PVoutput 2x Toshiba Daiseikai 8 3,5kW, SWW Atlantic Explorer V3 200l. Gasloos aug 2016, 8620Wp, Monoblock Panasonic J 7kW
Anoniem: 95406
totaal mee eens.Anoniem: 122850 schreef op vrijdag 08 juli 2005 @ 18:54:
[...]
Denk dat ie doelt op 1337 -->
Hacker "taal" voor leet, of elite. Afgestamd van 31337 "eleet"
Meestal gebruikt door 'noobs' die op 1 of andere manier het 'cool' vinden
om op deze manier te spreken...Of een 'echte' die het gebruikt als
parodie op mensen hierboven genoemd
hij is een van beide.
welke...
enfin.
ik had in totaal een ( 1 ) vastloper met eerste software, na update geen (update zonder vlekken).
(wk 22, sp1)
de mannen van SESP bellen me zodra ze de nieuwste versie vd update gefixt hebben, dan kachel ik daarheen en 'n kwartiertje later hoop ik op minder camera-herrie.
Nadat ik wat foto's had overgeheuveld via Bluetooth had ik 'm uit luiheid nog een geruime tijd aanstaan en niet key-locked. Na een klein uurtje (pak en beet) probeerde ik de shortcut-menu te bereiken (middelste knop), maar deze reageerde maar niet en er kwam dus ook geen menu tevoorschijn.
Ik kneep hem eventjes: had ik dan nu al een knopje gemold, dacht ik bij mezelf? Gelukkig deed hij het weer na een restart van de telefoon. Conclusie: waarschijnlijk een toevallig firmware bugje, maar tot zover nog niet gereproduceerd.
Anoniem: 102532
Zoiets heb ik ook al gehad.. ik wilde 's nachts een smsje lezen, alleen kon ik niet meer naar beneden..InsjaHH schreef op zaterdag 09 juli 2005 @ 22:10:
Ik had daarnet toch iets vaags met mijn telefoon (R1L002 SE versie).
Nadat ik wat foto's had overgeheuveld via Bluetooth had ik 'm uit luiheid nog een geruime tijd aanstaan en niet key-locked. Na een klein uurtje (pak en beet) probeerde ik de shortcut-menu te bereiken (middelste knop), maar deze reageerde maar niet en er kwam dus ook geen menu tevoorschijn.
Ik kneep hem eventjes: had ik dan nu al een knopje gemold, dacht ik bij mezelf? Gelukkig deed hij het weer na een restart van de telefoon. Conclusie: waarschijnlijk een toevallig firmware bugje, maar tot zover nog niet gereproduceerd.
Nadat ik heb opnieuw aan had gezet deed alles 't weer
Anoniem: 140386
De stappen op de site gaan goed, dan start hij dat Sony Ericsson Update Service gaval. Daar staan een aantal instructies die je moet volgen;
- Usb kabel uit de telefoon halen
- Telefoon uitzetten
- Na 20 seconden de "C" knop ingedrukt houden en de kabel weer aan sluiten.
Wanneer ik dit doe start de telefoon zich vanzelf op (en verschijnt een nieuw window van de geheugenkaaart ofzo), vraagt de mobiel om de pin-code. en hierna gebeurd er bij mij niets?
[ Voor 9% gewijzigd door Anoniem: 140386 op 09-07-2005 22:55 ]
Ik heb nog de eerste firmware en een toestel van week 23, voorlopig hou ik het zo want hij is erg stabiel, volgende week m'n nog te ontvangen Sony 1GB duo pro stickje eens proberen
[ Voor 16% gewijzigd door Speedy-Andre op 09-07-2005 22:56 . Reden: typo's ]
PVoutput 2x Toshiba Daiseikai 8 3,5kW, SWW Atlantic Explorer V3 200l. Gasloos aug 2016, 8620Wp, Monoblock Panasonic J 7kW
Dit had ik met mijn gloednieuwe ook, daarna nog een keer geprobeerd en toen werkte hij super, maar volgens mij moet je de c-knop wel láng inhouden.Anoniem: 140386 schreef op zaterdag 09 juli 2005 @ 22:53:
Pff het lukt me niet om de nieuwe firmware te installeren.
De stappen op de site gaan goed, dan start hij dat Sony Ericsson Update Service gaval. Daar staan een aantal instructies die je moet volgen;
- Usb kabel uit de telefoon halen
- Telefoon uitzetten
- Na 20 seconden de "C" knop ingedrukt houden en de kabel weer aan sluiten.
Wanneer ik dit doe start de telefoon zich vanzelf op (en verschijnt een nieuw window van de geheugenkaaart ofzo), vraagt de mobiel om de pin-code. en hierna gebeurd er bij mij niets?
Heeft ook een computer!
Ik heb hem ingedrukt tot het pin-code scherm verschijnt, langer kan niet lijkt me:xBertus schreef op zaterdag 09 juli 2005 @ 22:58:
[...]
Dit had ik met mijn gloednieuwe ook, daarna nog een keer geprobeerd en toen werkte hij super, maar volgens mij moet je de c-knop wel láng inhouden.
Zo te zien haal je de usbkabel uit de telefoon, als je hem uit je pc haalt i.p.v. uit de telefoon, dan gaat het beterAnoniem: 140386 schreef op zaterdag 09 juli 2005 @ 23:00:
[...]
