[PC] Battlefield 2 - deel IX Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 5 ... 11 Laatste
Acties:
  • 7.837 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 148405

Weet je, ik vind dit echt kl*te dat gedoe met die grafische kaart, wou ik eens een mooi spel kopen blijkt dat mijn kaart niet ondersteundt wordt :/ (geforce 44mx), ik krijg ook alleen maar een nieuwe kaart van mijn vader als ik overga wat er dus niet in zit :( . Majah, deze vakantie word het dus sparen, hoe lang duurt ie nou? 8 of 9 weken? Majah dan zal ik het geld voor een nieuwe grafische kaart wel bij elkaar hebben maar ik was vanplan eens beginnen te casemodden :(. En dan moet ik ook nog eens battlefield 2 kopen, miss dat ik hem ff leen ofzo. Had ik mijn nieuwe mx518 nog maar even niet gekocht had ik mijn grafische kaart in 6 weken :(

[ Voor 8% gewijzigd door Anoniem: 148405 op 03-07-2005 20:57 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Damian021
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 06-05 10:50
Tja das wel zuur ja.. Gewoon nog maar ff BF'42 blijven spelen, is ook leuk hoor ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JeroenNietDoen
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 13:07
Anoniem: 148405 schreef op zondag 03 juli 2005 @ 20:56:
Weet je, ik vind dit echt kl*te dat gedoe met die grafische kaart, wou ik eens een mooi spel kopen blijkt dat mijn kaart niet ondersteundt wordt :/ (geforce 44mx)
Al had de GF4 wel ondersteund geweest, met een 440MX had je 800*600 met alles low kunnen spelen. Joepie!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dr snuggles
  • Registratie: September 2000
  • Niet online
Anoniem: 148405 schreef op zondag 03 juli 2005 @ 20:56:
Weet je, ik vind dit echt kl*te dat gedoe met die grafische kaart, wou ik eens een mooi spel kopen blijkt dat mijn kaart niet ondersteundt wordt :/ (geforce 44mx), ik krijg ook alleen maar een nieuwe kaart van mijn vader als ik overga wat er dus niet in zit :( . Majah, deze vakantie word het dus sparen, hoe lang duurt ie nou? 8 of 9 weken? Majah dan zal ik het geld voor een nieuwe grafische kaart wel bij elkaar hebben maar ik was vanplan eens beginnen te casemodden :(. En dan moet ik ook nog eens battlefield 2 kopen, miss dat ik hem ff leen ofzo. Had ik mijn nieuwe mx518 nog maar even niet gekocht had ik mijn grafische kaart in 6 weken :(
Dan moet je wel heel ruk betaald krijgen :D. Zelfs als je maar 4 euro / uur krijgt heb je binnen een week hard doorwerken (40 uur in de tuinbouw oid) een mooie kaart. Maar succes met werken :).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 138723

Eerst zoeken, dan vragen

[ Voor 91% gewijzigd door Anoniem: 12316 op 03-07-2005 21:48 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mr. Detonator
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 26-06 18:47
''zucht''...... [rml][ PC] Battlefield 2 - deel IX[/rml]

[ Voor 62% gewijzigd door Anoniem: 12316 op 03-07-2005 21:48 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sjod
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 26-06 20:08

Sjod

Ik ben goed luisterend

Weet iemand of het mogelijk is je playername te veranderen zonder dat je score naar de knoppe gaat?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Crusader
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 25-06 14:39

Crusader

Arc Nature

Sjod schreef op zondag 03 juli 2005 @ 21:48:
Weet iemand of het mogelijk is je playername te veranderen zonder dat je score naar de knoppe gaat?
Ik heb al wat fora afgestruind maar steeds kwam het antwoord dat het niet mogelijk is.

If it ain't broken, play with it till it breaks.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Morax
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 25-06 11:05
Wat me wel opvalt is dat bij hen de revives altijd in 1 keer lukken, terwijl ik er soms wel 4 keer voor nodig heb ofzo :/

What do you mean I have no life? I am a gamer, I got millions!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jjwa
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 24-06 20:17

jjwa

CZ3 tentmuis

Morax schreef op zondag 03 juli 2005 @ 22:24:
[...]

Wat me wel opvalt is dat bij hen de revives altijd in 1 keer lukken, terwijl ik er soms wel 4 keer voor nodig heb ofzo :/
Tip: revive eens terwijl je naast ze gebukt zit en een beetje netjes op ze mikt, ipv staand!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pred87
  • Registratie: Februari 2005
  • Laatst online: 25-06 14:13
Anoniem: 135756 schreef op zondag 03 juli 2005 @ 17:38:
[...]

hmmm misschien heb ik teveel de sniper al voorbeeld genomen.
Het is echter met alle classes zo en ik irriteer me daaraan.

Feit is als je iemand van grote afstand raakt, je hem wel **HEEL VAAK** moet raken in verhouding tot close range.
ik heb hier dus helemaal geen last van. speel bijna alleen maar assault en sta er soms van te kijken hoe makkelijk ik mensen omleg van een redelijk grote afstand. zelfs met het pistool kan ik van een aardig grote afstand mensen killen met 2 of 3 schoten :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The_Scarabial
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 26-06 21:39

The_Scarabial

MTB for life!

wwillem schreef op zondag 03 juli 2005 @ 21:24:
[...]

Dan moet je wel heel ruk betaald krijgen :D. Zelfs als je maar 4 euro / uur krijgt heb je binnen een week hard doorwerken (40 uur in de tuinbouw oid) een mooie kaart. Maar succes met werken :).
2 weken werken heb je een beste kaart

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dr snuggles
  • Niet online
Volgens mij snap ik de gewone fighter nu ook :P

Afbeeldingslocatie: http://www.xs4all.nl/~tuinder/bf2_klein.png

1x dood door teamkill. 3x doordat ik tegen de tegenstander was aangevlogen :D. We hadden vooral in het begin een goede squadleader (BigTarget13 was dat). Hij gaf targets en ik lekker slopen. Alleen op het vliegdekschip heb ik expres niet gesloopt, beetje lame om daar te gaan killen. Ik kreeg alleen wel een beetje medelijden met sommige tegenstanders die zo vaak dood gingen.

[ Voor 43% gewijzigd door dr snuggles op 03-07-2005 23:05 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Raegin
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 26-06 22:46
wwillem schreef op zondag 03 juli 2005 @ 22:58:
Volgens mij snap ik de gewone fighter nu ook :P

[afbeelding]

1x dood door teamkill. 3x doordat ik tegen de tegenstander was aangevlogen :D. We hadden vooral in het begin een goede squadleader (BigTarget13 was dat). Hij gaf targets en ik lekker slopen. Alleen op het vliegdekschip heb ik expres niet gesloopt, beetje lame om daar te gaan killen. Ik kreeg alleen wel een beetje medelijden met sommige tegenstanders die zo vaak dood gingen.
Kijk je begint het te leren, de fighter ruled gewoon ;)
Ik heb wel is dat mensen zeggen dat ik geen skill heb en alleen maar kan vliegen. Maar goed, moeten ze zelf weten. de ene ronde vlieg ik en de andere ronde weer niet.

edit: hoeveel tickets had die server wel niet? :P

[ Voor 4% gewijzigd door Raegin op 03-07-2005 23:14 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dr snuggles
  • Niet online
b00m schreef op zondag 03 juli 2005 @ 23:13:
[...]

