wat moet ik hier onder verstaanMAX3400 schreef op vrijdag 08 juli 2005 @ 12:12:
- Mounten van mini-image van "bepaalde sites" van ongeveer 4Mb.
In ieder geval niet de site van Electronic Arts aangezien die niet echt support leveren op programma's als Daemon Tools of Alcohol 120% i.c.m. hun spelletjes.

Mijn advertenties!!! | Mijn antwoorden zijn vaak niet snowflake-proof
Verwijderd
hoe doen ze dat?Verwijderd schreef op vrijdag 08 juli 2005 @ 13:17:
Achja, je hebt zielige mensen en zielige mensen.
http://members.lycos.nl/pascalf50/BF2_0103.JPG ( Linksbovenin , en zo een hele game lang )
Ik weet niet precies hoe ze het deden, maar ze waren met zn 3en , en 2 daarvan kwamen op 300+ punten terecht, zonder doden.
De ene keer met een mes, dan weer pistol, dan weer een MG. Ik denk dat ze graag medailles wilden verdienen ofzo.![]()
Nou 2 mensen spreken af: De 1 gaat in het ene team de ander in het ander. ze lopen samen naar een slachtoffer. Dan schiet bijv de 1 van het UMSC team het slachtoffer dood, waarop de ander (die dus in het MEC team zit, net als het slachtoffer) hem revived, waarop UMCS weer killed, en de MEC weer revived. etc. etc. De 1 krijgt kills de ander revives en het slachtoffer kan maar beter zo gauw mogelijk disconnecten.
Verwijderd
Hebben mensen (en vooral die veel moeite hebben moeten doen om de patch te installeren) dit al gelezen ?
http://forum.eagames.co.uk/viewtopic.php?t=2391
Ik zit gelukkig nog op 1.0 ,aangezien ik zoveel negatieve dingen heb gelezen over de patch,enfin.
`t is en blijft een super spel
Ik zit gelukkig nog op 1.0 ,aangezien ik zoveel negatieve dingen heb gelezen over de patch,enfin.
Verwijderd
Ondanks dat doen we toch niet aan zulke uitwisselpraktijken. Eerder in het topic wordt uitgebreid uitgelegd hoe je zelf zo'n image kan maken.
[ Voor 79% gewijzigd door Verwijderd op 08-07-2005 13:34 ]
Verwijderd
Eindelijk! Hij doet het!
Hij rebootte steeds na tien minuten, werd de videokaart gewoon te warm
Hij rebootte steeds na tien minuten, werd de videokaart gewoon te warm

Ja, ik speel nu ook weer alleen 1.0, zoals ik donderdag al zei:Verwijderd schreef op vrijdag 08 juli 2005 @ 13:33:
Hebben mensen (en vooral die veel moeite hebben moeten doen om de patch te installeren) dit al gelezen ?
* Epitome zit namelijk het liefst op EA Europe Official servers, lage ping en altijd druk...Epitome schreef op donderdag 07 juli 2005 @ 21:26:
Vreemd dat alle EA Europe Ranked server nog steeds 1.0 zijn...
Geen probleem, ik heb een copy gemaakt van mijn BF-dir voordat ik de patch installeerde, dus via een simpele rename van de folder kan ik nu kiezen welke versie ik wil spelen.
[ Voor 3% gewijzigd door Epitome op 08-07-2005 13:43 ]
Verwijderd
ok heb gister het origineel gekocht, demo werkte verder perfect. maarem heb nu bij diverse server problem with connection. en dan springt die terug naar server menu en daar komt dan lossed connection with server. iemand enig idee wat dit zou kunnen zijn. Of is het gewoon toeval en werden die 3 servers die ik heb geprobeerd toevallig gereset.
Zal straks nog eens proberen. Heb ADSL internet.
In ieder geval te weinig info; op de site van EA en in je handleiding staan veel opties over poorten op je firewall die je open moeten hebben om te kunnen spelen online.Verwijderd schreef op vrijdag 08 juli 2005 @ 14:10:
ok heb gister het origineel gekocht, demo werkte verder perfect. maarem heb nu bij diverse server problem with connection. en dan springt die terug naar server menu en daar komt dan lossed connection with server. iemand enig idee wat dit zou kunnen zijn. Of is het gewoon toeval en werden die 3 servers die ik heb geprobeerd toevallig gereset.
Verwijderd
ja i know, maar ja de demo gebruikt ook al die poorten en daar nooit problemen mee gehad. als punkbuster niet up te date zou mogen zijn geeft die dat toch aan lijkt me. dus dat zal t ook wel niet zijn.
Verwijderd
Om weer 1.0 te spelen moet je zeker een clean BF2 install uitvoeren???Epitome schreef op vrijdag 08 juli 2005 @ 13:41:
[...]
Ja, ik speel nu ook weer alleen 1.0, zoals ik donderdag al zei:
[...]
* Epitome zit namelijk het liefst op EA Europe Official servers, lage ping en altijd druk...
Klote EA met hun slechte support, zeggen dat alles goed getest wordt en dan dit!
Verwijderd
Hiermee is nogal eens verwarring....MAX3400 schreef op vrijdag 08 juli 2005 @ 14:12:
[...]
in je handleiding staan veel opties over poorten op je firewall die je open moeten hebben om te kunnen spelen online.
Dat gaat over de server kant. client hoef je niks "open" te zetten wat poorten betreft..
Ik vind "open" zetten ook een beetje een rare term. Het gaat erom dat je server poorten forward door NAT (network adress translantion) (aldus: LAN <--NAT--> WAN)
Firewalls blokkeren wat betreft de client op applicatie nivo, aangezien poorten over het algemeen op de client "random" zijn (meestal binnen een range) en op de server "vast" (HTTP: 80, POP: 110 etc) heeft het geen zin client poorten te blokkeren en zijn "geblokkeerde poorten" in die zin n.v.t. op clients. (met sommige P2P configs als een uitzondering)
Welke server???Verwijderd schreef op vrijdag 08 juli 2005 @ 14:23:
[...]
Hiermee is nogal eens verwarring....
Dat gaat over de server kant. client hoef je niks "open" te zetten wat poorten betreft..
Ik vind "open" zetten ook een beetje een rare term. Het gaat erom dat je server poorten forward door NAT (network adress translantion) (aldus: LAN <--NAT--> WAN)
Firewalls blokkeren wat betreft de client op applicatie nivo, aangezien poorten over het algemeen op de client "random" zijn (meestal binnen een range) en op de server "vast" (HTTP: 80, POP: 110 etc) heeft het geen zin client poorten te blokkeren en zijn "geblokkeerde poorten" in die zin n.v.t. op clients. (met sommige P2P configs als een uitzondering)
Sorry hoor, maar het "open zetten" of "NAT translation" zijn voor sommige GoT'ers een heel ander/vaag begrip, vandaar de Jip&Janneke-taal. Daarbij, het zou imho voor het eerst zijn dat een online-game niet over een bepaalde poort gaat anders dan 80...
