Marathon loper in Tokyo, London, Rotterdam, Maria Alm, San Francisco, Berlin, Chicago, Amsterdam
Strava: https://www.strava.com/athletes/149347154
Anyone?MAX3400 schreef op zaterdag 09 juli 2005 @ 19:24:
Trouwens, kan iemand me vertellen hoe/wat ik moet instellen om mijn microfoon te kunnen gebruiken op servers die voip ondersteunen?
Mijn advertenties!!! | Mijn antwoorden zijn vaak niet snowflake-proof
Joh, wat heb je zelf zoal al allemaal geprobeert
ik heb ook al een keer of 10 een helicopter neergehaald met gewone rifle.... gewoon knallen als ie langs komt vliegen. Het is aannemelijk dat dat ding al bijna kapot was op dat moment want anders red je het niet met de hoeveelheid ammo. 1 keer met een LAW de piloot eruit geknald. Hij vloog laag boven onze spawn en ik het hem op de korrel. Schiet de raket af en ipv dat de helicopter ontploft en crasht hoor ik de piloot een beetje schreeuwen / kreunen en zakt de chopper langzaam naar beneden met draaiende wieken.... en ja ik had de kill wel!Verwijderd schreef op zondag 10 juli 2005 @ 00:06:
[...]
met de normale sniper lukt het mij ook niet maar de Barret met exploding rounds 1 hit![]()
De support guns kunnnen trouwens ook piloten uit hun stoel schieten.
En met een normale gun moet je het geluk hebben om links achter via de BH sidedoor naar binnen te kunnen schieten, dag piloot
Wise men speak because they have something to say; Fools because they have to say something
ik vind het ook niet erg die garantie (al mag het wel wat ruimer zijn, ofwel wat meerDaMorpheus schreef op zondag 10 juli 2005 @ 00:15:
[...]
Ze mogen wat mij betreft best voor ranked meer vragen dan unranked: ranked is momenteel immers een garantie dat je server 24/7 geheel vol zit (=veel dataverkeer!). Door de hoeveelheid unranked servers zitten die nooit allemaal 24/7 vol
dat ding is bijna een sniper rifle man....Hidde schreef op zondag 10 juli 2005 @ 00:47:
Die unlockable van de medic heeft toch een gigantische afwijking... Niet leuk.
je moet niet je trekker ingedrukt houden en een magazijn sproeien.. leer burst fire
Q6600 | 4GB | 24" Dell 2407-HC | Logitech Z-5500 | iPhone 4
Ja ikLefty_38 schreef op zondag 10 juli 2005 @ 02:12:
Heeft iemand ervaring met het wapen van de Special Op? (het gelockte wapen)
Die shotgun kan lekker snel schieten, en heeft 12 kogels per magazijn. Je hebt ook lekker veel extra kogels bij je (58 extra, naast de 12 in je magazijn). Je kan ook bijladen per kogel, dus herladen met 8 kogels is gewoon 4 erbij stoppen en je hebt er weer 12 (de rest van je magazijn behoud je).
Het enige nadeel is het lange herladen als je het hele magazijn leeggeschoten hebt. Maar afgezien daarvan een prima wapen
What do you mean I have no life? I am a gamer, I got millions!
wat staat er in die patch-note: dat het vinden van een server makkelijker wordt?? egnie
ik zou wel favoriete servers willen ofso
naja maakt nou ook nie meer uit: hopen dat ze volgende keer beter hun best doen.
ps: moet ik memory-leak nou eigenlijk zien als een foutje van windows of is het puur te wijten aan de rakkers van ea games?
ps2: memory die leaked is echt dik moerlijk op te ruime joh LoL zooitje hiero ;):P
http://specs.tweak.to/12504
Voor zover ik begrepen (gelezen) heb her en der over deze leak in BF2 komt het alleen bij bepaalde configuraties voor en meestal alleen bij servers. Patch is dus niet lang/goed genoeg getest.
//edit: de tijd van programmeren gaat meestal zitten in testen van stuff, ze kunnen bijv. in 5 minuten een oplossing geschreven hebben die werkt, maar dan moet het nog een lange tijd getest worden (test tools e.d. die erover heen moeten). Blijkt er toch een fout te zijn moet het weer van voren af aan beginnen... ik meende ooit gelezen te hebben dat een programma maken in principe ongeveer maar 10% van de tijd kost in het schrijven ervan, de rest is alleen maar testwerk...
[ Voor 37% gewijzigd door Verwijderd op 10-07-2005 08:02 ]
http://specs.tweak.to/12504
Staat ongetwijfeld in de SPautodidact schreef op zondag 10 juli 2005 @ 08:27:
oow... ja dacht ik ook zoiets dusweet je toevallig hoe dat zit met wapens unlocken?
'You like a gay cowboy and you look like a gay terrorist.' - James May
Verwijderd
Jij mag blij zijn dat je niet voor het unlock-wapen van support hebt gekozen...Hidde schreef op zondag 10 juli 2005 @ 00:47:
Die unlockable van de medic heeft toch een gigantische afwijking... Niet leuk.
-favorietenlijst
-buddytracking
-copy-paste ip
-muisscrollwieltje bruikbaar in serverbrowser
en natuurlijk alle bugx gefixt.
Lijkt me dat dit geen onfatsoenlijke functies zijn, komop DICE, even wat echte programmeurs inhuren en aan de slag.
