[PC] Battlefield 2 - deel VII Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 4 ... 11 Laatste
Acties:
  • 6.809 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• melly
  • Registratie: Mei 2001
  • Laatst online: 03-03-2023
Helaas krijg ik AF niet werkend in BF2.
Heb hem op forced 16x staan maar zonder succes.
Is er een manier om het toch werkende te krijgen?
Draai nu met Catalyst 5.6

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 104748

Haha bug feest!! Khad weer iets nieuws opeens voor t eerst een soort hoog zoem geluidje in de game.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 131133

Ik ben in rank gestegen :)

http://home.planet.nl/~osch0347/lance.jpg

En dat was met dit potje (ging lekker man :9 )
http://home.planet.nl/~osch0347/98punten.JPG

Doe voortaan eens resizen :X

[ Voor 15% gewijzigd door Crash op 22-06-2005 22:35 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Demo
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 05-06 08:57

Demo

Probleemschietende Tovenaar

Ik heb vandaag mijn key gekregen (spel ligt fysiek nog bij een maat van me :P) en dmv een iso geïnstalleerd (mijn DVD-speler is kapot dus op de dvd wachten had ook geen zin) Kan dat gevaarlijk zijn ivm blokkering van mijn IP-adres enzo? Ik heb er weinig zin in om mijn account/key te laten blokkeren, ik heb er niet voor niets voor betaald..
Overigens wordt het me steeds duidelijker dat ik toe ben aan een nieuw systeem, de meeste vuurgevechten overleef ik niet omdat mijn systeem dan zo gaat haperen dat fatsoenlijk mikken nogal onmogelijk wordt :(

Unix doesn't prevent a user from doing stupid things, because that would necessarily prevent them from doing brilliant things.
while true ; do echo -n "bla" ; sleep 1 ; done

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jeehaa
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 19:37
gister bij de dynabyte moesten DC en ik ook vertellen wat voor videokaart we hadden anders wilde hij ze misschien wel niet verkopen :X

j/k

hij wilde wel weten wat voor kaart we hadden omdat de eisen steeds maar weer hoger worden etc.

                           

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 107573

Wat een bagger release tot nu toe zeg. Die lag is echt niet normaal meer op die ranked servers ook.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RocketKoen
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 20:07
Afbeeldingslocatie: http://www.xs4all.nl/~vorsouw/GoT/rank.JPG
Beat that :P

edit:
Welke lag op ranked servers....
speel je op de US servers ofzo?

[ Voor 36% gewijzigd door RocketKoen op 22-06-2005 22:15 ]

TheS4ndm4n#1919

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jeehaa
he sandman volgens mij zat ik net met jou op 16A en Alpha team.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Ja op die US servers ik zie maar 1 of 2 Euro servers en die zitten vol.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 146160

Kun je ook degraderen ofzo? of kun je niet lager komen dan wat je ooit gehaald hebt? Lijkt me erg vervelend ivm unlocks enzo....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Meelobee
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 00:12

Meelobee

¯\_(ツ)_/¯

Is er een patch die dit spel ooit ook speelbaar maakt op Windows 2000? Ik heb nl geen XP...

[ Voor 7% gewijzigd door Meelobee op 22-06-2005 22:32 ]

Ryzen 7 7700X | ROG Strix B650-E Gaming Wifi | ROG Strix RTX 4070Ti | 32Gb GSkill RipJaws S5 | 980Pro 2Tb | Corsair RM850x Shift | Fractal Design North Black

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bleet
  • Registratie: Mei 2002
  • Niet online

Bleet

Losing my edge.

Anoniem: 146160 schreef op woensdag 22 juni 2005 @ 22:25:
Kun je ook degraderen ofzo? of kun je niet lager komen dan wat je ooit gehaald hebt? Lijkt me erg vervelend ivm unlocks enzo....
Hoewel het systeem van America's Army compleet anders werkt kan het volgens mij wel. Maar het lijkt me sterk dat je honderden teamkills gaat maken. If so wordt je volgens mij wel gedegradeerd.

[ Voor 5% gewijzigd door Bleet op 22-06-2005 22:33 ]

Last.fm |
If bullshit could fly, i'd be an astronaut.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Demo
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 05-06 08:57

Demo

Probleemschietende Tovenaar

Meelobee schreef op woensdag 22 juni 2005 @ 22:32:
Is er een patch die dit spel ooit ook speelbaar maakt op Windows 2000? Ik heb nl geen XP...
Misschien een idee om XP te installeren? Face it, Win2000 is inmiddels al 5 jaar oud..

Unix doesn't prevent a user from doing stupid things, because that would necessarily prevent them from doing brilliant things.
while true ; do echo -n "bla" ; sleep 1 ; done

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• basb
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 16-01-2021
Meelobee schreef op woensdag 22 juni 2005 @ 22:32:
Het spel draait prima op W2K.
Grootste probleem zit in spel zelf dat best buggy is.
De demo draaide 100% stabiel, het spel zelf nadat ik overklock verder terug gedraaid heb. Me videokaart kan gewoon 0 overklok op de bus hebben :( (cpu en mem kunnen wel veellll sneller)

Microsoft doet al ruim jaar zijn best te beweren dat XP echt anders is dan w2k.
tja. OS zelf is identiek.

Dus als je w2k hebt, het moet gewoon werken. Als het vastloopt, moet je niet het os de schuld geven, maar gaan zoeken in drivers enz net zoals vele andere die last hebben van crashes:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Satch
  • Registratie: Mei 2004
  • Niet online
jeehaa schreef op woensdag 22 juni 2005 @ 22:11:
gister bij de dynabyte moesten DC en ik ook vertellen wat voor videokaart we hadden anders wilde hij ze misschien wel niet verkopen :X

j/k

hij wilde wel weten wat voor kaart we hadden omdat de eisen steeds maar weer hoger worden etc.
Eigenlijk is dat wel logisch. Omdat er genoeg mensen kopen die het leuk lijkt maar gewoon een te oude videokaart hebben. Ze kunnen hem dan niet terugnemen vanwege de Key die overgeschreven kan zijn etc. En dan zit de klant met de gebakken peren. Ik vind het wel slim van ze :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bever!
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 06-06 17:04

Bever!

3

af en toe freezes horen blijkbaar bij deze game :|
en ik wordt een beetje moe van het 20x refreshen om in een ranked server te komen met een boel mazzel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Laten we hopen dat het kinderziektes zijn dan maar. Ik snap het niet want de demo liep als een trein.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -NJ-
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 09-12-2024
Mensen die nog twijfelen om BF2 wel of niet te kopen... ik heb em sinds vanmiddag in huis en het is absoluut de moeite waard. Wow, wat ziet BF2 er goed uit - performance valt me niet tegen, ook op m'n AMD XP draait ie (op medium) zonder problemen.