Verwijderd
Ik denk dat er de komende topics veel gescheld gaat wordenVerwijderd schreef op vrijdag 08 juli 2005 @ 14:22:
[...]
Om weer 1.0 te spelen moet je zeker een clean BF2 install uitvoeren???![]()
Klote EA met hun slechte support, zeggen dat alles goed getest wordt en dan dit!
Maar ze mogen hun patches wel ff beter testen,voordat ze dit aan de man brengen.
(snel snel snel net zo als het originele spel)
Toch ben ik blij het gewoon te kunnen spelen (1.0)
[ Voor 4% gewijzigd door Verwijderd op 08-07-2005 14:43 ]
Goed punt; vanavond maar eens een mooie up/down-install maken van BF2; dat ik dus altijd terugkan naar een hogere/lagere versie van dit (op zich zeer leuke/uitdagende) spel.Verwijderd schreef op vrijdag 08 juli 2005 @ 14:43:
[...]
Ik denk dat er de komende topics veel gescheld gaat worden(zonder backup is het antwoord ja)
Maar ze mogen hun patches wel ff beter testen,voordat ze dit aan de man brengen.
(snel snel snel net zo als het originele spel)
Ik heb het risico genomen om patch te installen en kan zonder problemen (houdt hout vastVerwijderd schreef op vrijdag 08 juli 2005 @ 14:43:
[...]

Voor mensen die problemen hebben met de patch installatie:
Onofficieel schijnt er ook een probleem te zijn met namen met speciale karakters. Dit is wat een clanmaat van me daarover zegt:If you get the "patching failed" message while applying the patch we've found that in many cases it's caused by a single issue.
Following tests here at EAUK this morning the issue in many cases seems to be caused by the installation directory chosen.
If you chose a custom directory during initial installation and added a trailing slash to the link (for example E:\EA Games\Battlefield2\) the patch will not install correctly. If you installed to the same place without the trailing slash (E:\EA Games\Battlefield2) you should not have any problems.
To fix the problem with your installation you can either reinstall (which is the easier solution) or edit the following registry entries :
In:
[HKEY_LOCAL_MACHINE\SOFTWARE\Microsoft\Windows\Curr entVersion\Uninstall\{04858915-9F49-4B2A-AED4-DC49A7DE6A7B}]
The InstallLocation field’s data of : X:\Program Files\EA GAMES\Battlefield 2" must not have a backslash at the end.
As is the same for InstallDir field in:
[HKEY_LOCAL_MACHINE\SOFTWARE\Electronic Arts\EA GAMES\Battlefield 2]
Please do not edit your registry if you are not sure what you are doing. We cannot be held responsible for any problems which occur as a result of incorrectly altering your registry. If you are uncertain for any reason please use the reinstallation method to fix your problem.
If after this you are still have problems patching, please contact your local EA Tech Support team (details can be found in the Support forum here).
http://forum.eagames.co.uk/viewtopic.php?t=2327
Ik hoop dat iemand er nog wat aan heeftMijn oplossing (hier gevonden---> http://forums.totalbf2.com/)
Mijn gebruikersnaam bestaat uit letters en 'n ascii teken---> Paul©
Nu blijkt er een probleem te zijn als bij je naam 'n "raar" teken staat.
Heb volgens de tip 'n gebruiker bij gemaakt ---> Paul. Daarna als die nieuwe gebruiker ingelogt en de patch gedraaid. En wat denk je? HET WERKT!
Daarna die gebruiker weer verwijderd, klaar!
What do you mean I have no life? I am a gamer, I got millions!
Je kan ook prima spelen, maar nog niet op de lage ping EA Europe Official ranked servers...Blacksnak schreef op vrijdag 08 juli 2005 @ 14:51:
[...]
Ik heb het risico genomen om patch te installen en kan zonder problemen (houdt hout vast) spelen. Ben ik nu echt de enige en heb ik zoveel geluk gehad ofzow? (connectieproblemen heb ik heel af en toe nog wel maar neem aan dat dit meer servergebonden zal zijn)
Verwijderd
Game zal idd meestal niet over 80 gaan he....maar de poortnummers doen er ook niet zo toe.MAX3400 schreef op vrijdag 08 juli 2005 @ 14:26:
[...]
Welke server???
Sorry hoor, maar het "open zetten" of "NAT translation" zijn voor sommige GoT'ers een heel ander/vaag begrip, vandaar de Jip&Janneke-taal. Daarbij, het zou imho voor het eerst zijn dat een online-game niet over een bepaalde poort gaat anders dan 80...
Je hebt 2 dingen waar je om moet letten wat betreft games (server en client) en "beveiliging" dat zijn
- Router (NAT)
- Firewall
De Router en dan bedoel ik NAT is NOOIT van toepassing op het niet werken van een client (jouw BF2 spel dus) alleen op het niet bereikbaar zijn van een SERVER ACHTER NAT.
De firewall heeft misschien wel effect op de client (en dat kan ook een firewall OP je router zijn)
Als het idd om een hardware firewall gaat op je router, dan is dat een rules list en moet je zelf uitzonderingen aanmaken. (alles staat open, behalve als jij aangeeft dat het niet zo is)
ALs het om een software firewall gaat (Norton, McAffee etc) dan is standaard alles dicht en zal PER APPLICATIE bij worden gehouden wat wel en niet toegang mag hebben tot het internet. dit resulteerd in de vragen van de firewall... "mag applicatie X toegang hebben tot het internet? ja/nee"
Dus even in het kort:
Als je niet aan je hardware firewall gezeten hebt, dan is dat standaard niet het probleem.
Router is voor de client zo en zo niet een probleem.
Als je in je software firewall op "ja" hebt geklikt toen de vraag kwam of "BF2.EXE" toegang mag hebben, dan is dat ook niet het probleem.
Verwijderd
Het probleem schijnt voornamelijk in de patch voor de server-versie te zitten...
Deze schijnen (na verloop van tijd) een memory leak te krijgen,waardoor mensen dus waarschijnlijk ook die connectie problemen krijgen (neem ik aan)
http://forum.eagames.co.u...s=0&postorder=asc&start=0
Kortom je spel (+patch) zullen uiteindelijk lekker lopen alleen heb je daar weinig aan als de servers dat niet doen
Deze schijnen (na verloop van tijd) een memory leak te krijgen,waardoor mensen dus waarschijnlijk ook die connectie problemen krijgen (neem ik aan)
http://forum.eagames.co.u...s=0&postorder=asc&start=0
Kortom je spel (+patch) zullen uiteindelijk lekker lopen alleen heb je daar weinig aan als de servers dat niet doen
Ik speel hem al weer een flink tijdje en ik heb ook na het patchen nog geen enkel probleem gehad ( op een kleine monitor issue na dan ) Ik word nooit ge-diconnect, hij klapt er nooit. Haal hoge FPS met toch relatief langzame processor. Der zijn der vast wel meer die net zo veel mazzel hebben. Maar er zijn helaas ook heel veel mensen die ontzettende pech hebben met BF2. Jammer.
