HTC Magician (i-mate JAM/Qtek S100/MDA Compact/M500) -Deel 9

Pagina: 1 ... 4 ... 10 Laatste
Acties:
  • 10.258 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MadRettoR
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 28-06 19:53
Hallo.. k'heb een klein vraagje..
Ben net verhuist en mijn sync. kabeltje kwijt geraakt. 8)7 Om gek van te worden hoe spullen zomaar "verdwijnen" met een verhuizing.
Ik wil dus een nieuw kabeltje aanschaffen.. moet ik een speciaal kabeltje hebben of is het gewoon een miniUSB-USB kabel. Pdashop heeft namelijk zo'n kabeltje te koop voor €29,- :| vind ik wel erg duur hoor.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hoicks
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 09:58

Hoicks

Techno!

MadRettoR schreef op woensdag 13 juli 2005 @ 11:11:
Hallo.. k'heb een klein vraagje..
Ben net verhuist en mijn sync. kabeltje kwijt geraakt. 8)7 Om gek van te worden hoe spullen zomaar "verdwijnen" met een verhuizing.
Ik wil dus een nieuw kabeltje aanschaffen.. moet ik een speciaal kabeltje hebben of is het gewoon een miniUSB-USB kabel. Pdashop heeft namelijk zo'n kabeltje te koop voor €29,- :| vind ik wel erg duur hoor.
Het is gewoon een mini usb naar usb kabeltje.

Nikon D7200 & D5000 / SB-700, 2x Yongnuo YN-560 III / Sigma EX 10-20 f4-f5.6 HSM, Sigma EX 17-50mm f2.8 OS HSM, EX 70-200mm f2.8 HSM II Macro / EX 105 f2.8 HSM OS Macro / Nikon AF-S DX 35mm f1.8 / Sigma EX DC 30mm f1.4 HSM

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 1-0-Ed
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 22-07 09:37
Verwijderd schreef op dinsdag 12 juli 2005 @ 22:51:
Ik heb zojuist een ''nieuw'' programmatje gevonden voor de Pocket PC/PDA noem maar op...

Geen idee hoe dit precies gaat werken op de Magician, maar willing to try.
Gaat om het programma Skype, kent iemand dat hier?
Het is een programma zoals MSN, alleen je kunt elkander echt bellen! Nu is er dus ook een speciale versie voor de PPC en ik hoop in combinatie met Orange, dat ik dan OrangeWorld kan gebruiken om zo te bellen, oftewel, gratis hehe...

http://www.skype.com/products/skype/pocketpc/

PS: Bij nader inzien, ik zie dat de eisen niet helemaal voldoen... Maar bij sommige mensen hiero wel:
* Windows Mobile 2003 for Pocket PC
* 400 MHz processor
* WiFi-enabled
Inderdaad, je hebt er WIFI voor nodig. Voorheen had ik een Dell Axim X5 met WIFI kaartje. Ik gebruik Skype al jaren, maar de pocketpc versie is een en al verdriet geweest. Toen de eerste versie een paar jaar geleden uitkwam kwam had deze de neiging om de PDA te hard resetten. Een latere versie was minder riskant, maar tegenwoordig is de registratie server (wie is online en wie niet) voor pocketskype waanzinnig traag geworden waardoor het product eveneens onbruikbaar is...

Kortom, pc skype is en blijft super, maar pocketskype is een afrader...

Gravity sucks...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

1-0-Ed schreef op woensdag 13 juli 2005 @ 11:36:
[...]

Kortom, pc skype is en blijft super, maar pocketskype is een afrader...
ik heb regelmatig pocketskype gebruikt op een Asus A716, werkte prima...???

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• indexample
  • Registratie: April 2002
  • Niet online
vraagje: hoe krijg ik mn Contacts zo ver dat ie, bij contacten waar zowel een vast telefoonnummer als een mobiel telefoonnummer staat, het mobiele nummer voor laat gaan?

nu geeft ie dus het vaste nummer weer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MadRettoR
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 28-06 19:53

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Beekforel
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 12:31

Beekforel

Is eigenlijk geen vis

eperon schreef op woensdag 13 juli 2005 @ 13:04:
vraagje: hoe krijg ik mn Contacts zo ver dat ie, bij contacten waar zowel een vast telefoonnummer als een mobiel telefoonnummer staat, het mobiele nummer voor laat gaan?

Ik heb de nummers omgedraaid, is de kortste klap zeg maar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pvtonger
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 07-09 21:43
Ik heb een probleem met mijn S100 en T-Mobile.
Gisteren kwam ik erachter dat ik 5 telefoontjes had gemist. Dit werd echter niet op het Today scherm weergegeven. Pas toen ik iemand belde, kreeg ik opeens een SMS met daarin de melding dat ik 5 voicemails heb.

Nu heb ik gemerkt dat dit probleem optreedt als iemand mij belt en ik buiten het bereik van T-Mobile sta (dus niet als ik het toestel in Flight Mode zet). Als ik dan weer binnen het bereik kom, zou ik een SMS of een missed call symbool verwachten. Gebeurt dus niet.

T-Mobile heeft me aangeraden om met een ander toestel en andere SIM kaart te testen. Nadat gedaan te hebben, begin ik het gevoel te krijgen dat het aan mijn S100 ligt. Het reproduceert in ieder geval als een tierelier...

Zijn hier nog meer mensen die dit probleem hebben meegemaakt? En zo ja, er een oplossing voor hebben. (De oplossing: ieder uur voicemail bellen, is geen optie :O )

EDIT: ik gebruik een Nederlandse ROM 1.11.550. Ik meen me te herinneren dat ik dit met 1.01.00 ook had. De tussenliggende versie 1.06.00 had hier volgens mij geen last van. Maar zeker weten doe ik dat niet.

[ Voor 11% gewijzigd door pvtonger op 13-07-2005 13:41 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

pvtonger schreef op woensdag 13 juli 2005 @ 13:39:
Gisteren kwam ik erachter dat ik 5 telefoontjes had gemist. Dit werd echter niet op het Today scherm weergegeven. Pas toen ik iemand belde, kreeg ik opeens een SMS met daarin de melding dat ik 5 voicemails heb.

Nu heb ik gemerkt dat dit probleem optreedt als iemand mij belt en ik buiten het bereik van T-Mobile sta (dus niet als ik het toestel in Flight Mode zet). Als ik dan weer binnen het bereik kom, zou ik een SMS of een missed call symbool verwachten. Gebeurt dus niet.

T-Mobile heeft me aangeraden om met een ander toestel en andere SIM kaart te testen. Nadat gedaan te hebben, begin ik het gevoel te krijgen dat het aan mijn S100 ligt. Het reproduceert in ieder geval als een tierelier...

Zijn hier nog meer mensen die dit probleem hebben meegemaakt? En zo ja, er een oplossing voor hebben. (De oplossing: ieder uur voicemail bellen, is geen optie :O )

EDIT: ik gebruik een Nederlandse ROM 1.11.550. Ik meen me te herinneren dat ik dit met 1.01.00 ook had. De tussenliggende versie 1.06.00 had hier volgens mij geen last van. Maar zeker weten doe ik dat niet.
Ja daar heb ik ook last van, maar dan met een gewone MDA Compact van T-mobile...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• o0sYkOo0o
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 11-06-2022
eperon schreef op woensdag 13 juli 2005 @ 13:04:

Beekforel schreef op woensdag 13 juli 2005 @ 13:14:
[...]

Ik heb de nummers omgedraaid, is de kortste klap zeg maar.
Goed bedacht, maar er is een makkelijkere oplossing.

Open Contacts
Selecteer persoon met meerdere nummers
Druk naar links of rechts om de "hoofdnummer" als standaard in te stellen.