Trots lid van [DPC] Team Boonanza @ SoB - Bezoek pwnshop.nl!
tja, maar dat staat er dan ook bij als je 'm kunt kiezen. hij is onnauwkeurig, het beste alleen te gebruiken bij een liggende houding. is ook wel logisch dacht ik zo, de gun weegt 16 kg en niemand kan daar nauwkeurig mee schieten staand of gehurkt.Verwijderd schreef op zondag 10 juli 2005 @ 10:28:
[...]
Jij mag blij zijn dat je niet voor het unlock-wapen van support hebt gekozen...
Ik kom op een server waar geen Commander is voor de USMC, die gruwelijk verliezen. Dus ik wordt Commander, maar nog steeds blijven bijna alle spawnpoints in handen van de MEC. Een paar minuten later wordt ik door de autobalance verplaatst naar de MEC, terwijl ik wel Commander was van een team dat toch al dik aan het verliezen was...
Vind echt dat Commanders en Squadleaders niet zomaar verplaats mogen worden door Autobalance!
[ Voor 6% gewijzigd door Shartar op 10-07-2005 10:53 ]
Inderdaad, al deze 4 dingen mis ik erg, dat copypasteip is misschien wat minder belangrijk, maar de andere 3 zijn inderdaad echt een must...Pavla schreef op zondag 10 juli 2005 @ 10:41:
IK DENK dat de memory leak vooral een serverprobleem was, mijn eigen server gaf gisteren inderdaad een 'you virtual memory is low' melding, erop wijzend dat al het geheugen dus werd opgebruikt. Ik hoop dat ze snel een 1.011 patch uitbrengen met daarin:
-favorietenlijst
-buddytracking
-copy-paste ip
-muisscrollwieltje bruikbaar in serverbrowser
en natuurlijk alle bugx gefixt.
Lijkt me dat dit geen onfatsoenlijke functies zijn, komop DICE, even wat echte programmeurs inhuren en aan de slag.
Eerder andersom vind ik. EA heeft mij een game verkocht met de mogelijkheid om online rangen te halen en wapens te unlocken. Dan is het hun zaak om voor voldoende servers te zorgen, niet om anderen daar dik voor te laten betalen.. Nu moet ik vechten voor een plekje op een ranked server, en degene die een ranked server host moet daar voor betalen.DaMorpheus schreef op zondag 10 juli 2005 @ 00:15:
[...]
Ze mogen wat mij betreft best voor ranked meer vragen dan unranked: ranked is momenteel immers een garantie dat je server 24/7 geheel vol zit (=veel dataverkeer!). Door de hoeveelheid unranked servers zitten die nooit allemaal 24/7 vol
Nouja, je hebbbbbbt van die mensenroadcee schreef op zondag 10 juli 2005 @ 10:42:
[...]
tja, maar dat staat er dan ook bij als je 'm kunt kiezen. hij is onnauwkeurig, het beste alleen te gebruiken bij een liggende houding. is ook wel logisch dacht ik zo, de gun weegt 16 kg en niemand kan daar nauwkeurig mee schieten staand of gehurkt.
N47h4N|The secret to creativity is knowing how to hide your sources| Dyslexic atheists don't believe in doG! | ˙ʞuɐlq ʇɟǝl ʎllɐuoᴉʇuǝʇuᴉ sɐʍ ǝɔɐds sᴉɥ┴ ®
Ik wist niet dat BrEeZaH de sponsor was van je.autodidact schreef op zondag 10 juli 2005 @ 07:42:
haha die patch die het niet doet! haha~ gelukkig doet alles het hier nog:
wat staat er in die patch-note: dat het vinden van een server makkelijker wordt?? egnie
ik zou wel favoriete servers willen ofso
naja maakt nou ook nie meer uit: hopen dat ze volgende keer beter hun best doen.
ps: moet ik memory-leak nou eigenlijk zien als een foutje van windows of is het puur te wijten aan de rakkers van ea games?
ps2: memory die leaked is echt dik moerlijk op te ruime joh LoL zooitje hiero ;):P
En over je ps: als het aan Windows lag, kon je dagelijks je PC resetten als je aan het werk was.
Misschien dat je het verkeerde zegt of ik lees verkeerd; het punt namelijk is dat Commander van het winnende team een 2x bonus krijgt. Als je toch al verloor als USMC, dan ben je niet slechter uit als je naar MEC wordt verplaatst; heb je in ieder geval weer een "win" op je statistieken staan.Shartar schreef op zondag 10 juli 2005 @ 10:53:
Nog even over die autobalance...
Ik kom op een server waar geen Commander is voor de USMC, die gruwelijk verliezen. Dus ik wordt Commander, maar nog steeds blijven bijna alle spawnpoints in handen van de MEC. Een paar minuten later wordt ik door de autobalance verplaatst naar de MEC, terwijl ik wel Commander was van een team dat toch al dik aan het verliezen was...![]()
Vind echt dat Commanders en Squadleaders niet zomaar verplaats mogen worden door Autobalance!
Of juist niet; dan heb je van die mensen die express niet gaan autobalancen om lekker makkelijk te winnen. En misschien zelfs afwisselend Commander gaan spelen voor de statistieken.RMB schreef op zondag 10 juli 2005 @ 11:13:
inderdaad, ik vind autobalance sowiezo storend... als er geen fair team is doen de mensen dat zelf wel....