Ik ga vanavond iig weer ff-kes een ronde spelen. Heb helaas nog niet zo veel punten omdat ik niet zo heel veel tijd heb ervoor....
Ik ga vanavond iig weer ff-kes een ronde spelen. Heb helaas nog niet zo veel punten omdat ik niet zo heel veel tijd heb ervoor....
R7 5800X3D // Dark Rock rock 4 // MSI B450 Tomahawk Max // 32Gb Corsair Vengeance // BeQuiet Pure Base 500FX // MSI RTX3080 Suprim X
Nee hoorBlacksnak schreef op vrijdag 08 juli 2005 @ 14:51:
[...]
Ik heb het risico genomen om patch te installen en kan zonder problemen (houdt hout vast) spelen. Ben ik nu echt de enige en heb ik zoveel geluk gehad ofzow? (connectieproblemen heb ik heel af en toe nog wel maar neem aan dat dit meer servergebonden zal zijn)
...
Dan nog; welke server??Verwijderd schreef op vrijdag 08 juli 2005 @ 14:56:
[...]
Game zal idd meestal niet over 80 gaan he....maar de poortnummers doen er ook niet zo toe.
Je hebt 2 dingen waar je om moet letten wat betreft games (server en client) en "beveiliging" dat zijn
- Router (NAT)
- Firewall
De Router en dan bedoel ik NAT is NOOIT van toepassing op het niet werken van een client (jouw BF2 spel dus) alleen op het niet bereikbaar zijn van een SERVER ACHTER NAT.
De firewall heeft misschien wel effect op de client (en dat kan ook een firewall OP je router zijn)
Als het idd om een hardware firewall gaat op je router, dan is dat een rules list en moet je zelf uitzonderingen aanmaken. (alles staat open, behalve als jij aangeeft dat het niet zo is)
ALs het om een software firewall gaat (Norton, McAffee etc) dan is standaard alles dicht en zal PER APPLICATIE bij worden gehouden wat wel en niet toegang mag hebben tot het internet. dit resulteerd in de vragen van de firewall... "mag applicatie X toegang hebben tot het internet? ja/nee"
Dus even in het kort:
Als je niet aan je hardware firewall gezeten hebt, dan is dat standaard niet het probleem.
Router is voor de client zo en zo niet een probleem.
Als je in je software firewall op "ja" hebt geklikt toen de vraag kwam of "BF2.EXE" toegang mag hebben, dan is dat ook niet het probleem.
Als ik 1 PC hebt (met mijn client-software voor BF2) en daar ZoneAlarm op en een USB Speedtouch 510, mag je me aanwijzen waar mijn Server staat...
Oftewel, op de PC met client-software (en dus na connecten dus de client op de BF2-server) zal je dus ergens een poortje open moeten zetten. Niet elke ADSL-klant heeft een hardwarematige firewall en/of een aparte machine met allerlei rules...
Dus, de URL die ik eerder gaf, geeft aan welke poorten er op de client(omgeving) open moeten om te connecten naar een BF2-server die bestaat buiten het isra-punt van jouw huis.
Verwijderd
Ik moet dit helaas betreuren wat hier is gebeurd.
(http://members.lycos.nl/pascalf50/BF2_0103.JPG)
Als clanleader van .FoH// wil ik hierbij zeggen dat ik de betreffende clanleden zwaar heb aangepakt, dus mochten ze dit vanaf nu nog een keer doen dan kunnen ze een andere clan opzoeken. Als iemand dit nog een keer ziet (met .FoH// members) contacteer me dan via email.
Mijn excuses,
Pegasus - www.foh-clan.nl
Als clanleader van .FoH// wil ik hierbij zeggen dat ik de betreffende clanleden zwaar heb aangepakt, dus mochten ze dit vanaf nu nog een keer doen dan kunnen ze een andere clan opzoeken. Als iemand dit nog een keer ziet (met .FoH// members) contacteer me dan via email.
Mijn excuses,
Verwijderd schreef op vrijdag 08 juli 2005 @ 15:05:
Ik moet dit helaas betreuren wat hier is gebeurd.
Mijn excuses,
ik zag dat iemand de oude koeien weer uit de sloot gehaald had. weaponsfysics en damagemodels etc. mooi onderwerp
hieronder de relevantste zaken uit de scripts voor de USSNI_M95_Barret;
lees maar eens door.
mooi spul
hieronder de relevantste zaken uit de scripts voor de USSNI_M95_Barret;
en het damagemodel voor de USSNI_M95_Barret;fire.addFireRate 0
fire.fireInCameraDof 1
fire.busyUntilButtonRelease 1
ammo.magSize 5
ammo.nrOfMags 7
ammo.reloadTime 6
recoil.hasRecoilForce 1
recoil.recoilForceUp CRD_UNIFORM/5.2/4/0
recoil.recoilForceLeftRight CRD_UNIFORM/-1/1/0
recoil.zoomModifier 0.25
recoil.recoilGraphFrameCount 14
recoil.recoilGraphExponent 7
recoil.recoilGraphTotalMovement 0.1
deviation.setFireDev 3.5 2 0.5
deviation.minDev 5
deviation.setTurnDev 0 0 0 0
deviation.setSpeedDev 3 1.5 1.5 1
deviation.setMiscDev 2.5 5 0.2
deviation.devModStand 2
deviation.devModCrouch 1.5
deviation.devModLie 0.8
deviation.devModZoom 0.02
zoom.zoomDelay 0.15
zoom.zoomLod 1
zoom.addZoomFactor 0
zoom.addZoomFactor 0.2
zoom.changeFovDelay 0.1
zoom.zoomOutAfterFire 1
zoom.disableMuzzleWhenZoomed 1
velocity 1000
delayToUse 1
penetrate.allowSolidPenetration 1
penetrate.allowLiquidPenetration 1
hasOnTimeEffect 1
minDamage 1
damage 190
indirect 0
minRange 30.0
maxRange 125.0
optimalRangePercentage 90
setFiringPose Lying
setStrength Infantry 6.0
setStrength LightArmour 0.0
setStrength HeavyArmour 0.0
setStrength NavalArmour 0.0
setStrength Helicopter 0.0
setStrength AirPlane 0.0
alstublieft!ID, WeaponName [Group] - 39, M95_Barret, *
D.Damage - 190
Soldier, 100hp - 2/2/2/1
Limbs - 61,75
Bodyarm - 83.6
Body - 83.6
Head - 285
MBT, 899hp - 0
Front - 0
Side - 0
Rear - 0
top - 0
APC, 899hp - 0
Metal hull - 0
JEEP, 899hp - 19 hits
Metal hull - 47,5
AHELI, 899hp - 24 hits
Hull - 38
HELI, 1349hp - 36 hits
Hull - 38
AIR, 899hp - 10 hits
Hull - 95
lees maar eens door.
