Staat gewoon bij mij... externe besturing met een BT icoontje ervoor.
maar jij hebt dan zeker geen Vodafone Branded ?
| www.everythingisspiritual.com | www.mosaic.org |
PVoutput 2x Toshiba Daiseikai 8 3,5kW, SWW Atlantic Explorer V3 200l. Gasloos aug 2016, 8620Wp, Monoblock Panasonic J 7kW
nou weten ze dus ech nie waarover ze praten daar bij FutureGSMBeZaX schreef op vrijdag 08 juli 2005 @ 18:19:
FW upgrade vervalt je garantie niet hoor... tis een legale service van SE.
Jammer genoeg is Dynafix pas maandag weer aanwezig
Nee... waarschijnelijk heeft Vodafone het eruit gesloopt.whitehouse schreef op vrijdag 08 juli 2005 @ 18:42:
maar jij hebt dan zeker geen Vodafone Branded ?

Kan kloppen, die staat ook niet onder entertainmentwhitehouse schreef op vrijdag 08 juli 2005 @ 18:22:
Waar kan ik de HID vinden ? als ik naar Entertainment ga, zie ik geeen optie voor de HID ..
Staat onder Origanizer&Tools (Op een engelstalig ingesteld toestel - Vodafone branded)
[ Voor 4% gewijzigd door SambalBij op 08-07-2005 18:50 ]
Sometimes you just have to sit back, relax, and let the train wreck itself
Anoniem: 122850
Denk dat ie doelt op 1337 -->Dat vat ik ff niet....
Hacker "taal" voor leet, of elite. Afgestamd van 31337 "eleet"
Meestal gebruikt door 'noobs' die op 1 of andere manier het 'cool' vinden
om op deze manier te spreken...Of een 'echte' die het gebruikt als
parodie op mensen hierboven genoemd
[ Voor 18% gewijzigd door Anoniem: 122850 op 08-07-2005 18:55 ]
Waar heb jij het over?Anoniem: 122850 schreef op vrijdag 08 juli 2005 @ 18:54:
[...]
Denk dat ie doelt op 1337 -->

Edit: Laat maar...
[ Voor 11% gewijzigd door BeZaX op 08-07-2005 18:56 ]
Anoniem: 115254
Eindelijk heb ik ook mijn k750 kunnen aanschaffen,
maar ik zit al met een vraagje, heb er de startpost nog eens op nagelezen en ben tevens een frequente lezer van dit forum, maar weet niet meer juist hoe het zat.
Ik had nu nog een oude nokia 8310, met contacten opgeslagen in het geheugen, en met meerdere nummers per contact.
Contacten naar sim kopieren gaat dus niet, alsook telefoonboek verzenden via bluetooth gaat niet.
Ik kan wel via infrarood het toestel backuppen ofzo, of de contacten eraf halen via Oxyen, en deze in outlook steken. Had dacht ik ergens gelezen dat je deze dan vanaf outlook terug in je phone kan steken, maar dan moesten de nummers ingevoerd staan bij 'telefoon van werk' ofzo?
En hoe zit het dan met meerder nummers?
Meende ergens gelezen te hebben, dat dit via een CVS bestand zou lukken?
Het zou fijn zijn als iemand hier een oplossing heeft, het zou me een hoop werk besparen
maar ik zit al met een vraagje, heb er de startpost nog eens op nagelezen en ben tevens een frequente lezer van dit forum, maar weet niet meer juist hoe het zat.
Ik had nu nog een oude nokia 8310, met contacten opgeslagen in het geheugen, en met meerdere nummers per contact.
Contacten naar sim kopieren gaat dus niet, alsook telefoonboek verzenden via bluetooth gaat niet.
Ik kan wel via infrarood het toestel backuppen ofzo, of de contacten eraf halen via Oxyen, en deze in outlook steken. Had dacht ik ergens gelezen dat je deze dan vanaf outlook terug in je phone kan steken, maar dan moesten de nummers ingevoerd staan bij 'telefoon van werk' ofzo?
Meende ergens gelezen te hebben, dat dit via een CVS bestand zou lukken?
Het zou fijn zijn als iemand hier een oplossing heeft, het zou me een hoop werk besparen
[ Voor 6% gewijzigd door Anoniem: 115254 op 08-07-2005 20:04 ]
Anoniem: 143766
Aha, kej.Anoniem: 122850 schreef op vrijdag 08 juli 2005 @ 18:54:
[...]
Denk dat ie doelt op 1337 -->
Tenk u
Anoniem: 115254
Anoniem: 115254 schreef op vrijdag 08 juli 2005 @ 19:20:
Eindelijk heb ik ook mijn k750 kunnen aanschaffen,
En ik meende ook iets gelezen te hebben dat je het via een 'CVS' file kan doen?
Met de Edit knop!Anoniem: 115254 schreef op vrijdag 08 juli 2005 @ 19:51:
mm, sorry, wou ni kicken, maar hoe 'Edit' je een bericht?
Anoniem: 148878
Kan iemand me uitleggen hoe ik games, gedownload van het internet, moet installeren.
Als het goed is heb je jar bestandjes, plaats die in de map other (X:\MSSEMC\Media files\other). Ga in de telefoon naar de map "overige" en klik dan vervolgens op installeren waarna de telefoon vraagt waar je de game wilt installeren (programma's of games). Als het geinstalleerd is kun je de game onder het programma's/games menu vinden.
hoe kan ik de HID service aanzetten op me laptop ? (XP SP2) .. mijn phone kan geen HID service vinden ..
btw..Davinci Rulez
btw..Davinci Rulez
hehe je verstaat toch een beetje engels niet?jefjef schreef op vrijdag 08 juli 2005 @ 18:17:
ik krijg een beetje genoeg van mijn K750i, na de eerste fw upgrade bleef het menu maar op engels staan en was niet te veranderen. ben toen naar een SESP gegaan en deze hebben nogmaal 3 keer een FW upgrade uitgevoerd met hetzelfde uitkomst. Volgens de webshop is een FW upgrade mijn garantie vervallen en mag ik hem wel opsturen naar dynafix maar hij geeft me weinig hoop dat het onder garantie valt...
kortom wie mijn engelstalige K750i ruilen tegen een mooie Nokia

Anoniem: 55933
Wil ik ook graag weten, ik krijg het hier ook niet werkend...whitehouse schreef op vrijdag 08 juli 2005 @ 20:18:
hoe kan ik de HID service aanzetten op me laptop ? (XP SP2) .. mijn phone kan geen HID service vinden ..
btw..Davinci Rulez
weet iemand trouwens nog een site om Java progs en spellen e.d. te downloaden? En themes?
