[PC] Battlefield 2 - deel IX Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 4 ... 11 Laatste
Acties:
  • 7.834 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EyeWitness
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 22:42
Afbeeldingslocatie: http://home.hetnet.nl/~ernest.stoffels/BFDeuxStatsEyeWitnessKlein.jpg

Op naar de Veteran spulletjes B-)

(Heeft iemand daar de specs van, hoeveel score of kills ?? Dus van de betere versie van de Basic Badges ... thx)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• iH8
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 17-06-2024

iH8

Crash schreef op zaterdag 02 juli 2005 @ 18:45:
Hoe krijg ik in hemelsnaam die help tips uit in single player? :X Ik speel het spel pas een dag, maar overal van die droge helpteksten en geluid bij te krijgen vind ik een beetje te amateuristisch :P
Ik kan het niet vinden in de opties, maar mogelijk kijk ik er overheen.
C:\Program Files\EA GAMES\Battlefield 2\mods\bf2\GameLogicInit.con:
rem *** Put non level specific initializations here ***

rem *** Load multiplayer free camera here
run Common/FreeCamera/Object.con

gameLogic.setDefaultNumberOfTickets 1 250
gameLogic.setDefaultNumberOfTickets 2 250

gameLogic.enableVoHelp 1
gameLogic.supplyDropHeight 50
gameLogic.supplyDropNumSecsToLive 300
je mag niet online met gewijzigde files van generate_md5.py ;) maar voor single geen probleem

Aunt bunny is coming to get me!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 126062

wwillem schreef op zaterdag 02 juli 2005 @ 23:29:
[...]

Haha, dat met het vliegtuig pikken heb ik ook al een keertje gedaan. Je ziet ze ook heel verbaast reageren (huh, wtf) als je ze neer schiet met hun eigen vliegtuig. Dat zal ze leren ;). Echt meesterlijk trouwens om onder de brug door te gaan :D.
Edit: Net maar even geprobeerd en ik kom alleen onder die hele lange brug door, die andere bruggetjes zijn echt te laag.
Ik zal eens een filmpje maken, dat kan toch met de BattleCommander ofzo? Wordt deze .avi?

Heb trouwens geen plek om te hosten..

Edit:
BlueAce schreef op zaterdag 02 juli 2005 @ 23:54:
[...]

Je moet je joystick niet binden aan je "accelerate" e.d., maar aan je movement ofzo (rijtje eronder). Wat jij beschrijft had ik namelijk ook eerst :X.
Bedankt voor de tip! Ga het nu eens proberen..
MrDummy schreef op zondag 03 juli 2005 @ 01:07:
Ook C4 plakken aan tank, loopt er wel es teamgenoot in de buurt.... lastig hoor
Kun je een C4 ook aan een tank plakken dan? Cool! Ik moet nog veel leren dan..
MrDummy schreef op zondag 03 juli 2005 @ 01:07:
Het is wel impressieve dat geweer van special ops bijna gedraagt als sniper geweer. Heb iemand neer kunnen knallen die maar handjevol pixels groot is op mijn scherm Yup, nogal ver. _/-\o_
Ik ben altijd special ops, en geniet ook van die miniscope, prachtig wapen ook!

[ Voor 46% gewijzigd door Anoniem: 126062 op 03-07-2005 07:57 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RocketKoen
  • Laatst online: 21:30
Als squadleider ben je zelf spawnpoint. Maar na lang wachten op iemand anders gebeurt er niks mee. Ik lijk wel genegeerd. Sta ik wel zichtbaar op als spawnpoint op de map of moeten ze me eerst joinen, zodat ze mijn spawnpoint kunnen gebruiken?
Is alleen zichtbaar voor mensen in je squad.

je kunt 2 dingen doen.
1) join een ander squad... doe je tenminste iets nuttigs
2) in je squad selection screen (caps) onderaan de lijst squads staat "manage squad"
als je sq_leader bent kun je daar mensen in je squad inviten

TheS4ndm4n#1919

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dikki dik
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 12-07-2020
gister had ik ook iets doms, was als enigste over en was squad leader van me groepje. Bestaande uit iets van 4 a vijf mensen. Wanhopig probeerde ik nog een vlag te pakken met me tank, maar het domme was niemand van me squad spawnde bij me. Wat hulp is nooit weg. Ik overleefde het natuurlijk niet tegen 20 andere tegenstanders op een 16 player map, maar ik zat al op driekwart om die vlag te pakken. Als die noobs dan gewoon bij me gespawnd hadden, er was er zelfs 1 die het tijdens de ronde wel een paar keer gedaan had maar ook nu niet. Dat soort momenten zijn nou frustrerend.
Spitfire_V5 schreef op zondag 03 juli 2005 @ 01:13:
Heeft er nog iemand meer last van de C4 bug?

Als je C4 legt en dan switched naar ontsteker en dan drukt, dat hij dan weer terug naar C4 switched ipv boem doet.
Dat heb ik echt zo vaak bijna elke keer als ik een tank wil opblazen, snel wil switchen en drukken om te ontsteken.
dan moet je ook niet twee keer op je rechter muisknop drukken. 1 keer is genoeg al kan het soms wel een paar seconde duren, na het leggen van c4 kan hij nog niet gelijk die afstandbediening pakken. Als je dan twee keer drukt onthoud hij dat en zal hij weer terugswitche naar c4.

[ Voor 37% gewijzigd door dikki dik op 03-07-2005 09:35 ]

Battlefield 2 stats - Specs PC - X360 Gamertag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• elgringo
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 22-06 10:25
elgringo schreef op zaterdag 02 juli 2005 @ 21:45:
Dat ase hoet werkt dat, en waar vind ik dat.

En kan ase ook sorteren op ping?
Weet iemand dat?

if broken it is, fix it you should

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 62696

Ase betekent The all seeing eye.
Zoek de rest maar op google. :*)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dikki dik
ase kan vrijwel op alles sorteren en is erg overzichtelijk. Het werkt bijne met elk spel en is erg snel (rijmt :9 ). Meer hoef ik niet te zeggen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 113257

Jongens, dit slaat toch wel alles...

http://i5.photobucket.com...heDarkSavior/naamloos.jpg

Doe in het vervolg eens netjes resizen :*

Ik joinde dus die server en zie 3 van die zelfde mensen in een public server, dan join ik hem.

En het eerste wat hij doet is mij wegstemmen zodat hij zelf verder door kan gaan met lamen en cheaten....

Waar moet ik dit aangeven?

[ Voor 8% gewijzigd door Crash op 03-07-2005 12:30 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dikki dik
Anoniem: 113257 schreef op zondag 03 juli 2005 @ 10:09:

[afbeelding]

Ik joinde dus die server en zie 3 van die zelfde mensen in een public server, dan join ik hem.

En het eerste wat hij doet is mij wegstemmen zodat hij zelf verder door kan gaan met lamen en cheaten....

omg echt triest, stelletje kinders die zeker niet op de normale manier lukt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pavla
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 16-06 17:03
dikki dik schreef op zondag 03 juli 2005 @ 09:33:
gister had ik ook iets doms, was als enigste over en was squad leader van me groepje. Bestaande uit iets van 4 a vijf mensen. Wanhopig probeerde ik nog een vlag te pakken met me tank, maar het domme was niemand van me squad spawnde bij me. Wat hulp is nooit weg. Ik overleefde het natuurlijk niet tegen 20 andere tegenstanders op een 16 player map, maar ik zat al op driekwart om die vlag te pakken. Als die noobs dan gewoon bij me gespawnd hadden, er was er zelfs 1 die het tijdens de ronde wel een paar keer gedaan had maar ook nu niet. Dat soort momenten zijn nou frustrerend.
dat is dus een beveiliging bewust eringebouwd, dat zorgt ervoor dat er niet één squad leader met een buggy naar een vlag raced, daar het hele squad laat spawnen en zo alles overneemt, als squadmembers zagen ze jou dus als een groen rondje met rode rand, wat betekent dat je er niet kan spawnen.

