[PC] Battlefield 2 - deel X Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 5 ... 11 Laatste
Acties:
  • 8.147 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• IJnte
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 20:09
DaMorpheus schreef op zaterdag 09 juli 2005 @ 00:11:
Elke ranked server wordt continu beheerd door vrijwilligers, dat is één van de eisen van Electronic Arts. Dus ga er maar vanuit dat de admin je gewoon een kick heeft gegeven :)
Hoe zit dat nou eigenlijk met die ranked servers.. Ik heb er nu al wat informatie over gelezen maar nog steeds snap ik neit hoe je precies een ranked server kan opzetten of laten goedkeuren door EA.. Heb ik eroverheen gelezen toevallig :?

Exploring the world by bicycle! cyclingsilk.wordpress.com

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RocketKoen
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 13-09 08:02
IJnte schreef op zaterdag 09 juli 2005 @ 00:17:
[...]

Hoe zit dat nou eigenlijk met die ranked servers.. Ik heb er nu al wat informatie over gelezen maar nog steeds snap ik neit hoe je precies een ranked server kan opzetten of laten goedkeuren door EA.. Heb ik eroverheen gelezen toevallig :?
mag alleen worden gehost door door EA erkende bedrijven.
belangrijkste eis om door EA erkend te worden, is dat je een public ranked server of 10 sponsort.....

TheS4ndm4n#1919

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jorisw86
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 07-09 12:43
Dan kunnen ze beter zelf posten denk ik. Met deze hoeveelheid informatie kan niemand wat namelijk. Daar komt nog bij dat technische vragen niet in het grote topic thuishoren, maar in Spielerij - Problemen & Vragen

[ Voor 80% gewijzigd door Verwijderd op 09-07-2005 00:29 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rhodium
  • Registratie: Augustus 2003
  • Laatst online: 15-09 10:57
Heb elke keer last van dat spel zegt dat me connectie brak is terwijl de pc naast me gewoon perfect kan internet en zo... Bij geen elk ander spel heb ik hier last van ik hoop dat ze dat nog eens gaan fixen.

Voor de rest is het een masterspel :) net even 6 uurtjes achter elkaar gespeelt. Het verveelt niet zo snel gelukkig.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Wat is dit nou weer?
[message]Tweakguides[/message]
Battlefield 2 Patch Problems
9 July 2005

EA Games have released an Update explaining that they've received feedback about the latest 1.01 patch causing problems with a memory leak. They recommend that users not install this patch, or if they already have, they uninstall and reinstall BF2 without the patch. I have updated my Battlefield 2 Tweak Guide with troubleshooting tips for those with the patch, as well as a couple of other changes. If you're like me and you installed the patch you may want to sit tight and wait for EA to release a fix. I really don't want to go through a total reinstallation of this game again, but it may be necessary anyway as their fix might only apply to the original version of BF2.
www.tweakguides.com

Ik heb dus niet zo'n zin om het hele spel weer te herinstalleren. :r

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Officiele website, een betrouwbaardere bron lijkt me wel zo handig

Nog vrijwilligers om petities te maken om "liever gisteren dan vandaag" patches uit te brengen :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dCY
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 20-05 15:11

dCY

Hoe kan ik deze melding oplossen: PB server running old version C1.110..??

Bijna alle servers (ranked) waar ik op kom krijg ik die melding..
Enkele gelukkig niet..?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
dCY schreef op zaterdag 09 juli 2005 @ 10:15:
Hoe kan ik deze melding oplossen: PB server running old version C1.110..??

Bijna alle servers (ranked) waar ik op kom krijg ik die melding..
Enkele gelukkig niet..?
site van punkbuster opzoeken en de faq lezen weet voor 99% zeker dat ik het daar weleens tegen ben gekomen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dCY
  • Laatst online: 20-05 15:11

dCY

Verwijderd schreef op zaterdag 09 juli 2005 @ 10:18:
[...]

site van punkbuster opzoeken en de faq lezen weet voor 99% zeker dat ik het daar weleens tegen ben gekomen...
Yep

Why does PB spam "PB Server running Old Version" on some servers and how do I make it stop?

Some PB Server admins are not able or willing to fix their firewall so that their PunkBuster server can keep itself always auto-updated to the latest version. Therefore, when a new PB update comes out, their server(s) will continue running the old version until updated manually. When players join a PB Server that is running an old version, that old PB will try to 'downgrade' each player's PB to match the old version running at that server and the "PB Server running Old Version" message is generated every few seconds during this process. We encourage players to avoid servers like this as PB often does not work efficiently nor catch the latest cheats when old versions are running. If the attempts to 'downgrade' your PB fail, then you will be kicked. If you trust the server admin, you can enter "pb_security 0" into your console to allow your PB to be downgraded. If you know how to get in touch with the admin, please let him/her know of the problems caused by not having a properly functioning / auto-updating PB Server.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SV3NNER
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 14-09 11:02

SV3NNER

Hello..Follow Me.....OK

Waarschuwing voor ernstige fout in Battlefield 2 patch

Dat krijg je ervan als je een patch gaat rushen :( :(

| Youtube |

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stewie!
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 22:13

Stewie!

Keen must die!