Ik heb hem ingedrukt tot het pin-code scherm verschijnt, langer kan niet lijkt me:x
Foon aan zetten en C indrukken terwijl de usbkabel erin zit betekent 'flash prodedure starten'
C toets indrukken VOORdat ik de usb kabel weer aansluit?
jaAnoniem: 140386 schreef op zaterdag 09 juli 2005 @ 23:25:
Maar als ik hem weer aansluit gaat de telefoon automatisch aan en verschijnt dat scherm van windows xp, dat hij een externe geheugen ding ofzo heeft gevonden, en dan kan ik daar in bladeren.
C toets indrukken VOORdat ik de usb kabel weer aansluit?
Heeft ook een computer!
Volgens mij foon aan zetten terwijl je op C drukt en de usbkabel erin zit en later pas usbkabel in de pc pluggen, anders is de foon nog niet klaar voor de flash en krijg je idd dat browse scherm.
Naast de gewone usb driver heb je de update driver nodig om te kunnen flashen ....
Anders ff in een andere usbpoort van je pc prikken, dat helpt soms ook
Rechterklik > Installeren?
Geeft weinig effect, wil nog steeds niet.
[ Voor 109% gewijzigd door Anoniem: 140386 op 10-07-2005 00:25 ]
Deze kun je met rechter muisknop op de .inf (eerst ff unzippen) installeren.
Ik heb zelf nog geen update uitgevoerd (m.i. niet nodig) btw ....
Ik doe het volgens mij op de goeie manier, de telefoon gaat alleen vanzelf aan ik hoor een aantal keren "kudung kedugn", windows geluidje voor nieuwe apparaat aangesloten.
En hierna gebeurd er helemaal niets..
Heeft ook een computer!
Heeft het dan gevolgen op de batterij als je hem 3x laat leeglopen en daarna weer laat opladen?Ginz schreef op zaterdag 09 juli 2005 @ 20:20:
[...]
Dan hebben die 'experts' het fout.....
Ik vraag me af welke fundering die 'experts' gebruiken? Ik heb namelijk een hele sterke fundering, die mij het tegendeel (min of meer) bewijst. Deze website lijkt mij een zeer solide onderbouwing.
www.batteryuniversity.com
Ga daar maar eerst eens kijken, dan kan jij die 'experts' het vertellen hoe het echt zit.
helpt ook nietBeZaX schreef op zondag 10 juli 2005 @ 09:25:
Verbinding is dus goed... houd de "c"eens een minuut ingedrukt.
En de telefoon ook niet aanzetten ofzo daarna... gewoon de instructies volgen.. (en die zeggen toch niet dat je hem aan moet zetten?)
Als je de normale USB shit krijgt (removable harddisk, memorycard, etc) heb je dit dus niet goed gedaan.. Want die krijg je als je hem normaal aansluit.1. Download the zip file to your computer. Remember where you put it.
2. Unzip the file to a temporary folder.
3. Turn off your phone.
4. Connect the USB cable to the PC but not to the phone.
5. Hold down the 'c'-key and connect your phone to the USB cable.
6. This will start the Windows Found New hardware wizard that will be used during the installation.
7. Follow the instructions in the wizard; choose to "Install from a list ..", then press "Next".
8. Browse to the temporary folder created under step 2 above to point to the driver to install, then press "Next".
9. When the driver is installed, press "Finish".
Sluit je hem aan als die uitstaat met C ingedrukt (dit activeert alleen het flash-update gedeelte van de telefoon) krijg je ook alleen die als gevonden hardware.
Als er niks gebeurt kun je de volgende dingen doen:
- Kijk eerst of die dus goed is gevonden. Krijg je de normale USB shit van de telefoon? Dan heb je hem niet goed aangesloten.
- Heb je die niet, dan is er waarschijnlijk voorheen iets fout gegaan met installeren van de driver. Ga naar device manager (apparaatbeheer ofzo) en installeer de driver opnieuw van daar.
[ Voor 29% gewijzigd door Bosmonster op 10-07-2005 12:39 ]
vergeet ut maar ik hou hem toch maar,jefjef schreef op vrijdag 08 juli 2005 @ 18:17:
ik krijg een beetje genoeg van mijn K750i, na de eerste fw upgrade bleef het menu maar op engels staan en was niet te veranderen. ben toen naar een SESP gegaan en deze hebben nogmaal 3 keer een FW upgrade uitgevoerd met hetzelfde uitkomst. Volgens de webshop is een FW upgrade mijn garantie vervallen en mag ik hem wel opsturen naar dynafix maar hij geeft me weinig hoop dat het onder garantie valt...
kortom wie mijn engelstalige K750i ruilen tegen een mooie Nokia
Heb dus een master reset gedaan op hoop van zegen en op aanraden van dynafix. duurde ongeveer 3 hele lange minuten tussen uitgaan en opstarten, zweet zweet. en ja hoor starte weer op in het Nederlands, was wel alle sms berichten en zo kwijt maar wie let daarop!
resultaat is dan wel dat je maar 1 thema overhoud (eternal) en 2 soorten ringtone maar ik heb deze weer kunnen aanvullen en de FW is wel het laatste gebleven!
via FMA heb ik dus het thema aangevuld.
