[PC] Battlefield 2 - deel VII Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 7 ... 11 Laatste
Acties:
  • 6.956 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrDummy
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 25-07 12:00

MrDummy

Nog steeds gek op anime...

Epitome schreef op vrijdag 24 juni 2005 @ 00:45:
[...]
Als je dit topic maar enigzins gelezen had, dan wist je dat de game al dagen in de winkels ligt... :/
Vreemd. Bij ene online shop meldt ie dat het pas vanaf 24 juni beschikbaar is XD
Naja, straks naar winkel fietsen (genoeg winkels daar met game afdelingen) dus ik vind wel een exemplaar.

hurray /o/ BF2 \o\

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bruutone
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 08:51
Ik heb gisteren het spel gekocht, nu wil ik online gaan gamen blijkt mijn serienummer gejat te zijn oftewel in gebruik :(

Ik heb het spel bij mediamarkt gekocht. Heeft iemand dit al eens gehad en hoe gaat mediamarkt daarmee om: krijg je gwoon een andere game mee of moet je de officiele weg bewandelen en al je shit opsturen naar EA?
:'(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ko9
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 21:12

ko9

bruutone schreef op vrijdag 24 juni 2005 @ 13:04:
Ik heb gisteren het spel gekocht, nu wil ik online gaan gamen blijkt mijn serienummer gejat te zijn oftewel in gebruik :(

Ik heb het spel bij mediamarkt gekocht. Heeft iemand dit al eens gehad en hoe gaat mediamarkt daarmee om: krijg je gwoon een andere game mee of moet je de officiele weg bewandelen en al je shit opsturen naar EA?
Ik heb had hem ook bij de mediamarkt gekocht, maar bij mij zat het doosje dichtgeseald met plastic. Dus weet zeker die niet gejat kan zijn. Was ie bij jou niet geseald dan?
Ik zou zowiezo terug gaan

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Zo dat is lekker |:( |:(
Weet niet hoe het gaat maar bel mediamarkt is ff op, weet je het meteen :)

Weet iemand al hoe je de opdrachten als squadleader kan intrekken?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Martinspire
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 16-09 10:04
ben ik trouwens de enige die de muziek echt goed vind?
tijdens het laden van een US vs MEC map laat ik de muziek vaak nog ff doorgaan :)

ik heb trouwens gezien dat de muziek staat in de map: battlefield 2\mods\bf2\common client.zip en in die zip dan naar \sound\menu\music
en daar staat dan in OGG formaat de
loadch_ch_music ,
!! loadmce_mec_music !!
en menu_music

hij staat nu in mn winamp playlist :D

[ Voor 4% gewijzigd door Martinspire op 24-06-2005 13:09 . Reden: ff wat duidelijker :D ]

Martinspire - PC, PS5, XSX

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb demo gisteren even afgehaald om te zien of ik het spel kan draaien. Ik vreesde er een beetje voor door de vele klachten en mijn relatief oud systeem.

Het gaat echter best goed! Alles op medium, textures op low. (P4 2GHz, 512MB RAM, Radeon 9550)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb hem ook bij Mediamarkt vandaan en geen problemen met SN.
Ze zitte daar ook in afgesloten plastic doosjes die bij de kassa pas worden verwijderd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RoD
  • Registratie: September 2004
  • Niet online

RoD

Admin Mobile & FP PowerMod

Gewoon een mailtje sturen naar EA, wil dat niet?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• IloveMyHenB
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 07-05 17:25
Verwijderd schreef op vrijdag 24 juni 2005 @ 13:07:
Weet iemand al hoe je de opdrachten als squadleader kan intrekken?
Volgens mij kan dit dus niet, maar je kan toch heel simpel direct een nieuwe opdracht geven?
Ik zeg meestal iets van "Negative" en dan geef ik direct een nieuwe opdracht, bijvoorbeeld "Defend this position" op de plek waar je op dat moment bent. Totdat ik natuurlijk van de Commander een nieuwe opdracht heb gekregen! 8)

"In het huidige tijdperk is verandering de enige constante." - H.M. Koningin Beatrix

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Wanneer worden mijn scores bijgehouden?Gister een kleine 5uur gespeeld maar zag nog geen stats van mij in bf2

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Blacksnak
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 07-07-2024
Verwijderd schreef op vrijdag 24 juni 2005 @ 14:00:
Wanneer worden mijn scores bijgehouden?Gister een kleine 5uur gespeeld maar zag nog geen stats van mij in bf2
Doe nu aub eens moeite om 1 of 2 pagina's te lezen in deze topic!

Dank u

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Is het normaal dat gegevens controleren zo lang duurt? want nu duurt het laden wel érg lang

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

djmantri schreef op vrijdag 24 juni 2005 @ 13:08:
tijdens het laden van een US vs MEC map laat ik de muziek vaak nog ff doorgaan :)

ik heb trouwens gezien dat de muziek staat in de map: battlefield 2\mods\bf2\common client.zip en in die zip dan naar \sound\menu\music
loadch_ch_music ,
!! loadmce_mec_music !!
en menu_music

Ja muziek is SUPER VET! Vind ik ook. Beetje raar maar ik krijg beetje attractiepark gevoel bij die muziek.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Binnen 5 minuten crasht ie naar desktop iedere keer :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dennis van der Stelt
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 15-09 16:54
Verwijderd schreef op vrijdag 24 juni 2005 @ 14:13:
Heb je in ieder geval een element van verassing, aangezien het niet elke keer op een vaste tijd is!
En bedankt voor de informatie! :X

Doe maar gewoon, dan doe je al gek genoeg.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• whyz
  • Niet online

whyz

Afdeling icoonloos

djmantri schreef op vrijdag 24 juni 2005 @ 13:08:

loadch_ch_music ,
!! loadmce_mec_music !!
en menu_music

Mja ik heb ze er ook al uitgevist, heerlijk om naar te luisteren. Persoonlijk vind ik de load_ch_music.ogg wel beter klinken :)

