[PC] Battlefield 2 - deel IX Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 2 ... 11 Laatste
Acties:
  • 7.744 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 138269

welke videokaart drivers heb je geinstalleerd?
Catalyst 5.6 (ik meen dat dat de nieuwste is)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 91868

Ik kreeg bericht dat mijn BF2 eindelijk verzonden wordt.
Zaterdag heb ik het pad :'(
Jammer maar helaas.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Spleasure
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 12-05 14:54

Spleasure

Ik hier?

Ik heb dat IP van die EA server ingevoerd in All Seeing Eye, en je raadt het al: een nieuwe versie!

1.1.2475.0 draait op deze server. Ik gok dat het versieschema <major>.<minor>.<build>.? is (ofzoiets) en dat het dus versie 1.1 wordt en dat het build 2475 is (retail is 2442)

[ Voor 6% gewijzigd door Spleasure op 01-07-2005 00:51 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 134870

Ik weet dé oplossing voor het crashen naar dekstop.

Formatteren, het helpt i.i.g. bij mij :)

Eindelijk! Kan ik weer eens bf 2 spelen :9~ :9~

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• R-B
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 16-05 16:06

R-B

Blokkert

Spleasure schreef op vrijdag 01 juli 2005 @ 00:43:
Ik heb dat IP van die EA server ingevoerd in All Seeing Eye, en je raadt het al: een nieuwe versie!

1.1.2475.0 draait op deze server. Ik gok dat het versieschema <major>.<minor>.<build>.? is (ofzoiets) en dat het dus versie 1.1 wordt en dat het build 2475 is (retail is 2442)
Hmmz, ben benieuwd of er patch elk moment komt

| 2240Wp (ZW) | MHI SRC/SRK35ZS-W2 & ME MXZ-2F42+MSZ-AP20+MSZ-AP25 |

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mr. Detonator
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 05-03 19:55
Anoniem: 4439 schreef op donderdag 30 juni 2005 @ 21:56:
Voor de mensen die nog performance-problemen hebben: Ik heb gemerkt dat wanneer Battlefield niet in dezelfde resolutie draait als je desktop, de performance veel slechter is.

Ik heb een desktop reso van 1600x1200 maar draaide BF2 in 1024x768 vanwege de slechte performance op 1280x960.

Toen voor de grap eens BF2 op 1600x1200 gedraaid en de performance is stukken beter... :?

Sterker nog, het draait gewoon soepel met alles op High behalve dynamic shadows en lighting, die heb ik op medium staan..

- AGP-aperture op 256 MB
- Sound op hardware, medium quality
- Forceware 77.72 drivers.
heb je ook AA aanstaan ?
RocketKoen schreef op donderdag 30 juni 2005 @ 21:57:
dit najaar al een add-on....
weten we dus igg wanneer de support voor BF2 ophoud... maandje of 2-3 nog
ging het met bf1 > RtR > SWWW2 > Vietnam ook zo dan ??!! 8)7

[ Voor 16% gewijzigd door Mr. Detonator op 01-07-2005 01:10 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mr. Detonator
.

[ Voor 100% gewijzigd door Mr. Detonator op 01-07-2005 01:10 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 13987

Anoniem: 123536 schreef op donderdag 30 juni 2005 @ 23:59:

Betekent dit nu dat jullie "vrijwillig" een stuk of 10 servers moeten hosten voor BF2 zodat jullie een licentie krijgen voor ranked servers? Of betaalt EA jullie?
Vrijwillig inderdaad, we worden er niet beter van. Behalve dat de leden van onze gaming community op ranked servers kunnen spelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 127429

aaaararrrrrrrg ...

net onderweg mijn eerste gold te halen + had onderweg een lintje verdiend ... wordt ik na 45 min van de server gegooid wegens 'probleem met verbinding' ... die 58 punten kan ik naar fluiten en de onderscheidingen ook zo te zien ... grrrrrr

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RocketKoen
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 12:57
Anoniem: 127429 schreef op vrijdag 01 juli 2005 @ 02:06:
aaaararrrrrrrg ...

net onderweg mijn eerste gold te halen + had onderweg een lintje verdiend ... wordt ik na 45 min van de server gegooid wegens 'probleem met verbinding' ... die 58 punten kan ik naar fluiten en de onderscheidingen ook zo te zien ... grrrrrr
je punten tellen wel mee, maar voor onderscheidingen of medals moet je de ronde afmaken.
anders kun je ff 200 TKs maken op een server zonder auto-kick, en dan disconnecten zodat het niet telt

TheS4ndm4n#1919

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 127429

RocketKoen schreef op vrijdag 01 juli 2005 @ 02:08:
[...]

je punten tellen wel mee, maar voor onderscheidingen of medals moet je de ronde afmaken.
anders kun je ff 200 TKs maken op een server zonder auto-kick, en dan disconnecten zodat het niet telt
Ze staan er wel niet bij zenne ... heb al meermaals in en uitgelogd :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Epitome
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 03-04 16:15
Anoniem: 127429 schreef op vrijdag 01 juli 2005 @ 02:11:
[...]

Ze staan er wel niet bij zenne ... heb al meermaals in en uitgelogd :(
Amai, het kan zeker en vast eventjes duren, hè! ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DeNB3rt
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 28-04 20:05
Is er enige duidelijkheid over al dan niet een verbetering van de hardware audio in BF2?
Ikzelf heb een soundblaster live 24-bit, en daar komt er idd 5.1 geluid uit ingame, maar vanals er voice commands zijn,lagged heel de boel. Iemand met een audigy 2 heeft hetzelfde probleem :(
In HL² kan ik perfect met 5.1 spelen,super.
BF2 op software audio spelen heeft geen zin voor mij omdat dit enkel sterio is :(

Weet er iemand hoe ik dit kan fixen? ik heb de recentste drivers van de msi site (onboard live 24 bit)

Tis echt om te huilen, hoor je mooi alles rond je door al die speakertjes, maar laaaaaged het zo erg :'(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lithiumangel
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 09-05 21:26

lithiumangel

Tuurlijk !