HID staat normaal in het menu Entertainment en dan "Externe besturing"whitehouse schreef op vrijdag 08 juli 2005 @ 18:22:
Waar kan ik de HID vinden ? als ik naar Entertainment ga, zie ik geeen optie voor de HID ..
Of heb je toevallig het volgende?
whitehouse schreef op vrijdag 08 juli 2005 @ 16:48:
mmm.. k begin een hekel aan Vodafone te krijgen..
voor degene die ook een Vodafone K750i hebben :
HID is NIET mogelijk !!!
ik heb HID nu al op me phone (door de flash van de firmware)..
maar nu wil ik het nog aan zetten op me laptop...
maar nu wil ik het nog aan zetten op me laptop...
XP SP2 hier en nooit problemen gehad met updaten (2x gedaan tot nu toe) en krijg hem tot nu toe nog elke keer goed te zien in verkenner..Krivas schreef op vrijdag 08 juli 2005 @ 17:33:
Ik heb hem al geupdate en is goed gegaan en ik heb SP 1 (SP 2 is alleen maar ellende).
De vraag was eigenlijk of er mensen zijn die SP1 NIET hebben en waarbij het
update toch gelukt is........
En of deze mensen het probleem hebben met het slechts eenmaal zien van de
telefoon in verkenner. In apparatenbeheer kan ik hem ook zien, vreemd genoeg.
Anoniem: 122850
Jah ook niet myn woorden..Gwoon van i-net geplukt
Maar goed, enough about that..Had ook een vraag:
Heb nu een sx1, en daar heb je zeg maar sommige geheugen-
kaartjes die er niet by werken. Daar is dus ook een lyst van
Nou vroeg ik me af of er voor de k750 ook kaartjes zyn die
niet werken?? Merken bedoel ik dan heh
[ Voor 42% gewijzigd door Anoniem: 122850 op 08-07-2005 20:53 ]
Je bent 195 euro kwijt EN je betaald nog de abokosten...Anoniem: 140386 schreef op vrijdag 08 juli 2005 @ 16:08:
[...]
Dat weetik, maar ik maak daarop uit dat je in totaal 195 euro kwijt ben?
Kan iemand me vertellen van welke datum die USB-drivers zouden
moeten zijn?? Die van mij zijn van; 11-02-05 Met nr; 4.28.0.2703.
Zijn dat de goede drivers om te kunnen updaten??
www.sonyericsson.com/supportKrivas schreef op vrijdag 08 juli 2005 @ 21:29:
Kan iemand me vertellen van welke datum die USB-drivers zouden
als je daar nou eens de laatste download weet je zeker dat je goed zit..
Volgens die link niet, daar staat €195 bij totale kostensupercrazy schreef op vrijdag 08 juli 2005 @ 21:28:
[...]
Je bent 195 euro kwijt EN je betaald nog de abokosten...
PVoutput 2x Toshiba Daiseikai 8 3,5kW, SWW Atlantic Explorer V3 200l. Gasloos aug 2016, 8620Wp, Monoblock Panasonic J 7kW
Dat downen lukt wel, maar de vraag is of het installeren is gelukt. En dat luktBosmonster schreef op vrijdag 08 juli 2005 @ 21:40:
[...]
www.sonyericsson.com/support
als je daar nou eens de laatste download weet je zeker dat je goed zit..
volgens mij niet. Of het probleem zit heb in het feit dat ik geen SP1 of SP2
heb...........
Lijkt me stug maar mail zeSpeedy-Andre schreef op vrijdag 08 juli 2005 @ 21:52:
[...]
Volgens die link niet, daar staat €195 bij totale kosten
Even iets anders:
Als ik een foto maak dan zie je dat objecten in de verte beetje wazig zijn en langs de randen is dat bij jullie ook?
[ Voor 24% gewijzigd door supercrazy op 08-07-2005 22:03 ]
In de K750 kan alleen soorten en maten als het maar een Memory Stick Duo of Memory Stick Duo Pro is. Alle merken kunnen er in maar ik raad je aan om een Sony of een Sandisk te kopen (zijn ook het goedkoopst)Anoniem: 122850 schreef op vrijdag 08 juli 2005 @ 20:49:
[...]
Jah ook niet myn woorden..Gwoon van i-net geplukt
Maar goed, enough about that..Had ook een vraag:
Heb nu een sx1, en daar heb je zeg maar sommige geheugen-
kaartjes die er niet by werken. Daar is dus ook een lyst van
Nou vroeg ik me af of er voor de k750 ook kaartjes zyn die
niet werken?? Merken bedoel ik dan heh
Anoniem: 61447
Is echt waar, alleen dan zit je wel 2 jaar vast aan Debitel en heb je een vodafone branded toestel... dus ja..
Net even mn 05W19 geupdate onder Windows XP SP2..
Geen probleem. Gewoon de instructies gevolgd enzo en was zo gepiept.
Van R1A044 naar R1L002
Geen probleem. Gewoon de instructies gevolgd enzo en was zo gepiept.
Van R1A044 naar R1L002
Klopt, hij stelt scherp op een object dat dichtbij is, wat ver weg is wordt dan vanzelf onscherp, dat gebeurt ook bij gewone fototoestellensupercrazy schreef op vrijdag 08 juli 2005 @ 22:02:
[...]
Als ik een foto maak dan zie je dat objecten in de verte beetje wazig zijn en langs de randen is dat bij jullie ook?
Kan je bij deze telefoon wel gewoon de radio en mp3 speler gebruiken zonder de oordopjes aan te sluiten?
mp3 wel, radio niet (antenne zit in oordopjes )
Mp3's en filmpjes kun je wel afspelen, maar de radio werkt niet zonder antenne en daar is de headset voor nodigSlurpgeit schreef op vrijdag 08 juli 2005 @ 23:15:
Kan je bij deze telefoon wel gewoon de radio en mp3 speler gebruiken zonder de oordopjes aan te sluiten?
