[PC] Battlefield 2 - deel VII Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 9 ... 11 Laatste
Acties:
  • 6.856 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• skullsplitter
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 16-05 10:24

skullsplitter

Eat brain, high fibre!

KeeZ schreef op vrijdag 24 juni 2005 @ 20:15:
[...]

Zit er -net zoals bij BF1942- niet in... ik had ook niet anders verwacht eerlijk gezegd, het is tenslotte geen flightsim...
Ik vind het zonde... Ze leveren het spel met reclame voor een Joystick erin, en een simpele instructie als de POV-hat kunnen ze niet implementeren?

Wat ik ook minder vind is dat er zelfs geen basis-forcefeedback inzit...

www.avpnews.com

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phyxion
  • Registratie: April 2004
  • Niet online

Phyxion

_/-\o_

Anoniem: 73070 schreef op zaterdag 25 juni 2005 @ 12:30:
Zijn de voormalige Battlefield 1942 spelers het met mij eens dat BF2 ongepatched velen maler smoother/lekkerder loopt dan BF1942 zelfs met 1.6 ooit gedaan heeft?
Ben ik het inderdaad compleet mee eens :Y)
Heb ff getest, maar echt veel maakt het TCP Patch niet uit...
Maar geen crashes oid.

'You like a gay cowboy and you look like a gay terrorist.' - James May

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• OzBoz
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 16-06 17:07

OzBoz

.:.H.:.I.:.P.:.

FnF schreef op zaterdag 25 juni 2005 @ 12:57:
Heb ff getest, maar echt veel maakt het TCP Patch niet uit...
Maar geen crashes oid.
Maf, ik heb nu de oude TCPIP.SYS weer geinstalleerd.. zo nog ff rebooten en dan kijken of ik er af ben. Had namelijk voor dat testje ;) nog nooit een vastloper gehad en zit nu op 6 :X ook irritant want elke keer als ik speel wordt ik bij de eerste dooie weer gefeliciteerd met mijn nieuwe rank..

My Fizion | My 3D prints | LinkedIn

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 10456

Bor de Wollef schreef op zaterdag 25 juni 2005 @ 12:42:
[...]

Yep, maar daar heb je niet veel aan gezien je vanuit ASE geen BF-2 servers kunt joinen.
Dat kan nu wel volgens mij

HERSTEL
dat kan inderdaad niet

[ Voor 8% gewijzigd door Anoniem: 10456 op 25-06-2005 13:09 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jagermeister
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 11-06 13:59

jagermeister

Artillerie magneet :-(

SV3NNER schreef op zaterdag 25 juni 2005 @ 12:45:
Ik heb norton 2003 uitgeschakeld tijdens het spelen en het loopt veel smoother dan anders.
Geen crashes naar desktop meer. :*) :*)
Kijk...daar hebben anderen misschien ook iets aan! :) Staat overigens ook achterin het boekje. Zelf sluit ik altijd overbodige taken voor ik een game start.

- specs - Download mijn custom BF2 map HIER NIET MEER

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Str1ngS
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 07-11-2022

Str1ngS

Boe!

Anoniem: 73070 schreef op zaterdag 25 juni 2005 @ 12:30:
Zijn de voormalige Battlefield 1942 spelers het met mij eens dat BF2 ongepatched velen maler smoother/lekkerder loopt dan BF1942 zelfs met 1.6 ooit gedaan heeft?
Same shit
loopt beide even smooth hiero

TnI 4 Life

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bor
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 23:14

Bor

Coördinator Frontpage Admins / FP Powermod

01000010 01101111 01110010

Nee hoor. Ase geeft "u cannot join a server from ASE". BF-2 ondersteunt geen externe game browsers door o.a. het profielmanagement. Lees ook mij eerdere post hierover.

Over Bor | Vraag & Aanbod feedback | Frontpagemoderatie Forum

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 26235

Topicstarter
jagermeister schreef op zaterdag 25 juni 2005 @ 13:09:
[...]

Kijk...daar hebben anderen misschien ook iets aan! :) Staat overigens ook achterin het boekje. Zelf sluit ik altijd overbodige taken voor ik een game start.
Symantec Antivirus Corporate Edition v10 zou ik doen ipv norton, heeft ten eerste een professionelere uitstraling en vreet laaaaang niet zoveel resources :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jagermeister

jagermeister

Anoniem: 26235 schreef op zaterdag 25 juni 2005 @ 13:11:
[...]

Symantec Antivirus Corporate Edition v10 zou ik doen ipv norton, heeft ten eerste een professionelere uitstraling en vreet laaaaang niet zoveel resources :)
Mja.. voor mij is de gratis versie van AVG voldoende. Check www.grisoft.com.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fsfikke
  • Registratie: Maart 2003
  • Niet online

fsfikke

* * * *

Bor de Wollef schreef op zaterdag 25 juni 2005 @ 12:41:
[...]

Als "totaal niet" niet van toepassing is is het een "Jazeker" ofwel "Ja".
Ik vind het toch nogal een groot verschil als je niet kan spelen omdat bf2 na 10 seconden naar de desktop terug gaat of dat je na dagen spelen 1 keer een crash hebt gehad.

Zijn spaties in de aanbieding ofzo? www.spatiegebruik.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bor

Bor

jagermeister schreef op zaterdag 25 juni 2005 @ 13:09:
[...]

Dat klopt en dat doe ik voor het grootste deel ook wel maar een virusscanner en personal firewall vind ik geen overbodige taken. Wel heb ik de installatiedirectory ge-exclude voor het on access scannen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 113257

Even over de Ranks he...

Kunnen mensen jou zien wat jou Rank is en je statestieken zoals accuracy, death etc.

Dat is dan wel handig als clanleader dat je weet hoe hij speelt.

Verder boeit het geen kont toch of wel?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bor

Bor

fsfikke schreef op zaterdag 25 juni 2005 @ 13:20:
[...]

Ik vind het toch nogal een groot verschil als je niet kan spelen omdat bf2 na 10 seconden naar de desktop terug gaat of dat je na dagen spelen 1 keer een crash hebt gehad.
Dat is waar maar ik heb de polls geplaatst met de vraag of mensen er last van hebben, niet in welke mate men er last van heeft ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 134870

THW Arie schreef op zaterdag 25 juni 2005 @ 11:55:
[...]

Als mensen vragen om een drop en je bent commander, ga je naar de commander mode (standaard met caps lock).

Hier kun je dan artillery, UAV's, supplies en radar scans regelen. Ook kun je squads orders geven.