Volgens mij is dit met de laatste upgrade verkeerd gegeaan:
ik heb 3 systemen thuis waarvan 2 engelse WINXP pro en 1 Nederlandse WINXP pro.
1ste keer FW gedaan via het engelse systeem en 2de keer via Ned. systeem
Kan ook vergezocht zijn hoor mijn theorie
Ja, dat is dus niet goed, als je het goed gelezen hebtsupercrazy schreef op zondag 10 juli 2005 @ 10:48:
[...]
Heeft het dan gevolgen op de batterij als je hem 3x laat leeglopen en daarna weer laat opladen?
"It's nice to be important, but it's more important to be nice"
-
"You like it now, but you'll learn to love it later"
Nou dat kan ik mij niet voorstellen, als je beweert dat je de batterij ook goed tussentijds kan opladen dan maakt het voor de batterij niks uit wanneer hij wordt opgeladen en dan kan het geen verschil uitmaken als je hem eerst laat leeglopen en daarna gaat opladen want voor de batterij maakt het niks uit zeg je net want anders klopt je verhaal niet... Maar ik zal SE zelf nog wel bellen ervoor en aan hun vragen...Ginz schreef op zondag 10 juli 2005 @ 14:31:
[...]
Ja, dat is dus niet goed, als je het goed gelezen hebt
ik ben benieuwd, omdat ik behoorlijk stellig beide verhalen geloof ...supercrazy schreef op zondag 10 juli 2005 @ 15:46:
[...]
Nou dat kan ik mij niet voorstellen, als je beweert dat je de batterij ook goed tussentijds kan opladen dan maakt het voor de batterij niks uit wanneer hij wordt opgeladen en dan kan het geen verschil uitmaken als je hem eerst laat leeglopen en daarna gaat opladen want voor de batterij maakt het niks uit zeg je net want anders klopt je verhaal niet... Maar ik zal SE zelf nog wel bellen ervoor en aan hun vragen...
ik heb 'm bij aankomst 4u opgeladen en toen totaal leeg laten lopen (de hele dag met instellingen etc gefiddled).
Nu hang ik 'm steeds aan datakabel dus 't schommelt bij 't leven.
-afwachtende-
probeer het eens uit!Anoniem: 147852 schreef op zondag 10 juli 2005 @ 16:05:
kunnen alle spelletjes van k700i op de k750i?
(ja, je moet het gewoon ff proberen. Hij kan ook java games draaien die eigelijk bestemd zijn voor Nokia -type-.
[ Voor 25% gewijzigd door willy1986 op 10-07-2005 16:16 ]
Denk het weljefjef schreef op zondag 10 juli 2005 @ 14:10:
[...]
Volgens mij is dit met de laatste upgrade verkeerd gegeaan:
ik heb 3 systemen thuis waarvan 2 engelse WINXP pro en 1 Nederlandse WINXP pro.
1ste keer FW gedaan via het engelse systeem en 2de keer via Ned. systeem
Kan ook vergezocht zijn hoor mijn theorie
Wat betreft de batterij. Met wat voor type dan ook is het volgens mij altijd goed (ook met Li/Ion) om hem in het begin flink te stressen. Dus helemaal leeg tot ie vanzelf uit gaat en vervolgens goed opladen (hele nacht ofzo).
Anoniem: 147852
bij otto hebben ze w800i voor 229euro
kan tog nie??
http://www.otto.nl/mall/c...D=0&pArtikelgruppe=894683
[ Voor 45% gewijzigd door Anoniem: 147852 op 10-07-2005 16:29 ]
via de normale navigatie is die niet op te roepen.. hoe kom jij deraan dan?Anoniem: 147852 schreef op zondag 10 juli 2005 @ 16:26:
ok ik zal t proberen.
bij otto hebben ze w800i voor 229euro
kan tog nie??
http://www.otto.nl/mall/c...D=0&pArtikelgruppe=894683
Ah gevonden (meer bruikbare link met navigatie)
klik!
Das toch niet duur
[ Voor 18% gewijzigd door Bosmonster op 10-07-2005 16:41 ]
Anoniem: 147852
weet iemand wanneer die uit komt
[ Voor 26% gewijzigd door Anoniem: 147852 op 10-07-2005 16:42 ]
Als je hem wilt bestellen loopt die link van jou in de soepAnoniem: 147852 schreef op zondag 10 juli 2005 @ 16:41:
ja gaat om die telefoon tog niet om de navigatie
weet iemand wanneer die uit komt
(crap site otto.nl..)
[ Voor 5% gewijzigd door Bosmonster op 10-07-2005 16:42 ]
Lijkt me sterk dat de W800i voor 229 de deur uit gaat. Zal wel een typefoutje zijn. Misschien dat er 429 wordt bedoelt?Bosmonster schreef op zondag 10 juli 2005 @ 16:35:
[...]
via de normale navigatie is die niet op te roepen.. hoe kom jij deraan dan?
Ah gevonden (meer bruikbare link met navigatie)
klik!
Das toch niet duur
[ Voor 35% gewijzigd door Brammel op 10-07-2005 16:44 ]
Mwah.. typfoutje of niet. Otto.nl is een groot bedrijf waar volgens mij 99% geautomatiseerd gaat.Brammel schreef op zondag 10 juli 2005 @ 16:43:
[...]
