Wie heeft er nog meer last van gekicked te worden als je net ingelogd bent? Hij zegt dat ik teveel teamkills heb gemaakt, terwijl ik degame nog niet eens in ben?
Ben ik dan niet mijn profiles kwijt? Dus nie tdat ik dadelijk weer Private ben(Kom nu eindleijk aan spelen toe, en kan bijna wapen unlocken..nog 30 punten!)MaTr1x schreef op donderdag 07 juli 2005 @ 19:06:
[...]
Dit heb ik dus ook exact gehad, heb je de refreshratefix al gedaan? Probeer ook eens zonder het mapje Battefield 2 in Mijn Documenten, bij mij werkte dat wel, moet je helaas wel al je settings opnieuw doen.
En hoe doe ik die refreshratefix?

[ Voor 5% gewijzigd door link_mario op 07-07-2005 19:26 ]
Hey je speelt ook nog een FnF, ik ruik nog een matchFnF schreef op donderdag 07 juli 2005 @ 16:21:
[...]
Het is SafeDisc en geen savedisk.
[...]
Werkt ook met Alcohol 120%, aangezien Daemon-Tools 3.47 op Alcohol 120% gebaseerd is.
Heeft verder ook iemand het gevoel dat 1.01 veel soepeler loopt dan de 1.00, en ook hogere fps heeft?
Dat heb je op bepaalde servers, en die voeren de policy low ping only, dus als je een te hoge ping hebt, wordt je gekicked. Dan krijg je die error, omdat EA maar 1 standaard error heeft, en dat is dezeVerwijderd schreef op donderdag 07 juli 2005 @ 19:20:
Wie heeft er nog meer last van gekicked te worden als je net ingelogd bent? Hij zegt dat ik teveel teamkills heb gemaakt, terwijl ik degame nog niet eens in ben?
Oke, nog 1 op het lijstje er bijMister_X schreef op donderdag 07 juli 2005 @ 19:27:
[...]
Hey je speelt ook nog een FnF, ik ruik nog een match
'You like a gay cowboy and you look like a gay terrorist.' - James May
Ik heb precies hetzelfde gevoel, soms had ik nog wel eens wat kleine schokje (niet zo ergFnF schreef op donderdag 07 juli 2005 @ 16:21:
[...]
Heeft verder ook iemand het gevoel dat 1.01 veel soepeler loopt dan de 1.00, en ook hogere fps heeft?
Alleen zit ik wel met een klein probleem, ik krijg namelijk maar zo'n 4 servers te zien met een ping onder de 100.
Het ligt niet aan mijn internet verbinding, want voor dat ik de patch had geïnstalleerd kreeg ik gewoon een hele lijst vol servers met een ping van onder de 100.
Ik had dit probleem al eerder vermeld, mijn excuses daarvoor
dit werkt niet....heb 't net geprobeert..Spleasure schreef op donderdag 07 juli 2005 @ 00:37:
External joining werkt.
Update je filters.txt van All Seeing Eye zodat het er als volgt uitziet:
code:
1 2 3 4 5 6 7 Battlefield 2 ServerType: GS RegKey: HKEY_LOCAL_MACHINE\SOFTWARE\Electronic Arts\EA Games\Battlefield 2\InstallDir ExeName: BF2.EXE JoinTemplate: {EXEPATH} +menu 1 +fullscreen 1 +joinServer {ip} +port {port} HostTemplate: {EXEPATH} +menu 1 +fullscreen 1 +hostServer 1 ....
Verwijderd
filter onderaan teveel vakjes aangevinkt in het multiplayer scherm??Yonix schreef op donderdag 07 juli 2005 @ 19:35:
[...]
Ik heb precies hetzelfde gevoel, soms had ik nog wel eens wat kleine schokje (niet zo erg), maar daar heb ik nu geen last meer van
![]()
Alleen zit ik wel met een klein probleem, ik krijg namelijk maar zo'n 4 servers te zien met een ping onder de 100.
Het ligt niet aan mijn internet verbinding, want voor dat ik de patch had geïnstalleerd kreeg ik gewoon een hele lijst vol servers met een ping van onder de 100.
Ik had dit probleem al eerder vermeld, mijn excuses daarvoor, maar ik vroeg mij eigen af of er nog iemand last had van dit eigenaardig probleem
* IJnte is Blij 
BF2 patch werkt nu eindelijk en net nog effe 1.5 uur gespeeld
Was echt supergoed nu
Serverlijst laad prima en et spelen ging ook goed
Khad volgens mij alleen nog 1 prob en dat is een beetje vaag.. Alle gasten die ik doodschiet die blijven staan.. dan duurt et effe voordat ze dus neervallen.. of ze vallen neer en staan daarna een beetje voorover dood te zijn
Kzal zo wel effe een screenshot posten;)
BF2 patch werkt nu eindelijk en net nog effe 1.5 uur gespeeld

Khad volgens mij alleen nog 1 prob en dat is een beetje vaag.. Alle gasten die ik doodschiet die blijven staan.. dan duurt et effe voordat ze dus neervallen.. of ze vallen neer en staan daarna een beetje voorover dood te zijn
[ Voor 6% gewijzigd door IJnte op 07-07-2005 20:27 ]
Exploring the world by bicycle! cyclingsilk.wordpress.com
Niet dat ik weet, de enigste die aangevinkt staan zijn:Verwijderd schreef op donderdag 07 juli 2005 @ 20:10:
[...]
filter onderaan teveel vakjes aangevinkt in het multiplayer scherm??
- Same version only.
- Populated.
- Not full.
Niets verkeerd aan lijkt mij.
Verwijderd
Dat kan haast niet...ik log alleen in bij servers die minder dan 50 ping hebben. Lijkt me laag zat?FnF schreef op donderdag 07 juli 2005 @ 19:33:
[...]
Dat heb je op bepaalde servers, en die voeren de policy low ping only, dus als je een te hoge ping hebt, wordt je gekicked. Dan krijg je die error, omdat EA maar 1 standaard error heeft, en dat is deze
[...]
Oke, nog 1 op het lijstje er bij
Nee, jouw eigen ping, dan is jouw eigen ping te hoog, en dus wordt je gekicked.Verwijderd schreef op donderdag 07 juli 2005 @ 20:44:
[...]
Dat kan haast niet...ik log alleen in bij servers die minder dan 50 ping hebben. Lijkt me laag zat?
hier heb ik ook opeens last van.. word dit spel zo ondertussen wel een btje zat.. blijven maar meer problemen bij komenVerwijderd schreef op donderdag 07 juli 2005 @ 19:20:

Lees net iets leuks
Er zijn wat nieuwere ATi 5.6 drivers geleaked, deze keer 8-141 ipv 8-14.
Deze blijken een zeer goed te draaien in BF2.
Ze zijn dus niet officieel, maar ze zijn wel WHQL (Net als of dat wat uitmaakt
)
Download ze hier:
http://www.station-drivers.com/page/atidriv.htm
Geen directe link, dat is niet netjes
Hoop dat jullie de downloadlink kunnen vinden, is nml Franse site 
//EDIT:
Alleen voor Windows 2000 en XP 32-bit beschikbaar
Deze blijken een zeer goed te draaien in BF2.
Ze zijn dus niet officieel, maar ze zijn wel WHQL (Net als of dat wat uitmaakt
Download ze hier:
http://www.station-drivers.com/page/atidriv.htm
Geen directe link, dat is niet netjes

