HTC Magician (i-mate JAM/Qtek S100/MDA Compact/M500) -Deel 9

Pagina: 1 ... 7 ... 10 Laatste
Acties:
  • 10.253 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mex
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 09-09 09:57

Mex

Kassad schreef op maandag 25 juli 2005 @ 20:34:
[...]

of toets de eerste letters van de naam in van degene die je wil bellen, net als bij een 'normale' gsm.
Of je zet onder start-->settings-->buttons-->up/down control-->'repeat rate' op fast, en de 'delay before first repeat' op short. Vervolgens kun je ultiem snel door je nummers heen bladeren :)

[ Voor 11% gewijzigd door Mex op 25-07-2005 20:46 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CLB
  • Registratie: Oktober 2004
  • Niet online

CLB

Kassad schreef op maandag 25 juli 2005 @ 20:33:
[...]

even soft resetten? dat schoont je temp op, je zit bij orange dus je zal orange world wel gebruiken ;)
K soft-reset met rot, maar werkt niet :)

Kan ik niet m'n Internet-adressen die ik heb bezocht weggooien ofzo in 'n bepaalde map?

Dat Orange World gebruik ik idd aardig vaak :9

Asus ZenBook BX410UA-GV182R: 14,0" 1920x1080 mat IPS/ Intel HD 620 / Intel Core i5-7200U 3,1GHz/ 8192MB 2133MHz RAM
512GB SSD + 2TB HDD/ Backlight keyboard, BlueTooth, Wi-Fi AC, HDMI, USB 2.0, USB 3.0, USB C, Cardreader / Windows 10 Pro 64 bit

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CLB
  • Niet online

CLB

Mex schreef op maandag 25 juli 2005 @ 20:41:
[...]

Of je zet onder start-->settings-->buttons-->up/down control-->'repeat rate' op fast, en de 'delay before first repeat' op short. Vervolgens kun je ultiem snel door je nummers heen bladeren :)
Heeft dat alleen met je contactenlijst te maken of met heel je telefoon? (ook mp3-lists enzo)??

Heel je telefoon dus :)

Wat waren de normale instellingen? Die vond ik goed genoeg, maar weet ze nu niet meer :+

[ Voor 19% gewijzigd door CLB op 25-07-2005 21:03 ]

Asus ZenBook BX410UA-GV182R: 14,0" 1920x1080 mat IPS/ Intel HD 620 / Intel Core i5-7200U 3,1GHz/ 8192MB 2133MHz RAM
512GB SSD + 2TB HDD/ Backlight keyboard, BlueTooth, Wi-Fi AC, HDMI, USB 2.0, USB 3.0, USB C, Cardreader / Windows 10 Pro 64 bit

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kassad
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 21:15
CLB schreef op maandag 25 juli 2005 @ 20:58:
[...]

K soft-reset met rot, maar werkt niet :)

Kan ik niet m'n Internet-adressen die ik heb bezocht weggooien ofzo in 'n bepaalde map?

Dat Orange World gebruik ik idd aardig vaak :9
Ik had een progje dat al je temp bestanden kon opschonen, incl IE. Ik zal eens zoeken.

Atheism is a non-prophet organization. “Wenn ist das Nunstück git und Slotermeyer?” “Ja! … Beiherhund das Oder die Flipperwaldt gersput.”

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kassad
Kassad schreef op maandag 25 juli 2005 @ 21:22:
[...]

Ik had een progje dat al je temp bestanden kon opschonen, incl IE. Ik zal eens zoeken.
Ok, gevonden, dit is em: SpeedClean

Atheism is a non-prophet organization. “Wenn ist das Nunstück git und Slotermeyer?” “Ja! … Beiherhund das Oder die Flipperwaldt gersput.”

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mex

Mex

CLB schreef op maandag 25 juli 2005 @ 20:59:
[...]

Heeft dat alleen met je contactenlijst te maken of met heel je telefoon? (ook mp3-lists enzo)??

Heel je telefoon dus :)

Wat waren de normale instellingen? Die vond ik goed genoeg, maar weet ze nu niet meer :+
Bovenste schuifbalkje stond op 3e streepje van rechts, en de onderste op 3e streepje van links.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Weet iemand hoe je sms'jes van je nokia op je M500 kan gooien?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Underworld
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 29-08 12:57

Underworld

+1 Inzichtvol

Thnx het werkt idd goed Mex!

“Victorious warriors win first and then go to war,
while defeated warriors go to war first and then seek to win”
― Sun Tzu, The Art of War

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NightForce
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 08-09 23:24
Ik heb net een harde reset gedaan want het werd een beetje een rotzooi op me m500, nu is het mijn vraag welke apps ik het beste kan instaleren.
Ik wil namelijk niet alles dubbel er op hebben  mijn belangrijkste wensen zijn:
  • weer
  • clean temp etc
  • batterijen gebruik
  • auto (reset)

[ Voor 11% gewijzigd door NightForce op 25-07-2005 23:23 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Mex schreef op maandag 25 juli 2005 @ 20:41:
[...]

Die is idd goed... :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sjorsfeenema
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 10-09 02:29

sjorsfeenema

de mijne is mooier

Heey ff tussendoor heb al een tijdje zo'n MDA van T-mobile en heb daar een Tom Tom 3 pakket bij gekocht maar nu was het dus zo dat ik uit het adresboek een naam kon selecteren dan kreeg ik een menuutje en daar kon ik kiezen "navigeer naar"

Als dan tom tom opstarte dan ging hij meteen de route bepalen naar diegene (als ik zijn/haar adres had ingevuld.) :P

Ben nu in het bezit van Tom Tom 5 maar deze optie kan ik nu niet meer gebruiken. :'(
Ik dacht een nieuwere versie is nog beter en makkelijker (Niet dus) of doe ik iets verkeerd?

die van hen is mooi....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NightForce
  • Laatst online: 08-09 23:24
spb Weather haalt bij mij maar niks op, maar Journal Bar doet het wel.
spb Weather meld dat er geen internet verbinding is haalt die alles op via gprs? en niet via Active Sync? Waar kan dit aan liggen want ik heb liever spb Weather

[ Voor 88% gewijzigd door NightForce op 26-07-2005 04:30 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jpiscaer
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 22:20
sjorsfeenema schreef op dinsdag 26 juli 2005 @ 00:49:
Heey ff tussendoor heb al een tijdje zo'n MDA van T-mobile en heb daar een Tom Tom 3 pakket bij gekocht maar nu was het dus zo dat ik uit het adresboek een naam kon selecteren dan kreeg ik een menuutje en daar kon ik kiezen "navigeer naar"

Als dan tom tom opstarte dan ging hij meteen de route bepalen naar diegene (als ik zijn/haar adres had ingevuld.) :P

Ben nu in het bezit van Tom Tom 5 maar deze optie kan ik nu niet meer gebruiken. :'(
Ik dacht een nieuwere versie is nog beter en makkelijker (Niet dus) of doe ik iets verkeerd?
Zorg dat je de update (5.10) van TomTom installeerd op je Compact, daar zit die optie weer in!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Dit lijkt me wel interessant. Of zou je hiervoor toch ook sneller internet moeten hebben op je telefoon dan gprs? streaming radio, voor ppc...
http://msmobiles.com/news.php/4076.html

[ Voor 9% gewijzigd door Verwijderd op 26-07-2005 11:27 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Weet iemand hoe je mortplayer over TomTom kan laten draaien?

op de skin site: http://mort.sto-helit.de/index.html staat een skin: Maxx TT
hiermee zou je dan het onderste "directions" deel van tomtom moeten blijven zien.
Maar als ik TomTom start, moet ik naar de "desktop" om mortplayer te starten en als ik dan terug ga naar tomtom, zie ik mortplayer niet meer, en in omgekeerde volgorde ook niet.

iemand een idee?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op dinsdag 26 juli 2005 @ 12:11:
Weet iemand hoe je mortplayer over TomTom kan laten draaien?