Verder is het spel, zoals wel vaker bij EA releases :P, nog niet helemaal bug vrij, bf2 wil nog wel eens vastlopen in de server selectie (multiplayer menu).

Aanrader, zeker als je al battlefield fan was :)

Als het niet gaat zoals het moet, dan moet het maar zoals het gaat

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Format-C
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 28-05 18:58

Format-C

Tracing Rays

Metal schreef op woensdag 22 juni 2005 @ 22:37:
[...]

Eigenlijk is dat wel logisch. Omdat er genoeg mensen kopen die het leuk lijkt maar gewoon een te oude videokaart hebben. Ze kunnen hem dan niet terugnemen vanwege de Key die overgeschreven kan zijn etc. En dan zit de klant met de gebakken peren. Ik vind het wel slim van ze :)
Dynabyte neemt geen software terug. Staat op mijn bon van BF2. Ze ruilen het zelfs niet eens d8 ik.
Jah, alleen verzegelde verpakkingen.

Ducati 899 Panigale / CM MB511 RGB/ 7800X3D @ ML360R RGB/ RTX4090 FE/ Gigabyte B650 GAMING PLUS/ G.Skill Trident Z5 DDR5 6000 CL30 A-Die / Team MP34 M2 PCIe 1TB SSD/ Crucial MX500 2,5" 1TB/ 5TB SATA / Gbyte WBAX200/ CM V850/ Scarlett Solo / AOC AG493UCX

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Epitome
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 03-04 16:15
Gefeliciteerd, als je nu opnieuw inlogt, mag je je eerste nieuwe wapen kiezen. :)
Ok :*)
Afbeeldingslocatie: http://www.epitome.speedlinq.nl/images/battlefield2/position_22-06-05.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RocketKoen
Epitome schreef op woensdag 22 juni 2005 @ 23:03:
[...]

Gefeliciteerd, als je nu opnieuw inlogt, mag je je eerste nieuwe wapen kiezen. :)

[...]

[afbeelding]
ah slet.
ik had je al gezien in de ranking ja.
was nogal pissed dat ik niet de beste NLer was ;) :+

TheS4ndm4n#1919

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Epitome
Welk wapen heb jij gekozen? :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tom-my
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 21-05 16:08

Tom-my

w03iz0rz

RocketKoen schreef op woensdag 22 juni 2005 @ 23:04:
[...]

ah slet.
ik had je al gezien in de ranking ja.
was nogal pissed dat ik niet de beste NLer was ;) :+
* Tom-my slapt rocketkoen

"Then there was the man who drowned crossing a stream with an average depth of six inches."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RocketKoen
Medic ding.
speelt een beetje als een spec.ops wapen dan de USMC, alleen dan een andere scope

TheS4ndm4n#1919

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bor
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 22:45

Bor

Coördinator Frontpage Admins / FP Powermod

01000010 01101111 01110010

Demoniac schreef op woensdag 22 juni 2005 @ 22:37:
[...]
Misschien een idee om XP te installeren? Face it, Win2000 is inmiddels al 5 jaar oud..
En waarom is dat een goed argument?

Over Bor | Vraag & Aanbod feedback | Frontpagemoderatie Forum

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• markmart33
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 04-06 16:03
Ik heb ook de melding gekregen dat GC shop er niet genoeg geleverd heeft gekregen.
Nu een vraag, wie weet of de Mediamarkt in Amsterdam er genoeg heeft, en zo ja hoeveel kosten ze daar?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tubby
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 06-06 08:36

Tubby

or not to be

Bor de Wollef schreef op woensdag 22 juni 2005 @ 23:11:
[...]

Goed argument:
Battlefield2 is geschreven met Windows XP als uitgangspunt. Dat het meestal werkt op Windows 2000 is een toevallige bijkomstigheid maar zeker niet iets wat EA garandeerd.

tubby.nl - Artes Moriendi - q1 - bf1942 - WoT - pubg - LinkedIN

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Epitome
RocketKoen schreef op woensdag 22 juni 2005 @ 23:09:
[...]

Medic ding.
speelt een beetje als een spec.ops wapen dan de USMC, alleen dan een andere scope
Dan ben je tenminste van die 3-bullet-burst af... Full Auto is toch veel lekkerder! :9

Zelf heb ik voor Spec Ops G36C gekozen, licht wapen, maar 50 cm die 750 rounds per minute afvuurt. :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jeehaa
Blade_V schreef op woensdag 22 juni 2005 @ 22:32:
[...]

Hoewel het systeem van America's Army compleet anders werkt kan het volgens mij wel. Maar het lijkt me sterk dat je honderden teamkills gaat maken. If so wordt je volgens mij wel gedegradeerd.
volgens mij degradeer je ook als je je niveau niet kunt handhaven. maar dat heb ik van horen-zeggen op de official servers.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Epitome
Bor de Wollef schreef op woensdag 22 juni 2005 @ 23:11:
[...]

Omdat je dan betere ondersteuning hebt voor nieuwe games. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• melly
  • Registratie: Mei 2001
  • Laatst online: 03-03-2023
[Vinger opsteek mode] Iemand die me mischien kan helpen met Anisitropisch filteren?
Ik krijg het namelijk niet geactiveerd :'(
Heb hem op "forces 16x" staan maar helaas zonder resultaat.
Draai nu met Catalyst 5.6.
Met 5.5 en 5.3 had ik ook geen succes.
Iemand die het weet?[/Vinger opsteek mode]

[ Voor 10% gewijzigd door melly op 22-06-2005 23:32 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Blorgg
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online
Epitome schreef op woensdag 22 juni 2005 @ 23:26:
[...]
Omdat je dan betere ondersteuning hebt voor nieuwe games. :)
Wat? Ondersteuning van een helpdesk of zo? :+

Games lopen echt niet beter onder XP dan onder W2K hoor, eerder andersom. XP is nou eenmaal zwaarder dan W2K zonder dat het voor games toegevoegde waarde heeft. Bovendien zie ik meer mensen met XP problemen hebben dan W2K gebruikers. Maar misschien zegt dat meer over de gebruikers dan over het OS ;)

Zolang W2K en XP nagenoeg hetzelfde OS zijn met een andere shell zal dit kleine verschil wel zo blijven. Pas met Longhorn zullen er misschien weer verschillen kunnen komen zoals toendertijd met win98->W2K.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jedi Geub
  • Registratie: Januari 2004
  • Niet online

Jedi Geub

huh!?

Epitome schreef op woensdag 22 juni 2005 @ 23:03:
[...]

[...]

[afbeelding]
Epi toch.... you rule

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stewie!
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 22:27

Stewie!