Aunt bunny is coming to get me!
Ik heb BF2 ook opgehaald bij de Dynabyte. Ik vermaak me er erg goed mee, zelfs op mijn relatief oude systeem (P4 2Ghz, Radeon 9800 Pro, 512mb RDRAM). 1 puntje irriteert mij echter, als een map is ingeladen gaat hij nog heel lang mijn client data controleren? Is dat Punkbuster?
Zoja, dan hoop ik dat er een hoop servers zijn die punkbuster de-activeren. Liever af en toe een cheaterloser dan veel te lange laadtijden.
Zoja, dan hoop ik dat er een hoop servers zijn die punkbuster de-activeren. Liever af en toe een cheaterloser dan veel te lange laadtijden.
Verwijderd
Heeft niks met pb te maken.Lister_Storm schreef op vrijdag 08 juli 2005 @ 15:19:
Ik heb BF2 ook opgehaald bij de Dynabyte. Ik vermaak me er erg goed mee, zelfs op mijn relatief oude systeem (P4 2Ghz, Radeon 9800 Pro, 512mb RDRAM). 1 puntje irriteert mij echter, als een map is ingeladen gaat hij nog heel lang mijn client data controleren? Is dat Punkbuster?
Ik heb dit zelf ook,maar het heeft meer met je geheugen (512mb) te maken.
Dit schijnt vanaf 1 GB minder lang te duren
ow nog zoiets interessants. kom ik dit tegen;

http://www.planetbattlefi...eatures/articles/ears/qa/
hoezo jammer! om te janken
dat was me wat geweest zeg! schitterend! stel jezelf de mogelijkheden even voor zeg. pfew. ze moesten ze schoppen daar bij EA. maar goed.ik snap 't ook wel. dat ding is in de te moeilijk/weinig tijd bak gegooid. ze hebben 't er al druk genoeg mee -as it is-
dat ze de textures en meshes maar even mooi aan de mod-community geven dan. hebben hebben hebben

http://www.planetbattlefi...eatures/articles/ears/qa/
aaaaaaaah!Q: How does the LCAC work?
A: LCAC has been cut out of Battlefield 2.
Verwijderd
Waar die staat? nou niet bij jou in huis iig ....of je moet een eigen server draaien.. lol.MAX3400 schreef op vrijdag 08 juli 2005 @ 15:02:
[...]
Dan nog; welke server??
Als ik 1 PC hebt (met mijn client-software voor BF2) en daar ZoneAlarm op en een USB Speedtouch 510, mag je me aanwijzen waar mijn Server staat...
Ik bedoel dus: ALS jij een server zou draaien. dan is NAT van toepassing. maar dat doe je niet!
je draaid de client Battlefield 2. en dus is NAT helemaal niet aan de orde.
Na het connecten met de server een poortje open zetten?Oftewel, op de PC met client-software (en dus na connecten dus de client op de BF2-server) zal je dus ergens een poortje open moeten zetten. Niet elke ADSL-klant heeft een hardwarematige firewall en/of een aparte machine met allerlei rules...
Als je eenmaal connectie hebt lijkt me dat niet zo van toepassing.
Inderdaad. meestal wel (behalve als je eigen server hebt, kan ook)Dus, de URL die ik eerder gaf, geeft aan welke poorten er op de client(omgeving) open moeten om te connecten naar een BF2-server die bestaat buiten het isra-punt van jouw huis.
Isra punt (of overname punt) is een KPN term en is niet zo heel erg van toepassing, aangezien bij kabel internet weer andere terminologieën worden gebruikt...
Maar even zonder al te veel te bitchen...

Je hebt wel een beetje gelijk, maar het heeft op de client kant nagenoeg nooit te maken met poorten als je geen connectie kan krijgen. (meestal block op applicatie nivo)
Natuurlijk KAN je (trouwens niet in alle) firewalls expliciet zeggen dat bepaalde serverpoorten niet benaderbaar mogen zijn (client -> server dus), maar de firewall zal dit nooit zelf zo instellen en vaak is het ook niet mogelijk om dit te doen en gaat het hier vaak om enterprise software.
De huis tuin en keuken firewall die zal applicaties blokkeren, geen poorten.
Kijk vooral naar het lijstje in je handleiding om te zien welke poorten je moet forwarden op je router voor NAT als je een SERVER wil draaien....niet als je problemen hebt met connecten met het Battlefield naar een server. trust me.
@iH8: Damn; dat is inderdaad errrrugg jammer!
Als ik moet gokken dan hebben ze dat ding eruit gelaten ivm mogelijke lag. Veel spelers + mogelijk veel voertuigen op dat ding en dat moet dan samen sychroon bewegen...
Zet in bf1942 maar eens 2 carriers naast/bijelkaar, wordt je niet vrolijk van
Waarschijnlijk is het ook de reden dat de huidige US carrier niet kan varen

Aan de andere kant; RDRAM is redelijk prijzig dus denk dat die persoon voorlopig de laadtijden voor lief neemt?Verwijderd schreef op vrijdag 08 juli 2005 @ 15:23:
[...]
Heeft niks met pb te maken.
Ik heb dit zelf ook,maar het heeft meer met je geheugen (512mb) te maken.
Dit schijnt vanaf 1 GB minder lang te duren
daar heb ik geen last van met een goede server en 100Mbps switch op een lanparty.Verwijderd schreef op vrijdag 08 juli 2005 @ 15:32:
Als ik moet gokken dan hebben ze dat ding eruit gelaten ivm mogelijke lag. Veel spelers + mogelijk veel voertuigen op dat ding en dat moet dan samen sychroon bewegen...
ik wil die LCAC!
Idd, ik heb daar ook aardig veel last van.Verwijderd schreef op vrijdag 08 juli 2005 @ 15:31:
Krijg na de patch nu vaak de melding:
"Your connection to the server is lost".
Voor de patch ook af en toe maar niet zoerg als nu, kan ook zijn dat de servers niet goed gepatched zijn ofzo
Smiling as the shit comes down...
Wat ik ook nog wel irritant vind, is dat als je het spel opstart en op enter moet drukken om je inloggegevens goed te keuren, dat het dan ZOOO lang kan duren voordat je in het game-menu komt. is dit veel voorkomend? het is namelijk zo dat als hij het spel opstart en je drukt op enter, dat hij een server gaat zoeken om mee te verbinden. maar dat wil ik helemaal niet, ik wil er zelf 1 kiezen!!
Etuuuuuh!
moet je met je vingers van de "play now" knop blijven!Crypter schreef op vrijdag 08 juli 2005 @ 16:20:
Wat ik ook nog wel irritant vind, is dat als je het spel opstart en op enter moet drukken om je inloggegevens goed te keuren, dat het dan ZOOO lang kan duren voordat je in het game-menu komt. is dit veel voorkomend? het is namelijk zo dat als hij het spel opstart en je drukt op enter, dat hij een server gaat zoeken om mee te verbinden. maar dat wil ik helemaal niet, ik wil er zelf 1 kiezen!!