DeNB3rt schreef op vrijdag 01 juli 2005 @ 03:38:

Ikzelf heb een soundblaster live 24-bit, en daar komt er idd 5.1 geluid uit ingame, maar vanals er voice commands zijn,lagged heel de boel. Iemand met een audigy 2 heeft hetzelfde probleem :(

Weet er iemand hoe ik dit kan fixen? ik heb de recentste drivers van de msi site (onboard live 24 bit)
Ik zou drivers van de Creative website halen , meschien staan daar BETA drivers op die niet op de MSI site zijn overgenomen , want MSI is zoals je weet niet degene die de audio chip ontwikkelt heeft.
Als voorbeeld leverde de BETA drivers in mijn Audigy 4 bijvoorbeeld betere open AL support voor meerdere games incl Doom3 ( open AL wordt in BF2 gebruikt wordt om EAX aan te spreken )

In ieder geval ik heb hier geen issues mee (ook hardware + high + EAX ) met brak geluid i.s.m 5.1 en het schijnt niet een mayor issue te zijn ( eerste melding hiervan gezien )

Meschien ligt het aan die onboard oplossing die MSI van Creative geimplenteert heeft ?
Onboard geluid is op de Soundstorm na meestal niet echt denderent en vaak de goedkoopste oplossing om toch 'iets' extra`s aan te bieden .
Al geprobeert de sound quality te verminderen naar medium of zelfs low ?
Dat het in HL2 perfect werkt ala , maar meschien is BF2 daar wat meer veel eisender in ofzo ( just geussing )
Er is niet echt duidelijkheid wat deze setting doet en ik merkte zeker geen verschil van high -> Medium maar ik denk dat deze setting het aantal geluiden en / of effecten die tegelijk kunnen afgespeelt worden beinvloeden .

[ Voor 5% gewijzigd door lithiumangel op 01-07-2005 04:31 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RocketKoen
Update van EA
Community Update - 6/30/05

Update 1.01 Coming Soon
That's right, the first Battlefield 2 Update is coming your way very soon. We've kept quiet about this update so far, but today we're going to reveal the major fixes coming with the Update. The best part is, every fix in this update is a result of Community feedback on the demo and retail game release.

Fixes

-Fixed issues that caused the Multiplayer Browser to become unresponsive.

We've added some new functionality and buttons to the Multiplayer Browser that make finding an open game of Battlefield 2 much, much easier. Issues users have encountered involving zero ping servers or browser hangs have all be addressed.

-Fixed an issue where some game controls were not available to be rebound within the Options menu.

Some functions previously were not available to be rebound in the Controls Options menus. These items have been added to make rebinding of functions much easier.

-Fixed a crash with rebinding LMB

Users who rebind the Left Mouse Button to "Move forward" rejoice!

With these fixes and more, it should be much easier to get in to a game of Battlefield 2 and that much easier to play it the way you want to play it. Look for this update to be deployed into battle some time next week!

Linux Server Build
Many of you have made us aware of issues with the previously released retail Linux server (2442) in both 32-bit and 64-bit environments. DICE has finished work on a replacement build and QA has been working hard to validate something that we can release to the community. Our goal is to get a fully operational version of the Linux server out to the Community ASAP. Stay tuned to this spot for updates.

BF2 Editor Update
Those of you who have been watching this space over the last couple of weeks are aware the BF2 Editor was intended to be released to the Community by the end of June. While we feel we are on the homestretch now in terms of being able to release a complete Battlefield 2 Mod Development Toolkit, we will not be able to meet our previously stated goal. At this time, we are committed to getting the Open Beta of the Battlefield 2 Editor released some time in July. Stay tuned to this space for more details.

Advanced Tactical Center for Battlefield 2 Releasing!
Tomorrow marks the initial release to the community of a tool built by Foolish Entertainment especially for Battlefield 2 - the Advanced Tactical Center for Battlefield 2. This easy to use tool allows your clan to communicate tactics easily and evolve them together in real time! There are also some new tools to the ATC like "zoom", "export tactic" and a "Custom Map Wizard" that builds upon the already large library of tools! Create and manage your squad before even joining a server with ATC. For more information on ATC, visit www.foolishentertainment.com

Have a greath 4th everybody!

TheS4ndm4n#1919

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• iH8
  • Laatst online: 17-06-2024

iH8

ik kreeg um ook.. om te janken.
BF2 Editor Update
Those of you who have been watching this space over the last couple of weeks are aware the BF2 Editor was intended to be released to the Community by the end of June. While we feel we are on the homestretch now in terms of being able to release a complete Battlefield 2 Mod Development Toolkit, we will not be able to meet our previously stated goal. At this time, we are committed to getting the Open Beta of the Battlefield 2 Editor released some time in July. Stay tuned to this space for more details.
en dat is zachtjes zeggen dat de AI-tools er niet bij zullen zitten;
It is likely that the initial release of the Editor will not support the
AI Editor, so I will have to get back to you.

As soon as I know the timeframe for the "enabling" of SP Editing I will
pass it on.

Thanks,"

Benjamin Smith
Assistant Producer
Battlefield Franchise
weet vrijwel zeker dat de rest van de editor ook maar half/half is. hoelang is die game er al?

Aunt bunny is coming to get me!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 126062

Anoniem: 123536 schreef op donderdag 30 juni 2005 @ 23:59:
Weet iemand trouwens wat dit betekent:
[afbeelding]
Kwam het gisteren tegen, de servernaam in het rood en een satelliet waar normaal de map staat. Misschien een andere versie van BF2? (/me fragtallica hoopt op een patch voor BF2)
Volgens mij betekend dit gewoon dat er een custom map loopt. Heb nog niet gekeken of deze bestonden, dit is het enige wat ik kan bedenken. Of is het een map die al met de game wordt geleverd? Dan weet ik het niet, maar in ieder geval een server die ergens mee afwijkt..

(/me is een BF2-Demo speler met alleen Gulf Of Oman..)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phyxion
  • Registratie: April 2004
  • Niet online

Phyxion

_/-\o_

-Daniël- schreef op vrijdag 01 juli 2005 @ 06:20:
[...]

Volgens mij betekend dit gewoon dat er een custom map loopt. Heb nog niet gekeken of deze bestonden, dit is het enige wat ik kan bedenken. Of is het een map die al met de game wordt geleverd? Dan weet ik het niet, maar in ieder geval een server die ergens mee afwijkt..

(/me is een BF2-Demo speler met alleen Gulf Of Oman..)
EARS Research Lab heeft de nieuwe versie, zie ook hierboven, daarnaast is het al een aantal keren in dit draadje gezegd :)

'You like a gay cowboy and you look like a gay terrorist.' - James May

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JeroenNietDoen
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 16:56
iH8 schreef op vrijdag 01 juli 2005 @ 05:00:
ik kreeg um ook.. om te janken.