Keen must die!

melly schreef op woensdag 22 juni 2005 @ 23:31:
[Vinger opsteek mode] Iemand die me mischien kan helpen met Anisitropisch filteren?
Ik krijg het namelijk niet geactiveerd :'(
Heb hem op "forces 16x" staan maar helaas zonder resultaat.
Draai nu met Catalyst 5.6.
Met 5.5 en 5.3 had ik ook geen succes.
Iemand die het weet?[/Vinger opsteek mode]
Probeer hier eens: Spielerij - Problemen & Vragen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RocketKoen
btw voor de mensen die het spel nu af aan het kraken zijn omdat er te weinig EU ranked servers zijn.
bedenk wel dat het spel hier pas morgen uitkomt :X

[ Voor 4% gewijzigd door RocketKoen op 22-06-2005 23:42 ]

TheS4ndm4n#1919

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stewie!

Stewie!

Keen must die!

Hebben jullie geen problemen dat alle servers vol zijn?
En zelfs als ik klik op "nu spelen" en BF2 een server gaat zoeken krijg ik "server is vol" :/
RocketKoen schreef op woensdag 22 juni 2005 @ 23:42:
btw voor de mensen die het spel nu af aan het kraken zijn omdat er te weinig EU ranked servers zijn.
bedenk wel dat het spel hier pas morgen uitkomt :X
En "hier" is? :?
Je mag toch verwachten dat ze voldoende ranked servers plaatsen óf daarvoor de community inschakelen?

[ Voor 58% gewijzigd door Stewie! op 22-06-2005 23:46 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bruutone
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 31-05 21:11
niet veel te melden: Spel loopt als een zonnetje op mijn geforce 6600 gt 1024 ddr 3200 amd 2000 xp, met alles op medium. Mooi genoeg voor mij... :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• iH8
  • Laatst online: 17-06-2024

iH8

nou ik zit me hier scheelt te editten aan de singleplayer. * iH8 wil 't volle level open en rust niet tot die tijd

Aunt bunny is coming to get me!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jagermeister
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 24-05 20:26

jagermeister

Artillerie magneet :-(

DaMorpheus schreef op woensdag 22 juni 2005 @ 23:45:
En "hier" is? :?
Je mag toch verwachten dat ze voldoende ranked servers plaatsen óf daarvoor de community inschakelen?
Mja... misschien hebben ze wel niet op zo'n ontzettend grote hoeveelheid spelers gerekend. Komt echt wel goed met die servers hoor :)

- specs - Download mijn custom BF2 map HIER NIET MEER

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stewie!

Stewie!

Keen must die!

jagermeister schreef op donderdag 23 juni 2005 @ 00:08:
[...]

Mja... misschien hebben ze wel niet op zo'n ontzettend grote hoeveelheid spelers gerekend. Komt echt wel goed met die servers hoor :)
Ik hoop het, het irriteert als je 30 minuten erover doet om een server te joinen :|

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 137909

Zoek eerst eens voordat je met MSN-smilies gaat gooien. Het is allang bekend dat dit een van de bugs is

[ Voor 83% gewijzigd door Anoniem: 12316 op 23-06-2005 00:25 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 12316

Modbreak:Kan iedereen eerst even zoeken of zijn vraag / bugmelding al is langsgekomen voordat er over gepost wordt? Sommige vragen komen echt tig keer langs, net als de antwoorden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 14032

jagermeister schreef op donderdag 23 juni 2005 @ 00:08:
[...]

ik heb gehoord op de launchparty van bf2 dat er nog geen een Nederlandse gaminghost een officiele raking-server mag draaien. EA stelt hoge eisen aan decrypten van de gegevens van en naar de ea-servers toe...er werd verder verteld dat er in iedergeval wel eentje in de uk was...(met ping 16).

Dus ik concludeer hieruit dat het nog wel even op zich laat wachten....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 115092

Prachtig spel dit alleen knal ik er naar 30 min steeds uit. errug vreemd!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jimbojansen
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 02-06 19:31
dikki dik schreef op woensdag 22 juni 2005 @ 20:33:
[...]

Natuurlijk is niet iedereen zo, maar over het algemeen is het wel zo dat de wat oudere (lees meer volwassenen) spelers. Eerder nadenken en zich normaal gedragen.

En denk maar eens barstte jij toen je 13 jaar was van het geld? Denk het niet. Jah je kan een krantenwijk hebben, maar lang niet iedereen heeft dat en de vraag is houden ze nog geld over voor bf2 er zijn natuurlijk genoeg andere leuke dingen. Ik denk daarom ook zeker dat het aantal lamers minder is met de volledige versie (legaal)
toevallig ben ik 14 ok ik barst niet van het geld.. maar ik heb wel genoeg maar van dat geld koop ik hardware.. meestal dan.... maar waarom worden lamers geassocieerd met tieners!?

[ Voor 4% gewijzigd door jimbojansen op 23-06-2005 00:47 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• icegodd
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 18-03 20:55
jezus kut EA games. heb net ASE opgestart. alle 64 server zijn US en maar paar van onze buren (eu). bijna alle rank server staan in US. DUHHHH lagggggggg......

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• R-B
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 21:11

R-B

Blokkert

grrr, krijg je mailtje dat er teveel bestellingen zijn van bf 2 bij gcshop en dat ze dus op zijn..
Je weet tog van te voren hoeveen bestellingen er zijn. Dan bestel je tog dat minimaal aantal.. Jezus :X

| NL | 2.2k Wp (ZW) | MHI SRC/SRK35ZS-W2 & ME MXZ-2F42+MSZ-AP20+MSZ-AP25 | Marstek 5.12KWh V151+CT003 V115 |

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BasieP
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 22-07-2024
mensen, over die EU servers:

het spel is officieel in de EU nog niet uit, dus logisch dat er geen servers zijn.. misschien een paar test servers, maar meer niet..

eigenlijk zouden servers van derden ook gewoon aan moeten kunnen vinken dat ze 'ranked' zijn, zodat er meer ranked servers komen..

natuurlijk wel leuk op non-ranked servers, maar het voegt wel een element toe..

nog iets leuks:

als je de filmpjes wilt skippen, kan je de .bik files renamen naar iets anders (of verwijderen)
menu.bik is je achtergrond filmpje dus mag je houden natuurlijk.

[ Voor 21% gewijzigd door BasieP op 23-06-2005 01:36 ]

This message was sent on 100% recyclable electrons.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Crusader
  • Laatst online: 06-06 11:44

Crusader

Arc Nature

Anoniem: 12316 schreef op donderdag 23 juni 2005 @ 00:25:
Modbreak:Kan iedereen eerst even zoeken of zijn vraag / bugmelding al is langsgekomen voordat er over gepost wordt? Sommige vragen komen echt tig keer langs, net als de antwoorden.
Wat mij betreft mogen posts als "ik heb 'm besteld", "ik heb 'm binnen", "die en die winkel heeft ze" ook achterwege blijven. Vind het totaal niet boeiend als iemand 'm heeft besteld of gekocht of whatever. Heeft niets inhoudelijks met het spel te maken.