Lijkt me sterk dat de W800i voor 229 de deur uit gaat. Zal wel een typefoutje zijn. Misschien dat er 429 wordt bedoelt?
Redelijke kans dat je hem gewoon kunt bestellen voor die prijs (kunnen zij vervolgens weinig aan doen..).
Zal de algemene voorwaarden eens doorlezen.
Tja.. afspraak is afspraak zeggen ze!Afspraak is afspraak!
Otto houdt zich graag aan de gemaakte afspraken. En Otto is ook graag duidelijk, want bij bestellen en betalen gelden nu eenmaal regels en afspraken. Heldere en duidelijke afspraken, neergelegd in deze algemene leverings- en betalingsvoorwaarden en nader uitgelegd in de catalogus en op onze website.
verder:
Dit valt niet onder een druk-, zet- of programmeerfout. Tenzij ze daar een chimpansee hebben die alle prijzen voor ze 'inprogrammeert'...Otto is niet gebonden aan haar aanbod indien sprake is van druk-, zet- of programmeerfouten in haar catalogi, mailings of op de Website.
Maar goed.. je zult de gok moeten wagen als je wilt weten hoe het afloopt. Je bent als consument in ieder geval nergens aan gebonden mochten zij de prijs na de bestelling aanpassen. Dan vervalt de aankoop overeenkomst en kun je de bestelling gewoon annuleren.
[ Voor 55% gewijzigd door Bosmonster op 10-07-2005 16:54 ]
en dan nu in het nederlands...Ginz schreef op zaterdag 09 juli 2005 @ 20:20:
[...]
Dan hebben die 'experts' het fout.....
Ik vraag me af welke fundering die 'experts' gebruiken? Ik heb namelijk een hele sterke fundering, die mij het tegendeel (min of meer) bewijst. Deze website lijkt mij een zeer solide onderbouwing.
www.batteryuniversity.com
Ga daar maar eerst eens kijken, dan kan jij die 'experts' het vertellen hoe het echt zit.
Veel of zo min mogelijk aantal keren opladen?
Een Li-Ion accu heeft nu een levensduur van ongeveer 400 ontlaad/oplaadcycli. Anders dan de voorgangers prefereert een Li-Ion gedeeltelijke ontlading om dan weer te worden opgeladen. Volledige ontlading moet te enen male zelfs worden voorkomen. Li-Ions hebben geen chemisch geheugen, zoals dat bekend is van Ni-Cads waarbij het laagst behaalde capaciteitsniveau gelijk ook wordt vastgelegd als minimumniveau. Li-Ion’s mogen zo vaak als mogelijk worden bijgeladen.
Dat Li-Ion’s met dat veelvuldig opladen toch langer meegaan dan Ni-Cads die wel 1000 ontlaad/laadcycli kunnen hebben, moet gelijk nader worden verklaard. Bij Li-Ion’s is 1 ‘cyclus’ een (nagenoeg) volledige ontlaad/laadprocedure. Een gedeeltelijke ontlaad- & laadsessie telt in het totaal van ca.400 cycli ook maar voor dat deel van 1 cyclus mee.
Als je je Li-Ion elke dag niet meer dan 33% ontlaadt en dan weer oplaadt, gaat de accu op basis van een gebruiksduur van 400 cycli: 400/33% = 1200 dagen mee.
Tips samenvattend:
- laadt een actief gebruikte Li-Ion zo vaak als mogelijk op
- voorkom diep ontlading
- voor langdurige opslag de accu niet meer dan 40% lading geven. en bewaren in een droge koele ruimte, niet zonder koelbox in de koelkast en nooit in de vriezer.
- laat de pda 1x per maand de accu tot hibernate-status ontladen voor recalibratie van de laadelectronica in de pda.
- hou de accu te allen tijde koel, laat je pda beslist niet in een stilstaande zonnig geparkeerde auto (ook om andere reden ), zeker niet na een lange rit waarbij de autolader heeft gezorgd voor een 100% lading van de Li-Ion accu (vakantiereis).
- koop geen Li-Ion accu op voorraad. De levensduur na assemblage is 2-3 jaar, ongeacht of je ‘m nu veel, weinig of totaal niet gebruikt.
- let op de productiedatum bij aanschaf van een nieuwe of 2e-hands accu. Laat winkeldochters en beursaanbiedingen bij twijfel maar liever liggen.
vanpeltje
Deze driver is nu niet geinstalleerd, maar als ik de telefoon opnieuw aansluit krijg ik niet opnieuw het schermpje "Nieuwe hardware installeren"
Hoe krijg ik dit nu terug? cq. welke hardware moet ik deinstalleren (er is nogal wat nieuwe hardware geinstallerd rond die telefoon) om opnieuw dit schermpje te krijgen.
Nog een klein vraagje tussendoor: Het is toch de bedoeling de "c"toets ingedrukt TE HOUDEN tijdens het aansluiten van de USB kabel he? De telefoon gaat dan aan...?
Anoniem: 148998
Ik installeerde hem probleemloos op m'n andere pc met WIN ME, mr thuis ( met WIN XP ) lukt het niet.
Ik heb het al van de cd geprobeerd, en vanaf een gedownloade installfile, maar telkens krijg ik de melding: " Interne fout 2738 " met verder geen uitleg...
Weet iemand wat er aan de hand is?
