Toon posts:

verwittiging via mail

Pagina: 1
Acties:
  • 318 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Is het mogelijk om verwittigd te worden per mail indien er op een bepaald topic gereageerd wordt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• curry684
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 06-09 00:37

curry684

left part of the evil twins

Nee, en de reden daarvoor is in diverse topics in Lieve Adjes terug te vinden als je even de search mishandelt :)

Je topic volgen is heel simpel overigens, lees Waarom is je topic weggegooid of anderszins verdwenen? eens ;)

Professionele website nodig?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BtM909
  • Niet online

BtM909

Watch out Guys...

Is niet mogelijk. Weet niet of je dat ook wilt, als je bijvoorbeeld kijkt naar heeeele grote topics :)

Ace of Base vs Charli XCX - All That She Boom Claps (RMT) | Clean Bandit vs Galantis - I'd Rather Be You (RMT)
You've moved up on my notch-list. You have 1 notch
I have a black belt in Kung Flu.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• curry684

curry684

3 van de eerste 4 hits van deze search zijn al erg goed leesvoer, en dan met name de recentste :Y)

[ Voor 12% gewijzigd door curry684 op 01-07-2005 16:31 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wouter Tinus
  • Registratie: Oktober 1999
  • Niet online

Wouter Tinus

Whee!

En ook handig is Afbeeldingslocatie: http://gathering.tweakers.net/global/templates/tweakers/images/icons/rss.gif onder aan iedere pagina ;).

Professioneel Hyves-weigeraar

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Pffffffff, als je het allemaal zelf moet uitzoeken, wat heeft dit forum dan voor zin? :(
(= tevens een reactie op mijn topic 'de pagina kan niet worden weergegeven' dat gesloten werd, dus daar kan ik niet meer reageren)
Voor mijn part mag je dit topic ook afsluiten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BalusC
  • Registratie: Oktober 2000
  • Niet online

BalusC

Carpe diem

Ik zie in principe geen grote obstakelen :? Volg gewoon het laatste linkje dat curry684 jou heeft gegeven en neem de eerste 3 gevonden topics door. Daarin staat echt een shitload aan argumentatie om een mail-na-reply niet te invoeren :)

Het heeft weinig zin om het een en ander opnieuw te bagatelliseren, aangezien het reeds is uitgekauwd en afgehandeld ;)

[ Voor 21% gewijzigd door BalusC op 02-07-2005 19:14 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pven
  • Registratie: Oktober 1999
  • Niet online
Dus omdat jouw topic gesloten wordt, omdat je je topic niet goed hebt voorbereid wil je graag een email-notificatie als er een reply is? :? 8)7

Een verwittiging per email lijkt mij overbodig; de mensen die hier komen, zijn over het algemeen erg actief op internet en zien het vrij snel als er een reactie op hun vraag is gekomen.

|| Marktplaats-meuk. Afdingen mag! ;-) || slotje.com for sale || Dank pven! ||

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BalusC
  • Niet online

BalusC

Carpe diem

Wat ook handig is is om deze link in de koppelingenbalk van je browser te planten, zodat je in een oogopslag kan zien in welke van jouw topics er is gereageerd. Het topicicoontje wordt dan rood en de nieuwste reacties staan bovenaan :)

Dit linkje (jouw posthistory) kun je eenvoudig vinden door op een willekeurige plaats op jouw naam te klikken, zoals linksboven jouw posts, of in jouw MyReact.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• alt-92
  • Registratie: Maart 2000
  • Niet online

alt-92

ye olde farte

Verwijderd schreef op zaterdag 02 juli 2005 @ 19:03:
Pffffffff, als je het allemaal zelf moet uitzoeken, wat heeft dit forum dan voor zin? :(
Dat je leert aan de hand van hulp die je hier eventueel krijgt hoe je problemen zelf ook kan leren oplossen, zodat je (met een beetje geluk) binnen een jaar zelf ook het antwoord op andermans vragen kan geven?

;)

ik heb een 864 GB floppydrive! - certified prutser - the social skills of a thermonuclear device

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Wat ik wil is het volgende: ik stel een vraag en iemand uit het forum geeft daar een antwoord op.
Maar als het antwoord iets is in de zin van "Eigenlijk moest je dat hier niet komen vragen maar kon je dat evengoed zelf gevonden hebben via Google", dan heb ik eigenlijk dit forum niet nodig maar enkel Google. Dus blijkbaar is dat hier niets voor mij.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• curry684

curry684

Dat klopt inderdaad, vragen die je binnen 5 minuten zelf elders kunt vinden doen we hier niet aan, en als je een forum wil waar men wel hele dagen dezelfde eenvoudige basale vragen wil bespreken is Gathering of Tweakers inderdaad niets voor jou. Het is een vrij land, onze keuze om ons forum zo te runnen, en jouw keuze om daar niets voor te voelen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Guardian Angel
  • Niet online

