[PC] Battlefield 2 - deel VII Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 8 ... 11 Laatste
Acties:
  • 6.857 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phyxion
  • Registratie: April 2004
  • Niet online

Phyxion

_/-\o_

Voor de ATi gebruikers, test eens 5.3. Die werkt hier echt het allerstabielste, en nooit ene crash gehad er mee. Ook werkt FSAA gewoon (AP Controlled).
Daarnaast kreeg ik net Basic Armor. Kan je daar ook nog iets mee, of is het gewoon weer een medaille oid? Want voordat de stats zijn geupdate, ben ik een halve dag verder :Y)

BTW, ik kan prima lezen, maar omdat het bij veel mensen wel goed draait, kan je ook eens zelf aan het testen gaan, en eens bij jezelf oorzaken/oplossingen zoeken :Y)

'You like a gay cowboy and you look like a gay terrorist.' - James May

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 113087

dikki dik schreef op vrijdag 24 juni 2005 @ 19:54:
[...]...en van dat crashen naar de desktop, die spelen waarschijnlijk op illegale servers....
Zeg dan gewoon niets... :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SAiN ONeZ
  • Laatst online: 19-06 18:25

SAiN ONeZ

Ⅎnll-Ԁɹooɟǝp Ⅎool

Bor de Wollef schreef op vrijdag 24 juni 2005 @ 19:50:
[...]

Tot nu toe vind ik het ook niet echt mijn 50 euro waard. Zoiets kun je gewoon niet op de markt zetten vind ik. Er zal vast een patch komen over een tijdje. Dat geloof ik gelijk. Ik had beter tot dan kunnen wachten met het kopen.

De tussentijdse poll uitslagen maken mij in ieder geval niet vrolijk.
ach, ik heb ff gevote in de poll, en zit meer te gamen ;) en het bevalt me goed, zeker niet brakker dan zijn voorgangers, en die ben ik ook altijd trouw gebleven... no offence, but do you want some cheese with your whining!? :>

ps eventueel dat je de game browser nog op LAN ipv cable/DSL hebt staan, maar zo een rookie fout zul je wel niet gemaakt hebben, vrees ik..

N47h4N|The secret to creativity is knowing how to hide your sources| Dyslexic atheists don't believe in doG! | ɯoǝʇ uıǝʇ ƃǝʞʞǝɹ ʍoɹpǝu ®

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bor
  • Registratie: Februari 2001
  • Nu online

Bor

Coördinator Frontpage Admins / FP Powermod

01000010 01101111 01110010

sain onez schreef op vrijdag 24 juni 2005 @ 19:59:
[...]

ach, ik heb ff gevote in de poll, en zit meer te gamen ;) en het bevalt me goed, zeker niet brakker dan zijn voorgangers, en die ben ik ook altijd trouw gebleven... no offence, but do you want some cheese with your whining!? :>
Zucht, post dan gewoon niets zou ik zeggen. Zulke posts komen over alsof je te dom bent om een normale onderbouwde post te plaatsen. No offence natuurlijk. :>

Wat ik overigens bedoelde met het wachten: ik zit nu met een onstabiele game die mij en om de haverklap naar de desktop terug smijt en klaagt over "connection problems". Dat geeft een hoop ergenis. Ik had mijn geld bv beter kunnen investeren in een andere game en BF-2 later kunnen kopen. Ik kan het geld maar 1 keer uitgeven he.

[ Voor 4% gewijzigd door Bor op 24-06-2005 20:07 ]

Over Bor | Vraag & Aanbod feedback | Frontpagemoderatie Forum

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrDummy
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 24-03 15:01

MrDummy

Nog steeds gek op anime...

Solo even opgestart, game draait inderdaad.

Alleen als ik multiplayer ga doen, moet ik eerst account maken.
Bij EA registratie heb ik zo'n account ook gemaakt, dat probeer ik erin te doen.
Tot mijn verbazing weigert ie ondanks juiste gegevens.

Ik ga maar nog es proberen met andere email adres... Hopen dat het lukt.
Ik steek nu met kwaad middelvinger uit tegen zeurende server dat mijn alias en password niet in de orde zijn.
En als ik nieuwe aanmaak, is ie al in gebruik... :(

edit: andere email lukt (heb er zelf 4 werkende emailadressen :))

[ Voor 8% gewijzigd door MrDummy op 24-06-2005 20:13 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The_Cure
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 18-06 14:16
Wat ik jammer vind is dat je met een joystick niet de "pivot" functie kan gebruiken om naast je te kijken zoals bij flight sims (das dat knopje bovenop waar je je duim op kan leggen en vrij kan bewegen in 8 richtingen zegmaar). Weet iemand of dit in het hele spel wel zit?

thnx

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bor
  • Nu online

Bor

MrDummy schreef op vrijdag 24 juni 2005 @ 20:07:
Solo even opgestart, game draait inderdaad.

Alleen als ik multiplayer ga doen, moet ik eerst account maken.
Bij EA registratie heb ik zo'n account ook gemaakt, dat probeer ik erin te doen.
Tot mijn verbazing weigert ie ondanks juiste gegevens.

Ik ga maar nog es proberen met andere email adres... Hopen dat het lukt.
Ik steek nu met kwaad middelvinger uit tegen zeurende server dat mijn alias en password niet in de orde zijn.
En als ik nieuwe aanmaak, is ie al in gebruik... :(
Wat bedoel je met weigeren? Krijg je een melding "The server refused the connection"? Daar had ik hier ook last van namelijk. Probeer eens of het werkt als je de eventueel aanwezige personal firewall uitzet. BF-2 is niet helemaal "netjes" wat betreft process memory control namelijk.

Overigens heb ik alle hiervoor door mij genoemde problemen ook als ik de personal firewall uit zet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KeeZ
  • Laatst online: 25-04-2022

KeeZ

Deze plek is te koop.

The_Cure schreef op vrijdag 24 juni 2005 @ 20:09:
Wat ik jammer vind is dat je met een joystick niet de "pivot" functie kan gebruiken om naast je te kijken zoals bij flight sims (das dat knopje bovenop waar je je duim op kan leggen en vrij kan bewegen in 8 richtingen zegmaar). Weet iemand of dit in het hele spel wel zit?

thnx
Zit er -net zoals bij BF1942- niet in... ik had ook niet anders verwacht eerlijk gezegd, het is tenslotte geen flightsim...

Deze plek is te koop.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrDummy

MrDummy

Ben nu wel erin met nieuwe account. De firewall is allang ingesteld op ports (bij BF1942 al ingesteld, en met behulp van boekje (portinstellingen zitten beetje achterin) heb ik ports even goedgezet.

Ga ff proberen online gamen :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rene59
  • Laatst online: 07-07-2024
KeeZ schreef op vrijdag 24 juni 2005 @ 20:15:
[...]