Right for all the wrong reasons.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Epitome
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 11-07 15:13
Ja, hij is niet gek, ik heb er ook al eerder melding van gemaakt! ;)

Ik denk dat het is, wanneer je medic bent en je teammate is verwond, maar heeft dat nog niet gemeld...
Zoiets moet het zijn, anders weet ik het ook niet.
Lijkt me niet dat het een random bug is, want ik heb het vaker gezien. Het is wel irritant, maar dan moet je maar beter op het uniform letten, die is voor elke leger weer anders. :)

De awards zijn bij mij nu wel geüpdate, maar de leaderboards nog niet. Ze zijn ermee bezig, maar alles wordt wel gelogd dus je kan gewoon doorspelen, uiteindelijk zal het allemaal wel weer kloppen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

bij mij klopte het ook weer na ongeveer 12 uur....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dutchmega
  • Registratie: September 2001
  • Niet online
Helaas, ook daar zit gewoon copyright op

[ Voor 92% gewijzigd door Verwijderd op 24-06-2005 14:46 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dennis van der Stelt
  • Laatst online: 15-09 16:54
whyz schreef op vrijdag 24 juni 2005 @ 14:18:
Mja ik heb ze er ook al uitgevist, heerlijk om naar te luisteren. Persoonlijk vind ik de load_ch_music.ogg wel beter klinken :)
offtopic:
Op een enkele film na heb jij echt een collectie van de meest slechte films ooit! Alleen Three Kings mis je nog! :D

Doe maar gewoon, dan doe je al gek genoeg.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

dvdstelt schreef op vrijdag 24 juni 2005 @ 14:17:
[...]

Heb je in ieder geval een element van verassing, aangezien het niet elke keer op een vaste tijd is!
Zeik niet vent, ga maar zeuren over al die lui die posten wanneer ze hem binnen hebben gekregen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrDummy

MrDummy

Zo, net gekocht.
Winkels bezocht of ze BF2 hebben: (in Drachten althans)
FRS: Nop, pas vanaf 30 juni.... da's wel sloom :(. Prijs 54,99 (10% korting mogelijk met free-id)
Bart Smit: Ja, kost 54,99. Heeft al in de rekken staan.
Dixons: Ja, maar nog niet opgesteld. Kreeg dus nog verzegelde spel in handen. 54,99 en dus deze gekocht.
Intertoys: Ja, en let op: 49,99. De enige winkel tot nu toe met afwijkende vaste prijs, 5 euro goedkoper! Te laat opgemerkt, maar gesealde verpakking bij Dixons geeft wel wat garantie :)
Music Store: Ja, 54,99 (clubcard korting kan nog bovenop)

Dat is wel genoeg voor vandaag. Het is nogal warm, zelfs op fiets zweet ik al... :(
Dus het kost in meeste shops 54,99. Hier en daar zal er wel 49,99 kosten.
Bij Gameorder kost €47,49, dus het kan nog iets lager... ;)

Maar goed. Vanavond ff spelen voor het eerst.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nudie
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 02-02 17:53
probleempje, ik heb geen dvd speler in mn game pc. En heb geen behoefte om een DVD Rom aan te schaffen alleen hiervoor. Is het denken jullie mogelijk om hem alsnog te kopen en dan via mn laptop (die dvd) heeft en netwerk een image te maken ofzo en die over te zetten. En dan gewoon de legale CD-Key gebruiken etc of zal dit niet gaan werken. Groter probleem zal worden denk ik met NO-CD patches etc die zullen met toekomstische patches misschien niet werken. Of werkt dit wel goed als ik ipv een image maak de "online-versie" download (puur dus voor _backup_ mogelijkheden) of ben ik dan illegaal bezig? Ik wil natuurlijk wel online kunnen spelen met alle toekomstige patches en ook wel legaal bezig blijven.
Want er is geen CD-ROM versie beschikbaar toch?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

nudie schreef op vrijdag 24 juni 2005 @ 15:08:
probleempje, ik heb geen dvd speler in mn game pc. En heb geen behoefte om een DVD Rom aan te schaffen alleen hiervoor. Is het denken jullie mogelijk om hem alsnog te kopen en dan via mn laptop (die dvd) heeft en netwerk een image te maken ofzo en die over te zetten. En dan gewoon de legale CD-Key gebruiken etc of zal dit niet gaan werken. Groter probleem zal worden denk ik met NO-CD patches etc die zullen met toekomstische patches misschien niet werken. Of werkt dit wel goed als ik ipv een image maak de "online-versie" download (puur dus voor _backup_ mogelijkheden) of ben ik dan illegaal bezig? Ik wil natuurlijk wel online kunnen spelen met alle toekomstige patches en ook wel legaal bezig blijven.
Op de verpakking staat duidelijk dat je een DVD speler nodig hebt om het spel te kunnen spelen. Je zult dus nooit vanuit Electronic Arts support krijgen bij het gebruik van NO-CD patches.

Daarnaast kan NIEMAND jou een garantie geven dat deze patches zullen werken of blijven werk als je on-line wilt spelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JeroenNietDoen
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 21:06
Jawel, alleen in de US.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• twiekert
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 30-08 11:55
nocd patches zullen hoogstwaarschijnlijk als hack gezien worden door punkbuster. images en vervolgdens mounten zou mischien kunnen werken.

Waarom koop je geen dvd speler, kost iets van 20 euro ofzo, om daar nou zo moeilijk over te gaan doen..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CRpt3r55
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 16-09 11:03
MrDummy schreef op vrijdag 24 juni 2005 @ 15:01:
Zo, net gekocht.
FRS: Nop, pas vanaf 30 juni.... da's wel sloom :(. Prijs 54,99 (10% korting mogelijk met free-id)
Dixons: Ja, maar nog niet opgesteld. Kreeg dus nog verzegelde spel in handen. 54,99 en dus deze gekocht.
Intertoys: Ja, en let op: 49,99. De enige winkel tot nu toe met afwijkende vaste prijs, 5 euro goedkoper! Te laat opgemerkt, maar gesealde verpakking bij Dixons geeft wel wat garantie :)

Dat is wel genoeg voor vandaag. Het is nogal warm, zelfs op fiets zweet ik al... :(

dynabyte 44,95 met dynabyte klantenkaart (die bijna iedereen die wel eens bij die winkel komt heeft)

Etuuuuuh!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stewie!
  • Laatst online: 21:15

Stewie!

