HTC Magician (i-mate JAM/Qtek S100/MDA Compact/M500) -Deel 9

Pagina: 1 ... 6 ... 10 Laatste
Acties:
  • 10.254 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Edwin88
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 05-09 19:28
Kneiter Ar schreef op donderdag 21 juli 2005 @ 15:10:
daar kun je niet je je pc aanklikken.
als ik gewoon zoek naar mijn computer, vind ie hem wel, dus dat is het niet.
mijn activesynch wil gewoon niet via bt connecten, hij probeert het niet eens.
Staat de com poort van je computer op COM4? In apparaatbeheer -> COM & LPT -> Bluetooth ding

[ Voor 7% gewijzigd door Edwin88 op 21-07-2005 18:16 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik zat vandaag op me music folder te kijken, en ik kwam er achter dat mijn mp3's niet meer verwijzen naar een programma maar volgens me M500 een onbekend bestand is.
Ik kan er dus niet op tappen om hem te luisteren, moet eerst een progje openen en dan het nummer opzoeken!

Iemand die hier een oplossing voor heeft?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sander
  • Registratie: Juni 2004
  • Niet online
wouter3 schreef op donderdag 21 juli 2005 @ 10:18:
@ ikbensander:
Ik was ook op zoek naar een alles in een apparaat. Ik heb de mda compact inmiddels al een half jaar, maar heb vorige maand toch een "echte" telefoon erbij gekocht.
Hoewel bellen met de mda best goed gaat, is het niet fantastich. Een "normale" mobiel houdt beter vast en staat langer standby. Verder is de combinatie nu perfect en gebruik ik de mda eigenlijk alleen nog maar als kleine pda voor: muziek, tomtom adressen en agenda etc....
Tja en dat is het bij mij dus ook een beetje... Ben bang dat ik het amper gebruik. Heb een jaar een T610 gehad, na dat jaar was ie echt onbruikbaar vanwege knopjes die het niet meer deden enzo en heb ik hem verruild voor een 6310i die ik nog had liggen... Wat een verademing zeg, zo verschrikkelijk robuust zijn die dingen. Vandaar dat ik bang ben dat een MDA het bij mij ook niet langer dan een jaar uit houd. Denk dat de nokia 6230 dan een betere optie is...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Op de voorpagina staat onderstaande tekst:
Zo kan elke leek snel en gemakkelijk de T-Mobile meuk van zijn MDA Compact halen:

-Harde reset doen: soft-reset +powerknop -Door alle setup schermen gaan tot je het today screen ziet (vlak na tap screen to start using your device) -Bij verschijnen today screen gelijk soft-resetten. Dan installeert hij de t-mobile meuk niet en heb je feitelijk een HTC Magician zoals deze van de fabriek komt, behalve de simlock want die is op andere wijze ingebakken schijnt
Ik heb zitten zoeken, maar werkt dit ook voor de Orange-versie? Hoe kan je daar 'teruggaan' naar de HTC Magician?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mex
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 09-09 09:57

Mex

Verwijderd schreef op donderdag 21 juli 2005 @ 20:09:
Op de voorpagina staat onderstaande tekst:

[...]

Ik heb zitten zoeken, maar werkt dit ook voor de Orange-versie? Hoe kan je daar 'teruggaan' naar de HTC Magician?
Dit werkt 'altijd'

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Nogmaals, ik heb het probleem dat ik .CAB files niet kan installeren op mijn S100... Moet ik daar eerst iets voor doen, of klopt er iets niet?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Screenshot van Wordlogic:

Afbeeldingslocatie: http://www.vanderloo.tv/screen.jpg

Je kan dan links aantikken welk woord je wilt laten invoegen, hij voegt automatisch een spatie erachter. Mocht je een punt of komma erin gooien, dan verwijdert ie de spatie weer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op vrijdag 22 juli 2005 @ 00:49:
Nogmaals, ik heb het probleem dat ik .CAB files niet kan installeren op mijn S100... Moet ik daar eerst iets voor doen, of klopt er iets niet?
Download dit proggie anders: http://www.freewareppc.com/utilities/cabinstl.shtml

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• THEVGE
  • Registratie: Mei 2002
  • Niet online
ikbensander schreef op woensdag 20 juli 2005 @ 23:02:
[...]

Thanx voor je uitgebreide mening... De reden dat ik twijfel is omdat ik nu bij mijn oom zijn P910 zie van SE en dat wel heel vet vind, maar van de andere kant bij vrienden enzo die 6230 zie en die ook wel relaxt vind. Wil gewoon een telefoon die weer een jaar of 2 mee kan... Zal alle pro's en con's eens tegenover elkaar zetten en er eens mee gaan spelen ;)
Persoonlijk vind ik de S100 inderdaad super, waarbij ik hem gebruik voor alleen standaard zakelijke dingen: navigatie met TomTom, digitale agenda, notes, uitgebreid adressenboek en SMS via het virtuele toetsenbord. Na weken gebruik vind ik alleen het gewone bellen niet zo prettig. Teveel gedoe met de stylus, alhoewel het touchscreen ook werkt is het zeker niet zo handig als je zoals ik 100-en adressen er in hebt staan. Ik overweeg er een 6230i bij te nemen: het beste van 2 werelden lijkt me :-). Het is ook wel sneu dat ik onlangs mijn 6310i kapot heb laten vallen (het kan dus wel).....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb een vraag over de S100.

Mijn vriendin haar t-mobile abbonement liep af an moest verlengd worden.
Omdat ik graag de S100 telefoon wilde en zij alleen haar abbonement wilde verlengen en nog een goede telefoon heeft, heeft zij dus haar t-mobile abbonement verlengd en het toestel erbij gekregen.
Dat toestel wil ik nu dus gebruiken icm een Kpn Hi abbo <-- mijn abbo.

Maar als ik nu de telefoon aanzet vraagt hij eerst om mijn pin code en daarna om de unlock code.
Dat komt waarschijnlijk omdat de telefoon niet sim-lock vrij is.
Weet iemand hoe ik mijn KPN hi abbo kan gebruiken in dit toestel?

Alvast bedankt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PROnline
  • Laatst online: 09:04
simunlock kopen bij t-mobile. Of een jaartje wachten, dan kan je gratis je simlock laten verwijderen. Verder zijn er GEEN legale methodes om KPN te gebruiken. Dat had je al meerdere malen kunnen lezen in dit topic als de zovele topic's over simlocks.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ik verstuur dubbele sms met mijn orange spv m500 en heb geen spb pocket plus in gebruik. Heeft iemand een idee hoe ik dit kan oplossen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

PROnline schreef op vrijdag 22 juli 2005 @ 09:32:
simunlock kopen bij t-mobile. Of een jaartje wachten, dan kan je gratis je simlock laten verwijderen. Verder zijn er GEEN legale methodes om KPN te gebruiken. Dat had je al meerdere malen kunnen lezen in dit topic als de zovele topic's over simlocks.
Kan ik het apparaat uberhaupt gebruiken als ik er geen sim kaart insteek.
Dus de telefoon functies van het apparaat dus niet gebruiken en alleen voor navigatie doeleinden gebruiken?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op vrijdag 22 juli 2005 @ 09:44:
[...]

