[PC] Battlefield 2 - deel VII Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 10 11 Laatste
Acties:
  • 6.802 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• T-mo-T
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 02-06 18:23
Ik heb even een tip voor mensen die het saai vinden. Zoek 1 maat en ga daar samen mee werken. Dat is echt zo veel leuker dan in je eentje op die publics klooien. Daar is niemand die naar je luisterd. Ga gewoon met je maat naar een public in een squad en dan ben je echt niet lekker als je het dan nog niet leuk vind. :P

In het begin had ik zo m'n twijfels over de game, maar na een avondje teamwork ben ik verslaafd. Helaas bestaan er ook nog moeders. :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gunner
  • Registratie: Oktober 1999
  • Niet online

Gunner

Invincibles

Anoniem: 26235 schreef op zaterdag 25 juni 2005 @ 15:10:
[...]

[afbeelding] was al bezig met ontwerp maar doordat internet er gister uitlag verder geen tijd meer aan besteed :P

//edit: overigens vind ik het wel een leuk projectje om mijn php skillz op te vijzelen, kreeg van primemaximuz al te horen dat ik er niet teveel tijd in moest stoppen ;)
Om even op dit lijstje terug te komen;

1. zijn dit ranked servers?
2. zo ja; ik heb op eentje gespeeld, maar de scores/stats zie ik nergens terug of moet je vanaf het begin van de ronde hebben meegespeeld?

* Gunner speelt sinds vandaag de full versie en begrijp het ranked gedeelte nog niet helemaal

Still warm the blood that courses through my veins. | PvOutput | ARSENAL FC

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 26235

Topicstarter
Gunner schreef op zaterdag 25 juni 2005 @ 23:31:
[...]

2. zo ja; ik heb op eentje gespeeld, maar de scores/stats zie ik nergens terug of moet je vanaf het begin van de ronde hebben meegespeeld?

* Gunner speelt sinds vandaag de full versie en begrijp het ranked gedeelte nog niet helemaal
nee die demo/ranked zijn nog slechts ter voorbeeld: http://lighteye.whyz.nl/GoT/BF2_servers/index2.php (nog niet te gebruiken!) voor een actueel lijstje wat nu in de database staat voor het publiek.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 113257

Gunner schreef op zaterdag 25 juni 2005 @ 23:31:
[...]

Servers die door Got's worden gedraaid geloof ik.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Morax
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 09:57
Weet iemand of er binnenkort nou meer ranked servers worden geplaatst? Ik heb de laatste 45 minuten geprobeerd eentje te joinen met lage ping, maar dus de hele tijd geeneen kunnen joinen omdat ze echt allemaal vol zjn :/

What do you mean I have no life? I am a gamer, I got millions!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fsfikke
  • Registratie: Maart 2003
  • Niet online

fsfikke

* * * *

RocketKoen schreef op zaterdag 25 juni 2005 @ 22:08:
[...]

dat is alleen de PCI versie..
wie heeft er nog een PC die aan de andere eisen voldoen voor BF2, maar waar geen PCI-X of AGP slot in zit?

edit: laptop telt niet :P
Hier loopt Bf2 heerlijk op een (overgeklokte) x700 pro, pic-e kaart :P

Zijn spaties in de aanbieding ofzo? www.spatiegebruik.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• OzBoz
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 10-11-2024

OzBoz

.:.H.:.I.:.P.:.

Morax schreef op zaterdag 25 juni 2005 @ 23:37:
Weet iemand of er binnenkort nou meer ranked servers worden geplaatst? Ik heb de laatste 45 minuten geprobeerd eentje te joinen met lage ping, maar dus de hele tijd geeneen kunnen joinen omdat ze echt allemaal vol zjn :/
Ken het gevoel. Op zich boeit dat ranken me nog niet eens zo veel. Maar begrijp de filosofie niet dat anderen geen ranked server kunnen draaien. Of je bij 1 van de vriendjes van EA een server moet huren. Dat is ook nog niet zo'n probleem maar dan begrijp ik alleen niet dat EA nu zo zuinig doet met servers. Ze introduceren het ranking gebeuren.. zorg dan ook dat er voldoende/teveel servers draaien. Tis al helemaal beroerd om met meerdere mensen wat te joinen.