Keen must die!

dvdstelt schreef op vrijdag 24 juni 2005 @ 14:47:
[...]

offtopic:
Op een enkele film na heb jij echt een collectie van de meest slechte films ooit! Alleen Three Kings mis je nog! :D
EN swordfish dan?
Verwijderd schreef op vrijdag 24 juni 2005 @ 14:13:
Jep en VPU recover uit helpt helemaal niks :|

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rene59
  • Laatst online: 07-07-2024
Crypter schreef op vrijdag 24 juni 2005 @ 15:17:
[...]

dynabyte 44,95 met dynabyte klantenkaart (die bijna iedereen die wel eens bij die winkel komt heeft)
47,50 toch? Anders moet ik ff terug...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nudie
ik heb geen IDE sloten meer open ;x dus kan geen DVD aansluiten. Hmmm ik zit echt ff vast

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

DaMorpheus schreef op vrijdag 24 juni 2005 @ 15:17:
[...]

EN swordfish dan?
[...]

Jep en VPU recover uit helpt helemaal niks :|
Ofdat het nou werkt ofniet, ik heb geen desktop terug gedonder meer gehad na VPU recover uitgeschakeld te hebben. Tis BTW mooi weer om te battlefielden! :-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• axis
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 26-01-2023
nudie schreef op vrijdag 24 juni 2005 @ 15:20:
ik heb geen IDE sloten meer open ;x dus kan geen DVD aansluiten. Hmmm ik zit echt ff vast
Dan haal je een CD-Rom speler eruit.. :?

Two advices for network troubleshooting.. learn to draw diagrams in Visio, and THINK IN LAYERS!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tiepeks
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 25-07 19:11
Ik heb altijd met CloneCd images gemaakt, 42 en vietnam draaiden uitstekend. Met Daemon gemount en klaar.
Het is me nog niet gelukt om een image te maken van deze DVD. Misschien Alcohol? Of DVDdecrypter? Als iemand 't lukt, laat 't effe weten...

specs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sjod
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 07:47

Sjod

Ik ben goed luisterend

Dan geef je je cd-rom speler aan de jonge onderzoekers :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ik weet niet in hoeverre dit legaal is, maar ik gebruik altijd Anydvd van slysoft om een back-up te maken van dvd's.

probeer dit eens.

als dit niet legaal genoeg is zie k t wel verdwijnen ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zjemm
  • Laatst online: 21:51

Zjemm

...

met alcohol een image gemaakt en met deamontools speel ik het spel vervolgens zonder problemen online. dus dat werkt wel

opensecure.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nudie
thanks people!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tubby
  • Registratie: Juni 2001
  • Nu online

Tubby

or not to be

twiekert schreef op vrijdag 24 juni 2005 @ 15:15:
nocd patches zullen hoogstwaarschijnlijk als hack gezien worden door punkbuster. images en vervolgdens mounten zou mischien kunnen werken.

Waarom koop je geen dvd speler, kost iets van 20 euro ofzo, om daar nou zo moeilijk over te gaan doen..
Heb een dvd speler, maar wil toch graag van een image spelen. Waarom?

Omdat de battlefield cd's altijd de vervelende eigenschap hadden om na een tijdje te gaan scheuren. Daarom hield ik mijn cd's altijd in hun hoesje en speelde ik met een image. Ging perfect, maar met bf2 is het me nog niet gelukt om een goede clone te maken. Als iemand precies kan vertellen hoe dat moet dan houdt ik mezelf aanbevolen.

tubby.nl - Artes Moriendi - q1 - bf1942 - WoT - pubg - LinkedIN

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

met alcohol een image gemaakt
Welke emulatie/beveiligingsopties heb je hiervoor aangezet/gebruikt?

Ps : dit is met legale achtergrond mensen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb met Alcohol 1.9.5 2802 een image gemaakt en gemount maar dan werkt het dus niet. Zal et eens mounten met daemon tools

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ropniko
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 31-03-2021
Crypter schreef op vrijdag 24 juni 2005 @ 15:17:
[...]

Ik heb hem voor 36,66 bij de FRS gekocht met de actie 3 halen 2 betalen.. kleine inkoopactie voor 15 man gehouden :P

Wat mij tegenvalt van het spel is dat je echt 3 rondes mee moet doen om de statistieken weggeschreven te krijgen bij de officiele servers.. dat kan soms erg lang duren en ik denk dat meer mensen er last van hebben als ze ook nog andere dingen willen / moeten doen.. maar verder is het natuurlijk een gruwelijk gruwelijk mooi spel..

NL: 18 19 31 32 34 37 39 47 57 60 66 67 68 70 72 73 77 79 80 82 83 85 90 94 95 96 98 02 04 11 12 | KB: 17 43 61 67 70 71 72 79 83 86 87 93 98 99 02 06 07 10 | SC: 93 94 95 | JCS: 02 05 06 | EC1: 71 72 73 95 | EC2: 87 | UC: 92 | WB: 72 95 | ESC: 72 73 95

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pandemic
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 01-02 22:09
Ik heb dde demo nou de hele week fanatiek gespeelt en denk erover om de hele versie aan te gaan schaffen. Alleen nou viel me op dat de demo map vergeleken met de mappen die bij de full-version zitten relatief klein is.