Dat is nu al 7x vermeld 7(8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SAiN ONeZ
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 22:56

SAiN ONeZ

Ⅎnll-Ԁɹooɟǝp Ⅎool

om heel eerlijk te zijn heb ik em donderdagavond al gepatcht, en inloggen gaat stuk sneller nu, maar idd het aantal servers is minimaal (cker met acceptabele ping) buiten dat niets vreemds ervaren wat niet in vanilla bf2 zit...

ben niet zo een held in polls creeeren, maar misschien dat iemand er zin in heeft, om te kijken wat iedereen heeft gedaan, complete reinstall en dus teruggethrottled of draait men 1.01 en w8 men op de 1.02 ?!? (op wat voor termijn is deze te verwachten, of is er nog niets over bekend?!0

zo ken ik EA icm BF reeks weer, vond em al veelste stabiel voor een initial release :7 :Y) ;)
Verwijderd schreef op zaterdag 09 juli 2005 @ 12:01:
geen last van memory leak met 2 gb ram en 3 gb swap:)
aleen die stomme stats bug is wel irritant.. haal net ruim 300 punten, 2 medals, ribbon en een basic anti tank. wordt het niet bij me stats erbij gezet |:(
Is een swapfile wel nodig met zoveel physiek ram!? en die stats worden wel bijgewerkt duurt altijd even... tjek over een uurtje nogeens.. :+

[ Voor 28% gewijzigd door SAiN ONeZ op 09-07-2005 12:04 ]

N47h4N|The secret to creativity is knowing how to hide your sources| Dyslexic atheists don't believe in doG! | ˙ʞuɐlq ʇɟǝl ʎllɐuoᴉʇuǝʇuᴉ sɐʍ ǝɔɐds sᴉɥ┴ ®

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

aleen die stomme stats bug is wel irritant.. haal net ruim 300 punten, 2 medals, ribbon en een basic anti tank. wordt het niet bij me stats erbij gezet |:(
of is het nogsteeds dat er een halve dag vertraging in zit soms. O-)

[ Voor 15% gewijzigd door Verwijderd op 09-07-2005 12:43 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stewie!

Stewie!

Keen must die!

Verwijderd schreef op zaterdag 09 juli 2005 @ 12:01:
Het gaat ook vooral om de servers, die kan je nog geen 24 uur aan laten staan...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Schuey
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 20:52
net even de g36c uitgeprobeerd, heerlijk!
qua rof en damage issie wel ongeveer gelijk aan de m4a1, alleen hij heeft minder recoil, en het geluid is heerlijk :9~

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Low-Tech
  • Laatst online: 15-09 13:22
Even een opmerking voor de mensen die um niet kunnen starten vanwege gebruik van een refreshfix. Andere videodrivers installeren werkte niet, refreshfix uninstallen ook niet, maar door de driver van de monitor te verwijderen werkte BF2!

Fractal Design Meshify S2, Asus ROG B550-F, AMD 3700x, 3080?, Corsair H115i Pro, G-Skill 3600-16 32GB Trident Z Neo

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tijgert
  • Laatst online: 13-09 14:28

Tijgert

Let the Zen flow. Shit a leak!

Gisteren een mooie actie gehad, net een film:

De map met de carrier linksboven en al die eilanden met bruggen (en dat grote eiland links).
We (MEC) kwamen niet over de linkerbrug heen om dat dorpje te veroveren, de vijand spawnde steeds daar en verse tanks kwamen af en aan.
Toen ben ik met een pantserwagen achterom gegaan, door de lichtere defense en ben doorgeraced naar de vlag. Vandaar hield ik het huis onder vuur met allemaal raket mannetjes erin die een lock op mij probeerde te krijgen. Ik wist ze allemaal weg te laten duiken en overleefde het bijna.. tot er een M1 achter de heuvel vandaan kwam. De vlag was bijna van ons! ik probeerde nog wat tijd te rekken met schieten en wat rijden en zo, op het laatste moment er uit proberen te springen..... maar helaas.... kutterdekut, wat een filmactie was dat geweest..

Medion X40 watercooled laptop, i9+4090, met Eluktro bios, 32GB DDR5 6400, 2x8TB MP600 Pro XT, 32" UHD monitor en wat kekke Logitech spullen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tsuru
  • Registratie: November 2001
  • Niet online

Tsuru

Sim Warrior

Meer mensen die problemen hebben met de account server? :? :/

Bally Jerry pranged his kite right in the how's your father. Hairy Blighter dicky-birdied, feathered back on his sammy, took a waspy, flipped over on his Betty Harper's and caught his can in the bertie!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hallo,

Ik heb de volgende onderdelen:

AMD athlon 64 3000+
1GB ddr 400 ram
club3d 6600 GT

en wat ik me nu afvraag is: heeft het nut (voor battlefield 2) om nog 2 reepjes van 512MB ram erbij te kopen zodat ik in totaal op 2GB ram zit?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SAiN ONeZ

SAiN ONeZ

Ⅎnll-Ԁɹooɟǝp Ⅎool

het lijkt me dat de 6600gt net niet krachtig genoeg is om hoger dan 1024x768 alles HIGH in te stellen ( met daarbij dus lightning op MED) met die settings zal je met 1GB voldoende RAM hebben, terwijl alles op HIGH hoger dan 1280x960/1024 waarschijnlijk met de 1GB zal gaan swappen. 1280x... op med is ook te doen op 1GB

Waarschijnlijk is het dus wat overkill.....

[ Voor 6% gewijzigd door SAiN ONeZ op 09-07-2005 13:44 ]

N47h4N|The secret to creativity is knowing how to hide your sources| Dyslexic atheists don't believe in doG! | ˙ʞuɐlq ʇɟǝl ʎllɐuoᴉʇuǝʇuᴉ sɐʍ ǝɔɐds sᴉɥ┴ ®

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Is het iemand al gelukt om direct met het default profiel op te starten, dus zonder eerst op login te drukken direct na de flimpjes?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SAiN ONeZ

SAiN ONeZ

Ⅎnll-Ԁɹooɟǝp Ⅎool

door direct na de install voor offline te kiezen ( zoiets was ook met HL2 de mogelijkheid meen ik) waardoor je enkel single player kan spelen, zodra je eenmaal mp inlogt, of zelf een account creert, zal ie voortaan die login hanteren.

Merk wel dat na het patchen dit weer vrij rap gebeurt, 2-4sec en het BF2-logo verandert weer in een pijl...( hoewel ik wel strax weer ff terug ga naar 1.0 ivm servers ping en die memory leak.. hoewel ik daar weinig van merkte...)

