Het Grote SonyEricsson K750 Topic - Deel 5 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 4 ... 13 Laatste
Acties:
  • 4.702 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Krivas
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 12-12-2024
Ik blijf met het probleem zitten dat ik mijn telefoon maar eenmaal in de
Windows verkenner kan zien?? Nog niemand een oplossing??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Speedy-Andre
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 01:30

Speedy-Andre

Sony ZL, XA, Nokia XR20

Krivas schreef op maandag 11 juli 2005 @ 21:55:
Ik blijf met het probleem zitten dat ik mijn telefoon maar eenmaal in de
Windows verkenner kan zien?? Nog niemand een oplossing??
Is dat een probleem dan :?

PVoutput 2x Toshiba Daiseikai 8 3,5kW, SWW Atlantic Explorer V3 200l. Gasloos aug 2016, 8620Wp, Monoblock Panasonic J 7kW

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• supercrazy
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 21:09
Hoe vaak wil je hem zien dan :P. 1x is toch genoeg lijkt me :*)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RobbieB
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 22:31
Christiano007 schreef op maandag 11 juli 2005 @ 21:17:
Iemand nog een idee hoe je de kwaliteit van je mp3 ringtone beter kan maken? Als je hem gewoon afspeelt via de speaker is alles gewoon goed, maar als je het volume gaat aanpassen dan klinkt het toch gewoon matig :(
Ja.. betere kwaliteit mp3's gebruiken..
Ik heb nergens last van.. zelfs op 8 zijn ze nog helder en duidelijk.. kortom.. wav'jes gebruiken of betere kwaliteit mp3's..

Sony A6700 - 10-18 F4 - 18-50 F2.8 - 24 F1.8 - 56 F1.4 - 70-350G

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Christiano007
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 05-07 18:07

Christiano007

Ich bin der champion

RobbieB schreef op maandag 11 juli 2005 @ 22:46:
[...]

Ja.. betere kwaliteit mp3's gebruiken..
Ik heb nergens last van.. zelfs op 8 zijn ze nog helder en duidelijk.. kortom.. wav'jes gebruiken of betere kwaliteit mp3's..
Laat ik het anders zeggen, als je een mp3 gewoon afspeelt is alles gewoon goed, maar als je het als ringtone doet, en dan afluisterd is het een stuk minder, stoor ik me enorm aan.

Ter land, ter zee en in de kroeg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 127291

Jewie schreef op maandag 11 juli 2005 @ 14:06:
Hallo,

Ik ben al de vijf delen van dit topic aan het doorlopen, maar vraag me nog steeds af of bij het toestel een USB-datakabel wordt bijgeleverd. Zo nee, weet iemand waar deze het goedkoopst te krijgen zijn?
ik zit nog maar een kwartietje te kijken en ben het al 2 keer tegengekomen:P

btw, als ik de k750i met debitel fodafone koop (gratis bij 1 jaar lang debitel 90 abbo, 17,50 per maand:)) dan is de k750i toch gewoon standaard, zonder die shit van vodafone of t-mobile?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RobbieB
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 22:31
Christiano007 schreef op maandag 11 juli 2005 @ 22:50:
[...]

Laat ik het anders zeggen, als je een mp3 gewoon afspeelt is alles gewoon goed, maar als je het als ringtone doet, en dan afluisterd is het een stuk minder, stoor ik me enorm aan.
Anyhoe.. ik denk toch echt dat het dan aan je mp3 ligt, want bij mij klinken ze gewoon 'redelijk'. Niet perfect, maar dat kan natuurlijk ook niet.. Het is geen Bose-box die erin zit..

Overigens is het geluid dat uit de dopjes komt echt beroerd.. Man, deze dopjes zijn nog slechter dan de dingen die je bij een 'hakoyamitoyotahamasuki-mp3-speler' krijgt.. Hopelijk zijn degene die bij de w800 komen beter..

Sony A6700 - 10-18 F4 - 18-50 F2.8 - 24 F1.8 - 56 F1.4 - 70-350G

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 144894

Uploaden van foto's
Ik krijg het maar niet voor elkaar om foto's vanaf mijn pc naar mijn telefoon te kopieren.
Ik kan ze bijvoorbeeld wel op de memory stick zetten maar dan kan de telefoon ze niet vinden en als ik ze naar mijn interne geheugen wil oploaden het prog my phone explorer of floats mobile agent dan krijg ik fout melding dat de conection to phone not possible is. Terwijl ik wel alle andere dingen kan synchroniseren en ook mp3tjes kan uploaden.
Kan iemand mij van dit probleem afhelpen????

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• whitehouse
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 18-09-2019
heeft iemand van jullie toevallig de bijbel als java programma'tje, zodat ik de bijbel kan lezen op mijn K750i ? >:)

| www.everythingisspiritual.com | www.mosaic.org |

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Krivas
  • Laatst online: 12-12-2024
supercrazy schreef op maandag 11 juli 2005 @ 22:29:
Hoe vaak wil je hem zien dan :P. 1x is toch genoeg lijkt me :*)
Ik bedoel eigenlijk; als ik hem loskoppel van de pc en daarna weer aankoppel,
kan ik hem niet meer zien in Windows verkenner. Hij staat dan wel bij apparaten-
beheer?? De nieuwste firmware staat erop. Ik heb geen SP1 of SP2. Zou het
daarmee te maken hebben???

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 57639

Apple isync 2.1 voor Tiger is net uit, en nu dus ook voor de K750i

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 140386

Wanneer ik mijn telefoon aansluit met de usb kabel verschijnt er een extra schijf in windows. Dit is het extra 64 mb geheugen neem ik aan, en via de sony ericsson filemaneger de interne geheugen, niet waar?

Hoe kan ik dan vanuit mijn mobiel bestanden openen vanuit dit extra schijfje? Ik zie er bij bestandenbeheer niet tussen staan, dit zijn wel de zelfde mapnamen die ook op het schijfje staan (maar dan in het engels).

