Hallo
Ik heb de qtek 100 gisteren gekregen via kpn hi met tom tom 5.
Was meteen een drama met verbindingen, heb klantenservice een paar keer gebeld ,nou dat was helemaal een puinhoop.
De een vertelde weer iets anders dan de ander ,ze kennen het toestel niet eens.
Eindelijk op dit superforum terecht gekomen,heb ik mijn gprs verbindingen voor kpn voor elkaar gekregen.
Flight mode aan gezet ,en naar bed nu vandaag flight mode uit, kan ik of verbinding maken met gprs of met gprs mms.
Als ik de een aanzet gaat de ander uit,ik weet zeker dat ze gisteren allebij op connected stonden.
Weet iemand hoe ik ze beiden weer kan activeren?
Ook vreemd, vind ik dat ik wel een smsje kan versturen, naar een andere mobiel maar niet naar 1244 saldo van hi.
Gisteren lukte dit wel, en gisteren ook een email gestuurd naar mijn mailadres thuis, netjes ontvangen .
Nu vandaag blijft hij gewoon in mijn outlook zitten, ik weer gebeld ,kreeg ik de melding dat ik wel met mijn eigen computer kon mailen maar niet met een andere computer.
Had te maken met wap of i mode of zoiets kon ik instellen bij
www.bel .nl.
Ik ernaar toe ,kennen ze mijn toetsel natuurlijk weer niet.
Ik iemand een mailtje laten sturen, krijg ik ook niet binnen [wel op pc].
Ik er helemaal ziek van,hard reset gedaan alles weer ingevuld ,gprs enz maar nog steeds het zelfde.
Wat mij ook opvalt, als ik hem verbind met mijn pc zegt hij wel outlook attention accuaired.
Heeft dit iets te maken met het feit dat mijn outlook behoorlijk vol staat op mijn pc?
Heb geprobeerd resolve problem, maar zegt hij dat dat niet kan.
Kan het zo zijn ,dat er storingen in de sateliet zijn of zo iets?
Wie kan me helpen met deze problemen.