//EDIT:
Alleen voor Windows 2000 en XP 32-bit beschikbaar
[ Voor 9% gewijzigd door Phyxion op 07-07-2005 21:12 ]
Ik ga ze testen
Intel i5 2500k @ 4.5 Ghz | 32Gb DDR3-1600 | N1060GTX 6GD5 OC | ASUS P8Z68 | X-fi X-treme Music 5.1 | CM Storm Sirus 5.1 Headset| IIYama ProLite 2783 | XFX Pro 750w Core Edition | Corsair Graphite 600T Black
Hmmpf ook ik word 't nu een beetje zat hoor, heb zoals hierboven vermeld de bestanden van BF2 uit mijn documenten verwijderd, het verschillende refreshrates geprobeerd( 60, 70, 72 en 75Hz)
En ZONDER!! patch draait BF2 dus wel, zodra ik patch knipperd het scherm een paar keer(geen ontvangst totaal zwart - ontvangst - geen ontvangst - ontvangst - geen ontvangst, hier zou dan dan eingelijk 't EA logo moeten komen) en dan gaat ie zonder error of wat dan ook naar Windows terug.
Ik installeer nu de 77.72 drivers, kijken hoe die gaan...
En ZONDER!! patch draait BF2 dus wel, zodra ik patch knipperd het scherm een paar keer(geen ontvangst totaal zwart - ontvangst - geen ontvangst - ontvangst - geen ontvangst, hier zou dan dan eingelijk 't EA logo moeten komen) en dan gaat ie zonder error of wat dan ook naar Windows terug.
Ik installeer nu de 77.72 drivers, kijken hoe die gaan...
Robbert is iets minder blij
Net BF2 gepatched (daarvoor starte hij nog op) en nu krijg ik niet eens het filmpje meer! Hij kickt me gewoon meteen terug naar destop, even paar zwarte verschillende beeldjes en BAWM! Ik sta weer terug op destop
Betaal je 55 euro voor een spel wat bijna nooit werkt! Eigelijk zouden we ze gewoon om die reden moeten aanklagen
Betaal je 55 euro voor een spel wat bijna nooit werkt! Eigelijk zouden we ze gewoon om die reden moeten aanklagen

Lees mijn post! Zelfde probleem!link_mario schreef op donderdag 07 juli 2005 @ 21:09:
[ Voor 38% gewijzigd door Robbertz236 op 07-07-2005 21:12 ]
Mooi, en keep us posted
Ik ga ze morgenvroeg even installeren
hmm al opgelost..
[ Voor 92% gewijzigd door Pred87 op 07-07-2005 21:16 ]
Soms een NO-DVD exe gebruikt?Robbertz schreef op donderdag 07 juli 2005 @ 21:11:
Robbert is iets minder blijNet BF2 gepatched (daarvoor starte hij nog op) en nu krijg ik niet eens het filmpje meer! Hij kickt me gewoon meteen terug naar destop, even paar zwarte verschillende beeldjes en BAWM! Ik sta weer terug op destop
![]()
[...]
Lees mijn post! Zelfde probleem!
In dat geval is dit de reden namelijk.
Je hebt het dus al geprobeerd zie ik maar nee je bent niet je stats kwijt als je je profiles weggooit, de stats staan online, gewoon retrieve account doen.link_mario schreef op donderdag 07 juli 2005 @ 19:21:
[...]
Ben ik dan niet mijn profiles kwijt? Dus nie tdat ik dadelijk weer Private ben(Kom nu eindleijk aan spelen toe, en kan bijna wapen unlocken..nog 30 punten!)
En hoe doe ik die refreshratefix?
Fix voor de refresh rate:
[rml]agscorus in "[ PC] Battlefield 2 - deel X"[/rml]
Heb ik wel, maar bij mensen die ik ken geeft dat geen problemen....Dus dat mag eigenlijk niet baten.melly schreef op donderdag 07 juli 2005 @ 21:16:
[...]
Soms een NO-DVD exe gebruikt?
In dat geval is dit de reden namelijk.
Thnx, ga die fix zo ff proberen!MaTr1x schreef op donderdag 07 juli 2005 @ 21:18:
Je hebt het dus al geprobeerd zie ik maar nee je bent niet je stats kwijt als je je profiles weggooit, de stats staan online, gewoon retrieve account doen.
Fix voor de refresh rate:
[rml]agscorus in "[ PC] Battlefield 2 - deel X"[/rml]
[ Voor 42% gewijzigd door link_mario op 07-07-2005 21:26 ]
Heb net de patch geinstalleerd en nu begint het spel over cd emulation software te zeuren en start het niet meer. Iemand een idee hoe ik dit moet oplossen?
Vreemd dat alle EA Europe Ranked server nog steeds 1.0 zijn... 
Geen probleem, ik heb een copy gemaakt van mijn BF-dir voordat ik de patch installeerde, dus via een simpele rename van de folder kan ik nu kiezen welke versie ik wil spelen.
Nog een leuk plaatje, dat niet goed gaat aflopen!

Geen probleem, ik heb een copy gemaakt van mijn BF-dir voordat ik de patch installeerde, dus via een simpele rename van de folder kan ik nu kiezen welke versie ik wil spelen.
Nog een leuk plaatje, dat niet goed gaat aflopen!

Toch een paar probleemjes na de patch.
1 ik wordt op verschillende servers tijdens het connecten of tijdens het laden van een level gekicked wegens teveel TK's
2 Net tijdens een potje lekker schieten krijg ik in eens als ik inzoom met mijn machinegun en zwart vlak in beeld. Alleen een balkje (1.5cm) aan de linker en rechterkant van het scherm waren zichtbaar... Da's niet lekker inzoomen
1 ik wordt op verschillende servers tijdens het connecten of tijdens het laden van een level gekicked wegens teveel TK's

2 Net tijdens een potje lekker schieten krijg ik in eens als ik inzoom met mijn machinegun en zwart vlak in beeld. Alleen een balkje (1.5cm) aan de linker en rechterkant van het scherm waren zichtbaar... Da's niet lekker inzoomen
En dat noemt EA een patch! In sommige landen worden mensen daarvoor opgehangen
Zouden wij eigelijk ook moeten doen met die nepprogrammeurs! Maken zn zooi mooi spel met zo veel softwarematige tekortschietingen
Verwijderd
ben ik de enige die sinds de installatie van de patch geen punten meer heeft gekregen, ben al vele potjes verder met awards maar geen punten, dat al vanaf gisteravond
Patch 1.01 zonder probs erop gezet. Alles lijkt goed te bespelen. (ik heb standaard install he)
Voor het eerst op 2 ranked servers gejoind en ff spelen.
Wel wordt ik al gauw gekicked door teveel TK. WTF!!!!
Ik heb wel paar tk's veroorzaakt, maar zeker niet mijn fout. Het zijn anderen die raar doen
Voorbeeld: Je rijdt achter buggy aan in je apc. We rijden dus op volle speed. De voorste buggy heeft 2 teamleden. Opeens jumpt 1 teamlid eruit. Ik druk zo hard mogelijk op cursor omlaag. Maar remmen helpt niet, ik ram al snel de teamlid overheen.
Krijg ik punished TK!!!!
Wat een klojo.
Wie jumpt nou in volle vaart eruit?
Andere voorbeeld; ik rij vol gas met buggy weg. In ooghoek rechts zie ik teamlid lopen. Ik stuur beetje naar links, maar al snel blijk ik 'm toch te raken
Toch nog punished TK!
Ook later in andere map vlieg ik keurig in de heli.... Samen met andere teamlid die achter gun zit. Vlieg ik mooi netjes naar ene vlag. Onderweg word ik kennelijk neergeschoten of heli ontploft zomaar.... Ook een TK!!!
Het staat zeker vast dat teamkilling systeem niet logisch in elkaar zit. Er wordt geen rekening gehouden met ongelukjes en gedwongen teamkilling van teamleden die voor je springen of tegenhouden. EA/Dice moet hier zeker wat aan doen. Dat werpt zeker enorm smet op gameplay en onschuld van goede speler. Mensen punishen te snel anderen voor TK zonder eerst na te denken dat het hun fout is. Heel jammer. Misbruik is hier goed te merken.
Gelukkig heb ik gisteren steengoeie spel gedaan. Uitstekende samenwerking met andere maat die mooi heli strategisch kan sturen. Ik gewoon loeren met minigun; een dodelijke combinatie. Ben ik mooi bovenaan

Battlefield 2 is super geweldig als iedereen goed speelt en samenwerkt.
Hoop C4 tegenaan plakken voor bommen rit