Op mijn laptop zit een of andere gare capslock mode, waardoor ik niet in de commander mode kan komen.
Dank je;) :>

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jagermeister

jagermeister

Bor de Wollef schreef op zaterdag 25 juni 2005 @ 13:21:
[...]

Dat klopt en dat doe ik voor het grootste deel ook wel maar een virusscanner en personal firewall vind ik geen overbodige taken. Wel heb ik de installatiedirectory ge-exclude voor het on access scannen.
Tijdens online gamen vind ik een virusscanner overbodig. Zorg gewoon dat XP altijd netjes up 2 date is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bor

Bor

Hoe kun je eigenlijk een vote starten om de commander af te zetten? Er zitten soms echt domme commanders tussen namelijk. Ik kan het niet goed vinden in de "manage" opties.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jagermeister

jagermeister

Bor de Wollef schreef op zaterdag 25 juni 2005 @ 13:30:
Hoe kun je eigenlijk een vote starten om de commander af te zetten? Er zitten soms echt domme commanders tussen namelijk. Ik kan het niet goed vinden in de "manage" opties.
De knop "mutiny". Deze zit in het zelfde scherm waar je jezelf op kunt geven als commander of waar je een squad start of joint.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SV3NNER
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 16-06 12:13

SV3NNER

Hello..Follow Me.....OK

Anoniem: 113257 schreef op zaterdag 25 juni 2005 @ 13:23:
Even over de Ranks he...

Kunnen mensen jou zien wat jou Rank is en je statestieken zoals accuracy, death etc.

Dat is dan wel handig als clanleader dat je weet hoe hij speelt.

Verder boeit het geen kont toch of wel?
Zoeizo zou het wel leuk zijn als je andermans stats\rank kan zien
Weet iemand of dit via een site mogelijk is :*)

| Youtube |

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 102880

FnF schreef op vrijdag 24 juni 2005 @ 16:52:
[...]

Heb zelf wel een goede gemaakt, gewoon met Alcohol 120%. Heb laagste reading speed voor beste kwaliteit, en even zo'n mooi profile van SafeDisk genomen. Dan werkt het perfect, even mounten met Daemon Tools/op DVD branden (Heb zelf gewoon een thuiskopie gemaakt voor zekerheid). Maar toch, ik gebruik een MiniImage, scheelt nogal aan grootte :Y)
Vertel eens wat meer over die miniImage.....want ik zie nu al krassen op mn BF2 dvd verschijnen. K had ook al de reloaded versie van internet gehaald maar als ik die erin knal zegt ie dat de originele dvd erin moet :'(

P.S. ik koop altijd mn games!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 126062

Kan iemand mij vertellen bij welk spawnpoint in de Golf van Oman (van de USA) de vliegtuigen staan/spawnen? Heb de hele map al doorgezocht, maar kennelijk niet goed genoeg, zie toch echt vliegtuigen vliegen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

T grappige is dat je in die tunnel door de dam gewoon een vlag kan overnemen door in die tunnel te hoveren. Verder vind ik de map een beetje té uitgestrekt....grafisch wel heeeel mooi! eerste wat ik in deze map deed was kijken waar ik allemaal mn heli kon parkeren en waar je doorheen/onderdoor kan vliegen. K heb nog geprobeerd om m op het bestuurdershokje van een kraan te krijgen maar dat is me tot op heden nog niet gelukt. t gekke is dat mn heli niet kapot ging van het tegen die kraan aan beuken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

MrDummy schreef op vrijdag 24 juni 2005 @ 20:07:
Solo even opgestart, game draait inderdaad.

Alleen als ik multiplayer ga doen, moet ik eerst account maken.
Bij EA registratie heb ik zo'n account ook gemaakt, dat probeer ik erin te doen.
Tot mijn verbazing weigert ie ondanks juiste gegevens.

Ik ga maar nog es proberen met andere email adres... Hopen dat het lukt.
Ik steek nu met kwaad middelvinger uit tegen zeurende server dat mijn alias en password niet in de orde zijn.
En als ik nieuwe aanmaak, is ie al in gebruik... :(

edit: andere email lukt (heb er zelf 4 werkende emailadressen :))
de oplossing hiervoor is simpel. ga naar http://www.gamespyid.com en log in. Dan krijg je al je accounts te zien en die je niet nodig hebt delete je gewoon...daarna kan je gewoon weer een account aanmaken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DenniZ
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 13-02-2023

DenniZ

Warrior - Warlock

-Daniël- schreef op zaterdag 25 juni 2005 @ 14:05:
Kan iemand mij vertellen bij welk spawnpoint in de Golf van Oman (van de USA) de vliegtuigen staan/spawnen? Heb de hele map al doorgezocht, maar kennelijk niet goed genoeg, zie toch echt vliegtuigen vliegen.
Vliegdekschip misschien?? 8)7

Intel i5 2500k @ 4.5 Ghz | 32Gb DDR3-1600 | N1060GTX 6GD5 OC | ASUS P8Z68 | X-fi X-treme Music 5.1 | CM Storm Sirus 5.1 Headset| IIYama ProLite 2783 | XFX Pro 750w Core Edition | Corsair Graphite 600T Black

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lithiumangel
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 23-05 10:37

lithiumangel

Tuurlijk !

Weet iemand hoe men om de " Host not found " error kan omzeilen voor het downloaden van battlerecorder filmpjes ?
Ik heb dit tot nu toe op 1 server (2 filmpjes in de community screen) die ik zeer graag wil hebben want het ware errug mooie momenten .
Ik heb iig al gechecked of ik alle poorten geopent had die in de read-me vermeld stonden .
Is het gewoon een probleem van de server zelf ?
Ik had iig getracht de filmpjes meteen te downloaden na de match dus niet dat ik er een paar dagen mee gewacht dat ze meschien gedelete zouden zijn onderhand .

Acties:
  • 0 Henk 'm!

DenniZ schreef op zaterdag 25 juni 2005 @ 14:13:
[...]

Vliegdekschip misschien?? 8)7
|:( Dat ik daar niet aan heb gedacht. Sorry. :X . (Ik dacht in het begin dat je er niet kan spawnen, er staat nml. zo'n kruisjesachtig-iets doorheen)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kiev
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 05-05-2021
Anoniem: 102880 schreef op zaterdag 25 juni 2005 @ 14:09:
[...]

de oplossing hiervoor is simpel. ga naar http://www.gamespyid.com en log in. Dan krijg je al je accounts te zien en die je niet nodig hebt delete je gewoon...daarna kan je gewoon weer een account aanmaken.
Weet je ook of je email adressen helemaal kan verwijderen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Eindhoven657
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 11-05 12:57
-Daniël- schreef op zaterdag 25 juni 2005 @ 14:16:
[...]

|:( Dat ik daar niet aan heb gedacht. Sorry. :X . (Ik dacht in het begin dat je er niet kan spawnen, er staat nml. zo'n kruisjesachtig-iets doorheen)
LOL Dat betekend alleen maar dat de tegenpartij die vlag niet kan innemen.....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Help!!!!
  • Registratie: Juli 1999
  • Niet online

Help!!!!