If it ain't broken, play with it till it breaks.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• djidee
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 02-06 23:03

djidee

Mr. Slungel

als iemand reeds een oplossing heeft voor het feit dat (vooral) de linux servers aan het eind van een ronde, de client side van bf2 laat crashen naar de desktop, dan houd ik mij aanbevolen (heeft de hele clan BF2 (di avond 31 stuks opgehaald), loopt de dedicated te kloten)

"Mekker, blaat"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• iH8

iH8

ik heb zojuist in single mode met 16 bots op een 64 speler veld (dalian) gespeeld en spawnpoints toegevoegd. zelfde instellingen overgenomen van 't normale 64 multiplayer veld. vehicle spawns erbij etc. als ik die verdomde limit van zestien nou maar eens vinden kon. :( op één of andere manier hebben ze die sp maplist incl opstartopties ergens in verstopt. de singleplayer-mode boot ook gewoon de server. dus eigenlijk moet het totaal geen probleem zijn. * iH8 pielt verder

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JeroenNietDoen
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 23:26
Norton 2005 mag ook wel es gepatched worden. Die zeurt constant over wormpjes die me PC aanvallen dmv BF2. Doh wordt er gek van.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dCY
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 20-05 15:11

dCY

Het telkens terugklappen naar de desktop is bij mij nu een heel stuk minder.
Ik heb bij de video instelllingen de Dynamic lighting op low gezet. Evenals Lighting..

heb iedergeval nog nooit zolang kunnen spelen als gisteravond..

Misschien helpt het ook bij anderen.?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dennis van der Stelt
  • Laatst online: 06-06 15:39
markmart33 schreef op woensdag 22 juni 2005 @ 23:15:
Ik heb ook de melding gekregen dat GC shop er niet genoeg geleverd heeft gekregen.
Nu een vraag, wie weet of de Mediamarkt in Amsterdam er genoeg heeft, en zo ja hoeveel kosten ze daar?
MediaMarkt in Utrecht (HC) had een hele palet met, ik denk zo'n 1000 dozen ofzo. Dus als je echt wanhopig bent, eerst je eigen MediaMarkt checken en daarna naar Utrecht rijden! ;-)

Doe maar gewoon, dan doe je al gek genoeg.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MeNTaL_TO
  • Laatst online: 00:32

MeNTaL_TO

The future is not set

dvdstelt schreef op donderdag 23 juni 2005 @ 07:47:
[...]

MediaMarkt in Utrecht (HC) had een hele palet met, ik denk zo'n 1000 dozen ofzo. Dus als je echt wanhopig bent, eerst je eigen MediaMarkt checken en daarna naar Utrecht rijden! ;-)
De Free Record Shop had er gisteren ook nog een stuk of 10 liggen, dus mochten ze op zijn met de MM kan je altijd nog een stukje verder lopen, misschien heeft E-plaza ze ook nog (of denk dat het eerder "al" is bij hun).

Wenn ist das Nunstruck git und Slotermeyer? Ja!... Beiherhund das Oder die Flipperwaldt gersput! The Hornets of Hades have descended upon me

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 128025

Snap nog steeds weinig van de ranking, ik heb dinsdag gespeeld en kreeg ik ineens 2 patches, gisteravond heel goed commander zitten spelen en engineer, steeds onze eigen UAV, arty en radar gerepareerd waar nodig en bruggen gerepareerd, tanks opgeblazen mbv mijnen maar patches erbij krijgen ho maar, iemand enig idee hoe het verkrijgen van patches nu in zijn werk gaat, tis niks cruciaals maar vindt het wel leuk om te weten. ;)

Waar ik momenteel het meest aan erger zijn de mensen die niet opletten op hun map of er ergens artillery aankomt en dus er zo inwandelen en dan nog "punishen" ook, let dan zelf even wat beter op! :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 117217

Ben toch aan het twijfelen om dit spel al dan niet aan te schaffen...

Gisteren de demo nog effie gespeeld op een NL clan server (ben vergeten welke) en daar werd gespeeld zonder commander en zonder squads... dus ik word commander en moedig mensen aan om squads te vormen. Na lang aandringen uiteindelijk 1 squadje met daarin 1 persoon :|

Wordt er in de full version meer aan teamplay gedaan?
Is het lijstje in de TS nog up to date voor de full version?
Zijn er veel mensen hier die de -GoT- suffix in hun nick hebben staan? 'k heb namelijk geen tijd om in een clan te spelen maar een suffix zonder verplichtingen zie ik wel zitten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jagermeister

jagermeister

Wordt er in de full version meer aan teamplay gedaan?
Ik vind van wel. Langzamerhand lijken steeds meer mensen het nut van squads in combinatie met VoIP te zien. Op met name de Amerikaanse servers wordt lekker samengewerkt. Tenminste.... dat is dan mijn ervaring. Het nog altijd beter natuurlijk.

Wat me echt irriteert is het feit dat je heel snel een teamkill hebt als je ff achteruit rijdt met je APC/tank/jeep. Men hoeft maar tegen je voertuig aan te lopen... :/

Meer mensen die dat zeer frustrerend vinden?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• crazyx
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 04-06 12:38
Ik heb de indruk dat er redelijk veel aan team play wordt gedaan... ongeveer de helft van de spelers spelen in squads heb ik de indruk, in de meeste servers die ik join.

Gisteren de volledige versie te pakken gekregen, en het viel mij op dat de lag veel hoger was dan in de demo... bij bijna alle servers (behalve 1) had ik een ping van over 100ms (bij zowel kleine als grote mappen). Uiteindelijk toch maar gespeeld op een slechte server (ik vermoed wel dat dit allemaal opgelost is tegen het weekend). Maar eerste indruk was slecht, ik zag een tank passeren, ik spring er in om het machinegeweer te bedienen, wordt ik geteamkilled door iemand met een mes, die wou blijkbaar ook daar zitten :P. Die dus gepunished, andere server gejoined want deze server is nogal heel sloom. Volgende ging beter en een uur goed gespeeld, maar uiteindelijk moest ik toch is gaan slapen :P, ik disconnect en ik ga al is naar mijn stats kijken, zie ik enkel de stats er op staan van die eerste server.... maar misschien dat die stats misschien maar na x aantal minuten geupdated worden of zo, ik zal vanavond nog eens kijken.
Maar algemene indruk is goed, en zal nog een stuk beter worden als er betere servers komen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

jagermeister schreef op donderdag 23 juni 2005 @ 09:04:
[...]