Mijn advertenties!!! | Mijn antwoorden zijn vaak niet snowflake-proof
Helemaal mee eens, eigenlijk is het schandalig dat er zo weinig servers zijn!riffey#4 schreef op zondag 10 juli 2005 @ 11:25:
[...]
Eerder andersom vind ik. EA heeft mij een game verkocht met de mogelijkheid om online rangen te halen en wapens te unlocken. Dan is het hun zaak om voor voldoende servers te zorgen, niet om anderen daar dik voor te laten betalen.. Nu moet ik vechten voor een plekje op een ranked server, en degene die een ranked server host moet daar voor betalen.
Intel i5 2500k @ 4.5 Ghz | 32Gb DDR3-1600 | N1060GTX 6GD5 OC | ASUS P8Z68 | X-fi X-treme Music 5.1 | CM Storm Sirus 5.1 Headset| IIYama ProLite 2783 | XFX Pro 750w Core Edition | Corsair Graphite 600T Black
Jah sorryMAX3400 schreef op zaterdag 09 juli 2005 @ 23:08:
[...]
In de server-patch... Kweenie wat je bent; server of speler...
offtopic:
Smiley-overdose?
Exploring the world by bicycle! cyclingsilk.wordpress.com
[ Voor 104% gewijzigd door Crash op 10-07-2005 12:25 ]
Eerst die verotte patch, zit ik net te spelen. Is er weer iets nieuws in BF2 wereld! Een gast genaamd "t3h_p00nisher" TK'd opzettelijk. Zit je in een tank of iets stevigs, dan pakt hij een wagentje, volle snelheid en dan rijdt hij tegen je aan. Zo krijg jij dus een mooie TK op je naam, en hij geeft je strafpunten. Ben zelfs van de server gekickt toen hij een volle auto met andere op mij inramde.. leuk zulke TK's.
BF2 is een leuk idee van EA (of wat dan ook). Maar waren ze maar gewoon bij een simpele-domme-niet-met-accounts-werkende BF1942 gebleven.
Wie weet trouwens hoe dat zit met TK's? Blijven die altijd op je naam of wat? Ik geloof dat het enkel voor die server/ronde geldt, toch?
Maar ik word er wel moe van zo.. denk je een leuke online shooter te hebben aangeschaft, krijg je dit met kinderen online. Ik ga hem bijna ruilen voor Teletubbies: The Sixth Sense.
[ Voor 16% gewijzigd door Freaky Maus op 10-07-2005 12:28 ]
Was het een ranked server? Ranked servers móeten van EA namelijk beheerd worden door een groep serveradmins. In principe zou dit soort digitaal uitschot zo snel gebanned moeten worden.Freaky Maus schreef op zondag 10 juli 2005 @ 12:25:
Nou, gaat lekker zo.
Eerst die verotte patch, zit ik net te spelen. Is er weer iets nieuws in BF2 wereld! Een gast genaamd "t3h_p00nisher" TK'd opzettelijk. Zit je in een tank of iets stevigs, dan pakt hij een wagentje, volle snelheid en dan rijdt hij tegen je aan. Zo krijg jij dus een mooie TK op je naam, en hij geeft je strafpunten. Ben zelfs van de server gekickt toen hij een volle auto met andere op mij inramde.. leuk zulke TK's.
BF2 is een leuk idee van EA (of wat dan ook). Maar waren ze maar gewoon bij een simpele-domme-niet-met-accounts-werkende BF1942 gebleven.
Wie weet trouwens hoe dat zit met TK's? Blijven die altijd op je naam of wat? Ik geloof dat het enkel voor die server/ronde geldt, toch?
Maar ik word er wel moe van zo.. denk je een leuke online shooter te hebben aangeschaft, krijg je dit met kinderen online. Ik ga hem bijna ruilen voor Teletubbies: The Sixth Sense.
Gisteren had ik iets vergelijkbaars: onze commander, "the_goldman", vond het leuker om zelf te vliegen ipv commander te zijn. Dus wat deed hij: pakte de sniper rifle en schoot de piloten uit de vliegtuigen/heli's zodat hij kon vliegen
En weet je wat ik het ergste vind: dat je die gast niet weg kan stemmen, hij heeft geen artillery, geen uav, niks geplaatst, en toch stemt bijna niemand hem weg in een mutiny vote
Marathon loper in Tokyo, London, Rotterdam, Maria Alm, San Francisco, Berlin, Chicago, Amsterdam
ben ik het niet mee eens kijk maar eens op die servers waar autobalance uit staat, 9 van de 10 keer speel je met 5 man tegen de rest (18 man of meer). En je kan schreeuwen wat je wil om even teams maar dat gebeurd vaak niet.RMB schreef op zondag 10 juli 2005 @ 11:13:
inderdaad, ik vind autobalance sowiezo storend... als er geen fair team is doen de mensen dat zelf wel....
En net zoals max3400 al aangaf en wat duidelijk ook gebeurd is dat bijna iedereen aan het einde van het potje snel ff switch van team om maar een overwinning mee te kunnen pakken.
maar iets anders vinden jullie ook niet dat er veel verschil zit in choppers, als je kijk naar usa of china. die transport chopper van china daar kan je bijna niks mee,terwijl je met dat ding van usa iedereen van de grond afveeg.
hij heeft pbweb.exe dus punkbuster is volledig geupdate bij hem hoe kan dit??