[ Voor 32% gewijzigd door o0sYkOo0o op 13-07-2005 16:48 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik stuite gisteren op een probleem met een file transfare naar mijn magician (via activesync naar SD van een gig wel te begrijpen) ik kon vrij kleine bestanden over pompen maar grote bestanden van 100 mb lukte niet. Beetje gefrustreed dacht ik dat het aan de FAT lag, daar ligt het natuurlijk overduidelijk niet aan. Dus is het nou echt noodzakelijk dat je voor grote bestanden een cardreader moet gebruiken?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hoodlum77
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 02-07 10:18
Heeft iemand ervaring met deze BT GPS van Rikaline??

http://www.rikaline.com.tw/bluetooth_gps.htm

Ik sprak een iemand van een groothandel in dit soort speelgoed, hij zei dat dit de beste op het moment is.

Graag meer info/ervaringen het liefst icm de s100.

2e vraag.

Gezien er nog geen fatsoenlijk carkit is voor de M500 ( orange) vroeg ik me af of het mogelijk is zelf de aansluiting te maken.

Dan koop ik gewoon een Brodit houder en maak ik zelf de aansluiting naar me radio en Mic.

Heeft iemand de pin out van de kabels voor de carkit??

[ Voor 36% gewijzigd door Hoodlum77 op 13-07-2005 23:29 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Beekforel
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 12:31

Beekforel

Is eigenlijk geen vis

Bestaat er ook een tooltje waarmee ik de status van het verzenden van een file (via BT) kan zien? Als ik bijvoorbeeld een MP3 naar iemand stuur wil ik graag weten hoever het is, dan steeds te kijken naar "Sending 1/1".

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op woensdag 13 juli 2005 @ 20:09:
Ik stuite gisteren op een probleem met een file transfare naar mijn magician (via activesync naar SD van een gig wel te begrijpen) ik kon vrij kleine bestanden over pompen maar grote bestanden van 100 mb lukte niet. Beetje gefrustreed dacht ik dat het aan de FAT lag, daar ligt het natuurlijk overduidelijk niet aan. Dus is het nou echt noodzakelijk dat je voor grote bestanden een cardreader moet gebruiken?
een cardreader kost bijna niets en is toch veel relaxed er :P

en veel makkelijker

ik moet mijn mda nog binnenkrijgen deze week!!!!!! 8)7

heb al 1GB sdkaart klaar liggen met mp3 en een (net zo groot ) met divxjes
kan niet wachten om te testen

[ Voor 15% gewijzigd door Verwijderd op 14-07-2005 00:34 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

waarschijnlijk is deze vraag al geweest maar heb inmiddels al zoon 200 pagina's doorgelezen , toch mijn vraag:

ik rijdt motor en hoor graag muziek maar werkt de combo

" BT headset voor MP3 icm tomtom3" ??????

please react ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ff een vraagje...

Mijn i-mate Jam doet de laatste tijd een beetje raar sinds ik een hard reset heb gedaan.
Als mijn toestel uit staat dan staat er SERIAL v1.2 (en als ik mijn usb er in zit dan staat er USB v1.2) in mijn beeldscherm en krijg hem dan moeilijk aan. En als ie dan een keer aan gaat dan kom ik wel door het eerste deel van de setup heen (dat knippen en plakken van een afspraak etc.). Maar als ie dan daarna al die windows bestanden gaat kopiëren dan kapt ie er halve wegen mee. En dat doet ie dus elke keer zodat ik dus niet in mijn telefoon kan komen.

Heeft iemand anders hier ook last van en zoja weet iemand een oplossing hier voor?
thx. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Raegin
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 10-09 21:19
Verwijderd schreef op donderdag 14 juli 2005 @ 01:09:
ff een vraagje...

Mijn i-mate Jam doet de laatste tijd een beetje raar sinds ik een hard reset heb gedaan.
Als mijn toestel uit staat dan staat er SERIAL v1.2 (en als ik mijn usb er in zit dan staat er USB v1.2) in mijn beeldscherm en krijg hem dan moeilijk aan. En als ie dan een keer aan gaat dan kom ik wel door het eerste deel van de setup heen (dat knippen en plakken van een afspraak etc.). Maar als ie dan daarna al die windows bestanden gaat kopiëren dan kapt ie er halve wegen mee. En dat doet ie dus elke keer zodat ik dus niet in mijn telefoon kan komen.

Heeft iemand anders hier ook last van en zoja weet iemand een oplossing hier voor?
thx. :)
heb je een rom update proberen uit te voeren?
misschien is het op te lossen door dit wel te doen en van een nieuwe extended rom zelf de files te kiezen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• adewidt
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 24-05 12:15
Verwijderd schreef op donderdag 14 juli 2005 @ 00:44:
waarschijnlijk is deze vraag al geweest maar heb inmiddels al zoon 200 pagina's doorgelezen , toch mijn vraag:

ik rijdt motor en hoor graag muziek maar werkt de combo

" BT headset voor MP3 icm tomtom3" ??????

please react ;)
Een bluetooth headset is standaard niet geschikt om muziek over te luisteren, alleen bellen.
Je hebt enkele bluetooth headsets met het a2hd-profiel (geloof ik). Dit is hoogwaardige geluidskwaliteit via bluetooth voor het luisteren naar muziek.

Helaas ondersteund de MDA dit profiel niet, en zijn er weinig headsets te vinden met dit profiel.
Ik denk dat je het beste kan werken met een bekabelde headset (bijvoorbeeld de meegeleverde).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• A_to_the_S
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 20-06 09:45
Weet iemand al waar je die witte headset kan krijgen?

Ik had me MDA namelijk in december vorig jaar gekregen, en toen kreeg je nog zo'n zwarte.
Maar die witte is (naar mijn menig) toch beter...

iemand?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kassad
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 11:56
A_to_the_S schreef op donderdag 14 juli 2005 @ 08:49:
Weet iemand al waar je die witte headset kan krijgen?

Ik had me MDA namelijk in december vorig jaar gekregen, en toen kreeg je nog zo'n zwarte.
Maar die witte is (naar mijn menig) toch beter...

iemand?
Ik raad je aan om op e-bay/marktplaats/oid te zoeken naar een SonyEricsson headset voor de P900, past ook en is veel beter.

Atheism is a non-prophet organization. “Wenn ist das Nunstück git und Slotermeyer?” “Ja! … Beiherhund das Oder die Flipperwaldt gersput.”

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hoodlum77 schreef op woensdag 13 juli 2005 @ 21:54:
Heeft iemand ervaring met deze BT GPS van Rikaline??

http://www.rikaline.com.tw/bluetooth_gps.htm

Ik sprak een iemand van een groothandel in dit soort speelgoed, hij zei dat dit de beste op het moment is.

Graag meer info/ervaringen het liefst icm de s100.
Ik heb hem 2 weken geleden gekocht en reeds goed gebruikt. ik moet zeggen dat die een hele
snelle fix heeft en blijft vasthouden. ik had zowaar binnen in mijn huis een fix.
ik had voorheen de adapt bt gps, maar door mijn voorruit ( opel astra met coating ) een slechte tot geen fix. met deze rikaline gaat het een stuk beter heb er nu gemiddeld 5 a 6 achter mijn voorruit.
dus das niet slecht. ik ben er in ieder geval heel tevreden mee.

[ Voor 3% gewijzigd door Verwijderd op 14-07-2005 12:36 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• A_to_the_S
Kassad schreef op donderdag 14 juli 2005 @ 10:00:
[...]

Ik raad je aan om op e-bay/marktplaats/oid te zoeken naar een SonyEricsson headset voor de P900, past ook en is veel beter.
weet iemand hier iets over de SonyEricsson HPM-70?
http://www.expansys.nl/product.asp?code=123744

Wanneer is hij beschikbaar en hoeveel hij kost?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pvtonger
Verwijderd schreef op woensdag 13 juli 2005 @ 16:25:Ja daar heb ik ook last van, maar dan met een gewone MDA Compact van T-mobile...
Een collega heeft een Orange M500. Hij heeft hezelfde probleem. Om mijn provider uit te sluiten heb ik mijn SIM kaart in een Nokia 6230 gestopt en mezelf gebeld (terwijl ik geen bereik had). Maar zo snel als ik weer bereik heb, krijg ik op de Nokia een SMS waarin staat dat ik voicemail heb.