Opzich draait de demo op mijn systeem (zie sig) goed op 1024*768 met alles op medium en schaduwen en lichteffecten uit. Maar aangezien die demo map maar vrij klein is, vraag ik me serieus af of dit ook nog wel het geval zou zijn de veel grotere mappen uit de hele versie van het spel. Zou iemand mij hier over kunnen inlichten? (Iemand die bv de demo alswel het hele spel gespeeldt heeft en niet beschikt over een supersysteem zodat tekortkomingen opvallen)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• metamarty
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 15-09 23:47

metamarty

Private RocketTwinky reporting

Tubby schreef op vrijdag 24 juni 2005 @ 15:48:
[...]

Heb een dvd speler, maar wil toch graag van een image spelen. Waarom?

Omdat de battlefield cd's altijd de vervelende eigenschap hadden om na een tijdje te gaan scheuren. Daarom hield ik mijn cd's altijd in hun hoesje en speelde ik met een image. Ging perfect, maar met bf2 is het me nog niet gelukt om een goede clone te maken. Als iemand precies kan vertellen hoe dat moet dan houdt ik mezelf aanbevolen.
Iedereen die problemen heeft met CD's in de drive zou ik gamejackal willen aanraden. Dit programma luisters eenmalig mee met de DVD speler en zorgt er de volgende keer voor dat je de DVD eruit kan laten. Voordeel: geen DVD's meer in je drive doen, maar ook geen images van 1 GB of no cd patches. Als er een patch uit komt voor BF2, blijft het dus ook gewoon werken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

MrDummy schreef op vrijdag 24 juni 2005 @ 15:01:
Zo, net gekocht.

Bij Media Markt filiaal Groningen kost ie € 44,99 :P Net vanmiddag gehaald moet hem alleen nog instaleren. Na al dat WoW geweld even wat afwisseling :Y) Niet dat ik daar mee stop hoor :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• trixx
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 12-09 21:22

trixx

-CTU- SuiZide

Verwijderd schreef op vrijdag 24 juni 2005 @ 16:43:
[...]

Bij Media Markt filiaal Groningen kost ie € 44,99 :P Net vanmiddag gehaald moet hem alleen nog instaleren. Na al dat WoW geweld even wat afwisseling :Y) Niet dat ik daar mee stop hoor :)
Zowel bij Norrod als Funprice in Groningen 45,-. Hadden ze eergisteren al. Kon deze toen al ophalen...

Life is like a box of chocolate, it makes you sick.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Nog maar een keer dan. Uit de topic waarschuwing:

Je hoeft niet te melden dat je hem al hebt of welke winkels hem binnnen hebben

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

wist niet dat dit mogelijk was, iig niet bij je teammaten dus ging er al vanuit dat het helemaal niet meer mogelijk was. Kwam er dus achter omdat een bot het goede voorbeeld gaf :p

Afbeeldingslocatie: http://img39.echo.cx/img39/7836/screen0173xi.jpg

overigens zijn die bots uberdom....op easy dan :p

Afbeeldingslocatie: http://img39.echo.cx/img39/8384/screen0191lc.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phyxion
  • Registratie: April 2004
  • Niet online

Phyxion

_/-\o_

tiepeks schreef op vrijdag 24 juni 2005 @ 15:25:
[...]

Ik heb altijd met CloneCd images gemaakt, 42 en vietnam draaiden uitstekend. Met Daemon gemount en klaar.
Het is me nog niet gelukt om een image te maken van deze DVD. Misschien Alcohol? Of DVDdecrypter? Als iemand 't lukt, laat 't effe weten...
Heb zelf wel een goede gemaakt, gewoon met Alcohol 120%. Heb laagste reading speed voor beste kwaliteit, en even zo'n mooi profile van SafeDisk genomen. Dan werkt het perfect, even mounten met Daemon Tools/op DVD branden (Heb zelf gewoon een thuiskopie gemaakt voor zekerheid). Maar toch, ik gebruik een MiniImage, scheelt nogal aan grootte :Y)
[message]dvdstelt[/message]
Verassing |:( Denk toch echt dat jij verrassing bedoeld. Neem aan dat je niet iemand aan het verassen bent :Y)

'You like a gay cowboy and you look like a gay terrorist.' - James May

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• trixx
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 12-09 21:22

trixx

-CTU- SuiZide

overigens zijn die bots uberdom....op easy dan :p
Uhhh.. Misschien komt dat door de easy stand. *zucht*

Life is like a box of chocolate, it makes you sick.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

trixx schreef op vrijdag 24 juni 2005 @ 16:52:
[...]

zeg ik toch.... |:(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phyxion
  • Niet online

Phyxion

_/-\o_

trixx schreef op vrijdag 24 juni 2005 @ 16:52:
[...]

Ik vind ze op Veteran ook nog easy, maar goed, dat is mijn mening. Hard begint er tenminste iets op te lijken :Y)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Is er al een oplossing voor de "There is a problem with your connection" probleem?

Er zijn al zo weinig ranked servers, en de gene die dan vrij zijn hebben een absurde ping en dus het bovenstaande probleem. Hij logt netjes in, en na 3 seconden krijg ik bovenstaande boodschap en wordt ik terug gegooid in het menu scherm.

Heb het probleem wel al voorbij zien komen, maar nog geen oplossing...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bor
  • Laatst online: 22:59

Bor

Coördinator Frontpage Admins / FP Powermod

01000010 01101111 01110010

Verwijderd schreef op vrijdag 24 juni 2005 @ 17:01:
Is er al een oplossing voor de "There is a problem with your connection" probleem?

Er zijn al zo weinig ranked servers, en de gene die dan vrij zijn hebben een absurde ping en dus het bovenstaande probleem. Hij logt netjes in, en na 3 seconden krijg ik bovenstaande boodschap en wordt ik terug gegooid in het menu scherm.

Heb het probleem wel al voorbij zien komen, maar nog geen oplossing...
Nee, volgens mij niet. Wel meer mensen met dat probleem waaronder ik. Koop ik Bf2 krijg ik dit :( Ik ben net al 4 keer achter elkaar van verschillende servers geknikkerd daardoor. Ik hoop dat ze snel met een fix komen (of in ieder geval toe geven dat het een probleem is).