Trots lid van [DPC] Team Boonanza @ SoB - Bezoek pwnshop.nl!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Basti504
  • Registratie: Februari 2005
  • Laatst online: 19:55

Basti504

Niet de enige, wel de echte.

[afbeelding]

Ik join eigelijk nooit een server waar alleen mensen van dezelfde clan zitten, je weet nooit wat je dan krijgt.

Maar was die server ranked, hij ziet er erg leeg uit, of ze stemmen/kicken iedereen weg :/

...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Robbertz236
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 15-02-2021
SV3NNER schreef op vrijdag 01 juli 2005 @ 22:01:
[...]

het zou wel tof zijn als ze in dit level een heli zouden doen (BHD) geen apache's.
dan krijg je het gevoel van de Black hawk down film.
Woei! I love Black Hawk Down >:) (Somalie, 1993)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Widow
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 27-05 13:01
Ik heb nu ook een leuke en snelle manier gevonden om snel weg te komen van het vliegdekschip met je JSF :P

http://home.hccnet.nl/t.floor/bf2.avi

Eerst throttle neutraal houden, joystick naar achteren, dan gas vol open en afterburner aan 8)

Niets is zo permanent als een tijdelijke oplossing.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 10456

Robbertz schreef op zondag 03 juli 2005 @ 10:24:
[...]

Woei! I love Black Hawk Down >:) (Somalie, 1993)
zoals Lost Village uit DC, supermap!! _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hidde
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 04-06 12:32
The Widow Maker schreef op zondag 03 juli 2005 @ 10:33:
Ik heb nu ook een leuke en snelle manier gevonden om snel weg te komen van het vliegdekschip met je JSF :P

Eerst throttle neutraal houden, joystick naar achteren, dan gas vol open en afterburner aan 8)
Zo doe ik het al via de demo. :D
Bij die plane bij het vliegdekschip zonder baan, kan je ook gewoon in 1 keer schuin opstijgen, gewoon omhoog die neus, naar voren en afterburner aan!
Heb al vaak genoeg gehad dat ik aan het begin van een potje zo snel was dat ik de vijandelijke planes al kapot had gemaakt voordat men erinzat of net erinzat. :9

[ Voor 14% gewijzigd door Hidde op 03-07-2005 10:41 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SPOXER
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 18-04 12:51
Ik volg nu al een tijdje dit topic en hopelijk morgen krijg ik de volledige verise van het spel zodat ik online ook mee kan doen :D.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 88911

[afbeelding]

Dit heb ik al een keer of 3 gezien, echt dom dat hun er zoveel voor over hebben voor die ranking.

Maar als hun zo aan hun punten willen komen, en daarmee denken dat ze goed zijn, laat ze dat maar lekker doen.
Aangeven helpt denk ik niet, want er zijn veel meer van dit soort types.
Mensen nodigen elkaar uit om een clan op te starten, en gaan vervolgens dit doen, diep triest.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dr snuggles
  • Registratie: September 2000
  • Niet online
Als je als squad leider een beetje nuttig wilt zijn, moet je zorgen dat de juiste mensen in je squad zitten. Tis heel simpel: Je maakt een nieuwe squad en je nodigt de mensen uit waarvan je weet dat ze een stuk beter zijn dan de gemiddelde speler (meer kills dan dat ze dood gaan ed). Daarna altijd simpele orders geven welke outpost aangevallen moet worden. Werkt prima bij mij :).

Logisch ook, want de net beginnende speler snapt nog maar weinig van het spel, weet absoluut niks van de mogelijkheid tot het krijgen van orders en vindt het allang best als z'n helikopter langer dan 10 sec in de lucht blijft :D.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 88911 schreef op zondag 03 juli 2005 @ 11:13:
[...]

Dit heb ik al een keer of 3 gezien, echt dom dat hun er zoveel voor over hebben voor die ranking.

Maar als hun zo aan hun punten willen komen, en daarmee denken dat ze goed zijn, laat ze dat maar lekker doen.
Aangeven helpt denk ik niet, want er zijn veel meer van dit soort types.
Mensen nodigen elkaar uit om een clan op te starten, en gaan vervolgens dit doen, diep triest.
Het spel is natuurlijk ook zoveel leuker als je weet dat je score echt is. (dus niet)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bezulba
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 15:54

Bezulba

Formerly known as Eendje

The Widow Maker schreef op zondag 03 juli 2005 @ 10:33:

omg wat doe jij dat amateuristisch... gewoon s ingedrukt houden, gaat je straalmotor naar beneden en kan je vertikaal opstijgen

blup

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dikki dik
Pavla schreef op zondag 03 juli 2005 @ 10:13:
[...]

dat is dus een beveiliging bewust eringebouwd, dat zorgt ervoor dat er niet één squad leader met een buggy naar een vlag raced, daar het hele squad laat spawnen en zo alles overneemt, als squadmembers zagen ze jou dus als een groen rondje met rode rand, wat betekent dat je er niet kan spawnen.
normaal kunnen ze wel in me tank spawnen als er nog een plaats vrij is en ik denk zomaar dat dat nu ook kan en je kan wel in een buggy spawnen en alle vlaggen overnemen. Zolang tie niet vol is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phyxion
  • Registratie: April 2004
  • Niet online

Phyxion

_/-\o_

eendje schreef op zondag 03 juli 2005 @ 12:21:
[...]

omg wat doe jij dat amateuristisch... gewoon s ingedrukt houden, gaat je straalmotor naar beneden en kan je vertikaal opstijgen
Je kan ook gewoon W indrukken, dan raakt ie net het water niet, en dat is de snelste methode :Y)

'You like a gay cowboy and you look like a gay terrorist.' - James May

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hidde
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 04-06 12:32
FnF schreef op zondag 03 juli 2005 @ 12:33:
[...]

Je kan ook gewoon W indrukken, dan raakt ie net het water niet, en dat is de snelste methode :Y)
W+afterburner is toch wel het snelst, en neus omhoog.
Verticaal gaat te langzaam.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phyxion
  • Niet online

Phyxion

_/-\o_

Hidde schreef op zondag 03 juli 2005 @ 12:40:
[...]

W+afterburner is toch wel het snelst, en neus omhoog.
Verticaal gaat te langzaam.
Dat kan ook nog ja ;) Maar idd, verticaal gaat echt te langzaam :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 126062

FnF schreef op zondag 03 juli 2005 @ 12:33:
[...]

Klopt, ik gebruik deze altijd.

Een C4 aan een tank "plakken" is me nog steeds niet gelukt.

Heeft iemand trouwens een tip voor mij? Het komt bij mij vrij vaak voor dat ik zonder voortuig/anti-tank-wapen (waar je trouwens iets van 4 moet afvuren op een tank op te blazen!) een tank tegenkom. Ik ga meteen in de bosjes/op de grond achter een heuveltje liggen, maar wil die tank wel pakken. Als Special Ops heb je een C4, daar heb je er ongeveer 3 a 4 voor nodig denk ik, bij een tank? Hoe kan ik de tank het beste aanpakken? Van achter lukt niet echt, je rent minder hard dan de tank rijdt..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• T-mo-T
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 22:49
Het beste is gewoon met een maat ofzo, doe ik altijd, die gast gaat dan gewoon om die tank huppelen om hem af te lijden > tank stopt met rijden > jij dropt een paar (2 is meestal genoeg) C4'tjes op de tank (gaat niet zo moeilijk hoor, gewoon ergens aan de zijkant) en allebij wegwezen > boom!