Het ligt dus duidelijk aan het toestel.
Daarom heb ik een vraag naar Qtek.nl gestuurd:

Geachte heer/mevrouw.

Ik heb gemerkt dat ik geen bericht krijg als iemand mij belt terwijl ik buiten het bereik van mijn provider (T-Mobile) ben. (Als ik weer binnen 't bereik kom verwacht ik dus dat bericht.) Maar als ik een SMS stuur of een nummer bel, dan komt er wel opeens het bericht waarin staat dat ik voicemail heb.
Om de provider uit te sluiten, heb ik hetzelfde met een Orange en Telfort abonnement geprobeerd. Het probleem treedt trouwens ook op bij de Orange M500 icm een Orange abonnement.
Daarnaast heb ik mijn SIM kaart in een Nokia 6230 gestopt. Dan treedt het probleem niet op. Dus ik krijg meteen een bericht dat ik een oproep heb gemist (op het moment dat ik weer binnen het bereik van T-Mobile ben).

Is dit probleem bij u bekend? Weet u of er een oplossing voor is?

Ben benieuwd wat de reactie is. Ik zal die hier vermelden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nvidiot
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 03-06 16:38

Nvidiot

notepad!

Verwijderd schreef op woensdag 13 juli 2005 @ 20:09:
Card Export II for Pocket PC gebruiken: http://www.softick.com/pocket-pc/cardexport2/

What a caterpillar calls the end, the rest of the world calls a butterfly. (Lao-Tze)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

o0sYkOo0o schreef op woensdag 13 juli 2005 @ 16:47:
[...]

[...]

Goed bedacht, maar er is een makkelijkere oplossing.

Open Contacts
Selecteer persoon met meerdere nummers
Druk naar links of rechts om de "hoofdnummer" als standaard in te stellen.
???

Ik heb het schermpje met me contact, maar als ik naar links of naar rechts druk gebeurd er niks.. :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• o0sYkOo0o
  • Laatst online: 11-06-2022
Verwijderd schreef op donderdag 14 juli 2005 @ 12:00:
[...]

???

Ik heb het schermpje met me contact, maar als ik naar links of naar rechts druk gebeurd er niks.. :?
Vreemd, dan doe je toch iets verkeerd! Ik zal ff kort vertellen wat mijn situatie is.

Ik heb een contact Jantje en bij zijn gegevens heb ik een Mobile tel en Home tel ingevuld.
Standaard krijg je binnen Contacts het laatst toegevoegde nummer te zien. Maar dit kan je veranderen door binnen Contacts Jantje te selecteren (niet aanklikken oid, blijf in het hoofdscherm van Contacts) en dan naar links of rechts te klikken.

That's it.

[ Voor 4% gewijzigd door o0sYkOo0o op 14-07-2005 12:36 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

b00m schreef op donderdag 14 juli 2005 @ 07:02:
[...]

heb je een rom update proberen uit te voeren?
misschien is het op te lossen door dit wel te doen en van een nieuwe extended rom zelf de files te kiezen.
Ik heb de laatste i-mate rom gedownload maar als ik hem wil installeren dan krijg ik een connection error. Mijn pc vind dan mijn i-mate niet :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

o0sYkOo0o schreef op donderdag 14 juli 2005 @ 12:35:
[...]

Vreemd, dan doe je toch iets verkeerd! Ik zal ff kort vertellen wat mijn situatie is.

Ik heb een contact Jantje en bij zijn gegevens heb ik een Mobile tel en Home tel ingevuld.
Standaard krijg je binnen Contacts het laatst toegevoegde nummer te zien. Maar dit kan je veranderen door binnen Contacts Jantje te selecteren (niet aanklikken oid, blijf in het hoofdscherm van Contacts) en dan naar links of rechts te klikken.

That's it.
Supercool , thanx _/-\o_

Ik had de vink 'show contact names only' aan staan!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mex
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 09-09 09:57

Mex

Verwijderd schreef op donderdag 14 juli 2005 @ 12:43:
[...]

Ik heb de laatste i-mate rom gedownload maar als ik hem wil installeren dan krijg ik een connection error. Mijn pc vind dan mijn i-mate niet :(
Active Sync verbinding?

[ Voor 68% gewijzigd door Canaria op 15-07-2005 11:16 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Mex schreef op donderdag 14 juli 2005 @ 15:28:
[...]

O-)

[...]

Active Sync verbinding?
Ja die heb ik heel ff, daarna schakelt mijn i-mate weer uit. Hij voltooid zijn setup ook niet. Nadat hij T9 bestanden etc. heeft gekopierd dan kapt ie er mee

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CLB
  • Registratie: Oktober 2004
  • Niet online

CLB

Als ik m'n simkaart verwissel, gaan m'n gegevens toch niet verloren?
Als ik 't maar bij 'n kwartiertje laat, dat m'n batterij eruit is!??

Asus ZenBook BX410UA-GV182R: 14,0" 1920x1080 mat IPS/ Intel HD 620 / Intel Core i5-7200U 3,1GHz/ 8192MB 2133MHz RAM
512GB SSD + 2TB HDD/ Backlight keyboard, BlueTooth, Wi-Fi AC, HDMI, USB 2.0, USB 3.0, USB C, Cardreader / Windows 10 Pro 64 bit

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• adewidt
CLB schreef op donderdag 14 juli 2005 @ 18:00:
Als ik m'n simkaart verwissel, gaan m'n gegevens toch niet verloren?
Als ik 't maar bij 'n kwartiertje laat, dat m'n batterij eruit is!??
Netjes even op power knop duwen, dan gaat je apparaat in standby.

Vervolgens kan je, mits je back-up batterij volledig opgeladen is, veilig je simkaart en batterij eruit halen.

Doe dit voor de zekerheid niet langer dan een uur.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

adewidt schreef op donderdag 14 juli 2005 @ 18:19:
[...]

Netjes even op power knop duwen, dan gaat je apparaat in standby.

Vervolgens kan je, mits je back-up batterij volledig opgeladen is, veilig je simkaart en batterij eruit halen.

Doe dit voor de zekerheid niet langer dan een uur.
Scherm gaat standby, niet het apparaat (anders zou je nooit mp3's kunnen luisteren zonder dat het scherm aanstaat)

Ik heb het nooit getest, maar zou de tijd zonder batterij zoveel mogelijk beperken!! (of maak gewoon een backup via activesync)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mex

Mex

Bij openen van het klepje gaat het apparaat automatisch uit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Uiligheid
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 17-03 17:12

Uiligheid

alle gekheid op een stokje

Verwijderd schreef op donderdag 14 juli 2005 @ 17:03:
[...]

Ja die heb ik heel ff, daarna schakelt mijn i-mate weer uit. Hij voltooid zijn setup ook niet. Nadat hij T9 bestanden etc. heeft gekopierd dan kapt ie er mee
wat bedoelt wordt is dat je je activesync verbinding uit moet zetten. (ofwel: bij connection settings USB connection uitvinken)

Als je een beetje door het topic had gestruind was je dat al meerdere malen tegen gekomen.

Ceterum censeo Carthaginem esse delendam

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

iemand ervaring met de levertijd van t-mobile 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• adewidt
Verwijderd schreef op donderdag 14 juli 2005 @ 18:32:
[...]

Scherm gaat standby, niet het apparaat (anders zou je nooit mp3's kunnen luisteren zonder dat het scherm aanstaat)

Ik heb het nooit getest, maar zou de tijd zonder batterij zoveel mogelijk beperken!! (of maak gewoon een backup via activesync)
Bij mij gaat toch echt het apparaat op standby (niet uit). Ik ben dus wel bereikbaar.

Als ik op de uitknop duw stopt windows media player en ook andere spelers, gprs blijft wel actief.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Raegin
adewidt schreef op donderdag 14 juli 2005 @ 23:55:
[...]

Bij mij gaat toch echt het apparaat op standby (niet uit). Ik ben dus wel bereikbaar.