Over Bor | Vraag & Aanbod feedback | Frontpagemoderatie Forum

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FabiandJ
  • Niet online
Hmm ik heb een 100mbit server en nou wil ik hier graag BF2 op laten draaien. Nu krijg ik het alleen niet voor elkaar om ervoor te zorgen dat hij bij de lijst komt te staan met alle beschikbare servers. In het spel zelf. En gewoon via ip inloggen gaat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stewie!

Stewie!

Keen must die!

Dutch3men schreef op vrijdag 24 juni 2005 @ 17:35:
Hmm ik heb een 100mbit server en nou wil ik hier graag BF2 op laten draaien. Nu krijg ik het alleen niet voor elkaar om ervoor te zorgen dat hij bij de lijst komt te staan met alle beschikbare servers. In het spel zelf. En gewoon via ip inloggen gaat.
Heb je de goede poorten openstaan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FabiandJ
  • Niet online
DaMorpheus schreef op vrijdag 24 juni 2005 @ 17:42:
[...]

Heb je de goede poorten openstaan?
Hij staat direct op internet dus niet via een router. En de firewall houd niks tegen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bor

Bor

Wat is die ingame server browser toch slecht. Soms hangt ie gewoon. Hij vind een hele boel servers met pings van 0 die je niet kunt joinen etc. Hopelijk fixen ze dat snel. Gelukkig heeft ASE nu ook BF2 support :) Maar ja, die maakt geen onderscheid tussen ranked / unranked servers en geeft mij nu "u cannot join a server from ASE".

edit:
Inmiddels ben ik ook alweer terug naar de desktop geklapt in 3 gevallen. Erg stabiel doet het geheel niet aan.

[ Voor 41% gewijzigd door Bor op 24-06-2005 18:13 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stewie!

Stewie!

Keen must die!

Dutch3men schreef op vrijdag 24 juni 2005 @ 17:50:
[...]

Hij staat direct op internet dus niet via een router. En de firewall houd niks tegen.
De firewall blokkeert dus geen enkele poort? Achter in je boekje staat welke poorten hij nodig heeft.
Tweede optie kan zijn dat je de filters ingame fout hebt staan

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bor

Bor

Ah, EA is bezig met een update zodat ze ook externe game browsers als ASE kunnen ondersteunen:
Q: Will there be a patch?
A: An update is planned, yes. This will fix, among other things, slow server browsing, unbindable keys and add support for clan tags and external server browsers such as All Seeing Eye.
Ik heb de meest voorkomende klachten eens opgezocht:

Poll: Heb jij last van de buggy ingame browser (traag, ping 0 etc)
Jazeker
Nee, totaal niet
Afbeeldingslocatie: http://poll.dezeserver.nl/results.cgi?pid=73537&layout=2&sort=prc
Ook een poll maken? Klik hier

Poll: Heb jij last van het terugklappen naar de desktop
Jazeker
Nee, totaal niet
Afbeeldingslocatie: http://poll.dezeserver.nl/results.cgi?pid=73538&layout=2&sort=prc

Poll: Heb jij last van "problem detected with your connection"
Jazeker
Nee, totaal niet
Afbeeldingslocatie: http://poll.dezeserver.nl/results.cgi?pid=73539&layout=2&sort=prc

[ Voor 68% gewijzigd door Bor op 24-06-2005 18:25 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Bor de Wollef schreef op vrijdag 24 juni 2005 @ 18:20:
Ah, EA is bezig met een update zodat ze ook externe game browsers als ASE kunnen ondersteunen:

[...]
Toch wel behoorlijk triest dat we nu al zitten te springen om een patch over zoiets basics als de gameserver browser. het ding zuigt echt aan alle kanten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stewie!

Stewie!

Keen must die!

Bor, waar gaat die laatste poll over?
En ze hadden gewoon een datum geprikt die ze nooit hebben kunnen halen. Je ziet het met de release van de dedicated server versies en dat de demo minder fouten had dan de full version (en ook een hoger versie nummer had). Erg jammer allemaal.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bor

Bor

Verwijderd schreef op vrijdag 24 juni 2005 @ 18:23:
[...]

Toch wel behoorlijk triest dat we nu al zitten te springen om een patch over zoiets basics als de gameserver browser. het ding zuigt echt aan alle kanten.
Klopt, ik vraag me ook af waarom EA ervoor gekozen heeft deze release toch al uit te brengen. Het is duidelijk of gepushed of niet goed getest / niet af.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stewie!

Stewie!

Keen must die!

Bor de Wollef schreef op vrijdag 24 juni 2005 @ 18:26:
[...]

Klopt, ik vraag me ook af waarom EA ervoor gekozen heeft deze release toch al uit te brengen. Het is duidelijk of gepushed of niet goed getest / niet af.
Wat denk je van alle launch parties/gratis publiciteit en andere data die al vast staan. Dice is gewoon gepushed om het op tijd uit te brengen, werken of niet :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bor

Bor

DaMorpheus schreef op vrijdag 24 juni 2005 @ 18:29:
[...]

Wat denk je van alle launch parties/gratis publiciteit en andere data die al vast staan. Dice is gewoon gepushed om het op tijd uit te brengen, werken of niet :/
Klopt, maar laten ze dan gelijk een patch aankondigen ofzo. Dan weet men tenminste dat ze er aan werken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phyxion
  • Niet online

Phyxion

_/-\o_

[...]

Ik vind het af genoeg iig, het enige waar ik last van hem is het enorm langzame browser menu, maar dat valt op zich ook best nog wel mee. Verder geen crashes e.d. gelukkig.
Mocht je wel crashes hebben, zet alle kwaliteit eens op low, en kijk of ie het dan doet. Vink dat stuk voor stuk wat higher aan, en zie wat er voor de crashes zorgt :Y)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

FnF schreef op vrijdag 24 juni 2005 @ 18:32:
[...]