[ Voor 16% gewijzigd door SAiN ONeZ op 09-07-2005 13:59 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Martinspire
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 23:34
al nieuws over wie de ranked servers in NL gaat leveren??
of (in verhouding tot EA) goedkope ranked hosts??

Martinspire - PC, PS5, XSX

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Blacksnak
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 07-07-2024
Tijgert schreef op zaterdag 09 juli 2005 @ 12:30:
Gisteren een mooie actie gehad, net een film:

*knip*
Rond hoelaat was dat Tijgert? Zat volgens mij ook op die map toen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MarkieNL
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 29-08 14:24
djmantri schreef op zaterdag 09 juli 2005 @ 14:23:
al nieuws over wie de ranked servers in NL gaat leveren??
of (in verhouding tot EA) goedkope ranked hosts??
Goedkoper mag wel zeg. 98 euro voor een 10 ranked public server :O Echt duur! Ken je nagaan voor een 64 ranked public :9

Maarja dat zal wel moeten omdat ik ergens las dat battlefield 2 veel bandwith kost toch?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Wat jij wil

http://home.planet.nl/~osch0347/stats.JPG

Hier ook nog mijn Kitinfo en ik heb ook nog een ribbon erbij

http://home.planet.nl/~osch0347/kitinfo.JPG

http://home.planet.nl/~osch0347/awards.JPG

Ik ga 17 juli op vakantie en ik hoop dan Corporal te zijn.
Als ik met dit tempo daar ga moet dat lukken :D

Resizen voortaan aub ;)

[ Voor 7% gewijzigd door Crash op 09-07-2005 14:45 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pred87
  • Registratie: Februari 2005
  • Laatst online: 12-09 14:02
pff heb nu wel iets heel vaags :/. heb mn pc geformatteerd en bf2 er weer opgezet. nu elke keer als ik mn pc opstrart start ie automatisch bf2 op gaat ie naar de sites van gamespy en ea, opent hij het readme, open hij BF2 server en EA register. wtf is dit nu weer :S

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stewie!

Stewie!

Keen must die!

MarkieNL schreef op zaterdag 09 juli 2005 @ 14:28:
[...]

Goedkoper mag wel zeg. 98 euro voor een 10 ranked public server :O Echt duur! Ken je nagaan voor een 64 ranked public :9

Maarja dat zal wel moeten omdat ik ergens las dat battlefield 2 veel bandwith kost toch?
nope, dat is omdat ze bij ranked servers meer willen verdienen + omdat ranked servers ook wat meer kosten hebben ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op vrijdag 08 juli 2005 @ 10:51:
[...]

0. Private - standaard
1. Private First Class - 500 punten
2. Lance Corporal - 1.000 punten *
3. Corporal - 10.500 punten *
4. Sergeant - 25.000 punten *
5. Staff Sergeant - 50.000 punten *
6. Gunnery Sergeant - 75.000 punten *
7. Master Sergeant - 150.000 punten *
8. First Sergeant - 150.000 punten
9. Master Gunnery Sergeant - 250.000 punten *
10. Sergeant Major - 250.000 punten
11. Sergeant Major of the Corps - 250.000 punten ???
12. Sergeant Major of the Corps - 2.500.000 punten ???

Duidelijk, ik ben gewoon bijna bij die 10.000 punten. :Y)
Volgens mij klopt deze beter ;)

Klik

[ Voor 3% gewijzigd door Verwijderd op 09-07-2005 14:44 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Crash
  • Laatst online: 15-09 09:53
Klopt het dat je voor online te spelen inderdaad een unieke nickname moet opgeven die naderhand niet meer aan te passen is indien je er nog online mee wilt spelen? :X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Crash schreef op zaterdag 09 juli 2005 @ 14:47:
Klopt het dat je voor online te spelen inderdaad een unieke nickname moet opgeven die naderhand niet meer aan te passen is indien je er nog online mee wilt spelen? :X
Ja helaas wel maar er is al een vote dat EA er voor moet gaan zorgen dan je het dus wel aan kunt passen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kiev
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 05-05-2021
Crash schreef op zaterdag 09 juli 2005 @ 14:47:
:o, dat zuigt. Is het niet mogelijk om een account te 'reserveren' of heb je dat al gedaan als je een account bij gayspy heb?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stewie!

Stewie!

Keen must die!

Verwijderd schreef op zaterdag 09 juli 2005 @ 14:52:
[...]

Ja helaas wel maar er is al een vote dat EA er voor moet gaan zorgen dan je het dus wel aan kunt passen.
Right, en dat zal effect hebben? 8)7

Maar ik kan je vertellen dat EA/dice hier al geruime tijd mee bezig was, het is helaas niet 123 te implementeren :)
Of kon je de nickname al aanpassen via gamespyid.com? :?
* Stewie! is het ook even kwijt

[ Voor 11% gewijzigd door Stewie! op 09-07-2005 15:00 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kiev
DaMorpheus schreef op zaterdag 09 juli 2005 @ 14:57:
[...]

Right, en dat zal effect hebben? 8)7

Maar ik kan je vertellen dat EA/dice hier al geruime tijd mee bezig was, het is helaas niet 123 te implementeren :)
Precies en nu loopt iedereen tegen EA/Dice flamen dat ze een kut patch hebben geleverd. (Is ook zo) Terwijl toen er nog geen patch was, iedereen EA/Dice liep op te fokken om een patch te maken.

Ik vind het toch vrij netjes dat ze een patch zo snel hebben uitgebracht. Ook al is hij niet zo goed, ze doen hun best. Toch weer een berichtje dat ze BF2 terug brengen naar de oude versie. Iig beter dan bij ZH waar je een jaar op 1.2 kon wachten. :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Crash
  • Laatst online: 15-09 09:53
Area schreef op zaterdag 09 juli 2005 @ 14:54:
[...]