Als ik op de uitknop duw stopt windows media player en ook andere spelers, gprs blijft wel actief.
klopt, in het boekje staat ook dat die uit knop is om de pda uit te zetten, telefoon blijft aan, danwel stand by

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Nu zie ik heel veel mensen die een Adapt GPS muis gebruiken op hun S100/MDA etc.

Worden er ook nog andere gebruikt, zo ja welke. Welke muis is volgens gebruikers het beste te gebruiken met dit toesten en ook nog eens het voordeligst (prijs en waar te koop?)

[ Voor 18% gewijzigd door Canaria op 15-07-2005 11:15 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• smallblock
  • Registratie: September 1999
  • Laatst online: 19-08 00:02

smallblock

Aliens (& rust) ate my Buick

Verwijderd schreef op vrijdag 15 juli 2005 @ 01:49:
Nu zie ik heel veel mensen die een Adapt GPS muis gebruiken op hun S100/MDA etc.

Worden er ook nog andere gebruikt, zo ja welke. Welke muis is volgens gebruikers het beste te gebruiken met dit toesten en ook nog eens het voordeligst (prijs en waar te koop?)

Die unlock die ik hier lees klinkt interessant om op de MDA ook een Orange Sim te kunnen plaatsen ivm OrangeWorld
De beste is momenteel een GPS muis met een sirf3 chipset:
Globalsat heeft er 1 en leadtek ook (die heb ik zelf)
Ik had 'm binnen een paar minuten aan de praat op m'n M500

[ Voor 24% gewijzigd door Canaria op 15-07-2005 11:15 ]

Leuke lamp, overigens !!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

adewidt schreef op donderdag 14 juli 2005 @ 23:55:
[...]

Op het moment dat er een actieve verbinding met het gsm netwerk is kan je naar mijn mening nooit spreken van standby, sterker nog, na enkele minuten gaat het scherm uit terwijl je een telefoongesprek hebt. Daarbij heeft het geheugen altijd stroom nodig dus kan hij niet eens in "standby"stand gaan.
Alleen het scherm gaat dus uit.
Bij mij blijft media player gewoon doorgaan als ik op de knop aan de zijkant druk

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mex

Mex

Smallblock schreef op vrijdag 15 juli 2005 @ 02:48:
[...]

De beste is momenteel een GPS muis met een sirf3 chipset:
Waarom zou deze beter zijn dan de Adapt?

[ Voor 72% gewijzigd door Canaria op 15-07-2005 11:14 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

rogier you've got mail. ;)

Kan iemand mij een goed autohouder aan raden? Ik heb gekeken bij digitalsonline.nl
en daar hebben ze die actieve van een paar reply's terug, maar ze hebben ook passieve van hr richter zijn die kwalitatief een beetje goed ? ?? De prijs staat me namelijk wel aan, voor de rest nog nergens goedkoper gezien.

[ Voor 16% gewijzigd door Verwijderd op 15-07-2005 11:13 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Canaria
  • Registratie: Oktober 2001
  • Niet online

Canaria

4313-3581-4704

Modbreak:Let op! Discussies over unlocken zijn niet toegestaan volgens de policy.
Policy m.b.t. Ringtones, Midlets, etc. & unlocken/firmware
Ik heb dus wat berichten verwijderd en aangepast.

Apparticle SharePoint | Apps | Articles

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• adewidt
Verwijderd schreef op vrijdag 15 juli 2005 @ 03:02:
[...]

Op het moment dat er een actieve verbinding met het gsm netwerk is kan je naar mijn mening nooit spreken van standby, sterker nog, na enkele minuten gaat het scherm uit terwijl je een telefoongesprek hebt. Daarbij heeft het geheugen altijd stroom nodig dus kan hij niet eens in "standby"stand gaan.
Alleen het scherm gaat dus uit.
Bij mij blijft media player gewoon doorgaan als ik op de knop aan de zijkant druk
En als ik op me uitknop druk worden toch echt alle actieve processen gepauzeerd.

Het is wel zo als ik lang niks doe op me MDA dat die inderdaad het scherm uitdoet, maar de rest niet, maar met de uitknop doet die toch wel degelijk meer.

Verder vind ik de naam standby wel correct. Het apparaat doet feitelijk niks meer dan controleren of er een gsm gesprek, calander event of sms binnen komt. Zodra dat gebeurd schakeld die zichzelf weer in actieve modus.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb een probleem, voornamelijk als ik spelletjes ed wil installeren, zodra hij op mijn S100 gaat installeren geeft hij de volgende foutmelding: The file "\Windows\AppMgr\Install\Moment Games Pocket MiniGolf.CAB"is not a valid Windows CE Setup File... En dit heb ik elke keer als ik een .CAB file wil installeren, ben ik wat vergeten te installeren of aan te vinken?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Canaria schreef op vrijdag 15 juli 2005 @ 11:19:
Modbreak:Let op! Discussies over unlocken zijn niet toegestaan volgens de policy.
Policy m.b.t. Ringtones, Midlets, etc. & unlocken/firmware
Ik heb dus wat berichten verwijderd en aangepast.
En over alles waar we niet over mogen praten, kun je verder discussiëren op

ppc-phones.nl

Discussiëren mag altijd zeg ik dan maar weer, hier geen illegale dingen doen jongens, dat mag niet :P O-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hebben meer mensen last van het feit dat de kalender appointment-notificatie plus de daarbij behorende alert toon niet werken?
Heb de s100 nu een week, heb al een hard reset gedaan, maar nix!
(sound&notifications staan aan, geluidje uitgezocht.., en reminder staat aan in appointment invoer..)
Zou het op te lossen zijn met een rom update? Zo ja, waar download ik die vandaan? Of zou het een hardwarefout zijn en moet hij in reparatie...?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• smallblock

smallblock

Mex schreef op vrijdag 15 juli 2005 @ 09:46:
[...]

Waarom zou deze beter zijn dan de Adapt?
De sirf3 muizen zijn veel gevoeliger, hebben veel sneller een fix en houden die beter vast.
Ook in woonwijken met veel hoogbouw werken ze veel beter.
Zoek maar eens op internet naar wat reviews

Leuke lamp, overigens !!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 1-0-Ed
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 22-07 09:37
Jammer genoeg zijn ze ook een stuk minder precies met hun bepaling en daarnaast zijn ze 'traag'... daarmee bedoel ik dat de locatie DIE ze aangeven vrij ver achterligt als je enige snelheid hebt... (irritant met juiste afslagen pakken etc...)

Het is een misvatting van mensen om te denken dat het goed is om meer sats te ontvangen. De extra gevoelige chipsets doen dat inderdaad, maar de plaatsbepaling wordt daardoor minder exact, omdat de laag gelegen sats minder geschikt zijn voor een exacte bepaling...

(heb verschillende muizen, BT gps en CF gps'en gehad. De aller beste tot nog toe is naar mijn mening de Holux GR-230 series... ook die houd zijn signaal heel erg goed vast (zelfs in een jaszak als de fix er eenmaal is) en is razend snel met het vastleggen van een fix, ook vanaf coldstart...

[ Voor 22% gewijzigd door 1-0-Ed op 15-07-2005 15:10 ]

Gravity sucks...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• smallblock

smallblock

1-0-Ed schreef op vrijdag 15 juli 2005 @ 15:07:
Jammer genoeg zijn ze ook een stuk minder precies met hun bepaling en daarnaast zijn ze 'traag'... daarmee bedoel ik dat de locatie DIE ze aangeven vrij ver achterligt als je enige snelheid hebt... (irritant met juiste afslagen pakken etc...)
Daar heb ik persoonlijk niets van gemerkt

Leuke lamp, overigens !!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Raegin
1-0-Ed schreef op vrijdag 15 juli 2005 @ 15:07:

Het is een misvatting van mensen om te denken dat het goed is om meer sats te ontvangen. De extra gevoelige chipsets doen dat inderdaad, maar de plaatsbepaling wordt daardoor minder exact, omdat de laag gelegen sats minder geschikt zijn voor een exacte bepaling...