op de skin site: http://mort.sto-helit.de/index.html staat een skin: Maxx TT
hiermee zou je dan het onderste "directions" deel van tomtom moeten blijven zien.
Maar als ik TomTom start, moet ik naar de "desktop" om mortplayer te starten en als ik dan terug ga naar tomtom, zie ik mortplayer niet meer, en in omgekeerde volgorde ook niet.

iemand een idee?
Geen idee, maar wil het wel eens gaan bekijken... Moet wel eerst de GPS muis in huis hebben in dat geval ;)

Ben hier ook benieuwd naar? Iemand die dit wel heeft draaien en hoe werkt het?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

hallo ik heb een mda van t-mobile

ik heb een autolader van adapt
maar hij laad niet, het lampje brand niet
bij de shop zeggen ze dat ik mijn rom moet updaten

iemand ook zoiets bij de hand gehad??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op dinsdag 26 juli 2005 @ 10:33:
Dit lijkt me wel interessant. Of zou je hiervoor toch ook sneller internet moeten hebben op je telefoon dan gprs? streaming radio, voor ppc...
http://msmobiles.com/news.php/4076.html
ziet er goed uit, maar wat zou streamen in hemelsnaam kosten en kan het alleen via Wi-Fi?

[ Voor 24% gewijzigd door Verwijderd op 26-07-2005 14:29 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Remco Tr
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 21:30
Verwijderd schreef op dinsdag 26 juli 2005 @ 13:24:

probeer gewoon je rom ff te updaten dat kan sowieso geen kwaat kijk op pagina 1 van deze topic voor handleiding

succes !!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 0Burner0
  • Registratie: Februari 2005
  • Laatst online: 22-08 16:19
Verwijderd schreef op dinsdag 26 juli 2005 @ 13:24:

Hij laat wel op lampje brand alleen niet heeft nix met rom te maken maar met de oplader je hebt geen orginele voor de MDA

Maar kijk maar naar je batterij status hij laat op is in deel 1 uit voerig besproken

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wouter3
  • Registratie: November 2004
  • Niet online
@ poenke: Ik heb ook de oplader van adapt en mijn mda laad er wel gewoon prima mee op (getest met verschillende usbkabeltjes). Ik heb trouwens romversie 1.11. Geen idee of het hieraan ligt, maar het is het proberen wel waard lijkt me.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Remco Tr
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 21:30
hey

ik heb nu de standaard screenprotector van de mda en die in natuurlijk ruk !!
is die branda of adapt precies zelfde of is die beter ?? en welke is dan beste ??

alvast bedankt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jaapio_B
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 11-09 14:39
Sinds 2 weken ben ik ook een trotse bezitter van een M500. Een leuke telefoon alleen vind ik dat de accu niet echt lang mee gaat als bleutooth aan staat.

Ik heb vanmorgen om 8 uur m'n m500 van de lader gehaald en nu, 7 uur verder, is de accu alweer op 20% zonder ook maar iets met dat ding te doen.
Zonder bleutooth houd ie het met gemak 2 dagen uit met een paar keer bellen en agenda bij werken per dag.

Zijn er meer mensen die dit zijn is opgevallen?

Aan alles komt een eind.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Heeft er iemand al ervaring met deze explorer? http://www.resco.net/pocketpc/explorer/indepth.asp
gebruikt die veel resources? het lijkt erg goed..... (toch?)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kassad
Verwijderd schreef op dinsdag 26 juli 2005 @ 15:41:
Heeft er iemand al ervaring met deze explorer? http://www.resco.net/pocketpc/explorer/indepth.asp
gebruikt die veel resources? het lijkt erg goed..... (toch?)
ik gebruik em bijna vanaf de aanschaf van mijn mda en ben er erg tevreden over. ook omdat je er een explorer plugin bij krijgt, waardoor je vanaf je pc, via het send to menu direct je PPC kan selecteren, handy dandy.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Kassad schreef op dinsdag 26 juli 2005 @ 15:57:
[...]

ik gebruik em bijna vanaf de aanschaf van mijn mda en ben er erg tevreden over. ook omdat je er een explorer plugin bij krijgt, waardoor je vanaf je pc, via het send to menu direct je PPC kan selecteren, handy dandy.
Dat leek mij ook ja.. is dus ook wel $25 waard dacht ik? O-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Fellow Mates,

Waar haal ik mijn MSN Messenger vandaan voor POCKET pc 2003.

Die 2002 versie werkt uiteraard niet.
Ik heb een MDA compact met de nieuwste roms dus geen Tmobile crap.
Op de applicatiecdrom van tmobile vond ik hem niet.

waar down ik hem?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op dinsdag 26 juli 2005 @ 16:31:
Fellow Mates,

waar down ik hem?
Is gewoon op de microsoft site te vinden... ;)

vooruit: http://www.microsoft.com/...snmessenger/pocketpc.mspx

dit is trouwens de update, de volledige installatie zal daar ook ergens te vinden zijn...

[ Voor 19% gewijzigd door Verwijderd op 26-07-2005 16:37 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

zou je denken ja.

maar kon hem vooralsnog niet vinden, ik heb maar de freeware AGILE messenger gedownload en geinstalleerd. Kan ik ook ICQ-en AOL e.d.

[ Voor 47% gewijzigd door Verwijderd op 26-07-2005 16:52 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op dinsdag 26 juli 2005 @ 16:42:
zou je denken ja.

maar kon hem vooralsnog niet vinden, ik heb maar de freeware AGILE messenger gedownload en geinstalleerd. Kan ik ook ICQ-en AOL e.d.
kun je daarmee ook je msn lijst importeren dan? :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MaXX99
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 23-01 21:02
Maakt de snelheid van de SD card wat uit bij gebruik van TomTom & CheckPOInt ?
Een collega van me beweert dat de CPU eerder de beperkende factor is? Graag had ik jullie meningen hierover gehad.

Coolermaster Stacker / OCZ Powerstream 520W / ASUS A8N-SLI / AMD 3200+ 0.09µ / Zalmax 7700Cu / 2x512Mb OCZ PC3200 EL Platinum Rev.2 / XFX 6600GT / Maxtor Diamondmax 10 300 Gb SATA / 2 x Dell 1905FP 19" / Epson R800 / Canon CanoScan 8400F

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

0Burner0 schreef op dinsdag 26 juli 2005 @ 14:32:
[...]

Hij laat wel op lampje brand alleen niet heeft nix met rom te maken maar met de oplader je hebt geen orginele voor de MDA

Maar kijk maar naar je batterij status hij laat op is in deel 1 uit voerig besproken
het vreemde is dat hij wel laad via de usb van de laptop

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Na veel zoeken (google & GoT) toch maar een berichtje. Heb al wel wat programma's gevonden (Jeyo) maar dat voldoet niet echt...
Ik zoek een programma dat mijn SMSjes opslaat op m'n pc. Las dat dit zelfs zou kunnen in Outlook. Dus hetzelfde als m'n agenda en contactpersonen, hele tijd synchroniseren!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Raziel
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 01-09 12:57
Verwijderd schreef op dinsdag 26 juli 2005 @ 17:25:
[...]

het vreemde is dat hij wel laad via de usb van de laptop
Komt door Active Sync. Hij laadt alleen als active sync actief is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jpiscaer
0Burner0 schreef op dinsdag 26 juli 2005 @ 14:32:
[...]

Dit heeft dus wel met de ROM-versie te maken, ik geloof dat alle 1.01 en 1.06 ROM's niet om konden gaan met die autolader, nieuwere versies wel!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

okay nog een vraag over de s100.

Ik heb al wat rondgekeken op de forum maar geen antwoord gevonden. Ik wil graag weten of er misschien een programma is die je gesprekstijd registreert en wanneer nodig deze kan resetten. Is handig namelijk voor een mda.