Ik vind van wel. Langzamerhand lijken steeds meer mensen het nut van squads in combinatie met VoIP te zien. Op met name de Amerikaanse servers wordt lekker samengewerkt. Tenminste.... dat is dan mijn ervaring. Het nog altijd beter natuurlijk.

Wat me echt irriteert is het feit dat je heel snel een teamkill hebt als je ff achteruit rijdt met je APC/tank/jeep. Men hoeft maar tegen je voertuig aan te lopen... :/

Meer mensen die dat zeer frustrerend vinden?
Met voertuigen irriteert mij ook, had gisteren op die manier ineens 2 teamkills te pakken toen ik aan het keren was en 2 man uit de APC sprongen, ik tikte ze aan en allebei dood :( gelukkig toen geen complain maar ben op die manier zelf ook wel een ge-teamkilled, hoop dat dit nog verbeterd dmv een patch!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jagermeister

jagermeister

Ik vind de maps in de full toch wel een beetje tegenvallen eigenlijk. Dit dan met uitzondering van de urbanmaps die ik wel geweldig vindt.

Kubra Dam is bijvoorbeeld zo'n map waar je meer aan het heen en weer ploeteren bent om op plaast van bestemming te komen ipv dat je intensieve gevechten meemaakt.

Verder vindt ik dat de manier waarop de vlaggen over de maps zijn verdeeld niet echt geweldig. Wat mij betreft hadden ze meer op 1 lijn mogen liggen zodat de gevechten zich meer rond 1 vlag concentreren. Nu worden her en der vlaggen ingenomen door rondcrossende lui in jeeps... :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dennis van der Stelt
  • Laatst online: 06-06 15:39
Anoniem: 128025 schreef op donderdag 23 juni 2005 @ 09:29:
Met voertuigen irriteert mij ook, had gisteren op die manier ineens 2 teamkills te pakken toen ik aan het keren was en 2 man uit de APC sprongen, ik tikte ze aan en allebei dood :( gelukkig toen geen complain maar ben op die manier zelf ook wel een ge-teamkilled, hoop dat dit nog verbeterd dmv een patch!
Ik lag gisteren op de grond wat tegenstanders af te knallen, komt er volop hard een friendly tank aanrijden en die stopt terwijl mijn hand, zeg maar, al half onder die rupsband ligt. Dat stukje wat net omhoog gaat. Zó dichtbij kwam hij. Als de sodemieter opstaan en wegrennen. Tank trekt op en alles okay! Had waarschijnlijk parkeersensor van voren ofzo! :D

Doe maar gewoon, dan doe je al gek genoeg.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Taenadar
  • Laatst online: 06-06 17:10
Er is nog veel lag omdat jullie op US servers spelen. Er zijn zo weinig EU servers omdat het spel nog niet officieel uit is. Vandaag zouden er dus meer betere servers moeten komen voor EU. En worden er waarschijnlijk door hosting bedrijven ook meer servers opgezet, vooral om de hardware te testen waarschijnlijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 90308

iH8 schreef op donderdag 23 juni 2005 @ 02:46:
ik heb zojuist in single mode met 16 bots op een 64 speler veld (dalian) gespeeld en spawnpoints toegevoegd. zelfde instellingen overgenomen van 't normale 64 multiplayer veld. vehicle spawns erbij etc. als ik die verdomde limit van zestien nou maar eens vinden kon. :( op één of andere manier hebben ze die sp maplist incl opstartopties ergens in verstopt. de singleplayer-mode boot ook gewoon de server. dus eigenlijk moet het totaal geen probleem zijn. * iH8 pielt verder
laat t ff weten als je het voor mekaar hebt....en hoe
aangezien er meer mensen zijn die hier ook wel belang bij hebben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gunner
  • Registratie: Oktober 1999
  • Niet online

Gunner

Invincibles

Ik moet zeggen dat als je een goede commander hebt het toch wel cool speelt.

* Gunner speelt nog steeds de demo :)

Still warm the blood that courses through my veins. | PvOutput | ARSENAL FC

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 30136

Tubby schreef op woensdag 22 juni 2005 @ 23:16:
[...]

Goed argument:
Battlefield2 is geschreven met Windows XP als uitgangspunt. Dat het meestal werkt op Windows 2000 is een toevallige bijkomstigheid maar zeker niet iets wat EA garandeerd.
Ik heb hem gekocht en hij draait uitstekend op 2000pro met sp4, nog geen crash gehad..
Hopelijk geldt dat ook voor anderen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 109640

Demoniac schreef op woensdag 22 juni 2005 @ 22:37:
[...]
LoLz iets wat oud is betekend niet dat het slecht is....... : :X
en Xp en Win2000 is groten deels het zelfde.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shartar
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 00:20
jagermeister schreef op donderdag 23 juni 2005 @ 09:30:
Ik vind de maps in de full toch wel een beetje tegenvallen eigenlijk. Dit dan met uitzondering van de urbanmaps die ik wel geweldig vindt.

Kubra Dam is bijvoorbeeld zo'n map waar je meer aan het heen en weer ploeteren bent om op plaast van bestemming te komen ipv dat je intensieve gevechten meemaakt.

Verder vindt ik dat de manier waarop de vlaggen over de maps zijn verdeeld niet echt geweldig. Wat mij betreft hadden ze meer op 1 lijn mogen liggen zodat de gevechten zich meer rond 1 vlag concentreren. Nu worden her en der vlaggen ingenomen door rondcrossende lui in jeeps... :/
Dit gevoel had ik ook wel een beetje bij bepaalde maps. Sommige maps zijn gewoon te groot, zeker als de server nog niet helemaal gevuld is. Trouwens wel een voordeel voor het spelen in squads, ik spawn liever bij de squadleader zodat ik altijd dichtbij de actie ben. :)
Tenzij je squadleader een sniper is of alleen maar in een jet loopt te vliegen, heb ik al een paar keer meegemaakt, erg handig! :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 109640

Shartar schreef op donderdag 23 juni 2005 @ 10:03:
[...]

Dit gevoel had ik ook wel een beetje bij bepaalde maps. Sommige maps zijn gewoon te groot, zeker als de server nog niet helemaal gevuld is. Trouwens wel een voordeel voor het spelen in squads, ik spawn liever bij de squadleader zodat ik altijd dichtbij de actie ben. :)
Tenzij je squadleader een sniper is of alleen maar in een jet loopt te vliegen, heb ik al een paar keer meegemaakt, erg handig! :?
Ga je toch joy riden :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bjk
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 22:24

Bjk

blackraid3r schreef op donderdag 23 juni 2005 @ 09:44:
Er is nog veel lag omdat jullie op US servers spelen. Er zijn zo weinig EU servers omdat het spel nog niet officieel uit is. Vandaag zouden er dus meer betere servers moeten komen voor EU. En worden er waarschijnlijk door hosting bedrijven ook meer servers opgezet, vooral om de hardware te testen waarschijnlijk.
Lag vrije, NL based pubs waar ik veel op speel:

MKZ clan - Public #1
194.109.193.40:16567

MKZ clan - Public #2
194.109.193.40:16568

Fragmania.net public BF2
194.109.193.40:16569

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hiostu
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 29-05 21:04
iH8 schreef op donderdag 23 juni 2005 @ 02:46:
je kon toch in 1 van de files het aantal bots in SP verhogen? Was in de demo ook gedaan.
Also a way to add more bots:

Go to your install folder then /mods/bf2/ai

Open up aidefault.ai in notepad and notice how the remark lines tell

you how to get more than 15 bots in SP.