Kijk je begint het te leren, de fighter ruled gewoon ;)
Ik heb wel is dat mensen zeggen dat ik geen skill heb en alleen maar kan vliegen. Maar goed, moeten ze zelf weten. de ene ronde vlieg ik en de andere ronde weer niet.

edit: hoeveel tickets had die server wel niet? :P
400 tickets oid, maar ik heb er eerlijk gezegd niet echt op gelet. Die mensen die zeggen dat jij alleen maar goed kan vliegen kunnen waarschijnlijk zelf niet vliegen (hebben geen joystick). Pech voor ze, maar met een handige piloot en een goede commander & squatleader heb je al snel de overhand.

Je moet trouwens geen squadleader zijn in het vliegtuig, dat beviel mij niet echt :P.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Victor
  • Registratie: November 2003
  • Niet online
* Victor heeft vandaag de ranked servers ontdekt

Liet ze eerst altijd links liggen omdat ze toch vol zaten, maar wil nu toch ook wel het een en ander unlocken. Vandaag denk ik een uur of 3, 4 zitten spelen en ben nu net Private First Class. Heerlijk gespeeld op een Franse server op de map Strike at Karkand. Als medic tussen het artillerievuur rennen om neergeschoten teammates weer op de been te helpen. Werkelijk prachtig. En nu krijg ik er nog wat voor terug ook, nog even door healen/reviven/killen en ik kan een nieuw wapen unlocken. Krijgt Dr. Death een hele nieuwe betekenis >:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Capa
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 25-06 15:42
Ik wil ook kunnen spelen!!! :P
En jah ik heb het spel wel, maar ik heb (helaas) geen last van CTD maar een soort van BSOD...
Het is geen windows BSOD, maar een van BF zelf ofzo. Na een mapload, of gewoon 5 minuten spelen gaat me hele pc op z'n bek. Enige wat ik dan kan doen is resetten.
Ik heb al andere drivers geprobeerd, van 5.1 naar 5.6 (Ati 9800 XT) en weer terug naar 5.1 Omega drivers. Hier heb ik er nog niets over gelezen, iemand anders er last van?
Ik heb de game sinds release, maar hooguit 15 minuten achter elkaar kunnen spelen. Met de demo had ik er geen last van.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 26235

Topicstarter
Capa schreef op zondag 03 juli 2005 @ 23:28:
Ik wil ook kunnen spelen!!! :P
En jah ik heb het spel wel, maar ik heb (helaas) geen last van CTD maar een soort van BSOD...
Het is geen windows BSOD, maar een van BF zelf ofzo. Na een mapload, of gewoon 5 minuten spelen gaat me hele pc op z'n bek. Enige wat ik dan kan doen is resetten.
Ik heb al andere drivers geprobeerd, van 5.1 naar 5.6 (Ati 9800 XT) en weer terug naar 5.1 Omega drivers. Hier heb ik er nog niets over gelezen, iemand anders er last van?
Ik heb de game sinds release, maar hooguit 15 minuten achter elkaar kunnen spelen. Met de demo had ik er geen last van.
Spielerij - Problemen & Vragen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Robbertz236
  • Laatst online: 15-02-2021
Slechte vraag:

Weet iemand nog een server waar ze alleen de map Strike at Karland spelen? Aangezien dat de beste map is voor snelle punten en heel veel fun!

Iemand ip of een servernaam?

[ Voor 8% gewijzigd door Robbertz236 op 03-07-2005 23:45 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SyS_ErroR
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 19:14
King_Louie schreef op zondag 03 juli 2005 @ 23:26:
* SyS_ErroR heeft vandaag de ranked servers ontdekt

Liet ze eerst altijd links liggen omdat ze toch vol zaten, maar wil nu toch ook wel het een en ander unlocken. Vandaag denk ik een uur of 3, 4 zitten spelen en ben nu net Private First Class. Heerlijk gespeeld op een Franse server op de map Strike at Karkand. Als medic tussen het artillerievuur rennen om neergeschoten teammates weer op de been te helpen. Werkelijk prachtig. En nu krijg ik er nog wat voor terug ook, nog even door healen/reviven/killen en ik kan een nieuw wapen unlocken. Krijgt Dr. Death een hele nieuwe betekenis >:)
Ik vraag me af hoe jij na zo'n 3 a 4 uur spelen al > 500 punten weet te halen, op de 1 of andere manier gaat dat bij mij gewoon ontzettend traag (terwijl ik altijd wel 1 van de besten op een server ben.....)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• R-B
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 19:53

R-B

Blokkert

SyS_ErroR schreef op zondag 03 juli 2005 @ 23:48:
[...]

Ik vraag me af hoe jij na zo'n 3 a 4 uur spelen al > 500 punten weet te halen, op de 1 of andere manier gaat dat bij mij gewoon ontzettend traag (terwijl ik altijd wel 1 van de besten op een server ben.....)
ik had ook na 1 dag (5/6 uur spelen) 500 punten gehaald hoor.. Morgen weer poging doen om dan richting de 1200 punten te stampen :)

| NL | 2.2k Wp (ZW) | MHI SRC/SRK35ZS-W2 & ME MXZ-2F42+AP20+AP25 | MT E 5.12KWh V151+CT003 V114 | Home Assistant |

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 134870

Kan je btw, de vliegdekschip vernietigen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SyS_ErroR
Vraag me dan toch af hoe jullie dat aanpakken, als ik na een ronde 20 / 25 punten heb ben ik tevreden :)..

misschien zuig ik gewoon in BF2, vind van mezelf dat ik toch geen slechte gamer ben ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• R-B

R-B

Blokkert

SyS_ErroR schreef op zondag 03 juli 2005 @ 23:52:
Vraag me dan toch af hoe jullie dat aanpakken, als ik na een ronde 20 / 25 punten heb ben ik tevreden :)..

misschien zuig ik gewoon in BF2, vind van mezelf dat ik toch geen slechte gamer ben ;)
goede ronde voor mij max 60 punten.. slechte ronde heb ik 20 ofzo.. iig. Speel het vaker.. En leer de mappen beter kennen. Dan gaat alles stuk lekkerder :D

| NL | 2.2k Wp (ZW) | MHI SRC/SRK35ZS-W2 & ME MXZ-2F42+AP20+AP25 | MT E 5.12KWh V151+CT003 V114 | Home Assistant |

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stewie!
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 00:24

Stewie!

Keen must die!