Bedankt
Lees nou eerst die site eens voordat je dingen ga roepen.supercrazy schreef op zondag 10 juli 2005 @ 15:46:
[...]
Nou dat kan ik mij niet voorstellen, als je beweert dat je de batterij ook goed tussentijds kan opladen dan maakt het voor de batterij niks uit wanneer hij wordt opgeladen en dan kan het geen verschil uitmaken als je hem eerst laat leeglopen en daarna gaat opladen want voor de batterij maakt het niks uit zeg je net want anders klopt je verhaal niet... Maar ik zal SE zelf nog wel bellen ervoor en aan hun vragen...
"It's nice to be important, but it's more important to be nice"
-
"You like it now, but you'll learn to love it later"
Bij mij ging de installatie (gedownloade setup) vlekkeloos, misschien heb je een conflict met andere software die min of meer hetzelfde doet als de SE pc suite, bijv, van je vorige foon
[ Voor 3% gewijzigd door Speedy-Andre op 10-07-2005 20:03 ]
Anoniem: 60479
Of zou ik langs een SP moeten gaan ?
Anoniem: 95247
Is er mssn iemand die het geluid met de pc kan opnemen zodat ik een beetje een idee heb hoe dit ongeveer klinkt? Zou kickass zijn
[ Voor 30% gewijzigd door Anoniem: 95247 op 10-07-2005 21:31 ]
Het klinkt erg goed, (bijna) even goed als je het uit je computer boxen zult horen.Anoniem: 95247 schreef op zondag 10 juli 2005 @ 21:30:
Even over de MP3 ringtones: Hoe klinkt dit? Komt dit een beetje in redelijke kwaliteit naar buiten, of is er gigantische kwaliteitsverlies of overstuurd geluid?
Is er mssn iemand die het geluid met de pc kan opnemen zodat ik een beetje een idee heb hoe dit ongeveer klinkt? Zou kickass zijn
[ Voor 194% gewijzigd door Anoniem: 140386 op 10-07-2005 21:40 ]
Ik vind niet veel mensen die hetzelfde probleem ervaren..
alvast bedankt voor de reactie !
mvg
De Sony J2ME SDK staat erop en device explorer (met proxy) werkt, want hij heeft de gegevens van de K750i netjes opgehaald en ik kan applicaties op de K750i starten en stoppen.
Verder heb ik de instellingen van dit Esato topic overgenomen.
Ik denk dat mijn setup struikelt over het IP-nr dat het BT netwerk heeft gekregen, dat is een 169.x.x.x nummer dat je meestal krijgt als iets niet goed werkt.
Met repair krijgt het BT netwerk geen normaal IP toegewezen, IP sharing staat uiteraard aan.
Mijn pc hangt met 100Mb aan een adslmodem/(wireless)router en die heeft een eigen IP (voor setup).
Ik deel dus de 100Mb verbinding op m'n pc en ik vraag me af waarom het BT netwerk (met dhcp) geen contact kan maken

Bij de BT netwerkstatus zie ik staan dat hij bits heeft verzonden, maar niets heeft ontvangen

Rara wat gaat hier fout

Wij bedanken voor de bedankjes en de groetjes, da's niet gebruikelijk bij GoTAnoniem: 148998 schreef op zondag 10 juli 2005 @ 21:46:
@ speedy-andre: ik had idd al enkele progjes van SE, maar na het verwijderen van deze, en het opnieuw proberen, lukt het nog niet..
Ik vind niet veel mensen die hetzelfde probleem ervaren..
alvast bedankt voor de reactie !
mvg
Ik vond bij MS het volgende:
2738 Could not access VBScript run time for custom action
Kennelijk is VB ergens mee bezig of niet toegankelijk, of zelfs niet aanwezig ...
ik neem mijn probleem mee naar het OS forum dan
[ Voor 82% gewijzigd door Anoniem: 148998 op 10-07-2005 23:17 ]
De site is duits maar het programma zelf heeft ook gewoon een engelse versie,
http://members.aon.at/fwechsel/
Anoniem: 126824
Denk dat deze het worden gaat:
http://davesipaq.com/arti...uetooth_headphones/3.html
"Light thinks it travels faster than anything. It doesn't. For wherever light travels it finds darkness has got there first and is waiting for it."
Het gaat om een bluetooth koptelefoonChiron schreef op maandag 11 juli 2005 @ 01:16:
dan moet je wel zo'n connector verbouwen want er zit geen jack plug op de telefoon
Volgens mij door ze in de map 'Overig' te zetten, dan ken je ze gewoon installerenQSYS schreef op maandag 11 juli 2005 @ 01:01:
hoe installeer je nou sis files op dit toestel? Kan het maar niet vinden.
AMD Pentium 4 32+, 2056MB DDR-ROM, 60INCH HD, Logitech Muis, MS-Toeter
"If you see a light at the end of a wormhole, it's probably a photon torpedo!"
Anoniem: 69526
Je kan gewoon contact opnemen met Dynafix en hem zelf opsturen naar hen. Aangetekend en verzekerde verzending via TPG (Postkantoor) kost 7,25 euro.Anoniem: 116370 schreef op vrijdag 08 juli 2005 @ 10:59:
[...]