Das echt geweldig als dat lukt. Dan komen de krachten van BF2 pas echt te boven. _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Robbertz236
  • Laatst online: 15-02-2021
T-mo-T schreef op zondag 03 juli 2005 @ 12:50:
Het beste is gewoon met een maat ofzo, doe ik altijd, die gast gaat dan gewoon om die tank huppelen om hem af te lijden > tank stopt met rijden > jij dropt een paar (2 is meestal genoeg) C4'tjes op de tank (gaat niet zo moeilijk hoor, gewoon ergens aan de zijkant) en allebij wegwezen > boom!

Das echt geweldig als dat lukt. Dan komen de krachten van BF2 pas echt te boven. _/-\o_
Kijk jij snapt hem! Teamworking is cowl in BF2 :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mach2
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 25-06 12:17
Leuk dit, ik heb al 2 medailles gekregen op een ranked server. Maar die zooi wordt constant niet opgeslagen. Van de punten die ik heb klopt ook geen moer.............. jammer dit.

Hallo

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SPOXER
Je hebt 2x c4 nodig voor een tank en het is best simpel om de c4 aan de tank te bevestigen alleen ervoor zorgen dat je niet worden omvergereden, of gedood. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RocketKoen
  • Laatst online: 21:30
dikki dik schreef op zondag 03 juli 2005 @ 12:28:
[...]

normaal kunnen ze wel in me tank spawnen als er nog een plaats vrij is en ik denk zomaar dat dat nu ook kan en je kan wel in een buggy spawnen en alle vlaggen overnemen. Zolang tie niet vol is.
als je team geen vlaggen heeft, kan je squad ook niet bij de squadleader spawnen.

TheS4ndm4n#1919

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• chux
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 23-09-2024

chux

...

mach2 schreef op zondag 03 juli 2005 @ 13:02:
Leuk dit, ik heb al 2 medailles gekregen op een ranked server. Maar die zooi wordt constant niet opgeslagen. Van de punten die ik heb klopt ook geen moer.............. jammer dit.
idd, echt jammer, vrijdagavond ff gespeeld, rond de 200 punten ofzo, nix erbij.... ik dacht, kan zijn dat het wat vertraging heeft ofzo, maar nu is het zondag en is het er nog steeds niet bij gezet, lekker dan..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mr. Detonator
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 18:47
zojuist wou ik weer effe gaan spelen (na een hoop gekloot en ergernis)......dus ik starttt 'm op >>login bij de accountserver, en begon een server te laden...

als ie 'm dan geladen had, kon ik helemaal niks meer....pijltje bleef gewoon stil staan.....dus ik nog maar eens geprobeert >> hetzelfde :?

Toen keek ik bij m'n controls.....zijn gewoon alle vakjes leeg ?! 8)7

ik heb 'm zojuist verwijderd, en wacht wel tot de eerste patch uitkomt....(anders kan 't wel eens héél slecht aflopen met m'n pc)....grafisch draait 't goed (eindelijk), alleen die ''fouten'' eromheen allemaal word ik een beetje gek van.....sta je net bovenaan >> CTD >>schiet je iemand neer die z'n naam in 't rood heeft staan - teamkill >> c4 wat niet tot ontploffing is te brengen....enz..enz ;(

[ Voor 16% gewijzigd door Mr. Detonator op 03-07-2005 14:00 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Copyman
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 23-06 20:52

Copyman

Dode muis

Hmm, raar trouwens. Ik ben net de global score van 500 gepasseerd, maar ben nog steeds Private ipv Private First Class. Worden deze promoties wat later doorgevoerd ofzo? :p

Zeer belangrijke informatie: Inventaris

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• chux
  • Laatst online: 23-09-2024

chux

...

Copyman schreef op zondag 03 juli 2005 @ 14:01:
Hmm, raar trouwens. Ik ben net de global score van 500 gepasseerd, maar ben nog steeds Private ipv Private First Class. Worden deze promoties wat later doorgevoerd ofzo? :p
bij mij zat daar ook even vertraging bij, paar keer het spel opnieuw opstarten later kreeg ik hem erbij.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 135830

bij mij kreeg ik de medaille nadat ik gedisconnect was en weer geconnect was, en toen de eerste punten kreeg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 127429

http://i5.photobucket.com...heDarkSavior/naamloos.jpg

Doe in het vervolg eens netjes resizen :*

Was dit op een 'ranked' server ? Zoniet maakt het naar hun score toch geen bal uit ... zou me verbaszen dat er op een ranked server zo weinig volk zit ???

Acties:
  • 0 Henk 'm!

RocketKoen schreef op zondag 03 juli 2005 @ 13:23:
[...]

als je team geen vlaggen heeft, kan je squad ook niet bij de squadleader spawnen.
Eenmaal voorgehad dat inderdaad ons team geen enkele vlag had ... waar kun je dan nog spawnen ? Of is het spel dan gewoon gedaan ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

-Daniël- schreef op zondag 03 juli 2005 @ 12:44:
[...]

Klopt, ik gebruik deze altijd.

Een C4 aan een tank "plakken" is me nog steeds niet gelukt.

Heeft iemand trouwens een tip voor mij? Het komt bij mij vrij vaak voor dat ik zonder voortuig/anti-tank-wapen (waar je trouwens iets van 4 moet afvuren op een tank op te blazen!) een tank tegenkom. Ik ga meteen in de bosjes/op de grond achter een heuveltje liggen, maar wil die tank wel pakken. Als Special Ops heb je een C4, daar heb je er ongeveer 3 a 4 voor nodig denk ik, bij een tank? Hoe kan ik de tank het beste aanpakken? Van achter lukt niet echt, je rent minder hard dan de tank rijdt..
Je kan ook proberen bepalen waar de tank zal heenrijden en 'm voor zijn ... wat c4 op zijn weg placeren en als ie erover rijdt => kaboem :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yonix
  • Laatst online: 23:23
Anoniem: 127429 schreef op zondag 03 juli 2005 @ 14:37:
[...]

Eenmaal voorgehad dat inderdaad ons team geen enkele vlag had ... waar kun je dan nog spawnen ? Of is het spel dan gewoon gedaan ?
Je kunt dan niet meer spawnen. Het andere team moet dan de resterende ''vijandelijke'' spelers die nog rondlopen neerschieten, dan pas is de ronde over.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Raegin
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 22:46
wwillem schreef op zaterdag 02 juli 2005 @ 23:29:
Handige tips :). Ik ga dat laatste meteen even proberen :P. Edit: De ideale aanvlieghoogte voor een fighter die wil bombarderen is zo'n 200 iets (zal wel meter of miles zijn). Ik zit met de bomber altijd tussen de 40 en de 100 :D.
Ik vlieg met ieder vliegtuig meestal rond de 400, ik houd van overzicht, en als er dan ineens een stinger achter me aanzit duurt het ff voor hij mij raakt en kan ik in rear view ff kijken waar hij vandaan komt zodat ik de schutter kan killen met MG :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• T-mo-T

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phyxion
  • Niet online

Phyxion

_/-\o_

Stom filmpje :P

BTW, als je neergeschoten wordt, en je weer gerevived wordt, krijg je dan geen +1 Death?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dr snuggles
  • Niet online
b00m schreef op zondag 03 juli 2005 @ 14:47:
Ik vlieg met ieder vliegtuig meestal rond de 400, ik houd van overzicht, en als er dan ineens een stinger achter me aanzit duurt het ff voor hij mij raakt en kan ik in rear view ff kijken waar hij vandaan komt zodat ik de schutter kan killen met MG :P
Vind je dat niet lastig met bombarderen? Moet je elke keer een flinke deuuikvlucht nemen, bommen afgooien, 400 omhoog, 400 omlaag naar landingsbaan om bij te tanken, 400 omhoog enz enz. Of ben je meer voor de air-to-air actie? >:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Raegin
wwillem schreef op zondag 03 juli 2005 @ 15:04:
[...]