Kan ik het apparaat uberhaupt gebruiken als ik er geen sim kaart insteek.
Dus de telefoon functies van het apparaat dus niet gebruiken en alleen voor navigatie doeleinden gebruiken?
Wat is je e-mail adres? Ik heb een hele lijst met alles wat je wel of niet kunt gebruiken zonder simkaart.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op vrijdag 22 juli 2005 @ 10:00:
[...]

Wat is je e-mail adres? Ik heb een hele lijst met alles wat je wel of niet kunt gebruiken zonder simkaart.
ivo@[removethis]vermaesen.net

thnx!

[ Voor 3% gewijzigd door Verwijderd op 22-07-2005 10:08 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 0Burner0
  • Registratie: Februari 2005
  • Laatst online: 22-08 16:19
Verwijderd schreef op vrijdag 22 juli 2005 @ 09:24:
Ik heb een vraag over de S100.

Mijn vriendin haar t-mobile abbonement liep af an moest verlengd worden.
Omdat ik graag de S100 telefoon wilde en zij alleen haar abbonement wilde verlengen en nog een goede telefoon heeft, heeft zij dus haar t-mobile abbonement verlengd en het toestel erbij gekregen.
Dat toestel wil ik nu dus gebruiken icm een Kpn Hi abbo <-- mijn abbo.

Maar als ik nu de telefoon aanzet vraagt hij eerst om mijn pin code en daarna om de unlock code.
Dat komt waarschijnlijk omdat de telefoon niet sim-lock vrij is.
Weet iemand hoe ik mijn KPN hi abbo kan gebruiken in dit toestel?

Alvast bedankt.
op het ppc.forum hebben ze het er ook over en daar mag et wel.

Kijk daar ff

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

0Burner0 schreef op vrijdag 22 juli 2005 @ 10:20:
[...]

op het ppc.forum hebben ze het er ook over en daar mag et wel.

Kijk daar ff
Wat is daar de url van ?
ik denk niet dat je deze bedoeld wel? http://www.pocketpc-club.nl/forum

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op vrijdag 22 juli 2005 @ 09:36:
ik verstuur dubbele sms met mijn orange spv m500 en heb geen spb pocket plus in gebruik. Heeft iemand een idee hoe ik dit kan oplossen?
uit de startpost:
Indien de ontvanger van jouw SMS bericht deze meerdere malen ontvangt ligt dit mogelijk aan Spb Pocket Plus. Hierbij moet je het programma tmail.exe als exception instellen waardoor het probleem verholpen wordt. Dit moet als volgt:

Start -> Settings -> System -> Spb Pocket plus -> Close Button selecteren -> Feature Options -> Tabblad Exceptions -> Add -> zoeken naar het progje tmail.exe (in de windows map)

Staad er al 9 topics lang in.!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FJ1200
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 05-11-2024

FJ1200

Timing is everything

Volgens mij schrijft syntaxz juist dat hij geen Pocket plus gebruikt.

[ Voor 8% gewijzigd door FJ1200 op 22-07-2005 11:51 ]

Timing is everything and I'm bad at it

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mex

Mex

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op donderdag 21 juli 2005 @ 18:34:
Ik zat vandaag op me music folder te kijken, en ik kwam er achter dat mijn mp3's niet meer verwijzen naar een programma maar volgens me M500 een onbekend bestand is.
Ik kan er dus niet op tappen om hem te luisteren, moet eerst een progje openen en dan het nummer opzoeken!

Iemand die hier een oplossing voor heeft?
Misschien dat een ander programma automatisch de mp3's toekent, waarvoor windows mobile geen icoontje heeft. Je kan ze proberen te opnenen vanuit mediaplayer, kijken of ze het dan doen. En dan ze weer toekennen aan mediaplayer??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op vrijdag 22 juli 2005 @ 11:36:
[...]

uit de startpost:
Indien de ontvanger van jouw SMS bericht deze meerdere malen ontvangt ligt dit mogelijk aan Spb Pocket Plus. Hierbij moet je het programma tmail.exe als exception instellen waardoor het probleem verholpen wordt. Dit moet als volgt:

Start -> Settings -> System -> Spb Pocket plus -> Close Button selecteren -> Feature Options -> Tabblad Exceptions -> Add -> zoeken naar het progje tmail.exe (in de windows map)

Staad er al 9 topics lang in.!!
Ik heb inderdaad geen spb pocket plus, je moet wel even goed lezen.
Is er iemand die me kan helpen, toch echt heel vervelend... thnx!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xu
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 29-04 07:47

Xu

Is er ook een programma waarmee ik een telefoon gesprek kan opnemen? nu kan ik met pocket word wel een gesprek recorden.. maar ik hoor alleen mezelf.(met koptelefoon) :(

Met speakers aan lukt het overigens wel beter... maar ja dat wil ik niet altijd aan hebben staan.. vooral niet wanneer je in een lawaaierige omgeving bent.

[ Voor 37% gewijzigd door Xu op 22-07-2005 13:25 ]

[AMD XP 2400@2.0GhZ | Asus A7V8X-X | 512 DDR-RAM | Sapphire Ati Radeon 9800 Pro 128 MB | 80GB Maxtor 5400] && [AMD DURON 800@800 | MSI KT266A Pro2 | 256 DDR-RAM | GeForce2 MX/MX400 64MB | 20GB Maxtor 5400]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op vrijdag 22 juli 2005 @ 12:33:
[...]

Ik heb inderdaad geen spb pocket plus, je moet wel even goed lezen.
Is er iemand die me kan helpen, toch echt heel vervelend... thnx!
Ik heb trouwens wel Spb GPRS Monitor, echter hier kan ik die settings niet veranderen. Weet ook niet als het hier aan ligt... ????

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zack_Leonhart
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 06-05 09:29
Zack_Leonhart schreef op maandag 18 juli 2005 @ 19:11:
Hé mensen...

Na veeel topics te hebben afgespeurd op verscheidene fora ben ik tot de conclusie gekomen dat mijn exacte probleem niet besproken is. mijn situtie is als volgt: Na een mislukte BigStorage update ben ik mijn Storage kwijt. op xda dev. stond dat de BigStorage opnieuw moest worden uitgevoerd, maar daar zit het probleem, na alle stappen te doorlopen kom ik bij de laatste hardreset en blijft mn scherm gewoon blanco. ik moet dan om mn mda weer aan de gang te krijgen een gewone rom update doen (momenteel Qtek 1.12 wwe) maar dan ben ik storage nog steeds kwijt. ik dénk dat het misschien iets te maken heeft met mn SD kaart of mn card reader. mn SD is in feite een miniSD met converter en mn reader is een 7in1 TwinMos. soms willen deze niet echt samenwerken en kan de reader de kaart niet lezen. tijdens de hele BigStorage procedure merk ik hier echter niks van, dus het kan zijn dat het daar weer niet aan licht.

Mijn vraag aan jullie is dan nu ook: weten jullie een oplossing? bv een echt stap voor stap procedure vanaf mijn situatie nu? of een kant en klare (BigStorage, maar niet noodzakelijk) rom met weer een stap voor stap procedure om die er op te zetten?

bij voorbaat dank aan iedereen....

Zack Leonhart
Iemand een idee? wanhoop begint naar binnen te sluimeren....

thnx...

I thought what I'd do is I'd pretend to be one of those deaf mutes... or should I ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Beekforel
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 08:52

Beekforel

Is eigenlijk geen vis

Ik kan niks ontvangen via bluetooth van m'n broertje (Samsung D500), hij krijgt "Verbinding mislukt".
Ligt dit aan zijn gsm of is er bij mij iets fout? Ik kan wel naar hem verzenden.