Ik heb dus contact opgenomen met gsm track waar ik em dus weg heb. Maar nu moet ik opsturen en dat kost nu al 37 euro. Ik vind dat een beetje raar heb je geen garantie dan op zulke dingen? Hoe hebben jullie dat geregeld en wat koste dat bij jullie
Edit:
En ik neem aan dat ik direct van een duo pro kaartje mp3 kan afspelen? Ik heb er een besteld, en zou jammer zijn als je het eerst naar het geheugen van de telefoon zelf moet kopieren oid.
[ Voor 71% gewijzigd door Wwwillem op 11-07-2005 13:38 . Reden: extra vraag :) ]
Maar op de telefoon stond de eerste firmware. ik had geen problemen met de firmware, maar ik heb hem toch geupdate. bij mijn kwam de update niet verder dan die 0% na je de k750i (met "c" ingedrukt) heb aangekoppeld. dit kwam doordat ik de installatie van de usb flash driver niet is geinstalleerd met de originele drivers van Se (die op hun site staan). stom

Op een andere computer heb ik dit wel met de originele gedaan. Hier lukte dus de update wel. Mijn vraag (en voor vele andere) is: hoe installeer je de orginele driver van ES??
> rechterknop op het .ini bestandje > installeren werkt niet. misschien wel als je deze drivers weghaald, zodat de comp de drivers weer moet installeren bij het aankoppelen.
Leeg
Anoniem: 113273
De foto's die het toestel maakt zijn echt heel erg fatsoenlijk voor een telefoon vind ik.. Mij viel overigens op dat de 'ontspanknop' maar deels verlicht wordt (voor ca. de helft; knipperend) als je de camera-schuif opent. Net of er eigenlijk 2 lampjes in moeten zitten en er eentje stuk is. Of is dit normaal?
[ Voor 12% gewijzigd door Anoniem: 113273 op 11-07-2005 11:55 ]
Hoe heb je 'm ingesteld qua compoort en baudrate ? mijne geeft errors.Scidd0w schreef op zondag 10 juli 2005 @ 23:31:
Maak nu sinds een tijdje gebruik van de tool MyPhoneExplorer. Kan van alles en werkt echt perfect! Misschien ook iets om in de startpost te vermelden.
De site is duits maar het programma zelf heeft ook gewoon een engelse versie,
http://members.aon.at/fwechsel/
[afbeelding]
(alleen de gehele versie geïnstalleerd, geen update (ook 'n error), winXP sp1, wk22, R1L002)
Mijn ontspanknop verlicht ook alleen de linker/bovenste helft, is standaard volgens mij.
het valt me op dat er geen vastlopers meer worden vermeldt, dat verheugt me. Goeie zaken gedaan door SE mijns inziens.
[ Voor 16% gewijzigd door Anoniem: 95406 op 11-07-2005 11:47 ]
Heb ik ook... het zal zo wel horen.Anoniem: 113273 schreef op maandag 11 juli 2005 @ 11:41:
Mij viel overigens op dat de 'ontspanknop' maar deels verlicht wordt (voor ca. de helft; knipperend) als je de camera-schuif opent. Net of er eigenlijk 2 lampjes in moeten zitten en er eentje stuk is. Of is dit normaal?
[ Voor 10% gewijzigd door BeZaX op 11-07-2005 11:46 ]
Anoniem: 97207
niemand?Anoniem: 97207 schreef op zaterdag 09 juli 2005 @ 21:27:
Nu kan ik met een telfort abonnement de s700i krijgen voor 139 euro (bij gsmweb 136 euro, maar ik weet niet waar de service beter zal zijn), of de k750i gratis bij hetzelfde 1-jarige abonnement.
Nu is mijn vraag voor welke ik moet gaan. De k750i is nieuwer, goedkoper en heeft een 2 megapixel camera. Daarentegen heeft de s700i een grotere resolutie, meer functies, etc...
Ik lees veel negatieve punten hier over de s700i, dus is het wel verstandig om er 139 voor te betalen bij een 1 jarig abonnement?
en bij het telfort abonnement...wat wordt er allemaal bijgeleverd?
wat zijn je prioriteiten ?
moeten wij beslissen welke jij moet nemen
zet voor jezelf ff voor- en nadelen van beide telefoons op 'n rij, dan ben je er zó uit.
shit, ik klink als m'n oma...
[ Voor 7% gewijzigd door Anoniem: 95406 op 11-07-2005 12:41 ]
De S700i heeft idd een groter display.. maar is zelf ook een stuk groter en met name zwaarder dan een K750i. Ik zou zelf struikelen over het gewicht van dat ding. 137 gram is veel meer dan 99 hoor. Ik merk zelf het verschil tussen de 99 gram van de K750i en de 76 van mijn Nokia 6100 behoorlijk in ieder geval. Maar goed.. das persoonlijk; niet iedereen vindt het even belangrijk wat een telefoon weegt.
Wat ook persoonlijk is: ik zou nooit 139 méér betalen voor een oudere telefoon die zeker niet meer kan dan de nieuwere (K750i).
Luister even naar SugarLEVI en zet beide toestellen even naast elkaar op www.nieuwemobiel.nl ..
net ff telfort gebeld omdat ie nu op mijn naam moet kome
als het goed is heb ik hem dus over een weekje of 3 ook.
k heb m dan met Telfort 200 (200 minuten) 25€ per maand (12 maanden lang)
en het toestel zelf voor nop
toch wel jmmr dat ik nog zo lang moet wachten, k ga over een weekje of 2 op vakantie...