MvG,

Tidus

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hmmmz

Ik heb hetzelfde probleem gehad, als iemand anders hier.
Ik heb (zodra ik een softreset) heb uitgevoerd, ca 22 mb vrij geheugen (waarom zo weinig, geen idee, al me software staat op me SD kaartje, of die andere 7mb ruimte) en na een tijdje als ik wat programmaatjes geladen heb (en ook weer ECHT afgesloten) dan word het uiteindelijk toch steeds minder aan vrij geheugen wat ik over houd. Zoals op dit moment heeft hij nog maar 14 mb vrij geheugen.
SpeedClean werkt niet, reeds geprobeerd.
Ik heb de volgende software geinstalleerd:
-Betaplayer
-Agenda Fusion
-Metro
-GSPlayer
-Worms
-Orbworks (voor speedclean)
-SPB Pocket Plus
-SPB Time
-SPB Weather
-MorphGear + SNES
-Windows Media Control for Pocket IE (geen idee wat dit is)

Iemand een idee?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op dinsdag 26 juli 2005 @ 17:31:
Na veel zoeken (google & GoT) toch maar een berichtje. Heb al wel wat programma's gevonden (Jeyo) maar dat voldoet niet echt...
Ik zoek een programma dat mijn SMSjes opslaat op m'n pc. Las dat dit zelfs zou kunnen in Outlook. Dus hetzelfde als m'n agenda en contactpersonen, hele tijd synchroniseren!
Ik hou voortaan m'n mond: http://www.jeyo.com/extender.asp

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• meloenie
  • Laatst online: 25-05-2024
Ik vroeg me af of iemand ervaring heeft me de D-link DBT-900AP bluetooth accesspoint icm de SPV M500 om te kunnen internetten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Weet iemand of T-Mobile nog van plan is om met een ROM update voor de MDA compact te komen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CLB
  • Niet online

CLB

Verwijderd schreef op dinsdag 26 juli 2005 @ 17:59:
Hmmmz

Ik heb hetzelfde probleem gehad, als iemand anders hier.
Dat ben ik :)

Het is nog steeds niet die 40 mb ofzo die ik in het begin had, maar ja opeens werkt die weer iets vlotter. (en heb ik 16 mb geheugen over) Ik begrijp er geen reet van :O Leuk dingetje zo'n SPV M500 en ik zou 'm zeker ook niet weg willen doen, maar soms denk ik: pfffffff very very weird :r

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Beekforel
  • Nu online

Beekforel

Is eigenlijk geen vis

M'n phone is traag aan het worden. Als ik em uit standby haal, duurt het 3 seconden voordat ik beeld krijg. :?
Heb 12MB program mem vrij, 16,68 in gebruik. Programma's allemaal gesloten etc.
Rom 1.12. Hoe kan dat?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 1-0-Ed
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 22-07 09:37
MaXX99 schreef op dinsdag 26 juli 2005 @ 17:05:
Maakt de snelheid van de SD card wat uit bij gebruik van TomTom & CheckPOInt ?
Een collega van me beweert dat de CPU eerder de beperkende factor is? Graag had ik jullie meningen hierover gehad.
Naar mijn ervaringen maakt het wel degelijk uit of je een snelle of een normale (standaard) SD kaart gebruikt. Vooral bij het inladen van de de map view zie ik een GROOT snelheidverschil tussen een standaard 512 Mb sandisk kaartje en mijn 1Gb Ultra II sandisk kaartje...

My 2 cents: yes....

Gravity sucks...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mex

Mex

Raziel schreef op dinsdag 26 juli 2005 @ 17:33:
[...]

Komt door Active Sync. Hij laadt alleen als active sync actief is.
Hij laadt ook als AS niet actief is, met mijn Adapt 12V lader wordt hij prima opgeladen.
Verwijderd schreef op dinsdag 26 juli 2005 @ 19:12:
Weet iemand of T-Mobile nog van plan is om met een ROM update voor de MDA compact te komen?
Bedrijven als Qtek en i-mate zullen altijd sneller zijn dan T-mobile, is het wachten ook niet waard mi.

[ Voor 37% gewijzigd door Mex op 26-07-2005 20:12 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

zoals eerder gepost heb ik een probleem met mp3's
hij geeft geen icoontje aan in mijn explorer, en als ik er op tap dan zegt hij:
"there;s no program associated with ***.mp3" run the application first, then open this file from within the application.

Kijk dat werkt wel, maar het feit dat blijft dat ik het mp3tje niet kan tappen, en dit is ook zo met wav's!
Dus ik kan ze ook niet gebruiken als ringtones!!

Kan iemand mij helpen aub?
dit is nou uhmmm de 3de(?) keer dat ik het al vraag

[ Voor 3% gewijzigd door Verwijderd op 26-07-2005 22:13 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb mijn MDA nu een week en ben nog steeds aan het uitproberen.
ROM-versie 1.01.00WWE datum 24-10-2004
Ext ROM: 1.01.124WWE.

Ik loop daarbij tegen een paar probleempjes aan:

1.
Heeft iemand al ervaring met het volume van de telefoon bij handsfree gebruik?
In mijn geval is dat erg zacht, nauwelijks bruikbaar in mijn toch redelijk stille auto.
Er staat me iets bij dat ik op deze of vergelijkbare sites iets heb gelezen dat dit probleem zou zijn verholpen met een nieuwe ROM-versie; klopt dat? Zo ja, welke versie is er dan voor nodig?

Ik ben wel bereid om een ROM-update te doen maar een duidelijke - vooral complete - handleiding kan ik moeilijk vinden. Weet iemand waar dat wel het geval is?

2.
Ik heb ActiveSync 3.8 geïnstalleerd. Synchroniseren lukt meestal niet, slechts een enkele keer wel.
De desktop kan zgn Outlook niet vinden of soortgelijke onzin; reconnecten helpt natuurlijk ook niet.
Bij het experimenteren - ik had in Outlook alles geschoond - raakte ik een keer al mijn contacten en afspraken kwijt op de MDA; gelukkig had ik nog een backup.
Al met al geen lekker werkend programma.
Is er een beter alternatief?

3.
Als ik TomTom5 draai, kan ik niet een ander programma starten via het ikoontje linksboven; wel de applicaties die gekoppeld zijn aan de buttons.
Is dit überhaupt niet mogelijk of doe ik iets verkeerd?

4. Nadat ik verschillende programma's heb geïnstalleerd (BT bluetooth tools - dat was het enige waarmee ik eindelijk TT5 aan de gang kreeg met mijn BT GPS ontvanger, Sprite Backup etc)
raakte het scherm "in de war"; de verschillende items staan gedeeltelijk door elkaar heen.
Soms is een soft reset afdoende maar meestal niet.
Regelmatig een hard reset is natuurlijk geen alternatief.
Is hier een betere oplossing voor?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Mex schreef op dinsdag 26 juli 2005 @ 20:09:
[...]

Hij laadt ook als AS niet actief is, met mijn Adapt 12V lader wordt hij prima opgeladen.

[...]

Bedrijven als Qtek en i-mate zullen altijd sneller zijn dan T-mobile, is het wachten ook niet waard mi.
morgen krijg ik bericht van t-mobile klantenservice over een nieuwe update
bij qtek heb ik er al een gezien.
bij de ac adapter op 230 v draait AS ook niet en dan werkt hij wel
als er geen nieuwe update is probeer ik de update in dit forum op pagina 1
ik hoop alleen dat die wel geschikt is voor de mda compact.
ach en zonder navigatie kom ik er ook wel maar het was wel de reden dat ik de mda heb aangeschaft
ik gebruik hem i.c.m. navigon.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kassad
Verwijderd schreef op dinsdag 26 juli 2005 @ 16:31:
Fellow Mates,

waar down ik hem?
welke rom gebruik je? bij mij (rom 1.11) zit-ie er gewoon in..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

uuhm heb ff alles vluchtig doorgelezen, ik zie vaak staand dat skype wifi nodig heeft (vergeef me als het een dubble post is)
nou...ik dacht net van what the hell laat ik het gewoon over BT proberen (toshiba stack op pc en magician)
ff mijn desktop gebeld dat lukte, met activesync lukte het om mijn desktop te bellen en te praten....dus het lukt degelijk wel.
Ik heb mijn dongle met verlengsnoer in de keuken gemonteerd zodat ik in het gehele huis BT signaal heb beter dan het aanschaffen van een dure sdio kaart als je er toch alleen maar skyped, syncd en nog wat andere simpele dingen.