SyS_ErroR schreef op zondag 03 juli 2005 @ 23:48:
[...]

gewoon medic worden. Die halen altijd 3 tot 4x zoveel punten als de rest

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SyS_ErroR
Oke, vaker spelen & medic zijn.. (ik ben meestal al medic, maar toch ;))

Ik hoop dat t lukt, heb nu in totaal een uurtje of 8 gespeeld, en dan maar 300 punten schiet niet op...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RocketKoen
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 26-06 21:30
SyS_ErroR schreef op maandag 04 juli 2005 @ 00:00:
Oke, vaker spelen & medic zijn.. (ik ben meestal al medic, maar toch ;))

Ik hoop dat t lukt, heb nu in totaal een uurtje of 8 gespeeld, en dan maar 300 punten schiet niet op...
ik had lance corp. na 10 uur spelen....
als je elke ronde maar 20 punten ofzo haalt duurt het lang ja :/

TheS4ndm4n#1919

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Victor
  • Niet online
DaMorpheus schreef op zondag 03 juli 2005 @ 23:56:
[...]

gewoon medic worden. Die halen altijd 3 tot 4x zoveel punten als de rest
Het is niet zomaar medic zijn. Het is met gevaar voor eigen leven tussen artilleriebarrages, spervuur en granaatexplosies door sprinten op weg naar een gewonde strijdmakker om deze weer op de been te helpen. Zonder blikken of blozen mensen beter maken terwijl je een vol magazijn op je geleegd krijgt. Het is niet zomaar een vak. Het is een roeping!

Ja, ik speel dus echt medic omdat ik het leuk vind om anderen te reviven en healen, met name in situaties waar alle andere infanterie er vandoor rent. Die punten zullen me gestolen worden, hoewel ik meestal wel in de top 10 sta dankzij mijn heldendaden :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Robbertz236
RocketKoen schreef op maandag 04 juli 2005 @ 00:30:
[...]

ik had lance corp. na 10 uur spelen....
als je elke ronde maar 20 punten ofzo haalt duurt het lang ja :/
Vindt het ook belachelijk dat de volgende rank zo ver weg is! 10.500 punten! Hoe lang duurt dat wel niet? :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ADMK
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 06-05-2022
Robbertz schreef op maandag 04 juli 2005 @ 00:32:
[...]

Vindt het ook belachelijk dat de volgende rank zo ver weg is! 10.500 punten! Hoe lang duurt dat wel niet? :(
slim van ea ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 85748

vertel mij nu eens hoe het kan dat ik een heel magazijn op iemand leegschiet (goed gemikt) en als hij zich omdraaid mij met een keer de trekker overhalen neerschiet :( :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrDummy
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 23-06 17:24

MrDummy

Nog steeds gek op anime...

Anoniem: 85748 schreef op maandag 04 juli 2005 @ 00:34:
vertel mij nu eens hoe het kan dat ik een heel magazijn op iemand leegschiet (goed gemikt) en als hij zich omdraaid mij met een keer de trekker overhalen neerschiet :( :(
Als het een ondersteuningsgeweer is (die met groot kogelvoorraad) dan is het een wapen die niet goed kan mikken. Ik weet dat als je blijft vuren, je wapen steeds meer uitslaat en dus onnauwkeuriger wordt. (je kruis wordt wijder) Hierdoor beschadig je de enemy weinig.

Geweer van spec ops blijft nog wel nauwkeurig en kan dus vaker iemand neerschieten terwijl ie bezig is me neer te schieten.

Ik vuur nooit met muisknop ingedrukt als maniac. Dan ben je minder nauwkeurig. Altijd pompend vuren (dus korte doses afvuren of single fire) dan heb je hoogste nauwkeurigheid.
Is maar goed om te weten dat je dus niet knop ingedrukt moet houden... ;)
Dit is geen Quake, maar bijna realistische spel....!!!

[ Voor 4% gewijzigd door MrDummy op 04-07-2005 00:43 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RocketKoen
Robbertz schreef op maandag 04 juli 2005 @ 00:32:
[...]

3 uurtjes als je cheat :/

kijk maar naar de nummers 1 en 2 in BFHQ
25000 punten, en dan 271 knifekills ofzo op zn naam staan :
en zn beste score in 1 ronde is 2518.... ya right

btw, hij haalt zn punten vooral met de blackhawk.
hij heeft 39 uur in "transport" gezeten, en zo 4010 kills gemaakt(

[ Voor 7% gewijzigd door RocketKoen op 04-07-2005 01:12 ]

TheS4ndm4n#1919

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Type-R
  • Registratie: Oktober 2000
  • Nu online

Type-R

One Minute Shakin

ff voor de zekerheid:

Als ik het spel in NL koop - heb ik dan wel de mogelijkheid om het in Engels te spelen/installeren?
Ik wil no-way in het nederlands te spelen :{

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bezulba
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 15:16

Bezulba

Formerly known as Eendje

weet iemand wat de beste plek is om een tank/apc te raken met een anti tank rocket? word er een beetje moe van dat een tank er 4-5 nodig heeft.. moet efficienter kunnen :P

blup

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Morax
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 25-06 11:05
Ammie schreef op maandag 04 juli 2005 @ 01:17:
ff voor de zekerheid:

Als ik het spel in NL koop - heb ik dan wel de mogelijkheid om het in Engels te spelen/installeren?
Ik wil no-way in het nederlands te spelen :{
Jups, ik heb meteen vanaf het begin Engels geïnstalleerd :)

What do you mean I have no life? I am a gamer, I got millions!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stewie!
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 00:24

Stewie!

Keen must die!

King_Louie schreef op maandag 04 juli 2005 @ 00:31:
[...]

Het is niet zomaar medic zijn. Het is met gevaar voor eigen leven tussen artilleriebarrages, spervuur en granaatexplosies door sprinten op weg naar een gewonde strijdmakker om deze weer op de been te helpen. Zonder blikken of blozen mensen beter maken terwijl je een vol magazijn op je geleegd krijgt. Het is niet zomaar een vak. Het is een roeping!

Ja, ik speel dus echt medic omdat ik het leuk vind om anderen te reviven en healen, met name in situaties waar alle andere infanterie er vandoor rent. Die punten zullen me gestolen worden, hoewel ik meestal wel in de top 10 sta dankzij mijn heldendaden :P
Jep, dat is het leukste. Medic in bijvoorbeeld een vliegtuig is ook nutteloos 8)7
Maar het gemak waarmee je punten krijgt is wat oneerlijk verdeeld, helaas :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 141190

Zijn er al websites waar alles medals, ribbons en awards opstaan. Nu heb ik zelf al:

Goud
Zilver
Brons

+ 13 badges en 3 ribbons.

Maar zou dus ook graag de rest willen zien :D.

.:EDIT:.

Nu vind ik toevallig een website :D. Weet niet of ie al in de topic start staat maar is misshien wel handig.

http://www.planetbattlefield.com/bf2/game/awards/ (onderin staan de druk knoppen naar de plaatjes)

[ Voor 38% gewijzigd door Anoniem: 141190 op 04-07-2005 01:36 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SyS_ErroR
Zo, avondje gespeeld, gaat nu gelukkig wat beter als voorheen (lees: ik begin de maps te kennen, word dus efficienter..)

