Ik blijf met het probleem zitten dat ik mijn telefoon maar eenmaal in de
Windows verkenner kan zien?? Nog niemand een oplossing??
Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.
Is dat een probleem danKrivas schreef op maandag 11 juli 2005 @ 21:55:
Ik blijf met het probleem zitten dat ik mijn telefoon maar eenmaal in de
PVoutput 2x Toshiba Daiseikai 8 3,5kW, SWW Atlantic Explorer V3 200l. Gasloos aug 2016, 8620Wp, Monoblock Panasonic J 7kW
Ja.. betere kwaliteit mp3's gebruiken..Christiano007 schreef op maandag 11 juli 2005 @ 21:17:
Iemand nog een idee hoe je de kwaliteit van je mp3 ringtone beter kan maken? Als je hem gewoon afspeelt via de speaker is alles gewoon goed, maar als je het volume gaat aanpassen dan klinkt het toch gewoon matig
Sony A6700 - 10-18 F4 - 18-50 F2.8 - 24 F1.8 - 56 F1.4 - 70-350G
Laat ik het anders zeggen, als je een mp3 gewoon afspeelt is alles gewoon goed, maar als je het als ringtone doet, en dan afluisterd is het een stuk minder, stoor ik me enorm aan.RobbieB schreef op maandag 11 juli 2005 @ 22:46:
[...]
Ja.. betere kwaliteit mp3's gebruiken..
Ik heb nergens last van.. zelfs op 8 zijn ze nog helder en duidelijk.. kortom.. wav'jes gebruiken of betere kwaliteit mp3's..
Ter land, ter zee en in de kroeg
Anoniem: 127291
ik zit nog maar een kwartietje te kijken en ben het al 2 keer tegengekomen:PJewie schreef op maandag 11 juli 2005 @ 14:06:
Hallo,
Ik ben al de vijf delen van dit topic aan het doorlopen, maar vraag me nog steeds af of bij het toestel een USB-datakabel wordt bijgeleverd. Zo nee, weet iemand waar deze het goedkoopst te krijgen zijn?
Anyhoe.. ik denk toch echt dat het dan aan je mp3 ligt, want bij mij klinken ze gewoon 'redelijk'. Niet perfect, maar dat kan natuurlijk ook niet.. Het is geen Bose-box die erin zit..Christiano007 schreef op maandag 11 juli 2005 @ 22:50:
[...]
Laat ik het anders zeggen, als je een mp3 gewoon afspeelt is alles gewoon goed, maar als je het als ringtone doet, en dan afluisterd is het een stuk minder, stoor ik me enorm aan.
Sony A6700 - 10-18 F4 - 18-50 F2.8 - 24 F1.8 - 56 F1.4 - 70-350G
Anoniem: 144894
| www.everythingisspiritual.com | www.mosaic.org |
Ik bedoel eigenlijk; als ik hem loskoppel van de pc en daarna weer aankoppel,supercrazy schreef op maandag 11 juli 2005 @ 22:29:
Hoe vaak wil je hem zien dan. 1x is toch genoeg lijkt me
Anoniem: 140386
Klinkt vetAnoniem: 57639 schreef op maandag 11 juli 2005 @ 23:24:
Apple isync 2.1 voor Tiger is net uit, en nu dus ook voor de K750i
[ Voor 27% gewijzigd door Anoniem: 140386 op 11-07-2005 23:59 ]
Als je de ringtone vanaf de MS beluistert, dan heb je daar geen last van, heb ik net geprobeerd.Christiano007 schreef op maandag 11 juli 2005 @ 22:50:
[...]
Laat ik het anders zeggen, als je een mp3 gewoon afspeelt is alles gewoon goed, maar als je het als ringtone doet, en dan afluisterd is het een stuk minder, stoor ik me enorm aan.
PVoutput 2x Toshiba Daiseikai 8 3,5kW, SWW Atlantic Explorer V3 200l. Gasloos aug 2016, 8620Wp, Monoblock Panasonic J 7kW
Anoniem: 148469
Welke versie van de tig bijbels wil je lezen?whitehouse schreef op maandag 11 juli 2005 @ 23:16:
heeft iemand van jullie toevallig de bijbel als java programma'tje, zodat ik de bijbel kan lezen op mijn K750i ?
Anoniem: 143766
Daar heb ik ook last van gehad, maar op het moment dat ik in de taakbalk op "hardware veilig verwijderen", daarna de kabel eruit trok en daarna er weer instak, deedtie 't primaKrivas schreef op maandag 11 juli 2005 @ 23:18:
[...]