Niet vreemd: de 1.1 server heeft een memory leak waardoor de server binnen 6 uur vastloopt.Epitome schreef op donderdag 07 juli 2005 @ 21:26:
Vreemd dat alle EA Europe Ranked server nog steeds 1.0 zijn...
Dus zowat alle speelbare servers zijn teruggedraaid naar 1.0
[ Voor 4% gewijzigd door Stewie! op 08-07-2005 16:51 ]
Een hovercraft zou wel leuk zijn
, in DC final zat hij ook, maar dan een beetje weggestopt, in de wake map alle boten weg gemod en vervangen door deze dingen. Toen had je een leuke map

...
Ok, PunkBuster is ook weer zoon super fijn programmatje hoor......NOT!
Bij bepaalde servers krijg ik deze melding:
*Punkbuster warning*: Server is running PB version 1.110(en dan nog wat, zal zo kijken wat)
En na een tijdje word ik dan gekickt. Ik via Desertshooter punkbuster update gezocht op 't web enzo...alle dingen daar gedaan, allemaal geen effect.
Hij had er dus ook last van, ander iemand uit onze clan niet. Alle 3 nooit iets aan PB veranderd..
Ik begin 't langzamerhand beetje zat te worden, elke keer dat gezijk. Maar het blijft een te mooi spel om te stoppen

*Punkbuster warning*: Server is running PB version 1.110(en dan nog wat, zal zo kijken wat)
En na een tijdje word ik dan gekickt. Ik via Desertshooter punkbuster update gezocht op 't web enzo...alle dingen daar gedaan, allemaal geen effect.
Hij had er dus ook last van, ander iemand uit onze clan niet. Alle 3 nooit iets aan PB veranderd..
Ik begin 't langzamerhand beetje zat te worden, elke keer dat gezijk. Maar het blijft een te mooi spel om te stoppen
[ Voor 5% gewijzigd door link_mario op 08-07-2005 16:55 ]
Of andere snelkoppeling gebruiken !iH8 schreef op vrijdag 08 juli 2005 @ 16:24:
[...]
moet je met je vingers van de "play now" knop blijven!
dat heb ik ook net gekregen terwijl hij gisteren net geupdate islink_mario schreef op vrijdag 08 juli 2005 @ 16:54:
Ok, PunkBuster is ook weer zoon super fijn programmatje hoor......NOT!![]()
Verwijderd
heeft versie 1.0 ook last van.DaMorpheus schreef op vrijdag 08 juli 2005 @ 16:48:
[...]
Niet vreemd: de 1.1 server heeft een memory leak waardoor de server binnen 6 uur vastloopt.![]()
Dus zowat alle speelbare servers zijn teruggedraaid naar 1.0
Verwijderd
ja ik ben ook al veel vreemde meldingen tegengekomen, oa "connection problem" , gekicked door PB vanwege missing packets, terugklappen naar de desktop (niet vaak), de melding van PB dat servers op een oudere versie draaien (zijn blijkbaar allemaal weer naar oude versie gegaan na brakke update). Tevens klopt de ping in het menu vaak voor geen meter, zie je staan 35 heb je gemiddeld 150, staat er een ping van 150 in het menu en connect je naar die server heb je in het spel een top ping. Dit soort dingen zie ik nooit in CS en CS:S !!
Klopt, wat dat betreft kunnen ze bij Dice nog iets leren van Valve over stabiele games maken...Verwijderd schreef op vrijdag 08 juli 2005 @ 17:07:
ja ik ben ook al veel vreemde meldingen tegengekomen, oa "connection problem" , gekicked door PB vanwege missing packets, terugklappen naar de desktop (niet vaak), de melding van PB dat servers op een oudere versie draaien (zijn blijkbaar allemaal weer naar oude versie gegaan na brakke update). Tevens klopt de ping in het menu vaak voor geen meter, zie je staan 35 heb je gemiddeld 150, staat er een ping van 150 in het menu en connect je naar die server heb je in het spel een top ping. Dit soort dingen zie ik nooit in CS en CS:S !!
Nee hoor
BF2 is veel minder laggevoelig dan Counter Strike. Ga eens op een CS server spelen, je merkt daar meteen als er iets fout gaat of een fps drop is. Bij BF2 zou je dat niet eens merken. Ik hoor hier geen bende roepen: "omg slechte reg", "lag lag omg wtfbbq omg suxors"Verwijderd schreef op vrijdag 08 juli 2005 @ 17:07:
En waren er niet enorm veel problemen met de eerste Steam versies van Counter Strike? En de bereikbaarheid van de Steam servers?
Elk spel van deze omvang kent aanloopproblemen
[ Voor 78% gewijzigd door Stewie! op 08-07-2005 17:20 ]
Dice heeft hier weinig mee te maken, imho, en daarbij zijn ze van oudsher goede game-programmeurs. Ik denk dat het meer te maken heeft met de manier waarop EA een idee heeft doorgezet over rankings, punkbuster, licensed/private/cracked servers etc. Er is gewoon teveel overhead waardoor er inderdaad een stukkie code af en toe niet goed reageert.Epitome schreef op vrijdag 08 juli 2005 @ 17:14:
[...]
Klopt, wat dat betreft kunnen ze bij Dice nog iets leren van Valve over stabiele games maken...
Het enige wat Dice nu constant aan het doen is, is klachten van de community omzetten naar (hopelijk) een stabiele patch...
[ Voor 11% gewijzigd door MAX3400 op 08-07-2005 17:32 ]
Inderdaad, als je nu 150 uur test of je test er 250 zal niet veel verschil uitmaken. De ECHTE test zal altijd moeten gebeuren door de community zelf. Je kunt nooit alle mogelijke combinaties van configuraties op voorhand testen.DaMorpheus schreef op vrijdag 08 juli 2005 @ 17:17:
[...]
[ Voor 6% gewijzigd door Blacksnak op 08-07-2005 17:34 ]
Het zal toch niet voor niets zijn dat EA alle 1.0 servers om 03:00 local time automatisch herstart.Verwijderd schreef op vrijdag 08 juli 2005 @ 17:40:
[...]
ja hoor, heb zelf een server runnen dus...
Wij ook "een paar"Verwijderd schreef op vrijdag 08 juli 2005 @ 17:40:
[...]
ja hoor, heb zelf een server runnen dus...
Kan je uit eigen ervaring dat op zowel linux als windows 2003 geen probleem is met 1.0
performance issues omdat die servers 'nogal' vol staan met gameservers....wauwwie schreef op vrijdag 08 juli 2005 @ 17:42:
[...]
Het zal toch niet voor niets zijn dat EA alle 1.0 servers om 03:00 local time automatisch herstart.