Gedisconnect, ff kijken bij BFHQ, blijkt het dat ik 499 punten heb..... hmmz, naja, morgen dan EINDELIJK van Private af.. :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 123536

negeer deze post

[ Voor 87% gewijzigd door Anoniem: 123536 op 04-07-2005 02:09 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 141190

Hebben jullie ook last van hetgeen dat het spel even na het eind van de rond/map voor het overschakelen van een nieuwe map blijft hangen? En dus op een gegeven moment begint te laden naar de nieuwe map.

Ik wel en en vindt dit erg irritant want het maakt me laadt tijd weer langer :(. En omdat ik een AMD4000+ heb wil ik toch lekker snel in de game zitten. Heeft iemand hier misschien een oplossing voor?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 107573

De patch die aankomende week uitkomt zou het een en ander op gaan lossen, waaronder ook de crashes wat ik heb begrepen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BaT
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 00:34

BaT

Anoniem: 134870 schreef op zondag 03 juli 2005 @ 23:52:
Kan je btw, de vliegdekschip vernietigen?
Neen ;(

Creative Director - Connec2

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 134870

Jammer.. Met bf 1942 kon dat wel..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JeroenNietDoen
Robbertz schreef op zondag 03 juli 2005 @ 23:44:
Slechte vraag:

Weet iemand nog een server waar ze alleen de map Strike at Karland spelen? Aangezien dat de beste map is voor snelle punten en heel veel fun!

Iemand ip of een servernaam?
Zou ik ook wel willen weten. Ik vind alleen Mashtuur City, Karkand, Wetlands en Oman leuk. Kubra dam en al die valley maps zijn echt veelste groot gewoon.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DukeN
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 26-06 10:04

DukeN

ook @ www.leeralles.nl

Volgende weekend ga ik naar Drome (lan party). Weet iemand toevallig of ik dan met mijn online account ook offline kan spelen? Lijkt mij namelijk van niet :-( . Ik ben namelijk druk bezig de 1000 punten te halen zodat ik een andere gun erbij hebt op de lan. Maar als ik niet met me online account kan speler heb ik hier ook weer weinig aan. :(

Dus kan ik met me online account, offline spelen en me stats behouden?

Duken.nl meer dan downloaden | Leeralles.nl - Een waffeltastische plek

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phyxion
  • Registratie: April 2004
  • Niet online

Phyxion

_/-\o_

Wat vinden jullie nou het allerbeste wpn wat je kan unlocken?
Zelf zit ik te denken aan het Assault wpn, omdat ik dat meestal ben, maar als dat net zo'n geval is als van de USMC, waar ik totaal niet mee kan schieten, hoef ik hem niet...

'You like a gay cowboy and you look like a gay terrorist.' - James May

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Topicstarter
Je stats worden online bewaard dacht ik.

Heeft waarschijnlijk nu als nadeel dat je unlocks niet kunt gebruiken offline (weet ik overigens niet zeker maar ga er maar vanuit dat het niet mogelijk is). Maar de grote voordelen zijn weer wel dat je met dat account in principe overal ter wereld kunt gebruiken (ook bij reinstall van bf2 dat er gegevens verloren kunnen gaan) en het is redelijk veilig tegen cheaten (redelijk omdat 100% nooit zeker kan zijn als het met nullen en enen gebeurd :P ) :)

//edit: in de primaguide staat dacht ik een overzicht met alle wapens (inclusief de unlocks) en op het eerste gezicht hebben de unlock wapens geen voordelen, ik zou eerder zeggen een heel klein beetje meer nadeel zelfs t.o.v. de standaard guns.

Wel jammer eigenlijk, ze zouden dit unlock systeem misschien een stapje verder kunnen doorvoeren door bijv. ranked servers bepaalde eisen aan kwalificaties mee te geven zodat "n00bs" met de std guns geen nadelen hebben t.o.v. de "pro's" met de (dan veel betere) unlock guns. Maar goed er moet ook nog een BF3 komen :+

//edit2: doe overigens eens een search in de bf2 folder op *.swf (flash files dus).
zitten nog wat dummy files in ter ontwerp ooit gok ik. Open met je webbrowser ofzo bijv. main.swf bij het schermpje login gewoon op login clicken zie je o.a. clan HQ etc, jammer dat ze hier niet mee hebben doorgezet. menu.swf is er ook nog en wel meer.

Afbeeldingslocatie: http://lighteye.whyz.nl/temp/bf2_main.png

[ Voor 67% gewijzigd door Anoniem: 26235 op 04-07-2005 08:27 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JeroenNietDoen
FnF schreef op maandag 04 juli 2005 @ 08:10:
Wat vinden jullie nou het allerbeste wpn wat je kan unlocken?
Zelf zit ik te denken aan het Assault wpn, omdat ik dat meestal ben, maar als dat net zo'n geval is als van de USMC, waar ik totaal niet mee kan schieten, hoef ik hem niet...
Ik ga meestal assault omdat ik zo goed ben met die grenadelaunchers, die zit niet op de G3 dus ik zie ook het nut niet in van dat wapen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phyxion
  • Niet online

Phyxion

_/-\o_

Anoniem: 26235 schreef op maandag 04 juli 2005 @ 08:12:
Je stats worden online bewaard dacht ik.

Heeft waarschijnlijk nu als nadeel dat je unlocks niet kunt gebruiken offline (weet ik overigens niet zeker maar ga er maar vanuit dat het niet mogelijk is). Maar de grote voordelen zijn weer wel dat je met dat account in principe overal ter wereld kunt gebruiken (ook bij reinstall van bf2 dat er gegevens verloren kunnen gaan) en het is redelijk veilig tegen cheaten (redelijk omdat 100% nooit zeker kan zijn als het met nullen en enen gebeurd :P ) :)

//edit: in de primaguide staat dacht ik een overzicht met alle wapens (inclusief de unlocks) en op het eerste gezicht hebben de unlock wapens geen voordelen, ik zou eerder zeggen een heel klein beetje meer nadeel zelfs t.o.v. de standaard guns.

Wel jammer eigenlijk, ze zouden dit unlock systeem misschien een stapje verder kunnen doorvoeren door bijv. ranked servers bepaalde eisen aan kwalificaties mee te geven zodat "n00bs" met de std guns geen nadelen hebben t.o.v. de "pro's" met de (dan veel betere) unlock guns. Maar goed er moet ook nog een BF3 komen :+

//edit2: doe overigens eens een search in de bf2 folder op *.swf (flash files dus).
zitten nog wat dummy files in ter ontwerp ooit gok ik. Open met je webbrowser ofzo bijv. main.swf bij het schermpje login gewoon op login clicken zie je o.a. clan HQ etc, jammer dat ze hier niet mee hebben doorgezet. menu.swf is er ook nog en wel meer.