Ik heb hier in het topic en startpost gezocht maar ik kon niks vinden

Dit kan ook komen als de server een oudere versie van PB draait.jorisw86 schreef op zondag 10 juli 2005 @ 13:13:
maat van my heeft bf2 orgineel met de patch 1.01 maar wordt op elke server gekicked door punkbuster.
Dit kan je verhelpen door pb_security 0 in console te tikken
[ Voor 35% gewijzigd door MarkieNL op 10-07-2005 13:16 ]
Je hebt het al 3x gevraagd en telkens werd je verwezen naar: Spielerij - Problemen & Vragenjorisw86 schreef op zondag 10 juli 2005 @ 13:13:
maat van my heeft bf2 orgineel met de patch 1.01 maar wordt op elke server gekicked door punkbuster.
Open daar eens een topic
Als je ingame zit kan je een klasse kiezen, klik daar op de pijltjes naast het wapen en klaarMarkieNL schreef op zondag 10 juli 2005 @ 13:15:
Misschien een erg domme vraag, maar ik heb nu een wapen geunlockt. In een server zei hij dat je ergens in BFHQ op "wapen verwisselen" ofzoiets moest drukken. Maar ik zie helemaal niets met wapen verwisselen iod.
Ik heb hier in het topic en startpost gezocht maar ik kon niks vinden![]()
[afbeelding]
Zou ik niet aanraden. Dit zorgt er dus voor dat je de admin vertrouwd van de server en dat je in dit geval toestemming geeft je punkbuster software te downgraden. Overigens ook wel zo handig om dit voortaan erbij te vertellen voordat je zomaar advies gaat geven.MarkieNL schreef op zondag 10 juli 2005 @ 13:15:
Dit kan ook komen als de server een oudere versie van PB draait.
Dit kan je verhelpen door pb_security 0 in console te tikken
Punkbuster wordt niet voor niets geupdate. Bijvoorbeeld om nieuwste cheats/hacks te decteren en mogelijke oplossingen voor lag etc...
Verwijderd
nu moet ik zeker 9000 punten spelen voor ik weer mag kiezen welke ik wil
kan nergens anders vinden waar ik het kan unlocken anders
Uitloggen en weer inloggenVerwijderd schreef op zondag 10 juli 2005 @ 15:01:
dammit heb ik eindelijk 1000 puntjes en kan ik een gun unlocken.. druk ik op do later![]()
nu moet ik zeker 9000 punten spelen voor ik weer mag kiezen welke ik wil![]()
kan nergens anders vinden waar ik het kan unlocken anders
Lijkt eerder alsof hij absurd gebruik maakt van het virtuele geheugenKing_Louie schreef op zondag 10 juli 2005 @ 15:01:
Eén ding waar ik me echt aan begin te irriteren is de hoeveelheid hardeschijf activiteit die BF2 veroorzaakt. Bij alles wat ik doe staat ie wel te ratelen, het laden van een map duurt even, maar dat is normaal. Maar vervolgens staat ie ingame bij iedere stap die ik zet ook nog van de harde schijf te lezen. Zelfs als ik het spel afsluit of alleen al disconnect staat ie een minuut lang "iets" te doen op de harde schijf. Erg vreemd want al mijn applicaties staan op een fysiek eigen harde schijf, dus los van bijvoorbeeld Windows. Ik heb 1GB RAM en een videokaart met 256MB videogeheugen. Zou toch voldoende moeten zijn.
Hey Vic, herkende je niet met de nieuwe icon
[ Voor 6% gewijzigd door Stewie! op 10-07-2005 15:05 ]
lolYonix schreef op zondag 10 juli 2005 @ 15:07:
Ik weet niet of dit al een keer is langs geweest, als dat zo is mijn excuses![]()
Ik liep dus door de straten van de ''Sharqi Penisula'' map, kom ik ineens deze billboard tegen:
[afbeelding]
Ik had gister ook last van een aantal hele vervelende TK'ersDaMorpheus schreef op zondag 10 juli 2005 @ 12:36:
[...]
Was het een ranked server? Ranked servers móeten van EA namelijk beheerd worden door een groep serveradmins. In principe zou dit soort digitaal uitschot zo snel gebanned moeten worden.
Gisteren had ik iets vergelijkbaars: onze commander, "the_goldman", vond het leuker om zelf te vliegen ipv commander te zijn. Dus wat deed hij: pakte de sniper rifle en schoot de piloten uit de vliegtuigen/heli's zodat hij kon vliegen
En weet je wat ik het ergste vind: dat je die gast niet weg kan stemmen, hij heeft geen artillery, geen uav, niks geplaatst, en toch stemt bijna niemand hem weg in een mutiny vote
Zijn spaties in de aanbieding ofzo? www.spatiegebruik.nl
Klinkt als een memory leakDaMorpheus schreef op zondag 10 juli 2005 @ 15:04:
[...]
Lijkt eerder alsof hij absurd gebruik maakt van het virtuele geheugen
Verwijderd
TK'ing misschien uit op die server?fsfikke schreef op zondag 10 juli 2005 @ 15:08:
[...]