Mr Majestic

@Lighteye: Misschien kun je in de tabel met servers in de TS een kolom opnemen die aangeeft of de server Ranked is. :) Zou wel handig zijn. :P

PC Specs
Asus ROG Strix B650E-E | AMD 7700X | G-Skill 32GB DDR5 6000C30 M-die | 4090 FE | LG 38GN950-B 3840*1600p 160Hz | Corsair RM1000x Shift | WD Black SN850X 1TB M.2

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RocketKoen
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 18-06 21:11
hmm, lekker is dit.
EA garandeerd dat de stats wat achterlopen, maar dat er niks verloren is gegaan...

ondertussen staat bij mn stats dat mijn last battle vandaag was, maar een aantal awards die ik donderdag nacht heb gehaald staan er nog niet tussen.... :(

TheS4ndm4n#1919

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• twit
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 17-06 21:27
Ik moet zeggen ik heb zeker de 1e 2 dagen een hoop problemen met dit spel gehad en ik heb me vaak afgevraagd waarom ik dit spel in vredesnaam had gekocht (ik had nog nooit BF1942 of Vietnam gespeeld) maar inmiddels vind ik het echt een meesterlijk spel. Natuurlijk zijn er nog wel wat problemen, zoals het updaten van de stats en het toch nog steeds te kleine aantal ranked publics maar dat komt naar mijn idee vanzelf allemaal wel goed.

Ook wil ik jullie mijn grootste trots op dit moment niet onthouden :) Als speler die pas 2 dagen battlefield ervaring heeft vond ik dit toch best netjes:

Afbeeldingslocatie: http://www.thijsbakx.nl/niceaward.png

gutta cavat lapidem non vi, sed saepe cadendo. Sic homo fit doctus, non vi, sed saepe legendo

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stewie!
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 00:06

Stewie!

Keen must die!

twit schreef op zaterdag 25 juni 2005 @ 14:52:
Ik moet zeggen ik heb zeker de 1e 2 dagen een hoop problemen met dit spel gehad en ik heb me vaak afgevraagd waarom ik dit spel in vredesnaam had gekocht (ik had nog nooit BF1942 of Vietnam gespeeld) maar inmiddels vind ik het echt een meesterlijk spel. Natuurlijk zijn er nog wel wat problemen, zoals het updaten van de stats en het toch nog steeds te kleine aantal ranked publics maar dat komt naar mijn idee vanzelf allemaal wel goed.

Ook wil ik jullie mijn grootste trots op dit moment niet onthouden :) Als speler die pas 2 dagen battlefield ervaring heeft vond ik dit toch best netjes:

[afbeelding]
Je hebt de award die iedereen krijgt als hij doodgaat? :X
Daar kan je mee patsen zeg :+ 8)7

Maar verder zijn die andere wel goed :>

[ Voor 4% gewijzigd door Stewie! op 25-06-2005 14:57 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shaidar
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 30-05 06:58

Shaidar

Ik kan in de gfx opties van Battlefield alleen maar kiezen tussen low/medium/high settings voor elke optie... Is er iemand die hier ook bij alle opties ultra high heeft staan?

 iPhone 12 Pro 128GB  MacBook Pro (13-inch, 2020, i7, 16GB, 1TB)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 123536

RocketKoen schreef op zaterdag 25 juni 2005 @ 01:38:
[...]

joh... dat is zoon beetje het 1e wat dat stemmetje je verteld als je op Q klikt.
staat ook in je boekje tussen alle andere informatie die je na 10 seconden spelen achter komt.

* RocketKoen denkt terug naar spellen als red alert en diablo2, waar een heel boekwerk bijkwam waar elk detail van het spel werd uitgelegd.
in BF moet je maar gokken waar alles voor dient. hoe werken die stats bvb? wanneer krijg je welke awards? welke awards zijn er???
Ik bedoel: wanneer je rechtermuisklikt op spotted je nog eens een venster krijgt waar je zelf kunt kiezen wat je spot (zoals BF1942/V met de F1 knoppen enzo) en dat staat niet in het boekje!

En ASE is net bij mij upgedate en maakt nu onderschijt tussen ranked <=> unranked

[afbeelding]
Wat is eigenlijk die blauwe ribbon?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Bor de Wollef schreef op zaterdag 25 juni 2005 @ 13:30:
Of wat dacht je van een commander die lekker in een jet gaat vliegen....nee daar heb je lekker veel aan!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• twit
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 17-06 21:27
DaMorpheus schreef op zaterdag 25 juni 2005 @ 14:56:
[...]

Je hebt wel een outstanding combat rating nodig om hem te krijgen hoor :).

En voor die andere gast, die blauwe ribbon was een of andere airborne award. Die kreeg ik volgens mij na een hele tijd als gunner vrij succesvol te zijn en nog een aantal leuke parachute sprongen te hebben gemaakt.

gutta cavat lapidem non vi, sed saepe cadendo. Sic homo fit doctus, non vi, sed saepe legendo

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mobygo76
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 22:01
Weet iemand ook een leuke funclan van mensen die gewoon georganiseerd spelen op de public servers?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 26235

Topicstarter
Help!!!! schreef op zaterdag 25 juni 2005 @ 14:38:
@Lighteye: Misschien kun je in de tabel met servers in de TS een kolom opnemen die aangeeft of de server Ranked is. :) Zou wel handig zijn. :P
Afbeeldingslocatie: http://lighteye.whyz.nl/GoT/BF2_servers/picture2.php was al bezig met ontwerp maar doordat internet er gister uitlag verder geen tijd meer aan besteed :P

//edit: overigens vind ik het wel een leuk projectje om mijn php skillz op te vijzelen, kreeg van primemaximuz al te horen dat ik er niet teveel tijd in moest stoppen ;)

[ Voor 19% gewijzigd door Anoniem: 26235 op 25-06-2005 15:14 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BasieP
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 22-07-2024
SV3NNER schreef op zaterdag 25 juni 2005 @ 12:45:
Ik heb norton 2003 uitgeschakeld tijdens het spelen en het loopt veel smoother dan anders.
Geen crashes naar desktop meer. :*) :*)
dan de grote vraag, waarom installeer je norton meuk in de eerste plaats. :/

maargoed das beetje offtopique..

ontopic:
ik heb d'r zo'n hekel aan dat zelfs als je in een 64player server zit, er nog niet samengewerkt word.. :/
ik ga uit verveling een beetje rond zitten vliegen, want wanneer ik op de grond ga lopen word ik ziek van de eikels die me overrijden, en me geen lift geven.. verder kan ik eeuwig wachten op orders, en als ik orders heb dan houd niemand behalve de squadleader en ik zich d'r aan..