[afbeelding]
Het enige probleem is, is dat ik de Primaguide niet heb :P

Maar wat vinden jullie dan het beste unlockwpn? Char maakt me weinig uit, maar speel liever geen Anti-Tank, en sniper geweer hoef ik ook niet :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RocketKoen
unlock wapens:
Spec ops: schijnt best goed wapen te zijn, hoewel je geen laser sight meer hebt.
Assault: nutteloos wapen omdat hij geen nade launcher heeft.
Sniper: nutteloze class.....
AT: met je MP5 raak je niks, met deze shotgun kun je tenminste iemand killen als ie dichtbij is.
Medic: unlock wapen is bijna net zo goed als de USMC spec ops gun.
Support: geen idee eigenlijk
Engineer: weer een shotgun, maar nu een betere. als je engineer leuk vind moet je deze pakken

TheS4ndm4n#1919

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Topicstarter
FnF schreef op maandag 04 juli 2005 @ 08:30:
[...]

Het enige probleem is, is dat ik de Primaguide niet heb :P

Maar wat vinden jullie dan het beste unlockwpn? Char maakt me weinig uit, maar speel liever geen Anti-Tank, en sniper geweer hoef ik ook niet :P
Afbeeldingslocatie: http://lighteye.whyz.nl/temp/bf2_wapens_2.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dikki dik
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 12-07-2020
ik denk die van de assault klasse als ik af en toe zie hoe krachtig dat ding is...(zelfde trouwens als bij de ak101). Het is Iig het is G3, daar moet je maar ff naar zoeken.

Battlefield 2 stats - Specs PC - X360 Gamertag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dikki dik
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 12-07-2020
Anoniem: 141190 schreef op maandag 04 juli 2005 @ 02:50:
Hebben jullie ook last van hetgeen dat het spel even na het eind van de rond/map voor het overschakelen van een nieuwe map blijft hangen? En dus op een gegeven moment begint te laden naar de nieuwe map.

Ik wel en en vindt dit erg irritant want het maakt me laadt tijd weer langer :(. En omdat ik een AMD4000+ heb wil ik toch lekker snel in de game zitten. Heeft iemand hier misschien een oplossing voor?
jah das een kleine bug, waarschijnlijk zie je tijdens het laadscherm ook niet de gegevens van de vorige ronde.

Battlefield 2 stats - Specs PC - X360 Gamertag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JeroenNietDoen
dikki dik schreef op maandag 04 juli 2005 @ 08:42:
[...]

jah das een kleine bug, waarschijnlijk zie je tijdens het laadscherm ook niet de gegevens van de vorige ronde.
Ja idd die stats missen dan, erg irritant.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Victor
  • Niet online
DaMorpheus schreef op maandag 04 juli 2005 @ 01:30:
[...]

Jep, dat is het leukste. Medic in bijvoorbeeld een vliegtuig is ook nutteloos 8)7
Ik speel sowieso het liefst Strike at Karkand, meest intense map als je het mij vraagt. Zeker op een 64 slot server. En aangezien ik toch het liefst als infanterie speel laat ik meestal de voertuigen staan. Wel prettig om vervolgens niet compleet machteloos te staan omdat alle anderen wel met tanks en jeeps rondcrossen.
Maar het gemak waarmee je punten krijgt is wat oneerlijk verdeeld, helaas :/
Aan de andere kant, in BF1942 kon je om een medic schreeuwen wat je wilde maar daar was er maar een enkeling die hier gehoor aan gaf. Nu als je wordt neergeschoten staat er 5 man om je heen om je te helpen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Blacksnak
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 07-07-2024
Kaap schreef op maandag 04 juli 2005 @ 08:55:
[...]
Ja idd die stats missen dan, erg irritant.
Dat vind ik ook, eerst verschenen ze altijd correct bij mij. Nu de laatste paar dagen zie ik er geen ene keer meer, schermen zijn telkens netjes leeg en elke waarde is opgevuld met de hatelijke melding "N/A"

Voor die paar keer dat ik eens tussen die lijstjes sta wil ik me ook wel effectief zien staan ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phyxion
  • Niet online

Phyxion

_/-\o_

RocketKoen schreef op maandag 04 juli 2005 @ 08:36:
unlock wapens:
Spec ops: schijnt best goed wapen te zijn, hoewel je geen laser sight meer hebt.
AT: met je MP5 raak je niks, met deze shotgun kun je tenminste iemand killen als ie dichtbij is.
Engineer: weer een shotgun, maar nu een betere. als je engineer leuk vind moet je deze pakken
Oke, thnx!
* Phyxion gaat dit even bookmarken :)
En deze ook :)
Ik zie trouwens dat het wpn van Support er ook zeer leuk uitziet :)

En engineer speel ik weinig, wegens weinig toegevoegde waarde :)
dikki dik schreef op maandag 04 juli 2005 @ 08:39:
ik denk die van de assault klasse als ik af en toe zie hoe krachtig dat ding is...(zelfde trouwens als bij de ak101). Het is Iig het is G3, daar moet je maar ff naar zoeken.
Thnx!

Ik zit over deze wpns te twijfelen nu:
(G3)
G36C
L85A1
MK3A1
PKM

Vooral de PKM heeft zeer hoger damage lijkt het :) Is dat trouwens een shotgun oid? Want dan valt ie af ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JeroenNietDoen
Nee PKM is een machinegeweer. Is de unlock van de supportclass dus.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DukeN

DukeN

ook @ www.leeralles.nl

Wat is Deviation voor iets? 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nicket84
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 25-02 23:00
Wat zijn jullie ervaringen kwa instellingen en performance?

Ik speel het op mijn laptop:
1.6 Centrino (zelfde als P4 3.2Ghz)
ATI Radeon mobile 9700
512MB DDR

Maar de settings staan auto op low, en resu op 800x600

Terwijl ik halflife2 bijna alles op high heb en op 1280x800 (widescreen) speel....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DukeN

DukeN

ook @ www.leeralles.nl

nicket84 schreef op maandag 04 juli 2005 @ 09:53:
Wat zijn jullie ervaringen kwa instellingen en performance?

Ik speel het op mijn laptop:
1.6 Centrino (zelfde als P4 3.2Ghz)
ATI Radeon mobile 9700
512MB DDR

Maar de settings staan auto op low, en resu op 800x600

Terwijl ik halflife2 bijna alles op high heb en op 1280x800 (widescreen) speel....
P4 2,4
756 DDR @ 266
Radeon 9500 Pro 128 mb

1024x786
Alles behalve effects op MID. (AA off)

60 Fps. Draait werkelijk als een trein
_/-\o_ Radeon 9500 pro _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DeathTrail
  • Laatst online: 23-06 15:26

DeathTrail

BYD Seal Excellence AWD

DukeN schreef op maandag 04 juli 2005 @ 09:50:
Wat is Deviation voor iets? 8)7
Deviation = afwijking

M.a.w. als je een kogel hebt afgevuurd, word de afwijking iets groter door de terugslag van je gun. (je crosshair word iets groter)

BYD Seal Excellence AWD | Dell G16 7630 | Intel Core i9-13900HX | NVIDIA GeForce RTX 4070

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phyxion
  • Niet online

Phyxion

_/-\o_

Kaap schreef op maandag 04 juli 2005 @ 09:45:
Nee PKM is een machinegeweer. Is de unlock van de supportclass dus.
Hm, misschien dat ik die dan wel ga unlocken, ziet er zeer netjes uit, en weinig afwijking :)

//EDIT:
Krijg je ook punten als je ppl van ammo voorziet?