(heb verschillende muizen, BT gps en CF gps'en gehad. De aller beste tot nog toe is naar mijn mening de Holux GR-230 series... ook die houd zijn signaal heel erg goed vast (zelfs in een jaszak als de fix er eenmaal is) en is razend snel met het vastleggen van een fix, ook vanaf coldstart...
Grappig hoe de goedkoopste apparatuur soms ook bij de beste kan horen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CLB
  • Niet online

CLB

@ Boris: mijn mediaplayer (of dergelijke) stopt wel gewoon als ik op 't zijkantknopje druk :?

Asus ZenBook BX410UA-GV182R: 14,0" 1920x1080 mat IPS/ Intel HD 620 / Intel Core i5-7200U 3,1GHz/ 8192MB 2133MHz RAM
512GB SSD + 2TB HDD/ Backlight keyboard, BlueTooth, Wi-Fi AC, HDMI, USB 2.0, USB 3.0, USB C, Cardreader / Windows 10 Pro 64 bit

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Raegin
CLB schreef op vrijdag 15 juli 2005 @ 17:56:
@ Boris: mijn mediaplayer (of dergelijke) stopt wel gewoon als ik op 't zijkantknopje druk :?
bij mij ook hoor, alleen als je een knop bind op scherm uitzetten in wmp gaat alleen het scherm uit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hoedje
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 08:06
Ik ben benieuwd welke knop Boris indrukt :?. Bij mij stopt alles en gaat de telefoon wel degelijk in een soort van stand by, wat overigens heel wat anders is dan dat het scherm gewoon uit gaat, wat ook gebeurd als je hem even laat liggen (pas veel later gaat ie dan ook in standby.

"If you get up in the morning and think the future is going to be better, it is a bright day. Otherwise, it's not."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hoedje schreef op vrijdag 15 juli 2005 @ 18:01:
Ik ben benieuwd welke knop Boris indrukt :?. Bij mij stopt alles en gaat de telefoon wel degelijk in een soort van stand by, wat overigens heel wat anders is dan dat het scherm gewoon uit gaat, wat ook gebeurd als je hem even laat liggen (pas veel later gaat ie dan ook in standby.
Idd, volgens mij haalt hij de BackLight off en Stand By door elkaar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• A_to_the_S
Smallblock schreef op vrijdag 15 juli 2005 @ 15:01:
De sirf3 muizen zijn veel gevoeliger, hebben veel sneller een fix en houden die beter vast.
Ook in woonwijken met veel hoogbouw werken ze veel beter.
Zoek maar eens op internet naar wat reviews
Review op pocketpc-club

http://www.pocketpc-club.nl/content.php?id=3831
De ontvanger in gebruik
Zelf ben ik nogal een grote aanhanger van ontvangers gebaseerd op een SiRF chipset. SiRF is een van de marktleiders op dat gebied, maar ik moet toegeven dat de Adapt GPS ontvanger met zijn Nemerix chipset een zeer goede indruk heeft achtergelaten.

Na het voor de eerste keer aanzetten was er binnen 1 minuut een fix, en ook nog eens een fix met gelijk al 9 satellieten. Dit aantal liep op tot 11 satellieten. Dit soort resultaten had ik nog niet eerder gezien in de gebieden waar ik normaal rond rijdt met de auto (omgeving Nijmegen). Wat een goede en ook sterke ontvangst!

Na 2 weken testen is er bij mij maar 1 minpuntje naar voren gekomen: ondanks de rubber onderkant kan het nog wel eens gebeuren dat de ontvanger gaat glijden. Dit gebeurt echter alleen als je wel heel scherp de bocht neemt.

Een ijzeren plaatje in de onderkant zou ideaal zijn omdat je de ontvanger dan op een magneetplaatje kan vastzetten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CLB
  • Niet online

CLB

Is er 'n optie om ditvolgende in te stellen:

een code die je telkens moet invoeren als er 'n andere simkaart wordt ingedaan

Dus je hebt Orange (1234) je doet er T-mobile (9876)in
dan voer je dus die code in bijvoorbeeld: 0000
en daarna moet je dan de pincode van de T-mobile simkaart invoeren (9876)

Dan doe je de Orange simkaart er weer in
je moet dan: 0000 invoeren en daarna weer 1234

Dat je dus een dubbele code hebt!!?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

dit is echt vreemd moet telkens mijn MDA soft resetten omdat hij dan opeens nergens meer op reageert als ik op Bluetooth settings wil klikken (rechtsonder bluetooth icoon) dan doet hij dat niet.

Ook sluit ik alle programma's af die momenteel bezig zijn. Geheugen wordt bijna niet verbruikt. En heb bijna niets geinstalleerd. Ik heb wel de Windows Mobile Rom er op gezet. Ik ben dus af van de T-Mobile Rom. En iets zegt mij dat dat niet een goede keuze was.

Overigens heeft hij het wel goed gedaan met deze rom. Ook Bluetooth deed het toen. Nu niet meer. Maar dat krijg ik nog wel gefixed, mits ik niet telkens op soft reset moet drukken. Erg irritant.

Wie weet raad.?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Toch maar even zeuren over BT

dit is de foutmelding die ik om de haverklap krijg

Communications Error Cannot start communications with the desktop computer.
Remote Networking cound not start due to critical error (Error 608).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• adewidt
CLB schreef op vrijdag 15 juli 2005 @ 20:19:
Is er 'n optie om ditvolgende in te stellen:

een code die je telkens moet invoeren als er 'n andere simkaart wordt ingedaan

Dus je hebt Orange (1234) je doet er T-mobile (9876)in
dan voer je dus die code in bijvoorbeeld: 0000
en daarna moet je dan de pincode van de T-mobile simkaart invoeren (9876)

Dan doe je de Orange simkaart er weer in
je moet dan: 0000 invoeren en daarna weer 1234

Dat je dus een dubbele code hebt!!?
Nee, je kan wel een apparaat code instellen, dus als je apparaat voor 30min niet gebruikt is dat je een 4 cijferige pin moet invoeren. Ik zie ook niet het nut in van een dubbele code invoer???

Een apparaat wachtwoord is veiliger dan ;) .

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb een Adapt BT GPS ff te leen van iemand, bij een koude start duurt het op z'n minst 10 minuten voordat de eerste fix heeft! Is dit een bekend iets voor jullie gebruikers? Want een koude start van mijn Tfac BT muis duurt het echt niet langer dat 1 minuut. Is die Adapt dan nou stuk? Want als dat zo is, dan kan ik hem nog omruilen waarschijnlijk!!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mex

Mex

Verwijderd schreef op vrijdag 15 juli 2005 @ 22:30:
Ik heb een Adapt BT GPS ff te leen van iemand, bij een koude start duurt het op z'n minst 10 minuten voordat de eerste fix heeft! Is dit een bekend iets voor jullie gebruikers? Want een koude start van mijn Tfac BT muis duurt het echt niet langer dat 1 minuut. Is die Adapt dan nou stuk? Want als dat zo is, dan kan ik hem nog omruilen waarschijnlijk!!!
Als ik mijn Adapt binnen gebruik dan duurt het ook stukken langer voordat hij wat gevonden heeft, buiten is het binnen maximaal één minuut gefikst.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CLB
  • Niet online

CLB

adewidt schreef op vrijdag 15 juli 2005 @ 21:56:
[...]

Nee, je kan wel een apparaat code instellen, dus als je apparaat voor 30min niet gebruikt is dat je een 4 cijferige pin moet invoeren. Ik zie ook niet het nut in van een dubbele code invoer???

Een apparaat wachtwoord is veiliger dan ;) .
Yepz weet ik! Is opzich ook wel relaxed alleen ik heb 'n hekel aan dat lelijke schermpje waar je dan die codes in moet voeren :) Zo lelijk blauw en supersimpel. Al waren 't nou mooie toetsjes dan zou ik 't nog overwegen, maar om nou telkens daar 'n code in te gaan voeren. NEE

Ik wilde zo'n 'extra code' omdat als m'n phone dan wordt gejat en er 'n nieuwe simkaart wordt ingedaan er eerst nog 'n code moet worden ingevoerd voordat hij (SPV M500) gebruikt kan worden.