Wat wel handig is dat je de mediaplayer met een aparte knop aan de zijkant kunt starten
Anoniem: 129491
Ik heb 4 juli de K750i gratis bij een Telfort 300 abbo voor 24 maanden. Vandaag heeft mijn vriendin dezelfde telefoon en abbo, maar dan voor 12 maanden. Had ik beter even kunnen wachten haha . . .
Ik ben zeer tevreden over mijn nieuwe aanwinst. Leuk speelgoed trouwens
Alleen merk ik sinds net dat mijn telefoon best wel kraakt als ik bijvoorbeeld sms. Is dit normaal na een paar dagen? Ik merk wel verschil met de telefoon van mij (met nieuwste fw) vergeleken met die van mijn vriendin. Die van haar is nog helemaal standaard om het zo maar te zeggen. Vooral met foto's en films maken. Die van haar worden wel een stuk mooier vind ik
Hopelijk word het met de volgende firmware weer zoals het was, of beter. Ikzelf heb nog niet zo veel vastlopers gehad gelukkig. Volgens mij 1of2 in. Wel heb ik gemerkt dat wanneer ik de telefoon los/aan koppel van de usb kabel heel soms mijn telefoon restart. Dat is dan wel weer jammer. Zijn er toevallig games te downloaden waarmee je via BT tegen elkaar kan gamen? Lijkt ons wel leuk namelijk
Of chatten haha. Hoewel dat wel weer zinloos is als je maximaal 10 meter van elkaar verwijderd bent. Maar wel grappig misschien.
Ohja welke BT is het beste te gebruiken met de K750i?
Ik ben zeer tevreden over mijn nieuwe aanwinst. Leuk speelgoed trouwens
Ohja welke BT is het beste te gebruiken met de K750i?
vandaag mn k750i binnen gekregen.. abbo voor 10 euries in de maand verder geen kosten... is wel best met zo'n telefoon erbij...
Hi
ik heb alweer een paar weekjes de K750i, van eerste fw geupgrade naar R1J002 en nu R1L002.
Echter ik heb problemen met mn BT headset. Dat is een bluetrek G2 en hij kan gewoon pairen en connecten, zelfs bellen (de eerste keer) gaat goed, maar bij een tweede gesprek (na enige minuten dus) wordt er geen geluid meer doorgegeven naar de headset. Hij is wel verbonden maar werkt niet en het geluid komt uit de telefoon. Heeft iemand dit probleem ook?
zie ook dit draadje:
http://www.esato.com/board/viewtopic.php?topic=95364
Wel balen want nu kan ik geen BT headset gebruiken...hopelijk in een nieuwe fw opgelost.
ik heb alweer een paar weekjes de K750i, van eerste fw geupgrade naar R1J002 en nu R1L002.
Echter ik heb problemen met mn BT headset. Dat is een bluetrek G2 en hij kan gewoon pairen en connecten, zelfs bellen (de eerste keer) gaat goed, maar bij een tweede gesprek (na enige minuten dus) wordt er geen geluid meer doorgegeven naar de headset. Hij is wel verbonden maar werkt niet en het geluid komt uit de telefoon. Heeft iemand dit probleem ook?
zie ook dit draadje:
http://www.esato.com/board/viewtopic.php?topic=95364
Wel balen want nu kan ik geen BT headset gebruiken...hopelijk in een nieuwe fw opgelost.
Anoniem: 95247
Is deze niet branded (12 mnd)? Ziet er wel aantrekkelijk uit namelijk.Anoniem: 129491 schreef op zaterdag 09 juli 2005 @ 00:00:
Ik heb 4 juli de K750i gratis bij een Telfort 300 abbo voor 24 maanden. Vandaag heeft mijn vriendin dezelfde telefoon en abbo, maar dan voor 12 maanden. Had ik beter even kunnen wachten haha . . .
Telfort heeft geen branded toestellen, ze zijn niet groot genoeg voor fabrikanten om aparte toestellen te produceren.Anoniem: 95247 schreef op zaterdag 09 juli 2005 @ 07:37:
[...]
Is deze niet branded (12 mnd)? Ziet er wel aantrekkelijk uit namelijk.
Tegenwoordig wel aangezien ze eigendom zijn van KPNomeomi schreef op zaterdag 09 juli 2005 @ 09:05:
[...]
Telfort heeft geen branded toestellen, ze zijn niet groot genoeg voor fabrikanten om aparte toestellen te produceren.
Even weer iets anders:
Is er een manier om te zorgen dat hij niet oplaadt als hij in de usb aangesloten zit? Want dit verneukt zijn hele batterij
Anoniem: 85016
Kan iemand een keer duidelijk uitleggen hoe die externe besturing werkt , dus dat je je muis etc kan bedienen
.
Ben erg benieuwd hoe dit werkt!!!
Anoniem: 95247
Nou ik heb hem nou toch besteld.
Hoe kan je trouwens zien of je huidige telefoon sim-lock vrij is? En wat houdt dat nou eigenlijk in? *shame*shame*
Hoe kan je trouwens zien of je huidige telefoon sim-lock vrij is? En wat houdt dat nou eigenlijk in? *shame*shame*
Anoniem: 55933
Dan blijft Telfort toch nog steeds even groot?supercrazy schreef op zaterdag 09 juli 2005 @ 09:11:
[...]
Tegenwoordig wel aangezien ze eigendom zijn van KPN
En daarnaast? Produceert KPN dan branded toestellen, op imode na?

Ik heb hetzelfde probleem gehad. Ik ben naar de Sony Ericsson service point geweest, maar zij konden daardoor ook geen K750i's updatenAnoniem: 142444 schreef op donderdag 07 juli 2005 @ 21:33:
nu opent die updater
maar als hij begint met updaten dan zegt hij disconnect phone en turn out wait 15sec. and connect while holding down the C button
dan zal het binnne 15seconden zal starten maar 2minuten later gebeurd er nog steeds niets

Ik ben nog gaan zoeken en toen bleek dat ik de USB flash device driver nog niet had geinstalleerd.
http://www.sonyericsson.c...=10242&fid=15278&esi=true
Je moet er nu voor zorgen dat windows de USB flash device driver wilt downloaden.