My Fizion | My 3D prints | LinkedIn

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DW-ike
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 02-06 22:57
OzBoz schreef op zaterdag 25 juni 2005 @ 23:39:
Maar begrijp de filosofie niet dat anderen geen ranked server kunnen draaien. Of je bij 1 van de vriendjes van EA een server moet huren. Dat is ook nog niet zo'n probleem maar dan begrijp ik alleen niet dat EA nu zo zuinig doet met servers. Ze introduceren het ranking gebeuren.. zorg dan ook dat er voldoende/teveel servers draaien.
Ik heb daar al wel een probleem mee als ik een server van een EA-partner moet huren.
Die kosten meer dan het dubbele per slot als wat ik voor een dedicated server kwijt ben. Ik betaal nu 80 euro per maand voor een bak die voldoet aan de specs van een 64 slot (okay, er is lag boven de 55 spelers, maar dat zijn waarschijnlijk bugs in de linuxbuild). Voor die 80 euro kan ik nog niet eens een 32 slot public (NOT ranked) huren ..... :(

Why run? you'll only die tired......

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 147265

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 113257

Huhu, toon nu eens je statestieken?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• riffey#4
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 25-02 21:53

riffey#4

aka Beever#4

phYzar schreef op zaterdag 25 juni 2005 @ 16:52:
[...]De goedkoopste kaart die bf2 wel draait kost maar 35 euro...
Welke is dat dan? Een vriend van me zeurt me gek over videokaarten om zijn GF4 te vervangen. Ik heb geen zin het allemaal voor 'm uit te zoeken, hij wilde mijn 5900 XT niet kopen omdat ie 2ehands was ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 64858

Ik heb ook het Linux probleem, ik hoorde dat EA bezig is het op te lossen, maar hoelang gaat dat duren? ik haat het crashen naar desktop :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 113257 schreef op zaterdag 25 juni 2005 @ 23:58:
[...]

Huhu, toon nu eens je statestieken?
Afbeeldingslocatie: http://members.lycos.nl/snak3bite/bf2/stats.jpg

zo? :Y)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dikki dik
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 12-07-2020
met armor kan ik het ook wel jah. Laat eens van je wapens zien.

Battlefield 2 stats - Specs PC - X360 Gamertag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bor
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 11:13

Bor

Coördinator Frontpage Admins / FP Powermod

01000010 01101111 01110010

jagermeister schreef op zaterdag 25 juni 2005 @ 21:28:
[...]
Nou... dan kun je niet vliegen denk ik :P Ben toch al menig maal met heli en al uit de lucht geknald door jets.
Het lukt ook wel maar de kans is gewoon behoorlijk klein. Het lukt mij ook wel om heli's uit de lucht te halen met een jet maar vaker lukt het niet. Als ik naar de andere piloten kijk hebben die hetzelfde. Het mag ook best moeilijk zijn hoor maar iets meer balans op dat vlak is niet verkeerd imho.

Over Bor | Vraag & Aanbod feedback | Frontpagemoderatie Forum

Acties:
  • 0 Henk 'm!

dikki dik schreef op zondag 26 juni 2005 @ 00:10:
met armor kan ik het ook wel jah. Laat eens van je wapens zien.
Afbeeldingslocatie: http://members.lycos.nl/snak3bite/bf2/stats2.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bor

Bor

Anoniem: 13987 schreef op zaterdag 25 juni 2005 @ 22:11:
[...]

De eisen zijn dat je met EA om de tafel moet....En ze gaan niet eens aan de tafel zitten als je maar 1 server kunt bieden (wij hebben er 9-12 lopen op dit moment)
Hmm, op dit moment zijn er ook 12 player leased tracked servers die nogal vaak van "eigenaar" wisselen. Lijkt me daardoor stug dat je met EA om de tafel zou moeten. Waarom zouden ze die servers dan wel als tracked bestempelen?

Overigens vind ik dat EA de eisen voor tracked servers behoorlijk hoog mag / moet leggen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DW-ike
Anoniem: 64858 schreef op zondag 26 juni 2005 @ 00:01:
Ik heb ook het Linux probleem, ik hoorde dat EA bezig is het op te lossen, maar hoelang gaat dat duren? ik haat het crashen naar desktop :(
Het probleem schijnt opgelost te zijn door Dice op vrijdag
die hebben de nieuwe build naar EA gestuurd.... Die het nu eerst moeten vrijgeven
Weet jij het? mag jij het zeggen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bor

Bor

dikki dik schreef op zaterdag 25 juni 2005 @ 23:06:
[...]

ik vind dat EA het wel wat beter had kunnen afwerken, maar dat zou een latere release als gevolg en willen we dat ..... nee.
Als daardoor de iets verlate game minder buggy en meer stabiel was had ik er absoluut geen problemen mee, in tegenstelling zelfs.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stewie!
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 10:03

Stewie!