Zit er -net zoals bij BF1942- niet in... ik had ook niet anders verwacht eerlijk gezegd, het is tenslotte geen flightsim...
Waarom in een jeep of boot wel rond kunnen kijken, maar niet in een vliegtuig? Ik vind 't ook een beetje jammer...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 68393

Rene59 schreef op vrijdag 24 juni 2005 @ 20:19:
Waarom in een jeep of boot wel rond kunnen kijken, maar niet in een vliegtuig? Ik vind 't ook een beetje jammer...
Dat kan wel hoor, moet je (bij mij thans) de linkse CTRL vasthouden, dan kan je rondkijken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• seamus21
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 24-02-2018
[...]

OMG Lezen jullie wel eens de boekjes en docs die bij je spel zitten? Daar staat nl in dat als je CTRL indrukt en dan je muis beweegt dat je wel kan kijken. Natuurlijk kun je niet gewoon net zoals bij jeeps enzo rondkijken omdat je AIR meuk ook met muis kan sturen...

Always shoot for the moon. Even if you miss you will land among the stars...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bor
  • Nu online

Bor

[...]

Idd, ik kan me voorstellen dat je het mist. Het is ook niet een "groot" iets, makkelijk er even in te stoppen in een patch lijkt me.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 45027

Ik heb ook geen problemen met rondkijken in een vliegtuig. Ik dacht dat ik jullie verkeerd begreep omdat het te simpel is :P

Je kan gewoon een knop daaraan binden in het menu. Free-look heet het geloof ik!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DW-ike
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 00:32
SnoF schreef op vrijdag 24 juni 2005 @ 19:56:
zijn er al mensen die meer weten over de missende coop functie bij servers? :'(

Volgens mij is het een kwestie van een 'hack' in BF2, gezien singleplayer met bots gewoon werkt, en dus multiplayer met bots geen probleem zou moeten zijn.. :/
Je zult moeten wachten tot de editor uitkomt zodat spawnpoints voor de 32 en de 64 player maps gemaakt kunnen worden voor de bots. Dan is Coop mod een fluitje van een cent. Het is al mogelijk om op de 16 player map coop te spelen, iemand moet een single player mission (16 slot) starten en zijn firewall uitzetten (of de waslijst aan poorten openen) en vervolgens kunnen anderen op die ip joinen.
Voor de grotere maps zijn er nog geen spawnpoint en strategic point definities voor de bots. Vandaar dat we op de editor wachten die "helaas vertraagd is" volgens EA...

Why run? you'll only die tired......

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bor
  • Nu online

Bor

Wat vinden jullie van de maps trouwens? Ik mis een map ala Desert Combat Weapons Bunkers waarbij je echt via 2 wegen moet gaan om ergens (vijandelijke basis) te komen. Ook mis ik maps waarop alle bases gecaptured kunnen worden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Epitome
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 13-06 11:14
Bor de Wollef schreef op vrijdag 24 juni 2005 @ 20:58:
Ook mis ik maps waarop alle bases gecaptured kunnen worden.
Nou, die zijn er wel! :X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rene59
Anoniem: 68393 schreef op vrijdag 24 juni 2005 @ 20:29:
[...]

Dat kan wel hoor, moet je (bij mij thans) de linkse CTRL vasthouden, dan kan je rondkijken.
Kijk eens aan :) Alleen nu dus nog zo dat het met dat dingetje op m'n joystick kan.
Toetsenbord, muis en joystick tegelijk bedienen is nogal lastig als je maar 2 handen hebt ;)

[ Voor 3% gewijzigd door Rene59 op 24-06-2005 21:01 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sorcerer8472
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 23:45

Sorcerer8472

Mens sana?

Deze game is server-sided wel heel erg extreem :D

Traffic-grafiekje van dedicated 64-player BF2-server die gistermiddag de lucht in ging:
Afbeeldingslocatie: http://home.fluxxnet.nl/~sorcerer/bf2server.png

Deze server, een AMD Opteron 240, is voor circa 80% belast als hij vol zit :X

Reality is merely an illusion, albeit a very persistent one.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pred87
  • Registratie: Februari 2005
  • Laatst online: 11-06 11:54
FnF schreef op vrijdag 24 juni 2005 @ 18:55:
[...]

Dan zou ik toch eens naar je verbinding kijken, of Windows eens opnieuw er op zetten :Y)
FnF schreef op vrijdag 24 juni 2005 @ 18:55:
[...]

Dan zou ik toch eens naar je verbinding kijken, of Windows eens opnieuw er op zetten :Y)
kheb hetzelfde probleem maar bij mij ligt het echt niet aan mn verbinding. en windows heb ik pas nog opnieuw geinstalleerd dus dat zal het ook wel niet zijn.. kehb er trouwens alleen last van op ranked servers.. erg irri aangezien het niet makkelijk is om op zon server te komen.. vraag me af hoe dit kan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Crusader
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 09:53

Crusader

Arc Nature

Mijn microfoon weigert te werken in het spel.
Het zit namelijk zo, ik heb een ingang "Microfoon" en een ingang "Microfoon 2/Line-in 2" (via frontpanel van de Soundblaster Live 5.1 Platinum). De microfoon zit niet op de "Microfoon" ingang maar op die andere "Microfoon 2". Nu is BF2 bijzonder eigenwijs en kiest steeds bij het starten van het spel de ingang "Microfoon". Kan ik dat ergens keihard op "Microfoon 2" zetten?

If it ain't broken, play with it till it breaks.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 135756

Anoniem: 68393 schreef op vrijdag 24 juni 2005 @ 20:29:
[...]

ow ok, dat was altijd shift toch?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rene59
Wazig, hij is er nu al 2 keer uitgeklapt precies op het moment als een ronde over is... :/

edit: eerst zoeken, dan posten, sorry :P

[ Voor 20% gewijzigd door Rene59 op 24-06-2005 21:39 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• potatox
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 25-05 17:02

potatox

unz unz unz

Mijn ultimate bf2 gevoel :P Gamen op men nieuwe 37'' panasonic plasma beeldje _/-\o_ _/-\o_ _/-\o_

Modbreak:Resizen een volgende keer! :{

(let niet op de brakke foto's met overbelichte flits ;))

[ Voor 30% gewijzigd door Crash op 24-06-2005 23:35 ]

--

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• riffey#4
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 25-02 21:53

riffey#4

aka Beever#4

seamus21 schreef op vrijdag 24 juni 2005 @ 20:31:
[...]
OMG Lezen jullie wel eens de boekjes en docs die bij je spel zitten? Daar staat nl in dat als je CTRL indrukt en dan je muis beweegt dat je wel kan kijken. Natuurlijk kun je niet gewoon net zoals bij jeeps enzo rondkijken omdat je AIR meuk ook met muis kan sturen...
OMG Lees jij de vraag wel eens?
NOFI, maar als je zo reageert doe ik het ook... ;)
De vraag was of je ook met je POV switch om je heen kunt kijken.
Als je met een joystick vliegt is het nogal lastig om naast je joystick ook nog eens een toets en je muis te bedienen.
Die POV knuppeltjes zijn ooit bedacht om om je heen te kunnen kijken, vandaar ook Point Of View.

