[PC] Battlefield 2 - deel IX Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 3 ... 11 Laatste
Acties:
  • 7.833 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 119615

Twhomp schreef op vrijdag 01 juli 2005 @ 11:28:
[...]

Kwestie van je server goed instellen. Tzt komt op mijn server dus gewoon autopunish en gooi ik de punishwaarde omlaag en stel een autokick in. Dat had ik ook zo op de BF:DC server gedaan en werkte perfect.

Als mensen mogen kiezen namelijk, kiezen ze toch bijna altijd voor punish. Die frustratie haal je op bovenstaande manier lekker weg.
Dan heb je me toch echt niet goed begrepen:

Als je iets niet moet doen is het dat, want: nu is het zo dat als iemand met hun straaljager tegen jouw helicopter aanknalt, JIJ de teamkill krijgt ... terwijl dit echt andersom zou moeten zijn aangezien zij een veel grotere snelheid en wendbaarheid hebben.

En reken er maar op dat ze je ALTIJD punishen, want zo zijn die gastjes wel... ze durven niet de schuld op zich te nemen ofzo, zijn ze te laf voor.

Samengevat: het probleem is niet opzettelijke teamkillers (want die worden toch wel gepunished), maar het standaard punishen van mensen die echt niets misdaan hebben!

[ Voor 5% gewijzigd door Anoniem: 119615 op 01-07-2005 22:31 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Database freak
  • Registratie: Oktober 1999
  • Laatst online: 03-06 01:02
FYI: BF2 @ 2560x1600: 30ACD.

Afbeeldingslocatie: http://img271.imageshack.us/img271/9886/bf225690x160019to.th.jpg

Afbeeldingslocatie: http://img271.imageshack.us/img271/264/bf225690x160021jv.th.jpg

Het ziet er echt prachtig uit zo scherp is alles (het jpg formaat vernagelt dit enig sinds maar 12mb grote .bmp's slikte imageshack niet), het is alleen niet goed speelbaar meer in (zelfs) solo mode. Ik speel op een 6800 GTO Dell (6800 non-ultra) en een 1.9ghz Opteron. Voor iedereen die een 7800 GTX of 7800 GTX SLI onzin vind: het is een benodigdheid om BF2 op hoge resoluties te spelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Snippertje
  • Registratie: December 2004
  • Laatst online: 17:21

Snippertje

Light up your life

Eerst zoeken, dan pas vragen :)

[ Voor 85% gewijzigd door Anoniem: 12316 op 01-07-2005 23:32 ]

Discord kanaal: https://discord.gg/X3CqdTKd

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 62696

Dan heb je me toch echt niet goed begrepen:

Als je iets niet moet doen is het dat, want: nu is het zo dat als iemand met hun straaljager tegen jouw helicopter aanknalt, JIJ de teamkill krijgt ... terwijl dit echt andersom zou moeten zijn aangezien zij een veel grotere snelheid en wendbaarheid hebben.

En reken er maar op dat ze je ALTIJD punishen, want zo zijn die gastjes wel... ze durven niet de schuld op zich te nemen ofzo, zijn ze te laf voor.

Samengevat: het probleem is niet opzettelijke teamkillers (want die worden toch wel gepunished), maar het standaard punishen van mensen die echt niets misdaan hebben!
Helemaal gelijk zo had ik er vandaag ook weer een paar.
Ik had een Blackhawk gejat en toen vloog er een straaljager tegen me aan.
die gast helemaal door het lint, stupid dit, fucking dat (je kent het wel :O )
Dus ik zeg jij vliegt tegen mij aan, zegt hij "you are flying in the wrong chopper" 8)7

Natuurlijk ook nog een paar mensen die voor je voertuig springen en niet weten hoe snel ze op pagedown moeten drukken. :r
Ik had ook dat iemand me neerschoot maar het was gewoon duidelijk dat het niet expres was, die gast zegt sorry, dan is het toch niet moeilijk om iemand te vergeven.
Maar ik lijk een van de weinige te zijn. ;(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JJ Le Funk
  • Registratie: Januari 2004
  • Niet online
is er nog een vette tweakers server up? het stikt van de high pings en andere crappy servers...

~

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SpitfireNL
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 13:12
MrJayMan schreef op vrijdag 01 juli 2005 @ 23:00:
is er nog een vette tweakers server up? het stikt van de high pings en andere crappy servers...
Op de EA Europe Official servers heb je bijna nooit last van lag!
Probeer het maar eens, je zult zien dat ze lekker spelen hoor. ;)

- Mijn PC -

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Taenadar
  • Laatst online: 24-06 22:42
@database freak hoeveel fps had je bij die instellingen ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Widow
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 27-05 13:01
Anoniem: 62696 schreef op vrijdag 01 juli 2005 @ 22:47:
[...]

Helemaal gelijk zo had ik er vandaag ook weer een paar.
Ik had een Blackhawk gejat en toen vloog er een straaljager tegen me aan.
die gast helemaal door het lint, stupid dit, fucking dat (je kent het wel :O )
Dus ik zeg jij vliegt tegen mij aan, zegt hij "you are flying in the wrong chopper" 8)7

Natuurlijk ook nog een paar mensen die voor je voertuig springen en niet weten hoe snel ze op pagedown moeten drukken. :r
Ik had ook dat iemand me neerschoot maar het was gewoon duidelijk dat het niet expres was, die gast zegt sorry, dan is het toch niet moeilijk om iemand te vergeven.
Maar ik lijk een van de weinige te zijn. ;(
Ik ken het inderdaad ja. Gisteren parachute er iemand voor mijn karretje, die punishde meteen. Ik punish eigenlijk nooit, soms artyt een commander mij wel eens weg maar dat is dan jammer.

Ik werd ook n keer overreden door een teammate op de vlucht, toen vroeg ik hem waar hij zijn license had gehaalt, zei ie terug dat ie em op de loterij had gewonnen. Die mensen snappen mijn humor wel n beetje en dan punish ik ze ook niet.

maar OMFG wat is deze game verslavend zeg! Ik wist wel hoe leuk online gamen was,. ik deed het soms op LANs of VPNs omdat ik nooit de echte versie had. maar wat is het uberstoer om met 64 man in een level elkaar af te slachten 8) het is maar goed dat ik vakantie heb komende tijd :P

Niets is zo permanent als een tijdelijke oplossing.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Spleasure
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 24-06 13:52

Spleasure

Ik hier?

Ik werd ook n keer overreden door een teammate op de vlucht, toen vroeg ik hem waar hij zijn license had gehaalt, zei ie terug dat ie em op de loterij had gewonnen. Die mensen snappen mijn humor wel n beetje en dan punish ik ze ook niet.
Het hangt er bij mij ook een beetje vanaf of ze sorry zeggen of niet ....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• m0nk
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 16:25

m0nk

16-09-2003 15.15

net met een franse dude hele tijd in de heli gezeten, damn wat kon hij vliegen, ik voorin met die missiles en machine gun.. dan is zo'n spel extra gaaf

13-05-2016 15:00 | 08-11-2017 8:30 | 25-11-2024 13:47

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JJ Le Funk
  • Niet online
Spitfire_V5 schreef op vrijdag 01 juli 2005 @ 23:09:
[...]

Op de EA Europe Official servers heb je bijna nooit last van lag!
Probeer het maar eens, je zult zien dat ze lekker spelen hoor. ;)
die ranked servers probeer ik niet meer. kom er niet doorheen. fulltime bezet lijkt het wel.
net weer een waar ik wel op kon joinen: bleek het een australische server te zijn. ik werd al gebanned voordat ik het spel in kwam. ik hoop dat die patch er snel komt want ik word echt moedeloos dat ik 100x gedisconnect wordt en uiteindelijk met een mega laggy server genoegen moet nemen.

nag nag, ik weet het ;)

~

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SV3NNER
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 23-06 08:50

SV3NNER

Hello..Follow Me.....OK

MrJayMan schreef op vrijdag 01 juli 2005 @ 23:22:
[...]

die ranked servers probeer ik niet meer. kom er niet doorheen. fulltime bezet lijkt het wel.
net weer een waar ik wel op kon joinen: bleek het een australische server te zijn. ik werd al gebanned voordat ik het spel in kwam. ik hoop dat die patch er snel komt want ik word echt moedeloos dat ik 100x gedisconnect wordt en uiteindelijk met een mega laggy server genoegen moet nemen.

nag nag, ik weet het ;)
Ranked selecteren.
Not Full selecteren.
en op ping selecteren meestal wel zo'n 25 of meer servers waar je in kan met een lage ping
meestal staat er wel 16/16 of 32/32 of 64/64 lijken vol maar is niet altijd zo gewoon een paar keer proberen.

| Youtube |

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 111816

Spleasure schreef op vrijdag 01 juli 2005 @ 23:20:
[...]