Ik bedoel eigenlijk; als ik hem loskoppel van de pc en daarna weer aankoppel,
kan ik hem niet meer zien in Windows verkenner. Hij staat dan wel bij apparaten-
beheer?? De nieuwste firmware staat erop. Ik heb geen SP1 of SP2. Zou het
daarmee te maken hebben???
mm..NBG ben ik tevreden mee.. (engelse King James mag ook)Speedy-Andre schreef op maandag 11 juli 2005 @ 23:38:
[...]
Welke versie van de tig bijbels wil je lezen?
Niet dat ik je kan helpen, maar er is geen 'DE' bijbel
ik had ook gewoon gebeld. Had donderdagavond besteld met vooruitbetaling en maandagochtend stond dat er ook nog steeds bij mij.Brammel schreef op maandag 11 juli 2005 @ 19:41:
Ik heb donderdag ook bij rax.nl een 1 gig kaartje gekocht, maar bij mij staat er nog steeds:
Indien u enkel deze tekst ziet staan, dan dient uw order nog te worden vrijgegeven voor verwerking. Controleert u s.v.p. op een later tijdstip voor meer informatie.
Normaal? Anders morgen toch maar ff bellen...
Anoniem: 95247
Lijkt me ook wel watwhitehouse schreef op maandag 11 juli 2005 @ 23:43:
[...]
mm..NBG ben ik tevreden mee.. (engelse King James mag ook)
Er zijn wel versies voor palm en pocketpc, maar een 'java-bijbel' (behalve die andere over java zelf danwhitehouse schreef op maandag 11 juli 2005 @ 23:43:
[...]
mm..NBG ben ik tevreden mee.. (engelse King James mag ook)
Bah, heb ik het net weer gehad na het verzenden van foto's naar mijn laptop. Weer geen shortcut menu, dat middelste knopje lijkt dan niet te werken. Bij R1J002 had ik hier geen last van, althans het trad niet op.InsjaHH schreef op zaterdag 09 juli 2005 @ 22:10:
Ik had daarnet toch iets vaags met mijn telefoon (R1L002 SE versie).
Nadat ik wat foto's had overgeheuveld via Bluetooth had ik 'm uit luiheid nog een geruime tijd aanstaan en niet key-locked. Na een klein uurtje (pak en beet) probeerde ik de shortcut-menu te bereiken (middelste knop), maar deze reageerde maar niet en er kwam dus ook geen menu tevoorschijn.
Ik kneep hem eventjes: had ik dan nu al een knopje gemold, dacht ik bij mezelf? Gelukkig deed hij het weer na een restart van de telefoon. Conclusie: waarschijnlijk een toevallig firmware bugje, maar tot zover nog niet gereproduceerd.
Zoals al eerder voorbij is gekomen (in deel 4 of 3 ofzo), zal SE hoogstwaarschijnlijk met een verlengstukje naar 3.5mm connector komen, waardoor je gewoon je favoriete dopjes kunt gaan gebruiken (finally, mijn Sharp MD-33'sRobbieB schreef op maandag 11 juli 2005 @ 22:56:
Overigens is het geluid dat uit de dopjes komt echt beroerd.. Man, deze dopjes zijn nog slechter dan de dingen die je bij een 'hakoyamitoyotahamasuki-mp3-speler' krijgt.. Hopelijk zijn degene die bij de w800 komen beter..
Zelf firmware upgraden = bye bye garantieAnoniem: 95247 schreef op maandag 11 juli 2005 @ 18:11:
[...]
Haha nou, preciesIk zal ook nog wel een postbode voor de deur krijgen dan, maar dan hebben ze pech want ik neem hem ook niet aan. 'K heb hem vanmiddag maar bij BelCompany gekocht voor 370 euri. Da's zeer netjes aangezien hij bij alle andere shops (debitel, primafoon etc) 450 euri was.
Enfin, ik = happy. Nog even 2 uurtjes opladen en dan ga ik maar meteen even de firmware upgraden.
Mssn wel, maar om het maar ff af te sluiten dan:Speedy-Andre schreef op dinsdag 12 juli 2005 @ 00:09:
[...]
Er zijn wel versies voor palm en pocketpc, maar een 'java-bijbel' (behalve die andere over java zelf dan) heb ik nog nergens gezien.
