Ik heb de M95 unlocked. En als je een HS maakt is dat 1 hit=1 kill. Echter het is wel wat lastiger vanwege het feit dat een kogel niet in een rechte lijn gaat. Op grote afstand moet je dus corrigeren.
De "Kogel" gaat wel in 1 rechte lijn. je moet leaden vanwege de lag/latency.
zwaartekracht/wind (zijn enige redenen dat een kogel niet in een rechte lijn gaat) hebben geen invloed of wat voor andere "physic" dan ook, de kogel zelf wordt namelijk niet geregistreerd en bestaat niet als zodanig in BF2.
Uiteraard neemt dat niet weg dat physics zonder fysieke kogel (als zijnde: een los object) wel na zijn te bootsen. De reden waarom dit niet gebeurd is -denk ik- de latency. Je moet namelijk ook al compenseren voor de latency, als je dan ook nog eens rekening moet houden met wind, zwaartekracht en "bullet time" ipv "instant hit" dan wordt het een heel lastig verhaal voor de speler.
Op hele lange afstand is het enorm lastig schieten. Niet ingezoomed zie je geen inslag van de kogel. En omdat de M95 bolt action is, zoomed ie bij het herladen uit zodat je ook dan niet kan zien waar de kogel in slaat.
Probeer eens de muisknop ingedrukt te houden na een schot.
Wat ik trouwens wel debiel vind is dat de dmg van een M24 net zo hoog is als van een M95. Een M24 heeft een .308 caliber en een M95 .50....

Die indruk krijg ik ook. idd vrij debiel
Als ik nog wat mag toevoegen c.q. bitchen: Een CROSSHAIR heet niet voor niks CROSSHAIR met de nadruk op HAIR. het lijnenkruis op de sniper is nou niet echt een haarlijntje te noemen, godver wat een dikke lijnen. in bf1942/desert combat was het WEL goed gedaan !