[...]

en dat is zachtjes zeggen dat de AI-tools er niet bij zullen zitten;

[...]

weet vrijwel zeker dat de rest van de editor ook maar half/half is. hoelang is die game er al?
Net 2 weken. Ze kaarten dus eerst de belangrijkste bugs, fixes etc aan. SP staat niet echt hoog op het lijstje.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phyxion
  • Niet online

Phyxion

_/-\o_

Kaap schreef op vrijdag 01 juli 2005 @ 08:32:
[...]
Net 2 weken. Ze kaarten dus eerst de belangrijkste bugs, fixes etc aan. SP staat niet echt hoog op het lijstje.
En dat hoort ook zo IMHO, daarnaast vind ik toch dat er snel een update is gekomen, en EA ook van zich heeft laten horen. Er is redelijk snel een patch gekomen, waar je vroeger veel lang op moest wachten.
* Phyxion ruikt vooruitgang bij DICE :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 128025

Patch is opzich lekker snel, 2 weken na release vindt ik toch wel vrij vlot.
En natuurlijk pakken ze eerst de MP bugs enz aan, daar is het spel eigenlijk voor gemaakt, dat zie je oo kaan het schrale aanbod in de singleplayer mbt de maps (alleen 16 players)
Er komen ook nog steeds meer ranked servers bij dus opzich loopt het lekker door, nu nog wat frustrerend om een ranked server te vinden maar dat zal alleen maar beter worden!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• whyz
  • Registratie: Januari 2003
  • Niet online

whyz

Afdeling icoonloos

Nah het is nog maar een aankondiging :+ "is coming your way very soon." even logisch nadenken, en je weet dat het nog wel lang kan duren :P

Maar serieus, ik ben blij dat zelfs de aankondiging zo snel is, irriteerde me steeds erger aan die server browser. Hopelijk mogen we die update snel ontvangen, het is gelijk al wat meer waar voor je geld :)

Right for all the wrong reasons.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pingkiller
  • Laatst online: 15:28
Volgens mij heb ik een bug gevonden.Als een map net gestart is en je joined een squad voordat je zelf gespawned bent,dan kan je niet meer ergens spawnen.Dan moet je eerst de spawpoint-selectie map sluiten en weer openen,dan kan je weer kiezen waar je wil spawnen.

CSS snippet om users te blokkeren: https://tweakers.net/instellingen/customcss/snippets/bekijk/2618/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ROFLASTC
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 16-05 17:13

ROFLASTC

Faça valar uma vida!

Pff ik wil eerst uberhaupt iets joinen. Altijd na ongv 30 minuten spelen klapt ie bij mij eruit en kan ik de rest van de dag nergens meer in. Compleet gestoord is het...

En ik ben zo dicht bij een promotie :(

And it goes BRAAAAAPP!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bartjuh
  • Registratie: Oktober 2001
  • Niet online

Bartjuh

Hej

SV3NNER schreef op donderdag 30 juni 2005 @ 22:17:
Wie draait er Battlefield2 op windows X64.

En heb je ook enig idee of dit in performance beter draait dan 32 bit.
Ik wil namelijk binnekort overstappen van 32bit naar 64bit :*) en m'n BF2
performance mag niet achteruit gaan.
Ik draai het op Windows x64 :)

Ik heb nergens problemen mee, alles werkt perfect. Ik weet niet of het beter werkt op een 32bit windows, want ik heb het nooit gespeeld op een 32bit windows met deze config.

Mijn settings in BF2; alles op high en 1280x1024 resolutie. Geen AF of AA.
Werkt zonder schokken en loop soepel, ook bij ontploffingen en dergelijke.

Systeem Config:
AMD Athlon64 3000+ Winchester
2GB ddr-ram (2x512 corsair en 2x512 kingston)
nForce4 Ultra moederbord ( Asus A8N-E )
Leadtek Geforce 6600GT tdh ext. 128mb pci-express

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JeroenNietDoen
pingkiller schreef op vrijdag 01 juli 2005 @ 09:06:
Volgens mij heb ik een bug gevonden.Als een map net gestart is en je joined een squad voordat je zelf gespawned bent,dan kan je niet meer ergens spawnen.Dan moet je eerst de spawpoint-selectie map sluiten en weer openen,dan kan je weer kiezen waar je wil spawnen.
Niet. Zodra je een squadjoined, heb je het squad-selectionscreen open. Je moet dan eerst tabje drukken voor spawn selection, dan kun je op de map spawnpoints kiezen. Niet echt handig maar best te begrijpen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 107558

whyz schreef op vrijdag 01 juli 2005 @ 09:03:
Nah het is nog maar een aankondiging :+ "is coming your way very soon." even logisch nadenken, en je weet dat het nog wel lang kan duren :P

Maar serieus, ik ben blij dat zelfs de aankondiging zo snel is, irriteerde me steeds erger aan die server browser. Hopelijk mogen we die update snel ontvangen, het is gelijk al wat meer waar voor je geld :)

Denk dat de patch op 4 juli uitkomt of is dat een verkeerde gedachte, 4 juli is een Amerikaanse feestdag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JeroenNietDoen
Anoniem: 107558 schreef op vrijdag 01 juli 2005 @ 09:54:
[...]

Denk dat de patch op 4 juli uitkomt of is dat een verkeerde gedachte, 4 juli is een Amerikaanse feestdag
Lijkt me sterk, is US nationale feestdag.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BlueAce
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 09-01-2021
Weet iemand of het ondersteunen van de 16:9 weergave nog gaat komen? In Counter-Strike Source zit die optie namelijk wel, en op een 15,4" laptop is dat best handig ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

http://www.forumplanet.co....asp?fid=7419&tid=1685558

een zeer goede uitleg met pics van de awards, medals en ribbons

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jagermeister
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 17-05 15:22

jagermeister

Artillerie magneet :-(

Gisteren iets vaags..

Er staat een gast op een meter of 10 voor me met een rode tag. Hij schiet niet op mij... ik schiet wel op hem en schiet hem af... Krijg ik een teamkill op mijn naam. Hij tegen mij: "Fucking teamkiller bla bla bla..." Ook een leuk bugje volgens mij.

- specs - Download mijn custom BF2 map HIER NIET MEER

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WOrange
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 17-05 15:34
jagermeister schreef op vrijdag 01 juli 2005 @ 10:19:
Gisteren iets vaags..

Er staat een gast op een meter of 10 voor me met een rode tag. Hij schiet niet op mij... ik schiet wel op hem en schiet hem af... Krijg ik een teamkill op mijn naam. Hij tegen mij: "Fucking teamkiller bla bla bla..." Ook een leuk bugje volgens mij.
Idd. Maar die was toch al bekend?

Bij mij gaat hij elke keer wanneer ik een spel start de shaders 'testen' (of hoe het er ook alweer staat).
Is dat ook een bekend probleem?

Oriëntatie warmtepomp woning 1980

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 82860

heeft iemand van u al een gamma functie ontdekt in de graphics options? Ik was eigenlijk niet van plan in alle andere games de gamma omlaag te schroeven zodat ik alleen voor BF2 de global gamma in mijn ATi control panel omhoog kan schroeven. Ik vind niets terug in de graphics settings dat duidt op het instellen van brightness/contrast of gamma.