ERG vervelend..

This message was sent on 100% recyclable electrons.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gunner
  • Registratie: Oktober 1999
  • Niet online

Gunner

Invincibles

Stelletje sukkels bij de Media Markt in Alkmaar.

Lagen twee verschillend geprijsde BF2 door elkaar; 33 euro en 49 euro. Ik mocht hem volgens de verkopers gewoon voor 33 meenemen omdat ze te lui waren om het opnieuw te stickeren :o

Still warm the blood that courses through my veins. | PvOutput | ARSENAL FC

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nyana
  • Registratie: Augustus 2003
  • Laatst online: 18-06 07:13

Nyana

Who?!

Gunner schreef op zaterdag 25 juni 2005 @ 15:25:
Stelletje sukkels bij de Media Markt in Alkmaar.

Lagen twee verschillend geprijsde BF2 door elkaar; 33 euro en 49 euro. Ik mocht hem volgens de verkopers gewoon voor 33 meenemen omdat ze te lui waren om het opnieuw te stickeren :o
Wat is het probleem 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phyxion
  • Niet online

Phyxion

_/-\o_

Anoniem: 26235 schreef op zaterdag 25 juni 2005 @ 13:11:
[...]

Wat ik aanraad is NOD32. Gebruikt bijna geen resources, kost lang niet zo veel, en staat al tijden op nummer 1 :*)
Anoniem: 102880 schreef op zaterdag 25 juni 2005 @ 13:41:
[...]

Vertel eens wat meer over die miniImage.....want ik zie nu al krassen op mn BF2 dvd verschijnen. K had ook al de reloaded versie van internet gehaald maar als ik die erin knal zegt ie dat de originele dvd erin moet :'(

P.S. ik koop altijd mn games!
MiniImages kan je mounten met bijvoorbeeld Alcohol of DaemonTools (Laatste is compleet gratis). MiniImages zijn maar een paar KByte, dus dat is de moete niet ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Ik snap het ook niet, maargoed.

Nog een keer dan maar: Met welke persoon (Assault, Sniper) kun je een airstrike opvragen, of moet de commander dat doen? Dat zou ik wel minder vinden..

Edit: Ik speel het echt alleen maar voor de fun (heb ook alleen maar de demo) en ik heb me echt DOOD gelachen. Wat ook leuk is, met je F16 van de tegenstander over dat vliegdekschip vliegen van de Amerikanen, eruit springen, parachute uit en killen maar :*) . Kun je eigenlijk ook met je F16 recht op iemand invliegen, kill je 'm dan of niet?

[ Voor 35% gewijzigd door Anoniem: 126062 op 25-06-2005 15:48 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phyxion
  • Niet online

Phyxion

_/-\o_

-Daniël- schreef op zaterdag 25 juni 2005 @ 15:45:
[...]

Ik snap het ook niet, maargoed.

Nog een keer dan maar: Met welke persoon (Assault, Sniper) kun je een airstrike opvragen, of moet de commander dat doen? Dat zou ik wel minder vinden..

Edit: Ik speel het echt alleen maar voor de fun (heb ook alleen maar de demo) en ik heb me echt DOOD gelachen. Wat ook leuk is, met je F16 van de tegenstander over dat vliegdekschip vliegen van de Amerikanen, eruit springen, parachute uit en killen maar :*) . Kun je eigenlijk ook met je F16 recht op iemand invliegen, kill je 'm dan of niet?
Je bedoeld zeker Artillery? Dat kan ieder persoon doen (Als je in een Squad zit iig).
Staat ook allemaal in je manual btw :Y)
Maar goed, druk op T, dan krijg je zo'n balkje, kan je van alles opvragen, supplies, artillery en nog iets.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

FnF schreef op zaterdag 25 juni 2005 @ 15:49:
[...]

Je bedoeld zeker Artillery? Dat kan ieder persoon doen (Als je in een Squad zit iig).
Staat ook allemaal in je manual btw :Y)
Maar goed, druk op T, dan krijg je zo'n balkje, kan je van alles opvragen, supplies, artillery en nog iets.
Welk boekje (8>

Bedankt, ga het eens uitproberen. Bedoelde Artillery ja, was even de naam kwijt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 89184

Aardige game tot nu toe. Jammer van die crashes en andere fouten.

Grootste gameplay minpunt:

Helicopters hebben heel veel weg van de gameplay van BFV. Ik zie de gameplay niet in de buurt komen van DC wat wel beweerd werd... jammer.

Wordt continue terug geknikkerd naar de desktop... ja, ik weet bijna wel waar het aan ligt: Ati kaart + 5.6 drivers. Wachten dus op een goede patch van EA.. Hopen dat zie die brakke netcode ook meteen kunnen verbeteren samen met die ingame serverbrowser.

ASE ondersteund dus nu BF2 met ranked/non-ranked filter, maar wat blijkt... EA support dat nog niet...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Novah
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 22-05 15:01
Beste wel balen om iedereen die game te zien spelen, gister even gespeeld bij een vriend thuis, best vermakelijk potje. Maar kan hem zelf niet spelen vanwege mijn GeForce 4 TI 4400. Erg jammer dat het zo moest lopen. Persee geen pixelshaders 1.3 maar 1.4. Uit het laatste grootste onderzoek over specs van gamers zie je dat er nog een gigantisch aandeel van Gf 4 ti kaarten zijn. Zonde dat BF2 die gamers nu moet missen, zeker omdat ik de oude BF veel speelde in clanformatie en alles. Geld heb ik niet om elk jaar a 1.5 jaar een videokaart van 300 euro te kopen. Misschien begin volgend jaar maar es kijken naar een nieuwe kaart danmaar. Voor mensen die zich irriteren aan dit soort verhaaltjes mijn excuus maar moest het gewoon even kwijt. Natuurlijk kan je zeggen koop dan die en dat en bla, en kaart van 2 jaar oud kan gewoon niet meer enz... maar niet iedereen heeft het geld op zn rug groeien en heeft ook nog andere kosten dan een pc alleen. En voor mij is 300 euro heel erg veel geld. Ik baal, voor de rest van de gamers die wel kunnen gamen, veel plezier met deze game.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JJ Le Funk
  • Registratie: Januari 2004
  • Niet online
Even over het crashen naar de desktop.
Ondanks m'n l33t rig met 6800u kaart heb ik daar ook last van. Komt denk ik doordat ik mijn vid.drivers niet kan updaten aangezien die nog niet zo hoog genummerd zijn voor WinXP 64-bit en ook beta zijn. Als ik de beeldkwaliteit in het spel echter wat terugschroef blijkt het toch zeer stabiel te werken en zero lag. Met de volgende config heb ik al uren high-fps gegamed:

reso 1024*768@75Hz
alle opties op 'gemiddeld' behalve 'filtering' die staat op 'laag'.
FSAA: 4x.
De dynamic shadowing heb ik op 'off' staan omdat er anders het bekende probleem met de vierkante schaduwen optreedt.

