 2005 @ 00:49:
Vandaag bij Belcompany geweest en daar beweerde de verkoper dat een K750i hoogstens 1 a 2 dagen standby blijft en dat dat voor alle moderne telefoons geldt. Ik kon daar eigenlijk maar weinig van geloven, vooral omdat ze bij de Primafoon vervolgens weer beweerden dat je met gemak een week moet kunnen halen. Wat zijn jullie ervaringen? Ik heb nu alle 5 de delen doorgezocht en ik heb een iemand zien beweren dat hij 4-5 dagen haalt met veel gebruik. 400 uur standby is iig alweer wat meer dan m'n T630, die haalt bij mij vrij eenvoudig een week, wat kan ik dan van de K750i verwachten?
[ Voor 10% gewijzigd door Anoniem: 145780 op 14-07-2005 08:52 ]
Dan had je mogelijk geen ontvangst. Of je was verbonden met GPRS. Dan kan dit ook in beeld komen._cyclops_ schreef op donderdag 14 juli 2005 @ 07:35:
'k had gister iets raars... 'k had eigenlijk niets gedaan met de foon (ja in m'n zak gezetten, dus who knows what happend)... 'k had een blauw-achtig telefoontje met 'n rode streek van linksboven naar rechtsonder... in de handleiding gekeken: "U kunt geen inkomende gesprekken ontvangen."
Oke, leuk, maar hoe de f*ck krijg 'k het uit?!?!
'k heb de foon uit en weer aan gezet, toen was 't weg.. maar, heeft iemand enig idee hoe je dat aan/uit zet?
PSN: Shiver23
Hij laadt dus op via USB? Da's wel handig
Imitation is the sincerest form of flattery
Stressed is desserts spelled backwards
Weet iemand of tomtom hier al mee bezig is of plannen heeft om dit te gaan doen?
Het GPS gedeelte moet het grote probleem zijn bij het maken navigatie software voor javaScidd0w schreef op donderdag 14 juli 2005 @ 09:31:
Ik heb gisteren bij een vriend tomtom mobile 5 zien draaien op zijn smartphone en dat is toch wel erg cool. Als ik zo kijk naar alle features van deze phone is dit het enige wat ik nog mis! Ik hoop dan ook dat ze snel een java versie uitbrengen. Wat ik zo heb gezien moet dat mijnsinziens ook helemaal niet moeilijk zijn in java.
Weet iemand of tomtom hier al mee bezig is of plannen heeft om dit te gaan doen?
? Er zijn java-programmatjes om via een bluetooth GPS-muis te "navigeren".nicket84 schreef op donderdag 14 juli 2005 @ 10:52:
[...]
Het GPS gedeelte moet het grote probleem zijn bij het maken navigatie software voor java
Dit lijkt meer op een kompas en vooral het route/kaarten gedeelte is het probleem.
Zeker omdat de meeste mobieltjes alleen de java-applicaties uit het eigen (beperkte) geheugen kunnen lezen.
PSN: Shiver23
54 euro bijbetalen voor een 1 jarig 27.50 euro per maand vodafone abonnement
Ja precies dit had ik ook begrepen. Maar naar mijn weten is de k750i wel in staat om java-applicaties vanaf de mem stick te lezen, maar ja ze zullen vast geen nav software ombouwen voor één bepaalde mobielShiver23 schreef op donderdag 14 juli 2005 @ 11:39:
[...]
? Er zijn java-programmatjes om via een bluetooth GPS-muis te "navigeren".
Dit lijkt meer op een kompas en vooral het route/kaarten gedeelte is het probleem.
Zeker omdat de meeste mobieltjes alleen de java-applicaties uit het eigen (beperkte) geheugen kunnen lezen.
Waarmee men adverteert zegt mij vrij weinig; het gaat om de ervaringen van anderen *en* de algemene voorwaarden. Ik werk zelf bij een assurantienkantoor en ben dus wel ene beetje op de hoogte van de 'bereidheid tot verzekeren'. In Nederland staat diefstal van mobiele telefoons op (ik meen) de eerste plek (vandaar dat ik het een booming business noemde), dus neem maar van mij aan dat verzekeraars er alles aan zullen doen om ervoor te zorgen dat men zo min mogelijk hoeft uit te keren. En als men dus uitkeert, krijg je bij Harmony de dagwaarde van je toestel terug. Dat stond bij mij overduidelijk in de voorwaarden.Anoniem: 143766 schreef op woensdag 13 juli 2005 @ 16:42:
[...]
Van die TfT site afgehaald:
[...]