Nu we het er toch over hebben: kun je de losse commando's (need repairs, spotted enz) ook los aan een toets hangen? Als ik vlieg is dat nogal lastig. Als je nu een paar specifieke commandos aan losse toetsen kunt hangen, kun je ze ook aan je joy-buttons hangen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• seamus21
  • Laatst online: 24-02-2018
riffey#4 schreef op vrijdag 24 juni 2005 @ 21:51:
[...]

OMG Lees jij de vraag wel eens?
NOFI, maar als je zo reageert doe ik het ook... ;)
De vraag was of je ook met je POV switch om je heen kunt kijken.
Als je met een joystick vliegt is het nogal lastig om naast je joystick ook nog eens een toets en je muis te bedienen.
Die POV knuppeltjes zijn ooit bedacht om om je heen te kunnen kijken, vandaar ook Point Of View.

Nu we het er toch over hebben: kun je de losse commando's (need repairs, spotted enz) ook los aan een toets hangen? Als ik vlieg is dat nogal lastig. Als je nu een paar specifieke commandos aan losse toetsen kunt hangen, kun je ze ook aan je joy-buttons hangen.
De vraag lezen? Ik lees al1 boekjes :) Sorry wat te snel gereageerd :)

Always shoot for the moon. Even if you miss you will land among the stars...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stewie!
  • Laatst online: 00:06

Stewie!

Keen must die!

Sorcerer8472 schreef op vrijdag 24 juni 2005 @ 21:01:
Deze game is server-sided wel heel erg extreem :D

Traffic-grafiekje van dedicated 64-player BF2-server die gistermiddag de lucht in ging:
[afbeelding]

Deze server, een AMD Opteron 240, is voor circa 80% belast als hij vol zit :X
Lekker veel traffic he :)
Maar ja, 80 kbit/persoon vind ik nog acceptabel, de meeste games zitten tegenwoordig daar in de buurt (70 kbit)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• IJnte
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 19-06 20:31
Pred87 schreef op vrijdag 24 juni 2005 @ 21:07:
[...]

[...]

kheb hetzelfde probleem maar bij mij ligt het echt niet aan mn verbinding. en windows heb ik pas nog opnieuw geinstalleerd dus dat zal het ook wel niet zijn.. kehb er trouwens alleen last van op ranked servers.. erg irri aangezien het niet makkelijk is om op zon server te komen.. vraag me af hoe dit kan.
80% 8)7 Das veel ;) Ik heb met 32 man ong 30% belasting en 10% memory use. Opteron 2x ;) en 2gb mem ;)

Exploring the world by bicycle! cyclingsilk.wordpress.com

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Taenadar
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 09:30
_PoTaToX_ schreef op vrijdag 24 juni 2005 @ 21:41:
Mijn ultimate bf2 gevoel :P Gamen op men nieuwe 37'' panasonic plasma beeldje _/-\o_ _/-\o_ _/-\o_

[afbeelding]
[afbeelding]
(let niet op de brakke foto's met overbelichte flits ;))
Wow vet mooie tv joh :) ziet er nog lekker uit. Gamed het ook nog lekker of is t ff voor de fun :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shuriken
  • Registratie: November 1999
  • Laatst online: 22:16

Shuriken

Life is all about priorities

Bor de Wollef schreef op vrijdag 24 juni 2005 @ 20:58:
Wat vinden jullie van de maps trouwens? Ik mis een map ala Desert Combat Weapons Bunkers waarbij je echt via 2 wegen moet gaan om ergens (vijandelijke basis) te komen. Ook mis ik maps waarop alle bases gecaptured kunnen worden.
Ik vond die map zelf ook leuk. Maar het was over het algemeen niet echt een geliefde map. De server was gelijk leeg als dat ding kwam.

I rather have a bottle in front of me, then a frontal lobotomie

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Erwin_F
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 16-03 15:06

Erwin_F

hoi

mJohnny schreef op vrijdag 24 juni 2005 @ 18:48:
[...]

maak hier Pentium 4 HT bezitters van ;) want bij mij en vele anderen heeft dit wel geholpen
Ik wil niet te voorbarig zijn, maar ik denk dat dit bij mij heeft geholpen. (HT uitzetten in bios)
Ik heb de driver reeks catalyst 4.10 tot en met 5.6 geprobeerd, maar niks werkte. Totdat ik dus HT uitgezet heb in de bios.

Een uurtje geleden heb ik HT uitgezet, en ik heb 1 uur lang achter elkaar kunnen gamen zonder problemen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 127568

Belachelijk dat je HT uit moet zetten!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sorcerer8472
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 23:45

Sorcerer8472

Mens sana?

DaMorpheus schreef op vrijdag 24 juni 2005 @ 22:17:
[...]

Lekker veel traffic he :)
Maar ja, 80 kbit/persoon vind ik nog acceptabel, de meeste games zitten tegenwoordig daar in de buurt (70 kbit)
Wat heb jij trouwens voor aso lage inkoop bij we-dare? :D
Public die ik voor een klant moet hosten trekt met gemak 25-30 GB per dag, per maand kost dat wel wat meer dan 85 euro in een maand :+
Anoniem: 127568 schreef op vrijdag 24 juni 2005 @ 23:08:
Waarschijnlijk is BF2 dan fout gecompiled met multithreadingsupport die niet 100% lekker is :X

[ Voor 22% gewijzigd door Sorcerer8472 op 24-06-2005 23:13 ]

Reality is merely an illusion, albeit a very persistent one.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 62696

Zoek eerst even voordat je dingen vraagt.

[ Voor 64% gewijzigd door Anoniem: 12316 op 24-06-2005 23:30 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RocketKoen
  • Laatst online: 18-06 21:11
EA brengt een commutnity update uit dat de problemen met de stats voor vrijdag zijn opgelost (= nu)
en ondertussen staan mn stats van gisteren avond-nacht er nog steeds niet.
de vertraging is dus opgelopen van 12 uur naar 24+ uur.

hype een beetje onderschat misschien EA?

TheS4ndm4n#1919

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrDummy

MrDummy

Heb nu wat kunnen spelen, en het gaat goed.
Wel zijn er paar ongemakken:

- verbinding lijkt goed (100 ping) maar in game gaat het niet erg 'smooth' met wat schokkende bewegingen, ook je ziet anderen schokken. Dat is niet Quake-connectie kwaliteit.
Zelfs met 8Mbit lijn op Dutchclan server.
- Geen mobiele air-missles meer, zeer lastig om vliegtuigen uit de lucht te knallen met alleen anti-tank missle. (BF DC heeft dat wel)
- Onlogische gedrag voertuigen, wriemelt altijd over kleinste helling. Met andere woorden, het schuift veel meer dan BF-V en DC die wel meer blijft staan. Echt irritant, alsof ik op zeep ingesmeerde helling zit.