Basically you need to set:

aiSettings.overrideMenuSettings 1
aiSettings.maxBotsIncludeHumans 0

then when you do:

aiSettings.setMaxNBots 31"

This will make an even 16 per team
misschien dat dit gewoon werkt. Ik ben trouwens ERG benieuwd of je het helemaal gaat lukken. Dat zou echt perfect zijn! Succes ermee

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 117217

Zoals ik het zie is een squad leader best een support type of person. De squad leader moet de echte actie (vliegen, front-line attack, ...) best over laten aan zijn squad leden zodat de leader niet om de haverklap dood ligt te wezen en de squad leden dus in zijn buurt kunnen spawnen.

De commander kan al helemaal niet van de actie genieten... een goeie commander bekijkt eigenlijk constant de map en moet te veel regelen om echte actie te kunnen zien.

Van wat ik in de demo heb kunnen zien vind ik dat er teveel voertuigen zijn... bijna iedereen ligt daarmee rond te hossen terwijl ik de close combat véél leuker vind. Wat ik ook héél irritant vind is dat je aan het knallen bent op een enemy, spawnt daar een tank voor zijn neus waarmee hij jou een een granaat door je lijf schiet... :X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CRpt3r55
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 20-05 12:01
Iemand enig idee waarom ik in geen één server terecht kan? ik word steeds weer terug geworpen naar de server-browser.

Etuuuuuh!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hidde
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 04-06 12:32
Crypter schreef op donderdag 23 juni 2005 @ 10:16:
Iemand enig idee waarom ik in geen één server terecht kan? ik word steeds weer terug geworpen naar de server-browser.
Check of de map 'pb' erinstaat, in je eagames/battlefield2.
Dit probleem had ik met de demo, stomme installer had punkbuster niet geïnstalleerd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kixor
  • Niet online

kixor

homo homini lupus

Gisteren nog even kunnen spelen op een Demo server. Kleine 16player map met 32 personen. Eigenlijk de eerste keer dat het echt humor was. Geen problemen om iemand te vinden, geen punten welke over worden genomen en hopeloos uit de route liggen. Overal werd geknokt en tanks en jeeps etc hebben nut. (Geen helo's die ze met 1 schot mollen). Als poppetje is het gewoon fun om te moeten wegrennen voor tanks en de jeeps zijn prima te gebruiken als euh 'schiet post'. Een ander voordeel van zo een kleine map is dat er geen plane lamers zijn, lui die aldoor maar vliegen of op het vliegveld rondhangen. Geen last van, nu knokt iedereen :)

Ik wacht iig voorlopig even af wat de full gaat doen. Het spel is leuk, maar eigenlijk heb ik geen zin in een spel waar het er gewoon om gaat zo snel mogelijk van vlag naar vlag te scheuren. Ik wil actie! :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dikki dik
  • Laatst online: 12-07-2020
ben ik blij dat ik hem niet heb gepre-ordered. Je zit er gelijk aan vast terwijl als je het niet doet je zo naar een winkel kan rennen die het spel wel al heeft. En uitverkocht zijn ze echt niet na een dag.

Battlefield 2 stats - Specs PC - X360 Gamertag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jagermeister

jagermeister

Pre-orderen is dus ook iets wat ik nooit meer doe. Ik hoop hem vandaag binnen te krijgen... zo niet, dan maar weer verder met de minder legale versie.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 32767

Ik heb het spel dus ook sinds gisteren en speelde al vaak Joint Operations.

Grafisch is dit spel stukken mooier maar de gameplay vind ik minder dan bij Joint Operations (JO). Of ik moet er nog aan wennen. In JO is er ook de mogelijkheid om Squads te maken, maar in de praktijk wordt dit alleen gedaan bij Clans. Hopelijk is de wijze waarop het in BF2 geimplementeerd is stimulerend voor losse personen die op een server komen om ook bij een Squad te gaan of er één te creeren.

Ik vind de gameplay wel onoverzichtelijk. 6 vlaggen op een kaart en alles en iedereen loopt door elkaar heen. De vijand en jij passeren elkaar zonder combat om maar z.s.m. op plaats van bestemming te zijn en daar ga je meteen vol in combat. In JO hebben ze dit mooier gedaan dat de 'vlaggen' één voor één moeten worden overgenomen. Hierdoor is meer het idee dat je als team gezamelijk ergens voor strijd. Maar misschien door het systeem van Squads, wat in JO niet goed benut werd, dat je toch dat team gevoel krijgt.

Verder speelt het spel prima op mijn AMD 1800+ met 1 gig geheugen en de asus 6800 gamer's edition (ja van de mycom aanbieding). Ik speel dan wel veel op Low en paar settings op medium. Ik wil niet veel geld investeren in een compleet nieuw systeem daarom heb ik eigenlijk een veel te krachtige videokaart voor mijn systeem aangeschaft. Veel FPS maar niet alle mooie grafische dingen. Ik ga voor de gameplay. En ben dit soort graphics toch al gewend, dus kijkend naar bijvoorbeeld JO is het toch een vooruitgang qua graphics.

De maps kunnen maximaal maar 64 man aan. Dit vind ik weer een minpunt. In JO is het gewoon retegaaf om met 150 man 'oorlog' te voeren. Ook vind ik de maps in BF2 te klein. Hadden best groter mogen zijn. In JO is het gewoon erg gaaf om met 2 heli's vol met soldaten paar eilanden verderop te gaan en daar je team te versterken. Bij BF2 heb ik het gevoel dat de maps te klein zijn om lekker tactisch oorlog te voeren en dat het alleen aankomt op closecombat, maar dan wel eerst een hoop sjouwen, want voertuigen zijn vaak schaars.

Zoals andere eerder al melde zijn teamkillings door voertuigen echt irritant. Binnen no-time heb je iemand onder banden liggen en word je gestraft voor team killing. Niet alleen dit is irritant. Ik vind het ook irritant dat je niet meteen kan zien of iemand vijand is of dat hij aan jouw kant staat. Pas na een seconde of wat zie je de naam van de speler in rood of blauw waaraan je kan zien aan welke kant hij staat. Ik wil het liefste meteen zien aan welke kant iemand staat, en het liefste nog altijd de namen van iedereen beeld zodat ik weet waar iedereen zit, en niet van mensen waarbij ik in de buurt sta (of lig) en dan pas na een paar seconden.