:o, dat zuigt. Is het niet mogelijk om een account te 'reserveren' of heb je dat al gedaan als je een account bij gayspy heb?
Damn, ik had al zo'n vermoeden toen ik er zojuist mee bezig was.
Ik had al een gamespy ID (shame on me :P), maar die pikte hij dus niet. Mijn huidige nickname gaf een 'unique nick' error, en is dus niet te gebruiken helaas. Ik speel nu dus met een crappy nickname in de hoop dat deze nog via de console te wijzigen was, maar dat valt me tegen :X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Spiller
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 05-09 23:14
Nu weer iets raars. Elke, maar dan ook elke server die ik join, word ik binnen een half uur gekickt door modmanager ofzo. Voor vandaag nog nooit gehad, en nu ineens 4 keer achtermekaar.

Ioniq 5 P45

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

vandaag is er niet tussen te komen...erg weinig servers.
Het zal allemaal nog wel komen...

Trouwens, voor diegene die het leuk vinden... ik zit op een provaat forum en een van de leden staat in de top25 inmiddels ;) Hij speelt belachelijk veel omdat ie zonder werk zit op het moment. LtChambers is z'n naam:
http://bf2tracker.com/bf2_userprofile.php?bf2id=10052056

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kiev
Crash schreef op zaterdag 09 juli 2005 @ 15:01:
[...]

Damn, ik had al zo'n vermoeden toen ik er zojuist mee bezig was.
Ik had al een gamespy ID (shame on me :P), maar die pikte hij dus niet. Mijn huidige nickname gaf een 'unique nick' error, en is dus niet te gebruiken helaas. Ik speel nu dus met een crappy nickname in de hoop dat deze nog via de console te wijzigen was, maar dat valt me tegen :X
Hmm, ik heb ook een gamespy ID al van ZH enzo, hopen dat het werkt. :o
Verwijderd schreef op zaterdag 09 juli 2005 @ 15:16:
vandaag is er niet tussen te komen...erg weinig servers.
Het zal allemaal nog wel komen...

Trouwens, voor diegene die het leuk vinden... ik zit op een provaat forum en een van de leden staat in de top25 inmiddels ;) Hij speelt belachelijk veel omdat ie zonder werk zit op het moment. LtChambers is z'n naam:
http://bf2tracker.com/bf2_userprofile.php?bf2id=10052056
423 best round score. :|

[ Voor 34% gewijzigd door Kiev op 09-07-2005 15:42 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• htf99
  • Laatst online: 23:16
Een collega van mij heeft dit spel laatst ook gekocht en bij hem zijn de menu's etc in het Nederlands. Is dat een andere versie?
Mijn DVD hoes en handleiding zijn wel in het Nederlands maar het spel is engels-talig (gelukkig).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

HTF99_PCP schreef op zaterdag 09 juli 2005 @ 15:37:
Een collega van mij heeft dit spel laatst ook gekocht en bij hem zijn de menu's etc in het Nederlands. Is dat een andere versie?
Mijn DVD hoes en handleiding zijn wel in het Nederlands maar het spel is engels-talig (gelukkig).
Ik kan kiezen tussen een hele mik met talen als ik de DVD wil installeren.
o.a. Eng/Ned
BF2 is toch multilanguage install?
Of zijn er meerdere versies?

[ Voor 4% gewijzigd door Verwijderd op 09-07-2005 15:45 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kiev
HTF99_PCP schreef op zaterdag 09 juli 2005 @ 15:37:
Ff in het Engels installeren will do the trick.
Verwijderd schreef op zaterdag 09 juli 2005 @ 15:44:
[...]

o.a. Eng/Ned
Mulitlanguage dacht ik. Tenminste je kan hem in meerder talen installeren :+

[ Voor 33% gewijzigd door Kiev op 09-07-2005 15:49 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• htf99
Verwijderd schreef op zaterdag 09 juli 2005 @ 15:44:
[...]

o.a. Eng/Ned
Ooh :X kan me niet meer herinneren of je de keuze hebt maar dat zal het wel zijn ja!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Benotti
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 12-07 18:27
Pred87 schreef op zaterdag 09 juli 2005 @ 14:40:
pff heb nu wel iets heel vaags :/. heb mn pc geformatteerd en bf2 er weer opgezet. nu elke keer als ik mn pc opstrart start ie automatisch bf2 op gaat ie naar de sites van gamespy en ea, opent hij het readme, open hij BF2 server en EA register. wtf is dit nu weer :S
Klinkt alsof je battlefield map van het startmenu in je opstarten map zit (startup). ff verwijderen dus :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pred87
  • Registratie: Februari 2005
  • Laatst online: 12-09 14:02
hm dat was het idd. kan me toch echt niet herrineren dat ik em daarin heb gezet :/
voel me nu wel erg stom :p. iig bedankt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• thebrothers
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 27-07 22:00
btw vind ik die geweren veel slechter schieten dan in bf:v ik kan haast niemand neer schieten terwijl ik vol op m rag :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tsuru
  • Registratie: November 2001
  • Niet online

Tsuru

Sim Warrior

thebrothers schreef op zaterdag 09 juli 2005 @ 16:48:
btw vind ik die geweren veel slechter schieten dan in bf:v ik kan haast niemand neer schieten terwijl ik vol op m rag :)
Dat moet je juist niet doen ;)
Ik heb mijn geweer meestal op semi-automatisch staan... dat schiet een stuk prettiger en nauwkeuriger :P

Bally Jerry pranged his kite right in the how's your father. Hairy Blighter dicky-birdied, feathered back on his sammy, took a waspy, flipped over on his Betty Harper's and caught his can in the bertie!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• htf99
nog ff iets anders. hoe beman je een 50cal van bijv een hummer als er geen driver in zit. Als je "E" in drukt wordt je namelijk altijd de driver maar ik zie ook mensen in een lege hummer springen om de 50cal te bedienen. Hoe werkt dit?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• thebrothers
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 27-07 22:00
ok thx nog meer tips?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kiev
Tsuru schreef op zaterdag 09 juli 2005 @ 16:52:
[...]
Dat moet je juist niet doen ;)
Ik heb mijn geweer meestal op semi-automatisch staan... dat schiet een stuk prettiger en nauwkeuriger :P
Precies, of burst fire. (3 schoten en dan wachten tot je aim terug loopt)