Het is wennen aan iets realistische beelden, het is wel mooi om te zien. Maar zonder air-missles heb ik es meegemaakt dat ene enemy met straaljager vrolijk op de basis zit te knallen, steeds heli en straaljagers vernielend... het is niet leuk meer met zogenaamde base attacking.
Het valt wel op dat er nog steeds aantal op eigen houtje is gaan spelen.

Moet wel meer oefenen, want het is nu wat anders dan BF-V of DC....

Wat zijn goede servers tot nu toe met veel NL-gamers?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FabiandJ
  • Registratie: Oktober 2001
  • Niet online
DaMorpheus schreef op vrijdag 24 juni 2005 @ 18:16:
[...]

De firewall blokkeert dus geen enkele poort? Achter in je boekje staat welke poorten hij nodig heeft.
Tweede optie kan zijn dat je de filters ingame fout hebt staan
Nee hij blokt geen enkele poort. En ik heb de filters goed staan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Capa
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 18-06 16:00
Anoniem: 127568 schreef op vrijdag 24 juni 2005 @ 23:08:
Ik kan het best uitzetten, alleen maakt het helemaal niets uit bij mij ;(
Ik kan niet eens een uurtje gamen ofzo, bij een map reload is het totziens....
Fijn dat ik kan wachten op de volgende patch voordat ik kan gamen :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RocketKoen
Mrdummy.
toch maar eens wat meer spelen voor je komt klagen.

1) meeste basissen (70%) heeft stinger/IGLA sites
2) straaljagers hebben AA missles
3) er zijn WEL mobile AA's. bvb de linebacker (chinese naam ken ik niet uit me hoofd)
- Onlogische gedrag voertuigen, wriemelt altijd over kleinste helling. Met andere woorden, het schuift veel meer dan BF-V en DC die wel meer blijft staan. Echt irritant, alsof ik op zeep ingesmeerde helling zit.
onrealistisch want het lijkt niet op BFV of DC?
misschien eens aan gedacht dat voertuigen geen 100% grip hebben? al eens met een auto een modderige berg of besneeuwde helling proberen op te komen?

en dat schokken ligt waarschijnlijk aan een foutje in de linux server

TheS4ndm4n#1919

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MeNTaL_TO
  • Laatst online: 09:21

MeNTaL_TO

The future is not set

DW-ike schreef op vrijdag 24 juni 2005 @ 20:42:
[...]

Je zult moeten wachten tot de editor uitkomt zodat spawnpoints voor de 32 en de 64 player maps gemaakt kunnen worden voor de bots. Dan is Coop mod een fluitje van een cent. Het is al mogelijk om op de 16 player map coop te spelen, iemand moet een single player mission (16 slot) starten en zijn firewall uitzetten (of de waslijst aan poorten openen) en vervolgens kunnen anderen op die ip joinen.
Voor de grotere maps zijn er nog geen spawnpoint en strategic point definities voor de bots. Vandaar dat we op de editor wachten die "helaas vertraagd is" volgens EA...
Heb je dit ook getest want ik wilde vandaag met 2 man ff een level spelen (met botjes) maar ik zag het spel niet in de lanomgeving staan.

Wenn ist das Nunstruck git und Slotermeyer? Ja!... Beiherhund das Oder die Flipperwaldt gersput! The Hornets of Hades have descended upon me

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jorisw86
  • Laatst online: 19-05 21:26
ik heb sinds vandaag ook de volledige versie van bf2 aangeschaft had eerst de demo.

maar het spel draait als dikke stront.

de demo liep op high 1024x768@75 hertz met 2 dingen op medium alles weer het zelfde gezet zoals in de demo maar zo gauw ik wil ga vliegen hapert alles.

spec:

amd xp 3000+
asus A7N8X-E Deluxe mobo
nvidia 6600gt core 550/ mem 1100
1024 mb crosair xms 2-2-2-5 dual channel ddr400

hoe kan het dat de demo vloeiend gaat en de full version haperend???

met zowel 64 player maps als 10

op demo ook 64 player maps gedaan was geen probleem nieuwste drivers van nvida site 77.82 ofsow

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stewie!

Stewie!

Keen must die!

Sorcerer8472 schreef op vrijdag 24 juni 2005 @ 23:12:
[...]

Wat heb jij trouwens voor aso lage inkoop bij we-dare? :D
Public die ik voor een klant moet hosten trekt met gemak 25-30 GB per dag, per maand kost dat wel wat meer dan 85 euro in een maand :+

[...]

Waarschijnlijk is BF2 dan fout gecompiled met multithreadingsupport die niet 100% lekker is :X
Tja, dat krijg je als je 15 TB per maand verstookt :P
* Stewie! hoopt iig dat die eerste patch snel komt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrDummy

MrDummy

RocketKoen schreef op vrijdag 24 juni 2005 @ 23:42:
onrealistisch want het lijkt niet op BFV of DC?
misschien eens aan gedacht dat voertuigen geen 100% grip hebben? al eens met een auto een modderige berg of besneeuwde helling proberen op te komen?
De makkelijkste voorbeeld is je voertuig even stil zetten op de helling. In werkelijkheid glij je dus niet weg, maar in BF2 leek net alsof er een vibrator in de voertuig zit, al sidderend glij je toch nog zomaar weg. En toch zit je mooi stil op de helling. Zelfs tanks die veel grip zouden hebben, glijden net zo hard weg als vederlichte jeeps. Daar sta ik wel te kijken! :o

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bor
  • Nu online

Bor

Die zijn er inderdaad wel maar niet genoeg. Het zou een optie moeten zijn, wel of niet alle bases te capturen die de server admin aan en uit kan zetten. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RocketKoen
MrDummy schreef op vrijdag 24 juni 2005 @ 23:58:
[...]
maar in BF2 leek net alsof er een vibrator in de voertuig zit, al sidderend glij je toch nog zomaar weg.
die vibrator noemen ze dus de motor.....
de motor van een tank zet je niet uit als je em stilzet. dan zou het 5 minuten duren om hem weer te starten. en dat ding trilt nou net iets meer als de 1 liter benzinemotor in een fiatje

TheS4ndm4n#1919

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• N-Freak
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 23:26
jorisw86 schreef op vrijdag 24 juni 2005 @ 23:52:
ik heb sinds vandaag ook de volledige versie van bf2 aangeschaft had eerst de demo.

maar het spel draait als dikke stront.

de demo liep op high 1024x768@75 hertz met 2 dingen op medium alles weer het zelfde gezet zoals in de demo maar zo gauw ik wil ga vliegen hapert alles.

spec:

amd xp 3000+
asus A7N8X-E Deluxe mobo
nvidia 6600gt core 550/ mem 1100
1024 mb crosair xms 2-2-2-5 dual channel ddr400

hoe kan het dat de demo vloeiend gaat en de full version haperend???

met zowel 64 player maps als 10

op demo ook 64 player maps gedaan was geen probleem nieuwste drivers van nvida site 77.82 ofsow
Dit ligt ook heel erg aan de map. Een kleine map speelt beter dan een grote. Mijn PC heeft alleen last van schokkende beelde (laden in het geheugen) aan het begin van een map. En dan met name aan het begin van het hele spel (als ik hem opstart vanuit Windows).