Bij mij lukte het door:
- Telefoon uitzetten
- Niet de telefoon loshalen van de datakabel, maar de datakabel uit je PC halen
- 20 seconden wachten
- C ingedrukt houden en datakabel weer aansluiten
Je krijgt waarschijnlijk nu de melding dat windows een USB flash device heeft gevonden. Selecteer de map waar je de USB update driver hebt opgeslagen.
Daarna kun je je telefoon updaten. (Het beste kun je dit doen op dezelde manier als hier boven geschreven, door de datakabel eruit te halen)
Ik vind het nog steeds raar dat alleen door de datakabel eruit te halen ik de Flash driver kon installeren.
Succes
Ik ben een tutorial aan het schrijven en deze zal ik in de startpost linken. Dus houd de startpost in de gaten!Anoniem: 85016 schreef op zaterdag 09 juli 2005 @ 09:36:
Kan iemand een keer duidelijk uitleggen hoe die externe besturing werkt , dus dat je je muis etc kan bedienen.
In de startpost bij tips en trucs kan je de code vinden die je in moet tikken om in het Netwerk-Lock menu te komen. Als alle 'hangsloten' in dat menu open staan is je Tel simlock vrij. Als ze dicht staan is je tel gesimlockt; dwz: Er kan dan alleen een simkaart in van de provider waar je de telefoon gekocht hebt. (als je hem prepaid gekocht hebt kun je er ook geen abbo van dezelfde provider in doen) En soms / meestal is de telefoon dan ook gebranded ; dwz. er staat dan aangepaste software op die gemaakt is door die provider waar je de tel gekocht hebt en dan kan je je tel niet updaten en sommige functies (zoals HID) zijn eruit gesloopt en 'troep' (zoals 'handige tools' (waar je meestal voor betalen moet!Anoniem: 95247 schreef op zaterdag 09 juli 2005 @ 10:59:
Nou ik heb hem nou toch besteld.
Hoe kan je trouwens zien of je huidige telefoon sim-lock vrij is? En wat houdt dat nou eigenlijk in? *shame*shame* hoeft niet

En dan nu de hamvraag: Heb je Windows SP1 of SP2 ??? Ik zit te klooien met eenG-Mono schreef op zaterdag 09 juli 2005 @ 11:25:toon volledige bericht
[...]
Ik heb hetzelfde probleem gehad. Ik ben naar de Sony Ericsson service point geweest, maar zij konden daardoor ook geen K750i's updaten.
Ik ben nog gaan zoeken en toen bleek dat ik de USB flash device driver nog niet had geinstalleerd.
http://www.sonyericsson.c...=10242&fid=15278&esi=true
Je moet er nu voor zorgen dat windows de USB flash device driver wilt downloaden.
Bij mij lukte het door:
- Telefoon uitzetten
- Niet de telefoon loshalen van de datakabel, maar de datakabel uit je PC halen
- 20 seconden wachten
- C ingedrukt houden en datakabel weer aansluiten
Je krijgt waarschijnlijk nu de melding dat windows een USB flash device heeft gevonden. Selecteer de map waar je de USB update driver hebt opgeslagen.
Daarna kun je je telefoon updaten. (Het beste kun je dit doen op dezelde manier als hier boven geschreven, door de datakabel eruit te halen)
Ik vind het nog steeds raar dat alleen door de datakabel eruit te halen ik de Flash driver kon installeren.Maar goed het werkt
![]()
Succes
windows zonder deze updates en volgens mij wil het daardoor niet werken.....
En wat is de datum van je USB drivers?? Ik heb de mijn enkele posts geleden hier
neergezet. Want aan die datum kan je pas zien of de installatie van de drivers gelukt
is.
Overigens vraag ik me wel af waarom ik zou willen updaten, want hij doet het gewoon
goed.
Ik heb SP2Krivas schreef op zaterdag 09 juli 2005 @ 11:58:
[...]
En dan nu de hamvraag: Heb je Windows SP1 of SP2 ??? Ik zit te klooien met een
windows zonder deze updates en volgens mij wil het daardoor niet werken.....
En wat is de datum van je USB drivers?? Ik heb de mijn enkele posts geleden hier
neergezet. Want aan die datum kan je pas zien of de installatie van de drivers gelukt
is.
Overigens vraag ik me wel af waarom ik zou willen updaten, want hij doet het gewoon
goed.
Datum van driver: 10/24/2000 Versie 1.0.0.0
Dit is van Update service USB driver. De versie van de driver die jij hebt genoemd is een andere driver. Die zit namelijk niet standaard in USB drivers Zip die je bij SE download. Je moet dan dus ook specifiek de "Update service USB driver" zoeken (link staat in mijn vorige post)ze hebben die drivers apart gehouden.
Als je telefoon het gewoon goed doen, dan hoef je inderdaad niet te updaten. Maar ik vind wel dat de nieuwe firmware beter werkt dan de oudere.
Anoniem: 87291
ik heb nog een 'normale' memorystick liggen van sony, zo'n 4jaar oud; kan die er ook gewoon in? Aangezien ik zie op de site dat ze het hebben over een memorystick duo?
edit* heb even gespeurd op het internet, en als het goed is, is zo'n duo kaartje kleiner?
edit* heb even gespeurd op het internet, en als het goed is, is zo'n duo kaartje kleiner?
[ Voor 88% gewijzigd door Anoniem: 87291 op 09-07-2005 12:43 ]
Nee, kan er niet in. Als je die erin wilt drukken, komtie er aan de andere kant weer uitAnoniem: 87291 schreef op zaterdag 09 juli 2005 @ 12:21:
ik heb nog een 'normale' memorystick liggen van sony, zo'n 4jaar oud; kan die er ook gewoon in? Aangezien ik zie op de site dat ze het hebben over een memorystick duo?
De enige stick die erin kan is de duo of de duo pro
memorystick in je telefoon is kleiner dan de gewoneAnoniem: 87291 schreef op zaterdag 09 juli 2005 @ 12:21:
maar ik was al weer te laat zie ik
btw weet iemand een site/winkel waar je een camera module kan kopen? want mijne heeft dus vochtschade, dat was gister bevestigd helaas in de winkel waar ik hem ter reperatie had geboden
ik ga nu via de verzekering proberen, want het was niet mij schuld dat er rose over heen was gekomen
maar ik ga maandag weer naar die toko om te horen wat er pcies aan scheeld, ik dacht als het alleen de camera module stuk is , is het misschien (hangt af van de prijs) sneller en makkelijker om zelf die module te vervangen.