Ps. Dat schermpje wat je krijgt als je iemand wil bellen (dus die blauwe toetsen zeg maar) die kon je ook veranderen heb ik hier ooit gezien. In onder andere 'n hele mooie zwarte lay-out, maar hoe gaat dat precies in z'n werk? Moet je dan gewoon iets op de MDA installeren, waardoor je de lay-out van je toetsen telkens kan veranderen of moet je hele rare aanpassingen gaan doen in je registry enzo?

(SPV M500 is Simlockvrij O-) )

Wat is nou 't precieze voordeel van The Core Media Player tov Betaplayer?
Hij heeft dezelfde skin, maar heeft misschien meer afspeelfuncties?
Als ik op 't kruisje druk dat hij er dus mee stopt duurt 't echt 'n halve minuut voordat hij goed is afgesloten, bij Betaplayer duurde dat opzekers niet zo lang als bij TCPMP!??

[ Voor 20% gewijzigd door CLB op 16-07-2005 11:24 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jpiscaer
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 13:09
CLB schreef op vrijdag 15 juli 2005 @ 22:49:
[...]
Als ik op 't kruisje druk dat hij er dus mee stopt duurt 't echt 'n halve minuut voordat hij goed is afgesloten, bij Betaplayer duurde dat opzekers niet zo lang als bij TCPMP!??
TCMP is de nieuwe naam en nieuwe versie van Betaplayer. Een-en-dezelfde player dus!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

CLB schreef op vrijdag 15 juli 2005 @ 22:49:
[...]
Ps. Dat schermpje wat je krijgt als je iemand wil bellen (dus die blauwe toetsen zeg maar) die kon je ook veranderen heb ik hier ooit gezien. In onder andere 'n hele mooie zwarte lay-out, maar hoe gaat dat precies in z'n werk? Moet je dan gewoon iets op de MDA installeren, waardoor je de lay-out van je toetsen telkens kan veranderen of moet je hele rare aanpassingen gaan doen in je registry enzo?
Het is een kwestie van een Psk installer op je SPV/MDA installeren (psk= PhonePad Skin)
Dan kan je op diverse sites .psk files downloaden. Zet die .psk's op een willekeurige plek op je SPV/MDA en klik er op met de File Explorer. Simpel :9

Ohja over dat Betaplayer/ Core media player.. Tis hetzelfde als Betaplayer alleen TCPMP ondersteund 2 codecs meer geloof ik. Voor de rest hetzelfde

[ Voor 25% gewijzigd door Verwijderd op 16-07-2005 13:42 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hallo,

Ik heb mn mp3's omgezet naar .ogg bestanden, nou wil ik ze afspelen op pocketmusic maar ik hoor 2 seconden het mp3tje en vervolgens sluit hij het programma af!! Iemand dit ook al eens meegemaakt??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jpiscaer
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 13:09
Ik heb er ook last van gehad, vanalles geprobeerd om 't op te lossen, maar uiteindelijk toch maar een hard-reset gedaan, d'r kwam net een nieuwe ROM uit toen, goed moment :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• adewidt
Verwijderd schreef op zaterdag 16 juli 2005 @ 14:23:
Hallo,

Ik heb mn mp3's omgezet naar .ogg bestanden, nou wil ik ze afspelen op pocketmusic maar ik hoor 2 seconden het mp3tje en vervolgens sluit hij het programma af!! Iemand dit ook al eens meegemaakt??
GSPlayer 2.22 speelt hier probleemloos .Ogg af, probeer deze gratis player eens ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mex

Mex

adewidt schreef op zaterdag 16 juli 2005 @ 15:28:
[...]

GSPlayer 2.22 speelt hier probleemloos .Ogg af, probeer deze gratis player eens ;)
Voordeel van GSPlayer is ook dat deze veel minder resources ge/ver/misbruikt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CLB
  • Niet online

CLB

Verwijderd schreef op zaterdag 16 juli 2005 @ 13:39:
[...]

Het is een kwestie van een Psk installer op je SPV/MDA installeren (psk= PhonePad Skin)
Dan kan je op diverse sites .psk files downloaden. Zet die .psk's op een willekeurige plek op je SPV/MDA en klik er op met de File Explorer. Simpel :9
Weet jij zo'n site? (is toch niet illegaal? Anders houd ik er over op!!)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SindaPaus
  • Laatst online: 21-08 17:43

SindaPaus

Cabar di Loca, Puta's!

Ik heb sinds kort de MDA Compact. Nu heb ik mijn contactpersonen m.b.v. floAt's Mobile Agent (voor o.a. de SE T630) geëxtporteerd als VCARDs (*.vcf). Per contactpersoon dus één vcf-bestand. Als ik deze wil importeren in Outlook (en dus mijn MDA) kan dit alleen 1 voor 1 en dan moet je op net ff te vaak klikken. Is er een programma die meerdere VCARDs tegelijk kan importeren in Outlook?

Edit:
Een al snellere oplossing is om de vcf-bestanden te openen en dan te kiezen voor 'opslaan en sluiten'.

[ Voor 15% gewijzigd door SindaPaus op 16-07-2005 18:34 ]

I don't know, rocket fire at long range - somehow it lacks that personal touch.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mex

Mex

CLB schreef op zaterdag 16 juli 2005 @ 17:08:
[...]

Weet jij zo'n site? (is toch niet illegaal? Anders houd ik er over op!!)
Dialpad van WM2005
Afbeeldingslocatie: http://www.ppc-phones.nl/forum/pics/w2k51.jpg

Download
http://www.ppc-phones.nl/forum/download/WM2005Dialerskin.rar

In één van de delen hier heeft ooit een site gestaan met variaties hierop, je kan ze evt zelf ook aanpassen/maken. Het zijn gewoon .gif bestandjes volgens mij.

[ Voor 20% gewijzigd door Mex op 16-07-2005 21:18 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CLB
  • Niet online

CLB

Mex schreef op zaterdag 16 juli 2005 @ 21:15:
[...]

Dialpad van WM2005
[afbeelding]

Download
http://www.ppc-phones.nl/forum/download/WM2005Dialerskin.rar

In één van de delen hier heeft ooit een site gestaan met variaties hierop, je kan ze evt zelf ook aanpassen/maken. Het zijn gewoon .gif bestandjes volgens mij.
Volgens mij heb ik die er al standaard opstaan? Maar ik ga even rondzoeken

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op vrijdag 15 juli 2005 @ 14:44:
Hebben meer mensen last van het feit dat de kalender appointment-notificatie plus de daarbij behorende alert toon niet werken?
Heb de s100 nu een week, heb al een hard reset gedaan, maar nix!
(sound&notifications staan aan, geluidje uitgezocht.., en reminder staat aan in appointment invoer..)
Zou het op te lossen zijn met een rom update? Zo ja, waar download ik die vandaan? Of zou het een hardwarefout zijn en moet hij in reparatie...?
Iemand?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CLB
  • Niet online

CLB

Heb ik in 't begin ook gehad!!! Hier ook uitgelegd en blablabla en opeens werkte 't
(ik heb in 't begin wel meer problemen gehad die nu ook allemaal weg zijn, dus eerst even aankijken!)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mex

Mex

CLB schreef op zaterdag 16 juli 2005 @ 23:43:
[...]

Volgens mij heb ik die er al standaard opstaan? Maar ik ga even rondzoeken
Die staat er niet standaard op, waarschijnlijk heb je deze al eens geïnstalleerd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CLB
  • Niet online

CLB

Mex schreef op zondag 17 juli 2005 @ 10:34:
[...]

Die staat er niet standaard op, waarschijnlijk heb je deze al eens geïnstalleerd.
K zal ff foto'tje maken (misschien vanmiddag, want ben niet thuis)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pvtonger
pvtonger schreef op woensdag 13 juli 2005 @ 13:39:

Het probleem is opgelost door 1.12 te installeren. Verder heb ik "ontdekt" dat de fout niet in 1.06 zit. Dus alleen 1.11 schijnt deze bug te hebben

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mex

Mex

pvtonger schreef op zondag 17 juli 2005 @ 13:14:
[...]