Guardian Angel

Bejaard en langharig tuig

Verwijderd schreef op dinsdag 05 juli 2005 @ 10:51:
Wat ik wil is het volgende: ik stel een vraag en iemand uit het forum geeft daar een antwoord op.
Maar als het antwoord iets is in de zin van "Eigenlijk moest je dat hier niet komen vragen maar kon je dat evengoed zelf gevonden hebben via Google", dan heb ik eigenlijk dit forum niet nodig maar enkel Google. Dus blijkbaar is dat hier niets voor mij.
Nee, jij bent naar het lijkt niets voor dit forum. :)

Een vraag stellen en wachten tot er via mail een oplossing komt is iets waaraan een helpdesk prima kan voldoen. Dit forum is echter geen helpdesk.

[ Voor 4% gewijzigd door Guardian Angel op 05-07-2005 11:16 ]

ARME AOW’er

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Ok, ik heb het begrepen.
Maar voor wat kan je dan wel terecht op dit forum?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BalusC
  • Niet online

BalusC

Carpe diem

In o.a. het forumgedrag gedeelte van de [faq]registratievoorwaarden[/] staat exact omschreven wat wij hier op GoT van de gebruikers verwachten :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• We Are Borg
  • Registratie: April 2000
  • Nu online

We Are Borg

Moderator Wonen & Mobiliteit / General Chat
Verwijderd schreef op dinsdag 05 juli 2005 @ 12:09:
Ok, ik heb het begrepen.
Voor al je vragen, problemen of dingen die andere ook intressant vinden om te lezen of om over te discussieren. Alleen er zijn wat regels aan verbonden :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• alt-92
  • Registratie: Maart 2000
  • Niet online

alt-92

ye olde farte

Ik moet zeggen dat ik dit toch wel een beetje rare vraag vind als je kijkt naar de hoeveelheid onderwerpen die je in alle subfora tegenkomt..

Zie je soms door de bomen het bos niet meer?

ik heb een 864 GB floppydrive! - certified prutser - the social skills of a thermonuclear device

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wilke
  • Registratie: December 2000
  • Nu online
Ik snap de vraag wel een beetje, want uiteindelijk kun je natuurlijk alles wel met google vinden, als je maar lang genoeg zoekt. Dat is natuurlijk niet de bedoeling, want dan is een forum inderdaad nogal overbodig.

Het gaat echter om vragen waarop je het antwoord had kunnen vinden door de keywords die je nu in een topic hebt gezet gewoon even op google in te tikken om dan in de eerste paar links een passend antwoord te vinden. Of hetzelfde met de search hier op Gathering of Tweakers. Meestal gaat dat nog sneller ook, omdat je er geen verhaal omheen hoeft te schrijven ook nog...

Als je even kijkt naar de laatste reactie in je vorige topic, zul je zien dat daar behoorlijk netjes uitgelegd wordt hoe je dit erg makkelijk zelf had kunnen uitvinden. Een internet-forum is iets anders dan een helpdesk: het stellen van vragen als 'wat is pingen' getuigt gewoon van zelf geen moeite willen doen (zoals Spider.007 al aangeeft kun je dit binnen een minuut met google vinden), en dat is inderdaad niet echt de bedoeling op dit (discussie)forum.

Als dat je vraag is, weet je nu het antwoord.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Wilke schreef op dinsdag 05 juli 2005 @ 20:34:
Ik snap de vraag wel een beetje, want uiteindelijk kun je natuurlijk alles wel met google vinden, als je maar lang genoeg zoekt. Dat is natuurlijk niet de bedoeling, want dan is een forum inderdaad nogal overbodig.

Het gaat echter om vragen waarop je het antwoord had kunnen vinden door de keywords die je nu in een topic hebt gezet gewoon even op google in te tikken om dan in de eerste paar links een passend antwoord te vinden. Of hetzelfde met de search hier op Gathering of Tweakers. Meestal gaat dat nog sneller ook, omdat je er geen verhaal omheen hoeft te schrijven ook nog...

Als je even kijkt naar de laatste reactie in je vorige topic, zul je zien dat daar behoorlijk netjes uitgelegd wordt hoe je dit erg makkelijk zelf had kunnen uitvinden. Een internet-forum is iets anders dan een helpdesk: het stellen van vragen als 'wat is pingen' getuigt gewoon van zelf geen moeite willen doen (zoals Spider.007 al aangeeft kun je dit binnen een minuut met google vinden), en dat is inderdaad niet echt de bedoeling op dit (discussie)forum.