[ Voor 54% gewijzigd door AseranO op 09-07-2005 12:42 ]
-
Ik heb zojuist geprobeerd te updaten, ik zat netjes in het updateproces, alles leek goed te gaan, totdat hij op 1% sprong, een foutmelding gaf en ermee ophield (Communicatiefout met het toestel).
Nu probeer ik de recoverymodus en hij zegt dan, in de Java Applet: Hold down the 'c' key on your phone and connect it to your USB cable ... Een ogenblik geduld...
Als ik dit doe gebeurt er niets, behalve dat Windows zegt: Onbekend apparaat gevonden.
De telefoon start ook niet meer op... Ik heb WinXP met SP1. Wat kan ik nog doen?
Ik word hier niet goed van eigenlijk... Klote updateservice
Nu probeer ik de recoverymodus en hij zegt dan, in de Java Applet: Hold down the 'c' key on your phone and connect it to your USB cable ... Een ogenblik geduld...
Als ik dit doe gebeurt er niets, behalve dat Windows zegt: Onbekend apparaat gevonden.
De telefoon start ook niet meer op... Ik heb WinXP met SP1. Wat kan ik nog doen?
Ik heb hem ook besteld, met een 12mnd telfort 200 is hij ook al gratis. Maar wat ik me afvroeg is dat misschien een afgeklede versie, waarbij de 64mb stick niet meegeleverd wordt? Op de site van telfort hebben ze het namelijk over 34 MB geheugen
ik heb deze ook, je krijgt alles erbij 64mb stick + headset etc en de zwarte editieAnoniem: 87291 schreef op zaterdag 09 juli 2005 @ 12:43:
Ik heb hem ook besteld, met een 12mnd telfort 200 is hij ook al gratis. Maar wat ik me afvroeg is dat misschien een afgeklede versie, waarbij de 64mb stick niet meegeleverd wordt? Op de site van telfort hebben ze het namelijk over 34 MB geheugen
34mb geheugen intern, stick zit/hoort standaard in de doos
[ Voor 7% gewijzigd door AseranO op 09-07-2005 12:45 ]
-
erg vet dan voor die prijs, telfort is weer goed bezigAseranO schreef op zaterdag 09 juli 2005 @ 12:44:
[...]
ik heb deze ook, je krijgt alles erbij 64mb stick + headset etc en de zwarte editie
34mb geheugen intern, stick zit/hoort standaard in de doos
Bij mij is het ook een keer mis gegaan halverwege het update proces. (ik heb draadloos internet en de verbinding viel weg). Ik heb toen niet in de "Recovery Modus" geprobeerd, maar gewoon in "Modus Automatical verification". Dit werkte ook. Misschien moet je dat eens proberen. (overigens: Bij mij deed mn toestel het wel toen ik het aan zette, nadat het mis ging met updaten).Timmyboy_ schreef op zaterdag 09 juli 2005 @ 12:43:
Ik heb zojuist geprobeerd te updaten, ik zat netjes in het updateproces, alles leek goed te gaan, totdat hij op 1% sprong, een foutmelding gaf en ermee ophield (Communicatiefout met het toestel).
trouwens ik heb die van 24mndAnoniem: 87291 schreef op zaterdag 09 juli 2005 @ 12:51:
[...]
erg vet dan voor die prijs, telfort is weer goed bezig
zo snel gaat dat al tegenwoordig
maar dan nog steeds zit die stick etc erbij, wordt gewoon standaard meegeleverd in de doos
[ Voor 17% gewijzigd door AseranO op 09-07-2005 12:54 ]
-
Mijn eerste vraag:
Hoe krijg je in _godsnaam_ makkelijk die duostick eruit? gewoon pulken ofzo?
Heeft ook een computer!
Jullie zullen het niet geloven maar de truk van het updaten is dus:
HAAL DE USB KABEL UIT DE PC EN NIET DE KABEL VAN DE
TELEFOON !!!!!!!!!!
Heeft dus ook niets met SP1 of SP2 te maken.............
Afijn, bij mij dus ook gelukt
TELEFOON !!!!!!!!!!
zit zeker geen adaptertje bij zodat ik die memorystick duo ook in mijn sony digi cam met gewone memorystick sleuf kan zetten?AseranO schreef op zaterdag 09 juli 2005 @ 12:53:
[...]
trouwens ik heb die van 24mnd![]()
zo snel gaat dat al tegenwoordig
maar dan nog steeds zit die stick etc erbij, wordt gewoon standaard meegeleverd in de doos
Dat is dus het probleem, blijkbaar heeft hij bij 1% net de oude firmware verwijderd en de nieuwe nog niet erin staan... Windows herkent de foon niet en hij start ook niet meer op, er lijkt dus gewoon geen firmware meer aanwezig te zijnG-Mono schreef op zaterdag 09 juli 2005 @ 12:51:
[...]
Bij mij is het ook een keer mis gegaan halverwege het update proces. (ik heb draadloos internet en de verbinding viel weg). Ik heb toen niet in de "Recovery Modus" geprobeerd, maar gewoon in "Modus Automatical verification". Dit werkte ook. Misschien moet je dat eens proberen. (overigens: Bij mij deed mn toestel het wel toen ik het aan zette, nadat het mis ging met updaten).
Bij mij iig welAnoniem: 87291 schreef op zaterdag 09 juli 2005 @ 13:02:
[...]
zit zeker geen adaptertje bij zodat ik die memorystick duo ook in mijn sony digi cam met gewone memorystick sleuf kan zetten?
memory stick duo + adapter
lader
headset
usb kabel
boekjes + cd-rom
en de Telefoon zelf uiteraard
[ Voor 5% gewijzigd door AseranO op 09-07-2005 13:15 ]
-
Gek hè? Ik snap het ook nog steeds niet. Maar ik ben blij dat ik er achtergekomen ben!Krivas schreef op zaterdag 09 juli 2005 @ 13:01:
Jullie zullen het niet geloven maar de truk van het updaten is dus:
TELEFOON !!!!!!!!!!
Ach ja... Als het maar werkt toch?
Je vergeet de telefoonAseranO schreef op zaterdag 09 juli 2005 @ 13:09:
[...]