Ow dat is dus alleen als je de usb stekker in de pc hebt, haal je die er uit is het goed..
Anoniem: 57639 schreef op maandag 11 juli 2005 @ 23:24:
Apple isync 2.1 voor Tiger is net uit, en nu dus ook voor de K750i
Klinkt vet :P Url?

[ Voor 27% gewijzigd door Anoniem: 140386 op 11-07-2005 23:59 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Speedy-Andre

Speedy-Andre

Sony ZL, XA, Nokia XR20

Christiano007 schreef op maandag 11 juli 2005 @ 22:50:
[...]

Als je de ringtone vanaf de MS beluistert, dan heb je daar geen last van, heb ik net geprobeerd.
Telefoongeheugen is trager dan de MS ;)
In de lijst met ringtones zie je waar de ringtone staat, zorg wel dat de datakabel er niet in zit, anders ziet de foon geen ringtones op de MS staan ;)

Afbeeldingslocatie: http://home.zonnet.nl/highend/k750ring.jpg

Mindstream staat op mijn MS, de rest staat in het telefoongeheugen :Y)

PVoutput 2x Toshiba Daiseikai 8 3,5kW, SWW Atlantic Explorer V3 200l. Gasloos aug 2016, 8620Wp, Monoblock Panasonic J 7kW

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 148469

ik heb even "je K750 als Afstandsbediening instellen" geprobeert. maar als ik bij die stappen op een gegeven moment "stuurprogramma's voor toetsen borden" moet aanvinken en dan op OK klik geeft ie aan "De parameter is onjuist". ook als ik alle drie aanvink of welke van de drie dan ook.

wie kent dit probleem en kan mij helpen? :? :? :? :? :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Speedy-Andre

Speedy-Andre

Sony ZL, XA, Nokia XR20

whitehouse schreef op maandag 11 juli 2005 @ 23:16:
heeft iemand van jullie toevallig de bijbel als java programma'tje, zodat ik de bijbel kan lezen op mijn K750i ? >:)
Welke versie van de tig bijbels wil je lezen?
Niet dat ik je kan helpen, maar er is geen 'DE' bijbel ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 143766

Krivas schreef op maandag 11 juli 2005 @ 23:18:
[...]

Ik bedoel eigenlijk; als ik hem loskoppel van de pc en daarna weer aankoppel,
kan ik hem niet meer zien in Windows verkenner. Hij staat dan wel bij apparaten-
beheer?? De nieuwste firmware staat erop. Ik heb geen SP1 of SP2. Zou het
daarmee te maken hebben???
Daar heb ik ook last van gehad, maar op het moment dat ik in de taakbalk op "hardware veilig verwijderen", daarna de kabel eruit trok en daarna er weer instak, deedtie 't prima ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• whitehouse
Speedy-Andre schreef op maandag 11 juli 2005 @ 23:38:
[...]

Welke versie van de tig bijbels wil je lezen?
Niet dat ik je kan helpen, maar er is geen 'DE' bijbel ;)
mm..NBG ben ik tevreden mee.. (engelse King James mag ook)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PhrancK
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 06-07 04:23
Brammel schreef op maandag 11 juli 2005 @ 19:41:
Ik heb donderdag ook bij rax.nl een 1 gig kaartje gekocht, maar bij mij staat er nog steeds:

Indien u enkel deze tekst ziet staan, dan dient uw order nog te worden vrijgegeven voor verwerking. Controleert u s.v.p. op een later tijdstip voor meer informatie.

Normaal? Anders morgen toch maar ff bellen...
ik had ook gewoon gebeld. Had donderdagavond besteld met vooruitbetaling en maandagochtend stond dat er ook nog steeds bij mij.
Dus maar ff gebeld vanmiddag en zagen ze idd dat me geld toch wel al binnen was en binnen 3 sec gaven ze me order vrij.
ALLEEEENNN zeiden ze toen dus wel dat de leverancier een klein beetje laat was en ze volgende week vrijdag pas de 512MB binnen krijgen dus dat ik em dan zaterdag pas thuis heb.
Weer 1,5 week wachten
maar ik zou iig gewoon ff bellen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 95247

whitehouse schreef op maandag 11 juli 2005 @ 23:43:
[...]

Lijkt me ook wel wat :p Zou dat alleen niet een heel groot bestand worden?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Speedy-Andre

Speedy-Andre

Sony ZL, XA, Nokia XR20

whitehouse schreef op maandag 11 juli 2005 @ 23:43:
[...]

Er zijn wel versies voor palm en pocketpc, maar een 'java-bijbel' (behalve die andere over java zelf dan :9 ) heb ik nog nergens gezien.
Bijbels in e-book vorm
Beetje off-topic is dit eigenlijk wel :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• InsjaHH
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 23-06 21:32
InsjaHH schreef op zaterdag 09 juli 2005 @ 22:10:
Ik had daarnet toch iets vaags met mijn telefoon (R1L002 SE versie).

Nadat ik wat foto's had overgeheuveld via Bluetooth had ik 'm uit luiheid nog een geruime tijd aanstaan en niet key-locked. Na een klein uurtje (pak en beet) probeerde ik de shortcut-menu te bereiken (middelste knop), maar deze reageerde maar niet en er kwam dus ook geen menu tevoorschijn.

Ik kneep hem eventjes: had ik dan nu al een knopje gemold, dacht ik bij mezelf? Gelukkig deed hij het weer na een restart van de telefoon. Conclusie: waarschijnlijk een toevallig firmware bugje, maar tot zover nog niet gereproduceerd.
Bah, heb ik het net weer gehad na het verzenden van foto's naar mijn laptop. Weer geen shortcut menu, dat middelste knopje lijkt dan niet te werken. Bij R1J002 had ik hier geen last van, althans het trad niet op.
RobbieB schreef op maandag 11 juli 2005 @ 22:56:
Overigens is het geluid dat uit de dopjes komt echt beroerd.. Man, deze dopjes zijn nog slechter dan de dingen die je bij een 'hakoyamitoyotahamasuki-mp3-speler' krijgt.. Hopelijk zijn degene die bij de w800 komen beter..
Zoals al eerder voorbij is gekomen (in deel 4 of 3 ofzo), zal SE hoogstwaarschijnlijk met een verlengstukje naar 3.5mm connector komen, waardoor je gewoon je favoriete dopjes kunt gaan gebruiken (finally, mijn Sharp MD-33's :)). Zo is iedereen blij lijkt me zo :9.