Vind je dat niet lastig met bombarderen? Moet je elke keer een flinke deukvlucht nemen, bommen afgooien, 400 omhoog, 400 omlaag naar landingsbaan om bij te tanken, 400 omhoog enz enz. Of ben je meer voor de air-to-air actie? >:)
Ik ben meer Air to anything, alles wat niet van mijn team is gaat eraan O-)
nah ik drop mijn bommen meestal al op 200, ligt eraan wat voor target, en rijdende rank zal ik later pas bomben (trouwens wel naar de plek vliegen waar hij staat als je bombed, is ff uitproberen.

en met een after burner shotje zit je zo weer op de 400.

Trouwens, van de ene op de andere dag join ik een server, ik zie de joining server message die verdwijnt en dan gebeurt er niets. als de server vol zit zie je wel een message dat de server vol zit. iemand wel is meegemaakt?
reboot werkt niet misschien maar reinstall.

[ Voor 17% gewijzigd door Raegin op 03-07-2005 15:27 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jorisw86
  • Laatst online: 19-05 21:26
ik word scheit ziek van die disconects om niets.

en ook die crashes zit je ineens in windows eg bager.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Taenadar
  • Laatst online: 24-06 22:42
FnF schreef op zondag 03 juli 2005 @ 15:03:
[...]

BTW, als je neergeschoten wordt, en je weer gerevived wordt, krijg je dan geen +1 Death?
Door een medic dacht ik niet. Maar dat weet ik niet helemaal zeker

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Raegin
[...]

Nee want je als je revived wordt ben je niet dood geweest, maar critical injured. na 10-15 seconden ga je pas dood.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phyxion
  • Niet online

Phyxion

_/-\o_

blackraid3r schreef op zondag 03 juli 2005 @ 15:26:
[...]

Door een medic dacht ik niet. Maar dat weet ik niet helemaal zeker
Volgens mij is een medic de enige die je kan reviven :P
Maar kan iemand dit bevestigen?

//EDIT:
Thnx b00m!!!!!!!!!!

[ Voor 6% gewijzigd door Phyxion op 03-07-2005 15:30 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Raegin
FnF schreef op zondag 03 juli 2005 @ 15:29:
[...]

Volgens mij is een medic de enige die je kan reviven :P
Maar kan iemand dit bevestigen?

//EDIT:
Thnx b00m!!!!!!!!!!
Hmm het is mij nog niet gelukt mensen te reviven met c4 :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Morax
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 25-06 11:05
[...]

Nope, een death word pas gerekend als je opnieuw spawned. Dus als je 'dood' ligt heb je nog geen death erbij en als je gerevived word ook nog steeds niet. Als je dan een spawn selecteerd en je spawned opnieuw, DAN krijg je pas een +1 death :)
jorisw86 schreef op zondag 03 juli 2005 @ 15:24:
ik word scheit ziek van die disconects om niets.

en ook die crashes zit je ineens in windows eg bager.
Die disconnects zijn vrij jammer ja. Die crashes naar je desktop is door een bug in de Linux build, waarvan deze week een nieuwe gefixte versie word gereleased. Op het moment is de enige oplossing dus gewoon om niet op een linux server te gaan spelen :)

What do you mean I have no life? I am a gamer, I got millions!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Crusader
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 25-06 14:39

Crusader

Arc Nature

Is er van de hurk-knop (Ctrl) niet een toggle te maken? Ik haat het om die knop steeds ingedrukt te moeten houden...

If it ain't broken, play with it till it breaks.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nudie
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 02-02 17:53
tijdje wezen snuffelen in de topic maar niet echt kunnen vinden;

Wat ik vreemd vind is dat er geen "64 speler maps" zijn. Er zijn wel servers met 64 spelers maar die draaien op 32speler maps en is het dus vechten voor vehicles. Tijd lang dacht ik dat er vast dan wel geen 64 speler maps zouden zijn maar nu herinner ik me weer een review van gamespot of filmpje whatever waar ze uitvoerig 64 speler maps omschreven etc. En ook heb je bij server filter, small,medium and large maps. Respectievelijk 16/32/64. Ben ik nou gek en speel ik op de verkeerde servers of bestaan deze maps gewoon niet? Vind t nogal krapjes met 64 man op zo'n halve map vooral als je tijdens het laden ziet dat 50% afgestreept is met rode ///////// en je wel nog dorpen/gebouwen ziet onder de streepjes wat dus kan duiden op andere spawn points.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phyxion
  • Niet online

Phyxion

_/-\o_

b00m schreef op zondag 03 juli 2005 @ 15:31:
[...]

Hmm het is mij nog niet gelukt mensen te reviven met c4 :+
Dat bedoelde ik niet :P Ik bedoelde dat er geen +1 Death bij kwam :P
Vandaar ook mijn //EDIT: met Thnx b00m!!!!!!!!!! ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Victor
  • Niet online
Nog wat screenshots:
Afbeeldingslocatie: http://totallyl33t.net/images/got/bf2_screens/screen05.jpg

Afbeeldingslocatie: http://totallyl33t.net/images/got/bf2_screens/screen07.jpg
Dambusters

Afbeeldingslocatie: http://totallyl33t.net/images/got/bf2_screens/screen08.jpg
Topgun 8)

Afbeeldingslocatie: http://totallyl33t.net/images/got/bf2_screens/screen09.jpg
Yeehaw!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 91555

Zeer mooie screenies :) . Ik begin de commander mode en squad leader mode steeds leuker te vinden; de eerste week had ik hem nog niet echt ontdekt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SPOXER
Mooie plaatjes. :) Kan niet wachten tot ik het spel heb.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 135756

Ok, ik ga toch ook maar even Bitchen, en wel op het DAMAGE model van BF2.
Wat is namelijk het geval:

Hoe verder je weg bent van de schutter hoe minder je geraakt wordt door hetzelfde schot.
Er zit wel wat in natuurlijk, maar het is in BF2 nogal dramatisch doorgevoerd.

Wat bedoel ik er precies mee? nou even een voorbeeldje.
Ik heb net 1000 punten gehaald dus ik kan een wapen unlocken. Prima! ik was benieuwd
of die upgrade sniper rifle net zo bagger was als de m24 dus inlock ik die.
(en hij zag er als silhouet een beetje uit als die m85 uit desert combat en die is VET dus ik dacht......
maar goed had ik het dus even mis, het ding is LELIJK)

Wat blijkt: ik sta (nee: LIG) op grote afstand te snipen en raak iemand.... *beng!*.....staat nog overeind.
ik raak hem nog een keer *beng!* .....en nog niet neer. toen schoot iemand anders de gozer neer en had ik een "kill assist" o.i.d. *sob*.