Ik had gister ook last van een aantal hele vervelende TK'ersHet vervelendste was nog dat ze je gewoon TK'de maar dat je niet gevraagd werd of je wou punishen of niet. Af en toe kreeg je dat wel te zien maar heel vaak gewoon niet
Weet iemand waar dat aan ligt?
Althans het bestraffen erop dus
[ Voor 7% gewijzigd door Verwijderd op 10-07-2005 15:09 ]
zorgen dat je HDD regelmatig gedefragged helpt hier best veel. vooral als je een grote HDD hebt.King_Louie schreef op zondag 10 juli 2005 @ 15:01:
Eén ding waar ik me echt aan begin te irriteren is de hoeveelheid hardeschijf activiteit die BF2 veroorzaakt. Bij alles wat ik doe staat ie wel te ratelen, het laden van een map duurt even, maar dat is normaal. Maar vervolgens staat ie ingame bij iedere stap die ik zet ook nog van de harde schijf te lezen. Zelfs als ik het spel afsluit of alleen al disconnect staat ie een minuut lang "iets" te doen op de harde schijf. Erg vreemd want al mijn applicaties staan op een fysiek eigen harde schijf, dus los van bijvoorbeeld Windows. Ik heb 1GB RAM en een videokaart met 256MB videogeheugen. Zou toch voldoende moeten zijn.
btw.
vannacht zat ik in een erg goed squad (ik en 3 andere lance corp. en de leader was corp.)
zit ik dus op dragon valley met de squadleader in de MI-10 (attack heli).
die gast kan enorm goed vliegen. hij scheert 3cm boven de grond op volle snelheid naar een vlag toe, en staat dat op de vlag stil, rustig ronddraaiend zodat ik iedereen af kan schieten in die basis terwijl we de vlag overnemen.
na 10 min ofzo worden we geTK'd door een verdwaalde stinger. en we spawnen dus op het vliegveld voor nog een rondje.
wij rennen naar de Mi-10. en nog iemand van buiten ons squad rent er op af.
maja, wij zijn sneller en zitten dus weer samen in de heli. plakt die aars een C4 op de cockpit. en als we 1 min later bijna een vlag hebben veroverd, blaast ie ons op....
ach ja, gelukkig was het een ranked server. en kreeg ie meteen een kick/ban
server admin kan TK zetten op ask (standaard) auto_punish of auto_forgive (niet aan te raden)Verwijderd schreef op zondag 10 juli 2005 @ 15:09:
[...]
TK'ing misschien uit op die server?
Althans het bestraffen erop dus
[ Voor 9% gewijzigd door RocketKoen op 10-07-2005 15:12 ]
ik wilde niet meer wachten en heb maar een ranked server besteld
ik wil dus dat er veel GoTers komen dus miss kan die als ie online staat in de TS?
aangezien het zondag is zal het wel ff duren voordat ie online komt, bovendien is er al een iets langere wachttijd voor.
Maar da maakt me niet uit!
Als ie online is laat ik het wel ff weten
Waar kan je dat bestellen dandjmantri schreef op zondag 10 juli 2005 @ 15:11:
Ok mensen, ik heb de knoop doorgehakt
ik wil dus dat er veel GoTers komen dus miss kan die als ie online staat in de TS?
aangezien het zondag is zal het wel ff duren voordat ie online komt, bovendien is er al een iets langere wachttijd voor.
Zou super zijn als we een goede nederlandse ranked server hebben
cool een ranked GOT serverdjmantri schreef op zondag 10 juli 2005 @ 15:11:
32 slots
configs kun je insturen vanaf nu
en miss een
Got BF2 Server - powered by djmantri.nl - hosted by multiplay.co.uk
logo?
moek iig nog wel ff maken maar nu ff geen tijd (f1 kijken)
ja ik denk ik zet het er nog maar es neer
[ Voor 13% gewijzigd door Martinspire op 10-07-2005 15:28 ]
Edit:
Das duidelijk
[ Voor 23% gewijzigd door Morax op 10-07-2005 15:25 ]
Zeer mooidjmantri schreef op zondag 10 juli 2005 @ 15:11:
Er was een tabel van iemand waarin servers konden worden toegevoegd waar veel GoT'ers komen, dit stond in de TS maar ik kan het in deze TS niet meer vinden.
Nou iig, dat lijkt dus op saddam. Deze screen is gemaakt in Sharqi Peninsula(echt het leukste level)
Betekend dit nou dat we dat level ergens in irak moeten indenken?
Vet! Hier ga ik dus veel spelen.djmantri schreef op zondag 10 juli 2005 @ 15:11:
Zorg wel voor goede admins tho.
Hierbij mijn sollicitatie.
Dat denk ik zelf ook, maar waarom? Ik heb zo'n 800MB RAM vrij als ik in Windows zit, dus dat zou toch enigzins voldoende moeten zijn. Plus dan nog 256MB videogeheugen voor textures e.d. Ikke nie snap nie.DaMorpheus schreef op zondag 10 juli 2005 @ 15:04:
[...]