EDIT: de/het foutjes gecorrigeerd..zo ver ik ze kon zien

[ Voor 6% gewijzigd door Verwijderd op 27-07-2005 04:16 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sjorsfeenema

sjorsfeenema

de mijne is mooier

Jainoxi schreef op dinsdag 26 juli 2005 @ 07:16:
[...]

Zorg dat je de update (5.10) van TomTom installeerd op je Compact, daar zit die optie weer in!
hhmmmz waar vind ik de goede update? ik heb weer tom tom 5 geinstalleerd maar het blijft gewoon versie 5.00 :?

doe ik iets verkeerd? ik mis deze optie echt wel :(

die van hen is mooi....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jpiscaer
sjorsfeenema schreef op woensdag 27 juli 2005 @ 05:52:
[...]

hhmmmz waar vind ik de goede update? ik heb weer tom tom 5 geinstalleerd maar het blijft gewoon versie 5.00 :?

doe ik iets verkeerd? ik mis deze optie echt wel :(
Kijk eens op de website van TomTom, bij Downloads ofzo?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Raegin
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 10-09 21:19
Beekforel schreef op dinsdag 26 juli 2005 @ 19:51:
M'n phone is traag aan het worden. Als ik em uit standby haal, duurt het 3 seconden voordat ik beeld krijg. :?
Rom 1.12. Hoe kan dat?
ook na soft reset?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op maandag 25 juli 2005 @ 20:27:
Ik heb sinds kort een MDA compact en die bevalt mij uitstekend alleen heb ik nu een probleem. Als ik de simkaart (ook tmobile) van mijn vrouw erin doe dan zijn al haar smsjes kwijt. Doe ik de sim in haar eigen telefoon (Nokia) dan staan de smsjes gewoon op de simkaart. Iemand een idee hoe dit kan en nog beter hoe dit is op te lossen??

RomVersion 1.06.00 WWE
Radio Version 1.05.00
Iemand?
Wat ik dus eigenlijk wil is bestaande smsjes die op de simkaart staan in lezen in de inbox van m'n MDA. Jeyo werkt alleen met de smsjes die al in de MDA staan en dus niet met de simkaart. Iemand een idee of/ en hoe dit kan??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• A_to_the_S
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 20-06 09:45
sjorsfeenema schreef op woensdag 27 juli 2005 @ 05:52:
[...]

doe ik iets verkeerd? ik mis deze optie echt wel
Die optie dat je "navigeer naar" kan kiezen uit je adresboek, heb ik wel met mijn versie van TT5.

Installatiebestanden:
TTN = TomTom Navigator
PIMAddIn = Navigeren uit adressenboek
WZD = TomTom Today
GPS = GPS

Je moet dus PIMAddIn installeren, dan doet hij het goed

EDIT: ik doet hier toch nix illegaals?

[ Voor 9% gewijzigd door A_to_the_S op 27-07-2005 08:34 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Gisteren heb ik het volgende virus op mijn Qtek s100 ontdekt:
CommWarrior.be
ontdekt als volgt:
op kantoor sloot ik via USB en ActiveSync mijn gsm aan.
Mijn virusscanner zei direct dat het virus aanwezig was in c:\...\documents en settings\temp
de virusscanner van mijn pc heeft het virus verwijderd op de harde schijf van de PC
met mijn virusscanner krijg ik geen toegang tot mijn Qtek
telkens ik hem aansluit copieert het virus zich opnieuw
dit virus blijft dus aanwezig op mijn gsm
Gezien het om een Symbian-virus gaat doet het geen kwaad op mijn gsm
Maar ik wil er natuurlijk wel van af

Weet iemand hoe?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op woensdag 27 juli 2005 @ 08:47:
Gisteren heb ik het volgende virus op mijn Qtek s100 ontdekt:
CommWarrior.be
ontdekt als volgt:
op kantoor sloot ik via USB en ActiveSync mijn gsm aan.
Mijn virusscanner zei direct dat het virus aanwezig was in c:\...\documents en settings\temp
de virusscanner van mijn pc heeft het virus verwijderd op de harde schijf van de PC
met mijn virusscanner krijg ik geen toegang tot mijn Qtek
telkens ik hem aansluit copieert het virus zich opnieuw
dit virus blijft dus aanwezig op mijn gsm
Gezien het om een Symbian-virus gaat doet het geen kwaad op mijn gsm
Maar ik wil er natuurlijk wel van af

Weet iemand hoe?
Dat is kl*te! Ik zou je PPC aansluiten op de PC en dan handmatig zoeken naar CommWarrior.be. Verwijder ze dan ALLEMAAL handmatig. Het virus zal waarschijnlijk nog op enkele andere locaties ook in je telefoon staan.. Succes!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vicrou
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 29-11-2024
dit kwam ik tegen op het forum van de smartphone-club

Ja, ik heb ervaring met deze carkit. Hij is twee weken geleden ingebouwd in mijn auto.

Om met je tweede vraag te beginnen: zelf inbouwen is *denk ik* wel te doen, maar ik ben er toch maar niet aan begonnen.

Wat betreft de werking: het werkt op exact dezelfde wijze als het standaard bijgeleverde headsetje. En dat betekent dat *elk* geluidje (of het nou een piepje is van bijvoorbeeld de Contacts, of het geluid van de telefoon) over de luidsprekers komen. En als je dan tevens mute aansluit (zoals ik heb) dan gaat bij elk geluid van de S100 je radio op mute. Alleen blijkt dat mute signaal van de carkit vertraagd te werken. Van TomTom hoor ik zodoende de eerste twee lettergrepen niet.
Maar wat nog vervelender is: de mute werkt alleen wanneer er geluid door de luidspreker komt. Dit heeft tot gevolg dat tijdens een telefoongesprek de radio weer aan gaat als jij zelf aan het praten bent en de andere kant stil is.

Met andere woorden: niet doen dus!

Qtek is op de hoogte van deze problemen (ik heb een uitgebreide mailwisseling gehad waarin ik het probleem tot in detail heb uitgelegd, op aanvraag post ik die lange probleembeschrijving hier wel). Qtek heeft vandaag (6 juli) gereageerd dat ze in gesprek zijn met de carkit leverancier om het probleem op te lossen.

ROM version: 1.11.00 WWE
ROM date: 14-03-2005
Radio version: 1.11.00
Protocol version: 1337.42
ExtROM version: 1.11.550 WWE

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vicrou
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 29-11-2024
ik kwam dit tegen op het smartphone-club forum

Ja, ik heb ervaring met deze carkit. Hij is twee weken geleden ingebouwd in mijn auto.
Om met je tweede vraag te beginnen: zelf inbouwen is *denk ik* wel te doen, maar ik ben er toch maar niet aan begonnen.
Wat betreft de werking: het werkt op exact dezelfde wijze als het standaard bijgeleverde headsetje. En dat betekent dat *elk* geluidje (of het nou een piepje is van bijvoorbeeld de Contacts, of het geluid van de telefoon) over de luidsprekers komen. En als je dan tevens mute aansluit (zoals ik heb) dan gaat bij elk geluid van de S100 je radio op mute. Alleen blijkt dat mute signaal van de carkit vertraagd te werken. Van TomTom hoor ik zodoende de eerste twee lettergrepen niet.
Maar wat nog vervelender is: de mute werkt alleen wanneer er geluid door de luidspreker komt. Dit heeft tot gevolg dat tijdens een telefoongesprek de radio weer aan gaat als jij zelf aan het praten bent en de andere kant stil is.
Met andere woorden: niet doen dus!
Qtek is op de hoogte van deze problemen (ik heb een uitgebreide mailwisseling gehad waarin ik het probleem tot in detail heb uitgelegd, op aanvraag post ik die lange probleembeschrijving hier wel). Qtek heeft vandaag (6 juli) gereageerd dat ze in gesprek zijn met de carkit leverancier om het probleem op te lossen.
Radio version: 1.11.00
Protocol version: 1337.42
ExtROM version: 1.11.550 WWE

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Beekforel schreef op dinsdag 26 juli 2005 @ 19:51:
Rom 1.12. Hoe kan dat?
Volgens mij is dit een utility die wel zou kunnen helpen om gewoon automatisch je geheugen te 'cleanen'. Ik heb er echter geen ervaring mee. Iemand?

http://www.clubimate.com/p-257-battery-pack-pro.aspx

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb gister mijn carkit ontvagen Parrot Carkit CK3000 Evolution is een universele BT carkit, kan hem helaas nog niet uitproberen, ik laat hem gelijk inbouwen in de auto die er nog niet is :(.

