[PC] Battlefield 2 - deel VII Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 6 ... 11 Laatste
Acties:
  • 6.954 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fsfikke
  • Registratie: Maart 2003
  • Niet online

fsfikke

* * * *

Morax schreef op donderdag 23 juni 2005 @ 20:10:
Ik heb al lang gelezen dat de stats laat ge-update worden, maar is het feit dat ik nou al 5 keer gepromoveerd ben tot Private First Class daar nou ook een gevolg van? Elke keer als ik opstart dan staat het balkje "Progress until next rank" helemaal vol en hoef ik maar 1 punt te scoren om te promoveren.

Dus vandaag 5 keer een server gejoined, 5 keer gepromoveerd en nog steeds geen nieuw wapen kunnen kiezen :/ Ligt dat nou ook aan de trage stats update dan?
Ja, de servers sturen helaas maar om de zoveel tijd de gegevens door. Hopelijk veranderd dat nog.

Zijn spaties in de aanbieding ofzo? www.spatiegebruik.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zikje
  • Registratie: Mei 2004
  • Niet online
Ik (en vele anderen heb ik intussen vernomen) hebben een probleem bij het einde van een multiplayer game. We worden dan gewoon naar de desktop gezwierd (De Full-versie). Zijn hier nog mensen met dit probleem en eventueel een oplossing?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Astennu
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 30-08 19:58
Damian021 schreef op woensdag 22 juni 2005 @ 16:13:
[...]

Bij mij ook al niet, ik heb een P4 2.8 @ 3.4 , 1024 Crosair (CAS 2.0), Leadtek 6800 GT 256 MB
(stock) en TOCH als ik alles op HIGH zet happert hij als een GEK ?!?!
Doe ik Texture op medium setting dan is het WEL vloeiend !

Nou hoor ik veel mensen roepen dat je meer interne MB moet kopen, maar dat kost
nogal veel (Crosair (CAS 2.0) dan natuurlijk) :(
Das niet waar. Ik heb een A64 3000+ @ 2.8 ghz ook 1 gb ram. wel @ 255 mhz cas 2-2-2-5. En een X700 pro met BF@ @ 1024-768 @ High 8x AF. Loopt prima. Af en toe een keertje in het begin van een game ff een haper door het swappen verders geen last. ( merk het ook alleen maar als ik aan het vliegen ben )

Wel jammer dat je geen 64 player maps met bots kan doen en ook geen lan opties. Want als je een singel game joint maait i em terrug naar windows.

LET OP!!! dyslectisch Dus spelling kan verkeerd zijn!!! -- RIP CJ, The ATi Topic wont be the same without you.....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

RocketKoen schreef op donderdag 23 juni 2005 @ 20:13:
lol....
shock peddles. zijn maar 2 voorwaarden.
1)je staat vlak bij (melee range)
2)je mikt het gele kruis op degene die je wilt reviven.

ook heb je maar 15 seconden om te reviven, daarna is ie dood en kan ie respawnen.

wat btw wel irritant is. ik heb als medic mijn wapen unlocked. en als ik dood ben komt het regelmatig voor dat de medic die me revived, eerst even snel mijn kit (die op de grond ligt) pakt.
als je dan weer leeft heb je ineens zijn standaard wapen in je hand.....
jah idd je hebt gelijk, maar ik heb meer kans om iemand te reviven als ik ernaast ga zitten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bor
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 20:32

Bor

Coördinator Frontpage Admins / FP Powermod

01000010 01101111 01110010

jagermeister schreef op donderdag 23 juni 2005 @ 20:10:
[...]

Cool! 8) See you on the Battlefield ;)
Yep, in Vietnam hebben we ook samen gespeeld dacht ik.

Ik hoop dat EA snel met meer ranked servers komt :)

Over Bor | Vraag & Aanbod feedback | Frontpagemoderatie Forum

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jagermeister
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 07-09 15:51

jagermeister

Artillerie magneet :-(

Bor de Wollef schreef op donderdag 23 juni 2005 @ 20:25:
[...]

Yep, in Vietnam hebben we ook samen gespeeld dacht ik.

Ik hoop dat EA snel met meer ranked servers komt :)
Zou best eens kunnen ..

Laten we het hopen. Ik baal wel van het feit dat je bijna geen server kunt joinen.

- specs - Download mijn custom BF2 map HIER NIET MEER

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• metamarty
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 15-09 23:47

metamarty

Private RocketTwinky reporting

wat btw wel irritant is. ik heb als medic mijn wapen unlocked. en als ik dood ben komt het regelmatig voor dat de medic die me revived, eerst even snel mijn kit (die op de grond ligt) pakt.
Oh, is dat het! Ik dacht al dat het een bug was, want ik heb regelmatig op eens een andere kit als ik net gerevived ben, maar dat komt natuurlijk omdat iemand mijn medic kit heeft gepakt om mij te kunnen reviven. :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DesertShooter
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 10-09 14:15

DesertShooter

Afgekickt

jagermeister schreef op donderdag 23 juni 2005 @ 20:29:
[...]

Zou best eens kunnen ..

Laten we het hopen. Ik baal wel van het feit dat je bijna geen server kunt joinen.
Dat valt toch best mee :? . Zijn best heel wat servers.

Het hele ranked gedoe vindt ik echt heel vet, net als de squads e.d. Dit keer heeft Dice mooi werk afgelevert :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bor
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 20:32

Bor

Coördinator Frontpage Admins / FP Powermod

01000010 01101111 01110010

DesertShooter schreef op donderdag 23 juni 2005 @ 20:41:
[...]

Dat valt toch best mee :? . Zijn best heel wat servers.

Het hele ranked gedoe vindt ik echt heel vet, net als de squads e.d. Dit keer heeft Dice mooi werk afgelevert :)
Ja maar de ranked servers zijn allemaal vol en de gene die je wel kunt joinen hebben pings van 100-150 of nog hoger.