Lijkt eerder alsof hij absurd gebruik maakt van het virtuele geheugen
Hey Vic, herkende je niet met de nieuwe icon
't is een 80GB SATA schijf met 8MB cache, en ik defragmenteer me helemaal sufRocketKoen schreef op zondag 10 juli 2005 @ 15:11:
[...]
zorgen dat je HDD regelmatig gedefragged helpt hier best veel. vooral als je een grote HDD hebt.
hmm als ik dan toch een logo wil/ga maken
zal ik dan meteen het GoT logo erin zetten? [iemand een handige link?]
dadelijk maar heel ffies spelen, kan ik meteen een nieuwe gun krijgen (ik speel vaak medic, is die dan aan te raden??)
ow wat ik ook nog gezien heb, er passen bij zo'n MEC gast wel veel kogels in zo'n magazijn, dr zitten dr namelijk 2 aan elkaar getaped en hij kan ze telkens omdraaien
[ Voor 59% gewijzigd door Martinspire op 10-07-2005 15:46 ]
Staat je PC dag en nacht aan? Mss een idee om voor het spelen ff te rebooten.King_Louie schreef op zondag 10 juli 2005 @ 15:41:
[...]
Dat denk ik zelf ook, maar waarom? Ik heb zo'n 800MB RAM vrij als ik in Windows zit, dus dat zou toch enigzins voldoende moeten zijn. Plus dan nog 256MB videogeheugen voor textures e.d. Ikke nie snap nie.
[...]
't is een 80GB SATA schijf met 8MB cache, en ik defragmenteer me helemaal suf
Anders mss toch wat werkgeheugen erbij proppen? (Weet niet hoeveel je al heb?)
1 gig, zie het al.
Euh, wat zijn je settings? Als je alles op hoog heb staan wil hij wel eens boven de 1 gig uitkomen waardoor hij naar je HDD gaat en je HDD dus gaat blazen.
djmantri schreef op zondag 10 juli 2005 @ 15:44:
offtopic:
[ Voor 60% gewijzigd door Kiev op 10-07-2005 15:53 ]
http://www.jonasfikke.com/felix/gotlogo[1].gifdjmantri schreef op zondag 10 juli 2005 @ 15:44:
offtopic:
http://www.jonasfikke.com/felix/Tweaky.jpg

area had ook al een
[ Voor 18% gewijzigd door Crash op 10-07-2005 16:11 ]
Wel met counterstike bezig geweest, maar voor zover ik dat nu gezien heb, is dat toch heel anders.
Aangezien er een fantastisch manual bij het spel zit
Zo wordt er op een gegevan moment geroepen "attack this target!!" (ofzoiets) Welk target?? Waar zie ik dat?? Hoe herken ik op een snelle manier mijn vijanden?? Als ik mijn crosshair eventjes op iemand richt, dan verschijnt relatief snel zijn naam en of ie vijand is, maar ja dan is het vaak al te laat.
Ik ben helemaal geen n00b qua gaming en ik heb games gespeeld die in de basis veel ingewikkelder zijn dan dit (Janes Longbow Apache, F-15, F-18 & US airforce bijv.), maar die door een prachtige handleidng toch makkelijker te spelen werden.
Is er ergens op het internet iets van een guide/manual/tutorial te vinden waarin de basis wordt uitgelegd?? Dat schieten en besturen van alle voertuigen lukt wel, maar de rest er omheen....
Ik kan me voorstellen dat mensen die voor het eerst een game uitproberen soms als irritant worden ervaren. Juist met een goed manual kan dit voor een groot deel worden voorkomen.
Alles staat inderdaad op high. Ben nu even aan't uitvogelen wat precies het meeste geheugen vreet. Met een lage geluidskwaliteit kan ik wel leven, maar ik heb geen 6800GT gekocht zodat ik naar medium graphics kan gaan zitten kijkenArea schreef op zondag 10 juli 2005 @ 15:45:
[...]
Staat je PC dag en nacht aan? Mss een idee om voor het spelen ff te rebooten.
Anders mss toch wat werkgeheugen erbij proppen? (Weet niet hoeveel je al heb?)
1 gig, zie het al.
Euh, wat zijn je settings? Als je alles op hoog heb staan wil hij wel eens boven de 1 gig uitkomen waardoor hij naar je HDD gaat en je HDD dus gaat blazen.
Misschien dat ik er dan nog maar 1 GB bijprik
Scheelt echt welKing_Louie schreef op zondag 10 juli 2005 @ 16:03:
[...]
Alles staat inderdaad op high. Ben nu even aan't uitvogelen wat precies het meeste geheugen vreet. Met een lage geluidskwaliteit kan ik wel leven, maar ik heb geen 6800GT gekocht zodat ik naar medium graphics kan gaan zitten kijken
Ja precies. Ikzelf heb een x850XT PE gekocht, krijg hem van de week binnen, maar heb er wel voor gezorgd dat ik 2 gig ram heb.King_Louie schreef op zondag 10 juli 2005 @ 16:03:
[...]
Alles staat inderdaad op high. Ben nu even aan't uitvogelen wat precies het meeste geheugen vreet. Met een lage geluidskwaliteit kan ik wel leven, maar ik heb geen 6800GT gekocht zodat ik naar medium graphics kan gaan zitten kijken
* Kiev gaat alles op high (proberen
[ Voor 5% gewijzigd door Kiev op 10-07-2005 16:08 ]
Zelfde "probleem" hier. 1GB, 6800GT, en na het laden van een map, wanneer ik een paar stappen zet en me omdraai, dan is hij ook ff traag aan het doen.