Iets zegt me dat dit elkaar tegenspreekt
Anoniem: 149300
Het is er eentje uit week 24... momenteel nog geen enkel probleem met gehad.
Heb hier een beetje zitten klooien met 3gp files. Maar ik geraak er niet goed aan uit.
Weet iemand een goed programma om divX & Avi filmpjes om te zetten naar 3gp?
thx voor de hulp!
Wat zijn de instellingen om email te lezen? ik heb debitel vodafoon. moet je hiervoor een speciale email hebben? of is een algmene pop-acount voldoende?
Leeg
Anoniem: 140386
PVAuthor werkt super!Anoniem: 149300 schreef op donderdag 14 juli 2005 @ 12:20:
Sinds gisteren heb ik ook m'n K750i.
Heb hier een beetje zitten klooien met 3gp files. Maar ik geraak er niet goed aan uit.
thx voor de hulp!
kotm iemand dit bekend voor ?
oke, hierbij dan toch als antwoord

vanpeltje
Op de hieronderstaande link staat een perfecte tutorial voor nero recode 2.Anoniem: 149300 schreef op donderdag 14 juli 2005 @ 12:20:
Sinds gisteren heb ik ook m'n K750i.
thx voor de hulp!
http://spawnweb.dk/recode/k750.htm
Er staat dat er ook een Sony-Ericsson K750 compatible version is maar mij lukt het echt niet om het ding fotomakend of piepend te krijgen wanneer er iets verandert in het beeld...
Kan iemand mij vertellen hoe we dit geweldige tooltje aan het werk kunnen krijgen???
Ik heb het effe geinstalleerd, en in de help stond dat als er iets bewoog het progsel een foto nam en deze opsloeg in photoAnoniem: 121921 schreef op donderdag 14 juli 2005 @ 13:59:
Op http://www.getjar.com/software staat een geniaal programmaatje Motion Cam (http://www.getjar.com/products/794/MotionCam) waarmee je de camera van je K750i als beveiligingscamera kan gebruiken door veranderingen in het beeld dat de camera detecteert...
Er staat dat er ook een Sony-Ericsson K750 compatible version is maar mij lukt het echt niet om het ding fotomakend of piepend te krijgen wanneer er iets verandert in het beeld...
Kan iemand mij vertellen hoe we dit geweldige tooltje aan het werk kunnen krijgen???
maar dat is niet accesible in trial mode
Heeft ook een computer!
Mee eens maar in de comments las ik iets over dat het ding in de trial mode wel een piepje geeft bij een verandering in het beeld...Bertus schreef op donderdag 14 juli 2005 @ 14:22:
[...]
Ik heb het effe geinstalleerd, en in de help stond dat als er iets bewoog het progsel een foto nam en deze opsloeg in photo
maar dat is niet accesible in trial mode
Nou, das 't vreemde... 't metertje gaf wel aan dat 't bereik had, en 'k heb nog nooit iets met GPRS gedaan.... 't is beetje vreemd, want 'k heb 'n andere mobiel naar me laten bellen (ook vodafone trouwens, 1 meter naast die van mij) en die kreeg nieteens een 'overgaan-toon'....Shiver23 schreef op donderdag 14 juli 2005 @ 09:29:
[...]
Dan had je mogelijk geen ontvangst. Of je was verbonden met GPRS. Dan kan dit ook in beeld komen.
Zou 't kunnen zijn omdat 'k nummerbehoud heb, dat ze net waren 'overgezet', officieel ga 'k pas naar m'n andere provider over 2 maanden ofzo...
Heuj!
daarnaast had ik ook moeilijke problemen met bs om het te de-installeren ..
Heb dat natuurlijk al bekeken, maar ik hoopte eigenlijk dat er ook andere dingen zouden zijnAnoniem: 22297 schreef op donderdag 14 juli 2005 @ 16:35:
Frontpage
Scroll even naar beneden bij software.
Anoniem: 145780
Wie zoekt , die vindt.robski05 schreef op donderdag 14 juli 2005 @ 16:32:
Ik heb net mijn k750i ontvangen, maar zijn ervoor ook nog leuke programmaatjes ergens te vinden? google werkt niet echt mee..
Anoniem: 115693
Ik heb al een beetje rond gegoogled maar het enigste dat ik vind is exceleverywhere dat 29 dollar kost
Ik was natuurlijk opzoek naar freeware
Dit is wanneer je de slaapstandklok uit heb staan. Wanneer je radio of mediaspeler aan hebt staan, valt het beeld na een tijdje uit. Wanneer je dan op de volume knop druk, komt de klok in je scherm te staan.
Wie heeft dat nog meer?
Leeg
Dit topic is gesloten.