En dit is wat je iemand neer kan knallen op paar pixels in de verte, met spec ops geweer:

Oh ja, de server browser doet niet goed.
Hoewel servers inladen goed gaat, is zoeken op servernaam NIET MEER MOGELIJK. Zonder patch wel. Dat vind ik zoooooooooooooo jammer!
De idioten!
Voor het eerst op 2 ranked servers gejoind en ff spelen.
Wel wordt ik al gauw gekicked door teveel TK. WTF!!!!
Ik heb wel paar tk's veroorzaakt, maar zeker niet mijn fout. Het zijn anderen die raar doen

Voorbeeld: Je rijdt achter buggy aan in je apc. We rijden dus op volle speed. De voorste buggy heeft 2 teamleden. Opeens jumpt 1 teamlid eruit. Ik druk zo hard mogelijk op cursor omlaag. Maar remmen helpt niet, ik ram al snel de teamlid overheen.
Krijg ik punished TK!!!!
Wie jumpt nou in volle vaart eruit?
Andere voorbeeld; ik rij vol gas met buggy weg. In ooghoek rechts zie ik teamlid lopen. Ik stuur beetje naar links, maar al snel blijk ik 'm toch te raken

Ook later in andere map vlieg ik keurig in de heli.... Samen met andere teamlid die achter gun zit. Vlieg ik mooi netjes naar ene vlag. Onderweg word ik kennelijk neergeschoten of heli ontploft zomaar.... Ook een TK!!!
Het staat zeker vast dat teamkilling systeem niet logisch in elkaar zit. Er wordt geen rekening gehouden met ongelukjes en gedwongen teamkilling van teamleden die voor je springen of tegenhouden. EA/Dice moet hier zeker wat aan doen. Dat werpt zeker enorm smet op gameplay en onschuld van goede speler. Mensen punishen te snel anderen voor TK zonder eerst na te denken dat het hun fout is. Heel jammer. Misbruik is hier goed te merken.
Gelukkig heb ik gisteren steengoeie spel gedaan. Uitstekende samenwerking met andere maat die mooi heli strategisch kan sturen. Ik gewoon loeren met minigun; een dodelijke combinatie. Ben ik mooi bovenaan

Battlefield 2 is super geweldig als iedereen goed speelt en samenwerkt.
Hoop C4 tegenaan plakken voor bommen rit

En dit is wat je iemand neer kan knallen op paar pixels in de verte, met spec ops geweer:

Oh ja, de server browser doet niet goed.
Hoewel servers inladen goed gaat, is zoeken op servernaam NIET MEER MOGELIJK. Zonder patch wel. Dat vind ik zoooooooooooooo jammer!
[ Voor 5% gewijzigd door MrDummy op 07-07-2005 21:55 ]
ook lekker dan...
EA's manier om de server browser sneller te maken.
met ASE zie ik 10x zoveel servers als met BF2...
EA's manier om de server browser sneller te maken.
met ASE zie ik 10x zoveel servers als met BF2...
Punkbuster checkt op integriteit van de gamefiles, waaronder de .EXE. Als deze ook maar een bit afwijken van het origineel riskeer je op termijn een ban van je CD-Key. Als legale gamer is het om die reden onverstandig om met onofficiële cracked executables te werken.link_mario schreef op donderdag 07 juli 2005 @ 21:23:
[...]
Heb ik wel, maar bij mensen die ik ken geeft dat geen problemen....Dus dat mag eigenlijk niet baten.
[...]
d:)b
Net zat ik ergens te spelen, ik spawn de hele tijd mooi bij de squadleader. Totdat ik opeens een stuk of 6 keer achter elkaar wordt geteamkilled door iemand.
Na een keer of 2-3 krijg ik er genoeg van en druk vrolijk op page down. Begint die gast wat te klagen dat teammates soms rode namen hebben
Is dit een bekende bug ofzo, aangezien een paar mensen op die server vertelden dat ze daar ook last van hadden.
Ik kan trouwens wel nog zoeken op servernaam.
Na een keer of 2-3 krijg ik er genoeg van en druk vrolijk op page down. Begint die gast wat te klagen dat teammates soms rode namen hebben
Ik kan trouwens wel nog zoeken op servernaam.
Dat je heb je allemaal mooi verzonnen, maar klopt helemaal nix van!MrJayMan schreef op donderdag 07 juli 2005 @ 22:05:
[...]
Punkbuster checkt op integriteit van de gamefiles, waaronder de .EXE. Als deze ook maar een bit afwijken van het origineel riskeer je op termijn een ban van je CD-Key. Als legale gamer is het om die reden onverstandig om met onofficiële cracked executables te werken.
Punkbuster zoekt naar actieve cheats/hacks in je geheugen.
Als die worden aangetroffen word je gekicked en/of gebanned van een bepaalde server.
Je wordt nooit gebanned op basis van je CD-key, dat is alleen bij UT2004 voorgekomen en bij de mensen die met valse creditcardgegevens en één en dezelfde illegale cdkey HL2 hebben geïnstalleerd en daarbij waren trouwens de Steamaccounts opgeheven, dus niet eens echt op CD-key gebanned...
Maar daarbij zijn andere technologiën dan PunkBuster gebruikt
Nocd-patches en nodvd-patches hebben hier dus niets mee te maken, dat zijn manieren om beveiliging van het schijfje te omzeilen en zullen dus niet resulteren in een kick/ban van een server.
Hooguit dat het niet werkt, maar met PunkBuster heeft het niets te maken!
[ Voor 22% gewijzigd door Epitome op 07-07-2005 22:31 ]
Omdat als je met een no-dvd werkt toch ook niet word gebanner terwijl het een .exe bestand is en bits verschillen
Verwijderd
Nou ik heb dus hetzelfde, altijd top gedraaid en na de patch nu slechts enkele servers met een ping beneden de 100 ..Yonix schreef op donderdag 07 juli 2005 @ 19:35:
[...]
Ik heb precies hetzelfde gevoel, soms had ik nog wel eens wat kleine schokje (niet zo erg), maar daar heb ik nu geen last meer van
![]()
Ik had dit probleem al eerder vermeld, mijn excuses daarvoor, maar ik vroeg mij eigen af of er nog iemand last had van dit eigenaardig probleem
Iemand een oplossing?? pleazzzzzz
[ Voor 12% gewijzigd door Verwijderd op 07-07-2005 22:45 ]
even off topic
degenen die mee willen doen met een BF2 movie ff naar msn: pimcrypter@hotmail.com
degenen die mee willen doen met een BF2 movie ff naar msn: pimcrypter@hotmail.com
Etuuuuuh!
Nee, maar het kan wel voorkomen dat je de officiële patches niet kan installeren, dit was bij Battlefield 1942 en Battlefield Vietnam namelijk wel het geval.thebrothers schreef op donderdag 07 juli 2005 @ 22:27:
Omdat als je met een no-dvd werkt toch ook niet word gebanner terwijl het een .exe bestand is en bits verschillen
Het is daarom altijd verstandig om een kopie te maken van de bestanden die door de no-dvdpatch worden vervangen, je kan dan altijd de installatie in de originele staat herstellen zonder dat je de hele game hoeft te herinstalleren.
Nou die uitgelekte drivers doen het hier een stuk minder goed als de laatste Omega's
Snel weer terug dus!