Ja. Daarom SPAM ik onderhand ook de hele server onder met Sorry commands en type ik SORRY met caps in. Krijg je toch zo'n kinderachtige punish om je oren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jeehaa
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 23-06 17:23
Spleasure schreef op vrijdag 01 juli 2005 @ 23:20:
[...]

ach op die official servers zitten veel gigantische mongloïde personen die, als je weg wilt vliegen in je vliegtuig, expres voor je gaan staan zodat je ze teamkillt. dan punishen ze je ook meteen en daalt je score met rasse schreden.

                           

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• OfferedPoet
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 27-01 12:36
Kheb een (dom) vraagje, ben er nog niet zeker van, maar hiet komt ie: Ik heb bijv. 200 punten, maar als ik nou voor een game nou es -8 sta ofzo, wordt het dan 192 punten?, dus kan je punten ook zakken? Alvast Bedankt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JohnnyV76
  • Laatst online: 19:16
jeehaa schreef op zaterdag 02 juli 2005 @ 00:16:
[...]

ach op die official servers zitten veel gigantische mongloïde personen die, als je weg wilt vliegen in je vliegtuig, expres voor je gaan staan zodat je ze teamkillt. dan punishen ze je ook meteen en daalt je score met rasse schreden.
Zelfde ervaring hier... als ik echt zie dat het per ongeluk gaat dan punish ik ook niet maar als iemand echt heel stom doet (als ik "nee" blijf roepen en wegren waarna ze achter me aan komen om alsnog te killen) dan punish ik ook wel. En moet zeggen... als ik de hele tijd gepunished wordt voor mensen die voor je APC lopen dan krijg ik ook de neiging om gewoon standaard te punishen. Wel jammer dit.

Maar wat zijn mensen ook dom soms zeg. Is er 1 echte uitgang van de basis (dat zwembad bij gulf of oman) en je wil weg met je APC dan staan er 2 gastjes in de uitgang een beetje te niksen en ik wil er langs maar ze reageren niet. dan schiet ik altijd 1 of 2 schoten voor de boeg zeg maar maar nee hoor. En als je dan denk een gaatje te zien om er langs te rijden dan TK je ze toch....een van de frustraties in dit verder toch zo mooie spel.

Wise men speak because they have something to say; Fools because they have to say something

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 8514

Database freak schreef op vrijdag 01 juli 2005 @ 22:40:
FYI: BF2 @ 2560x1600: 30ACD.

[afbeelding]

[afbeelding]

Het ziet er echt prachtig uit zo scherp is alles (het jpg formaat vernagelt dit enig sinds maar 12mb grote .bmp's slikte imageshack niet), het is alleen niet goed speelbaar meer in (zelfs) solo mode. Ik speel op een 6800 GTO Dell (6800 non-ultra) en een 1.9ghz Opteron. Voor iedereen die een 7800 GTX of 7800 GTX SLI onzin vind: het is een benodigdheid om BF2 op hoge resoluties te spelen.
Zo goed vind ik het er nog niet uitzien. Ik zie nog steeds kartels...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Crusader
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 25-06 14:39

Crusader

Arc Nature

Soms gooit een medic een health pack voor me neer, of zie ik her en der andere supplies liggen.
Alleen is het me nog nooit gelukt om dat op te pakken, hoe doe je dat?
Gevoelsmatig zeg ik "loop er gewoon overheen of gebruik de use button" maar geen van beide opties heeft resultaat...

If it ain't broken, play with it till it breaks.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Database freak
  • Registratie: Oktober 1999
  • Laatst online: 03-06 01:02
Anoniem: 8514 schreef op zaterdag 02 juli 2005 @ 00:43:
[...]

Zo goed vind ik het er nog niet uitzien. Ik zie nog steeds kartels...
Komt omdat AA niet aanstaat, dan wordt het echt een slide-show. Om BF2 op 2560x1600 met 2x AA te kunnen draaien heb ik waarschijnlijk een heel zware kaart nodig, kan best dat een 7800 GTX dat niet trekt en ik of op de 7800 Ultra of de dual 7800 GTX versie van Asus moet wachten, mijn K8N-DL heeft geen twee PCI-E sloten :( . Dacht bij aanschaf nog dat SLI overdreven was. Dat idee is met deze nieuwe generatie games achterhaald.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrDummy
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 23-06 17:24

MrDummy

Nog steeds gek op anime...

Crusader schreef op zaterdag 02 juli 2005 @ 01:06:
Soms gooit een medic een health pack voor me neer, of zie ik her en der andere supplies liggen.
Alleen is het me nog nooit gelukt om dat op te pakken, hoe doe je dat?
Gevoelsmatig zeg ik "loop er gewoon overheen of gebruik de use button" maar geen van beide opties heeft resultaat...
Je loopt idd gewoon overheen. Maar als je kerngezond bent, dan kun je ze niet oppakken.
Dat geldt ook als je geen tekort hebt aan munitie. Dan gebeurt er niks.

Over teamkilling gesproken, ik zou iig niet leuk vinden als anderen me dwingen tk te doen.
Ik speel steeds op 1 van de Nederlandse servers zodat ik weinig last hebt van idiote mensen.

Op buitenlandse servers zou ik niet weten of het daar goed gaat.
En op ranked servers bestaat er grote kans op misbruik. Ze proberen anderen omlaag te halen met gedwongen tk's, omdat je anders niet verder kan. Op normale servers is misbruik weinig nut, want er gebeurt verder niets mee. Daar word je iets vaker met rust gelaten.

Vanzelfsprekend kill je wel es teamgenoten IN DE HITTE VAN DE STRIJD. Zoiets heb je ook in werkelijkheid. Zeker rond vlaggen waar veel mensen elkaar strijden. Dat neem ik niet kwalijk.
Het zou leuk zijn als er een serverlijst komt van servers die minder idiote spelers bevat en waar sfeer en eerlijkheid dus goed aanwezig is. Ik weet niet of ik al paar gotters tegenkom. Mijn nick MrDummy is ook in de spel aanwezig. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• harryvos
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 13:41
Ik heb net voor het eerst iemand gepunished, was dan ook wel de meest lompe teamkill ooit, ik kom aanrijden met me tank met zijn 2e maar wat bleek die brug wat vernietigd. dus die kerel stapt uit en ik dacht mooi die gaat die brug repareren. nee wat doet hij blaast me op, hij had ondertussen c4 naast me neer gegooid.

Voor de rest doe ik niet mee aan die ongein, hadden ze er van mij wel uit mogen laten.
en gelijk 4 punten eraf is wel erg drastisch.

[ Voor 14% gewijzigd door harryvos op 02-07-2005 02:38 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JustAnotherDev
  • Laatst online: 25-06 23:25
Ik speel het nu ook een tijdje en vermaakt me zeker wel
Van 10 `s avonds tot 8 uur `s ochtend :+
Alleen waar ik me aan irriteer is aan als je echt lekker zit te spelen
veel kills, je staat bovenaan. Je team is aan het winnen.
Knalt de server eruit de laatste paar seconden of tijdens het horen van het overwinnings deuntje
|:( ik bedoel als je weet dat je server instabiel is oid dan maak je er toch geen ranked server van
Of is dit een van de vele ik-knal-er-uit-zonder-enige-reden-bug

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DeNB3rt
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 28-04 20:05
Grrr, klere spel :(
Net heel de dag zitten zoeken om het audio probleem op te lossen,zag ik op tweakguides staan dat ik es moest kijken in de readme file, staat men creative 24 bit live bij non suported cards :s
kan nu toch niet zo moeilijk zijn, de audio werkt perfect, juist de radio commands laggen?

Er moet hier toch wel een mod voor zijn?
weet iemand raad, zou heeel welkom zijn ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 124441

Hey, misschien is het al gevraagd, maar ik heb het niet gezien :

Hoe unlock je wapens ? ik ben net gepromote naar Private First Class.
En ik dacht dat je per promotie een wapen kon unlocken, maar ik heb geen idee of dat zo is ? en zo ja waar dat dan moet ?

iemand die hier een antwoord op heeft ? :)

iig bedankt voor het antwoord

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RocketKoen
  • Registratie: December 2001
  • Nu online
Anoniem: 124441 schreef op zaterdag 02 juli 2005 @ 04:34:
Hey, misschien is het al gevraagd, maar ik heb het niet gezien :

Hoe unlock je wapens ? ik ben net gepromote naar Private First Class.
En ik dacht dat je per promotie een wapen kon unlocken, maar ik heb geen idee of dat zo is ? en zo ja waar dat dan moet ?

iemand die hier een antwoord op heeft ? :)

iig bedankt voor het antwoord
Is pas 20x gepost hoor..
krijg je bij 2e pas

TheS4ndm4n#1919

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RocketKoen
  • Nu online
hmm, dit is wel een aparte post waard....
Zie net dat ATC voor BF2 uit is.

download: http://www.foolishentertainment.com/index.asp?p=4&s=1
Features include:
• Extremely easy too use. Create detailed tactics within minutes.
• A wide selection of tools to create tactics with.
• Great overview images of the 11 official maps in Battlefield 2.
• Connect with up to 16 team mates on a dedicated or listen server.
• Add your own custom made pictures with the Custom Map Wizard
• Create and manage squads before heading to the Battlefield
• Download and use, completely free!