Bij mij iig wel
memory stick duo + adapter
lader
headset
usb kabel
boekjes + cd-rom
"It's nice to be important, but it's more important to be nice"
-
"You like it now, but you'll learn to love it later"
Maar je hebt het dus al geprobeerd met "Modus Automatical verification"?Timmyboy_ schreef op zaterdag 09 juli 2005 @ 13:06:
[...]
Dat is dus het probleem, blijkbaar heeft hij bij 1% net de oude firmware verwijderd en de nieuwe nog niet erin staan... Windows herkent de foon niet en hij start ook niet meer op, er lijkt dus gewoon geen firmware meer aanwezig te zijn
Eventueel kun je ook proberen om de telefoon niet van de datakabel los te halen, maar de datakabel uit de computer te trekken. Misschien dat hij de telefoon dan wel pakt?
Het is bij mij de enige manier om goed te kunnen updaten.
Die eerste modus kan ik niet proberen, want daarvoor moet je telefoon aan staan. USB-kabel uit de pc halen en er terug in steken ipv de telefoon werkt niet, hij vindt/initialiseert de telefoon gewoon niet...G-Mono schreef op zaterdag 09 juli 2005 @ 13:14:
[...]
Maar je hebt het dus al geprobeerd met "Modus Automatical verification"?
Eventueel kun je ook proberen om de telefoon niet van de datakabel los te halen, maar de datakabel uit de computer te trekken. Misschien dat hij de telefoon dan wel pakt?
Het is bij mij de enige manier om goed te kunnen updaten.

Anoniem: 129491
Die zat er bij mij wel bij hoor.Anoniem: 87291 schreef op zaterdag 09 juli 2005 @ 13:02:
[...]
zit zeker geen adaptertje bij zodat ik die memorystick duo ook in mijn sony digi cam met gewone memorystick sleuf kan zetten?
Weet iemand wanneer de Telfort aktie is in gegaan? Bij een Telfort 200 heb je de K750i al voor 1 jaar namelijk. Ik heb die van mij op 4 juli gehaald in de Telfort winkel in Amsterdam. (Telfort 300 2jaar) Als die aktie er toen al was valt er misschien wel wat te regelen haha
Houd je wel de c knop ingedrukt als je de telefoon weer aan zet? Dan start hij namelijk op vanuit een beveiligd stukje firmware dat niet gewist kan worden volgens mij!Timmyboy_ schreef op zaterdag 09 juli 2005 @ 13:19:
[...]
Die eerste modus kan ik niet proberen, want daarvoor moet je telefoon aan staan. USB-kabel uit de pc halen en er terug in steken ipv de telefoon werkt niet, hij vindt/initialiseert de telefoon gewoon niet...
volgens mij is die aktie zo'n beetje gisteren ingegaan, want ik heb de laatste dagen zo'n beetje elke dag de site in de gaten gehouden van telfort en steeds was de k750 veel duurder.. en kon ik er alleen maar van dromenAnoniem: 129491 schreef op zaterdag 09 juli 2005 @ 13:24:
[...]
Die zat er bij mij wel bij hoor.
Weet iemand wanneer de Telfort aktie is in gegaan? Bij een Telfort 200 heb je de K750i al voor 1 jaar namelijk. Ik heb die van mij op 4 juli gehaald in de Telfort winkel in Amsterdam. (Telfort 300 2jaar) Als die aktie er toen al was valt er misschien wel wat te regelen haha
vind het wel mooi dat bijna alle prijsvechters op de internet bijna 130e duurder zijn dan telfort zelf
[ Voor 9% gewijzigd door Anoniem: 87291 op 09-07-2005 14:09 ]
Dan ga ik maar naar Dynafix voor reparatie... Niets lijkt te helpen. Ik hoorde dat dit niet onder de garantie viel, kan dat kloppen?
Kan ik btw gewoon bij Dynafix aankloppen voor een reparatie of moet dat via de post?
Kan ik btw gewoon bij Dynafix aankloppen voor een reparatie of moet dat via de post?
Ik heb een foto van het boekje(het groene logo rechtsboven en K750i rechtsonder als achtergrond, best gaaf
Heeft ook een computer!
Anoniem: 68225
Oh wat balen, die actie van telfort is idd super! 1 jaar abbo (Wat ik normaal altijd wil) en maar 25,- per maand, en dan gratis dit toptoesten erbij.. Balen dat ik hem 1 week geleden al besteld had en nu binnen heb.
Voor de mensen die problemen hebben met updaten (dat de telefoon aanspringt als je c ingedrukt houd) ;
Op dat moment dat hij aanspringt zal je waarschijnlijk je drivers moeten installeren. Als je dit goed gedaan hebt, start het proces gewoon overnieuw. Daarna zal het waarschijnlijk gewoon simpel gaan!
heb het ook 4x geprobeerd, maar nadat je alle drivers goed geinstalleerd hebt, en je gewoon je aan de te volgen procedures houd (laat je foon minstens 30seconde uitstaan voor je begint, just for sure) is het een eitje! duurde bij mij 5minuutjes ofzo het updaten.. er stond 12 maar het ging een stuk sneller
-edit-
de foto's en filmpjes zijn idd slechter geworden sinds de update
Niet dat ze nu slecht zijn maar eerst waren ze scherper. Hopen dat er binnenkort een verbeterde firmware uitkomt
Voor de mensen die problemen hebben met updaten (dat de telefoon aanspringt als je c ingedrukt houd) ;
Op dat moment dat hij aanspringt zal je waarschijnlijk je drivers moeten installeren. Als je dit goed gedaan hebt, start het proces gewoon overnieuw. Daarna zal het waarschijnlijk gewoon simpel gaan!
heb het ook 4x geprobeerd, maar nadat je alle drivers goed geinstalleerd hebt, en je gewoon je aan de te volgen procedures houd (laat je foon minstens 30seconde uitstaan voor je begint, just for sure) is het een eitje! duurde bij mij 5minuutjes ofzo het updaten.. er stond 12 maar het ging een stuk sneller
-edit-
de foto's en filmpjes zijn idd slechter geworden sinds de update
[ Voor 11% gewijzigd door Anoniem: 68225 op 09-07-2005 16:32 ]
Druk 'm 's in, in plaats van eruit proberen te pulken...tadaaBertus schreef op zaterdag 09 juli 2005 @ 13:01:
Mijn eerste vraag:
[ Voor 4% gewijzigd door Anoniem: 143766 op 09-07-2005 16:20 ]
PV AuthorAnoniem: 12019 schreef op vrijdag 08 juli 2005 @ 18:19:
Vandaag ook mijn K750 opgehaald bij Bakkerdijk/Alkmaar voor gem 10,95€ per maand(2jaar Debitel/Vodafone) en vind dat die aardig compleet geleverd wordt,alleen geen hoesje/tasje![]()
Ik heb voor deze telefoon gekozen omdat er van alles op zit,camera,mp3,radio en het belangrijkste extern geheugen dus nu nog ff een memorystick van 512MB of 1GB halen.