Snel weer terug dus!
Intel i5 2500k @ 4.5 Ghz | 32Gb DDR3-1600 | N1060GTX 6GD5 OC | ASUS P8Z68 | X-fi X-treme Music 5.1 | CM Storm Sirus 5.1 Headset| IIYama ProLite 2783 | XFX Pro 750w Core Edition | Corsair Graphite 600T Black
Wat jij nu zegt, kan wel eens kloppen. Alhoewel het bij die andere peepz het wel werkte.Epitome schreef op donderdag 07 juli 2005 @ 22:38:
[...]
Nee, maar het kan wel voorkomen dat je de officiële patches niet kan installeren, dit was bij Battlefield 1942 en Battlefield Vietnam namelijk wel het geval.![]()
Het is daarom altijd verstandig om een kopie te maken van de bestanden die door de no-dvdpatch worden vervangen, je kan dan altijd de installatie in de originele staat herstellen zonder dat je de hele game hoeft te herinstalleren.
Ik ga het nu zo doen: Reinstall game, patch er meteen overheen. En als het dan wel goed gaat..weten we het probleem!
Verwijderd
probleem gevonden, ben dus niet de enigeVerwijderd schreef op donderdag 07 juli 2005 @ 21:46:
ben ik de enige die sinds de installatie van de patch geen punten meer heeft gekregen, ben al vele potjes verder met awards maar geen punten, dat al vanaf gisteravond
http://www.forumplanet.co....asp?fid=7419&tid=1693836
ff afwachten
Kan iemand mij alstjeblieft duidelijk uitleggen hoe ik nu met ASE een server join?
Ik ben ergens in dit topic een stukje script tegen gekomen,maar ik krijg het niet voor elkaar.
Wil iemand het volledig en duidelijk uitleggen aan mij en aan diegene die het ook nog niet gelukt is?
Alvast bedankt
Ik ben ergens in dit topic een stukje script tegen gekomen,maar ik krijg het niet voor elkaar.
Wil iemand het volledig en duidelijk uitleggen aan mij en aan diegene die het ook nog niet gelukt is?
Alvast bedankt
google een programmatje (bat file eigenlijk) dat BF2connector heet.melly schreef op donderdag 07 juli 2005 @ 22:48:
Kan iemand mij alstjeblieft duidelijk uitleggen hoe ik nu met ASE een server join?
Alvast bedankt
stel de boel in zoals in de readme.txt staat.
als je nu met ASE op een server dubbelklikt, schrijft bf2connector dit in je hosts file
ipvandeserver BF2
nu ALT-TAB je naar battlefield. waar je van te voren al bent ingelogd, en naar multiplayer > connect to IP
bent gegaan.
bij IP heb je ingevuld "BF2"
nu hoef je alleen de poort nog te checken, en op OK te klikken
Hmms das dus niet helemaal waar want ik heb vandaag de nieuwe patch geinstaleerd en ik had een no-dvd erop die patch deed het dus niet, dus ik had van die bestandjes een backup gemaakt en terug gezet maar hij deed het niet meer, na een verse install loopt het spel weer asl een zonnetjeNee, maar het kan wel voorkomen dat je de officiële patches niet kan installeren, dit was bij Battlefield 1942 en Battlefield Vietnam namelijk wel het geval.![]()
Welke drivers zijn nou 'beter' (voor/nadelen)DenniZ schreef op donderdag 07 juli 2005 @ 22:38:
Nou die uitgelekte drivers doen het hier een stuk minder goed als de laatste Omega's![]()
Snel weer terug dus!
De omega's of de catalyst?
Ik hoor veel verschillende verhalen erover...
Bij mij hielp dit dus nietthebrothers schreef op donderdag 07 juli 2005 @ 22:59:
[...]
Hmms das dus niet helemaal waar want ik heb vandaag de nieuwe patch geinstaleerd en ik had een no-dvd erop die patch deed het dus niet, dus ik had van die bestandjes een backup gemaakt en terug gezet maar hij deed het niet meer, na een verse install loopt het spel weer asl een zonnetje
Iemand nog opties?
Verwijderd
Jullie moeten deze noob checken:
[KSK]TheGame65
Ik vond deze naam omdat hij bij mijn profiel stond als vaakst slachtoffer.
Omdat die daar stond was ik wel nieuwsgierig naar zijn stats, en ik had ook heel veel slechte dingen gelezen over clan [KSK]. (cheaten ensow)
En wat the fuck blijkt nu? Als ik zijn stats nu bekijk is hij gewoon een vieze cheater.
http://bf2stats.ausgamers.com/stats/43441039
Bekijk alseerst maar eens naar zijn opponents/victims, 313/216 is wel heel erg veel.
Verder heeft die meer dan 1000 kills in minder dan 12 uur, das ook wel erg verdacht.
Zo zijn er wel wat meer punten die verdacht zijn.
Dit zijn nog meer clanmates van hem, ze hebben allemaal verdachte stats
De een doet wel minder mee dan de ander maar toch....
[KSK]No1 - http://bf2stats.ausgamers.com/stats/45047296/
[KSK]Markus - http://bf2stats.ausgamers.com/stats/44609328/
Keihard cheater noemen is natuurlijk niet geoorloofd, zoals altijd...
Messchien zijn ze gewoon ontzettend goed of messchien zijn het keiharde cheaters, ik weet het niet.
Ze kunnen ook natuurlijk gewoon hun ranked server gelocked hebben met 9999 tickets etc.
Toch hebben sommige leden wel heel veel punten bijv. revives, meest aan punten per ronde, kill en death vergelijking.
Hopenlijk kan iemand hier wat mee, is er geen plek waar je dit soort dingen kan melden?
[KSK]TheGame65
Ik vond deze naam omdat hij bij mijn profiel stond als vaakst slachtoffer.
Omdat die daar stond was ik wel nieuwsgierig naar zijn stats, en ik had ook heel veel slechte dingen gelezen over clan [KSK]. (cheaten ensow)
En wat the fuck blijkt nu? Als ik zijn stats nu bekijk is hij gewoon een vieze cheater.
http://bf2stats.ausgamers.com/stats/43441039
Bekijk alseerst maar eens naar zijn opponents/victims, 313/216 is wel heel erg veel.
Verder heeft die meer dan 1000 kills in minder dan 12 uur, das ook wel erg verdacht.
Zo zijn er wel wat meer punten die verdacht zijn.
Dit zijn nog meer clanmates van hem, ze hebben allemaal verdachte stats
De een doet wel minder mee dan de ander maar toch....
[KSK]No1 - http://bf2stats.ausgamers.com/stats/45047296/
[KSK]Markus - http://bf2stats.ausgamers.com/stats/44609328/
Keihard cheater noemen is natuurlijk niet geoorloofd, zoals altijd...
Messchien zijn ze gewoon ontzettend goed of messchien zijn het keiharde cheaters, ik weet het niet.
Ze kunnen ook natuurlijk gewoon hun ranked server gelocked hebben met 9999 tickets etc.
Toch hebben sommige leden wel heel veel punten bijv. revives, meest aan punten per ronde, kill en death vergelijking.
Hopenlijk kan iemand hier wat mee, is er geen plek waar je dit soort dingen kan melden?
gewoon blijven proberen bij mij wou die na een verse install niet meteen na de 2e x kreeg ik geen foutmeldinglink_mario schreef op donderdag 07 juli 2005 @ 23:08:
[...]
Bij mij hielp dit dus nietOok de refreshratefix had geen effect
Driver update idem dito.
Iemand nog opties?
In het vorige BF2 deel was er ook al een screenshot gepost hoe 3 KSK-leden het kill-revive truckje uithaalden. Dus het zijn cheaters ja (of eigenlijk exploiters).Verwijderd schreef op donderdag 07 juli 2005 @ 23:09:
Jullie moeten deze noob checken:
[KSK]TheGame65
...
Weet van alles een beetje en van een beetje alles!
Verwijderd
Ik heb nu ook best iets raars 
Ik tijdens een ronde de Veteran Pistol Combat Badge gehaald en die heb ik nu nog steeds niet en rondjes erna zijn er allemaal al wel bij geteld
Btw, dit zijn mijn awards (ik ben er trots op
)
http://home.planet.nl/~osch0347/awards.JPG
--Edit: Na de 3e keer kreeg ik hem wel (check plaatje maar
)
Ik tijdens een ronde de Veteran Pistol Combat Badge gehaald en die heb ik nu nog steeds niet en rondjes erna zijn er allemaal al wel bij geteld
Btw, dit zijn mijn awards (ik ben er trots op
http://home.planet.nl/~osch0347/awards.JPG
--Edit: Na de 3e keer kreeg ik hem wel (check plaatje maar
[ Voor 13% gewijzigd door Verwijderd op 09-07-2005 18:39 ]
Dat komt dus omdat je eerst hebt proberen te updaten, dat ging niet goed maar enkele bestanden waren al geschreven als je dan de originele bestanden van de backup weer terugzet dan werkt dat niet!thebrothers schreef op donderdag 07 juli 2005 @ 22:59:
[...]
Hmms das dus niet helemaal waar want ik heb vandaag de nieuwe patch geinstaleerd en ik had een no-dvd erop die patch deed het dus niet, dus ik had van die bestandjes een backup gemaakt en terug gezet maar hij deed het niet meer, na een verse install loopt het spel weer asl een zonnetje
Je hebt dan bestanden van verschillende versies door elkaar in één installatie, daarom moet je altijd eerst de originele bestanden terugzetten en dan pas een update installeren.
Verwijderd
Idem hier ... inderdaad nog ff afwachten ... ook wat temperen met spelen tot ik zeker weet dat al het verbruikte zweet rendeerdVerwijderd schreef op donderdag 07 juli 2005 @ 22:47:
[...]
probleem gevonden, ben dus niet de enige
http://www.forumplanet.co....asp?fid=7419&tid=1693836
ff afwachten
Verder over de patch nog steeds niets dan lof !
nee ik probeerde eerst niet te updaten lolDat komt dus omdat je eerst hebt proberen te updaten, dat ging niet goed maar enkele bestanden waren al geschreven als je dan de originele bestanden van de backup weer terugzet dan werkt dat niet!
Je hebt dan bestanden van verschillende versies door elkaar in één installatie, daarom moet je altijd eerst de originele bestanden terugzetten en dan pas een update installeren.
Dus je hebt eerst de originele bestanden teruggezet, dan had het moeten werken.
Je vervangt de aangepaste bestanden door de originele en dat is hetzelfde als een verse installatie.
Waarom zeg je dan dat je dat wel hebt gedaan:nee ik probeerde eerst niet te updaten lol
[ Voor 6% gewijzigd door Epitome op 08-07-2005 01:27 ]
Over TK's: er moet een speciale regeling komen voor mijnen. iets in de trant van als een mijn langer dan x seconden ergens ligt dan is het geen teamkill als er een team lid door sterft. Waar ik die mijnen ook neerleg altijd is er wel een dombo die het lukt zichzelf erop te werpen met zijn voertuig.
Verwijderd
Nee dat werkt niet, and I quote from the NFO:FnF schreef op donderdag 07 juli 2005 @ 16:21:
Werkt ook met Alcohol 120%, aangezien Daemon-Tools 3.47 op Alcohol 120% gebaseerd is.
opmerking: Let wel, dat als je het spel niet hebt gekocht, gebruik van deze image niet legaal is.-x--x--x--x--x--x--x--x--x--x--x--x--x--x--x--x--x--x--x--x--x--x--x-
Battlefield 2 Mini Image
-x--x--x--x--x--x--x--x--x--x--x--x--x--x--x--x--x--x--x--x--x--x--x-
http://www.battlefield2.com
1) mount the file blh-bf2.mds with Daemon Tools (not Alcohol 120%)
2) launch the game
3) have phun! and do BUY this gem like we are going to do this week!
EA is full of shit, but DICE is such a bunch of talented people !
(doesn't "THE SILENTS" ring any bell for all Amiga enthusiasts
[ Voor 6% gewijzigd door Verwijderd op 08-07-2005 07:38 ]
mij lijkt het een goed idee om in de startpost de rangen te vermelden en daarbij de bijhorende score
dus bijv:
Private: 0
Private 1st Class: 500
Etc.
dus bijv:
Etc.
stond er in intro. Ik heb de 3-cd versie (asia/pacific version van cdwow), dus die is zekers beschikbaar. Overigens ook gewoon met NL-teksten als je het goeie land instelt- DVD: 16x (er zal dacht ik ook een cd-rom versie komen maar dat durf ik niet met zekerheid te zeggen).
...terwijl BF2 bij installatie 9.0c er in wil stoppen?- Geluidskaart: moet compatible zijn met DirectX 9.0b
[ Voor 19% gewijzigd door tweaktubbie op 08-07-2005 08:57 ]
'Wat gij niet wilt dat u geschiedt, doet dat ook een ander niet'
HAHAHAHA, er zijn easter eggs verborgen in het spel:
http://www.webturd.com/mo...uides&file=PinkTeddyBears
Heb ook al vernomen dat er wooden crates zijn die, als je ze laat ontploffen, vis uit de lucht laat vallen
Heb ook al vernomen dat er wooden crates zijn die, als je ze laat ontploffen, vis uit de lucht laat vallen
Verwijderd
Roze teddyberen heb ik ook al gevonden alleen dan op strike at karkand!dikkiedik schreef op vrijdag 08 juli 2005 @ 09:04:
HAHAHAHA, er zijn easter eggs verborgen in het spel:
Ok, ik heb hem al 10x opnieuw geinstalleerdthebrothers schreef op donderdag 07 juli 2005 @ 23:11:
[...]
gewoon blijven proberen bij mij wou die na een verse install niet meteen na de 2e x kreeg ik geen foutmelding
(Windows reinstall is geen optie, er staat ook zooi op van andere mensen..)
Mount hem maar eens, dan zie je dat ie wel werkt.Verwijderd schreef op vrijdag 08 juli 2005 @ 07:26:
[...]
Nee dat werkt niet, and I quote from the NFO:
[...]
opmerking: Let wel, dat als je het spel niet hebt gekocht, gebruik van deze image niet legaal is.
Verwijderd
Vaag, ik geloof je wel. maar vaag dat het er dan in staat.FnF schreef op vrijdag 08 juli 2005 @ 10:04:
[...]
Mount hem maar eens, dan zie je dat ie wel werkt.
Verwijderd
Heb je nou al Daemon tools (of Alcohol ok FnFlink_mario schreef op vrijdag 08 juli 2005 @ 09:55:
[...]
Ok, ik heb hem al 10x opnieuw geinstalleerdEn nog geen effect, en ik krijg ook gewoon geen foutmelding, het scherm flikkerd. En vlak voordat ik het EA logo zou moeten zien, ben ik terug in widnows! Ook na een Reinstall. Zonder patch doet 'ie 't btw wel!
(Windows reinstall is geen optie, er staat ook zooi op van andere mensen..)
Dan zou ik toch eens wat beter gaan lezen.RMB schreef op vrijdag 08 juli 2005 @ 08:53:
mij lijkt het een goed idee om in de startpost de rangen te vermelden en daarbij de bijhorende score
dus bijv:
Etc.
Zeer belangrijke informatie: Inventaris
Er zijn meerdere MiniImages, zelf gebruik ik een andere dan die hierboven, aangezien ik mijn DVD graag heel wil houden, en ik ervaring heb met vorige Battlefield CD's, die bijna ook allemaal compleet aan barrels zijnVerwijderd schreef op vrijdag 08 juli 2005 @ 10:07:
[...]
Heb je nou al Daemon tools (of Alcohol ok FnF) geprobeerd met mini c.q. originele image op vaste schijf?
offtopic:
Gelukkig was EA Games zo vriendelijk om me toen een nieuw exemplaar toe te sturen
Gelukkig was EA Games zo vriendelijk om me toen een nieuw exemplaar toe te sturen
Als ik online wil gaan gamen, klik ik de betreffende account aan, en duurt dan wel 30 tot 120 seconden voordat er 'n melding komt van de accountserver dat de server niet beschikbaar is?! Las dit in deel 9 en 10 ook al. Gaat dan een lijstje met servers 'ergens' vandaan halen, een stuk of 1300 krijg je er dan. Die vertraging is echt zoooo irritant.
Nou vraag ik me af of anderen dit probleem ook hebben, en welke startup commandline zij gebruiken, of welke accountserver? Op de EAsupportpagina's niets gevonden, hoewel ik a la de manual alle betreffende poortjes wijd open heb gezet op de vuurmuur.
BF2.exe +fullscreen 1 +joinServer (ipadres) +playerPassword (pw) +playerName (naam) +port 27900
Nou vraag ik me af of anderen dit probleem ook hebben, en welke startup commandline zij gebruiken, of welke accountserver? Op de EAsupportpagina's niets gevonden, hoewel ik a la de manual alle betreffende poortjes wijd open heb gezet op de vuurmuur.
BF2.exe +fullscreen 1 +joinServer (ipadres) +playerPassword (pw) +playerName (naam) +port 27900
[ Voor 12% gewijzigd door tweaktubbie op 08-07-2005 10:16 ]
'Wat gij niet wilt dat u geschiedt, doet dat ook een ander niet'
Ja dat heb ik geprobeerd, iig de mini. Nu ff een image maken en dan dat proberen, alleen ik heb er niet zo veel hoop meer opVerwijderd schreef op vrijdag 08 juli 2005 @ 10:07:
[...]
Heb je nou al Daemon tools (of Alcohol ok FnF) geprobeerd met mini c.q. originele image op vaste schijf?
Als je hulp nodig hebt, zet hier even je MSN adres neer, dan help ik je wel evenlink_mario schreef op vrijdag 08 juli 2005 @ 10:24:
[...]
Ja dat heb ik geprobeerd, iig de mini. Nu ff een image maken en dan dat proberen, alleen ik heb er niet zo veel hoop meer op
Oops! Sorry