Over Bor | Vraag & Aanbod feedback | Frontpagemoderatie Forum

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Epitome
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 11-07 15:13
lol....
shock peddles. zijn maar 2 voorwaarden.
1)je staat vlak bij (melee range)
2)je mikt het gele kruis op degene die je wilt reviven.

ook heb je maar 15 seconden om te reviven, daarna is ie dood en kan ie respawnen.

Waarschijnlijk doet hij dat omdat hij zelf geen medic is... :)

Als ik geen medic ben en er ligt er één te kermen op de grond met een medic kit, dan pak ik zijn kit en revive ik hem, dan heeft ie idd zijn wapen niet meer als dat de upgraded one was! :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nefiorim
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 16-03 01:03
Xrenity schreef op woensdag 22 juni 2005 @ 18:36:
[...]

Ik hoorde van iemand dat je alles in zo'n soort van 3d-RTS view kon zien als commander. Alle actie van bovenaf. Maar het antwoord is dus nee? :)
Als je in de command map inzoomt krijg je een 3d RTS topdown overview (zow dat zijn wat termen :P)

XBO: Michaël#3318

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Is er iemand die bij de demo grafische bugs had, maar waarbij de full versie helemaal goed loopt?

[ Voor 3% gewijzigd door Verwijderd op 23-06-2005 20:58 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• D3ton4tor72
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 11-09 12:42

D3ton4tor72

HardwareFetisjist

phYzar schreef op donderdag 23 juni 2005 @ 16:18:
[...]

Of een combinatie hiervan :X
ik dacht dat BF2 niet lekker speelde met joystick :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Epitome schreef op donderdag 23 juni 2005 @ 20:52:
[...]

Waarschijnlijk doet hij dat omdat hij zelf geen medic is... :)

Als ik geen medic ben en er ligt er één te kermen op de grond met een medic kit, dan pak ik zijn kit en revive ik hem, dan heeft ie idd zijn wapen niet meer als dat de upgraded one was! :P
Krijg je het dan nog wel terug?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Astennu
  • Laatst online: 30-08 19:58
Verwijderd schreef op donderdag 23 juni 2005 @ 20:59:
[...]

Krijg je het dan nog wel terug?
Als hij ze weer op de grond gooit wel anders moet je een keer echt dood gaan en respawnen :)

LET OP!!! dyslectisch Dus spelling kan verkeerd zijn!!! -- RIP CJ, The ATi Topic wont be the same without you.....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Toenet het spel gespeeld, echt mega vet man. De vorige keren vond ik het minder maar de laatste keren worden steeds leuker. Maar ik ben niet zo super goed als bevelnemer. 1 keer had ik iets van 8 mensen gedood met artillery , das pas vet!:P Maar medic zijn is heel vet, lekker mensen reviven en krijg je nog punten ook! 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Weet er nog iemand een ranked server met een beetje normale ping?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brainstorm
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 16-09 21:47
zikje schreef op donderdag 23 juni 2005 @ 20:18:
Ik (en vele anderen heb ik intussen vernomen) hebben een probleem bij het einde van een multiplayer game. We worden dan gewoon naar de desktop gezwierd (De Full-versie). Zijn hier nog mensen met dit probleem en eventueel een oplossing?
Check, ik had hetzelfde probleem. Ik heb een Radeon 9800 Pro en gebruikte Catalyst 5.3 (want 5.4 en 5.5 werkten bij mij niet met GTA:VC). Omdat ik inderdaad na iedere multiplayer ronde crashte, heb ik mijn drivers geupgrade naar Catalyst 5.6... en daarmee verdwenen de crashes.

Programmer's Drinking Song: 99 little bugs in the code, 99 bugs in the code, Fix one bug, compile it again, 100 little bugs in the code. (go to start if bugs>0)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik weet dat dit eigenlijk een tech-vraagje is, maar hoe warm word jullie pc onder BF? Mijn pc crasht bijna bij elk zwaar spel.. Ik denk dat ik een koeler nodig heb (Zit er geen in! Behalve op m'n 6800LE..)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Quickshifter
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 15-09 19:21
fsfikke schreef op donderdag 23 juni 2005 @ 20:15:
[...]

Ja, de servers sturen helaas maar om de zoveel tijd de gegevens door. Hopelijk veranderd dat nog.
dus over een paar dagen word ie pas geupdated ofzo? beswel jmmr want ik heb veel gespeeld vandaag en ik wil die nieuwe wapens :P wel een ubergame overigens! ;) komt er nog een got- ranked server ofzo? :P ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Erwin_F
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 16-03 15:06

Erwin_F

hoi

NoLife schreef op donderdag 23 juni 2005 @ 21:08:
[...]

Check, ik had hetzelfde probleem. Ik heb een Radeon 9800 Pro en gebruikte Catalyst 5.3 (want 5.4 en 5.5 werkten bij mij niet met GTA:VC). Omdat ik inderdaad na iedere multiplayer ronde crashte, heb ik mijn drivers geupgrade naar Catalyst 5.6... en daarmee verdwenen de crashes.
Vreemd ik heb de 5.6 driver (ook een 9800 pro) en heb ook last van crashes naar desktop toe, kan soms 5 minuten duren voordat ie crasht, soms speel ik een uurtje en dan crasht ie alsnog.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BraX
  • Laatst online: 04-09 16:22
Vanmiddag heb ik 2X op ranked server zitten spelen met USA Assault kit,
Maar waarom zie ik niks bij mijn stats??
Heb er toch echt een hoop gekilled!

heb ook 9800 pro, nieuwste drivers d8 ik, Geen problemen met GTA:SA & BF2

[ Voor 21% gewijzigd door BraX op 23-06-2005 21:33 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Erwin_F schreef op donderdag 23 juni 2005 @ 21:26:
[...]