Het probleem is opgelost door 1.12 te installeren. Verder heb ik "ontdekt" dat de fout niet in 1.06 zit. Dus alleen 1.11 schijnt deze bug te hebben
Ik heb dit probleem met 1.12 nog steeds, echter wel een heel stuk minder dan met 1.11.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hey ik heb een tijdje geleden een probleempje gepost over mijn windows media player, maar ik heb daar geen antwoord van vernomen.

Zodra ik mp3's afspeel met mijn WMP dacht ik eerst dat hij het muziek te snel afspeelde. Dat had ik ff getest door 2 mp3spelers naast elkaar te leggen met hetzelfde nummer, en mijn coclusie is, dat het dus echt sneller speelt dan hij hoort te doen. Ik hoor ook geregeld een tik door het muziek heen waardoor het lijkt alsof hij een klein stukje gewoon overslaat!

Iemand ervaring hier mee?

EDIT:
Ik heb zojuist een progje gevonden, en uhmm dat is gewoon winamp eigenlijk!
Hij heet WinamPAQ en is freeware _/-\o_
http://winampaq.com/new/index.html

Plaatje:
Afbeeldingslocatie: http://winampaq.com/new/images/winampaq-small.jpg

EDIT2:
Bij nader inzien, werkt hij bij mij niet zo goed. krijg in het begin een error in 1 van de DLL's en zodra ik de preferences wil openen in het progje sluit hij af.
Iemand anders meer geluk?

[ Voor 33% gewijzigd door Verwijderd op 17-07-2005 14:15 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• d-one
  • Laatst online: 22-01-2024
Ik kon vroeger via het bijgeleverde usb kabeltje (van pc naar mda) internetten via mn mda. Sinds kort lukt dit niet, krijgt dan totaal geen dataverkeer (updates ophalen en browsen lukt niet), met IE krijg ik bv. page not found. Ik heb de settings en dergelijke doorgelopen, maar ik weet niet waar het nog meer zou kunnen liggen? Ik kan overigens wel internet op via inbellen met mda.

Mijn scherm gaat automatisch na x minuten uit (heb dit zo ingesteld), en zodra er een oproep is dan wordt het scherm wel verlicht, maar na x minuten weer terug uit. Ik wil dus automatisch scherm aan blijven laten staan, wanneer ik een oproep gemist heb.
Is er een manier om visueel duidelijk te laten zien dat er een gemist oproep is? Welke methodes gebruiken jullie?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hoedje
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 08:06
d-one schreef op zondag 17 juli 2005 @ 19:44:
Mijn scherm gaat automatisch na x minuten uit (heb dit zo ingesteld), en zodra er een oproep is dan wordt het scherm wel verlicht, maar na x minuten weer terug uit. Ik wil dus automatisch scherm aan blijven laten staan, wanneer ik een oproep gemist heb.
Is er een manier om visueel duidelijk te laten zien dat er een gemist oproep is? Welke methodes gebruiken jullie?
Dat kun je zien aan het knipperen van het lampje...

"If you get up in the morning and think the future is going to be better, it is a bright day. Otherwise, it's not."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• d-one
Hoedje schreef op zondag 17 juli 2005 @ 19:45:
[...]

Dat kun je zien aan het knipperen van het lampje...
ja dat weet ik, maar dat is niet direct duidelijk

Is het misschien mogelijk om het knipperende lichtje sneller te laten knipperen oid, dan is dat ook goed...

[ Voor 21% gewijzigd door d-one op 17-07-2005 19:54 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CLB
  • Niet online

CLB

d-one schreef op zondag 17 juli 2005 @ 19:53:
[...]

ja dat weet ik, maar dat is niet direct duidelijk

Is het misschien mogelijk om het knipperende lichtje sneller te laten knipperen oid, dan is dat ook goed...
Nou ik vind 't anders aardig snel knipperen hoor (oranje ledje) (om de 5 seconden)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mex

Mex

Verwijderd schreef op zondag 17 juli 2005 @ 13:38:
Hey ik heb een tijdje geleden een probleempje gepost over mijn windows media player, maar ik heb daar geen antwoord van vernomen.

Zodra ik mp3's afspeel met mijn WMP dacht ik eerst dat hij het muziek te snel afspeelde. Dat had ik ff getest door 2 mp3spelers naast elkaar te leggen met hetzelfde nummer, en mijn coclusie is, dat het dus echt sneller speelt dan hij hoort te doen. Ik hoor ook geregeld een tik door het muziek heen waardoor het lijkt alsof hij een klein stukje gewoon overslaat!

Iemand ervaring hier mee?

EDIT:
Ik heb zojuist een progje gevonden, en uhmm dat is gewoon winamp eigenlijk!
Hij heet WinamPAQ en is freeware _/-\o_
http://winampaq.com/new/index.html

Plaatje:
[afbeelding]

EDIT2:
Bij nader inzien, werkt hij bij mij niet zo goed. krijg in het begin een error in 1 van de DLL's en zodra ik de preferences wil openen in het progje sluit hij af.
Iemand anders meer geluk?
Aandrader: GSPlayer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Remco Tr
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 11:45
quote:
Remco Tr schreef op maandag 27 juni 2005 @ 19:08:
Hallo ben van plan over 3 weken een mda te kopen en heb 2 vragen

1 maakt het uit welke provider (t-mobile,orange of vodafone)

2 wat moet je allemaal update en verandere om hem beetje naar je hand te krijgen en dat ie beetje stabiel draait ???

De MDA is van T-Mobile, dus dan zou je persé T-Mobile moeten nemen. Natuurlijk is de telefoon er ook simlockvrij (HTC Magician / i-mate Jam / Qtek S100) met Vodafone (Vodafone VPA Compact) en met Orange (SPV M500). Je hoeft niet te updaten of te veranderen om hem stabiel te draaien. Het naar je hand zetten is natuurlijk voor iedereen anders, maar uit de startpost kun je al wat leuke programma's halen.

Ik bedoel de Qtek s100 met welk provider kan je hem dan nemen wil ong. 30 per maand betalen met sms. Wat zijn voor delen tussen tmobile/orange/vodafone ??

alvast bedankt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Poepel
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 06-11-2024

Poepel

MindBlower ®

daar moet je voor naar een telecomvergelijks site gaan...dit topic gaat over de S100/MDA compact/M500 en niet over abbos

If there's Oldskool i'm there

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

de qtek s100 = de HTC magician, SPVm500, MDA Compact, i-Mate Jam.
allemaal 1 pot nat met een ander uiterlijk (de m500 vind ik toch het mooist)

als je wilt weten wat voor abbo je het beste erbij kan nemen en wat het goedkoopst is kun je het beste zelf even rond kijken of de websites van orange/vodafone/tmobile.

Ik heb zelf gekozen voor orange omdat je daar alles uit 1 abonnement hebt, de mooise versie van de Magician, en onbeperkt kan wappen (orange world). Aangezien ik dat nogal veel gebruik.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hoodlum77
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 02-07 10:18
Verwijderd schreef op zondag 17 juli 2005 @ 22:35:
de qtek s100 = de HTC magician, SPVm500, MDA Compact, i-Mate Jam.
allemaal 1 pot nat met een ander uiterlijk (de m500 vind ik toch het mooist)

als je wilt weten wat voor abbo je het beste erbij kan nemen en wat het goedkoopst is kun je het beste zelf even rond kijken of de websites van orange/vodafone/tmobile.

Ik heb zelf gekozen voor orange omdat je daar alles uit 1 abonnement hebt, de mooise versie van de Magician, en onbeperkt kan wappen (orange world). Aangezien ik dat nogal veel gebruik.
Ik heb zelf ook de SPV-M500 (Orange) Ziet er inderdaad perfect uit, enige nadeel wat ik tot nu toe heb ondervonden is dat er geen carkit voor is. de maten zijn net iets anders dan de s100/mda/magician. Ik hoop dat er snel een oplossing hier voor komt. Wil erg graag bellen/navigatie en Media player over me speakers.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• d-one
CLB schreef op zondag 17 juli 2005 @ 19:55:
[...]