Verder las ik ook dat iemand zei dat diegene in een vliegtuig helemaal veel last had van schokkend beeld. Dat is ook logisch. Je gaat sneller, de wereld komt sneller op je af. Er moet dus sneller worden geladen.

Dat dit een zware game is, is nu wel zeker. Ergens vind ik het wel jammer. Aangezien je in je vliegtuig snel crashed als je weer eens 2 seconden moet laden. Maar goed, ik ben zeer tevreden over het spel. Het is pas echt leuk als je team maten ook daadwerkelijk meedoen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• StarLite
  • Laatst online: 03-06 21:17

StarLite

'ON ERROR RESUME NEXT

Voor de mensen met het gameserverlijst probleem:
Zorg dat je de XP-SP2 10connection patch hebt:
Windws XP SP2 introduces a few new twists to TCP/IP in order to babysit users and "reduce the threat" of worms spreading fast without control. In one such attempt, the devs seem to have limited the number of possible TCP connection attempts per second to 10 (from unlimited in SP1). This argumentative feature can possibly affect server and P2P programs that need to open many outbound connections at the same time.

tyrips, tywreps, tiewreps, tiereps, tie raps, ripties, taiwraps, kabelbindbandjes » Tie Wraps
\o/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Epitome
Bij mij kwamen ze Battlefield 2 op originele wijze bezorgen!! :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• potatox
  • Laatst online: 25-05 17:02

potatox

unz unz unz

blackraid3r schreef op vrijdag 24 juni 2005 @ 22:49:
[...]

Wow vet mooie tv joh :) ziet er nog lekker uit. Gamed het ook nog lekker of is t ff voor de fun :P
Het gamed wel lekker :) De tekst zelf is helaas niet altijd even goed te lezen, dus helemaal zonder "toch ff op de laptop kijken voor wat er nu staat" zit er op dit moment nog niet helemaal is.

--

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• M289
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 08-05 00:04
RocketKoen schreef op zaterdag 25 juni 2005 @ 00:05:
[...]
die vibrator noemen ze dus de motor.....
de motor van een tank zet je niet uit als je em stilzet. dan zou het 5 minuten duren om hem weer te starten. en dat ding trilt nou net iets meer als de 1 liter benzinemotor in een fiatje
Nah hij bedoelt volgens mij wat anders.

Ik heb namelijk ook dat als ik ergens op een lekker plekje sta met mijn tank "verdekt" opgesteld sta dat mijn tank dan zomaar blijft "doorglijden".

Net alsof hij op een helling staat met vrij zware ijzel :P

Erg irri daar je dan niet goed meer kan mikken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• keldererik
  • Registratie: December 2004
  • Laatst online: 11-05 01:08
bij mij schokt het niet, ook geen geheugen problemen, alles maxed out, loopt heerlijk!

amd 64 3500+
2x512 ocz gold pc3200 + 2x512 twinmos = 2048mb ram
msi k8n neo2 platinum
xfx geforce 6800GT 256mb.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jorisw86
ik had met de demo die map 64 players nergens last van.

met full version zelfde map wel dus rara hoe kan dat???

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 134870

keldererik schreef op zaterdag 25 juni 2005 @ 00:33:
bij mij schokt het niet, ook geen geheugen problemen, alles maxed out, loopt heerlijk!

amd 64 3500+
2x512 ocz gold pc3200 + 2x512 twinmos = 2048mb ram
msi k8n neo2 platinum
xfx geforce 6800GT 256mb.
Ja allicht, je hebt 2 gb...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sjod
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 19-06 09:26

Sjod

Ik ben goed luisterend

Net op een 64 player server gespeeld, de battles zijn veel intenser dan dan bij de vorige delen.
Dit spel is echt gaaf!!!!

Wat me ook opvalt is dat het speel online minder lagt bij een hoge ping, ik had net een ping van 150 omdat ik ergens in taiwan moest spelen (alles was vol :( ) maar het liep behoorlijk goed.

Ik hoop wel dat snel die patch voor ASE komt, want die server browser is echt kl*te.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 123536

Heb net nog iets nieuws ontdekt. Wanneer je die spot-roos (zoals het in het NL heet) oproept kun je dus met je muis een enemy aanwijzen en spotten, als je geen enemy aanwijst krijg je iets van "enemy on the move" of zoiets. Maar wanneer je nu rechtmuisklik doet op "SPOTTED" krijg je nog eens een meerkeuze venster met welk voertuig je spot (infantery, tank, ....)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RocketKoen
Anoniem: 123536 schreef op zaterdag 25 juni 2005 @ 01:23:
Heb net nog iets nieuws ontdekt. Wanneer je die spot-roos (zoals het in het NL heet) oproept kun je dus met je muis een enemy aanwijzen en spotten, als je geen enemy aanwijst krijg je iets van "enemy on the move" of zoiets. Maar wanneer je nu rechtmuisklik doet op "SPOTTED" krijg je nog eens een meerkeuze venster met welk voertuig je spot (infantery, tank, ....)
joh... dat is zoon beetje het 1e wat dat stemmetje je verteld als je op Q klikt.
staat ook in je boekje tussen alle andere informatie die je na 10 seconden spelen achter komt.

* RocketKoen denkt terug naar spellen als red alert en diablo2, waar een heel boekwerk bijkwam waar elk detail van het spel werd uitgelegd.
in BF moet je maar gokken waar alles voor dient. hoe werken die stats bvb? wanneer krijg je welke awards? welke awards zijn er???

TheS4ndm4n#1919

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• harryvos
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 12-06 05:33
Ik snap het nog steeds niet hoor waarom iedereen de page down als default key heeft niemand, enkel de echte team plsyers kijken naar een echte team kill, de rest klikt maar op page down.

Ik had vandaag een potje(speelde als medic) ik had echt een stuk of 30 team mates tot leven gebracht, ik gooi 1 keer een granat waardoor 3 team mates dood gaan, en ik word gelijk gekickt van de server, 8)7
en die 3 had ik geen eens gezien.

ook heb ik al mee gemaakt dat een squad leader zo snel mogelijk naar een jeep liep, en ik maar roepen om een ride en nee hoor gewoon door karren. Bwn je dus echt een dikke 5 minuten aan het lopen om bij het eerste punt te zijn. (maar ja je ziet het al aan de score de lui die hoog staan komen je gewoon terug halen, want 2 of 3 maken zich sterker dan 1 iemand in een jeep)

Dit soort dingen halen echt het leuke uit de game, zal niet zeggen dat ik zo goed ben, maar ben wel een echte team player, ik hoop dat meer mensen dat eens kunnen worden, en niet alleen met de gedachte lopen, zo van das mooi 2 punten in de minderheid bij diegene die boven aan stond,

AMEN :(

[ Voor 16% gewijzigd door harryvos op 25-06-2005 02:00 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BasieP
  • Laatst online: 22-07-2024
ik zou zeggen, start een eigen server, en ban alles en iedereen die zich misdraagt.. bovendien kan je die vote optie disablen dacht ik (weet nog niet hoe)

[ Voor 68% gewijzigd door BasieP op 25-06-2005 02:10 ]

This message was sent on 100% recyclable electrons.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Epitome
Page down (Vote no) is default op Ranked Servers...