Ik vind het af genoeg iig, het enige waar ik last van hem is het enorm langzame browser menu, maar dat valt op zich ook best nog wel mee. Verder geen crashes e.d. gelukkig.
Mocht je wel crashes hebben, zet alle kwaliteit eens op low, en kijk of ie het dan doet. Vink dat stuk voor stuk wat higher aan, en zie wat er voor de crashes zorgt :Y)
Hmmm, als jij de kwaliteit te hoog zet voor je machine dan mag de boel zo traag worden als dikke stront...

- maar niet crashen!, geen excuus voor een crash.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bor

Bor

FnF schreef op vrijdag 24 juni 2005 @ 18:32:
[...]

Ik vidn het totaal niet af. Ik kan vaak nog geen ronde uitspelen omdat ik of weer naar mijn desktop zit te kijken of een zogenaamde "error detected with your internet connection" heb. De grafische opties wijzigen helpt daar niets aan. Het totaal is gewoon buggy en onstabiel helaas.

Misschien had ik de game toch nog niet moeten gaan kopen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Epitome
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 11-07 15:13
Er is wel gewoon een CD-ROM versie beschikbaar en nog goedkoop ook:
cd-wow.nl CD € 36,99 incl. verzendkosten
De DVD-versie is iets duurder, maar nog goedkoop:
cd-wow.nl DVD € 39,99

[ Voor 4% gewijzigd door Epitome op 24-06-2005 18:39 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Meestal zit er bij de patch toch gelijk een no-cd optie in?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Dutch3men schreef op vrijdag 24 juni 2005 @ 17:50:
[...]

Das wel beter. Als de klote poortjes voor gamespy en voor van alles en nog wat...
Weet nog dat bij mijn Desert Combat server mijn hele NAT tabel volstond met entries alleen daarvoor.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bor

Bor

Er zijn zelfs mensen die geen last hebben van de buggy ingame serverbrowser? Kan het mij bijna niet voorstellen. Hoe draait het bij jullie dan? Jullie krijgen geen servers met ping 0? Refreshen van de lijst duurt niet lang en neem vaak 100% cpu power in beslag?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

[...]

Toch gek, ik vond de server browser voor bijvoorbeeld BF1942 prima werken.
Nou lijkt me toch dat juist zo'n server browser in hoge mate recycle-baar is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bor

Bor

Verwijderd schreef op vrijdag 24 juni 2005 @ 18:43:
[...]

Toch gek, ik vond de server browser voor bijvoorbeeld BF1942 prima werken.
Nou lijkt me toch dat juist zo'n server browser in hoge mate recycle-baar is.
Lijkt mij ook. Het enige wat je nodig hebt zijn een paar extra attributen voor een server zoals ranked of niet. Daarnaast zit er nu natuurlijk het hele account management (je kunt niet eens je password aanpassen of opvragen) bij in.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mJohnny
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 21-09-2023
Voor alle mensen die last hebben van BF2 die om de zoveel tijd terug valt naar het desktop:
Schakel in je bios de hyperthreading optie uit. Dit zou het probleem voor de pentium 4 bezitters moeten oplossen (ik had hier namenlijk in het begin ook last van). Misschien ook iets om in de startpost te verwerken :) .

PIRAAT

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RocketKoen
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 21:51
Bor de Wollef schreef op vrijdag 24 juni 2005 @ 18:42:
Er zijn zelfs mensen die geen last hebben van de buggy ingame serverbrowser? Kan het mij bijna niet voorstellen. Hoe draait het bij jullie dan? Jullie krijgen geen servers met ping 0? Refreshen van de lijst duurt niet lang en neem vaak 100% cpu power in beslag?
Ik sorteer de servers op ping, en dan komen de servers met ping 0 er niet tussen te staan.

TheS4ndm4n#1919

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Bor de Wollef schreef op vrijdag 24 juni 2005 @ 18:42:
Tot nu toe heb ik BF2 bij 3 mensen life gezien, inclusief ikke, en in alle gevallen was het menu, -ongeacht hoe dik de machine was- een laggende bende.

Ook de "controls freeze" kwam bij 1 collega van me voor en bij mijzelf dan.
(zoals hier staat [rml][ BF2] Controls bevriezen.[/rml] zoals bekend moet dat in het andere forum besproken worden)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bor

Bor

mJohnny schreef op vrijdag 24 juni 2005 @ 18:45:
Voor alle mensen die last hebben van BF2 die om de zoveel tijd terug valt naar het desktop:
Schakel in je bios de hyperthreading optie uit. Dit zou het probleem voor de pentium 4 bezitters moeten oplossen (ik had hier namenlijk in het begin ook last van). Misschien ook iets om in de startpost te verwerken :) .
Dat is geen oplossing gezien ik wel een P4 heb maar geen hyperthreading processor of moederbord. Het lijkt me dat het ergens anders in zit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

RocketKoen schreef op vrijdag 24 juni 2005 @ 18:46:
[...]

Ik sorteer de servers op ping, en dan komen de servers met ping 0 er niet tussen te staan.
Bij mij wel, die staan dan (logisch) bovenaan. want laagste waarde (of onderaan natuurlijk(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mJohnny
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 21-09-2023
Bor de Wollef schreef op vrijdag 24 juni 2005 @ 18:46:
[...]

Dat is geen oplossing gezien ik wel een P4 heb maar geen hyperthreading processor of moederbord. Het lijkt me dat het ergens anders in zit.
maak hier Pentium 4 HT bezitters van ;) want bij mij en vele anderen heeft dit wel geholpen

[ Voor 60% gewijzigd door mJohnny op 24-06-2005 18:49 ]

PIRAAT

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bor

Bor

Verwijderd schreef op vrijdag 24 juni 2005 @ 18:47:
[...]