Welke drivers raden jullie aan voor nVidia? O-)

//edit. Zoek en gij zult vinden. :)

[ Voor 6% gewijzigd door Kiev op 09-07-2005 17:08 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SPOXER
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 06-08 15:14
dat doe je door op f2,f3,f3of f5 te kiezne daarmee kun je van positie wisselen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MAX3400
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 22:15

MAX3400

XBL: OctagonQontrol

Goed, volgens mij moet er het e.e.a. gebeuren aan de server-settings... Tot 2x toe ben ik Commander van een leger; we moeten nog iets van 10 of 12 tickets voordat we winnen. Word ik door de server gemoved naar het andere team; byebye 2x bonus... :(

Ow, en ik ben in totaal iets van 200 punten kwijt omdat het niet wordt ge-update... Punten van 14:00 heb ik nog steeds niet binnen :r

[ Voor 22% gewijzigd door MAX3400 op 09-07-2005 17:04 ]

Mijn advertenties!!! | Mijn antwoorden zijn vaak niet snowflake-proof

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tijgert
  • Laatst online: 13-09 14:28

Tijgert

Let the Zen flow. Shit a leak!

Hoe switch je tussen semi en auto fire?

Medion X40 watercooled laptop, i9+4090, met Eluktro bios, 32GB DDR5 6400, 2x8TB MP600 Pro XT, 32" UHD monitor en wat kekke Logitech spullen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• htf99
SPOXER schreef op zaterdag 09 juli 2005 @ 16:59:
dat doe je door op f2,f3,f3of f5 te kiezne daarmee kun je van positie wisselen.
thx

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LifeTecH
  • Niet online
Tijgert schreef op zaterdag 09 juli 2005 @ 17:04:
Hoe switch je tussen semi en auto fire?
Door nog een keer op de knop te drukken waarmee je dat wapen selecteerd. Dus met een primary weapon, nog een keer 3 indrukken :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• htf99
MAX3400 schreef op zaterdag 09 juli 2005 @ 17:03:
Goed, volgens mij moet er het e.e.a. gebeuren aan de server-settings... Tot 2x toe ben ik Commander van een leger; we moeten nog iets van 10 of 12 tickets voordat we winnen. Word ik door de server gemoved naar het andere team; byebye 2x bonus... :(

Ow, en ik ben in totaal iets van 200 punten kwijt omdat het niet wordt ge-update... Punten van 14:00 heb ik nog steeds niet binnen :r
Hoe bepaald de server eigenlijk wie wordt overgeplaatst naar het andere team? Zijn hier criteria voor of is dit random?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MAX3400

MAX3400

HTF99_PCP schreef op zaterdag 09 juli 2005 @ 17:12:
[...]

Hoe bepaald de server eigenlijk wie wordt overgeplaatst naar het andere team? Zijn hier criteria voor of is dit random?
Dat noemen die *&^###$& Auto-balance... Als je een bepaalde waarde hebt qua deaths/kills/rank, dan ga je dus naar het andere team als daar mensen disconnecten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MAX3400

MAX3400

Nog meer "yeah"... Bijna 600 puntjes op mijn account, zonder medeneming van die "vervallen punten"... En tuurlijk, dan ben je?? Nog steeds Private :( :( :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

MAX3400 schreef op zaterdag 09 juli 2005 @ 17:16:
Nog meer "yeah"... Bijna 600 puntjes op mijn account, zonder medeneming van die "vervallen punten"... En tuurlijk, dan ben je?? Nog steeds Private :( :( :(
Even wachten tot het in BFHQ is geupdate, dan een server joinen, dan 1 punt halen en je bent er.
MAX3400 schreef op zaterdag 09 juli 2005 @ 17:03:Ow, en ik ben in totaal iets van 200 punten kwijt omdat het niet wordt ge-update... Punten van 14:00 heb ik nog steeds niet binnen :r
De server is ff offline geweest, straks nog eens kijken dan staat het er vast bij. Bij mij duurde het ook een halve dag.

[ Voor 36% gewijzigd door Verwijderd op 09-07-2005 17:20 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MaTr1x
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 13-09 15:13
Nog tips voor vliegen met een gamepad? Ik gebruik nl. de linker stick voor naar voren/naar achter, rechter voor throttle/brake, dat gaat ok, maar als ik naar links- en rechtshangen doe met zeg maar de L1 en R1 buttons, dan stopt die niet meer horziontaal, blijft maar doorgaan. En zo loopings maken boven een vlag is niet echt de bedoeling 8)7 .

offtopic:
@DaMorpheus, je bent toevallig niet die Morpheus van Ostlan?

π MW finishers

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stewie!

Stewie!

Keen must die!

MAX3400 schreef op zaterdag 09 juli 2005 @ 17:13:
[...]

Dat noemen die *&^###$& Auto-balance... Als je een bepaalde waarde hebt qua deaths/kills/rank, dan ga je dus naar het andere team als daar mensen disconnecten.
Gewoon de #1 van het andere team toch?

@hierboven: nee, speel niet in een bf2 clan :)

[ Voor 9% gewijzigd door Stewie! op 09-07-2005 17:32 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SV3NNER
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 14-09 11:02

SV3NNER

Hello..Follow Me.....OK

MaTr1x schreef op zaterdag 09 juli 2005 @ 17:21:
Nog tips voor vliegen met een gamepad? Ik gebruik nl. de linker stick voor naar voren/naar achter, rechter voor throttle/brake, dat gaat ok, maar als ik naar links- en rechtshangen doe met zeg maar de L1 en R1 buttons, dan stopt die niet meer horziontaal, blijft maar doorgaan. En zo loopings maken boven een vlag is niet echt de bedoeling 8)7 .
ik gebruik ook een gamepad (playststion2 controller) en dit werkt bij mij perfect gebruik de linker voor
throttle/brake en rechtse voor het sturen en de L en R knoppen voor schieten flares etc.

| Youtube |

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• htf99
MAX3400 schreef op zaterdag 09 juli 2005 @ 17:13:
[...]