Website, Flickr, FB, Twitter

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SimonMc
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 27-06 21:02
Anoniem: 95247 schreef op maandag 11 juli 2005 @ 18:11:
[...]

Haha nou, precies :p Ik zal ook nog wel een postbode voor de deur krijgen dan, maar dan hebben ze pech want ik neem hem ook niet aan. 'K heb hem vanmiddag maar bij BelCompany gekocht voor 370 euri. Da's zeer netjes aangezien hij bij alle andere shops (debitel, primafoon etc) 450 euri was.

Enfin, ik = happy. Nog even 2 uurtjes opladen en dan ga ik maar meteen even de firmware upgraden.
Zelf firmware upgraden = bye bye garantie |:(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Speedy-Andre schreef op dinsdag 12 juli 2005 @ 00:09:
[...]

Er zijn wel versies voor palm en pocketpc, maar een 'java-bijbel' (behalve die andere over java zelf dan :9 ) heb ik nog nergens gezien.
Bijbels in e-book vorm
Beetje off-topic is dit eigenlijk wel :P
Mssn wel, maar om het maar ff af te sluiten dan:
http://www.getjar.com/products/1008/PhoneyBible ;)

EDIT: @SimonMc: Ik weet het. Het is allemaal goed gegaan dus geen probleem. M'n buurman is overigens directeur van Sony Ericsson hier in de buurt, dus mocht het fout gaan kon hij er ook wel iemand naar laten kijken. 't was dus niet zo'n groot risico voor me ;)

[ Voor 23% gewijzigd door Anoniem: 95247 op 12-07-2005 00:45 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

SimonMc schreef op dinsdag 12 juli 2005 @ 00:41:
[...]

Hehe, dacht 't niet :9 Heb de mijne ook direct toen de nieuwe FW uitkwam geupdate, maar mooi dat ik nu een nieuwe krijg van Dynafix...nix bye bye garantie... ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Haha! Ik wist het gewoon!
Aan de telefoon zei GSMweb.nl dus tegen me dat ze geen bestelling van mij hadden ontvangen waardoor ik hem dus maar heb afgezegd en een K750i in de stad heb gehaald. Kijk ik net, heb ik een mailtje die pas 's avonds is verstuurd met als subject "GSMWEB.NL update: Uw bestelling is verstuurd."

Lol, leuk voor ze, maar ik heb daar niks aan. Tip: Leer je zaakjes regelen, gsmweb...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SimonMc
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 27-06 21:02
Anoniem: 95247 schreef op dinsdag 12 juli 2005 @ 00:43:
[...]

Mssn wel, maar om het maar ff af te sluiten dan:
http://www.getjar.com/products/1008/PhoneyBible ;)

EDIT: @SimonMc: Ik weet het. Het is allemaal goed gegaan dus geen probleem. M'n buurman is overigens directeur van Sony Ericsson hier in de buurt, dus mocht het fout gaan kon hij er ook wel iemand naar laten kijken. 't was dus niet zo'n groot risico voor me ;)
Ah ok, op die manier :) .Maja kom, ik heb ook zelf men K700 opengesmeten terwijl er nog 5 maand garantie op is, en dan zelf mijn scherm uit elkaar gehaald en hersteld, en die joystick eens gesmeerd, en ook dat irritant stof van onder mijn scherm gedaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mbvisiontt
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 01-07 18:31
SimonMc schreef op dinsdag 12 juli 2005 @ 00:41:
[...]

Onder welke steen leef jij? |:( SEUS is legale update hoor... :)

.... Ik weet het ook niet

Acties:
  • 0 Henk 'm!

mbvisiontt schreef op dinsdag 12 juli 2005 @ 00:57:
[...]

Onder welke steen leef jij? |:( SEUS is legale update hoor... :)
Oh :D Ik dacht eerlijk gezegd ook dat de garantie dan verviel. Mahgoed, daar zijn deze topics voor :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Speedy-Andre

Speedy-Andre

Sony ZL, XA, Nokia XR20

Haha, een van de comments is dat je hem niet kunt afsluiten of minimaliseren, gij zult lezen tot de batterij leeg is :+
Ik krijg hem wel klein of geminimaliseerd, what's the problem ....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BlackiE1982
  • Laatst online: 06-07 16:01
ik heb de nieuwste firmware ( L-versie), maar er zit nog steeds een bug in. Ga naar bestandsbeheer > afbeeldingen > meer > weergavemodus. wanneer je het formaat 7,5x7,5 selecteerd, worden de afbeeldingen juist kleiner ipv groter. |:( verder hoor ik steeds geen toon als ik spraakherkenning gebruik. wie heeft dat meer???

voor de mensen die de telefoon als mp3 speler gebruikt, gebruik de codec mp3pro ipv de standaard mp3 codec. in beste kwaliteit kan het verschil van bestandsgrootte altijd nog 35% zijn. :*)

verder starte de telefoon op wanneer de het standaard spelletje puzzel speelde. ik wou een foto nemen om mee te puzzelen (dit kan dan wel zonder geluid in profiel "stil") en toen starte de tel opnieuw op bij het nemen van een foto. 2x van 3x gebeurt. wie meer?

[ Voor 22% gewijzigd door BlackiE1982 op 12-07-2005 09:06 ]

Leeg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Speedy-Andre schreef op dinsdag 12 juli 2005 @ 01:15:
[...]