Bij BF2 heb je niet zo'n last van hogere ping en lag omdat de hele bullet rag toch al dramatisch is.DaMorpheus schreef op vrijdag 08 juli 2005 @ 17:17:
[...]
Nee hoor
[...]
BF2 is veel minder laggevoelig dan Counter Strike. Ga eens op een CS server spelen, je merkt daar meteen als er iets fout gaat of een fps drop is. Bij BF2 zou je dat niet eens merken. Ik hoor hier geen bende roepen: "omg slechte reg", "lag lag omg wtfbbq omg suxors"![]()
En waren er niet enorm veel problemen met de eerste Steam versies van Counter Strike? En de bereikbaarheid van de Steam servers?
CS voelt veel directer, kogels komen stukken beter aan (maar ook niet perfect). Maar dat is dan ook een heel ander soort game. Kleinere levels, geen 64 man met vliegtuigen en helicopters.
Bovendien zijn de bendes die roepen "omg slechte reg" dezelfde mensen die een paar jaar geleden riepen: "M'n muis is vies" "M'n 56k modem is brak"
Begin me wel te ergeren aan die gasten die weigeren te vliegen in een dubbelseater als niet hun buddy het halve slagveld is overgelopen en ingestapt.
Dat soort gasten kunnen voor mij echt een potje flink verzieken. Gelukkig staan er ook battles tegenover met goede teamplay en mesnen die elkaar echt ondersteunen.
[ Voor 10% gewijzigd door Kanarie op 08-07-2005 17:54 ]
We're trapped in the belly of this horrible machine. And the machine is bleeding to death.
kun je trouwens ook een 2e serial er bij kopen?
Had ik laatst ook een...THW Arie schreef op vrijdag 08 juli 2005 @ 17:53:
[...]
Bij BF2 heb je niet zo'n last van hogere ping en lag omdat de hele bullet rag toch al dramatisch is.
CS voelt veel directer, kogels komen stukken beter aan (maar ook niet perfect). Maar dat is dan ook een heel ander soort game. Kleinere levels, geen 64 man met vliegtuigen en helicopters.
Bovendien zijn de bendes die roepen "omg slechte reg" dezelfde mensen die een paar jaar geleden riepen: "M'n muis is vies" "M'n 56k modem is brak"
Begin me wel te ergeren aan die gasten die weigeren te vliegen in een dubbelseater als niet hun buddy het halve slagveld is overgelopen en ingestapt.
Dat soort gasten kunnen voor mij echt een potje flink verzieken. Gelukkig staan er ook battles tegenover met goede teamplay en mesnen die elkaar echt ondersteunen.
ik stapte uit en plak een paar C4 packs op de cockpit recht voor zn neus.
toen mocht ik vliegen
wat btw ook leuk is. ik had 5 C4 packs voorop mn jeep geplakt, en wou terroristje spelen bij een nmy vlag.
de jeep die ik had was al wat beschadigd, maar ik kwam onderweg een andere (volle) jeep tegen.
nog voordat ik kon uitstappen en suiciden bliezen ze mn lieve jeepje op.
tot mn verbazing zie ik dat ik 3 kills score, met [C4]
leuke verassing voor mensen die denken dat ze je verslagen hebben. blaas de auto op, dan detonate de C4 dus ook automatisch.
zo heb ik nu ook al per ongeluk een brug opgeblazen... stond een TOW missle in de weg...
[ Voor 3% gewijzigd door RocketKoen op 08-07-2005 18:40 ]
Kan iemand me vertellen of je ook bruggen en artillerie e.d. voor repair points kunt repareren? En hoeveel je van een voertuig moet repareren voordat je een repair point krijgt? Moet er dan iemand inzitten?
Daarnaast: wat is de beste map en tactiek om de knifebadge te halen, of de explosives badge? Ik kom maar niet aan die zeven knife of vijftien explosives kills :\
Daarnaast: wat is de beste map en tactiek om de knifebadge te halen, of de explosives badge? Ik kom maar niet aan die zeven knife of vijftien explosives kills :\
Verwijderd
voor 5 euro kun je serial krijgen. ff je ouwe key faxen naar EA op schiphol met de mededeling dat die niet werkt en je krijgt een nieuwe toegestuurd.thebrothers schreef op vrijdag 08 juli 2005 @ 18:29:
kun je trouwens ook een 2e serial er bij kopen?
kun je je ouwe dan nog gebruiken?[
voor 5 euro kun je serial krijgen. ff je ouwe key faxen naar EA op schiphol met de mededeling dat die niet werkt en je krijgt een nieuwe toegestuurd.
Ik was net aan het spelen, krijg ik ineens een Meritorious Unit Ribbon. Wat dat dan weer is... 
Overigens heb ik net ook op een server die memory leak meegemaakt volgens mij. De nieuwe map startte maar niet (spawn-tijd op 0, maar kreeg geen spawnscreen). En na een x aantal minuten kwam dan toch het spawnscreen naar voren, maar het liep allemaal zeer haperig met veel disconnects tussendoor. Hopen dat ze dat ook maar weer snel fixen dan
Overigens heb ik net ook op een server die memory leak meegemaakt volgens mij. De nieuwe map startte maar niet (spawn-tijd op 0, maar kreeg geen spawnscreen). En na een x aantal minuten kwam dan toch het spawnscreen naar voren, maar het liep allemaal zeer haperig met veel disconnects tussendoor. Hopen dat ze dat ook maar weer snel fixen dan
alle servers hebben een memmory leak die de nieuwe patch draainenMorax schreef op vrijdag 08 juli 2005 @ 19:02:
Ik was net aan het spelen, krijg ik ineens een Meritorious Unit Ribbon. Wat dat dan weer is...
Inderdaad vrij vreemdMorax schreef op vrijdag 08 juli 2005 @ 19:02:
Elke ribbon is toch meritorious?mer·i·to·ri·ous Audio pronunciation of "Meritorious" ( P ) Pronunciation Key (mr-tôr-s, -tr-)
adj.
Deserving reward or praise; having merit.
wat ik net mee heb gemaakt slaat echt alles, ik zit zo'n dikke 3uur te gamen. Ik had een leuke score, iets van 30, an het begin van de ronde, krijg ik opeens alemaal votes tegen me .. ik ben plots een teamkiller.. he? hoe kan dat nou.. ik knal toch echt enkel mannetjes met rode lettertjes boven hun hoofd, wat blijkt nou. Friend / foo zijn bijden rood
... als gevolg ik knal 4 maatjes neer op afstand en word van de server gekicked
.. iemand anders dit ook mee gemaakt?

