hiostu schreef op donderdag 23 juni 2005 @ 10:12:
[...]
je kon toch in 1 van de files het aantal bots in SP verhogen? Was in de demo ook gedaan.
[...]
misschien dat dit gewoon werkt. Ik ben trouwens ERG benieuwd of je het helemaal gaat lukken. Dat zou echt perfect zijn! Succes ermee
die was ik op m'n strooptocht vannacht ook tegengekomen

en werken! kijk ze maar eens rennen die 32 usmc's hehehe

;
doet niets af aan het eigenlijke probleem; de structuur voor normale mpmap ziet er ongeveer zo uit;
code:
1
2
3
| 23-06-2005 02:08 <DIR> 16
23-06-2005 02:08 <DIR> 32
23-06-2005 02:08 <DIR> 64 |
met dan in de desbetreffende dir de settings (dimensions, spawns etc.) nu staat er in het spgedeelte maar één zo'n mapje genaamd 16. daarin edit ik dan alles naar 64 players. dan kan ik nooit zomaar terug naar 16 zonder en de defaultai.con te editten en de org. 16 dir terug te zetten. ik wil in die spdir een 64 toevoegen, en die zichtbaar maken als map in 't menu. dan heeft 't pas nut. anders is 't niet echt handelbaar.
technisch gezien heb ik het nu aan 't werken. de complete 64ply map met 64bots, alle normale spawns en vehicles zoals in normaal mp. maarrr nu ben ik dus m'n 16ply map kwijt. én ik loop aan tegen het probleem waardoor Dice de grote SP maps geschrapt heeft. op de vraag of Dice de SP 16 ply only uitlevert;
"As noted above, the bots are perfectly suited for helicopters, ground vehicle and infantry action on the 16-player versions of 10 of DICE's maps. There are no restrictions in the editor that prevent users from putting bots on larger maps than DICE has chosen to, but given the focuses that we have given the AI, the AI may not deal with larger maps and more vehicles as well as they do the set-ups we recommend. Mappers and modders will likely be able to overcome most obstacles they encounter (in putting bots on the larger map sizes), but their mileage may vary."
sommige usmc's zijn nu een bééétje het padje kwijt in zo'n grote map. blijkbaar hadden ze daar bij Dice geen tijd meer voor over of ze dachten van "de modcommunity regelt 't toch wel voor ons." ik heb al wat rond liggen kloten in de settings, interrestareas veranderd enzo. de map is zo met 64 stuks in dalian. ERG unbalanced en dat is misschien niet eens 't juiste woord. sommige dingen gaan gewoon finaal de mist in. hier gaat de nodige tijd qua troubleshooten, debuggen en testen inzitten.
* iH8 pielt gewoon (inmiddels vrolijk) weer verder.
[
Voor 23% gewijzigd door
iH8 op 23-06-2005 12:36
. Reden: beter en klikbaar screenie nu ]