Haha, een van de comments is dat je hem niet kunt afsluiten of minimaliseren, gij zult lezen tot de batterij leeg is :+
Ik krijg hem wel klein of geminimaliseerd, what's the problem ....
Ja hoor, werkt prima :) Misschien hebben ze een oudere telefoon. Of ze snappen het niet :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Is er ook een manier om dat irritante geluid bij het maken van een foto uit te zetten?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BeZaX
  • Registratie: Augustus 2003
  • Laatst online: 06-07 19:43
Anoniem: 140386 schreef op dinsdag 12 juli 2005 @ 10:58:
Is er ook een manier om dat irritante geluid bij het maken van een foto uit te zetten?
Nee... niet via een legale manier.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• yGiDoRp
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 22-06 16:46

yGiDoRp

Sawasdee

Ik had gister iets vaags met mijn telefoon.

Nadat ik wat met FloAt's Mobile Agent had zitten rommelen was het icoontje wat het netwerk signaal aangeeft ineens niet meer transparant. Er zat een lelijk wit/blauw randje omheen.

Paar keer aan en uit gezet en wat van thema gewisseld, maar het bleef.

Toen keek ik een tijdje later en toen was hij spontaan weer transparant geworden.

Nouja, mooi dat ie weer normaal is.

Stay far away from the TV and turn the lights on when watching this program. Mixcloud | Facebook | SHOT

Acties:
  • 0 Henk 'm!

BeZaX schreef op dinsdag 12 juli 2005 @ 10:59:
[...]

Nee... niet via een legale manier.
Bij die van mijn zus (vodafone) is het wel mogelijk door 2 seconden het hekje in te drukken, schakelt hij over naar het vergadering profiel en hoor je geen geluid bij foto's maken. Bij kpn werkt dit alleen niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BlackiE1982
yGiDoRp schreef op dinsdag 12 juli 2005 @ 11:10:
Ik had gister iets vaags met mijn telefoon.

Nadat ik wat met FloAt's Mobile Agent had zitten rommelen was het icoontje wat het netwerk signaal aangeeft ineens niet meer transparant. Er zat een lelijk wit/blauw randje omheen.

Paar keer aan en uit gezet en wat van thema gewisseld, maar het bleef.

Toen keek ik een tijdje later en toen was hij spontaan weer transparant geworden.

Nouja, mooi dat ie weer normaal is.
ja dat heb ik ook, alleen bij blijft het wit/blauw???? hoe haal je het weg??

Leeg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 145780

BlackiE1982 schreef op dinsdag 12 juli 2005 @ 11:14:
[...]

ja dat heb ik ook, alleen bij blijft het wit/blauw???? hoe haal je het weg??
Instellingen > verbindingen > datacomm. > voorkeursservice > alleen GSM

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jeurizz
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 02-02 18:10
Jongens lees ook de vorgaande delen door he! De meest gestelde vragen in dit deel zijn al lang behandeld en beantwoord!!

Verder rest mij de vraag: Is er al een inkoop actie gestart wbt de pro duo 1 gig kaart?!

Heb meerdere mensen zien posten dat ze de kaart voor weinig konden leveren, echter nooit concrete afspraken kunnen maken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Greetoz
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 02:27
Anoniem: 145780 schreef op dinsdag 12 juli 2005 @ 11:18:
[...]

Instellingen > verbindingen > datacomm. > voorkeursservice > alleen GSM
ja maar als je GPRS wil gebruiken is dat niet zo handig he :P dat balkje boven je ontvangst is of je GPRS kan doen enzo :p

https://printcraft3d.nl Protect your BMW! https://BimmerNotify.app

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 124004

Ben ik de enige, of vindt iedereen die software die erbij zit ruk..... Tis leuk dat de drivers op da cd-tje staan (die tie overigens nie eens zelf installeerd, maar lekker handmatig kan gaan zitten doen), maar de verdere programmatjes zijn echt ruk, vooral die file manager. Gewoon in windows gaat het nog gemakkelijker. Zelfs m'n lg5300 van 2 jaar terug had nog betere software meegeleverd. Verder is het de ultieme telefoon :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 124004

btw wie weet hoe ik op een zo goedkoop mogelijke manier aan een 1gb stickie kan komen (en dan geen jat- of heling-werk natuurlijk :P)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Scidd0w
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 18-06 11:03
Anoniem: 113273 schreef op maandag 11 juli 2005 @ 20:56:
Heeft iemand een goed en simpel programma waarmee MP3's ingekort kunnen worden? Wanneer je deze alleen als ringtone gebruikt, hoeven ze natuurlijk maar 30 seconden te zijn.. Beetje zonde van de rest van het geheugen als je met de rest van het nummer toch niets doet..
mp3DirectCut is ook een zeer handig tooltje om mp3s te knippen zonder kwaliteitsverlies (= zonder te reencoden).

http://www.mpesch3.de/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 69526

Voor alle mensen met het bekende 'zwarte scherm/niet functionerende camera' probleem:

Contact www.dynafix.nl

Daar vertelt men wat je moet doen. Gewoon een aangetekend pakket met je telefoon, inclusief begeleidende brief en kopie aankoop bewijs opsturen naar hen en binnen een week heb je hem gerepareerd weer terug!

Ik heb hem vorige week woensdag verzonden en zojuist weer mogen ontvangen. De camera werkt weer! Het 'shutter' geluid is overigens wel anders geworden geloof ik.

Al met al zijn de kosten 7,25 euro voor het aangetekend en verzekerd verzenden maar krijg je weer een werkende 2mp camera voor terig :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 145909

Topicstarter
Anoniem: 124004 schreef op dinsdag 12 juli 2005 @ 12:04:
btw wie weet hoe ik op een zo goedkoop mogelijke manier aan een 1gb stickie kan komen (en dan geen jat- of heling-werk natuurlijk :P)
zie startpost... :O

Ben even creatief met 3D bezig geweest!
Afbeeldingslocatie: http://martijn.atlantux.net/zooi/K750-3D-thumb.jpg

Klik voor de grotere versie

Hij is nog niet klaar zoals je ziet maar wat vinden jullie ervan? Wat kan beter?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 12019

Anoniem: 124004 schreef op dinsdag 12 juli 2005 @ 12:04:
http://www.inkoopacties.net/ia/dtmnh3hc