Als dat je vraag is, weet je nu het antwoord.
Kijk als je dat nu even in de policy zet, weet iedereen waarom je eerst beter zelf zoeken kan :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HawVer
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 13-09 16:51
Ok, ik heb het begrepen.
De meeste topics zijn al een must om te lezen en verder is het een grote verzameling aan informatie.

http://hawvie.deviantart.com/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Superdeboer
  • Registratie: December 2002
  • Niet online

Superdeboer

Sa-weee-tah

Klik eens op het linkje bovenaan: "FAQ". ;)
Forumgedrag / Huisregels
  • Probeer het eerst zelf op te lossen. (Google, manuals en gezond verstand zijn goeie hulpmiddelen).
  • Gebruik de search en lees de sub-forum Policy-/FAQ's voordat je een topic opent.
Dat is de korte versie. Verder hebben we een compleet stappenplan, met uitleg waarom dat de meest handige route is om te volgen: Algemene gedragsregels (Netiquette).
Met als belangrijke verklaringen, die hier de sleutel tot het antwoord op jouw voorstel vormen:
Het is dus niet de bedoeling dat als je ergens eventjes niet uitkomt of je snel advies wilt, je een berichtje op het forum kwakt en een uurtje later de oplossing komt afhalen. Je wordt geacht zelf initiatief te nemen en als je er echt niet uitkomt pas de hulp van het forum in te roepen!
[...]
Het forum is, in de meerdere jaren dat het online is, een vergaarbak geworden van veel problemen. De kans is dus groot dat iemand anders jou al voor is geweest met hetzelfde probleem of dat het opgenomen is in een FAQ, maak daar gebruik van.
Ik moet me sterk vergissen, maar volgens mij staat het er al uitgebreid en duidelijk genoeg uitgelegd in. :P O-)

When I write my code, only God and I know what it means. One week later, only God knows.
Hell yes it's a Cuban Cigar, but I'm not supporting their economy, I'm burning their fields.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Weeral een topic gesloten. Het was nu nochtans geen helpdesk-probleem maar een vraag naar ervaringen van andere gebruikers. Dat mag dus ook al niet. :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Motrax
  • Registratie: Februari 2004
  • Niet online

Motrax

Profileert

Verwijderd schreef op donderdag 14 juli 2005 @ 11:48:
Weeral een topic gesloten. Het was nu nochtans geen helpdesk-probleem maar een vraag naar ervaringen van andere gebruikers. Dat mag dus ook al niet. :(
De vraag was bijzonder basic en staat in elk newbe-computerblad beantwoord, eens per twee nummers ofzo... :)

Eerlijk gezegd weet ik niet eens een antwoord op jouw vraag, maar dat komt omdat ik meestal de boel herinstalleer, of geen troep op mijn pc toelaat...

En ansich geeft het niet hoor, nieuwe mensen scoren wel vaker een slotje. Ik heb er ook een paar... als ik er later op terug kijk moet ik er wel op lachen :P

[ Voor 31% gewijzigd door Motrax op 14-07-2005 11:53 ]

☻/
/▌
/ \ Analyseert | Modelleert | Valideert | Solliciteert | Generaliseert | Procrastineert | Epibreert |

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• curry684

curry684

Lees de sluitmessage nu eens:
sanfranjake schreef op donderdag 14 juli 2005 @ 11:24:
Ik denk dat je toch niet helemaal goed begrepen hebt wat Spider.007 in "de pagina kan niet worden weergegeven" je probeerde uit te leggen.

We verwachten hier namelijk dat je zelf uitgebreid onderzoek doet naar antwoorden op je vragen voordat je een vraag stelt. Zoals je je vast wel voor kunt stellen is het tweaken van pc's om ze lekker snel te houden dus een extreem veel voorkomend iets. Via onze zoekmachine krijg je duizenden resultaten als je gewoon even zoekt met wat verschillende zoektermen.

[...]

Heel vaak zijn de antwoorden op je vragen te vinden in de [afbeelding]-topics bovenaan het subforum. In die topics staat ook precies wat er in de fora van je verwacht wordt. Lees die ook goed door voor je een topic start.
Je kunt wel ongefundeerd hier komen klagen dat er weer een topic op slot staat, maar de reden wijst nogal zichzelf. Je komt met een topicstart van 3 regels, poneert geen enkel probleem maar rost alleen de wereld in "hoe kan ik m'n computer sneller krijgen". Je vertelt nul komma nul over wat je al geprobeerd hebt, over wat je zelf al uitgezocht hebt, over wat je vermoedt dat je computer op dit moment traag maakt. Kort samengevat vertel je helemaal niets maar pleur je je probleem hier op het forum in de hoop 24 uur later een hapklare rits antwoorden af te komen halen. En daarvoor geldt hetzelfde als bij je eerste topic: zo werkt een forum niet en Gathering of Tweakers al helemaal niet.

Eigenlijk deed je in dit topic weer exact wat Superdeboer in "verwittiging via mail" uitlegde dat nu net niet de bedoeling is hier :)

[ Voor 5% gewijzigd door curry684 op 14-07-2005 11:56 ]

Pagina: 1