Dat lijkt me niet, ik heb zelfs de screen protector er eens af gehaald om te kijken hoe het dan is. Aan de rand van het scherm wil nog wel met het pennetje, maar in het midden niet. Daar moet ik echt met de volle vinger aardig hard op aanslaan wil ik de functie selecteren. Maar da's niet handig met een vinger die groter is dan het knopje wat aangeslagen moet worden
Dan het ding maar weer omruilen lijkt me, heel werkbaar is dit niet. Ik begrijp dat er ook gebruikers zijn die met een hele lichte tip al iets selecteren? Ofwel, je houdt de pen erop en je selecteert inmiddels? Zo'n model moet ik hebben. Daar gaan ze dan maar naar opzoek. Geloof dat zakelijk sowieso de bende snel zal vervangen, het volgende staat op de website:
"Met T-Mobile Vervangservice krijgt u - in geval van verlies, diefstal of een defect - tijdelijk een vervangende mobiele telefoon en/of SIM-kaart op elke door u gewenste locatie. In Nederland, België en Luxemburg binnen 4 uur na melding aan T-Mobile. In de rest van de wereld streven we naar 48 uur. Vervangservice is onderdeel van T-Mobile Compleet, een compleet pakket diensten voor de zakelijke gebruiker.
Tarieven T-Mobile Vervangservice
In combinatie met T-Mobile Zakelijk Optimaal of Zakelijk Abonnee Compleet: gratis. "
Dan maar zo
Ik ga eerst wel eens ff met het ding langs een phone shop om te vragen of dit normaal is. Dat is het beste vergelijkingsmateriaal
[
Voor 6% gewijzigd door
Verwijderd op 23-07-2005 12:46
]