Vreemd ik heb de 5.6 driver (ook een 9800 pro) en heb ook last van crashes naar desktop toe, kan soms 5 minuten duren voordat ie crasht, soms speel ik een uurtje en dan crasht ie alsnog.
Had ik ook en zo te zien is VPU RECOVER uischakelen de oplossing.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Beat691
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 07-08-2022
Ik heb net een tijd ge speelt op een ranking server, heb 2 awards gekregen.
Na dat ik disconnect en logout deed en weer inlogte om me stat te bekijken had ik niets in me stats!!!

Ik heb nog me profile van de demo, dat maakt niets uit tog ?

Honda viertakt, often imitated, never duplicated!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JeroenNietDoen
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 13:57
Verwijderd schreef op donderdag 23 juni 2005 @ 18:10:
Dan de aim, ik vind dat ze dit heeel slecht hebben aangepakt.. de wapens kloppen niet.. zo is de m60 in dit spel is het ondersteuning divisie, die schiet helemaal niet zo krachtig.. en dan over de aim zelf, die klopt totaal niet.. ik wil niet zeggen dat ik de beste ben.. maar in Black Hawk down waren er weining die mij versloegen.. Maar met dit.. ik krijg geen mus geraakt...al helemaal niet op een afstand.. ik zou zeggen kijk naar Novalogic die hebben de aim iets beter voor elkaar.. ) in ieder geval realistischer )... Verder zijn de mappen echt tof.. het water is echt geil.... en het vliegen is verder super... het teamwork is ook kickuh :)
Verder dus een top game :)

GReetz :)
Zit er een M60 in dit spel dan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brainstorm
Erwin_F schreef op donderdag 23 juni 2005 @ 21:26:
[...]

Ik heb ook nog steeds crashes, weliswaar niet meer aan het einde van de ronde maar ook willekeurig tijdens het spelen. Erg irritant.
Verwijderd schreef op donderdag 23 juni 2005 @ 21:33:
[...]

Had ik ook en zo te zien is VPU RECOVER uischakelen de oplossing.
Sinfs ik 5.6 draai zijn een aantal tabbladen bij de instellingen verdwenen, waaronder VPU Recover :? Als het spel crasht krijg ik overigens geen VPU recovery bericht.

Programmer's Drinking Song: 99 little bugs in the code, 99 bugs in the code, Fix one bug, compile it again, 100 little bugs in the code. (go to start if bugs>0)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Roughrock
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 13-06-2023
weet iemand toevallig of de statistieken na een bepaalde tijd worden gereset??
lijkt me wel zo leuk!

PC Specs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SideSwipe
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 16-09 09:38

SideSwipe

ZijZweep / SaaitSwiep !

Valt me op dat sommigen best slim spelen... Steeds met 4 man in een Black Hawk en dan base-pionts overnemen en overhoop knallen :P

Wel irritant om die blackhawk uit de lucht te krijgen met je rpg :P

Trotse vader x 2!| Profiel volspammen mag hier: Klik

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Morax
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 12:51
NoLife schreef op donderdag 23 juni 2005 @ 22:04:
[...]

Ik heb ook nog steeds crashes, weliswaar niet meer aan het einde van de ronde maar ook willekeurig tijdens het spelen. Erg irritant.

[...]

Sinfs ik 5.6 draai zijn een aantal tabbladen bij de instellingen verdwenen, waaronder VPU Recover :? Als het spel crasht krijg ik overigens geen VPU recovery bericht.
Ik update ook altijd naar de nieuwste ATI drivers als die er zijn. Ik heb dus ook last van Random crashes naar de desktop, maar dacht eigenlijk dat het altijd door de warmte kwam :o

Bij mij staat overigens het tabblad VPU Recover er gewoon, en heb hem uitgezet. Ik hou jullie op de hoogte over mijn ervaringen wat betreft de crashes :)

Maar even over BF2 weer, ten eerste vind ik het gewone geweer van de China anti-tank eenheid maar bagger. Ik schiet echt niets raak met dat ding, of ligt dat aan mij?
Daarnaast vind ik het ook vaag dat het te unlocken wapen van de anti-tank eenheid een shotgun is :? Moet dat ook niet gewoon een ander mitrailleur wapen zijn? Anders suckt de anti-tank in mid en long range combat zeg :(

En nog 2 vraagjes, als je een wapen unlockt, kan je dat wapen als alledrie de partijen kiezen? En als je alle wapen unlockt hebt, krijg je dan weer nieuwe wapens om te unlocken, of was dat het dan?

What do you mean I have no life? I am a gamer, I got millions!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Kaap schreef op donderdag 23 juni 2005 @ 21:48:
[...]
jah je hebt gelijk het is de m249, foutjuh van mij en foutjuh van hem

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Martinspire
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 16-09 10:04
ik hoop dat er ook europese (en miss nederlandse) stats komen want die amerikanen en developers ofzo hebben allemaal al veel punten in de statestieken, dit maakt het voor ons europeanen ontieglijk lastig om ze in te halen :(

Martinspire - PC, PS5, XSX

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

RoUgHrOcK schreef op donderdag 23 juni 2005 @ 22:05:
weet iemand toevallig of de statistieken na een bepaalde tijd worden gereset??
lijkt me wel zo leuk!
Het is wel zo eerlijk voor de beginnende spelers. Maar ik zou er een pesthekel aan krijgen, als je nagaat hoe lang je doet om in rank te stijgen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

djmantri schreef op donderdag 23 juni 2005 @ 22:14:
ik hoop dat er ook europese (en miss nederlandse) stats komen want die amerikanen en developers ofzo hebben allemaal al veel punten in de statestieken, dit maakt het voor ons europeanen ontieglijk lastig om ze in te halen :(
dat zijn geen developers dat zijn gewone spelers. Met name die -=UH=-Ryan is erg goed. Wat me wel opvalt is dat er vooral canadezen en amerikanen in de top100 staan, echt niet normaal.