Als telefoon houder heb ik gewoon een brodit houder gekocht zonder adapter oid.

Als de telefoon opgeladen moet worden gebruik ik een adapter die ik bij mijn Adapt BT GPS muis heb gekregen waar de usb kabel ingestopt kan worden, dit werkt met ROM 1.11.

Hebben meer mensen de Parrot Carkit CK3000 Evolution carkit ? en wat zijn de ervaringen ervan ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jaapio_B
Ik heb mijn Parrot Carkit CK3000 Evolution sinds afgelopen maandag in de auto zitten. Het inbouw klusje is voor de handige tweaker binnen anderhalf uur zeker wel geklaart.

Gesprekken zijn goed te voeren vanuit een rijdende auto (bij ongeveer 120 km/h). Ik kan de ander goed verstaan en andersom ben ik ook goed te verstaan. Alleen is het mij nog niet gelukt om het telefoonboek te synchroniseren of geluid anders dan de telefoon gesprekken via de carkit te laten lopen.

Edit: Als iemand weet hoe ik alle geluiden via de carkit kan laten lopen hoor ik het natuurlijk graag.

[ Voor 11% gewijzigd door Jaapio_B op 27-07-2005 11:48 ]

Aan alles komt een eind.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• deuxani
  • Laatst online: 08-01-2023
Dit wordt waarschijnlijk de opvolger van de SPV M500 (het is een Orange product, dus misschien dat de andere versies van T-Mobile, Qtek, etc er toch iets anders uitzien, net als nu het geval is):

Afbeeldingslocatie: http://www.smartphonefrance.fr/news/o3000.jpg

Bron: Smartphone France (Op hun site zie je ook andere producten van de roadmap van Orange staan)

Specs
Formaat: 108x58x23
Scherm: 240x320, 65k kleuren
Camera: 1.3MP
Connectiviteit: EDGE & WIFI

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sjorsfeenema

sjorsfeenema

de mijne is mooier

A_to_the_S schreef op woensdag 27 juli 2005 @ 08:33:
[...]

Die optie dat je "navigeer naar" kan kiezen uit je adresboek, heb ik wel met mijn versie van TT5.

Installatiebestanden:
TTN = TomTom Navigator
PIMAddIn = Navigeren uit adressenboek
WZD = TomTom Today
GPS = GPS

Je moet dus PIMAddIn installeren, dan doet hij het goed

EDIT: ik doet hier toch nix illegaals?
Ha! dank je wel maar waar staat PIMAddin ergens of moet ik die op de instal cd zoeken?

En kan ik ook alleen dus die PIMAddln alleen (apart installeren?)
Want de gps muis doet het wel en tom tom today heb ik al wel.

Ook kwam ik nog een probleem tegen als ik tom tom 5 opstart en dan navigeer naar doe en dan nuttige plaatsen, dan duurt het ff en dan kom ik weer op mijn buroblad van de pocket pc :?

die van hen is mooi....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LaZZ
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 16-09-2024
Ik weet dat er meerdere mensen zijn met hetzelfde probleem maar ik heb nog steeds geen oplossing kunnen vinden. Ik heb dus een Orange M500 en ik kan gebruik maken van GPRS. Echter als ik die verbinding 1 of 2 keer heb gebruikt moet ik flight mode aan en uit zetten of een soft reset doen om weer gebruik te kunnen maken van mijn GPRS. Erg vervelend als je bijvoorbeeld eens in het uur automatisch je email wil laten checken. Is er iemand die weet wat ik moet installeren / aanpassen om ervoor te zorgen dat ik dit niet meer hoef te doen en GPRS dus wel gewoon steeds kan blijven connecten? Heb ROM versie 1.12.00

Kan iemand me hier mee helpen? Het is echt zwaar irritant :(

Canon EOS 5D Mark II | Canon 17-40 F4.0L | Canon 50mm F1.8 | Tamron 28-75 F2.8 | Canon 430 EXII

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

deuxani schreef op woensdag 27 juli 2005 @ 12:38:
Dit wordt waarschijnlijk de opvolger van de SPV M500 (het is een Orange product, dus misschien dat de andere versies van T-Mobile, Qtek, etc er toch iets anders uitzien, net als nu het geval is):

[afbeelding]

Bron: Smartphone France (Op hun site zie je ook andere producten van de roadmap van Orange staan)

Specs
Formaat: 108x58x23
Scherm: 240x320, 65k kleuren
Camera: 1.3MP
Connectiviteit: EDGE & WIFI
Ik houd liever mijn relatief kleine en handbare MDA Compact. Man dat worden complete Laptops met een telefoon erin. De MDA III is al te groot, laat staan de MDA IV of verbasteringen daarvan. Die extra functies zullen mij een zorg zijn, ik zou nog liever extra geheugen in mijn compact laten inbouwen en Win mobile 2005 erop knallen dan dit ding in te ruilen voor zo'n log geval

Ah ik zie dat jij het niet over de echte opvolger hebt in MDA stijl, dat is deze:

[img]Après l'annonce du SPV c600, c'est au tour du SPV m5000 d'être annoncé chez Orange France pour sortir début septembre. Une news qui n'est pas réellement une exclusivité car si aucune annonce officielle n'a été encore faîte, de nombreuses rumeurs sur cet appareil ont déja été publiées ici et là.

Le SPV m5000 est annoncé comme étant un des remplaçant de l'actuel SPV m2000. Celui ci sera proposé aux alentours de 500 Euros et aura les caractéristiques suivantes :
- Dimensions 131x79x21mm
- Poids : 270 grammes
- Autonomie de 4 heures en communication et 7 jours en veille
- Ecran VGA 640x480 avec 65536 couleurs
- 2 Caméras dont une de 1.3 Méga Pixels
- Version de Windows Mobile inconnue (WM2003SE à ce jour)
- Compatibilité UMTS & WIFI

Zie op de aangegeven Franse sites voor pics

[ Voor 31% gewijzigd door Verwijderd op 27-07-2005 14:12 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CLB
  • Niet online

CLB

Ik vind 'm inderdaad ook erg lelijk zeg.

Ik hoef geen echt qwerty-toetsenbord hoor (zorgt meestal voor dik/ groot toestel)
ik ben nu al gewend aan m'n virtuele toetsenbordje dus dat is wel goed zo

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op woensdag 27 juli 2005 @ 14:09:
[...]

Ik houd liever mijn relatief kleine en handbare MDA Compact. Man dat worden complete Laptops met een telefoon erin. De MDA III is al te groot, laat staan de MDA IV of verbasteringen daarvan. Die extra functies zullen mij een zorg zijn, ik zou nog liever extra geheugen in mijn compact laten inbouwen en Win mobile 2005 erop knallen dan dit ding in te ruilen voor zo'n log geval

Ah ik zie dat jij het niet over de echte opvolger hebt in MDA stijl, dat is deze:

[img]Après l'annonce du SPV c600, c'est au tour du SPV m5000 d'être annoncé chez Orange France pour sortir début septembre. Une news qui n'est pas réellement une exclusivité car si aucune annonce officielle n'a été encore faîte, de nombreuses rumeurs sur cet appareil ont déja été publiées ici et là.