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 144053

:*) staat er bij mij ook, maar ietsjes naar onder zie je in het blauw: 'Sony Memorystick Pro Duo 1GB Voor 93,64 Euro!! ' dus dan zal dat de prijs wel zijn, anders bestel ik er ook wel een hele hoop :+

weet iemand of er een java versie van GTA uit is zodat ik die op mn K750 kan spelen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brammel
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 06-07 17:52
PhrancK schreef op maandag 11 juli 2005 @ 23:50:
[...]

ik had ook gewoon gebeld. Had donderdagavond besteld met vooruitbetaling en maandagochtend stond dat er ook nog steeds bij mij.
Dus maar ff gebeld vanmiddag en zagen ze idd dat me geld toch wel al binnen was en binnen 3 sec gaven ze me order vrij.
ALLEEEENNN zeiden ze toen dus wel dat de leverancier een klein beetje laat was en ze volgende week vrijdag pas de 512MB binnen krijgen dus dat ik em dan zaterdag pas thuis heb.
Weer 1,5 week wachten
maar ik zou iig gewoon ff bellen
Heb vanochtend (half 11) gebeld, en ze zouden me terug bellen om te laten wieten hoe het nu precies zit. Heb nog steeds niets gehoord. Dit schiet zo natuurlijk niet op. Vorige week donderdag belde ik al ff naar rax, en die vertelde me dat ze hem vrij snel (een paar dagen) konden leveren. Maar als dit zo door gaat heb ik hem niet voor ik op vakantie ga. Denk dat ik vanmiddag nog maar eens bel...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• whitehouse
ik kan bluesoleil niet meer herinstalleren of verwijderen..
weet iemand hoe ik het van mijn laptop af krijg ??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tobiaz
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 21-01-2023

Tobiaz

Ondertitel

iedere keer als ik mijn k750i uitzet en weer aazet moet ik de sms berichten weer configureren!
heb de 1e software updeet erop

Onder een steen geleefd dan maar ;-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• trimakassi
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 04-07 11:20

trimakassi

haapsie is eepsie!

Anoniem: 144053 schreef op dinsdag 12 juli 2005 @ 13:14:
:*) staat er bij mij ook, maar ietsjes naar onder zie je in het blauw: 'Sony Memorystick Pro Duo 1GB Voor 93,64 Euro!! ' dus dan zal dat de prijs wel zijn, anders bestel ik er ook wel een hele hoop :+

weet iemand of er een java versie van GTA uit is zodat ik die op mn K750 kan spelen?
Ja man, SanAndreas multiplayer!!!Tjek die shit!!! :D 8)
Nee ok, serieus, ik denk niet dat dit als een java app uitkomt. Voor Symbian/Windows devices zijn er wel emulatoren, maar dan moet je een smartphone hebben en dat is de k750i dan weer niet. Wie weet in de verre toekomst een kale versie van ViceCity, maar binnenkort zeker niet...

There's nothing more lame than quoting yourself -Trimakassi

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shiver23
  • Registratie: Januari 2001
  • Niet online

Shiver23

Wat sta je nou te kijken!

trimakassi schreef op dinsdag 12 juli 2005 @ 14:10:
[...]

Nee ok, serieus, ik denk niet dat dit als een java app uitkomt. Voor Symbian/Windows devices zijn er wel emulatoren, maar dan moet je een smartphone hebben en dat is de k750i dan weer niet. Wie weet in de verre toekomst een kale versie van ViceCity, maar binnenkort zeker niet...
GTA van bovenaf. Dat bedoelt hij neem ik aan.
Geen idee of die komt.

PSN: Shiver23

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BeZaX
je hebt volgens mij wel van die GTA (old skool) java games.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 142659

Uhm mensen, ik heb een mooie aanbieding gevonden i.c.m. een gratis SE K750i, daar wou ik nou eindelijk dan maar is gebruik van gaan maken (had eerst niet genoeg centen :9).

Maar ik ga over ongv. 1 week op vakantie (lekker foto's maken). Maar nou ben ik dus bang dat de camera het dan begeeft, aangezien dat nu al zéér vaak is gebeurt bij mensen...
Is er dan niks vast te stellen bij de toestellen waarvan de camera het loodje heeft gelegd? Bijv. zelfde productie week? Ruige omgang? Veelvoudig gebruik van de camera?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shiver23
  • Niet online

Shiver23

Anoniem: 142659 schreef op dinsdag 12 juli 2005 @ 14:17:
Uhm mensen, ik heb een mooie aanbieding gevonden i.c.m. een gratis SE K750i, daar wou ik nou eindelijk dan maar is gebruik van gaan maken (had eerst niet genoeg centen :9).

Maar ik ga over ongv. 1 week op vakantie (lekker foto's maken). Maar nou ben ik dus bang dat de camera het dan begeeft, aangezien dat nu al zéér vaak is gebeurt bij mensen...
Is er dan niks vast te stellen bij de toestellen waarvan de camera het loodje heeft gelegd? Bijv. zelfde productie week? Ruige omgang? Veelvoudig gebruik van de camera?
Overdrijven is ook een vak. De kans dat je een probleem hebt is niet zo groot. Zou ik me niet druk om maken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Priet
  • Laatst online: 06-07 20:31

Priet

To boldly do what no one has..

Is bij jullie het stereo-ontvangst van de radio ook zo slecht? Ik kan bijna geen stereo ontvangen, wel RDS, maar het blijft mono...

De drie pinnetjes aan de rechterkant van de connector zitten er bij mij ook niet op, hoort dat? Het begint zeg maar bij het verhoogde pinnetje. Is dat normaal of is dat de reden van de slechte ontvangst?

"If you see a light at the end of a wormhole, it's probably a photon torpedo!"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BeZaX
Priet schreef op dinsdag 12 juli 2005 @ 14:22:
De drie pinnetjes aan de rechterkant van de connector zitten er bij mij ook niet op, hoort dat? Het begint zeg maar bij het verhoogde pinnetje. Is dat normaal of is dat de reden van de slechte ontvangst?
Is normaal... ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rezyek
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 20-11-2023
Camera hiero ook kaduuk. Zodra ik de camera openschuif dan zie ik heel even de zoeker en die springt dan meteen weer weg. Dynafix heeft het druk ... 10 werkdagen zeggen ze!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bosmonster
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 06-07 01:58

Bosmonster

*zucht*

Brammel schreef op dinsdag 12 juli 2005 @ 13:21:
[...]