Ondertussen begin ik de hoop toch een beetje op te geven wat betreft de punten, denk dat ik gewoon voor niks heb gespeeld. :'(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Morax
Overigens zijn de Franse ranked servers die ik sinds vanmiddag pas tegenkwam ook uitstekend om op te spelen :) Als ik nu sorteer op ping krijg ik zo'n anderhalve pagina aan servers met ping < 80 :Y)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TafkaP
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 16-09 11:38
Heb vandaag met de demo op een Japanner gespeeld, ging ook goed, niks geen lag. Voip ging wat moeizamer, dat wel :D ;)

Maar zijn er al mensen met ervaring met een joystick? Ben er erg benieuwd naar, het lijkt mij i.i.g de bom! Maar het is ook zo lullig wer cash uit te geven als je het alleen maar nadeel oplevert...

King of Cod

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dersan
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 18:43
Ja vind je het gek veel amerikanen en canadezen weet je ook hoe groot dat land is? :+ 8)7

Maarja ik heb hem vandaag dus ook besteld morgen of overmorgen binne hoop ik :) Ik ben verliefd geworden op de demo en vooral als er dan heel goed samengewerkt wordt met squads enzo geweldig is dat!

Vraagje, hoe besturen jullie vliegtuigen/heli's, met pijltjes of met muis? Ikzelf met pijltjes met muis kan je moeilijk looping maken enzo :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Morax
Dersan schreef op donderdag 23 juni 2005 @ 22:28:
Ja vind je het gek veel amerikanen en canadezen weet je ook hoe groot dat land is? :+ 8)7

Maarja ik heb hem vandaag dus ook besteld morgen of overmorgen binne hoop ik :) Ik ben verliefd geworden op de demo en vooral als er dan heel goed samengewerkt wordt met squads enzo geweldig is dat!

Vraagje, hoe besturen jullie vliegtuigen/heli's, met pijltjes of met muis? Ikzelf met pijltjes met muis kan je moeilijk looping maken enzo :P
Ik vlieg zelf met muis en toetsenbord, en dat gaat me vooralsnog gewoon goed af, ook in gevechten tegen andere vliegers :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CRpt3r55
  • Laatst online: 16-09 11:03
Als ik een server wil joinen , knalt hij me steeds weer terug naar de server-browser/... meer mensen last van?

Etuuuuuh!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RocketKoen
  • Laatst online: 13-09 08:02
Crypter schreef op donderdag 23 juni 2005 @ 22:30:
Als ik een server wil joinen , knalt hij me steeds weer terug naar de server-browser/... meer mensen last van?
ja.. dan is de server vol.....

TheS4ndm4n#1919

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CRpt3r55
  • Laatst online: 16-09 11:03
34/64? niet echt vol lijkt me.... krijg er ook geen meldig van

Etuuuuuh!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bliep
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 13:58
Ik heb dat probleem alleen als ik probeer met win x64bit te spelen, onder 32bit windows draait ie prima !

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bliep
  • Laatst online: 13:58
TafkaP schreef op donderdag 23 juni 2005 @ 22:27:
Heb vandaag met de demo op een Japanner gespeeld, ging ook goed, niks geen lag. Voip ging wat moeizamer, dat wel :D ;)

Maar zijn er al mensen met ervaring met een joystick? Ben er erg benieuwd naar, het lijkt mij i.i.g de bom! Maar het is ook zo lullig wer cash uit te geven als je het alleen maar nadeel oplevert...
Ik speel zelf met een joystick uit het stenen tijdperk, maar vind het wel fijner dan mijn toetsenbord.

edit: mischien was het toch beter geweest in 1 bericht :>

[ Voor 6% gewijzigd door Bliep op 23-06-2005 22:39 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Soldaatje
  • Registratie: Juni 2005
  • Niet online
Weet iemand waarom die servers van Battlefield 2 zo laggen?

Misschien dat het iets met de DEMO te maken heeft?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BraX
  • Laatst online: 04-09 16:22
Ja elke server lagt zowat, normale ping en dan krijg je in 1 keer bericht van connection problem.
Ook heb ik problemen met ingame server lijst, alle servers met ping 0 zijn moeilijk langs te scrollen :( :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Erwin_F
  • Laatst online: 16-03 15:06

Erwin_F

hoi

Morax schreef op donderdag 23 juni 2005 @ 22:12:
[...]

Ik update ook altijd naar de nieuwste ATI drivers als die er zijn. Ik heb dus ook last van Random crashes naar de desktop, maar dacht eigenlijk dat het altijd door de warmte kwam :o

Bij mij staat overigens het tabblad VPU Recover er gewoon, en heb hem uitgezet. Ik hou jullie op de hoogte over mijn ervaringen wat betreft de crashes :)

Maar even over BF2 weer, ten eerste vind ik het gewone geweer van de China anti-tank eenheid maar bagger. Ik schiet echt niets raak met dat ding, of ligt dat aan mij?
Daarnaast vind ik het ook vaag dat het te unlocken wapen van de anti-tank eenheid een shotgun is :? Moet dat ook niet gewoon een ander mitrailleur wapen zijn? Anders suckt de anti-tank in mid en long range combat zeg :(

En nog 2 vraagjes, als je een wapen unlockt, kan je dat wapen als alledrie de partijen kiezen? En als je alle wapen unlockt hebt, krijg je dan weer nieuwe wapens om te unlocken, of was dat het dan?
Ik dacht ook dat het door de warmte kwam, maar met andere games heb ik er geen last van. Maargoed ik zal mijn VPU recover ook eens uitzetten, zien wat er gebeurt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Soldaatje
  • Registratie: Juni 2005
  • Niet online
BraX schreef op donderdag 23 juni 2005 @ 22:44:
Ja elke server lagt zowat, normale ping en dan krijg je in 1 keer bericht van connection problem.
Ook heb ik problemen met ingame server lijst, alle servers met ping 0 zijn moeilijk langs te scrollen :( :(
Ja dat heb ik ook. Elke server lagt inderdaad, vooral die grote maps.