TheS4ndm4n#1919

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 91868

Er zijn maar weinig mensen die iets aan een mededeling als deze hebben.

[ Voor 69% gewijzigd door Anoniem: 12316 op 02-07-2005 12:31 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• OzBoz
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 16-06 17:07

OzBoz

.:.H.:.I.:.P.:.

Chooman schreef op zaterdag 02 juli 2005 @ 02:49:
Ik speel het nu ook een tijdje en vermaakt me zeker wel
Van 10 `s avonds tot 8 uur `s ochtend :+
... Knalt de server eruit de laatste paar seconden of tijdens het horen van het overwinnings deuntje
|:(
Om 3:00 (tijd waar de server staat) rebooten de EA servers in ieder geval :)

My Fizion | My 3D prints | LinkedIn

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phyxion
  • Registratie: April 2004
  • Niet online

Phyxion

_/-\o_

m0nk schreef op vrijdag 01 juli 2005 @ 23:21:
net met een franse dude hele tijd in de heli gezeten, damn wat kon hij vliegen, ik voorin met die missiles en machine gun.. dan is zo'n spel extra gaaf
Ik kreeg ook een keer te horen dat ik goed in heli's kon vliegen :Y) , 1 heel potje gespeeld in 1 heli zonder kapot te gaan, en enorm hoge score :) We zaten er eerst met zn 2en in, later met zn 3en.
Ene aan de ene kant in de machinegun, en de andere later in de andere machinegun. En maar spawns capturen, en ppl neermaaien, wat een teamwork :Y)
Chuckiej schreef op zaterdag 02 juli 2005 @ 00:18:
Kheb een (dom) vraagje, ben er nog niet zeker van, maar hiet komt ie: Ik heb bijv. 200 punten, maar als ik nou voor een game nou es -8 sta ofzo, wordt het dan 192 punten?, dus kan je punten ook zakken? Alvast Bedankt
Als je verliest, worden dat er -8 punten dacht ik, als je wint worden dat er -16 punten :)

'You like a gay cowboy and you look like a gay terrorist.' - James May

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Copyman
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 23-06 20:52

Copyman

Dode muis

Dat ATC voor Battlefield 2 ziet er wel nice uit! Ik heb het nog niet helemaal uitgeprobeerd, maar heb wel ff een impressie in elkaar geknutseld (500kb):

Afbeeldingslocatie: http://members.home.nl/copyman/got/bf2-atc.gif

:)

Zeer belangrijke informatie: Inventaris

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 8514

Hoe kan ik het geunlockte wapen gebruiken online?? Ik ben nu Lance Corporal en heb een assault wapen unlockt..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 119615

Anoniem: 8514 schreef op zaterdag 02 juli 2005 @ 11:01:
Hoe kan ik het geunlockte wapen gebruiken online?? Ik ben nu Lance Corporal en heb een assault wapen unlockt..
Bij t klasse-selectie scherm op de twee pijltjes rechts boven het wapen dat je standaard hebt klikken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JeroenNietDoen
  • Laatst online: 06:36
Gister op een ranked server gespeeld en dat MEC team was echt zo dom. De hele tijd teamkillen elkaar. Ik heb ook heel wat afgepunished, goed voor hun global score.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bliep
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 22-06 09:24
Begin helemaal ziek te worden van die ping 0 bug :r
9/10 van mijn servers heeft dan als ping 0, da's gewoon gaar...

Verder viel mij op dat bij een verse battlefield start, het server scherm wél goed doet.

Maar bestaat er een fix voor die ping 0, ik dacht namelijk ooit is hier iets over gelezen te hebben. O-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 87260

man heb je wel wat geprobeerd ?

volgens mij word dat zelf ingame verteld en in het boekje
druk een op het pijltje naast je wapen ingame waar normaal een slotje staat

[ Voor 27% gewijzigd door Anoniem: 87260 op 02-07-2005 11:26 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JJ Le Funk
  • Niet online
jorisw86 schreef op donderdag 30 juni 2005 @ 15:39:
ik heb best wel vaak midden in een game connection to the server has been lost hoe kan dit terwijl me ping 10 is
volgens mij als de server zelf hikt kan het gebeuren dat er willekeurig iemand z'n conn verliest.

~

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• snakeye
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 18:59
Yah meest irritante is dat mensen voor je Tank, APC, Jeep, springen jij nooit optijd kan stoppen je TK ze dus en vervolgens word je gepunisched en als dit maar vaak genoeg gebeurd word je gekicked terwijl je zelf niks fout doet. Of je gaan achter je Tank staan, wat jij dus niet kan zien, en als je dan naar achter rijd gaan ze je uitschelden voor TK ... Grrrrrr. Hoop domme mensen

Ze moeten hier anders mee omgaan want hier word hevig misbruik van gemaakt.

Zelf punish ik bijna niet, omdat het bijna altijd per ongeluk gaat. Pas als ik echt merkt dat iemand het expres doet krijgt ie straf.

Soms ren ik ook iets te dol op een aanstromende tank af, maar dat is dan mijn fout en niet die van de bestuurder.

Atari 2600 @ 1,1 Hz, 1 Bits speaker, 16 Kb mem, 8 kleuren..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 87260

-4 is gewoon te veel en niemand let op

net zo als artillerie het is op de hele map te zien en nog stormen ze her heen
of mensen die over je mijnen of claymore heen rennen ik vind dat ik hun mag straffen inplaats van zij mij :P
zij letten immers niet op

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RMB
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 15:08

RMB

Nee, geen right mouse button!

In de afgelopen topics zijn er overdreven veel posts besteed aan hardware -> performance. Eventjes zoeken is het devies.

[ Voor 108% gewijzigd door Anoniem: 12316 op 02-07-2005 12:34 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• OfferedPoet
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 27-01 12:36
RMB schreef op zaterdag 02 juli 2005 @ 11:56:
Als de demo op mijn pc goed draait... draait de full dan ook goed?

(AMD athlon 64 3200+, 768mb ,Ati Radeon X800 Pro)
Nee, want bij mij deed de demo super.... maar met de full version heb ik 2 x CTD gehad... gebruik anders de volgende x de zoek-functie

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• armageddon_2k1
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 25-04 18:21
Ergenislijstje van mij tot nu toe:
- Mensen die terwijl er 3 teammates staan in de jeep springen en wegkarren, zelfs terwijl je vraagt om een pickup
- Incompetente commander/squadleader
- Hevige penalties voor teamkilliing. Ben je lekker aan het rennen naar een tank, plak je er C4 op en ren je weg, gaat zo'n sul erbij staan en tja..dan gaat ie dood. -4 punten :(
- Frustrerend :P Ik ben niet zo'n supergoeie online gamer. Nooit Counterstrike gedaan ofzo en wel Battlefeld 1942 gedaan, maar ook kort. Oefening baart kunst maar oh oh, wat heb ik er de pest in als 1 gast mij 3x killed in 1 minuut terwijl ik hem helemaal volpomp met kogels en hij dus niks heeft en mij met 1 shot 1 kill neermaait.
- Doodgaan vlak voordat je de vlag hebt

Toffe dingen:
- Goeie squad(leader). Ben je samen a/h vliegen in een Blackhawk en dan spring je met z'n 4'en bij een spawnpoint eruit en gaat het gewoon lekker.
- Als de teamplay goed gaat is het uberhaubt gewoon fantastisch :) Als einzelganger (tenzij je sniper bent) ben je eigenlijk ten dode opgeschreven. Ik althans.