Het is idd irritant maar servers zonder auto-balance is ook niet alles.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Low-Tech
  • Laatst online: 15-09 13:22
Coop mode is trouwens wel beschikbaar (met vrienden spelen tegen bots), maar met een truucje:
-Start een single player game
-Laat de anderen via multiplayer de game joinen d.m.v. ipadres
-eventueel poorten forwarden op je router

Fractal Design Meshify S2, Asus ROG B550-F, AMD 3700x, 3080?, Corsair H115i Pro, G-Skill 3600-16 32GB Trident Z Neo

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Epitome
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 11-07 15:13
omg, schoot net op Dalian Plant een Chinees vliegtuig uit de lucht met m'n tank met primary fire... :*)

Ongeveer een 20 meter ervoor gemikt terwijl hij achter een Cobra aanzat, een voltreffer!! >:)

[ Voor 8% gewijzigd door Epitome op 09-07-2005 18:40 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb Battlefield 2 ook, maar ik vind de game zelf erg tegen vallen. Ik vind het zeer jammer dat het Multiplayer is, en dat je geen echte missie's kan doen. Vind ik zeer jammer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Epitome schreef op zaterdag 09 juli 2005 @ 18:39:
omg, schoot net op Dalian Plant een Chinees vliegtuig uit de lucht met m'n tank... :*)

Ongeveer een 20 meter ervoor gemikt terwijl hij achter een Cobra aanzat, een voltreffer!! >:)
Wow mooi :*)
Ik had een keer een helicopter uit de lucht geschoten met 1 shot van een M16A2 :9
En een vriend van mij was een keer bij mij en die schoot met een pistol een paar keer op een heli en die vloog toen tegen een gebouw aan. Toen stond er UTF_Nightmare [killed] *gast_in_heli* :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Twhomp
  • Laatst online: 15-09 10:55

Twhomp

Stayin' Alive

HTF99_PCP schreef op zaterdag 09 juli 2005 @ 17:12:
[...]

Ligt eraan hoe de server is ingesteld.

Standaard staat auto-balance uit.
Daarna is het meest voorkomende geval auto-balance aan met ratio 100% (dus hoogstens 1 speler verschil).
Of je stelt het wel goed in ( :*) ) en neemt ratio 80% ofzo. Dan kan je bij 16 spelers 2 spelers verschil hebben aan beide kanten (dus 4 verschil). Kan je tenminste nog terugswitchen als je geswitched wordt en is het allemaal minder strikt. Pas als het echt oneerlijk wordt (5 of meer spelers verschil) zal hij dan gaan balancen.

Weet van alles een beetje en van een beetje alles!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op zaterdag 09 juli 2005 @ 18:41:
Ik heb Battlefield 2 ook, maar ik vind de game zelf erg tegen vallen. Ik vind het zeer jammer dat het Multiplayer is, en dat je geen echte missie's kan doen. Vind ik zeer jammer.
Wist je dat van te voren dan niet.... :? :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Tja :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Had daarnet 2 mooie kills, met een MiG en een T-90. En dat terwijl ik in geen van beide voertuigen zat of ook maar in de buurt daarvan verbleef. Ik was gewoon infantry :) , houdt het verassingseffect iig hoog :7 .

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MAX3400

MAX3400

HTF99_PCP schreef op zaterdag 09 juli 2005 @ 17:40:
[...]

Het is idd irritant maar servers zonder auto-balance is ook niet alles.
Ja, aan de andere kant zou auto-balance ook wel een idee zijn na een ronde. Dat de server dan pas opnieuw bekijkt hoeveel mensen er bij welk team zitten

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BaRF
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 15-09 13:46

BaRF

bijna kerst

voordat je zoveel geld uitgeeft aan een game lees je niet eens waar het over gaat? :?

The space between is where you'll find me hiding, waiting for you

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MAX3400

MAX3400

BaRF schreef op zaterdag 09 juli 2005 @ 18:56:
[...]

voordat je zoveel geld uitgeeft aan een game lees je niet eens waar het over gaat? :?
Voornamelijk omdat het natuurlijk een spel is dat al weken op #1 staat in de software-rankings. :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

:P
Mischien een review lezen voordat een game koopt?

Het is een online game zonder missies da's bekend.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• htf99
MAX3400 schreef op zaterdag 09 juli 2005 @ 18:53:
[...]

Ja, aan de andere kant zou auto-balance ook wel een idee zijn na een ronde. Dat de server dan pas opnieuw bekijkt hoeveel mensen er bij welk team zitten
Mee eens!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stewie!

Stewie!

Keen must die!

Oneens.
De serverbeheerder kan auto balance aan of uit zetten, of een waarde daar tussenin aangeven (de mate van balance).
Je moet dus bij die serverbeheerder gaan klagen dat het niet leuk is ;)
Autobalance na een ronde is standaard, die volgt de waarde zoals de serveradmin hem opgaf :)

[ Voor 4% gewijzigd door Stewie! op 09-07-2005 19:10 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Robbertz236
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 15-02-2021
Verwijderd schreef op zaterdag 09 juli 2005 @ 19:01:
[...]

:P
Mischien een review lezen voordat een game koopt?

Het is een online game zonder missies da's bekend.
Waarschijnlijk heeft hij als "tweaker" wel de review gelezen op de achterkant maar kan hij het toch wel jammer vinden? O-)

BTW: Marrucc, misschien is Delta Force online meer jouw spel aangezien daar missies online zijn, maargoed het barst daar ook van de cheaters, en n00bs |:(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MAX3400

MAX3400

Trouwens, kan iemand me vertellen hoe/wat ik moet instellen om mijn microfoon te kunnen gebruiken op servers die voip ondersteunen? :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• twit
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 15-09 09:17
marrucc schreef op zaterdag 09 juli 2005 @ 19:43:
[...]