Zeer slecht spel als je het mij vraagt...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pavla
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 08-08 23:23
Zo vind ik het toch wel spammerig overkomen

[ Voor 94% gewijzigd door Verwijderd op 24-06-2005 00:00 ]

Trots lid van [DPC] Team Boonanza @ SoB - Bezoek pwnshop.nl!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

site doet het (bij mij) niet.

nog een vraagje over de squad leader, kan die opdrachten ook weer intrekken?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bever!
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 16-09 19:51

Bever!

3

ff een tip voor mensen met ati kaarten en vage freezes/crashes.

ik heb een aantal drivers getest, en met OMEGA 5.2 geen crashes!
5.1 5.5 en 5.6 wel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TafkaP
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 16-09 11:38
Gelezen en gekeken, perfect plan. Zodra ik terug ben van vakantie, en het spel heb gekocht, doe ik zeker weten mee!

[ Voor 50% gewijzigd door Verwijderd op 24-06-2005 00:00 ]

King of Cod

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Victor
  • Niet online
Met die BattleRecorder kan je nog best leuke screenshots maken:

Afbeeldingslocatie: http://totallyl33t.net/images/got/kubra_dam_thumb.jpg

Alleen jammer dat BF2 screenshots met zo'n hoge compressie opslaat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Morax
Helaas, VPU Recover uit en ik zat van het ene moment op het andere dus ineens weer naar mijn desktop te kijken :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrDummy
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 25-07 12:00

MrDummy

Nog steeds gek op anime...

Als ik goed heb, is BF2 morgen officieel te koop in de winkels. Of toch niet?
Ik wacht al met smart op :P

Speel al BF1942, BF-V en BF DC. Dit is dus mijn 3e game :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stewie!
  • Laatst online: 16:55

Stewie!

Keen must die!

Morax schreef op vrijdag 24 juni 2005 @ 00:25:
Helaas, VPU Recover uit en ik zat van het ene moment op het andere dus ineens weer naar mijn desktop te kijken :/
Jij ook al?
* Stewie! ook elke 15 minuten :|

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Epitome
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 11-07 15:13
MrDummy schreef op vrijdag 24 juni 2005 @ 00:31:
Als ik goed heb, is BF2 morgen officieel te koop in de winkels. Of toch niet?
Ik wacht al met smart op :P

Speel al BF1942, BF-V en BF DC. Dit is dus mijn 3e game :)
Als je dit topic maar enigzins gelezen had, dan wist je dat de game al dagen in de winkels ligt... :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brainstorm
Morax schreef op vrijdag 24 juni 2005 @ 00:25:
Ja hier ook weer, ronde is afgelopen en weer knal ik er uit :/. Ik had trouwens mijn tabblad met VPU recover teruggekregen door de drivers nogmaals te installeren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Morax
En nu keek ik alweer naar mijn desktop, en ik ging zo lekker :/

Maargoed, de stats zijn nog niet updated, maar dit keer werd ik in de server zelf ook niet gepromoveerd, ondanks dat ik al 2 rondes bovenaan de server stond. Ik snap er nu geen hout meer van :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik gebruik catalyst 4.12 en heb nergens last van. Probeer het eens zou ik zeggen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stewie!
  • Laatst online: 16:55

Stewie!

Keen must die!

Verwijderd schreef op vrijdag 24 juni 2005 @ 01:01:
Ik gebruik catalyst 4.12 en heb nergens last van. Probeer het eens zou ik zeggen.
Vanaf 5.6? :? 8)7
is dat niet vragen om slechte performance?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Morax
DaMorpheus schreef op vrijdag 24 juni 2005 @ 01:05:
[...]

Dat vind ik inderdaad wel een erg grote stap terug. Maar is het ook zo dat als je eruit word gegooid, je stats ook niet updated worden? Hoe worden die opgeslagen voordat ze verstuurd worden, per map, per ronde, per uur?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shartar
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 13:47
Net even op Singleplayer even m'n Commander skills bijgespijkerd omdat alle ranked servers vol waren en ik toch nog vaak uit het spel gegooid wordt. Ik moet zeggen dat het nog best wel lastig was om te winnen, moest zelf toch wel veel meehelpen met de aanvallen anders verloor ik. Best intensief om alles te regelen en ook nog wat mee aan te vallen. :)
Toen ik ook wat meer aan verdediging ging doen werd het beter, merk dat als je belangrijke chokepoints goed verdedigd je enorm veel beter speelt. Was echt alleen maar aan het aanvallen met de squads en verloor daardoor elke keer belangrijke spawns en artillery/uav.
Anyway, kan me ook prima in singleplayermodus vermaken tot er wat betere/stabielere servers zijn! :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
King_Louie schreef op donderdag 23 juni 2005 @ 23:51:
Met die BattleRecorder kan je nog best leuke screenshots maken:

[afbeelding]

Alleen jammer dat BF2 screenshots met zo'n hoge compressie opslaat.
Dat is een mooie screen, goede kwaliteit ook :) hebbie niet meer ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Zuipt die 'battlerecorder' veel performance op of merk je hier ingame weinig van ?
Wat is de kwaliteit van het resultaat (speelduur / grootte) ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bever!
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 16-09 19:51

Bever!

3

[...]

alsof er veel performance winst is bijgekomen vanaf 4.12 tm 5.6? :/
try it, met drivers spelen heeft mij ook geholpen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fusion_XT
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 20-07-2023

Fusion_XT

Helemaal LEIP !

Zo vandaag 1GB G.Skill PC3200 F1 2.0-2-2-2-5 GH gekocht/ingeruild voor mijn G.skill PC4400 DDR550 2x256Mb :)...