Verder zoek ik nog steeds een progje waarmee ik de status kan zien van een verzending van een bestand via BT, dus op hoeveel procent. Het is vrij irritant dat je alleen "Sending 1/1" kan zien...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LaZZ
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 16-09-2024
Is er inmiddels al een oplossing voor het volgende:

Als ik een aantal keren GPRS heb gebruikt (aantal keren varieert) dan kan ik op den duur geen verbinding maken hij zegt dat ik dan niet voldoende bereik heb ofzo (heb vol bereik). Ik weet dat een soft reset of het aan en uitschakelen van de flightmode ervoor zorgt dat ik weer verbinding kan maken maar ik wil het eigenlijk zo hebben dat ik daar niks aan hoef te doen. Op die manier kan hij dan ook altijd automatisch mijn email blijven checken, nu doet hij dat bijv. 3 keer en daarna moet ik flight mode weer aan en uitzetten omdat hij geen verbinding meer kan maken. Erg vervelend.

En bestaat er eigenlijk een soort Blackberry update voor de M500? Zodat ik dus een mailtje meteen krijg wanneer het naar mij verstuurd wordt zonder dat hij steeds hoeft te checken of er mail is. Alvast bedankt!

Canon EOS 5D Mark II | Canon 17-40 F4.0L | Canon 50mm F1.8 | Tamron 28-75 F2.8 | Canon 430 EXII

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LaZZ
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 16-09-2024
Beekforel schreef op vrijdag 22 juli 2005 @ 16:41:
Ik kan niks ontvangen via bluetooth van m'n broertje (Samsung D500), hij krijgt "Verbinding mislukt".
Ligt dit aan zijn gsm of is er bij mij iets fout? Ik kan wel naar hem verzenden.

Verder zoek ik nog steeds een progje waarmee ik de status kan zien van een verzending van een bestand via BT, dus op hoeveel procent. Het is vrij irritant dat je alleen "Sending 1/1" kan zien...
Start - Settings - Connections - Accept All Incoming Beams

Dan doet hij het wel als het goed is...

Canon EOS 5D Mark II | Canon 17-40 F4.0L | Canon 50mm F1.8 | Tamron 28-75 F2.8 | Canon 430 EXII

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op vrijdag 22 juli 2005 @ 11:58:
[...]

Misschien dat een ander programma automatisch de mp3's toekent, waarvoor windows mobile geen icoontje heeft. Je kan ze proberen te opnenen vanuit mediaplayer, kijken of ze het dan doen. En dan ze weer toekennen aan mediaplayer??
Als door een ander programma de mp3's worden toegekent, dan hoor je toch als nog het progje te zien als je op een mp3 drukt (en daarbij, me ringtones werken nog... En in me andere media prgjes staat de file associations uit met mp3..)

Ik heb geprobeerd met mediaplayer eenmp3 af te spelen, werkt ook wel gewoon, maar hoe laat je een mp3 dan toekennen aan mediaplayer??? Ik zie niets in de opties staan..

Ander probleempje:
Als ik in Agenda Fusion (of de standaard agenda van de ppc) appointments invoer, dan verwijderd hij ze automatisch na (volgens mij) 3 weken. Dit vind ik erg irritant, omdat ik dit gebruik om mijn dagelijkse klusjes en projectnummers bij te houden. Ik heb in de settings gekeken maar daar staat neits over in :( Please help

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Beekforel

Beekforel

Is eigenlijk geen vis

Verwijderd schreef op vrijdag 22 juli 2005 @ 16:59:
[...]

Als door een ander programma de mp3's worden toegekent, dan hoor je toch als nog het progje te zien als je op een mp3 drukt (en daarbij, me ringtones werken nog... En in me andere media prgjes staat de file associations uit met mp3..)

Ik heb geprobeerd met mediaplayer eenmp3 af te spelen, werkt ook wel gewoon, maar hoe laat je een mp3 dan toekennen aan mediaplayer??? Ik zie niets in de opties staan..

Ander probleempje:
Als ik in Agenda Fusion (of de standaard agenda van de ppc) appointments invoer, dan verwijderd hij ze automatisch na (volgens mij) 3 weken. Dit vind ik erg irritant, omdat ik dit gebruik om mijn dagelijkse klusjes en projectnummers bij te houden. Ik heb in de settings gekeken maar daar staat neits over in :( Please help
Dit is een Active Sync instelling, je kunt aangeven tot hoever terug de appointments gesynched moeten worden. Dit is ter voorkoming van het vollopen van je phone.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb het volgende probleem:

Activesync werkt op zich wel (hij maakt verbinding) maar telkens als ik de MDA wil verkennen (bijvoorbeeld in de windows verkenner) komt de volgende foutmelding:

"Kritieke communicatieservices zijn niet gestart. Probeer het mobiele apparaat opnieuw in te stellen en nogmaals verbinding te maken."

Wat ik ook doe, hij blijft deze foutmelding geven. Ik heb hem gereset (hard en soft) maar hij blijft de foutmelding geven waardoor ik niet in de verkenner kan komen.

Heeft iemand een oplossing, waaraan kan het liggen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op vrijdag 22 juli 2005 @ 18:54:
Ik heb het volgende probleem:

Activesync werkt op zich wel (hij maakt verbinding) maar telkens als ik de MDA wil verkennen (bijvoorbeeld in de windows verkenner) komt de volgende foutmelding:

"Kritieke communicatieservices zijn niet gestart. Probeer het mobiele apparaat opnieuw in te stellen en nogmaals verbinding te maken."

Wat ik ook doe, hij blijft deze foutmelding geven. Ik heb hem gereset (hard en soft) maar hij blijft de foutmelding geven waardoor ik niet in de verkenner kan komen.

Heeft iemand een oplossing, waaraan kan het liggen?
Ik denk niet dat het aan je telefoon ligt maar aan de PC? Die melding krijg je toch op de PC niet op de MDA?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Mijn Qtek S100/MDA is binnen, moet zeggen, je moet aardig hard tappen op het scherm voordat de keuze geselecteerd wordt, is dat normaal? Had meer verwacht dat het bij een tipje al werkte. Of zijn dit instellingen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op woensdag 20 juli 2005 @ 14:02:
Met zonnet kan ik wel inbellen
gebruikersnaam : guest en wachtwoord ook.

maar als ik nu in het buitenland ben, Amerika dus, wat kost mij dit internetten dan? Dan gaat het niet van mijn belminuten af.
Hoe bedoel je dit in vredesnaam? Als je in Amerika bent, via zonnet (in NL???) contact krijgt met het internet en het zou niet van je belminuten afgaan?

Een btje vaag verhaal

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op vrijdag 22 juli 2005 @ 20:04:
[...]

Ik denk niet dat het aan je telefoon ligt maar aan de PC? Die melding krijg je toch op de PC niet op de MDA?
Ja ik denk ook dat het aan de PC ligt, maar wat kan ik doen om het te verhelpen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op vrijdag 22 juli 2005 @ 22:46:
Mijn Qtek S100/MDA is binnen, moet zeggen, je moet aardig hard tappen op het scherm voordat de keuze geselecteerd wordt, is dat normaal? Had meer verwacht dat het bij een tipje al werkte. Of zijn dit instellingen?
Nee, bij mij werkt het normaal. Er zijn volgens mij geen instellingen voor. Het kan aan jouw exemplaar liggen. Als het erg vervelend is, zou ik teruggaan en een nieuwe vragen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mex

Mex

Verwijderd schreef op vrijdag 22 juli 2005 @ 22:46:
Heb je iets om te vergelijken?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• poing
  • Registratie: Juli 2001
  • Niet online
Mex schreef op zaterdag 23 juli 2005 @ 10:38:
[...]