Met name door FSAA 4x ziet het er nog best goed uit. 'k Zal ns een screenshotje maken.

Ik zal proberen of het spel met terraindetail op hoog en geometriedetail op hoog nog steeds stabiel blijft. Terrain op medium geeft namelijk bij het rijden in een jeep een lelijk effect doordat het terrein andere vormen aanneemt als je er snel door verplaatst.

~

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 109640

Anoniem: 89184 schreef op zaterdag 25 juni 2005 @ 16:24:

Grootste gameplay minpunt:
Crashen naar het deskopt is geen gameplay pff...

[ Voor 4% gewijzigd door Anoniem: 109640 op 25-06-2005 16:48 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• phYzar
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 23:49
Novah schreef op zaterdag 25 juni 2005 @ 16:32:Geld heb ik niet om elk jaar a 1.5 jaar een videokaart van 300 euro te kopen.
De goedkoopste kaart die bf2 wel draait kost maar 35 euro...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dikki dik
  • Laatst online: 12-07-2020
DaMorpheus schreef op zaterdag 25 juni 2005 @ 14:56:
[...]

Dus ik dan kan ik patsen dat ik hem nog niet heb 8)7

Battlefield 2 stats - Specs PC - X360 Gamertag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 109640

Novah schreef op zaterdag 25 juni 2005 @ 16:32:
Beste wel balen om iedereen die game te zien spelen, gister even gespeeld bij een vriend thuis, best vermakelijk potje. Maar kan hem zelf niet spelen vanwege mijn GeForce 4 TI 4400. Erg jammer dat het zo moest lopen. Persee geen pixelshaders 1.3 maar 1.4. Uit het laatste grootste onderzoek over specs van gamers zie je dat er nog een gigantisch aandeel van Gf 4 ti kaarten zijn. Zonde dat BF2 die gamers nu moet missen, zeker omdat ik de oude BF veel speelde in clanformatie en alles. Geld heb ik niet om elk jaar a 1.5 jaar een videokaart van 300 euro te kopen. Misschien begin volgend jaar maar es kijken naar een nieuwe kaart danmaar. Voor mensen die zich irriteren aan dit soort verhaaltjes mijn excuus maar moest het gewoon even kwijt. Natuurlijk kan je zeggen koop dan die en dat en bla, en kaart van 2 jaar oud kan gewoon niet meer enz... maar niet iedereen heeft het geld op zn rug groeien en heeft ook nog andere kosten dan een pc alleen. En voor mij is 300 euro heel erg veel geld. Ik baal, voor de rest van de gamers die wel kunnen gamen, veel plezier met deze game.
Ik wil niet zeiken maar die kaart is echt niet 1,5 jaar oud minstens al 2,5 jaar...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ephymerous
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 00:01
Is er ook een server met veel GoTters?

XXXVI

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fsfikke
  • Registratie: Maart 2003
  • Niet online

fsfikke

* * * *

ephymerous schreef op zaterdag 25 juni 2005 @ 17:04:
Is er ook een server met veel GoTters?
Ja die zijn er en er is ook een lijst waarin staat welke dat zijn en er is ook een startpost ;)

Zijn spaties in de aanbieding ofzo? www.spatiegebruik.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 109640 schreef op zaterdag 25 juni 2005 @ 16:47:
[...]

Crashen naar het deskopt is geen gameplay pff...
Oh my god. Alsof ik dat niet wist. |:(

Grootste gameplay minpunt: ...
Zeg ik dat hier dan?

[ Voor 26% gewijzigd door Anoniem: 89184 op 25-06-2005 17:06 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jagermeister

jagermeister

Heb maar ff voor de lol een aantal screens geschoten. Zie eerste screen voor Videosettings.

Afbeeldingslocatie: http://www.bxl.speedlinq.nl/Battlefield2/Settings_S.jpg
Afbeeldingslocatie: http://www.bxl.speedlinq.nl/Battlefield2/screen043_S.jpg
Afbeeldingslocatie: http://www.bxl.speedlinq.nl/Battlefield2/screen046_S.jpg
Afbeeldingslocatie: http://www.bxl.speedlinq.nl/Battlefield2/screen049_S.jpg
Afbeeldingslocatie: http://www.bxl.speedlinq.nl/Battlefield2/screen051_S.jpg
Afbeeldingslocatie: http://www.bxl.speedlinq.nl/Battlefield2/screen054_S.jpg
Afbeeldingslocatie: http://www.bxl.speedlinq.nl/Battlefield2/screen057_S.jpg
Afbeeldingslocatie: http://www.bxl.speedlinq.nl/Battlefield2/screen060_S.jpg
Afbeeldingslocatie: http://www.bxl.speedlinq.nl/Battlefield2/screen062_S.jpg
Afbeeldingslocatie: http://www.bxl.speedlinq.nl/Battlefield2/screen063_S.jpg
Afbeeldingslocatie: http://www.bxl.speedlinq.nl/Battlefield2/screen067_S.jpg
Afbeeldingslocatie: http://www.bxl.speedlinq.nl/Battlefield2/screen071_S.jpg
Afbeeldingslocatie: http://www.bxl.speedlinq.nl/Battlefield2/screen076_S.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lawaai
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 02-06 21:37

lawaai

www.oldskoolnl.nl

Anoniem: 89184 schreef op zaterdag 25 juni 2005 @ 16:24:
Helicopters hebben heel veel weg van de gameplay van BFV. Ik zie de gameplay niet in de buurt komen van DC wat wel beweerd werd... jammer....
Daar ben ik het dus volledig niet mee eens... je kunt geen ruk met die heli's ... Verder is het aimen effe wennen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 9974

Nog geen enkele crash to desktop gehad...misschien wordt jullie videokaart te heet?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

lawaai schreef op zaterdag 25 juni 2005 @ 17:08:
[...]