Mijn nieuwe portfolio (Under Construction) | Benieuwd wat Solar Team Twente gaat doen?
Ik heb winxp sp2, wk19, R1L002. De baudrate heb ik zo hoog mogelijk gezet. Daarna gewoon even een paar com poorten geprobeert van bovenaf. Bij mijn pc thuis is het com10 en bij mijn pc op het werk com3. Gewoon even proberen te connecten en dan heb je hem zo.Anoniem: 95406 schreef op maandag 11 juli 2005 @ 11:43:
[...]
Hoe heb je 'm ingesteld qua compoort en baudrate ? mijne geeft errors.
(alleen de gehele versie geïnstalleerd, geen update (ook 'n error), winXP sp1, wk22, R1L002)
Ik ben al de vijf delen van dit topic aan het doorlopen, maar vraag me nog steeds af of bij het toestel een USB-datakabel wordt bijgeleverd. Zo nee, weet iemand waar deze het goedkoopst te krijgen zijn?
'It's all a matter of opinion' LTJ Bukem | 'You don't need eyes to see, you need vision' Maxi Jazz
| www.everythingisspiritual.com | www.mosaic.org |
Klinkt mssn pushy, maar aangezien er zoveel slechte berichten zijn heb ik er niet veel vertrouwen in. En ik heb hem bij hun besteld omdat ze hem dezelfde dag nog versturen... volgens hun site.
EDIT: Heb ze net voor de 2e keer gebeld vandaag. M'n eerste en laatste slechte ervaring met hun is al binnen. Ze hadden niks van mij ontvangen. Ik heb zelfs de bevestigingssite nog opgeslagen voor het geval dat het fout zou gaan. Maargoed, ik heb gezegd dat ze het maar moesten laten zitten en dat ik er nu een in de winkel ga halen...
[ Voor 54% gewijzigd door Anoniem: 95247 op 11-07-2005 15:05 ]
Anoniem: 143766
De mijne is 30 juni naar Dynafix gegaan, aangetekend, 6 juli is hij daar ontvangen en pas vandaag is er met de reparatie begonnen. Krijg ik vanmiddag een mailtje van hun dat er geen klacht ontdekt is en dus dat het toestel prima in orde is. Heb gelijk een mailtje terug gedaan met een belabberde foto erin (want die maakte 't ding) en direct erna gebeld. Toen hadden ze pas door wat er nou eigenlijk fout was. Bij de status van de reparatie staat nu dat het toestel omgeruild wordt....hehe, eindelijk dan, na bijna een maand reparatie...heb het toestel 14 juni binnen gekregen, is twee dagen later op de post gegaan naar Dynafix, kreeg 'm na een week terug, was 't probleem nog niet verholpen. Direct dus weer opgestuurd en nu zijn we bijna een maand nadat 'm binnenkreeg en heb het toestel iets van drie dagen thuis gehad
EDIT:
Aah shit hej, krijg zonet een mail dat er geen omruiltoestellen beschikbaar zijn. Met andere woorden, hij is niet voor 18 juli terug en dus kan ik 'm niet mee op vakantie nemen....ongelooflijk....
[ Voor 36% gewijzigd door Anoniem: 143766 op 11-07-2005 15:50 ]
Anoniem: 106149
Ik had em daar eerst ook besteld, was op een woensdag. Maar je raad het al, vrijdag had ik hem nog niet, toen heb ik em ook maar gekocht in de winkel. Die maandag daarop postbode voor de deurAnoniem: 95247 schreef op maandag 11 juli 2005 @ 14:52:
Heeft er iemand ervaring met gsmweb.nl? Ik lees alleen maar slechte berichten erover en heb daar zaterdag wel een k750i besteld. Ze verkopen het zo mooi met "vandaag besteld = morgen in huis", maar heb vooralsnog geen bevestigingsmailtje gekregen en de dag is al bijna om (voor het versturen).
Klinkt mssn pushy, maar aangezien er zoveel slechte berichten zijn heb ik er niet veel vertrouwen in. En ik heb hem bij hun besteld omdat ze hem dezelfde dag nog versturen... volgens hun site.
EDIT: Heb ze net voor de 2e keer gebeld vandaag. M'n eerste en laatste slechte ervaring met hun is al binnen. Ze hadden niks van mij ontvangen. Ik heb zelfs de bevestigingssite nog opgeslagen voor het geval dat het fout zou gaan. Maargoed, ik heb gezegd dat ze het maar moesten laten zitten en dat ik er nu een in de winkel ga halen...

Ding is maar retour gegaan, check ik daarna mijn mail, ja hoor 2x een bevestiging op dezelfde ochtend. Ook lekker laat mee maargoed, verder niet meer aan gestoord. Dat morgen in huis is echt onzin.
een betrouwbare website met winkel ook en redelijke prijs voor de 750i (349 los). Daar is het WEL bestellen voor 16:00 en volgende dag in huis (als je niet betaalt met vooruitbetaling, dan kost het uiteraard dag extra).
Ik had hem dinsdag besteld en geld overgemaakt. Woensdag bevestiging van betaling, donderdag in huis.