Met welk programma kan ik avi's(DivX Xvid) omzetten naar 3GPP?
vanpeltje
nokia multimedia converter heet het die doet het in ieder geval van 3gp naar avi volgens mij ook anders om
Ik heb zelf hi, ik wou gewoon hi of vodafone en geen telfort of orange, want ik vind persoonlijk hun netwerken echt bagger slecht...
kies je voor vodafone, kies je voor een Branded telefoon. Zelf de firmware updaten via de SE site kun je dan vergeten (of je de-brand hem zoals ik
)
Is er misschien een lijst van de nieuwe firmware? Of brengt ie niet zoveel nieuws met zich mee?
[ Voor 84% gewijzigd door ck2000nl op 09-07-2005 17:56 ]
| Sony VAIO Pro 13" 8GB 256GB ssd Windows 8 |
Zie de OPck2000nl schreef op zaterdag 09 juli 2005 @ 17:55:
Is er misschien een lijst van de nieuwe firmware? Of brengt ie niet zoveel nieuws met zich mee?
Heeft ook een computer!
Paar vragen:
Hoe kan je tijdens het luisteren van radio/mp3 direct minimaliseren (naar 'bureaublad') zonder dat de muziek stopt. Ik wil namelijk vaker de tijd kunnen zien zonder al te veel handelingen. Bij de nokia drukte ik gewoon op de 'rode telefoonknop'.
Hoe kan ik zonder de telefoon te gebruiken tussen verschillende radiozenders/mp3's switchen? Bij de nokia ging dat via de headset. Ik kan namelijk niet als ik op de fiets zit mijn telefoon snel tevoorschijn toveren.
Hoe kan ik de telefoon niet laten opladen waneer ik hem inprik op de usb poort? De telefoon is pas nieuw en moet de accu een aantal keren totaal laten leeggaan. Dit gaat dus niet als ik hem op de usb poort aansluit. (Meerdere malen per dag)
Hoe kan ik meerdere mobiele nummers onder 1 naam kwijt? Sommigen personen hebben 3 mobiele nummers. Ik wil die oude namelijk niet weggooien omdat die soms in gebruik zijn.
Het is een geweldige telefoon maar over een hoop dingetjes is slecht nagedacht!
PS, ik heb mijn 64mb kaart te koop die er standaard bij zit. Heb me al een 512 gekocht. email me voor info.
Hoe kan je tijdens het luisteren van radio/mp3 direct minimaliseren (naar 'bureaublad') zonder dat de muziek stopt. Ik wil namelijk vaker de tijd kunnen zien zonder al te veel handelingen. Bij de nokia drukte ik gewoon op de 'rode telefoonknop'.
Hoe kan ik zonder de telefoon te gebruiken tussen verschillende radiozenders/mp3's switchen? Bij de nokia ging dat via de headset. Ik kan namelijk niet als ik op de fiets zit mijn telefoon snel tevoorschijn toveren.
Hoe kan ik de telefoon niet laten opladen waneer ik hem inprik op de usb poort? De telefoon is pas nieuw en moet de accu een aantal keren totaal laten leeggaan. Dit gaat dus niet als ik hem op de usb poort aansluit. (Meerdere malen per dag)
Hoe kan ik meerdere mobiele nummers onder 1 naam kwijt? Sommigen personen hebben 3 mobiele nummers. Ik wil die oude namelijk niet weggooien omdat die soms in gebruik zijn.
PS, ik heb mijn 64mb kaart te koop die er standaard bij zit. Heb me al een 512 gekocht. email me voor info.
[ Voor 19% gewijzigd door ---RRR--- op 09-07-2005 18:27 ]
Radio/Mediaplayer kun je minimaliseren d.m.v. Meer -> Minimaliseren---rrr--- schreef op zaterdag 09 juli 2005 @ 18:16:toon volledige bericht
Paar vragen:
Als je dan lang op de + of - drukt spring je naar de volgende radiozender of volgend nummer in de playlist.
Telefoon laad gewoon op tijdens het aanprikken, valt niks aan te doen.
Je kan meerdere nummers toevoegen.. Prive, Werk, Fax en Overig... Dat zijn dus 4 nummers per persoon
bij het installeren van BLueSoleil blijft hij hangen op de installatie van de Bluetooth Modem..
als ik de installatie afsluit (via processen) zegt hij dat hij installatie niet kan voltooien ivm RPC fout ..
nu is mijn telefoon uit mijn bluetooth devices verdwenen en zal ik dus mijn bluetooth driver opnieuw moeten installeren ? (hij kan hem niet meer vinden)
als ik de installatie afsluit (via processen) zegt hij dat hij installatie niet kan voltooien ivm RPC fout ..
nu is mijn telefoon uit mijn bluetooth devices verdwenen en zal ik dus mijn bluetooth driver opnieuw moeten installeren ? (hij kan hem niet meer vinden)
Super dit! Het werkte meteen met BlueSoleil! Iets voor de SP?Anoniem: 145909 schreef op zaterdag 09 juli 2005 @ 13:51:
Voor mensen die HID niet aan de praat krijgen:
Anoniem: 106149
Ik heb net een .aac bestand op me phone gezet in de hoop dat ik die kon afspelen, maar dat doet ie dus niet
Hij ziet hem geeneens als muziek bestand.
Dacht ik lekker veel nummers kwijt te kunnen, kwam op 1mb per nummer uit in 40kbit/s en de kwaliteit is super. Doe ik wat verkeerd of kan dat gewoon niet?

Dacht ik lekker veel nummers kwijt te kunnen, kwam op 1mb per nummer uit in 40kbit/s en de kwaliteit is super. Doe ik wat verkeerd of kan dat gewoon niet?