Bijbels in e-book vorm
Beetje off-topic is dit eigenlijk wel
[ Voor 23% gewijzigd door Anoniem: 95247 op 12-07-2005 00:45 ]
Hehe, dacht 't niet
Ah ok, op die manierAnoniem: 95247 schreef op dinsdag 12 juli 2005 @ 00:43:
[...]
Mssn wel, maar om het maar ff af te sluiten dan:
http://www.getjar.com/products/1008/PhoneyBible
EDIT: @SimonMc: Ik weet het. Het is allemaal goed gegaan dus geen probleem. M'n buurman is overigens directeur van Sony Ericsson hier in de buurt, dus mocht het fout gaan kon hij er ook wel iemand naar laten kijken. 't was dus niet zo'n groot risico voor me
Onder welke steen leef jij?
.... Ik weet het ook niet
Ohmbvisiontt schreef op dinsdag 12 juli 2005 @ 00:57:
[...]
Onder welke steen leef jij?SEUS is legale update hoor...
Haha, een van de comments is dat je hem niet kunt afsluiten of minimaliseren, gij zult lezen tot de batterij leeg isAnoniem: 95247 schreef op dinsdag 12 juli 2005 @ 00:43:
[...]
Mssn wel, maar om het maar ff af te sluiten dan:
http://www.getjar.com/products/1008/PhoneyBible
[ Voor 22% gewijzigd door BlackiE1982 op 12-07-2005 09:06 ]
Leeg
Ja hoor, werkt primaSpeedy-Andre schreef op dinsdag 12 juli 2005 @ 01:15:
[...]
Haha, een van de comments is dat je hem niet kunt afsluiten of minimaliseren, gij zult lezen tot de batterij leeg is![]()
Ik krijg hem wel klein of geminimaliseerd, what's the problem ....
Nee... niet via een legale manier.Anoniem: 140386 schreef op dinsdag 12 juli 2005 @ 10:58:
Is er ook een manier om dat irritante geluid bij het maken van een foto uit te zetten?
Stay far away from the TV and turn the lights on when watching this program. Mixcloud | Facebook | SHOT
Bij die van mijn zus (vodafone) is het wel mogelijk door 2 seconden het hekje in te drukken, schakelt hij over naar het vergadering profiel en hoor je geen geluid bij foto's maken. Bij kpn werkt dit alleen niet.
ja dat heb ik ook, alleen bij blijft het wit/blauw???? hoe haal je het weg??yGiDoRp schreef op dinsdag 12 juli 2005 @ 11:10:
Ik had gister iets vaags met mijn telefoon.
Nadat ik wat met FloAt's Mobile Agent had zitten rommelen was het icoontje wat het netwerk signaal aangeeft ineens niet meer transparant. Er zat een lelijk wit/blauw randje omheen.
Paar keer aan en uit gezet en wat van thema gewisseld, maar het bleef.
Toen keek ik een tijdje later en toen was hij spontaan weer transparant geworden.
Nouja, mooi dat ie weer normaal is.
Leeg
Anoniem: 145780
Instellingen > verbindingen > datacomm. > voorkeursservice > alleen GSMBlackiE1982 schreef op dinsdag 12 juli 2005 @ 11:14:
[...]
ja dat heb ik ook, alleen bij blijft het wit/blauw???? hoe haal je het weg??
ja maar als je GPRS wil gebruiken is dat niet zo handig heAnoniem: 145780 schreef op dinsdag 12 juli 2005 @ 11:18:
[...]
Instellingen > verbindingen > datacomm. > voorkeursservice > alleen GSM
https://printcraft3d.nl Protect your BMW! https://BimmerNotify.app
Anoniem: 124004
mp3DirectCut is ook een zeer handig tooltje om mp3s te knippen zonder kwaliteitsverlies (= zonder te reencoden).Anoniem: 113273 schreef op maandag 11 juli 2005 @ 20:56:
Heeft iemand een goed en simpel programma waarmee MP3's ingekort kunnen worden? Wanneer je deze alleen als ringtone gebruikt, hoeven ze natuurlijk maar 30 seconden te zijn.. Beetje zonde van de rest van het geheugen als je met de rest van het nummer toch niets doet..