[ Voor 11% gewijzigd door Phyxion op 04-07-2005 10:01 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nicket84
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 25-02 23:00
DukeN schreef op maandag 04 juli 2005 @ 09:56:
[...]

P4 2,4
756 DDR @ 266
Radeon 9500 Pro 128 mb

1024x786
Alles behalve effects op MID. (AA off)

60 Fps. Draait werkelijk als een trein
_/-\o_ Radeon 9500 pro _/-\o_
hmmm vreemd.... Hoe kan je de FPS weergeven?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DeathTrail
  • Laatst online: 23-06 15:26

DeathTrail

BYD Seal Excellence AWD

nicket84 schreef op maandag 04 juli 2005 @ 10:05:
[...]

renderer.drawfps 1

(staat overigens gewoon in de startpost)

BYD Seal Excellence AWD | Dell G16 7630 | Intel Core i9-13900HX | NVIDIA GeForce RTX 4070

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Basti504
  • Registratie: Februari 2005
  • Laatst online: 15:59

Basti504

Niet de enige, wel de echte.

FnF schreef op maandag 04 juli 2005 @ 10:00:
[...]

Hm, misschien dat ik die dan wel ga unlocken, ziet er zeer netjes uit, en weinig afwijking :)

//EDIT:
Krijg je ook punten als je ppl van ammo voorziet?
Ja, je kunt er zelfs een badge voor krijgen :P

Afbeeldingslocatie: http://www.planetbattlefield.com/bf2/game/awards/medals/awrd_1191819_1_big.jpg

The Basic Resupply Badge is awarded to support personnel on the basis of proven skill in the area of ammo resupply.

[ Voor 26% gewijzigd door Basti504 op 04-07-2005 10:09 . Reden: foto erbij ]

...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DukeN

DukeN

ook @ www.leeralles.nl

nicket84 schreef op maandag 04 juli 2005 @ 10:05:
[...]

Ik vind het zelf ook vreemd. Draaide normaal op low, en 800x600. Dit omdat het standaard stond en het dan perfect draaide. Na die BF2 tweakguide alles nagelopen en kwam tot verbasing dat hij dus ook perfect draait op 1024x786 alles behalve effects op MID. (AA off)! Tja de radeon 9500 pro is gewoon een aparte kaart 8)

[ Voor 6% gewijzigd door DukeN op 04-07-2005 10:09 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 117053

RocketKoen schreef op maandag 04 juli 2005 @ 08:36:
unlock wapens:
Assault: Beste wapen in het spel.
Sniper: 1 van de belangrijkste classes in het spel. 1 Sniper kan 2 tot 3 vlaggen houden. Een sniper is een vereisde in elk team. Wie het tegendeel beweerd moet het spel leren spelen.
AT: Sterkste class in het spel met de standaard mp5. Op long range kun je elke vijand of voetuig uitschakelen met je racketten werper. De mp5 is op middel en korte afstand perfect.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phyxion
  • Niet online

Phyxion

_/-\o_

Basti504 schreef op maandag 04 juli 2005 @ 10:07:
[...]

Ja, je kunt er zelfs een badge voor krijgen :P

[afbeelding]

The Basic Resupply Badge is awarded to support personnel on the basis of proven skill in the area of ammo resupply.
Oke, thnx, ga die eens ff proberen dan :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JeroenNietDoen
Krijg je ook een award als je een scheet laat :+ Je krijgt bijna voor alles wel een reward.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 135756

King_Louie schreef op zondag 03 juli 2005 @ 18:31:
[...]

Standaard model M249 weegt met een magazijn van 200 partonen zo'n 11kg en vuurt 725 patronen per minuut af. Denk je nu serieus dat je zoiets kunt bedienen terwijl je ermee staat en dan ook nog wat raakt? Het is een ondersteuningswapen en dient puur en alleen om denking te geven aan anderen. Als je ook daadwerkelijk iets wilt raken kun je beter voor de M16A gaan ;)
DIe M249 sproeit gewoon enorm.
Ik speel erg vaak support, is mijn favoriete class, en wat erg helpt is kleine rondjes draaien met je crosshair langs je doel. (als je doel namelijk precies in het midden is sproeit het merendeel er dus langs) uiteraard speekt het voorzich dat je altijd ligt als je dat ding schiet he...want staand of geknield raak je helemaal niets.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 117053 schreef op maandag 04 juli 2005 @ 10:11:
[...]

Assault: Beste wapen in het spel.
Sniper: 1 van de belangrijkste classes in het spel. 1 Sniper kan 2 tot 3 vlaggen houden. Een sniper is een vereisde in elk team. Wie het tegendeel beweerd moet het spel leren spelen.
AT: Sterkste class in het spel met de standaard mp5. Op long range kun je elke vijand of voetuig uitschakelen met je racketten werper. De mp5 is op middel en korte afstand perfect.
sorry hoor maar ik vind die mp5 dus geen kont raken.
ik zal wel scheef zijn dan :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ebayzo
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 17-10-2022

Ebayzo

hij/hem

Net eindelijk even mijn Microsoft Sidewinder aangesloten...wat een verschil _/-\o_ Vliegtuigen en helikopter vliegen gaat nu echt easy!

Default blanke hetero

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shuriken
  • Registratie: November 1999
  • Laatst online: 25-06 18:52

Shuriken

Life is all about priorities

Area schreef op zondag 03 juli 2005 @ 17:56:
[...]

Precies anders krijg je standaard gezeik van "N00b wapen dit" "N00b wapen dat" "OMFG look him with that n00bgun" en ga zo maar door.

Kijk maar es naar de AWP van Source, same shit different game.
Ik heb de M95 unlocked. En als je een HS maakt is dat 1 hit=1 kill. Echter het is wel wat lastiger vanwege het feit dat een kogel niet in een rechte lijn gaat. Op grote afstand moet je dus corrigeren.

Op hele lange afstand is het enorm lastig schieten. Niet ingezoomed zie je geen inslag van de kogel. En omdat de M95 bolt action is, zoomed ie bij het herladen uit zodat je ook dan niet kan zien waar de kogel in slaat.

Wat ik trouwens wel debiel vind is dat de dmg van een M24 net zo hoog is als van een M95. Een M24 heeft een .308 caliber en een M95 .50.... |:(

[ Voor 12% gewijzigd door Shuriken op 04-07-2005 10:40 ]

I rather have a bottle in front of me, then a frontal lobotomie

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phyxion
  • Niet online

Phyxion

_/-\o_

Nog even een vraagje over de PKM, heeft die alleen burstmode? Of kan je ook gewoon met 1 bullet tegelijk schieten?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• YozY
  • Registratie: Januari 2003
  • Niet online

YozY

X

DukeN schreef op maandag 04 juli 2005 @ 10:08:
[...]