Vervolgens op iets korter afstand maar nog steeds vrij ver. haalde ik iemand in 2 keer neer.
en vervolgens nog 2 mand, telkens in 2 keer.

tenslotte in een andere map, schoot ik iemand "redelijk" dichtbij. in 1 keer.

M.a.w. hoe verder weg je staat, hoe minder de schade is.
Nou kan ik me daar iets bij voorstellen met een mp5 ofzo.
Maar met een f$cking .50 sniper rifle dus echt NIET.

Hetzelfde had ik ook met de special ops, daar kan je ook redelijk precies mee schieten op grotere afstanden.......op afstand op een paar kleine mannetjes schieten.......je blijft schieten!
terwijl up close je in 2 hits iemand neer hebt.

De afstanden hebben dus dusdanig effect op de schade die je per schot kan uitdelen dat het een beetje zielig is om sniper te zijn.
Dus....het is niet de m24 die zuigt....die zuigt helemaal niet, maar door de afstand doe je bij wijze van spreke 33% van de schade. (en het zou me niet verbazen als dit idd zo is)

stom stom stom!
De sniper heeft al weinig meerwaarde.
Dus haal dat "verminderde schade op afstand" (of hoe ik het ook moet noemen) eruit
en geef de sniper iets behoorlijks ipv de claymore's. geef die maar aan de engineer.
Geef de sniper iets nuttigs als scout. een thermal view ofzo.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PcManiaxx
  • Laatst online: 26-06 11:32

PcManiaxx

ondertitel duh

Scheefheid? :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Victor
  • Niet online
Die .50 is bedoeld om pantservoertuigen mee uit te schakelen. Mocht je daar dus iemand mee raken, ongeacht de afstand, dan is ie gewoon hartstikke dood. Als ik me niet vergis is dat wapen tot 2 kilometer nauwkeurig, dus beetje vreemd is het wel. Stuur het door naar EA zou ik zeggen, misschien dat ze het meenemen in een patch.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Nee vriend.

Je hebt zo'n leuke hit-indicator in je crosshair.
dus ik zie echtwel wanneer ik scheef schiet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

King_Louie schreef op zondag 03 juli 2005 @ 16:49:
[...]

Die .50 is bedoeld om pantservoertuigen mee uit te schakelen. Mocht je daar dus iemand mee raken, ongeacht de afstand, dan is ie gewoon hartstikke dood. Als ik me niet vergis is dat wapen tot 2 kilometer nauwkeurig, dus beetje vreemd is het wel. Stuur het door naar EA zou ik zeggen, misschien dat ze het meenemen in een patch.
Klopt. je schiet iemand ermee doormidden. het ding is in de golf oorlog gebruikt om
SCUD lanceer inrichtingen onklaar mee te maken. ik bedoel maar. (over het algemeen dus niet gebruikt op personeel)

Die unlock was ook een beetje de proef op de som, ik vermoede het al.
Op redelijke korte afstand is iedereen overigens in 1 keer dood hoor.
**MAAR IK WIL NIET OP KORTE AFSTAND** snap je DICE??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stewie!
  • Laatst online: 00:24

Stewie!

Keen must die!

Leuk verhaal, maar komt het spel niet ten goede als de sniper zo sterk is.
Dan wordt iedereen sniper :/

Vandaag was echt goed: met 3 volle squds van punt naar punt gestormd, telkens maar 1 tank of buggy erbij omdat de rest kapot werd geschoten in de gevechten.
Hoe vet is het om met zo'n grote groep en ieder zijn specialiteiten de vlaggen te bestormen _/-\o_

Een sniper zou dit direct kapot maken, hij kan van grote afstand die 20 man anders zó neerschieten en dat is écht niet gewenst

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• T-mo-T
Maar het is en blijft natuurlijk de bedoeling om het zo gebalanceerd mogelijk te houden. Als je vanaf 2 km nog iemand in 1 keer door z'n kop kon schieten was iedereen sniper. En toch, als je even gespeeld heb met die sniper weet je wel op welke hoogte je ongeveer moet schieten voor een schot in het hooft.

^^ eigenlijk dus wat Damorpheus zegt. :P

[ Voor 8% gewijzigd door T-mo-T op 03-07-2005 17:01 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Crash
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 23:11
DaMorpheus schreef op zondag 03 juli 2005 @ 17:00:
[...]

Een sniper zou dit direct kapot maken, hij kan van grote afstand die 20 man anders zó neerschieten en dat is écht niet gewenst
Waarom zou dit niet gewenst zijn :?
Een sniper kan zeker toegevoegde waarde hebben, zowel defensief als offensief. Als EA hier bang voor zou zijn (wat ik me niet voor kan stellen), dan hangen ze er maar wat meer skill aan vast, dus dat het moeilijker wordt om met een sniper om te gaan. Bijvoorbeeld zoals het in de Delta Force reeks aangepakt werd, dat je rekening moest houden met de afstand tot je doel waarop je schoot. Het is nu zo dat de snipers zwaar underpowered zijn en niet bepaald gebalanceerd qua accuracy :{

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dr snuggles
  • Niet online
T-mo-T schreef op zondag 03 juli 2005 @ 17:00:
Maar het is en blijft natuurlijk de bedoeling om het zo gebalanceerd mogelijk te houden. Als je vanaf 2 km nog iemand in 1 keer door z'n kop kon schieten was iedereen sniper. En toch, als je even gespeeld heb met die sniper weet je wel op welke hoogte je ongeveer moet schieten voor een schot in het hooft.

^^ eigenlijk dus wat Damorpheus zegt. :P
Dat kan je oplossen door de kogel een snelheid te geven, bijv 600m/s (~mach 2). Net als in het echt.

Voorbeeld: Iemand staat 1200 m ver weg -> kogel doet er 2 sec over om te raken. Iedereen die loopt is dus moeilijk te raken met een sniper, maar als je stil staat ben je harstikke dood. Ook over 2 km afstand.

Zo kun je het interessant maken voor snipers, zonder de boel te verzieken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

DaMorpheus schreef op zondag 03 juli 2005 @ 17:00:
[...]

Leuk verhaal, maar komt het spel niet ten goede als de sniper zo sterk is.
Dan wordt iedereen sniper :/

Vandaag was echt goed: met 3 volle squds van punt naar punt gestormd, telkens maar 1 tank of buggy erbij omdat de rest kapot werd geschoten in de gevechten.
Hoe vet is het om met zo'n grote groep en ieder zijn specialiteiten de vlaggen te bestormen _/-\o_

Dan heb je mijn verhaal niet echt begrepen.
Het gaat niet alleen om de sniper, het is met alle classes zo.
echter komt het bij de sniper het meest naar voren, omdat die vaak op grotere afstand schiet.

Vergeet niet dat iedereen er dus op vooruit gaat, als die schade/afstand regel wat gereduceerd wordt.
De sniper gaat er idd wat meer op voorruit. wat wel mag ook, want hij is compleet nutteloos.

En ga nou niet zeggen dat de sniper dan "te sterk" is... het enige wat je dan krijgt is hetzelfde schade model als in battlefield 1942 en desert combat....want daar had je dit niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stewie!

Stewie!

Keen must die!

Crash schreef op zondag 03 juli 2005 @ 17:07:
[...]