ik heb er gewoon echt 3x overheen gelezen
[ Voor 12% gewijzigd door RMB op 08-07-2005 10:30 ]
Oo het lukt wel, Maar vooral omdat ik al zoveel heb geprobeerd vrees ik dat dit niet de oplossing is:SFnF schreef op vrijdag 08 juli 2005 @ 10:28:
[...]
Als je hulp nodig hebt, zet hier even je MSN adres neer, dan help ik je wel even
Verwijderd
Heb je in het geval van Daemon Tools ook even de beveiligings emulaties aangezet. (RMB, op Daemon tools in systray..etc)link_mario schreef op vrijdag 08 juli 2005 @ 10:24:
[...]
Ja dat heb ik geprobeerd, iig de mini. Nu ff een image maken en dan dat proberen, alleen ik heb er niet zo veel hoop meer op
Twee vragen:
- Hoe kun je achter komen welke programma de emulatie nog aan staat (detecteren of zo)?
Want ik heb van elke programma de emulatie en cd-locks uitgezet (Alcohol en CloneCD) maar BF2 blijft melding geven dat er emulatie actief is, en dus weigert op te starten.
Hierdoor heeft mini-image methode geen nut, omdat het ook problemen geeft.
Ik wil graag het oplossen, dan kan ik speciale programma gebruiken die mini image van dvd maakt en kan ik dvd uit dvdspeler halen. (dus beter zuinig op zijn)
- Screenshots met PrintScreen blijkt alleen te werken in game zelf. Maar in menu opties werkt screenshot functie PrintScreen niet. Toch zie ik screenshots van anderen wel. Hoe hebben ze het kunnen maken?
- Hoe kun je achter komen welke programma de emulatie nog aan staat (detecteren of zo)?
Want ik heb van elke programma de emulatie en cd-locks uitgezet (Alcohol en CloneCD) maar BF2 blijft melding geven dat er emulatie actief is, en dus weigert op te starten.
Ik wil graag het oplossen, dan kan ik speciale programma gebruiken die mini image van dvd maakt en kan ik dvd uit dvdspeler halen. (dus beter zuinig op zijn)
- Screenshots met PrintScreen blijkt alleen te werken in game zelf. Maar in menu opties werkt screenshot functie PrintScreen niet. Toch zie ik screenshots van anderen wel. Hoe hebben ze het kunnen maken?
Verwijderd
Post eens je stats.Verwijderd schreef op donderdag 07 juli 2005 @ 23:42:
Ik heb nu ook best iets raars
Btw, dit zijn mijn awards (ik ben er trots op)
[afbeelding]
Verwijderd
Die mini-image voor BF2 werkt perfect 
(Ik hoor hierboven als je het spel bezit de mini-image niet illigaal is.)
Ik heb voor BF1942 en Vietnam de hele CD op mijn pc staan (image gemaakt met CloneCD)
Battlefield zonder CD
Heb je voor BF1942 en Vietnam ook mini-images zoals deze van BF2?
(Ik hoor hierboven als je het spel bezit de mini-image niet illigaal is.)
Ik heb voor BF1942 en Vietnam de hele CD op mijn pc staan (image gemaakt met CloneCD)
Battlefield zonder CD
Heb je voor BF1942 en Vietnam ook mini-images zoals deze van BF2?
Verwijderd
Nogmaals mijn opmerking met de vraag of iemand een oplossing weet:
Ik krijg zinds de patch slechts een paar servers met een ping onder de 100. iemand een oplossing?
Ik krijg zinds de patch slechts een paar servers met een ping onder de 100. iemand een oplossing?
Verwijderd
0. Private - standaardRMB schreef op vrijdag 08 juli 2005 @ 10:29:
[...]
Oops! Sorry
ik heb er gewoon echt 3x overheen gelezen
1. Private First Class - 500 punten
2. Lance Corporal - 1.000 punten *
3. Corporal - 10.500 punten *
4. Sergeant - 25.000 punten *
5. Staff Sergeant - 50.000 punten *
6. Gunnery Sergeant - 75.000 punten *
7. Master Sergeant - 150.000 punten *
8. First Sergeant - 150.000 punten
9. Master Gunnery Sergeant - 250.000 punten *
10. Sergeant Major - 250.000 punten
11. Sergeant Major of the Corps - 250.000 punten ???
12. Sergeant Major of the Corps - 2.500.000 punten ???
Duidelijk, ik ben gewoon bijna bij die 10.000 punten.
Bij mij was de oplossing om CloneCD te uninstallen, hierna start het spel gewoon op.MrDummy schreef op vrijdag 08 juli 2005 @ 10:45:
Twee vragen:
Ik heb Alcohol120% nog steeds op mijn systeem staan en gebruik Daemon Tools om een mini image te mounten. Geen enkel probleem
Gisteravond met Alcohol een image gemaakt van mijn BF2 DVD (en niet gehinderd door enige kennis van zaken wat opties aangevinkt) en tot mijn verbazing starte BF2 gewoon op en kon ik een complete ronde uitspelen. Schijnbaar hoef je dus geen speciale mini image te zoeken of je DVD/CD spelers te disablen
Scheelt dat ook weer een hoop herrie van mijn DVD speler.
Verwijderd
Mini image HOEFT ook niet. maar het is wel lekker klein.... dat is het hele idee.wauwwie schreef op vrijdag 08 juli 2005 @ 11:09:
Gisteravond met Alcohol een image gemaakt van mijn BF2 DVD (en niet gehinderd door enige kennis van zaken wat opties aangevinkt) en tot mijn verbazing starte BF2 gewoon op en kon ik een complete ronde uitspelen. Schijnbaar hoef je dus geen speciale mini image te zoeken of je DVD/CD spelers te disablen
Verwijderd
Het was toch verboden om over Warez te praten?
Let op:
Reageer ontopic, plaats geen onzinnige berichten en ga niet flamen of uitlokken (trollen).
Zie je iets dat niet door de beugel kan, attendeer dan een moderator via een topicreport maar post hierover niet in het topic, dat werkt alleen averechts. Zie ook de policy die wij op dit forum hanteren.
Lees je eigen bericht even door voor je het post.
Let op:
Reageer ontopic, plaats geen onzinnige berichten en ga niet flamen of uitlokken (trollen).
Zie je iets dat niet door de beugel kan, attendeer dan een moderator via een topicreport maar post hierover niet in het topic, dat werkt alleen averechts. Zie ook de policy die wij op dit forum hanteren.
Lees je eigen bericht even door voor je het post.
Verwijderd
Effie oude koeien uit de sloot halen: Bullet Drop
Ik ben van mening verandert en denk nu dat er géén bullet drop in het spel zit (toch niet voor sniper rifles). Wat ik wel gemerkt heb is dat de hit-boxen niet altijd overeenkomen met de models, zeker als ze liggen.
Ik heb al gehad dat ik niet ver van een enemy (ong 20 meter) in het gras lag (en hij lag ook op de grond) en dat ik recht naar zijn hoofd mikte en toch niet raakte... er een beetje boven mikken en wel raak. Andere momenten kan ik hem helemaal niet raken (voor hij mij gezien en gekilled heeft). Vage shit allemaal.
Verder heb ik wel al headshots gehaald over een afstand van 200 meter door gewoon recht op het hoofd te mikken.
Als er echt wat mis is met de hit-boxen zou ik dat zéér jammer vinden... als ik mij goed herinner heeft doom3 een polygon based hit detection... dit lijkt me hét systeem dat overal gebruikt zou moeten worden om zo'n vage shit als hierboven beschreven te vermijden.
Ik ben van mening verandert en denk nu dat er géén bullet drop in het spel zit (toch niet voor sniper rifles). Wat ik wel gemerkt heb is dat de hit-boxen niet altijd overeenkomen met de models, zeker als ze liggen.
Ik heb al gehad dat ik niet ver van een enemy (ong 20 meter) in het gras lag (en hij lag ook op de grond) en dat ik recht naar zijn hoofd mikte en toch niet raakte... er een beetje boven mikken en wel raak. Andere momenten kan ik hem helemaal niet raken (voor hij mij gezien en gekilled heeft). Vage shit allemaal.
Verder heb ik wel al headshots gehaald over een afstand van 200 meter door gewoon recht op het hoofd te mikken.
Als er echt wat mis is met de hit-boxen zou ik dat zéér jammer vinden... als ik mij goed herinner heeft doom3 een polygon based hit detection... dit lijkt me hét systeem dat overal gebruikt zou moeten worden om zo'n vage shit als hierboven beschreven te vermijden.
Heb het nog eenk eer gedaan, met die dingen aan.....Verwijderd schreef op vrijdag 08 juli 2005 @ 10:35:
[...]
Heb je in het geval van Daemon Tools ook even de beveiligings emulaties aangezet. (RMB, op Daemon tools in systray..etc)
EN HET WERKT!
Zeer thanx, heb ook de NO-DVD verwijderd, en doe 't nui gewoon met de mini-image..
Bedankt allemaal voor de hulp
[ Voor 9% gewijzigd door link_mario op 08-07-2005 11:18 ]
Ik baal nog steeds een beetje van de snelheid waarmee BFHQ op zoek gaat naar een ranked server voor me. Met mijn 8Mbit lijn van XS4All (en alle poorten open op mijn firewall), duurt het alsnog een 3 tot 10 minuten eer ik een melding krijg of ik wel of niet een server heb gevonden.
De site van EA is ook niet al te duidelijk hierin en ik vraag me af of jullie een manier hebben gevonden om de Ranked Servers ergens statisch op te slaan (een soort Hosts-file) of dat je op een andere manier snel naar een Ranked Server toe kan browsen.
De site van EA is ook niet al te duidelijk hierin en ik vraag me af of jullie een manier hebben gevonden om de Ranked Servers ergens statisch op te slaan (een soort Hosts-file) of dat je op een andere manier snel naar een Ranked Server toe kan browsen.
Mijn advertenties!!! | Mijn antwoorden zijn vaak niet snowflake-proof
Verwijderd
Ik heb ergens gelezen dat als je emulatieproblemen hebt je blaxx ofzo kunt gebruiken, ik had dit probleem ook, Alcohol & CloneCD geinunstalled maar probleem was er nog steeds... Met blaxx was dit opgelost..
Weet dat het iets met blaxx was, ik kijk vanavond thuis even hoe het programma precies heet enzow, misschien kunnen de thuiszitters gaan googlen