Dus waarschijnlijk drukken al die mensen niet eens op Page Down, maar zijn zo druk bezig met het spel dat ze die boodschap niet eens in beeld zien staan! :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tiepeks
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 04-05 11:32
FnF schreef op vrijdag 24 juni 2005 @ 16:52:
[...]

Heb zelf wel een goede gemaakt, gewoon met Alcohol 120%. Heb laagste reading speed voor beste kwaliteit, en even zo'n mooi profile van SafeDisk genomen. Dan werkt het perfect, even mounten met Daemon Tools/op DVD branden (Heb zelf gewoon een thuiskopie gemaakt voor zekerheid). Maar toch, ik gebruik een MiniImage, scheelt nogal aan grootte :Y)
)
Je had gelijk: Alcohol120% heeft een keurige image gebakken, naast de rest :

[img][url=http://home.versatel.nl/tiepeks/BFimages.JPG[/img]

specs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jorisw86
ik krijg het niet voor elkaar om een image te maken met alcohol 120.

want als ik maak image klik kan je die optie van securerom niet aanvinken of iets dergelijks alleen dvd 1.91 gb ziet die hoe maak je image met securerom 4 he?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tubby
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 07:17

Tubby

or not to be

jorisw86 schreef op zaterdag 25 juni 2005 @ 05:26:

want als ik maak image klik kan je die optie van securerom niet aanvinken of iets dergelijks alleen dvd 1.91 gb ziet die hoe maak je image met securerom 4 he?
Idd, same here :/

tubby.nl - Artes Moriendi - q1 - bf1942 - WoT - pubg - LinkedIN

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rayzman
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 19-06 13:59

Rayzman

+31 Rayzman

Heeft er iemand hier zo'n Prima Guide voor Battlefield 2 besteld? Kan iemand die van de vorige battlefields zo'n boekje heeft zeggen of je er echt wat aanhebt of niet?

specs pc

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pavla
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 16-06 17:03
Modjes mag ik het nog een keer vragen aangezien niemand hier voorgaande posts leest :(

Ik organiseer een middag (als het een succes is meer natuurlijk) waarop iedereen van GoT die er zin in heeft een (bijna)lege public server joint en waar we dan met VOIP es goed gaan gamen met teamwork. Simpel dus, datum prikken, ik zoek een IP op de dag zelf, en gaan met die banaan.

http://www.dbf-clan.nl.tt/got.php --> voor de details

Trots lid van [DPC] Team Boonanza @ SoB - Bezoek pwnshop.nl!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Quickshifter
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 16-06 23:00
harryvos schreef op zaterdag 25 juni 2005 @ 01:56:
Ik snap het nog steeds niet hoor waarom iedereen de page down als default key heeft niemand, enkel de echte team plsyers kijken naar een echte team kill, de rest klikt maar op page down.

Ik had vandaag een potje(speelde als medic) ik had echt een stuk of 30 team mates tot leven gebracht, ik gooi 1 keer een granat waardoor 3 team mates dood gaan, en ik word gelijk gekickt van de server, 8)7

ook heb ik al mee gemaakt dat een squad leader zo snel mogelijk naar een jeep liep, en ik maar roepen om een ride en nee hoor gewoon door karren. Bwn je dus echt een dikke 5 minuten aan het lopen om bij het eerste punt te zijn. (maar ja je ziet het al aan de score de lui die hoog staan komen je gewoon terug halen, want 2 of 3 maken zich sterker dan 1 iemand in een jeep)

Dit soort dingen halen echt het leuke uit de game, zal niet zeggen dat ik zo goed ben, maar ben wel een echte team player, ik hoop dat meer mensen dat eens kunnen worden, en niet alleen met de gedachte lopen, zo van das mooi 2 punten in de minderheid bij diegene die boven aan stond,

dit had ik ook toen ik commander was. ik dropte heel netjes suplies enzo op die goede plekken. ik gaf goede orders en we waren dik aan het winnen. deed heel tacktisch de rpv op de goede plekken zodat de vijand goed zichtbaar was. hele squads platgebombadeerd met me artillery. en toen schoot ik de artillery een perongeluk op 2 teammates. toen waren heel veel punten weer weg en ik werd uiteindelijk gekickt :r :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phyxion
  • Niet online

Phyxion

_/-\o_

jorisw86 schreef op zaterdag 25 juni 2005 @ 05:26:

Je moet ook SafeDisk profile nemen, en niet het SecuROM.
Heb zelf wel een goede gemaakt, gewoon met Alcohol 120%. Heb laagste reading speed voor beste kwaliteit, en even zo'n mooi profile van SafeDisk genomen. Dan werkt het perfect, even mounten met Daemon Tools/op DVD branden (Heb zelf gewoon een thuiskopie gemaakt voor zekerheid). Maar toch, ik gebruik een MiniImage, scheelt nogal aan grootte :Y)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrDummy

MrDummy

Furbyk1ller schreef op zaterdag 25 juni 2005 @ 09:06:
[...]
dit had ik ook toen ik commander was. ik dropte heel netjes suplies enzo op die goede plekken. ik gaf goede orders en we waren dik aan het winnen. deed heel tacktisch de rpv op de goede plekken zodat de vijand goed zichtbaar was. hele squads platgebombadeerd met me artillery. en toen schoot ik de artillery een perongeluk op 2 teammates. toen waren heel veel punten weer weg en ik werd uiteindelijk gekickt :r :/
Voor paar misverstanden vergeven ze je niet snel he? :(
Iedereen maakt wel es fouten, maar sommigen zijn zo kritisch ondanks goede spelverloop. Alsof dat nog niet genoeg zegt.

----
Ik moet uitzoeken hoe ik gamma van spelscherm kan opvoeren. In de spel zie ik nergens gamma balk, terwijl dat wel gewoon bij BF-V video instellingen ligt. Wat is dat nou weer? Het is nogal donker in schaduwplekken. Anders maar ff in Windows kijken naar videoinstellingen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Help!!!!
  • Registratie: Juli 1999
  • Niet online

Help!!!!