Heb je iets om te vergelijken?
Heb ik ook, kwestie van gewoon te worden denk ik. Persoonlijk dacht ik dat het aan de screen protector lag.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

poing schreef op zaterdag 23 juli 2005 @ 11:27:
[...]

Heb ik ook, kwestie van gewoon te worden denk ik. Persoonlijk dacht ik dat het aan de screen protector lag.
Dat lijkt me niet, ik heb zelfs de screen protector er eens af gehaald om te kijken hoe het dan is. Aan de rand van het scherm wil nog wel met het pennetje, maar in het midden niet. Daar moet ik echt met de volle vinger aardig hard op aanslaan wil ik de functie selecteren. Maar da's niet handig met een vinger die groter is dan het knopje wat aangeslagen moet worden :|

Dan het ding maar weer omruilen lijkt me, heel werkbaar is dit niet. Ik begrijp dat er ook gebruikers zijn die met een hele lichte tip al iets selecteren? Ofwel, je houdt de pen erop en je selecteert inmiddels? Zo'n model moet ik hebben. Daar gaan ze dan maar naar opzoek. Geloof dat zakelijk sowieso de bende snel zal vervangen, het volgende staat op de website:

"Met T-Mobile Vervangservice krijgt u - in geval van verlies, diefstal of een defect - tijdelijk een vervangende mobiele telefoon en/of SIM-kaart op elke door u gewenste locatie. In Nederland, België en Luxemburg binnen 4 uur na melding aan T-Mobile. In de rest van de wereld streven we naar 48 uur. Vervangservice is onderdeel van T-Mobile Compleet, een compleet pakket diensten voor de zakelijke gebruiker.

Tarieven T-Mobile Vervangservice
In combinatie met T-Mobile Zakelijk Optimaal of Zakelijk Abonnee Compleet: gratis. "

Dan maar zo

Ik ga eerst wel eens ff met het ding langs een phone shop om te vragen of dit normaal is. Dat is het beste vergelijkingsmateriaal ;)

[ Voor 6% gewijzigd door Verwijderd op 23-07-2005 12:46 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Het tappen werkt doormiddel van op het plastic op de screen te touchen.
Met een gevoelig hand kunje voelen wanneer het plastic vlies het scherm raakt.
Er zit volgens mij net maar een millimeter tussen het touch and screen :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Beekforel schreef op vrijdag 22 juli 2005 @ 17:10:
[...]

Dit is een Active Sync instelling, je kunt aangeven tot hoever terug de appointments gesynched moeten worden. Dit is ter voorkoming van het vollopen van je phone.
Thanks dat heeft gewerkt, hij deed met appointments alleen de laatste 2 weken!
Nu kan ik alles weer opnieuw gaan invullen wat ik afgelopen jaar heb gedaan :(

Niemand weet hoe ik het kan oplossen met mijn file association probleem met mp3's?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CLB
  • Registratie: Oktober 2004
  • Niet online

CLB

@ Thamart: Gewoon zonder screenprotector MDA'en man!

Dan kun je idd 'n klein tikje geven en hoppatee functie wordt geselecteerd

Ik had er 'n Brando Ultra Clear Screenprotector op "nee niet harder drukken hoor" nou mooi wel. K moest die stylus bijna door m'n schermpje heenduwen wilde ik iets selecteren. Ligt opzeker aan je screenprotector. Dus of die eraf halen of 'n beetje spierballen kweken en harder drukken met je stylus.

Heb je al geWiFied >:)

[ Voor 10% gewijzigd door CLB op 23-07-2005 13:40 ]

Asus ZenBook BX410UA-GV182R: 14,0" 1920x1080 mat IPS/ Intel HD 620 / Intel Core i5-7200U 3,1GHz/ 8192MB 2133MHz RAM
512GB SSD + 2TB HDD/ Backlight keyboard, BlueTooth, Wi-Fi AC, HDMI, USB 2.0, USB 3.0, USB C, Cardreader / Windows 10 Pro 64 bit

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op zaterdag 23 juli 2005 @ 12:42:
[...]

Dat lijkt me niet, ik heb zelfs de screen protector er eens af gehaald om te kijken hoe het dan is. Aan de rand van het scherm wil nog wel met het pennetje, maar in het midden niet. Daar moet ik echt met de volle vinger aardig hard op aanslaan wil ik de functie selecteren. Maar da's niet handig met een vinger die groter is dan het knopje wat aangeslagen moet worden :|

Dan het ding maar weer omruilen lijkt me, heel werkbaar is dit niet. Ik begrijp dat er ook gebruikers zijn die met een hele lichte tip al iets selecteren? Ofwel, je houdt de pen erop en je selecteert inmiddels? Zo'n model moet ik hebben. Daar gaan ze dan maar naar opzoek. Geloof dat zakelijk sowieso de bende snel zal vervangen, het volgende staat op de website:

"Met T-Mobile Vervangservice krijgt u - in geval van verlies, diefstal of een defect - tijdelijk een vervangende mobiele telefoon en/of SIM-kaart op elke door u gewenste locatie. In Nederland, België en Luxemburg binnen 4 uur na melding aan T-Mobile. In de rest van de wereld streven we naar 48 uur. Vervangservice is onderdeel van T-Mobile Compleet, een compleet pakket diensten voor de zakelijke gebruiker.

Tarieven T-Mobile Vervangservice
In combinatie met T-Mobile Zakelijk Optimaal of Zakelijk Abonnee Compleet: gratis. "

Dan maar zo

Ik ga eerst wel eens ff met het ding langs een phone shop om te vragen of dit normaal is. Dat is het beste vergelijkingsmateriaal ;)
Ik heb ook een screenprotector, en ik heb 2 MDA's. Op beide hoef ik helemaal niet hard te drukken.

De T-mobile vervangservice is iets anders volgens mij. Als je telefoon gestolen is ofzo, of je brengt hem voor reperatie weg, dan krijg je een leentoestel. Dit leentoestel krijg je binnen 4 uur, maar mag je niet houden. Voordat je je gerepareerde MDA krijgt ben je wel een week of 2-4 verder.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

CLB schreef op zaterdag 23 juli 2005 @ 13:39:
@ Thamart: Gewoon zonder screenprotector MDA'en man!

Dan kun je idd 'n klein tikje geven en hoppatee functie wordt geselecteerd

Ik had er 'n Brando Ultra Clear Screenprotector op "nee niet harder drukken hoor" nou mooi wel. K moest die stylus bijna door m'n schermpje heenduwen wilde ik iets selecteren. Ligt opzeker aan je screenprotector. Dus of die eraf halen of 'n beetje spierballen kweken en harder drukken met je stylus.

Heb je al geWiFied >:)
Wees niet bang, screenprotector is er vanaf en nog steeds geen klein tikje met het pennetje. Met volle vinger erop werkt redelijk, maar bij kleine toetsen niet handig. Ik druk me een ongeluk met de stylus maar ik word er niet vrolijk van. Toch maar omruilen dat kreng dan

Zeker, WiFi getest in café, thuis en via blue tooth op internet, werkt top hoor, jij ook wat lopen klooien in de mooie wereld die WiFi heet? :o :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CLB
  • Niet online

CLB

Verwijderd schreef op zaterdag 23 juli 2005 @ 14:33:
[...]