En ik zie nu geen zier in gebouwen. :(

Alle hulp is welkom.

[ Voor 6% gewijzigd door Anoniem: 82860 op 01-07-2005 10:32 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• iH8

iH8

Kaap schreef op vrijdag 01 juli 2005 @ 08:32:
[...]
FnF schreef op vrijdag 01 juli 2005 @ 08:38:
[...]
En dat hoort ook zo IMHO
Anoniem: 128025 schreef op vrijdag 01 juli 2005 @ 08:57:
[...]
En natuurlijk pakken ze eerst de MP bugs enz aan, daar is het spel eigenlijk voor gemaakt, dat zie je oo kaan het schrale aanbod in de singleplayer mbt de maps (alleen 16 players)
hier word ik zoooo moe van hè? denken jullie altijd alleen aan jullie zelf? :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 111816

Ik denk ook maar aan mezelf dan... :+

IK haaaat lui, zeker op ranked servers, die zelf onder je tank lopen en JOU punishen! Opzouten met zulke lui!

[ Voor 9% gewijzigd door Anoniem: 111816 op 01-07-2005 10:49 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 119615

Anoniem: 111816 schreef op vrijdag 01 juli 2005 @ 10:49:
Ik denk ook maar aan mezelf dan... :+

IK haaaat lui, zeker op ranked servers, die zelf onder je tank lopen en JOU punishen! Opzouten met zulke lui!
ja het is echt te triest voor woorden, bijna iedereen punisht iedereen voor alles... ook al knallen ze met hun straaljager tegen jouw helicopter aan, of als ze uit je heli springen en doodgaan....

hier moet echt wat aan gedaan worden !!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 72220

ik heb hier een probleem, die niet kan vinden in dit topic :'(
ik heb een:
Athlon 2500+ @3200+
ATI 9800se
1024 MB G-skill
en dat alles wordt verbonden door een VIA KT600 chipset
volgens een bericht vlak onder de startpost van het vorige deel, moet ik alles op medium kunnen draaien...
maar zelfs alles op low (en 800x600) draait ie de eerste 2 seconden goed (30+ fps) en daarna strak op 15 :( en het lijkt zelfs minder :?
iemand dat probleem ook al gehad en een oplossing daarvoor gevonden?
ik heb trouwes de nieuwste catalyst drivers :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shuriken
  • Registratie: November 1999
  • Laatst online: 14-05 17:57

Shuriken

Life is all about priorities

Ja het systeem werkt voor geen meter. Ik was gisteren mijntjes aan het leggen. Laat netjes ruimte over zodat iemand er tussen door kan.

En ja komt er een mannetje aan scheuren bam op een mijn. Uiteraard krijg ik een punish.... De engineer class word hierdoor bijna niet meer gebruikt.
Anoniem: 72220 schreef op vrijdag 01 juli 2005 @ 10:54:
ik heb hier een probleem, die niet kan vinden in dit topic :'(
[...]
Voor problemen met een spel hoor je een eigen topic te starten in SP&V en dus niet dit topic ervoor te misbruiken.

[ Voor 40% gewijzigd door Shuriken op 01-07-2005 10:58 ]

I rather have a bottle in front of me, then a frontal lobotomie

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• T-mo-T
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 16:42
Precies, daar heb ik ook zo'n hekel aan. Ik ben altijd best wel snel klaar met laden en meestal pak ik eerst een vliegtuigie. Kunnen mensen het niet uitstaan dat ik lang gespaard heb voor een snelle computer en gaan ze voor m'n vliegtuig staan -> Ik kan niet vertrekken, als ik het toch doe krijg ik een teamkill. :'( Om te huilen vind ik dat, vind ik nog erger dan die buggy server lijst.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Shuriken schreef op vrijdag 01 juli 2005 @ 10:55:

[...]

Voor problemen met een spel hoor je een eigen topic te starten in SP&V en dus niet dit topic ervoor te misbruiken.
als ik dat doe wordt altijd mijn topic gesloten en wordt gezegd dat ik hier moet posten... vaak genoeg gehad met problemen waar ik een eigen topic over maak :X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• R-B
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 16-05 16:06

R-B

Blokkert

T-mo-T schreef op vrijdag 01 juli 2005 @ 10:55:
Precies, daar heb ik ook zo'n hekel aan. Ik ben altijd best wel snel klaar met laden en meestal pak ik eerst een vliegtuigie. Kunnen mensen het niet uitstaan dat ik lang gespaard heb voor een snelle computer en gaan ze voor m'n vliegtuig staan -> Ik kan niet vertrekken, als ik het toch doe krijg ik een teamkill. :'( Om te huilen vind ik dat, vind ik nog erger dan die buggy server lijst.
Je kan er jammer genoeg weinig tegen doen.. Ik vind het ook zeer vervelend.. Zo ben ik al 1x gekikt van server door dat soort gedrag.. Ik hoop dat dit snel voorbij is..

| 2240Wp (ZW) | MHI SRC/SRK35ZS-W2 & ME MXZ-2F42+MSZ-AP20+MSZ-AP25 |

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 72220 schreef op vrijdag 01 juli 2005 @ 11:00:
[...]

als ik dat doe wordt altijd mijn topic gesloten en wordt gezegd dat ik hier moet posten... vaak genoeg gehad met problemen waar ik een eigen topic over maak :X
Nou hier posten heb je ook niet veel aan. Ik heb in de laatste 3 dagen 3 vragen gesteld waarop ik allemaal nog geen reactie (laat staan een oplossing) gekregen heb. Ondanks dat het voor anderen wellicht heel erg voor de hand ligt. 1 oplossing las ik gelukkig in de upcoming patch notes.

[ Voor 5% gewijzigd door Anoniem: 82860 op 01-07-2005 11:10 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zephyer
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 07-05 13:18
DeNB3rt schreef op donderdag 30 juni 2005 @ 14:30:
kzal mijn vraag best opnieuw stellen, omdat deze net op het einde van vorig topic stond:

Bij wie werkt de suround naar behoren?
Ik krijg men 6.1 opstelling niet in orde, komt dit omdat ik geen hardware ondersteuning aankan in bf2? of is dit een driver probleem? ik heb een creative SB live 24 bit.

Als ik hem op hardware zet in bf2 schokken de radio commands :X
In hl2 kan ik dan wel perfect met suround spelen :)

weet iemand aan wat dit ligt?
Zal ik es op letten.. O+ O-)
Anoniem: 72220 schreef op vrijdag 01 juli 2005 @ 11:00:
[...]