Daar ben ik het dus volledig niet mee eens... je kunt geen ruk met die heli's ... Verder is het aimen effe wennen :)
Ik ownde anders met de DC choppers aardig wat enemies. :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jagermeister

jagermeister

lawaai schreef op zaterdag 25 juni 2005 @ 17:08:
[...]

Hoezo kun je geen ruk met die heli's? Met die railguns in een blackhawk kun je flink om je heen maaien als je een goede piloot hebt. Als je gevechts helis met z'n 2-en bestuurd, dan ben je ook flink dodelijk met zo'n ding... tenzij er natuurlijk een kundige straaljagerpiloot het op jou gemunt heeft.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bor

Bor

phYzar schreef op zaterdag 25 juni 2005 @ 16:52:
[...]

De goedkoopste kaart die bf2 wel draait kost maar 35 euro...
Ja, en dan moet je kijken hoe het draait :X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BasieP
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 22-07-2024
[17:11] <twit> waarom loopt men in bf2 topic mijn mooie award de grond in te boren :(
[17:11] <twit> als nou iemand eens even zou lezen 'OUTSTANDING' @ combat
[17:11] <twit> daar moet je dus echt wel wat meer voor doen dan dood gaan :)
die jongen is zo trots op zijn purple heart.. ;)

This message was sent on 100% recyclable electrons.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bor

Bor

BasieP schreef op zaterdag 25 juni 2005 @ 17:18:
[...]

die jongen is zo trots op zijn purple heart.. ;)
Dood gaan als je nummer 1 staat toch? ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• phYzar
Bor de Wollef schreef op zaterdag 25 juni 2005 @ 17:18:
[...]

Ja, en dan moet je kijken hoe het draait :X
Tsja, als ze het zo hadden gemaakt dat het ook met aangepaste settings op een gf4 draaide zag het er nog slechter uit, en zeuren dan een upgrade 300 euro kost is onzin, het hoeft niet zoveel te kosten.

* phYzar heeft een radeon 8500 met 64mb :P (draait goed op 1280*1024, alles low, textures medium, view distance 100%)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bor

Bor

phYzar schreef op zaterdag 25 juni 2005 @ 17:22:
[...]

Tsja, als ze het zo hadden gemaakt dat het ook met aangepaste settings op een gf4 draaide zag het er nog slechter uit, en zeuren dan een upgrade 300 euro kost is onzin, het hoeft niet zoveel te kosten.

* phYzar heeft een radeon 8500 met 64mb :P (draait goed op 1280*1024, alles low, textures medium, view distance 100%)
En wat voor systeem heb je verder dan? Hier is het met een 9800Pro op een PIV 2.4Ghz met 1Gb geheugen niet speelbaar op 1280x1024. En wat is "draait goed"? Over hoeveel fps hebben we het dan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Medic en Commander zijn is zo VET! Medic, krijg je lekker veel punten bij het mensen oplappen en de wapen die je krijgt is heel nauwkeurig.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jagermeister

jagermeister

Bor de Wollef schreef op zaterdag 25 juni 2005 @ 17:24:
En wat voor systeem heb je verder dan? Hier is het met een 9800Pro op een PIV 2.4Ghz met 1Gb geheugen niet speelbaar op 1280x1024. En wat is "draait goed"? Over hoeveel fps hebben we het dan?
Vaag... niet speelbaar? Post je instellingen van je video- en soundsettings eens. En heb je NOrton al eens uitgezet?

[ Voor 6% gewijzigd door jagermeister op 25-06-2005 17:29 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• phYzar
Bor de Wollef schreef op zaterdag 25 juni 2005 @ 17:24:
[...]

P4 3,0 (HT gewoon aan, geen crashes daarmee) 2x512mb ddr400, en om de maps een beetje snel te laden een wd raptor :9 .

Draait goed is dat het niet lagged of schokt, ook als er meerdere mensen op een kluitje staan voor je neus, fps weet ik niet, meet ik niet.

/edit: om de specs ff compleet te maken
virusscanner: avg free, stop ik niet met gamen
origineel spel, met alcohol image gedraaid die ik met d-tools mount
geluid: software, eax aan

[ Voor 15% gewijzigd door phYzar op 25-06-2005 17:36 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 45027

Lol, eerst kon ik nog een paar minuten spelen voordat de crash onstond. Nu crasht ie al naar de desktop tijdens het laden. Echt iedere keer!

Ze mogen snel met aan patch komen, want mijn artillery staat al op de EA Headquarters gericht :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Epitome
  • Laatst online: 13-06 11:14

[afbeelding]
Ik heb nog geen Purple Heart gekregen, denk dat ik te weinig dood ga... O-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• riffey#4
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 25-02 21:53

riffey#4

aka Beever#4

Ligt het aan mij, of zijn er maar 3 europese ranked servers met meer dan 32 man?
2 van Elliot Ness en Wolfgaming. Dat zijn er 3 met een ping onder de 100.

Beetje jammer dat er zat US large map servers zijn, en maar 3 in Europa. Als ze adverteren met 64 player maps en de promoties die je kunt halen, moeten ze daar ook wat voor regelen.
Of toestaan dat ook andere server ranked kunnen worden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dikki dik
jah idd wie weet is het gewoon een troost prijs :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lithiumangel
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 23-05 10:37

lithiumangel

Tuurlijk !

EAX effecten softwarematig via je CPU verwerken ?
Niet echt een aanradertje voor je framerate .
Ik denk dat je betere performance zult krijgen door dat uit te zetten i.s.m software audio .
Of gewoon aanlaten en op hardware zetten als je een compatibel soundkaart hebt voor EAX om de CPU een beetje te ontlasten .

[ Voor 32% gewijzigd door lithiumangel op 25-06-2005 17:57 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Robbertz236
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 15-02-2021
Vraagje: Hoe kan je met BF2 je FPS dan zien :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Raegin
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 22:34
riffey#4 schreef op zaterdag 25 juni 2005 @ 17:37:
Ligt het aan mij, of zijn er maar 3 europese ranked servers met meer dan 32 man?
2 van Elliot Ness en Wolfgaming. Dat zijn er 3 met een ping onder de 100.