Wees niet bang, screenprotector is er vanaf en nog steeds geen klein tikje met het pennetje. Met volle vinger erop werkt redelijk, maar bij kleine toetsen niet handig. Ik druk me een ongeluk met de stylus maar ik word er niet vrolijk van. Toch maar omruilen dat kreng dan

Zeker, WiFi getest in café, thuis en via blue tooth op internet, werkt top hoor, jij ook wat lopen klooien in de mooie wereld die WiFi heet? :o :+
Idd dan omruilen! Duur apparaatje dus!
Haha nee ik nog niet in die mooie wereld geweest ;)

Asus ZenBook BX410UA-GV182R: 14,0" 1920x1080 mat IPS/ Intel HD 620 / Intel Core i5-7200U 3,1GHz/ 8192MB 2133MHz RAM
512GB SSD + 2TB HDD/ Backlight keyboard, BlueTooth, Wi-Fi AC, HDMI, USB 2.0, USB 3.0, USB C, Cardreader / Windows 10 Pro 64 bit

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

CLB schreef op zaterdag 23 juli 2005 @ 14:52:
[...]

Idd dan omruilen! Duur apparaatje dus!
Haha nee ik nog niet in die mooie wereld geweest ;)
Gebeld met T-Mobile zakelijk. Omdat ik het toestel nog maar net heb, kan 'ie zonder problemen omgeruild worden. Ik krijg per direct een andere, geen 2-4 weken wachten. Echter de afdeling die de afspraak daarvoor met me gaat maken is maandag weer aanwezig. Nog twee nachtjes slapen dus en ondertussen hard rammen op dat scherm hahaha

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op vrijdag 22 juli 2005 @ 23:16:
[...]

Hoe bedoel je dit in vredesnaam? Als je in Amerika bent, via zonnet (in NL???) contact krijgt met het internet en het zou niet van je belminuten afgaan?

Een btje vaag verhaal
Ik heb Internet nodig op vakantie. Vandaar dat ik Zonnet inbelverbinding heb ingesteld. Dat betekent dat ik gewoon 1.10 euro betaal per minuut. Maar wel een verbinding heb in Amerika. En omdat ik in het buitenland zit en inbel naar Zonnet in Nederland gaat dit niet van mijn belminuten af. Zit dus niet in de bundel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Wat zijn de gprs instellingen voor t-mobile voor de mda compact?
Heb alleen de mms instellingen kunnen vinden op de t-mobile site. >Mocht zonnet niet meer werken< 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Nog een laatste vraag.

Waar haal ik MSN Messenger pocket PC version 2003?

Zie alleen de pocket pc 2002 versie en die werkt niet op mijn MDA.
Daarnaast zie ik alleen maar updates voor PPC 2003 en die heb ik niet nodig.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CLB
  • Niet online

CLB

Verwijderd schreef op zaterdag 23 juli 2005 @ 18:02:
Nog een laatste vraag.

Waar haal ik MSN Messenger pocket PC version 2003?

Zie alleen de pocket pc 2002 versie en die werkt niet op mijn MDA.
Daarnaast zie ik alleen maar updates voor PPC 2003 en die heb ik niet nodig.
-U kunt uw bericht 'editten' :P

Hoe werkt die MSN? Via gprs ofzo
(zou dat dan via 't gratis Orange World kunnen gaan?)
Als dit zo is, help ik graag mee met zoeken!

-Kun je TCPMP (opvolger Betaplayer) ook met externe knoppen besturen ipv touchscreen. Zou mij wel handig lijken om zo 'next' te kunnen doen enzo. Lukt me echt op geen enkele manier

-Ik heb nog steeds problemen met grote rode vlekken. Als 'n meid een rood truitje aanheeft in dat filmpje is het gewoon een grote blurvlek. Hebben jullie dit ook? Kan ik dit verhelpen (met TCPMP)

[ Voor 29% gewijzigd door CLB op 23-07-2005 18:42 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op zaterdag 23 juli 2005 @ 15:29:
[...]

Gebeld met T-Mobile zakelijk. Omdat ik het toestel nog maar net heb, kan 'ie zonder problemen omgeruild worden. Ik krijg per direct een andere, geen 2-4 weken wachten. Echter de afdeling die de afspraak daarvoor met me gaat maken is maandag weer aanwezig. Nog twee nachtjes slapen dus en ondertussen hard rammen op dat scherm hahaha
vraag om een omruilopdracht aan de deur en niet een ophaalopdracht.. scheelt een hoop gerommel aan de deur ;) succes met je omruilingen ( je krijgt een GEBRUIKT toestel !!! zie de voorwaarden ) ik heb er 6 versleten en 6 weken na aankoopdatum heb ik eindelijk een nieuwe goede MDA

Dan nog een vraag van mij... kan ik alleen me SMS-jes backuppen en restoren eventueel met behulp van de pc, aangezien me MDA backup corrupt is :S en me SMS-jes toch wel wil bewaren

[ Voor 12% gewijzigd door Verwijderd op 23-07-2005 21:40 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zeef
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 22:49
Verwijderd schreef op donderdag 21 juli 2005 @ 11:59:
[...]

Alleen krijg je de ipaq niet gratis bij het verlengen van je telefoonabo...
Oh jawel hoor, als je abbo maar dik genoeg is. Gewoon even rondshoppen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FlorisB
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 11-09 08:41
Verwijderd schreef op zaterdag 23 juli 2005 @ 21:38:
[...]

..
Dan nog een vraag van mij... kan ik alleen me SMS-jes backuppen en restoren eventueel met behulp van de pc, aangezien me MDA backup corrupt is :S en me SMS-jes toch wel wil bewaren
Ik gebruik hier Jeyo Mobile Companion 1.1 voor :+ werkt perfect :)

http://www.jeyo.com/companion.asp

[ Voor 10% gewijzigd door Canaria op 25-07-2005 07:05 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CLB
  • Niet online

CLB

Verwijderd schreef op zaterdag 23 juli 2005 @ 21:38:
[...]

Ik gebruik hiervoor Sprite Backup! Werkt ook perfect (en is ook goed te vinden)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DarkShadow
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 11-09 00:02
waar kan ik die gilbert goodmate krijgen? Op de site zie ik alleen een demo voor op de pc, ik wil het graag op mn pocketpc gebruiken...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jazzmasterpol
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 24-08 09:45
Verwijderd schreef op woensdag 13 juli 2005 @ 00:52:
[...]

Ik heb dezelfde ROM update gedaan en daarna Pocket Bluetooth Tools Version 1.1.0.0 geinstalleerd. Het menu met de 4 pictogrammen komt inderdaad even op na het pairen met m'n BT GPS en verdwijnt dan weer. Ik kreeg het weer tevoorschijn door via het Start menu de optie Today te kiezen, hierna verschijnt het Bluetooth tools menuutje weer. Dan kun je Serial Port aanvinken en vervolgens je COM poort kiezen. Vervolgens (na OK) komt het today scherm weer en kun je de pairing procedure van je BT device afmaken door op het Bluetooth icoontje rechtsonder te tappen.
Overigens heb ik daarna nog steeds niet m'n Nemerix GPS werkend gekregen met Navigon 5 |:(, dus als iemand daar iets op weet...
THANX, dit heeft mij ook verdergeholpen. Het menu met de pictogrammen kreeg ik ook maar even te zien. Nu werkt mijn Aktronix gpsreceiver weer :-).