Al met al denk ik wel dat dit spel mij aardig wat zonuren gaat kosten.

Dit was mijn eerste indruk en zoals altijd moet je altijd even wennen aan nieuw spel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Erkens
  • Niet online

Erkens

Fotograaf

Anoniem: 128025 schreef op donderdag 23 juni 2005 @ 09:29:
[...]

wat ik veel irritanter vind is die toeter 8)7
in die auto heb je een toeter om te waarschuwen, erg handig, maar als je even vergeet dat je in een tank zit :X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Erkens schreef op donderdag 23 juni 2005 @ 11:04:
[...]

in die auto heb je een toeter om te waarschuwen, erg handig, maar als je even vergeet dat je in een tank zit :X
Hahahahahaha...ROFL...dat schept een hele nieuwe situatie dan! :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 117053

Speel het inmiddels 2 dagen ben al redelijk bekend met de besturing. Ik heb nog niet echt in squads gespeelt. Ik wil me eerst bekend met de besturing maken zodat ik ook daadwerkelijk een bijdrage voor mijn team ben. Toch ben ik al een paar hekelende puntjes tegen gekomen. In sommige urban maps zitten geen helicopters. Terwijl die nou juist goed van pas zouden komen. Je wordt als squad opgepikt en gedropt op een gebouwen complex vlakbij een vlag. Dat lijkt me ideaal. In sommige van die maps zie je alleen maar tanks terwijl apc's daar veel meer van pas zouden komen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• crazyx
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 04-06 12:38
Ik heb het idee dat als je niet direct er boven staat of het een teamgenoot is of een vijand, dat het meestal een vijand is.

Het is mij ook nog niet duidelijk hoe ik kan duidelijk maken dat ik geen squad leader wil zijn. (zeker niet op maps die ik nog niet ken... is nogal vervelend als je de map een beetje gaat verkennen terwijl er een team achter je aan zit :P ). Gisteren geprobeerd om squad te verlaten en terug te joinen, maar ik werd direct terug squad leader :/ (zat toch 5 man in dat squad). Dan heb ik maar verder gespeeld als squad leader, en geprobeerd wat orders te geven enzo. Wel de fout gemaakt om te veel naar mijn commander te luisteren, hij wist wel waar de actie zat, maar hij pakte het strategisch verkeerd aan. En na verloop van tijd werd het me ook duidelijk dat zoals hier eerder al gezegd is, dat ik als squad leader beter niet in de frontlinie loop, omdat er dan veel voordelen van het squad zijn verloren gaan. (het in de buurt terug kunnen spawnen.)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stewie!

Stewie!

Keen must die!

blackraid3r schreef op donderdag 23 juni 2005 @ 09:44:
Driedubbel nee.
De ranked servers worden alleen door EA gehost en enkele geselecteerde partners. EA host zelf iets van 60 servers (ranked), maar dat zijn bijna allemaal 16 publics :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 93525

Erkens schreef op donderdag 23 juni 2005 @ 11:04:
[...]

PWND!

Leg dit maar is uit aan je teamleden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gekkenhuis
  • Niet online

Gekkenhuis

Whatever it takes

ik krijg het maar niet voor elkaar op een account aan te maken, zelfs als ik een nick pak als: jfjgsdhgiu
zegt hij dat die al in gebruik is :/

rMBP M3 16"  rMBP M1 13"  iPhone 14 Pro  Watch S7  AirPods Pro

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 146896

voor de mensen die het assault-wapen unlocked hebben...

op die G3 zit GEEN M203 Grenadelauncher, mis je dit ja of nee??

ik heb zelf een beetje in singleplayer met dat ding zitten ouwehoeren, dat ding is natuurlijk nauwkeuriger, sterker EN heeft Full auto. Maar daar geef je je M203 wel voor op.

meningen????

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jagermeister

jagermeister

Anoniem: 146896 schreef op donderdag 23 juni 2005 @ 12:01:

ik heb zelf een beetje in singleplayer met dat ding zitten ouwehoeren, dat ding is natuurlijk nauwkeuriger, sterker EN heeft Full auto. Maar daar geef je je M203 wel voor op.

meningen????
Krijg je er handgranaten voor terug? Zo ja.. dan mis ik hem niet ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xrenity
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 28-05-2021
Gekkenhuis schreef op donderdag 23 juni 2005 @ 11:59:
ik krijg het maar niet voor elkaar op een account aan te maken, zelfs als ik een nick pak als: jfjgsdhgiu
Firewall ofzo die zit te klooien?
Heb hem overigens net gehaald, tof spel :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nap
  • Registratie: Februari 2005
  • Laatst online: 05-06 14:21

Nap

Ik voeg hier nog wel even aan toe dat ik het met die stats nogal vaag vind. Ik had een medaille gekregen (iets van basic medic combat), ikke blij, en speel nog een uurtje of twee door op andere servers. Ik vraag me dus onderhand af of mijn rank al gestegen is maar nee hoor. Worden je stats pas later geüpload dan dat je klaar bent? Ik voel me namelijk knap lullig als ik het allemaal voor niets heb gedaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WOrange
  • Laatst online: 06-06 15:02
bertenernie schreef op donderdag 23 juni 2005 @ 12:06:
Ik voeg hier nog wel even aan toe dat ik het met die stats nogal vaag vind. Ik had een medaille gekregen (iets van basic medic combat), ikke blij, en speel nog een uurtje of twee door op andere servers. Ik vraag me dus onderhand af of mijn rank al gestegen is maar nee hoor. Worden je stats pas later geüpload dan dat je klaar bent? Ik voel me namelijk knap lullig als ik het allemaal voor niets heb gedaan.
Een spel speel je meestal voor niets hoor..
Maar 't is inderdaad wel vreemd.