Gaat met die 1Gb set 1000x beter dan normaal, wat een verschil zeG !. 1Gb geheugen ROELT !.
1280x1024, Alles High, View Distance 90%, AA 2x, AF 0x :)....perfect gwoon.

Alleen wel jammer dat die BH-5 totaal niet wil OC'n :S....ach jah je kan niet alles hebbe. :P.

Ik heb in totaal 2 weken de game op '' Alles low '' gespeelt en nu ineens op '' Alles op High '' wat een verschil zeG ! :9~ ..ghehe.
Vooral die Licht effecten !! O+ , wat een heerlijke game zeg.

Gebruik voor mijn 6800GT de drivers XG-77.42 HD2 wat een setje he !, IQ is zeer goed en heb zeer ckers een boost ten op zich van 77.50 en 76.42 :) deze gebruikte ik hier voor.

[ Voor 18% gewijzigd door Fusion_XT op 24-06-2005 02:27 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RocketKoen
  • Laatst online: 13-09 08:02
hmm, stats updaten langzaam weer... lopen denk ik 12 uur achter.

ik heb net met een stel hele goede spelers in een squad gezeten.
we kregen op oil fields een squad award.
als mn stats weer up2date zijn zal ik wel posten wat voor award het precies was

TheS4ndm4n#1919

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

[...]

catalyst 5.1 wordt aangeraden in de readme txt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dennis van der Stelt
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 15-09 16:54
Verwijderd schreef op vrijdag 24 juni 2005 @ 02:07:
Zuipt die 'battlerecorder' veel performance op of merk je hier ingame weinig van ?
Wat is de kwaliteit van het resultaat (speelduur / grootte) ?
Het wordt opgenomen op de server en je moet de film downloaden. Het is niet zozeer een film, maar meer wat er gebeurt op elke locatie in het spel. Dat kun je dan naspelen als een film, maar door deze film kun je met je camera overal bekijken wat er gebeurde! Erg tof!

Alleen één vraag, hoe weet ik welke servers de recorder aan hebben en hoe download ik die meuk!?

Doe maar gewoon, dan doe je al gek genoeg.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Morax
Ah, stats zijn inderdaad updated. En zo kom ik er dus achter dat ik niet alleen gepromoveerd ben, maar ook al halverwege de volgende rank ben :Y)

Alleen kom ik er niet achter hoe ik mijn eerste wapen nu unlock :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Morax schreef op vrijdag 24 juni 2005 @ 07:28:
Ah, stats zijn inderdaad updated. En zo kom ik er dus achter dat ik niet alleen gepromoveerd ben, maar ook al halverwege de volgende rank ben :Y)

Alleen kom ik er niet achter hoe ik mijn eerste wapen nu unlock :?
Ik heb begrepen dat je je eerste wapen pas kan unlocken na de tweede promotie in rang, dan wordt je "Lance Corporal" en kun je één wapen unlocken!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Kaap schreef op donderdag 23 juni 2005 @ 21:48:
[...]
Nee maar ik kan niet op de naam komen van de gun die gebruikt wordt voor ondersteuning, het zal in het echt een m60 zijn of een saw ofzo.... is in BHD in ieder geval een M60 :)
Maar ik vindt dus niet dat je dat wapen als een sniper hoord te gebruiken ( zoals iemand zei een stukje terug in dit topic...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Quickshifter
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 15-09 19:21
RocketKoen schreef op vrijdag 24 juni 2005 @ 05:46:
hmm, stats updaten langzaam weer... lopen denk ik 12 uur achter.

ik heb net met een stel hele goede spelers in een squad gezeten.
we kregen op oil fields een squad award.
als mn stats weer up2date zijn zal ik wel posten wat voor award het precies was
lol ik krijg ook de hele tijd een tank award als ik net begin en in een tank stap :P :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Morax
Verwijderd schreef op vrijdag 24 juni 2005 @ 07:42:
[...]

Ik heb begrepen dat je je eerste wapen pas kan unlocken na de tweede promotie in rang, dan wordt je "Lance Corporal" en kun je één wapen unlocken!
Ah, ik dacht bij de eerste promotie al. Dan is het gewoon ff doorspelen, thnx! :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Reb87
  • Niet online
Heeft iemand trouwens al het joinserver command al aan de praat? Ik zou graag een snelkoppeling willen maken op m'n desktop zodat als ik erop klik dat ik meteen naar een server ga (liefst ook zonder username en password te hoeven invoeren) :)

[ Voor 4% gewijzigd door Reb87 op 24-06-2005 08:49 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dennis_k
  • Registratie: Augustus 2002
Verwijderd schreef op vrijdag 24 juni 2005 @ 07:44:
[...]

Nee maar ik kan niet op de naam komen van de gun die gebruikt wordt voor ondersteuning, het zal in het echt een m60 zijn of een saw ofzo.... is in BHD in ieder geval een M60 :)
Maar ik vindt dus niet dat je dat wapen als een sniper hoord te gebruiken ( zoals iemand zei een stukje terug in dit topic...
Dit o zo leuke wapen heet officieel M249. Wordt gemaakt door onze zuiderburen, bij FN Herstal.
Daar is het wapen bekent als......Minimi. SAW staat voor Squad Automated Wapon.
Vuurt standaard 5.56 (.223) patronen af die geschakeld zijn met metalen schakelstukken.
Het bijzonderste is dat dit wapen ook een aparte patroonhouder heeft voor de standaard M-16 magazijnen

http://users.belgacom.net/jm.armes/FNmin-te/MINIMI-3.jpg

[ Voor 16% gewijzigd door Dennis_k op 24-06-2005 09:06 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

van de officiele site:
Battlefield 2 Stats and Rankings Update
The retail release of Battlefield 2 has been a resounding success so far, with 25,000+ players competing online simultaneously at this afternoon's peak. Needless to say, the passion that players have for Battlefield 2 has blown us away, and while we have been able to keep up with the demand for slots on Ranked servers (thanks to our many partners worldwide) we have run into some issues in processing the data from the nearly 400 Ranked servers we have deployed. As many in the Community have noticed, stats updates are taking about half a day to be reflected within BFHQ at this time. EA, DICE and GameSpy are all aware of this issue, and we are working promptly to make headway against the back log while also ensuring that this issue does not recur once the game has reached shelves all across Europe tomorrow. Rest assured, however, that we will keep pace with the demand for Ranked servers, as necessary, though we may slow down deployment slightly this evening as we clear out the backlog of stats snapshots.