Make Memories

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CLB
  • Niet online

CLB

DarkShadow schreef op zondag 24 juli 2005 @ 12:52:
waar kan ik die gilbert goodmate krijgen? Op de site zie ik alleen een demo voor op de pc, ik wil het graag op mn pocketpc gebruiken...
Moet je voor betalen (dacht 29,95 dollar)
En het is 'n spel heh --> ik wil 'm graag gebruiken? (wordt dus: spelen)
(neem anders ff contact met me op)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Het probleem met hard aantippen is opgelost, de kalibratie bleek niet juist te zijn verlopen.
Gaat nu als een zonnetje!

Dan wat hardware vraagjes:

1. Ik heb een WiFi card te leen, maar daar zit geen extra slot in om mijn geheugenmodule van 1 GB in te doen. Kent iemand een WiFi card waar dit wel op zit? Welk merk, hoe duur, waar te kopen en werkt het ding optimaal met WiFi bereik e.d.?

2. Ik zoek externe boxjes met een aansluiting die op de S100/MDA past. Of een verloopstukje die in de MDA past waar ik een normale 3.5 inch jackplug kan aansluiten van andere externe boxjes

3. Welke GPS muis is nu ok voor de beste prijs? Welk merk, waar te krijgen, hoe duur en wat zijn de ervaringen met dit apparaat?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Remco Tr
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 09:07
Verwijderd schreef op zondag 24 juli 2005 @ 15:44:
Het probleem met hard aantippen is opgelost, de kalibratie bleek niet juist te zijn verlopen.
Gaat nu als een zonnetje!

Dan wat hardware vraagjes:

1. Ik heb een WiFi card te leen, maar daar zit geen extra slot in om mijn geheugenmodule van 1 GB in te doen. Kent iemand een WiFi card waar dit wel op zit? Welk merk, hoe duur, waar te kopen en werkt het ding optimaal met WiFi bereik e.d.?

2. Ik zoek externe boxjes met een aansluiting die op de S100/MDA past. Of een verloopstukje die in de MDA past waar ik een normale 3.5 inch jackplug kan aansluiten van andere externe boxjes

3. Welke GPS muis is nu ok voor de beste prijs? Welk merk, waar te krijgen, hoe duur en wat zijn de ervaringen met dit apparaat?
1. kijk even paar posts terug daar staat het antwoord...

2.je kan gewoon speaker set kopen die je goed vind en dan verloop naar je mda jackplug erbij halen.

3.staat ook in deze topic...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Remco Tr schreef op zondag 24 juli 2005 @ 20:09:
[...]

1. kijk even paar posts terug daar staat het antwoord...

2.je kan gewoon speaker set kopen die je goed vind en dan verloop naar je mda jackplug erbij halen.

3.staat ook in deze topic...
Hoeveel posts is een paar posts terug, want ik lees dit topic op zich regelmatig maar al die berichten doorworstelen tot weet ik waar... Als jij het wel gelezen hebt, welke pagina's voor punt 1 en punt 3?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op zaterdag 23 juli 2005 @ 13:32:
[...]

Thanks dat heeft gewerkt, hij deed met appointments alleen de laatste 2 weken!
Nu kan ik alles weer opnieuw gaan invullen wat ik afgelopen jaar heb gedaan :(

Niemand weet hoe ik het kan oplossen met mijn file association probleem met mp3's?
Echt niemand??? :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Probleem met Blue Tooth verbinding:

Installeerde een maal BlueTooth op PC en liet het ding pairen met de MDA. Zette netjes de 2 com poorten 4 en 5 erneer, maar inkomend/uitgaand net verkeert om. Er kwam dus ook geen ActiveSync verbinding tot stand. Dus de poorten handmatig verwijderd en het apparaat ook.

Nu is het probleem dat bij het pairen de telefoon wel gezien wordt, maar niet automatisch de com poorten worden toegewezen. Als ik vervolgens een compoort toevoeg, is het niet de juiste, sterker nog compoort 4 blijft bezet terwijl er in het Blue Tooth scherm niks meer staat.

Hoe kan ik de compoorten resetten en evt. alles nu wel werkende krijgen. Komt iemand dit bekend voor? Is er een stukje software wat het geheel misschien makkelijker instelt dan op deze manier?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Wat een gekL**t met BlueTooth, wie heeft die achtelijke techniek ooit bedacht...

Toch maar snel een goede WiFi kaart van mezelf aanschaffen. Dacht gelezen te hebben dat WiFi kaarten met een slot erin voor je eigen SD geheugenkaart niet bestaan... Of heb ik iets gemist?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Wie heeft overigens de locaties/websites zo beschikbaar voor de meest gebruikte plugins voor IE op de MDA? Ik krijg een aantal sites nl. niet of moeilijk op het scherm en denk dat het aan de plugins ligt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Sommige mensen die zeggen dat ze het bellen met de S100 niet fijn vinden.
Maar je kunt toch gewoon gebruik maken van de speaker/handsfree, functie.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Maurizio
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 19-04 07:33
ik heb gister mn mda laten vallen op straat :X
en nu zit er dikke deuk en een hoop putjes/krassen op dat ding... voor de rest werkt ie prima.
nu de vraag... is de behuizing (het alu gedeelte) ergens te verkrijgen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Marselaar
  • Registratie: December 2004
  • Laatst online: 13-08 18:38
Verwijderd schreef op vrijdag 22 juli 2005 @ 18:54:
Dit was bij mij een firewall instelling. Ik heb de Windows Verkenner uitgaande toegang verleend en toen ging het goed.

PSN: Marselaar

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 0Burner0
  • Registratie: Februari 2005
  • Laatst online: 22-08 16:19
Maurizio schreef op maandag 25 juli 2005 @ 10:13:
ik heb gister mn mda laten vallen op straat :X
en nu zit er dikke deuk en een hoop putjes/krassen op dat ding... voor de rest werkt ie prima.
nu de vraag... is de behuizing (het alu gedeelte) ergens te verkrijgen?
Ik heb zelfde PROB maar heb ook nog nix gevonden zelfs T-Mob gebeld of ze me konden helpen maar dat kost 160 euro

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Raegin
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 10-09 21:19
offtopic:
Lijkt het nou zo, of hebben mensen echt zo een moeite om de edit knop te vinden?

Afbeeldingslocatie: http://gathering.tweakers.net/global/templates/tweakers/images/icons/edit.gifAfbeeldingslocatie: http://gathering.tweakers.net/global/templates/tweakers/images/icons/edit.gif

[ Voor 47% gewijzigd door Raegin op 25-07-2005 11:22 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Beekforel schreef op vrijdag 22 juli 2005 @ 16:41:

Hey! Dat is toevallig! Ik heb dit probleem ook, maar ALLEEN bij een vriend van mij die, inderdaad, ook die gare D500 heeft! Volgens mij ligt het gewoon aan die D500.... Als je het probleem hebt opgelost, laat het mij weten, thanx! Ligt overigens niet aan "receive incoming beams" want die staat bij mij gewoon aan. Heb echt alleen maar "problemen" met de D500... Goed, maakt niet echt uit als het niet werkt, dan maar via infrarood of een ander bluetooth systeem. Het komt er wel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Volgens mij is het opgelost als je wmp opnieuw installeerd. Gewoon overschrijven. Dan moet hij de file association ook weer updaten.. probeer eens...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

laat maar.. zucht :X heb het al gevonden...