Engineering is like Tetris. Succes disappears and errors accumulate.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Raegin
  • Laatst online: 09:47
armageddon_2k1 schreef op zaterdag 02 juli 2005 @ 12:19:
Ergenislijstje van mij tot nu toe:
- Mensen die terwijl er 3 teammates staan in de jeep springen en wegkarren, zelfs terwijl je vraagt om een pickup
- Incompetente commander/squadleader
- Hevige penalties voor teamkilliing. Ben je lekker aan het rennen naar een tank, plak je er C4 op en ren je weg, gaat zo'n sul erbij staan en tja..dan gaat ie dood. -4 punten :(
- Frustrerend :P Ik ben niet zo'n supergoeie online gamer. Nooit Counterstrike gedaan ofzo en wel Battlefeld 1942 gedaan, maar ook kort. Oefening baart kunst maar oh oh, wat heb ik er de pest in als 1 gast mij 3x killed in 1 minuut terwijl ik hem helemaal volpomp met kogels en hij dus niks heeft en mij met 1 shot 1 kill neermaait.
- Doodgaan vlak voordat je de vlag hebt

Toffe dingen:
- Goeie squad(leader). Ben je samen a/h vliegen in een Blackhawk en dan spring je met z'n 4'en bij een spawnpoint eruit en gaat het gewoon lekker.
- Als de teamplay goed gaat is het uberhaubt gewoon fantastisch :) Als einzelganger (tenzij je sniper bent) ben je eigenlijk ten dode opgeschreven. Ik althans.
Agreed

Gisteren heb ik er nog een ergenis bijgekregen, gekicked worden omdat je nooit bent doodgegaan in een ronde. Ik hopte aan het begin in een plane, vijand was aan de winnende hand dus ik begon planes en choppers neer te maaien en flag cappers af te maken, al snel waren wij aan de winnende hand en was ik aan het verdedigen, iedere keer als een vlag wit werd iedereen neermaaien.
aan het einde van de ronde een normale score, ik geloof iets van 35 kills 0 deaths. wordt ik gekicked :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DPhoenix
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 15-06 14:26
Hoe kan ik bots in een multiplayer campagne inzetten? Wil het namelijk in een LAN met z'n drieen en met bots. Dit kon wel in Battlefield: Vietnam. Heb het in de openingpost of bij de instellingen of readme niet kunnen vinden of ik zoek verkeerd ;)

AULXJMHR

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phyxion
  • Registratie: April 2004
  • Niet online

Phyxion

_/-\o_

DutchPhoenix schreef op zaterdag 02 juli 2005 @ 13:19:
Hoe kan ik bots in een multiplayer campagne inzetten? Wil het namelijk in een LAN met z'n drieen en met bots. Dit kon wel in Battlefield: Vietnam. Heb het in de openingpost of bij de instellingen of readme niet kunnen vinden of ik zoek verkeerd ;)
Ja ;)
Deze zoekmachine had je even moeten gebruiken :P
spoiler:
Het is dus niet mogelijk...

'You like a gay cowboy and you look like a gay terrorist.' - James May

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jjwa
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 24-06 20:17

jjwa

CZ3 tentmuis

DutchPhoenix schreef op zaterdag 02 juli 2005 @ 13:19:
Het kan dus wel...
Iemand moet een gewone single-player game starten, en de andere mensen connecten via IP naar die persoon, en dan komen ze gewoon bij zijn 'single' player game er bij in, waar ook dus nog steeds bots zijn! Heb het zelf al op die manier gespeeld met iemand via internet, werkt prima.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MaTr1x
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 12:06
Gisterenavond een non-ranked server gevonden waar de tickets op 3000(!) stonden, dus dat zou lekker meer dan drie uur duren, ik gejoined, lekker gamen, tegelijkertijd ff m'n pa en z'n vriendin het spel laten zien. Guess what? Opeens crasht pc, die vriendin zegt: kijk die hoop schuim in het reservoir eens, ik kijk in me kast en zie het water zo vanaf me mobo en X800XT PE stromen. Lekkage :/

π MW finishers

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 73802

Waar stonden de servers ook al weer

heb wel zin in een potje :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 111816

MaTr1x schreef op zaterdag 02 juli 2005 @ 14:02:
Gisterenavond een non-ranked server gevonden waar de tickets op 3000(!) stonden, dus dat zou lekker meer dan drie uur duren, ik gejoined, lekker gamen, tegelijkertijd ff m'n pa en z'n vriendin het spel laten zien. Guess what? Opeens crasht pc, die vriendin zegt: kijk die hoop schuim in het reservoir eens, ik kijk in me kast en zie het water zo vanaf me mobo en X800XT PE stromen. Lekkage :/
das flink balen! Iets onherstelbaar beschadigd? Anders stuur die X800 XT PE maar eens op naar me dan kijk ik wel ff :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dikki dik
  • Laatst online: 12-07-2020
MaTr1x schreef op zaterdag 02 juli 2005 @ 14:02:
daarvoor zal ik me ook niet snel aan water koeling wagen

Battlefield 2 stats - Specs PC - X360 Gamertag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MaTr1x
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 12:06
offtopic:
Vannacht alles nog uitgebouwd en alles zo goed als mogelijk drooggemaakt, het AGP slot en de PCI sloten zaten echt helemaal vol... Videokaart had wel wat aanslag op sommige chips, en de Firewire module inclusief aansluiting op mobo had zwarte(?) aanslag. Vannacht de kachel maar aangedaan en heb ze daarop gelegd om verder te drogen, zo nog ff een hairföhn halen om nog meer te drogen, en daarna met alcochol alles schoonmaken... Morgen dan alles testen (fingers crossed).

Anyway on topic: weet helaas niet meer welke server dat was...
Ik mis ook nog steeds een optie in het spel om een server te bookmarken, iemand die al gevonden?

π MW finishers

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RocketKoen
  • Nu online
MaTr1x schreef op zaterdag 02 juli 2005 @ 15:13:
offtopic:
Vannacht alles nog uitgebouwd en alles zo goed als mogelijk drooggemaakt, het AGP slot en de PCI sloten zaten echt helemaal vol... Videokaart had wel wat aanslag op sommige chips, en de Firewire module inclusief aansluiting op mobo had zwarte(?) aanslag. Vannacht de kachel maar aangedaan en heb ze daarop gelegd om verder te drogen, zo nog ff een hairföhn halen om nog meer te drogen, en daarna met alcochol alles schoonmaken... Morgen dan alles testen (fingers crossed).

Anyway on topic: weet helaas niet meer welke server dat was...
Ik mis ook nog steeds een optie in het spel om een server te bookmarken, iemand die al gevonden?
wie gebruikt de ingame browser nog... ding is zo slecht
gebruik gewoon ASE met bf2connector patch

TheS4ndm4n#1919

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• T-mo-T
  • Laatst online: 11:57
Tja, ik ben dan waarschijnlijk 1 van de weinige die de ingame server browser gebruikt. Ik zoek gewoon een ranked server, en dan nog een stuk of 3. Schrijf de ip's op en omstebeurt proberen tot je er tussen komt. Server browser loopt dan ook zelden vast bij mij. Als ie wel de hele crashte zou ik ook wel ASE gebruiken, maar ik vind het zo irri dat je dan steeds BF2 moet opstarten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Spleasure
  • Laatst online: 24-06 13:52

Spleasure

Ik hier?

Ik typ ze of over van ASE op mijn secundaire monitor (filters: ranked on, not full, no password, not empty, gesorteerd op ping) of ik gebruik de ingame browser, die vrij redelijk werkt. Sinds de multiplay.co.uk servers erbij zijn heb ik steeds vaker dat ik er bij de eerste of tweede poging in kom.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 45135

Ben nu Lance Corporal en heb de G36 (geloof ik) unlockt, assault kit. Krachtig ding, accuraat maar wel erg onhandig :P, groot zwaar lomp..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BlueAce
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 09-01-2021
Join ik vanmiddag een servert, zie ik dat een of andere aap bezig is in bij de boten op het vliegdekschip. Ik loop naar beneden en kom dit tegen... respect! :)

On another note: heb net een nieuwe Logitech Attack 3 joystick binnen en ik probeer nu om m'n vliegskills wat te verbeteren. Iedereen die denkt dat een joystick in seconden je spel verbeterd: trust me, het is moeilijker dan het lijkt. Hopelijk brengt dat ding op lange termijn wel z'n geld op :X

[ Voor 3% gewijzigd door BlueAce op 02-07-2005 17:54 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hidde
  • Laatst online: 04-06 12:32
BlueAce schreef op zaterdag 02 juli 2005 @ 17:53:
Join ik vanmiddag een servert, zie ik dat een of andere aap bezig is in bij de boten op het vliegdekschip. Ik loop naar beneden en kom dit tegen... respect! :)

On another note: heb net een nieuwe Logitech Attack 3 joystick binnen en ik probeer nu om m'n vliegskills wat te verbeteren. Iedereen die denkt dat een joystick in seconden je spel verbeterd: trust me, het is moeilijker dan het lijkt. Hopelijk brengt dat ding op lange termijn wel z'n geld op :X
Hoe kunnen die Blackhawks nou in het water staan? :S
Ben vandaag Lance Corporal geworden. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Raegin

In mijn geval is het nu zo, als ik geen joystick heb ga ik huilen ;)
duurd inderdaad wel even voor je goed kan vliegen. de meeste hebben problemen met bomben maar dat is gewoon een kwestie van offline proberen in een fighter precisie bomben (met een bomber plane noem ik bomben geen kunst, je gooit in een keer 5 bommen op een tank, ook al gooi je 6 meter mis is ie nog kapot)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 107573

Gefeliciteerd vriend. Over 10.000 puntjes mag je ff vertellen hoe het voelt om Corporal te zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Crash
  • Laatst online: 25-06 22:35
Hoe krijg ik in hemelsnaam die help tips uit in single player? :X Ik speel het spel pas een dag, maar overal van die droge helpteksten en geluid bij te krijgen vind ik een beetje te amateuristisch :P
Ik kan het niet vinden in de opties, maar mogelijk kijk ik er overheen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 113257

Afbeeldingslocatie: http://bf2stats.ausgamers.com/sig/43409908/sig.png

ff proberen.