Weet dat het iets met blaxx was, ik kijk vanavond thuis even hoe het programma precies heet enzow, misschien kunnen de thuiszitters gaan googlen
http://www.makeabackup.co...News&file=article&sid=146Verwijderd schreef op vrijdag 08 juli 2005 @ 11:17:
Ik heb ergens gelezen dat als je emulatieproblemen hebt je blaxx ofzo kunt gebruiken, ik had dit probleem ook, Alcohol & CloneCD geinunstalled maar probleem was er nog steeds... Met blaxx was dit opgelost..
offtopic:
Nee, ik zit niet thuis...
Nee, ik zit niet thuis...
[ Voor 6% gewijzigd door MAX3400 op 08-07-2005 11:19 ]
Ik doe het met Fraps. Je kan ook ALT + print screen doen en dan gewoon plakken en opslaan in paint.MrDummy schreef op vrijdag 08 juli 2005 @ 10:45:
Twee vragen:
[vraag1]
...
Verwijderd
hehe, heb je mijn vehaaltje in deel IX niet gelezen?Verwijderd schreef op vrijdag 08 juli 2005 @ 11:17:
Effie oude koeien uit de sloot halen: Bullet Drop
Ik heb al gehad dat ik niet ver van een enemy (ong 20 meter) in het gras lag (en hij lag ook op de grond) en dat ik recht naar zijn hoofd mikte en toch niet raakte... er een beetje boven mikken en wel raak. Andere momenten kan ik hem helemaal niet raken (voor hij mij gezien en gekilled heeft). Vage shit allemaal.![]()
Dan weet je ook waarom Doom geen hitboxen gebruikt en waarom dat bij BF2 niet handig is qua performance.... (i.c.m. physics engine).......Andere mogelijkheid zijn misschien "hitboxes".
Vaak wordt voor de physics van een in-game character (helemaal met ragdoll physics)
een extreem low-poly dummy gebruikt.(Denk: kubusachtig) Dit is omdat het simuleren van physics voor hoge(re) polycount objecten veel meer load geeft. daarbij is de resolutie van het character mesh ook nog eens variabel afhankelijk van welk detail nivo jij aangeeft in je settings, hetgeen zou betekenen dat een hogere setting voor je geometry ook meteen de karma engine zwaarder belast....niet handig.
(games die niet een physics engine gebruiken, kunnen dus ook makelijk "per pixel" of "per vertex" hit indicatie hebben, omdat de hit een animatie triggered en GEEN simulatie)
Voor de mensen die 3dsMAX kennen, zo'n low-poly dummy is een beetje een biped uit character studio. De animatie als de ragdoll physics in werking treden zijn voor het character model zelf inherent aan dit low-poly model (wat uiteraard niet gerenderd wordt...)
Dit low-poly model vangt dan ook de "collision" op (alhoewel met kogels geen ware collision) en transleerd dat naar het eigenlijke character model. (het "child" object als je wil)
Wat nou als dit dummy model "uitsteekt" op grotere afstanden, vanwege z'n low-poly count of andere redenen. (scaling loopt niet compleet inherent op grote afstanden)
Het geeft dezelfde symptomen, en als je boven iemand zijn hoofd schiet dan lijkt dat bulletdrop, aangezien je de hitbox raakt en niet het model.
Als je je nu afvraagt....waar haal je dat in godsnaam vandaan (kan ik begrijpen), neem dan eens een willekeurig 3D pakket, Stop 1 object wat nauw aansluit in een ander object en zoom heel ver uit.
Heel vaak beginnen de objecten dan te "clippen" op afstand. Terwijl bij inzoomen ze gewoon weer netjes in elkaar zitten. (waarom dit zo is gaat even buiten de scope van dit verhaal...vind de scope al groot genoeg...:) ) .......
Verwijderd
Dan vind ik de hit-boxen van BF2 toch wel slecht als je iemand die 20m verder ligt niet kan raken door er dead-on op te mikken. Toch jammer altijd... die spellen proberen waarheidsgetrouw te zijn maar zo'n bugs vergallen voor mij echt wel een groot deel van de pret.Verwijderd schreef op vrijdag 08 juli 2005 @ 11:33:
[...]
hehe, heb je mijn vehaaltje in deel IX niet gelezen?
[...]
Dan weet je ook waarom Doom geen hitboxen gebruikt en waarom dat bij BF2 niet handig is qua performance.... (i.c.m. physics engine)
Verwijderd
Misschien dat het reeds bekend is, of al gepost is, maar heb het niet gezien.
je kunt wel reloaden als je sprint, de truc is om eerst te beginnen met reloaden, en daarna te beginnen met sprinten.
Terwijl je dan aan het sprinten bent, zal het reloaden verder gaan, en kom je aan met een vol magazijn
Misschien ook handig voor in de startpost?
Verder heb ik soms het volgende probleem, als ik bv in een helicoper zit, en ik typ een bericht, op het moment dat ik enter druk om deze te versturen, exit ik de helicopter!! erg irritant, zeker als je op die manier doodgaat
Ik heb enter voor niks gelinkt behalve de spawnmap. entering a vehicle staat gelinkt naar de "e"-toets en naar mijn 4de muisknop.
Meer mensen met hetzelfde probleem? eventueel iemand die eriets op gevonden heeft?
je kunt wel reloaden als je sprint, de truc is om eerst te beginnen met reloaden, en daarna te beginnen met sprinten.
Terwijl je dan aan het sprinten bent, zal het reloaden verder gaan, en kom je aan met een vol magazijn
Misschien ook handig voor in de startpost?
Verder heb ik soms het volgende probleem, als ik bv in een helicoper zit, en ik typ een bericht, op het moment dat ik enter druk om deze te versturen, exit ik de helicopter!! erg irritant, zeker als je op die manier doodgaat
Ik heb enter voor niks gelinkt behalve de spawnmap. entering a vehicle staat gelinkt naar de "e"-toets en naar mijn 4de muisknop.
Meer mensen met hetzelfde probleem? eventueel iemand die eriets op gevonden heeft?
Eerst zoeken, dan vragen.
[ Voor 91% gewijzigd door Verwijderd op 08-07-2005 12:09 ]
Aangezien er 20duizend problemen door elkaar lopen en dus onoverzichtelijk, leg ik het simpel uit omdat ik niet direct je historie kan zien in de afgelopen 4 pagina's.Robbertz schreef op vrijdag 08 juli 2005 @ 12:07:
Heeft iemand nog een andere oplossing om BF2 werkend te krijgen maar zonder DVD? Aangezien mijn DVD station niet helemaal lekker is, en met veel moeite hem net BF2 kan laten installeren. Dus geen optie om bij elke keer spelen de DVD erin te doen! Iemand nog een idee
- Nieuwe install BF2
- Patchen met 1.01
- Installeren Daemon Tools 3.47
- Mounten van mini-image van "bepaalde sites" van ongeveer 4Mb.
- Draaien met die hap
Don't bite me als ik iets dubbel zeg, maar deze thread gaat te snel om "even" een pagina terug te kijken wat je al/allemaal gedaan hebt.
@Terr: probleem was al aangekaart door Robbertz; alleen alles loopt door elkaar...
[ Voor 12% gewijzigd door MAX3400 op 08-07-2005 12:12 ]
Als je selecteert op "ranked"en "not full" en "large maps" hou je idd niks over.Verwijderd schreef op vrijdag 08 juli 2005 @ 10:51:
Vink eens alle mapsizes aan, en "not full" uit. Eventueel ook nog "ranked" even uitzetten.
Sorry maar dat is geen excuus. GoT search, google.com en tenslotte een topic openen in SPV voor problemen in het uiterste geval (juist om de boel overzichtelijk proberen te houden)...MAX3400 schreef op vrijdag 08 juli 2005 @ 12:12:
[...]
Aangezien er 20duizend problemen door elkaar lopen en dus onoverzichtelijk, leg ik het simpel uit omdat ik niet direct je historie kan zien in de afgelopen 4 pagina's.
[ Voor 7% gewijzigd door Verwijderd op 08-07-2005 12:22 ]
Eens, maar aan de andere kant wordt in dit topic echt snel geschakeld tussen Bullit-drops, discussies over patch 1.01 en 18 verschillende manieren om dingen aan de praat te krijgen. En aangezien de trefwoorden "BF2", "patch" en "emulatie" nogal veel hits geven...Verwijderd schreef op vrijdag 08 juli 2005 @ 12:20:
[...]
Sorry maar dat is geen excuus. GoT search, google.com en tenslotte een topic openen in SPV voor problemen in het uiterste geval (juist om de boel overzichtelijk proberen te houden)...
offtopic:
Waar maak ik me ook druk over...
Waar maak ik me ook druk over...
Weinig trek om steeds te wisselen tussen Windows en BF2.Basti504 schreef op vrijdag 08 juli 2005 @ 11:28:
[...]
Ik doe het met Fraps. Je kan ook ALT + print screen doen en dan gewoon plakken en opslaan in paint.
In dat geval pak ik HyperSnap DX wel. Deze kan ik zo instellen dat het bij alt-prntscrn onmiddelijk een jpeg van maakt en op hd opslaat. Scheelt hoop gemuis en geplak. En je blijft gewoon in BF2
En jpeg is niet vast; je kan ook croppen, resizen, wat je maar wilt en tiff / png opslaan is ook geen probleem. Handig programma.
Edit: even gekeken is Fraps inderdaad leuke tool. Zal es mee experimenteren
[ Voor 7% gewijzigd door MrDummy op 08-07-2005 13:13 ]
Verwijderd
Achja, je hebt zielige mensen en zielige mensen.
http://members.lycos.nl/pascalf50/BF2_0103.JPG ( Linksbovenin , en zo een hele game lang )
Ik weet niet precies hoe ze het deden, maar ze waren met zn 3en , en 2 daarvan kwamen op 300+ punten terecht, zonder doden.
De ene keer met een mes, dan weer pistol, dan weer een MG. Ik denk dat ze graag medailles wilden verdienen ofzo.
http://members.lycos.nl/pascalf50/BF2_0103.JPG ( Linksbovenin , en zo een hele game lang )
Ik weet niet precies hoe ze het deden, maar ze waren met zn 3en , en 2 daarvan kwamen op 300+ punten terecht, zonder doden.
De ene keer met een mes, dan weer pistol, dan weer een MG. Ik denk dat ze graag medailles wilden verdienen ofzo.