Beetje jammer dat er zat US large map servers zijn, en maar 3 in Europa. Als ze adverteren met 64 player maps en de promoties die je kunt halen, moeten ze daar ook wat voor regelen.
Of toestaan dat ook andere server ranked kunnen worden.
ligt aan jou, als ik snel even spiek in ASE zie ik in het totaal 37 ranked Euro servers met ping lager dan 100 waarvan 13 32 player, 1 40, 1 50 en 2 64 player servers.
Robbertz schreef op zaterdag 25 juni 2005 @ 18:05:
Vraagje: Hoe kan je met BF2 je FPS dan zien :?
code:
1
fps 1

in console een 0 om het uit te zetten. of je download het programms fraps, eerdere versies zijn nog gratis.

Gisteren ging vliegen ook wel lekker, ik starte in een map met alle 32 spelers US (autoteam foutje) dus ik suicide en switch. ik hopte in plane en schoot wat mannetjes neer die switchte door autoteam, hun schoten ook meer mensen neer en ik had er ook weer wat en teams waren gelijk.

toen nog iets van 50 punten gehaald en niet neergehaald. had er gelijk 3 medals bij die ronde.

hier overzichtje tot nu toe.
http://home.planet.nl/~aalbr000/images/awards.jpg

[ Voor 12% gewijzigd door Raegin op 25-06-2005 18:12 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tom-my
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 21-05 16:08

Tom-my

w03iz0rz

jagermeister schreef op zaterdag 25 juni 2005 @ 17:12:
[...]

Hoezo kun je geen ruk met die heli's? Met die railguns in een blackhawk kun je flink om je heen maaien als je een goede piloot hebt. Als je gevechts helis met z'n 2-en bestuurd, dan ben je ook flink dodelijk met zo'n ding... tenzij er natuurlijk een kundige straaljagerpiloot het op jou gemunt heeft.
stop in de overgebleven plaatsen repair dudes en je hebt een hele moeilijke chopper om kapot te gaan

"Then there was the man who drowned crossing a stream with an average depth of six inches."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rayzman
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 19-06 13:59

Rayzman

+31 Rayzman

Heb vanmiddag goed potje gehad op een Engelse 64 player server. (multi???.co.uk). Eerst waren er alleen squads waar niemand orders gaf. Uiteindelijk ging die squadleader weg en werd ik het. Verdere potjes hele tijd het beste squad. Jammer dat het geen ranked server was.

Kan je met de Full ook op een demoserver spelen? (Aantal bekenden hebben alleen demo en ik wil samen gamen)

En verder heeft er iemand hier zo'n Prima Guide voor Battlefield 2 besteld? Of kan iemand die van de vorige battlefields zo'n boekje heeft zeggen of je er echt wat aanhebt of niet?

Rayzman-JT-NL (Ben ook JO speler ja :) )

specs pc

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• riffey#4
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 25-02 21:53

riffey#4

aka Beever#4

b00m schreef op zaterdag 25 juni 2005 @ 18:09:
[...]
ligt aan jou, als ik snel even spiek in ASE zie ik in het totaal 37 ranked Euro servers met ping lager dan 100 waarvan 13 32 player, 1 40, 1 50 en 2 64 player servers.
g
Dan zie je er 1 meer dan ik. Ik had het over meer dan 32 man, daar zijn er dus 4 van met een ping onder 100. Vind ik ERG weinig. Als je ze bij elkaar optelt zijn er dus 634 Europeanen die fatsoenlijk op een ranked server kunnen spelen..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Rayzman schreef op zaterdag 25 juni 2005 @ 18:18:
Heb vanmiddag goed potje gehad op een Engelse 64 player server. (multi???.co.uk). Eerst waren er alleen squads waar niemand orders gaf. Uiteindelijk ging die squadleader weg en werd ik het. Verdere potjes hele tijd het beste squad. Jammer dat het geen ranked server was.

Kan je met de Full ook op een demoserver spelen? (Aantal bekenden hebben alleen demo en ik wil samen gamen)

En verder heeft er iemand hier zo'n Prima Guide voor Battlefield 2 besteld? Of kan iemand die van de vorige battlefields zo'n boekje heeft zeggen of je er echt wat aanhebt of niet?

Hey! Ik heb samen met jou in de team gespeeld, ik was geloof ik bevelhebber en we speelden Golf of Oman. Rond half 6 ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gunner
  • Registratie: Oktober 1999
  • Niet online

Gunner

Invincibles

fsfikke schreef op zaterdag 25 juni 2005 @ 17:05:
[...]

Ja die zijn er en er is ook een lijst waarin staat welke dat zijn en er is ook een startpost ;)
zijn die servers in dat lijstje ook ranked?

Still warm the blood that courses through my veins. | PvOutput | ARSENAL FC

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bor

Bor

jagermeister schreef op zaterdag 25 juni 2005 @ 17:28:
[...]

Vaag... niet speelbaar? Post je instellingen van je video- en soundsettings eens. En heb je NOrton al eens uitgezet?
Lol, Norton gebruik ik echt niet hoor. Ik heb hetzelfde probleem hier op 2 machines. Soundinstellingen staan op software, medium.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jagermeister

jagermeister

(Mogelijk) goed nieuws :)
: Announcing Project AutoMap
Announcements
With the release of Battlefield 2, we have been busy getting our feet wet. While setting up the new server, I started digging through the code. Based on this research, I believe we can create a server side mod that will download maps from a server to the client by clicking a link. As a fan of custom maps, this is the one feature I have longed for more than anything in the Battlefield Franchise. I believe it is now possible. With that said, I would like to announce The Battlefield Conversion Team's second project. Don't worry, we are still hard at work on the BF42 conversion to BFV. We are even dreaming about the opportunity to move it to BF2, but that is EA's call. In the meantime, let's see if we can give custom maps the playtime they deserve.

If you have experience with Python and would like to help with this project, please contact us.
Bron
Als dit ze gaat lukken, dan bestaat de kans dat men vaker custom maps gaat spelen. Goede zaak aangezien de default maps na een tijd vast flink gaan vervelen.
Bor de Wollef schreef op zaterdag 25 juni 2005 @ 18:54:
[...]

Lol, Norton gebruik ik echt niet hoor. Ik heb hetzelfde probleem hier op 2 machines. Soundinstellingen staan op software, medium.
En EAX staat uit?