We want to emphasize that no snapshots have been lost and once we have this issue addressed, all players' progress will be accurately reflected in BFHQ. We thank the Community for their patience as we solve this issue.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• IloveMyHenB
  • Laatst online: 07-05 17:25
Waarschijnlijk een hele domme vraag: ik vind het in gebouwen altijd enorm donker, dan zie ik echt niets meer op mijn monitor. In sommige maps in de kamers hangen lampen en dan gaat het wel, maar is er een zaklamp ofzo (zoals bij HL2)? Ik heb bij de video instellingen ook geen manier gevonden om de brightness in het algemeen iets te verhogen.

Ok, het is natuurlijk wel realistisch, als je uit fel daglicht komt, zie je geen ruk in donkere kamers. :)

"In het huidige tijdperk is verandering de enige constante." - H.M. Koningin Beatrix

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dennis van der Stelt
IloveMyHenB schreef op vrijdag 24 juni 2005 @ 09:01:
Waarschijnlijk een hele domme vraag: ik vind het in gebouwen altijd enorm donker, dan zie ik echt niets meer op mijn monitor. In sommige maps in de kamers hangen lampen en dan gaat het wel, maar is er een zaklamp ofzo (zoals bij HL2)? Ik heb bij de video instellingen ook geen manier gevonden om de brightness in het algemeen iets te verhogen.

Ok, het is natuurlijk wel realistisch, als je uit fel daglicht komt, zie je geen ruk in donkere kamers. :)
Waarschijnlijk je monitor ofzo? Het is inderdaad donkerder in gebouwen, maar ik heb echt nergens last van. Zie iedereen goed lopen/liggen en ladders enzo.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dennis van der Stelt
Twee vragen :
  1. Hoe kom ik aan filmpjes van de battlerecorder van gespeelde games?
  2. Wordt VOIP ooit wel eens gebruikt door iemand? Ik hoor NOOIT iemand praten! Kan het zijn dat ik dat nog ergens aan moet zetten?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• beany
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 13:56

beany

Meeheheheheh

dvdstelt schreef op vrijdag 24 juni 2005 @ 09:04:
Twee vragen :
Je moet op een server spelen die battlerecorder aan heeft staan(kan je op filteren in je server browser). Daarna kan je dacht ik onder de optie Community de filmpjes downloaden, en afspelen. Gisteravond toevallig voor het eerst gedaan. Is wel grappig, maar stel je je er ook niet te veel van voor.

Dagelijkse stats bronnen: https://x.com/GeneralStaffUA en https://www.facebook.com/GeneralStaff.ua

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dennis_k
  • Registratie: Augustus 2002
Twee vragen :
  1. Wordt VOIP ooit wel eens gebruikt door iemand? Ik hoor NOOIT iemand praten! Kan het zijn dat ik dat nog ergens aan moet zetten?
Ik gebruik mijn microfoon ook nog nauwelijks. Zit je wel bij een squad, anders hoor je i.d.d. niets

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Grijns
  • Laatst online: 05-07 09:16
Twee vragen :
  2. Wordt VOIP ooit wel eens gebruikt door iemand? Ik hoor NOOIT iemand praten! Kan het zijn dat ik dat nog ergens aan moet zetten?
Voor VOIP moet je in een squad zitten, probleem is idd dat niet iedereen een mic heeft/gebruikt en dat het daarom nog wel eens stil blijft. Iedere keer dat je een squad joined dus gewoon ff vragen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Je moet natuurlijk ook op een server zitten die VoIP ondersteund. te zien aan de koptelefoon in serverbrowser

[ Voor 3% gewijzigd door Verwijderd op 24-06-2005 09:28 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Victor
  • Niet online
Verwijderd schreef op vrijdag 24 juni 2005 @ 01:41:
[...]

Dat is een mooie screen, goede kwaliteit ook :) hebbie niet meer ;)
Zeker heb ik er meer, als ik vanmiddag weer thuis ben zal ik even het een en ander tevoorschijn halen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rene59
  • Laatst online: 07-07-2024
De Logitech prijsvraag is vandaag begonnen :)
Als je op 't laatst een emailadres "tell a friend" invult dan maak je 3 keer kans heb ik begrepen.

http://contest.logitech.c...ountryid=12&languageid=13

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nap
  • Registratie: Februari 2005
  • Niet online

Nap

Ah, dat is het nieuwe soort spammen. Laat je vrienden meedoen en je maakt kans op extra prijzen, maar misschien zitten die vrienden helemaal niet te wachten op allerlei mailtjes :Y)

En trouwens, ik zat gisteren te zeiken over de stats, maar die zijn nu lekker bijgewerkt. Jammer dat ik nog maar een luttele 2 punten te kort kom voor de volgende rank (naar 500). Even spelen dan maar weer

Tx to: @internetofshit

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rene59
  • Laatst online: 07-07-2024
Het is idd een soort van spammen, maar je kunt gelukkig de tekst van het mailtje aanpassen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

bertenernie schreef op vrijdag 24 juni 2005 @ 10:15:
Ah, dat is het nieuwe soort spammen. Laat je vrienden meedoen en je maakt kans op extra prijzen, maar misschien zitten die vrienden helemaal niet te wachten op allerlei mailtjes :Y)

En trouwens, ik zat gisteren te zeiken over de stats, maar die zijn nu lekker bijgewerkt. Jammer dat ik nog maar een luttele 2 punten te kort kom voor de volgende rank (naar 500). Even spelen dan maar weer
Ik zit op 530 en ben nog niet geranked :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op donderdag 23 juni 2005 @ 17:35:
[...]