Anoniem: 69526
zie startpost...Anoniem: 124004 schreef op dinsdag 12 juli 2005 @ 12:04:
btw wie weet hoe ik op een zo goedkoop mogelijke manier aan een 1gb stickie kan komen (en dan geen jat- of heling-werk natuurlijk)
Anoniem: 12019
http://www.inkoopacties.net/ia/dtmnh3hcAnoniem: 124004 schreef op dinsdag 12 juli 2005 @ 12:04:
btw wie weet hoe ik op een zo goedkoop mogelijke manier aan een 1gb stickie kan komen (en dan geen jat- of heling-werk natuurlijk)
Anoniem: 144053
Heb vanochtend (half 11) gebeld, en ze zouden me terug bellen om te laten wieten hoe het nu precies zit. Heb nog steeds niets gehoord. Dit schiet zo natuurlijk niet op. Vorige week donderdag belde ik al ff naar rax, en die vertelde me dat ze hem vrij snel (een paar dagen) konden leveren. Maar als dit zo door gaat heb ik hem niet voor ik op vakantie ga. Denk dat ik vanmiddag nog maar eens bel...PhrancK schreef op maandag 11 juli 2005 @ 23:50:
[...]
ik had ook gewoon gebeld. Had donderdagavond besteld met vooruitbetaling en maandagochtend stond dat er ook nog steeds bij mij.
Dus maar ff gebeld vanmiddag en zagen ze idd dat me geld toch wel al binnen was en binnen 3 sec gaven ze me order vrij.
ALLEEEENNN zeiden ze toen dus wel dat de leverancier een klein beetje laat was en ze volgende week vrijdag pas de 512MB binnen krijgen dus dat ik em dan zaterdag pas thuis heb.
Weer 1,5 week wachten
maar ik zou iig gewoon ff bellen
Onder een steen geleefd dan maar ;-)
Ja man, SanAndreas multiplayer!!!Tjek die shit!!!Anoniem: 144053 schreef op dinsdag 12 juli 2005 @ 13:14:
staat er bij mij ook, maar ietsjes naar onder zie je in het blauw: 'Sony Memorystick Pro Duo 1GB Voor 93,64 Euro!! ' dus dan zal dat de prijs wel zijn, anders bestel ik er ook wel een hele hoop
![]()
weet iemand of er een java versie van GTA uit is zodat ik die op mn K750 kan spelen?
There's nothing more lame than quoting yourself -Trimakassi
GTA van bovenaf. Dat bedoelt hij neem ik aan.trimakassi schreef op dinsdag 12 juli 2005 @ 14:10:
[...]
Ja man, SanAndreas multiplayer!!!Tjek die shit!!!![]()
Nee ok, serieus, ik denk niet dat dit als een java app uitkomt. Voor Symbian/Windows devices zijn er wel emulatoren, maar dan moet je een smartphone hebben en dat is de k750i dan weer niet. Wie weet in de verre toekomst een kale versie van ViceCity, maar binnenkort zeker niet...
PSN: Shiver23
Anoniem: 142659
Overdrijven is ook een vak. De kans dat je een probleem hebt is niet zo groot. Zou ik me niet druk om maken.Anoniem: 142659 schreef op dinsdag 12 juli 2005 @ 14:17:
Uhm mensen, ik heb een mooie aanbieding gevonden i.c.m. een gratis SE K750i, daar wou ik nou eindelijk dan maar is gebruik van gaan maken (had eerst niet genoeg centen).
Maar ik ga over ongv. 1 week op vakantie (lekker foto's maken). Maar nou ben ik dus bang dat de camera het dan begeeft, aangezien dat nu al zéér vaak is gebeurt bij mensen...
Is er dan niks vast te stellen bij de toestellen waarvan de camera het loodje heeft gelegd? Bijv. zelfde productie week? Ruige omgang? Veelvoudig gebruik van de camera?
"If you see a light at the end of a wormhole, it's probably a photon torpedo!"
Is normaal...Priet schreef op dinsdag 12 juli 2005 @ 14:22:
De drie pinnetjes aan de rechterkant van de connector zitten er bij mij ook niet op, hoort dat? Het begint zeg maar bij het verhoogde pinnetje. Is dat normaal of is dat de reden van de slechte ontvangst?
Ik heb ze dus al gebeld een keer en toen zou die later binnen komen..Brammel schreef op dinsdag 12 juli 2005 @ 13:21:
[...]
Heb vanochtend (half 11) gebeld, en ze zouden me terug bellen om te laten wieten hoe het nu precies zit. Heb nog steeds niets gehoord. Dit schiet zo natuurlijk niet op. Vorige week donderdag belde ik al ff naar rax, en die vertelde me dat ze hem vrij snel (een paar dagen) konden leveren. Maar als dit zo door gaat heb ik hem niet voor ik op vakantie ga. Denk dat ik vanmiddag nog maar eens bel...