Vehicle Name Kills Road Kills Deaths K/D Ratio Time Used
Armour 26 0 7 26:7 31:43
Aviator 2 1 3 2:3 03:32
Air Defense 12 3 1 12:1 13:09
Helicopter 43 4 10 43:10 1:16:07
Transport 10 1 8 10:8 19:01
Ground Defense 2 0 3 2:3 01:13

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RocketKoen
  • Nu online
vanmiddag een heel leuk squad gehad.
op dragon valley 64 met zn 6en in een blackhawk. goede piloot, medic en support achter de guns en engineers op de overige plaatsen. piloot was de squadleader dus we konden weer in de heli spawnen als we eruit werden geschoten.

hele squad had op het eind van de ronde 100+ punten (100% ticketratio), ik had brons met 137 puntjes. (granaten en mines uit de heli gooien, unlimited supply door de support).

hele team krijgt flag neutralise/cap points, en een vlag cappen duurt maar 2-3 sec
iedereen krijgt 1 dmg assist punt voor elke kill die de gunners maken
engineers krijgen repair points, en de chopper blijft altijd heel
medic krijgt heal points als iemand geraakt wordt
support krijgt sypply points omdat de engineers de hele tijd nades spammen.

en voor elk heal/supply point krijgt iedereen in de heli een verhicle ability assist point.

1 keer gespawnt als spec ops, en 4 spawnpoints gevuld met ongeveer 35 C4 packs...
durfde ze alleen niet op te blazen omdat er altijd wel wat teammates door de basissen liepen

[ Voor 11% gewijzigd door RocketKoen op 02-07-2005 18:48 ]

TheS4ndm4n#1919

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ebayzo
  • Laatst online: 17-10-2022

Ebayzo

hij/hem

RocketKoen schreef op zaterdag 02 juli 2005 @ 18:46:
op dragon valley 64 met zn 6en in een blackhawk. goede piloot, medic en support achter de guns en engineers op de overige plaatsen. piloot was de squadleader dus we konden weer in de heli spawnen als we eruit werden geschoten.

hele squad had op het eind van de ronde 100+ punten (100% ticketratio), ik had brons met 137 puntjes. (granaten en mines uit de heli gooien, unlimited supply door de support).

hele team krijgt flag neutralise/cap points, en een vlag cappen duurt maar 2-3 sec

en voor elk heal/supply point krijgt iedereen in de heli een verhicle ability assist point.

1 keer gespawnt als spec ops, en 4 spawnpoints gevuld met ongeveer 35 C4 packs...
durfde ze alleen niet op te blazen omdat er altijd wel wat teammates door de basissen liepen
Cool..ja heli acties ownen. Over een weekje ga ik op vakantie...als het goed is heb ik als ik terug kom mijn 9800pro terug en koop dan ook BF2 origineel. Want het spel is het zeker waard om gekocht te worden!

Default blanke hetero

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lithiumangel
  • Laatst online: 21-06 17:40

lithiumangel

Tuurlijk !

Vandaag BF2 @ 2550 x 1024 gespeelt ( dual screen ) zoals "Database Freak " dat ook gedaan heeft :D
Wat een waanzinnig uitzicht heb je dan !
Vooral in een helicopter of straaljager .
Helaas zijn dingen zoals de minimap en spawn interface wel wat uitgerekt en dat zal ook wel komen doordat die res niet helemaal 4:3 jovel is e.d maargoed dat viel te overzien .
Echter zit je natuurlijk met die crosshair situatie dat precies in het midden van je scherm zit , zelfs met thin bezel is dat geen pretje .
Weet iemand hoe je de " FOV " kan aanpassen ?? Ik heb al op tweakguides gekeken maar helaas geen vermelding .
Als het niet mogelijk is de FOV aan te passen is dual screen best een nutteloze optie :O

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dr snuggles
  • Registratie: September 2000
  • Niet online
Ik zoek nog wat vliegtips om wat beter te worden. Niet dat ik zo slecht ben met het vliegen, maar tis gewoon gaaf om te doen :P.

Wat ik zelf heb geleerd (voor vliegtuigen, niet voor heli's):
-Met joystick vliegt veel beter
-Leer te vliegen terwijl je view zo staat dat je alles achter je ziet ipv voor je. Dat is handig om te kijken of er nog iemand achter je zit en ondertussen toch nog een mooie bocht te maken.
-Ondersteboven keer je sneller met een bomber (6 sec vs 7 sec) 8). (Dan bedoel ik dus dat je link vleugel naar beneden staat gericht, maar je een bocht naar rechts maakt ipv naar links)
-De bomber van de MEC is het krachtigste vliegtuig, ook al reageert die minder snel (komt omdat deze natuurlijk logger is).
-Heat seeking missiles moet je alleen voor helikopters gebruiken.
-Vliegtuigen schiet je neer met mitrailleur. Hierdoor hoort diegene die beschoten wordt niet dat je achter hem zit, behalve wanneer er stukken van z'n motor afvliegen >:).
-Bochten maak je sneller wanneer je tergelijkertijd ook met je rudders (a of d) beweegt.
-Ondersteboven missen je air-to-air raketten.
-Wanneer 't vliegtuig achter je maar niet wil afhaken, moet je kort recht omhoog vliegen met afterburner. Daarna meteen draaien. Vlieg je verder omhoog dan verlies je de controle over je vliegtuig en ga je spinnen.
-Bootjes moet je niet bombarderen, maar met je mitrailleur beschieten zodat 't ventje wat er op zit dood gaat.
-Bij de hijskraan zit aan de bovenaan aan een grote horizontale balk. Deze balk zit vast aan een vertikale balk en zo wordt een soort driehoek gemaakt. Door deze driehoek kun je niet vliegen, dat is namelijk gemaakt van speciaal geharde lucht met betonstructuur (au :+).

Wat ik nog niet perfect onder controle heb:
-Ground to air raketten ontwijken als je bijvoorbeeld vlakbij het vliegdekschip zit.
-Bombarderen met twee van die mini-bommetjes die in een fighter zitten. Alhoewel dat met bf 1 prima ging :P. 't Grote probleem is dat de twee bommen niet tergelijkertijd worden losgelaten. Doordat je in de tijd die tussen twee bommen zit iets verder bent gevlogen, missen minstens 1 van de twee bommen zijn doel. Voor een tank heb je er minimaal twee nodig.

Zijn daar nog wat tips voor :?

[ Voor 23% gewijzigd door dr snuggles op 02-07-2005 19:40 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

RocketKoen schreef op zaterdag 02 juli 2005 @ 18:46:

Hmnn, je kan maar 4 a 5 (ik ben het even vergeten) C4's neergooien, als je een 6de neer gooit gaat de eerste weg.

Ik heb het geprobeerd samen met een vriend. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 134870

Modbreak:Nee, moet je maar niet op de illegale toer gaan ;)

[ Voor 94% gewijzigd door Crash op 02-07-2005 19:56 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mr. Detonator
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 18:47
Er zijn ook nieuwe forceware drivers.....de 80.40....ze zijn eigenlijk bedoeld voor de 7800GTX, maar ik heb ze straks geinstalleerd voor m'n 6800ultra , en bf2 draait er goed op moet ik zeggen....

had effe een half uurtje geprobeert, en had ook geen CTD's meer.....maar dat is nog effe afwachten..

de performance is in ieder geval goed op 't eerste gezicht.

[ Voor 5% gewijzigd door Mr. Detonator op 02-07-2005 20:05 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 126062

Werkt dit bij jou?! Een joystick in BF2?! Ik gebruik een Saitek X45, hier lukt het niet mee.. Of begrijp ik het verkeerd? Patch geinstaleert ofzo?