Zal ik als ik jou was een vragen aan de mods.. ;)

[ Voor 23% gewijzigd door Zephyer op 01-07-2005 11:10 ]

MW | BF1 Stats

Acties:
  • 0 Henk 'm!

wat betekent "Time in Service" dat bij sommige medals staat als voorwaarde?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kixor
  • Niet online

kixor

homo homini lupus

Ik vermaak me momenteel nog steeds met de Demo versie. Moet daarbij zeggen dat ik ook erg me twijfels heb over de full.

De 'problemen' tot nu toe (misschien dat er in de full al wat veranderd is..

- nuteloze engineer class
- team killers (je kan er eigenlijk niets tegen doen... beetje jammer wanneer ze je favo server even komen verzieken...)
- commander voten (ieder die commander is geweest, weet wat ik bedoel :/)
- groot gebrek aan teamplay (net zoals bij eerdere delen)

Nu kan je niet alles de game zelf aanrekenen natuurlijk, maar de engineering class zou easy handiger worden wanneer mijnen niet op friendly's zouden reageren. (+ misschien ook anti personeel mijnen als extra erbij voor een engi.. die shotgun is vrij useless op range). Wat betreft teamkillers, laten ze maar integreren dat je bij een bepaald aantal minpunten gewoon ge-auto banned wordt voor een uur ofzo. Op die manier zouden de twee grootste ergernissen (voor mij) al opgelost zijn. Maar het is maar afwachten of er wat gebeurt natuurlijk.

Mochten er dingen al verbeterd/veranderd zijn in de full, graag reactie! :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 82860 schreef op vrijdag 01 juli 2005 @ 11:05:
[...]

Nou hier posten heb je ook niet veel aan. Ik heb in de laatste 3 dagen 3 vragen gesteld waarop ik allemaal nog geen reactie (laat staan een oplossing) gekregen heb. Ondanks dat het voor anderen wellicht heel erg voor de hand ligt. 1 oplossing las ik gelukkig in de upcoming patch notes.
daarom....
[rml][ BF2] onspeelbare fps...[/rml]
hopelijk geven ze hier wel antwoord :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Ik heb geen technisch probleem, gewoon een vraag over een in-game optie. Soms is het wel een beetje bureaucratische meuk hier als je het mij vraagt. :)

Er zijn meer mensen op het web die zich afvragen waar de in-game brightness/contrast/gamma opties zijn. Hopelijk voegen ze die ook toe aan de volgende patch dan. :|

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fed-Ex
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 15-05 13:15

Fed-Ex

Hakuna Matata

Hmmmm ja over die engeneer.... Gaan ze lekker de uitweg blokkeren met mijnen zodat je met geen vehicles er meer langs kunt.... je moet de uitgangen niet blokkeren met die duffe mijnen leg ze op routes neer. Sorry maar is gewoon niet slim een uitgang te blokkeren naar mijn mening.

Soms zit het mee, Soms zit het tegen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Twhomp
  • Laatst online: 15:57

Twhomp

Stayin' Alive

Anoniem: 119615 schreef op vrijdag 01 juli 2005 @ 10:51:
[...]

ja het is echt te triest voor woorden, bijna iedereen punisht iedereen voor alles... ook al knallen ze met hun straaljager tegen jouw helicopter aan, of als ze uit je heli springen en doodgaan....

hier moet echt wat aan gedaan worden !!!
Kwestie van je server goed instellen. Tzt komt op mijn server dus gewoon autopunish en gooi ik de punishwaarde omlaag en stel een autokick in. Dat had ik ook zo op de BF:DC server gedaan en werkte perfect.

Als mensen mogen kiezen namelijk, kiezen ze toch bijna altijd voor punish. Die frustratie haal je op bovenstaande manier lekker weg.

Weet van alles een beetje en van een beetje alles!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 26642

is dit hier al gemeld??????? update 1.01 zit eraan te komen!

http://www.eagames.com/of...rc=communityupdate_063005

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SPOXER
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 18-04 12:51
Is hier al genoemd of misschien zelfs eerder.

[ Voor 44% gewijzigd door SPOXER op 01-07-2005 11:37 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WOrange
kixor schreef op vrijdag 01 juli 2005 @ 11:18:
Ik vermaak me momenteel nog steeds met de Demo versie. Moet daarbij zeggen dat ik ook erg me twijfels heb over de full.

De 'problemen' tot nu toe (misschien dat er in de full al wat veranderd is..

- nuteloze engineer class
- team killers (je kan er eigenlijk niets tegen doen... beetje jammer wanneer ze je favo server even komen verzieken...)
- commander voten (ieder die commander is geweest, weet wat ik bedoel :/)
- groot gebrek aan teamplay (net zoals bij eerdere delen)

Nu kan je niet alles de game zelf aanrekenen natuurlijk, maar de engineering class zou easy handiger worden wanneer mijnen niet op friendly's zouden reageren. (+ misschien ook anti personeel mijnen als extra erbij voor een engi.. die shotgun is vrij useless op range). Wat betreft teamkillers, laten ze maar integreren dat je bij een bepaald aantal minpunten gewoon ge-auto banned wordt voor een uur ofzo. Op die manier zouden de twee grootste ergernissen (voor mij) al opgelost zijn. Maar het is maar afwachten of er wat gebeurt natuurlijk.

Mochten er dingen al verbeterd/veranderd zijn in de full, graag reactie! :)
Over die teamkillers, die kun je toch gewoon punishen :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mjszwo
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online
Is zoiets nou ook backwards compatibel met 1.0 servers? Of moet je persee 1.01 servers zoeken wanneer je patch 1.01 geinstalleerd hebt? (zoals wanneer je zelf 1.0 hebt en de servers 1.01 zijn).

[ Voor 3% gewijzigd door mjszwo op 01-07-2005 11:39 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SAiN ONeZ
  • Laatst online: 14:52

SAiN ONeZ

Ⅎnll-Ԁɹooɟǝp Ⅎool

nope, niet in de vorige delen dus nu ook niet.. wat zal je niet patchen, als je favo servers hem wel al draaien ... (tenzij je niet de bugs ondervindt, maar dat lijkt me sterk :+ )

het valt me btw op dat een bepaald lid van onze clan voornamelijk last van die rednametagbug heeft...
wazig.. die rent vaker voor zijn leven van zijn teammates weg, dan de enemy 8)7

vraagje aan IH8 had je de SP maps nu ook in med en full size enabled, zonder AI fouten, of toch nog niet?!

N47h4N|The secret to creativity is knowing how to hide your sources| Dyslexic atheists don't believe in doG! | ɯoǝʇ uıǝʇ ƃǝʞʞǝɹ ʍoɹpǝu ®

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DeNB3rt
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 28-04 20:05
lithiumangel schreef op vrijdag 01 juli 2005 @ 04:26:
[...]