Nou ik vind 't anders aardig snel knipperen hoor (oranje ledje) (om de 5 seconden)
voor mij niet
:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hoicks schreef op woensdag 13 juli 2005 @ 09:38:
Ik wil best die 1.12 update doen, maar er is zoveel onduidelijkheid over.

Klopt de manier om de rom te updaten in de startpost van dit topic nog wel (daar wordt gesproken over 1.06) Ik zie op dat forum van xda developers allerlei informatie staan over flashen van SD Card ipv via USB die in de startpost wordt vermeld.

Kan iemand uitsluitsel geven hoe 1.12 te installeren op de MDA Compact?
Hoi,

Beetje laat, maar ik had zo'n ROM update ook nog nooit gedaan.
Vandaag wel, en ik weet nu precies wat je moet doen. En aangezien ik het ook nog steeds onduidelijk vond, hier mijn methode (die werkte bij mij):

STAP 1
Eerst ga je naar http://www.snapfiles.com/download/dlpocketbackupplus.html
Hier download je Sprite Backup trial. Vervolgens koppel je de MDA Compact aan de computer.
Klik op het gedownloade bestand en installeer Sprite backup op je MDA. Start het programma en maak een backup.
(je kunt beter de officiele laatste versie kopen van het pogramma, die heeft weer meer functies etc., maar vollopig voldoet dit. Al twijfel ik of hij ook je oude rom opslaat...)

STAP 2
Dan maak je vervolgens een aparte map aan op je PC die je bijvoorbeeld MDA upgrade noemt.

In deze map plaats je de volgende 2 files: de 1.12..00 upgrade file en de MaUpgradeUt_kabub. Deze bestanden kun je hier downloaden:

http://www.buymobilephone..._11200_119_11200_Ship.zip
http://www.ccoo.net/MDAFlash/MaUpgradeUt_noID.exe

STAP 3 Vervolgens doe je het volgende:
1) Download QtekS100/MA_Dangaard_WWE_11200_129_11100_Ship.zip onder bovenstaande download. (heb je als het goed is net gedaan bij STAP 2)
2) Pak deze file uit (rechtmuisknop>Extract files) en zet deze naar een map
3) Doe daarna nog een keer rechtmuisknop>Extract files op QtekS100/MA_Dangaard_WWE_11100_129_11100_Ship.exe
4) Download MaUpgradeUt_kabub (heb je als het goed is al gedaan bij STAP 2)
5) Zet die file ook in dezelfde map als waar je je uitgepakte versie van de upgrade hebt staan (van punt 1 en 2 dus). Dus plaats het losse uitgepakte bestand in de map "QtekS100/MA_Dangaard_WWE_11100_129_11100_Ship.exe"
6) Run vervolgens deze MaUpgradeUT.exe en volg de stappen op het scherm
7) Vervolgens kreeg ik een CountryID error, zoals hierboven ook al ervaren is. Run dan dus MaUpgradeUT.exe nog een keer. (dus niet schrikken, gewoon nog een keer)
8) Volg de stappen op het scherm (op het allerlaats als alles klaar is staat aangegeven wanneer je een hard reset moet doen)

9) Installeer alle programma's enzo die eerst op je MDA stonden opnieuw via je ActiveSync of restore het van een backup (dit laatste is niet echt aan te raden, beter is om alleen de belangrijkste dingen via de restore te doen en de rest opnieuw installeren, zo voorkom je dat je proggies niet werken of dat er wat oude data van de vorige ROM-update gerestored wordt)

Wat mij betreft kan dit ook in de openingspost (mocht alles wat hier staat niet op hevig verzet uitdraaien :) )

Succes ermee!

PS. De 1.12.00 upgrade zorgt voor betere prestaties. Maar op het forum van ppc-phones.nl staat nog een upgrade die ik jullie niet wil onthouden. Deze zorgt voor iets meer keuzevrijheid.
http://www.ppc-phones.nl/forum/index.php?board=9.0

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hoicks
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 09:58

Hoicks

Techno!

Bedankt!

De upgrade lukte me prima met bovenstaande handleiding :)

Nikon D7200 & D5000 / SB-700, 2x Yongnuo YN-560 III / Sigma EX 10-20 f4-f5.6 HSM, Sigma EX 17-50mm f2.8 OS HSM, EX 70-200mm f2.8 HSM II Macro / EX 105 f2.8 HSM OS Macro / Nikon AF-S DX 35mm f1.8 / Sigma EX DC 30mm f1.4 HSM

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

hoi,

bij mij lukt het helaas niet. Ik heb ook een Qtec S100 mobiele telefoon,
maar zodra ik probeer up te daten zegt hij: Error 120: Country ID error.
The Rom image that you are trying to use is not designed to work on your device.

iemand een idee?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• poing
  • Registratie: Juli 2001
  • Niet online
Waar vind ik een firmware update voor mijn Qtek S100? Op google vind ik niets en de site van qtek is duits :s

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op maandag 18 juli 2005 @ 11:50:
hoi,

bij mij lukt het helaas niet. Ik heb ook een Qtec S100 mobiele telefoon,
maar zodra ik probeer up te daten zegt hij: Error 120: Country ID error.
The Rom image that you are trying to use is not designed to work on your device.

iemand een idee?
Dan start je MaUpgradeUt_kabub gewoon nog een keer
(zonder dat je je telefoon los hebt gehaald van de computer)

Werkt het?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

poing schreef op maandag 18 juli 2005 @ 11:56:
Waar vind ik een firmware update voor mijn Qtek S100? Op google vind ik niets en de site van qtek is duits :s
Bedoel je de ROM update naar 1.12.00?
Als dat zo is, moet je naar mijn bericht van 18 juli 2005- 00:28 kijken. Dat bestand (upgrade naar 1.12.00) is namelijk een Qtek update. Je krijgt dus Qtek software maar het werkt op een I-mate, T-mobile Compact, etc.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• poing
  • Registratie: Juli 2001
  • Niet online
Verwijderd schreef op maandag 18 juli 2005 @ 12:18:
[...]

Bedoel je de ROM update naar 1.12.00?
Als dat zo is, moet je naar mijn bericht van 18 juli 2005- 00:28 kijken. Dat bestand (upgrade naar 1.12.00) is namelijk een Qtek update. Je krijgt dus Qtek software maar het werkt op een I-mate, T-mobile Compact, etc.
Ik heb een Qtek S100 (van qtek zelf) met
- ROM versie 1.06.00 WWE
- ExtROM versie 1.06.154 WWE

Ik heb gelezen dat jullie upgrades doen van andere toestellen naar qtek rom 1.12.00, maar op de qtek website vind ik helemaal niets over een upgrade (bovendien is het in het duits). Kan ik de rom van jou post gebruiken, of is deze enkel voor I-mate, T-MDA, ...?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

poing schreef op maandag 18 juli 2005 @ 12:41:
[...]

Ik heb een Qtek S100 (van qtek zelf) met
- ROM versie 1.06.00 WWE
- ExtROM versie 1.06.154 WWE

Ik heb gelezen dat jullie upgrades doen van andere toestellen naar qtek rom 1.12.00, maar op de qtek website vind ik helemaal niets over een upgrade (bovendien is het in het duits). Kan ik de rom van jou post gebruiken, of is deze enkel voor I-mate, T-MDA, ...?
Je kunt de ROM uit mijn post gebruiken. Het werkt ook op de Qtek. :)

Echter zou er op de qtek.nl wel een ROM update moeten staan. Ik kan daar echter niet inkomen want ik heb geen officiele Qtek.

[ Voor 3% gewijzigd door Verwijderd op 18-07-2005 12:53 ]

Pagina: 1 ... 4 ... 10 Laatste

Dit topic is gesloten.