Heb vanochtend (half 11) gebeld, en ze zouden me terug bellen om te laten wieten hoe het nu precies zit. Heb nog steeds niets gehoord. Dit schiet zo natuurlijk niet op. Vorige week donderdag belde ik al ff naar rax, en die vertelde me dat ze hem vrij snel (een paar dagen) konden leveren. Maar als dit zo door gaat heb ik hem niet voor ik op vakantie ga. Denk dat ik vanmiddag nog maar eens bel...
Ik heb ze dus al gebeld een keer en toen zou die later binnen komen..

Nu zijn ze telefonisch niet eens meer bereikbaar..

GVD wat heb ik een hekel aan sommige internetshops... RAX is er daar nu een van..

Na X keer eindelijk kunnen bereiken... goh.. wordt weer paar dagen later...

[ Voor 6% gewijzigd door Bosmonster op 12-07-2005 15:10 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tobiaz
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 21-01-2023

Tobiaz

Ondertitel

Tobiaz schreef op dinsdag 12 juli 2005 @ 14:02:
iedere keer als ik mijn k750i uitzet en weer aazet moet ik de sms berichten weer configureren!
heb de 1e software updeet erop
had het in een ander deeltje ook al gevraagd maar ben ik de enige met deze bug?

Onder een steen geleefd dan maar ;-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shiver23
  • Niet online

Shiver23

Tobiaz schreef op dinsdag 12 juli 2005 @ 15:23:
[...]

had het in een ander deeltje ook al gevraagd maar ben ik de enige met deze bug?
Ligt waarschijnlijk aan je Simkaart.
De instellingen kunnen niet opgeslagen worden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dacide
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 17-10-2024
Beste forumleden,

Mijn abbonnement loopt over 2 maanden af en wil deze graag verlengen (en dus nieuwe gsm krijgen).

Heb momenteel die T610 van S-E. Bevalt me prima hoor en zie ook geen reden waarom ik zou overstappen naar een ander merk.

Is die gsm van dit topic op dit moment nog steeds een topdingetje? Of begint ie alweer te verouderen. (ik heb me de laatste 2 jaar niet meer bezig gehouden met mobiles)

Sorry als ik hier domme vraag aant het stellen ben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vanpeltje
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 04-10-2022
kijk maar eens naar de Sony Ericsson W800i (K750i blijft cooler omdat ie zwart is 8) )

vanpeltje

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bosmonster

Bosmonster

*zucht*

Verouderd is die in ieder geval niet. Het is een van de nieuwste modellen die ook daadwerkelijk beschikbaar is (in tegenstelling tot bijvoorbeeld de W800i :P).

Imho een van de betere telefoons van het moment. Had eerst een Samsung D500, maar dan is dit toch wel even andere klasse. Alleen jammer dat het zo'n standaard vierkant ontwerp is :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dacide
Hmm, lijkt me idd een beetje een nieuwere versie van die 750i, nietwaar?

MAar zoals je zegt, die zwarte is cooler :P (as if that cares ;) )

Ik wacht nog even af of telfort die w800 ook in hun assortiment stopt... bedankt voor je tip in elk geval.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dacide
Bosmonster schreef op dinsdag 12 juli 2005 @ 16:18:
Alleen jammer dat het zo'n standaard vierkant ontwerp is :)
Dit vind ik dus het meest geweldige van die hele telefoon. :)

i'm loving it.....

Ben zowieso allergisch voor klepjes.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vanpeltje
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 04-10-2022
Anoniem: 145909 schreef op dinsdag 12 juli 2005 @ 12:22:
[...]

zie startpost... :O

Ben even creatief met 3D bezig geweest!

Klik voor de grotere versie

Hij is nog niet klaar zoals je ziet maar wat vinden jullie ervan? Wat kan beter?
creatief hoor, zo'n leeg vlak :P

vanpeltje

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheFruitNerd
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 06:33

TheFruitNerd

iets met fruit

Wat ik je brom :7

offtopic:
Ik moet mijn icon nog even aanpassen :P - en gefixt

[ Voor 5% gewijzigd door TheFruitNerd op 12-07-2005 16:54 ]

- B.L.A.A.T. -

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 145909

Topicstarter
vanpeltje schreef op dinsdag 12 juli 2005 @ 16:31:
[...]

creatief hoor, zo'n leeg vlak :P
:*)

offtopic:
server ligt effe plat 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 144053

trimakassi schreef op dinsdag 12 juli 2005 @ 14:10:
[...]

ik bedoel idd de oudere GTA, bijvoorbeeld de eerste, die zou er toch wel op kunnen lijkt me?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bosmonster

Bosmonster

*zucht*

Dacide schreef op dinsdag 12 juli 2005 @ 16:19:
[...]

Dit vind ik dus het meest geweldige van die hele telefoon. :)

i'm loving it.....

Ben zowieso allergisch voor klepjes.
Ik heb de knopjes graag afgeschermd, zodat ik niet met keylocks enzo hoef te prutsen. Ook met opnemen is het eenvoudiger (gewoon klap/schuif, staat stoer ook :P) en doordat het uitklapt/schuift is de telefoon bij bellen langer en heb je dus niet alleen een ding aan je oor, maar ook in de buurt van je mond. Dat is zeker als je in luidruchtige omgevingen zit, of niet zo hard kunt praten een stuk handiger.

Maar goed.. heb nu clamshells, schuif en gewoon gehad. Het schuiven (vooral de D500) werkt echt perfect.