[ Voor 91% gewijzigd door Verwijderd op 25-07-2005 12:05 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kassad
  • Registratie: Januari 2001
  • Nu online
Verwijderd schreef op zondag 24 juli 2005 @ 21:37:
[...]

Hoeveel posts is een paar posts terug, want ik lees dit topic op zich regelmatig maar al die berichten doorworstelen tot weet ik waar... Als jij het wel gelezen hebt, welke pagina's voor punt 1 en punt 3?
je kan ook zoeken in het topic..

Atheism is a non-prophet organization. “Wenn ist das Nunstück git und Slotermeyer?” “Ja! … Beiherhund das Oder die Flipperwaldt gersput.”

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hey mensen,

onlangs een s100 binnen gekregen. Ik vraag me af hoe ik het kan gebruiken als USB stick. Dus op een andere pc waar GEEN s100 software is geinstalleerd. Verder wil ik weten of jullie de S100 sneller hebt kunnen maken zonder het open te maken enzo. dus met behulp van bepaalde programmatjes. Heb trouwens al de geheugen vergroot door

Verder wil ik graag weten of er misschien een programma is die de gesprekstijd bijhoudt en zo. Wel zo handig weet je

heb al een beetje rondgekeken maar nergen staat hoe ik mijn s100 kan gebruiken als een normale usb stick. PLease wat tips.

bedankt,
Tidus

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op maandag 25 juli 2005 @ 15:00:
Hey mensen,

onlangs een s100 binnen gekregen. Ik vraag me af hoe ik het kan gebruiken als USB stick. Dus op een andere pc waar GEEN s100 software is geinstalleerd. Verder wil ik weten of jullie de S100 sneller hebt kunnen maken zonder het open te maken enzo. dus met behulp van bepaalde programmatjes. Heb trouwens al de geheugen vergroot door

Verder wil ik graag weten of er misschien een programma is die de gesprekstijd bijhoudt en zo. Wel zo handig weet je

heb al een beetje rondgekeken maar nergen staat hoe ik mijn s100 kan gebruiken als een normale usb stick. PLease wat tips.

bedankt,
Tidus
USB"stick": Het is al gezegd, maar daarvoor gebruik ik Card Export II v 2.02 beta (te vinden op www.softick.com)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Remco Tr
Aloa

ik wil PHM regedit instaleren en na de instalatie krijg ik van activesync software menu maar kan nergens aan vinken dat ik wil instaleren.

hij instaleert hem alleen op mn pc en niet op mn mda

ga ik naar de map op mijn pc en klik op setup krijg ik weer software menu en zie nergens PHM staan heb al paar x geprobeerd uninstal enzz maar werkt niet :S

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jpiscaer
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 08:45
Dat is een bekend probleem, download de versie die je direcht op je MDA moet installeren (de CAB)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

hai

wat is dit voor onzin.

Ik ben bij Mediamarkt en Dynabyte binnengestapt. (enige plaatsen waar ze de SANDISK SD met WIFI hadden) En ze zeggen vrolijk dat die kaarten icm de Qtek s100 (MDA) NIET werkt!

Dus met andere woorden er is geen SD+WIFI voor de Qteks100.

Wie heeft wel zo'n kaartje en werkt het wel?
Ga namelijk geen 90 euro of 120 euro zomaar uitgeven voor iets dat niet werkt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op maandag 25 juli 2005 @ 17:02:
hai

wat is dit voor onzin.

Ik ben bij Mediamarkt en Dynabyte binnengestapt. (enige plaatsen waar ze de SANDISK SD met WIFI hadden) En ze zeggen vrolijk dat die kaarten icm de Qtek s100 (MDA) NIET werkt!

Dat is raar, want ik weet toch zeker dat er mensen hier waren die het al hadden en gewoon gebruikten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op maandag 25 juli 2005 @ 17:02:
hai

wat is dit voor onzin.

Ja daarom

Ik wil meer zekerheid van mensen met ervaringen voordat ik hem koop (heb overigens wel de nieuwste rom geinstlleerd)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CLB
  • Niet online

CLB

Ja idd moet gewoon werken hoor
(we praten over de 256 MB geheugen + ingebouwde Wi-Fi SD-kaart?)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Remco Tr
Jainoxi schreef op maandag 25 juli 2005 @ 17:00:
Dat is een bekend probleem, download de versie die je direcht op je MDA moet installeren (de CAB)
oke thanks ga ff proberen _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

CLB schreef op maandag 25 juli 2005 @ 17:09:
Ja idd moet gewoon werken hoor
(we praten over de 256 MB geheugen + ingebouwde Wi-Fi SD-kaart?)
Ja ik heb het over die ene zonder geheugen.
Want heb al los een 1 gigabyte sandisk kaartje.

Maar het is dus geen probleem als ik de sandisk zonder geheugen koop met wifi voor 89 euro?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CLB
  • Niet online

CLB

Verwijderd schreef op maandag 25 juli 2005 @ 17:12:
[...]

Maar het is dus geen probleem als ik de sandisk zonder geheugen koop met wifi voor 89 euro?
Noopz, ze moeten gewoon perfect werken

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CLB
  • Niet online

CLB

Hoe werkt dat Pocket Excel.

Als ik op 'new' druk krijg ik gelijk 100000 kolommen en rijen

Hoe kan ik rijen en kolommen weghalen? Ik heb er overal gezocht, maar kan het echt niet vinden.

Ik wil een bestand maken van 5 kolommen bij 18 rijen, maar het lukt me niet :) |:(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Beekforel

Beekforel

Is eigenlijk geen vis

CLB schreef op maandag 25 juli 2005 @ 17:19:
Hoe werkt dat Pocket Excel.

Als ik op 'new' druk krijg ik gelijk 100000 kolommen en rijen

Hoe kan ik rijen en kolommen weghalen? Ik heb er overal gezocht, maar kan het echt niet vinden.

Ik wil een bestand maken van 5 kolommen bij 18 rijen, maar het lukt me niet :) |:(
Bereid het bestand eerst voor met gewone Excel en zet het dan op je phone? Zo heb ik het iig gedaan, heb een sheetje waar ik wat uren in bijhoud voor een aantal klanten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CLB
  • Niet online

CLB

Beekforel schreef op maandag 25 juli 2005 @ 17:37:
[...]

Bereid het bestand eerst voor met gewone Excel en zet het dan op je phone? Zo heb ik het iig gedaan, heb een sheetje waar ik wat uren in bijhoud voor een aantal klanten.
That's a nice one! Haha gewoon te lomp om zelf te bedenken! Merci!

(Hij kon net 'n .doc document niet converteren! Kan dit komen omdat ik 'n tabel in dat bestand had staan? Hij begon te zeiken over dat ik 'n bepaald converteerbestand niet had ofzo)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• brinkie2004
  • Laatst online: 17-11-2024

brinkie2004

Nerd in hart en nieren

THEVGE schreef op vrijdag 22 juli 2005 @ 08:58:
[...]
Na weken gebruik vind ik alleen het gewone bellen niet zo prettig. Teveel gedoe met de stylus, alhoewel het touchscreen ook werkt is het zeker niet zo handig als je zoals ik 100-en adressen er in hebt staan.
Wel eens Microsoft VoiceCommand geprobeerd? Spreek gewoon in wie je wilt bellen en de software doet de rest ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Net even een sandisk gekocht.