[ Voor 6% gewijzigd door Bosmonster op 12-07-2005 15:10 ]
had het in een ander deeltje ook al gevraagd maar ben ik de enige met deze bug?Tobiaz schreef op dinsdag 12 juli 2005 @ 14:02:
iedere keer als ik mijn k750i uitzet en weer aazet moet ik de sms berichten weer configureren!
heb de 1e software updeet erop
Onder een steen geleefd dan maar ;-)
Ligt waarschijnlijk aan je Simkaart.Tobiaz schreef op dinsdag 12 juli 2005 @ 15:23:
[...]
had het in een ander deeltje ook al gevraagd maar ben ik de enige met deze bug?
vanpeltje
Dit vind ik dus het meest geweldige van die hele telefoon.Bosmonster schreef op dinsdag 12 juli 2005 @ 16:18:
Alleen jammer dat het zo'n standaard vierkant ontwerp is
creatief hoor, zo'n leeg vlakAnoniem: 145909 schreef op dinsdag 12 juli 2005 @ 12:22:
[...]
zie startpost...![]()
Ben even creatief met 3D bezig geweest!
Klik voor de grotere versie
Hij is nog niet klaar zoals je ziet maar wat vinden jullie ervan? Wat kan beter?
vanpeltje
Wat ik je brom
[ Voor 5% gewijzigd door TheFruitNerd op 12-07-2005 16:54 ]
- B.L.A.A.T. -
Anoniem: 144053
ik bedoel idd de oudere GTA, bijvoorbeeld de eerste, die zou er toch wel op kunnen lijkt me?trimakassi schreef op dinsdag 12 juli 2005 @ 14:10:
[...]
Ja man, SanAndreas multiplayer!!!Tjek die shit!!!![]()
Nee ok, serieus, ik denk niet dat dit als een java app uitkomt. Voor Symbian/Windows devices zijn er wel emulatoren, maar dan moet je een smartphone hebben en dat is de k750i dan weer niet. Wie weet in de verre toekomst een kale versie van ViceCity, maar binnenkort zeker niet...
Ik heb de knopjes graag afgeschermd, zodat ik niet met keylocks enzo hoef te prutsen. Ook met opnemen is het eenvoudiger (gewoon klap/schuif, staat stoer ookDacide schreef op dinsdag 12 juli 2005 @ 16:19:
[...]
Dit vind ik dus het meest geweldige van die hele telefoon.
i'm loving it.....
Ben zowieso allergisch voor klepjes.
Leeg
[ Voor 27% gewijzigd door Dacide op 12-07-2005 16:55 ]
Het schijnt dat de W800 ergens medio augustus uitkomt. Moet het zelf allemaal nog zien, maar SE kennende houden ze zich nog wel redelijk aan de data.....Dacide schreef op dinsdag 12 juli 2005 @ 16:45:
*knip*
edit:
Het kopje "binnekort leverbaar" staat niet op telfort-site maar op S-Esite. Dus wanneer komt die gsm uberhaubt uit.
Beetje offtopic... als het goed is heb je 125 belminuten of 250 SMSjes. Saldo vraag je op door: SALDO te SMSen naar 1244.Anoniem: 140386 schreef op dinsdag 12 juli 2005 @ 17:08:
Ik heb een kpn mobiel 20 abbonement, eigelijk geen idee hoeveel ik kan sms-en/bellen![]()
Is er een manier om het tegoed op te vragen?
[ Voor 4% gewijzigd door Ginz op 12-07-2005 18:59 ]
"It's nice to be important, but it's more important to be nice"
-
"You like it now, but you'll learn to love it later"
Anoniem: 98248
Nee, ze zijn wel bezig met een bluetooth API voor java waarmee dit in de toekomst mogelijk wordt.Anoniem: 149122 schreef op dinsdag 12 juli 2005 @ 17:43:
weet iemamd of er ook een soort route 66 op je k750 is
Heuj!
Anoniem: 148666
Heuj!
Anoniem: 148666
hmmm heb een programmaatje gevonden op internet die het om kan zetten schijnbaar... als het lukt dan zet ik de link er wel op..Euc- schreef op dinsdag 12 juli 2005 @ 18:04:
Ik heb hetzelfde BrilWe wachten af!
Wat de filmpjes betreft: het moet MP4 of 3pg zijn, anders werk thet niet
Je verward mij met iemand anders volgens mijGinz schreef op dinsdag 12 juli 2005 @ 17:27:
Nope, dat is met Hi € 20
Dacide heeft het over een Mobiel 20, dat is iets anders... Maar dat had hij zelf natuurlijk ook aan de klantenservice kunnen vragen, of aan degene bij wie hij dat abonnement heeft aangesloten.