Bij mij wel, die staan dan (logisch) bovenaan. want laagste waarde (of onderaan natuurlijk(
Klopt, de servers met ping 0 komen er gewoon tussen te staan (netjes op volgorde). Ik kan ze nooit joinen trouwens.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JeroenNietDoen
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 21:06
mJohnny schreef op vrijdag 24 juni 2005 @ 18:45:
Ja, ik zou ook mijn hardware downgraden om een spel te kunnen spelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phyxion
  • Niet online

Phyxion

_/-\o_

Bor de Wollef schreef op vrijdag 24 juni 2005 @ 18:36:
[...]

Ik vidn het totaal niet af. Ik kan vaak nog geen ronde uitspelen omdat ik of weer naar mijn desktop zit te kijken of een zogenaamde "error detected with your internet connection" heb. De grafische opties wijzigen helpt daar niets aan. Het totaal is gewoon buggy en onstabiel helaas.

Misschien had ik de game toch nog niet moeten gaan kopen.
Dan zou ik toch eens naar je verbinding kijken, of Windows eens opnieuw er op zetten :Y)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jagermeister
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 07-09 15:51

jagermeister

Artillerie magneet :-(

Ikzelf ondervind weinig problemen. Die serverbrowser daarentegen is inderdaad wel bagger ja. Gelukkig is de game zelf goed. Daar gaat het uiteindelijk om. Die browser wordt wel gefixt... Hij had wat mij betreft ook nog wel wat uitgebreider gemogen. Maar goed... die hele browser zal ik toch nooit meer gebruiken indien er goede ASE ondersteuning is.

Bij mij loopt het spel vrij smooth. Performance zakt natuurlijk in op het moment dat er 30 man door je beeld rennen...lijkt me vrij normaal als je toch wel wat eyecandy aan hebt staan. Crashes naar de desktop heb ik alleen gehad toen ik nog met de illegale versie zat te spelen. Inmiddels eigenaar van de legale en sindsdien geen problemen meer.

Wat ik wel strontvervelend vind is dat zowat alle ranked servers tot de nok toe voel zitten. Dit van 's morgens vroeg tot 's avonds laat.... Spel is iig populair.

Edit: Grafisch is dit spel om op te vreten! Als je de juiste instellingen te pakken hebt, is het gewoon een pareltje op je scherm. Ik zit er zelfs aan te denken om een X800 kaartje te gaan kopen, maar damn.. die prijzen he!

[ Voor 13% gewijzigd door jagermeister op 24-06-2005 19:01 ]

- specs - Download mijn custom BF2 map HIER NIET MEER

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stewie!

Stewie!

Keen must die!

jagermeister schreef op vrijdag 24 juni 2005 @ 18:59:
Ikzelf ondervind weinig problemen. Die serverbrowser daarentegen is inderdaad wel bagger ja. Gelukkig is de game zelf goed. Daar gaat het uiteindelijk om. Die browser wordt wel gefixt... Hij had wat mij betreft ook nog wel wat uitgebreider gemogen. Maar goed... die hele browser zal ik toch nooit meer gebruiken indien er goede ASE ondersteuning is.

Bij mij loopt het spel vrij smooth. Performance zakt natuurlijk in op het moment dat er 30 man door je beeld rennen...lijkt me vrij normaal als je toch wel wat eyecandy aan hebt staan. Crashes naar de desktop heb ik alleen gehad toen ik nog met de illegale versie zat te spelen. Inmiddels eigenaar van de legale en sindsdien geen problemen meer.

Wat ik wel strontvervelend vind is dat zowat alle ranked servers tot de nok toe voel zitten. Dit van 's morgens vroeg tot 's avonds laat.... Spel is iig populair.
TIP: Join een willekeurige volle server, meestal kan ik binnen 4 pogingen al een game joinen :)
Als je zoekt naar lege ranked servers ben je altijd te laat (of de ping is ergens boven de 100 )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bor

Bor

FnF schreef op vrijdag 24 juni 2005 @ 18:55:
[...]

Dan zou ik toch eens naar je verbinding kijken, of Windows eens opnieuw er op zetten :Y)
Jah, leuk. Ik heb het zelfde probleem hier op 2 pc's. Met de internetverbinding is totaal niets mis. Andere games doen het allemaal, goede pings, geen packetloss etc. Waarom zou een game dan uberhaubt gewoon terug naar de desktop vliegen? Kijk eens naar de uitkomst van de polls tot nu toe, veel mensen hebben daar last van. Dan zou ik toch maar eens goed lezen in vervolg :Y)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

FnF schreef op vrijdag 24 juni 2005 @ 18:55:
[...]Dan zou ik toch eens naar je verbinding kijken, of Windows eens opnieuw er op zetten :Y)
Onzin, die connectieproblems heb ik ook af en toe, best vervelend. De crashes heb ik tot nu toe 3x gehad, is nog te doen dus.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Het wordt steed leuker, crashte die eerst om de paar minuten naar me desktop, nu krijg ik een blauw scherm en reboot ie!

Lijkt erop dat ik 50 euro door de plee heb gespoelt! :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrDummy

MrDummy

[rml][ BF2] Emulatie software gevonden - BF2 start niet[/rml]

Wat zou het probleem zijn? Hoe kijk ik het na? :(
(je mag daar ff posten)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik zal het nog maar een keer herhalen.

Heb je een blauw scherm dan is de kans groot dat catalyst 5.1 of lager gebruikt. Loopt hij gewoon vast of krijg je een zwart scherm, even wachten kans is groot dat hij na een minuut weer verder gaat. Dat is iig bij mij zo, dit kwam door me swap file. Heb nu de textures op medium gezet waardoor ik onder de 1024 mb blijf zitten. Het loopt nu vlekkeloos.

Over die server browser ik had er eerst ontzettend veel last van, maar sinds deze middag lijkt het alsof het een stuk minder is. Meestal binnen de 5 a 10 seconden heb ik een nieuwe lijst. Scrollen gaat ook vrij soepel, ik hoef iig niet meer te wachten. De ping 0 heb ik er af en toe nog tussen zitten, maar al druk ik dan op refresh zijn deze ook weg. Overigens als ik op zon server klik, connect hij wel gewoon, alleen is het dan maar afwachten wat voor ping ik heb.