Le SPV m5000 est annoncé comme étant un des remplaçant de l'actuel SPV m2000. Celui ci sera proposé aux alentours de 500 Euros et aura les caractéristiques suivantes :
- Dimensions 131x79x21mm
- Poids : 270 grammes
- Autonomie de 4 heures en communication et 7 jours en veille
- Ecran VGA 640x480 avec 65536 couleurs
- 2 Caméras dont une de 1.3 Méga Pixels
- Version de Windows Mobile inconnue (WM2003SE à ce jour)
- Compatibilité UMTS & WIFI

Zie op de aangegeven Franse sites voor pics
die C600 is een smartphone.. Die m5000 is de HTC Universal... die heeft wel wat ik mis met de JAM: Umts! Dit gprs is toch nog redelijk traag.. beetje jammer. Lijkt me ook wel geinig om met je telefoon te video conferencen... we wachten af...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• deuxani
Jaa, ik dacht eerst ook dat deze enorm was, aangezien hij meer het uiterlijk heeft van een MDA III qua vorm, maar het formaat van de telefoon waarvan ik dat plaatje heb geplaatst is toch echt: 108x58x23 terwijl die van de MDA Compact enkel dunner is: 108x58x18

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ikker
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 26-05 22:14

ikker

No Risk No Pain No Fun!!!

Vandaag besloten om mijn s100 naar de laatste rom update te flashen.

Dit is allemaal goed gegaan.
Vervolgens:
tomtom5 geinstalleerd
kaart van Frankrijk erbij voor de vakantie
SPB pocket plus 2 erbij

Nu blijkt in het mailprogramma alleen nog de opties voor MMS en outlook e-mail te zitten. :(

Hier kwam ik achter doordat ik mail.exe als uitzondering wilde aangeven voor de SPB omdat ik mail.exe niet kon vinden in de windows map.

Kan iemand mij vertellen hoe dit komt en nog fijner zou zijn.
Weet iemand hoe je dit op moet lossen?

Mijn netwerkje

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Heb al even lopen zoeken, maar kan het niet vinden. Ik zoek nog een tool waarmee je in de gaten kan houden hoeveel minuten je hebt gebeld, dan kan ik in de gaten houden hoeveel minuten ik nog over heb van mijn belbundel :P De saldocheck van KPN wil namelijk maar geen sms terugsturen naar mijn PDA. Weet iemand een dergelijk tooltje die als het even kan freeware is?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• deuxani
DKToday :http://www.pocketpcfreewares.com/en/index.php?soft=1319

Of je kan je timer resetten bij Device Information door een telefoongesprek te starten, tijdens het bellen de klok het aantal uren/minuten terug te zetten die bij Device Information staat aangegeven bij Outgoing Calls, op te hangen en weer de tijd goed te zetten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

CLB schreef op woensdag 27 juli 2005 @ 14:27:
Ik vind 'm inderdaad ook erg lelijk zeg.

Ik hoef geen echt qwerty-toetsenbord hoor (zorgt meestal voor dik/ groot toestel)
ik ben nu al gewend aan m'n virtuele toetsenbordje dus dat is wel goed zo
En je kunt er altijd nog een opvouwbaar infra rood of BlueTooth toetsenbordje bijkopen. Nog geiler

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

deuxani schreef op woensdag 27 juli 2005 @ 14:29:
Jaa, ik dacht eerst ook dat deze enorm was, aangezien hij meer het uiterlijk heeft van een MDA III qua vorm, maar het formaat van de telefoon waarvan ik dat plaatje heb geplaatst is toch echt: 108x58x23 terwijl die van de MDA Compact enkel dunner is: 108x58x18
De MDA III vind ik ook al wat te log tov de MDA Compact

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CLB
  • Niet online

CLB

deuxani schreef op woensdag 27 juli 2005 @ 14:29:
Ja idd dat is wel waar, maar dan is je qwerty-toetsenbordje ingeschoven. Dus :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

deuxani schreef op woensdag 27 juli 2005 @ 14:48:
DKToday :http://www.pocketpcfreewares.com/en/index.php?soft=1319
Nu moet ik je heel eerlijk bekennen dat ik die al getest heb. Ik had de cab-file in mijn PDA gezet, en daar gerunt. Installatieproces verloopt goed, maar ik kan hem echter niet terugvinden bij de today-opties om hem ook daadwerkelijk te laten verschijnen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Jaapio_B schreef op woensdag 27 juli 2005 @ 11:40:
Ik heb mijn Parrot Carkit CK3000 Evolution sinds afgelopen maandag in de auto zitten. Het inbouw klusje is voor de handige tweaker binnen anderhalf uur zeker wel geklaart.

Gesprekken zijn goed te voeren vanuit een rijdende auto (bij ongeveer 120 km/h). Ik kan de ander goed verstaan en andersom ben ik ook goed te verstaan. Alleen is het mij nog niet gelukt om het telefoonboek te synchroniseren of geluid anders dan de telefoon gesprekken via de carkit te laten lopen.

Edit: Als iemand weet hoe ik alle geluiden via de carkit kan laten lopen hoor ik het natuurlijk graag.
Weet niet of je het gebruikt, maar gaan de TomTom aanwijzingen nu ook over de radio ??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jaapio_B
Weet niet of je het gebruikt, maar gaan de TomTom aanwijzingen nu ook over de radio ??
Nee. Is me nog niet gelukt om dat zover te krijgen. Heb vandaag wel een tooltje gevonden waarmee het schijnbaar wel kan. Moet ik alleen nog ff testen als ik vanavond thuis ben.

Edit: 2e post en 3e edit op 1 dag :? maar zal toch maar ff een linkje posten.

Pocket Bluetooth Tools

[ Voor 24% gewijzigd door Jaapio_B op 27-07-2005 15:53 . Reden: Linkje vergeten. ]

Aan alles komt een eind.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ahhrr ik wordt gek :? waar verander je je taal instellingen voor je T9, ik heb de NL dll al op mijn m500 staan maar kan nergens vinden waar ik de taal in kan stellen, iemand al gelukt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jpiscaer
Je kan tot op heden nog steeds geen native T9 NL draaien op je Win2003SE. Daar heb je WordLogic of een 3rd party programma anderszins voor nodig...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op dinsdag 26 juli 2005 @ 23:37:
[...]

morgen krijg ik bericht van t-mobile klantenservice over een nieuwe update
bij qtek heb ik er al een gezien.
bij de ac adapter op 230 v draait AS ook niet en dan werkt hij wel
als er geen nieuwe update is probeer ik de update in dit forum op pagina 1
ik hoop alleen dat die wel geschikt is voor de mda compact.
ach en zonder navigatie kom ik er ook wel maar het was wel de reden dat ik de mda heb aangeschaft
ik gebruik hem i.c.m. navigon.
vandaag bericht van t-mobile gekregen.
er is nog geen rom-update beschikbaar.
als ik de update zoals op pagina 1 beschreven doe vervalt de garantie.
dus ik twijfel nog wel een beetje.
de ronversie die er nu inzit is 1.01, en zo te lezen zit daar wel het probleem in.
weet iemand of het wel eens verkeerd is gegaan??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op dinsdag 26 juli 2005 @ 22:10:
zoals eerder gepost heb ik een probleem met mp3's
hij geeft geen icoontje aan in mijn explorer, en als ik er op tap dan zegt hij:
"there;s no program associated with ***.mp3" run the application first, then open this file from within the application.

Kijk dat werkt wel, maar het feit dat blijft dat ik het mp3tje niet kan tappen!
Dus ik kan ze ook niet gebruiken als ringtones!!

Kan iemand mij helpen aub?
Hmm ik neem maar aan dat niemand hier een antwoord op heeft dan?