Een sniper kan zeker toegevoegde waarde hebben, zowel defensief als offensief. Als EA hier bang voor zou zijn (wat ik me niet voor kan stellen), dan hangen ze er maar wat meer skill aan vast, dus dat het moeilijker wordt om met een sniper om te gaan. Bijvoorbeeld zoals het in de Delta Force reeks aangepakt werd, dat je rekening moest houden met de afstand tot je doel waarop je schoot. Het is nu zo dat de snipers zwaar underpowered zijn en niet bepaald gebalanceerd qua accuracy :{
Omdat je dan alsnog mensen hebben die het spel onspeelbaar maken voor de "infantry". Zoek een goed plekje en als je toch 2 KM ver kan schieten, dan kan je vrijwel elk punt in de map onveilig maken zonder dat je gezien wordt, zonder dat een UAV je direct oppikt en zonder dat een tank je kapoit kan schieten. Gewoon een simpele hoge plek veraf is goed genoeg.
Ongewenst en spelbedervend gevolg...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stewie!

Stewie!

Keen must die!

Anoniem: 135756 schreef op zondag 03 juli 2005 @ 17:16:
[...]

Dan heb je mijn verhaal niet echt begrepen.
Het gaat niet alleen om de sniper, het is met alle classes zo.
echter komt het bij de sniper het meest naar voren, omdat die vaak op grotere afstand schiet.

Vergeet niet dat iedereen er dus op vooruit gaat, als die schade/afstand regel wat gereduceerd wordt.
De sniper gaat er idd wat meer op voorruit. wat wel mag ook, want hij is compleet nutteloos.

En ga nou niet zeggen dat de sniper dan "te sterk" is... het enige wat je dan krijgt is hetzelfde schade model als in battlefield 1942 en desert combat....want daar had je dit niet.
Dan heb je mijn verhaal niet echt begrepen. Ik wens geen sterke sniper die de boel bederft, en ook geen special ops die met 99% precisie kan schieten. Nee gewoon zoals het nu is.
Schiet je van veraf? Dan moet je veel firepower hebben om snel veel schade te doen
Schiet je van dichtbij? Dan gaat het sowieso al om de power van je gun.
Dus elke klasse heeft zo zijn voordelen, shotgun van 1 meter is dodelijk in 1 shot, maar van 10 meter voel je het niet eens waaien.

De sniper is nu al heel goed in straatgevechten. Ga op een gebouw liggen (geen tank die je eraf schiet) en je kan heel goed mensen zo neermaaien. Prima, daar heb je het voordeel als sniper :)

Als ze sniper sterker maken mogen ze ook de onstabiele hand erbij invoeren. Als je toch aan het zoomen bent op 2 KM afstand, dan is een milimeter verschuiving door trillingen in je hand sterk merkbaar. Dat mogen ze dan direct bij de sniper invoeren. Dan wordt het een goktent, maar hey, 1 shot = 1 kill

[ Voor 20% gewijzigd door Stewie! op 03-07-2005 17:23 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stewie!

Stewie!

Keen must die!

Crash schreef op zondag 03 juli 2005 @ 17:07:
[...]

Overigens was dat bij Joint Ops ook zo, gelukkig hebben ze het daar na enkele patches zo aangepast dat je niet meer teveel kon zoomen en dat de snipers een spoor achterlieten (rook oid) zodat je kon zien waar die eikels zaten. Wat gebeurde er namelijk: ze gingen bij de spawnpoints in de bossen zitten waardoor je zo nooit kon zien en zij iedereen met 1 shot dood konden maken. Heerlijk is dat, niet? Dat als je net spawnt je direct een headshot krijgt en weer 20 seconden mag wachten op je volgende headshot-instant-death

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 141522

Vannacht tegen 3 uur heb ik een paar leuke uurtjes gehad. Ik had ingelogt op een ranked clanserver en ik zat met enkele members in 2 squads. Iedere specialiteit was vertegenwoordigd, ik was zelf spec ops.
We hadden 2 boten en we pakten vlag na vlag. alles was gedek,t sniper antitank assault enz.
We hadden een leuke taktiek, de assault en ik ripte een buggie of apc. Ik plakte de voorkant vol met C4.
Zodra de uav een grote spawn van mensen en tanks detecteerde ragde de assault de rijdende bombuggie midden in de spawn en ik stond op een afstand om hem op het goede moment op de blazen. De kamekaze kon direct weer spawnen bij de teamleider :) (af en toe deed ik kamekaze ook zelf, op het laaste moment eruit springen en die knop indrukken :) )
Op dat moment ging de sniper en support ons covering fire bieden zodat de rest van het team de flag kon overnemen.

Dit werkte met boten zowel als met heli's, ik heb nog niet zo'n goede teamwork avond gehad. :*)
Mag ik er nog vele meemaken :)
Afbeeldingslocatie: http://members.home.nl/sebastiaan25/screen009.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SV3NNER
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 23-06 08:50

SV3NNER

Hello..Follow Me.....OK

Ik heb net m'n Playstation2 controller aangesloten op m'n PC via superjoybox en ff controls ingesteld voor helicopter en vliegtuig in BF2 en ik moet zeggen wat vliegt dit super vergeleken met keyboard en\of muis
Ik denk dat dit goed vergelijkbaar is met een joystick.
eerst kon ik er geen bal van met vliegen schoot altijd mis craschte om de minuut en landen was er al helemaal niet bij.
maar nu met de PS2 controller gaat echt echt geweldig. :*) :*)

| Youtube |

Acties:
  • 0 Henk 'm!

wwillem schreef op zondag 03 juli 2005 @ 17:08:
[...]

Dat kan je oplossen door de kogel een snelheid te geven, bijv 600m/s (~mach 2). Net als in het echt.

Voorbeeld: Iemand staat 1200 m ver weg -> kogel doet er 2 sec over om te raken. Iedereen die loopt is dus moeilijk te raken met een sniper, maar als je stil staat ben je harstikke dood. Ook over 2 km afstand.

Zo kun je het interessant maken voor snipers, zonder de boel te verzieken.
Prima idee.....

Er is alleen 1 probleem.
in BF2 worden kogels niet al zodanig geregistreerd.
Er is gewoon een vector in een bepaalde richting, en als die raakt dan is dat "instant hit"
Dat wil niet zeggen dat je niet moet "leaden".
Dit moet namelijk wel, maar heeft te maken met de latency van clients naar server
niet met ingebouwde "bullet time"

Het echt registreren van elke afzonderlijke kogel zal niet gebeuren op korte termijn.
het geeft teveel lag.

PS: voor de mensen die denken....."ja maar ik zie toch elke afzonderlijke kogel inslaan in BF2??"
Ja dat is ook zo, maar is gewoon waar de vector een surface doorkruist.
Die vector heeft per schot een random afwijking om recoil en on-nauwkeurigheid na te bootsen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GeforceDDQ
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 22-02 12:08
Nog even dit maar wat is die vertaling lachwekkend :D Heeft het loodje gelegd ? Verdomme, sorry ?! We gaan ? He, schiet op ? Om nog maaar niet te spreken van RPV verzendt data over de aangegeven lokatie ?

Daarom speelt engels gewoon beter, dit klinkt toch niet :P ?

[ Voor 10% gewijzigd door GeforceDDQ op 03-07-2005 17:34 ]

301SQN

Acties:
  • 0 Henk 'm!

DaMorpheus schreef op zondag 03 juli 2005 @ 17:20:
[...]