Als ik de buttons assign komen er bij gas/rem dezelfde "knop" (een as, weet niet uit mn hoofd welke) en bij links/rechts gebeurt er hetzelfde.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• T-mo-T
  • Laatst online: 11:57
Tja, die as, bij mij staat voor boven en beneden ook gewoon As-0 ofzo. Werkt perfect hoor met mijn logitech attack 3. Ik heb gewoon in m'n config file alle bindings van vliegtuigjes en helicopters verwijderd en alles opnieuw ingesteld. Ging nog steeds niet echt makkelijk, maar het is wel gelukt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Basti504
  • Registratie: Februari 2005
  • Laatst online: 17:32

Basti504

Niet de enige, wel de echte.

Ik zat gisteren op een server, met een verschrikkelijke tk-er, zit in dat anti air ding van het vliegdekschip en hij kant iedereen die spwant neer en blaast alle vliegtuigen op :/ mja, dan kilt iemands van mijn team hem, dus de tk-er is dood. Dan spant ie natuurlijk weer op het vliegdekschip waar ik net een vliegtuig pakte, ik ga opstijgen, zie ik hem heel hard aan zien lopen in mijn richting dan gaat ie voor mijn vliegtuig staan dat al aan het rijden is, stoppen lukte niet, dus ik dacht ik spring eruit :P . Voila, het vliegtuig overreed hem en ik kreeg geen teamkil, hij was gewoon " is no more" . Had ik gewoon geluk of is dit DE manier tegen tk-ers ? 8) }) , alhoewel het niet echt practies is om er elke keer eruit te springen.

[ Voor 7% gewijzigd door Basti504 op 02-07-2005 20:31 ]

...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• melly
  • Registratie: Mei 2001
  • Laatst online: 03-03-2023
RocketKoen schreef op zaterdag 02 juli 2005 @ 15:15:
[...]

wie gebruikt de ingame browser nog... ding is zo slecht
gebruik gewoon ASE met bf2connector patch
Hey??..is er een patch voor ASE?
Kan iemand mij vertellen hoe ik dit moet doen?

[ Voor 16% gewijzigd door melly op 02-07-2005 20:33 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 45027

Basti504 schreef op zaterdag 02 juli 2005 @ 20:28:
Ik zat gisteren op een server, met een verschrikkelijke tk-er, zit in dat anti air ding van het vliegdekschip en hij kant iedereen die spwant neer en blaast alle vliegtuigen op :/ mja, dan kilt iemands van mijn team hem, dus de tk-er is dood. Dan spant ie natuurlijk weer op het vliegdekschip waar ik net een vliegtuig pakte, ik ga opstijgen, zie ik hem heel hard aan zien lopen in mijn richting dan gaat ie voor mijn vliegtuig staan dat al aan het rijden is, stoppen lukte niet, dus ik dacht ik spring eruit :P . Voila, het vliegtuig overreed hem en ik kreeg geen teamkil, hij was gewoon " is no more" . Had ik gewoon geluk of is dit DE manier tegen tk-ers ? 8) }) , alhoewel het niet echt practies is om er elke keer eruit te springen.
hehe pwned :D zal dat truckje onthouden!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jeehaa
  • Laatst online: 23-06 17:23
hm niet echt kosjer, op een official server doe ik het niet

                           

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Basti504 schreef op zaterdag 02 juli 2005 @ 20:28:
Lach me dood toen ik dit las! Prachtig.

Ik was in het begin ook zo aan het k*tten, maar ben nu op de meer serieuze tour. Ik zit ongeveer het hele level in het vliegtuig, zonder te crashen, vlieg gewoon van Vliegveld/dekschip naar andere spawn.

Een paar posts hierboven meldde iemand (wwillem dus) iets over het vliegen, en over de hijskraan. Bedoel je die aller-bovenste-verticale-balk? Daar kun je wel onderdoor vliegen hoor. Bedankt nog voor de tip dat als je met de miterrieur schiet, dat je tegenstander niet zo'n piepend geluid hoort!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• R-B
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 14:49

R-B

Blokkert

Hmmz..

ik heb hele middag fijn BF 2 gespeeld en ver gekomen 737 overall score..
doet me pc vaagdaarna.. Moet ik verplicht format van me 2 belangrijkste schijven.. Dus.. Nou mijn vraag.. Waar staan de saves van BF 2? Op de C schijf? Zo ja. FUCK! Zo nee? waar dan wel? Of bewaren ze het online zeg maar. Zodra je weer inlogt dat je verder gaat waar je gebleven was.??

Bedankt alvast..

| NL | 2.2k Wp (ZW) | MHI SRC/SRK35ZS-W2 & ME MXZ-2F42+AP20+AP25 | MT E 5.12KWh V151+CT003 V114 | Home Assistant |

Acties:
  • 0 Henk 'm!

R-B schreef op zaterdag 02 juli 2005 @ 21:07:
Hmmz..

ik heb hele middag fijn BF 2 gespeeld en ver gekomen 737 overall score..
doet me pc vaagdaarna.. Moet ik verplicht format van me 2 belangrijkste schijven.. Dus.. Nou mijn vraag.. Waar staan de saves van BF 2? Op de C schijf? Zo ja. FUCK! Zo nee? waar dan wel? Of bewaren ze het online zeg maar. Zodra je weer inlogt dat je verder gaat waar je gebleven was.??

Bedankt alvast..
Bij mij - BF2 demo user - staat het in "Mijn Documenten"; dat is helaas op C:. Ik kon het ook op mijn hardeschijf D: instaleren, ik weet niet wat er dan gebeurde..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• R-B

R-B

Blokkert

-Daniël- schreef op zaterdag 02 juli 2005 @ 21:10:
[...]

Bij mij - BF2 demo user - staat het in "Mijn Documenten"; dat is helaas op C:. Ik kon het ook op mijn hardeschijf D: instaleren, ik weet niet wat er dan gebeurde..
Gelukkig.. na de format bf 2 geinstalleerd.. En je kan je account ingame opzoeken op email/alias en je wachtwoord. EN JAWEL. online bewaren ze het. Ik ben zo blij. Scheelt me weer uren om terug te komen :)

Dus voor de andere mensen die dit probleem misschien krijgen. No problem. Je logt gewoon weer in en je kan verder waar je was ;)

[ Voor 13% gewijzigd door R-B op 02-07-2005 21:16 ]

| NL | 2.2k Wp (ZW) | MHI SRC/SRK35ZS-W2 & ME MXZ-2F42+AP20+AP25 | MT E 5.12KWh V151+CT003 V114 | Home Assistant |

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dikki dik
  • Laatst online: 12-07-2020
R-B schreef op zaterdag 02 juli 2005 @ 21:14:
[...]

Gelukkig.. na de format bf 2 geinstalleerd.. En je kan je account ingame opzoeken op email/alias en je wachtwoord. EN JAWEL. online bewaren ze het. Ik ben zo blij. Scheelt me weer uren om terug te komen :)

Dus voor de andere mensen die dit probleem misschien krijgen. No problem. Je logt gewoon weer in en je kan verder waar je was ;)
dat spreekt voor zich, anders kunnen er veel mensen heel gemakkelijk mee gaan sjoemelen

Battlefield 2 stats - Specs PC - X360 Gamertag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dr snuggles
  • Niet online
-Daniël- schreef op zaterdag 02 juli 2005 @ 20:57:
[...]

Lach me dood toen ik dit las! Prachtig.

Ik was in het begin ook zo aan het k*tten, maar ben nu op de meer serieuze tour. Ik zit ongeveer het hele level in het vliegtuig, zonder te crashen, vlieg gewoon van Vliegveld/dekschip naar andere spawn.

Een paar posts hierboven meldde iemand (wwillem dus) iets over het vliegen, en over de hijskraan. Bedoel je die aller-bovenste-verticale-balk? Daar kun je wel onderdoor vliegen hoor. Bedankt nog voor de tip dat als je met de miterrieur schiet, dat je tegenstander niet zo'n piepend geluid hoort!
Die balk bedoel ik idd. Daar kun je wel onderdoor, maar niet vlak bovenlangs terwijl dit wel zou moeten kunnen :).

Heb jij nog wat tips voor mij?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• elgringo
  • Laatst online: 22-06 10:25
Dat ase hoet werkt dat, en waar vind ik dat.

En kan ase ook sortern op ping?

if broken it is, fix it you should

Acties:
  • 0 Henk 'm!

wwillem schreef op zaterdag 02 juli 2005 @ 21:23:
[...]

Die balk bedoel ik idd. Daar kun je wel onderdoor, maar niet vlak bovenlangs terwijl dit wel zou moeten kunnen :).

Heb jij nog wat tips voor mij?
Ligt erg voor de hand, als je aan de MEC kant bent, en je vliegt naar het vliegdekschip, kom dan aanvliegen vanaf de kant waar dat anti-tank/vliegtuigwapen staat, anders ben je er zowiezo geweest.