Verwijderd
Je had ze ff op moeten zoeken en gewoon alledrie afknallen!Verwijderd schreef op vrijdag 08 juli 2005 @ 13:17:
Achja, je hebt zielige mensen en zielige mensen.
De ene keer met een mes, dan weer pistol, dan weer een MG. Ik denk dat ze graag medailles wilden verdienen ofzo.![]()
PS meestal doen de dat dus met een medic en een andere klasse aan de ene kant (bijv: MEC) en iemand anders aan kant (USMC), die aan US kant killed de andere klasse van MEC en die Medic revived hem steeds waardoor er geen deaths bijkomen maar wel een hele hoop kills.
Is al eerder naar voren gekomen namelijk en zichtbaar in filmpjes!
[ Voor 24% gewijzigd door Verwijderd op 08-07-2005 13:25 ]
Hartstikke bedankt voor je uitleg! Percies wat ik zometeen ga doen!MAX3400 schreef op vrijdag 08 juli 2005 @ 12:12:
[...]
Aangezien er 20duizend problemen door elkaar lopen en dus onoverzichtelijk, leg ik het simpel uit omdat ik niet direct je historie kan zien in de afgelopen 4 pagina's.
- Nieuwe install BF2
- Patchen met 1.01
- Installeren Daemon Tools 3.47
- Mounten van mini-image van "bepaalde sites" van ongeveer 4Mb.
- Draaien met die hap
Don't bite me als ik iets dubbel zeg, maar deze thread gaat te snel om "even" een pagina terug te kijken wat je al/allemaal gedaan hebt.
@Terr: probleem was al aangekaart door Robbertz; alleen alles loopt door elkaar...
Opmerkingen / klachten kun je in m'n mailbox deponeren
[ Voor 12% gewijzigd door Verwijderd op 08-07-2005 13:28 ]
Dit topic is gesloten.