Nu krijg ik hem toch niet aan de praat.

Hij zoekt wel en probeert associating en hij vindt wel degelijk iets, maar moet telkens een key ingeven. Ik druk telkens maar op connect in de hoop dat hij connect.

Zijn deze wifiapparaten misschien beveiligd dat ik er daardoor niet op kan?
Of werkt de sandiskwifi toch niet goed op de qtek s100

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mex

Mex

Verwijderd schreef op maandag 25 juli 2005 @ 18:53:
Net even een sandisk gekocht.

Nu krijg ik hem toch niet aan de praat.

Hij zoekt wel en probeert associating en hij vindt wel degelijk iets, maar moet telkens een key ingeven. Ik druk telkens maar op connect in de hoop dat hij connect.

Zijn deze wifiapparaten misschien beveiligd dat ik er daardoor niet op kan?
Of werkt de sandiskwifi toch niet goed op de qtek s100
De key die je moet ingeven is gewoon de webkey neem ik aan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

je netwerk heeft ene key om te connecten die moet je weten.
En anders moet je WEP uitzetten..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Wep uitgeschakeld

Ikzelf heb geen Wireless Internet. Zit alleen te kijken wie wel B)

Nu staat er een naam en daar achter connecting, maar verder gebeurt er niets. Daar onder staan ook namen met 'available' er achter.

[ Voor 52% gewijzigd door Verwijderd op 25-07-2005 19:06 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op maandag 25 juli 2005 @ 17:12:
[...]

De WiFi met geheugen moet ook werken voor zover ik begrepen heb?!

En 89 Euri zonder geheugen lijkt me best duur, voor hetzelfde geld heb je er één met 256 MB nl...

En hier heb je iets wat alle twijfel weg zou moeten nemen: beide Sandisk, met of zonder geheugen moeten werken volgens hun opgave.

http://www.sandisk.com/pdf/retail/wi-fi-sd-compatibility.pdf

[ Voor 18% gewijzigd door Verwijderd op 25-07-2005 19:45 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Bedankt

Hij werkt ook wel maar ik kan niet connecten.

Ookal schakel ik wep uit.
Is er een site waar ik kan zien waar ik 'gratis' en zonder inlog online kan (wereldwijd liefst)

(relatief duur ja, maar had hem snel nodig. Er is er ook 1 met 256 mb bij pdashop voor 99 euro. Als hij niet werkt dan doe ik hem wel weer weg op marktplaats ofzo, no problem)

[ Voor 35% gewijzigd door Verwijderd op 25-07-2005 19:49 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CLB
  • Niet online

CLB

Ik heb sinds 'n tijdje een paar probleempjes met m'n SPV M500

Ten eerste met de thema's (het todayscreen)
Normaal liep dat altijd heel mooi door enzo met allerlei thema's. Maar als ik nu op 'start' druk en die rij krijg te zien met applicaties enzo, zie ik telkens 'n afbeelding een stukje dubbel. Het is 'n beetje moeilijk uit te leggen, zonder screenshot, maar m'n afbeelding loopt niet goed door. Hoe kan ik dit verhelpen? Zowel soft als hardreset werken niet.

Ten tweede: volgens mij is m'n SPV M500 supersloom aan 't worden/ geworden! Als ik ga kijken bij 'memory' dan heb ik van de Total main memory: 57,41 MB nog maar zo'n 10 MB over terwijl ik alles op m'n SD-kaartje heb geinstalleerd. Er staan alleen twee beltoontjes in m'n map 'rings' en dus op het telefoongeheugen. Normaal had ik gewoon nog 40 mb vrij en liep de SPV M500 lekker vlotjes enzo. Wat moet ik doen om er voor te zorgen dat ik weer lekker veel MB's vrij krijg. Ik weet namelijk echt niet waar het aan kan liggen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mex

Mex

Verwijderd schreef op maandag 25 juli 2005 @ 19:49:
Bedankt

Hij werkt ook wel maar ik kan niet connecten.

Ookal schakel ik wep uit.
Is er een site waar ik kan zien waar ik 'gratis' en zonder inlog online kan (wereldwijd liefst)

(relatief duur ja, maar had hem snel nodig. Er is er ook 1 met 256 mb bij pdashop voor 99 euro. Als hij niet werkt dan doe ik hem wel weer weg op marktplaats ofzo, no problem)
Je begrijpt het wireless gebeuren nog niet helemaal. Die key zit er niet voor niets op, deze staat ingesteld op de router, die kun jij dus niet uitzetten. Je kunt dus of een WLAN router aanschaffen, of surfen via hotspots die je bv kunt vinden via http://www.vindhotspot.nl/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Mex schreef op maandag 25 juli 2005 @ 20:13:
[...]

Je begrijpt het wireless gebeuren nog niet helemaal. Die key zit er niet voor niets op, deze staat ingesteld op de router, die kun jij dus niet uitzetten. Je kunt dus of een WLAN router aanschaffen, of surfen via hotspots die je bv kunt vinden via http://www.vindhotspot.nl/
Ja ik begrijp dat die key er op zit, anders kan iedereen van je wireless connectie genieten.
Dat zocht ik dus hotspots!
Dankje!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb sinds kort een MDA compact en die bevalt mij uitstekend alleen heb ik nu een probleem. Als ik de simkaart (ook tmobile) van mijn vrouw erin doe dan zijn al haar smsjes kwijt. Doe ik de sim in haar eigen telefoon (Nokia) dan staan de smsjes gewoon op de simkaart. Iemand een idee hoe dit kan en nog beter hoe dit is op te lossen??

RomVersion 1.06.00 WWE
Radio Version 1.05.00

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kassad
  • Nu online
CLB schreef op maandag 25 juli 2005 @ 19:57:
Ik heb sinds 'n tijdje een paar probleempjes met m'n SPV M500

Ten tweede: volgens mij is m'n SPV M500 supersloom aan 't worden/ geworden! Als ik ga kijken bij 'memory' dan heb ik van de Total main memory: 57,41 MB nog maar zo'n 10 MB over terwijl ik alles op m'n SD-kaartje heb geinstalleerd. Er staan alleen twee beltoontjes in m'n map 'rings' en dus op het telefoongeheugen. Normaal had ik gewoon nog 40 mb vrij en liep de SPV M500 lekker vlotjes enzo. Wat moet ik doen om er voor te zorgen dat ik weer lekker veel MB's vrij krijg. Ik weet namelijk echt niet waar het aan kan liggen?
even soft resetten? dat schoont je temp op, je zit bij orange dus je zal orange world wel gebruiken ;)

Atheism is a non-prophet organization. “Wenn ist das Nunstück git und Slotermeyer?” “Ja! … Beiherhund das Oder die Flipperwaldt gersput.”

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kassad
  • Nu online
brinkie2004 schreef op maandag 25 juli 2005 @ 18:33:
[...]

Wel eens Microsoft VoiceCommand geprobeerd? Spreek gewoon in wie je wilt bellen en de software doet de rest ;)
of toets de eerste letters van de naam in van degene die je wil bellen, net als bij een 'normale' gsm.

Pagina: 1 ... 6 ... 10 Laatste

Dit topic is gesloten.