Ik wil best dingen in een startpost zetten maar moet wel een officiële of tenminste een betrouwbare bron hebben waar de informatie vandaan komt, kan niet klakkeloos zomaar wat info erin gaan zetten natuurlijk.
Komt uit de FAQ van de support:

Alle FAQ vragen over Battlefield 2
FAQ over 'rewards/ranks'

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gratis_vodka
  • Registratie: April 2001
  • Laatst online: 16-09 20:05

gratis_vodka

If you love it - shoot it!

na mijn teleurstellende GC Shop pre-order (te weinig exemplaren) maar ff bij Dynabyte gehaald. Eerste indruk is wel ok, ranked servers waren gister nog beperkt en ik speelde er op 1 met erg veel lag, maar het hele idee is natuurlijk cool. 1x last gehad van de crash naar desktop bij einde game (nee, geen Ati) maar da's verder iets voor een ander subforum ;) Verder geen last gehad.
Ik denk dat, na de eerste aanloop probleempjes, BF2 veel plezier zal opleveren :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bosaap22
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 27-08 14:17

bosaap22

Doing things I'm good at.

Hebben jullie ook crashes ALLEEN in de Multiplayer?? In singleplayer heb ik namelijk nergens last van, heel vreemd....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TepelStreeltje
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 11:52

TepelStreeltje

Fairytale gone bad...

Rene59 schreef op vrijdag 24 juni 2005 @ 10:10:
De Logitech prijsvraag is vandaag begonnen :)
Als je op 't laatst een emailadres "tell a friend" invult dan maak je 3 keer kans heb ik begrepen.

http://contest.logitech.c...ountryid=12&languageid=13
hehe, ook maar ff ingevuld.
wel paar mailadressen verzonnen :)

ohja, vette achtergrond http://contest.logitech.com/lang/images/0/43.jpg :Y)

Battle.net Spud#2543

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dikkie
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 19:02
gratis_vodka schreef op vrijdag 24 juni 2005 @ 10:49:
1x last gehad van de crash naar desktop bij einde game (nee, geen Ati) maar da's verder iets voor een ander subforum ;)
Dat heeft te maken met de server. Die draait waarschijnlijk de linux server, en die heeft inderdaad de bug dat het hele goedje crasht aan het einde van een ronde. Ga dus spelen op windows servers voorlopig.

Degene verantwoordelijk bij DICE voor de linux server is al 2 straight dagen bezig het probleem op te lossen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• antipode
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 03-09 22:29

antipode

-=Got is in the details=-

Thanx, die is idd errug mooi!! :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• trixx
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 12-09 21:22

trixx

-CTU- SuiZide

Ik vind het best wel irritant. Nu hebben wij een 20mbit lijn tot onze beschikking en willen wij een BF2 server hosten kan het niet met het ranking systeem. Waardeloos.

Nu heb ik wel een petitie site gevonden. Dus iedereen effe signen en dan kunnen we EA misschien overtuigen met het feit dat het de BF2 community geen goed doet dit soort functies te behouden voor alleen servers die je kunt huren voor $ 8,- per slot.

Petitie http://www.thepetitionsite.com/takeaction/831992485

Life is like a box of chocolate, it makes you sick.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Even een vraagje waar de quicksearch geen antwoord op wist.

Kun je nu wel of niet net als toendertijd met BF:1942 en BF:V met een zelfgemaakte image spelen ZONDER dat je een no-CD/DVD moet gebruiken?
Vond ik altijd ideaal....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• harryvos
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 14-09 08:18
Heb toch ook nog 2 kleine min punten, als eerste en gelijk meest irritante is dat bijna iedereen de page down knop als default gebruikt, er word niet eens gekeken meer of je per ongeluk een teamkill maakt.
Erg jammer de optie is leuk, maar niet zo als hij nu gebruikt word. (zou dan maar graag servers zien waar friendly fire uit staat.

Ten 2e heb ik regelmatig te maken met dat mijn eigen team maten rood gekleurd zijn, dus eerste wat je doe is die vent neerknallen, om er later achter te komen dat je weer een punish te pakken heb.

Voor de rest is het gewoon een geweldige game, en super verslavend :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Teammates rood?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gratis_vodka
  • Registratie: April 2001
  • Laatst online: 16-09 20:05

gratis_vodka

If you love it - shoot it!

dikkiedik schreef op vrijdag 24 juni 2005 @ 11:22:
[...]

Dat heeft te maken met de server. Die draait waarschijnlijk de linux server.
aha kijk, da's nuttig, thanks :) Klopt inderdaad, deze server draaide op linux.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The N Man
  • Laatst online: 14:26
The N Man schreef op donderdag 23 juni 2005 @ 12:22:
Een vraagje over de dedicated server: Ik wil dat de server de stats gaat loggen naar een logfile. Nu heb ik een pythonfile gevonden, fragalyzer_log.py, bij de serverfiles die dat zou moeten kunnen doen. Er staat iets in van "# enable by typing this in the console:
# pythonHost.sendCommand falog 1". Maar welke console is dat? En het liefst zou ik willen dat hij automatisch iedere ronde stats logt.

Heeft iemand dit al voor elkaar gekregen?
niemand? :'(
Pagina: 1 ... 6 ... 11 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Illegale praktijken horen hier niet thuis.

Ook tech vragen horen hier niet thuis.

Je hoeft niet te melden dat je hem al hebt of welke winkels hem binnnen hebben! Zie hier een overzicht van de leverbaarheid bij Dynabyte filialen.