Ik vind het zelf ook vreemd. Draaide normaal op low, en 800x600. Dit omdat het standaard stond en het dan perfect draaide. Na die BF2 tweakguide alles nagelopen en kwam tot verbasing dat hij dus ook perfect draait op 1024x786 alles behalve effects op MID. (AA off)! Tja de radeon 9500 pro is gewoon een aparte kaart 8)
heh ik heb ook een radeon 9500 pro (en 1 GB ram)
ik draai op 1280x1024 (TFT) alles behalve effects op MID, 2x AA en view range @ 95%
fps rond de 30-40 dus speelbaar :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

EbAyzo schreef op maandag 04 juli 2005 @ 10:34:
Net eindelijk even mijn Microsoft Sidewinder aangesloten...wat een verschil _/-\o_ Vliegtuigen en helikopter vliegen gaat nu echt easy!
Dat il ik ook doen. echter die van mij heeft een gameport aansluiting en ik heb geen geluidskaart in mijn deze machine......iemand idee?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phyxion
  • Niet online

Phyxion

_/-\o_

Anoniem: 135756 schreef op maandag 04 juli 2005 @ 10:48:
[...]

Dat il ik ook doen. echter die van mij heeft een gameport aansluiting en ik heb geen geluidskaart in mijn deze machine......iemand idee?
1 met USB kopen, of een Gameport PCI Kaartje kopen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DukeN

DukeN

ook @ www.leeralles.nl

YozY schreef op maandag 04 juli 2005 @ 10:45:
[...]

heh ik heb ook een radeon 9500 pro (en 1 GB ram)
ik draai op 1280x1024 (TFT) alles behalve effects op MID, 2x AA en view range @ 95%
fps rond de 30-40 dus speelbaar :)
Op 1280??? Die 9500 pro... Heil die kaart! _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Spleasure
  • Laatst online: 24-06 13:52

Spleasure

Ik hier?

Anoniem: 135756 schreef op maandag 04 juli 2005 @ 10:27:
[...]

sorry hoor maar ik vind die mp5 dus geen kont raken.
ik zal wel scheef zijn dan :P
Het codewoord voor mij voor de submachineguns bij de AT class is springen. Zeker tegen de M16, die alleen een burstmode heeft, maak je veel meer kans als je veel springt en je magazijn op ze leegt. Moet je niet meerdere vijanden tegelijk treffen. Beetje oefenen met headshots maken met je pistool kan ook helpen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Ik heb de M95 unlocked. En als je een HS maakt is dat 1 hit=1 kill. Echter het is wel wat lastiger vanwege het feit dat een kogel niet in een rechte lijn gaat. Op grote afstand moet je dus corrigeren.
De "Kogel" gaat wel in 1 rechte lijn. je moet leaden vanwege de lag/latency.
zwaartekracht/wind (zijn enige redenen dat een kogel niet in een rechte lijn gaat) hebben geen invloed of wat voor andere "physic" dan ook, de kogel zelf wordt namelijk niet geregistreerd en bestaat niet als zodanig in BF2.

Uiteraard neemt dat niet weg dat physics zonder fysieke kogel (als zijnde: een los object) wel na zijn te bootsen. De reden waarom dit niet gebeurd is -denk ik- de latency. Je moet namelijk ook al compenseren voor de latency, als je dan ook nog eens rekening moet houden met wind, zwaartekracht en "bullet time" ipv "instant hit" dan wordt het een heel lastig verhaal voor de speler.
Op hele lange afstand is het enorm lastig schieten. Niet ingezoomed zie je geen inslag van de kogel. En omdat de M95 bolt action is, zoomed ie bij het herladen uit zodat je ook dan niet kan zien waar de kogel in slaat.
Probeer eens de muisknop ingedrukt te houden na een schot.
Wat ik trouwens wel debiel vind is dat de dmg van een M24 net zo hoog is als van een M95. Een M24 heeft een .308 caliber en een M95 .50.... |:(
Die indruk krijg ik ook. idd vrij debiel

Als ik nog wat mag toevoegen c.q. bitchen: Een CROSSHAIR heet niet voor niks CROSSHAIR met de nadruk op HAIR. het lijnenkruis op de sniper is nou niet echt een haarlijntje te noemen, godver wat een dikke lijnen. in bf1942/desert combat was het WEL goed gedaan !

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JeroenNietDoen
Mjah in real life wordt een Barret M95 of de A85 ook niet gebruikt tegen personen maar tegen voertuigen. Je kan namelijk met zon barret een moterblok van een hummer slopen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Kaap schreef op maandag 04 juli 2005 @ 11:09:
Mjah in real life wordt een Barret M95 of de A85 ook niet gebruikt tegen personen maar tegen voertuigen. Je kan namelijk met zon barret een moterblok van een hummer slopen.
Zie pagina 15
Klopt. je schiet iemand ermee doormidden. het ding is in de golf oorlog gebruikt om
SCUD lanceer inrichtingen onklaar mee te maken. ik bedoel maar. (over het algemeen dus niet gebruikt op personeel)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 128025

Ja als je dan 1 ventje er mee raakt vol op het lichaam ligt hij meteen een paar meter verderop in 2 stukken, dus zou het toch we l1 shot 1 kill moeten zijn maar ja!
Strike at Karkand ruled - Kubra Dam zuigt! ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 127429

Kaap schreef op maandag 04 juli 2005 @ 10:19:
Krijg je ook een award als je een scheet laat :+ Je krijgt bijna voor alles wel een reward.
Ja, die voor 'basic ground defence' :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Albinoraptor
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 16:21
Anoniem: 128025 schreef op maandag 04 juli 2005 @ 11:21:
[...]

Ja als je dan 1 ventje er mee raakt vol op het lichaam ligt hij meteen een paar meter verderop in 2 stukken, dus zou het toch we l1 shot 1 kill moeten zijn maar ja!
Zou er wel leuk uitzien, maar als dat het geval zou zijn zuo denk ik iedereen sniper zijn. :)
En Strike at Karkand is vind ik idd beste map in spel. Vind sowieso de stedenlijke mappen leuker dan de grote open mappen.Ben je zo afhankelijk van voertuigen.

Zijn de stats ook weer zo sloom bij jullie? Soms echt binnen 5 min maar ben nu alweer meer dan 24 uur aan het wachten op mijn extra verworven punten. :/

[ Voor 12% gewijzigd door Albinoraptor op 04-07-2005 12:06 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 128025

Stats wisselen enorm in bijwerk snelheid.
Vraag me echt af of EA nog wat gaat doen aan die losers die nu zoveel punten al hebben door eigenlijk te "cheaten". Met 3 clanmembers op 1 server lekker je stats opwerken is niet echt cool en hoop dat EA nog ingrijpt! :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• iH8
  • Laatst online: 17-06-2024

iH8

Anoniem: 135756 schreef op maandag 04 juli 2005 @ 11:07:
zwaartekracht/wind (zijn enige redenen dat een kogel niet in een rechte lijn gaat) hebben geen invloed of wat voor andere "physic" dan ook, de kogel zelf wordt namelijk niet geregistreerd en bestaat niet als zodanig in BF2.