Mr Majestic

harryvos schreef op zaterdag 25 juni 2005 @ 01:56:

Helaas heel erg herkenbaar. :(

Niet dat ik zo goed ben maar als ik geTK't wordt kijk ik ff snel in de playerlist en naar de omstandigheid waarin t gebeurde. Wordt echt lijp van al die lui die standaard maar op Pdwn drukken. |:( :r

PC Specs
Asus ROG Strix B650E-E | AMD 7700X | G-Skill 32GB DDR5 6000C30 M-die | 4090 FE | LG 38GN950-B 3840*1600p 160Hz | Corsair RM1000x Shift | WD Black SN850X 1TB M.2

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bruutone
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 18-06 07:52
bruutone schreef op vrijdag 24 juni 2005 @ 13:04:
Ik heb gisteren het spel gekocht, nu wil ik online gaan gamen blijkt mijn serienummer gejat te zijn oftewel in gebruik :(

Ik heb het spel bij mediamarkt gekocht. Heeft iemand dit al eens gehad en hoe gaat mediamarkt daarmee om: krijg je gwoon een andere game mee of moet je de officiele weg bewandelen en al je shit opsturen naar EA?
:'(
Wat een service bij mediamarkt: Zonder blikken of blozen kreeg ik een nieuwe doos mee.
Ode voor het bedrijf _/-\o_ _/-\o_ _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bor
  • Nu online

Bor

Ik vind die ragdolls echt een goede toevoeging. Het geeft een extra dimensie aan het afknallen van tegenstanders :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kanarie
  • Nu online

Kanarie

תֹ֙הוּ֙ וָבֹ֔הוּ

Bor de Wollef schreef op zaterdag 25 juni 2005 @ 11:30:
Ik vind die ragdolls echt een goede toevoeging. Het geeft een extra dimensie aan het afknallen van tegenstanders :)
Vind ze wel een beetje knullig gedaan vergeleken met bijvoorbeeld de Source engine van Valve (Half Life 2, Counter-Strike:Source).
Vaak zie je de BF2 ragdolls niet stilliggen.
Sowieso voelt BF2 (net als de voorgaande delen) niet zo 'strak' als een shooter als Counter-Strike, dit spel voelt veel directer aan bij het lopen, richten en schieten.
Niet dat het me echt hindert, want BF2 is gewoon geweldig leuk om te spelen :)

We're trapped in the belly of this horrible machine. And the machine is bleeding to death.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 109640

B) Ik hoef niks van css te hebben bagger spel.....
(Tja me mening)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 102880

Anoniem: 13987 schreef op woensdag 22 juni 2005 @ 18:00:
Mijn NL-server Wolfgaming.net-EU #1 Hydra is als het goed is zsm een official ranked server, en vanavond hopelijk 64 players ipv 32.

Even afwachten totdat EA de schakelaar omzet, dan is er weer wat meer plek om ranked te spelen met een goede ping :)
Wat zijn de eisen voor een ranked server dan? Want een kennis van mij draait ook een BF2 server met een 100Mbit verbinding...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 134870

Kan iemand mij uitleggen wat een RPV is. En als mensen vragen om iets te gaan droppen, moet je helemaal naar die plek gaan. Is er niets van een radar ofzo waar je op de coördinaten iets kan droppen? Want ik zie soms wel een ster boven zo'n klein huisje bij de basis staan. Dus daar zit zo'n bevelhebber in , of niet?

[ Voor 3% gewijzigd door Anoniem: 134870 op 25-06-2005 11:50 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kanarie
  • Nu online

Kanarie

תֹ֙הוּ֙ וָבֹ֔הוּ

Anoniem: 134870 schreef op zaterdag 25 juni 2005 @ 11:48:
Kan iemand mij uitleggen wat een RPV is. En als mensen vragen om iets te gaan droppen, moet je helemaal naar die plek gaan. Is er niets van een radar ofzo waar je op de coördinaten iets kan droppen? Want ik zie soms wel een ster boven zo'n klein huisje bij de basis staan. Dus daar zit zo'n bevelhebber in , of niet?
Als mensen vragen om een drop en je bent commander, ga je naar de commander mode (standaard met caps lock).

Hier kun je dan artillery, UAV's, supplies en radar scans regelen. Ook kun je squads orders geven.

Op mijn laptop zit een of andere gare capslock mode, waardoor ik niet in de commander mode kan komen.

We're trapped in the belly of this horrible machine. And the machine is bleeding to death.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 102880

Epitome schreef op woensdag 22 juni 2005 @ 19:11:
Als ode aan deel 1, check mijn 'Global score'. Hoe krijg ik het voor elkaar! ;)

[afbeelding]
Ach mijn global score is iets van 2600 en ik ben gewoon private first class......dusssssssssssss

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 124660

Nee, met zoveel informatie weet niemand het. Voor technische vragen kan je overigens in Spielerij - Problemen & Vragen terecht.

[ Voor 75% gewijzigd door Anoniem: 12316 op 25-06-2005 12:36 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• OzBoz
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 16-06 17:07

OzBoz

.:.H.:.I.:.P.:.

StarLite schreef op zaterdag 25 juni 2005 @ 00:16:
Voor de mensen met het gameserverlijst probleem:
Zorg dat je de XP-SP2 10connection patch hebt:
Dat werkt echt super voor de serverlist. maar sinds ik dat heb gedaan is BF2 al 4x compleet vastgelopen. Nu weet ik niet of het daarmee te maken kan hebben maar was benieuwd of meer mensen het hadden geprobeerd.

My Fizion | My 3D prints | LinkedIn

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Epitome
Anoniem: 102880 schreef op zaterdag 25 juni 2005 @ 11:59:
[...]

Ach mijn global score is iets van 2600 en ik ben gewoon private first class......dusssssssssssss
Vreemd dat je niet gepromoveerd wordt dan, misschien hebben je suprieuren iets tegen je... :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tiepeks
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 04-05 11:32
OzBoz schreef op zaterdag 25 juni 2005 @ 12:03:
[...]

Dat werkt echt super voor de serverlist. maar sinds ik dat heb gedaan is BF2 al 4x compleet vastgelopen. Nu weet ik niet of het daarmee te maken kan hebben maar was benieuwd of meer mensen het hadden geprobeerd.
Ik heb die patch ook geprobeerd. idd serverlist gaat beter, maar ik heb geen problemen met vastlopers ofzo.

specs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• OzBoz

OzBoz

tiepeks schreef op zaterdag 25 juni 2005 @ 12:05:
Ik heb die patch ook geprobeerd. idd serverlist gaat beter, maar ik heb geen problemen met vastlopers ofzo.
Ik zie dat die link eerder in topic naar vrij oude versie wijst en later zijn er nog wat fixes geweest voor A64 systemen. Misschien is dat het. Versere versie staat hier

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phyxion
  • Niet online

Phyxion

_/-\o_

OzBoz schreef op zaterdag 25 juni 2005 @ 12:03:
[...]