Mijn PC staat 24/7 aan, en mij HD is net jes gedfragged en alle settings staan op het hoogst (doh
das toch juist supervetdjmantri schreef op zondag 10 juli 2005 @ 15:44:
offtopic:
dadelijk maar heel ffies spelen, kan ik meteen een nieuwe gun krijgen (ik speel vaak medic, is die dan aan te raden??)
ow wat ik ook nog gezien heb, er passen bij zo'n MEC gast wel veel kogels in zo'n magazijn, dr zitten dr namelijk 2 aan elkaar getaped en hij kan ze telkens omdraaien
Dacht niet dat dat nodig was, ze worden automatisch gerisized en ze zijn misschien wel groot maar de grote is maar net iets meer dan 100kb, als het nou een jpg'tje was van 4MB
Ik speel dus af en toe op de mecahost.com server, vaak als commander, en daar staat TK op auto_punish. Wel jammer want sommigen letten niet op en lopen juist naar een basis waar ik arti op gooi, dan heb ik dus aan het einde van de ronde een aantal punten minder.RocketKoen schreef op zondag 10 juli 2005 @ 15:11:
server admin kan TK zetten op ask (standaard) auto_punish of auto_forgive (niet aan te raden)
Maar ja heb vannacht toch nog bijna 1000 punten gescoord
Ik heb dit ff getest, ik heb zelf 1.25GB erin zitten, en speelde alles op high. In het begin van een level schokte die een beetje en heel af en toe tijdens het spelen wilde die wat schokken. Ik heb daarna ff de BF2 tweakguide gelezen en een aantal settings verlaagd naar medium aangezien er toch haast geen verschil zit tussen sommige high en medium settings (check de screenshots daar maar eens). Nu heb ik totaal geen last van schokken meer. Als ik na het gamen check hoeveel RAM er is gebruikt zit ik nu net over 1GB, eerst was dat 1.30GB, zat er dus net overheen.King_Louie schreef op zondag 10 juli 2005 @ 16:03:
[...]
FYI: De volgende settings staan nu op medium:
Terrain, Texture, Lightning, Dynamic Shadows, Dynamic Lightning.
Ik heb zelf ook niet de minste VGA (X800XT PE), maar zie echt geen verschil tussen die high en medium settings, en het is lekker speelbaar zo
heel ffies zitten kloten
tot nu toe dit:
knip
reden: zuigt
ofwel niet veel dus
imand een betere ingeving ??
thanks yonix
[ Voor 73% gewijzigd door Martinspire op 10-07-2005 17:15 ]
NiceYonix schreef op zondag 10 juli 2005 @ 17:11:
[...]
Ik had even niets te doen, dus ik heb wat zitten knutselen in Photoshop:
GoT-Server Logo:
[afbeelding]
GoT-Server Logo Wit:
[afbeelding]
http://www.tdg.sohosted.com/battlefield2/lab/
ik vind die met achtergrond wel aardig
is het goed als ik er alleen ff djmantri.nl bij pleur, dan is ie meteen af
edit:
zul je net zien, crashed photoshop, paintshop en paint.net
[ Voor 83% gewijzigd door Martinspire op 10-07-2005 17:19 ]
Niet iedereen heeft die optie aanstaan + dat het geen vrijbrief is om je plaatjes niet te hoeven resizenfsfikke schreef op zondag 10 juli 2005 @ 16:19:
[...]
Dacht niet dat dat nodig was, ze worden automatisch gerisized en ze zijn misschien wel groot maar de grote is maar net iets meer dan 100kb, als het nou een jpg'tje was van 4MB.
Voíla:bin_jackson schreef op zondag 10 juli 2005 @ 17:12:
Ziet er erg goed uitvooral die bovenste. Ik zou alleen die "2" iets verkleinen zodat hij er helemaal netjes opstaat

Dat had ik al ik geprobeerdIJnte schreef op zondag 10 juli 2005 @ 17:14:
[...]
NiceMisschien kan je alleen effe et BF2 logo hiervandaan halen;)
http://www.tdg.sohosted.com/battlefield2/lab/
Tuurlijk mag datdjmantri schreef op zondag 10 juli 2005 @ 17:16:
idd nice photoshop skills man!!!
ik vind die met achtergrond wel aardig
edit:
zul je net zien, crashed photoshop, paintshop en paint.net
Mocht je het .psd bestand nodig hebben, dan is deze hier te downloaden:
- BattlefieldGoTLogo - 6,04 MB
Sorry crashCrash schreef op zondag 10 juli 2005 @ 17:20:
[...]
Niet iedereen heeft die optie aanstaan + dat het geen vrijbrief is om je plaatjes niet te hoeven resizen
Niet echt belangrijk, maar misschien ook nog 'Ranked' erbij?djmantri schreef op zondag 10 juli 2005 @ 17:16:
[ Voor 5% gewijzigd door fsfikke op 10-07-2005 17:36 ]
Verder heb ik ook wel interesse om op een GoT server te komen spelen.
Volgens BFHQ heb ik 1001 punten en ben ik PVC
Maar zojuist kreeg ik in-game de melding dat ik tot nu Lance Corporal gepromoveerd ben
Ik wil m'n wapen unlocken!