Keen must die!

DW-ike schreef op zondag 26 juni 2005 @ 00:16:
[...]

Het probleem schijnt opgelost te zijn door Dice op vrijdag
die hebben de nieuwe build naar EA gestuurd.... Die het nu eerst moeten vrijgeven
Weet jij het? mag jij het zeggen...
Jep, maar EA wacht gezellig tot maandag (usa werktijden) voordat ze deze releasen. Goed he :X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sm0k3r
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 02-06 11:24

Sm0k3r

cough...cough...

Heb je net zoals quake 3 engine ook een console command om geheugen te alloceren, of de engine zodanig te tweaken voor meer performance??

"I believe that forgiving them is God's function. Our job is simply to arrange the meeting."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Donnie
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 21-05 07:57

Donnie

AKA DonCorleone

Net starte ik een server, en het viel me meteen op dat ik helemaal geen bots kan toevoegen, zit dit helemaal niet in multiplayer??? Ik heb namelijk volgende week een lanparty en zou graag deze game spelen met iedereen, maar 4 tegen 4 is het een beetje saai heh ;-)

Camera: Canon EOS 7D + Canon EF 24-70mm F/2.8 L, Canon 100mm Macro L, Canon EF 70-200mm L F/4 iS, Canon 50mm F1.8, Canon EF-S 10-22mm, Canon 580ex II, Canon 430ex II, strobist meuk

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stewie!
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 10:03

Stewie!

Keen must die!

Donnie schreef op zondag 26 juni 2005 @ 01:01:
Net starte ik een server, en het viel me meteen op dat ik helemaal geen bots kan toevoegen, zit dit helemaal niet in multiplayer??? Ik heb namelijk volgende week een lanparty en zou graag deze game spelen met iedereen, maar 4 tegen 4 is het een beetje saai heh ;-)
Effe gek doen en het topic doorlezen, kan wel namelijk, maar via een omweg :)
Zelf een single player game starten, de rest kan dan op jouw IP joinen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• riffey#4
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 25-02 21:53

riffey#4

aka Beever#4

Van het doosje:
"Versla de vijand, stijg in rand en speel wapens en onderscheidingen vrij met het nieuwe en altijd actuele individuele scoresysyteem"
Dan moeten ze dat toch ook leveren? Ik kan nauwelijks op ranked servers komen, in Europa is er maar een handjevol van. En zeg nou niet "ze hebben het niet zien aankomen", 1000 slots op speelbare Europese ranked servers is toch niks? Als ze in hadden geschat dat er in Europa 1000 mensen het spel zouden kopen, en wereldwijd pak m beet dus 5000 mensen dan zijn ze achterlijk.

Het scoresysteem is ZO actueel dat ik net ineens Lance Corporal werd, terwijl ik nog zat te wachten op private first class.

Zou je ze in gebreke kunnen stellen wegens wanprestatie?

Prachtig spel, maar als ze zelf niet genoeg ranked servers kunnen bieden geef dan ook anderen de kans...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 134870

Leuk leuk leuk, mijn problemen..:

Blauwe scherm,
Crashen naar desktop,
Punkbuster probleem,
Connectie probleem ...

Ik wacht echt op die patches :X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jagermeister
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 24-05 20:26

jagermeister

Artillerie magneet :-(

Anoniem: 26235 schreef op zaterdag 25 juni 2005 @ 23:27:
[...]

Mooie pics :P voegt tenminste nog wat toe aan het topic voor de mensen die niet kunnen spelen ;)

Als je zin hebt kan je anders nog es wat met battlerecorder pics maken ofzo, voor de startpicture voor in de nieuwe startpost :)

//edit: bij voorkeur niet al teveel US(A) in beeld, de game bestaat daar namelijk niet alleen uit :P
Daar heb ik wel zin in ;)

Ik heb alleen nog niets met Battlerecorder kunnen doen. Als ik in het menu naar 'community' ga, dan staat er altijd "You have no battlerecorder bookmarks". :? Waarschijnlijk mis ik iets :P

Dus ... hoe werkt die battlerecorder?
Bor de Wollef schreef op zondag 26 juni 2005 @ 00:12:
[...]