Ja, klopt. Alleen heeft die niet altijd gevolgen in de game. Zo zijn er 1.01 servers waar je gewoon normaal op kan spelen. Alleen heb ik (denk ik) net de gevolgen van de memory leak meegemaaktthebrothers schreef op vrijdag 08 juli 2005 @ 19:07:
[...]
alle servers hebben een memmory leak die de nieuwe patch draainen
* ScrooLoose hoopt morgen met een (bijna) compleet nieuw systeem te kunnen spelen 
Krijg morgen als het goed is een AMD64 4000+, Asus A8V Deluxe en 2GB PC3200 geheugen binnen
Dat in combinatie met de Geforce 6800GT die ik al had
* ScrooLoose voelt zich nu als een kind de dag voor Sinterklaas
Krijg morgen als het goed is een AMD64 4000+, Asus A8V Deluxe en 2GB PC3200 geheugen binnen
Dat in combinatie met de Geforce 6800GT die ik al had
* ScrooLoose voelt zich nu als een kind de dag voor Sinterklaas
Smiling as the shit comes down...
Ja, ik werd een keer de hele tijd door blauwe neergeschoten. Op sommige servers wil die wel eens raar doen.BlowFish schreef op vrijdag 08 juli 2005 @ 19:20:
wat ik net mee heb gemaakt slaat echt alles, ik zit zo'n dikke 3uur te gamen. Ik had een leuke score, iets van 30, an het begin van de ronde, krijg ik opeens alemaal votes tegen me .. ik ben plots een teamkiller.. he? hoe kan dat nou.. ik knal toch echt enkel mannetjes met rode lettertjes boven hun hoofd, wat blijkt nou. Friend / foo zijn bijden rood... als gevolg ik knal 4 maatjes neer op afstand en word van de server gekicked
.. iemand anders dit ook mee gemaakt?
Ja had ik gisteren ook, speelde lang op die 64-man ranked server die in Parijs staat (megadoth .com ofzo), bijna de hele tijd commander geweest, met z'n allen verdedigden we een basis, plots komen er allemaal rode mannetjes de basis binnen, ik knal ze allemaal af, zie ik in de chat, 'our commander is teamkilling us', dus ik denk wtf, dat is die bug, sorry guys.BlowFish schreef op vrijdag 08 juli 2005 @ 19:20:
ik knal toch echt enkel mannetjes met rode lettertjes boven hun hoofd, wat blijkt nou. Friend / foo zijn bijden rood... als gevolg ik knal 4 maatjes neer op afstand
Verwijderd
Zoiets had ik gister ook, ik was een een 64 EA server aan het spelen word ik naar het andere team gekickt. Opzich is dat niet zo erg
Maar:
Ik spawn bij een vlag en zie een aantal ventjes staan met een rode tag, vlak bij de plek waar ik spawn.
ik had de hele avond al usmc gespeeld dus ik zie een rode tag en een paar mecs en begin automatisch te knallen 4 TK's!
Sorry red name BUG! typde ik nog, ik had nog geen enter ingedrukt en ik werd al uit de server gestemd
Maar:
Ik spawn bij een vlag en zie een aantal ventjes staan met een rode tag, vlak bij de plek waar ik spawn.
ik had de hele avond al usmc gespeeld dus ik zie een rode tag en een paar mecs en begin automatisch te knallen 4 TK's!
Sorry red name BUG! typde ik nog, ik had nog geen enter ingedrukt en ik werd al uit de server gestemd

Morax schreef op vrijdag 08 juli 2005 @ 19:02:

Meritorious Unit Ribbon = Time as Squad Member = 10hrs Total, Teamwork Score = 40 in 1 round. (NOTE: You must play as a Medic/Engineer/Support in a Squad to get this award.)
Dat vind ik knap, ik ben vandaag nog niets anders dan anti-tank geweestEpitome schreef op vrijdag 08 juli 2005 @ 20:36:
[...]
[afbeelding]
Meritorious Unit Ribbon = Time as Squad Member = 10hrs Total, Teamwork Score = 40 in 1 round. (NOTE: You must play as a Medic/Engineer/Support in a Squad to get this award.)
Seconded, ik ben gister een hele dag bezig geweest maar niks mag baten. Ik weet het echt serieus niet meer. PB is gewoon geupdate, ik heb niks veranderd aan mijn BF2 files ofzo... KUTlink_mario schreef op vrijdag 08 juli 2005 @ 16:54:
Bij bepaalde servers krijg ik deze melding: *Punkbuster warning*: Server is running PB version 1.110(en dan nog wat, zal zo kijken wat)
En na een tijdje word ik dan gekickt. Ik via Desertshooter punkbuster update gezocht op 't web enzo...alle dingen daar gedaan, allemaal geen effect. Hij had er dus ook last van, ander iemand uit onze clan niet. Alle 3 nooit iets aan PB veranderd. Ik begin 't langzamerhand beetje zat te worden, elke keer dat gezijk. Maar het blijft een te mooi spel om te stoppen
Ja idd dat PB werkt hier ook soms tegen.
Heb ook handmatig Punkbuster geupdate, maar helaas werkte het ook niet.
Ook de servers moeten PB updaten, anders heb je er niks aannlboy schreef op vrijdag 08 juli 2005 @ 21:07:
Ja idd dat PB werkt hier ook soms tegen.
Ja dat is waar, maar je ziet de meeste mensen wel gewoon spelen zonder gekickt te worden (heel vreemd).DaMorpheus schreef op vrijdag 08 juli 2005 @ 21:10:
[...]
Ook de servers moeten PB updaten, anders heb je er niks aan
Daar matchen de punkbuster versies blijkbaar wel op een juiste maniernlboy schreef op vrijdag 08 juli 2005 @ 21:15:
[...]
Ja dat is waar, maar je ziet de meeste mensen wel gewoon spelen zonder gekickt te worden (heel vreemd).
Beste kan je PB gewoon altijd uptodate houden, ook als serveradmin, zo kan PB gewoon zijn werk doen en elke normale speler gewoon gamen
Verwijderd
Had ik dus ook maar in de FAQ van punkbuster staat dat "als je de serveradmin vertrouwt" je in je console het volgende moet intypen: "pb_security 0", het heeft te maken met het toestaan van het downgraden van pk (http://www.punkbuster.com/index.php?page=faq-bf2.php); het werkt bij mij iiglink_mario schreef op vrijdag 08 juli 2005 @ 16:54:
[ Voor 3% gewijzigd door Verwijderd op 08-07-2005 21:21 ]
maybe een stomme vraag: hoe unlock je die verrektje m95?
Zie er gnoeg knakkers mee lopen maar nu wil ik hem ook!
Zie er gnoeg knakkers mee lopen maar nu wil ik hem ook!
lang genoeg op ranked servers spelen tot je 1000 punten hebt 
heb er zelf nu 905
heb er zelf nu 905
Als ik goed heb, maakt het niet veel uit op welke ranked server je zit, alle gegevens worden verzameld bij 1 account server die dus je persoonlijke stats berekent en toont?
kloptMrDummy schreef op vrijdag 08 juli 2005 @ 22:06:
Als ik goed heb, maakt het niet veel uit op welke ranked server je zit, alle gegevens worden verzameld bij 1 account server die dus je persoonlijke stats berekent en toont?