Wat ook leuk is, om de Amerikaanse kant in de war te maken, is met je vliegtuig van je eigenkant naar het vliegdekschip, eruit springen, parachute en ga in hun eigen vliegtuig zitten. Zij hebben een tijd (als je het goed doet) geen vliegtuig meer, en als je naast ze vliegen, kunnen ze denken: "Hee, die komt uit mijn team..". Is mij al een paar keer gelukt.

En, als mensen achter je aan komen, haal dan stunts uit, zoals vlak langs dat flatgebouw (hotel?) onder die balk van de hijskraan door, etc. Een grappige stunt is ook, als je opstijgt aan de MEC kant, en je vliegt naar links, zie je een brug. Daar ben ik onderdoor gevlogen! :D . Diegene die achter mij was: "No more". :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Raegin
wwillem schreef op zaterdag 02 juli 2005 @ 19:16:
Ik zoek nog wat vliegtips om wat beter te worden. Niet dat ik zo slecht ben met het vliegen, maar tis gewoon gaaf om te doen :P.

Wat ik zelf heb geleerd (voor vliegtuigen, niet voor heli's):
-Met joystick vliegt veel beter
-Leer te vliegen terwijl je view zo staat dat je alles achter je ziet ipv voor je. Dat is handig om te kijken of er nog iemand achter je zit en ondertussen toch nog een mooie bocht te maken.

En map de views F9 en F11 op een joystick knop ;)

-Ondersteboven keer je sneller met een bomber (6 sec vs 7 sec) 8). (Dan bedoel ik dus dat je link vleugel naar beneden staat gericht, maar je een bocht naar rechts maakt ipv naar links)
-De bomber van de MEC is het krachtigste vliegtuig, ook al reageert die minder snel (komt omdat deze natuurlijk logger is).
-Heat seeking missiles moet je alleen voor helikopters gebruiken.

helicopters met machinegun, heb je kans dat je de piloot ook killed terwijl chopper overleefd. Helicopters hebben ook meer flares als een plane

-Vliegtuigen schiet je neer met mitrailleur. Hierdoor hoort diegene die beschoten wordt niet dat je achter hem zit, behalve wanneer er stukken van z'n motor afvliegen >:).

Doe dat wel in bomb modus anders krijgt hij alsnog een melding

-Bochten maak je sneller wanneer je tergelijkertijd ook met je rudders (a of d) beweegt.
-Ondersteboven missen je air-to-air raketten.
-Wanneer 't vliegtuig achter je maar niet wil afhaken, moet je kort recht omhoog vliegen met afterburner. Daarna meteen draaien. Vlieg je verder omhoog dan verlies je de controle over je vliegtuig en ga je spinnen.

Of gewoon doen alsof je een looping maakt en op het punt dat je naar beneden gaat eerst opzij draaien en dan niet meer naar beneden gaat. let oook op je altitute (rechter cijfertje) op 1500 stall je dus overschrijd de 1000 niet

-Bootjes moet je niet bombarderen, maar met je mitrailleur beschieten zodat 't ventje wat er op zit dood gaat.

zelfde met infantry en jeeps

-Bij de hijskraan zit aan de bovenaan aan een grote horizontale balk. Deze balk zit vast aan een vertikale balk en zo wordt een soort driehoek gemaakt. Door deze driehoek kun je niet vliegen, dat is namelijk gemaakt van speciaal geharde lucht met betonstructuur (au :+).

Wat ik nog niet perfect onder controle heb:
-Ground to air raketten ontwijken als je bijvoorbeeld vlakbij het vliegdekschip zit.

Scherpe serie bochten maken met afterburner, afterburner niet gebruiken als je niet hoefd uit te wijken of achtervolgen

-Bombarderen met twee van die mini-bommetjes die in een fighter zitten. Alhoewel dat met bf 1 prima ging :P. 't Grote probleem is dat de twee bommen niet tergelijkertijd worden losgelaten. Doordat je in de tijd die tussen twee bommen zit iets verder bent gevlogen, missen minstens 1 van de twee bommen zijn doel. Voor een tank heb je er minimaal twee nodig.

Een bomb op het dak van een tank en hij is dood, 2 naast de tank en hij is dood. bij mij droppen er 2 bommen tegelijk met de fighter. zelfde met de bomber trouwens, ze vallen niet ver van elkaar. tanks moet je dive bomben, eerst wat hoger vliegen en dan bijna recht omlaag al schietent met MG om te kijken of je er goed op afvliegt. bommen droppen en optrekken (niet te laag droppen anders bomb je jezelf)

Zijn daar nog wat tips voor :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 147838

.....Ik loop naar beneden en kom dit tegen... respect! :).....
Hmmzz, op lage instellingen is alles veel beter zichtbaar.
Dat verklaard veel frustrerende momenten. :(
Als je alles op high hebt zie je door de schaduwen en lichtinval vaak te laat of er iemand in een hoekje of struikje zit te wachten om je neer te knallen. Terwijl Mensen met alles op LOW je dus veel beter zien op bepaalde plekken.
Ik begin me er eerlijk gezegd aan te ergeren. Maar ik weiger om ook maar iets op low te zetten. Het is veels te mooi. :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Raegin
Anoniem: 147838 schreef op zaterdag 02 juli 2005 @ 21:51:
[...]

Als je alles op high hebt zie je door de schaduwen en lichtinval vaak te laat of er iemand in een hoekje of struikje zit te wachten om je neer te knallen. Terwijl Mensen met alles op LOW je dus veel beter zien op bepaalde plekken.
Ik begin me er eerlijk gezegd aan te ergeren. Maar ik weiger om ook maar iets op low te zetten. Het is veels te mooi. :p
net als met BFv dat je geen gras had op low

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MarkieNL
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 23-06 19:53
Ik heb zojuist mijn Windows XP opnieuw geinstalleerd.
Nu heb ik voor meer dan een uur kunnen spelen zonder crashes! Ik dacht, jeej, het is voorbij en wat denk je?...........

Net voordat ik het tegen mijzelf zei.........crash! :(

Jammer....Maar gelukkig weer even veel hospik puntjes bij elkaar geschraapt _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mopster
  • Laatst online: 25-05-2024

Mopster

Curieuzeneuzemosterd

Ik geraak niet ingelogd ingame :(

Ik probeer met Gamespy gegevens :
met mail : Account is invalid
met username : Password incorrect (alhoewel deze juist is, ik ben ingelogd op Gamespy arcade)

MSI X570 Gaming Edge Wifi, AMD Ryzen 7 5800x, Corsair Vengeance RGB Pro 3600CL16 16Gb, Sapphire RX590 Nitro+, Crucial MX 512Gb + 2Tb, Seagate SSHD 2TB, Creative SoundBlaster Zx, Razer Blackwidow Stealth 2016, Logitech G703, DELL S2721DGF, ASUS VG248QE

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pred87
  • Registratie: Februari 2005
  • Laatst online: 25-06 14:13
weet niet wat er aan de hand is vanavond maar overal waar ik kom connection probs binnen 5 min :(
en had ik eindelijk een server die het wel goed deed, en jahoor desktop crash :|

normaal heb ik bijna geen last van crashes.

[ Voor 12% gewijzigd door Pred87 op 02-07-2005 23:09 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dr snuggles
  • Niet online
-Daniël- schreef op zaterdag 02 juli 2005 @ 21:47:
[...]

Ligt erg voor de hand, als je aan de MEC kant bent, en je vliegt naar het vliegdekschip, kom dan aanvliegen vanaf de kant waar dat anti-tank/vliegtuigwapen staat, anders ben je er zowiezo geweest.

Wat ook leuk is, om de Amerikaanse kant in de war te maken, is met je vliegtuig van je eigenkant naar het vliegdekschip, eruit springen, parachute en ga in hun eigen vliegtuig zitten. Zij hebben een tijd (als je het goed doet) geen vliegtuig meer, en als je naast ze vliegen, kunnen ze denken: "Hee, die komt uit mijn team..". Is mij al een paar keer gelukt.

En, als mensen achter je aan komen, haal dan stunts uit, zoals vlak langs dat flatgebouw (hotel?) onder die balk van de hijskraan door, etc. Een grappige stunt is ook, als je opstijgt aan de MEC kant, en je vliegt naar links, zie je een brug. Daar ben ik onderdoor gevlogen! :D . Diegene die achter mij was: "No more". :D
Haha, dat met het vliegtuig pikken heb ik ook al een keertje gedaan. Je ziet ze ook heel verbaast reageren (huh, wtf) als je ze neer schiet met hun eigen vliegtuig. Dat zal ze leren ;). Echt meesterlijk trouwens om onder de brug door te gaan :D.
Edit: Net maar even geprobeerd en ik kom alleen onder die hele lange brug door, die andere bruggetjes zijn echt te laag.
Handige tips :). Ik ga dat laatste meteen even proberen :P. Edit: De ideale aanvlieghoogte voor een fighter die wil bombarderen is zo'n 200 iets (zal wel meter of miles zijn). Ik zit met de bomber altijd tussen de 40 en de 100 :D.