Dat van die errors aan het einde van de ronde heb ik soms ook, maar dat verschild per server. Op een gecrackte server bijvoorbeeld heb ik het vrijwel altijd, maar op een official ranked heb ik er totaal geen last van. De andere servers kan ik nog niet joine, want ja ik zit nog met de illegale versie. Nog geen mogelijkheid gehad om er 1 te halen. Komt morgen verandering in. :o

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jagermeister
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 07-09 15:51

jagermeister

Artillerie magneet :-(

Verwijderd schreef op vrijdag 24 juni 2005 @ 19:14:
Het wordt steed leuker, crashte die eerst om de paar minuten naar me desktop, nu krijg ik een blauw scherm en reboot ie!

Dat rebooten na een blauwscherm kun je in Windows uitschakelen. Sowieso moet je hem dan handmatig rebooten, maar goed.. je hebt iig de tijd om de foutmelding op te schrijven O-)

@ DaMorpheus: Thanks for the tip :)

- specs - Download mijn custom BF2 map HIER NIET MEER

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dCY
  • Laatst online: 20-05 15:11

dCY

Verwijderd schreef op vrijdag 24 juni 2005 @ 19:14:

Gelukkig.. je bent niet de enige..!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Bij mij crasht ie na multiplayerpotjes ook weleens naar het bureaublad :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• T-mo-T
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 12-09 21:04
Om het nou meteen weggegooit geld te noemen vind ik onterecht. Gun het de tijd, het wordt wel gepatcht. Of als er nieuwe drivers uitkomen zal het ook al een stuk beter gaan.

Ik vertrouw er in ieder geval op.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hertog_Martin
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 12-09 22:02
Het spel valt me verrassend mee, ik vindt het erg leuk dat je op veel dingen kan klimmen met de trap, en ik heb wel lol met de missile launchers. Leukste kill die ik heb gemaakt was van een kraan afspringen, en dan met parachute naar beneden en tijdens het dalen een ventje op een tank doodknallen

AI kan zoals altijd nog weer beter, ik kon gewoon op een vijand aflopen en langs hem heen lopen om vervolgens rustig achter hem te gaan staan terwijl hij alleen druk bezig hield met gooien van granaten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Victor
  • Registratie: November 2003
  • Niet online
Afbeeldingslocatie: http://totallyl33t.net/images/got/bf2_screens/screen01_thumb.jpgAfbeeldingslocatie: http://totallyl33t.net/images/got/bf2_screens/screen02_thumb.jpgAfbeeldingslocatie: http://totallyl33t.net/images/got/bf2_screens/screen03_thumb.jpgAfbeeldingslocatie: http://totallyl33t.net/images/got/bf2_screens/screen04_thumb.jpg
Zo, nog wat screenshots van Kubra Dam :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Raegin
  • Laatst online: 14-09 12:34
Verwijderd schreef op vrijdag 24 juni 2005 @ 19:38:
Bij mij crasht ie na multiplayerpotjes ook weleens naar het bureaublad :(
dat is bij linux servers het geval, is hierboven al een keer vermeld.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bor

Bor

T-mo-T schreef op vrijdag 24 juni 2005 @ 19:42:
Om het nou meteen weggegooit geld te noemen vind ik onterecht. Gun het de tijd, het wordt wel gepatcht. Of als er nieuwe drivers uitkomen zal het ook al een stuk beter gaan.

Ik vertrouw er in ieder geval op.
Tot nu toe vind ik het ook niet echt mijn 50 euro waard. Zoiets kun je gewoon niet op de markt zetten vind ik. Er zal vast een patch komen over een tijdje. Dat geloof ik gelijk. Ik had beter tot dan kunnen wachten met het kopen.

De tussentijdse poll uitslagen maken mij in ieder geval niet vrolijk.

[ Voor 7% gewijzigd door Bor op 24-06-2005 19:51 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Bor de Wollef schreef op vrijdag 24 juni 2005 @ 19:50:
[...]

Tot nu toe vind ik het ook niet echt mijn 50 euro waard. Zoiets kun je gewoon niet op de markt zetten vind ik. Er zal vast een patch komen over een tijdje. Dat geloof ik gelijk. Ik had beter tot dan kunnen wachten met het kopen.
dan snap ik niet waarvoor je zou wachten. Nu 50 euro of strak 50 euro. Je kan zelf bepalen of je hem tot de tijd dat de patch uitkomt gewoon ergens in een hoekje smijt. Of juist niet, je kan het spel spelen als je hier toch behoefte aan hebt. Maar leg uit.

en van dat crashen naar de desktop, die spelen waarschijnlijk op illegale servers....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Crusader
  • Laatst online: 22:43

Crusader

Arc Nature

Verwijderd schreef op vrijdag 24 juni 2005 @ 01:01:
Ik gebruik catalyst 4.12 en heb nergens last van. Probeer het eens zou ik zeggen.
Ook ik gebruik nog die 4.12 en heb tot op heden nog geen enkele crash of whatever vaags gehad.
Heb een 9800 Pro @ XT

If it ain't broken, play with it till it breaks.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SnoF
  • Laatst online: 18-08 19:12
Even van de hak op de tak;

zijn er al mensen die meer weten over de missende coop functie bij servers? :'(

Volgens mij is het een kwestie van een 'hack' in BF2, gezien singleplayer met bots gewoon werkt, en dus multiplayer met bots geen probleem zou moeten zijn.. :/

Ik ben benieuwd! :*)
Pagina: 1 ... 7 ... 11 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Illegale praktijken horen hier niet thuis.

Ook tech vragen horen hier niet thuis.

Je hoeft niet te melden dat je hem al hebt of welke winkels hem binnnen hebben! Zie hier een overzicht van de leverbaarheid bij Dynabyte filialen.