Oriëntatie warmtepomp woning 1980

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JeroenNietDoen
  • Laatst online: 23:26
Anoniem: 146896 schreef op donderdag 23 juni 2005 @ 12:01:

meningen????
Ik vind de grenadelaunchers op die dingen zo vet. Ik kan er erg goed mee overweg.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• iH8

iH8

hiostu schreef op donderdag 23 juni 2005 @ 10:12:
[...]
je kon toch in 1 van de files het aantal bots in SP verhogen? Was in de demo ook gedaan.
[...]
misschien dat dit gewoon werkt. Ik ben trouwens ERG benieuwd of je het helemaal gaat lukken. Dat zou echt perfect zijn! Succes ermee
die was ik op m'n strooptocht vannacht ook tegengekomen _/-\o_ en werken! kijk ze maar eens rennen die 32 usmc's hehehe :P ;

Afbeeldingslocatie: http://members.chello.nl/p.verhoeven01/bf2sp2.jpg

doet niets af aan het eigenlijke probleem; de structuur voor normale mpmap ziet er ongeveer zo uit;
code:
1
2
3
23-06-2005  02:08    <DIR>          16
23-06-2005  02:08    <DIR>          32
23-06-2005  02:08    <DIR>          64

met dan in de desbetreffende dir de settings (dimensions, spawns etc.) nu staat er in het spgedeelte maar één zo'n mapje genaamd 16. daarin edit ik dan alles naar 64 players. dan kan ik nooit zomaar terug naar 16 zonder en de defaultai.con te editten en de org. 16 dir terug te zetten. ik wil in die spdir een 64 toevoegen, en die zichtbaar maken als map in 't menu. dan heeft 't pas nut. anders is 't niet echt handelbaar.

technisch gezien heb ik het nu aan 't werken. de complete 64ply map met 64bots, alle normale spawns en vehicles zoals in normaal mp. maarrr nu ben ik dus m'n 16ply map kwijt. én ik loop aan tegen het probleem waardoor Dice de grote SP maps geschrapt heeft. op de vraag of Dice de SP 16 ply only uitlevert;
"As noted above, the bots are perfectly suited for helicopters, ground vehicle and infantry action on the 16-player versions of 10 of DICE's maps. There are no restrictions in the editor that prevent users from putting bots on larger maps than DICE has chosen to, but given the focuses that we have given the AI, the AI may not deal with larger maps and more vehicles as well as they do the set-ups we recommend. Mappers and modders will likely be able to overcome most obstacles they encounter (in putting bots on the larger map sizes), but their mileage may vary."
sommige usmc's zijn nu een bééétje het padje kwijt in zo'n grote map. blijkbaar hadden ze daar bij Dice geen tijd meer voor over of ze dachten van "de modcommunity regelt 't toch wel voor ons." ik heb al wat rond liggen kloten in de settings, interrestareas veranderd enzo. de map is zo met 64 stuks in dalian. ERG unbalanced en dat is misschien niet eens 't juiste woord. sommige dingen gaan gewoon finaal de mist in. hier gaat de nodige tijd qua troubleshooten, debuggen en testen inzitten. * iH8 pielt gewoon (inmiddels vrolijk) weer verder.

[ Voor 23% gewijzigd door iH8 op 23-06-2005 12:36 . Reden: beter en klikbaar screenie nu ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The N Man
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 23:47
Een vraagje over de dedicated server: Ik wil dat de server de stats gaat loggen naar een logfile. Nu heb ik een pythonfile gevonden, fragalyzer_log.py, bij de serverfiles die dat zou moeten kunnen doen. Er staat iets in van "# enable by typing this in the console:
# pythonHost.sendCommand falog 1". Maar welke console is dat? En het liefst zou ik willen dat hij automatisch iedere ronde stats logt.

Heeft iemand dit al voor elkaar gekregen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shiverzz
  • Registratie: December 2004
  • Niet online

Shiverzz

Slecht gezelschap

Gisteravond/nacht ook weer lekker zitten spelen en ik moet zeggen dat dit spel echt potentie heeft, alleen is het momenteel een beetje jammer dat er nog wat bugs moeten worden weggewerkt (hopelijk verschijnt er vóór het weekeinde nog een patch waardoor die irritante lag verdwijnt).

Echter kwam ik gisteravond nog iets tegen; na ongeveer een half uur spelen wordt ik telkens teruggegooid naar de serverbrowser door Punkbuster met de mededeling “Empty Win32 Module List”. Echt irritant….zit je net midden in de actie….en flop…je bent weer terug bij af. (en nee, ik ben geen cheater)
Via wat gegoogle kwam ik erachter dat het mss te maken zou kunnen hebben met geforceerde AA en AF, al lijkt me dit zeer onwaarschijnlijk (beiden staan bij mij overigens op x4) . Ik heb nog niet de kans gehad te testen of het dan verholpen is. Iemand al dezelfde probs gehad?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TafkaP
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 04-06 12:43
Ik snap effe één ding niet zo goed. Iedereen hier heeft last van lamballen die de sfeer verzieken met tk's en rondhangen op vliegvelden. Zijn er geen servers met strenge admin's, of bepaalde clanservers waar dat soort shit gewoon niet getollereerd word? Of werkt het met dit spel anders dan met andere spellen? Want ik neem aan dat je dit spel nou niet bepaald met je 1mbit upload kan hosten, althans geen 64 man. Hoe werkt het dan wel? En is het anders niet mogelijk om 'gewoon' een fonds te beginnnen en een GoT servert huren, voor coole mensen, die minstens 20 jaar oud zijn ofzo ;).

King of Cod

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bansoon
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 27-03-2021
dikki dik schreef op donderdag 23 juni 2005 @ 10:39:
ben ik blij dat ik hem niet heb gepre-ordered. Je zit er gelijk aan vast terwijl als je het niet doet je zo naar een winkel kan rennen die het spel wel al heeft. En uitverkocht zijn ze echt niet na een dag.
Niet helemaal waar, artikelen besteld via internet mag je altijd binnen een x periode terug sturen als je af wilt zien van de koop. Als jij hem hebt gepre-ordered en je hebt hem eerder in een winkel gekocht, kan je je pre-order gewoon terugsturen met de post.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rexcore
  • Laatst online: 01-06 18:54
maar gaat er ook nog een mogelijkheid komen dat je als clan zijnde ook ranked servers op kan zetten? of weet niemand daar verder iets vanaf?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 82299

Gekkenhuis schreef op donderdag 23 juni 2005 @ 11:59:
Ik gebruik al de nickname "jfjgsdhgiu" :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Taenadar
  • Laatst online: 06-06 17:10
DaMorpheus schreef op donderdag 23 juni 2005 @ 11:26:
[...]

Driedubbel nee.
De ranked servers worden alleen door EA gehost en enkele geselecteerde partners. EA host zelf iets van 60 servers (ranked), maar dat zijn bijna allemaal 16 publics :/
Ik had het niet over extra ranked servers. Maar over normale servers, unranked dus :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PoweRoy
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 00:08

PoweRoy

funky!

hmm gisteren lekker gespeeld, gaat goed :) alleen ranked server hadden hoge ping bij mij 300> :X
btw is er al een nocd crack, voordat dadleijk de dvd van bf2 scheurd, net zoals cd van bf1942 :X

[This space is for rent]

Pagina: 1 ... 4 ... 11 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Illegale praktijken horen hier niet thuis.

Ook tech vragen horen hier niet thuis.

Je hoeft niet te melden dat je hem al hebt of welke winkels hem binnnen hebben! Zie hier een overzicht van de leverbaarheid bij Dynabyte filialen.