Ik had met Resco Explorer geprobeerd de mp3's te openen, ook dit wetk niet.
Als ik gebruik maak van "Open with" en dan Windows mediaplayer aan tap dan laad hij wel mediapayer in. Maar zodra hij de mp3 wil inladen zegt hij van:
"Cannot Play the file. The File is either corrupted or the PLayer does not support the format you are trying to play"
Ik snap er echt niks meer van...

Dat word dan maar alles opnieuw installeren, meteen van rom 1.11 naar 1.12 ook dan..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Beekforel
  • Nu online

Beekforel

Is eigenlijk geen vis

ikker schreef op woensdag 27 juli 2005 @ 14:32:
Vandaag besloten om mijn s100 naar de laatste rom update te flashen.

Dit is allemaal goed gegaan.
Vervolgens:
tomtom5 geinstalleerd
kaart van Frankrijk erbij voor de vakantie
SPB pocket plus 2 erbij

Nu blijkt in het mailprogramma alleen nog de opties voor MMS en outlook e-mail te zitten. :(

Hier kwam ik achter doordat ik mail.exe als uitzondering wilde aangeven voor de SPB omdat ik mail.exe niet kon vinden in de windows map.

Kan iemand mij vertellen hoe dit komt en nog fijner zou zijn.
Weet iemand hoe je dit op moet lossen?
Sprite backup teruggehaald? Dan ligt het daaraan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• deuxani
Ok... het blijkt echt te zijn:

Afbeeldingslocatie: http://imgs.idnes.cz/telefony/A050727_ADA_HTC_WIZA_06_N.JPG

(Sorry dat ik het steeds hier post, maar de meeste Magician bezitters zullen wel geinteresseerd zijn in dit nieuws. Ik heb even een nieuw topic gemaakt over de HTC Wizard als ie echt zo gaat heten natuurlijk: http://gathering.tweakers.net/forum/list_messages/1056292)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• De Sonneman
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 22:21
sjorsfeenema schreef op woensdag 27 juli 2005 @ 13:31:
[...]

Ook kwam ik nog een probleem tegen als ik tom tom 5 opstart en dan navigeer naar doe en dan nuttige plaatsen, dan duurt het ff en dan kom ik weer op mijn buroblad van de pocket pc :?
Ik denk dat je de balkoNL versie van een nieuwsgroep gebruikt en die heeft een bekende bug met de POI's. Er is ook al een fix in de omloop...

www.vvijsselmeervogels.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SavageNL
  • Laatst online: 09-09 08:54
Ik wil deze telefoon kopen, weet iemand een goede aanbieding? (ik heb een paar pagina's terug gebladerd, maar daar stond niks). Alle hulp is welkom ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CLB
  • Niet online

CLB

SavageNL schreef op woensdag 27 juli 2005 @ 19:59:
Ik wil deze telefoon kopen, weet iemand een goede aanbieding? (ik heb een paar pagina's terug gebladerd, maar daar stond niks). Alle hulp is welkom ;)
Welke is deze?

-HTC Magician
-Orange SPV M500
-T-mobile MDA-Compact
-VPA mini
-Qtek S100

Als je dat iets specificeert kunnen we even voor je kijken

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SavageNL
  • Laatst online: 09-09 08:54
Maakt me echt niet uit, allemaal goed :)

edit: de verschillen zitten hem toch alleen in de kleur en evt extra's in de doos? Maar alvast heel erg bedankt!

[ Voor 60% gewijzigd door SavageNL op 27-07-2005 20:22 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hallo
Ik heb de qtek 100 gisteren gekregen via kpn hi met tom tom 5.
Was meteen een drama met verbindingen, heb klantenservice een paar keer gebeld ,nou dat was helemaal een puinhoop.
De een vertelde weer iets anders dan de ander ,ze kennen het toestel niet eens.
Eindelijk op dit superforum terecht gekomen,heb ik mijn gprs verbindingen voor kpn voor elkaar gekregen.
Flight mode aan gezet ,en naar bed nu vandaag flight mode uit, kan ik of verbinding maken met gprs of met gprs mms.
Als ik de een aanzet gaat de ander uit,ik weet zeker dat ze gisteren allebij op connected stonden.
Weet iemand hoe ik ze beiden weer kan activeren?
Ook vreemd, vind ik dat ik wel een smsje kan versturen, naar een andere mobiel maar niet naar 1244 saldo van hi.
Gisteren lukte dit wel, en gisteren ook een email gestuurd naar mijn mailadres thuis, netjes ontvangen .
Nu vandaag blijft hij gewoon in mijn outlook zitten, ik weer gebeld ,kreeg ik de melding dat ik wel met mijn eigen computer kon mailen maar niet met een andere computer.
Had te maken met wap of i mode of zoiets kon ik instellen bij www.bel .nl.
Ik ernaar toe ,kennen ze mijn toetsel natuurlijk weer niet.
Ik iemand een mailtje laten sturen, krijg ik ook niet binnen [wel op pc].
Ik er helemaal ziek van,hard reset gedaan alles weer ingevuld ,gprs enz maar nog steeds het zelfde.
Wat mij ook opvalt, als ik hem verbind met mijn pc zegt hij wel outlook attention accuaired.
Heeft dit iets te maken met het feit dat mijn outlook behoorlijk vol staat op mijn pc?
Heb geprobeerd resolve problem, maar zegt hij dat dat niet kan.
Kan het zo zijn ,dat er storingen in de sateliet zijn of zo iets?
Wie kan me helpen met deze problemen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kassad
SavageNL schreef op woensdag 27 juli 2005 @ 20:19:

edit: de verschillen zitten hem toch alleen in de kleur en evt extra's in de doos? Maar alvast heel erg bedankt!
http://www.telecomvergelijker.nl/

succes

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kassad
Verwijderd schreef op woensdag 27 juli 2005 @ 20:29:
Hallo
Ik heb de qtek 100 gisteren gekregen via kpn hi met tom tom 5.
Was meteen een drama met verbindingen, heb klantenservice een paar keer gebeld ,nou dat was helemaal een puinhoop.
De een vertelde weer iets anders dan de ander ,ze kennen het toestel niet eens.
Eindelijk op dit superforum terecht gekomen,heb ik mijn gprs verbindingen voor kpn voor elkaar gekregen.
Flight mode aan gezet ,en naar bed nu vandaag flight mode uit, kan ik of verbinding maken met gprs of met gprs mms.
Als ik de een aanzet gaat de ander uit,ik weet zeker dat ze gisteren allebij op connected stonden.
Weet iemand hoe ik ze beiden weer kan activeren?
Ook vreemd, vind ik dat ik wel een smsje kan versturen, naar een andere mobiel maar niet naar 1244 saldo van hi.
Gisteren lukte dit wel, en gisteren ook een email gestuurd naar mijn mailadres thuis, netjes ontvangen .
Nu vandaag blijft hij gewoon in mijn outlook zitten, ik weer gebeld ,kreeg ik de melding dat ik wel met mijn eigen computer kon mailen maar niet met een andere computer.
Had te maken met wap of i mode of zoiets kon ik instellen bij www.bel .nl.
Ik ernaar toe ,kennen ze mijn toetsel natuurlijk weer niet.
Ik iemand een mailtje laten sturen, krijg ik ook niet binnen [wel op pc].
Ik er helemaal ziek van,hard reset gedaan alles weer ingevuld ,gprs enz maar nog steeds het zelfde.
Wat mij ook opvalt, als ik hem verbind met mijn pc zegt hij wel outlook attention accuaired.
Heeft dit iets te maken met het feit dat mijn outlook behoorlijk vol staat op mijn pc?
Heb geprobeerd resolve problem, maar zegt hij dat dat niet kan.
Kan het zo zijn ,dat er storingen in de sateliet zijn of zo iets?
Wie kan me helpen met deze problemen.
de klantenservice kpn kent het toestel idd niet, het wordt niet geleverd door kpn zelf, vandaar dat het ook niet ondersteund wordt maar op bel.nl kan je alle instellingen vinden, even op de windows mobile banner klikken, volg daarna de stappen.
mailtjes worden niet verzonden als je geen werkende gprs/gsm-inbel verbinding hebt, want geen verbinding met het internet, je kan niet tegelijk twee gprs verbindingen actief hebben, het is de een of de ander. hiervoor moet je idd niet naar de klantenservice bellen, ik heb er gewerkt dus weet dat je met deze vragen daar niet aan het goede adres bent :-)
1244 bij hi heeft heel veel storingen, het kan zijn dat de dienst het gewoon (weer eens) niet doet, blijf proberen ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

SavageNL schreef op woensdag 27 juli 2005 @ 20:19:

Als je ook zakelijk kunt regelen (pa of ander familielid/bekende misschien), dan weet ik de beste aanbieding voor je in de vorm van een MDA Compact. Zoek je via de particuliere markt dan weet iemand anders wellicht raadt. Al die vergelijkingssites zoek je jezelf meestal een ongeluk en de aanbieding die ik heb, stond ook nergens vermeld. Dus diegenen die interessante info hebben vermeld het ff hier

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op woensdag 27 juli 2005 @ 17:19:

Hmm ik neem maar aan dat niemand hier een antwoord op heeft dan?