Zoals hierboven: klopt
Maar kies dan wel de juiste! Als je perongeluk de verkeerde kiest.."is er geen weg meer terug".
Die heb ik ook al
Ik heb 13 awards, 3 medals en 4 ribbons
Ik las het op het TotalBF2 forum idd, werkt hier ook perfect.Verwijderd schreef op vrijdag 08 juli 2005 @ 21:21:
[...]
Had ik dus ook maar in de FAQ van punkbuster staat dat "als je de serveradmin vertrouwt" je in je console het volgende moet intypen: "pb_security 0", het heeft te maken met het toestaan van het downgraden van pk (http://www.punkbuster.com/index.php?page=faq-bf2.php); het werkt bij mij iig
Wat dacht je van gewoon Printscreen? BF2 maakt dan een screenshot en slaat die automatisch op als .png en .jpg in "Mijn documenten\Battlefield 2\Screenshots". Niks geen Fraps of HyperSnap DX voor nodig om een screenshot te bouwen.MrDummy schreef op vrijdag 08 juli 2005 @ 12:55:
[...]
Weinig trek om steeds te wisselen tussen Windows en BF2.
In dat geval pak ik HyperSnap DX wel. Deze kan ik zo instellen dat het bij alt-prntscrn onmiddelijk een jpeg van maakt en op hd opslaat. Scheelt hoop gemuis en geplak. En je blijft gewoon in BF2
En jpeg is niet vast; je kan ook croppen, resizen, wat je maar wilt en tiff / png opslaan is ook geen probleem. Handig programma.
Edit: even gekeken is Fraps inderdaad leuke tool. Zal es mee experimenteren
Man, wat is het vet om op servers te spelen waar ze wel aan teamplay doen.
ik wil wel eens weten wat je voor al die medals en ribbons en andere awards moet doen. Hoop dat er snel een lijst vrijkomt
Verwijderd
Is er al :cybermans schreef op vrijdag 08 juli 2005 @ 23:06:
ik wil wel eens weten wat je voor al die medals en ribbons en andere awards moet doen. Hoop dat er snel een lijst vrijkomt
http://www.forumplanet.co...?fid=7419&tid=1685558&p=1
Tsjonge als je zou die posts hier leest kun je beter de topic naam veranderen naar: [PC] Battlefield 2 Post hier je problemen - deel X. Alleen maar problemen
Verwijderd
En? Heb je daar problemen mee?Dekay schreef op vrijdag 08 juli 2005 @ 23:27:
Tsjonge als je zou die posts hier leest kun je beter de topic naam veranderen naar: [PC] Battlefield 2 Post hier je problemen - deel X. Alleen maar problemen
Kan iemand mij misschien eens vertellen wat de manier is om zo'n chopper boven een vlag stil te houden. Ten eerste kom ik veels te snel aan en dan rem ik wel optijd af.
Maar of ik land hem keurig bij de vlag, maar er boven stil hangen wil me maar niet lukken.
Als je natuurlijk bij de vlag land ben je een prooi voor iedereen, dus dat is niet echt handig.
Het vliegen op zich gaat wel aardig, iemand misschien wat nuttige tips hiervoor???
Maar of ik land hem keurig bij de vlag, maar er boven stil hangen wil me maar niet lukken.
Als je natuurlijk bij de vlag land ben je een prooi voor iedereen, dus dat is niet echt handig.
Het vliegen op zich gaat wel aardig, iemand misschien wat nuttige tips hiervoor???
Zojuist weer een heerlijk potje gespeeld.
Aan het begin van de ronde in een Chinees vliegtuig gestapt en rondgevlogen en heerlijk enemies gekilt totdat ik 5x de admin gekillt had. Toen werd ik gebant, met als reden: "BANNING KANARIE FOR STEALING TEAM VEHICLES/TEAMKILLING"
Geen teamkill gemaakt en het vliegtuig had ik al vanaf minuut 1.
Heerlijk als iemand anders zo gefrustreerd van je wordt dat hij je gaat bannen.
Aan het begin van de ronde in een Chinees vliegtuig gestapt en rondgevlogen en heerlijk enemies gekilt totdat ik 5x de admin gekillt had. Toen werd ik gebant, met als reden: "BANNING KANARIE FOR STEALING TEAM VEHICLES/TEAMKILLING"
We're trapped in the belly of this horrible machine. And the machine is bleeding to death.
Nouja echt leuk lezen is het niet. Ik verwacht posts van ervaringen van het spel zelf en niet alleen maar gezijk en problemen
Verwijderd
Klopt idd, maar helaas tolereren de mods het allemaal. Dit topic hoort thuis in "Spielerij - Problemen & Vragen".Dekay schreef op vrijdag 08 juli 2005 @ 23:55:
[...]
Nouja echt leuk lezen is het niet. Ik verwacht posts van ervaringen van het spel zelf en niet alleen maar gezijk en problemen
Net mijn eerste game gespeeld als commander. Ging nog goed ook, en het is wel een leuk gevoel als je ineens 6 kills ziet staan door jou artillery 
Was ook wel leuk, ik lag een tijd op een berg op het laatste kamp van de tegenstander te aimen met mijn sniperrifle, ik had toch nog 9 kills voordat ze mij doorhadden
Was ook wel leuk, ik lag een tijd op een berg op het laatste kamp van de tegenstander te aimen met mijn sniperrifle, ik had toch nog 9 kills voordat ze mij doorhadden
dit soort discussies zijn wel interessant om te lezen dan ???
Ik had gisteren iets soortgelijks. Ik speelde op een ranked clanserver. 1 potje stond ik tegen het einde bovenaan qua score, en met nog 20 punten te gaan was ik zeker van de hoogste score, dus een gold medal. Word ik gekickt wegens "by admin, kickvote or excessive teamkilling" Geen kickvote gezien, en excessive TKing ook niet.THW Arie schreef op vrijdag 08 juli 2005 @ 23:49:
Toen werd ik gebant, met als reden: "BANNING KANARIE FOR STEALING TEAM VEHICLES/TEAMKILLING"
Dus opnieuw die server gejoind, zo van: foutje in BF2. Aan het eind van dat potje tweede qua score, dus Silver medal, en ja hoor, weer gekickt. Ik weer terug, gevraagd of er een admin meespeelde. Ja, dus, dus ik gevraagd of ik toevallig gekickt werd zodat hun eigen clanmembers met de eer konden strijken. Was volgens hun niet het geval, en ze klonken wel oprecht. Wel erg toevallig dat het me normaal nooit gebeurt, en op die server ineens 2 keer in 2 potjes...
Ik hou het eerst op een bug.
Elke ranked server wordt continu beheerd door vrijwilligers, dat is één van de eisen van Electronic Arts. Dus ga er maar vanuit dat de admin je gewoon een kick heeft gegeven
Dit topic is gesloten.