Ik zou drivers van de Creative website halen , meschien staan daar BETA drivers op die niet op de MSI site zijn overgenomen , want MSI is zoals je weet niet degene die de audio chip ontwikkelt heeft.
Als voorbeeld leverde de BETA drivers in mijn Audigy 4 bijvoorbeeld betere open AL support voor meerdere games incl Doom3 ( open AL wordt in BF2 gebruikt wordt om EAX aan te spreken )

In ieder geval ik heb hier geen issues mee (ook hardware + high + EAX ) met brak geluid i.s.m 5.1 en het schijnt niet een mayor issue te zijn ( eerste melding hiervan gezien )

Meschien ligt het aan die onboard oplossing die MSI van Creative geimplenteert heeft ?
Onboard geluid is op de Soundstorm na meestal niet echt denderent en vaak de goedkoopste oplossing om toch 'iets' extra`s aan te bieden .
Al geprobeert de sound quality te verminderen naar medium of zelfs low ?
Dat het in HL2 perfect werkt ala , maar meschien is BF2 daar wat meer veel eisender in ofzo ( just geussing )
Er is niet echt duidelijkheid wat deze setting doet en ik merkte zeker geen verschil van high -> Medium maar ik denk dat deze setting het aantal geluiden en / of effecten die tegelijk kunnen afgespeelt worden beinvloeden .
Ik heb het al op low gezet, en hij doet het ook niet. De creative site heb ik al afgelopen, maar niets te vinden. Hier en daar zijn er wel driver cd's te vinden van +- 330mb, maar deze zijn van in 2004, terwijl de driver van de msi site de nieuwste is die ik kan vinden. Mss dat iemand een andere bron kent voor een drivertje (soundblaster live 24bit)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RocketKoen
creative doet niet aan compleet nieuwe drivers uitbrengen...
je moet je CD drivers installeren, en dan van hun site de updates halen

TheS4ndm4n#1919

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 128025

iH8 schreef op vrijdag 01 juli 2005 @ 10:47:
[...]

[...]

[...]

Alleen aan ons zelf :? Multiplayer = meerdere personen Single Player=1 persoon,
aan wie denk ik dan meer mijzelf of anderen?? :X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Reb87
  • Registratie: Maart 2003
  • Niet online
Mischien handig voor ASE gebruikers. Hiermee kan je direct BF2 servers joinen http://www.digitalsoftware.se/

Ik stop daarom ook met mijn app ;) Er is al iets veel beters (ASE)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

ftp://largedownloads.ea.com/pub/misc/bf2_karkand.pdf

een strategy guide voor deze super map

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RocketKoen
1) al dagen geleden gepost....
2) is helemaal niet van EA, maar van primagames
3) met een beetje zoeken vind je de "gratis" guide voor alle maps...

TheS4ndm4n#1919

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 90220

wordt moe van de crash to desktop die ik soms heb. hopelijk wordt dat ook eens gemaakt.
koop je een game van 50 euri waarvan ik niet langer dan 20 min kan spelen |:(

[ Voor 32% gewijzigd door Anoniem: 90220 op 01-07-2005 12:55 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• D3ton4tor72
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 06-05 22:18

D3ton4tor72

HardwareFetisjist

uitgebreide tweakguide:

http://www.tweakguides.com/BF2_1.html

meeste dingen zullen jullie wel weten, maar wellicht is het het vermelden in de startpost waard?
zeker voor beginnende gebruikers.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Quantor
  • Registratie: September 2000
  • Niet online
Ook hier nu ervaring met gasten (ploeggenoten) die voor je tank/jeep springen (= tk op mijn naam) en dan vrolijk gaan punishen en dan bij de 3e keer ook nog gaan roepen "hey moron that's the third time you tk me". Ik verwacht dat het aantal van dit soort lamers alleen maar gaat groeien, aangezien ze zelf niet meer kunnen tk-en. Dice moet maar terug gaan naar het effect dat je teamgenoten vooruit kan duwen net als in BF1942, nu hoef je ze maar iets te raken en ze zijn dood.

Dit is echt iets waar ik zo aan kan ergeren dat ik toch maar iets anders ga spelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phyxion
  • Niet online

Phyxion

_/-\o_

whyz schreef op vrijdag 01 juli 2005 @ 09:03:

Van wat ik heb gehoord, komt die 4 July :)
Zeer goed gevonden, misschien een idee om in de SP te zetten? Is namelijk het beste van wat ik tot nu toe gezien heb ;)
* Phyxion is direct druk bezig met printen :)
RocketKoen schreef op vrijdag 01 juli 2005 @ 12:28:
creative doet niet aan compleet nieuwe drivers uitbrengen...
je moet je CD drivers installeren, en dan van hun site de updates halen
Ja, inderdaad.
Als iemand er belang bij heeft, ik heb hier een CD liggen van de Live serie, en 1 van de Audigy 2ZS (Zal dus de hele Audigy serie zijn denk ik).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Raegin
  • Laatst online: 17-05 12:17
Anoniem: 138269 schreef op vrijdag 01 juli 2005 @ 00:16:
[...]

Catalyst 5.6 (ik meen dat dat de nieuwste is)
BF2 doet het slecht op de nieuwe ATI drivers. waarschijnlijk doet BF2 het wel als je downgrade naar 5.1
die staan hier http://downloads.guru3d.com/download.php?det=980

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Help!!!!
  • Registratie: Juli 1999
  • Niet online

Help!!!!

Mr Majestic

b00m schreef op vrijdag 01 juli 2005 @ 13:24:
[...]

BF2 doet het slecht op de nieuwe ATI drivers. waarschijnlijk doet BF2 het wel als je downgrade naar 5.1
hoezo doen de 5.6 het slecht :? Wat voor problemen veroorzaken ze dan?

Ik gebruik de 5.6 maar heb niet echt problemen. Lijkt goed te werken hier.

PC Specs
Asus ROG Strix B650E-E | AMD 7700X | G-Skill 32GB DDR5 6000C30 M-die | 4090 FE | LG 38GN950-B 3840*1600p 160Hz | Corsair RM1000x Shift | WD Black SN850X 1TB M.2

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Raegin
  • Laatst online: 17-05 12:17
Help!!!! schreef op vrijdag 01 juli 2005 @ 13:31:
[...]

hoezo doen de 5.6 het slecht :? Wat voor problemen veroorzaken ze dan?

Ik gebruik de 5.6 maar heb niet echt problemen. Lijkt goed te werken hier.
veel mensen krijgen CTD met die drivers, aangezien twink dat ook heeft kan hij proberen 5.1 drivers te installeren omdat dat veel mensen geholpen heeft.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JeroenNietDoen
iH8 schreef op vrijdag 01 juli 2005 @ 10:47:
[...]