Ik had met Resco Explorer geprobeerd de mp3's te openen, ook dit wetk niet.
Als ik gebruik maak van "Open with" en dan Windows mediaplayer aan tap dan laad hij wel mediapayer in. Maar zodra hij de mp3 wil inladen zegt hij van:
"Cannot Play the file. The File is either corrupted or the PLayer does not support the format you are trying to play"
Ik snap er echt niks meer van...

Dat word dan maar alles opnieuw installeren, meteen van rom 1.11 naar 1.12 ook dan..
nogmaals dan: probeer mediaplayer eens te reinstallen!

[ Voor 5% gewijzigd door Verwijderd op 28-07-2005 13:35 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sluuut
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 03-09 15:42
Ik maak echt te vage dingen mee met mijn Qtek S100 de laatste tijd:

1. Met PocketMusic (geregistreerd) speelt hij de eerste 2 seconden van een willekeurige mp3 af en daarna sluit hij af zonder foutmelding. Het heeft niets met een vuiltje te maken. Na herinstallatie van het programma werkt het ineens weer wel goed.

2.Het kopieëren van veel of grote bestanden gaat nooit goed. Bijvoorbeeld een film van 700mb, bij 450mb kapt hij er gewoon mee, zonder foutmelding. Het bestand heet dan "~labla.~vi" in plaats van blabla.avi. Het is wel gewoon afspeelbaar maar je kan niet door de film scrollen omdat het einde er niet is. Maargoed dat is logisch.

Ik heb de kaart al opnieuw geformatteerd maar het probleem blijft bestaan. Zelfs een lowlevel format helpt niet.. En er worden ook geen fouten op gevonden, alle sectors zijn gewoon goed.

Is er geen ander programma dan Windows om het te kopieëren, waarmee je ook gelijk kan zien hoever hij is in plaats van een blauw balk waar geen drol van klopt?

57696520646974206c65657374206973206e657264

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Sluuut schreef op donderdag 28 juli 2005 @ 14:48:
2.Het kopieëren van veel of grote bestanden gaat nooit goed. Bijvoorbeeld een film van 700mb, bij 450mb kapt hij er gewoon mee, zonder foutmelding. Het bestand heet dan "~labla.~vi" in plaats van blabla.avi. Het is wel gewoon afspeelbaar maar je kan niet door de film scrollen omdat het einde er niet is. Maargoed dat is logisch.

Ik heb de kaart al opnieuw geformatteerd maar het probleem blijft bestaan. Zelfs een lowlevel format helpt niet.. En er worden ook geen fouten op gevonden, alle sectors zijn gewoon goed.

Is er geen ander programma dan Windows om het te kopieëren, waarmee je ook gelijk kan zien hoever hij is in plaats van een blauw balk waar geen drol van klopt?
CARD EXPORT II werkt hier erg goed voor! Zie je ook hoe lang het kopieren nog duurt etc...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Deze jackplug voor boxjes lijkt me nog interessanter dan die standaard kabel met 1 uitgang!

http://www.expansys.nl/product.asp?code=PPCPADPT02

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Sluuut schreef op donderdag 28 juli 2005 @ 14:48:
Ik maak echt te vage dingen mee met mijn Qtek S100 de laatste tijd:

1. Met PocketMusic (geregistreerd) speelt hij de eerste 2 seconden van een willekeurige mp3 af en daarna sluit hij af zonder foutmelding. Het heeft niets met een vuiltje te maken. Na herinstallatie van het programma werkt het ineens weer wel goed.

Idd is Card Export goed, maar bij mij in iedergeval werkte het om de nieuwste versie van ActiveSync te downloaden, maar het beste is een Cardreader te kopen. Zijn heel goedkoop, geen drivers voor nodig (in XP tenminste) en gewoon via USB aan te sluiten. Ik gebruik ActiveSync helemaal niet meer voor het over zetten van bestanden. Cardreader en CardExport doen het goed genoeg :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Raegin
  • Laatst online: 10-09 21:19
Verwijderd schreef op donderdag 28 juli 2005 @ 22:48:
Deze jackplug voor boxjes lijkt me nog interessanter dan die standaard kabel met 1 uitgang!

http://www.expansys.nl/product.asp?code=PPCPADPT02
Waar wou je die in steken dan?
HCT heeft 2,5 mm uitgang ;)

edit: dan heb je deze nodig
http://www.expansys.nl/product.asp?code=PPCPADPT01

[ Voor 12% gewijzigd door Raegin op 29-07-2005 07:35 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

3) Doe daarna nog een keer rechtmuisknop>Extract files op QtekS100/MA_Dangaard_WWE_11100_129_11100_Ship.exe

dit lukt niet
hoe kan ik een exe uitpakken?

iemand enig idee?
edit!
is mijn eigen schuld verkeerde versie winrar

[ Voor 18% gewijzigd door Verwijderd op 29-07-2005 21:21 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

b00m schreef op vrijdag 29 juli 2005 @ 07:33:
[...]

Waar wou je die in steken dan?
HCT heeft 2,5 mm uitgang ;)

edit: dan heb je deze nodig
http://www.expansys.nl/product.asp?code=PPCPADPT01
HAHA excuus net de verkeerde link idd, had er meerdere openstaan op het scherm. Het is de link die jij aangeeft. Maar op zich wel interessant kabeltje tov van slechts één aansluiting voor 3.5" boxjes

Zijn deze dingen nergens gewoon in de winkel te krijgen? Zie ze alleen maar bij Expansys op het internet, apart

Wat is trouwens het verschil tussen die en deze:

PPC Techs i-mate 2.5mm Headset/3.5mm Audio Headphone Adaptor

Of is het alleen de naam

[ Voor 16% gewijzigd door Verwijderd op 29-07-2005 10:36 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op vrijdag 29 juli 2005 @ 10:17:
[...]

HAHA excuus net de verkeerde link idd, had er meerdere openstaan op het scherm. Het is de link die jij aangeeft. Maar op zich wel interessant kabeltje tov van slechts één aansluiting voor 3.5" boxjes

Zijn deze dingen nergens gewoon in de winkel te krijgen? Zie ze alleen maar bij Expansys op het internet, apart

Wat is trouwens het verschil tussen die en deze:

PPC Techs i-mate 2.5mm Headset/3.5mm Audio Headphone Adaptor

Of is het alleen de naam
Deze (PPC Techs i-mate 2.5mm Headset/3.5mm Audio Headphone Adaptor) heeft zoals ik zie twee verschillende vrouwtjes, een 2,5 én een 3,5 mm. Die andere(http://www.expansys.nl/product.asp?code=PPCPADPT01) naar ik meen 2x3,5mm vrouwtjes (=gewone diskman-hooftelefoon-jack)

[ Voor 4% gewijzigd door Verwijderd op 29-07-2005 13:30 ]

Pagina: 1 ... 7 ... 10 Laatste

Dit topic is gesloten.