Maar ach.. tis maar kleinigheidje :) Deze heeft tenminste radio en uitbreidbaar geheugen. En dat vond ik toch wel even wat belangrijker.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BlackiE1982
Ik heb sind begin het weekend mijn k750i. _/-\o_ Hier stond de ouwste firmware op.
Ik heb toen in het weekend maar meteen de nieuwste firmware R1L002 erop gezet. maar er zijn wel een paar punten die NIET zijn veranderd;
MP3's en radio worden nu even hard afgespeeld.
Spraakbesturing verbeterd, er komt nu ook een toon waarna je in kan spreken.

De andere punten kan ik wel vinden. Hoe kan dit?

Leeg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dacide
Heeft iemand enig idee op welke termijn een aanbieder als telfort die w800 zal aanbieden?

(heb nog geen reaktie vn hun gehad).... volgens mij kan zoeits best wel een tijdje duren, niet?

edit:

Het kopje "binnekort leverbaar" staat niet op telfort-site maar op S-Esite. Dus wanneer komt die gsm uberhaubt uit.

[ Voor 27% gewijzigd door Dacide op 12-07-2005 16:55 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Ik heb een kpn mobiel 20 abbonement, eigelijk geen idee hoeveel ik kan sms-en/bellen :D
Is er een manier om het tegoed op te vragen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Dacide schreef op dinsdag 12 juli 2005 @ 16:45:
*knip*

edit:

Het kopje "binnekort leverbaar" staat niet op telfort-site maar op S-Esite. Dus wanneer komt die gsm uberhaubt uit.
Het schijnt dat de W800 ergens medio augustus uitkomt. Moet het zelf allemaal nog zien, maar SE kennende houden ze zich nog wel redelijk aan de data.....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dacide
hmmz,
Dan ga ik nu bij deze mijn abbonnement verlengen en lekker genieten van die K750i die ik dan krijg :)

Bedankt voor jullie info jongens.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BeZaX
Anoniem: 140386 schreef op dinsdag 12 juli 2005 @ 17:08:
Ik heb een kpn mobiel 20 abbonement, eigelijk geen idee hoeveel ik kan sms-en/bellen :D
Is er een manier om het tegoed op te vragen?
Beetje offtopic... als het goed is heb je 125 belminuten of 250 SMSjes. Saldo vraag je op door: SALDO te SMSen naar 1244. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dacide
yes yes.... krijg binnen twee weken de k750i :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ginz
  • Laatst online: 04-07 15:24

Ginz

Trek Superfly 5 powered

Nope, dat is met Hi € 20

Silentgear heeft het over een Mobiel 20, dat is iets anders... Maar dat had hij zelf natuurlijk ook aan de klantenservice kunnen vragen, of aan degene bij wie hij dat abonnement heeft aangesloten.

[ Voor 4% gewijzigd door Ginz op 12-07-2005 18:59 ]

"It's nice to be important, but it's more important to be nice"
-
"You like it now, but you'll learn to love it later"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 149122

weet iemamd of er ook een soort route 66 op je k750 is

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 98248

Anoniem: 149122 schreef op dinsdag 12 juli 2005 @ 17:43:
weet iemamd of er ook een soort route 66 op je k750 is
Nee, ze zijn wel bezig met een bluetooth API voor java waarmee dit in de toekomst mogelijk wordt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Euc-
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 05-03-2013
Bij mij wilt het updaten van de firmware maar niet lukken, heb alles geinstalleerd en gedaan, maar het wilt gewoon niet. Heb hem nu sinds gisteren. Ik kom niet verder als dat scherm waar die zegt dat ik de stekker uit de telefoon moet halen, de telefoon uit moet schakelen, 20 seconden moet wachten, op de c moet drukken en dan de stekker er weer in. Als ik dan de stekker erin doe vraagt ie mijn pincode, en start hij verder gewoon normaal op. Wat te doen?

Verder geen problemen mee gehad, gewoon een erg fijn telefoontje. Jammer dat de bijgeleverde software erg klote is.

Heuj!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 148666

heej

ik heb um eindelijk!!

alleen een paar vraagjes..

als ik gewoon filmpjes van de pc naar de mobiel wil sturen doet ie dat wel, maar ik kan ze niet bekijken!!!???? Hoe kan dat??

En ik probeerde net de update te doen... mobiel stond uit drukte de c knop in kabel erin maar er gebeurde niets, mobiel ging aan en vroeg om pincode???? hoe los ik dit op??
bvd Bram

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Euc-
Ik heb hetzelfde Bril :) We wachten af!

Wat de filmpjes betreft: het moet MP4 of 3pg zijn, anders werk thet niet :)

Heuj!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 148666

Euc- schreef op dinsdag 12 juli 2005 @ 18:04:
Ik heb hetzelfde Bril :) We wachten af!

Wat de filmpjes betreft: het moet MP4 of 3pg zijn, anders werk thet niet :)
hmmm heb een programmaatje gevonden op internet die het om kan zetten schijnbaar... als het lukt dan zet ik de link er wel op..

thnx alvast

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dacide
Ginz schreef op dinsdag 12 juli 2005 @ 17:27:
Nope, dat is met Hi € 20

Dacide heeft het over een Mobiel 20, dat is iets anders... Maar dat had hij zelf natuurlijk ook aan de klantenservice kunnen vragen, of aan degene bij wie hij dat abonnement heeft aangesloten.
Je verward mij met iemand anders volgens mij :S

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mad_dog
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 08-06 12:26
toch jammer dat je de tmobile uitvoering niet kan updaten :(
Verder ben ik al 3,5 week erg blij met dit toestel. Doet alles wat je zou willen, en die fotos zijn om :9~

Acties:
  • 0 Henk 'm!

BeZaX schreef op dinsdag 12 juli 2005 @ 17:16:
[...]

Beetje offtopic... als het goed is heb je 125 belminuten of 250 SMSjes. Saldo vraag je op door: SALDO te SMSen naar 1244. ;)
Mja heb na wat zoekwerk het eindelijk gevonden.

Ik betaal 20 euro per maand, bellen kost 20 cent en sms-en 20 cent.

100 smsjes of 100 belminuten dus.

Dat saldo sms-en naar 1244 werkt trouwens niet..