Mja heb na wat zoekwerk het eindelijk gevonden.BeZaX schreef op dinsdag 12 juli 2005 @ 17:16:
[...]
Beetje offtopic... als het goed is heb je 125 belminuten of 250 SMSjes. Saldo vraag je op door: SALDO te SMSen naar 1244.
[ Voor 17% gewijzigd door Anoniem: 140386 op 12-07-2005 18:30 ]
Ik haalde hem bij one2remember.nl, maar inmiddels heeft ie ze ook niet meer op voorraad, ik heb dus geluk gehadBrammel schreef op dinsdag 12 juli 2005 @ 13:21:
[...]
Heb vanochtend (half 11) gebeld, en ze zouden me terug bellen om te laten wieten hoe het nu precies zit. Heb nog steeds niets gehoord. Dit schiet zo natuurlijk niet op. Vorige week donderdag belde ik al ff naar rax, en die vertelde me dat ze hem vrij snel (een paar dagen) konden leveren. Maar als dit zo door gaat heb ik hem niet voor ik op vakantie ga. Denk dat ik vanmiddag nog maar eens bel...
[ Voor 10% gewijzigd door Euc- op 12-07-2005 18:43 ]
Heuj!
Laten we hopen dat dat niet standaard gaat wordenVanwege een technische storing kunnen uw gegevens nu niet opgehaald worden, probeert u het later nog eens.
Error occured while logging in.
Heuj!
Sorry, verwarde jou met Silentgear
"It's nice to be important, but it's more important to be nice"
-
"You like it now, but you'll learn to love it later"
Gebruik je firefox? Ik had precies hetzelfde als jou, ben er ook een hele middag mee aan het kloten geweest, toen ik het in internet explorer probeerde was het in één keer goed!Euc- schreef op dinsdag 12 juli 2005 @ 17:59:
Bij mij wilt het updaten van de firmware maar niet lukken, heb alles geinstalleerd en gedaan, maar het wilt gewoon niet. Heb hem nu sinds gisteren. Ik kom niet verder als dat scherm waar die zegt dat ik de stekker uit de telefoon moet halen, de telefoon uit moet schakelen, 20 seconden moet wachten, op de c moet drukken en dan de stekker er weer in. Als ik dan de stekker erin doe vraagt ie mijn pincode, en start hij verder gewoon normaal op. Wat te doen?
Verder geen problemen mee gehad, gewoon een erg fijn telefoontje. Jammer dat de bijgeleverde software erg klote is.
[ Voor 97% gewijzigd door Anoniem: 140386 op 12-07-2005 20:23 ]
Anoniem: 68225
Het is al 40x gezegd.. maargoed, het maakt niets uitEuc- schreef op dinsdag 12 juli 2005 @ 17:59:
Bij mij wilt het updaten van de firmware maar niet lukken, heb alles geinstalleerd en gedaan, maar het wilt gewoon niet. Heb hem nu sinds gisteren. Ik kom niet verder als dat scherm waar die zegt dat ik de stekker uit de telefoon moet halen, de telefoon uit moet schakelen, 20 seconden moet wachten, op de c moet drukken en dan de stekker er weer in. Als ik dan de stekker erin doe vraagt ie mijn pincode, en start hij verder gewoon normaal op. Wat te doen?
Verder geen problemen mee gehad, gewoon een erg fijn telefoontje. Jammer dat de bijgeleverde software erg klote is.
Heuj!
Zoek naar een model met 100m bereik, klasse 1 heet datEuc- schreef op dinsdag 12 juli 2005 @ 19:43:
Trouwens even iets anders tussendoor, welk bluetooth usb dingetje kan ik het beste kopen? Voor connectiviteit met de pc dus, en dat ik alles kan besturen etc
Heuj!
| Sony VAIO Pro 13" 8GB 256GB ssd Windows 8 |
Dit topic is gesloten.
Apple iPhone 16e LG OLED evo G5 Google Pixel 10 Samsung Galaxy S25 Star Wars: Outlaws Nintendo Switch 2 Apple AirPods Pro (2e generatie) Sony PlayStation 5 Pro
Tweakers is onderdeel van
DPG Media B.V.
Alle rechten voorbehouden - Auteursrecht © 1998 - 2025
•
Hosting door TrueFullstaq