Stats van sites zijn altijd iets trager. De volgende keer dat je inlogt zou je je wapen moeten kunnen unlockenKing_Louie schreef op zondag 10 juli 2005 @ 18:04:
Volgens http://bf2s.com/ heb ik 992 punten en ben ik PVC
Volgens BFHQ heb ik 1001 punten en ben ik PVC
Maar zojuist kreeg ik in-game de melding dat ik tot nu Lance Corporal gepromoveerd ben
Ik wil m'n wapen unlocken!
bovendien heb ik nog zo'n tekstbox die ik kan gebruiken
maar ik wacht eerst wel ff tot ie online is
thanks btw
[ Voor 6% gewijzigd door Martinspire op 10-07-2005 18:08 ]
Smiling as the shit comes down...
Verwijderd

voila, mijn poging
de PSD is hier te vinden

[ Voor 38% gewijzigd door Verwijderd op 10-07-2005 18:28 ]
NiceVerwijderd schreef op zondag 10 juli 2005 @ 18:15:
[afbeelding]
voila, mijn poging
de PSD is hier te vinden
Die jongen kan goed met photoshop overweg!Verwijderd schreef op zondag 10 juli 2005 @ 18:15:
[afbeelding]
voila, mijn poging
de PSD is hier te vinden
[afbeelding]
[afbeelding]
[ Voor 3% gewijzigd door Reb87 op 10-07-2005 18:32 ]
Heb 'm nu inderdaad. Eindelijk vol-automatisch schieten als medicMorax schreef op zondag 10 juli 2005 @ 18:05:
[...]
Stats van sites zijn altijd iets trager. De volgende keer dat je inlogt zou je je wapen moeten kunnen unlocken
Eerste vind ik zelf persoonlijk het mooiste, en idd, zeer klasse, ziet er zeer netjes uit!Verwijderd schreef op zondag 10 juli 2005 @ 18:15:
[afbeelding]
voila, mijn poging
de PSD is hier te vinden
[afbeelding]
[afbeelding]
Wordt dit met password protected? Of gewoon voor iedereen beschikbaar?
Erg mooi idd. Persoonlijk zou ik voor de derde gaan.Verwijderd schreef op zondag 10 juli 2005 @ 18:15:
[afbeelding]
voila, mijn poging
de PSD is hier te vinden
[afbeelding]
[afbeelding]
Euh... neeIJnte schreef op zondag 10 juli 2005 @ 18:19:
[...]
NiceDie ziet er idd goed uit:) ruimtelijk en alles erin;) Misschien effe een appart topic aanmaken met een zwik WIP's erin en dan voten:)
Dit kan makkelijk buiten dit topic om geregeld worden, hier is dit topic niet voor bedoeld, en GoT ook niet.
[ Voor 8% gewijzigd door Crash op 10-07-2005 19:22 ]
maar ik zie wel hele mooie
[thanks Jeroenimoes & Yonix]
en jeroenimoes, t ziet er erg
btw: @ mailtje, subject:Multiplay UK Clanserver - Payment Received
helaas is er delay van maximaal 6 dagen
Maar betaal je nu iets vandjmantri schreef op zondag 10 juli 2005 @ 19:27:
je kunt gewoon ff wat plaatjes naar me sturen
maar ik zie wel hele mooie
[thanks Jeroenimoes & Yonix]
en jeroenimoes, t ziet er erguit !! (
![]()
)
btw: @ mailtje, subject:Multiplay UK Clanserver - Payment Received
helaas is er delay van maximaal 6 dagenmaar da komt wel goed
(mijn vakantietijd wel minder btw
)
De 2e heeft mijn stem.Verwijderd schreef op zondag 10 juli 2005 @ 18:15:
[afbeelding]
voila, mijn poging
de PSD is hier te vinden
[afbeelding]
[afbeelding]
En @djmantri, wordt hij pw protected of public ranked?
Niet dat ik reclame wil makendjmantri schreef op zondag 10 juli 2005 @ 19:47:
67 pond (ofwel 80 euro ofzoiets) p. m.
public ranked
Maar nog niet ranked, dat is hopelijk morgen/eind deze week pasbin_jackson schreef op zondag 10 juli 2005 @ 20:32:
[...]
Niet dat ik reclame wil maken(ik heb helemaal niets met i3d, geen klant ofzo
) bij i3d.nl was je goedkoper geweest volgens mij...
Laat ze dan gewoon zeggen "high ping" of zo.
Ik stond net als engineer een tank te repareren toen ik gekicked werd. Excessive TKing is dan aardig onmogelijk (nee had geen mijnen gelegd)
Ontopic: iemand een lijstje met de icoontjes van de wapens? Bij de USMC weet ik wel welke van de 2 de unlockete is, maar bij de andere 2 weet ik het niet, en zie het verschil ook niet aan het plaatje...
Ik ben zo ook twee keer gekicked. Ik lees ook wel eens in de server info "users will be kicked to make room for clan members" of zoiets. Kan dat het ook niet zijn?riffey#4 schreef op zondag 10 juli 2005 @ 21:30:
Offtopic: ik word ondertussen wel erg zat van die "kicked by admin" meldingen.
Laat ze dan gewoon zeggen "high ping" of zo.
Ik stond net als engineer een tank te repareren toen ik gekicked werd. Excessive TKing is dan aardig onmogelijk (nee had geen mijnen gelegd)
Ontopic: iemand een lijstje met de icoontjes van de wapens? Bij de USMC weet ik wel welke van de 2 de unlockete is, maar bij de andere 2 weet ik het niet, en zie het verschil ook niet aan het plaatje...
Verwijderd
Dit topic is gesloten.
![]()