[...]

[...]

Neej hoor, multiplayer is sociaal. Maar grofweg 95% van de BF2 spelers speelt dit in multiplayer. Die overige 5% singeplayer, alhoewel ze mischien beter eens naar call of duty of medal of honour hadden moeten kijken. Het is marketing wise gewoon zo dat een patch eerst op multiplayer richt.

Maar sorry hoor, speel jij BF2 echt alleen voor singleplayer? Battlefield wordt al sinds de expansions van 1942 gepromoot als DE multiplayer game. Dat is altijd zo geweest.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• iH8

iH8

Kaap schreef op vrijdag 01 juli 2005 @ 13:49:
[...]
Neej hoor, multiplayer is sociaal. Maar grofweg 95% van de BF2 spelers speelt dit in multiplayer. Die overige 5% singeplayer, alhoewel ze mischien beter eens naar call of duty of medal of honour hadden moeten kijken. Het is marketing wise gewoon zo dat een patch eerst op multiplayer richt.

Maar sorry hoor, speel jij BF2 echt alleen voor singleplayer? Battlefield wordt al sinds de expansions van 1942 gepromoot als DE multiplayer game. Dat is altijd zo geweest.
ik speel BF2 ook MP maar vaker SP. dat van DE multiplayer game zeiden ze van UT2004 ook. maar na een enquete van Epic onder de mensen die UT2004 officieel hebben aangeschaft bleek dat maar liefst 25% dat spel nog nooit online gedaan had. drom zijn ze bij epic ook niet op hun achterhoofd gevallen en zorgen ze dat de SP net zo mooi/netjes werkt als de MP. zo zou ik het ook graag zien in BF2. en met mij duizenden anderen.

dat jullie tevreden zijn met BF2 als MP ok, maar om dan te gewoon met z'n allen te laten blijken dat de SPers de grond in kunnen zakken dat is een beetje flauw. omdat ik de blauwe m&m's niet lekker vind, mogen ze die wel uit de zak laten. boeien dat jullie die wel lekker vinden.

gelukkig ben ik een schappelijker persoon en gun iedereen z'n plezier.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WOrange
iH8 schreef op vrijdag 01 juli 2005 @ 14:14:
[...]

[...]

gelukkig ben ik een schappelijker persoon en gun iedereen z'n plezier.
Jij blij!
:X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JeroenNietDoen
iH8 schreef op vrijdag 01 juli 2005 @ 14:14:
[...]

ik speel BF2 ook MP maar vaker SP. dat van DE multiplayer game zeiden ze van UT2004 ook. maar na een enquete van Epic onder de mensen die UT2004 officieel hebben aangeschaft bleek dat maar liefst 25% dat spel nog nooit online gedaan had. drom zijn ze bij epic ook niet op hun achterhoofd gevallen en zorgen ze dat de SP net zo mooi/netjes werkt als de MP. zo zou ik het ook graag zien in BF2. en met mij duizenden anderen.

dat jullie tevreden zijn met BF2 als MP ok, maar om dan te gewoon met z'n allen te laten blijken dat de SPers de grond in kunnen zakken dat is een beetje flauw. omdat ik de blauwe m&m's niet lekker vind, mogen ze die wel uit de zak laten. boeien dat jullie die wel lekker vinden.
Niemand hier heeft gezegd dat jij door de grond kan zakken. Het is echter wel zo dat multiplayer kwa patches de voorkeur geniet omdat daar het gros van de mensen zit.

En SP, AI is in elk spel dom IMO. Alleen sommige heftige RTS spellen kunnen een goede AI neerzetten.
iH8 schreef op vrijdag 01 juli 2005 @ 14:14:gelukkig ben ik een schappelijker persoon en gun iedereen z'n plezier.
:O

[ Voor 12% gewijzigd door JeroenNietDoen op 01-07-2005 14:21 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JimmyWoo
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 30-04 10:27

JimmyWoo

sambalbij?

Als je een poll hierover zou houden zal je zien dat de meerderheid voor een patch voor MP zal stemmen. Dus lijkt het me meer dan logisch dat EA daarvoor gekozen heeft.

offtopic
Kaap schreef op vrijdag 01 juli 2005 @ 13:49:
[...]
Het is marketing wise gewoon zo dat een patch eerst op multiplayer richt.
PR wise ;)

[ Voor 7% gewijzigd door JimmyWoo op 01-07-2005 14:39 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WOrange
Poll: Waar moet EA eerst een patch voor maken?
Multiplayer
Singleplayer
Tussenstand:
Afbeeldingslocatie: http://poll.dezeserver.nl/results.cgi?pid=75277&layout=6&sort=prc
Ook een poll maken? Klik hier

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DesertShooter
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 16-05 16:53

DesertShooter

Afgekickt

Die poll hierboven lijkt me een beetje nutteloos, je weet toch wat eruit komt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• iH8

iH8

DesertShooter schreef op vrijdag 01 juli 2005 @ 14:49:
Die poll hierboven lijkt me een beetje nutteloos, je weet toch wat eruit komt.
vrij kansloos ja, en ik postte niet eens over een patch, wel lezen mensen. ik wil AI support in de Editor en SDK. ze mogen patchen wat ze willen. SP loopt als een zonnetje. :9

[ Voor 28% gewijzigd door iH8 op 01-07-2005 14:52 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WOrange
Nu kun je op SP stemmen :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Berenkoud
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 17-04 09:07
bin_jackson schreef op vrijdag 01 juli 2005 @ 12:34:
Mischien handig voor ASE gebruikers. Hiermee kan je direct BF2 servers joinen http://www.digitalsoftware.se/

Ik stop daarom ook met mijn app ;) Er is al iets veel beters (ASE)
Ik heb het geinstalleerd zoals in de readme.txt staat uitgelegd, maar het werkt toch echt niet.
Het enigste wat er gebeurt is dat m'n BF2 wordt opgestart.

PS2 Snow White SRSM 20"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 26235

Topicstarter
Bij patches is het geen kwestie van alléén aan SP werken of alléén aan MP werken, er wordt gefixed van wat op dat moment mogelijk is.