Ik zal het ook even proberen, ff van 10 naar 1000 gedaan, zal even kijken of ik ook vastlopers heb (Verwacht van niet eigenlijk, lijkt me hier eigenlijks niet door te kunnen komen, maar goed, we shall see )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 126062

Weet iemand of je in de demo/hele spel airstrikes kan oproepen? Ik geniet al helemaal van de singleplayer demo, echt mooie map :). Ik ga denk ik vanmiddag online ofzo, maar dan moet ik die GameSpy troep instaleren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fsfikke
  • Registratie: Maart 2003
  • Niet online

fsfikke

* * * *

-Daniël- schreef op zaterdag 25 juni 2005 @ 12:12:
Weet iemand of je in de demo/hele spel airstrikes kan oproepen? Ik geniet al helemaal van de singleplayer demo, echt mooie map :). Ik ga denk ik vanmiddag online ofzo, maar dan moet ik die GameSpy troep instaleren.
Ik heb gamespy niet geinstalleerd maar kan gewoon online spelen. Nergens voor nodig die troep ;)

Zijn spaties in de aanbieding ofzo? www.spatiegebruik.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 10456

OzBoz schreef op zaterdag 25 juni 2005 @ 12:09:
[...]

Ik zie dat die link eerder in topic naar vrij oude versie wijst en later zijn er nog wat fixes geweest voor A64 systemen. Misschien is dat het. Versere versie staat hier
Dit zou handig zijn voor de startpost

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bor
  • Nu online

Bor

Ik heb net voor het eerst goed gespeeld op een ranked server. Ik kreeg een "basic medic combat" oid reward. Mooi dat die niet in BFHQ te zien is. De "progress" towards next rank is ook niet geupdate. Mooi brak dat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Duurt ff, dat is nu toch al een aantal keer voorbij gekomen en EA werkt er ook al aan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bor
  • Nu online

Bor

Anoniem: 10456 schreef op zaterdag 25 juni 2005 @ 12:21:
Duurt ff, dat is nu toch al een aantal keer voorbij gekomen en EA werkt er ook al aan.
Dat het even duurt is niet zo erg maar een paar uur vind ik toch wel vrij lang eigenlijk. Naja, gedult is een schone zaak toch?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Haha dat zeker. Soms kan het zelfs een dag duren helaas. Maar de punten gaan echt niet verloren gelukkig.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• OzBoz

OzBoz

Bor de Wollef schreef op zaterdag 25 juni 2005 @ 12:22:
Dat het even duurt is niet zo erg maar een paar uur vind ik toch wel vrij lang eigenlijk. Naja, gedult is een schone zaak toch?
Kan makkelijk en dan nog grote kans dat als je medailles er staan en je global score verhoogd is je nog gewoon met je oude score op het leaderboard staat. Ach ja.. hoe belangrijk is het, maar wel leuk hoeveel stats ie wel niet bij houdt :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bor
  • Nu online

Bor

Anoniem: 10456 schreef op zaterdag 25 juni 2005 @ 12:23:
Haha dat zeker. Soms kan het zelfs een dag duren helaas. Maar de punten gaan echt niet verloren gelukkig.
Naja, dat is het belangrijkste in ieder geval. Was al bang dat ik het weer helemaal overnieuw moest gaan verdienen ;)

Is er trouwens ook ergens een lijstje waarbij je kunt zien welk lintje je waar voor krijgt? Die heb ik nog niet kunnen vinden namelijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 73070

Zijn de voormalige Battlefield 1942 spelers het met mij eens dat BF2 ongepatched velen maler smoother/lekkerder loopt dan BF1942 zelfs met 1.6 ooit gedaan heeft?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bor
  • Nu online

Bor

Heeft iedereen de "probleem" polls al ingevuld?

Polls
Zijn de voormalige Battlefield 1942 spelers het met mij eens dat BF2 ongepatched velen maler smoother/lekkerder loopt dan BF1942 zelfs met 1.6 ooit gedaan heeft?
Nee daar ben ik het niet mee eens (helaas).

[ Voor 50% gewijzigd door Bor op 25-06-2005 12:32 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fsfikke
  • Registratie: Maart 2003
  • Niet online

fsfikke

* * * *

Bor de Wollef schreef op zaterdag 25 juni 2005 @ 12:31:
Heeft iedereen de "probleem" polls al ingevuld?

Polls
Ik heb niet gestemd omdat ik de keuzes niet echt goed vind. Ik heb 1 keer gehad dat ik de desktop te zien kreeg, soms is de server browser wat traag, probleen met connectie ligt eerder aan de laggende server. Ik vind jazeker dus niet passen maar totaal niet ook niet.

Zijn spaties in de aanbieding ofzo? www.spatiegebruik.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 73070 schreef op zaterdag 25 juni 2005 @ 12:30:
Bij mij wel (9800PRO@1024x768), draait heerlijk maar gister bij een maat van me (x800PRO@1600x1200) vond ik de prestaties erg tegenvallen. We hebben beide een gig ram dus dat zal het probleem niet zijn.

Ach de eerste patch maar ff afwachten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stewie!

Stewie!

Keen must die!

fsfikke schreef op zaterdag 25 juni 2005 @ 12:13:
[...]

Ik heb gamespy niet geinstalleerd maar kan gewoon online spelen. Nergens voor nodig die troep ;)
En ook ASE heeft al filters voor BF2

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bor
  • Nu online

Bor

fsfikke schreef op zaterdag 25 juni 2005 @ 12:35:
[...]

Ik heb niet gestemd omdat ik de keuzes niet echt goed vind. Ik heb 1 keer gehad dat ik de desktop te zien kreeg, soms is de server browser wat traag, probleen met connectie ligt eerder aan de laggende server. Ik vind jazeker dus niet passen maar totaal niet ook niet.
Als "totaal niet" niet van toepassing is is het een "Jazeker" ofwel "Ja".

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bor
  • Nu online

Bor

DaMorpheus schreef op zaterdag 25 juni 2005 @ 12:41:
[...]

En ook ASE heeft al filters voor BF2
Yep, maar daar heb je niet veel aan gezien je vanuit ASE geen BF-2 servers kunt joinen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mister I
  • Registratie: Juni 2003
  • Niet online

Mister I

-=EV6=-

Anoniem: 73070 schreef op zaterdag 25 juni 2005 @ 12:30:
Ja ben ik het mee eens :)
Op mijn laptop loop battlefield 2 beter dan battlefield 1942 en dan ziet het er nog mooier uit ook :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SV3NNER
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 16-06 12:13

SV3NNER

Hello..Follow Me.....OK

Ik heb norton 2003 uitgeschakeld tijdens het spelen en het loopt veel smoother dan anders.
Geen crashes naar desktop meer. :*) :*)

| Youtube |

Pagina: 1 ... 8 ... 11 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Illegale praktijken horen hier niet thuis.

Ook tech vragen horen hier niet thuis.

Je hoeft niet te melden dat je hem al hebt of welke winkels hem binnnen hebben! Zie hier een overzicht van de leverbaarheid bij Dynabyte filialen.