Geld uitgeven aan een game? Noway, ik zuig het wel binnen met een ftptje of torrentje.
Dan vind ik het eerlijk gezegd mooi dat je er nu achter komt dat deze game niet is wat je er van verwacht had. In dit topic zitten voor zover ik weet alleen maar serieuze BF2 spelers, die dit spel waarderen en er graag wat geld voor over hebben gehad. Als jij dus simpelweg de nieuwste spellen download en dan merkt dat je er niets mee kan omdat het leukste stuk van het spel zich online afspeelt vind ik dat niet meer dan gerechtigheid...

Just my 2 cents.

gutta cavat lapidem non vi, sed saepe cadendo. Sic homo fit doctus, non vi, sed saepe legendo

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Globkul
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 27-08 19:42
Epitome schreef op zaterdag 09 juli 2005 @ 18:39:
omg, schoot net op Dalian Plant een Chinees vliegtuig uit de lucht met m'n tank met primary fire... :*)

Ik wil niet lullig doen hoor, maar met DC gebeurde dat echt best vaak. In BF2 is dat net zo.

ps. speelde alleen op clanservers, waar dit uiteraard veel vaker gebeurde dan "normaal". Maar toch, uiteindelijk is het niet heel lastig, het geeft wel een goed gevoel }) .

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• htf99
DaMorpheus schreef op zaterdag 09 juli 2005 @ 19:09:
[...]

Oneens.
De serverbeheerder kan auto balance aan of uit zetten, of een waarde daar tussenin aangeven (de mate van balance).
Je moet dus bij die serverbeheerder gaan klagen dat het niet leuk is ;)
Autobalance na een ronde is standaard, die volgt de waarde zoals de serveradmin hem opgaf :)
Is ook weer zo :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Epitome
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 11-07 15:13
Globkul schreef op zaterdag 09 juli 2005 @ 20:00:
[...]

Ik wil niet lullig doen hoor, maar met DC gebeurde dat echt best vaak. In BF2 is dat net zo.

ps. speelde alleen op clanservers, waar dit uiteraard veel vaker gebeurde dan "normaal". Maar toch, uiteindelijk is het niet heel lastig, het geeft wel een goed gevoel }) .
Wat jij wil... :O

Met Battlefield 1942 was het idd niet zo heel moeilijk, maar in Battlefield 2 is het echt wel wat anders.

[ Voor 14% gewijzigd door Epitome op 09-07-2005 21:13 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Raegin
  • Laatst online: 14-09 12:34
Globkul schreef op zaterdag 09 juli 2005 @ 20:00:
[...]

In bf1942 (zonder DC) kon het ook makkelijk, zelfde met een bazooka of een destroyer ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Martinspire
over die bandbreedte van BF, da valt wel mee hoor, een goedlopende site verbruikte evenveel ;)
bovendien zou het wel raar zijn als ze aan bandbreedte gaan kijken want dan kom je uit op een paar gig per maand en dat heb je met een normaal abbonementje van kpn ofzo er al uit

maar multiplay.co.uk is zoiezo de goedkoopste van wat ik heb gezien...
geen andere tot nu toe

maar wanneer wordt bekend wie nu in de NL host mag zijn??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dekay
  • Registratie: December 2004
  • Laatst online: 14-09 09:32
Heb het vanmiddag gehaalt.. Heb er maar één woord voor: AMAZING!

Heb vandaag al de Bronze medialle gehaalt en een reward voor het spelen van Special Ops.
Is trouwens ook leuk dat je de bestuurder van voertuigen kunt dood schieten :D. Ik had een sniper genomen en zag een vijandelijke heli vliegen. Ik denk laat ik is aimen op de bestuurder. 1 knal en die gast was dood, echt gaaf dat je dan opeens die heli uit de lucht ziet vallen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bizzarro
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 14-09 12:32

Bizzarro

4 uur Cup-A-Soup

lijkt me sterk dat je met de standaard sniper een piloot eruit kan schieten. Naar mijn weten kan dat alleen met de sniper die je unlockt, en niet met de standaard sniper?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stewie!

Stewie!

Keen must die!

djmantri schreef op zaterdag 09 juli 2005 @ 21:45:
over die bandbreedte van BF, da valt wel mee hoor, een goedlopende site verbruikte evenveel ;)
bovendien zou het wel raar zijn als ze aan bandbreedte gaan kijken want dan kom je uit op een paar gig per maand en dat heb je met een normaal abbonementje van kpn ofzo er al uit

maar multiplay.co.uk is zoiezo de goedkoopste van wat ik heb gezien...
geen andere tot nu toe

maar wanneer wordt bekend wie nu in de NL host mag zijn??
Dat wordt hopelijk komende week bekend ;)

Over het dataverkeer: als jij een paar GB zo'n 500 tot 800 GB per maand noemt, ja, dan heb je gelijk 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Martinspire
lol, dacht da da wel meevalt
ok ff rekenen: 5kbps ofzo per user en max 64 , ofwel per seconde 320kb
dat maal een maand (60x60x24x30=)2592000kb = 2,531250 gb per maand

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kanarie
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 00:41

Kanarie

תֹ֙הוּ֙ וָבֹ֔הוּ

djmantri schreef op zaterdag 09 juli 2005 @ 22:41:
lol, dacht da da wel meevalt
ok ff rekenen: 5kbps ofzo per user en max 64 , ofwel per seconde 320kb
dat maal een maand (60x60x24x30=)2592000kb = 2,531250 gb per maand
Mijn MRTG stats van een paar uurtjes spelen op een 40 speler server zeggen het volgende:
Ik, ben 1 user. Ik kreeg precies 14KB/s binnen en verstuurde ongeveer 4KB/s.