Dan heb je mijn verhaal niet echt begrepen. Ik wens geen sterke sniper die de boel bederft, en ook geen special ops die met 99% precisie kan schieten. Nee gewoon zoals het nu is.
Schiet je van veraf? Dan moet je veel firepower hebben om snel veel schade te doen
Schiet je van dichtbij? Dan gaat het sowieso al om de power van je gun.
Dus elke klasse heeft zo zijn voordelen, shotgun van 1 meter is dodelijk in 1 shot, maar van 10 meter voel je het niet eens waaien.

De sniper is nu al heel goed in straatgevechten. Ga op een gebouw liggen (geen tank die je eraf schiet) en je kan heel goed mensen zo neermaaien. Prima, daar heb je het voordeel als sniper :)

Als ze sniper sterker maken mogen ze ook de onstabiele hand erbij invoeren. Als je toch aan het zoomen bent op 2 KM afstand, dan is een milimeter verschuiving door trillingen in je hand sterk merkbaar. Dat mogen ze dan direct bij de sniper invoeren. Dan wordt het een goktent, maar hey, 1 shot = 1 kill
hmmm misschien heb ik teveel de sniper al voorbeeld genomen.
Het is echter met alle classes zo en ik irriteer me daaraan.

Feit is als je iemand van grote afstand raakt, je hem wel **HEEL VAAK** moet raken in verhouding tot close range.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 141522

GeforceDDQ schreef op zondag 03 juli 2005 @ 17:33:
[...]

Nog even dit maar wat is die vertaling lachwekkend :D Heeft het loodje gelegd ? Verdomme, sorry ?! We gaan ? He, schiet op ? Om nog maaar niet te spreken van RPV verzendt data over de aangegeven lokatie ?

Daarom speelt engels gewoon beter, dit klinkt toch niet :P ?
Ik weet het :P
Ik vind het wel grappig, sterker nog ik lees de de tekstberichten niet eens. 9 van de 10 x speel ik US dus ik hoor wel wat ze zeggen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stewie!

Stewie!

Keen must die!

Anoniem: 135756 schreef op zondag 03 juli 2005 @ 17:38:
[...]

hmmm misschien heb ik teveel de sniper al voorbeeld genomen.
Het is echter met alle classes zo en ik irriteer me daaraan.

Feit is als je iemand van grote afstand raakt, je hem wel **HEEL VAAK** moet raken in verhouding tot close range.
Ja juist leuk. Dan kan je hem gaan bestormen of gewoon een granaat gooien :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kiev
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 05-05-2021
DaMorpheus schreef op zondag 03 juli 2005 @ 17:20:
[...]

Dan heb je ... 1 shot = 1 kill
Precies anders krijg je standaard gezeik van "N00b wapen dit" "N00b wapen dat" "OMFG look him with that n00bgun" en ga zo maar door.

Kijk maar es naar de AWP van Source, same shit different game.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Damian021
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 06-05 10:50
Hey Jongens,

Zoals de meeste van jullie weten had freerecordshop een actie,
je kon 3 spelen bestellen en slecht's 2 betalen, nou ik heb meegedaan aan
die actie maar me twee andere maten konden niet meer wachten
op het spel en hebben het in de winkel gekocht, nu heb ik 2 Battlefield 2
spelen over, ik ga ze Dinsdag terug sturen MAAR als iemand van jullie
nog wilt proviteren om Battlefield 2 voor slechts 37 te kopen dan kan je mij ff
bellen..

Ik woon in Rotterdam, en de spellen zijn verzegeld..

Tel: 06-33972893

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stewie!

Stewie!

Keen must die!

^^ effe naar vraag en aanbod op de frontpage. Iedereen hier heeft wel bf2

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jjwa
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 24-06 20:17

jjwa

CZ3 tentmuis

Moet zeggen dat kogel-damage verhaal mij nog wel meevalt op afstand.
Pak je het standaard assault-wapen en zet je hem op single shot, kan je er nog leuk mensen mee neerhalen op toch een aardig sniper-achtige afstand. Wat mij wel opviel als sniper: headshots zijn magisch... Raak je ze in het hoofd -> 1 hit = 1 kill. Raak je ze ergens anders, jammer, mag je nog minimaal 1 keer schieten voor diegene neer is.

Zit je ergens waar je tegenstanders veel stilstaan en je rustig kan mikken, bij spawnpoints, of wanneer ze lui vlaggen staan/liggen te verdedigen, is dus een sniper rifle leuk, maar in andere situaties vermaak ik me vaak prima met mijn assault wapen op medium-lange afstand.

Oh en het viel me op dat ik in deze game best vaak het pistooltje pak, zodra mijn hoofdwapen leeg is en de vijand dichtbij, vaak een stuk handiger dan reloaden :).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stewie!

Stewie!

Keen must die!

jjwa schreef op zondag 03 juli 2005 @ 18:04:
.

Oh en het viel me op dat ik in deze game best vaak het pistooltje pak, zodra mijn hoofdwapen leeg is en de vijand dichtbij, vaak een stuk handiger dan reloaden :).
Heel stuk handiger, en vanaf close range zeer dodelijk _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Crash
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 23:11
DaMorpheus schreef op zondag 03 juli 2005 @ 17:28:
[...]

Overigens was dat bij Joint Ops ook zo, gelukkig hebben ze het daar na enkele patches zo aangepast dat je niet meer teveel kon zoomen en dat de snipers een spoor achterlieten (rook oid) zodat je kon zien waar die eikels zaten. Wat gebeurde er namelijk: ze gingen bij de spawnpoints in de bossen zitten waardoor je zo nooit kon zien en zij iedereen met 1 shot dood konden maken. Heerlijk is dat, niet? Dat als je net spawnt je direct een headshot krijgt en weer 20 seconden mag wachten op je volgende headshot-instant-death
Ach, base rapen is in geen enkel spel leuk ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tom-my
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 21-05 16:08

Tom-my

w03iz0rz

Reageer dan niet ;)

[ Voor 128% gewijzigd door Crash op 03-07-2005 18:16 ]

"Then there was the man who drowned crossing a stream with an average depth of six inches."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Martinspire
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 25-06 11:14
waarom doen ze het niet gewoon zoals in COD, gewoon die gun een beetje heen en weer laten gaan en wel een kogel die gewoon rechtdoor gaat
cs spant echt de kroon met de onrealistische baan van een kogel (gun richting rechts, kogel naar links)
desalniettemin mis ik die snipers echt niet
btw die supportgun is trouwens ook zo scheef als het maar zijn kan, je moet echt gaan liggen wil je een kleine kans hebben goed te raken (en dan alleen nog dichtbij ook!!)

Martinspire - PC, PS4, X1

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Technicality
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 22-06 11:53

Technicality

Vliegt rechtsom...

Damian021 schreef op zondag 03 juli 2005 @ 18:00:
Hey Jongens,

Zoals de meeste van jullie weten had freerecordshop een actie,
je kon 3 spelen bestellen en slecht's 2 betalen, nou ik heb meegedaan aan
die actie maar me twee andere maten konden niet meer wachten
op het spel en hebben het in de winkel gekocht, nu heb ik 2 Battlefield 2
spelen over, ik ga ze Dinsdag terug sturen MAAR als iemand van jullie
nog wilt proviteren om Battlefield 2 voor slechts 37 te kopen dan kan je mij ff
bellen..

Ik woon in Rotterdam, en de spellen zijn verzegeld..