[ Voor 11% gewijzigd door dr snuggles op 03-07-2005 00:18 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Snippertje
  • Registratie: December 2004
  • Laatst online: 17:21

Snippertje

Light up your life

Met een joystick vliegen gaat echt zo lkkr in de demo en ik ga dit spel dan ook zeker kopen!

Discord kanaal: https://discord.gg/X3CqdTKd

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pingkiller
  • Nu online
Battlefield 2 bevalt me erg goed,op 1 hele grote irritante bug na. Soms schiet de fps terug naar precies 15fps. Meestal gebeurd dit op ranked servers en als er veel op het scherm gebeurd. Het vreemde is dat hij blijft hangen op echt precies 15 fps. Zijn er meer mensen met dit probleem en/of hebben er een oplossing voor?

CSS snippet om users te blokkeren: https://tweakers.net/instellingen/customcss/snippets/bekijk/2618/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BlueAce
  • Laatst online: 09-01-2021
-Daniël- schreef op zaterdag 02 juli 2005 @ 20:05:
[...]

Werkt dit bij jou?! Een joystick in BF2?! Ik gebruik een Saitek X45, hier lukt het niet mee.. Of begrijp ik het verkeerd? Patch geinstaleert ofzo?

Als ik de buttons assign komen er bij gas/rem dezelfde "knop" (een as, weet niet uit mn hoofd welke) en bij links/rechts gebeurt er hetzelfde.
Je moet je joystick niet binden aan je "accelerate" e.d., maar aan je movement ofzo (rijtje eronder). Wat jij beschrijft had ik namelijk ook eerst :X
Anoniem: 147838 schreef op zaterdag 02 juli 2005 @ 21:51:
[...]

Tja ik heb net een laptop van 1 week oud en ik moet toch alles op low spelen. Hoger en alles gaat knipperen. Zal wel iets met de drivers zijn i guess, maar ik ben nooit zo'n graphic-whore geweest :) Boeit me gewoon niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mr. Detonator
pingkiller schreef op zaterdag 02 juli 2005 @ 23:41:
Battlefield 2 bevalt me erg goed,op 1 hele grote irritante bug na. Soms schiet de fps terug naar precies 15fps. Meestal gebeurd dit op ranked servers en als er veel op het scherm gebeurd. Het vreemde is dat hij blijft hangen op echt precies 15 fps. Zijn er meer mensen met dit probleem en/of hebben er een oplossing voor?
windows opnieuw installeren deed bij mij wonderen....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

pingkiller schreef op zaterdag 02 juli 2005 @ 23:41:
Dat probleem heb ik ook, erg irritant idd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Twhomp
  • Laatst online: 25-06 23:16

Twhomp

Stayin' Alive

Weet iemand mij te vertellen hoe groot het plaatje is wat je bij je server-options kan aangeven als je een server host?
(De server-graphic dus rechtsonderin die je ziet als je op een server uit de lijst klikt)

Weet van alles een beetje en van een beetje alles!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stewie!
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 18:03

Stewie!

Keen must die!

Twhomp schreef op zondag 03 juli 2005 @ 00:09:
Weet iemand mij te vertellen hoe groot het plaatje is wat je bij je server-options kan aangeven als je een server host?
(De server-graphic dus rechtsonderin die je ziet als je op een server uit de lijst klikt)
Ja, 4 staat tot 1
Staat ook in dat gekke readme bestandje van de server :X 8)7

[ Voor 9% gewijzigd door Stewie! op 03-07-2005 00:11 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• R-B

R-B

Blokkert

hmmz, eindelijk. Ik had eens een goede server.. Gewoon geen lag :) Allen ik snap niet. Mijn ping was nog 150/200.. terwijl iedereen onder de 100 zat. En ik niks aan download/uploads heb aanstaan :/

Oja: IP = 64.69.47.123 en de standaard port :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrDummy
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 23-06 17:24

MrDummy

Nog steeds gek op anime...

Ik heb kleine spelvraag:
Ik ben een squadleider. Maar ik ben wel de enige, er is verder niemand.
Ik blijk de enige te zijn bij de vlag die nog van enemy is. Ik roep via Q om hulp.

Als squadleider ben je zelf spawnpoint. Maar na lang wachten op iemand anders gebeurt er niks mee. Ik lijk wel genegeerd. Sta ik wel zichtbaar op als spawnpoint op de map of moeten ze me eerst joinen, zodat ze mijn spawnpoint kunnen gebruiken?
---
Het valt me vaak op dat heli's niet worden gebruikt in het begin. Ze zitten daar maar werkloos bij vliegveld. Het leek erop dat ze liever per voertuig gaan. Vooral transport vliegtuigen zijn meest werkloos.
Ook ik maak 1x mee dat ik als gunner in heli merk dat onze heli opeens begint te tollen.
Wat bleek? De piloot is eruit gesprongen. Waarom? Omdat de raketten op zijn! |:(
Sodeju, kan ie niet EVENTJES terug naar vliegveld vliegen en daar bijtanken?
Ik kroop gelukkig wel op tijd achter de pilootknuppel en vlieg terug.
Maar wel slecht voorbeeld om voertuigen en heli's zomaar te gebruiken als 'wergwerp voorwerpen', oftewel: eenmaal op, jumpen/verlaten. Rare jongens.... Bijtanken hebben ze niet gehoord (het is waar, bijtanken is moeilijker in BF2, behalve vliegtuigen en heli's kunnen nog bijgetankt worden op vliegveld of heli ports)
---
C4 is leuk ding, daarmee kan je enemies lekker verrassen. Helaas weten andere teamgenoten niet genoeg dat ze afstand moeten houden. Ze lopen maar rond waardoor ik moet oppassen dat ik niet teveel tk's maak. Ook C4 plakken aan tank, loopt er wel es teamgenoot in de buurt.... lastig hoor.
Ik kan ook w88 tot ie neergeschoten is door tank, dan kan ik veilig tank opblazen.

Het is geen gek idee om afwisselend even negatieve cijfers weer positief te maken. Dus als je toch nog tk's hebt gemaakt, dan pak je andere klus en ga je proberen schieten op enemies met geweer totdat je beetje positief zit. Dan kan je weer proberen C4 plaatsen.

Het is wel impressieve dat geweer van special ops bijna gedraagt als sniper geweer. Heb iemand neer kunnen knallen die maar handjevol pixels groot is op mijn scherm Yup, nogal ver. _/-\o_
---
Het is wel jammer dat mines van engineer gevaarlijk zijn. Je kan dus je teamgenoten opblazen. Als engineer moet je dus goed nadenken en proberen inschatten waar enemies vooral rijden.
Intelligente mines is onzin. Dat ze friendly doorlaten? Ha, laat me niet lachen. Je weet dat echte mines ook geen onderscheid maken. Compleet hersenloos.
Gelukkig heeft engineer goede reparatiedeel. Je kan met buggy of tank naast andere voertuigen rijden. Ze worden door je gefixed. Het klopt dat buggy kwetsbaar is, maar niet als je achter andere tank schuilt. De tank gaat niet snel stuk dankzij jou.
De wapens van engineer zijn niet zo geweldig. Dus je moet zoveel mogelijk in voertuigen rijden, dan ben je meer nuttig. Rij maar vaker in tanks. Je kan ze dan nog zelf repareren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SpitfireNL
  • Laatst online: 13:12
Heeft er nog iemand meer last van de C4 bug?

Als je C4 legt en dan switched naar ontsteker en dan drukt, dat hij dan weer terug naar C4 switched ipv boem doet.
Dat heb ik echt zo vaak bijna elke keer als ik een tank wil opblazen, snel wil switchen en drukken om te ontsteken.

- Mijn PC -

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mr. Detonator
Spitfire_V5 schreef op zondag 03 juli 2005 @ 01:13:
Heeft er nog iemand meer last van de C4 bug?

.
yep :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Epitome
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 13-06 11:14
Pred87 schreef op zaterdag 02 juli 2005 @ 23:08:
weet niet wat er aan de hand is vanavond maar overal waar ik kom connection probs binnen 5 min :(
en had ik eindelijk een server die het wel goed deed, en jahoor desktop crash :|

normaal heb ik bijna geen last van crashes.
Ik ook, net een hele goede commander aan het spelen en me te verheugen op 2x het gemiddelde van een heel goed MEC-team. Net voordat US helemaal ingesloten zijn, bam, desktop in beeld... |:(
Pagina: 1 ... 3 ... 11 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Illegale praktijken horen hier niet thuis.

Ook tech vragen horen hier niet thuis.