We're trapped in the belly of this horrible machine. And the machine is bleeding to death.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• IJnte
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 20:09
:D Net een Extra GB Geil :P geheugen erin gezet :Y) :Y) Loopt echt een stuk beter :) Geheugenlek in die patch :? Mjah mag er inzitten ;) Genoeg geheugen nu _/-\o_

Exploring the world by bicycle! cyclingsilk.wordpress.com

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MAX3400

MAX3400

IJnte schreef op zaterdag 09 juli 2005 @ 23:05:
:D Net een Extra GB Geil :P geheugen erin gezet :Y) :Y) Loopt echt een stuk beter :) Geheugenlek in die patch :? Mjah mag er inzitten ;) Genoeg geheugen nu _/-\o_
In de server-patch... Kweenie wat je bent; server of speler... :?

offtopic:
Smiley-overdose?

[ Voor 6% gewijzigd door MAX3400 op 09-07-2005 23:10 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• R-B
  • Laatst online: 12-09 15:43

R-B

Blokkert

twit schreef op zaterdag 09 juli 2005 @ 19:49:
[...]

Dan vind ik het eerlijk gezegd mooi dat je er nu achter komt dat deze game niet is wat je er van verwacht had. In dit topic zitten voor zover ik weet alleen maar serieuze BF2 spelers, die dit spel waarderen en er graag wat geld voor over hebben gehad. Als jij dus simpelweg de nieuwste spellen download en dan merkt dat je er niets mee kan omdat het leukste stuk van het spel zich online afspeelt vind ik dat niet meer dan gerechtigheid...

Just my 2 cents.
Vooral met dit spel. Wie dit offline gaaf vind mist zo veel :X online is hét gewoon..
Heb op moment alleen beetje weinig tijd voor dit spel :'( Moet werken. En had laatste avonden elke x wat.. Naja.. Op gegeven moment kom ik weer :D

[ Voor 11% gewijzigd door R-B op 09-07-2005 23:09 ]

| NL | 2.2k Wp (ZW) | MHI SRC/SRK35ZS-W2 & ME MXZ-2F42+AP20+AP25 | MT E 5.12KWh V151+CT003 V114 | Home Assistant |

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Martinspire
THW Arie schreef op zaterdag 09 juli 2005 @ 23:02:
[...]

Mijn MRTG stats van een paar uurtjes spelen op een 40 speler server zeggen het volgende:
Ik, ben 1 user. Ik kreeg precies 14KB/s binnen en verstuurde ongeveer 4KB/s.
owja
nou ik ben ff te lui om het te rekenen wat ik ben ff sensation luisteren/kijken :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stewie!

Stewie!

Keen must die!

djmantri schreef op zaterdag 09 juli 2005 @ 23:16:
[...]

owja
nou ik ben ff te lui om het te rekenen wat ik ben ff sensation luisteren/kijken :D
Je berekening klopte sowieso niet, als ik hem uitreken kom ik op 1500 GB/maand.
Maar jouw aanname van 5 kbyte/s/speler klopte ook niet, je moet rekenen op 80 kbit per seconde/speler.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kixor
  • Registratie: Januari 2001
  • Niet online

kixor

homo homini lupus

Blijft een heerlijk spel, maar kwam net weer een nieuwe manier van spelverzieken tegen. (Althans, ik kende em nog niet...)

Waren 2 lui die aldoor met chopper vlogen. Wanneer dan iemand anders de chopper had (bijv: ik). Dan stapte er 1 in als gunner om vervolgens niets te doen. Dus er kan geen serieuze gunner in en die kerel doet niets. Dan wanneer 1 van hen de chopper al had en je stapt zelf in als gunner vliegt ie als een malloot zodat je niets kan raken om vervolgens gewoon te crashen. Echter, waren ze samen in de chopper, dan konden ze ineens wel schieten en vliegen... erg flauw :(

Moet zeggen dat van alle classes de medic mij het beste bevalt. En ik gebruik btw altijd de enkel schots mode, veel handiger dan de burst of full-auto. (Tenzij ze een meter van je af staan... dan wil full auto wel eens handig zijn ;))

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dekay
  • Registratie: December 2004
  • Laatst online: 14-09 09:32
Bizzarro schreef op zaterdag 09 juli 2005 @ 22:25:
lijkt me sterk dat je met de standaard sniper een piloot eruit kan schieten. Naar mijn weten kan dat alleen met de sniper die je unlockt, en niet met de standaard sniper?
Ik knalde toch echt de bestuurder dood, er zat verder niemand anders in. Ding viel als een baksteen uit de lucht

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Bizzarro schreef op zaterdag 09 juli 2005 @ 22:25:
met de normale sniper lukt het mij ook niet maar de Barret met exploding rounds 1 hit :*)
De support guns kunnnen trouwens ook piloten uit hun stoel schieten.

En met een normale gun moet je het geluk hebben om links achter via de BH sidedoor naar binnen te kunnen schieten, dag piloot :7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stormtraxx
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 11-08-2020
Hoi,

Ik heb gisteren het wapen van de elitetroepen geünlockt... nu probeer ik echt alles, maar het lukt me niet van daar mee te vechten. Op elke server waarop ik kom blijft het standaard wapen bij de elite ???

Wat doe ik mis?

Greetz

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Martinspire
met die bits en byts ga ik altijd de mist in
maar daar maak ik me niet echt druk om...
het gaat meer om de prijs die ze ervoor vragen wat ik echt belachelijk vind

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stewie!

Stewie!

Keen must die!

Stormtraxx schreef op zondag 10 juli 2005 @ 00:10:
Hoi,

Ik heb gisteren het wapen van de elitetroepen geünlockt... nu probeer ik echt alles, maar het lukt me niet van daar mee te vechten. Op elke server waarop ik kom blijft het standaard wapen bij de elite ???

Wat doe ik mis?

Greetz
Je moet het wapen wel selecteren voordat je spawnt
Pagina: 1 ... 5 ... 11 Laatste

Dit topic is gesloten.