Tel: 06-33972893

WOEI!

ik meldt, heb je msn? (bellen is eng)

sorry, geen v&a enzo ;)

[ Voor 4% gewijzigd door Technicality op 03-07-2005 18:27 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Victor
  • Niet online
djmantri schreef op zondag 03 juli 2005 @ 18:16:
btw die supportgun is trouwens ook zo scheef als het maar zijn kan, je moet echt gaan liggen wil je een kleine kans hebben goed te raken (en dan alleen nog dichtbij ook!!)
Standaard model M249 weegt met een magazijn van 200 partonen zo'n 11kg en vuurt 725 patronen per minuut af. Denk je nu serieus dat je zoiets kunt bedienen terwijl je ermee staat en dan ook nog wat raakt? Het is een ondersteuningswapen en dient puur en alleen om denking te geven aan anderen. Als je ook daadwerkelijk iets wilt raken kun je beter voor de M16A gaan ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• harryvos
  • Laatst online: 26-06 13:41
Wat ik me afvraag zou die raking nog een beetje eerlijk zijn, als je ziet dat sommige na een uurtje of 60 25.000 punten hebben. of ik ben natuurlijk zo'n noob. of zou er veel fakers tussen zitten.

Zoals je al eerder in dit topic zag.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stewie!

Stewie!

Keen must die!

harryvos schreef op zondag 03 juli 2005 @ 19:03:
Wat ik me afvraag zou die raking nog een beetje eerlijk zijn, als je ziet dat sommige na een uurtje of 60 25.000 punten hebben. of ik ben natuurlijk zo'n noob. of zou er veel fakers tussen zitten.

Zoals je al eerder in dit topic zag.
laatste :)
416 punten per uur haal je alleen bij potjes die óf fake zijn óf zo fucked up dat ze éénmaal in de 100 jaar voorkomen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The_Scarabial
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 21:39

The_Scarabial

MTB for life!

gisteren bij kameraad gespeeld, het vervelende alleen is dat hij vaak crasht, zomaar ineens en die ingame browser suckt, hopen dat er gauw een patch komt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Spleasure
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 24-06 13:52

Spleasure

Ik hier?

Afbeeldingslocatie: http://www.xbw.nl/~jorrit/plaatjes/bf2/screen039.jpg

Kan iemand me uitleggen waarom de commander daar blijft? 4 votes gegeven van de 4 nodig? bug?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Damian021
Spleasure schreef op zondag 03 juli 2005 @ 19:17:
[afbeelding]

Kan iemand me uitleggen waarom de commander daar blijft? 4 votes gegeven van de 4 nodig? bug?
Omdat hij lui is :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Morax
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 25-06 11:05
En ook ik wil nog ff wat bitchen. Namelijk over het score systeem. Ik speel 99% van de tijd anti-tank. Vaak als je dan een voertuig raakt, dan vliegt hij in de fik en iets later ontploft hij. Het probleem is alleen, als iemand anders erop schiet voor de ontploffing, krijgt diegene de kill, en ik niet eens een assist terwijl ik er 3 raketten op heb geschoten.

Zo schoot ik 2 anti-tank raketten op een cobra, en staat deze in de fik. Een soldaat naast schiet met zijn mitrailleur 2 kogels op die heli terwijl hij in de fik staat, en hij heeft 2 kills en ik niets (niet eens een assist) :/

Dit vind ik toch wel erg gaar geregeld. Als iemand met een andere anti-tank raket die heli nou kapot maakt voor hij kapot is door de brand oke, maar als ik een voertuig in de fik zet, en iemand schiet er ook maar 1 kogel met een gewone gun ook maar 1 kogel op, en daarna ontploft hij krijgt diegene de punten, en de ander niets....

What do you mean I have no life? I am a gamer, I got millions!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Damian021
Morax schreef op zondag 03 juli 2005 @ 19:27:
En ook ik wil nog ff wat bitchen. Namelijk over het score systeem. Ik speel 99% van de tijd anti-tank. Vaak als je dan een voertuig raakt, dan vliegt hij in de fik en iets later ontploft hij. Het probleem is alleen, als iemand anders erop schiet voor de ontploffing, krijgt diegene de kill, en ik niet eens een assist terwijl ik er 3 raketten op heb geschoten.

Zo schoot ik 2 anti-tank raketten op een cobra, en staat deze in de fik. Een soldaat naast schiet met zijn mitrailleur 2 kogels op die heli terwijl hij in de fik staat, en hij heeft 2 kills en ik niets (niet eens een assist) :/

Dit vind ik toch wel erg gaar geregeld. Als iemand met een andere anti-tank raket die heli nou kapot maakt voor hij kapot is door de brand oke, maar als ik een voertuig in de fik zet, en iemand schiet er ook maar 1 kogel met een gewone gun ook maar 1 kogel op, en daarna ontploft hij krijgt diegene de punten, en de ander niets....
Tja, dat was nog erger bij BF1942, daar kreeg je helemaal geen kill assist.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 127429 schreef op zondag 03 juli 2005 @ 14:36:
[...]

Was dit op een 'ranked' server ? Zoniet maakt het naar hun score toch geen bal uit ... zou me verbaszen dat er op een ranked server zo weinig volk zit ???
Het was ranked, maar als iemand joind dan stemt hij hem meteen eruit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 134162

Ik had net een raar probleem:
Als ik me settings voor bf op medium zet dan krijg ik ong. 30 FPS.
Als ik me settings op High zet heb ik ineens 65 FPS gemiddeld 8)7

Specs: zie sig.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yonix
  • Laatst online: 23:23
Anoniem: 134162 schreef op zondag 03 juli 2005 @ 19:57:
Ik had net een raar probleem:
Als ik me settings voor bf op medium zet dan krijg ik ong. 30 FPS.
Als ik me settings op High zet heb ik ineens 65 FPS gemiddeld 8)7

Specs: zie sig.
Ik zie je probleem niet :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrDummy
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 23-06 17:24

MrDummy

Nog steeds gek op anime...

Medic wordt hier goed gebruikt. Ik lach me beuk om funny bewegingen van de slachtoffer. En daarna heli die alles plet alsof piloot wil zeggen 'NOU IS HET AFGELOPEN MET DE PRET!" :D :D :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 123536

Ik snap dat toch niet, de persoon die nu van boven staat "-=ScharfuhrerKonig=-" is al sergeant !! Maar hij valt toch wel een beetje door de mand: als je kijkt naar zijn profiel op bv http://jrm.cc/bf2stats/player.php?pid=44449228 zie je oa dat bij best round een score heeft van 2564. Hallo?! Ook zie je dat zijn 1# victim een teammate is, al 1000 keer gekilled en de persoon in kwestie is nog steeds private!! Zelfs een minder skilled player zou ondertussen al private first class zijn bij 1000 kills >:) Ik snap niet dat EA deze mensen nog laat spelen (alhoewel, is voor ea wel een gedoe om de rankings zuiver te houden .... (geld?)). Maar ik zal me maar troosten met de gedachte dat hij een noob is die als sergeant nog gekilled wordt door een private first class...

[ Voor 9% gewijzigd door Anoniem: 123536 op 03-07-2005 20:36 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pingkiller
  • Laatst online: 22:44
Het begint steeds vager te worden met mijn 15fps bug. Ik zat net commander te spelen en zat iedereen een beetje orders te geven. Op het gegeven moment had ik een fps van 15 terwijl ik het het commander scherm zat(zeg maar die kaart dus). Probleem ligt dus denk ik niet aan de grafische kaart. Maar wat het wel zou kunnen zijn?

CSS snippet om users te blokkeren: https://tweakers.net/instellingen/customcss/snippets/bekijk/2618/

Pagina: 1 ... 4 ... 11 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Illegale praktijken horen hier niet thuis.

Ook tech vragen horen hier niet thuis.