Het lukt ook wel maar de kans is gewoon behoorlijk klein. Het lukt mij ook wel om heli's uit de lucht te halen met een jet maar vaker lukt het niet. Als ik naar de andere piloten kijk hebben die hetzelfde. Het mag ook best moeilijk zijn hoor maar iets meer balans op dat vlak is niet verkeerd imho.
Mij lukt het niet... ik kan echt niet met die straaljagers overweg. Met die heli's kan ik beter overweg, alleen je wordt echt heel snel uit de lucht geknald als er goede jetpiloten rondvliegen.

[ Voor 32% gewijzigd door jagermeister op 26-06-2005 01:22 ]

- specs - Download mijn custom BF2 map HIER NIET MEER

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DW-ike
Anoniem: 134870 schreef op zondag 26 juni 2005 @ 01:16:
Leuk leuk leuk, mijn problemen..:

Blauwe scherm,
Crashen naar desktop,
Punkbuster probleem,
Connectie probleem ...

Ik wacht echt op die patches :X
dat pb probleem valt op te lossen door handmatig te updaten (zie daarvoor punkbuster)
en de patches... tja, zoals net al gemeld is voor de server-versie: Dice doet z'n best, maar EA houdt lekker weekend 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 134870

DW-ike schreef op zondag 26 juni 2005 @ 01:26:
[...]

dat pb probleem valt op te lossen door handmatig te updaten (zie daarvoor punkbuster)
en de patches... tja, zoals net al gemeld is voor de server-versie: Dice doet z'n best, maar EA houdt lekker weekend 8)7
Dankje, ik zal het proberen. Ik heb het maar 2/3 x gehad. Maar Ea geniet lekker van het geld lijkt mij 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 147771

Ik heb een P4 2,8 Ghz , ATI Radeon 9800, 120 GB Harde schijf en 512 DDR Ram werkgeugen. Zou het veel schelen als ik er nog 512 bijkoop ? Het draait best goed met alles op low, maar echt super ook niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 147771 schreef op zondag 26 juni 2005 @ 01:40:
Ik heb een P4 2,8 Ghz , ATI Radeon 9800, 120 GB Harde schijf en 512 DDR Ram werkgeugen. Zou het veel schelen als ik er nog 512 bijkoop ? Het draait best goed met alles op low, maar echt super ook niet.
- Recommended Specification:
CPU: 2.4 Ghz
RAM: 1 Gb
Video Card with at least 256 Mb of RAM

ja dus ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stronkie
  • Laatst online: 31-05 10:18

Stronkie

Where wind is Trouble

hee jager, zag net mijn naam op je screenies staan ehehehehe , leuk dat je er bent

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jorisw86
  • Laatst online: 19-05 21:26
battelfield 2 heeft een dikke bug.

als ik ga vliegen in de full version heb ik dikke fps drop van +/- 80 naar rond de 9 fps.

hoe kan dit zelf op alles low 800x600@60hertz

specs amd xp 3000+
6600gt 128 mb agp8x
1024 crosair xms 2-2-2-5
450 watt voeding
2x sata 150 200gb hd 8mb cash

maat van me met mindere specs speelt het vloeiend met vliegen.

amd xp 2200+
1024 mb ram @ 190mhz
9800 pro
400 watt voeding
ide schijf 160 gb

hoe kan dit??

heb de allernieuwste drivers en alle andere games draaien toppie

[ Voor 51% gewijzigd door jorisw86 op 26-06-2005 01:52 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Alsem
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 27-01-2022
als ik in-game op alt+f4 druk zit ik ineens op mijn desktop en is het spel afgesloten, zelfs als ik in een server zit of als ik aan het laden ben, bij de meeste spellen werkt dat niet bij mij.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 26235

Topicstarter
Alsem1 schreef op zondag 26 juni 2005 @ 01:53:
als ik in-game op alt+f4 druk zit ik ineens op mijn desktop en is het spel afgesloten, zelfs als ik in een server zit of als ik aan het laden ben, bij de meeste spellen werkt dat niet bij mij.
lol laat me raden iemand zei ingame: ALT+F4 BRINGS UP THE CHEAT MENU!