Volgens SE kan het. net als dat WAVE zou moeten kunnen. Toch wil de telefoon ze niet afspelenAnoniem: 106149 schreef op zaterdag 09 juli 2005 @ 18:52:
Ik heb net een .aac bestand op me phone gezet in de hoop dat ik die kon afspelen, maar dat doet ie dus nietHij ziet hem geeneens als muziek bestand.

BlueSoleil is super !!
maaruhm.. het is een soort van Trial ?? ik mag maar tot 5 MB datatranser...
daarnaast gaat mijn floAt nu compleet de mist in (kan hem niet meer starten)
[ Voor 29% gewijzigd door whitehouse op 09-07-2005 19:12 ]
Dat moet je juist helemaal niet doen bij deze accu's !!! Deze kunnen prima tegen tussentijds opladen, wat jij bedoelt, doe je alleenmet oude normale accu's geen li-ion.---rrr--- schreef op zaterdag 09 juli 2005 @ 18:16:
Paar vragen:Hoe kan ik de telefoon niet laten opladen waneer ik hem inprik op de usb poort? De telefoon is pas nieuw en moet de accu een aantal keren totaal laten leeggaan. Dit gaat dus niet als ik hem op de usb poort aansluit. (Meerdere malen per dag)
Max. 5 Mb aan bestanden in één keer verzenden jah... maar k neem aan dat je je tel liever even aan de usb prikt als je 5 Mb wilt versturen. Die 5 Mb is dus geen datalimiet ofzo maar gewoon het aantal Mb wat je in één keer kan verzenden.whitehouse schreef op zaterdag 09 juli 2005 @ 19:06:
BlueSoleil is super !!
Ik heb trouwens wel een probleem met bluesoleil: Ik kan Seriële poort niet aanzetten
[ Voor 19% gewijzigd door Anoniem: 145909 op 09-07-2005 19:48 ]
Anoniem: 147852
weet iemand nog een andere manier om aan die EXiM Screen Protector te komen in plaats van via die inkoopactie.
Ik zie die dingen nergens.
Mwoah, verschillende experts zijn het erover eens dat het voor een li-ion beter is om hem de eerste zeg 3x geheel leeg te maken voordat je hem weer oplaad. Dat zou de levensduur van de accu verlengen...KillerAce_NL schreef op zaterdag 09 juli 2005 @ 19:12:
[...]
Dat moet je juist helemaal niet doen bij deze accu's !!! Deze kunnen prima tegen tussentijds opladen, wat jij bedoelt, doe je alleenmet oude normale accu's geen li-ion.
"Its a Backstreet Boys world and at the end of the day, you just want to go home and kill yourself." - Billy Corgan (Smashing Pumpkins)
Dan hebben die 'experts' het fout.....Gugger schreef op zaterdag 09 juli 2005 @ 20:18:
[...]
Mwoah, verschillende experts zijn het erover eens dat het voor een li-ion beter is om hem de eerste zeg 3x geheel leeg te maken voordat je hem weer oplaad. Dat zou de levensduur van de accu verlengen...
Ik vraag me af welke fundering die 'experts' gebruiken? Ik heb namelijk een hele sterke fundering, die mij het tegendeel (min of meer) bewijst. Deze website lijkt mij een zeer solide onderbouwing.
www.batteryuniversity.com
Ga daar maar eerst eens kijken, dan kan jij die 'experts' het vertellen hoe het echt zit.
[ Voor 66% gewijzigd door Ginz op 09-07-2005 20:23 ]
"It's nice to be important, but it's more important to be nice"
-
"You like it now, but you'll learn to love it later"
Er zijn ook screen protectors van 3M, ik heb er nu een op m'n foon (via Ebay gevonden).Anoniem: 147852 schreef op zaterdag 09 juli 2005 @ 19:59:
weet iemand nog een andere manier om aan die EXiM Screen Protector te komen in plaats van via die inkoopactie.
In het begin is ie niet helemaal helder maar na een paar dagen zie je daar niets meer van (ik heb nu een egaal beeld en mooie kleuren).
Ik heb ook naar die inkoopactie gekeken, maar dan zit je met lange wachttijden en echt goedkoop is het niet.
[EDIT]
Via Ebay kan ik aan Exim komen voor €6 per stuk, over een week kan ik ze binnen hebben.
[ Voor 11% gewijzigd door Speedy-Andre op 09-07-2005 21:16 ]
Anoniem: 97207
Nu kan ik met een telfort abonnement de s700i krijgen voor 139 euro (bij gsmweb 136 euro, maar ik weet niet waar de service beter zal zijn), of de k750i gratis bij hetzelfde 1-jarige abonnement.
Nu is mijn vraag voor welke ik moet gaan. De k750i is nieuwer, goedkoper en heeft een 2 megapixel camera. Daarentegen heeft de s700i een grotere resolutie, meer functies, etc...
Ik lees veel negatieve punten hier over de s700i, dus is het wel verstandig om er 139 voor te betalen bij een 1 jarig abonnement?
en bij het telfort abonnement...wat wordt er allemaal bijgeleverd?
Nu is mijn vraag voor welke ik moet gaan. De k750i is nieuwer, goedkoper en heeft een 2 megapixel camera. Daarentegen heeft de s700i een grotere resolutie, meer functies, etc...
Ik lees veel negatieve punten hier over de s700i, dus is het wel verstandig om er 139 voor te betalen bij een 1 jarig abonnement?
en bij het telfort abonnement...wat wordt er allemaal bijgeleverd?
ff over BLueSoleil .. installeer deze niet !!
t lukt mij niet deze te verwijderen... als ik de uninstall gebruik, wil hij opnieuw opstarten en staat BS er net zo lekker nog steeds op
t lukt mij niet deze te verwijderen... als ik de uninstall gebruik, wil hij opnieuw opstarten en staat BS er net zo lekker nog steeds op
ej dat is gekwhitehouse schreef op zaterdag 09 juli 2005 @ 21:45:
ff over BLueSoleil .. installeer deze niet !!
niets anders te doen dan me default BT drivers weer installeren ?
mmm..waar haal ik deze nu vandaan..
mmm..waar haal ik deze nu vandaan..
[ Voor 23% gewijzigd door whitehouse op 09-07-2005 21:55 ]
Dit topic is gesloten.