Ik las btw ergens in dit topic dat de foto kwaliteit na de firmware update minder was geworden, voor mijn gevoel is die alleen maar beter geworden, kwaliteit is echt geniaal!

[ Voor 17% gewijzigd door Anoniem: 140386 op 12-07-2005 18:30 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Speedy-Andre

Speedy-Andre

Sony ZL, XA, Nokia XR20

Brammel schreef op dinsdag 12 juli 2005 @ 13:21:
[...]

Ik haalde hem bij one2remember.nl, maar inmiddels heeft ie ze ook niet meer op voorraad, ik heb dus geluk gehad :9
De totaalprijs is iig interessant, voor €95,17 krijg je hem thuisbezorgd en ik vind de afhandeling netjes (snel mailtjes als de bestelstatus is veranderd).
Hij levert geen adapter mee voor MS, maar die had ik al bij de K750i gekregen ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Euc-
Wat betreft die prijzen: ik betaal voor een Hi 20 abo 20 euro in de maand, waarvoor ik 125 belminuten OF 250 smsjes krijg, dus per smsje gaat er een halve minuut af. Je kunt op de hi site je saldo zien, maar dat is niet helemaal nauwkeurig (volgens de verkoper van t for telecom gisteren)

De tarieven: http://www.hi.nl/hishop/kies_profabo.asp

[ Voor 10% gewijzigd door Euc- op 12-07-2005 18:43 ]

Heuj!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Euc-
Nou, je moet je dus aanmelden via de Hi site, en dan zou je naar je online rekening moeten kunnen. Dit krijg je niet te zien, wel dit:
Vanwege een technische storing kunnen uw gegevens nu niet opgehaald worden, probeert u het later nog eens.
Error occured while logging in.
Laten we hopen dat dat niet standaard gaat worden :D

Heuj!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ginz
  • Laatst online: 04-07 15:24

Ginz

Trek Superfly 5 powered

Dacide schreef op dinsdag 12 juli 2005 @ 18:19:
[...]

Je verward mij met iemand anders volgens mij :S
Sorry, verwarde jou met Silentgear

"It's nice to be important, but it's more important to be nice"
-
"You like it now, but you'll learn to love it later"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Euc- schreef op dinsdag 12 juli 2005 @ 17:59:
Bij mij wilt het updaten van de firmware maar niet lukken, heb alles geinstalleerd en gedaan, maar het wilt gewoon niet. Heb hem nu sinds gisteren. Ik kom niet verder als dat scherm waar die zegt dat ik de stekker uit de telefoon moet halen, de telefoon uit moet schakelen, 20 seconden moet wachten, op de c moet drukken en dan de stekker er weer in. Als ik dan de stekker erin doe vraagt ie mijn pincode, en start hij verder gewoon normaal op. Wat te doen?

Verder geen problemen mee gehad, gewoon een erg fijn telefoontje. Jammer dat de bijgeleverde software erg klote is.
Gebruik je firefox? Ik had precies hetzelfde als jou, ben er ook een hele middag mee aan het kloten geweest, toen ik het in internet explorer probeerde was het in één keer goed!

[ Voor 97% gewijzigd door Anoniem: 140386 op 12-07-2005 20:23 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 68225

Euc- schreef op dinsdag 12 juli 2005 @ 17:59:

Het is al 40x gezegd.. maargoed, het maakt niets uit :9

Als hij aanspringt zijn er 2 opties.
Optie 1 is dat hij op dat moment om die driver gaat zeuren (die flash driver). Mocht hij dit doen, zorg gewoon dat je die goed installeerd (let ff niet op je gsm) De driver kon je hier downloaden. Installeer deze goed. Als je dit hebt gedaan doe je de procedure opnieuw. Dus start de update service op internet gewoon opnieuw. Als je aankomt waar je je telefoon uit moet zetten, laat je hem gewoon 1 minuut uitstaan weet je zeker dat het lang genoeg is (die 20seconde is namelijk echt geen onzin, dat is nodig!!)
Vervolgens druk de 'c' toets in, houd deze ingeduwt!!! en plug de usb kabel erin. houd nog steeds de 'c' toets ingeduwt. Nu moet hij wel verder gaan..

Mocht dit niet het geval zijn, dan heb je pech :) dan weet ik het ook niet..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Euc-
Alles precies gedaan zoals je zegt, 1 minuut gewacht, geen firefox gebruikt, het mocht allemaal niet baten..

Heuj!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Euc-
Trouwens even iets anders tussendoor, welk bluetooth usb dingetje kan ik het beste kopen? Voor connectiviteit met de pc dus, en dat ik alles kan besturen etc :)

Heuj!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Speedy-Andre

Speedy-Andre

Sony ZL, XA, Nokia XR20

Euc- schreef op dinsdag 12 juli 2005 @ 19:43:
Trouwens even iets anders tussendoor, welk bluetooth usb dingetje kan ik het beste kopen? Voor connectiviteit met de pc dus, en dat ik alles kan besturen etc :)
Zoek naar een model met 100m bereik, klasse 1 heet dat :)
Voorbeeldjes kun je hier vinden.
Ook belangrijk is welke 'services' hij ondersteunt, voor mobieltjes is een seriële verbinding, audio gateway, headset en noem maar op erg prettig, zie illustratie.

Afbeeldingslocatie: http://home.zonnet.nl/highend/btservices.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Euc-
Heb je ook nog bepaalde merken en types waarvan je zegt DIE kun je het beste nemen? (onder de 30 euro)

Heuj!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ck2000nl
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 14-04 14:49
Belkin, Sweex, sitecom, MSI? Ik gebruik trouwens de BT van mijn Logitech Dinovo desktop :Y)

| Sony VAIO Pro 13" 8GB 256GB ssd Windows 8 |

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BeZaX
Ik heb die van Sweex (Class 2 = 10m) voor 18,95 euro. Class 1(= 100m) vond ik een beetje overbodig.
Pagina: 1 ... 4 ... 13 Laatste

Dit topic is gesloten.