En er staat alleen "very soon" in de community update dus dat wordt ongeveer een maand wachten als de vorige patches van BF games een indicatie zijn ;)

[ Voor 5% gewijzigd door Anoniem: 26235 op 01-07-2005 15:33 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 52352

Heeft er iemand al een versie gezien van een remote server manager?
in de startpost staat er niets over.
Blackbaggops ist er mee gestopt en op totalbf2.com is het mapje met tools ook nog leeg.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dikkie
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 15:16

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 52352

Hmm ja in de loop van de dag dus. De oude geposte versie werkt alleen met de demo (zeggen ze)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 6941

het is zeker niet mogelijk om bij een multiplayer game via LAN computerplayers er bij te doen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Recoil
  • Registratie: Februari 2002
  • Niet online
Hoe kom je in gebouwen waarvan de deuren gesloten zijn?
Volgens een tutorial zou je namelijk in strike at karkand ten zuiden van de marquetsquare dat appartement in kunnen, maar alle deuren daarvan zijn potdicht.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 45027

Recoil schreef op vrijdag 01 juli 2005 @ 17:44:
Volgens een tutorial zou je namelijk in strike at karkand ten zuiden van de marquetsquare dat appartement in kunnen, maar alle deuren daarvan zijn potdicht.
Zoek de sleutel! :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SV3NNER
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 16:16

SV3NNER

Hello..Follow Me.....OK

Bartjuh schreef op vrijdag 01 juli 2005 @ 09:47:
[...]

Ik draai het op Windows x64 :)

Ik heb nergens problemen mee, alles werkt perfect. Ik weet niet of het beter werkt op een 32bit windows, want ik heb het nooit gespeeld op een 32bit windows met deze config.

Mijn settings in BF2; alles op high en 1280x1024 resolutie. Geen AF of AA.
Werkt zonder schokken en loop soepel, ook bij ontploffingen en dergelijke.

Systeem Config:
AMD Athlon64 3000+ Winchester
2GB ddr-ram (2x512 corsair en 2x512 kingston)
nForce4 Ultra moederbord ( Asus A8N-E )
Leadtek Geforce 6600GT tdh ext. 128mb pci-express
THX ik ga de overstap snel maken _/-\o_

| Youtube |

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SyS_ErroR
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 17:11
Recoil schreef op vrijdag 01 juli 2005 @ 17:44:
landen op het dak met een heli?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SpitfireNL
  • Laatst online: 22-04 14:30
Weet er misschien iemand of er ergens een IP lijst is van alle EA Europe ranked server?

- Mijn PC -

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 45135

Is er nu al ergens een overzicht van alle te behalen Ribbobs/Medals/Awards?
Een lijstje.

Vind die ribbons echt leuk :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Basti504
  • Registratie: Februari 2005
  • Laatst online: 17:12

Basti504

Niet de enige, wel de echte.

Hier is er wel eentje ja :P

1
2

Hier zijn er nog een paar 8)

[ Voor 22% gewijzigd door Basti504 op 01-07-2005 20:00 ]

...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mr. Detonator
-Yukon- schreef op vrijdag 01 juli 2005 @ 15:24:
[...]

Ik heb het geinstalleerd zoals in de readme.txt staat uitgelegd, maar het werkt toch echt niet.
Het enigste wat er gebeurt is dat m'n BF2 wordt opgestart.
bij mij ook....volgens mij werkt die ook nog helemaal niet

het spel start idd op..je zal zelf nog in moeten loggen bij een server

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tortelli
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 13:37

Tortelli

mixing gas and haulin ass

Is er nog steeds geen manier om de singleplayer levels te vergroten?, een bot in de netwerk multiplay zou ook wel leuk zijn (met zijn 2e is nogal saai 8)7 ).

Verder vind ik het echt een heel vet spel, steekt perfect inelkaar etc etc.

22x330Wp Oost-Zuid-West, 24x360Wp Oost-West, Total 15.900Wp

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 135830

ja dat vind ik ook er moet weer een coop komen en een capture the flag optie! :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fed-Ex
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 15-05 13:15

Fed-Ex

Hakuna Matata

LoL! hoe kom je op het dak met karkand... zegt iemand met een heli.....
Ben jij de eerste die een heli op die map ziet denk ik want ik heb er namelijk nog nooit 1 gezien.
haha goeie grap

Soms zit het mee, Soms zit het tegen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mr. Detonator
Fed-Ex schreef op vrijdag 01 juli 2005 @ 20:37:
Ben jij de eerste die een heli op die map ziet denk ik want ik heb er namelijk nog nooit 1 gezien.
haha goeie grap
ik lig hier helemaal dubbel :O

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dikki dik
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 12-07-2020
jah idd doe een beetje rustig

Battlefield 2 stats - Specs PC - X360 Gamertag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stewie!
  • Laatst online: 16:58

Stewie!

Keen must die!

b00m schreef op vrijdag 01 juli 2005 @ 13:24:
[...]

Ik ben van 5.1 naar 5.6 gegaan vanwege de vele crashes met 5.1. 5.6 gelukkig al wat minder crashes

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 111816

Kan de serveradmin niet bepalen of ie bepaalde voertuigen in een map wilt vervangen door een door hem gespecificeerd voertuig? Dit kon namelijk wel in BFVietnam. Bijv alle tanks vervangen door heli's. Gaf wel eens een verrassend leuke servers: Operation maps waarbij het luchtruim gevuld was met helicopters! 8)7

[ Voor 24% gewijzigd door Anoniem: 111816 op 01-07-2005 21:41 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SV3NNER
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 16:16

SV3NNER

Hello..Follow Me.....OK

Fed-Ex schreef op vrijdag 01 juli 2005 @ 20:37:
haha goeie grap
het zou wel tof zijn als ze in dit level een heli zouden doen (BHD) geen apache's.
dan krijg je het gevoel van de Black hawk down film.

| Youtube |

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jeehaa
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 11:00
Anoniem: 111816 schreef op vrijdag 01 juli 2005 @ 21:40:
Kan de serveradmin niet bepalen of ie bepaalde voertuigen in een map wilt vervangen door een door hem gespecificeerd voertuig? Dit kon namelijk wel in BFVietnam. Bijv alle tanks vervangen door heli's. Gaf wel eens een verrassend leuke servers: Operation maps waarbij het luchtruim gevuld was met helicopters! 8)7
lekker zinvol, allemaal van die bell's in de lucht 8)7

laat staan allemaal cobra's

                           

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SpitfireNL
  • Laatst online: 22-04 14:30
jeehaa schreef op vrijdag 01 juli 2005 @ 22:02:
[...]

lekker zinvol, allemaal van die bell's in de lucht 8)7

laat staan allemaal cobra's
Vaak gaat gameplay boven realisme. En bij alle battlefield games vindt ik de gameplay iets te veel lijden onder realisme. Stel dat er een hele slechte gun bestaat waarbij je 100 kogels op iemand moet schieten voor je hem raakt en komt er iemand aan met een hele goeie gun en schiet jou zo neer. Dan ga je die slechte gun toch niet in zo'n spel doen. Ow? jawel? want dat is realisme?

- Mijn PC -

Pagina: 1 2 ... 11 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Illegale praktijken horen hier niet thuis.

Ook tech vragen horen hier niet thuis.