Typhone zelfde verhaal trouwens.Bosmonster schreef op maandag 11 juli 2005 @ 16:27:
Ik heb hem besteld bij smartphoneshop.nl
een betrouwbare website met winkel ook en redelijke prijs voor de 750i (349 los). Daar is het WEL bestellen voor 16:00 en volgende dag in huis (als je niet betaalt met vooruitbetaling, dan kost het uiteraard dag extra).
Ik had hem dinsdag besteld en geld overgemaakt. Woensdag bevestiging van betaling, donderdag in huis.
Maar dit gaat niet echt over de K750.
Weet iemand toevallig of er al complete zilveren behuizingen te krijgen zijn? Of anders W800 behuizingen?
/edit: al gevonden.
http://cnn.cn/shop/sonyericsson-w800i-c-28_107.html
Hmm helaas wel met t-zones toetsenbordje.
[ Voor 10% gewijzigd door Shiver23 op 11-07-2005 16:52 ]
PSN: Shiver23
daar een memory stick besteld duo pro 512 MB
op site staat:
Wij versturen uw bestelling met TPG Post. TPG Post levert circa 98% de volgende dag. Rembourszendingen worden alleen op maandag tot en met vrijdag aangeboden.
Dat is allemaal leuk en aardig maar ze hebben zelf de mem card pas volgende week vrijdag
dus volgende week zaterdag binnen
balen
Moest ik overigens wel zelf voor bellen om daarachter te komen..
Ben blij als ik hem binnen heb.. kan eindelijk die achterlijke iPod de vuilnisbak in
[ Voor 19% gewijzigd door Bosmonster op 11-07-2005 17:15 ]
Werken die zo maar op een K750i?? De camera ziet er toch heel anders uit (zonder schuifje enzo)Shiver23 schreef op maandag 11 juli 2005 @ 16:40:
[...]
Typhone zelfde verhaal trouwens.
Maar dit gaat niet echt over de K750.
Weet iemand toevallig of er al complete zilveren behuizingen te krijgen zijn? Of anders W800 behuizingen?
/edit: al gevonden.
http://cnn.cn/shop/sonyericsson-w800i-c-28_107.html
Hmm helaas wel met t-zones toetsenbordje.
Ter land, ter zee en in de kroeg
Hardwarematig zijn ze identiek, dus de camera, flits e.d. zitten allemaal op dezelfde plaats. Neem maar eens van de K750i een plaatje van de achterkant en van de W800i een plaatje van de achterkant. De cover doet het lijken alsof het twee verschillende telefoons zijn, maar onder de cover zijn ze gewoon 'tzelfde....Bosmonster schreef op maandag 11 juli 2005 @ 17:16:
[...]
Werken die zo maar op een K750i?? De camera ziet er toch heel anders uit (zonder schuifje enzo)
[ Voor 19% gewijzigd door Anoniem: 143766 op 11-07-2005 18:09 ]
Haha nou, preciesAnoniem: 106149 schreef op maandag 11 juli 2005 @ 15:21:
[...]
Ik had em daar eerst ook besteld, was op een woensdag. Maar je raad het al, vrijdag had ik hem nog niet, toen heb ik em ook maar gekocht in de winkel. Die maandag daarop postbode voor de deur
Ding is maar retour gegaan, check ik daarna mijn mail, ja hoor 2x een bevestiging op dezelfde ochtend. Ook lekker laat mee maargoed, verder niet meer aan gestoord. Dat morgen in huis is echt onzin.
Enfin, ik = happy. Nog even 2 uurtjes opladen en dan ga ik maar meteen even de firmware upgraden.
De L lijkt me niet
De mailtjes over de verzending kwamen zelfs zondag nog binnen
| www.everythingisspiritual.com | www.mosaic.org |
Indien u enkel deze tekst ziet staan, dan dient uw order nog te worden vrijgegeven voor verwerking. Controleert u s.v.p. op een later tijdstip voor meer informatie.
Normaal? Anders morgen toch maar ff bellen...
Anoniem: 85016
Elke telefoon die ik daar heb besteld volgende dag om 11 uur netjes met de post.
super
Ik weet niet of het uitmaakt dat ik het in firefox doe? In internet explorer opent hij dat hele update programma niet eens.
Met Cool Edit 2000 kan datAnoniem: 113273 schreef op maandag 11 juli 2005 @ 20:56:
Heeft iemand een goed en simpel programma waarmee MP3's ingekort kunnen worden? Wanneer je deze alleen als ringtone gebruikt, hoeven ze natuurlijk maar 30 seconden te zijn.. Beetje zonde van de rest van het geheugen als je met de rest van het nummer toch niets doet..
Ter land, ter zee en in de kroeg
hmm java geinstalleerd en nu wil ie in internet explorer wel in één keer lukken.Anoniem: 140386 schreef op maandag 11 juli 2005 @ 20:59:
grrrr. Ik word echt gek van die firmware, na het intoetsen van de c toets en het erin doen van de stekker gebeurd er niks..
Ik weet niet of het uitmaakt dat ik het in firefox doe? In internet explorer opent hij dat hele update programma niet eens.
Thanks, Ramonio! Ik heb het even gedownload en het werkt super. Lijkt heel veel op WaveLab waar ik vroeger veel mee heb gemixt. Dit lijkt me ook wel een heel gaaf programma.. Zal er eens mee gaan spelen!
Dit topic is gesloten.