[ Voor 12% gewijzigd door jagermeister op 25-06-2005 18:58 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Epitome
b00m schreef op zaterdag 25 juni 2005 @ 18:09:
[...]
Gisteren ging vliegen ook wel lekker, ik starte in een map met alle 32 spelers US (autoteam foutje) dus ik suicide en switch. ik hopte in plane en schoot wat mannetjes neer die switchte door autoteam, hun schoten ook meer mensen neer en ik had er ook weer wat en teams waren gelijk.

toen nog iets van 50 punten gehaald en niet neergehaald. had er gelijk 3 medals bij die ronde.

hier overzichtje tot nu toe.
http://home.planet.nl/~aalbr000/images/awards.jpg
Maak eens een screendump met die geel/blauwe ribbon geselecteerd, die ken ik namelijk nog niet. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jagermeister

jagermeister

@ Epitome... Hij gaat lekker he. Plaatsje 49 op de leaderboads zo te zien en 2708 puntjes. _/-\o_ Keep it up! :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Argh ik heb maar 90 punten.. :O Omdat er zo weinig ranked servers zijn en te hoge ping hebben. Daarom kom ik niet in die ranked servers.. Grr, anders had ik hoger gestaan.. }:O

[ Voor 14% gewijzigd door Anoniem: 134870 op 25-06-2005 19:08 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Taenadar
  • Laatst online: 19-06 14:23
Rayzman schreef op zaterdag 25 juni 2005 @ 18:18:

Installeer je demo naast de full op je pc. En je ken op demo servers spele :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 10456

jagermeister schreef op zaterdag 25 juni 2005 @ 18:55:
(Mogelijk) goed nieuws :)

[...]

Als dit ze gaat lukken, dan bestaat de kans dat men vaker custom maps gaat spelen. Goede zaak aangezien de default maps na een tijd vast flink gaan vervelen.
Wow fantastich :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aight!
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 18-06 22:56

Aight!

&#039;A toy robot...&#039;

Iemand enig idee om bots te kunnen krjigen bij de lan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Quickshifter
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 16-06 23:00
Epitome schreef op zaterdag 25 juni 2005 @ 19:00:
[...]
Maak eens een screendump met die geel/blauwe ribbon geselecteerd, die ken ik namelijk nog niet. :)
probeer ook te gaan voor de gold medal die heb ik al 2 keer in mijn bezit :D heb overigens de 2de rang al ong voor de helft volgespeeld ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Epitome
jagermeister schreef op zaterdag 25 juni 2005 @ 19:04:
@ Epitome... Hij gaat lekker he. Plaatsje 49 op de leaderboads zo te zien en 2708 puntjes. _/-\o_ Keep it up! :)
Ja, maar dat klopt dus voor geen meter, die stats zijn laatst geüpdate op 23 juni. :/

Inmiddels heb ik al wat meer puntjes bij elkaar geschoten. ;)

Je zou toch denken dat de leaderboards nog het gemakkelijkst is om up-2-date te houden in plaats van de persoonlijke stats of awards, die uit veel meer data bestaan... :X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Epitome
Furbyk1ller schreef op zaterdag 25 juni 2005 @ 19:13:
[...]
probeer ook te gaan voor de gold medal die heb ik al 2 keer in mijn bezit :D heb overigens de 2de rang al ong voor de helft volgespeeld ;)
Ik denk dat iedereen wel voor de Gold Star gaat, die krijg je namelijk als je de hoogste score heb aan het einde van de ronde. :Y)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lefty_38
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 25-11-2024
Anoniem: 45027 schreef op zaterdag 25 juni 2005 @ 17:30:
Lol, eerst kon ik nog een paar minuten spelen voordat de crash onstond. Nu crasht ie al naar de desktop tijdens het laden. Echt iedere keer!

Ze mogen snel met aan patch komen, want mijn artillery staat al op de EA Headquarters gericht :/
Als ik bij jou specs kijk zie ik dat je je CPU en GPU aardig hebt overgeklokt. Het kan zijn dat het daardoor komt. Sommige spellen zijn nogal gevoelig voor overgeklokte hardware, ik weet niet of het bij BF2 ook zo is, maar probeer eens op stock speeds te draaien.

Q6600 | 4GB | 24" Dell 2407-HC | Logitech Z-5500 | iPhone 4

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Dat je rewards hebt betekent trouwens niet dat je goed bent, ik vind eigenlijk ook niet dat je trots moet zijn op je awards.

Check eerder je statestieken, ik denk dat clans messchien wel vragen of je een screenshot van je statestieken wilt sturen om te kijken hoeveel ervaring je hebt messchien.

Wel lullig als je nooit speelt. :Y)

Maar ik heb verder dus nog nie ranked gespeeld dus tja.

Maar de scores die je krijgt bij elke ranked server wordt toegevoegd, dus maakt niet uit welke ranked server?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DutchCommando
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 21:55
Epitome schreef op zaterdag 25 juni 2005 @ 19:16:
[...]
Ik denk dat iedereen wel voor de Gold Star gaat, die krijg je namelijk als je de hoogste score heb aan het einde van de ronde. :Y)
Gold stars anyone?

Afbeeldingslocatie: http://www.tweakers.net/ext/f/61351/thumb.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Help!!!!
  • Registratie: Juli 1999
  • Niet online

Help!!!!

Mr Majestic

Anoniem: 26235 schreef op zaterdag 25 juni 2005 @ 15:10:
[...]

[afbeelding] was al bezig met ontwerp maar doordat internet er gister uitlag verder geen tijd meer aan besteed :P

//edit: overigens vind ik het wel een leuk projectje om mijn php skillz op te vijzelen, kreeg van primemaximuz al te horen dat ik er niet teveel tijd in moest stoppen ;)
Ja dat is veel beter :*) , alleen zijn ze niet allemaal ranked dus dat klopt niet ....

Maarruh hoezo mag je dr niet teveel tijd in stoppen. :?

PC Specs
Asus ROG Strix B650E-E | AMD 7700X | G-Skill 32GB DDR5 6000C30 M-die | 4090 FE | LG 38GN950-B 3840*1600p 160Hz | Corsair RM1000x Shift | WD Black SN850X 1TB M.2

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 116985

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bor

Bor

Agree, dat is echt een "must have" als het aan mij ligt. Ik heb daar al zo lang op gewacht. Nu maar hopen dat het inderdaad mogelijk is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Hoeveel wapens kan je nou eigenlijk unlocken?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 64858

Zijn de ontwikkelingen mbt de oplossing van het Linux-server probleem te volgen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phyxion
  • Niet online

Phyxion

_/-\o_

Nice screenshots :Y)
Zelfde specs als in specs? :P
Heb ik zelf natuurlijk ook in mijn bezig, gold silver en bronze :Y)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dikki dik
heb er vijf en als de stats up to date waren :/ een stuk of 8 a 9

Pagina: 1 ... 9 ... 11 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Illegale praktijken horen hier niet thuis.

Ook tech vragen horen hier niet thuis.

Je hoeft niet te melden dat je hem al hebt of welke winkels hem binnnen hebben! Zie hier een overzicht van de leverbaarheid bij Dynabyte filialen.