Uiteraard neemt dat niet weg dat physics zonder fysieke kogel (als zijnde: een los object) wel na zijn te bootsen. De reden waarom dit niet gebeurd is -denk ik- de latency. Je moet namelijk ook al compenseren voor de latency, als je dan ook nog eens rekening moet houden met wind, zwaartekracht en "bullet time" ipv "instant hit" dan wordt het een heel lastig verhaal voor de speler.
eerste nuttig post over bulletbehaviour die ik gelezen heb hier. _/-\o_

Aunt bunny is coming to get me!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Spleasure
  • Laatst online: 24-06 13:52

Spleasure

Ik hier?

Anoniem: 128025 schreef op maandag 04 juli 2005 @ 12:13:
Stats wisselen enorm in bijwerk snelheid.
Vraag me echt af of EA nog wat gaat doen aan die losers die nu zoveel punten al hebben door eigenlijk te "cheaten". Met 3 clanmembers op 1 server lekker je stats opwerken is niet echt cool en hoop dat EA nog ingrijpt! :(
Imo mogen ranked servers geen passwords hebben, iets wat je nu wel ziet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phyxion
  • Niet online

Phyxion

_/-\o_

Anoniem: 128025 schreef op maandag 04 juli 2005 @ 11:21:
[...]

Beide rulen hard :) En Zatar Wetlands ruled ook :)
Verder vind ik de map met steden nog steeds een van de leukste mappen :9

offtopic:
1900e post _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rac-On
  • Niet online
Spleasure schreef op maandag 04 juli 2005 @ 12:26:
[...]

Imo mogen ranked servers geen passwords hebben, iets wat je nu wel ziet.
kwestie van een votekick beginnen tegen iedereen die de server in komt....

doet niet aan icons, usertitels of signatures

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Robbertz236
Dat is niet waar! US Marine Counter Snipers gebruiken ze ook tegen vijandelijke (menselijke) doelen. Niet omdat de kogel zo'n kracht of damage heeft, maar vanwege de verre afstand! Met een M24 is targets schieten op 1100 meter mogelijk, met de M95, zeker targets op 2500 meter! Dat betekent dat de sniper in kale gebieden nog verder van zijn doelwit kan gaan zitten! (dat schieten op aantal meters ligt niet aan het wapen, maar aan de schieter ;))

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shuriken
  • Registratie: November 1999
  • Laatst online: 25-06 18:52

Shuriken

Life is all about priorities

Anoniem: 135756 schreef op maandag 04 juli 2005 @ 11:07:
[...]

[...]
Probeer eens de muisknop ingedrukt te houden na een schot.
[...]

Die indruk krijg ik ook. idd vrij debiel

Als ik nog wat mag toevoegen c.q. bitchen: Een CROSSHAIR heet niet voor niks CROSSHAIR met de nadruk op HAIR. het lijnenkruis op de sniper is nou niet echt een haarlijntje te noemen, godver wat een dikke lijnen. in bf1942/desert combat was het WEL goed gedaan !
Dat je moet leaden dat lijkt me duidelijk. Maar ik heb het over de kogelbaan. Ik krijg op langere afstand alleen een HS als ik boven de persoon mik.
Hier hebben we het helaas over een spel. Je kan met de M95 wel een heli piloot uitschakelen. Maar een Hummer stil leggen kan je vergeten ;) (oh btw het is toch een M85?)
Robbertz schreef op maandag 04 juli 2005 @ 12:34:
[...]

Dat is niet waar! US Marine Counter Snipers gebruiken ze ook tegen vijandelijke (menselijke) doelen. Niet omdat de kogel zo'n kracht of damage heeft, maar vanwege de verre afstand! Met een M24 is targets schieten op 1100 meter mogelijk, met de M95, zeker targets op 2500 meter! Dat betekent dat de sniper in kale gebieden nog verder van zijn doelwit kan gaan zitten! (dat schieten op aantal meters ligt niet aan het wapen, maar aan de schieter ;))
Inderdaad. Volgens de specs is M24 Range 1000 mtr en M95 1800 mtr. Maar dat hangt natuurlijk ook van het soort gebruikte ammo en ervaring van de schutter af. Ik zag dat Canadeze snipers in Afganistan idd over de 2500 mtr schoten.

[ Voor 22% gewijzigd door Shuriken op 04-07-2005 12:49 ]

I rather have a bottle in front of me, then a frontal lobotomie

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bezulba
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 15:16

Bezulba

Formerly known as Eendje

eendje schreef op maandag 04 juli 2005 @ 01:19:
weet iemand wat de beste plek is om een tank/apc te raken met een anti tank rocket? word er een beetje moe van dat een tank er 4-5 nodig heeft.. moet efficienter kunnen :P
niemand?

blup

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RocketKoen
tussen de turret en het frame zit een gleuf, daar raken is 1 hit 1 kill.

andere goede targets zijn de achterkant, bovenkant turret en de zijkanten

TheS4ndm4n#1919

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• R-B

R-B

Blokkert

Hmmz handig als ik dit weet. Aangezien ik veel anti-tank mannetjes ben :D

Ah, staat net hierboven dus. Bedankt! :D

[ Voor 12% gewijzigd door R-B op 04-07-2005 12:52 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MAX3400
  • Laatst online: 16-06 13:21

MAX3400

XBL: OctagonQontrol

Battlefielders,

aangezien ik weer eens te laat ben om mezelf te melden bij de games-zaken, kan ik op dit moment nergens met BF2 te koop vinden (omgeving Amsterdam/Zoetermeer). Ja, bij de Intertoys of FRS voor dik €50.- maar dat is me iets te gortig. Iemand nog een tip/zaak waar het spel nu nog te koop is?

Mijn advertenties!!! | Mijn antwoorden zijn vaak niet snowflake-proof

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• R-B

R-B

Blokkert

MAX3400 schreef op maandag 04 juli 2005 @ 12:52:
Battlefielders,

aangezien ik weer eens te laat ben om mezelf te melden bij de games-zaken, kan ik op dit moment nergens met BF2 te koop vinden (omgeving Amsterdam/Zoetermeer). Ja, bij de Intertoys of FRS voor dik €50.- maar dat is me iets te gortig. Iemand nog een tip/zaak waar het spel nu nog te koop is?
GCshop

[ Voor 3% gewijzigd door R-B op 04-07-2005 12:54 ]

Pagina: 1 ... 5 ... 11 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Illegale praktijken horen hier niet thuis.

Ook tech vragen horen hier niet thuis.