:+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 26235 schreef op zondag 26 juni 2005 @ 01:54:
[...]

En als je op de uit-knop van je pc duwt sta je op 1 in de rank!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 53226

Heb op sommige servers last van lag......nou niet echt maar het lijkt zo.
Ping is onder de 50 (gemiddeld onder de 70) .

Op andere servers waar ik soms nog een hogere ping heb draait het wel allemaal soepel.
Hebben meer mensen dit?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 53226 schreef op zondag 26 juni 2005 @ 02:04:
Heb op sommige servers last van lag......nou niet echt maar het lijkt zo.
Ping is onder de 50 (gemiddeld onder de 70) .

Op andere servers waar ik soms nog een hogere ping heb draait het wel allemaal soepel.
Hebben meer mensen dit?
Ja, soms heb ik een ping van +- 200 en speel ik zonder lag en af en toe heb ik een ping van 30 en heb ik wél lag.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SAiN ONeZ
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 09:36

SAiN ONeZ

Ⅎnll-Ԁɹooɟǝp Ⅎool

Anoniem: 26235 schreef op zondag 26 juni 2005 @ 01:54:
[...]

hehe,

altijd als het ergens druk is en ik hoor dat er een maat van me in teamspeak aangeeft dat de server vol is, is direct mij chat to all: ALT+F4 to activate all cheats,
en direct erna nogeens 'worx great!! try it..
en om het nog iets aan te dikken, reageren bekenden ff nog met wow thnx.. wedden dat er vaak direct een player of spieler_3 eruit vliegt :Y) :*) 8)

Afbeeldingslocatie: http://img16.echo.cx/img16/7397/screen0350zz.th.jpgAfbeeldingslocatie: http://img16.echo.cx/img16/4262/screen0375bb.th.jpgAfbeeldingslocatie: http://img16.echo.cx/img16/8558/screen0009xc.th.jpgAfbeeldingslocatie: http://img16.echo.cx/img16/8449/screen0043lz.th.jpgAfbeeldingslocatie: http://img28.echo.cx/img28/3508/screen0023ch.th.jpgAfbeeldingslocatie: http://img195.echo.cx/img195/9369/screen0050vs.th.jpgAfbeeldingslocatie: http://img222.echo.cx/img222/4711/screen0241sd.th.jpgAfbeeldingslocatie: http://img16.echo.cx/img16/4540/screen0390wo.th.jpgAfbeeldingslocatie: http://img195.echo.cx/img195/1092/screen0012zi.th.jpg

[ Voor 14% gewijzigd door SAiN ONeZ op 26-06-2005 02:31 ]

N47h4N|The secret to creativity is knowing how to hide your sources| Dyslexic atheists don't believe in doG! | ɯoǝʇ uıǝʇ ƃǝʞʞǝɹ ʍoɹpǝu ®

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DW-ike
Anoniem: 147771 schreef op zondag 26 juni 2005 @ 02:07:
[...]
ja, soms heb ik een ping van +- 200 en speel ik zonder lag en af en toe heb ik een ping van 30 en heb ik wél lag.
Ik heb zo'n server :( tot 55 spelers draait 'ie netjes en vanaf 55 tot 64 players begint hij met lag. Terwijl zowel de CPU als 't geheugen nog voldoende ruimte hebben. Het lijkt er op dat de sv.bandwidthchoke op de server het niet doet waardoor er door de clients teveel packages gevraagd worden zodat de verbinding het niet aankan (100MB dual dedicated). Helaas hebben nogal wat mensen nog de default T1 ingesteld. Ik heb in m'n config al sv.bandwidth op 1024 (dat komt overeen met 8.192Kb/s DSL) ingesteld, maar kennelijk werkt het niet.

** we appoligise for the incoveniance **
-D.Adams-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 120908

Slaat nergens op, jij staat gehurkt of je ligt je richt en schiet met bursts, grotendeels mist.. komt die gast eraan pakt zijn ak 101... springt rent op en neer en maait zo maar iedereen met een paar kogels neer....
Pagina: 1 ... 10 11 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Illegale praktijken horen hier niet thuis.

Ook tech vragen horen hier niet thuis.

Je hoeft niet te melden dat je hem al hebt of welke winkels hem binnnen hebben! Zie hier een overzicht van de leverbaarheid bij Dynabyte filialen.