Hoe krijg ik die NB heatsink ding ervan af? hij zit met 2 van die zwarte penntjes vast die onderaan mijn moederbord klemmen die heb ik wel terug kunnen duwen nou zit het pennetje iets verder omhoog en nu staat het veertje niet zo strak meer maar dat blokje zit echt steen vast op die NB ik krijg hem er met geen mogenlijkheid van af
iemand suggesties?
die in het midden dus met ASUS erop
ik heb zelf een a8v-e deluxe
en ik heb nog een vraagje
als ik mij mobo overclock in de bios van clockt hij automatisch ook mijn geheugen mee...
en mijn videokaart? enzo toch?
nou kan je met die pci lock het vastzetten dat het niet word overgeclocked? hoe heet die functie dan want die kan ik niet vinden...
en als ik die pci lock aan zet lockt hij dan ook mijn HD en de rest van mijn spul wat ik in mijn pc heb hangen?
en wat zijn een beetje vansoenlijke instellingen waar ik mee kan beginnen om over te clocken?
ik heb dus een:
AMD 3000+ standaart op 1.8Ghz venice
Asus a8v-e deluxe (met zoon pcie slot)
2x 512mb kingston dual channel
X800XT videokaart
350Watt hunkey psu
als ik de multyplayer nou op 8 zet
en de htt op 300 dan zit ik op 2400 dat moet hij toch makkenlijk kunnen hebben?
ik weet ook wel dat elke overclock anders is en dat niet alle processoren even snel kunnen clocken, maar 2.6 moet toch wel te halen zijn? als ik dan op 2.4 zit ben speel ik toch wel op save of niet?
Moet ik dan ook iets aan mijn volts veranderen?
hij loopt nu op 1.5V
moet ik het dan veranderen bij Vcore? en verander ik dan alleen de voltage van mijn processor? want ik wil graag alles stap voor stap doen en niet meteen alles tegelijk overclocken (dus ook niet meteen mijn geheugen)
en wat is dan in de regel beter? hoe meer V des te sneller?
en hoe weet ik dan dat hij meer v nodig heeft? als ik hem op 8x300 zet?
of doet hij dat automatisch?
[
Voor 66% gewijzigd door
kaasaanfiets op 28-10-2005 20:23
]